• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Perfectshot schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:36:
Ik kan nog niks omdat ik de service niet kan activeren op de site...??
Ga naar deze site: https://secure.square-eni...pp/svc/Login?cont=account
Log in met je SE account en kijk of je een geactiveerde service hebt voor FFXIV

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
dat bedoel ik dus dat is er niet en er staat Code registration currently unavailable.

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Zover ik weet is het enige wat je moet hebben een SE account die een service heeft van FFXIV. En je moet natuurlijk in de vorige beta's hebben gezeten. Waarschijnlijk als je dat niet zat kun je de client pas 17 augustus downloaden. Volgens mij gaat het namelijk niet helemaal lekker daar bij SE.

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
ik zat een de eerste phase maar heb daarna niet meer gespeeld D: mja dan maar wachten tot de 17de. Wanneer kunnen we onze code gebruiken die we hebben gekocht?

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Als je wel in de eerste fase zat heb je volgens mij wel op 16 augustus al toegang, maar zeker weten doe ik het niet. Ook weet ik niet zeker wanneer we de pre-order codes kunnen gebruiken, ik heb die van mij nog steeds niet gekregen. Ik wacht gewoon geduldig op een email van SE.
Hopelijk komt er ergens een duidelijke anouncement over hoe en wat.

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

MarluXiaXl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:30:
De client kan gedownload worden! Ik ben hier nu aan het downloaden met 5,6MB/s ( max downloadsnelheid ) :)
Ik haal um momenteel binnen op 4Mb/s

maar gezien we toch nog niet kunnen spelen, tijd zat!
Ik hoop iig dat ik toe kom aan spelen dit weekend...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Me chick naar me huis gestuurd om me pc aan te zetten zodat ik even de download al kan starten =p Maargoed ik denk dat het morgen toch pas vanaf een uur of 1 smiddags ofzo kan toch? dan ben ik alweer bijna naar me werk dus ja :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Als je voor de beta bent uitgenodigd 1, 2 of 3 dan heb je op de 16e speelrecht in P4!!
Ik haal hem nu op 4 Mb/s binnen, dus wordt een nachtje opblijven, joepie!!!!
Zo'n enorme zin in morgen joh, geen idee waarom eigenlijk.... ;)

Oh en nog ff over het topic battlelag, ik bedacht me opeens weer hoe het zat, Yoshi heeft het uitgelegd namelijk, er was een fictieve cirkel om karakters heen bedacht waar het spel dus mee kan berekenen of je op tijd uit de schadecirkel bent gegaan en of je ver genoeg weg bent gekomen.
Deze cirkel was voor alle karakters gelijk, dus daar kwam die gein vandaan. Wat ze nu hebben gedaan is de cirkel aangepast tot een dot / punt in het centrum van je karakter zodat er dus geen rare optische verwarringen kunnen ontstaan bij de spelers. Maar of dat de lading dekt gaan we vanaf morgen meemaken.
En ik heb een hele lange loyale adem voor wat betreft het fixen van bugs groot of klein, zolang het maar goed voor mijn cortisol gehalte blijft haha.... :)
Nightcrowy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:43:
Als je voor de beta bent uitgenodigd 1, 2 of 3 dan heb je op de 16e speelrecht in P4!!
Ik haal hem nu op 4 Mb/s binnen, dus wordt een nachtje opblijven, joepie!!!!
Zo'n enorme zin in morgen joh, geen idee waarom eigenlijk.... ;)
hoezo nachtje opblijven? :P hij begint morgen pas toch?

• Nightcrowy
Zal toch wel gewoon weer 11.00 in de ochtend zijn zoals de vorige fase....

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nightcrowy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:44:
Zal toch wel gewoon weer 11.00 in de ochtend zijn zoals de vorige fase....
correct

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Nightcrowy
ik zeg joepie!!!!!!!!!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Overigens, voor alle mensen die ene pre-order hebben staan:
For all countries outside of Japan, registration of the pre-order bonus code is scheduled to begin on the 20th of August, 2013.
source: Click Me!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
YES! Een dag voordat ik op vakantie ga nog effe checken! :D
Made my day.

Verwijderd

Als ik op de client kan inloggen en de game kan downloaden, heb ik dan toegang tot de open beta?

