Nee, ik ben zelf de main tank en ik pak gewoon de damage.
Ik ben fully 90 geared, en de gehele party is fully 90 geared, dus dat helpt in zekere mate met het volgende.
Maar wat ik doe in phase 1 is alle DS gewoon pakken zonder tanking CD. Waarschuw enkel de healers, zodat zij eventueel een shield of stoneskin kunnen geven.
In phase 2 gebruik ik mijn CD's, en laat hallowed ground beschikbaar voor later in de fight. Tezamen met healer shields etc. is dat zeer goed te doen. Ik gebruik als 1e een korte CD, waarna 2 langere CD's. Order maakt allemaal niet erg veel uit. Maar door eerst een korte te gebruiken, houdt ik altijd een korte over voor de adds gedurende de divebomb phase. En met daarna 2 lange, heb ik deze weer beschikbaar zodra nodig na de divebomb phase.
In de divebomb phase pak ik vervolgens de 2 kleine snakes. Deze worden genuked tot ca. 30%. Van de 2e pack snakes pak ik 1 andere snake. Iedereen gaat mee richting die andere zijde. Daar direct zodra alle snakes op één hoop staan LB. Gezien onze class distribution en DPS waarden is dit een 2 bar LB. Voldoende om 2 snakes te doden, daarna de overige 2 snel neer te nuken en de grote neer te halen.
Twee debuff stacks heb ik hierbij sowieso te pakken. De 3e/4e probeer ik te vemijden door net voor het doodvallen van de snake weg te kiten.
MT vervolgens in center neurolink. De rest van de groep in de neurolink aan de edge, naast waar je de divebombs zou doen. Na de AoE van twintania direct twintania oppikken, richting edge van de map draaien en tanken + twister shout duty. Hierbij weer gewoon CD's starten voor DS.
Onze offtank stunned de dreadknight in deze phase.
Vanaf 30% door naar de laatste phase. Ik blijf op positie staan, OT in de neurolink achter twintania. En in principe nuken maar. Enkel nog wat liquid hell om uit te plaatsen, en als MT hallowed ground voor ter beschikking te hebben.