• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:21
Beetje zitten lezen over de nieuwe content inderdaad. Jeetje, wat een nieuwe crafting content.
Ik heb bijna alles op level 50 met craften maar ik snap er niks meer van. Lees van alles en nogwat over desynthen, fieldcraft 3's battlecraft 3's, supra's. Tijd om maar eens uit te zoeken hoe dat allemaal zit..

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

NaWA

Hai, I Copy desu!

levelling nin in style. Secret ninja agent.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/agent.png

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:44
Nice NaWa! :D

Le Meow

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb vorig jaar ff xiv gekocht toen die nog niet op Steam was, als ik nu de Steam versie koop, is dan m'n account te gebruiken, zo ja, krijg ik dan de 30 dagen die bij de aankoop zit bij dit account, of moet ik een nieuw account maken om die 30 dagen te krijgen?
Als ik een nieuw account maak met de steam versie, waar wordt deze aan gekoppeld? Email, steamid?

Thanks alvast :)

Edit
Die 30 dagen krijg je dusalleen bij een nieuw account, waar wordt de Steam versie aan gekoppeld? Zowel m'n oude ff account als Steam zijn met het zelfde email adres geregistreerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Manke op 31-10-2014 18:51 ]

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik neem aan dat als je de steam versie start je het standaard login menu van ffxiv krijgt waar je de u/p van je oude account ook kunt invullen om daarop in te loggen?

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Manke
  • Niet online
Ja denk ik ook. Je krijgt met Steam een nieuwe cd-key, je kan in mog station een nieuwe service account toevoegen en dan vraagt ie om deze key, de vraag is of ik dan die 30 dagen 'gratis' krijg (zelfde inlog account, andere service account)

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

ik zou voor 99% zekerheid zeggen: nope

alleen 30 dagen extra op je nieuwe te registreren service account.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:19
NaWA schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:34:
ik zou voor 99% zekerheid zeggen: nope

alleen 30 dagen extra op je nieuwe te registreren service account.
Maar toch valt het antwoord binnen de 1% zekerheid: ja :p.

Je kunt binnen FFXIV 2 service accounts onder één username/password combinatie hebben. En onder ieder service account weer je characters etc. Je kunt met één username/password combinatie dan ook meerdere keren inloggen. Zolang als je maar een ander service account kiest.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

vandaar dat ik het niet 100% durfde te zeggen. :)

Sow, Ninja nu lvl 50. Morgen na het werk ff de relic quest doen.

Ook maar ff de lvl 45~50 ninja gear over mijn oude mnk coil gear geglamoured. Dit zijn de limsa GC lvl 50 daggers btw.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/ninja_50.png

[ Voor 85% gewijzigd door NaWA op 01-11-2014 04:55 ]

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Maar is het voor nieuwe spelers ook nog interessant? Niet dat je alleen in de start gebieden loopt?

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rezje schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:45:
Maar is het voor nieuwe spelers ook nog interessant? Niet dat je alleen in de start gebieden loopt?
Zeker is het interessant voor nieuwe spelers! Wat een groot voordeel is dat elk character elke job kan oppakken en dan weer met de nieuwe job elk gebied doorloopt. Dit kan allemaal zonder een nieuw character aan te maken, waardoor de drempel om daadwerkelijk een nieuwe job erbij te pakken erg laag ligt.

Leuk interview trouwens @PlayStation blog: http://blog.eu.playstatio...station-going-heavensward

[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-11-2014 12:19 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

and done:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/nin_relic.png

Leuk iets trouwens, tijdens battle lijkt het echt alsof ik dual lightsabers use :)

(Crappy quality, i know)

[ Voor 21% gewijzigd door NaWA op 02-11-2014 03:44 ]

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Haha kleine lightsabers, geweldig!!

• Manke
  • Niet online
psychodude schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:11:
[...]

Maar toch valt het antwoord binnen de 1% zekerheid: ja :p.

Je kunt binnen FFXIV 2 service accounts onder één username/password combinatie hebben. En onder ieder service account weer je characters etc. Je kunt met één username/password combinatie dan ook meerdere keren inloggen. Zolang als je maar een ander service account kiest.
En krijg je dan de 30 dagen gratis die bij aankoop van een key zit, als je de key activeert met een 2e service account?

Heb nog een ander account waar een 14 dagen trial van een paar maanden geleden op is verlopen, krijg ik de 30 gratis dagen als ik de key op dit account registreer?

[ Voor 11% gewijzigd door Manke op 02-11-2014 14:25 ]

• psychodude
Manke schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:40:
[...]

En krijg je dan de 30 dagen gratis die bij aankoop van een key zit, als je de key activeert met een 2e service account?

Heb nog een ander account waar een 14 dagen trial van een paar maanden geleden op is verlopen, krijg ik de 30 gratis dagen als ik de key op dit account registreer?
Ja, subscription days e.d. zijn los per service account. Wil je je 2e service account actief houden, dan moet je ook voor dat service account afzonderlijk gametime cards kopen of een recurring subscription opzetten.

Dat tweede voor wat betreft de 30 dagen gratis op je 14 dagen trial denk ik wel. Maar weet ik niet zeker. Je kunt SE support mailen/bellen om dit na te vragen voor de zekerheid.

• SaferSephy
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

is al weer een tijdje geleden dus ik dacht ik post weer eens wat foto's. Een hoop gebeurd want inmiddels:

- is mijn Bard lvl 50 met ilvl 94
- is mijn White Mage lvl 50 met ilvl 102 (deze class is dan ook mijn main geworden, hoewel ik nog enorm aan het leren ben om een goede healer te zijn.
- heb ik alle Disciple of the Land classes naar lvl 50 gebracht; Miner, Botanist en Fisher. Met mijn Miner ben ik ook druk met het halen van m'n ilvl70 weapon.

White Mage
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/woOuvRx.jpg

Bard (aka Clown)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bbnsk7h.jpg

Miner
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SAkabh3.jpg

Botanist
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9dCJFMy.jpg

Fisher
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uuo39a1.jpg

Blacksmith (lvl 41 dus nog onderweg)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a9lo9rI.jpg

Arcanist (lvl 21 dus ook nog onderweg)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GeqK9Je.jpg

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• Valandin
Ook druk met het terugkomen naar FFXIV.. so far..

Nu alle DoL''s 50
-Fisher
-Botanist
-Miner

Probeer informatie te vinden over het gatherenvan HQ materials. Iets met een spawn cyclus en minimale gear eisen. Geen idee waar ik ilvl70 mining/botanist wapens vandaan tover. D

DoH's
-50 Culinarian
-50 Weaver
-50 Carpenter
-40 Alchemist
-30 Armorer
-30 Weaponsmith
-30 Leather
-20 Goldsmith

Proberen alles z.s.m. 50 te krijgen en me dan te verdiepen in mastercraften / desynthen. Heb die craften in 2.4 guide gelezen maar snapte de helft van de content niet. Dailies etc.

50 WHM / 50 DRG laat ik even rusten.
Paladin gestart, nu lvl 31. Op naar 50 en dan tank gearen :)

• SaferSephy
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Www.ffxivclock.com voor unspoiled nodes inclusief timer. Je miner lvl70 krijg je door 60 hq umbral ores te gatheren. Hiervoor heb je gatheringstat requirements, kun je op reddit vinden

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Verwijderd

Valandin schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:41:

Probeer informatie te vinden over het gatherenvan HQ materials. Iets met een spawn cyclus en minimale gear eisen. Geen idee waar ik ilvl70 mining/botanist wapens vandaan tover. D
Gathering skill omhoog krijgen door materia melds:
http://www.ffxivguild.com...50-maximum-materia-melds/

Eerst dus je Dodore jewelry/Miner set craften of kopen, daarna materia erop gooien. Best nog een prijzige activiteit.

Overigens, heb gisteren een van de eerste Poetic suits op de server gekocht na een zooi Snowcloak speedruns :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p5Ug1DC.jpg
Vet man :D erg tof. ik wil zooo graag weer spelen nu maar ik heb er gewoon echt geen tijd voor. moet echt ff een ton winnen ofzo dan kan ik zo'n 2 jaar vrij nemen XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• psychodude
Ricmaniac schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:29:
fuck it :P ondanks weinig tijd gewoon maandje gehaald ;p kon het niet meer weerstaan
Hehe, gezwikt in slechts 5 uur :p. Maar het spel blijft dan ook goed vermakelijk ;).

Afgelopen week T10 gecleared. Helaas lijkt het aantal raid uurtjes deze week wat beperkt. Dus of T11 erin zit is wat iffy. Levelen van mijn classes gaat rustig door. Heb bijna alle DoH's er op zitten. Dan resteert enkel nog een handjevol combat classes. Nu raiden niet langer slechts een uurtje in de week duurt, zal deze groep mogelijk iets meer tijd in beslag nemen. Maar blijf er voor streven het ruim voor de expansion klaar te hebben.

• Valandin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJxLnyf.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a43N6nI.png

Gaat de goede kant op!
Thanks, snap het nu een beetje

[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 07-11-2014 18:04 ]

Damn wat hou ik van Ninja zeg :D echt een super toffe class om mee te spelen. Het levelen gaat me alleen wat traag af. ben gewend om te tanken dus de queues nu zijn wel echt drama XD

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:52:
Damn wat hou ik van Ninja zeg :D echt een super toffe class om mee te spelen. Het levelen gaat me alleen wat traag af. ben gewend om te tanken dus de queues nu zijn wel echt drama XD
Geen idee hoe het op jouw server is, maar bij ons zijn er een aantal zones waar een trein van 50-100 ninja's FATEs binnen een paar seconden afmaken en naar de volgende toegaat. Vooral in NThan, Coerthas en Upper La Noscea.

Schijtirritant overigens als je in je eentje zo'n FATE moet doen die zichzelf heeft aangepast aan een clusterfuck aan lolninjas.

• Valandin
Oh die's wel handig!
Ik heb nu alle DoL/DoH's op 50 behalve LTW, ARM, en BSM! M'n leve allowances op dus terug focussen op dungeons.

Ben momenteel een tank (lvl 42 pala) aan het levelen, maar aangezien ik een jaar gestopt was snap ik de gear progression niet helemaal meer.

ilvl 55 -> ilvl60 HM Dungeon -> Ilvl70 HM dungeon -> ilvl80 HM dungeon -> ilvl 90 HM dungeon -> ST voor ilvl100

Allied seals voor upgrade ilvl 100 -> 110
Poetic cap halen voor ilvl 120

Relic, Relic +1, en dan zodiac

Klopt dat een beetje?

Verwijderd

Valandin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:35:
Oh die's wel handig!
Ik heb nu alle DoL/DoH's op 50 behalve LTW, ARM, en BSM! M'n leve allowances op dus terug focussen op dungeons.

Ben momenteel een tank (lvl 42 pala) aan het levelen, maar aangezien ik een jaar gestopt was snap ik de gear progression niet helemaal meer.

ilvl 55 -> ilvl60 HM Dungeon -> Ilvl70 HM dungeon -> ilvl80 HM dungeon -> ilvl 90 HM dungeon -> ST voor ilvl100

Allied seals voor upgrade ilvl 100 -> 110
Poetic cap halen voor ilvl 120

Relic, Relic +1, en dan zodiac

Klopt dat een beetje?
Not quite. Zodiac heet Atma overigens en is al tijden niet meer de laatste stap, maar een van de eersten in de gehele ketting van upgrades. Gear lager dan i90 moet je overigens helemaal niet meer willen aangezien i90 ziek makkelijk te krijgen is. Darklight is uit de mode en gaat je veel meer moeite en tijd kosten dan i90 en hoger. Ook is het i100 Unweathered wapen kopen vrij gemakkelijk, zorgen dat je 1300 Soldiery hebt en de UAT pakken (die bijna niemand meer loot tegenwoordig in ST, heb er een stuk of 3 op een retainer na 2.4)

Ik laat de 2nd/3rd Coil gear erbuiten, want daar ben je nog lang niet aan toe.

Weapon Choices:

Weathered Soldiery -> Unweathered Soldiery
1300 Soldiery Tomes, 1 Unidentified Allagan Tomestone (ST)

Relic -> Relic Zenith -> Relic Atma -> Relic Animus -> Relic Novus -> Relic Nexus
Quest chain "A Relic Reborn"

Gear Choices:

i90 Artifact/Allagan
"Antique" drops (bijvoorbeeld uit Snowcloak, Sastasha HM, Qarn HM) inruilen voor Artifact gear pieces in Mor Dhona
of
First Coil of Bahamut T1-5 farmen

i100 Syrcus Tower
Random drop tijdens Syrcus Tower (weekly loot limit is sinds 2.4 weg)

i100 Weathered
Soldiery inruilen in Mor Dhona
Allied Seals inruilen bij je GC Headquarter

i110 Unweathered
Weathered item en Sands of Time (ST Drop) inruilen in North Shroud

Jewelry Choices:

Melded i90
Alleen viable voor tanks/healers, kost 1-2m per jewel. i90 crafted jewel maken/kopen en 5 Materia naar keuze aan melden

i100 Weathered
Soldiery inruilen in Mor Dhona
Allied Seals inruilen bij je GC Headquarter

i110 Unweathered
Weathered item en Oils of Time (ST Drop) inruilen in North Shroud

i120 Striking Tree
Striking Tree (Extreme) (Primal Ramuh) random drop

i120 Akh Afah Amphitheatre
Akh Afah Amphitheatre (Extreme) (Primal Shiva) random drop
thanks for bovenstaand bericht ;p daar had ik ook wat aan :) , maar wat is jou voorkeur? relic upgraden naar nexus of die unweathered?

waar kan je die eigenlijk kopen

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:20:
thanks for bovenstaand bericht ;p daar had ik ook wat aan :) , maar wat is jou voorkeur? relic upgraden naar nexus of die unweathered?

waar kan je die eigenlijk kopen
Beide. Heb nu op m'n BLM de Laevatheinn (i110 unweathered) terwijl ik m'n Animus books doe. Wil voor daily Ex roulettes en Trials niet met een waardeloze Atma aan de haal.

Heb op m'n WAR nu Novus, nog 600 Lights tot Nexus. Zal nog wel even duren voordat ik een i135 wapen in de wacht zal slepen, dus tot dan is Nexus BiS.

Je kunt die i100 Weathered in Mor Dhona kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 20:54 ]

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

ninja flowchart

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eUfhPhO.png

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 17:44
Vooral die "has the fight started? > yes > pay the fuck attention" Deed me grijnzen :P

Hopelijk deze week wat tijd bij elkaar scharrelen om weer te spelen :)

Le Meow

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren voor het eerst wat serieuze mensen bij elkaar gezocht om T5 te doen.
Met PF en DF groepen ging het meestal mis bij de divebombs/snakes, en vaak zelfs al eerder...

Deze mensen net als ik al wel wat ervaring, maar (op 1 na) ook nog nooit T5 gecleared.
Gelukkig ging alles goed georganiseerd, bij de eerste poging kwamen we al tot de twisters.
Daarna nog een aantal pogingen nodig gehad om de laatste fases goed onder de knie te krijgen, en uiteindelijk die vogel toch om kunnen leggen!

Nu op naar second coil en Titan ex!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nY4_4zm4ldc]

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

RonnieB82 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:51:
Gisteren voor het eerst wat serieuze mensen bij elkaar gezocht om T5 te doen.
Met PF en DF groepen ging het meestal mis bij de divebombs/snakes, en vaak zelfs al eerder...

Deze mensen net als ik al wel wat ervaring, maar (op 1 na) ook nog nooit T5 gecleared.
Gelukkig ging alles goed georganiseerd, bij de eerste poging kwamen we al tot de twisters.
Daarna nog een aantal pogingen nodig gehad om de laatste fases goed onder de knie te krijgen, en uiteindelijk die vogel toch om kunnen leggen!

Nu op naar second coil en Titan ex!

[video]
GRATS! :)

Ik geloof dat ik zelfs op twitch even meegekeken heb. Iig de layout en party composition ziet er hetzelfde uit als de live stream die ik keek.

• Valandin
Maar zonder ilvl80 kom ik Snowcloak toch helemaal niet in?
Thanks trouwens!

*edit*
Ben ook een tank trouwens! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Valandin op 13-11-2014 20:06 ]

• psychodude
Valandin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:56:
Thanks trouwens!

*edit*
ilvl 80 is minimum voor snowcloak ja. Maar ilvl 80 is vrij gemakkelijk om aan te komen.

Verwijderd

Valandin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:56:
Thanks trouwens!

*edit*
Relic Atma is al i100, als je wat dungeons doet kun je makkelijk een paar i100 gearstukken oppakken, voor de juwelen en kleinere armor-delen zijn slechts 375-495 Soldiery of een paar 100 Allied Seals. Ook in ST (i70 min) kun je i100 armor pieces krijgen.

Dat blijf je doen tot je minimaal i80 hebt, waarna je blijft farmen voor meer i100/i110 gear en Poetics voor i120. Ondertussen pak je donders veel Antique drops, die je in de tussentijd in i90 gear kan veranderen bij Rowena (Mor Dhona) in de buurt.

• Valandin
Ah, ben momenteel aan het opsparen (3.5m) om ilvl90 str jewelry met max melds te maken voor m'n PLD. Dat zal de ilvl al wel een boost geven tot ilvl70. In principe kan ik dus snowcloak e.d. volledig skippen en direct voor ilvl100 gaan..

Al zal ik dat niet doen, denk dat ik het wat langzamer aanpak om een beetje te wennen aan tanken op endgame niveau. Thanks again!

Verwijderd

Valandin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:58:
Ah, ben momenteel aan het opsparen (3.5m) om ilvl90 str jewelry met max melds te maken voor m'n PLD. Dat zal de ilvl al wel een boost geven tot ilvl70. In principe kan ik dus snowcloak e.d. volledig skippen en direct voor ilvl100 gaan..

Al zal ik dat niet doen, denk dat ik het wat langzamer aanpak om een beetje te wennen aan tanken op endgame niveau. Thanks again!
Je moet Snowcloak, Sastasha HM, Qarn HM sowieso doen voor Expert Roulette en Relic Novus, dus die kun je niet overslaan.

• Valandin
Ah, natuurlijk. Thanks again!
Duur dagje so far;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zJx6ZYy.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hhG8QAx.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wf2Shbv.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AJlFBx2.png

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

jah de animus gehaald voor ninja.

Hier komt een picture, dus zonnebrillen op:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/ninja_animus.png

En de zonnebrillen kunnen weer af maar niet meer omhoog kijken dan, ook niet stiekem. Ik ben niet verantwoordelijk voor enige opgelopen oogschade.

Verwijderd

Dat de glow langer is dan het wapen irriteert me wel mateloos aan Lalafell ninja's.
Super strak :D Maar waal haal je in godsnaam de tijd van daan om al die atmas te farmen hahaha , echt belachelijk XD lijkt wel alsof jij meer dan 24 uur in 1 dag heb zitten

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

de atma droprate was verhoogt. Ik heb ze alle 12 op een halve dag gefarmed.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:00:
Dat de glow langer is dan het wapen irriteert me wel mateloos aan Lalafell ninja's.
Dat was een bug die al confirmed was. Maar er was nog geen tijdschema wanneer het gefixt gaat worden.
Het heeft iig patch 2.41 niet gehaald.

[ Voor 69% gewijzigd door NaWA op 18-11-2014 15:27 ]

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

oops teveel, kan hem niet deleten ofzo.

[ Voor 89% gewijzigd door NaWA op 18-11-2014 15:28 ]

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:03:
Super strak :D Maar waal haal je in godsnaam de tijd van daan om al die atmas te farmen hahaha , echt belachelijk XD lijkt wel alsof jij meer dan 24 uur in 1 dag heb zitten
Heb m'n BLM Atma in ongeveer 5 uur gefarmed. Die dingen droppen nu echt om de haverklap.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik vind relic het niet echt meer waard om te farmen.

Voor 1300 soldiery (en 2 ST items) heb je een ilvl110 wapen.

De atma had ik (3 weken voor de patch) wel gefarmed, en heb nu het 2e book openstaan.
In de tussentijd heb ik al mijn andere (weathered) gear al bij elkaar gespaard, en uiteindelijk dus ook de 1300 soldiery gespaard voor de tokens.

Het uiteindelijke relic wapen zal wellicht iets beter zijn, maar nu ik second coil heb unlocked, ga ik liever daar mee aan de slag, dan eindeloos die boeken grinden.
Ik investeer dan liever in het raiden, zodat ik wellicht in de toekomst een wapen op kan pakken in T9.

• psychodude
Vandaag T11 gecleared. Shield kunnen upgraden naar iLvL 130. Helaas nog geen tanking drops in FCoB gezien de afgelopen weken. De snelheid van het clearen gaat wel duidelijk sneller dan in de voorgaande coils. En vanaf deze week heeft ook iedereen in het raiding team voldoende tijd. Mogelijk gaat een T12 clear er dan ook nog wel in zitten. Voor de kerst periode full clear van FCoB zou mooi zijn. Dan kan de periode daarna goed gebruikt worden om naast content op farm al mijn classes naar 50 te brengen alvorens expansion :).

Verwijderd

RonnieB82 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:29:
Ik vind relic het niet echt meer waard om te farmen.

Voor 1300 soldiery (en 2 ST items) heb je een ilvl110 wapen.

De atma had ik (3 weken voor de patch) wel gefarmed, en heb nu het 2e book openstaan.
In de tussentijd heb ik al mijn andere (weathered) gear al bij elkaar gespaard, en uiteindelijk dus ook de 1300 soldiery gespaard voor de tokens.

Het uiteindelijke relic wapen zal wellicht iets beter zijn, maar nu ik second coil heb unlocked, ga ik liever daar mee aan de slag, dan eindeloos die boeken grinden.
Ik investeer dan liever in het raiden, zodat ik wellicht in de toekomst een wapen op kan pakken in T9.
Nou, SCoB hebben ze gisteren keihard generfed, dus die wapens kun je met twee vingers in de neus wel krijgen tegenwoordig. Tot T9 zijn alle one-hit mechanics zo'n beetje gereduceerd naar "oei doet wel een beetje pijn als we alle mechanics negeren, even Cure3 doen"

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:07 ]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Jep, ik ga nu best hard door second coil heen, heb nu T6 en T7 gecleared, en doe ze nu ook wat vaker tussendoor om hopelijk wat gear mee te pakken.
(net nog een DF run op T6, waar we zonder deaths in 1x doorheen stampen)

Van de week maar eens op T8 en T9 focussen, kijken of ik daar ook door kan komen.

• psychodude
En T12 ook down. Erg leuke fight :). Ben benieuwd naar wat T13 zal worden!

Overmorgen nieuwe livestream. Ben benieuwd of we nieuwe savage modes aangekondigd zullen krijgen. Hoop ook op wat meer Golden Saucer informatie. Benieuwd of het nog voor de expansion gaat komen.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

psychodude schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:01:
En T12 ook down. Erg leuke fight :). Ben benieuwd naar wat T13 zal worden!

Overmorgen nieuwe livestream. Ben benieuwd of we nieuwe savage modes aangekondigd zullen krijgen. Hoop ook op wat meer Golden Saucer informatie. Benieuwd of het nog voor de expansion gaat komen.
Gz! _/-\o_
Ben ook erg benieuwd naar de Triple Triad plannen :) Was erg tof in FF8!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Net op tijd voor dinsdag obtained:

De glow is net wat TE, maar de effects, vooral op de shield, zijn wel cool.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Hier is trouwens een lijstje met wat je allemaal nodig hebt voor je nexus > zodiac weapon upgrade.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Excalibur en Aegis Shield obtained.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Zodiac/sword.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Zodiac/sword_stats.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Zodiac/shield.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Zodiac/shield_stats.jpg

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Gefeliciteerd NaWA :)

Heb vandaag mijn eerste bruiloft ceremonie op Zodiark om 14:00H als een gast. Ben wel benieuwd.
Een kijken of ik wat screens kan maken.

PSN-id: Chrasher

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Details over de expansion onthuld! O.a. over t nieuwe race, jobs en raid:

http://www.dualshockers.c...race-jobs-mount-and-more/ en
http://kotaku.com/check-o...aid-and-classe-1673451919

[ Voor 62% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-12-2014 14:32 ]

• psychodude
Ben benieuwd wat voor een soort raid Alexander zal gaan worden! En met name ook hoe ze de difficulty willen bijstellen. De huidige coils zijn inderdaad vrij gemakkelijk geworden. Tactics wise is het veel van hetzelfde, waardoor de uitdaging allemaal toch net wat minder wordt.

Ik kijk er in ieder geval naar uit! :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
Chrasher schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:08:
Gefeliciteerd NaWA :)

Heb vandaag mijn eerste bruiloft ceremonie op Zodiark om 14:00H als een gast. Ben wel benieuwd.
Een kijken of ik wat screens kan maken.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat mijn vrouw en ik dit ook gaan doen een keer. Geen idee hoe je dit aan vraagt en wat de vereisten zijn. Zou wel leuk zijn om te doen. Wilde dat ook met XI, maar dat speelde mijn vrouw niet. Ze heeft wel een account overigens sinds dat ik de codes voor de 360 over had. :P

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Over Alexander, er komen 2 difficulty settings: Normal en hard.

Normal zal zijn zoals coil met echo nu aan difficulty, en hard zou harder zijn dan de huidige final coil.

Ik zou dus vermoeden dat normal mode prolly maar 1 chest heeft, en hard mode 2 chest + first time archievement en title ofzo.
iig dat zou mijn gedachtegang zijn, zodat totdat de weekly lock weg gaat de hard mode voor mensen die het kunnen verslaan toch wel de moeite waard is om gear te farmen.

Ik heb op een stream trouwens een eternal bond ceremony gezien, zag er wel grappig uit. Leuk voor de mensen die zoiets graag zouden doen :)

Vannacht de live letter weer, en het nieuws van gisteren was ook wel nice met 2 nieuwe jobs en een nieuw playable race dat FFXIV original is, de AuRa. Wel gewoon een trick om de verkoop van fantasia pots te stimuleren.

Het is hier trouwens wel rustig de laatste maand. Blijkbaar is de animo in de game op GoT toch wat minder.

[ Voor 6% gewijzigd door NaWA op 20-12-2014 20:30 ]

• psychodude
NaWA schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:29:
Het is hier trouwens wel rustig de laatste maand. Blijkbaar is de animo in de game op GoT toch wat minder.
Of niet zo heel veel om over te schrijven in ieder geval :p. Heb sowieso wel een beetje het idee dat er hier altijd vrij weinig waren welk echt progressive content aangaan in FFXIV. En voor wat betreft de meer casual dingen is op een gegeven moment het meeste wel gezegd.

Het topic leeft met name rondom een flow aan nieuwe info over het spel zelf. Naarmate heavensward dichter bij komt, zal de activiteit dan ook wel weer toenemen denk ik.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hoezo geen nieuws? Ik ben pas lvl 50 geworden met m'n eerste job: warrior! :D

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zoals beloofd een aantal impressies van de bruiloft.
Wat ik begrepen heb kan je afhankelijk van welke optie je gekozen hebt, verschillende thema's en kleuren kiezen. Dit paar had gekozen voor de Moogle receptie in wit.
Het aantal mensen was hier niet zo groot, maar men kan tot 80 personen uitnodigen.
Vanmiddag heb ik nog een bruiloft, hopelijk heeft die een ander thema gekozen.

Let op: De originele plaatjes kunnen spoilers bevatten.

FFXIV
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fr6GnwWSwYW7ySq3Mo1mm2we/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8BBwpLTtp4H3ZmxYVSbFbrPV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/La9nUBzX9oCD8M6xVouRTk7D/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j0bBzTRWMQfyL1NNIeCe5lTQ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E1aUP10pVSXpqcYIRQQ1a300/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2pXCV3EkMndiPaznMTbmGPbE/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hhF2IJGDwwICaIubYm0ywUQj/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zvkf9l8ijtBQjQBxaPk0H6QL/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LljfQnkMM3KYXVaq5WdHQsLM/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mT9rDDCAwsh1xuV226NXQsup/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NJUfyI8tlG213F1qeL73E8xR/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ucegdfWUArN8CTUZZK3XmIhH/thumb.jpg

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Kwam er achter dat ik toevallig nog een 60 dagen game kaart heb liggen, dus zit toch te denken om terug te komen naar het spel. Alleen vroeg ik me wel wat af:

Hoe nuttig is het om nu terug te komen, en te hopen dat je nog kan gaan raiden? Ben ik veels te laat? Zou uiteraard (zoals ook in FFXI/WoW) als tank bezig gaan.

Die expansion CE! die komt echt in huis zodra hij te bestellen is Oo

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 22-12-2014 09:28 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• psychodude
lanerios schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:41:
Hoe nuttig is het om nu terug te komen, en te hopen dat je nog kan gaan raiden? Ben ik veels te laat? Zou uiteraard (zoals ook in FFXI/WoW) als tank bezig gaan.
Ik denk dat dat erg afhankelijk is van de hoeveelheid tijd welk je hebt, je ervaring met raiden in het algemeen, etc. Ook op welke server je speelt. Des te drukker de server, des te groter de kans dat je snel een static slot zou kunnen vinden.

Met wat vrije tijd, zeker nu in de vakantie periode, is het zeer goed mogelijk om binnen no-time geared genoeg te zijn voor de laatste coil raid. En met de nodige raiding ervaring is het tegenwoordig ook vrij snel te leren, mede middels de vele uitgebreide guides welk beschikbaar zijn, hoe je te werk moet gaan als tank in 2nd coil. Zodat je gear vrij gemakkelijk en snel kunt verkrijgen.

Bovendien kun je ook middels soldiery snel iLvL 110 items krijgen. En zonder cap op soldiery tegenwoordig is dat niets anders dan flink dungeons grinden.

Met andere woorden, indien je nu vrij hebt, hebt raiding ervaring en bent bereid wat tijd te investeren... dan zou je nog voor de jaarwisseling in final coil kunnen staan.

Het is in dit spel niet moeilijk om snel weer op een endgame level te komen.

Heb je dat allemaal niet mee zitten, dan maakt dat overigens ook niet heel veel uit. Er zijn nog altijd een groot aantal statics welk bezig is met 2nd coil. Voornamelijk de T9 clear nog moeten halen.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Na een paar maanden FFXIV weer opgepakt en net level 50 geworden.
Wat kan ik nu gaan doen en wat wordt er aangeraden om te doen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• psychodude
Chaos-Zero schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:56:
Na een paar maanden FFXIV weer opgepakt en net level 50 geworden.
Wat kan ik nu gaan doen en wat wordt er aangeraden om te doen?
Dat hangt er vanaf wat je ambities zijn. Wil je doorpakken naar endgame raiden? Dan wordt het nu tijd om de verdere quests en content te gaan unlocken (quests vervolgen). Richt je dan snel op de high level, expert en trial duty roulettes. En doe Syrcus Tower zoveel mogelijk. Om zo snel mogelijk iLvL 100+ gear te krijgen. Start met coil runs. Zoek een static slot binnen een raiding team voor SCoB/FCoB. Afhankelijk van wat je op je server kunt puggen en wat niet.

Craft je liever, start dan zo snel mogelijk met de Ixal beast tribe dailies. Level de crafting class welk je wilt naar 50. Een all-round geschikte class welk een steady bron van inkomsten kan bieden is op veel servers culinarian. Check op www.ffxivguild.com voor pre-BiS gear. Streef daar eerst naar. Maak je later pas zorgen over de BiS gear.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-12 08:58
Zo FF arr is nu aan downloaden op de PS4 gratis trial tot level 20 ben benieuwd of het wat is moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een mmorpg goed heb gespeeld heb geen beest van computer die zulke spellen aan kan alleen een 20 tal uur wow gespeeld

En jaartje of 8 geleden is een weekje rose online ben benieuwd of het wat is

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volg gewoon de main quest (brandend icoontje) en laat je niet overweldigen. In het begin komt er zoveel op je af en het is nu vrij druk met spelers, dus het is gezellig druk om je heen in de spel wereld.
Geniet ervan!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

psychodude schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:56:
[...]

Dat hangt er vanaf wat je ambities zijn. Wil je doorpakken naar endgame raiden? Dan wordt het nu tijd om de verdere quests en content te gaan unlocken (quests vervolgen). Richt je dan snel op de high level, expert en trial duty roulettes. En doe Syrcus Tower zoveel mogelijk. Om zo snel mogelijk iLvL 100+ gear te krijgen. Start met coil runs. Zoek een static slot binnen een raiding team voor SCoB/FCoB. Afhankelijk van wat je op je server kunt puggen en wat niet.

Craft je liever, start dan zo snel mogelijk met de Ixal beast tribe dailies. Level de crafting class welk je wilt naar 50. Een all-round geschikte class welk een steady bron van inkomsten kan bieden is op veel servers culinarian. Check op www.ffxivguild.com voor pre-BiS gear. Streef daar eerst naar. Maak je later pas zorgen over de BiS gear.
Toppie, bedankt! Was al begonnen aan de Crystal Tower quest. Moet nu alleen voor verschillende quests een bepaald ilvl hebben, iets van 52 en 54 geloof ik, dus moet dat eerst maar bij elkaar gaan sparen 8)7
Voor weer een andere quest moet ik de duty finder gebruiken en dat gaat meestal niet zo snel als DPS.

had de game een tijdje terug ook op ps4 gekocht omdat ik het wel chill vond op de bank enzo, naja dat klopt ook maar ik ben tank. en ik kan gewoon niet wennen om goed te tanken met een controller... nu ken ik gewoon onmogelijk de trophy halen om coil te clearen :P .. moet eigenlijk groepje vinden die me kan boosten haha

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Gewoon wat oefenen, ik kan bijv. niet tanken zonder controller :)

• psychodude
Voor diegene welk het nog niet wisten, 20 januari patch 2.5 :).

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12 11:22
Zat net in de playstation store te kijken. Ff14 staat als niet beschikbaar.... Wel balen

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik zie wel de FFXIV Collectors Edition staan. (zoek op Final Fantasy in de store)

• psychodude
Je kunt het spel voor de PS4 ook prima bestellen bij bijv. bigu.nl. Of afhalen bij een winkel als de MediaMarkt.

Het afgelopen weekend T13 tot op 6% gekregen. De kill komt dicht bij. Jammer genoeg veel wipes door kleine foutjes. Kost erg veel tijd. En iedere death gedurende het gevecht is er ééntje welk een potentiële wipe tot gevolg kan hebben. In T13 komt het afstraffen van failure, zoals ook al te zien was in T10 - T12, nog veel sterker naar voren.

Vanavond mogelijk nog een laatste keer T13 in alvorens de reset. Indien dan niet down, hoop ik toch zeker wel dat het volgende week eindelijk zover zal zijn.

Met de vakantieperiode achter de rug heb ik nu bijna mijn white mage en black mage tot level 50 gebracht. Daarna resteert enkel nog warrior, ninja en scholar/summoner wil ik alles capped hebben voor heavensward. Ik blijf er vertrouwen in hebben dat het wel moet lukken :p. Met de relatief korte queue times gaan zeker de healer en tank classes namelijk vrij rap. En voor wat betreft de ninja class heb ik eventueel nog een reeks aan quest hubs welk ik kan doen voor wat snellere exp gain.
Cool, ik heb die hoge turns nooit gedaan odmat ik zo lang weg was en nu ninja ben gaan spelen... denk ook niet dat ik ze gedaan zal krijgen voor heavensward. Maar kan k mee leven, zal het daarna nog wel gewoon kunnen doen neem ik aan toch ?

Level jij voornamelijk alleen door middel van dungeons dan?

Ik hou dat niet vol :P ik ben nu dus NIN aan het levelen maar om elke keer alleen maar dungeons achter elkaar te doen verveelt mij. Ik vind het leuker om fates te farmen haha maar er zijn nooit zo veel party's meer omdat iedereen dus inderdaad dungeons runned.

• psychodude
Het zou mij verbazen als de raids na heavensward niet langer beschikbaar zouden zijn. Bovendien zal zelfs met de introductie van heavensward de raids er niet direct heel veel makkelijker op worden heb ik het idee.

Zo blijft bijv. T9 ook nog altijd erg lastig voor PUGs. En zelfs T5 blijft moeilijk voor sommige groepen met minder ervaren spelers. Ondanks de vele nieuwe gear pieces welk beschikbaar zijn, en echo buffs welk in effect zijn om o.a. HP/MP van de spelers te boosten.

Ik level zelf voornamelijk via dungeons ja. Met name de bonus experience van low level roulettes heb ik op DPS characters altijd goed voordeel mee. Challenge log completion bonus experience daar nog eens bovenop. Bovendien gebruik ik de dungeon runs ook nog eens om gear te spirit bonden, dus zorgt het niet alleen voor experience maar ook nog voor extra inkomsten. Voor mij is het FATE farmen welk ik niet vol kan houden :p. Zeker tegenwoordig duurt het gewoon te lang voor relatief weinig experience. Er zijn op Odin niet heel veel mensen welk FATE farmen. Met één party heb je het vaak wel gehad per zone. Experience / hour valt daardoor tegen. Met uitzondering van enkele FATE chains, zoals de Svara chain.
Ik haat dan met dungeons ook zo de queuetijd van DPS :P soms echt 20 minuten.

Maar zijn die challenge logs nieuw? ik had er gisteren 2 complete idd maar kon me niet meer herinneren of ik dat wel eens eerder had gezien. Is wel een leuke XP bonus ja, wel jammer dat het er niet zo veel zijn. dan ben je er ook best snel weer door heen. denk dat je er maar 1 class dan mee kan levelen ofzo? of is het per class een nieuw lijstje?

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 05-01-2015 13:45 ]

• Arunia
Haha, dat is dan altijd nog beter dan Party in FFXI als je geen WHM was.
Daar was de wachttijd 2 uur namelijk.
Arunia schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:48:
ja oke haha maar FFXI was ook echt totaal iets anders. dat was alleen goed speel baar als je een grote groep vrienden had of gewoon echt alle tijd van de wereld XD

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Arunia schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:48:
Twee uur? Ik had wachttijden van een week als Dark Knight :P

• Arunia
Ik was blij dat whm mijn main was haha. Nooit echt hoeven wachten.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Onze FC-leader was al een tijdje niet meer online geweest en blijkbaar krijgt dan automatisch iemand anders de hoogste rank toegewezen. Blijkbaar was ik online op dat moment want ineens was ik FC-leader.
Kwam toch wel even als een verrassing. :o

Gelukkig is de FC nog steeds vrij actief, dus heb ik het maar op me genomen om verder te gaan.
Mooie gelegenheid om enkele kleine dingetjes te veranderen. Voor diegenen die nog steeds online zijn in Nightbreed, bedankt voor de support! _/-\o_
Probeer er zoveel mogelijk van te maken.

• psychodude
psychodude schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:55:Vanavond mogelijk nog een laatste keer T13 in alvorens de reset. Indien dan niet down, hoop ik toch zeker wel dat het volgende week eindelijk zover zal zijn.
En down! :D Feestje op TS bij ons nu, hehe.
Ricmaniac schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:43:
Ik haat dan met dungeons ook zo de queuetijd van DPS :P soms echt 20 minuten.

Maar zijn die challenge logs nieuw? ik had er gisteren 2 complete idd maar kon me niet meer herinneren of ik dat wel eens eerder had gezien. Is wel een leuke XP bonus ja, wel jammer dat het er niet zo veel zijn. dan ben je er ook best snel weer door heen. denk dat je er maar 1 class dan mee kan levelen ofzo? of is het per class een nieuw lijstje?
Challenge logs zijn er sinds.... patch 2.1 of 2.2 dacht ik zo'n beetje. Reset is iedere week, dus je kunt er veel classes goed mee levelen.
psychodude schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:09:
[...]

En down! :D Feestje op TS bij ons nu, hehe.

[...]

Challenge logs zijn er sinds.... patch 2.1 of 2.2 dacht ik zo'n beetje. Reset is iedere week, dus je kunt er veel classes goed mee levelen.
ooh beter :) dan is dat wel goed te doen ja

• Metalkai
Ik ben afgelopen zondag weer begonnen met spelen. Ik had het spel toen het uitkwam gepre-ordered (V1.0), maar was er na een paar weken al op uitgekeken. Zondag dus maar besloten om het opnieuw te proberen omdat ze het spel flink veranderd hebben.
Tot nu toe vind ik dat het flink verbeterd is. Het doet niet echt veel nieuw voor het MMO genre, maar het ziet er nog steeds fantastisch uit, en de gebieden zijn ook een stuk gevarieerder, in plaats van de copy-pasta gebieden van V1.0.
Wel ben ik erg blij met de toevoeging van de speciale equipment bag. Nu kan je gewoon meerdere gearsets bij je dragen, zonder dat je inventory vol komt te zitten.
We zullen zien hoe lang het spel mij blijft interesseren.
Metalkai schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:01:
Ik ben afgelopen zondag weer begonnen met spelen. Ik had het spel toen het uitkwam gepre-ordered (V1.0), maar was er na een paar weken al op uitgekeken. Zondag dus maar besloten om het opnieuw te proberen omdat ze het spel flink veranderd hebben.
Tot nu toe vind ik dat het flink verbeterd is. Het doet niet echt veel nieuw voor het MMO genre, maar het ziet er nog steeds fantastisch uit, en de gebieden zijn ook een stuk gevarieerder, in plaats van de copy-pasta gebieden van V1.0.
Wel ben ik erg blij met de toevoeging van de speciale equipment bag. Nu kan je gewoon meerdere gearsets bij je dragen, zonder dat je inventory vol komt te zitten.
We zullen zien hoe lang het spel mij blijft interesseren.
zelfde als jou 1.0 was k erg snel uitgekeken. was een echte dooie omgeving elk gebied.

2.0+ is gewoon echt een hele goeie mmo. het houd me veel langer vast dan van te voren gedacht

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Chrasher schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:28:
Onze FC-leader was al een tijdje niet meer online geweest en blijkbaar krijgt dan automatisch iemand anders de hoogste rank toegewezen. Blijkbaar was ik online op dat moment want ineens was ik FC-leader.
Kwam toch wel even als een verrassing. :o

Gelukkig is de FC nog steeds vrij actief, dus heb ik het maar op me genomen om verder te gaan.
Mooie gelegenheid om enkele kleine dingetjes te veranderen. Voor diegenen die nog steeds online zijn in Nightbreed, bedankt voor de support! _/-\o_
Probeer er zoveel mogelijk van te maken.
Ik las zoiets in de chat van de week ja :D
Hopelijk komen er nog wat mensen bij zodat het net even wat drukker is!
(Nolanel)

• Metalkai
Zo, ben nu een level 16 Pugilist en was voor de main quest naar Limsa Lominsa gegaan. Nu zit ik echter te twijfelen of ik verder wil gaan als Pugilist, of wil switchen naar Rogue. Moeilijke keuze :P

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:43:
Zo, ben nu een level 16 Pugilist en was voor de main quest naar Limsa Lominsa gegaan. Nu zit ik echter te twijfelen of ik verder wil gaan als Pugilist, of wil switchen naar Rogue. Moeilijke keuze :P
Volgens mij moet je sowieso Pugilist levelen voor Ninja job en voor cross-class skills.
klopt, als Ninja moet je 30 rogue / 15 pugilist zijn

Ik zou het gewoon proberen :) dat moet je sowieso met de classes doen om echt te weten wat je leuk vind.
En als je zoals mij ben wil je uiteindelijk gewoon alles max level hebben omdat je niet goed kan kiezen wat je wilt spelen haha

Ben heel erg benieuwd hoe de Gold Saucer gaat worden in 2.51

of je er nou echt lekker veel gil mee kan maken of niet :p
dat kan ik wel goed gebruiken want om dat met crafting te doen is niks voor mij

• Metalkai
Heb dus nu Pugilist en Rogue allebei een tijdje gespeeld (tot level 15), en ik denk dat ik verder zal gaan als Rogue. Ik vind ze allebei erg leuk om te spelen tot nu toe, dus ik heb mijn keuze puur gemaakt op basis van die gevechts animaties. En die van Rogue vond ik er net wat spectaculairder uitzien :P

• trinax
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Hallo iedereen!

Ik voeg mij even toe aan dit topic!

Zelf ben ik in game "Trinax Kephalos" op de server Phoenix.
Ik ben nu lvl 26 Gladiator, 17 marauder en 15 conjurer voor de job Paladin.

Mijn vraag is op welke server jullie allemaal zitten, wellicht (als dat nodig is) vraag ik een server exchange aan.

Ben zelf redelijk Hardcore en een doorgewinterde MMORPG fanaat :).
Pagina: 1 ... 59 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet