Verwijderd

@NaWA hoe krijg je die inventory zo in 1 scherm?

Verwijderd

aH! bedankt veel beter nu :)

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 18:44

NaWA

Hai, I Copy desu!

Vandaag even bezig geweest met mijn eerste boekje voor de Animus upgrade.
Morgen nog de 3 vereiste dungeons doen, anders is het ook weer zo'n zonde van de soldiery tokens verspilling omdat morgen de reset toch is.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Book1.png

Daarna nog wat meer Myth farmen en dan op naar boekje 2 voor mijn shield. Na boek 2 zou ik voor het shield iig de animus upgrade al moeten hebben.
Daarna nog 7 andere boekjes voor het zwaardje.

Al in al iig een stuk leuker te doen dan... ugh... atma farming :/

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 09:56

star-saber

Ryzen

inmiddels al enige tijd lvl 50 nu ook bezig met atma's.
echt wat een pokke werk. het ene gebied is leuker dan het andere.
inmiddels 6 in bezit in 2 dagen :-s
vanavond maar eens wat hunten en dungeons voor tomes of soldiery.

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

RuttoG schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:16:
Heey SaferSephy :) Stuur anders vanavond even een berichtje naar Francisca Sophia, ik ben een lvl50 bard op dezelfde server!

Veel lol gehad gisteren in CT2, wat een heerlijke chaos! 20 man van de 24 die geen idee heeft wat ze moeten doen en 1 iemand die instructies blijft schreeuwen. Welke een leuke nieuwe headgear binnen :)

Onze poppetjes lijken wel erg op elkaar haha
http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/7558372/
Wow ik was zo druk met spelen dat ik helemaal niet meer heb gechecked hier!
Chrasher schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Zit ook op Zodiak, zal eens kijken of ik je kan vinden als je online bent. :)
Mijn karakter heet "Tiny Animal". Ik zou je kunnen uitnodigen in onze Free Company: "Scions" met 100+ actieve spelers (zowel endgame als casual en veel crafters). Hebben op dit moment het grootste huis in Thanalan (Goblet).
Je zal wel een aantal levels hoger moeten zijn om bij de huizen te kunnen komen (lvl5 guest "Where the heart is).
Ik zal je vanavond eens ff stalken :D
RuttoG schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:51:
Wat is je volledige naam SaferSephy :) Op 1 deel werkt tell niet haha. Gister al een heel babbeltje gehad met Crasher, was gezellig!
Naru Kitarume is de volledige naam, zie hieronder m'n profile link!
Chaos-Zero schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:32:
[...]

[...]

Ik zit ook op Zodiark. Voeg me maar even toe: Nolanel Valtin
Ik speel op PS4, maar heb gewoon een toetsenbord er bij :)
Zal je vanavond ff adden!

Inmiddels een paar avondjes zitten spelen, en ben nu een level 33 Bard.

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/8121492/

Ik vermaak me tot nu toe enorm, zeker ook omdat nu de moeilijkheidsgraad van de Dungeons een stukje opgeschroefd wordt. Dat begint eigenlijk bij Haukke Manor een beetje, en maakt het een stuk leuker om te doen!

Daarbij komt wel het niveau van de party leden aan het licht vooral die van de tank, wat nog wel eens wat rare situaties oplevert, bijvoorbeeld bij Brayflox's Longstop gewiped worden omdat de tank de emnity combo's niet juist uitvoert en ik als dps bijna niets kon doen =/

Verder merk ik dat er jammerlijk weinig gechat wordt in de verschillende gebieden. Iets wat bij WoW altijd stukken meer werd gedaan. Was nog wel eens vermakelijk (behalve de WTB Krol Blade spammers dan)

Tot slot wordt het denk ik echt tijd dat ik een leuke Free Company ga vinden. Liefst eentje die zowel hardcode en casual spelers heeft en gezellig is (leukste herrinneringen aan WoW waren ook vooral het ronduit hilarische gelul met guildies tijdens Instance runs).

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Beetje klaar met verbouwen thuis dus ga nu me PS4 maar weer aansluiten en ga ik ook FFXIV daar maar op kopen :P wil gewoon lekker vannuit bed wat dingen kunnen doen ipv altijd achter me computer moeten zitten want dan doe ik vaak ook andere dingen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:23:
Beetje klaar met verbouwen thuis dus ga nu me PS4 maar weer aansluiten en ga ik ook FFXIV daar maar op kopen :P wil gewoon lekker vannuit bed wat dingen kunnen doen ipv altijd achter me computer moeten zitten want dan doe ik vaak ook andere dingen :)
dan direct maar PS Vita erbij, remote play werkt best lekker!

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• star-saber

star-saber

Ryzen

SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:06:
[...]

werkt dat alleen goed met crafting of ook in dungeons etc?
SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:06:
[...]

heb ik al ja :P vorige week die ps vita slim pack gekocht

maar dat was ik dus ook van plan ja :P beetje botanist levelen enzo haha

Dungeons werken niet zo lekker denk ik omdat je gewoon 2 knoppen mist.. die worden wel vervangen op een manier maar dat werkt nooit zo lekker.. als dps kan je het misschien doen maar als healer of tank zou ik het niet proberen

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

star-saber schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:
[...]

werkt dat alleen goed met crafting of ook in dungeons etc?
Wat Ric hierboven ook zegt.

Solo-en is prima te doen, en als je "power-quest" (quests oppakken en inleveren zonder het te lezen tbv van snelheid) kun je ook dat best doen. In parties is het niet echt aan te bevelen, zelfs als Bard (DPS en een beetje support maar dat zijn allemaal AoE songs dus geen targeting) vind ik het niet echt ontspannen ofzo, zeker als je een chatgraag iemand bent zoals ik.

Brengt me overigens bij een volgende vraag. Ik lees bijvoorbeeld de teksten van de main scenario quests wel mee, maar de zoveelste "Mol 3 beestjeX, 2 beestjeY, 3 beestjeZ" quests, wat toch het gros van de side quests zijn, druk ik snel doorheen om zo snel mogelijk door te kunnen en exp te krijgen. Dit is een beetje een onhebbelijke gewoonte geworden sinds WoW.

Hoe doen jullie dit? Lezen julle alle dialogs wel gewoon mee of skippen jullie ook veel?

SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:36:
[...]

Wat Ric hierboven ook zegt.

Solo-en is prima te doen, en als je "power-quest" (quests oppakken en inleveren zonder het te lezen tbv van snelheid) kun je ook dat best doen. In parties is het niet echt aan te bevelen, zelfs als Bard (DPS en een beetje support maar dat zijn allemaal AoE songs dus geen targeting) vind ik het niet echt ontspannen ofzo, zeker als je een chatgraag iemand bent zoals ik.

Brengt me overigens bij een volgende vraag. Ik lees bijvoorbeeld de teksten van de main scenario quests wel mee, maar de zoveelste "Mol 3 beestjeX, 2 beestjeY, 3 beestjeZ" quests, wat toch het gros van de side quests zijn, druk ik snel doorheen om zo snel mogelijk door te kunnen en exp te krijgen. Dit is een beetje een onhebbelijke gewoonte geworden sinds WoW.

Hoe doen jullie dit? Lezen julle alle dialogs wel gewoon mee of skippen jullie ook veel?
Ik skip alles op main scenario na, en een paar side quests waarvan ik al weet dat een verhaal aan vast zit.. zoals hildebrand . maar in principe skip ik alles

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:44:
[...]
Ik skip alles op main scenario na, en een paar side quests waarvan ik al weet dat een verhaal aan vast zit.. zoals hildebrand . maar in principe skip ik alles
poeh gelukkig, ik voelde me al schuldig dat ik als enige 't werk van die scenario schrijvers niet serieus nam haha.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 15:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:50:
[...]

poeh gelukkig, ik voelde me al schuldig dat ik als enige 't werk van die scenario schrijvers niet serieus nam haha.
Ik lees t meeste wel, vooral omdat er best nog wel vaak subtiele grappen/verwijzingen in zitten :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:24:
[...]

Ik lees t meeste wel, vooral omdat er best nog wel vaak subtiele grappen/verwijzingen in zitten :)
dat klopt! Ik begin ook meestal met lezen als er op 't scherm iets aparts gebeurd, en meestal is het ook raak.

Ik kan me overigens ook heerlijk vermaken met de questnames welke allemaal wel een bepaalde reference lijken te hebben :D

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nu de "hunts" erbij gekomen zijn (die ik persoonlijk erg leuk vind), merk ik wel dat er 2 kampen zijn onstaan in mijn FC. Voor en tegenstanders van dungeons en/of hunts. Helaas zijn er daardoor een aantal mensen (vooral High level) vertrokken (sommige hebben zelf een eigen FC opgericht), waardoor het nu een stuk rustiger is bij ons. Ik hoor dit ook van andere FC's die mensen hierdoor zijn kwijtgeraakt.

Voordeel is wel dat ik meer verantwoordelijkheden heb gekregen, dus ook mensen kan opnemen in onze FC. Ben persoonlijk niet zo'n endgame speler en vermaak mij goed met crafting, gathering, treasures en hunts op het moment. Ben nu mijn "desynthing" aan het levelen. :)

PSN-id: Chrasher

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11 14:14
Wow wat een gedoe Crasher haha! Wel beter dat dat deel dan weg is.

Verantwoordelijkheden, ruzies (naast grappig) etc. kennen wij niet in de FC het is voornamelijk gezellig babbelen en elkaar helpen / samen dungeons, hunts etc doen als je daar zin in hebt! Zou het anders ook niet leuk meer vinden denk ik is juist een spel om bij te komen na het werk ;)
Die playstation servers blijven zoooo godse traag he, echt belachelijk. ik download op pc met 12 mb per seconde in game clients vaak... op ps4 wacht ik nu al 3 uur voor FFXIV gedownload is

• star-saber

star-saber

Ryzen

SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:36:
[...]

Ik heb wel gemerkt tijdens de main story quests dat ik filmpies moest skippen anders miste ik een instance omdat deze binnen 15 sec dicht ging. de andere spelers in de duty hadden die al gedaan dus ja moest wel skippen :-s vind ik wel jammer opzich.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Gelukkig kan je ze terugkijken in de Inn's. Soms moet je wel zoeken welke je moet hebben omdat niet altijd duidelijk is onder welk hoofdstuk ze staan, maar tot nu toe heb ik ze allemaal kunnen terugkijken.

• star-saber

star-saber

Ryzen

Dat is zo maar moet zeggen ik maar er eigenlijk nog geen gebruik van :s vooral met atma's bezig. moet er nog 5
Gister avond nog heel even op me ps vita remote play kunnen proberen. Werkt inderdaad alleen lekker met crafting en gathering. verder is het niet echt relaxt spelen ofzo :P

• star-saber

star-saber

Ryzen

ik ga het vanavond ook maar eens proberen. Vita ligt hier in de kast in zijn tas. wellicht moet er eerst geupdate worden :s

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 18:44

NaWA

Hai, I Copy desu!

En ondertussen mijn laatste boekje voor mijn shield completed. Het waren er maar 2 dus lekker snelle upgrade.
Nu aan de 7 boekjes voor het zwaardje beginnen.... :/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Atma/shield1_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Atma/shield2_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Atma/shield3_s.jpg

Dus het glowy effect is weer terug :)

Nog even de nieuwe stats:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/Atma/shield_stats.png

[ Voor 7% gewijzigd door NaWA op 24-07-2014 03:37 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Hoe kom je aan die boekjes eigenlijk ? ik moet nog steeds beginnen met Atma hoor maar dat vind ik al te time consuming eigenlijk.

Gisteren voor het eerst ermee begonnen op de PS4. Ik moet zeggen dat ik na 2 uur spelen nog steeds voor de simpelste dingen moeite heb met de controller.

Ik kan het menu maar niet onder de knie krijgen en zelfde geld voor je action bars :P Als dps heb je er misschien minder last van maar als warrior heb ik gewoon veel te weinig action keys en moet je steets van bar switchen.. waar ik na 2 uur nog steeds niet aan gewent was XD

Maar lekker is het wel hoor gewoon op je playstation vanuit bed ofzo te spelen.. ga denk ik alleen toch kijken of ik niet me wireless keyboard en muis gewoon kan gebruiken op me PS4

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Ricmaniac schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 07:52:
Hoe kom je aan die boekjes eigenlijk ? ik moet nog steeds beginnen met Atma hoor maar dat vind ik al te time consuming eigenlijk.

Gisteren voor het eerst ermee begonnen op de PS4. Ik moet zeggen dat ik na 2 uur spelen nog steeds voor de simpelste dingen moeite heb met de controller.

Ik kan het menu maar niet onder de knie krijgen en zelfde geld voor je action bars :P Als dps heb je er misschien minder last van maar als warrior heb ik gewoon veel te weinig action keys en moet je steets van bar switchen.. waar ik na 2 uur nog steeds niet aan gewent was XD

Maar lekker is het wel hoor gewoon op je playstation vanuit bed ofzo te spelen.. ga denk ik alleen toch kijken of ik niet me wireless keyboard en muis gewoon kan gebruiken op me PS4
Een toetsenbord is wel echt een must, alleen al voor party/FC chat! Daarnaast is het inderdaad wel even wennen maar na een avondje of 3 zit het er echt wel in, en wint de mogelijkheid van lekker in de luie stoel hangen van de beperktere aantal knopjes. Hoewel targetten de enige frustratie blijft die ik heb, en dat is natuurlijk in het geval van tanken extra belangrijk.

SaferSephy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:
[...]

Een toetsenbord is wel echt een must, alleen al voor party/FC chat! Daarnaast is het inderdaad wel even wennen maar na een avondje of 3 zit het er echt wel in, en wint de mogelijkheid van lekker in de luie stoel hangen van de beperktere aantal knopjes. Hoewel targetten de enige frustratie blijft die ik heb, en dat is natuurlijk in het geval van tanken extra belangrijk.
Ja precies, Ik wil toch al een DPS erbij hebben dus ga voor raids enzo denk ik maar gewoon voor een dps class :P

trophies hunten is wel leuk nu :P ik hakte 1 mine en kreeg gelijk de trophy voor miner veteran enzo haha en voor botanist het zelfde. kan nu best makkelijk veel trophies halen denk ik. Alleen main scenario uitspelen is beetje rare trophie want dat had ik natuurlijk al gedaan maar nu moet ik hem veel verder spelen.

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 21:14
Jullie spelen geloof ik allemaal op Zodiak toch? Dan ga ik m maar eens om laten zetten, wil t ook wel weer eens oppakken, en heb nog zat te leren van de pro's

PSN: Wauzer010

wauzer schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:32:
Jullie spelen geloof ik allemaal op Zodiak toch? Dan ga ik m maar eens om laten zetten, wil t ook wel weer eens oppakken, en heb nog zat te leren van de pro's
ik niet. die andere weet ik niet eigenlijk :P ik zelf speel op Moogle, maar is ook niet meer zo'n hele hoge populatie

• wauzer
Ja gaat mij erom dat ik op een server wil waar veel nederlanders zitten, of tweakers aangezien ik hier veel kom.
Ben dat alleen rondlopen ook wel zat. En heb me nooit verdiept in t craften of in wat dan ook.

t is gewoon balen dat je niet gratis van wereld over kan stappen, anders zouden we gewoon een nieuwe FC op kunnen richten met degene die hier nog wel actief zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door wauzer op 25-07-2014 12:14 ]

• RuttoG
Hey wauzer! :)

Zodiark is een redelijk nieuwe server, dus nog niet extreem veel mensen maar ik vind het prima!
Ik weet van de volgende dat ze op Zodiark zitten:

Tweakers: RuttoG (ik)
FC: Nightbreed
Char: Francisca Sophia

Tweakers: SaferSephy
Char: Naru Kitarume

Tweakers: Thrace Grumble
FC: Nighbreed
Char: K'iara Neneh

Tweakers: Chrasher
FC: Scions
Char: Tiny Animal

De volgende heb ik nog niet gesproken (of je moet K'iara Neneh zijn!)
Tweakers: Chaos-Zero
Char: Nolanel Valtin

Tweakers: Unigo

[ Voor 5% gewijzigd door RuttoG op 25-07-2014 16:45 ]

• wauzer
Spelen deze allemaal ook met elkaar? Headsets op? Zelfde FC?

Grappig. Thrace Grumble heb ik ne tbij mn vrienden staan voor destiny

• RuttoG
Speel zelf op de PS4, zonder headset etc. voornamelijk chatten :)
Met Chrasher heb ik altijd wel een babbeltje als ik hem tegen kom!

Met de 2 mede FC leden chat ik natuurlijk mee in de FC chat als we tegelijk online zijn.
Het is geen Tweakers FC, en ook niet die van mij. Bestond al toen ik het spel ging spelen.

Met elkaar spelen gebeurd nog niet veel, maar zijn ook pas lid geworden van 'mijn' FC. Level verschil is redelijk, ook al zou ik altijd wel een dungeon joinen als daar om gevraagd wordt :) (heb zelf een lvl 50 bard en scholar)

• wauzer
Headset of chatten vind ik beide prima.
Ben zelf nog lang niet zover qua lvl hoor, laatste keer zat ik ergens tussen 20-30 geloof ik

• RuttoG
Zit je rond hetzelfde lvl als de andere 2 :)

Chrasher en ik zijn lvl 50, en van 2 weet ik het dus niet.

• wauzer
Zal binnenkort eens kijken

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Present!
@RuttoG: ik ben de mysterieuze Ki'ara Neneh. :P

Ik heb ook nog een character op Moogle, op deze server zit ik bij Ricmaniac in de FC (Swords and Roses).
Ik denk dat ik toch binnenkort voor Zodiark ga, hoe gezellig het ook in SnR is: ik merk dat Zodiark qua server nieuwer is en daardoor toch iets beter bij mij als newbie past (low lvl gebieden zijn actiever, nog veel 'praat' over het ontdekken van zaken, etc, veel PS4 spelers (ben ik ook)).
Nightbreed is dan zeker een aanrader qua FC, en op Moogle is de FC Swords and Roses dat ook! :)
Beide FC's zijn erg communicatief/chatvaardig, spreekt me erg aan! Dat maakt het immers een MMO.

@Wauzer: Binnenkort ff ook kijken of we Destiny kunnen coopen? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-07-2014 15:46 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RuttoG
Haha top Thrace Grumble!! Ik heb het lijstje aangepast, zat echt te zoeken maar wist gewoon echt niet wat je Tweakers account was ;)

Goed om te horen trouwens dat je happy bent bij Nightbreed!! :)

• wauzer
Ik ga straks thuis eens kijken hoe t omzetten gaat Rutto, dan kun je mij er ook bij zetten. Zizou010 heet ik geloof ik in FF

• wauzer
Thrace Grumble schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:43:
Present!
@RuttoG: ik ben de mysterieuze Ki'ara Neneh. :P

Ik heb ook nog een character op Moogle, op deze server zit ik bij Ricmaniac in de FC (Swords and Roses).
Ik denk dat ik toch binnenkort voor Zodiark ga, hoe gezellig het ook in SnR is: ik merk dat Zodiark qua server nieuwer is en daardoor toch iets beter bij mij als newbie past (low lvl gebieden zijn actiever, nog veel 'praat' over het ontdekken van zaken, etc, veel PS4 spelers (ben ik ook)).
Nightbreed is dan zeker een aanrader qua FC, en op Moogle is de FC Swords and Roses dat ook! :)
Beide FC's zijn erg communicatief/chatvaardig, spreekt me erg aan! Dat maakt het immers een MMO.

@Wauzer: Binnenkort ff ook kijken of we Destiny kunnen coopen? ;)
ja doen we, wil dit weekend nog ff mn 3e character op lvl 8 krijgen. Maar zeker voor de multiplayer is de titan (heel gierig met schildje) wel t fijnst spelen

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

RuttoG schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:00:
Hey wauzer! :)

Zodiark is een redelijk nieuwe server, dus nog niet extreem veel mensen maar ik vind het prima!
Ik weet van de volgende dat ze op Zodiark zitten:

Tweakers: Ik
Char: Francisca Sophia

Tweakers: SaferSephy
Char: Naru Kitarume

Tweakers: Thrace Grumble
FC: Nighbreed
Char: K'iara Neneh

Tweakers: Chrasher
FC: Scions
Char: Tiny Animal

De volgende heb ik nog niet gesproken (of je moet K'iara Neneh zijn!)
Tweakers: Chaos-Zero
Char: Nolanel Valtin

Tweakers: Unigo
Ik heb jou ook nog niet gezien of gesproken. Ben afgelopen week weinig online geweest.
Wat is je ingame name? :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• RuttoG
Top wauzer!! :) Gaan we doen, altijd leuk zo een lijstje!

Haha de eerste in het lijstje: Francisca Sophia ;) Ja vrouwtje speel samen met mijn vriendin

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RuttoG schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:42:
Top wauzer!! :) Gaan we doen, altijd leuk zo een lijstje!

Haha de eerste in het lijstje: Francisca Sophia ;) Ja vrouwtje speel samen met mijn vriendin
Is dat wel een geldig excuus om een female char te rollen? :D

Gebruikt iemand van jullie trouwens de actionbars op PS4 die bruikbaar worden door L2+R2 of R2+L2 in te drukken? Werkt dit een beetje ok?

• RuttoG
Haha deze keer wel inderdaad, zij eiste een vrouwtje. En nu speelt zij minder en ik zit ermee ;)

Ik gebruik het inderdaad en vind het super! Ik ken het echt pas net en kan al niet meer zonder.

• zizou11
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2021
Als ik van world wil transferren, ziet ie Zodiark niet :(
zal ze een mail sturen

balen dit"

Greetings,

Thank you for contacting FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn support service.

We are sorry that you cannot transfer for the World you would like to play on.

Unfortunately the new Worlds Zodiark, Jenova and Shinryu have not been opened for World Transfer yet, as their economy needs to go up first for them to be made available.

You may create new characters on these Worlds, however the world transfer is still closed to prevent people from monopolizing the market and game on these servers.

We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding.

Regards,

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Game Master-team

[ Voor 80% gewijzigd door zizou11 op 25-07-2014 17:36 ]

• zizou11
Maar nieuw character aangemaakt, jon sneeuw op zodiark

OH FUCK, ben trouwens wauzer, zit op ander account ingelogt zie ik nu

[ Voor 40% gewijzigd door zizou11 op 25-07-2014 18:09 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

zizou11 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:08:
Maar nieuw character aangemaakt, jon sneeuw op zodiark
Hihi, Game of Thrones fan? Zal je ff toevoegen in-game :)

• zizou11
Haha ja nogal :p

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Thrace Grumble schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Gebruikt iemand van jullie trouwens de actionbars op PS4 die bruikbaar worden door L2+R2 of R2+L2 in te drukken? Werkt dit een beetje ok?
Werkt perfect, kan niet zonder eigenlijk. Gooi daar al mijn acties in die ik minder vaak gebruik, maar wel belangrijk zijn. 16 extra acties zonder van balk te wisselen is niet niks.

Ik vermoed trouwens dat het binnenkort afgelopen is met mijn FC (nadat we net een groot huis gekocht hadden) :(. Het is erg stil geworden nu. Eens kijken wat we van het weekend gaan afspreken met elkaar.Dus doe geen moeite om je aan te melden nu, dat heeft geen zin.Echt balen dat een aantal ruzie hebben gehad en de boel geklapt is. Vermoedelijk waren we te groot geworden. :'(

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Vandaag weer een stukje verder gekomen in T9. Op 38% nu. Kill zit er langzaam aan toch echt aan te komen :p. Morgen avond hopenlijk volgende run, kijken of onder de 30% gaat lukken.

Daarnaast van het weekend kijken of het lukt mijn bard naar 37 te krijgen! Wordt tijd dat ik die class eindelijk eens naar 50 krijg.

• RuttoG
Wow Crasher dat is wel erg extreem dat was inderdaad een grote FC!

Indien het echt niet werkt ben je ook bij ons altijd welkom, iedereen hier trouwens :)

Natuurlijk hebben ook wij veel verschillende mensen. Crafters, lagere lvl's, fanatieke lvl 50s en lvl 50s die alles leuk vinden om te doen maar ook mensen die meer praten dan spelen haha :) En natuurlijk is er soms wel een meningsverschil maar er is zo ver ik gezien heb nooit ruzie geweest, we spelen allemaal voor ons plezier! Dus een gesprek hoe je dag was komt ook veel voor.

Daarnaast ga ik zelf goed om met de FC Leader, praten elke dag geregeld op Facebook Messenger haha en niet alleen over het spel dus is ook wel lachen :) Als er dus echt iets is kan je altijd bij mij aankloppen.

Misschien ook een idee om een sowieso een linkshell op te zetten. Dit kan alleen Tweakers zijn of ook de 4+ andere NL'ers uit mijn FC erin zodat we ook een leuke NL groep hebben. (Dus ook Crasher of andere die in andere FC's zitten met eventuele NL vrienden)

Balen trouwens dat het verhuizen naar Zodiark niet kan! Hoop dat er uitzonderingen kunnen zijn voor niet ver geleverde chars met super veel gil.

[ Voor 6% gewijzigd door RuttoG op 26-07-2014 02:13 ]

Had nog een draadloze keyboard en muis liggen en dacht: laat ik het gewoon proberen. En ja hoor :P werkt gewoon op ps4 :P als warrior vind ik de gamepad echt gewoon niks. als dps gaat het wel maar als tank moet je teveel met targets en keybindings bezig zijn vind ik anders verkloot je het.

Ben blij dat het werkt.

Waar ik nu al wel tegen op kijk zijn die trophies dat je met elke crafting class 1000 dingen moet hebben synthesized.. erg veel.. maar dat gaan we maar doen via quick syntesize denk k

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 00:07
RuttoG, klinkt wel goed! Ben nu level 12, denk dat een leuke FC m'n verblijf wat aangenamer maakt. Wel zodiark toch?

3ds fc: 4270-0926-7440

• wauzer
RuttoG schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 02:11:
Wow Crasher dat is wel erg extreem dat was inderdaad een grote FC!

Indien het echt niet werkt ben je ook bij ons altijd welkom, iedereen hier trouwens :)

Natuurlijk hebben ook wij veel verschillende mensen. Crafters, lagere lvl's, fanatieke lvl 50s en lvl 50s die alles leuk vinden om te doen maar ook mensen die meer praten dan spelen haha :) En natuurlijk is er soms wel een meningsverschil maar er is zo ver ik gezien heb nooit ruzie geweest, we spelen allemaal voor ons plezier! Dus een gesprek hoe je dag was komt ook veel voor.

Daarnaast ga ik zelf goed om met de FC Leader, praten elke dag geregeld op Facebook Messenger haha en niet alleen over het spel dus is ook wel lachen :) Als er dus echt iets is kan je altijd bij mij aankloppen.

Misschien ook een idee om een sowieso een linkshell op te zetten. Dit kan alleen Tweakers zijn of ook de 4+ andere NL'ers uit mijn FC erin zodat we ook een leuke NL groep hebben. (Dus ook Crasher of andere die in andere FC's zitten met eventuele NL vrienden)

Balen trouwens dat het verhuizen naar Zodiark niet kan! Hoop dat er uitzonderingen kunnen zijn voor niet ver geleverde chars met super veel gil.
Ben al nieuw character begonnen, jon sneeuw.
Hoe heet die fc, meld ik me ff aan.

• RuttoG
Hi Wauzer! Ben je nu aan het spammen haha!

En Ubigo inderdaad alles wat ik zei is Zodiark :)

• wauzer
Haha oh ben jij dat joh :D

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 00:07
Mijn character heet Sely Reeves trouwens

[ Voor 38% gewijzigd door Unigo op 26-07-2014 13:47 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zo, de eerste Tweakers LinkShell op de Zodiark server is een feit: "Tweakers of Zodiark" :)

Francisca Sophia en ik (Tiny Animal) zijn voorlopig de personen die kunnen inviten.
Als meer mensen zich aanmelden zal dat nog wel veranderen. Wie weet is dit een eerste opzetje voor een eigen FC en huis. :P

• RuttoG
Tweakers heeft al bijna een FC nu haha, de chat is in mijn FC momenteel helemaal overgenomen! We zijn fanatieke chatters!

Trouwens het is Francisca Sophia haha ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RuttoG op 26-07-2014 17:23 ]

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Chrasher schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:29:
Zo, de eerste Tweakers LinkShell op de Zodiark server is een feit: "Tweakers of Zodiark" :)

Francisca Sophia en ik (Tiny Animal) zijn voorlopig de personen die kunnen inviten.
Als meer mensen zich aanmelden zal dat nog wel veranderen. Wie weet is dit een eerste opzetje voor een eigen FC en huis. :P
Kan iemand mij inviten? :D
Ingame name: Nolanel Valtin

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 12:35
Ik zou graag willen herbeginnen, had de collector edition bij de launch maar verloor snel interesse.
Is er pvp toegevoegd?

Hoe is de populatie?
Kan iemand me een leuke server aanraden? En of FC

• RuttoG
Goedemorgen!

Chaos-Zero Ik probeer je al dagen te bereiken haha, denk dat we elkaar steeds mis lopen dan. Zal het vanavond nog een keer proberen :)

Er is PVP toegevoegd, ik gebruik het zelf eigenlijk amper dus weet niet precies hoe dat is. Populatie wisselt erg per server, ik zelf zit op Zodiark en dat is 1 van de rustigste servers (nieuw) maar nog steeds is het niet uitgestorven en lopen er altijd wel mensen, ik vind het prima. Maar heb geen ervaring met andere servers. Met FC indien je op Zodiark komt ben je altijd welkom bij ons natuurlijk :)
geemfriek schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:10:
Ik zou graag willen herbeginnen, had de collector edition bij de launch maar verloor snel interesse.
Is er pvp toegevoegd?

Hoe is de populatie?
PvP is toegevoegd. Arena (4v4) al bij patch 2.1 dacht ik. en nu heb je ook frontlines. dat zijn de Grand Companies tegen elkaar, 24v24v24 .. Ik vind het persoonlijk wel leuk. ook om die gear vervolgens te farmen voor PvP alleen het blijft niet het punt waar FFXIV voor gemaakt is

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Thrace Grumble schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Waar kan je dit dan aanzetten? hier heb ik gisteren nog naar zitten zoeken. zou ideaal zijn voor een 2de battle bar te maken. mijn layout is nu;

BAR1: Battle bar
BAR8:Actions bar
BAR7: Emotes e.d.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• psychodude
  • Nu online
geemfriek schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:10:
Is er pvp toegevoegd?

Hoe is de populatie?
PvP wordt per patch steeds vermakelijker. De frontlines zijn een goede toevoeging bovenop de kleinere arena's welk er al waren. Hoewel PvP zeer zeker op veel fronten ook nog erg achterloopt. PvP gear is er bijv. nog niet echt, vooralsnog zijn het cosmetic rewards. Season ladders e.d. ontbreken, dus ook daarin staat het in de kinderschoenen.

Qua population is en blijft de drukste, Engels sprekende server vooralsnog altijd Odin binnen Europa. Waar ik zelf ook op speel. Moogle is inmiddels grotendeels overgenomen door Franstaligen. Op deze twee servers ben je er iig wel zeker van dat je je geen zorgen hoeft te maken dat de server dood is, er geen FC te vinden zal zijn of wat dan ook.

Character restrictions maken het wat lastig om hier altijd een nieuwe character aan te maken, maar momenteel bijv. is Odin weer vrijgegeven. Vaak maar voor een paar dagen, dus indien je voor Odin wilt gaan, wees snel :p.

• RuttoG
Even vraagje aan psychodude, hoe is dit dan voor iemand die net begint? Ik vond het juist prettig dat meeste mensen op Zodiark ook bezig waren met dingen die ik moest doen en niet iedereen al veel verder was.

• psychodude
  • Nu online
RuttoG schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:28:
Even vraagje aan psychodude, hoe is dit dan voor iemand die net begint? Ik vond het juist prettig dat meeste mensen op Zodiark ook bezig waren met dingen die ik moest doen en niet iedereen al veel verder was.
Waarschijnlijk niet veel anders dan op Zodiark. Enkel de economie op de server zal wat meer inflatie kennen. Quest rewards e.d. zijn voor wat betreft de aanschaf van vanity items zoals pets dan ook verre van voldoende.

Maar gewoon voor de day to day things, levelen, questen, FATEs, dungeons, etc. bevindt ik eigenlijk nooit problemen wanneer ik een alt character speel. En zodra de character restriction weer een tijdje is opgeheven, zie je altijd wel weer een golf van nieuwe characters voorbij lopen nu dit zichtbaar is gemaakt met de groene blaadjes naast de naam.

Qua early endgame content is de party finder ook nog vaak gevuld voor T1-5 groepen, oude primal ex', etc. Ook daarin dus hoef je niet zozeer bang te zijn hier geen spelers meer voor te vinden.

Sowieso is de spreiding tussen progressie van spelers gewoon erg groot. Er zijn nog veel mensen welk T5 niet gecleared hebben, nog geen Moogle Ex gezien hebben, etc. Dus ook al start je vrijwel een jaar na de lancering van de server, is het zeer zeker geen achterstand waardoor het spel er minder leuk op hoeft te worden als je het mij vraagt.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

RuttoG schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:47:
Goedemorgen!

Chaos-Zero Ik probeer je al dagen te bereiken haha, denk dat we elkaar steeds mis lopen dan. Zal het vanavond nog een keer proberen :)

Er is PVP toegevoegd, ik gebruik het zelf eigenlijk amper dus weet niet precies hoe dat is. Populatie wisselt erg per server, ik zelf zit op Zodiark en dat is 1 van de rustigste servers (nieuw) maar nog steeds is het niet uitgestorven en lopen er altijd wel mensen, ik vind het prima. Maar heb geen ervaring met andere servers. Met FC indien je op Zodiark komt ben je altijd welkom bij ons natuurlijk :)
Moet ik hiervoor online zijn?

• RuttoG
Voor zover ik weet wel Chaos-Zero maar zal even kijken of het ook anders kan :)

Bij ons zijn er maar heel weinig die dat allemaal gecleared hebben, second coil al helemaal niet :) Vind dat opzich wel prettig, lekker tussen mede noobies eigenlijk ook al zijn ze al erg hoog. Zit natuurlijk al een paar maanden op de server dus zit op redelijk niveau als de meeste die daar vanaf het begin zitten, en FC zitten ook veel mensen die nog bezig zijn om lvl 50 te worden. Party finder zal wel stuk leger zijn inderdaad omdat er nog niet veel mensen zijn die dat doen momenteel.
Alleen mensen die niet op moogle spelen zeggen dat moogle is overgenomen door fransen :D ! ik speel zelf op Moogle al vanaf release en idd eerst werd er nog best af en toe wat frans geshout.. maar Engels blijft het wel degelijk overtreffen hoor.. Ik zie vele male meer engels of nederlands dan frans.

Maar het is wel een feit ja dat er veel fransen op Moogle spelen.

Ook zie ik op Moogle best veel nieuwe spelers nu je dat icoontje voor je naam krijgt als je nieuw bent.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

RuttoG schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:30:
Voor zover ik weet wel Chaos-Zero maar zal even kijken of het ook anders kan :)

Bij ons zijn er maar heel weinig die dat allemaal gecleared hebben, second coil al helemaal niet :) Vind dat opzich wel prettig, lekker tussen mede noobies eigenlijk ook al zijn ze al erg hoog. Zit natuurlijk al een paar maanden op de server dus zit op redelijk niveau als de meeste die daar vanaf het begin zitten, en FC zitten ook veel mensen die nog bezig zijn om lvl 50 te worden. Party finder zal wel stuk leger zijn inderdaad omdat er nog niet veel mensen zijn die dat doen momenteel.
Ik heb m alvast aan gezet :9

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb mijn "zeldzame" Bikini vanochtend kunnen verkopen voor 2,5 Miljoen Gill :D , dus zou het nu mogelijk moeten zijn om een eigen FC met huis (kleintje) te beginnen op Zodiark. :)

Zou wel prettig zijn als we daar lekker Nederlands kunnen praten. Wat mij betreft mogen er ook "niet Tweakers" bij, als het maar gezellig wordt. Hebben jullie nog suggesties voor een naam of locatie?

Het liefst heb ik een stukje grond vlak bij een Retainer bel en Marktbord. Wat ook handig kan zijn is een plek vlak bij een zeer actieve ander FC.
Ik hoor het graag. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Chrasher op 28-07-2014 16:41 ]

• wauzer
Ja goed plan Tiny ;-)

He als je een 2e class begint, dan gaat dat levelen wel verrekte langzaam zeg

Chrasher schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:31:
Heb mijn "zeldzame" Bikini vanochtend kunnen verkopen voor 2,5 Miljoen Gill :D , dus zou het nu mogelijk moeten zijn om een eigen FC met huis (kleintje) te beginnen op Zodiark. :)

Zou wel prettig zijn als we daar lekker Nederlands kunnen praten. Wat mij betreft mogen er ook "niet Tweakers" bij, als het maar gezellig wordt. Hebben jullie nog suggesties voor een naam of locatie?

Het liefst heb ik een stukje grond vlak bij een Retainer bel en Marktbord. Wat ook handig kan zijn is een plek vlak bij een zeer actieve ander FC.
Ik hoor het graag. 8)
wat ? ... is die bikini van dat evenement afgelopen jaar zeldzaam geworden? :P dan moet ik die ook maar even verkopen haha

• RuttoG
Haha ja wauzer voornamelijk als je de hele story line weer door moet natuurlijk.

Dus je gaat toch je huidige FC verlaten Crasher? Ik zal alleen niet mee gaan naar een nieuwe FC, ik heb namelijk totaal geen problemen met de huidige. Daarnaast zal het momenteel erg leeg zijn met alleen Tweakers dus is het letterlijk een nieuwe FC waar het Tweakers effect dan niet 100% meer aanwezig is omdat anderen hier ook bij komen.

• wauzer
Nee ik bedoel, ben met deze naast gladiator ook conjurer begonnen,maar datgaat zo traag

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het is nog geen zekerheidje hoor. Wil gewoon wat suggesties horen.
Wat betreft die bikini, dat is er een die gekomen is met patch 2.3. Deze kan je tot nu toe allen krijgen bij het desynthen van 2 star ** vissen. En dan moet je ook nog geluk hebben want ze zijn zeer zeldzaam.

Chrasher schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:03:
Het is nog geen zekerheidje hoor. Wil gewoon wat suggesties horen.
Wat betreft die bikini, dat is er een die gekomen is met patch 2.3. Deze kan je tot nu toe allen krijgen bij het desynthen van 2 star ** vissen. En dan moet je ook nog geluk hebben want ze zijn zeer zeldzaam.
oh oke haha , desynthesize heb ik me nog 0x mee bezig gehouden

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het probleem is dat je als nieuwe FC niet direct een huis kan kopen. Je moet hier eerst punten voor opbouwen om een bepaalde rank te halen. Zo uit mijn hoofd kan je pas een huis kopen bij rank-6 en bij rank-2 krijg je een FC-chest voor je spullen.

Dit opbouwen doe je door Crafting, Gathering, Quests, Fate's etc en de snelheid is dan afhankelijk van het aantal FC-leden. Indien ik dus nu een nieuwe FC ga starten, hebben we in het begin even niets.
Als ik het in mijn eentje zou doen (persoonlijke FC), dan kan dit één, twee of meer weken duren (afhankelijk hoeveel tijd je in het levelen steekt).

[ Voor 14% gewijzigd door Chrasher op 28-07-2014 17:35 ]

• wauzer
Ik ben voor :)
Al is t wel jammer dat we dan met weinig zijn

• RuttoG
Precies! Tiny moet gewoon bij ons komen haha!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

RuttoG schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:13:
Precies! Tiny moet gewoon bij ons komen haha!
Dat ben ik ook aan het overwegen om naar een andere FC te verhuizen.Kom binnenkort ook eens bij jullie langs om te kijken. Ben al bij een aantal huizen langs geweest uit mijn vriendenlijst.
Wel leuk dat er qua inrichting zulke grote verschillen zijn tussen de verschillende huizen van de FC's. :D

• RuttoG
Woehoe gezellig ;)

Ja wij hebben nog een klein huisje en moeten nog 3 mil ongeveer voor het middel huis. Het blijft altijd moeilijk binnen een FC om geld binnen te krijgen, het is een core groepje wat echt grote donaties doet en anderen willen graag samenwerken etc. maar niet doneren.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RuttoG schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:47:
Woehoe gezellig ;)

Ja wij hebben nog een klein huisje en moeten nog 3 mil ongeveer voor het middel huis. Het blijft altijd moeilijk binnen een FC om geld binnen te krijgen, het is een core groepje wat echt grote donaties doet en anderen willen graag samenwerken etc. maar niet doneren.
Grote donaties kan ik helaas nog niet doen, maar waar mogelijk probeer ik gil te doneren :)

• RuttoG
Aah sorry! Had wat duidelijk moeten zijn misschien, dit ging totaal niet over mensen die net lid zijn of laag lvl hebben haha! Het is natuurlijk lief dat die ook helpen / willen helpen!

Meer dat er ook mensen zijn die wel crafted items willen. hulp bij dungeons etc en al eeuwen lvl 50 zijn maar weinig terug doen.
Hoeveel kost een middel / klein huis nu dan ? .. weet nog toen housing net uit was koste het zo'n 30mill.

En een large house op een First class plot koste toen 125mill :P gelukkig zakte die prijzen vrij snel haha

Op een legacy server was het nog erger, daar koste het 310+ mill

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2014 10:18 ]

• RuttoG
Klein huis is nu rond de 1 mil en middel rond de 8, en dan moet je nog bouwvergunning ofzo etc. hebben :) Groot is vanaf 17 denk ik, maar begreep van Tiny dat groot nutteloos is omdat je toch niet genoeg spullen kan kopen.
RuttoG schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:45:
Klein huis is nu rond de 1 mil en middel rond de 8, en dan moet je nog bouwvergunning ofzo etc. hebben :) Groot is vanaf 17 denk ik, maar begreep van Tiny dat groot nutteloos is omdat je toch niet genoeg spullen kan kopen.
gewoon alles zelf farmen en craften joh :P .. de primal bosses van level 50 (beide hard en Expert) droppen ook housing items he. Uiteindelijk zal je echt wel genoeg krijgen :P maar je hebt best een grote FC nodig ja om een groot huis te kopen. En ook een hele hechte FC denk ik anders wil niemand helpen :P

ik praat teveel met > :P <

• SaferSephy

SaferSephy

Nanda yo?!

Kun je doneren dan? Haha voor mij is nog FFXIV FC == WoW/RO guild. Heb nog niet echt gekeken wat er verder allemaal mogelijk is, en wat huizen precies toevoegen. Tot nu toe vermaak ik me super in Nightbleed, genoeg activiteit om me te vermaken, en in de Linkshell kunnen we mooi Nederlands babbelen.

Maak trouwens steeds meer gebruik van de Remote Play functies, vooral Fategrinding. Nadeel is alleen dat mensen niet aan mijn status ofzo kunnen zien dat ik op een Vita zit te klooien, en chatten niet echt een optie is.

• RuttoG
Ricmaniac je hebt een max aantal items dat je mag plaatsen in het huis :) Als je daar aan zit moet eerst wat verwijderen voordat je weer iets kan plaatsen. En dat is te laag.

Haha ja bij markets staan chests hier kan je spullen in doen of uithalen voor de FC of geld doneren ;) Huis is voornamelijk leuk en er staan NPC's om items te kopen dus kan heen en weer reizen schelen als je aan het craften bent.

Moet ook weer eens mijn Vita gebruiken eigenlijk vooral nu met mijn 2e ATMA quest :P

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Als je story hebt gecleared, wat dan?
Mijn situatie is als volgt, ik heb een SCH op 50, maar qua story ben ik op 42.
Is het nou wijsheid om de story te "clearen?" Of een 2e class te lvlen?

Want alle xp die ik nu met de story krijg is natuurlijk verloren als ik met me lvl 50 verder ga.
Sloebie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:26:
Als je story hebt gecleared, wat dan?
Mijn situatie is als volgt, ik heb een SCH op 50, maar qua story ben ik op 42.
Is het nou wijsheid om de story te "clearen?" Of een 2e class te lvlen?

Want alle xp die ik nu met de story krijg is natuurlijk verloren als ik met me lvl 50 verder ga.
zoveel is dat in principe niet, beste is gewoon story helemaal doorlopen want je unlocked er ook veel content mee.

want met een 2e class kan je die quest wel doen maar tussen 44 en 50 ofzo zitten maar een paar main story quests en gaat dan weer verder als allemaal lvl50 quests.

dan complete je zeg maar je level 44 main story quest maar de volgende krijg je pas op 47 bijvoorbeeld

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2014 11:40 ]

• RuttoG
Klopt eigenlijk blijft alle lvl 50 content bijna gelocked tot je de story completed hebt

• psychodude
  • Nu online
Je kunt doneren aan je FC via de FC armory. Vaak rondom auction houses vind je die dingen. Ziet er uit als een kluis.

[ Voor 50% gewijzigd door psychodude op 29-07-2014 13:19 ]

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:44
Moet binnenkort misschien ook maar mn level 50's afstoffen. Mijn vriendin is nog erg verslaafd. :P Is er een GoT FC?

Inventaris - Koop mijn meuk!

chaoscontrol schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:25:
Moet binnenkort misschien ook maar mn level 50's afstoffen. Mijn vriendin is nog erg verslaafd. :P Is er een GoT FC?
Op welke server speel je? echt 1 vaste Tweaker FC is er niet volgens mij? wel zit ik op moogle in een fc met een aantal tweakers en ik weet dat een aantal gasten hier ook samen spelen op zodiak volgens mij

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 16:38
Ik heb deze vakantie mijn PLD naar level 50 gebracht en (bijna) alle content vrijgespeeld. Wat een mooie dingen zitten er tussen zeg!

Nu nog bezig met het farmen van FATES voor de laatste Atma's, en doe ik Hullbreaker Island runs voor Tomes of Soldiery :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• wauzer
ja klopt wij zitten op Zodiark, en er komt daar mss een tweakers FC

Pagina: 1 ... 54 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet