Maar goed, je begint net dus dat kan nog we even duren voordat je zover bent.
We hebben gemiddeld op de piektijden zo'n 12-18 spelers online.Volgens mij spelen er ook een aantal op Phoenix, maar weet niet wie precies. Indien je wil joinen hoor ik het wel. (zie info in sig)
PSN-id: Chrasher
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Jammer dat ik zelf weinig tijd heb de laatste tijd.
Op dit moment een level 31 white mage. Prachtig spel
[ Voor 23% gewijzigd door wPlayNL op 11-01-2015 13:46 ]
Ik ben dit weekend effies met mn vriendin weg, dus ik zal maandag avond is effies kijken naar de mogelijkheden van de transfer
Ook met me Warrior nog even door Syrcus tower gerunned wat ik ook nog nooit gedaan had. Moet er wel bij zeggen dat ik erg onder de indruk was van die omgeving daar en sowieso hoe die dungeon was opgezet
Dat weten ze telkens wel weer goed te doen.
Kijk uit naar het 3e gedeelte van de tower, hopelijk heb ik nu nog tijd genoeg voor mezelf om me ninja op dat niveau te krijgen want wil graag daar mee verder gaan in vervolg.
Ook de primals Ramuh en Shiva voor het eerst gedaan en ook dat vond ik erg leuke gevechten
level 33 Rogue
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Het is kirito jojonji
[ Voor 20% gewijzigd door strifejahh op 13-01-2015 18:49 ]
Trailer:
Meer info in dit draadje op Neogaf.
Bonus:

[ Voor 13% gewijzigd door Chrasher op 13-01-2015 18:50 ]
Aan de ene kant vind ik de leider en het chest armour van de Flames een stuk leuker, maar aan de andere kant vind ik de wapens van de Maelstrom er weer beter uitzien.
Keuzes, keuzes...
POWER TO THE MAILSTROM! HOOAHMetalkai schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:19:
Ben net bij de main mission aangekomen waar je een Grand Company moet kiezen. Zit nu toch wel erg te twijfelen tussen de Immortal Flames en de Maelstrom.
Aan de ene kant vind ik de leider en het chest armour van de Flames een stuk leuker, maar aan de andere kant vind ik de wapens van de Maelstrom er weer beter uitzien.
Keuzes, keuzes...
trailer van 2.5 patch is wel tof
Is dat toevallig met de missie "A hero in the making" ?Metalkai schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:19:
Ben net bij de main mission aangekomen waar je een Grand Company moet kiezen. Zit nu toch wel erg te twijfelen tussen de Immortal Flames en de Maelstrom.
Keuzes, keuzes...
Het was inderdaad die missie.Ryatzu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Is dat toevallig met de missie "A hero in the making" ?
Ik ben voorlopig voor de Maelstrom gegaan. Misschien zal ik later nog veranderen, maar dat zullen we dan wel zien.
Naja triple triad komt pas 2.51 (February waarschijnlijk)Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:57:
OMFG TRIPLE TRIAD
Ik moet echt weer gaan spelen
Ik zal waarschijnlijk vandaag de Ninja quest doen.
Ik zou als ik jou was dan wel even verder gaan met je story missions. Je unlocked hier namelijk best veel content mee, het meeste dan op story missions van level 50 maar alsnog. Het is wel goed om die main story iig aan te houden tijdens het levelen.Metalkai schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:17:
Gisteren level 30 geworden. Ik loop een beetje voor met levels in relatie tot de story missions. Ik ben pas bij de story missions van level 24. Dungeons zijn een beetje erg effectief voor het halen van levels
Ik zal waarschijnlijk vandaag de Ninja quest doen.
Ik ben dat ook zeker van plan. Ik krijg alleen levels sneller dan ik story missions krijg, dus loop ik steeds meer uitRicmaniac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:19:
[...]
Ik zou als ik jou was dan wel even verder gaan met je story missions. Je unlocked hier namelijk best veel content mee, het meeste dan op story missions van level 50 maar alsnog. Het is wel goed om die main story iig aan te houden tijdens het levelen.
