thank u thank u
zat te zoeken op final fantasy en realm reborn en combo's alles staat die gewoon onder sqaure enix d-;
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
thank u thank u
Overal waar je probeert in te loggen is er een 'one time password'veld met een 'What is a one time password?' link, waar ze alles stap voor stap uitleggen. Zo heel veel hoefde je niet te zoekenVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:56:
[...]
thank u thank u
zat te zoeken op final fantasy en realm reborn en combo's alles staat die gewoon onder sqaure enix d-;
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
joh hele week al nachtdienst en door ziekte vrouw weinig geslapen ben niet zo scherp meer d-;Chester schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:58:
[...]
Overal waar je probeert in te loggen is er een 'one time password'veld met een 'What is a one time password?' link, waar ze alles stap voor stap uitleggen. Zo heel veel hoefde je niet te zoeken
Echt he, de server character creation is gewoon FUBAR op Moogle.Ricmaniac schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:06:
Echt letterlijk ALLE servers open he behalve Moogle! >_> die vriend van me zit er nog niet in
[ Voor 5% gewijzigd door Dawn op 12-09-2013 16:08 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
is mij ook gelukt.Dawn schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:08:
[...]
Echt he, de server character creation is gewoon FUBAR op Moogle.
Hoewel mensen wel een char hebben kunnen bakken volgens een paar posts geleden...
Welcome to the League of Draven
[ Voor 52% gewijzigd door bronce op 12-09-2013 17:27 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 18:21 ]
Blijf ook nog wel ff op shiva. Nederlandse FC gevonden dus is opzich wel prima.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:34:
Ik zit nog wel ff op Shiva.
Als het straks leegloopt en server transfers beschikbaar komen ga ik wel eens kijken waar ik heen ga.
Hoeft van mij niet eens perse Moogle te zijn als het maar een (hoofdzakelijk) Engelstalige server is... op Shiva voel ik mij echt een buitenlander.
Ook even de officiële app geprobeerd.
Moet zeggen dat er genoeg en handige informatie te vinden is. Op dit moment eigenlijk maar twee grote minpunten. Als eerste vind ik de navigatie door de app behoorlijk stroef en onoverzichtelijk, typisch SE style zullen we maar zeggen. Uiteindelijk vind je wel wat je zoekt maar het had een stuk eenvoudiger en intuïtiever gekund. Ten tweede is er geen iPad versie beschikbaar.
Ben vandaag vol goede moed naar Zoetermeer gereden.lanerios schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:45:
Zoetermeer heeft nog genoeg PC versies, tenminste bij de Media Markt en Intertoys
PSN: Res_Binshou
[ Voor 4% gewijzigd door timpie81 op 12-09-2013 20:56 ]
Tesla M3LR '21
Currently playing: MTG Arena (PC)
odd, hadden paar dagen geleden (maandag/dinsdag?) nog een zooi liggen.Binshou schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:27:
[...]
Ben vandaag vol goede moed naar Zoetermeer gereden.
MM had helaas geen pc versie meer en de Intertoys gaf mij aan dat ze die hele game nog niet gehad hadden.
Wordt dus helaas nog even wachten tot de sale weer open gaat.
[ Voor 53% gewijzigd door corset op 13-09-2013 07:59 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lame!! marauders zijn echt lelijk op die kleine haha. ik haat ze XD wil ze altijd keihard wegschoppen in game. als je MRD/WAR speeld wil je toch ziek bruut zijn en niet zo'n kleine kabouter zonder puntmutslanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:28:
[...]
Gister begonnen in Limsa Lominsa met een Marauder? Die 2H Axe muppet. Op het kleinste ras ziet dat er echt cool uit
[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 13-09-2013 08:24 ]
FUMES et CARNES
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
dan loop je denk ik in het verkeerde gebied =p want als je gridania uitloopt zijn er al gelijk 4 of 5 bomen met snelle respawn =planerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:46:
Wat me wel opvalt, op Odin tenminste, je kan totaal geen resources vinden voor Botany. Of ik doe totaal iets fout hoor. Ik cast de buff, en zie alsnog nooit iets op minimap of als ik rondren.
[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 13-09-2013 09:00 ]
Ik heb ooit in FFXI een TaruTaru WAR gespeeld. Ziet er wel gaaf uit als klein menneke met een grote Axe. Kan me de keuze iig wel voorstellen.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:22:
Gisteren me 40ste tot en met 43ste keer Ifrit Hard gedaan. Nog steeds het PLD wapen niet 1 keer zien droppen. Wel het Ifrit Hard Monk wapen verkregen door "Greed" haha dus misschien is het een teken dat ik maar monk moet rerollen =p
[...]
Lame!! marauders zijn echt lelijk op die kleine haha. ik haat ze XD wil ze altijd keihard wegschoppen in game. als je MRD/WAR speeld wil je toch ziek bruut zijn en niet zo'n kleine kabouter zonder puntmuts
http://www.ffxivguild.com/ff14-levequests-guide-levemetes/Uhmmie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:59:
Aangezien ik samen wil questen met mijn vrouw, maar we niet altijd gelijkertijd gamen vroeg ik me af wat ik nu het beste kan doen als ik wel wil levelen, zonder te questen? Ik heb de hunting lodge al gevonden, maar volgens mij is dit niet oneindig? Daarnaast heb je die "random events" op de map? En op den duur dungeons? (vanaf welk level?).. Zijn er ook nog andere dingen die ik over het hoofd zie?
FUMES et CARNES
Verwijderd
Hunting Logs (die levellen dacht ik? Dus per hunting log die je afmaakt krijg je meer?)Uhmmie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:59:
Gisteren dan eindelijk begonnen met FFXIV. Moet zeggen dat ik de game er voor een MMO redelijk mooi uit vindt zien en het doet me qua graphics het meeste denken aan Rift. Het enige verschil is dat alles een stuk "massiever" aanvoelt (geen idee hoe ik het anders moet omschrijven). Ik was wel blij toen ik eindelijk klaar was met alle fed-ex quests en ik wat opdrachten buiten de stad kreeg
.
Aangezien ik samen wil questen met mijn vrouw, maar we niet altijd gelijkertijd gamen vroeg ik me af wat ik nu het beste kan doen als ik wel wil levelen, zonder te questen? Ik heb de hunting lodge al gevonden, maar volgens mij is dit niet oneindig? Daarnaast heb je die "random events" op de map? En op den duur dungeons? (vanaf welk level?).. Zijn er ook nog andere dingen die ik over het hoofd zie?
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 13-09-2013 09:07 ]
Tesla M3LR '21
nieuwe repair kosten zijn al ingevoerd sinds gisteren. die ilvl requirement voor dungeons komt inderdaad volgens mij pas met 2.1 net als housing etc.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:05:
Square Enix gaat eindelijk de repair kosten voor de hogere levels oplossen!!!!
Ook gaan ze een minimaal gear-level instellen voor bepaalde dungeons. Dus in de toekomst loop je niet zomaar een dungeon in, zonder te weten dat je totaal geen kans maakt! Ook gaan ze een soort scherm maken waarin je medespelers kan inviten om je te helpen met een dungeon; welk type speler, welke dungeon etc.
Hieronder een link naar het artikel:
http://bit.ly/15Z6jmX
client kan je al downloaden maar je moet kunnen inloggen voordat de launcher patcht dus in principe kan je net zo goed wachten want de client downloaden is maar paar MBAnno schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:22:
Ik heb de game (PC) gewonnen. En krijg hem binnenkort thuisgestuurd. Kan ik de game alvast ergens downloaden. Zodat ik direct van start kan als de game binnen is ?
Of kan dat pas als je de key hebt ingevoerd onder je SE account.
Jammer, bedankt voor je antwoordRicmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:24:
[...]
client kan je al downloaden maar je moet kunnen inloggen voordat de launcher patcht dus in principe kan je net zo goed wachten want de client downloaden is maar paar MB
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Je kan in je Gathering Log (shortcutkey hiervoor is "B") zien, in welke gebieden je kan harvesten en wat er te vinden is.lanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:46:
Wat me wel opvalt, op Odin tenminste, je kan totaal geen resources vinden voor Botany. Of ik doe totaal iets fout hoor. Ik cast de buff, en zie alsnog nooit iets op minimap of als ik rondren.
Yip, gewoon je mainquest volgen en je wordt vanzelf de steden rond gestuurdAudione0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:29:
Waar krijg je eigenlijk de opdracht om naar Limsa Lominsa te gaan. Zit deze opdracht in de mainquest?
Want zomaar een airship ticket kopen zit er niet bij
En hoe werkt dat dungeon precies? Zijn dit opdrachten of moet je je hiervoor aansluiten bij een groep?
Be careful what you wish for; You just might get it!
Rond level 15 mag je alle steden bezoeken, dit is onderdeel van de mainquests.Audione0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:29:
Waar krijg je eigenlijk de opdracht om naar Limsa Lominsa te gaan. Zit deze opdracht in de mainquest?
Want zomaar een airship ticket kopen zit er niet bij
En hoe werkt dat dungeon precies? Zijn dit opdrachten of moet je je hiervoor aansluiten bij een groep?
The only source of knowledge is experience...
Seriously? Derp.. dat wist ik dus allemaal niet, thanks!Frond0r schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:32:
[...]
Je kan in je Gathering Log (shortcutkey hiervoor is "B") zien, in welke gebieden je kan harvesten en wat er te vinden is.
Dit loopt op per 5 levels. BV: Op level 5 zie je alleen de items voor level 1-5. Zodra je level 6 wordt, komen ook de level 6-10 items te voorschijn. Enz enz. Je ziet op de map alleen de nodes welke voor jou bereikbaar zijn. Je ziet dus als bv level 14 niet de nodes van 16 en hoger.....
[...]
Yip, gewoon je mainquest volgen en je wordt vanzelf de steden rond gestuurd
You're welcome. Nog een kleine tip hierover. Als je een node hebt gevonden zitten er nog altijd 3 dezelfde in de omgeving. Deze refreshen tijdens je "ronde".lanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:33:
[...]
Seriously? Derp.. dat wist ik dus allemaal niet, thanks!
[ Voor 11% gewijzigd door Frond0r op 13-09-2013 09:57 ]
Cross skills zijn inderdaad tof. Maar ik heb wel gemerkt dat later met jobs het een en ander wijzigtIusedto schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:29:
Gisteren helaas maar 2 uurtjes over
Ben nu naar de andere twee steden geweest en heb daar lancer en conjurerer opgepakt. Conjurer tot lvl 8 geleveled voor die heal en protect buff bij lvl 8. Zijn ZEER handig om te hebben als Marauder.
Daarna daargegaan naar de Gladiator trainer en ben nu deze aan het levelen maar is pas lvl 5 ofzo.
Ook mining skill meteen gepakt
Wel bijzonder leuk dat je alles op 1 poppetje kan krijgen maar vooral die cross class skill zijn super
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
FUMES et CARNES
Je "PC character" staat gewoon bij SE op je game server opgeslagen. Daar kun je gewoon mee inloggen vanaf zowel PC als PS3.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:20:
Vraagje:
Ik speel op dit moment op mijn pc.
Nu vroeg ik me af dat als ik de ps3 versie zou kopen, of ik dan gewoon met mijn "pc-character" verder kon spelen???
Of werkt het niet zo en moet ik op de ps3 dan een andere char maken?
Ook las ik laatste ergens (even de link niet meer) dat als je de ps3 versie hebt, je automatisch/gratis een ps4 versie kan krijgen in de toekomst..
Klopt dit, zijn dit geruchten, of totale onzin??
Antwoorden zullen mij een hoop helpen bij mijn keuze of ik wel dan niet een ps3 versie zal aanschaffen.
Bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Audione0 op 13-09-2013 10:32 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Wat voel ik me nu domFrond0r schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:55:
[...]
You're welcome. Nog een kleine tip hierover. Als je een node hebt gevonden zitten er nog altijd 3 dezelfde in de omgeving. Deze refreshen tijdens je "ronde".
En een heel groot pluspunt is, dat je de nodes niet hoeft te delen met anderen. Dus mocht je iemand zien hakken op hetzelfde punt waar jouw indicator is, zit je een ander niet dwars![]()
Dus geen "gevecht" om een node of gatheren op idiote tijdstippen, omdat andere je anders voor zijn.
Op de eerste pagina staan trouwens maps inclusief gathering nodes:
Phoenix_the_II in "[MMORPG] Final Fantasy XIV: ARR "Deel 2""
Vast een domme vraag hoe kom ik in die dungeon? Ik heb die er nog niet tussen staan en ben al lvl 26.Euphanasia schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:55:
Net mijn Chocobo mount gehaald yeey!
Een tip voor mensen die level 20 zijn en seals moeten farmen voor de mount. Doe eerst de dungeon Halatali dan ben je op het einde zo een beetje al op de helft door de rewards van de hunting log.
De meeste dungeons speel je vrij door je story quests te doen. Halitali volgens mij niet. Ik kreeg toegang tot Halitali door quests in het gebied te doen waar die dungeon zit. Weet zo niet meer welke quest specifiek, maar uiteindelijk kon ik er intimpie81 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:46:
[...]
Vast een domme vraag hoe kom ik in die dungeon? Ik heb die er nog niet tussen staan en ben al lvl 26.
Eerste heet Satasha bij mij
Rond Quarry Mill zitten volgens mij een zwik Goblins. Loopt hij daar niet tussen?timpie81 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:47:
weet iemand waar ik de goblin thug vind in South Shroud, silent arbor? Ik kan hem niet vinden.
Is voor de hunting log niveau 3
[ Voor 23% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-09-2013 10:56 ]
inderdaad.. zodra je met je main quest Sastasha hebt unlockd kan je via de knop "U" de duty finder openen en in de wachtrij gaan voor een dungeon. Maar sastasha is al een level 15 main quest dus je bent 26 geworden zonder de main story line te volgen ? ;p geniaal hahatimpie81 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:46:
[...]
Vast een domme vraag hoe kom ik in die dungeon? Ik heb die er nog niet tussen staan en ben al lvl 26.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 13-09-2013 11:01 ]
Dit is de quest die het start.timpie81 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:46:
[...]
Ik doe steeds alle main quests heb deze dan gemist denk ik, dank je ga hem zo direct doen.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:01:
[...]
inderdaad.. zodra je met je main quest Sastasha hebt unlockd kan je via de knop "U" de duty finder openen en in de wachtrij gaan voor een dungeon. Maar sastasha is al een level 15 main quest dus je bent 26 geworden zonder de main story line te volgen ? ;p geniaal haha
(p.s. niet om je uit te lachen ofzo hoormisschien komt het verkeerd over anders haha)
[ Voor 7% gewijzigd door timpie81 op 13-09-2013 11:15 ]
Sastasha, Tam-Tara en Copperbell Mines worden alle 3 unlocked tijdens de Story quests (geldt volgens mij voor merendeel van de dungeons). Deze zijn in level range 15-18.timpie81 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:11:
[...]
Ik doe steeds alle main quests heb deze dan gemist denk ik, dank je ga hem zo direct doen.
Ik ben er nu maar aan het icon te zien is het geen main quest vandaar dat ik het gemist heb
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
FUMES et CARNES
Niet uitlachen joh!Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:01:
[...]
(p.s. niet om je uit te lachen ofzo hoormisschien komt het verkeerd over anders haha)
[ Voor 21% gewijzigd door Audione0 op 13-09-2013 12:22 ]
Komt ook naar de US/EU. Is bevestigt op de FFXIV facebook paginaAudione0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:
[...]
Je "PC character" staat gewoon bij SE op je game server opgeslagen. Daar kun je gewoon mee inloggen vanaf zowel PC als PS3.
Wat betreft de gratis PS4 versie. Wat ik gelezen heb gaat dat in Japan gebeuren. Waarschijnlijk ook in NA/EU maar daar heb ik nog geen bevestiging over gelezen.
Ik was zelf op de dag van de release bijna gehackt. Kreeg ik een mailtje van SE wegens verdachte activiteiten op mijn account en hebben ze me account geblokkeerd tot ik me pas veranderde. Bij mij komt het door denk door de hack van de Crysis site. Had daar tijdelijk hetzelfde wachtwoord en had het account net 2 dagen. Helaas had ik daar hetzelfde gebruikt als bij me SE account.Audione0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:
[...]
Niet uitlachen joh!Ik ben nu level 20 en speel ook nog meer net de main quest
Heeft Square ookbekend gemaakt hoe gebruikers gehackt zijn geworden? Of zijn de servers van Square gehackt waar de gebruikersnamen en wachtwoorden opgeslagen staan?
[ Voor 31% gewijzigd door Hunterrnl op 13-09-2013 12:31 ]
[ Voor 41% gewijzigd door CristianSchriev op 13-09-2013 12:35 ]
en dat bestaat helemaal uit cijfers: xxxx8401xxxx6101xxxx zeg maarDawn schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:35:
bij je geboortedatum is het jaar, maand, dag. bijv: 20011001
de ID is waarmee je de game inloged,
kloppen 1 & 2, dan krijg je een mail voor het derde veld.
Goed bezig!Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:38:
Heb de security token info eventjes bovenaan OP gezet. zal het straks als ik klaar met werken ben even mooi en duidelijk aanpassen/toeveogen zodat het er wat netter uit ziet en overzichtelijker
heb je ook de startprocedure gevolgd op je SE account (lees: klik dat je dat kreng wil toevoegen), het kan een flag zijn die je dan aan zet voor de appCristianSchriev schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:43:
[...]
Goed bezig!Probeer het strakkies anders nog een keertje, even opnieuw de app downloaden. Misschien komt het daardoor dat ik die al een tijd terug gedownload heb. Het zal me allemaal wel. Verwacht niet dat ik plots gehacked wordt. Anders ga ik even hard huilen!!
Zijn al die luitjes die mensen whisperen voor gold gehackte accounts?
PSN: MaxxusNL
Wellicht dat ik er overheen kijk, maar ben zo'n 7 pagina's terug gegaan en zie helaas niet een lijst bij wij ik moet zijn.lanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:57:
Klopt maxxus, zie paar posts boven je. Staat de nieuwe lijst
PSN: MaxxusNL
in de OP staat de info iig =)Maxxus schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:55:
Zojuist een character kunnen aanmaken op Moogle!
Moet helaas mijn 45 tank achter laten op Cerberus voor een tijdje, maar ja, niks aan te doen.
Met wie moet ik contact opnemen voor een Linkshell invite?
Haha wow, dat zou ik dus niet doen om bij de tweakers guild te komen leuk en aardig maar mijn char 45 heeft toch al heel erg veel uurtjes gameplay achter de rug..Maxxus schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:55:
Zojuist een character kunnen aanmaken op Moogle!
Moet helaas mijn 45 tank achter laten op Cerberus voor een tijdje, maar ja, niks aan te doen.
Met wie moet ik contact opnemen voor een Linkshell invite?
Tesla M3LR '21
FUMES et CARNES
Ze negeren de gold sellers gelukkig niet.Iusedto schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:
De gold spam is echt bizar in deze game. Heb het nog nooit zo erg gezien.![]()
Tot nu toe is dat echt een groot min punt voor mij. Belachelijk dat dit zo makklelijk kan en nog meer frustrerend dat er geen makkelijke Ignore optie is
Having confirmed in-game advertisements for RMT* sites, we have taken the following actions to address this issue.
*RMT (Real Money Trade) is selling account or game data with actual currency in the real world.
[Period]
Sep. 5, 2013 to Sep. 10, 2013
- Accounts receiving disciplinary action for RMT advertisement: 828 accounts
- Action Details: Permanent ban from FINAL FANTASY XIV
In addition to chat filters, we will continue to address RMT activity through cooperation with our GM teams and STF (Special Task Force). When you see an RMT advertisement, please file a report by using the in-game command [System Menu] -> [Support Desk] -> [Contact Us] -> [Report Cheating].
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
40 euro is wel heel veel geld. Aardig wat posts terug had ik namelijk geplaatst dat ik nog 2 key's over had.Las Vegas schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:08:
Heb ook een key weten te bemachtigen via Ebay.de (40 euro). Maar goed, de boel is geïnstalleerd, en ik heb een char aangemaakt op Moogle. Het eerste wat ik zag was gold spam in de chat, dus bemoedigend om te zien dat de chinezen ook deze game hebben weten te vinden...
Zo maar even lekker gaan spelen
[ Voor 18% gewijzigd door Hunterrnl op 13-09-2013 13:44 ]
ik zit met medetweaker Brummeltje in dezelfde FC op Phoenix welke we zelf hebben gestart.lanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:57:
Zelfde met.. Gridania? Die groene stad
Vanavond maar even kijken welke server m'n main server wordt. Moogle vermijd ik liever omdat ik NL spelers een van de meest aso spelers vind (Weigeren engels te spreken in pugs, trade chat en whatever). Lich, Phoenix, allemaal opties..
Ik zit daarom ook in een NL LS , om NL te lullen der buiten doe ik gewoon Engels zoals de meeste lijkt me. Al heb ik gisteren betrapt in een dungeon NL te lullen , kon ook nie anders de persoon waar ik mee speelde was zen Engels nie echt goed.lanerios schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:57:
Zelfde met.. Gridania? Die groene stad
Vanavond maar even kijken welke server m'n main server wordt. Moogle vermijd ik liever omdat ik NL spelers een van de meest aso spelers vind (Weigeren engels te spreken in pugs, trade chat en whatever). Lich, Phoenix, allemaal opties..
Tsja, ik ga niet een heel topic terug lezen in de hoop dat er wellicht iemand een key over heeftRyatzu schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:22:
[...]
40 euro is wel heel veel geld. Aardig wat posts terug had ik namelijk geplaatst dat ik nog 2 key's over had.
Ik heb namelijk de 1.0 versie en had een pre-order (voor de items). Dus heb er 2 over.
Tesla M3LR '21
Wilde wij eerst ook doen maar zonder in game te recruiten gingen we alsnog veel te snel stijgen haha we hebben nu 90 members waarvan de helft sowieso erg actiefDawn schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:02:
[...]
ik zit met medetweaker Brummeltje in dezelfde FC op Phoenix welke we zelf hebben gestart.
Internationaal ftw =))
Na die gratis 30 dagen nog maar eens zien hoeveel er actief blijftRicmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:12:
[...]
Wilde wij eerst ook doen maar zonder in game te recruiten gingen we alsnog veel te snel stijgen haha we hebben nu 90 members waarvan de helft sowieso erg actiefdus toen besloten we maar gewoon om het zo te laten haha
Wij zitten op een member of 50 denk ik.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:12:
[...]
Wilde wij eerst ook doen maar zonder in game te recruiten gingen we alsnog veel te snel stijgen haha we hebben nu 90 members waarvan de helft sowieso erg actiefdus toen besloten we maar gewoon om het zo te laten haha
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 13-09-2013 16:38 ]
Ik wel niet gemeen klinken tegen de andere , maar sinds dat de boel even open is geweest stikt het weer van de Gilsellers. Heb er al zeker 8 op me blacklist bij gegooid.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:19:
Ja echt krijg iets hoor!nu weer gewoon letterlijk "ALLE" servers open voor character creation behalve Moogle. van dat lijstje dat ze in de launcher hebben staan klopt echt nooit wat
dit is onze FC http://eu.finalfantasyxiv...pany/9233364398528005609/
Jah ik werd ook door hem ge-invite. z'n naam zei al genoeg.CristianSchriev schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:40:
Hey iedereen, ik werd laatst toegevoegd door deze dude: http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/4134678/ Nou zag ik dat het gold sellers zijn en ze sowieso nooit speelde.. Heb dat account meteen verwijdert. Voegen die lui gewoon random mensen toe of wat?
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Als jij van grinden houdt dan doe je dat lekker. Als je van afwisseling houdt ga aub quests doen, fates en alles door mekaar.. Ik doe het zo. Anders is het echt afschuwelijk grinden en dat haat ik persoonlijk!Uhmmie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:38:
Toch nog even snel een vraagje over levelen.. Ik lees in meerdere guides dat ik echt alle quests behalve de main quest moet negeren.. Dat betekend dus dat ik alleen de quests moet nemen met dat soort goude vlammetje om het uitroepteken? En alle overige (rondje om uitroep teken) moet ik dus gewoon niet pakken tot ik aan een 2e class begin? Hoe doen jullie dat?
Ik doe alles quests in mijn eerste stad waar ik begin. Met mijn 2e Class ben ik naar een andere stad gegaan en daar alle quests opgepakt. Werkt best goed moet ik zeggen.Uhmmie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:38:
Toch nog even snel een vraagje over levelen.. Ik lees in meerdere guides dat ik echt alle quests behalve de main quest moet negeren.. Dat betekend dus dat ik alleen de quests moet nemen met dat soort goude vlammetje om het uitroepteken? En alle overige (rondje om uitroep teken) moet ik dus gewoon niet pakken tot ik aan een 2e class begin? Hoe doen jullie dat?
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Tesla M3LR '21
Wat ik nog belachelijker vind is dat er blijkbaar ook de gehele dag/avond niet eens een soort van admin online is om zo een bot van de server te knikkeren en de account te bannen. Het is de gehele dag dezelfde char die aan het spammen is en dat keer 100 omdat er 100 verschillende zijn..Iusedto schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:
De gold spam is echt bizar in deze game. Heb het nog nooit zo erg gezien.![]()
Tot nu toe is dat echt een groot min punt voor mij. Belachelijk dat dit zo makklelijk kan en nog meer frustrerend dat er geen makkelijke Ignore optie is
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Mensen kijk eens goed voordat je iets zegt. Er zit gewoon een block functie in het spel zoals al eerder uitgelegd is....jezzer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:14:
[...]
Wat ik nog belachelijker vind is dat er blijkbaar ook de gehele dag/avond niet eens een soort van admin online is om zo een bot van de server te knikkeren en de account te bannen. Het is de gehele dag dezelfde char die aan het spammen is en dat keer 100 omdat er 100 verschillende zijn..
Ze zijn blijkbaar niet alleen de ignore functie vergeten, blijkbaar ook admin opties oid.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nog makkelijker is een macro toevoegen: blist add <r> En die dan op je hotbar toevoegen. Dan is het een kwestie van dr op klikken als een gilseller je een tell stuurt en dan staat er gelijk add blabla to blacklist.Ngangatar schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:23:
[...]
Mensen kijk eens goed voordat je iets zegt. Er zit gewoon een block functie in het spel zoals al eerder uitgelegd is....
Naam kopieren met CTRL-C in chat --> Social list, --> Black list, --> naam plakken met CTRL-V.
Ja het zou makkelijker moeten kunnen maar het zit er wel degelijk in. Als je nu al de hele dag last hebt van dezelfde spammer en je er zo aan ergert, had je ook best even 2 minuten in de opties kunnen kijken of een google kunnen doen.
GeniaalStoneyfrog schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:07:
[...]
Nog makkelijker is een macro toevoegen: blist add <r> En die dan op je hotbar toevoegen. Dan is het een kwestie van dr op klinken als een gilseller je een tell stuurt en dan staat er gelijk add blabla to blacklist.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq