CristianSchriev schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:54:
[...]
Persoonlijke mening voor jou

Als je moeilijk gaat zijn om een naampje. Wat zegt dat nou over jezelf het is maar een naam in mijn ogen.. Als je het spel niet leuk vindt of niet zeker weet ga er wat info over opzoeken zo gedaan en dan kun je direct kijken of het jezelf aanspreekt.. Nee zonder dat je een spel gespeeld hebt alleen omdat je een voor en achternaam moet geven aan je char en dan zeggen "wanneer komt er nou een goed spel uit".. sorry
En over hierboven Fate's zijn ook echt vervelend. Is maar random spammen en alleen goed voor exp farmen. Dus een second skill snel op 50 krijgen. Dungeons vond ik persoonlijk allemaal wel leuk in mekaar zitten (maar ik ben een tank, dan is de beleving net wat anders en misschien uitdagender) .. Quests zijn beetje standaard mmo dingen main quest zat wel aardige story in maar ook veel simpele dingen inderdaad.. High end dungeons zijn leuk en uitdagend en hard battles natuurlijk ook

Blijkbaar snap je dus niet wat het probleem is met het verplicht stellen van een achternaam.
In de gaming community zijn er een heleboel mensen die bekend staan onder 1 naam, vanwege streaming of bijvoorbeeld van end game pve/pvp.
Als je dus deze mensen verplicht stelt een achternaam te nemen moeten ze altijd met een of andere belachelijke toevoeging gaan spelen en niet de naam waar ze bekend om staan.
Maar stel je voor dat dit spel succesvol word ( denk het niet ) en ik het toch over een paar jaar nog speel, dan speel ik nog steeds onder een naam die ik niet wil.
Het voegt ook niks toe aan het spel, als je het vanwege roleplaying wil doen dan verplicht je het op roleplaying servers en niet op normale servers.
Grootste gedeelte van de gamers die mmo's nu spelen die spelen het niet vanwege het roleplaying, maar vanwege de end game pve/pvp.
Helaas zijn er dus duidelijk developers die niks snappen van de gaming community en dit soort belachelijk dingen toevoegen.
Het is gewoon een kleine fout dit toch een behoorlijk groot probleem geeft voor nieuwe spelers.
--
Is het trouwens normaal dat je bij het begin geen voice acting hebt ?
Ik bedoel dus wanneer je in zo een wagen zit en je onderweg naar een stad bent.
[
Voor 12% gewijzigd door
Daisai op 19-09-2013 23:36
]