| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Zal eens kijken of andere drivers misschien helpen.
Ik had hetzelfde. Of reset bij zware overload of bij teleports.Sanny_83 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:55:
Nu ik weer kan spelen heb ik opeens een ander probleem. Mijn PC reboot opeens door FFXIV als ik even aan het spelen bent. Lijkt er sterk op dat de videokaarten over de zeik gaan en te warm worden ofzo. Die beginnen namelijk wel erg hard te blazen opeens. Had het natuurlijk precies op het moment dat ik de eindbaas van de eerste dungeon had verslagen....
Zal eens kijken of andere drivers misschien helpen.
Na 3 dagen mopperen pc opnieuw geïnstalleerd en geen centje pijn meer.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Update
Ok , ik zit er alweer op.
[ Voor 24% gewijzigd door Hunterrnl op 04-09-2013 15:04 ]
Unable to update the Group NA/EU.
Lijkt niet veel geholpen te hebben

Edit:
Na 4x inloggen. Spel maar eens opnieuw opgestart, toen vond hij mijn karakter wel op Phoenix. Is nu aan het laden. En.... binnen.
[ Voor 31% gewijzigd door SandsOfArrakis op 04-09-2013 15:13 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
En Moogle is overcrowded, denk dat dit soort gedoe hoe vervelend ook blijft aanhouden tot het paytime isIn the time period just after maintenance has completed, we predict a rush of characters logging in simultaneously. In order to prevent any technical difficulties due to this login rush, we will be temporarily placing severe login restrictions. These login restrictions may occur frequently, lasting from a few minutes to ten minutes; however, restrictions will be lifted in a gradual manner as login status is carefully monitored. We ask for your patience and understanding in this matter.
Furthermore, as a result of the countermeasures taken to alleviate stress on the Duty Finder servers, we expect to be able to increase the number of players able to login simultaneously; however, if those login numbers still surpass the maximum number of possible logins in the various Worlds, please be aware that we will continue to implement login restrictions.
Le Meow
Le Meow
Rupsen, Rapsen.
Voorheen was dit een blijvend probleem, inmiddels melden mensen op reddit dat dit na enkele minuten weer verdwijnt.McPoowl schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
Krijg nu de 3102 error, zeggende dat ik nog ingelogd ben (kreeg een disconnect voor mijn kiezen, een half uur geleden). Nu dus met geen mogelijkheid in te loggen. Iemand een oplossing voor dit probleem? Lees op verschillende fora dat dit een blijvende issue is?
Ik zelf had hier ook last van. Even een broodje gegeten en kon weer gewoon inloggen
*edit*
Character creation mag inmiddels niet meer op een hele stapel worlds:
http://eu.finalfantasyxiv...eb67642a4105c7a01c2bef651
[ Voor 13% gewijzigd door Steef op 04-09-2013 15:21 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Wat voor broodje? Wellicht dat dat bij anderen ook helpt.ThaRabbit schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:20:
[...]
Voorheen was dit een blijvend probleem, inmiddels melden mensen op reddit dat dit na enkele minuten weer verdwijnt.
Ik zelf had hier ook last van. Even een broodje gegeten en kon weer gewoon inloggen
*edit*
Character creation mag inmiddels niet meer op een hele stapel worlds:
http://eu.finalfantasyxiv...eb67642a4105c7a01c2bef651
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat was een verplicht stukje equip om verder te komen. Echt zo iritant om tegen een Male Elvaan zijn kont aan te kijken in een Subligar >_<Poekie McPurrr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:55:
..en daarom hoopte ik dat SE dit keer de subligars weg zou laten...

[ Voor 3% gewijzigd door OllyNL op 04-09-2013 15:40 ]
Kreeg ik net toevallig ook! Ook inderdaad een dik half uur die melding gekregen, maar net geprobeerd en kon er meteen in. Geen queue, geen errors. Good luck!Stoneyfrog schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:39:
Uhh ok. Na een paar dagen werken ff tijd om een paar uur te spelen krijg ik error 3102 (character still logged in) Hoe fix ik dit? heb al een half uur gewacht maar krijg nog steeds dezelfde error message..![]()
![]()
Ok nevermind. Precies hetzelfde. Na +- 40 min te hebben gewacht, kan ik er nu weer in.. weird.McPoowl schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:41:
[...]
Kreeg ik net toevallig ook! Ook inderdaad een dik half uur die melding gekregen, maar net geprobeerd en kon er meteen in. Geen queue, geen errors. Good luck!
Iemand trouwens enig idee wat de patch heeft veranderd?
AsteblaftStoneyfrog schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:51:
[...]
Ok nevermind. Precies hetzelfde. Na +- 40 min te hebben gewacht, kan ik er nu weer in.. weird.
Iemand trouwens enig idee wat de patch heeft veranderd?
http://eu.finalfantasyxiv...5239ecb56b25dd4fe2d529149
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Ah ok thanks. Niet heel veel boeiends dus maar ok.
Zat er net dus uiteindelijk weer in en nu weer connection lost en zelfde verhaal met 3102 still logged in bladiebla.. Vermoeiend. Zeker als je maar ff kan spelen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hopelijk komt het door de patch van vandaag en niet omdat mensen hun PC vanochtend niet aan konden zetten om in te loggen.
Nu maar eens lekker gaan levellen
Ok nog ff wachten dus. Kan er nog steeds niet in dus ga maar ff wat anders doen.Chester schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:05:
Dat zijn de resultaten van de maintenance. Wat de patch precies heeft gedaan moeten ze nog bekend maken, http://eu.finalfantasyxiv...09530b1b241c7c5066350255e
nee hoor, dit is al bekend:Chester schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:05:
Dat zijn de resultaten van de maintenance. Wat de patch precies heeft gedaan moeten ze nog bekend maken, http://eu.finalfantasyxiv...09530b1b241c7c5066350255e
http://eu.finalfantasyxiv...5239ecb56b25dd4fe2d529149
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Tuurlijk zijn ze EU/NA servers nu juist kwijt. Godsamme zeg. Nou update van vandaag heeft niets geholpen jammer dat SE hun eigen spel verkloot hebben alweer. Nu niet aan het gebrek van een goed spel maar door hun servers. Ik weet wel zeker dat hierdoor mensen stoppen
[ Voor 42% gewijzigd door CristianSchriev op 04-09-2013 16:52 ]
Wat een stront maint, duty finder lagged en dc'd als een malle, mensen die dik een uur naar 3102 zitten te kijken (ben niet de enige), maar 1 wereld per regio erbij. Ik verwachtte minimaal 5 voor NA/EU en eigenlijk niks voor JP.
Hiervoor gaat niet betaald worden na de trial SE. Weet niet eens of ik nog wel zin heb om dit uberhaupt te spelen zo.
[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 04-09-2013 17:02 ]
"You're still logged into the game" Roept hij al een half uur. Tuurlijk.Sanny_83 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:02:
Lobby server ligt zo te zien ook weer onderuit.
Oke ben dus niet de enige iig. Snap je rage wel maar ik moet zeggen dat ik het spel wel heel leuk vind als het werkt haha. Ze zullen zeker met fixes komen in de volgende dagen anders snijden ze zichzelf echt in de vingers lijkt me. Ik ga zeker wel nog een paar maanden spelen maar wacht wel met betalen voor een nieuwe periode totdat die 9000 en 3102 errors ECHT definitief weg zijn. Ga nu maar infinite crisis spelen.. Zag dat ik was uitgenodigd voor de beta dus waarom niet.AppieNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
Yup, inmiddels 5x gehad, 2x in duty, 2x mid battle, 1x als ik in de stad loop, sta nu al een uur naar 3102 te staren terwijl m'n lijk waarschijnlijk ergens in La Noscea ligt.
Wat een stront maint, duty finder lagged en dc'd als een malle, mensen die dik een uur naar 3102 zitten te kijken (ben niet de enige), maar 1 wereld per regio erbij. Ik verwachtte minimaal 5 voor NA/EU en eigenlijk niks voor JP.
Hiervoor gaat niet betaald worden na de trial SE. Weet niet eens of ik nog wel zin heb om dit uberhaupt te spelen zo.