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Dawn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:51:
Overigens, voor alle mensen die ene pre-order hebben staan:

[...]

source: Click Me!
Nice, bedankt! Kan ik met een gerust hart wachten :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:05:
Als ik op de client kan inloggen en de game kan downloaden, heb ik dan toegang tot de open beta?
als je in fase 3 of daarvoor al hebt gespeeld wel.. en anders pas vanaf 17 augustus (heb je nog helemaal niet geregistreerd voor beta dan moet je dat de 17e doen

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Niet vergeten op de poll te stemmen voor de keuze van server voor de Company of Tweakers! Deze zal vanavond om 22:00 sluiten i.v.m keuze van server voor de open beta.

De huidige keuze is Moogle en tenzij er ontzettend veel op Midgardsormr of Cerberus wordt gestemd zal dat niet veranderen. Check de poll in de OP ;)

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
MarluXiaXl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:30:
De client kan gedownload worden! Ik ben hier nu aan het downloaden met 5,6MB/s ( max downloadsnelheid ) :)
Hij ging bij mij maar 7.8mb/sec (10% van max download snelheid). Mgoed, daar komt het ook wel mee binnen :)

Morgen 11 uur, woohoo, finally kan ik met mijn katje spelen

• Nightcrowy
Ik ga die van mij afbeulen hoor! Geen drinken en eten tenzij het goed is voor zijn ontwikkelingssnelheid natuurlijk en werkdagen van zeker 12 uur.... ;)

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Phoenix_the_II schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:46:
[...]

Hij ging bij mij maar 7.8mb/sec (10% van max download snelheid). Mgoed, daar komt het ook wel mee binnen :)

Morgen 11 uur, woohoo, finally kan ik met mijn katje spelen
7.8Mb/s is 50% van een lijnsnelheid van 120Mbit...
Als het bij jouw maar 10% is het je een Gigabit DSL lijn...

Lijkt me onwaarschijnlijk :) (note: Mb/s != Mbit)

• Phoenix_the_II
Dawn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:12:
[...]

7.8Mb/s is 50% van een lijnsnelheid van 120Mbit...
Als het bij jouw maar 10% is het je een Gigabit DSL lijn...

Lijkt me onwaarschijnlijk :) (note: Mb/s != Mbit)
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2511029221.png }:O

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb vlak na de release van ff14 gekocht maar deze is nog niet omgezet naar de realm reborn versie.
lees op veel plekken dat dit automatich gebeurd ook kan ik blijkbaar nog niet opgeven voor de beta.
moet zeggen ik raak redelijk verdwaald in alle website's van square enix en ff14.

Battletag Vakasha#2284

Dembar schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:17:
Ik heb vlak na de release van ff14 gekocht maar deze is nog niet omgezet naar de realm reborn versie.
lees op veel plekken dat dit automatich gebeurd ook kan ik blijkbaar nog niet opgeven voor de beta.
moet zeggen ik raak redelijk verdwaald in alle website's van square enix en ff14.
ja van websites beheren enzo kunnen ze nog veel leren =p .. maar het wordt inderdaad automatisch omgezet

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:23:
[...]

ja van websites beheren enzo kunnen ze nog veel leren =p .. maar het wordt inderdaad automatisch omgezet
Kan Dembar dan ook genieten van entrance op de 20e? Zoals degenen die een pre order hebben geplaatst?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

zelfs mensen zonder de game en/of de oude game kunnen deze beta joinen.. daarom is het een OPEN beta :) .. als die er niet de 16e in kan moet hij zich de 17e nog registreren voor de beta.
is ook al een keer of 5 vermeld in de laatste 2 pagina's =p

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2013 22:27 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ja, dat is de open beta, welke morgen/overmorgen begint.

Echter die sluit maandag weer en dan kunnen degenen met een pre-order beginnen/verder gaan. Ik vraag me af of degenen met een oud abo dan ook weer kunnen joinen of dat die tot de officiële release datum moeten wachten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:26:
zelfs mensen zonder de game en/of de oude game kunnen deze beta joinen.. daarom is het een OPEN beta :) .. als die er niet de 16e in kan moet hij zich de 17e nog registreren voor de beta.
is ook al een keer of 5 vermeld in de laatste 2 pagina's =p
Kerel, het is niet nodig snappy te gaan doen wanneer je zelf een vraag niet goed leest of begrijpt.

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Knikker je temp files en cache is leeg, 500Mb/s lukt alleen op een backbone en geen beschikbare/betaalbare DSL lijn haalt die snelheid ;)

• Phoenix_the_II
Dawn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

Knikker je temp files en cache is leeg, 500Mb/s lukt alleen op een backbone en geen beschikbare/betaalbare DSL lijn haalt die snelheid ;)
Zei ik dat het DSL is? Glasvezelt weeeeeeeee :)

nou vooruit dan speciaal voor je van huidig moment:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2903099496.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3828392/Ookla%20NetGauge%20Demo%20Speed%20Test.png

[ Voor 26% gewijzigd door Phoenix_the_II op 15-08-2013 22:50 ]

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
En de poll is gesloten! Wat ik zie is dat Moogle (EU) de server is waar de meeste de Company of Tweakers willen.

Phoenix, mag ik bij jou internet komen aftappen? :9~

• Phoenix_the_II
Weet niet of mijn wifi dat haalt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Phoenix_the_II op 15-08-2013 22:54 ]

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:54:
En de poll is gesloten! Wat ik zie is dat Moogle (EU) de server is waar de meeste de Company of Tweakers willen.

Phoenix, mag ik bij jou internet komen aftappen? :9~
Moogle krijgt wel gigantisch veel Fransen en mensen die er erotisch willen roleplayen :|

Utros en Gilgamesh worden de grootste servers, denk dat ik toch voor Gilgamesh ga

• Phoenix_the_II
Naja, maar gaan maffen dan. En diegene die denken morgen om 11:00 meteen te kunnen spelen: Slaap nog maar even door, in MMO geschiedenis heeft nog nooit een MMO op launch tijd de hoeveelheid login requests kunnen afhandelen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:57:
[...]
Moogle krijgt wel gigantisch veel Fransen en mensen die er erotisch willen roleplayen :|

Utros en Gilgamesh worden de grootste servers, denk dat ik toch voor Gilgamesh ga
Links graag, ik kan namelijk niks vinden. 1 RP community voor Moogle ( EU ) is alles wat ik kan vinden.
Dit zijn de andere grote PvE en PVP Free company's op Moogle.
Community 1
Community 2
Community 3
En een hele lijst met andere bekende community's

Ik zie hier maar 1 Franse community staan en 1 italiaanse ( staat hier niet tussen maar wel bij google als 1 youtube video ) En daarbij ga ik zelf niet naar gilgamesh puur omdat heel NA en half EU daar naar toe gaat, ik heb geen zin in queue times.

De poll was er al 3 dagen en er was genoeg tijd om hier over te discussiëren. Sommige mensen ( waaronder mijzelf ) willen al tijdens de open beta erg ver komen om bij launch een leuke voorsprong te hebben, dus server keuze is erg belangrijk. Zo hoeven deze mensen hun characters na de open beta niet weg te gooien, dat zou zonde zijn.
Ik gun feedback van harte en ik vind discussies echt niet erg maar hier kan ik nu niks meer mee ;) Ik wil dus erg graag duidelijk maken zodat hier geen verwarring over ontstaat.
De Free Company of Tweakers komt op Moogle ( EU )!

Sorry voor de agressieve toon, niet zo bedoeld maar ik kan het even niet anders verwoorden.

[ Voor 44% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo is die hier ook niet aangekomen :) ik ben ook van plan om ver te komen dit weekend al weet ik nu al dat het gaat tegenvallen ivm me vrije tijd. Maar 1 ding is zeker en dat is dat ik met deze mmo de tijd neem om het verhaal te volgen en niet next next next druk zoals normaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:30:
[...]

Kerel, het is niet nodig snappy te gaan doen wanneer je zelf een vraag niet goed leest of begrijpt.
"Kerel" ik doe helemaal niks snappy (weet eigenlijk niet eens wat het betekent) zei het gewoon normaal. Er is geen early acces gelijk na de open bèta. De 20 zijn alle servers weer dicht en de 24ste tot en met 26 is de early acces Die de 27ste overloopt in de launch wat ze hopen te doen zonder downtime wat betekent dat wij early access users gewoon kunnen door blijven spelen :*) :*) (nu kan je denk ik wel zeggen dat ik snappy deed O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Oh ja hoor, permabanned van de beta forums vanwege een wat hardere woordkeuze. zucht.. naja de beta forums bestaan toch niet meer lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:36:
[...]

"Kerel" ik doe helemaal niks snappy (weet eigenlijk niet eens wat het betekent) zei het gewoon normaal. Er is geen early acces gelijk na de open bèta. De 20 zijn alle servers weer dicht en de 24ste tot en met 26 is de early acces Die de 27ste overloopt in de launch wat ze hopen te doen zonder downtime wat betekent dat wij early access users gewoon kunnen door blijven spelen :*) :*) (nu kan je denk ik wel zeggen dat ik snappy deed O-) )
Dat is dan in tegenspraak met de info welke men geeft nadat je een game aanschaft, want dan krijg je de melding dat je vanaf 20 augustus al kan spelen. En dat was gisterenavond toen ik mijn pre-order afrondde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:03:
[...]

Links graag, ik kan namelijk niks vinden. 1 RP community voor Moogle ( EU ) is alles wat ik kan vinden.
Community 1
Community 2
Community 3

Ik zie hier maar 1 Franse community staan en 1 italiaanse ( staat hier niet tussen maar wel bij google als 1 youtube video ) En daarbij ga ik zelf niet naar gilgamesh puur omdat heel NA en half EU daar naar toe gaat, ik heb geen zin in queue times.

De poll was er al 3 dagen en er was genoeg tijd om hier over te discussiëren. Sommige mensen ( waaronder mijzelf ) willen al tijdens de open beta erg ver komen om bij launch een leuke voorsprong te hebben, dus server keuze is erg belangrijk. Zo hoeven deze mensen hun characters na de open beta niet weg te gooien, dat zou zonde zijn.
Ik gun feedback van harte en ik vind discussies echt niet erg maar hier kan ik nu niks meer mee ;) Ik wil dus erg graag duidelijk maken zodat hier geen verwarring over ontstaat.

Sorry voor de agressieve toon, niet zo bedoeld maar ik kan het even niet anders verwoorden.
Bedankt voor de poll etc, Moogle it is blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Phoenix_the_II schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:57:
Naja, maar gaan maffen dan. En diegene die denken morgen om 11:00 meteen te kunnen spelen: Slaap nog maar even door, in MMO geschiedenis heeft nog nooit een MMO op launch tijd de hoeveelheid login requests kunnen afhandelen.

:)
Denk dat het wel meevalt, alleen de mensen die al eerder de beta gedaan hebben kunnen er dan in, de rest mag pas op de 17e.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Even voor ngangatar en dayuum een tip voordat jullie, hier in dit onwijs gezellige en informatieve forum, de sfeer nogal "snappy" maken.... ;) Lees pagina 1 van dit forum voordat je vragen gaat stellen, daar staat al heel veel informatie voor je klaar. Verder check je facts voordat je ze deelt hier anders schep je alleen maar verwarring voor de anderen joh. Thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:26:
[...]

Dat is dan in tegenspraak met de info welke men geeft nadat je een game aanschaft, want dan krijg je de melding dat je vanaf 20 augustus al kan spelen. En dat was gisterenavond toen ik mijn pre-order afrondde.
Heb je je pre-order zeker niet op de officiële site gekocht of wel? Want square enix heeft dat daar niet staan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Phoenix_the_II schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:41:
[...]

Zei ik dat het DSL is? Glasvezelt weeeeeeeee :)

nou vooruit dan speciaal voor je van huidig moment:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had al gevonden dat het Fiber was (Google ISP ftw), reden waarom ik het niet snapte is omdat er op 500Mb/s door geen elke aanbieder gedownload kan worden.

v.b.
120MBit van Ziggo is max 16Mb/s downloadsnelheid (theoretisch maximum)

500Mb/s : 16Mb/s = 31.25Mb/s
31.25Mb/s x 120 = 3750Mbit internetverbinding m.a.w. 3.5Gbit

je tweede plaatje laat nu exact zien wat ik hoopte; je zit op een 500/500Mbit (overhead daargelaten) glaslijn which is very nice! :D Ik ben er jaloers op.
(nog steeds geldt Mb/s != Mbit)

enfin, iets meer OT.
Gezien nu duidelijk is dat we naar Moogle gaan zal ik later vandaag (lees: vanavond na het bouwmarktshoppen) de Website aanpassen voor de [CoT] en wat laatste details ingeven.

Wie gaat er, tijdens lauch/headstart de Company aanmaken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:22:
[...]

Gezien nu duidelijk is dat we naar Moogle gaan zal ik later vandaag (lees: vanavond na het bouwmarktshoppen) de Website aanpassen voor de [CoT] en wat laatste details ingeven.

Wie gaat er, tijdens lauch/headstart de Company aanmaken eigenlijk?
dat is ook nog is de vraag ja =p is er al bekend wat je nodig hebt om een FC te maken? buiten die charter om die je door een paar mensen moet laten signen.

stel dat je wat GIL nodig hebt kunnen we best wat inleggen allemaal ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik alleen wel echt een nadeel vind zijn die dubbele namen XD dat je een voor en achternaam moet verzinnen. ik weet nu gewoon niet hoe ik me character moet noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het eigenlijk om een character van lvl 1 naar 50 te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:59:
Wat ik alleen wel echt een nadeel vind zijn die dubbele namen XD dat je een voor en achternaam moet verzinnen. ik weet nu gewoon niet hoe ik me character moet noemen
http://fandango.exp.jp/name-generator.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:03:
[...]

Community 1
Community 2
Community 3

Ik probeer jullie zeker niet van gedachten te veranderen, was eerder voor mijzelf. De informatie komt voornamelijk van reddit en 4chan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja wel gedaan maar vind ik stom =p
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:
zou het niet precies durven zeggen. maar gok gemiddeld een maandje ofzo voor je eerste job.
Maar dat verzin ik helemaal ter plekke hoor. zoiets verwacht ik meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:08:
[...]

ja wel gedaan maar vind ik stom =p

[...]

zou het niet precies durven zeggen. maar gok gemiddeld een maandje ofzo voor je eerste job.
Maar dat verzin ik helemaal ter plekke hoor. zoiets verwacht ik meer
Zoals altijd zal je vast wel weer zo'n gek hebben die het in een dag of 2 doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik ook echt geen idee al dagen lang haha pffff....
Ik denk dat degene die hier bij tweakers iets van leiderschap cq autoriteit heeft of iets in die strekking ook de aangewezen fc leider cq creator kan zijn. Als de rest dan gil doneert komt dat gedeelte ook wel goed. Laten we gelijk ook ff afspreken hoe de ranks gaan zijn en ik heb zelf een allergie voor spelers die straks gil bijdragen voor de fc en daarmee dan ook denken leider te worden enzo if you get my drift. Over drift gesproken te veel kapiteinen op het dek laat de boot alleen maar zinken.... haha lulliger kan ik het niet bedenken nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:
Het kan zo snel als je zelf wil/de tijd hebt natuurlijk.
Echter als je de game 'normaal' speelt duurt het gemiddeld genomen een maandje.
(v.b. mijn eerste WoW character kostte me 19 dagen (dus 19x24u) om op LV60 te brengen)

Exact is het nooit te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:12:
Ik denk dat degene die hier bij tweakers iets van leiderschap cq autoriteit heeft of iets in die strekking ook de aangewezen fc leider cq creator kan zijn. Als de rest dan gil doneert komt dat gedeelte ook wel goed. Laten we gelijk ook ff afspreken hoe de ranks gaan zijn en ik heb zelf een allergie voor spelers die straks gil bijdragen voor de fc en daarmee dan ook denken leider te worden enzo if you get my drift. Over drift gesproken te veel kapiteinen op het dek laat de boot alleen maar zinken.... haha lulliger kan ik het niet bedenken nu ;)
maar ranks enzo hebben we nog even de tijd want FC kan pas gemaakt worden bij early access/ launch en niet deze open beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:12:
momenteel had ik zoiets verzonnen...
Simple, yet effective

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17455696/FFXIV/FFXIV%20CoT.PNG

edit: Roles staan nog even op de tocht, waarschijnlijk dat die aangepast worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dawn op 16-08-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Nee precies zekers nu eerst lekker ff spelen hoor!! Vind het zo lullig voor je dat je moet werken joh, heb je geen last van je keel dan.... of een afstapje bij de voordeur die je zogenaamd ff over het hoofd zag of een grote bouwkraan in de buurt die toen je de hond uitliet per ongeluk wat staal liet vallen.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:18:
Nee precies zekers nu eerst lekker ff spelen hoor!! Vind het zo lullig voor je dat je moet werken joh, heb je geen last van je keel dan.... of een afstapje bij de voordeur die je zogenaamd ff over het hoofd zag of een grote bouwkraan in de buurt die toen je de hond uitliet per ongeluk wat staal liet vallen.... :-)
hahahah lul ! :*) ja ik wordt gek XD 2 vrienden die ook gaan spelen zijn vrij en zitten me ook al te pesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

*ramblesaboutworkandworkinmyappartment*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:19:
[...]
hahahah lul ! :*) ja ik wordt gek XD 2 vrienden die ook gaan spelen zijn vrij en zitten me ook al te pesten
Goh , je zou maar zo gaan spelen ;). Al verwacht ik zelf dat eerst de server 3 keer plat gaat in het eerste half uur :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Hunterrnl op 16-08-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/FF_XIV_EN

Hier kan je de laatste updates lezen. Login wordt beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
ik wilde van het weekend eens kijken naar de nieuwe FF, maar als ik deze thread zo lees (en de site naspeur) dan bekruipt me het gevoel dat de open beta niet open is voor de hele wereld. Ik kan een account aanmaken maar volgens de launcher zijn er geen services beschikbaar.

Is het mogelijk voor iemand die nog nooit ff heeft gespeeld om aan de open beta deel te nemen. En zoja: hoe en waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Je kan morgen op de volgende site een key aanvragen: http://entry.ffxiv.com/beta/index_en.html

[ Voor 1% gewijzigd door Aegean op 16-08-2013 10:41 . Reden: NA > EU ;x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denan schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:39:
ik wilde van het weekend eens kijken naar de nieuwe FF, maar als ik deze thread zo lees (en de site naspeur) dan bekruipt me het gevoel dat de open beta niet open is voor de hele wereld. Ik kan een account aanmaken maar volgens de launcher zijn er geen services beschikbaar.

Is het mogelijk voor iemand die nog nooit ff heeft gespeeld om aan de open beta deel te nemen. En zoja: hoe en waar? :)
Morgen kan je je gewoon inschrijven voor de open beta

Alleen als je mee hebt gedaan aan de vorige beta kan je vandaag al beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Ah helder. En is het mogelijk om de client vast te preloaden? Ik heb de client gedownload die iemand een paar pagina's terug gelinked had maar die wil volgens mij pas gaan downloaden na het invullen van een valid account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:08:
[...]

Ik probeer jullie zeker niet van gedachten te veranderen, was eerder voor mijzelf. De informatie komt voornamelijk van reddit en 4chan.
Snap ik, het was uiteindelijk ook niet meer post alleen op jou gericht maar gewoon om duidelijk te maken dat het Moogle word ;)

Je kan de client al wel gewoon downloaden, Blijkbaar kan dat dus niet als je nog geen service account hebt. Dus heb je die nog niet dan moet je wachten tot 17 augustus. De link staat tussen handige links in de eerste post ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denan schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:43:
Ah helder. En is het mogelijk om de client vast te preloaden? Ik heb de client gedownload die iemand een paar pagina's terug gelinked had maar die wil volgens mij pas gaan downloaden na het invullen van een valid account.
klopt.. kan niet helaas (niet via de officiele weg tenminste, en een andere manier zou ik niet weten)

Maar misschien heb ik geluk en kunnen jullie allemaal pas om een uurtje of 10 vanavond spelen hahah heb ik bijna niets gemist :*) :*) :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

Snap ik, het was uiteindelijk ook niet meer post alleen op jou gericht maar gewoon om duidelijk te maken dat het Moogle word ;)

Je kan de client al wel gewoon downloaden, Blijkbaar kan dat dus niet als je nog geen service account hebt. Dus heb je die nog niet dan moet je wachten tot 17 augustus. De link staat tussen handige links in de eerste post ;)
Ah.. die had ik al. Afwachten wat er morgen gaat gebeuren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Damn, ik wilde niet lezen dat data van deze beta niet gewiped gaat worden, nu ga ik een weekend lang alleen maar dit spelen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play button is beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
En daar houdt het ook bij op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol zit erin en maintenance message is weg maar de start knop in intro scherm is grayed out =p en zoals bij vorige fase zal dit wel extreem lang doorgaan =p en kunnen we vanavond pas spelen :*) ik hou gewoon op met zeuren en proberen en zie het vanavond allemaal wel =p

[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Dawn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:17:
[...]

momenteel had ik zoiets verzonnen...
Simple, yet effective

[afbeelding]

edit: Roles staan nog even op de tocht, waarschijnlijk dat die aangepast worden.
Prima toch? Moeten we binnenkort nog wel even overleggen over Leader + Officers
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:01:
lol zit erin en maintenance message is weg maar de start knop in intro scherm is grayed out =p
Goed genoeg voor mij! :D Ik ben al bezig in de settings :p

[ Voor 23% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ennn de login servers zijn gecrashed hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
ja joh ik krijg steeds een 202 error, wacht het maar ff af hoe en wanneer de piek is gedaald enzo...
Kan ik mooi nog even op mijn achternaam studeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:42:
[...]

Heb je je pre-order zeker niet op de officiële site gekocht of wel? Want square enix heeft dat daar niet staan hoor
Juist wel, vandaar dat ik zo verbaasd ben. Ik heb gisterenavond de pre order op de officiële website gekocht voor 39,99 en in het scherm wat daarna kwam kreeg ik deze melding. Omdat deze haaks staat op de overige informatie welke ik las heb ik mijn vraag gesteld.

had het een of andere reseller geweest had ik het uiteraard met een flinke korrel zout genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:09:
[...]

Zoals altijd zal je vast wel weer zo'n gek hebben die het in een dag of 2 doet :P
Die zijn er altijd en vroeger was ik ook zo, dit keer ben ik van plan om lekker rustig aan te gaan doen :). Lukt me de laatste tijd steeds en steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik zit er nu in.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Jullie kunnen tenminste nog blijven proberen, ik zit nog tot 18:00 op werk :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, elke launch is altijd hetzelfde. Zelden dat men het goed op orde heeft.

Vorr allen die kunnen spelen vandaag, veel plezier en make some fun! We zien elkaar van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Players in queue: 28. Ach ja, moet er wat voor over hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
pfff ik blijf een 2002 error krijgen dus kom niet verder, startknop greyed out also....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik krijg geen server list te zien voor Group NA/EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xondox schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:23:
Ik krijg geen server list te zien voor Group NA/EU
same here. moet huilen hahah

eindelijk voor mekaar :D! nu een miqóte en highlander aangemaakt en ga ik allebei even klein beetje rondlopen enzo om te kijken wat ik nou echt wil spelen

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
bipolaire huilbui aan deze kant pffff...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ik zie al wel dat ik nog vrij weinig mis aan de Beta x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb hem gerestart en kan nu wel de servers zien! Arcanist op Gilgamesh begonnen!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
I'm in! :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:43
Ngangatar schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:19:
Hehe, elke launch is altijd hetzelfde. Zelden dat men het goed op orde heeft.

Vorr allen die kunnen spelen vandaag, veel plezier en make some fun! We zien elkaar van het weekend.
Het is nog geen eens launch, maar beta :p. De launch moet nog komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Je characters die je kon maken. Ziet hij deze automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
(jarig!)
Ryatzu schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:53:
Volgens mij moet je bij het creëren van een character Load Appearance Data kiezen om je eerder gemaakte character in te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:53:
ja maar je moet eerst cancelen en dan create new doen.
Ja je moet ze wel gesaved hebben in die benchmark en dan nu op load drukken

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ja al gelukt. Alleen nu werkt character selection niet meer. Krijg een error bij het opslaan.
Krijg nu wel een server lijst te zien maar Moogle staat er niet meer tussen?
Offline?

Edit:: Blijkbaar slaat hij dan ook niet je character op :S
Blijkbaar knalt de lobby server er telkens uit omdat iedereen een nieuwe char voor arcanist wilt aanmaken.

[ Voor 64% gewijzigd door Ryatzu op 16-08-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Xion Twilight hier, heb je geadd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Zo ff nieuwe naam verzonnen maar.... en heel dom mijn karakter weg gegooid waardoor ik niet meer op Moogle kan nu.... wordt soms zo blij van mezelf :(
Wel heel snel hoor zo'n stop op een server....
Maar goed ik ga Everistus Caesaries heten strakjes als ik op Moogle mag, betekend "aangenaam behaard" haha.... ;)
Hoe zat het trouwens ook alweer met karakterswitch between servers?

[ Voor 80% gewijzigd door Nightcrowy op 16-08-2013 12:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet