je kunt
ffxivhunt gebruiken om te zien wat waar open staat.
Vandaag ook ff wat hunts gedaan. 750 allied seals obtained dus de bodypiece voor mijn pld maar geupgrade.
Verder met AL DIE MYTH maar een zooitje alex gehaald. Dus na 3 dagen zit ik alweer op 9 alex. Ofja zat....
Ben maar begonnen ze te gebruiken om volgens de planning het meest dure deel van de novus upgrade te doen:
op de laatste fuse, met maar 50% success rate, brak er 1 determination IV materia. Dus in totaal 4 van die moeten kopen voor zo'n 450K each.
All in was het net onder de 2M om dit erop te zetten.
Het overige plan is om op de 13 andere open stats acc te zetten.
Dus 13 acc/9det op de novus shield.
Voor het zwaard heb ik gepland om 20 acc/17~18det/15~16crit of parry (dunno yet) te zetten.
Meest ideale zou 22 det zijn natuurlijk maar zo vermogend ben ik helaas niet dus ik ga maar door tot aan de laatste det IV die ik met 100% chance kan fusen. Ik geloof dat dat zo'n 17 of 18 det dus zal zin. Maar aangezien dit deel nog wel een tijdje op zich laat wachten zou dat ook wel verandert kunnen zijn rond die tijd.
Totale combo stats als het af is:
33 acc (4 meer dan nu)
26~27 det
15~16 crit of parry
tevens in vergelijking met de huidige animus stats:
-32 parry (als ik voor crit kies)
-8 skill speed
+4 acc
Juist voor acc gekozen omdat coil 2 er nog steeds niet inzit (bloody T5 lol) en het wat meer balanced is voor de toekomst als er nieuwe gear aan komt waar mogelijk minder acc inzit.
De skill speed die ik van het schildje afhaal ga ik niet uitleggen.
Over parry, ik neig denk ik om die laatste stats crit op het zwaard te gooien. en de rest van de parry die op de animus ook vervang door determination.
Je kunt je namelijk afvragen:
wil ik 1/100 keer 1 attack zo'n 24% minder damage krijgen mbv parry, of wil ik de hele fight lang door meer dps output hebben?
En dan ga ik toch liever voor de extra damage.
Maar goed, dit kan misschien een leuk discussiepunt zijn als mensen andere ervaring ermee hebben
Dit was zo'n klein beetje mijn rant.. nu weer verder met alex farmen