Ik gok dat de volgende error 1066 of zoiets zal zijn.
Vindt het spel overgens wel goed, maar al die errors beginnen me wel te irriteren. ik weet nog niet of ik wel ga subscripen na de 30dagen gratis.
Mijn geduld raakt op met SE
Dat had ik vanmiddag ook nadat mijn spel Crashte. Duurder erg lang. Volgens mij is die time-out timer nog niet helemaal lekker afgesteld.SandsOfArrakis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:05:
[...]
"You're still logged into the game" Roept hij al een half uur. Tuurlijk.
Moet je serieus 3 maal achter elkaar posten dat t niet lukt met Titan en dat t verkloot is?
Na 1 keer begrijpen we je wel hoor.
SE heeft duidelijk laten weten dat ze de boel monitoren en langzaam alles opschroeven. Wacht ff rustig ofzo.
PS:
Ik zit ook sommige avonden 3 uur naar een error te kijken, maar ga daar ook niet elke dag over zeiken hier. Niet erg constructief bezig zo mensen.
[ Voor 23% gewijzigd door Xiliath op 04-09-2013 17:25 ]
Spel is hardstikke leuk en had ook nooit verwacht dat ik dat zou zeggen na de stront van 1.0, maar er zijn grenzen. Als je een 10 uur maint uitvoert en zelfs het lef hebt de servers 50 min te vroeg online te gooien, verwacht ik beter dan dit.Stoneyfrog schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:05:
[...]
Oke ben dus niet de enige iig. Snap je rage wel maar ik moet zeggen dat ik het spel wel heel leuk vind als het werkt haha. Ze zullen zeker met fixes komen in de volgende dagen anders snijden ze zichzelf echt in de vingers lijkt me. Ik ga zeker wel nog een paar maanden spelen maar wacht wel met betalen voor een nieuwe periode totdat die 9000 en 3102 errors ECHT definitief weg zijn. Ga nu maar infinite crisis spelen.. Zag dat ik was uitgenodigd voor de beta dus waarom niet.
edit: lol lees net dat mensen zelfs 3102 krijgen als je braaf uitlogt via het menu. Emergency maint incoming! Please look forward to it!
[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 04-09-2013 17:30 ]
SE heeft ook aangegeven om de capaciteit geleidelijk te verhogen om te voorkomen dat alles ineens plat ligt. Ook zijn er zaken van de Duty Finder die nog niet geheel op 100% draaien.AppieNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:26:
[...]
Spel is hardstikke leuk en had ook nooit verwacht dat ik dat zou zeggen na de stront van 1.0, maar er zijn grenzen. Als je een 10 uur maint uitvoert en zelfs het lef hebt de servers 50 min te vroeg online te gooien, verwacht ik beter dan dit.
wat problemen waren ofc te verwachten als iedereen na de grootste maintenance tot op heden meteen verwacht een 'perfect spel' te hebben.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
Een uurtje maar.. ik heb toen 3 dagen naar 3102 mogen kijken.AppieNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
Yup, inmiddels 5x gehad, 2x in duty, 2x mid battle, 1x als ik in de stad loop, sta nu al een uur naar 3102 te staren terwijl m'n lijk waarschijnlijk ergens in La Noscea ligt.
En als genoeg mensen stoppen lost het probleem zichzelf ook op natuurlijk...CristianSchriev schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:51:
Tuurlijk zijn ze EU/NA servers nu juist kwijt. Godsamme zeg. Nou update van vandaag heeft niets geholpen jammer dat SE hun eigen spel verkloot hebben alweer. Nu niet aan het gebrek van een goed spel maar door hun servers. Ik weet wel zeker dat hierdoor mensen stoppen
Ik denk dat de spelers nog wel de komende tijd met de nodige errors zullen blijven zitten totdat er echt betaald moet gaan worden en er een sloot mensen afhaakt.
Haha ja dat is waar, point taken. We zullen wel zien of het straks beter werkt na de emergency maintenance.AppieNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:26:
[...]
Spel is hardstikke leuk en had ook nooit verwacht dat ik dat zou zeggen na de stront van 1.0, maar er zijn grenzen. Als je een 10 uur maint uitvoert en zelfs het lef hebt de servers 50 min te vroeg online te gooien, verwacht ik beter dan dit.
edit: lol lees net dat mensen zelfs 3102 krijgen als je braaf uitlogt via het menu. Emergency maint incoming! Please look forward to it!
Zo heb ik ook niets om naar vooruit te kijken
Je moet eerst nog patchen (mocht je dat nog niet gedaan hebben)detheavn schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:34:
Euj ... doe eens wat gezelliger ... ik moet nog naar huis om te spelen
Zo heb ik ook niets om naar vooruit te kijken
Capaciteit geleidelijk verhogen en error 3102 (hetgeen waar het om ging in het stuk wat jij quote) zijn 2 verschillende dingen. Error 3102 denkt het spel nog dat je bent ingelogd. Ik verwacht geen perfecte server zo kort na launch. Ik verwacht wel dat je wat gedaan krijgt als bedrijf in 10 uur en niet andere errors de boventoon laat voeren nadat de vorige een beetje lijkt opgelost (1017). Error 3102, nota bene waarvan SE al claimt sinds Beta 4 hem te hebben "opgelost". Terwijl uiteindelijk blijkt dat het enige wat ze er ooit aan hebben gefixed is dat je hele account niet meer compleet is verkracht en je hun support desk moet bellen om dat te laten fixen.Dawn schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:30:
[...]
SE heeft ook aangegeven om de capaciteit geleidelijk te verhogen om te voorkomen dat alles ineens plat ligt. Ook zijn er zaken van de Duty Finder die nog niet geheel op 100% draaien.
wat problemen waren ofc te verwachten als iedereen na de grootste maintenance tot op heden meteen verwacht een 'perfect spel' te hebben.
Beta 4 zeker?Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:30:
[...]
Een uurtje maar.. ik heb toen 3 dagen naar 3102 mogen kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 04-09-2013 17:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door bronce op 04-09-2013 17:58 ]
Ik blijf het aan de andere kant erg vet vinden dat dit spel het gewoon zo rete goed doet onder de mensen. Het is zo veel vaker verkocht dan ze hadden gedacht
Ik zit nog te denken dat het waarschijnlijk ook zou helpen als ze een free transfer doen van Moogle naar andere bepaalde servers en dan niet van andere naar Moogle. Dit werd ook bij WoW gedaan altijd en was erg effectief
[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 04-09-2013 18:12 ]
Verwijderd
Die problemen zijn binnenkort weg, SE heeft iedereen een gratis week gegeven (wat ik erg netjes vindRicmaniac schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:10:
ik denk dat dit tijdstip toch wel zo'n beetje altijd het meeste probleme gaat geven. In andere MMO's had ik ook vaak genoeg dat als ik laat uit school was en moest inloggen ik erg lang in de queue zat bijvoorbeeld.
Ik blijf het aan de andere kant erg vet vinden dat dit spel het gewoon zo rete goed doet onder de mensen. Het is zo veel vaker verkocht dan ze hadden gedacht(de problemen die daar bij zitten is wel jammer ja)
Ik zit nog te denken dat het waarschijnlijk ook zou helpen als ze een free transfer doen van Moogle naar andere bepaalde servers en dan niet van andere naar Moogle. Dit werd ook bij WoW gedaan altijd en was erg effectief
*Edit, meer hebben hier last van en ik ga ff lekker iets anders doen.
Sorry Dembar, instance samen word wat later.
[ Voor 31% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2013 18:17 ]
dat is wel raar na zo'n lange tijd.. ik had het vanmiddag ook maar toen kon ik ook daadwerkelijk na 1 minuut er weer inNgangatar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:16:
Wel grappig hier. Uur geleden melding 90k en nu nog steeds niet in kunnen loggen omdat ik volgens de game nog steeds ingelogd ben.
HIer duurde dat een half uur, daarna kwam ik er weer gewoon in. Apart dat het bij iedereen verschilt hoe snel het gaat.Ricmaniac schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:26:
[...]
dat is wel raar na zo'n lange tijd.. ik had het vanmiddag ook maar toen kon ik ook daadwerkelijk na 1 minuut er weer in
Rupsen, Rapsen.
Maat van me heeft ook iets gelezen op twitter dat ze net nog wat gemaakt hebben, maar kan die nu niet terug vinden, iemand dit ook gezien op twitter?
(en na 1.5+ uur 3102 zit ik ook weer zo'n 45 min ingame, op voorgaande ervaringen moet de 90k binnen nu en een half uur komen
[ Voor 20% gewijzigd door AppieNL op 04-09-2013 18:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik lees zoveel "problemen" en toch verkoopt het blijkbaar als een tierelier.
niet op de officele webshop nee, sites die keys verkopen hebben over het algemeen ook geen keys meer beschikbaar; echter zou je nog wel een fysieke copy kunnen scoren natuurlijk (of bij vriend Bol)Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:45:
Wow der is ook echt met geen mogelijkheid nog een versie online te bestellen?
Ik lees zoveel "problemen" en toch verkoopt het blijkbaar als een tierelier.
EDIT:
ik heb weer eens te vroeg gejuicht.... voor het eten even gekeken of ik in kon loggen en ben 10m later weer uitgelogd, had ik niet moeten doen...
zit nu tegen error 3102 "you are still logged in to the game..." aan te kijken; eerste keer deze error. wel jammer.
[ Voor 22% gewijzigd door Dawn op 04-09-2013 19:19 ]
Suc6. Zat twee uur tegen die error aan te kijkenDawn schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:05:
[...]
niet op de officele webshop nee, sites die keys verkopen hebben over het algemeen ook geen keys meer beschikbaar; echter zou je nog wel een fysieke copy kunnen scoren natuurlijk (of bij vriend Bol)
EDIT:
ik heb weer eens te vroeg gejuicht.... voor het eten even gekeken of ik in kon loggen en ben 10m later weer uitgelogd, had ik niet moeten doen...
zit nu tegen error 3102 "you are still logged in to the game..." aan te kijken; eerste keer deze error. wel jammer.

met een kleine 1½ uur valt het hier dan wel mee (effectief 15m ivm eten)SandsOfArrakis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:24:
[...]
Suc6. Zat twee uur tegen die error aan te kijken
=)
En ja hoor, ik heb ook een 3102-je te pakken.SandsOfArrakis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:24:
[...]
Suc6. Zat twee uur tegen die error aan te kijken
Alleen hing mijn pc en nu krijg ik steeds 3102. Enig idee hoe lang dit kan duren>?
Verwijderd
Dat was tijdens P4, ook wel bekend als early-early access. (dat was ten minste hoe 90% van de mensen met P4 omging, Bij mij heeft heel P4 iets meer dan 2 uur geduurd en toen error 3102 en de rest van de P4 periode niet meer kunnen inloggen.timpie81 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:38:
hmm 2 uur is nog te doen las op internet iemand die 2 dagen moest wachten.. Moet even alles opnieuw installeren dat vastlopen bevalt me niks misschien met SLI te maken.
Draai hier met SLI setup en FFXIV is nog geen een keer gecrashed bij mij.
Wellicht dat je het toch ergens anders moet zoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 19:54 ]
Dus zijn er nog mensen met 3102's?During the following time period, players received a 3102 error upon logging into FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
We are pleased to announce that the issue has been addressed. We apologize for any inconvenience this may have caused for our customers.
[Date & Time]
Sep. 4, 2013 from 2:10 a.m. to 11:05 a.m. (PDT)
[Details]
3102 error upon login
[Cause]
Server program error
[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn
Verwijderd
Edit:
Hmm zie nu pas dat de buddy passes in 2.0 er niet eens zijn.
En de 1.0 buddy passes is blijkbaar de hele game.
Dus ook al heeft iemand er 1, dan denk ik niet dat ik die zou krijgen.
Ontopic:
Is het er beter opgeworden sinds de maintenance?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 21:12 ]
Zekers tof om te zien dat het zo'n vette game is dat mensen deze ellende al meer dan een week slikken, met een hoop kabaal en drama erbij dat dan weer wel natuurlijk....
Maar ik heb het gevoel dat er, ook al geeft nog niet iedereen toe, weer eens een echt goede mmo is gedropped!!
I'm in for the long run in ieder geval
Imo wel. er zijn veel mensen die nog problemen hebben en er niet in kunnen voor een tijdje. maar hiervoor had je mensen die hele avonden niet konden inloggen. Vanmiddag ging alles heel soepel bij mij in ieder geval. gelijk kreeg ik een queue enzo. Middagen van de dagen hiervoor was chaos als je niet voor 14:00 was ingelogd.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:56:
Nu ga ik misschien heel erg "bold" zijn, maar vroeg me af of er iemand heel toevallig een buddy pass over heeft voor deze oude tweaker.
Edit:
Hmm zie nu pas dat de buddy passes in 2.0 er niet eens zijn.
En de 1.0 buddy passes is blijkbaar de hele game.
Dus ook al heeft iemand er 1, dan denk ik niet dat ik die zou krijgen.
Ontopic:
Is het er beter opgeworden sinds de maintenance?
dus denk wel dat het beter is geworden maar niet vlekkenloos nee maar dat wordt ook langzamerhand vast verholpen voor het grootste deel.
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Nu nog even wachten tot server transfer beschikbaar komt.
Altijd mooi bij een nieuwe MMORPG en economie.. ik verdien nu geld als water door gewoon een beetje oplettend te zijn.. ben benieuwd hoelang het duurt voordat meer (te veel) mensen dit door hebben en het niet meer werkt maar voorlopig; kassa!
Verwijderd
Kun je ook een beetje de richting zeggen hoe je geld verdiend ? Ben wel benieuwd namelijk want ik ben ook aardig bezig met geld verdienen dus ben benieuwd of we het zelfde aan het doen zijnVerwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:56:
"Gewoon" in kunnen loggen vandaag.. *verbaasd*
Nu nog even wachten tot server transfer beschikbaar komt.
Altijd mooi bij een nieuwe MMORPG en economie.. ik verdien nu geld als water door gewoon een beetje oplettend te zijn.. ben benieuwd hoelang het duurt voordat meer (te veel) mensen dit door hebben en het niet meer werkt maar voorlopig; kassa!
Verwijderd
Laten we het er maar op houden dat ik inspeel op de gemakzucht van de spelers die niet verder kijken dan hun neus lang isBrummetje schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:57:
[...]
Kun je ook een beetje de richting zeggen hoe je geld verdiend ? Ben wel benieuwd namelijk want ik ben ook aardig bezig met geld verdienen dus ben benieuwd of we het zelfde aan het doen zijn
Ik weet dat dit niet eeuwig kan duren en dat het slechts een kwestie van tijd is voordat de massa er boven opspringt en de complete markt om zeep helpt. Maar tot die tijd lach ik mij drie slagen in de rondte.
Ik was hier ook best goed in met FFXI. Gewoon net even weten hoe en wanneer en dan je slag slaan voordat de grote massa er bovenop springt. En als dat dan gebeurd kijk je weer verder en begint het spelletje van vooraf aan.
Hopelijk houd het nog even aan, dan kan ik straks een aardig huis neer planten.
En mocht het inloggen nu minder problematisch worden kan ik ook nog even snel in de ochtend inloggen om mijn retainers bij te vullen, die staan nu al halverwege de dag droog.
Komt er housing in deze game ?
Is het enige wat SWTOR mist
FUMES et CARNES
Yep, patch 2.1 als het goed is. Free Company estates i.i.g. waarin members hun eigen plot kunnen inrichten o.i.d.Iusedto schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:16:
Huis ?
Volgens mij stond dit in de planning en heeft hij het wel gezegd te willen hebben. Maar eigenlijk het spel is nog niet af. ik heb het niet over updates. Maar zo gaat PvP ook nog toegevoegd worden binnen 2/3 maanden. En Housing zou ook nog komen, verwacht ik dan.. Zo zou er nog wel meer komen. Meer spraak en weet ik veel....Iusedto schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:16:
Huis ?
Maar is hier gewoon niet te verkrijgen.
FUMES et CARNES
Helaas, op bol is hij zelfs niet meer direct te krijgen. Je kunt in winkels nog kijken. Online is hij zover ik weet bij de meeste webshops en online winkels op.. Dus misschien zul je nog even moeten afwachten totdat SE online verkoop weer toe staat!Iusedto schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:38:
Ok, nu wil ik de game
Maar is hier gewoon niet te verkrijgen.
Even een vraagje nog:
Is er een mogelijkheid om te zien hoe lang ik op mijn account heb gespeeld? Dit zit in de meeste MMO's WoW GW2 enz... Is er een command voor of wat dan ook? Iemand een idee?
[ Voor 18% gewijzigd door CristianSchriev op 05-09-2013 11:12 ]
Als je geen drol geeft om een fysieke verpakking en het je gewoon om de key gaat zijn er genoeg alternatieven. Bijvoorbeeld:CristianSchriev schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:44:
Helaas, op bol is hij zelfs niet meer direct te krijgen. Je kunt in winkels nog kijken. Online is hij zover ik weet bij de meeste webshops en online winkels op.. Dus misschien zul je nog even moeten afwachten totdat SE online verkoop weer toe staat!
http://www.g2play.net/store/Final-Fantasy/
"Quantity Out of stock"detheavn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:31:
[...]
Als je geen drol geeft om een fysieke verpakking en het je gewoon om de key gaat zijn er genoeg alternatieven. Bijvoorbeeld:
http://www.g2play.net/store/Final-Fantasy/
heel veel online key aanbieders hebben geen stock meer omdat ook SE de verkoop stop gezet heeft.
fysieke copies zijn de beste kans
Koop mijn keys altijd daar.
Saturn hier in de regio Alkmaar had ook niets. NU Mediamarkt ff bellen
FUMES et CARNES
http://www.allcdkey.com
//edit: Let op, is digital, dus alleen een key via de mail.
[ Voor 15% gewijzigd door McPoowl op 05-09-2013 11:46 ]
daar is alleen de EU CE nog beschikbaar, de normal edition is ook Out of Stock.McPoowl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:46:
Heb hem eergisteren bij de volgende webshop gehaald. Hij ziet er wellicht een beetje 'sneaky' uit, maar bestel hier vaker, en nooit problemen gehad:
Iusedto, loop even de winkels af bij je in de buurt.
ik heb er zelf vandaag niet de tijd voor anders was ik graag bij de locale PC shop voor je langs gelopen
EDIT: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=28851
fysieke copy, kijk even of er een shop in de buurt zit bij je/bel ze even voor voorraad.
[ Voor 11% gewijzigd door Dawn op 05-09-2013 12:05 ]
Oh excuus, ik heb hier maandag / dinsdag nog een normale editie weten te bemachtigen. Dat zal dan één van de laatste geweest zijn.Dawn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:58:
[...]
daar is alleen de EU CE nog beschikbaar, de normal edition is ook Out of Stock.
Iusedto, loop even de winkels af bij je in de buurt.
ik heb er zelf vandaag niet de tijd voor anders was ik graag bij de locale PC shop voor je langs gelopen
Bij G2play is ie inderdaad al dagen out of stock. Daarom zei ik dat ook. ik heb hem daar ook nog netjes besteld alleen dan voor de release.. Geen idee hoe lang ze hun verkoop stilhouden kan wel een maandje zijn ben ik bang!!!
Niet iedereen is een hoge level door het power levelen. Ik heb gewoon te veel gespeeld, maar wel steeds gewoon de main story en side quests gedaan.CristianSchriev schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:37:
Wow echt super veel power levelers al. Dat verpest toch de plezier van het spel? Of ben ik nou gestoord? Kan ook natuurlijk!! ^^
Bij G2play is ie inderdaad al dagen out of stock. Daarom zei ik dat ook. ik heb hem daar ook nog netjes besteld alleen dan voor de release.. Geen idee hoe lang ze hun verkoop stilhouden kan wel een maandje zijn ben ik bang!!!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ps. die update doet echt wonderen, zat er in 1 keer in
The only source of knowledge is experience...
Ben nu nog steeds met m'n Boko quest chain bezig en moet nu 2k seals hebben om dat item te kopen. Nu ben ik heen en weer aan het rennen om die leavequests te doen, maar is er geen snellere manier? Vreemd genoeg kwam ik ik veel areas weinig fates tegen en kon ik geen enkel beest uit die hunting log vinden in de areas waar ik gezocht heb... Volgens mij doe ik ergens iets fout?
Je moet de grand company levequests doen voor de seals. En FATE's doen is de snelste manier om er aan te komen.detheavn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:03:
Ik was gisteren ook te spreken over de update. Kreeg wel een queue van welgeteld ... 1.
Ben nu nog steeds met m'n Boko quest chain bezig en moet nu 2k seals hebben om dat item te kopen. Nu ben ik heen en weer aan het rennen om die leavequests te doen, maar is er geen snellere manier? Vreemd genoeg kwam ik ik veel areas weinig fates tegen en kon ik geen enkel beest uit die hunting log vinden in de areas waar ik gezocht heb... Volgens mij doe ik ergens iets fout?
gistern heb ik hier een key gekochtMcPoowl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:46:
Heb hem eergisteren bij de volgende webshop gehaald. Hij ziet er wellicht een beetje 'sneaky' uit, maar bestel hier vaker, en nooit problemen gehad:
http://www.mcgame.com/de/...antasy-xiv-a-realm-reborn
wel in het duits maar betaald via paypal en binnen een minuut de key binnen.
Ze hebben de keys nog in voorraad... succes
Ik merk zelf ook als je de hunt log wil uitvoeren, dat je soms echt dood gegooid wordt met monsters. En dat je bij sommige monsters er maar 1 in het veld tegen komt.detheavn schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:03:
Ik was gisteren ook te spreken over de update. Kreeg wel een queue van welgeteld ... 1.
Je moet goed opletten
Krijg je dan wel de engelse client ?yedo schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:09:
[...]
gistern heb ik hier een key gekocht
http://www.mcgame.com/de/...antasy-xiv-a-realm-reborn
wel in het duits maar betaald via paypal en binnen een minuut de key binnen.
Ze hebben de keys nog in voorraad... succes
Je kan dit nl. ook doen via de officiele site ( franse SE) maar dan krijg je alleen ook de franse client en taal
FUMES et CARNES
Zelf is me alleen op gevallen dat het job slot icoontje verdwenen is naast de weergaven van je inv.
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
Zou niets uit moeten maken, kan zijn dat ze je in eerste instantie gewoon de Franse installer laten downloaden, maar je zou altij de Engelse installer moeten kunnen downloaden...Iusedto schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:43:
Krijg je dan wel de engelse client ?
Je kan dit nl. ook doen via de officiele site ( franse SE) maar dan krijg je alleen ook de franse client en taal
En anders hebben wij die vast nog wel ergens liggen
Dat ziet er goed uit, toch wel 1 van de redenen dat ik hem gepre-ordered heb.
Op wat voor hardware draai jij, en hoeveel fps heb je dan?
24GB 1600mhz DDR3
Nvidia GTX690
+ SweetFX DX9 mod (Bloom + HDR + SMAA ect...)
Full 60fps
Dit zijn twouwens de versies van boven screenies zonder de SweetFX:

[ Voor 57% gewijzigd door Phoenix_the_II op 05-09-2013 14:19 ]
Ik gebruik geen SweetFX, en kom af en toe onder de 30fps uit als het erg druk is. Ik game op 2560x1600, alles op max met een GTX 780 (MSI Twin Frozr).Danny_H schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:11:
... en hoeveel fps heb je dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 05-09-2013 14:25 ]
Ja af en toe ook wel onder de 30 FPS hier. Maar dat is wanneer de camera een bepaalde hoek ergens naar kijkt. Draai je de camera een beetje anders is de FPS weer goed. Zit een bugje ergens wss in de engineChester schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:25:
[...]
Ik gebruik geen SweetFX, en kom af en toe onder de 30fps uit als het erg druk is. Ik game op 2560x1600, alles op max met een GTX 780 (MSI Twin Frozr).
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet