Je kan gebanned worden vanwege namen gebruiken die copyrighted zijnRicmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:
Oke ik heet Sasuke Uchiha (origineel ik weet het haha, maar wist niks met 2 namen =p) add me
Hoe lang denken jullie dat de stop op characters gaat duren voor Moogle?
Dit even om te bepalen of ik even wacht of maar ff op een andere server ga spelen dan....
Dit even om te bepalen of ik even wacht of maar ff op een andere server ga spelen dan....
"Beta: Character creation is temporarily restricted on Masamune(LEGACY) and Chocobo. With the rest, restriction has been removed. #FFXIV" 20 minuten geleden via twitter
Niks van te zeggen als er nergens een post over is.Nightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:10:
Hoe lang denken jullie dat de stop op characters gaat duren voor Moogle?
anders kan het wel gefaseerd over de gehele dag zijn dat er meer spots komen.
duid wel op het feit dat er veel interesse is in Moogle.
@MarluXiaXl;
kan je eens een screenshot trekken van het forum op de CoT site wat je ziet staan e.d.
lees: test even eea af a.u.b.
Voor de anderen, ik ben nog niet snel met accepten van applications omdat de site nog in testfast zit. zal later vanavond even een review over de site gooien en hier publishen.
Note: de community wordt Engelstalig, niet Nederlands.
[ Voor 28% gewijzigd door Dawn op 16-08-2013 13:23 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
nou ik blijf hem greyed out krijgen helaas, begin wel op een andere server dan....
nee je krijgt dan gewoon een melding dat je geflagd bent voor een name change en moet je je naam veranderen. maar waarschijnlijk kan het gewoon hoorPhoenix_the_II schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:06:
[...]
Je kan gebanned worden vanwege namen gebruiken die copyrighted zijn
Zolang je niet als bijv. Coca Cola zit rond te huppelen, denk ook ik wel dat het magRicmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:28:
[...]
nee je krijgt dan gewoon een melding dat je geflagd bent voor een name change en moet je je naam veranderen. maar waarschijnlijk kan het gewoon hoor
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik wil ook rondhuppelen.... boehoe....
Vond de site er qua looks al tof uitzien hoor, zal nog even wachten met aanmelden dan tot jullie klaar zijn.
Vond de site er qua looks al tof uitzien hoor, zal nog even wachten met aanmelden dan tot jullie klaar zijn.
Screen shot van forum CoT voor Dawn Als ik wat verder naar onder scroll zie ik gewoon de andere topics Trade en Craft.Dawn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:
[...]
@MarluXiaXl;
kan je eens een screenshot trekken van het forum op de CoT site wat je ziet staan e.d.
lees: test even eea af a.u.b.
Voor de anderen, ik ben nog niet snel met accepten van applications omdat de site nog in testfast zit. zal later vanavond even een review over de site gooien en hier publishen.
Note: de community wordt Engelstalig, niet Nederlands.
Denk dat sasuke niet zo erg is als Coca Cola. Ik zag ook al iemand rond lopen die de naam Star Wars had
[ Voor 5% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 13:35 ]
Verwijderd
Deze game is vervelend, zit nu de hele tijd info te lezen over classes en dergelijke en weet nu helemaal niet meer wat ik moet spelen. Eerst wilde ik paladin gaan (omdat ik altijd tank ben geweest) maar nu zit ik weer te denken dat ik scholar moet gaan (om voor de verandering is een keer te healen) of een keer een DPS character maken (summoner of dragoon zijn wel interessant)
.
Ik weet dat het mogelijk is om alles te levelen maar ik heb simpelweg niet zoveel tijd om alles snel te lvlen. Keuzes, keuzes keuzes
Ik weet dat het mogelijk is om alles te levelen maar ik heb simpelweg niet zoveel tijd om alles snel te lvlen. Keuzes, keuzes keuzes
Top, dan begint het ergens op te lijken.MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:
[...]
Screen shot van forum CoT voor Dawn Als ik wat verder naar onder scroll zie ik gewoon de andere topics Trade en Craft.
Denk dat sasuke niet zo erg is als Coca Cola. Ik zag ook al iemand rond lopen die de naam Star Wars had
in de gouwigheid ook nog geen problemen met Roles/Ranks te zien
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Wat duurt die werkdag nu toch lang zeg....
Gisteren zo slim geweest om even een frisse windows installatie te maken. Helemaal vergeten dat ik nu mijn character creation kwijt ben...vanavond maar weer opnieuw beginnen...zucht
Gisteren zo slim geweest om even een frisse windows installatie te maken. Helemaal vergeten dat ik nu mijn character creation kwijt ben...vanavond maar weer opnieuw beginnen...zucht
als het goed is moeten we al wel een GoT linkshell kunnen maken toch?
Als het goed is wel, ik ben al aan het zoekenRicmaniac schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:
als het goed is moeten we al wel een GoT linkshell kunnen maken toch?
ik zie wel die linkshell distributor. alleen nog niet gekekn wat je ervoor moet doen
Oh haha heb hem al aangemaakt
kost niks haha.
Oh haha heb hem al aangemaakt
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 14:15 ]
Misschien ook maar goed dat het vol is. Moet Tales of Xillia ook nog spelen. Druk, druk, druk
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Oef, ik hoop dat dat is omdat het een open beta is. Waarschijnlijk dat ze de populatie cap nog wat omhoog doen. Zou zonde zijn als de server er tijdens de open beta uitvliegt natuurlijk.
Edit: Volgens de tweets is Moogle inderdaad restricted.
Edit: Volgens de tweets is Moogle inderdaad restricted.
[ Voor 13% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 14:37 ]
Ze doen dit om controle te houden op de hoeveelheid mensen dat in één gebied is. Anders staat iedereen massaal in het eerste gebied, wat voor problemen kan zorgen ivm load.
Ze openen en sluiten continu verschillende servers, op het twitter account kun je alle statussen goed in de gaten houden.
Ze openen en sluiten continu verschillende servers, op het twitter account kun je alle statussen goed in de gaten houden.
Er is trouwens al een linkshell voor tweakers. Als je erin wilt moet je even je character naam posten of pm'en. Daarna kan ik je adden aan de linkshell
het is sowieso wel practisch om een lijst met characters in de OP te knallen (evt. icm server)
Ja, lijkt me ook een goed plan. Ik zal vanavond wel even in de OP een lijst maken met bekende mensen waar je moet zijn voor Linkshell / Free company etc.
Moogle gaat wel weer open later! is alleen nu even omdat de begin gebieden zo vol zijn
hoe zit het nu precies? de 27e is de release. er staat dat als je nu een preorder doet je early acces krijget. maar kan op de officiele site niet vinden wanneer die early access dan is.
iemand die de preciese datum weet?
24ste is de early acces en loopt zonder downtime over in de release de 27stejaydenjarno schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:06:
hoe zit het nu precies? de 27e is de release. er staat dat als je nu een preorder doet je early acces krijget. maar kan op de officiele site niet vinden wanneer die early access dan is.
top thanx. weet ik dat ik tot de 24e moet wachten
Hoelaat kunnen we morgen erop? enig idee?
ook niet eens =p morgen kan jij je inschrijven voor de open beta die vanaf morgen tot en met de 19e is.. die character die je daar hebt wordt bewaard tot de early access en launchjaydenjarno schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:07:
top thanx. weet ik dat ik tot de 24e moet wachten
nee maar wij konden vandaag vanaf 11:00 AM dus ik denk jullie morgen ookPerfectshot schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:08:
Hoelaat kunnen we morgen erop? enig idee?
maar dan tussen de 19e en de 24e heb je geen access??
Kloptjaydenjarno schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:10:
maar dan tussen de 19e en de 24e heb je geen access??
Hoi hoi ^^
Ik heb de game ook besteld etc, maar nu kan ik %%^& niet op Moogle -,-
Ik heb de game ook besteld etc, maar nu kan ik %%^& niet op Moogle -,-
Klopt, om ervoor te zorgen dat de starter area's niet overvol raken hebben ze restricties aangezet. Hier kun je in de gaten houden wanneer deze weer voorbij zijn: https://twitter.com/FF_XIV_EN
Bedankt voor de link, ik hoop dat Moogle snel weer los gaat want ik kan maar tot 18:45 spelenMarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:55:
Klopt, om ervoor te zorgen dat de starter area's niet overvol raken hebben ze restricties aangezet. Hier kun je in de gaten houden wanneer deze weer voorbij zijn: https://twitter.com/FF_XIV_EN

Beta duurt het gehele weekend =)
(tot 1100u zondag)
(tot 1100u zondag)
11:00 uur maandagDawn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:24:
Beta duurt het gehele weekend =)
(tot 1100u zondag)
mjah, je bent me voor; dat dus idd x)
Mijn naam is: Everistus Caesaries (betekend aangenaam behaard in het latijns)MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:48:
Er is trouwens al een linkshell voor tweakers. Als je erin wilt moet je even je character naam posten of pm'en. Daarna kan ik je adden aan de linkshell
Even een tip voor degene die er niet inkomt maar wel graag snel erin wilt....
Als je je spel opstart en dan naar het einde gaat, waar je dus reeds je naam hebt opgegeven, dan zie je een refresh knop voor welke servers er actief zijn, als je daar gewoon af en toe refresh drukt dan zie snel genoeg of Moogle weer even vrij is.
Ik ben er zelf na een half uurtje wachten en 1x in de drie minuten refreshen ingekomen vanochtend gelukkig.
Succes!!
[ Voor 39% gewijzigd door Nightcrowy op 16-08-2013 17:28 ]
Zag net een Sasuke Uchiha rondlopen hier @ midgardsormsrmrmr
Erg leuke naamNightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
Mijn naam is: Everistus Caesaries (betekend aangenaam behaard in het latijns)
Maar als ik op die naam zoek vind ik geen spelers. Anders even andersom proberen? Char naam is Xion Twilight
Als ik er voor online moet kan het kloppen ga nu ff eten. Ik geef vanavond wel een seintje ingame ofzo. Thanx in ieder geval.MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:37:
[...]
Erg leuke naam
Maar als ik op die naam zoek vind ik geen spelers. Anders even andersom proberen? Char naam is Xion Twilight
Vanmiddag de early access code van Bol ontvangen in de mail, positieve verrassing dat ze deze nu al gestuurd hebben itt de informatie op hun site.
Helaas is de beta applicatie nog steeds gesloten, dus fase 4 zit er nog niet in voor mij.
Helaas is de beta applicatie nog steeds gesloten, dus fase 4 zit er nog niet in voor mij.
Wtf, ik heb geen characters in de game.
Wil ik een char aanmaken op Moogle (eindelijk) staat er 'Your current service account does not allow for the creation of any more characterson this world' WTF
Wil ik een char aanmaken op Moogle (eindelijk) staat er 'Your current service account does not allow for the creation of any more characterson this world' WTF
huh wtf. die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen ;pYintha schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:53:
Oh das wel mooi om te horenFalerion schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:51:
Vanmiddag de early access code van Bol ontvangen in de mail, positieve verrassing dat ze deze nu al gestuurd hebben itt de informatie op hun site.
Die ken ik nog nietYintha schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:53:
Verwijderd
Kan ik nog wat met mijn 1.0 key of kan ik die weggeven? Heb namelijk ook gepreordered voor de early acces en bonus items waardoor ik nu 2 keys heb maar die 1.0 key geeft geen bonus toch?
Probleem opgelost, moest even de game opnieuw opstarten..
Als je de 1.0 key op hetzelfde account registreert als waar je 2.0 hebt staan krijg je 2 weken gratis erbijVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:03:
Kan ik nog wat met mijn 1.0 key of kan ik die weggeven? Heb namelijk ook gepreordered voor de early acces en bonus items waardoor ik nu 2 keys heb maar die 1.0 key geeft geen bonus toch?
Verwijderd
Morgen kan iedereen registrerenStark schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:05:
Ik dacht dit was een open beta maar ik vind nergens informatie over de beta op de officiele site?
Wat ik pas raar vind eigenlijk is dat ik nog niks heb gehoord van me Digital CE edition die ik op SE site zelf gekocht had.. hij staat wel bij me profiel van SE maar ik zie echt niks van codes enzo. Ook geen mailtje gekregen enzo , nog geen early acces code. dus hoop (omdat ik het op hun eigen site gekocht heb) het gewoon allemaal aan me eigen account gekoppeld zit automatisch anders snap ik er helemaal niks van
SE had aangekondigd dat iedereen die niet in Japan woont op 20 augustus de pre-order code's e.d. zouden ontvangen
Ik weet niet meer zo snel de link te vinden maar iemand had het hier gepost
ja klopt dat had ik inderdaad wel meegekregen maarja ik had niet eens een mail ontvangen met bijvoorbeeld: thanks for your purchase ofzo XD! echt gewoon niks.
ach ja zal de japanse cultuur wel zijn
ach ja zal de japanse cultuur wel zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 18:24 ]
mh probeer ik me te registeren bij square enix,......krijg een "bad gateway"error. Probeer ik het daarna nog een keer zegt hij dat mijn email al gebruikt is......nou lekker dan, kan me dus niet een bij SE registreren laat staan bij Beta.....meer mensen last van?
Kzit nog erg te twijfelen wat ik er van vind.... Ziet er in ieder geval mooi uit dat wel.. Sfeertje is wel leuk... Nog even wennen perhaps
sowieso moet je het langer spelen om te bepalen =p er zit zooo veel machaniek in de game wat ik erg vet vind wat je niet in andere games zie. alleen al het feit van craften enzoRann schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:30:
Kzit nog erg te twijfelen wat ik er van vind.... Ziet er in ieder geval mooi uit dat wel.. Sfeertje is wel leuk... Nog even wennen perhaps
Wennen is het zeker in vergelijking met veel mmo's maar ik vind hem echt geweldig
Verwijderd
Ik vind dat het echt "polished" is. Die intro en het startscherm zijn gewoon perfect voor een MMORPG. Mooi doch simpel en overzichtelijk. De muziek vind ik ook erg goed. Dat vond ik toch wel het beste aan FFXI, de sfeer en die sfeer heeft FF14 ook.
Alleen raar dat het spel op mijn laptop mijn videokaart niet ziet (de nvidia640m). hij ziet aleen de intel hd4000.
Hebben meer mensen hier last van?
Drivers en alles is up to date.
Hebben meer mensen hier last van?
Drivers en alles is up to date.
Zo wat kan het eten soms lang duren zeg haha.... Ik ben weer online en heb Xion Twilight een invite getracht te sturen
Kan iemand mij als daar tijd voor is uitnodigen voor de linkshell?
Thanx alvast, ben tot een uurtje of 11 wel online denk ik hoor.
Kan iemand mij als daar tijd voor is uitnodigen voor de linkshell?
Thanx alvast, ben tot een uurtje of 11 wel online denk ik hoor.
Mensen die de LS chat ook nog in willen moet je even mij of Mivau Lawantal , Xion Twilight, Echoe Balaguer whisperen
het beste is niet om mij te doen voor half 12 vanavond want ik zit nog op me werk en kans is verschrikkelijk groot dat ik de whisper mis =p
het beste is niet om mij te doen voor half 12 vanavond want ik zit nog op me werk en kans is verschrikkelijk groot dat ik de whisper mis =p
[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 19:30 ]
haha humor!!! en tegelijk verschrikkelijk ook....
Maar thanx voor de ign's dan zal ik dat eens gaan proberen zo.
Maar thanx voor de ign's dan zal ik dat eens gaan proberen zo.
Eindelijk geinstalleerd en tijd om te spelen, is Moogle gesloten
blijven checken met de refreshbutton, komt snel genoeg een opening hoor
Ric wat wordt jou ing?
Ric wat wordt jou ing?
[ Voor 15% gewijzigd door Nightcrowy op 16-08-2013 20:16 ]
Ik ben al 2 uur aan het refreshen....maar we hebben geduldNightcrowy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:14:
blijven checken met de refreshbutton, komt snel genoeg een opening hoor
I.p.v refreshen kan je ook de tweets in de gaten houden hier: https://twitter.com/FF_XIV_EN
Moogle char creation is net weer dicht.
@Nightcrowy, zijn ing is Sasuke Uchiha
*Confused*
Ik heb gisteren van gamecardwinkel een "early access beta" key ontvangen. Is dit de key die me toegang geeft tot de early access op 24 augustus? Ik kan de key namelijk nog niet registreren onder m'n account.
Ik heb gisteren van gamecardwinkel een "early access beta" key ontvangen. Is dit de key die me toegang geeft tot de early access op 24 augustus? Ik kan de key namelijk nog niet registreren onder m'n account.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
ik heb net weer 2 whispers gekregen om die naam XD! haha maar 1 was positief dus /care =pMarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:19:
I.p.v refreshen kan je ook de tweets in de gaten houden hier: https://twitter.com/FF_XIV_EN
Oke thanx, ik kan nu alleen jou (Xion Twilight) niet inviten, je bent toch wel aan het spelen????
Verwijderd
Ik vind het spel echt geweldig tot nu toe. Lekker langzaam een uur fetch quests doen om zo de stad te leren kennen. Normaal zou ik dat afschuwelijk vinden maar met dat FF sfeertje en hoe mooi de steden zijn ontworpen vind ik het heerlijk.
echt klote.. in begin was ik al zo'n beetje overal heengelopen in die stad, vergeet ik die aetherytes te attunen
Wat een zure eerste dag, aan het werk geweest tot 16u en sindsdien continue Twitter en de ingame refresh button gechecked om op Moogle te geraken.
Hoor links en rechts dat Moogle een paar keer open is geweest sinds 17u maar heb daar niets van gezien in het world select screen ingame of in de twitter berichten van de laatste 6 uur.
Hoop echt wel dat lukt eens de klok later en later richting nacht tikt.
Hoor links en rechts dat Moogle een paar keer open is geweest sinds 17u maar heb daar niets van gezien in het world select screen ingame of in de twitter berichten van de laatste 6 uur.
Verwijderd
Hoe werken combo's precies? Mijn gladiator heeft Savage Blade en Fast Blade en in de tekst van Savage Blade staat iets over een combo met Fast Blade
Moogle is nu beschikbaar, eindelijk!Katmi schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:50:
Wat een zure eerste dag, aan het werk geweest tot 16u en sindsdien continue Twitter en de ingame refresh button gechecked om op Moogle te geraken.
Mijn Character: Seloria Dhavi
Idd , net mijn benchmark char in Moogle kunnen duwen
net in uldah begonnen op Excalibur server.
ff snel naar de missie met airship pass gequest en toen in limsa even arcanist geopend. (blijkbaar werkt de ferry niet als je niet op een bepaalde missie zit oid).
Deze bijna op lvl 13 nu. Gaat lekker
ff snel naar de missie met airship pass gequest en toen in limsa even arcanist geopend. (blijkbaar werkt de ferry niet als je niet op een bepaalde missie zit oid).
Deze bijna op lvl 13 nu. Gaat lekker
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Moet zeggen dat het levelen tot lvl 10 redelijk vlot gaat. Daarna wordt de leveling curve een stuk steiler
en dat is maar goed ook =pMarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:15:
Moet zeggen dat het levelen tot lvl 10 redelijk vlot gaat. Daarna wordt de leveling curve een stuk steiler
Verwijderd
Als je FFXI gewend bent dan gaat dit echt snel. Mijn doel is om 20 te halen op Gladiator en 15 op Conjurer zodat ik gelijk Paladin kan unlocken als ik 30 ben.MarluXiaXl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:15:
Vind de muziek,sfeer en graphics tot nu toe geweldig en combat bevalt mij ook.
Leuk hoe te zien hoe al die fetch quests in het begin alle kinderen wegjaagt
Heb je hier nog een oplossing voor gevonden. Krijg em ookYintha schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:53:

Edit:
nvm, opnieuw starten hielp.
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 16-08-2013 21:25 ]
Ligt het aan mij of kan je met een controller geen abilitys (of hoe ze het hier noemen) gebruiken? Kan dit alleen maar via mijn toetsenbord of mijn muis?
Rondom Savage Blade zie je soms een dashed hokje verschijnen. Als je dan na je Savage Blade direct een Fast Blade doet hit je combo geloof ik.Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:51:
Hoe werken combo's precies? Mijn gladiator heeft Savage Blade en Fast Blade en in de tekst van Savage Blade staat iets over een combo met Fast Blade
nee het moet gewoon kunnen met een controller. ze hebben het echt goed geoptimaliseerd voor controllers.. although ik het wel liever speel met muis,keyboardTumbler schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:24:
Ligt het aan mij of kan je met een controller geen abilitys (of hoe ze het hier noemen) gebruiken? Kan dit alleen maar via mijn toetsenbord of mijn muis?
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 16-08-2013 21:50 ]
Die code kan je vanaf de 20e registeren als het goed is.Potame schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:22:
*Confused*
Ben ik eindelijk thuis, is Moogle weer dicht
Hahaha, echt kei veel Franse mensen op Moogle
Verwijderd
Zo ik vind het wel mooi geweest voor de eerste dag.
Nog nooit zoveel carbuncles in Limsa gezien
Ben nu lvl 10 ARC en lvl 10 FSH, tijd voor wat anders, morgen weer een dag.
Nog nooit zoveel carbuncles in Limsa gezien
Ben nu lvl 10 ARC en lvl 10 FSH, tijd voor wat anders, morgen weer een dag.
ik ben blij als ik verdorrie eindelijk naar huis kan over een half uur.
Straks maar even een gungho slikken en dan even nachtje doorhalen om iig me main job 15+ te krijgen en dan morgen afmaken naar 20 en dan me mining maar even doen
ik baal wel dat ik het niet voor elkaar heb kunnen krijgen om voor me werk level 10 te worden want nu zijn er nog geen leve allowances opgebouwd =p
Straks maar even een gungho slikken en dan even nachtje doorhalen om iig me main job 15+ te krijgen en dan morgen afmaken naar 20 en dan me mining maar even doen
Verwijderd
Zit zelf op Gilgamesh, geweldige community tot nu toe en iedereen is erg vriendelijk en spreekt perfect Engels. Nog geen een keer het woord noob voorbij zien komen
dit... just dit...
Enfin, heeft me wat de tijd gegeven om de site in orde te maken;
[CoT] Company of Tweakers website is ready!
Beetje finetuning komt misschien nog, maar wel zo ver af.
Note; de community wordt in het Engels, members ronselen via de game mag uiteraard al wel.
ik zeg; vullen die handel!
Balen dat Moogle nog steeds vol zit... En ik ben tot nu toe 2x een paar Fransen tegen gekomen, maar ik stoor me er verder niet aan
Good Job!Dawn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
dit... just dit...
Enfin, heeft me wat de tijd gegeven om de site in orde te maken;
[CoT] Company of Tweakers website is ready!
Beetje finetuning komt misschien nog, maar wel zo ver af.
Note; de community wordt in het Engels, members ronselen via de game mag uiteraard al wel.
ik zeg; vullen die handel!
NAAR HUIS!
F... dit, ik probeer het in de ochtend wel om m'n char. op de server te dumpen...
Sakura Inoue @ Midgardsormr als iemand nog hoi daar wilt zeggen
Zal ik je in de tweakers linkshell gooien?
Edit: Blijkbaar kan dat niet cross-server wat ik apart vind aangezien ik soms in de linkshell zie staan: Another world.
Derp, ik lees over Midgarsormr heen
Edit: Blijkbaar kan dat niet cross-server wat ik apart vind aangezien ik soms in de linkshell zie staan: Another world.
Derp, ik lees over Midgarsormr heen

[ Voor 71% gewijzigd door MarluXiaXl op 16-08-2013 23:12 ]
Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet