FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Verder is en blijft het vooralsnog samen met Moogle de meest bespeelde server.
PSN: Wauzer010
Je kan gewoon altijd van server wisselen. Het is alleen wel zo dat je characters server gebonden zijn.wauzer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:11:
Kun je later alsnog van server veranderen? of zit je daar echt aanvast tenzij je weer op 0 begint?
dus als je wisselt moet je daar een nieuwe character aanmaken.
Je oude characters blijven wel bewaard gewoon op de andere server
edit: Klopt inderdaad, je kan tegen betaling je character overzetten naar een andere server
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 16-04-2014 15:52 ]
Wijzging:
Omdat een maatje van mij geen character kon aanmaken op Moogle.
Gekozen voor Zodiark redelijk druk mocht iemand daar zitten add me maar: Rising Tide
Mocht je PS4 spelen kan je me ook adden op PS: MordyNL
[ Voor 46% gewijzigd door Mvandenberg91 op 17-04-2014 08:58 ]
Daar kon ik ook geen char aanmaken.
Ik add je vanavond wel. Mijn ingame naam is: Teddy Beer.Mvandenberg91 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:27:
Ik heb gekozen voor Moogle kon geen Odin kiezen die zit vol. Dus wie speelt op Moogle stuur maar invite in game naam: Rising Ttied
Wijzging:
Omdat een maatje van mij geen character kon aanmaken op Moogle.
Gekozen voor Zodiark redelijk druk mocht iemand daar zitten add me maar: Rising Tide
Mocht je PS4 spelen kan je me ook adden op PS: MordyNL
Ok ben vanaaf denk wel ff online heb gister ff wat gespeeld.Henri_G schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:53:
[...]
Ik add je vanavond wel. Mijn ingame naam is: Teddy Beer.
Werkt goed ben alleen benieuwd hoe dat gaat in dungeons enz.
Als je een tank of een healer bent hoef je niet te wachten. Ik speel als een dps klas en wacht al snel zo 15 tot 30 min voordat ik een team vind.
Ik ga voor de Warrior dus tank.Henri_G schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:03:
Het is wel goed uitgewerkt vind ik. Ook al speel je alleen, dankzij de Duty Finder krijg je altijd wel een team.
Als je een tank of een healer bent hoef je niet te wachten. Ik speel als een dps klas en wacht al snel zo 15 tot 30 min voordat ik een team vind.
Ben nu lvl 7 gisteren uurtje gespeeld.
Eerst lvl 30 worden met marauder dan gladiator 15.
Ik zit op cerberus :-)
char name: Arnalya Lesjnorre
Als er mensen zijn die samen willen spelen add me
Ben een Gladiator met de naam "Tiny Animal". Nog meer Tweakers op Zodiark?
PSN-id: Chrasher
Ik speel op Zodiark: Nolanel ValtinChrasher schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:18:
Zit zelf met een nieuwe karakter op Zodiark (volgens mij is dat een nieuwe server die kwam tijdens de 2e PS4 beta) en de meeste mensen daar zijn nog van een redelijk laag level. Denk dat een meerderheid daar met een PS4 speelt.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ik zag dat je me geadd had. Moet even batterijen kopen voor mijn toetsenbord, typen via de ps4 zelf schiet niet echt op.Chrasher schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:18:
Zit zelf met een nieuwe karakter op Zodiark (volgens mij is dat een nieuwe server die kwam tijdens de 2e PS4 beta) en de meeste mensen daar zijn nog van een redelijk laag level. Denk dat een meerderheid daar met een PS4 speelt.
Wat is een snelle manier om te lvlen? Is dat echt met dungeons of is het met die leves ook wel te doen?
Als je met iemand anders speelt (party van twee) kan je ook kiezen om random vijanden van een hoger niveau te pakken. Zorg ervoor dat de persoon met het laagste level de eerste aanval doet en vecht dan lekker mee als hoger level. De eerste persoon krijgt altijd experience en de tweede persoon krijgt dat meestal ook als je voldoende damage doet.. Hogere level vijanden geven namelijk ook extra veel experience.
Leves vond ik zelf altijd fijner om voor crafting en gathering classes te bewaren anders is dat levelen echt kut.Henri_G schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:17:
[...]
Ik zag dat je me geadd had. Moet even batterijen kopen voor mijn toetsenbord, typen via de ps4 zelf schiet niet echt op.
Wat is een snelle manier om te lvlen? Is dat echt met dungeons of is het met die leves ook wel te doen?
snelste is een party zoeken in een gebied en fates farmen. Main quest gewoon volgen geeft ook veel exp maar dan loop je soms vast.
Ik vind het craften en gatheren niet zo erg, doe dat met remonte play op de vita wanneer mijn vriendin tv wil kijken.
oke haha maar geloof me als je miner 30+ bent wil je het wel met leves doenHenri_G schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:35:
Thanks allebei, Ik zal is kijken. Had wel net een leve gevonden voor lvl 30 die je onder 1 min kan completen, dus zal die doen tot dat de punten op zijn.
Ik vind het craften en gatheren niet zo erg, doe dat met remonte play op de vita wanneer mijn vriendin tv wil kijken.
Verwijderd
Final Fantasy 14 bereikt 2 miljoen geregistreerde spelers
MMORPG Final Fantasy 14: A Realm Reborn heeft de mijlpaal van twee miljoen geregistreerde spelers bereikt.
Op 14-04-14 kwam de MMORPG, die eerder al op de PlayStation 3 en pc uitkwam, ook naar de PlayStation 4. Zoals in onze preview van de game te lezen is, was specifiek voor deze releasedatum gekozen omdat het tweemaal XIV en eenmaal de 4 van PlayStation 4 signaleert.
Het aantal van twee miljoen geregistreerde spelers betekent overigens niet dat de twee miljoen spelers ook betalende leden zijn. Het betekent simpelweg het aantal spelers dat zich ooit geregistreerd heeft voor het spelen van de game.
Welke leve is dat?Henri_G schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:35:
Thanks allebei, Ik zal is kijken. Had wel net een leve gevonden voor lvl 30 die je onder 1 min kan completen, dus zal die doen tot dat de punten op zijn.
Dan kan ik die strx doen als ik 30 ben.
Het aantal subscribers welk per dag inlogde was in maart 500k. Ook qua subscriptions doet FF XIV ARR het daarmee dusver dus vooralsnog altijd goed. Laten we hopen dat dat doorzet voor zeVerwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:05:
http://www.gamer.nl/nieuw...en-geregistreerde-spelers
Final Fantasy 14 bereikt 2 miljoen geregistreerde spelers
MMORPG Final Fantasy 14: A Realm Reborn heeft de mijlpaal van twee miljoen geregistreerde spelers bereikt.
Op 14-04-14 kwam de MMORPG, die eerder al op de PlayStation 3 en pc uitkwam, ook naar de PlayStation 4. Zoals in onze preview van de game te lezen is, was specifiek voor deze releasedatum gekozen omdat het tweemaal XIV en eenmaal de 4 van PlayStation 4 signaleert.
Het aantal van twee miljoen geregistreerde spelers betekent overigens niet dat de twee miljoen spelers ook betalende leden zijn. Het betekent simpelweg het aantal spelers dat zich ooit geregistreerd heeft voor het spelen van de game.
De eerste dungeons loop je zo doorheen. Ik vond de trial met Titan wel uitdagend. eerst 10 keer gefaald waarna de healer wilde opgeven, maar toch doorgezet en het overwonnen. bijna bij garuda hopelijk geeft dat ook een uitdaging.
Summoner speelt wel heel fijn. Solo door mijn pets is alles goed te doen en in dungeons heb ik me rotations ook wel goed. Ik moet alleen nog feven Thau~ lvle tot 26 voor die skills.
Ik zit op Cerberus, zoek nog een leuke FC
Ik zit er ook, mijn naam op de server is Alvanosa Delnorth. Op den duur wil ik eventueel wel een FC starten, maar ik wil het eerst aanzien en er goed over nadenken.
[ Voor 21% gewijzigd door Alvanosa op 25-04-2014 08:26 ]
PSN: Alvanosa
Nog meer mensen?
Ik heet Zizou Stark trouwens
En welk lvl zijn jullie
Speel op de PS4 trouwens
Ik ben lvl 20 Conjurer, het toevoegen doe je in het menu via social player search. Daar vul je een voornaam in en dan zoek je. Let wel deze persoon moet wel online zijn hiervoor.wauzer schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:09:
Hoe voeg je elkaar toe dan?
En welk lvl zijn jullie
Ik probeer er een te doen voor mijn skill Eye for an Eye alleen ik krijg hem niet werkend.
Ik heb op verschillende site's gekeken en zie geen verschil in tekst.
ac/ macroicon "Eye for an Eye"
ac/ "Eye for an Eye" <tt>
Ik krijg altijd de melding invalid target of "eye" is not recognised.
Je cast hem daar op je target zijn target's target.Henri_G schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:44:
Iemand hier verstand van macro's?
Ik probeer er een te doen voor mijn skill Eye for an Eye alleen ik krijg hem niet werkend.
Ik heb op verschillende site's gekeken en zie geen verschil in tekst.
ac/ "Eye for an Eye" <tt>
Ik krijg altijd de melding invalid target of "eye" is not recognised.
ac/ "Eye for an Eye" <t>
[ Voor 8% gewijzigd door Henri_G op 25-04-2014 14:50 ]
Verwijderd
Na een paar uurtjes op Twitch gezeten heb ik ook FF XIV aangeschaft.
Ik heb nu een lvl27 Thauma-nogiets. De leve's en hests zijn best grappig. Alleen zit ik als lvl27 te levelen in een level 20 gebied (vanwege guildquests) en heb ik level 17 gear. Ik voel mij dus niet zo 'heldhaftig'. Geen punt! Ik heb veel plezier.

of anders heb ik bijna niet meer zoveel te doen
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Nog steeds veel plezier met de game?
Is daar al wat meer bekend over?psychodude schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:26:
Hehe NaWA. Binnenkort een nieuwe class gelukkig. Dan kun je weer eventjes vooruit.
Mijn 8ste deze keer: WHM

Nog 1 te gaan op SCH...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Je vind ze niet. het is een story line quest die je volgt op max level. ging best wat tijd in zitten. volgens mij is dat al wel makkelijker gemaakt nu maar nog steeds moet je er wel wat dingen voor doen.wauzer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:19:
Is er nog een bepaalde manier, of missie, om die relics makkelijker te vinden?
Aantal bosses killen en wat craften (of kopen als je geld hebt; zal niet zo duur meer zijn tegenwoordig denk ik)
Nee, tijdens de E3 willen ze hier meer info over uitlaten. Het enige wat we momenteel weten is dat het snel na 2.3 zal komen. Of dat bijv. 2.3.5 zal zijn of 2.4 is onbekend.
Wat doe je zoal om XP te vergaren voor zo veel jobs? Ik ben nog met mijn eerste job bezig (level 40) en heb al geen quests meer om te doen. Uiteraard kan ik nu nog wel wat logs gaan doen maar dat houd ook snel op..NaWA schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 05:09:
Ik moet maar eens T5 gaan winnen....
[afbeelding]
of anders heb ik bijna niet meer zoveel te doen
Haal je je XP vooral uit FATE's en dungeons?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
voor combat classes haal je het meeste EXP inderdaad uit fate farming. gewoon in een gebied met een groep mensen die daar ook zijn allemaal fates runnen. Denk dat je vast wel is chat hebt gezien van: LFG FATE's en dat soort ongein =pCidolfas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:27:
[...]
Wat doe je zoal om XP te vergaren voor zo veel jobs? Ik ben nog met mijn eerste job bezig (level 40) en heb al geen quests meer om te doen. Uiteraard kan ik nu nog wel wat logs gaan doen maar dat houd ook snel op..
Haal je je XP vooral uit FATE's en dungeons?
Hmm ? Volgens mij loopt er iemand achterRicmaniac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:57:
[...]
voor combat classes haal je het meeste EXP inderdaad uit fate farming. gewoon in een gebied met een groep mensen die daar ook zijn allemaal fates runnen. Denk dat je vast wel is chat hebt gezien van: LFG FATE's en dat soort ongein =p
Waarom NaWa zoveel classes heeft ? Hij is ook een legacy speler , speelde al vanaf 1.XX al de game. Met andere woorden al voor ARR.
Deze keer: Scholar

En dat was gelijk de laatste.

Even terugkomen op bepaalde vragen.
Toen 2.0 uitkwam had ik maar 2 lvl 50 classes en de rest op lvl 36 (arcanist op 0 ofc). Ik heb toendertijd (september/oktober) een tijdje fates gedaan om ze allemaal naar lvl 50 te krijgen.
Maar fates zijn al een tijdje dood en dungeons leveren waarschijnlijk veel meer op, dat in combinatie met de challenge log / combat logs etc.
Trouwens de prijzen voor de wapens die je voor de relic nodig hebt verschillen een beetje. Dit ligt aan de materia markt.
De materia voor de healer class wapens zijn nogal aan de prijzige kant als je ze zelf moet kopen. Op deze server rond de 30~35K per materia en je hebt er 2 van nodig.
Voor SCH waren de base materials voor het wapen alleen al rond de 30K. Dus dat heeft me rond de 100K gekost.
De prijzen voor de kant en klare gemelde wapens voor de relic quest liggen op deze server iig rond de 40K~120K. Waarvan de BRD en BLM wapens met 40K het goedkoopste zijn en de wapens voor de 2 healer classes het duurste.
Dus als je je eerste class aan het levelen bent bewaar wat gil voor op lvl 50 om de relic te kunnen starten
Ik ben benieuwd naar hun aankondigingen op E3
Nu heb ik wat oude FFXI maten op cerberus spelen en ben benieuwd of de server over het algemeen actief is (bijvoorbeeld in de PF) en een beetje vriendelijk (tov al dat "die once = kick+blist"). Ik had er een tijdelijke character aangemaakt, enkel krijg je de PF pas op een hoge(re) level dus kan ik het zelf nog niet zien.
Ben denk vanavond weer eens online, weekje stil gelegen
Zizou Stark heet ik trouwens, voor als je me wil toevoegen
[ Voor 18% gewijzigd door wauzer op 09-05-2014 11:58 ]
Speel ook op Cerberus en heb al een paar keer in de queue gestaan tussen 18:00 en 20:00 dus de spelers zijn er. Ik heb wel het idee dat er weinig oude spelers zitten aangezien bijna niemand lvl 50 is van wat ik zie.deTwisj schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:16:
Is er iemand die hier op de cerberus server speelt? Ik zelf zit namelijk op sargatanas en ben in dubio of ik wel of niet naar deze server wil gaan switchen. Één van de redenen is dat er pas een beetje leven in sargatanas komt wanneer ik ga slapen omdat het een US server is. Ik heb getracht een aantal linkshells te vinden met meer eu spelers, enkel merk ik gewoon dat wanneer je niet in een clique zit je moeilijk 8 player content kan organiseren. Ik merk dat ik de laatste tijd enkel nog maar wat beastman dailies en duty roulettes doe met heel af en toe een DF coil (want PF is altijd zo overdreven onbeschoft al in de recruitment message).
Nu heb ik wat oude FFXI maten op cerberus spelen en ben benieuwd of de server over het algemeen actief is (bijvoorbeeld in de PF) en een beetje vriendelijk (tov al dat "die once = kick+blist"). Ik had er een tijdelijke character aangemaakt, enkel krijg je de PF pas op een hoge(re) level dus kan ik het zelf nog niet zien.
Ikzelf speel op Sargatanas. Zit in een LS die een deel EU spelers heeft en een deel NA spelers. Dus in de avonden zijn er altijd wel mensen on.deTwisj schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:16:
Is er iemand die hier op de cerberus server speelt? Ik zelf zit namelijk op sargatanas en ben in dubio of ik wel of niet naar deze server wil gaan switchen. Één van de redenen is dat er pas een beetje leven in sargatanas komt wanneer ik ga slapen omdat het een US server is. Ik heb getracht een aantal linkshells te vinden met meer eu spelers, enkel merk ik gewoon dat wanneer je niet in een clique zit je moeilijk 8 player content kan organiseren. Ik merk dat ik de laatste tijd enkel nog maar wat beastman dailies en duty roulettes doe met heel af en toe een DF coil (want PF is altijd zo overdreven onbeschoft al in de recruitment message).
Maar het klopt wel enigsinds, als je andere mensen zoekt dan zijn de actievste uren toch wel tussen 22:00 - 05:00, vooral in de PF/DF.
Wil natuurlijk niet zeggen dat het onmogelijk is een party voor die tijd te maken.
Wat is er trouwens mis met de PF coil dan?
Wat doe jij nu zoal nog in FFXIV. wordt het niet saai nu je alle endgame gedaan hebt?
En dat was alleen toen ik mijn eerste bericht wilde neerzetten hier. Kom er al van voor die tijd.
En hoe bedoel je alle endgame gedaan?
Ik heb nog nooit T5 gewonnen
[ Voor 52% gewijzigd door NaWA op 09-05-2014 15:48 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan liep is dat men elkaar absoluut niet kan dulden. Dat begint al zo vroeg als in de PF recruitment message. Het was een uitzondering als ik er één tegenkwam die niet iets in de trend van "fail = kick" was (en dat is dan nog de beleefde versie). Het speelt niet fijn als je in een groep zit en er wordt praktisch naar een excuus gezocht om je te verwijderen. Zelfs in de groepen waar dit niet in de titel stond kon je er vanuit gaan dat er iemand in de groep zou komen die meer loopt te whinen dan te spelen als het ook maar één keer fout gaat.NaWA schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Ikzelf speel op Sargatanas. Zit in een LS die een deel EU spelers heeft en een deel NA spelers. Dus in de avonden zijn er altijd wel mensen on.
Maar het klopt wel enigsinds, als je andere mensen zoekt dan zijn de actievste uren toch wel tussen 22:00 - 05:00, vooral in de PF/DF.
Wil natuurlijk niet zeggen dat het onmogelijk is een party voor die tijd te maken.
Wat is er trouwens mis met de PF coil dan?
Ondertussen heb ik toch besloten om over te stappen naar Cerberus server. Er spelen nog een aantal maten die ik ken van ffxi en met hun samen heb ik in één avond al meer gedaan dan dat ik in de afgelopen maand op Sargatanas voor elkaar heb gekregen. Niet alles ging even soepel maar tenminste wel plezier gehad in het spelen ipv meteen afgekaffert te worden na een enkele fail.
Het grappige aan de makers van deit soorten PF is dat 9 van de 10 keer zelf mensen zijn die er niks van bakken. Ik kwam bijvoorbeeld een bepaalde black mage in een Ifrit Extreem tegen en die lag zeker 6x dood bij hetzelfde Fire plumes in fase 2. Maar 5 minuten later wel een Exp PF aanmaken voor hetzelfde gevecht.deTwisj schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:28:
[...]
Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan liep is dat men elkaar absoluut niet kan dulden. Dat begint al zo vroeg als in de PF recruitment message. Het was een uitzondering als ik er één tegenkwam die niet iets in de trend van "fail = kick" was (en dat is dan nog de beleefde versie). Het speelt niet fijn als je in een groep zit en er wordt praktisch naar een excuus gezocht om je te verwijderen. Zelfs in de groepen waar dit niet in de titel stond kon je er vanuit gaan dat er iemand in de groep zou komen die meer loopt te whinen dan te spelen als het ook maar één keer fout gaat.
Soms lijkt het erop dat mensen gewoon een PF maken om gedragen te worden door het gevecht. 1 Probleem : Het trekt mensen aan met hetzelfde idee
Hoe heet je daar dan, ik zit ook op cerberus. Zizou StarkdeTwisj schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:28:
[...]
Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan liep is dat men elkaar absoluut niet kan dulden. Dat begint al zo vroeg als in de PF recruitment message. Het was een uitzondering als ik er één tegenkwam die niet iets in de trend van "fail = kick" was (en dat is dan nog de beleefde versie). Het speelt niet fijn als je in een groep zit en er wordt praktisch naar een excuus gezocht om je te verwijderen. Zelfs in de groepen waar dit niet in de titel stond kon je er vanuit gaan dat er iemand in de groep zou komen die meer loopt te whinen dan te spelen als het ook maar één keer fout gaat.
Ondertussen heb ik toch besloten om over te stappen naar Cerberus server. Er spelen nog een aantal maten die ik ken van ffxi en met hun samen heb ik in één avond al meer gedaan dan dat ik in de afgelopen maand op Sargatanas voor elkaar heb gekregen. Niet alles ging even soepel maar tenminste wel plezier gehad in het spelen ipv meteen afgekaffert te worden na een enkele fail.
btw ook nog op zoek naar een FC om in te raiden, ben zelf een ilvl 92 warr, ben bij t6 maar sinds ik geen FC meer heb heb ik die ook niet geprobeerd..
Ik ben ondertussen gestopt. Vond er niks meer aan in zijn geheel en te time consuming ivm werk/stage/school enz.. Maar je kan het misschien proberen bij ZERO (zero tollerance) Ik kan 't ook vragen aan een vriend van school. Die heb ik aan FF14 geholpen en die speelt tegenwoordig non stop (T8 nu) weet niet of hij een of meerdere raid groepen heeft.Yintha schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:22:
Iemand nog tips voor de atma relic? op mijn server (Odin) zijn echt weinig fate/atma groepen tegenwoordigen alleen gaan de fate's zo langzaam..
btw ook nog op zoek naar een FC om in te raiden, ben zelf een ilvl 92 warr, ben bij t6 maar sinds ik geen FC meer heb heb ik die ook niet geprobeerd..
Spelen die op Odin?CristianSchriev schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:11:
[...]
I Maar je kan het misschien proberen bij ZERO (zero tollerance) I
Ja ik snap je wel, ik heb ook studie werk en een sociaal leven naast het spel
Ik zit op Lich server in de white wall fc, waar over het algemeen frans wordt gesproken.
Zit er hier iemand ook op Lich maar dan bij een engels of nederlandstalige fc die aan te bevelen is?
Ja zeker. Die spelen op Odin. Zover ik weet hebben ze minimaal 2 raid groepen vast. en ze hadden een 3e. Geen idee of die er nog is.Yintha schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:25:
[...]
Spelen die op Odin?
Ja ik snap je wel, ik heb ook studie werk en een sociaal leven naast het spel
Verwijderd
Nu kwam ik alleen het volgende tegen: http://blog.eu.playstatio...xiv-realm-reborn-ps3-ps4/
Heeft iemand hier ervaring mee?
Want als dit gewoon gaat zoals het hoort te gaan - zou ik de ps4 game dus kunnen kopen voor 13 euro (ps3 versie) en gratis kunnen upgraden naar de ps4 versie.. De ps4 versie zelf is namelijk 27 euro duurder.
Weet alleen niet of je voor de release van de PS4 versie op de PS3 had moeten spelen.
Dat staat er niet bij.
Denk dat dat niet hoeft, maar pin me er niet op vast.
Heeft enige voeten in aarde...
Verwijderd
Ga ik meteen even de ps3 versie bestellen!
Mezelf 27 euro besparen die ik vervolgens daarna beter kan uitgeven aan een andere game.
Bedankt!
Het is PS3 versie installeren, je Account koppelen aan je SQE account.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:47:
Ben nu al een tijdje dit topic aan het lezen om te kijken of ik het spel nou zou kopen of niet voor mijn PS4.
Nu kwam ik alleen het volgende tegen: http://blog.eu.playstatio...xiv-realm-reborn-ps3-ps4/
Heeft iemand hier ervaring mee?
Want als dit gewoon gaat zoals het hoort te gaan - zou ik de ps4 game dus kunnen kopen voor 13 euro (ps3 versie) en gratis kunnen upgraden naar de ps4 versie.. De ps4 versie zelf is namelijk 27 euro duurder.
Hoef je dus niet voor up te daten, of het spel te spelen.
Naar Mogstation gaan, Upgrade code opvragen, invoeren op je PS4 of PS store site, downloaden, met zelfde account inloggen als op de PS3 (SQE account bedoel ik.) en gaan.
Let wel op, je kan je geupgrade editie niet meer fysiek upgraden naar een CE.
Dat kan alleen digitaal.
Als je het leuk vindt heb je voorlopig geen tijd voor andere gamesVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:56:
Top!
Ga ik meteen even de ps3 versie bestellen!
Mezelf 27 euro besparen die ik vervolgens daarna beter kan uitgeven aan een andere game.
Bedankt!
Verwijderd
Ik ben zelf al in het bezig van FFXIV: ARR op de PC. Als ik deze nogmaals koop voor de PS3/PS4, kan ik dan mijn huidige characters daar gebruiken? En krijg ik dan weer 30 dagen free erbij of moet ik deze er los bij kopen?
Volgens mij krijg je wel 30 dagen erbij, en je kan idd verder gaan met dezelfde characters.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:07:
Even een vraagje.
Ik ben zelf al in het bezig van FFXIV: ARR op de PC. Als ik deze nogmaals koop voor de PS3/PS4, kan ik dan mijn huidige characters daar gebruiken? En krijg ik dan weer 30 dagen free erbij of moet ik deze er los bij kopen?
Maar bv PS3 kopen en dan PS4 is GEEN extra 30 dagen.
Maar PC en dan Ps3 weer wel.
Tja wel een reddit link, maar ja, is het enige wat k zo snel vind http://www.reddit.com/r/ffxiv/wiki/faq
Lol ja, daar geld het ook voor zover ik weet.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:25:
Geld dat ook voor PC naar Ps4? Die heb je namelijk niet genoemd..
Als ik nu de PS3 versie registreer en dan de gratis upgrade gebruik om de PS4 te downloaden - heb ik dan wel alsnog de gratis 30 dagen? Of komen die meteen te vervallen ?
Je hebt nog steeds de 30 dagen, zo heb ik het ook gedaan.KevinJK88 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:44:
Sloebie,
Als ik nu de PS3 versie registreer en dan de gratis upgrade gebruik om de PS4 te downloaden - heb ik dan wel alsnog de gratis 30 dagen? Of komen die meteen te vervallen ?
die 30 dagen zitten gekoppeld aan je account, niet aan de game. dus die heb je nog steedsKevinJK88 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:44:
Sloebie,
Das toch juist leukHenri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:52:
Momenteel bezig om mijn relic weapon te upgraden. Wordt er nu al gek van. Heb 6 uur aan FATE's zitten grinden en heb er pas 2.
Ik doe het via de volgorde zoals in de quest log staat, gisteren had ik een top dag. Mijn maximale tijd voor 1 atma momenteel is 13 uur in een zone.Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:16:
Ja dat wel, maar na 15 keer dezelfde FATE gedaan te hebben wordt het al wat minder. Misschien per uur wisselen naar een andere area. Alleen dan speelt mijn bijgeloof weer een rol dat mijn "geluk" weer weg is.
Gisteren lootte ik er opeens 5 in een paar uur, nog maar 2 te gaan en dan kan ik myth beginnen te farmen. En dan de books completen. Overigens vind ik grinden totaal niet erg, heb alleen niet zoveel tijd.
Le Meow
Dat gaat nogal lastig op de PS4, maar ik heb inmiddels al mijn Atma's en ben Turn 6 aan het leren met de FC. Nou de grote vraag farmen voor books of farmen voor gear voor de alts...Poekie McPurrr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:05:
Ik had ze in notepad gezet, en telkens de fate weghalen als ik 'm had.
Vooralsnog ga ik voor de books.
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet