Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

ja klopt, opzich spreekt iedereen wel engels ja maar heb je ook weer dat mensen gaan raiden als hier sochtends bijna je wekker gaat
Ik heb altijd MMORPGs op Amerikaanse servers gespeeld en dat bevalt me gewoon erg goed omdat iedereen goed Engels spreekt en niet van die Poolse/Spaanse spammers hebt die geen woord Engels spreken. Hoewel ik hoop dat deze game minder kinderen zal aantrekken dan WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:05:
[...]

Hoewel ik hoop dat deze game minder kinderen zal aantrekken dan WoW.
Dat zal een stuk minder zijn dan WoW idd. laten we het hopen. bij FFXI was dit in ieder geval wel het geval =p FFXI was over het algemeen veel te moeilijk voor kiddies

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

ja klopt, opzich spreekt iedereen wel engels ja maar heb je ook weer dat mensen gaan raiden als hier sochtends bijna je wekker gaat
Dit dus;

ondanks dat alle servers gehost worden in de US (fuck off, seriously?!), is Raiden/Dungeoneeren wel practisch in 'onze' tijdzone.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Major Carnage schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:55:
Ach iedereen hier gaat toch naar moogle, daar is het voor ons als outsiders niet eens de moeite om een poll in te vullen :p
Als iedereen die het al weet stemt kan er misschien nog verandering in komen. Ik ga puur naar moogle omdat er een paar communities zitten waarvan ik weet dat die actief zijn in end game content met merendeel in onze tijdzone. Maar dit betekent niet dat het in andere servers er niet of minder is. Ik wil best naar andere servers, maar ik wil sowieso dat er genoeg mensen actief zijn in end game content en dat er Engels wordt gesproken ( ik ga niet dood van 4-5 spanjaarden die in Ul'dah lopen te chatten. De helft non-Engels wordt me teveel ).

Dus als het meer mensen niet uitmaakt waar de Tweakers Free company komt en jullie zijn met 7-8 man die naar Cerberus/Midgardsormr gaan en willen mee doen en het is een grote meerderheid dan is dat een goede mogelijkheid toch? We kunnen helaas niet iedereen tevreden houden als het over locatie van guild gaat, maar de guild moet toch ergens komen. Dus vooral gewoon stemmen, je wint er alleen maar mee :)
Dawn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:28:
ondanks dat alle servers gehost worden in de US (fuck off, seriously?!), is Raiden/Dungeoneeren wel practisch in 'onze' tijdzone.
Ja EU servers zitten in NA, tot nu toe heb ik bij de beta niks ergs gemerkt. Hopelijk dat het na launch ook zo blijft.

[ Voor 13% gewijzigd door MarluXiaXl op 13-08-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
ik volg wel de meest actieve personen :) ik zal de beta wel in moogle spelen denk ik en zie dan wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Hieronder de poll voor de keuze van de server voor de Tweakers Free Company ( Guild ). De server die met een overtuigende voorsprong ( 70-75% van de stemmen ) heeft zal worden gekozen. Als er 2 of misschien zelfs 3 servers zijn die erg dicht bij elkaar liggen met het aantal stemmen stel ik voor dat ieder een woord mag doen waarom zijn/haar server wel gekozen moet worden. Het liefst onderbouwen met feiten, zoals sites naar communities, een onofficiële lijst van guild locations e.d.
Let op! Er zit geen verschil tussen latency bij EU en NA. Alle EU en NA servers staan in NA.
Poll: Op welke server zie je Tweakers Free Company het liefst?
Adamantoise NA
Behemoth NA
Cactuar NA
Coeurl NA
Diabolos NA
Gilgamesh NA
Goblin NA
Leviathan NA
Malboro NA
Midgardsromr NA
Ultros NA
Cerberus EU
Moogle EU
Odin EU
Shiva EU
Maakt mij niks uit EU/NA
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387368&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: Ik heb voor maakt mij niks uit gestemd omdat ik mij hoe dan ook kan vermaken met deze game. Ik denk dat op elke server Raiden en Dungeons geen probleem zullen zijn :)
Niet mee eens met mijn aanpak? Laat het even weten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MarluXiaXl op 13-08-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ik zit op midgardsromr, meer vanwege dat ik geen flame war tussen duitsers polen fransen ect wilt zien. Te vaak in vorige MMO's meegemaakt. Aangezien 99% van NL ook engels spreekt en latency geen argument is. Kies ik lekker voor een US server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Ik had er geen optie tussen gedaan voor Alleen NA of Alleen EU servers omdat de verschillen te klein zijn daarvoor. Ik zou zeggen stem op midgardsormr of wacht tot dat meer mensen hebben gestemd en stem op de meest populaire NA server. Ik zelf heb gelukkig zulke flame wars niet vaak meegemaakt. Op rift 3-4x en in GW2 een enkele keer, vooral bij WvW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:54:
Hoe zit het nou met servers? kan ik met een Europeese account ook op Amerikaanse servers spelen? Spreekt tenminste iedereen Engels
Op de US servers kom je ook veel spaans tegen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
mordekaiser es best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Phoenix_the_II schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:45:
Ik zit op midgardsromr, meer vanwege dat ik geen flame war tussen duitsers polen fransen ect wilt zien. Te vaak in vorige MMO's meegemaakt. Aangezien 99% van NL ook engels spreekt en latency geen argument is. Kies ik lekker voor een US server...
Ik heb in verschillende spellen op NA servers gespeeld en werd er redelijk gek van dat men ging raiden op het moment dat ik al in mijn bed lag.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Ngangatar schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:14:
[...]
Ik heb in verschillende spellen op NA servers gespeeld en werd er redelijk gek van dat men ging raiden op het moment dat ik al in mijn bed lag.
Dit is voor mij ook het enige waar ik een beetje mee zit. Ik vindt het niet erg om laat in de avond nog online te komen om fatsoenlijk een raid/dungeon party te vinden. Maar midden in de nacht of morgen vroeg is me net te gek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:25:
zijn al die servers die je er tussen hebt gezet nieuwe servers of ook legacy? want ik wil sowieso op een nieuwe server =p
Zijn allemaal non-legacy servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Moogle gevote omdat de meesten er heen gaan/willen, maar eigenlijk boeit het me niet zo :x

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:48:
[...]

Uit de categorie Polls lijkt me deze ook wel handig om vast te hebben lopen;

Poll: Naar welke server ga je?
Ragnarok (Legacy)
Cerberus
Moogle
Odin
Shiva
Tussenstand:
[afbeelding]

Dan is er iig te zien waar de meeste animo voor zal zijn.
Als ik vragen mag is er inmiddels een tweakers guild?
(zou graag willen joinen als dit het geval is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:11:
[...]

Dat zal een stuk minder zijn dan WoW idd. laten we het hopen. bij FFXI was dit in ieder geval wel het geval =p FFXI was over het algemeen veel te moeilijk voor kiddies
Ik had FFXI destijds geimporteerd uit de US en vond het geweldig hoe goed de community en de manier waarop Japanse en Amerikaanse spelers met elkaar samenspeelde.

Denk alleen dat je nooit meer een community zal krijgen zoals deze in FFXI was. ;(

MMORPGS zijn nou eenmaal een stuk meer mainstream geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
ja maar meeste ''kinderen'' betalen geen 25 euro per 2i maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:02:
[...]

Nog niet, MarluXiaXl is een beetje aan het kijken wie er interesse heeft en naar welke server we gaan.
Daarnaast hebben we nog geen naam verzonnen...

duss... mensen ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:02:
[...]
Nee, die is er nog niet. Maar we zijn al druk bezig om het voor elkaar te krijgen. We zijn nu bij het laatste aangekomen en dat is kiezen op welke server de guid komt. In de OP (Openings post) staan alle polls met uitleg, dus je kan gewoon stemmen :)
Verkeerd spel huehuehue :+
Perfectshot schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:06:
ja maar meeste ''kinderen'' betalen geen 25 euro per 2i maanden :)
Dit is volgens mij nog steeds één van de belangrijkste redenen waarom de community goed zal worden. Het is een grote instap drempel en je moet het erg graag willen, en je moet het je kunnen veroorloven.
Dawn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

Nog niet, MarluXiaXl is een beetje aan het kijken wie er interesse heeft en naar welke server we gaan.
Daarnaast hebben we nog geen naam verzonnen...

duss... mensen ideeen?
Ik heb om eerlijk te zijn nog helemaal niet aan een naam gedacht. Ook maar een poll/wedstrijd voor houden dan maar? :p Maar wat we als eerst even moeten vaststellen is of we duidelijk willen hebben dat we van Tweakers zijn. Dus net zoals bij GW2 duidelijk tweakers vermeldt hebben in de naam, of het los houden van tweakers? Ik dacht er zelf wel aan om Tweakers erin te betrekken omdat meeste mensen dat wel kennen en je kan er denk ik wel genoeg namen mee verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Guild of Tweakers kan prima in dat opzicht :p
Of Company of Tweakers for that matter, net wat practisch wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Die laatste is wel erg cool vind ik!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Company of Tweakers heeft inderdaad wel wat en past ontzettend goed :D
Edit: Wat andere namen:
• The Tweakers Company
• Tweaking Company

Ik ben niet echt creatief :z

[ Voor 42% gewijzigd door MarluXiaXl op 13-08-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:28:
Company of Tweakers heeft inderdaad wel wat en past ontzettend goed :D
Edit: Wat andere namen:
• The Tweakers Company
• Tweaking Company

Ik ben niet echt creatief :z
Company of Tweakers got my vote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ben vast wat aan het bekijken met een site ofzo...

lees; dit is 15m werk geweest.
http://cot-ffxiv.shivtr.com/

needs some work x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Dawn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:47:
ben vast wat aan het bekijken met een site ofzo...

lees; dit is 15m werk geweest.
http://cot-ffxiv.shivtr.com/

needs some work x)
Dit is via guildportal?Via shivtr ofc...... Het ziet er in ieder geval goed uit.Ik dacht zelf meer aan enjin. Daar is de site van de GW2 guild ook mee gemaakt: http://guildoftweakers.org/ Vond ik zelf altijd goed werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

op de GoT site van GW2 ben ik zelf admin, maar als ik zelf mag kiezen wil ik graag wat anders proberen ;)

bovenstaande is gemaakt via Shivtr (zie ook de achtervoegsel), zelfde principe als Enjin (all pre-fab), maar net een tikje anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Oh ja, daar hadden we het inderdaad nog over, excuses :p Maar ik vindt alles prima hoor, ik ben zelf niet zo thuis van websites. Heb basic HTML, PHP, CSS, SQL ervaring maar daar houdt het op.
Dan houden we voor nu dus http://cot-ffxiv.shivtr.com/ als domain en Company of Tweakers als huidige naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ik zal even kijken aankomende week hoeveel tijd ik in de prepping van die site kan duwen, gezien ik ook nog wat dingentjes moet verven in huis x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
De site hoeft niet af voor/tijdens de open beta lijkt me. Als het voor 27 augustus ready to go is, is het prima. Als je hulp nodig hebt met de website kan ik wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godverdomme toch weer aan het klooien met me character he XD hahah ik komt er gewoon niet uit of ik nou me Hyur wil of me Miq'ote , het is toch je character waar je altijd tegen aan kijkt =p Miq'ote vind ik net iets vetter en cool eruit zien maar aan de andere kant zijn die humans weer wat groter en hebben niet van die rare oren in hun metale helmen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Hm, oren uit metalen helmen is misschien een beetje vreemd ja xD Ik vindt zelf dat Miqo'te een leukere bouw en haarstijl hebben. Maar omdat iedereen miqo'te wilt is het ook weer zo stom om het ook te gaan. Dilemma's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:33:
Hm, oren uit metalen helmen is misschien een beetje vreemd ja xD Ik vindt zelf dat Miqo'te een leukere bouw en haarstijl hebben. Maar omdat iedereen miqo'te wilt is het ook weer zo stom om het ook te gaan. Dilemma's!
de oren komen niet door de helm heen maar de helm is gevormd naar hun oren zeg maar. bij sommige gear is het niet storend maar had in de beta al een paar dingen tegen gekomen waarbij ik me daaraan wel irriteerde ;p maar vooral bij Gladiator gear. mage maakt bijv niet echt uit

(links miq'ote, Rechts Hyur midlander)

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/517/obwi.png

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 14-08-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Oh dan valt het gelukkig nog mee, maar in dit geval haalt het wel het gestroomlijnde design weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 01:08:
Oh dan valt het gelukkig nog mee, maar in dit geval haalt het wel het gestroomlijnde design weg helaas.
ik ben blij dat ze het gedaan hebben op deze manier en niet gewoon die oren door de helm heen gaan maar bij sommige armor is het lelijk =p maargoed ik stop ermee. ben er klaar mee ;p ik kies vrijdag wel en desnoods met Ineminemutte .. achteraf niet tevreden? dan hoop ik maar op een racechange optie XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Even een schaamteloze repost om de poll in het zicht te houden:

Hieronder de poll voor de keuze van de server voor de Tweakers Free Company ( Guild ). De server die met een overtuigende voorsprong ( ~70% van de stemmen ) heeft zal worden gekozen. Als er 2 of misschien zelfs 3 servers zijn die erg dicht bij elkaar liggen met het aantal stemmen stel ik voor dat ieder een woord mag doen waarom zijn/haar server wel gekozen moet worden. Het liefst onderbouwen met feiten, zoals sites naar communities, een onofficiële lijst van guild locations e.d.
Let op! Er zit geen verschil tussen latency bij EU en NA. Alle EU en NA servers staan in NA.
Adamantoise NA
Behemoth NA
Cactuar NA
Coeurl NA
Diabolos NA
Gilgamesh NA
Goblin NA
Leviathan NA
Malboro NA
Midgardsromr NA
Ultros NA
Cerberus EU
Moogle EU
Odin EU
Shiva EU
Maakt mij niks uit EU/NA
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387368&layout=6&sort=prc

Edit: Ik heb voor maakt mij niks uit gestemd omdat ik mij hoe dan ook kan vermaken met deze game. Ik denk dat op elke server Raiden en Dungeons geen probleem zullen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Dat is ook gewoon een keuze waar je recht op hebt hoor ;)
Ben stiekem wel blij om te zien dat Moogle een meerderheid van de stemmen krijgt tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:06
Vandaag in de mail:
Thank you for signing up for the FFXIV: A Realm Reborn Beta Test on Windows PC!

The final beta test will kick off on Monday 16 August 2013 at 9:00 GMT and last until Friday 19 August 2013 at 9:00 GMT.

If you haven’t downloaded the client for Windows PC yet, you can log in to the test forums and download the test client here.

If you have any questions regarding this e-mail or any other aspect of the beta test, please visit the Square Enix Support Center.

We look forward to seeing you in Eorzea!
www.finalfantasyxiv.com
3 dagen maar :( Gelukkig begint mijn vakantie dan net, maar toch, hoop dat ik een goeie feel van het spel kan krijgen.. Ik moet nog overgehaald worden om het te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ondertussen is de open beta client op de PS3 ook al binnen hier.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

vermoedelijk heb ik er overheen gelezen;
kan ik de closed beta client gewoon updaten voor aankomend weekend, of moet ik een nieuwe binnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:26
Thank you for signing up for the FFXIV: A Realm Reborn Beta Test on Windows PC!

The final beta test will kick off on Monday 16 August 2013 at 9:00 GMT and last until Friday 19 August 2013 at 9:00 GMT.

If you haven’t downloaded the client for Windows PC yet, you can log in to the test forums and download the test client here.

If you have any questions regarding this e-mail or any other aspect of the beta test, please visit the Square Enix Support Center.

We look forward to seeing you in Eorzea!
www.finalfantasyxiv.com
Dan moeten we nog drie jaar wachten! :'( Volgens mij heeft iemand niet helemaal goed opgelet :p
Dawn schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:03:
kan ik de closed beta client gewoon updaten voor aankomend weekend, of moet ik een nieuwe binnen halen?
Je moet wel een nieuwe beta client downloaden, en wel hier.

[ Voor 22% gewijzigd door Rob Krauts op 14-08-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Gaat wel lekker daar. Eerst iedereen een mail in het Japans, en nu Monday 16 en Friday 19? Het is toch echt Friday 16 en Monday 19 :P
Maargoed. Ik ga ook op Moogle proberen te komen.
En die vrijdag is toch ook alleen voor de mensen die in P3 zaten? Of heb ik dat verkeerd begrepen.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eorzea.blogspot.nl...ying-masterpiece.html?m=1

Moet zeggen dat ik voor een groot deel wel met hem eens ben.
Ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt.

Eeuwig zonde dat SE FFXI tot de grond toe heeft afgebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:03:
nieuwe client. de link staat een keer of 3 in de laatste 3 pagina's =p

http://gdl.square-enix.com/ffxiv/inst/ffxivsetup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
kan hem alleen niet patchen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:11:
[...]

nieuwe client. de link staat een keer of 3 in de laatste 3 pagina's =p

http://gdl.square-enix.com/ffxiv/inst/ffxivsetup.exe
mehh, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:10:

Dit is wel heftig om te lezen, vooral vanuit zijn standpunt. Dan begin ik me wel af te vragen hoe ze dat nu gaan aanpakken.

En clients en handige links staan nu ook in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:10:

Zo zo, dat is een flinke lap tekst met iets dat eindigt in een Abyssea rant. Abyssea afzeiken was hip in 2010, niet in 2013, 1 dag voor de open beta van FFXIV. Ik ga hier geen discussie voeren over 3 addons van FFXI die ik toevallig wel leuk vond en fan van FFXI ben ik inmiddels ook niet meer, ben gestopt bij Adoulin, niet omdat ik er iets tegen die expansion heb, maar was gewoon (voorlopig?) klaar met het spel. Maar voor FFXIV is er 1 belangrijk verschil tov FFXI: Yoshi P is geen Tanaka, als die weer aan het hoofd stond, had ik FFXIV niet eens een 2de kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Het mooiste vind ik nog dat de schrijver (noem het voor het gemak een hij) in het begin zegt dat drama allergie oproept bij hem, om dan als lezer uiteindelijk geconfronteerd te worden met een jankende dramaqueen, pfffff.... een hele lap tekst en de story van iedere mmo.... Alles heeft een einde, deal with it!!
Als FF14 7 jaar mag / kan blijven bestaan dan is dat awsome toch?!
Wees blij met wat je wel hebt zeg ik.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:09:
[...]

Zo zo, dat is een flinke lap tekst met iets dat eindigt in een Abyssea rant. Abyssea afzeiken was hip in 2010, niet in 2013, 1 dag voor de open beta van FFXIV. Ik ga hier geen discussie voeren over 3 addons van FFXI die ik toevallig wel leuk vond en fan van FFXI ben ik inmiddels ook niet meer, ben gestopt bij Adoulin, niet omdat ik er iets tegen die expansion heb, maar was gewoon (voorlopig?) klaar met het spel. Maar voor FFXIV is er 1 belangrijk verschil tov FFXI: Yoshi P is geen Tanaka, als die weer aan het hoofd stond, had ik FFXIV niet eens een 2de kans gegeven.
Quote: Yoshi P is geen Tanaka, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

Quote: Yoshi P is geen Tanaka, :)
Wat zowel goed als slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Wat zowel goed als slecht is.
Niet dat ik van Tanaka de zondebok wil maken, want voor 1.0 begrijp ik zelfs ook nog wel hoe dat gedrocht bedrijfstechnisch toch het levenslicht zag, maar ik vind het voornamelijk een goed iets dat Yoshi P geen Tanaka is, vooral als ik ook nog in me achterhoofd hou hoe die omging met FFXI door al die jaren heen. Tanaka kan mooie events verzinnen, maar het ook compleet onderuit halen door een bullshit pop of drop system erover heen te gooien, zoals 3 Kings, Salvage of VNM. En het ergste, hij had echt gewoon schijt aan player feedback, complete schijt. Yoshi P dusver niet, verre van zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Kan iemand de patch notes hier plaatsen? Of is dat nog onder NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Hier zijn de patch notes voor mensen die geen toegang hebben tot de Beta forums:
http://home.comcast.net/~nakomaru/FFXIVPhase4PatchNotes.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
AppieNL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
En het ergste, hij had echt gewoon schijt aan player feedback, complete schijt. Yoshi P dusver niet, verre van zelfs.
In the event a player fails to complete a quest battle several times, they will receive an enhancement effect upon trying again
Sorry hoor maar als het op die manier moet mag Yoshi van mij ook de groots mogelijke schijt aan player feedback hebben. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, want zo'n aanpassing is echt in de same ballpark als wat Tanaka heeft gedaan in het verleden. Het duurde JAREN voordat de 3 Kings werden aangepast, terwijl het systeem ze bij een interview al ergens in 2005 is aangereikt door een speler. En toen de aanpassing kwam na al die jaren was 3 Kings al praktisch dood als content. Salvage duurde ook meer dan 2 jaar voordat de droprate een "beetje" werd op geschroefd. VNM? Wilde hij ook niet aanpassen, duurde ook bijna een jaar voordat er een soort van systeem voor mensen kwam die 0/400 gaan op een drop. Moeten er eerst 5 droppen voor anderen mensen voordat je het item dat je wil, mag "kopen", droprate ongewijzigd.

Luisteren naar feedback brengt altijd kleine (voor jou nutteloze) aanpassingen met zich mee dat je echt afvraagt: hier verspil je dev tijd aan? Dat had FFXI ook toen ze na de FFXIV 1.0 launch ineens wel een beetje gingen luisteren naar feedback, zo kreeg RDM allerlei nutteloze melee shit omdat mensen op de official forums dat wilde, maar daar tegenover stonden dus wel 3 dingen die Tanaka jaren negeert en cruciaal onderdeel waren van het spel. Yoshi P weet wel beter dan cruciale feedback te negeren als die een game uit het slop moet trekken.

Perfecte voorbeeld van Tanaka die schijt heeft aan player feedback en dat absoluut niet moet willen als developer ongeacht of er dan ook een beetje naar nutteloze feedback wordt geluisterd, is FFXIV 1.0. Alpha en Beta spelers hebben allerlei problemen al aangekaart toendertijd, werd niet naar geluisterd. Zie het resultaat.

Meer OT:
Players can now choose to use either the Micro Menu with mouse and keyboard, or the Main Menu using a gamepad.
Vind ik wel fijn, vond dat mini menu maar niks. Nog allerlei kleine dingetjes in die patch notes waar ik wel blij van word, ook al is de helft inmiddels een "mmo standaard feature".

[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 14-08-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
AppieNL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:15:
Meer OT:

[...]

Vind ik wel fijn, vond dat mini menu maar niks. Nog allerlei kleine dingetjes in die patch notes waar ik wel blij van word, ook al is de helft inmiddels een "mmo standaard feature".
Inderdaad, ik vond met de ps3 controller spelen erg fijn maar het menu dat daar bij kwam vond ik weer minder. Ik denk dat ik dan ook met launch met de gamepad ga spelen. Ben wel benieuwd, zijn hier meer mensen die met de gamepad gaan spelen? ( natuurlijk diegene met ps3 :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik ga het spelen met gamepad, ik vind kb+muis gewoon in geen 1 spel relaxed spelen (ook al is het wel betere besturing in sommige spellen).

[ Voor 25% gewijzigd door AppieNL op 14-08-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:
[...]

Inderdaad, ik vond met de ps3 controller spelen erg fijn maar het menu dat daar bij kwam vond ik weer minder. Ik denk dat ik dan ook met launch met de gamepad ga spelen. Ben wel benieuwd, zijn hier meer mensen die met de gamepad gaan spelen? ( natuurlijk diegene met ps3 :p )
nope ik keyboard :) vind ik fijner dan gamepad. alleen als ik vanuit me bed ga spelen zal ik de controller misschien wel eens aan sluiten =p en wanneer de game op ps4 zal uitkomen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
ik ga sowieso voor keyboard muis. ik haat dit soort spellen te spelen op een pad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

heeft iemand al ENIG idee hoe de ranks in een Free Company gaan heten?
anderzijds waar hier al wat meer info over is te vinden, of moet ik gewoon wachten tot dit weekend? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

De ranks in je free company mag de leader zelf samenstellen en een naam aan geven.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
oeh dat is helemaal wel tof ja om dat zelf samen te stellen qua benamingen!!
Ik ga wisselen tussen x box 360 controller en tussen muis en razer nostromo voor de dungeons en raids denk ik. Maar ben tot nu toe erg te spreken over de controller in deze mmo, zelfs beter / makkelijker om te positioneren in een gevecht is mijn ervaring in P3 met PGL en LNC....
Maar ga wel zien hoe dat uitpakt uiteindelijk.

Denk dat ze met het aanstellen van Yoshi P en de rest van het team al hebben laten zien dat ze de les van luisteren naar je spelers geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:26:
During phase 4, only characters carried over from version 1.0 above level 25 can form a free company
Dan wordt het dus wachten tot release ;(

Belangrijk!
http://www.reddit.com/r/f...ndows_update_patches_are/
Anders werkt de game niet zoals bedoeld ^^

[ Voor 23% gewijzigd door MarluXiaXl op 14-08-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Weet nog niet of mijn Windows 7 al gepatched is, maar gaat het om de de openings scene van je character als je een stad binnen komt of het openings filmpje van de game (cgi), want in het laatste geval kan het me geen zak schelen. Heb ik toch al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Gewoon ff de updates geïnstalleerd die nog open stonden, thanx voor info!!

Ik zat ook even naar een filmpje op youtube van mrhappy te kijken waarin hij een strategie uitlegt wat te doen in p4, maar mijn mond valt echt open als je ziet wat ze dan in 3 dagen willen (kunnen??) bereiken, als dat al mogelijk zou zijn zou ik het nog niet eens willen denk ik pffff.... Komt erop neer dat je je main en 2 subs ff naar lvl 20 brengt en dan "while your at it" kun je daarna nog ff de crafting- gathering classes naar lvl 20 brengen pffff realy....?! 8)7
Maar dit ook omdat in drie dagen ik hopelijk net m'n main op 20 zal hebben dus wie zal zich nou druk maken in p4 over een fc.... niet veel mensen nog denk ik, dus komt inderdaad wel bij de start, lekker rustig aan hoor ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Nightcrowy op 14-08-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nightcrowy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:35:
Gewoon ff de updates geïnstalleerd die nog open stonden, thanx voor info!!

Ik zat ook even naar een filmpje op youtube van mrhappy te kijken waarin hij een strategie uitlegt wat te doen in p4, maar mijn mond valt echt open als je ziet wat ze dan in 3 dagen willen (kunnen??) bereiken, als dat al mogelijk zou zijn zou ik het nog niet eens willen denk ik pffff.... Komt erop neer dat je je main en 2 subs ff naar lvl 20 brengt en dan "while your at it" kun je daarna nog ff de crafting- gathering classes naar lvl 20 brengen pffff realy....?! 8)7
Maar dit ook omdat in drie dagen ik hopelijk net m'n main op 20 zal hebben dus wie zal zich nou druk maken in p4 over een fc.... niet veel mensen nog denk ik, dus komt inderdaad wel bij de start, lekker rustig aan hoor ;)
hahaha ja die had ik 2 dagen terug ook gezien X ik dacht hetzelfde haha.. maarja denk meer dat ze bedoelen gewoon zover als je kan =p want er zijn altijd individuen die er een 48uur+ sessie van maken en het wel halen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Even een schaamteloze repost om de poll in het zicht te houden.
Donderdagavond 22:00 zal ik de poll sluiten, zoals het er nu uitziet wordt het dus Moogle

Hieronder de poll voor de keuze van de server voor de Tweakers Free Company ( Guild ). De server die met een overtuigende voorsprong ( ~70% van de stemmen ) heeft zal worden gekozen. Als er 2 of misschien zelfs 3 servers zijn die erg dicht bij elkaar liggen met het aantal stemmen stel ik voor dat ieder een woord mag doen waarom zijn/haar server wel gekozen moet worden. Het liefst onderbouwen met feiten, zoals sites naar communities, een onofficiële lijst van guild locations e.d.
Adamantoise NA
Behemoth NA
Cactuar NA
Coeurl NA
Diabolos NA
Gilgamesh NA
Goblin NA
Leviathan NA
Malboro NA
Midgardsromr NA
Ultros NA
Cerberus EU
Moogle EU
Odin EU
Shiva EU
Maakt mij niks uit EU/NA
Tussenstand:

net even een paar keer ping test gedaan naar de EU server. maar ik kom erg goed uit hoor

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/2581/e31h.png

oh laat maar .. tenminste ik denk dat k het al weet =p

ik deed het via een guide die iemand op FFXIVGUILD.COM had staan dus dacht ik probeer het wel even. maar die gast heeft het ip gebruikt van de SE europe datacenter waar eu.squareenix.com zeg maar draait. en volgens jullie komen de eu servers niet in eu te staan toch

[ Voor 50% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2013 00:42 ]

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Alle NA/EU servers staan inderdaad in Montreal.

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:26
MarluXiaXl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:29:
[...]

Ik ga het ook spelen met een gamepad. De ervaring is wat leuker vind ik, dat had ik ook al in FFXI. Waar ik ook blij mee ben is dat ze de button mapping voor reguliere (ps3) gamepads en voor Xbox gamepads gemaakt hebben.

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
NaWA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:35:
Alle NA/EU servers staan inderdaad in Montreal.
Vraag me wel af waarom Ricmaniac dan zo'n lage ping heeft? Lijkt me niet het juiste IP adres dan?
YoeY schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Vraag me wel af waarom Ricmaniac dan zo'n lage ping heeft? Lijkt me niet het juiste IP adres dan?
zoals ik al aangaf zag ik later pas dat dat ip adres van de square enix EU website was en niet de plek waar dus EU servers worden neergezet. Die staat wel in een datacenter hier in europa

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2013 10:50 ]

Verwijderd

Ik heb meerdere malen geprobeerd om FFXIV met een X360 controller te spelen en ik ben iedere keer terug gegaan naar toetsenboord + muis. Blijk is MMORPG + controller niet mijn ding. FFXI heb ik ook altijd met toetsenboord + muis gespeeld.

Er zit wel wat lag in FFXIV.
Ik speel FFXIV samen met mijn vriendin en onze computers staan naast elkaar, we kunnen dus continue bij elkaar op het scherm kijken. Ik zie haar op mijn scherm pas beginnen met springen als ze op haar eigen scherm ondertussen alweer geland is om maar even een willekeurig voorbeeldje te noemen.

Qua input lag zou ik het niet durven te zeggen, ik weet geen IP adres en heb dus nooit een ping test gedaan. Al verwacht ik geen problemen. FFXXIV is nu niet echt ultra fast paced spelletje als een FPS dus ook met wat hogere ms zal FFXIV best te spelen zijn. Vroeger ook FFXI met 250ms+ probleemloos gespeeld.
Servers staan niet in Europa maar het zal geen problemen geven.
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:35:

Er zit wel wat lag in FFXIV.
Ik speel FFXIV samen met mijn vriendin en onze computers staan naast elkaar, we kunnen dus continue bij elkaar op het scherm kijken. Ik zie haar op mijn scherm pas beginnen met springen als ze op haar eigen scherm ondertussen alweer geland is om maar even een willekeurig voorbeeldje te noemen.
Dit is echt altijd het geval met een MMO. gewoon het feit dat een actie naar een server gestuurd wordt en jij dat weer ophaalt bij wijs van spreke.

Ik heb dit echt bijna met alle mmo's gezien. WoW, Neverwinter, Tera, AION en zo zijn er nog een paar

• Nightcrowy
Dit is inderdaad inherent aan het combatsysteem, zeker ook als het spel bepaalde voorspellingen e.d. doet over jou te ondernemen acties, als die dan anders zijn moet het weer ff rekenen enzovoorts. Geen idee wat wordt toegepast bij FF14 maar een beetje is geen enkel probleem denk ik ook.
Moet het natuurlijk niet zo zijn als in P3 waarin ik constant netjes uit de rode cirkel spring een shaggy rol en wat dans, om dan uiteindelijk alsnog een rotklap te krijgen van die cactus.....???? Maar ze hebben dat wel aangepakt geloof ik gelezen te hebben, of ze waren er mee bezig in ieder geval. Maar dat zou ff serieus wel een afknapper voor me zijn waardoor ik zou stoppen met het spel.

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Dit is echt altijd het geval met een MMO. gewoon het feit dat een actie naar een server gestuurd wordt en jij dat weer ophaalt bij wijs van spreke.

Ik heb dit echt bijna met alle mmo's gezien. WoW, Neverwinter, Tera, AION en zo zijn er nog een paar
Is inderdaad altijd het geval maar bij FFXIV is het wel een stuk erger dan dat ik bij WoW, Rift of Tera gezien heb.

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Nightcrowy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:13:
Moet het natuurlijk niet zo zijn als in P3 waarin ik constant netjes uit de rode cirkel spring een shaggy rol en wat dans, om dan uiteindelijk alsnog een rotklap te krijgen van die cactus.....???? Maar ze hebben dat wel aangepakt geloof ik gelezen te hebben, of ze waren er mee bezig in ieder geval. Maar dat zou ff serieus wel een afknapper voor me zijn waardoor ik zou stoppen met het spel.
Ik hoop ook dat dit niet zo sterk aanwezig is, vind ik altijd zo jammer.
Dit is inderdaad inherent aan het combatsysteem, zeker ook als het spel bepaalde voorspellingen e.d. doet over jou te ondernemen acties, als die dan anders zijn moet het weer ff rekenen enzovoorts. Geen idee wat wordt toegepast bij FF14 maar een beetje is geen enkel probleem denk ik ook.
ik denk het niet dat het zo sterk aanwezig zal zijn. Maargoed ik verwacht nog zeker wel problemen in het begin hoor. hoeveel beta's een spel er ook in knalt .een perfecte launch zal er nooit komen
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

Is inderdaad altijd het geval maar bij FFXIV is het wel een stuk erger dan dat ik bij WoW, Rift of Tera gezien heb.
oke dat zou kunnen. heb dat zelf nog niet gemerkt. kan ook komen dat je op een verkeerde server in de beta zat?

[ Voor 58% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2013 13:52 ]

Verwijderd

Daar snap ik inderdaad ook weinig van. Ene keer ben ik voor mij gevoel traag en veel te laat met uitwijken en wordt ik niet geraakt en de andere keer reageer ik juist snel en dan wordt ik wel geraakt.. :? Weet niet wat exact het idee achter dit systeem is bij SE maar op dit moment heb ik sterk het idee dat de werking niet erg consistent is. Kan soms wel frustrerend zijn omdat ik dan (zware) damage krijg en soms zelfs dood ga terwijl ik er voor mij gevoel niets aan kan doen.
het was toen ook gewoon Beta, en aankomende fase is ook nog steeds Beta. blijf dat wel altijd in considering houden. dat gaat vaak fout bij MMO's

ik moet alleen wel zeggen dat ik dat probleem dus niet had. zodra ik een rode cirkel zag ging ik er uit. en werdt gewoon niet geraakt. dus weet niet of het een foutje was die iedereen had. kan ook zijn dat de aoe damage iets verder rijkt dan de cirkel aan gaf ofzo? ;p well don't know we'll see

[ Voor 50% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2013 15:10 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat P4 en Final zoveel van elkaar gaan verschillen.
Als ik terug kijk naar 1.0 was de open beta ook bijna 1:1 gelijk aan de uiteindelijke launch versie.
Oke.. toen was ik er nog niet dus zou ik niet over kunnen oordelen.
maar if u ask me kan je er donder op zeggen dat de launch nog genoeg dingetjes heeft die binnen de eerste dagen/weken nog opgelost moeten worden of aangepast worden. zo gaat het bijna altijd met een mmo

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:39:
Oke.. toen was ik er nog niet dus zou ik niet over kunnen oordelen.
maar if u ask me kan je er donder op zeggen dat de launch nog genoeg dingetjes heeft die binnen de eerste dagen/weken nog opgelost moeten worden of aangepast worden. zo gaat het bijna altijd met een mmo
Dat ben ik helemaal met je eens. Er zullen ongetwijfeld meer dan genoeg kleine en grotere issues zijn na de launch die opgepakt en opgelost moeten worden.

Ik denk alleen terug aan hoe het ging op de FFXIV forums tijdens 1.0 waar pagina's met issues stonden en iedereen zoets had van het is slechts beta en al deze issues zullen vast niet meer in de launch versie zitten. Uiteindelijk bleek dus dat een groot deel van de issues uit de beta periode (die ook gewoon officieel gemeld zijn bij SE) ook nog gewoon in de launch versie te zitten.

Ik probeer alleen te zeggen dat we voorzichtig(er) moeten zijn dan met 1.0 met denken en/of vanuit gaan dat bugs uit P4 niet meer in de uiteindelijke launch versie zitten.

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 06:57
Een verzoek; heeft iemand toevallig nog een account beschikbaar die hij morgen of tijdens de open beta niet gebruikt? Morgen ben ik toevallig vrij, maar heb nog niet meegedaan aan de beta. Dat betekent dat ik zaterdag een account aan kan maken. Geen probleem uiteraard, maar mocht iemand iets beschikbaar zou ik dankbaar zijn!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
De client kan gedownload worden! Ik ben hier nu aan het downloaden met 5,6MB/s ( max downloadsnelheid ) :)

• Perfectshot
ben ook bezig :)

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:30:
De client kan gedownload worden! Ik ben hier nu aan het downloaden met 5,6MB/s ( max downloadsnelheid ) :)
Yay!
Hoe groot is de totale download?

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:34:
[...]

Yay!
Hoe groot is de totale download?
Ongeveer 7,4GB

• Perfectshot
Ik kan nog niks omdat ik de service niet kan activeren op de site...??

Verwijderd

Zouden 3 opties moeten zijn...
Ik heb wel al een SE account, maar nog geen FF gespeeld.
Kan nu dus niet de juiste optie selecteren :)
Pagina: 1 ... 4 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet