• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11 11:40
Gisteren groot deel van mijn "kapitaal" afgegeven aan de FC chest voor housing, maar meer uit sociale verplichting... damn founders guilt tripping me :p

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 16:35
Emphast schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:24:
[...]

Wat zijn nu eigenlijk de benefits van housing? Lijkt me zo veel heise voor weinig :9
Als ik het goed begrepen heb, er zullen merchants aanwezig zijn waar je items kan kopen en gear kan laten repareren. Verder denk ik dat het meer een hebbeding zal zijn. Maar hoe gaaf is het om dingen te verzamelen en meubels te maken voor je guildhouse :*)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-12 12:14

Anno

Griefmaker#2862

Rob Krauts schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:43:
[...]

Als ik het goed begrepen heb, er zullen merchants aanwezig zijn waar je items kan kopen en gear kan laten repareren. Verder denk ik dat het meer een hebbeding zal zijn. Maar hoe gaaf is het om dingen te verzamelen en meubels te maken voor je guildhouse :*)
Ik hoop dat je later ook je minions kunt vrij laten in het guildhouse of personal housing :) Of zelfs mounts buiten in stallen of zo :).

• Emphast
Ik wil een aquarium of vijver voor legendary fishes!

• Rob Krauts
Ik heb nu twee dagen wat PvP gedaan en heeft me positief verrast. Ik was in eerste instantie sceptisch, maar het valt me echt mee. Waar je in raids de man bent met Allagan gear, kan je die in PvP wel opzij schuiven en plaats maken voor de PvP gear met Morale. Wat ik merkte tijdens het spelen als Summoner dat ik een aantal skills die ik normaliter gebruik ik raids, nu laat vallen voor skills die ik eerder nooit gebruikte. Je moet dus wel degelijk veranderingen maken als je een goede PvP build op wil gaan zetten.

Wat mij echter wel een beetje stoort is het feit dat je een tank in je team moet hebben... Warriors gaan nog wel, die zijn best goed. Maar Paladins... Ze hebben Shield Bash, maar verder zijn ze echt nutteloos. Ze mogen dit wel aanpassen naar een vrije class keuze of de skills van een Paladin aanpassen. Misschien kunnen de PvP skills nog wat toevoegen, die heb ik voor een Paladin nog niet bekeken...

Wat vinden jullie dan van de PvP?

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-12 12:14

Anno

Griefmaker#2862

Rob Krauts schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:56:
...

Wat vinden jullie dan van de PvP?
Nog niet geprobeerd, maar dat is grotendeels omdat ik PLD speel. En ik al verwacht had dat die job niet echt geschikt was voor PvP. Ik ben begonnen met het levelen van SUM / SCH (nu level 35). Misschien dat ik later met een van die twee PvP ga proberen.

Gisteren CT unlocked en direct ook maar een poging gewacht. Met dank aan een vriendelijke player die alle fights uitlegde hebben we CT kunnen clearen in iets meer dan een uur. 24 man is best wel chaotisch maar ook wel weer heel leuk. Moeilijkste was Behemoth daar hadden we 4 tries voor nodig.

Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik CT nu al weer doorlopen heb. Maar de dungeon is natuurlijk ontworpen om via DF te doen....... en helaas niet met een premade alliance :(

En een heads op voor diegene die CT nog gaan doen. Je kunt maar een keer peer week rollen op een item in CT. Ook al kies je greed........ zucht :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Anno op 19-12-2013 11:09 ]

Ik ben zelf inderdaad ook heel erg te spreken over PvP . het werkt veel leuker en beter dan ik had verwacht.

Ben het met je eens over dat tank gedailte. Blij dat ik uiteindelijk toch warrior ben geworden want doe inderdaad beste damage gewoon. waar een monk 10k/11k heeft gedaan zit ik op 6/7k,
Aan de andere kant is het ook weer iets positiefs omdat je anders alleen maar mensen krijgt die dps mee willen en een healer. dan kunnen wij als tanks nooit pvpen . Overigens vind ik PLD's vet hinderlijk om tegen te komen. Die hebben zo veel block en damage reductions.

Ik vroeg me alleen af in hoeverre dat Morale verschil maakt. en of het dus handig is dat te kopen of te wachten tot ik rank 30 ben en dan die 30+ morale gear te halen ;p

Ik heb verder nog geen tijd gehad om iets anders te checken. net begonnen met die daily quest van die grote beesten. (uldah reputation).

Verder alleen de quests gedaan zodat ik die dungeons en hard modes kan doen en de kapper unlocked.
Nu inderdaad ook maar even kijken of we CT kunnen doen dit weekend.

Tot nu toe blij met de nieuwe dingen van 2.1
Moet alleen PVP nog even ervaren met meer mensen. tot nu toe solo gespeeld en dat is toch een heel stuk minder leuk

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 19-12-2013 11:29 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Ik word er al niet vrolijk van als ik het zo lees. Dit omdat ik toch het best ben als PLD. Ik had het liefst gezien dat ze iedere class aangepast hadden in pvp. Nieuwe skillsets enzo. En dan hadden ze dit dus ook voorkomen bij een PLD.

Verder ga ik het wel proberen vandaag ^^

Ik heb het ook naar mijn zin met roulette, erg leuk en tot nu toe alleen maar goede teams! nieuwe HM dungeons zijn erg leuk / goed en rewarding!

• Emphast
Roulette / Beast Tribes zijn echt leuk als afwisseling!

CT vind ik een beetje chaotisch qua communicatie. Het zou handig zijn moest je een soort voting system kunnen hebben dat jouw team "ready" is. Heb nog maar 1x CT gedaan maar soms liepen er al tanks naar een boss wanneer anderen nog aan het afspreken/uitleggen waren.

VRAAG: Is het trouwens 1x roll / week? Of 1 item / week.
Als je dus een roll doet maar niet gewonnen hebt, heb je dan ook lockout?

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is hij ergens gratis uit te testen? Via een trial versie ofzo? Hoe makkelijk of toegankelijke is deze game?
Of ergens goedkoop op te pikken?

Alleszins aangeduid als Best MMO en Most Improved MMO van 2013 op Massively.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 16:38
Hurtebise schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:14:
Is hij ergens gratis uit te testen? Via een trial versie ofzo? Hoe makkelijk of toegankelijke is deze game?

Alleszins aangeduid als Most Improved MMO van 2013 op Massively.
Ik denk dat hij goed te doen is voor een beginner, je kan veel solo doen! Echter voor het verhaal wordt je wel gedwongen instance runs te doen, welke langzaam opbouwen in moeilijkheid.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Hurtebise
18.99 euro via G2Play, incl. 30d.
24.99 euro via de Benelux site van Square Enix.

Ben wat toe aan iets anders. EQ2, Lotro, GW2, WoW kunnen me minder boeien atm.

[ Voor 17% gewijzigd door Hurtebise op 20-12-2013 11:31 ]

• Emphast
Hurtebise schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:14:

Alleszins aangeduid als Best MMO en Most Improved MMO van 2013 op Massively.
50% off op Amazon.com momenteel: Linkje ($14.99)

• Hurtebise
Nice, maar ik zie daar ook het volgende staan:

Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address.

• Emphast
Jammer :/

Had op reddit gewoon de discount gezien dus vlug linkje opgezocht.

Green Man Gaming is met zijn sale van start gegaan, misschien kan je hem een van deze dagen nog goedkoper vinden :)

Edit: hoor misschien eens bij deze Tweaker

[ Voor 34% gewijzigd door Emphast op 20-12-2013 12:26 ]

• CristianSchriev
Het is een geweldige mmo voor beginners. Makkelijk op te pikken en een prima learning curve. Ze zorgen er wel voor dat jij gaat snappen wat je doet. Ook zit er veel afwisseling in het spel. Vrienden maak je zo. Als DPS class ben je alleen nog steeds lang bezig om een dungeon te doen (of de wachttijd tot die dungeon). Voor 20 euro kun je het zeker proberen.

Ik en mijn vriendin raken niet uitgespeeld. Terwijl ik toch een wat ervarener gamer ben / maar niet echt thuis was in de mmo wereld. En mijn vriendin het vroeger toch echt enkel op sims hield.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21
Ik heb de game hier ook nog liggen, maar is er qua combat/animaties nog veel veranderd sinds de laatste beta? Voor 2013 vond ik de game veel te statisch en 'saai', beetje wachten tot je cooldowns klaar zijn en zeer matige animaties.

Kerstvakantie komt eraan, dus nog even wat games uitkiezen die ik weer eens ga spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:37:
Ik heb de game hier ook nog liggen, maar is er qua combat/animaties nog veel veranderd sinds de laatste beta? Voor 2013 vond ik de game veel te statisch en 'saai', beetje wachten tot je cooldowns klaar zijn en zeer matige animaties.

Kerstvakantie komt eraan, dus nog even wat games uitkiezen die ik weer eens ga spelen :)
nee combat en animatie is weinig aan verandert, hier en daar een nerf en buff.. maar neem aan dat je niet tot 50 gespeeld heb. want de hogere level skills hebben ook grotere /vettere animaties.

• Hurtebise
Heb ooit de oude CE gekocht. Maar die maand is onderhand allang verstreken. Kan ik mijn oude account gegevens natuurlijk niet meer vinden.

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 18:44

NaWA

Hai, I Copy desu!

ziet er wel cool uit

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Ziet er heel cool uit :O .. moet echt maar weer een goeie FC gaan zoeken :)

Dit weekend weer heel anders gegaan dan ik had gedacht en dus geen tijd gehad voor FFXIV ..Wel voor het eerst copperbell mines HM gedaan. Erg vette gevechten ook weer. Ze doen het erg goed met de dungeons hoe ze ze aanpakken voor HM. Hauke manor blijft nu echt 1 van me favoriete.

Ik moet alleen gewoon nog steeds een crafting en gathering naar 50 brengen. gewoon geen geduld ervoor alleen XD!

• Emphast
Het blijft me verbazen hoeveel moeilijkheden mensen hebben met CT :/
Zeker bij boss 1: elke keer opnieuw zie ik wel ergens 2 skeletten op 1 platform.

Enorm irritant >.>

[ Voor 3% gewijzigd door Emphast op 23-12-2013 10:38 ]

• Rob Krauts
Ik heb afgelopen week rustig aan gedaan met de myth cap, eerst alle nieuwe patch-content verkend. Gisteren had ik dan tijd om myth te farmen, maar dat viel me wel even tegen zeg. Een hoop gefaalde runs en dat terwijl er mensen bij zitten met Allagan/AF+1 gear, maar ook met veel te slechte gear. Snap het niet, zo moeilijk zijn die nieuwe dungeons niet... Zo had ik een Hauke manor HM party met een WHM met Job gear :S Maar ook een party met een Allagan gegearde MNK en BRD en dan gewoon nog veel te weinig DPS op de laatste boss... Moet er wel aan wennen hoor, dan maar dagelijkse DR doen i.c.m. FC runs.

• Emphast
Rob Krauts schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:23:
Gisteren had ik dan tijd om myth te farmen, maar dat viel me wel even tegen zeg. Een hoop gefaalde runs en dat terwijl er mensen bij zitten met Allagan/AF+1 gear, maar ook met veel te slechte gear. Snap het niet, zo moeilijk zijn die nieuwe dungeons niet... Zo had ik een Hauke manor HM party met een WHM met Job gear :S
De ilvl requirements voor de dungeons/primals zijn echt belachelijk laag. Ik denk dat Garuda EX op't zo'n ilvl 67 zit, wanneer onze MT ilvl 80 is en het zeker moeilijk heeft.

1x DR / dag en je hebt myth cap op't eind van de week. Als je coil doet, is het nog minder :)

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 18:44

NaWA

Hai, I Copy desu!

vergeet niet dat die nieuwe dungeons en vooral de bosses moeilijker worden hoe beter je gegeared bent.

Blijkbaar zijn mechanics/adds gelocked aan de hoveelheid hp van de boss, als je deze dus burned krijg je ze bijna allemaal tegelijk op je nek.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Emphast
Vraagje:

We hebben 2 master crafters in onze guild (de FC leaders). We zijn allemaal goed bevriend en zij maken het food voor Coil (hebben ze zelf voorgesteld). Ik bezorg hen alle mats (shards, apkallu eggs, wallnut bread etc...) in NQ en zij bezorgen mij HQ food (geen 2 star, we zitten op T4 dus nog geen nood aan). Hierbovenop bezorg ik hen praktisch al mijn lvl 50 gathering items (mijn bijdrage aan de FC).

Nu twee weken geleden geef ik hen mats voor 100 food.
Gisteren kreeg ik er 50 terug. Hij zegt dat hij er 10 aan de tank in zijn Coil group gegeven heeft en de overige 40 verkocht heeft voor de FC bank.

Ik vind dit niet helemaal eerlijk. Ik begrijp dat zij tijd steken in het HQ craften, maar aangezien ik hen al tonnen clusters en andere mats bezorg, vind ik niet dat ze aan mijn progression food moeten komen.

Wat vinden jullie?

Edit: ik doe ook elke dag mijn treasure map en bezorg hen de dropped crafting mats.

[ Voor 4% gewijzigd door Emphast op 24-12-2013 10:59 ]

Emphast schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:56:
Vraagje:

We hebben 2 master crafters in onze guild (de FC leaders). We zijn allemaal goed bevriend en zij maken het food voor Coil (hebben ze zelf voorgesteld). Ik bezorg hen alle mats (shards, apkallu eggs, wallnut bread etc...) in NQ en zij bezorgen mij HQ food (geen 2 star, we zitten op T4 dus nog geen nood aan). Hierbovenop bezorg ik hen praktisch al mijn lvl 50 gathering items (mijn bijdrage aan de FC).

Nu twee weken geleden geef ik hen mats voor 100 food.
Gisteren kreeg ik er 50 terug. Hij zegt dat hij er 10 aan de tank in zijn Coil group gegeven heeft en de overige 40 verkocht heeft voor de FC bank.

Ik vind dit niet helemaal eerlijk. Ik begrijp dat zij tijd steken in het HQ craften, maar aangezien ik hen al tonnen clusters en andere mats bezorg, vind ik niet dat ze aan mijn progression food moeten komen.

Wat vinden jullie?

Edit: ik doe ook elke dag mijn treasure map en bezorg hen de dropped crafting mats.
Ik geef je gelijk. Dat ze dan zoiets hebben van 40 verkopen we voor FC bank daar zou je over kunnen zeggen dat het goed is. omdat je dan ook baat erbij hebt op het moment dat er een FC huis gekocht moet worden.

Maar die 10 die ze aan de tank geven zouden ze je moeten vergoeden vind ik. Jij bent aan het strijden en dan geven ze het gratis aan andere die er niks voor doen

• Hurtebise
Spel gekocht en getest. Kan het niet opbrengen om het verder te testen. Veel te lange intro, teveel tekst, weinig wat me aanspreekt. Niet mijn ding.

• CristianSchriev
Hurtebise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:53:
Spel gekocht en getest. Kan het niet opbrengen om het verder te testen. Veel te lange intro, teveel tekst, weinig wat me aanspreekt. Niet mijn ding.
Bummer! Je moet echt doorspelen. Het klopt het questen is geen zak aan. Maar dat is iets standaards met mmo's... Daarna wordt het pas leuk! :P Maar je moet het wel op kunnen brengen om aardig wat te farmen en te grinden. Lukt je dit niet dan is het niet weg gelegd voor jou. En dan snap ik uberhaupt niet of je wel een mmo kan spelen? Want zo is het in de meeste mmo's die ik ooit gespeeld heb.

Gisteren weer met ons groepje coil gedaan we hebben nu in een avond 1,2,3 complete. Dat in 2,5uur (het kon sneller maar we hadden 2 nieuwe mensen). Dus kregen van alles waardoor we dood gingen! Maar was wel heel leuk. Zo hadden we een nieuwe blm. Deze was voor het eerst... en ja hoor T1 2 drops alleen voor hem! T2 had mijn vriendin alweer luck die WHM is. Ze kreeg haar 2e drop in 3 weken. Zo doe ik al 6 weken coil en heb pas 2 drops gezien waarvan ik er 1 kreeg :(

• Hurtebise
Zit nu in een stad wat ik sowieso al minder vind om een mmo te starten. Liever meteen de battle in en zo gaandeweg de wereld ontdekken. Anyway, heb wat verlof en mijn eerste free maand loopt.

• Emphast
Hurtebise schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:53:
Geloof me, het wordt beter!
Ik had mijn key van een vriend gekregen en het eerste uur had ik echt iets van ... meh.
Maar het wordt snel heel veel leuker :9
CristianSchriev schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:13:
[...] Zo hadden we een nieuwe blm. Deze was voor het eerst... en ja hoor T1 2 drops alleen voor hem! T2 had mijn vriendin alweer luck die WHM is. Ze kreeg haar 2e drop in 3 weken. Zo doe ik al 6 weken coil en heb pas 2 drops gezien waarvan ik er 1 kreeg :(
Coil komt inderdaad met een pak frustraties. Wij hadden geluk dat in onze eerste 2 weken iedereen ongeveer 1 drop voor zijn main had. We zitten nu op week 4 en monk/healer gear valt in bakken naar beneden :O :P

Sinds vorige week hebben we wel een 8 man static dus elke drop voor een main class blijft een goede zaak, ongeacht of jij het hebt of niet :)

[ Voor 46% gewijzigd door Emphast op 24-12-2013 12:37 ]

• Hurtebise
Het systeem van hybride classes en het wisselen van het wapen om een class te openen, vind ik wel zeker iets wat ik getest moet hebben.

• CristianSchriev
[...]

Coil komt inderdaad met een pak frustraties. Wij hadden geluk dat in onze eerste 2 weken iedereen ongeveer 1 drop voor zijn main had. We zitten nu op week 4 en monk/healer gear valt in bakken naar beneden :O :P

Sinds vorige week hebben we wel een 8 man static dus elke drop voor een main class blijft een goede zaak, ongeacht of jij het hebt of niet :)
[/quote]

Ja helemaal waar. We hebben dan nog niet 100% 8 vaste mensen maar nu sowieso 6/7 als ik het goed heb, nu alleen met de vakantie een heel gedoe. Je merkt ook elke week word het makkelijker niet alleen door de strategie maar door de drops die vallen en tome gear die mensen kopen. Ik kan in ieder geval zeggen voordat ik ook nog maar 1/2 drops uit coil krijg heb ik full AF2 (right side prob ook helemaal..) Net weer CT gedaan en lvl 80 boots drop. Dat komt even heel goed uit nu kan ik die volgende week aan als ik lvl 90 legs koop ^^. Ilvl zit nu op 80 volgende week er boven dus :)

• CristianSchriev
Haha ^ ik zag het. Maar velen zijn het niet met ons eens. Er is echt geen zak te doen op FF. Zo weinig mensen spelen op het moment. Heb gisteren FF 14 op de ps3 gekregen dat is toch wel heel raar. Ik start na een half uurtje toch maar de pc versie op. Aangezien ik geen toetsenbord heb en ik nog niks van die layout snap!
CristianSchriev schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:12:
Haha ^ ik zag het. Maar velen zijn het niet met ons eens. Er is echt geen zak te doen op FF. Zo weinig mensen spelen op het moment. Heb gisteren FF 14 op de ps3 gekregen dat is toch wel heel raar. Ik start na een half uurtje toch maar de pc versie op. Aangezien ik geen toetsenbord heb en ik nog niks van die layout snap!
ja ik vind controller alleen fijn voor gathering ;p lekker layed back.. verder heb ik liever me PC'tje met keyboard en mouse.

Welke server speel jij eigenlijk ?

• CristianSchriev
Ja ik dacht dus ook om lekker wat te farmen op een nieuwe skill (fates farmen / low lvl dungeons) Om zo ook meteen alles te leren.

Ik zit op Odin :)

• Emphast
Ik zit ook op Odin.

Controller is zalig voor als je aan het vissen bent of crafting met een macro. Ondertussen serie kijken en genieten :D

• Hurtebise
Ondertussen lvl 7. Fijn dat ik nu buiten de stad kan rondlopen. Servers die eerder passeerden hier in deze topic kon ik niet joinen, wegens teveel volk.
Spel wordt inderdaad beter. Zit goed in elkaar. Symfonische en orkestrale muziek maken het plaatje wel erg aangenaam.
Heb ergens een travel point ingesteld, maar vind de link niet om deze te activeren. Zou de travel outside en stad een pak makkelijker maken. Beetje systeem van hearthstone in wow en map travel in lotro.

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 26-12-2013 09:53 ]

• Emphast
Hurtebise schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:53:
Heb ergens een travel point ingesteld, maar vind de link niet om deze te activeren. Zou de travel outside en stad een pak makkelijker maken. Beetje systeem van hearthstone in wow en map travel in lotro.
Kijk eens bij "Actions" en zoek naar de Teleport. Plaats die maar ergens op een van je hotbars :)
Daarmee kan je dus naar je geactiveerde aethernets reizen. Vergeet niet dat dit geld kost. Stel je Home Point in op je meest bezochte plaats (in het begin zal dat vaak je start stad zijn) en daarbovenop kan je 3 favorite destinations aanduiden. De teleport naar deze plaatsen kost je dan maar 50%. Met de return knop (ook onder "actions") kan elke 15 minuten gratis terugkeren.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 17:44
Benieuwd wat het word vandaag.. de ISP van SE gaat maint doen vandaag.. random dc's incoming! >.<

Le Meow

Net voor het eerst via de duty roulette Pharos Sirius gekregen.

Wat een leuke dungeon zeg.
Alleen niet gehaald :( we hadden ngo 30 minuten voor laatste boss en de healer kon het niet voor mekaar krijgen om ons allemaal bij te healen (denk dat die controller gebruikte :p)

maar dat voelt echt kut. zit je 90 minuten van je leven te wasten en krijg je geen rewards haha

• CristianSchriev
Dat had mijn vriendin dus ook laatst alleen in haar geval kon zij de tank niet healen aangezien hij niet stunde. Ik zeg wacht gewoon voordat je die dungeon vrij speelt. Dan krijg je 'm ook niet via roulette ^^
CristianSchriev schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:07:
Dat had mijn vriendin dus ook laatst alleen in haar geval kon zij de tank niet healen aangezien hij niet stunde. Ik zeg wacht gewoon voordat je die dungeon vrij speelt. Dan krijg je 'm ook niet via roulette ^^
dat is dus niet waar haha . je kan die dungeon ook krijgen terwijl je hem niet heb unlocked via roulette.
in mijn geval dus XD

• CristianSchriev
Ricmaniac schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:08:
[...]

dat is dus niet waar haha . je kan die dungeon ook krijgen terwijl je hem niet heb unlocked via roulette.
in mijn geval dus XD
oh serieus! Dan heb ik gewoon erg veel geluk gehad :O 3x AK 1x WP 2x Copperbell 2x Manor :D (Ja ik ben soms gequit in een game aangezien AK bijv... met randoms soms heel erg tegenvalt. Zo had ik laatst een whm met ilvl 50-55 blm 65 en een smn met 45? ofzo nog nooit zoiets ergs mee gemaakt |:(
ja dat is in AK best erg ja.

ook meerdere malen zoiets tegen gekomen. Maar het helpt dat ik een beast tank ben en heel lang iets kan houden door me 7.5k HP unbuffed haha

[ Voor 72% gewijzigd door Ricmaniac op 26-12-2013 11:19 ]

• Emphast
Ik vind het echt kut dat de tank jewelery van Ultima, Garuda (de andere EX primals nog niet nagezien) geen accuracy hebben. Doe je T4, dan ben je beter af met je Darklight :/

• CristianSchriev
7,5K een warrior dus ^^ Ik zit nu over de 6K op mijn pally! Op naar de 6,5K ! (duurt nog weekje of 3) misschien met wat geluk in de coil iets sneller. Maar daar reken ik niet echt op..

Verwijderd

Hello,
Heb het spel ook maar gekocht voor op de PS3 en speel het nu sinds drie dagen, leuk dat hier een topic van is .
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:51:
Hello,
Heb het spel ook maar gekocht voor op de PS3 en speel het nu sinds drie dagen, leuk dat hier een topic van is .
Welkom. het is ook een leuk spel. helaas zijn er veel mensen die al gestopt zijn in dit topic. in het begin was het heeel erg actief.

Ik speel het met een paar gasten al vanaf release en nu nog steeds :) vermaak me nog zeer goed

• Emphast
Pakweg 1 week na release begonnen en niet meer weggelegd. Speel het dagelijks en nog altijd content om me bezig te houden :)
Ik ben echt weer helemaal back @ da game. het weekend voor het eerst sinds tijden eens bijna geen verplichtingen gehad. Lekker veel progressie gemaakt en de 450 myth nog gauw gecapped. toen kwam ik 4 punten te kort om me boots en legs samen te halen XD dus vanmiddag even 1 dungeon doen en ben ik klaar met me warrior. gaan we gelijk maar doorsparen voor een DPS class (die ik eerst nog moet levelen)

vandaag ook die ulda'h beast tribe reputation max. Zullen we even die draak mount halen :) gridania helaas pas eergisteren begonnen. dus daar moeten we nog een paar dagen even wat dailys doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 30-12-2013 06:53 ]

• Emphast
Ik ga toch wel voor de Goobbue mount ^^

Gisteren met de raid group Garuda EM gedaan met 2x melee, maakt het hele gedoe een pak moeilijker moet ik zeggen. 1x melee is het een makkie!

Nu Titan EM, dat wordt interessant :p
Nog helemaal niet bezig gehouden met de EM's .. misschien maar is doen. Vind het vooral echt super dik dat je voor housing die trophy's kan halen die van EM's zijn echt super dik.

• Emphast
Ricmaniac jij bent toch ook een Warrior?

Dan wil je die Dual Haken (extreme primal weapon) toch zo snel mogelijk :D
Niet alleen ziet hij er fantastisch uit, hij is gewoon stukken beter dan een relic/relic+1.
Behalve moest je de Allagan axe al hebben ^^

(+37 accuracy ipv SS, kan je eindelijk wat met je jewelery afwisselen :o )

[ Voor 7% gewijzigd door Emphast op 30-12-2013 14:23 ]

Emphast schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:17:
Ricmaniac jij bent toch een Warrior?

Dan wil je die Dual Haken (extreme primal weapon) toch zo snel mogelijk :D
Niet alleen ziet hij er fantastisch uit, hij is gewoon stukken beter dan een relic/relic+1.
Behalve moest je de Allagan axe al hebben ^^

(+37 accuracy ipv SS, drewl)
Lol echt? XD wist ik niet eens hahah, maar eens doen dan :p hoe krijg ik die?

maar dat bedoel ik... ben nog helemaal niet eens bezig met de EM's , couldn't care less
maar nu wil ik het wel even uitzoeken haha.

Blij dat ik nog geen 900 stenen aan +1 uit heb gegeven haha had het bijna gedaan gisteren

• Emphast
Alle 3 extreme primals neerhalen en dan krijg je 3 tokens, die tokens kan je in Mor D'hana inwisselen tegen je wapen.

Je kan dat met eender welke class doen (dus bv. de primals neerhalen met je WAR en dan een WHM wapen ermee kopen). 1x3 tokens elke week mogelijk, maar je completion blijft wel langer geldig. :)

Dus je doet bv Garuda EM deze week en Titan & Ifrit de week erna, dat gaat zonder problemen.

Ik zit op het werk dus kan niet linken, maar zoek Dual Haken maar eens op xivdb.com ^^
Echt lekker :D

Elke primal heeft ook een ilvl 90 drop.
Garuda heeft de ring, Titan de earrings en Ifrit de bracelet.

Niet vergeten dat Ultima HM ook ilvl 80 rings/chokers laat vallen!

Geen enkel van deze tank jewelery heeft echter accuracy, dus kan ik zelf niet gebruiken voor Coil behalve als ik die lekkere Dual Haken heb (noomnomnom :9 ).
Ik ben echt super lang aan het zoeken maar kan nog nergens een screenshot vinden van die Dual Haken weapon.. ben erg beniuwd hoe die eruit ziet. want die Relic van warrior heb ik altijd maar matig gevonden. Speel liever met me Titan Weapon

• Emphast
Info: http://xivdb.com/?item/1818/Dual-Haken
Afbeelding: http://i.imgur.com/kBxyr9D.png (echt letterlijk de eerste hit op Google Images voor Dual Haken :p)
(2e van rechts: http://i.imgur.com/6Jip8vm.jpg)
hmm wel iets lelijker dan ik hoopte. Wel mooier dan relic gelukkig :p . naja die moeten we binnekort maar eens gaan halen dan, dat ik die EM's kan tanken weet ik wel zeker. Maar een goeie groep vinden is een 2e

• CristianSchriev
Nouja wij zitten met garuda echt hard te falen. We hebben geen idee wat te doen met die shiny plume. als garuda in de 3e phase zit dacht ik of 4e.. Met die wirlwinds/ zussen... :l

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
is de pc versie met een controller te spelen? iemand ervaring hiermee?

is deze incl 30 dagen?
http://www.gamersgate.com...antasy-xiv-a-realm-reborn
Manke schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:04:

is deze incl 30 dagen?
Volgens mij zit er altijd een 30 dagen gratis bij een nieuw account.

weet ik alleen niet 100% zeker though.

PC versie is ook met controller te spelen. werkt dan gewoon precies hetzelfde als console versie en werkt heel erg goed. het is alleen wel wennen vind ik. Mijn voorkeur blijft keyboard en mouse maar er zijn veel mensen die ik ken die wel een controller gebruiken

• Manke
  • Niet online
Thanks, ff een maandje proberen dan. :)

• Emphast
CristianSchriev schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:51:
Nouja wij zitten met garuda echt hard te falen. We hebben geen idee wat te doen met die shiny plume. als garuda in de 3e phase zit dacht ik of 4e.. Met die wirlwinds/ zussen... :l
Hoe wij de spiney plume aanpakken:

1e spiney plume: iedereen gaat allemaal stacked staan achter garuda. De OT doet provoke en haalt de spiney zo uit de hoop. AOE op al de normal plumes en de OT brengt de spiney tot zo'n 30% health. Bij 2 stacks, MT neemt de spiney over.

2e spiney plume: OT neemt Chirada en spiney plume wordt genegeerd.Bij 2 stacks neemt OT de spiney over van wie dat het hem heeft.

daarna is het gewoon repeat above :)

PS: bespaar jezelf veel vloeken door max 1 melee dps mee te nemen. Wij hebben het met 2 gedaan (onze static) en het maakt het hele gedoe gewoon 10x moeilijker. Een BLM is ook heel nice voor de stacked plumes.

[ Voor 12% gewijzigd door Emphast op 02-01-2014 09:49 ]

CristianSchriev schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:51:
op youtube heeft Mr.Happy een mooie guide voor EM Garuda (alle EM's en dungeons overigens) en die heeft voor ons ook gewerkt :)

• Emphast
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:13:
hmm wel iets lelijker dan ik hoopte. Wel mooier dan relic gelukkig :p . naja die moeten we binnekort maar eens gaan halen dan, dat ik die EM's kan tanken weet ik wel zeker. Maar een goeie groep vinden is een 2e
't Gaat mij vooral om de accuracy. Momenteel heb ik 3 DL jewelery stukken (choker, wrist, ring) die ik niet kan vervangen met myth of primal drops, omdat ik dan niet aan accuracy cap zit. RNG geeft mij geen Coil drops, dus is die Primal Axe mijn enige manier om T5 te beginnnen :/

• Rob Krauts
Manke schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:04:

is deze incl 30 dagen?
Ik speel op de PC met een gamepad. Ik vind het erg fijn, maar ik zou niet makkelijk terug kunnen naar toetsenbord + muis. Dus als je voor een gamepad kiest, kies in ieder geval een goede (Xbox 360 gamepad bijvoorbeeld) anders ga je er spijt van krijgen :)

• Emphast
Heb dit weekend Titan EM neergehaald en je moet'm zeker niet onderschatten!
Een foutje, betekent bijna altijd een wipe. Had veel geluk een PF group te vinden die ervaring had tot superbombs (net als ik), en dan nog duurde het een 3 uur. Denk dat ik in totaal zo'n 8 uur op hem heb zitten meppen :F

Zij die interesse hebben, hier een opname van de DRG (FC buddy). Good luck to all of you! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Emphast op 06-01-2014 11:17 ]

Nice, Ik heb FFXIV toch maar even op hold nu. heb nog 16 dagen playtime ofzo maar al me IRL friends zijn gestopt en heeel veel die ik dagelijks op TS sprak en in FFXIV heb ontmoet zijn ook gestopt volgens mij (lang niet online gezien) dus ja ik stop er ook maar even mee. Wacht tot er weer meer content is dan alleen de EM's en daily's die ik nu kan doen. heb natuurlijk nog genoeg te doen als ik crafting etc ga levelen en andere combat classes maar daar heb k geen zin in.

vermaak me nu wel met de games die deze maand gratis zijn op ps plus

• Manke
  • Niet online
Heb em gekocht, op welke server zitten de meesten hier?

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 16:38
Ricmaniac schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:34:
Nice, Ik heb FFXIV toch maar even op hold nu. heb nog 16 dagen playtime ofzo maar al me IRL friends zijn gestopt en heeel veel die ik dagelijks op TS sprak en in FFXIV heb ontmoet zijn ook gestopt volgens mij (lang niet online gezien) dus ja ik stop er ook maar even mee. Wacht tot er weer meer content is dan alleen de EM's en daily's die ik nu kan doen. heb natuurlijk nog genoeg te doen als ik crafting etc ga levelen en andere combat classes maar daar heb k geen zin in.

vermaak me nu wel met de games die deze maand gratis zijn op ps plus
Ik ben ook weer even gestopt. Wacht op de beta op PS4 ;)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Emphast
Jammer te horen Ric! Een andere FC zoeken die actief zijn op TS?

Ik kan voorlopig nog bezig blijven. Heb bijvoorbeeld net CUL naar 50 gebracht om het raid food voor onze groep te maken, maar moet nu LTW ook nog tot 50 hebben voor 100% HQ chance.
De daily leves, duty roulette for philos (kopen van philo mats voor de crafters, voor het sparen voor housing), Garuda EM/CT/ultima farm, Titan EM progression(heel men static er nog door krijgen), mensen helpen met Relics of andere progress, treasure hunting, T5, ...

@Manke, denk dat we een beetje verspreid zitten, maar ikzelf en 2 anderen hier zitten op Odin EU. Mocht je daar terecht komen, mag je me altijd ingame aanspreken met vragen ofzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Emphast op 06-01-2014 13:27 ]

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 20:06
ik zit zelf op Moogle en denk vele hier nog steeds?

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Zit ook op Moogle en al me vrienden waar ik het over had ook haha ;p

@emphast, die dingen die jij allemaal doet is voor mij geen optie haha.
En andere FC zoeken heb ik geen zin in. omdat ik toch dagelijks op TS zit met me vrienden.

FFXIV gaat gewoon even op een laag pitje en wacht dan wel tot patch 2.2 :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22
Mijn vrouw en ik zitten op Moogle. Niet dat we op dit moment vaak spelen (klein goldsellertje op komst ;) ), maar ik hoop iig weer wat meer te spelen.
Op Moogle zit ook Swords and Roses een NL/BE of BE/NL linkshell en free company.

Verwijderd

Zijn er ook mensen die op de Odin server spelen?

• Manke
  • Niet online
was vandaag begonnen op Odin, d'r zitten hier blijkbaar meer op Moogle.

• CristianSchriev
Odin hier. Er zitten verder genoeg nlers op. Haha wow mijn progress valt tegen vergeleken met sommige van jullie. Deze week gaan we met ons groepje van de guild (2e raid groep) hopelijk turn 4 downen. 1 en 2 acen wij nu zonder probleem.

[ Voor 92% gewijzigd door CristianSchriev op 07-01-2014 08:32 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22
Jouw progress? haha. Ik zit net begin 20 op CNJ nog steeds.
Zo slecht doe je het niet. :P

• CristianSchriev
Nee oke, maar ik speel dan al vanaf de start en ook dagelijks eigenlijk..

• Manke
  • Niet online
Hoe verander je precies van class?
Ben nu lvl15 drg, nog dragoons hier?

[ Voor 17% gewijzigd door Manke op 08-01-2014 14:11 ]

• Rob Krauts
Manke schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:11:
Hoe verander je precies van class?
Ben nu lvl15 drg, nog dragoons hier?
Je verandert van class door simpelweg een wapen van die class te equippen.
Dan moet je echter wel die class unlocked hebben, dat doe je bij de guildmaster.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:21
Pff, m'n whm eindelijk bijna 50.
Hoor trouwens veel rumours dat er in 2.2 nieuwe classes worden geadd..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KE6CAWq.png

• Manke
  • Niet online
was je wel even mee bezig :P
ben binnen 3 dagen lvl19 lancer
net m'n eerste dugneon gedaan, was een aanslag op mn handen :') als er meer actions komen wordt het me denk ik te veel, door kreupele handen icm gamepad

• Valandin
Komen zeker nog nieuwe actions. Alleen gebruik ik veel macro's voor m'n actions.
Dit is een klein voorbeeld van wat gebruik ik dus bijv. op m'n WHM
DoT Rotation Spam
/macroicon “Aero II”
/ac “Aero II” <tt>
/ac “Aero II” <t>
/wait 2.7
/ac “ Aero” <tt>
/ac “ Aero” <t>
/wait 0.7
/ac “Virus” <tt>
/ac “Virus” <t>
/recast “Virus’

Sleep
/macroicon “Repose”
/mk ignore1 <t>
/p Sleeping <t>
/ac “Repose” <t>
En dan versch. keybinds.
Q = Esuna (Cleanse)
E = Heal
Shift+E = Heal 2
Shift+Q = Medica (Group heal)

ga maar door.

Aankomende dagen m'n WHM naar 50, dan begin ik met Arcanist naar 38 voor Eye for an eye.
Daarna volledige aandacht op m'n WHM gearen en alle DoH's / DoL's naar 50.
Helaas weinig tijd voor gamen door werk..
Ik hoop idd dat de geruchten waar zijn en er echt een nieuwe class komt in 2.2, hoop op een redmage of Thief als ik naar FFXI denk :D

Maar ik denk dat dat gevoel van FFXI nooit meer komt. tevens ook gewoon door het leeftijd verschil en uberhaupt MMO ervaring in real life vermoed ik.

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 20:06
Valandin schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:48:
Komen zeker nog nieuwe actions. Alleen gebruik ik veel macro's voor m'n actions.
Dit is een klein voorbeeld van wat gebruik ik dus bijv. op m'n WHM

[...]
die virus kan wel uit de macro, hij plaatst nu een debuff dat de mob een tijdje de debuff niet meer kan krijgen.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Verwijderd

Speel het spel al een tijdje niet meer maar ben toch benieuwd. Zijn er al nieuwe haarstylen? Vondt dat bijvoorbeeld elezen nogal beperkt waren maar las toen op een gegeven moment dat er nieuwe haarstylen zouden komen. Is dit er al of nog niet?

• Valandin
Sir_Markus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:12:
[...]

die virus kan wel uit de macro, hij plaatst nu een debuff dat de mob een tijdje de debuff niet meer kan krijgen.
Ik snap je punt niet (:
Bij trash mobs maakt het niet zoveel uit.
Als ik een boss fight heb dan gebruik ik het uiteraard niet zo bij het begin.
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:48:
Speel het spel al een tijdje niet meer maar ben toch benieuwd. Zijn er al nieuwe haarstylen? Vondt dat bijvoorbeeld elezen nogal beperkt waren maar las toen op een gegeven moment dat er nieuwe haarstylen zouden komen. Is dit er al of nog niet?
Alleen de snow/lightning hairstyle

[ Voor 33% gewijzigd door Valandin op 09-01-2014 14:49 ]

Verwijderd

Zelf nog geen goede party kunnen vinden voor het runnen van Coil turns helaas, mijn eigen company heeft al 3 volle parties en met de Duty Finder kom ik niet voorbij turn 1. Zijn er nog mensen die ruimte over hebben. Ben zelf een level 50 PLD, ilvl 80 op het moment. Gaat om de Odin server.

Iemand nog een goede tip om mijn WHM te levelen, FATE grinding wordt zo saai op een gegeven moment....

• Emphast
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:55:
Zelf nog geen goede party kunnen vinden voor het runnen van Coil turns helaas, mijn eigen company heeft al 3 volle parties en met de Duty Finder kom ik niet voorbij turn 1. Zijn er nog mensen die ruimte over hebben. Ben zelf een level 50 PLD, ilvl 80 op het moment. Gaat om de Odin server.

Iemand nog een goede tip om mijn WHM te levelen, FATE grinding wordt zo saai op een gegeven moment....
Ik denk dat je Party Finder bedoelt?
Wil je garantie op loot en er niet voor werken, kan je altijd Turn 2 met de Enrage tactic neerhalen. Daarvoor heb je geen goede groep nodig. Ik vind die methode wat zwak, maar dat is persoonlijk :)
Denk niet dat wij nog meteen een PLD nodig hebben.

Levellen van je WHM: dagelijks je dutyroulette. De dungeons het meest dichtbij je level doen. Courier Leves.

Verwijderd

Emphast schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:43:
[...]

Ik denk dat je Party Finder bedoelt?
Wil je garantie op loot en er niet voor werken, kan je altijd Turn 2 met de Enrage tactic neerhalen. Daarvoor heb je geen goede groep nodig. Ik vind die methode wat zwak, maar dat is persoonlijk :)
Denk niet dat wij nog meteen een PLD nodig hebben.

Levellen van je WHM: dagelijks je dutyroulette. De dungeons het meest dichtbij je level doen. Courier Leves.
Dat ga ik eens nazoeken, persoonlijk toch liever een soort van pre-made party voor Coil runs, misschien maar van Company swappen dan :)

Thanks voor de leveling tips, zorgt in ieder geval voor wat meer variatie.

Is er trouwens nog iemand op de Odin server die lvl 50 weaver en leatherworker heeft, zo ja, dan heb ik eventueel nog wat werk voor die persoon :)

• Emphast
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:59:
[...]
Is er trouwens nog iemand op de Odin server die lvl 50 weaver en leatherworker heeft, zo ja, dan heb ik eventueel nog wat werk voor die persoon :)
Onze FC leaders hebben alle crafting tot lvl 50, maar voor mensen buiten de FC vragen ze wel een prijsje (wat logisch is). Als je niet opziet tegen betalen, kan ik je altijd in contact brengen :).

Ik ben net begonnen met leatherworker en zou tegen eind volgende week hem toch tegen de lvl 50 moeten hebben (not melded) :)

• Valandin
Gewoon delivery leves knallen voor crafting (:
Als je gewoon in Gridania / Limsa wat shouts doet vind je genoeg crafters die het gratis doen als geld een probleem is.

Voor de begginnende crafters:
http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1mh6um/

Must have abilities for this method

Cooking lv15: Hasty Touch (100% progress, 50% chance of succes, 0cp)
Cooking lv37: Steady Hand 2 (this is easily one of the best, but it's a lot works to unlock)
Alchemy lv15: Trick of Trade (give you 20CP on a good, no cost)
Goldsmithing lv15: Manipulation (10durability every turn/3 turns)
Carpenter lv15: Rumination (Give you back CP for every stack, up to 60).

For rumination, the amount/stack restored was posted by stevenl4 in this thread)

Highly recommended

Blacksmithing lv15: Ingenuity (lower the synth level to your current level)
Armorer lv15: Rapid Synthesis (250% progress, 50% chance of success)
Leather Craft lv15: Waste Not (Cut the durability cost by half for 4 turn)

Ik zou overigens beginnen met Carpenter lv 50 (Byregot's Blessing)
Daarna Weaving 50 for Careful Touch II

[ Voor 76% gewijzigd door Valandin op 10-01-2014 15:10 ]

• Emphast
Volgens men FC leader kan hij praktisch alles HQ krijgen, met enkel Waste Not II (LTW 50) en Steady Hand II (CUL 37), los van zijn andere crafting classes die hij tot lvl 50 heeft.

Aangezien hij al mijn gear al gemaakt heeft voor men lvl 50 gathering gear en al men coil food maakt, geloof ik hem wel en ga ik zijn methode uitproberen :).

Heb ook alles behalve blacksmith tot lvl 15 en CUL tot 50. Just in case.
Valandin schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:08:

Als je gewoon in Gridania / Limsa wat shouts doet vind je genoeg crafters die het gratis doen als geld een probleem is.
Tenzij het misschien een "tip what you want" voor een meld is, denk ik niet dat veel mensen gratis HQ gaan craften. Hangt misschien van server tot server af :)

[ Voor 43% gewijzigd door Emphast op 10-01-2014 16:23 ]

• Valandin
100% HQ is ook niet enorm moeilijk hoor.

Begin met:
Inner Quiet
Steady Hand 2

Heb je een good rating?
Tricks of the trade (+20 CP)

Is je dura bijna op?

Manipulation (Als je max 40 dura hebt, bij 20 dura gebruiken)
Masters Mend II (Als je 70-80 max dura hebt, bij 10-20 dura gebruiken)

Voorderest Hasty Hand spammen. (50% succes +30% van Steady Hand 2. Kost geen CP)
Als je 8-10 stacks hebt Byregot's Blessing (Lv 50 carpenter) (Heb je die niet, Rumination voor CP back)

Afmaken met Careful Synthesis II / Rapid Synthesis / Basic Synthesis.

Die lvl 50 saw is grappig trouwens.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lYmuG3i.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 11-01-2014 15:48 ]

Verwijderd

Heb zelf al alles op lvl 50 zitten behalve die twee classes dus, reden waarom ik iemand zoek is voor de HQ leve quest items. Ben zelf te lazy om ze te maken haha :)

@Emphast, in game name is Jethro Shepard, met wie moet ik contact zoeken? :)

• Valandin
Nice.
Heeft iemand trouwens enige tips om geld te verdienen?
Ik blijf altijd haken tussen de 100-150k :(
Pagina: 1 ... 48 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet