Je doet niets verkeerd zo lang je plezier hebt in het spelen van het spel.
Echte gil sinks wellicht op craften na zijn er op dit moment niet echt. Als je alle mats koopt op de marketboard in plaats van zelf te farmen kan je gil heel hard gaan met craften.
Gil is ook niet echt super belangrijk in FFXIV vind ik. En zoals gezegd betekend 11 mil op level 43 niets aangezien je niet weet welke andere classes die speler nog meer heeft.
Ik zelf heb iets van 450k op mijn character en rond de 9.5 mil op mijn retainers geloof ik. Dat ik het niet precies weet zegt denk al genoeg over hoeveel mij het boeit hoeveel gil ik heb

Al mijn classes/jobs hangen zo rond lvl 35/40 btw.
Vond trouwens wel humor dat er in de patch notes staat dat ze de kosten voor de ferry en airship verlaagd hebben... alsof iemand daar uberhaubt gebruikt van maakt. Zodra je de hoofdlijn zover hebt gevolgd dat je langs de drie steden bent geweest hebben de ferry en airship totaal geen functie meer.
Zowel de ferry als airship is nu een simpele instant teleport met nog wel irritante CS voor het verlaten en arriveren en is dus geen enkele incentive om die te gebruiken in plaats van de normale teleports die (als je favorieten goed hebt ingesteld) maar 30 gil meer kosten.
Persoonlijk zou ik het echt geweldig vinden als ze de ferry en airships terugbrengen naar hoe het in
het begin in FFXI was. Zodat je kan vissen vanaf de ferry en alleen daar specifieke vissoorten en NM's tegenkomt met hun specifieke loot. De complete chaos als iemand Kraken opvisten.. priceless. Ook de piraten raids uit FFXI op de ferry zou ik graag terug willen zien met de daar bij horende rare mobs en items.
Airships rides zouden ook ongeveer in elkaar kunnen zitten met hun specifieke mobs en loot.
Ik zou echt niet van de ferry en airship af te slaan zijn als SE dit ooit gaat implementeren