Ja dat klopt. Dat is tegenwoordig wel lekkerder dan vroeger ja =p toen kreeg je in verhouding echt weinig exp van dungeons. Toen was je eigenlijk om te levelen alleen maar fates aan het grinden en hunting logs.Metalkai schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Ik ben dat ook zeker van plan. Ik krijg alleen levels sneller dan ik story missions krijg, dus loop ik steeds meer uitDungeons zijn namelijk ook deel van de story missions.
al moet ik zeggen dat ik het soms erger vind om dungeons te doen dan fates te grinden .. soms is het gewoon lekker om hersenloos te spelen en ondertussen een serie te kijken ofzo.
Maar fate groepen vinden is nu (op mijn server iig) bijna niet te doen.
FATEs bieden te beperkte rewards. Het zou waarschijnlijk een stuk populairder zijn indien FATEs bijv. 1 poetic per FATE zouden droppen. Daarmee staat het in rato nog verre van gelijk met een expert dungeon welk 40 poetics dropt. Maar maakt het toch net iets aantrekkelijker boven nagenoeg niets.Ricmaniac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:26:
[...]
Maar fate groepen vinden is nu (op mijn server iig) bijna niet te doen.
Daar heb je gelijk in . Maarja met levelen in dungeons krijg je de poetics toch niet? iig niet tot level 45 or so?psychodude schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:57:
[...]
FATEs bieden te beperkte rewards. Het zou waarschijnlijk een stuk populairder zijn indien FATEs bijv. 1 poetic per FATE zouden droppen. Daarmee staat het in rato nog verre van gelijk met een expert dungeon welk 40 poetics dropt. Maar maakt het toch net iets aantrekkelijker boven nagenoeg niets.
Gewoon levelen van 10 naar 40 ofzo vond ik normaliter erg relaxed met fates. vooral als je wel een leuk groepje had van 8 personen met wat communicatie erbij enzo
Ik denk helaas niet dat ik het red om ninja 50 te krijgen voor de patch
is nog steeds mijn streven maar de tijd laat het niet toe
Je krijgt idd geen poetics op lagere levels. Maar er zijn dan ook vrijwel geen level 50's welk zonder reden low level dungeons spelen. Het kleine aantal welk deze dungeons doet, doet het over het algemeen voor de relic steps.Ricmaniac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:56:
[...]
Daar heb je gelijk in . Maarja met levelen in dungeons krijg je de poetics toch niet? iig niet tot level 45 or so?
Gewoon levelen van 10 naar 40 ofzo vond ik normaliter erg relaxed met fates. vooral als je wel een leuk groepje had van 8 personen met wat communicatie erbij enzo![]()
Ik denk helaas niet dat ik het red om ninja 50 te krijgen voor de patch
is nog steeds mijn streven maar de tijd laat het niet toe
Dungeons hebben echter geen extra player pools nodig. Die lopen nu wel.
FATEs echter zijn dood, waardoor voor het kleine aantal spelers welk nu tegelijk aan het levelen is zijn er niet snel voldoende om een FATE groep te vullen. Wat extra spelers hieraan toevoegen door 50's wat meer naar FATEs te trekken zal hierin wel het nodige verschil kunnen maken. Voor <50 spelers zal het dan ook weer wat gemakkelijker worden om spelers te vinden voor FATEs.
Ik ga zelf kijken of WHM 50 lukt voor de patch. Nu level 47. Dus hoef niet heel veel meer, maar komend weekend beperkt tijd
Daar heb je gelijk in , denk dat dat wel zou helpen idd. Vermoed alleen niet dat ze dat zullen gaan doen op kort termijn.psychodude schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Je krijgt idd geen poetics op lagere levels. Maar er zijn dan ook vrijwel geen level 50's welk zonder reden low level dungeons spelen. Het kleine aantal welk deze dungeons doet, doet het over het algemeen voor de relic steps.
Dungeons hebben echter geen extra player pools nodig. Die lopen nu wel.
FATEs echter zijn dood, waardoor voor het kleine aantal spelers welk nu tegelijk aan het levelen is zijn er niet snel voldoende om een FATE groep te vullen. Wat extra spelers hieraan toevoegen door 50's wat meer naar FATEs te trekken zal hierin wel het nodige verschil kunnen maken. Voor <50 spelers zal het dan ook weer wat gemakkelijker worden om spelers te vinden voor FATEs.
Ik ga zelf kijken of WHM 50 lukt voor de patch. Nu level 47. Dus hoef niet heel veel meer, maar komend weekend beperkt tijd.
Ik moet nog 24 level voor 50 dus ben goed als zeker dat me dat niet gaat lukken haha, tenzij ik ruzie maak met me vriendin en alle plannen cancel dit weekend om op FFXIV te focussen hahaha
Op de pc heb ik de games die ik leuk vind uitgespeeld en wil weer verder met deze
[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 18-01-2015 15:19 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Voor de rest nog steeds FFXIV, maar ik vermaak me nog steeds.
En dinsdag is komt er weer een grote patch uit.
Dan ga ik het toch maar weer eens proberen.
Waar kan ik snel een online gamecard bestellen die direct naar je email gestuurd wordt?
Ik weet nog dat ik gamecardwinkel.nl ervoor gebruikte, maar deze bestaat volgens mij niet meer.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
ik koop meestal op g2play.net 16.99 momenteel voor 60 dagenAudione0 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:18:
Oke top!
Dan ga ik het toch maar weer eens proberen.
Waar kan ik snel een online gamecard bestellen die direct naar je email gestuurd wordt?
Ik weet nog dat ik gamecardwinkel.nl ervoor gebruikte, maar deze bestaat volgens mij niet meer.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Patch is nu downloading. Maargoed, kan toch vanavond pas spelen.
Enige vorige optie was om een CC te gebruiken. die ik niet heb, en die ik dus via via moest lenen.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Hier nu de volledige patch notes. Er is echt veel bijgekomen.
http://na.finalfantasyxiv...d9972735b3d4280abe6#event
Om een of andere reden moet ik bovenstaande bij elke grote patch doen waarna ik de normale d/l snelheid haal (situatieschets: eerste poging: app 50 minutes, 2de poging (30 sec later): app 7 minutes (welke er 4 waren in totaal).
Le Meow
edit: De topic start heeft het over Moogle EU.. is dit correct?
[ Voor 26% gewijzigd door maniak op 20-01-2015 21:58 ]
Niet meer eigenlijk. ik zit wel in een grote nederlandse guild op moogle maar de meeste mensen toen der tijd met de start van FFXIV a realm reborn spelen niet meer dus toppic start is ook niet echt meer accuraat.maniak schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:55:
Ik ga nu een trial doen.. toch erg benieuwd naar deze game.. wat is een leuke server met veel Nederlandse spelers?
edit: De topic start heeft het over Moogle EU.. is dit correct?
Ik heb ook niet echt de tijd noch het geduld er voor om dat tegenwoordig bij te houden omdat k zelf ook niet meer zo actief was met final fantasy (nu wel weer though, maar nog steeds weinig tijd)
Le Meow
Begrijp ik hier uit dat ze Paypal weer opnieuw toegevoegt hebben als betaal optie? Dat zou mij wel mooi uit komen, aangezien dat mijn enige betaalmethode is (afgezien van iDeal).NaWA schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:38:
Je kunt overigens nu ook crysta kopen via Paypal.
Na groot ? Neah , deze guild waar ze van geluk mogen spreken als er meer dan 10 mensen online zijn. Er zitten veel NL spelers op moogle , maar die zitten verspreid over de verschillende FC`s over de game. Ze zitten wel in de Linkshell van deze FC , maar zeggen niks. Dat zegt me genoeg lijkt me.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:33:
[...]
Niet meer eigenlijk. ik zit wel in een grote nederlandse guild op moogle maar de meeste mensen toen der tijd met de start van FFXIV a realm reborn spelen niet meer dus toppic start is ook niet echt meer accuraat.
Ik heb ook niet echt de tijd noch het geduld er voor om dat tegenwoordig bij te houden omdat k zelf ook niet meer zo actief was met final fantasy (nu wel weer though, maar nog steeds weinig tijd)
Dus als je moogle wil joinen , onthou wel dat er veel veel Fransen opzitten. Dus wil je meer een Engelstalige server zou ik toch een van de andere servers kiezen. De reden waarom veel mensen van Moogle juist weggaan.
Maar dat argument van die fransen vind ik echt zoo dom altijd. Dat hoor ik nu nog steeds zo vaak maar ik heb letterlijk nog geen enkele keer gehad dat er geen engels wordt gepraat als ik een raid of dungeon join... ik kom echt net zo weinig fransen tegen als dat ik nederlanders tegen kom die spontaan nederlands gaan praten met elkaar.
Mocht je op Zodiark komen ben je natuurlijk van harte welkom. Het is altijd gezellig bij ons.
Je kan me vinden onder de naam "Tiny Animal".
Had meer dan 500 leden las ik.

Heb je al eens eerder een bericht gestuurd, maar kreeg geen antwoord.
Heb je eerdere bericht ook niet gezien?
[ Voor 20% gewijzigd door strifejahh op 21-01-2015 14:04 ]
ik lees vaak trouwens dat balmung veel botters heeft. elke server zal ze wel hebben maar dat balmung een erge is. Merk je er veel van?Metalkai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:19:
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel Nederlanders er op mijn server zitten. Ik zit op Balmung, een legacy server die altijd propvol zit. Zullen wel flink wat Europeanen bij zitten in ieder geval.
Ik zag alleen veel bots vlak na maintenance, toen waren er hele bot zergs. Ik denk dat die weer snel gebanned waren, want na een dag waren ze allemaal weg.Ricmaniac schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:20:
[...]
ik lees vaak trouwens dat balmung veel botters heeft. elke server zal ze wel hebben maar dat balmung een erge is. Merk je er veel van?
Gilseller spam is er ook nauwelijks. Ik vermoed dat het heel erg helpt dat er geen nieuwe characters gemaakt kunnen worden op de server. Zodra een bot gebanned is kunnen ze geen nieuwe character meer maken.
3ds fc: 4270-0926-7440
Welkom terug Unigo.Unigo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:56:
Ook weer begonnen! Inmiddels uit de Nightbreed FC geknikkerd, maar begrijpelijk door m'n afwezigheid. Nog kans op een invite? (Sely Reeves)
Geen idee waarom je niet meer in de lijst stond (misschien iets te lang offline als nieuwe speler).Ben zelf nog niet bezig geweest met het verwijderen van personen.
Zodiark was 1 van de 2 vrije servers, dus heb ik voor Zodiark gekozen. Heb net het spel gekocht na 10 dagen trial, zal vandaag wel even een whisper doenChrasher schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:20:
Op Zodiark hebben we een FC: Nightbreed (N.B.) waar bijna alle Tweakers van die server in zitten. Gemiddeld hebben we zo'n 20 man (van de 110) online in de avonden en weekends. Buiten Tweakers hebben we veel andere Nederlandsche en Belgische spelers, maar er wordt wel gewoon Engels in de chat gesproken.
Mocht je op Zodiark komen ben je natuurlijk van harte welkom. Het is altijd gezellig bij ons.
Je kan me vinden onder de naam "Tiny Animal".
Leuk en alvast welkom. Wat is je ingame naam, dan zal ik ook een poging wagen om je te inviten.maniak schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:01:
[...]
Zodiark was 1 van de 2 vrije servers, dus heb ik voor Zodiark gekozen. Heb net het spel gekocht na 10 dagen trial, zal vandaag wel even een whisper doen
Chrasher schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:25:
[...]
Leuk en alvast welkom. Wat is je ingame naam, dan zal ik ook een poging wagen om je te inviten.
Voor mijzelf zal de volgende 50 mijn BLM zijn. Zit nu ca. 30% in lvl 48. Morgenavond of zaterdag de 50 aantikken. Dan heb ik enkel nog WAR, SCH/SMN en NIN te gaan. Nog steeds goed op weg naar alle classes 50 voor de expansion in ieder geval.
Tijdens het levelen zijn er wel een aantal momenten waarop het soms frusterend kan zijn gezien de skill distribution niet altijd even logisch is. Een echte tanking stance bijv. komt vrij laat voor PLD. Maar overall, zodra je flash ter beschikking hebt, is het zeker sinds 2.4 eigenlijk relatief eenvoudig geworden om dungeons te tanken.
Zorg ervoor dat je gear degelijk naar level is, spam flash, en gebruik je rage of halone combo skills om individuele targets op threat bij te werken (rage of halone combo is fast blade > savage blade > rage of halone). Tijdens het levelen unlock je deze combo stapsgewijs. Meer mana voor flash nodig? Fast blade > Riot blade.
Dan het enige wat nog resteert om op te letten is threat. Welk je in dit spel op 2 manieren kunt zien:
1) Door te kijken naar de enemy list. Rood vierkantje? Jij hebt de hoogste threat. Oranje, geel, groen? Jij hebt geen threat, en des te groener des te verder je qua threat zit van de huidige threat holder.
2) Selecteer een enemy, in in de player list zie je kleine balkjes naast de naam. De speler met een vol balkje, en daarnaast 'A' is de huidige tank. Voor de overige spelers zie je een nummer welk weergeeft waar ze in de threat list bevinden. En de vulling van het balkje geeft aan hoe ver ze van de huidige tank verwijderd zijn.
Voor dungeon tanking is er eigenlijk niet heel veel meer van interesse dan dat
En achteraf toen der tijd blij dat ik dat gedaan had, vond het veel leuker tanken. Smaken verschillen gelukkig want er zijn ook genoeg paladins hoor.
Maar zoals hij ook aan geeft kan het op low level best frustrerend zijn. Vooral als mensen mobs aan vallen die jij nog niet echt hebt aangevallen. Maar met vaak genoef flash spammen lukt het aardig
En het voordeel als tank is dat je gewoon instant een dungeon krijgt als je queued, als DPS zit je toch wel altijd een 20 min te wachten.
Verwijderd
De white mage krijgt zo'n skill om ze mind te verwisselen met int waardoor hij aardig goed kan dps'en en ook goed te lvlen is.gebruikerfz1 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:29:
Oke en healers dan? Als ik bijvoorbeeld een white mage wil zijn heb ik dan wel genoeg dps om te questen? Vandaar dat ik eerst Arcanist gerolled ben want ik dacht die kan redelijk dps'en en healen.
Ben zelf meer fan van de scholar maar dat komt meer omdat ie een boek gebruikt als wapen en dat vond ik wel vet
maar nu zal het levelen na dat punt wel makkelijk gaan omdat iedereen tegenwoordig ook erg veel levelt via dungeons. Naja en dan gaat het als healer best snel.

Wat is je ingame name Mike? Kan je wel inviten voor SnR op moogle
Le Meow
Verwijderd
Ik ben net begonnen met Final Fantasy en zit nu rond de level 21. Ik vroeg me af of er hier mensen zitten die op de server Odin zitten?
Ben nog niet zo hoog, moet er wel eerst even inkomen.
[ Voor 51% gewijzigd door Mike-n88 op 05-02-2015 15:05 ]
Steekt zijn hand op!Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:48:
Hey,
Ik ben net begonnen met Final Fantasy en zit nu rond de level 21. Ik vroeg me af of er hier mensen zitten die op de server Odin zitten?
Laat je eens weten hoe het bevalt? Meestal begin ik een mmorpg met een hunter/archer. En kijk regelmatig op youtube naar beelden van dit spel. Omdat eq next nog een tijdje duurt eer uitkomt en onduidelijk is hoe action combat eq next zal zijn, zit ik er toch over te denken om FF14 arr eens te proberenMike-n88 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:25:
Ik ga dit spel ook eens proberen, ben begonnen op Moogle als een Archer.
Ik zit echt in een fase wil graag weer een mmo spelen, maar welke. Op wow zijn we weer eens uitgekeken, we missen de vrolijke kleuren van MoP. Archage en wildstar waren het niet. Lotro zijn al mijn vrienden gestopt, wat ook geldt voor tsw en aoc. Eso kijken we in maart nog wel eens of de chars nog bestaan. SWTOR speel ik samen met mijn vriendin, maar zoek nog een mmo waar ik me alleen ik kan verdiepen
Voor het gevoel is het vechten met ook wat traag.
Verwijderd
Van het weekend maar weer eens kijken of ik wat tijd kan vinden.
Verwijderd
Overigens kun je volgens mij enkel friends toevoegen op het moment dat deze daadwerkelijk online zijn. Mogelijk dat dit de reden is dat het je niet lukte.
Nog wel een beetje wennen aan het craft systeem, het handmatig wisselen tussen wapen en craft"wapen" gaat nog wel eens mis
Tot dusverre ook goede ervaringen met de community. Als trail speler kan je (althans niet ontdekt hoe) geen global chat voeren. Maar als ik in de buurt ben van andere spelers en heb een vraag en say gebruik, zijn er altijd wel reacties.
Zal er denk ik wel een betaalde periode aan besteden, al ben ik beetje nerveus over wat te doen als ik lvl 50 ben. Levelen gaat best wel vlot. Misschien dan nog een caster achtig iets maken
als je 50 bent begint het pas ;pfitznl schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:49:
Ik dool inmiddels ook rond op Zodiark. Nog in de trail versie. Nog 8 dagen te gaan en inmiddels lvl 18 archer. Filmpjes zijn verrassend mooi om te zien. En animaties zijn verbazend vloeiend. Resolutie stevig hoog staan, maar geen enkel probleem. Ook niet tijdens die leuke fade momenten.
Nog wel een beetje wennen aan het craft systeem, het handmatig wisselen tussen wapen en craft"wapen" gaat nog wel eens mis
Tot dusverre ook goede ervaringen met de community. Als trail speler kan je (althans niet ontdekt hoe) geen global chat voeren. Maar als ik in de buurt ben van andere spelers en heb een vraag en say gebruik, zijn er altijd wel reacties.
Zal er denk ik wel een betaalde periode aan besteden, al ben ik beetje nerveus over wat te doen als ik lvl 50 ben. Levelen gaat best wel vlot. Misschien dan nog een caster achtig iets maken
Speel op Odin ( naam is Heribert Snorri : random ftw ! )
Le Meow
Leuk fitznl, welkom op Zodiark.fitznl schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:49:
Ik dool inmiddels ook rond op Zodiark. Nog in de trail versie. Nog 8 dagen te gaan en inmiddels lvl 18 archer.
Wat is de ingame naam van je character, dan kan ik je toevoegen aan de Tweakers Linkshell als je online bent.
Tijdens je trial periode kan ik je namelijk niet in onze FC op Zodiark inviten (N.B. / Nightbreed). Dat werkt alleen als je een abbo hebt. Houdt er ook rekening mee dat je tijdens de trial niet verder kan levelen dan level 20.
Nu een level 42 White mage en ben ik begonnen met alle classes richting de level 15 te brengen.
Heb het super naar mijn zin in Nightbreed op Zodiark. En nu met een ps4 toetsenbord op mijn controller gaat het typen een stuk sneller.
Linkje:Chrasher schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:26:
Ps4 toetsenbord op je controller? Of bedoel je zo'n Ps3 toetsenbord, anders mag je mij vertellen welke dat is en waar je die kan krijgen..
Deze had ik zaterdag besteld en gisteren al binnen.
Grats!Poekie McPurrr schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:27:
Yoichi Bow is binnen, 54 dungeons ervoor gedaan (plus berg gc- en soldier-seals en her en der wat gil uitgegeven).
Ik heb zoooo weinig zin om dit te doen T_T
Nexus vond ik al zo bagger (voor de buff had ik er net 800, en na de buff nog steeds 3-4 weken over de overige 1200 gedaan). De laatste tijd doe ik enkel alleen nog maar poetics cappen en coil en voor de rest iets anders (d3 of civ5). Zelfs WoD kan ik me al niet meer opbrengen om te doen (na de eerste 20x dat ik heb moeten doen voordat ik brd body had was de plezier er ook wel weer vanaf.)
Het gaat me dan ook niet verbazen als de volgende stap weer erger wordt (atma's was peanuts vergeleken met de stappen erna).
Ben een maand geleden begonnen met mijn ninja relic en ben nu bij de zodiac phase met 10 v/d 16 drops. (46 dungeons tot nu toe)
Moet zeggen dat ik pre atma nerf het wel had opgegeven na 9 drops omdat het gewoon te lang duurde.
Dinsdag de update, eens kijken of de Gold Saucer wat wordt.
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Stelala Fitz is de naam van de rondrennende archerChrasher schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:35:
[...]
Leuk fitznl, welkom op Zodiark.
Wat is de ingame naam van je character, dan kan ik je toevoegen aan de Tweakers Linkshell als je online bent.
Tijdens je trial periode kan ik je namelijk niet in onze FC op Zodiark inviten (N.B. / Nightbreed). Dat werkt alleen als je een abbo hebt. Houdt er ook rekening mee dat je tijdens de trial niet verder kan levelen dan level 20.
Ik ben benieuwd of we tijdens PAX East een release data gaan krijgen.
Verwijderd
de naam van de quest is: Treasures and Tribulations
Nog net op tijd mijn zodiac weapon kunnen behalen voor de volgende stap. uiteindelijk 85 dungeons moeten doen.
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Even snel een vraagje, in wow heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om het uiterlijk van de ene kleding over de kleding te plaatsen die je op dat moment draagt. Bij age of conan is een vanity gear slot, beetje hetzelfde als lotro dat ook gebruikt. Heeft FFXIV eigenlijk ook een vanity optie?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Excalibur Zeta en Aegis Shield Zeta obtained
Hier te zien samen met iemand die de zeta BLM staff heeft:

Karakter aangemaakt op de Lich server en een beetje gelijktijdig Arcanist en Conjurer aan het levelen. Die zijn nu level 26 en 25. Daarnaast Thaumaturge naar 15 gebracht, zodat ik Whitemage, Scholar en Summoner op kan pakken
Mijn laptop trekt het spel best redelijk op *kuch* 1270x780 als ik het goed heb. Met alle settings op wat het spel als recommended beschouwt, alleen wel de schaduwen op minimaal staan. Dan is het alleen nog laggen in plaatsen als Limsa Lominsa.
Enige irritante is dat ik niet als Arcanist als een healer kan queuen. Conjurer heeft Medica en Esuna dat de Arcanist mist. Na ja, dan maar met mijn Arcanist questen en fates doen. Mijn Conjurer levelt wel naar 30 via dungeons.
Thaumaturge vind ik een saaie class om te spelen. Met pijn en moeite naar 15 gekregen. En dan zie je Swift Cast staan als een level 26 spell. Nog maar even door de zure appel heenbijten denk ik. Want die spell will ik wel hebben voor mijn jobs
Ik moet zeggen heb ik een beter gevoel bij dit spel dan toen het destijds uitkwam. Komt misschien dat ik nu in een grote en gezellige FC zit. Altijd minimaal 30 man online, en in tegenstelling tot WoW etc wordt er ook geregeld gechat.
Was getekend : Aurora Avalon (Gilgamesh FC, Lich)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Als die 50 is ga ik wel eens kijken hoe het craften en gatheren er uit ziet.
Op wow speelde ik altijd de hunter met geweertje. Nu zag ik voorbij komen dat The Machinist een speelbare class wordt. Dat zou met patch 3.0 worden toegevoegd. Maar daarover wordt al een tijdje gesproken op bijvoorbeeld reddit.
Helemaal nieuw in de FF mmorpg wereld. Wat is normaal gesproken de tijd dat zulk een grotere patch wordt toegevoegd?
3.0 is de 1e expansion op FFXIV: ARR (de relaunch van FFXIV). Welk ca. 20 maanden na de launch van ARR zal komen te verschijnen. De reguliere content patches, welk over het algemeen ook al vrij groot zijn overigens, worden grofweg om de 3 maanden gereleased.fitznl schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:26:
Helemaal nieuw in de FF mmorpg wereld. Wat is normaal gesproken de tijd dat zulk een grotere patch wordt toegevoegd?
Ook wat je krijgt, bijvoorbeeld die Embrace Emote.
Wellicht een keertje doen. De kleine slaapt toch door zeg maar, dus weinig kans dat we gestoord worden tijdens het spelen.
We zijn in het echie al getrouwd, dus waarom niet in het spel.
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet