• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Als ik toevallig een Fate zie, dan pak ik die wel mee. Maar voor de rest laat ik ze gaan.
Geeft wel even een leuk EXP boost, maar dat doe ik toch maar totdat ik eindelijk mijn vrouwtje kan verblijden met mijn aanwezigheid (in het spel dan :P).
Voorlopig lekker quests doen naast de main zodat ik na level 15 kan gaan travellen.
Ben nog wel aan het bedenken of ik dan gebruik ga maken van het Airship of dat ik dat stukje lekker ga lopen. Is ook wel weer spannend. :D

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 21:07

Dawn

..Sworn to the Dark..

Arunia schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:55:

Ben nog wel aan het bedenken of ik dan gebruik ga maken van het Airship of dat ik dat stukje lekker ga lopen. Is ook wel weer spannend. :D
je kan niet naar alle steden lopen vanuit een andere ;)
daarnaast moet je voor je MS verplicht de airship gebruiken om verder te gaan in de chain.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Net even een chat sessie gehad met de Customer Support van Square Enix Europe en het lijkt erop dat het misschien wel goed gaat komen. Blijkbaar heb ik een suspension gekregen voor het spammen van chat? Ik kan me niet voorstellen dat ik veel getypt heb naar mensen. Enige keren dat ik wat getypt heb is als mensen hulp vragen in Shout, in de Free Company op Moogle of in party chat op het moment je in een Duty zit.

De kans bestaat wel dat er misschien toch iemand eens ingelogd heeft op mijn account sinds het email adres en wachtwoord eigenlijk nooit veranderd is en het gelinkte email account dezelfde was als het battle.net account wat ooit eens gecompromised is. Weet niet of de wachtwoorden hetzelfde waren, maar ook dat zou best kunnen. Misschien dat kwaadwillende op die manier wel iets hebben kunnen doen ...

Anyhoo, ik heb nu m'n rijbewijs doorgemailed naar SE, dus hopen dat dat goed gaat. Ze hebben me ook verteld dat phone support verloopt via: SEE Agent Juliane: The phone number is +44(0)870 600 0182 (UK landline), dus volgende keer bel ik daar wel heen.

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
detheavn schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:27:
Net even een chat sessie gehad met de Customer Support van Square Enix Europe en het lijkt erop dat het misschien wel goed gaat komen. Blijkbaar heb ik een suspension gekregen voor het spammen van chat? Ik kan me niet voorstellen dat ik veel getypt heb naar mensen. Enige keren dat ik wat getypt heb is als mensen hulp vragen in Shout, in de Free Company op Moogle of in party chat op het moment je in een Duty zit.

De kans bestaat wel dat er misschien toch iemand eens ingelogd heeft op mijn account sinds het email adres en wachtwoord eigenlijk nooit veranderd is en het gelinkte email account dezelfde was als het battle.net account wat ooit eens gecompromised is. Weet niet of de wachtwoorden hetzelfde waren, maar ook dat zou best kunnen. Misschien dat kwaadwillende op die manier wel iets hebben kunnen doen ...

Anyhoo, ik heb nu m'n rijbewijs doorgemailed naar SE, dus hopen dat dat goed gaat. Ze hebben me ook verteld dat phone support verloopt via: SEE Agent Juliane: The phone number is +44(0)870 600 0182 (UK landline), dus volgende keer bel ik daar wel heen.
Ik zat naast die jongen waar ik het net over had.. Hij heeft zelfde verhaal gehoord. Dus het lijkt er op dat het vaker gebeurt. Gehackt en goldspam bot op je account gezet. ik snap dat mensen je dan reporten. Maar bij hem hebben ze het voorgelegd of die support gast mailde iets door naar het onderzoeks gebeuren.. dus zouden ze wel naar gaan kijken. Hij moest ook zn Id sturen.

• detheavn
CristianSchriev schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:30:
Maar bij hem hebben ze het voorgelegd of die support gast mailde iets door naar het onderzoeks gebeuren.. dus zouden ze wel naar gaan kijken. Hij moest ook zn Id sturen.
Ja, dat zeiden ze hier ook:
SEE Agent Juliane: Thank you for your information. I have just created your case. In order to be able to send you case to our head office where it will be investigated, I would need to ask you to please send a photo or scan of your proof of identity (passport, driver's license or birth certificate) to sel-id@square-enix.com, mentioning ticket number <TICKET NUMBER LOL> and your SQUARE ENIX ID in the subject line of your email. Once we receive this information, we will send your compromised account case to our head office where it will be looked into.
Heb het hele gesprek opgeslagen op m'n Google Drive :p
Is ook toen een tijd geweest dat het veel gebeurde en raad ook aan voor iedereen om die one time password app (android/IOS) te gberuiken en anders een token voor paar euro te kopen. die beveiliging is toch een goeie extra

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• detheavn
Tja, ik heb zo'n token gekregen bij m''n CE, maar ik heb dat ding nooit toegevoegd :p
Misschien dus ook wel een beetje m'n eigen schuld ja :)

• CristianSchriev
Ugh nu bezig met Relic quest. Moet nu 2 BattleDance III Materia's hebben kosten 55K ea. Veels te duur!!! Dus nu maar allemaal 49 jewels gekocht en wachten tot die 100% spiritbound zijn. Tips in hoe dit snel kan :O

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 19:12
Er zijn wat items die je spiritbound gain bonus geven volgens mij..
Maar dat is ook maar een paar procent..

Ondanks dat ik zelf een goldsmith op L50 heb, heb ik de scepter voor BLM compleet met juiste melds gekocht op t marketboard.
Dat was goedkoper dan matera's kopen, staff craften en de boel melden.

Heb je al gekeken of je niet gewoon heel t wapen compleet met materia kunt kopen voor minder dan je voor alle losse onderdelen kwijt zou zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Marcvz op 30-09-2013 22:11 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• CristianSchriev
Marcvz schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:10:
Er zijn wat items die je spiritbound gain bonus geven volgens mij..
Maar dat is ook maar een paar procent..

Ondanks dat ik zelf een goldsmith op L50 heb, heb ik de scepter voor BLM compleet met juiste melds gekocht op t marketboard.
Dat was goedkoper dan matera's kopen, staff craften en de boel melden.

Heb je al gekeken of je niet gewoon heel t wapen compleet met materia kunt kopen voor minder dan je voor alle losse onderdelen kwijt zou zijn?
Allang gekeken alleen wapen los te koop en materia ook. Samen kost het 145K. Wapen wel los gekocht.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:25
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:42:
[...]

Gaar mij er meer om dat in dit tempo binnen een half jaar alles en iedereen zijn classes/jobs op level 50 heeft staan en meer dan de helft van het spel niet meer levensvatbaar is. Dit is ten nadelen van nieuwe spelers.
Deze situatie heeft zich ook voor gedaan bij FFXI maar daar heeft dan nog enkele jaren tussen gezeten.

Yoshi maakt zich geen zorgen om het feit dat je met twee weekendjes max level kan zijn omdat content level synced is... echter is er geen enkele incentive om als lvl 50 met volledige of zo goed als volledige gear lvl 30 FATE's of lvl 35 dungeons te doen. Persoonlijk snap ik zijn redenatie dan ook niet.
Precies, iedereen rushed nu z'n jobs naar 50 en dan zijn nieuwe spelers genoodzaakt goede FATE/Dungeon parties met elkaar te vormen (als er geen incentive komt voor lv50's om dit te doen, want die is er idd niet). Maar ik zie het probleem niet dat nieuwe spelers samen hun weg moeten vinden, je praat er over alsof er over een half jaar maar 1 nieuwe speler komt. Ja, dan is die de lul, maar als dat over een half jaar gebeurd heeft dit spel grotere problemen dan 1.0. En hoewel er nu veel gerushed wordt, zullen er ook nog mensen zijn die niet alles nu naar 50 gooien en dat wellicht over een half jaar doen (sommige jobs kunnen me nu compleet jeuken bijv, maar wie weet wat ik over 6 maanden er van vind).

Dus Yoshida kan best eens gelijk hebben dat het probleem lang niet zo erg is op de lange termijn.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 01-10-2013 14:50 ]

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

bronce schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:16:
[...]

Wij zijn met de FC vandaag met Garuda farmen begonnen dus sla Ifrit wapen maar over (die heeft na 12x nog niet gedropt dus). Alweer 4 Garuda runs gedaan dus hopelijk kan ik binnenkort mijn GC wapen ditchen hehe.
Same,
gisteren 1x Ifrit gedaan voor een guildie voor de Relic quest... guess what dropped, m'n weapon.
kleine upgrade maar, maar nic enon the less.

daarna 4 Garuda's gedaan, 3 weapons voor once party van 5 (3 pugs).
vandaag weer Garuda gefarmed, helaas maar 2 weapons voor de party van 6 (konden niet meer mensen krijgen :/), Summoner boek en mijn weapon (BLM).
2 upgrades in 2 dagen is best lekker! :D

nu tokens aan het stacken voor Relic en gear door upgraden naar DL =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:29
Dawn schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 00:12:
[...]

Same,
gisteren 1x Ifrit gedaan voor een guildie voor de Relic quest... guess what dropped, m'n weapon.
kleine upgrade maar, maar nic enon the less.

daarna 4 Garuda's gedaan, 3 weapons voor once party van 5 (3 pugs).
vandaag weer Garuda gefarmed, helaas maar 2 weapons voor de party van 6 (konden niet meer mensen krijgen :/), Summoner boek en mijn weapon (BLM).
2 upgrades in 2 dagen is best lekker! :D

nu tokens aan het stacken voor Relic en gear door upgraden naar DL =)
Haha ik heb hem nog steeds niet (nog een stuk of 5 Garuda runs gedaan). Een zo'n gast was net 50 gedinged namen we voor de grap mee op Ifrit run zonder uitleg. HIj ging de hele tijd dood maar aangezien ifrit makkelijk is, is dat geen probleem. Dropt gelijk het weapon voor hem lol. Nu zitten ze alweer te overleggen om titan te gaan doen hehe. Ondertussen met een summoner alt bezig aangezien ik daar meer gear voor heb gevonden dan voor mijn monk main :p.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Iemand anders ook verslaafd aan het craften? Ik heb de laatste week met DoW/DoM classes gewoon niet meer aangeraakt en ben vol op het craften gegaan. Had ik voor het crijdag nog alles op 15.. Heb ik er nu al een aantal tussen de 25 en 30. Moet zeggen dat nu ik veel goeie gear heb om te craften die HQs voor de leves ook niet meer zo moeilijk zijn (alhoewel 6x3x3=45HQ items toch best nog wel wat werk is, omdat ik de materiaalen ook eerst moet critten op HQ).. Maar als ik dan klaar ben dan heb ik er wel veel XP bij :P.

Persoonlijk gebruik ik nu Waste Not/Careful Syntesize/Renumination ofzo?/en Trick of Trades als combi tijdens het craften en dat helpt enorm :)

[ Voor 20% gewijzigd door Uhmmie op 01-10-2013 12:47 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Anno
  • Laatst online: 01-12 12:14

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren in de Copperbell mines een helm met een 'roze' achtergrond gevonden. Wat zijn de kleur gradaties voor de rariety van items in FF. Ik heb tot nu toe groene en roze gear gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 01-10-2013 10:33 ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:19
Anno schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:32:
Gisteren in de Copperbell mines een helm met een 'roze' achtergrond gevonden. Wat zijn de kleur gradaties voor de rariety van items in FF. Ik heb tot nu toe groene en roze gear gevonden.
Wit - Groen - Rose - Blauw - Paars

• CristianSchriev
psychodude schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

Wit - Groen - Rose - Blauw - Paars
Nee. Groen is beter dan Rose. Rose is een wit item met wat random hogere stats. Groen is eigenlijk beter al kan Rose met geluk beter zijn. Dit is wat ik er van weet :P

• Uhmmie
Nog een vraagje want google kan het me mij helaas niet vertellen. Weet iemand een lijst met alle "player-crafted" gear waar +control, +craftmanship en +cp op zit? Kortom alle items die je kan craften en die je helpen bij andere crafts? :)
[edit]gevonden: https://docs.google.com/s...en&authkey=CMKuiv8N#gid=0

[ Voor 24% gewijzigd door Uhmmie op 01-10-2013 12:47 ]

Verwijderd

En nu we toch bezig zijn, nog een vraagje, (ik kan het hier niet opzoeken), vanaf wanneer kan je abbilitys van een andere job gebruiken? Is dit vanaf dat de subjob level 10 is? Ik ben BLM en mijn cnj is level 8 (ik wil protect kunnen gebruiken) maar voorlopig lukt dit dus niet.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:53

GekkeR

key = key

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:38:
En nu we toch bezig zijn, nog een vraagje, (ik kan het hier niet opzoeken), vanaf wanneer kan je abbilitys van een andere job gebruiken? Is dit vanaf dat de subjob level 10 is? Ik ben BLM en mijn cnj is level 8 (ik wil protect kunnen gebruiken) maar voorlopig lukt dit dus niet.
BLM kan geen crossclass skills gebruiken van Conjurer volgens mij.
Wel van Arcanist en Archer.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• psychodude
CristianSchriev schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:01:
[...]

Nee. Groen is beter dan Rose. Rose is een wit item met wat random hogere stats. Groen is eigenlijk beter al kan Rose met geluk beter zijn. Dit is wat ik er van weet :P
Naja, hangt een beetje af van waar je waarde aan hecht en hoeveel geduld je hebt.

Green heeft vaak de meer unieke look, qua stats ligt het vast wat je krijgt. Pink echter ziet er uit zoals veel crafted gear, heeft random stats en kun je converten tot materia. Pink, indien je voldoende geduld hebt met de RNG, kan betere stats leveren.

• Uhmmie
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:38:
https://docs.google.com/s...VdCSkE&toomany=true#gid=0

Staat alles wat je wilt weten :).

Verwijderd

Aha, thnx beiden. Dan speel ik beter THM solo, dan kan ik die protect gebnruiken en BLM levelt automatisch mee dacht ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:45:
Aha, thnx beiden. Dan speel ik beter THM solo, dan kan ik die protect gebnruiken en BLM levelt automatisch mee dacht ik.
Klopt maar moet je voor de gein eens je BLM job crystal uit zetten en naar je stats kijken en dan die BLM job crystal equippen . de extra stats die je krijgt als BLM tegenover THM is het niet waard om het niet te doen en protect erbij te nemen ;p

de main reason waarom job beter is dan class wat veel mensen vergeten zijn juist de extra stats die je ervoor krijgt. op level 50 scheelt het zo'n 30/40 intellect volgens mij

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2013 11:56 ]

Verwijderd

Het verschil in damage viel me idd wel direct op toen ik BLM equipte.
Dan houd ik het wel op BLM. Ik was in FFxi ook al zo gehecht aan men BLM :)

Glass cannons :)

Verwijderd

http://www.gametrailers.c...iv--a-realm-reborn-review

Een aardig net cijfer.
Ik begrijp alleen hun kritiek niet zo dat het een time sink is...
MMORPG = Time Sink, ze willen tenslotte dat je zoveel mogelijk maanden betaalt. Als de beste gear net zo makkelijk/snel te krijgen is als het behalen van lvl 50 speelt er over 3 maanden niemand meer FXIV.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:16:
http://www.gametrailers.c...iv--a-realm-reborn-review

Een aardig net cijfer.
Ik begrijp alleen hun kritiek niet zo dat het een time sink is...
MMORPG = Time Sink, ze willen tenslotte dat je zoveel mogelijk maanden betaalt. Als de beste gear net zo makkelijk/snel te krijgen is als het behalen van lvl 50 speelt er over 3 maanden niemand meer FXIV.
precies. ik was blij dat dit weer een mmo was die je niet in 2 weken gezien hebt :) en zelfs nu nog vind ik dat er genoeg dingen zijn die imo langzamer mogen of nog een stapje moeilijker gemaakt mogen worden :P

• AppieNL
  • Laatst online: 00:25
Van OF:
Greetings,

I apologize for the long wait for a response on this.

The development team has been working on the implementation of the right click to blacklist feature, and is planning to implement it in patch 2.1.
Beter laat dan nooit? :) Als die log functies nu ook nog eens gaan werken als ik wel al een log krijg maar verder nog een loading screen, zijn we helemaal blij. Gister gewoon kapot gespammed terwijl ik een minuut in een loadscreen vast zat.

• CristianSchriev
Zo eindelijk battledance III materia gekregen. De eerste door iets te melten. De 2e maar gekocht voor 45K kei duur. Maar ach. Toen was iemand zo aardig het te melden met het zwaard dat ik voor 35K kocht. (gelukkig was hij goedkoop (1K)

Nu Chimera doen alleen dat zit niet in duty finder een beetje nut en loos dat ze dat zo gedaan hebben, nu lopen er 100 mensen te shouten heel apart dat ze die zo doen :(

• GekkeR

GekkeR

key = key

Valt mij op dat steeds meer mensen hun Titan run gewoon kopen.
Beetje jammer aan de ene kant maar begrijpelijk aan de andere kant.
Als je 1.5m bezit en je kan voor 250k jezelf je relic wapen bezorgen dan is dat niet een heel erg hoge drempel.
Zelfde geld ook voor Castrum runners, Coke verkoopt voor 40k~meestal en 1 castrum run geeft bijna 1 Coke aan philosophy.
Zelf het geluk gehad een goede groep te vinden die na uren (+ 1x een letterlijke 1% wipe) de moed had het alsnog af te maken.
Met als laatste hit mijn BLM limit break hahaha.
Dat gevoel krijg je niet zo snel weer :)

Wat ik ook leuk zou vinden is het samenvoegen van alle NLers op een server ergens.
Onze FC op Moogle heeft op dit moment iets van 15+ echte actieve members met iets van 75+ inactief.
Als alle nederlandse FCs nou allemaal op 1 server kwamen als je straks 5 dagen lang gratis mag server switchen, zou dat wel cool zijn imho.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkeR op 02-10-2013 09:36 ]

Verwijderd

Speaking of...
Waar blijven de server transfers. Volgens de SE post zou dat midden september al beschikbaar moeten zijn, het is ondertussen al oktober. :/

Eind deze week loopt toch ook de free trial af voor alle pre-order en 2.0 kopers.... ben benieuwd hoeveel er voor een tweede maand gaan.

• GekkeR

GekkeR

key = key

De transfer was verplaatst naar "eerste helft oktober".
Dus het kan ieder moment beginnen :)
Tenzij er weer vertraging komt uiteraard.

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 11:41
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:40:
Speaking of...
Waar blijven de server transfers. Volgens de SE post zou dat midden september al beschikbaar moeten zijn, het is ondertussen al oktober. :/

Eind deze week loopt toch ook de free trial af voor alle pre-order en 2.0 kopers.... ben benieuwd hoeveel er voor een tweede maand gaan.
Many players have been exploring Eorzea in Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, but unfortunately, not all players have been able to share their adventures with friends after being restricted from joining over-crowded servers. Producer Naoki Yoshida shared some good news for those wishing to play in other worlds.

According to Yoshi-P, the World Transfer Service will launch sometime within the next two weeks. While this service will require a fee later on, to make up for any inconveniences, for the first five days Square Enix will allow players to move to a different server for free. Due to the overwhelming amount of players, they will also be enhancing the existing servers and are expected to add new ones to help alleviate server congestion.

Those who wish to change Worlds, whether it’s because they like the name of another server or they just want to play with friends who happen to be on different server, will be able to soon. However, there will also be a few rules to it before the migrating takes place.

For now, you’ll be restricted to transferring from one world to another, at a time. You’ll be able to move up to eight characters in one move, as long as they’ll all be going to the same server.

For example, if you wish to move character 1 and 2 from World A, to Worlds B and C, it will require two transfers.

There will also be additional requirements that characters must meet prior to moving to another World.

- Must not be part of a Free Company.
- Must be logged out at the moment of transfer.
- Must not have any items in the market.
- Players may be limited to how much Gil they can carry over.

If a character has the same name as yours on the server you’re joining, they will have priority over the name, and you’ll be required to make a change. Joining an already over-crowded server might be more difficult to login during peak hours, due to its restriction of 8,000 simultaneous online players per server, for the time being.

The reason they’re limiting the amount of Gil you can carry over, is to help fight against RMTs (Real Money Traders). The limit has not been announced as of yet, but Yoshi-P urges players to first look at the limited amount prior to moving servers.

Again, choosing which server a group of friends decide to join are completely up to them, but Yoshida also suggests looking at which Worlds are crowded prior to making a choice, in order to further avoid login issues during peak hours. Square Enix will be providing a list of populated servers sometime soon.

Bron : Siliconera

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik denk dat ik mijn eerste maand betaling al niet ga halen. Heb nu een tijdje zitten spelen en hoewel het spel echt mooi gemaakt is valt het me verder toch behoorlijk tegen. Totaal geen spanning, er is amper leuke loot om dungeons voor te doen. Daarbij vind ik de dungeons ook nog eens redelijk saai.

Storytelling komt echt super "dood" over. Heb eerder de neiging om ze te skippen ipv. het allemaal te moeten lezen. Lijken wel een stel levende etalage poppen die elkaar proberen dood te staren.

Jammer dat het me niet heeft kunnen grijpen, zat lang te wachten op de release.

• GekkeR

GekkeR

key = key

Zoals met iedere MMO is het imho het sociale aspect wat het leuk maakt.
Vroeger Shadowbane gespeeld in de aziatische beta.
Speelde met allemaal Australiers en kon het conflict tussen China-Korea-Japan er perfect in aflezen door PvP groups die wat typte in het chinees en als iemand in het chinees terug reageerde... DOOD haha.
Beste tijd in een mmo die ik heb gespeeld, OOIT.
Later werd ik gekicked (was immers niet uit de streek) en heb ik de daadwerkelijke release op de US servers gespeeld...
Was niks aan, de game nooit verlengd.
Weet zeker dat ik als ik door had kunnen spelen in dezelfde guild die ik toen had op dezelfde server... mijn subscription door had laten lopen.

Leuk plaatje overigens, lodestone search van alle talen (voorkeur) op de servers, wel 30 Juni dus 1.0?:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCiQ9MO.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GekkeR op 02-10-2013 11:58 ]

Verwijderd

Sanny_83 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:57:
er is amper leuke loot om dungeons voor te doen. Daarbij vind ik de dungeons ook nog eens redelijk saai.
Er is op zich wel aardige loot die er soms ook nog eens anders uitziet dan wat je kan craften.
Grootste probleem wat ik met loot heb is de snelheid waarmee je leveled. Je hebt 12 gear slots uit mijn hoofd gezegd en bij de tijd dat je daar 3 of 4 van gevuld heb ben je al level synced voor die dungeon en nog 2 levels later is de set al out dated voordat je uberhaubt de tijd heb gekregen om de set compleet te krijgen.

En dan heb ik het nog niet eens over spelers die achter in 30 nog steeds met een groene lvl 15 belt lopen omdat ze denken/vinden dat deze beter is dan een standaard level 35

• Marcvz
Hmm, ik ervaar die verveling nog niet hoor.
Ik heb heel t verhaal geskipped, maar geniet echt van de dungeons.
speel nog steeds alleen, geen free Company gejoind, maar vind het eerlijk gezegd juist wel leuk om AK runs via de duty finder te doen. Zeker als ik iemand treft die er voor het eerst is.

Tijdens het wachten een beetje craften en minen. Stream aan op andere monitor. Helemaal goed.

Desalniettemin hoop ik dat ze snel beginnen met die transfers. Dan kom ik ook maar richting moogle denk..
Voor mijn beeldvorming, hoe ver is de tweakers guild?
Zijn de meeste 50? Wandelen jullie rustig bij Coil naar binnen?

• corset
  • Laatst online: 29-11 12:18
Vraagje.. ik zie vandaag een DRG met echt een epic armor set.. de Drachen set.

WTF, hoe krijg ik die, waar, wanneer etc? ;p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• GekkeR

GekkeR

key = key

De groep bestaat uit ongeveer 15~ daadwerkelijke actives, daarnaast veel inactives die misschien of GTA aan het spelen zijn of gewoon gestopt zijn (75+).
Er zijn op dit moment 2 (binnenkort meer?) mensen met een Relic wapen in CoT (indirect bedoel ik daar dus mensen die voorbij Titan zijn gekomen mee).
2 is te weinig voor de Coil helaas maar er zijn genoeg mensen "bijna" zover.
Veel die blijven hangen bij Titan op het moment (wat door sommigen gezien word als moeilijker dan coil turn 1-4).
Veel hebben ook DL gear en of al wat AF2 gear.
FC AK parties zijn in no time gevonden, FC Titan parties worden ook vaak gestart (wel met meestal 1 a 2 duty of pickup).
Meestal is het gezellig op teamspeak, meer mensen is echter altijd beter! :)
Liefst zie ik de FC groeien naar 30+ actives, dubbele van wat we nu hebben.

Drachen armor krijg je op lvl45 en het laatste stukje op lvl50, volgens mij AF gear van DRG als ik me niet vergis :)

[ Voor 3% gewijzigd door GekkeR op 02-10-2013 14:22 ]

• corset
Thanks, ik vind die "vleugels" op de achterkant wel erg cool. Wel leuk om te weten dat de char creation job armor ipv alleen een nog naar oude FF's ook nog te krijgen is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

dat is bij jullie zo dan. Ik heb met plezier alle dungeons gedaan tot level 50 en de level 50 dungeons vind ik zeker niet saai. Ze worden wel heel erg een tonig omdat je ze 100 keer doet. maar ze zijn niet saai.

opzich met gear en craften ja .... Je hebt er geen zak aan tot level 50 in principe maar ik vind craften erg leuk om te doen en begin zo een beetje moe te worden van al dat geklaag van iedereen over telkens hetzelfde :p
en sommige klagen echt extreem veel.

Ik snap het alleen niet. Ik speel bijna elke MMO die uitkomt voor de afgelopen 4 jaar en geen 1 geeft me zoveel zin en plezier in spelen dan deze nadat ik WoW had gehad.
ik vraag me dus af wat ik anders ervaar dan anderen

GekkeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:19:
De groep bestaat uit ongeveer 15~ daadwerkelijke actives, daarnaast veel inactives die misschien of GTA aan het spelen zijn of gewoon gestopt zijn (75+).
Er zijn op dit moment 2 (binnenkort meer?) mensen met een Relic wapen in CoT (indirect bedoel ik daar dus mensen die voorbij Titan zijn gekomen mee).
2 is te weinig voor de Coil helaas maar er zijn genoeg mensen "bijna" zover.
Veel die blijven hangen bij Titan op het moment (wat door sommigen gezien word als moeilijker dan coil turn 1-4).
Veel hebben ook DL gear en of al wat AF2 gear.
FC AK parties zijn in no time gevonden, FC Titan parties worden ook vaak gestart (wel met meestal 1 a 2 duty of pickup).
Meestal is het gezellig op teamspeak, meer mensen is echter altijd beter! :)
Liefst zie ik de FC groeien naar 30+ actives, dubbele van wat we nu hebben.
Precies. Er zijn veel gestopt voor de 50 maar in principe met een paar extra spelers hebben we al een hele goeie Core groep waarmee alles gedaan zou kunnen worden.

• GekkeR

GekkeR

key = key

WoW vond ik imho beter als XIV, zelfde geld ook voor pre-cu SWG (starwars galaxies).
Echter gaan de tijden verder en de WoW van tegenwoordig en de latere SWG heb/had ik niet zoveel meer mee.
Daarnaast vind ik het ook leuk om het begin van een MMO mee te maken.
Niemand die nog weet hoe/wat, iedereen die wat strompelt links/rechts :)
Vele malen leukere omgeving dan als dat je een MMO binnenkomt waar iedereen alles al gedaan heeft.
Mensen die stoppen met spelen om te wachten op 2.1 content begrijp ik goed, endgame tijdens de Coil loop je een beetje "vast" met wat je kan doen (met 1 class).
Vele zullen gewoon wat anders levelen, voor de mensen die daar echter geen zin in hebben is misschien uitstel van betaling (pas subscriben bij 2.1 bijv.) zeker een optie.
Van dat laatste zal ik dan ook niet raar opkijken.
In WoW overigens UREN kunnen dwalen.
Weet nog goed dat ik als midlevel (lvl30+ early WoW) druid in een boom stealthed wat zat te wachten toen er LEGER (25+ man) alliance spul langs kwam rennen op hun mounts onder mij.
Zweet druppels begonnen zich te vormen en dat gevoel van, omg als ze me zien ben ik D-O-O-D heb je niet zo snel meer.
Ze stopte namelijk ook even onder die boom (kruising).

Overigens GROOT nadeel van Moogle (server) vind ik (imho) dat er zoveel Fransen rondlopen.
Iedere PUG die je wil maken heb je er mee te doen.
Als er echter genoeg NLers op de server zitten boeit dat natuurlijk ook niet zoveel.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mijn vakantie zit er weer op en mijn werk hakt er harder in dan verwacht.

Main is nu 50 Bard maar ik moet de storyline nog afmaken samen met Cromm Crauch, hopelijk vanavond weer een stukje. Fishing is al weken op 50 en alchemy nu 20 meen ik. Botanisme op 26 of 27.

Betreffende Teamspeak: hier ben ik in het begin een paar keer op geweest maar dat was vrij druk en veel gesprekken over school wat ik al een tijd achter me gelaten heb ;). Het ging in ieder geval niet over FF XIV. Nadat er een mede guildie uit Vlaanderen meende 40 seconden te moeten gaan gillen (zonder enige terughoudendheid) met overgeef geluiden omdat iemand hem een screenie liet zien ben ik eigenlijk teruggegaan naar de TS server waar ik al jaren gebruik van maak met een aantal vrienden welke helaas niet overgestapt zijn naar FF XIV.

Mochten we tot instancing komen,kom ik graag weer inloggen omdat TS dan een grote meerwaarde heeft. Maar voor gewone chitchat zit ik liever op mijn oude server met een lager drama gehalte :). No offence, ieder zijn ding.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Marcvz
Klinkt goed!
Kijk er naar uit om jullie te joinen.

Neem aan dat jullie wel een casual instelling hebben? De hardcore instelling van sommige guild is namelijk niet wat ik zoek. Ik wil plezier hebben in het spelen van een spelletje en niet afgemaakt worden als er een keer iets mis gaat.

Ik zie trouwens een post over Franstalige voorbij komen.
Dat is precies de rede dat ik op Leviathan ben gaan spelen. Dan is 90% gewoon engelstalig.
En bijkomend voordeel tijdens de launch periode was dan weer dat ik praktisch iedere dag gewoon in kon loggen ivm anders liggende piekuren.

Of ik de teamspeak ga joinen weet ik nog niet.
Sinds Diablo uitkwam heb ik wat mensen leren kennen en daar zitten we vaak mee op mumble.
En dat gaat dan inderdaad niet over school en wordt ook niet in gegild. :D

Oh well, we zien wel hoe het loopt als de transfers open gaan..

• GekkeR

GekkeR

key = key

Ngangatar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:44:
Mijn vakantie zit er weer op en mijn werk hakt er harder in dan verwacht.

Main is nu 50 Bard maar ik moet de storyline nog afmaken samen met Cromm Crauch, hopelijk vanavond weer een stukje. Fishing is al weken op 50 en alchemy nu 20 meen ik. Botanisme op 26 of 27.

Betreffende Teamspeak: hier ben ik in het begin een paar keer op geweest maar dat was vrij druk en veel gesprekken over school wat ik al een tijd achter me gelaten heb ;). Het ging in ieder geval niet over FF XIV. Nadat er een mede guildie uit Vlaanderen meende 40 seconden te moeten gaan gillen (zonder enige terughoudendheid) met overgeef geluiden omdat iemand hem een screenie liet zien ben ik eigenlijk teruggegaan naar de TS server waar ik al jaren gebruik van maak met een aantal vrienden welke helaas niet overgestapt zijn naar FF XIV.

Mochten we tot instancing komen,kom ik graag weer inloggen omdat TS dan een grote meerwaarde heeft. Maar voor gewone chitchat zit ik liever op mijn oude server met een lager drama gehalte :). No offence, ieder zijn ding.
Haha, dan ben jij Elderly Fisherfellow!
TS verhaal is zeker waar, kan het zelf wel hebben maar soms is het een beetje over de top.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GekkeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:43:
WoW vond ik imho beter als XIV, zelfde geld ook voor pre-cu SWG (starwars galaxies).
Echter gaan de tijden verder en de WoW van tegenwoordig en de latere SWG heb/had ik niet zoveel meer mee.
Daarnaast vind ik het ook leuk om het begin van een MMO mee te maken.
Niemand die nog weet hoe/wat, iedereen die wat strompelt links/rechts :)
Vele malen leukere omgeving dan als dat je een MMO binnenkomt waar iedereen alles al gedaan heeft.
Mensen die stoppen met spelen om te wachten op 2.1 content begrijp ik goed, endgame tijdens de Coil loop je een beetje "vast" met wat je kan doen (met 1 class).
Vele zullen gewoon wat anders levelen, voor de mensen die daar echter geen zin in hebben is misschien uitstel van betaling (pas subscriben bij 2.1 bijv.) zeker een optie.
Van dat laatste zal ik dan ook niet raar opkijken.
In WoW overigens UREN kunnen dwalen.
Weet nog goed dat ik als midlevel (lvl30+ early WoW) druid in een boom stealthed wat zat te wachten toen er LEGER (25+ man) alliance spul langs kwam rennen op hun mounts onder mij.
Zweet druppels begonnen zich te vormen en dat gevoel van, omg als ze me zien ben ik D-O-O-D heb je niet zo snel meer.
Ze stopte namelijk ook even onder die boom (kruising).

Overigens GROOT nadeel van Moogle (server) vind ik (imho) dat er zoveel Fransen rondlopen.
Iedere PUG die je wil maken heb je er mee te doen.
Als er echter genoeg NLers op de server zitten boeit dat natuurlijk ook niet zoveel.
Haha, hier had ik het vanmorgen met een maatje over. Oude MMO's voelden vaak beter aan maar dit kmt puur omdat het toen allemaal nieuw voor je was. Uren ronddolen door bossen zonder te weten wat er kon gebeuren.

Zo heb ik eens 5 minuten tegen iemand staan praten in Ultima Online (no whispers, alles ging in text boven je avatar) tot iemand me vertelde dat ik tegen een NPC stond te kletsen.

We zijn gewoon voorbij het verrassings element, vandaar dat je je sneller verveelt in een MMO, want waarom speelde ik de MMO's welke ik jaren gespeeld heb zo graag?
  • Ultima Online: alles nieuw, vrienden leren kennen online, spannend, verrassend, wat gaat er vandaag gebeuren? Geen sites met alle info en guides, alles zelf uitvogelen.
  • Wow: MMO welke er goed uitzag, goede user interface ivm UO, chats etc. En vooral, eindcontent, plots moest je echt samenwerken om iets voor elkaar te krijgen.
  • Atlantica Online (Really??? yup :) : Vanwege het feit dat vrienden dit speelden en omdat de pvp turnbased was, vreemd maar erg leuk. Grafisch is dit echter zo achterhaald inmiddels. Net als UO.
Daarna zijn er legio MMO's gekomen, de een leuker dan de ander, en ik vind FF XIV echt megamooi en leuk, maar verrassend, dat lukt niet meer. En dat ligt aan mij, niet aan de developers.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GekkeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Haha, dan ben jij Elderly Fisherfellow!
TS verhaal is zeker waar, kan het zelf wel hebben maar soms is het een beetje over de top.
Klopt ;), nu wil ik ook weten wie jij bent. Ik was al nieuwsgierig na je vorige post omdat je denkbeeld qua MMO's met mijn beeld overeenkomt, maar nu helemaal.

Net aan die tabel te zien is de overgrote meerderheid nog steeds engels sprekend op moogle gewoon en nog steeds vind ik het niet zo erg hoeveel het er zijn. + als ze in je dungeon zitten is er maar een enkeling die gewoon frans praat. wij spreken ook vaak genoeg gewoon nederlands toch =p

En voor Marc, joinen kan altijd :) ongeacht of je casual of Hardcore bent. Onze instelling is hardcore casual =p we willen best graag end game doen maar als jij bijvoorbeeld niet zo veel kan spelen is dat echt geen enkel probleem. wijzelf werken ook gewoon in principe dagelijks met uitzonderign tot sommige die nog school hebben

en voor TS is ook geen vereiste. het maakt het alleen gezellig dan alleen spelen. en is handig als je een dungeon of HM primal battle gezamelijk doet. verder is het niet verplicht ofzo

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:12:
Net aan die tabel te zien is de overgrote meerderheid nog steeds engels sprekend op moogle gewoon en nog steeds vind ik het niet zo erg hoeveel het er zijn. + als ze in je dungeon zitten is er maar een enkeling die gewoon frans praat. wij spreken ook vaak genoeg gewoon nederlands toch =p

En voor Marc, joinen kan altijd :) ongeacht of je casual of Hardcore bent. Onze instelling is hardcore casual =p we willen best graag end game doen maar als jij bijvoorbeeld niet zo veel kan spelen is dat echt geen enkel probleem. wijzelf werken ook gewoon in principe dagelijks met uitzonderign tot sommige die nog school hebben

en voor TS is ook geen vereiste. het maakt het alleen gezellig dan alleen spelen. en is handig als je een dungeon of HM primal battle gezamelijk doet. verder is het niet verplicht ofzo
Het was toch Casual Hardcore? :P

Fransen waren irritant in de open beta, omdat je toen nog geen guildchats had en iedereen of in Linkshells zat maar de meesten gewoon in de open chat. Nu zit bijna iedereen in guilds en zie je zelden franse spam, alleen heel soms bij guildadvertisement, maar dat doen sommige NL guilds ook.

• Marcvz
Ricmaniac schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:12:

Nou, het gaat me meer om de manier waarop er gespeeld wordt.
Qua speeluren ben ik, mits andere verplichtingen het toelaten, behoorlijk hardcore.
In D3 was ik paragon 100 voor de patch die dit proces versnelde en draaide leuk in de top 100 mee.

Maar 't is meer de manier hoe er met fails omgegaan wordt die me soms tegenstaat.
Ik kom het vrij weinig tegen in de Duty finder, maar ik hoor wel eens verhalen van mensen die blij zijn als ze een keer iemand treffen die hun spelervaring juist leuker maakt ipv negatief beïnvloed.

Maar zo te horen zit dat wel goed. Als gezelligheid en plezier hebben in t spelletje de insteek is dan voel ik me vast snel thuis in de Tweakers Company. :)

• GekkeR

GekkeR

key = key

Ngangatar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Het was toch Casual Hardcore? :P

Fransen waren irritant in de open beta, omdat je toen nog geen guildchats had en iedereen of in Linkshells zat maar de meesten gewoon in de open chat. Nu zit bijna iedereen in guilds en zie je zelden franse spam, alleen heel soms bij guildadvertisement, maar dat doen sommige NL guilds ook.
Ben jij al meerdere NLse FCs tegengekomen op Moogle dan? :)
Shouts valt het Frans inderdaad mee, als je echter aan PUG mee wil doen is dat niet het geval.
Heb wel wat pogingen gedaan voor de Coil, maar je komt als niet Franse dan in een groep te zitten waar niemand met je communiceert.
Of 1 iemand uit de groep praat in slecht Frans je even bij wat de tactics zijn.
Mijn handle is Doki Doki overigens :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Doki Doki, vanavond ff toevoegen als oude knar op mijn lijst. Ik zie je regelmatig actief in de chat.

En ja, ik heb tot nog toe 3 guilds in het NL zien advertisen. Maar omdat ik geen intentie heb om te verkassen, heb ik ze niet opgeschreven of onthouden.

Frans is gewoon vervelende taal en dito volk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 02-10-2013 15:31 ]

• CristianSchriev
Ngangatar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:30:
Doki Doki, vanavond ff toevoegen als oude knar op mijn lijst. Ik zie je regelmatig actief in de chat.

En ja, ik heb tot nog toe 3 guilds in het NL zien advertisen. Maar omdat ik geen intentie heb om te verkassen, heb ik ze niet opgeschreven of onthouden.

Op Odin zie ik nooit Franzen. Veel meer duitsers. Nou zijn duitsers of zijn algeheel chiller dan franzen en is de taal te verstaan voor mij. Maar ze zijn netzo irritant omdat ze weigeren Engels te praten soms :')

Nog steeds loop ik tegen Chimera aan te hikken. Geeft wel ergens een stoer gevoel dat je een party moet maken maar als je FC niet zo ver is in het spel duurt het allemaal te lang. Nu 1,5e dag.

2x een party gehad en rond de 10x geprobeerd. Maar altijd ontstaat er ruzie..... en quiten mensen en weg party. En daar sta je dan uren voor te shouten soms. 8)7

• GekkeR

GekkeR

key = key

Ngangatar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:30:

Dat geeft nog hoop op de toekomst :)
Ja ik probeer altijd iets te tiepen, als gamepad gebruiker op teamspeak chat ik echter niet zo vaak als ik dat zou moeten doen.
In Fate groups probeer ik tegenwoordig ook mensen te porren tot kletsen.
Enige hilariteiten al voorbij zien komen.
Mag overigens wel gezegd worden dat gamepad gameplay uitstekend is geregeld, complimenten :)

[ Voor 6% gewijzigd door GekkeR op 02-10-2013 15:40 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GekkeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:37:
[...]

Dat geeft nog hoop op de toekomst :)
Ja ik probeer altijd iets te tiepen, als gamepad gebruiker op teamspeak chat ik echter niet zo vaak als ik dat zou moeten doen.
In Fate groups probeer ik tegenwoordig ook mensen te porren tot kletsen.
Enige hilariteiten al voorbij zien komen.
Mag overigens wel gezegd worden dat gamepad gameplay uitstekend is geregeld, complimenten :)
Omdat ik op een andere TS zit komen sommige chats heel raar over soms. Zit er weer iemand tegen zichzelf te kletsen haha, terwijl die gewoon antwoord geeft op de TS chat die wij niet horen :).

Op naar huis nu.

• corset
tijdje geleden NL mensen in een dungeon gehad die in NL begonnen in party chat. En wat werkt Black list dan handig. Als jij het fatsoen gewoon niet hebt om engels te praten als mensen vragen stellen? Rot dan gewoon even op.

• GekkeR

GekkeR

key = key

Jij stelde vragen in het engels?
Of was er een 4de?

Heb al verschillende beginnende teams voorbij AK gebracht overigens.
Altijd leuk als je vraagt wie het eerder gedaan heeft en niemand geeft een reactie.
Allemaal AF gear, jij als enigste full DL met Relic+1 xD

• Uhmmie
Persoonlijk speel ik veruit het liefste samen met zweden en denen..
Daarna nederlanders/belgen/engelse.
Vervolgens de duitsers/amerikanen,
En als laatste spanjaarden/fransen/russen.

Maar daarom ga ik dus ook op vaak opzoek naar guilds waarin grotendeels zweden/denen zitten, maar wel gewoon alleen engels gesproken wordt :).

Op een of andere manier zijn die toch vaak vriendelijker en behulpzamer en een heel stuk minder op zichzelf gefocused en veel meer op teamwork.

[ Voor 31% gewijzigd door Uhmmie op 02-10-2013 16:03 ]

Ngangatar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:45:
[...]

Omdat ik op een andere TS zit komen sommige chats heel raar over soms. Zit er weer iemand tegen zichzelf te kletsen haha, terwijl die gewoon antwoord geeft op de TS chat die wij niet horen :).

Op naar huis nu.
ja ik maak vaak zulke fouten omdat ik bijvoorbeeld iets in /shout wil zeggen maar uit automatisme steeds /fc typ XD

• GekkeR

GekkeR

key = key

Ricmaniac schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

ja ik maak vaak zulke fouten omdat ik bijvoorbeeld iets in /shout wil zeggen maar uit automatisme steeds /fc typ XD
Gister was helemaal mooi toen je ook nog die autotranslate text erin spamde :P

• corset
GekkeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:01:
Jij stelde vragen in het engels?
Of was er een 4de?

Heb al verschillende beginnende teams voorbij AK gebracht overigens.
Altijd leuk als je vraagt wie het eerder gedaan heeft en niemand geeft een reactie.
Allemaal AF gear, jij als enigste full DL met Relic+1 xD
Iemand anders vraagt in het engels wat de tactics zijn van een boss. En de letterlijke woorden:

"aah lol, weer zo een noob die geen Nederlands kan praten. Waarschijnlijk weer zo'n import kneusje"

>_> en dat ging de gehele dungeon door.. En mensen maar vragen waarom ik niet met NL mensen in een guild wil haha

• GekkeR

GekkeR

key = key

lanerios schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Iemand anders vraagt in het engels wat de tactics zijn van een boss. En de letterlijke woorden:

"aah lol, weer zo een noob die geen Nederlands kan praten. Waarschijnlijk weer zo'n import kneusje"

>_> en dat ging de gehele dungeon door.. En mensen maar vragen waarom ik niet met NL mensen in een guild wil haha
Echt ???
Dat heb ik nog nooit gezien lol.

lanerios schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Op welke server speel jij dan ? ;p want ik heb dat nog nooit meegemaakt haha

• corset
Lich... zit echt te denken om weg te gaan daar

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36
Ben level 17 nu, en zou graag de tweakers free guild willen joinen. Kan dit al op level 17? Zo ja hoe? Ik krijg alleen maar info van hoe ik een guild moet maken, maar niet hoe ik hem kan joinen.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

lanerios schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:13:
Lich... zit echt te denken om weg te gaan daar
Idioten heb je overal, welkom bij onze groep morons ;).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Twixxx schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:32:
Ben level 17 nu, en zou graag de tweakers free guild willen joinen. Kan dit al op level 17? Zo ja hoe? Ik krijg alleen maar info van hoe ik een guild moet maken, maar niet hoe ik hem kan joinen.
Check de openingspost of lees het volgende stukje (schaamteloze copy/paste):

Voor verdere info over het joinen van CoT of joinen van de Link shell ( algemene chat groep ) Stuur even een pm naar een van de volgende mensen in-game: Mivau Lawantal, Xion Twilight, Echoe Balaguer, Sasuke Uchiha

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoe groot zijn de raids eigenlijk, ik bedoel heoveel mensen heb je nodig ?
Ik speel nu veel samen met 2 anderen van WoW en misschien komen er nog 3 bij en zijn we al met 6.

Tevens viel me op dat je de eertse 3 dungeons krijgt via de story-line, ma na lvl20 (we zijn nu lvl 27) geen enkele dungeon meer. Moet je er gewoon heen en dan heb je een nieuwe instance gevonden en kan je hem joinen, of gaat het altijd via een storyline (main en/of side story) ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

sabriel schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:
Ik speel nu veel samen met 2 anderen van WoW en misschien komen er nog 3 bij en zijn we al met 6.

Tevens viel me op dat je de eertse 3 dungeons krijgt via de story-line, ma na lvl20 (we zijn nu lvl 27) geen enkele dungeon meer. Moet je er gewoon heen en dan heb je een nieuwe instance gevonden en kan je hem joinen, of gaat het altijd via een storyline (main en/of side story) ??
iedereen is in principe welkom natuurlijk. en mensen die op level 50 nog door blijven spelen helemaal natuurlijk. maar joinen mag sowieso.

Raids zijn/komen er van 8 en 24 man. 8 man is er nu al maar 24 nog niet.
24 hoeft niet met een hele groep van de FC te zijn en kan via de duty finder gemaakt worden maar kan me niet voorstellen hoeveel chaos dat zou opleveren =p

dus als jullie willen joinen whisper maar 1 van de mensen die hier ook in OP staan :)

• mimenl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-07-2017
Hopelijk in het weekend weer verder met story line (main is lvl 35 nu) gaat heel rustig (nog steeds samen met vriendin door het verhaal aan het werken) veder druk aan het craften door de weeks moet iets doen nu alle crafting classes rond de 30 (culinarian 37 steadyhand 2 is erg prettig)

hoop alleen dat tegen de tijd dat ik lvl 50 ben er nog mensen zijn die willlen / en kunnen helpen met de moeilijkere dungeons.

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:33
sabriel schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:

Voor de 4e dungeon moet je een quest hebben in Vesper bay (western thanalan). Dungeon noemt halatali en is lvl 20-23.
Op lvl 20 zou je normaal ook Ifrit gedaan moeten hebben via je main quest (is geen dungeon maar een trial).
Op lvl 25 krijg je via je main quest ook toegang tot de thousand maws dungeon. Is imo de moeilijkste van de 5 eerste dungeons (mijn eerste whipe ooit was daar.... :( )

• CristianSchriev
L7LYNX schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Voor de 4e dungeon moet je een quest hebben in Vesper bay (western thanalan). Dungeon noemt halatali en is lvl 20-23.
Op lvl 20 zou je normaal ook Ifrit gedaan moeten hebben via je main quest (is geen dungeon maar een trial).
Op lvl 25 krijg je via je main quest ook toegang tot de thousand maws dungeon. Is imo de moeilijkste van de 5 eerste dungeons (mijn eerste whipe ooit was daar.... :( )
Een simpele whipe ^^ haha maak je geen zorgen :) En er zijn veel moeilijkere plekken straks.. _/-\o_ Maar dat was zeker een leuke dungeon uitdagingen zijn goed :)

Editje: Gisteren Chimera verslagen eindelijk! Met een net gemaakte group eerste try en ik was nog levend met 3 andere. (ze faalde zijn aanval te stoppen) Toen gingen ik en een blackmage nog dood. Was er een bard over met nog geen 100HP en toen was Chimera dood. Geniaal! :D

Alleen nu kom ik er achter dat je alles nogmaals moet doen dus om verder te komen moet ik nu AK doen waar ik nou net geen zin in heb :( Maar goed! Daarna Hydra en alle Primals nog maar :$

[ Voor 25% gewijzigd door CristianSchriev op 03-10-2013 10:16 ]

CristianSchriev schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Een simpele whipe ^^ haha maak je geen zorgen :) En er zijn veel moeilijkere plekken straks.. _/-\o_ Maar dat was zeker een leuke dungeon uitdagingen zijn goed :)

Editje: Gisteren Chimera verslagen eindelijk! Met een net gemaakte group eerste try en ik was nog levend met 3 andere. (ze faalde zijn aanval te stoppen) Toen gingen ik en een blackmage nog dood. Was er een bard over met nog geen 100HP en toen was Chimera dood. Geniaal! :D

Alleen nu kom ik er achter dat je alles nogmaals moet doen dus om verder te komen moet ik nu AK doen waar ik nou net geen zin in heb :( Maar goed! Daarna Hydra en alle Primals nog maar :$
Lekker bezig freek :)

ik heb denk ik 8 of 9 keer Chimera gedaan voordat het lukte haha.
En toen bij hydra ook 3 tot 4 keer.

wens je veel success die primals zijn echt pittig maar leuke gevechten

• CristianSchriev
Ricmaniac schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

hehe thanks! Ben ondertussen ook wat aan het gearen. Ifrit heb ik al zo vaak gedaan en is niet zo moeilijk. Garuda moet ik nog doen maar is ook niet heel lastig hoorde ik. De moeilijkheid is Titan zegt iedereen! Maar dat maakt het ook wel leuk. Tussen door wel (nog maar) 25 CM runs doen voor full darklight (zoiets)
CristianSchriev schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

hehe thanks! Ben ondertussen ook wat aan het gearen. Ifrit heb ik al zo vaak gedaan en is niet zo moeilijk. Garuda moet ik nog doen maar is ook niet heel lastig hoorde ik. De moeilijkheid is Titan zegt iedereen! Maar dat maakt het ook wel leuk. Tussen door wel (nog maar) 25 CM runs doen voor full darklight (zoiets)
klopt ifrit doen we nu echt met ogen dicht ja :) maar voor de eerste keer ( toen ik hem deed waren het veel first timers =p) kregen we vaak wipes haha en Garuda is nog best pittig. iedereen moet echt erg goed gepositioneerd staan.

En titan ja.... Daar zit ik ook vast XD echt 1 grote chaos is dat gevecht haha maar ook vooral positioning. En in principe is dat snel onder de knie te krijgen maar de healers hebben het daar zwaar. Het is echt een heal gevecht en de healers moeten ook pre-casten.. gewoon al beginnen met casten voordat er iets gebeurd. dus ben benieuwd wanneer ik hem haal XD

• Uhmmie
mimenl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:21:
hoop alleen dat tegen de tijd dat ik lvl 50 ben er nog mensen zijn die willlen / en kunnen helpen met de moeilijkere dungeons.
Dat heb ik dus ook. Ik ben momenteel ook veel met craften bezig (alles tussen de 15 en 33), maar mijn main class is pas 21 ofzo omdat mijn vrouw bijna geen tijd heeft om te spelen en we graag samen willen spelen. Maarja hopelijk dat ik een goeie FC ga vinden waardoor het niet meer zo'n probleem is. Of heel misschien dat ik wel naar Moogle transfer.

Uhmmie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Dat heb ik dus ook. Ik ben momenteel ook veel met craften bezig (alles tussen de 15 en 33), maar mijn main class is pas 21 ofzo omdat mijn vrouw bijna geen tijd heeft om te spelen en we graag samen willen spelen. Maarja hopelijk dat ik een goeie FC ga vinden waardoor het niet meer zo'n probleem is. Of heel misschien dat ik wel naar Moogle transfer.
als je naar Moogle komt mag je onze FC joinen hoor :) geen enkel probleem en we zullen je graag helpen met de moeilijke dingen

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Speelt het spel nu goed? Ik ben eigenlijk nog niet met m'n CE begonnen omdat ik van de problemen hoorde en ik dat natuurlijk liever niet heb als mijn eerste FF ervaring ;)

• Anno
  • Laatst online: 01-12 12:14

Anno

Griefmaker#2862

BinaryRun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:59:
Speelt het spel nu goed? Ik ben eigenlijk nog niet met m'n CE begonnen omdat ik van de problemen hoorde en ik dat natuurlijk liever niet heb als mijn eerste FF ervaring ;)
Ik speel nu 11 dagen en ik heb nog geen problemen ervaren. Maar ik weet niet hoe dat bij de andere Tweakers is.

• psychodude
BinaryRun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:59:
Overigens om eerlijk te zijn is FF XIV nu niet bepaald de beste eerste ervaring voor een FF ervaring. Ik zou zeggen, spellen VII, VIII of X indien je van de wat meer traditionele stijl houdt en overweeg anders XIII.

FF XIV zal je namelijk niet de beste FF ervaring geven. Sterker nog, op veel punten qua verhaal e.d. is het voor de FF standaard uiterst mediocre at best te noemen :p.

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 20:06
Gister eindelijk titan HM gedaan.. net al me tombstone gebruikt. Dat wordt dus weer grinden.
Komt er een andere manier om aan die dingen te komen, want alleen AK en Castrum wordt een beetje saai

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
psychodude schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Overigens om eerlijk te zijn is FF XIV nu niet bepaald de beste eerste ervaring voor een FF ervaring. Ik zou zeggen, spellen VII, VIII of X indien je van de wat meer traditionele stijl houdt en overweeg anders XIII.

FF XIV zal je namelijk niet de beste FF ervaring geven. Sterker nog, op veel punten qua verhaal e.d. is het voor de FF standaard uiterst mediocre at best te noemen :p.
Het gaat mij niet om m'n verhaal, maar na op de foto te zijn geweest met een Engels model verkleed als een RR character op gamescom moest ik het spel gewoon hebben :9~

Wacht nu gewoon op een goed moment om te beginnen ;)
BinaryRun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

Het gaat mij niet om m'n verhaal, maar na op de foto te zijn geweest met een Engels model verkleed als een RR character op gamescom moest ik het spel gewoon hebben :9~

Wacht nu gewoon op een goed moment om te beginnen ;)
Het werkt nu al voor weken lang erg goed :) ik zou zeggen als je dit weekend niks te doen heb nu beginnen :)! de enige kans die er misschien is (maar dat weet ik niet zeker) is dat niet elke server beschikbaar is voor een character creation. maar er zullen later wel gratis transfers komen om dit te verhelpen.

Zelf nu eindelijk klaar om naar huis te gaan op me werk :) vanavond maar weer eens een avondje dedicaten aan FFXIV weinig tijd voor gehad deze week. gezeik met internet enzo blegh.

Hoop om Titan te gaan rapen maar geen idee of het gaat lukken. is al lastig om als tank daarvoor een groep te vinden omdat iedereen maar 1 tank nodig heeft bij dat gevecht

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 03-10-2013 17:44 ]

• Uhmmie
De plek waar je retainers verkopen maakt iets uit over de fee die je betaald. Maar maakt het ook iets uit wie/wat te zien krijgt? Want volgens mij zijn al die market boards toch verbonden aan 1 en dezelfde database? Of heeft iedere stad echt zijn eigen markt?

Uhmmie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:27:
De plek waar je retainers verkopen maakt iets uit over de fee die je betaald. Maar maakt het ook iets uit wie/wat te zien krijgt? Want volgens mij zijn al die market boards toch verbonden aan 1 en dezelfde database? Of heeft iedere stad echt zijn eigen markt?
klopt helemaal. De fee maakt wel verschil inderdaad. Maar de boards zijn inderdaad allemaal met elkaar verbonden.

Verwijderd

Ik speel een kleine drie weken, zonder problemen.

Het enige dat af en toe voorvalt is dat de server vol is en ik in de wachtrij kom te staan. Gisteren waren er 26 wachtenden voor me (dat is het meeste dat ik al ben tegengekomen, meestal is het 5-6) en duurde het 2 minuten eer ik er in was.

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ricmaniac schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

Wel grappig. Zo'n beetje iedereen die ik ken zegt dat Chimera moeilijker is dan Hydra. Dat terwijl ik Chimera in 3 pogingen neer had en met Hydra wel een uur of 5 heb lopen prutsen met verschillende pugs. Bij de eerste pug was het zelfs zo erg dat ik een macro moest maken die zo'n geluidje maakt om in hoofdletters te zeggen dat men naar het midden van de arena moet (voor fear itself). Zelf toen had ik nog mensen die te laat waren en opgeblazen werden. Om maar niet te praten over de hoeveelheid buffs die hydra kreeg van zijn adds die niet op tijd dood gingen.

Gelukkig een paar dagen geleden met een paar mensen uit de fc (en de rest met pugs) eindelijk hydra neer weten te krijgen. Gisteren met een paar man eerst ifrit hm gedaan (via DF) en daarna met de fc 3x garuda hm gedaan. Ifrit viel echt mee, zo lang je eruption maar doet stunnen (en pins afmaakt) stelt het weinig voor. Garuda is iets moeilijker maar zolang iedereen zijn ding juist doet ging hij ook makkelijk neer. Het was wel grappig, de eerste poging bij garuda moest ik enkel de add pakken met de rode link. Dus ik goed kijken welke garuda de rode link heeft en TAUNT! "aaaaand you just taunted garuda..." "oops" *splut*.
Sir_Markus schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:54:
Gister eindelijk titan HM gedaan.. net al me tombstone gebruikt. Dat wordt dus weer grinden.
Komt er een andere manier om aan die dingen te komen, want alleen AK en Castrum wordt een beetje saai
Als je een enkele tank hebt en wat lekkere single target dps dan is preatorium ook een mogelijkheid. Heeft minder trash dan CM maar meer bosses. Elke boss heeft maar 1 tank nodig (geen tankable adds). Geeft net als CM ook 100 tomes of philosophy.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren met een volle FC party even avondje dungeon farmen gedaan.
begonnen met Praetorium, daarna Garuda, CM, Garuda, PT, CM & CM (toen sommige waren afgehaakt)

Compo: 2 tanks, 1 healer, 5 DPS

Garuda neer voor de 3e add phase elke keer weer. tijdens de transition uit het midden eerst de satin plume killen en daarna Dragoon LB = kill.
easy.
CM en PT duren ongeveer even lang ~30m, maar omdat mensen CM al zó vaak gedaan hebben is PT een leuke afwisseling.

Vanavond gaan we Titan proberen om te zien of we die down kunnen krijgen, hoewel we in eerste instantie puur gaan om te zien wat het gevecht doet, ondanks dat denk ik wel dat we hem neer kunnen krijgen.
Zelf nog even aan het tellen gegaan gisteren; als ik m'n DL gear af wil maken (Robe & Boots) en genoeg Tomes voor Relic m'n relic weapon wil hebben moet ik nog 22-23 CM/PT's doen (of een keer of 30 AK), wel Myth aan het stacken zodat ik, wanneer we Titan down hebben, ook meteen volgende week +1 voor m'n Relic kan halen...

ondanks dat ik het grinden van tokens niet echt een leuke hobby vind, vind ik het wel beter dat je nu moeite moet doen voor gear ipv het "hier heb je gear"-idee.

Oh, PS.
Gisteren in de laatste CM het slechtste excuus gehoord van iemand om AFK te gaan...
<zone in>
tank2: "sorry, gotta go afk real quick need to buy tampoons for my friend. just start the bosses without me"
party: ...righttttt... @11pm, sure you do
tank2: <staat te idlen>

bij de laatste boss:
tank2: "back, longes lines everrrr"
<fight start>
tank2: <staat te idlen>

zo jammer weer.... wel de gehele party hem heeft report heeft voor Griefing.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Gisteren tijdens een Fate staan tanken (uiteraard een low level Fate, maar toch) als CNJ.
:P Ging me toch best goed af haha.

Ben bezig om die badpakjes te verkrijgen. Altijd leuk om extra kledij te hebben.

• Hunterrnl
Mare word het nie eens tijd dat meerdere leden in de Free Company invite rechten krijgen. Heb al 3 keer gehad , dat er geen leader aanwezig is om een mede tweaker te inviten voor de Free Company.

• GekkeR

GekkeR

key = key

Hunterrnl schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:13:
Mare word het nie eens tijd dat meerdere leden in de Free Company invite rechten krijgen. Heb al 3 keer gehad , dat er geen leader aanwezig is om een mede tweaker te inviten voor de Free Company.
Ook Masters/officers moeten werken :)
Je zal niet veel mensen vinden die ook overdag even kunnen inviten.
Ric kan misschien even kijken naar "sub-officers" als recruiters, deze zouden puur mogen inviten.
Die groep kan je dan makkelijk even uitbereiden.
Hoe meer recruiters hoe beter natuurlijk :)
Anno schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Ik speel nu 11 dagen en ik heb nog geen problemen ervaren. Maar ik weet niet hoe dat bij de andere Tweakers is.
Spel is nu redelijk goed.
Mensen klagen nog over lag maar dat is eigenlijk met name tijdens Titan en de coil een echt probleem.
Je kan het nu prima spelen, heel veel dingen staan voor patch 2.1 "klaar".
Dus je zou daar nog opkunnen wachten, echter blijf je dan bezig :P

Moet wel zeggen dat ik redelijk "klaar" ben met Amdapor Keep.
Had het ook wel kunnen verwachten natuurlijk met maar 1 dungeon waar je die stenen echt kan halen.

[ Voor 35% gewijzigd door GekkeR op 04-10-2013 14:02 ]

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:29
Van de week eindelijk mijn GC wapen geditched voor Garuda wapen. Gister met de FC begonnen met titan. Nu komen we redelijk vaak tot de laatste phase dus na titans hearth. Gelukkig gaan er een aantal FC leden op vakantie voor een week dus heb ik mooi tijd om Chimera/Hydra te doen zodat ik als we titan killen m'n relic kan halen :p.

Lag heb ik tot nu toe niet heel veel last van. Alleen soms heb je van de AOE circles en dan zit je bv nog in een animation en als je er dan uit loopt sta je er voor de game nog in lijkt wel.

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Vind het echt jammer dat wij niet gewoon zelf een hele groep voor Titan HM kunnen vormen met de FC.
Begint met eigenlijk wel een beetje te irriteren want op dit moment zit ik hier al weken op vast.
Een willikeurige groep joinen gaat ook niet echt makkelijk als tank, er is nooit een groep welke een tank zoekt. Al vind je dat wel een keer een groep dan valt die na 2 wipes al uit elkaar, en het zijn bijna altijd de healers die dood gaan =/
Asator schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:23:
Vind het echt jammer dat wij niet gewoon zelf een hele groep voor Titan HM kunnen vormen met de FC.
Begint met eigenlijk wel een beetje te irriteren want op dit moment zit ik hier al weken op vast.
Een willikeurige groep joinen gaat ook niet echt makkelijk als tank, er is nooit een groep welke een tank zoekt. Al vind je dat wel een keer een groep dan valt die na 2 wipes al uit elkaar, en het zijn bijna altijd de healers die dood gaan =/
zit jij ook bij ons in de FC op Moogle? denk het niet toch?

Ik ga proberen om vandaag ook titan te halen. Met de FC zal het knap lastig gaan worden.

Zal trouwens inderdaad vanavond even wat "core" active members rechten geven om ook te inviten. eerst even aanspreken natuurlijk en dan zal ik de info ook wel even aanpassen in Het OP .

Excuus voor het ongemak voor mensen die niemand van ons overdag hebben kunnen berreiken dan. Maarja moet toch brood op de plank komen =p anders deed ik niets lievers dan 24/7 spelen haha

• Hunterrnl
GekkeR schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

Ook Masters/officers moeten werken :)
Je zal niet veel mensen vinden die ook overdag even kunnen inviten.
Ric kan misschien even kijken naar "sub-officers" als recruiters, deze zouden puur mogen inviten.
Die groep kan je dan makkelijk even uitbereiden.
Hoe meer recruiters hoe beter natuurlijk :)
Leuke opmerking , helaas was het rond 7 uur in de avond bij 2 keren en bij 1 was inderdaad in de late namiddag , want dan kom ik meestal even online rond 5 uur ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Hunterrnl op 04-10-2013 17:52 ]

• detheavn
Eindelijk!!!
Dear Customer,

We would like to inform you that access to your FINAL FANTASY XIV account has been
restored.

After careful investigation, we have confirmed that your account was compromised by
an unauthorised third party, who was to blame for the initial violation. Therefore,
we have lifted the ban on your account and removed the violation from your record.

To ensure your account does not incur further sanctions, please delete any retainers
with inappropriate names that were created while your account was compromised (if
any) and hire new retainers instead. Similarly, please delete any characters with
inappropriate names that were created by the third party.

Etc, etc ...
Wachtwoord had ik inmiddels al veranderd, token ook al aan het account gekoppeld en straks eens kijken of ik m'n email adres eventueel ook nog kan veranderen. Dit was echt de eerste keer dat ik me ooit zorgen heb gemaakt permanent een account kwijt te raken ...

Nog 2 dagen speeltijd op de teller, dus het wordt tijd voor wat game-time kaarten en dan weer aan het levelen te slaan ... Maar eerst uit eten met collega's!

Ik kom Moogle vannacht wel lastig vallen :)

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 20:06
Iemand al evaring met de SQ support?
ik probeer een prepaidkaart toe te voegen, maar ik blijf de fout "code invalid" krijgen.
kaart gewoon besteld bij bol.com. Er zit wel heel gemeen een 0 of een o in. |:( daarom kan hij de eerste keer fout zijn gegaan.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• psychodude
Sir_Markus schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:46:
Iemand al evaring met de SQ support?
ik probeer een prepaidkaart toe te voegen, maar ik blijf de fout "code invalid" krijgen.
kaart gewoon besteld bij bol.com. Er zit wel heel gemeen een 0 of een o in. |:( daarom kan hij de eerste keer fout zijn gegaan.
Mijn ervaring is dat het minimaal 3 dagen duurt eer je via de support desk bericht terug krijgt, en wacht nog steeds. Indien je een snel antwoord wilt, bellen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door psychodude op 05-10-2013 00:05 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet