Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:34:
Crack is er toch nog niet voor Rome. en nu download iedereen hem dus hoop dat die nooit klaar is met downloaden bij jou =p Buy the game or gtfo XD

een goeie game moet je niet downloaden. schaad de industrie
Correct. Bij films en muziek denk ik er anders over die draaien in de bios en hebben concerten dus ook een andere vorm van inkomen. bij games werkt dat niet helemaal zo.

En over wat iemand hierboven zei. 50% Vrouwen over 10jaar, ik weet niet wat die kneus heeft gebruikt maar hij is niet erg op de hoogte. hun moeten eens stoppen met van die random revolutionaire shit roepen want er klopt niks van. Bij ons is misschien 1/50 vrouw. Sommige jaren zitten er geen vrouwen en soms 1 per 30 man in de klas. Nooit meer :') Dus daar heb je iig de komende 5 jaar. En dan moeten ze nog door gaan met wat ze nu doen. (daar vallen ook genoeg mensen bij af) Maar sorry dit is aardig OT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:34:
Crack is er toch nog niet voor Rome. en nu download iedereen hem dus hoop dat die nooit klaar is met downloaden bij jou =p Buy the game or gtfo XD

een goeie game moet je niet downloaden. schaad de industrie
Helemaal mee eens. Moet minimaal 5 jaar geleden zijn dat ik meer dan 24 uur in een spel heb zitten wat ik niet heb gekocht. Soms 1 in de 3 maanden, soms 3-4 per maand.

Vreemd genoeg heb ik de afgelopen jaren het meest plezier beleefd aan Path of Exile, wat dan weer gratis is :). Althans gratis, wel een donatie gedaan van xx euro om te supporten omdat we er zoveel plezier aan beleven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

White mage krijgt zo rond lvl 42 wel een erg verwijfde gear upgrade: (click for big)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tjOBgDi.jpg

Toch maar eens de Dye quest doen :9

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CristianSchriev schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:38:
Correct. Bij films en muziek denk ik er anders over die draaien in de bios en hebben concerten dus ook een andere vorm van inkomen. bij games werkt dat niet helemaal zo.

En over wat iemand hierboven zei. 50% Vrouwen over 10jaar, ik weet niet wat die kneus heeft gebruikt maar hij is niet erg op de hoogte. hun moeten eens stoppen met van die random revolutionaire shit roepen want er klopt niks van. Bij ons is misschien 1/50 vrouw. Sommige jaren zitten er geen vrouwen en soms 1 per 30 man in de klas. Nooit meer :') Dus daar heb je iig de komende 5 jaar. En dan moeten ze nog door gaan met wat ze nu doen. (daar vallen ook genoeg mensen bij af) Maar sorry dit is aardig OT :)
Jij hebt het over Nederland. Berichtgever komt uit Noord Amerika, wellicht dat de verhoudingen daar anders liggen. Cultuur vergelijkbaar met de onze, maar toch weer totaal anders op veel vlakken. Persoonlijk zou ik het toejuichen. Oude vriendin van mij wilde ik ook aan het gamen helpen, maar de markt was verzadigd met het kill, hunt, destroy genre. Vroeg ze waarom dat was... kon ik geen antwoord opgeven. Later zag ik een docu over de eerst videogame. Twee mannen bedachten in een laboratorium een game.. destroy each other. Tsja...

Ik speel nog vaak MULE (online), Pikmin kan me bekoren, legend of Kyrandia, alle Sierra spellen. Ben wel een beetje klaar met de oppervlakkigheid van een COD etc. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:06:
[...]

Jij hebt het over Nederland. Berichtgever komt uit Noord Amerika, wellicht dat de verhoudingen daar anders liggen. Cultuur vergelijkbaar met de onze, maar toch weer totaal anders op veel vlakken. Persoonlijk zou ik het toejuichen. Oude vriendin van mij wilde ik ook aan het gamen helpen, maar de markt was verzadigd met het kill, hunt, destroy genre. Vroeg ze waarom dat was... kon ik geen antwoord opgeven. Later zag ik een docu over de eerst videogame. Twee mannen bedachten in een laboratorium een game.. destroy each other. Tsja...

Ik speel nog vaak MULE (online), Pikmin kan me bekoren, legend of Kyrandia, alle Sierra spellen. Ben wel een beetje klaar met de oppervlakkigheid van een COD etc. etc. etc.
DE reden waarom veel meer vrouwen MMO's spelen dan Shooters. Er is meer dan vechten, zoals achievements, pets, minions etc etc. En natuurlijk het sociale aspect.

Mmmm als ik dit zo lees dan hoef ik alleen nog een jurk aan te trekken, ik ben ook nogal fan van achievements, pets en minions :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:06:
[...]

Het gaat hier over games maken/ontwerpen he, niet over games spelen dat zijn wel 2 verschillende dingen...

Lets continue ontopic below this line -> ------------------------------------

Ik zit nu al meer dan een half uur dat login truukje te proberen met 5min wachten enzo maar dat werkt bij mij niet echt ? Krijg dan een queue maar op het moment dat je er dan in mag krijg je als nog de server full melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:50
Brummetje schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:09:
[...]

Het gaat hier over games maken/ontwerpen he, niet over games spelen dat zijn wel 2 verschillende dingen...

Lets continue ontopic below this line -> ------------------------------------

Ik zit nu al meer dan een half uur dat login truukje te proberen met 5min wachten enzo maar dat werkt bij mij niet echt ? Krijg dan een queue maar op het moment dat je er dan in mag krijg je als nog de server full melding.
Hier ook nog totaal geen succes vandaag. Ben inmiddels 2.5 uur verder. Denk niet dat het 'm gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 22:57
Truukje is ook gewoon eerder "luck" dan wat anders. Ik probeer ondertussen al in te loggen sinds 13u, heb al welgeteld één keer een queue gekregen. (met natuurlijk daarna een server full ;))

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net gewoon vrij makkelijk in, gewoon scripje gebruiken voor auto log in maakt het een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Iemand invite rechten voor de CoT Company nu/vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intered15
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 21:39
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:26:
Ik kwam er net gewoon vrij makkelijk in, gewoon scripje gebruiken voor auto log in maakt het een stuk gemakkelijker.
hmm, deel dat scriptje eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Bne nu alweer tijdje bezig met inloggen pffffff.
Gelukkig wel iets te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yogoi schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:54:
Iemand invite rechten voor de CoT Company nu/vanavond online?
Echoe Balaguer is hoogst waarschijnlijk online ;p die gast heeft nog vakantie en is buiten Teamspeak en ze PC vrij levenloos dus met hem heb je momenteel denk ik de meeste kans. behalve sochtends voor 11:30 want die gap is een nachtdier

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
zit in de chat queue :( 220ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik zat net 20 min in de que en bam server fout. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Heren SE is heel net bezig. Wij allen krijgen een week gratis speeltijd erbij vanwege alle problemen. Netjes! :)

We would like to thank all our customers for their continued support of FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.

Since the beginning of official service on August 27, 2013, the number of users attempting to access the game has significantly exceeded our initial estimates. While we are pleased to see support for the game reach far beyond our expectations, the servers were not prepared to handle this influx of players. As a result, our servers have been pushed beyond maximum capacity. In order to allow access to as many users as possible, we have implemented login and character creation restrictions. We understand, however, that these restrictions have greatly inconvenienced our players.

To resolve this issue, we will be performing maintenance from September 3, 2013, at 5:00 p.m. to September 4, 2013, at 3:00 a.m (PDT), for the purpose of increasing the number of available Worlds, reducing stress on the Duty Finder servers, and increasing the number of concurrent logins allowed for each server.

Because login and character creation restrictions have hindered our ability to provide quality service, all FINAL FANTASY XIV service accounts will receive an additional seven days of free play time. Furthermore, users who have yet to enter their registration codes will receive an additional seven-day trial should they register before 11:59 p.m. (PDT) on September 9, 2013. Moving forward, we will continue monitoring the servers to ensure that quality service and support are provided in a timely manner.

The additional seven days will be reflected on service accounts after maintenance has concluded on September 4, 2013, which can be confirmed by accessing the FINAL FANTASY XIV: Mog Station.(http://sqex.to/Msp)

We thank you again for your patience and understanding as we continue to address these issues, and look forward to your continued support of FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.

[ Voor 89% gewijzigd door CristianSchriev op 03-09-2013 20:13 . Reden: even stuk bijgevoegd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:03:
[...]

Echoe Balaguer is hoogst waarschijnlijk online ;p die gast heeft nog vakantie en is buiten Teamspeak en ze PC vrij levenloos dus met hem heb je momenteel denk ik de meeste kans. behalve sochtends voor 11:30 want die gap is een nachtdier
klopt helemaal :)
Zit nu dus ook in CoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Laatst online: 27-08 11:47
ik kan al een dikke week niet spelen vanwege hun ''goede'' site en support ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 18-09 11:52
Perfectshot schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:13:
ik kan al een dikke week niet spelen vanwege hun ''goede'' site en support ;)
/comfort

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mij viel dit op:
09/03/2013 10:42 AM
[Important] FINAL FANTASY® XIV Materials Usage License Revision
Linkie: http://sqex.to/9oV
You agree:
- not to use the Materials for any sales or commercial use, meaning you cannot receive license fees or advertising revenue, except as part of the partner programs operated by YouTube.com, Twitch.tv, Ustream.tv, or similar programs. If the operator of a partner program seeks to confirm our policy, please point them to this page as we do not have the resources to respond to all requests.
Volgens mij wel goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Standaard stuk tekst in meeste eula. En toch zie je in elke mmo weer de gilsellers, de gasten die guides verkopen etc.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Er zou toch een maintenance Komen vanaf vandaag tot morgen? Betekend dit dat we morgen de hele dag niet kunnen spelen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:37:
Standaard stuk tekst in meeste eula. En toch zie je in elke mmo weer de gilsellers, de gasten die guides verkopen etc.
Enkel ging het daar niet om ;). Het is van toepassing op het plaatsen van bijv. let's play videos op youtube, welk eerst niet toegestaan waren indien de broadcaster een youtube partner is (d.w.z. geld verdient via youtube via advertentie inkomsten).

Zeer zeker een gunstige wijziging overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
jaydenjarno schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:39:
Er zou toch een maintenance Komen vanaf vandaag tot morgen? Betekend dit dat we morgen de hele dag niet kunnen spelen.?
Maint is van 2 uur 's nachts tot 12 uur morgenmiddag.
Zoals ook al eerder vermeld eigenlijk :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
jaydenjarno schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:39:
Aangekondigde tijd is van middernacht tot 10 uur morgen ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
psychodude schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:41:
[...]

Aangekondigde tijd is van middernacht tot 10 uur morgen ochtend.
Tijd is in gmt. Wij zijn gmt +2

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Aye, dacht er net aan en wilde het wijzigen, maar je was me voor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Hhmmm. En ik ben precies morgenochtend vrij tot 12 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
psychodude schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:42:
[...]

Aye, dacht er net aan en wilde het wijzigen, maar je was me voor :p.
hehe :P Tis wel SE, dus zou me niets verbazen als ze al veel eerder klaar zijn (zoals vaker met hun maint)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:44:
[...]

hehe :P Tis wel SE, dus zou me niets verbazen als ze al veel eerder klaar zijn (zoals vaker met hun maint)
Met hun JP maint onlangs postten ze dan wel 'n nieuw nieuwsbericht om de aangepaste (vervroegde) tijd bekend te maken :)

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
psychodude schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:40:
Enkel ging het daar niet om ;). Het is van toepassing op het plaatsen van bijv. let's play videos op youtube, welk eerst niet toegestaan waren indien de broadcaster een youtube partner is (d.w.z. geld verdient via youtube via advertentie inkomsten).

Zeer zeker een gunstige wijziging overigens.
Precies ik meen me MrHappy's video te herinneren waar hij niet al te vrolijk was mbt de initiele Material Usage License. Ik heb verder eigenlijk ook niet meegekregen dat daar super veel klachten van zijn geweest, maar toch goed te zien dat ze dat bijgeschaafd hebben (hoewel ik het gevoel heb dat de eerste versie gewoon een standaard iets was wat door hun legal dept. geschreven was). Betere en goedkopere reclame dan dat kun je gewoon niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ik ga het denk ik maar opgeven kom er al twee uur niet in.
Vind het wel gescheten zo hopelijk morgen verbetering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intered15 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:01:
[...]

hmm, deel dat scriptje eens :P
*knip*

edit: zorg iig dat je security token hebt, je weet het nooit met die dingen, don't blame me ;w O-)

[ Voor 62% gewijzigd door Cloud op 04-09-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer niet gelukt vandaag. Maar ja.. wel rested xp denk ik dan maar. Probeer het morgen weer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:24:
[...]

*knip*

edit: zorg iig dat je security token hebt, je weet het nooit met die dingen, don't blame me ;w O-)
Als ik hem open krijg ik gelijk windows fout :(

Edit: zie nu net framework ff proberen

[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 04-09-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
Chocobot, klinkt als iets dat je zeker wil gebruiken *sarcasm*

Veel simpeler, zeker zonder keyloggers of w/e is een simpel autohotkey scriptje dat bvb "numpad 0" spamt.
*knip*

[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 04-09-2013 08:58 ]

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Doetje schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:06:
Chocobot, klinkt als iets dat je zeker wil gebruiken *sarcasm*

Veel simpeler, zeker zonder keyloggers of w/e is een simpel autohotkey scriptje dat bvb "numpad 0" spamt.
*knip*
Dat werkte voorheen, inmiddels niet meer.

De oorzaak is simpel, zodra je in de login queue komt is de eerste actie "cancel". Voorheen had het drukken op cancel geen effect en bleef je in de queue, inmiddels word je er ook echt uitgeschopt.

Numlock 0 automatisch spammen geeft dus kans in de queue te komen en er gelijk weer uitgeschopt te worden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 04-09-2013 08:58 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020

Jongens, lijkt me niet de bedoeling om dus links naar cheats/hacks/bots te plaatsen

[ Voor 176% gewijzigd door Phoenix_the_II op 04-09-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix_the_II schreef op woensdag 04 september 2013 @ 02:21:

Jongens, lijkt me niet de bedoeling om dus links naar cheats/hacks/bots te plaatsen

Hey dramaboy, als je eventjes had gekeken wat het deed dan zou je zien dat het een inlogscript was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Op de site staat anders wel het volgende:
Features currently include:
  1. Server Login Spammer!
  2. Monster/NPC/Player Radar
  3. Exp Bot
  4. Cure Bot
  5. Map Runner
  6. Fish Bot
  7. Navigation
Het is al erg zat dat je met gold-sellers om de oren geslagen wordt. Laten we mensen nu niet aansporen tot andere zaken :p

Edit: Daarnaast gaf die thread bij mij aan dat je ingelogd moest zijn ...

[ Voor 9% gewijzigd door detheavn op 04-09-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nieuwe patch net geïnstalleerd, flinke patch.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ngangatar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:35:

Ik ben benieuwd!
Bah lucker; toen ik dat om 0730 probeerde was er nog niks... :(
Vanavond maar installeren dan =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
ThaRabbit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:10:
Dat werkte voorheen, inmiddels niet meer.

De oorzaak is simpel, zodra je in de login queue komt is de eerste actie "cancel". Voorheen had het drukken op cancel geen effect en bleef je in de queue, inmiddels word je er ook echt uitgeschopt.

Numlock 0 automatisch spammen geeft dus kans in de queue te komen en er gelijk weer uitgeschopt te worden :P
Ach, als je een klein beetje je scherm in de gaten houdt kan je 'm op tijd uitschakelen als je een queue krijgt. De enige keer dat ik gisteren een queue kreeg zo kreeg ik 'm gewoon 20x opnieuw tot ik 't script stopte. Was natuurlijk weer 'n "fake" queue maar goed ;)

En yep, 1GB patch is binnen :o

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Hmm helaas zit ik op het werk,
Ik hoop dat ik door die patch vanavond weer eens kan spelen..

En ben ook wel benieuwd wat de change log is van deze patch

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 05:05:
[...]

Hey dramaboy, als je eventjes had gekeken wat het deed dan zou je zien dat het een inlogscript was.
Inlogscript of niet; dat soort dingen mogen voorafgegaan worden door een ferme waarschuwing maar eigenlijk willen we ze helemaal niet zien.

Als iemand zoiets wil gebruiken mogen ze dat zelf op eigen risico van het internet halen, delen hier doen we niet. Er is geen eenvoudiger manier om je logingegevens kwijt te raken dan met dit soort 'inlogscriptjes'.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 04-09-2013 08:59 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Om presies te zijn 1027.31mb + een update voor de launcher :p
Maar zo'n login script kun je met veel toetsenborden/muisen ook zelf wel maken.
Zelf nog niet nodig gehad, maar 2 uit mijn FC hadden dit gedaan en het werkte. Eentje was zelfs in slaap gevallen..
Maar hopelijk is dit na vandaag niet nodig.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zelf maken, prima. Maar het gaat hier om kans op keyloggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Ngangatar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:35:

Ik ben benieuwd!
Is er een soort release note te vinden?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij mij crashte de game ook bij het opnieuw opstarten. Toen ik echter inlogde moest ik me weer compleet opnieuw registreren met game code en alles. Mijn character was pleite volgens de client. Ik had nog niet zo heel veel gespeeld (level 7) vorige week maar toch. Op de site stond mijn code als geregistreerd en kon ik gewoon inloggen maar de game client deed alsof het een compleet nieuwe account was zonder code. Beetje raar.

[ Voor 26% gewijzigd door Lukin op 04-09-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Audione0 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:07:
[...]

Is er een soort release note te vinden?
ik ben al driftig aan het rondkijken op m'n werk, maar heb nog niks gevonden

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Graag een post ipv linkies. Proxy-haat en zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Op de officiële forums staat dat verdere details of de patch nog moeten komen. Nog even wachten denk ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ze geven de patchnotes pas vrij als ze helemaal klaar zijn met het onderhoud dacht ik gelezen te hebben....

Ik zit verbaasd te kijken / lezen dat we hier gewoon software aan het verspreiden zijn die zo fout is als maar kan zijn, dacht dat dit toch een plek is waar mensen met kennis van zaken hun ding doen?!

Beetje jammer!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Je kan weer inloggen :)

edit: world full, nummer 26 in queue

edit2: en ingame :9

[ Voor 62% gewijzigd door Poekie McPurrr op 04-09-2013 11:19 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
Misschien wel een beetje vreemd dat ze geen patchnotes geplaatst hebben. terwijl je al wel weer ingame kan

en thanks, gelijk even remote ingelogd, en zit gelijk alweer in de queue >.<

edit: inderdaad geen queue voor het World is full bericht.
Maar vertrouwen doe ik het ook niet, dus ook afk-en tot ik thuis kom

[ Voor 26% gewijzigd door JoSoFijn op 04-09-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sir_Markus schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:20:
Misschien wel een beetje vreemd dat ze geen patchnotes geplaatst hebben. terwijl je al wel weer ingame kan

en thanks, gelijk even remote ingelogt, en zit gelijk alweer in de queue >.<
Als je altijd maar in de queue komt en deze werkt ook gewoon dat je na de queue er meteen in komt dan is dat gewoon super! Zoals het hoort zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vertrouw het nog niet echt. Kon gisteren niet spelen, dus vandaag maar even afk staan tot vanavond :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Brummetje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:23:
[...]

Als je altijd maar in de queue komt en deze werkt ook gewoon dat je na de queue er meteen in komt dan is dat gewoon super! Zoals het hoort zeg maar.
dit dus =)
queueing as how we're supposed to...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 19-09 22:47
Goh, en (na aanschaf) eindelijk een char aan kunnen maken op Moogle! Hopelijk vanavond de eerste stapjes kunnen zetten ( gisteren al even zitten spelen op een JP server )

Charnaam is Talis Forerun (Archer)

Hopefully tot snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 19-09 23:16
"[Update Details]
* Update details will be announced at a later time."
Zal mij benieuwen of error 1017 nu weg blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Was er nou een update geweest, ja. Dit heb ik gemerkt omdat ik net 1000MB aan rotzooi heb moeten downloaden, heb ik het verder ergens aan gemerkt? Een dikke vette NEE! Hallo 1017 world full! :') KUT SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
@Sir_markus en Chester
Hopelijk zit er een AFK kick erop en jullie allebei eruit geknikkerd worden. Het is gewoon vervelend dat er 100+ mensen afk staan in elke camp of stad.

Zolang de Queue maar werkt maakt het mij niet uit of het lang duurt. Zolang het spammen en het error gebeuren er maar uit is.

[ Voor 53% gewijzigd door Hunterrnl op 04-09-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
Hunterrnl schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:36:
@Sir_markus en Chester
Hopelijk zit er een AFK kick erop en jullie allebei eruit geknikkerd worden.
ja, maar dan is het grootste deel van de oorzaak van de problemen dus opgelost, en kom ik er waarschijnlijk ook weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@Sir_markus en Chester
Hopelijk zit er een AFK kick erop en jullie allebei eruit geknikkerd worden. Het is gewoon vervelend dat er 100+ mensen afk staan in elke camp of stad.

Zolang de Queue maar werkt maakt het mij niet uit of het lang duurt. Zolang het spammen en het error gebeuren er maar uit is.
Ik hoop ook dat afkers gekicked worden. Dat betekend dat ik na werk dan wel fatsoenlijk in zou kunnen loggen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronduit schadalig die afk kneuzen.

ze zouden eruit getrapt moeten worden en standaard naar het eind van de que gedondert moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
1017 world is full ftw! XD

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zneeser
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 21:55
Niks aan het handje bij mij. Meteen in kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:48:
Ronduit schadalig die afk kneuzen.

ze zouden eruit getrapt moeten worden en standaard naar het eind van de que gedondert moeten worden.
Schandalig of niet, als ik niet op tijd inlog kan ik in de avond niet spelen. En dat ik geen vertrouwen had in de maintenance/patch klopt ook zo te zien, er zijn nog steeds "world is full" meldingen. Als ze een queue systeem hebben die werkt, zou ik geen problemen hebben met wachten. Ik wil gewoon niet een uur lang op numpad-0 blijven rammen terwijl ik gewoon in een queue had kunnen wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Chester op 04-09-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik krijg een queue bij de eerste keer inloggen, nummer 19, heerlijk!

*edit, en na 1 minuut maximaal erin.

[ Voor 22% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Chester schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:51:
[...]

Schandalig of niet, als ik niet op tijd inlog kan ik in de avond niet spelen. En dat ik geen vertrouwen had in de maintenance/patch klopt ook zo te zien, er zijn nog steeds "world is full" meldingen. Als ze een queue systeem hebben die werkt, zou ik geen problemen hebben met wachten. Ik wil gewoon niet een uur lang op numpad-0 blijven rammen terwijl ik gewoon in een queue had kunnen wachten.
Mjah, may be so;
echter wanneer iedereen deze methode hanteerd zal het probleem ook nooit opgelost worden. Het is namelijk totaal niet realistisch te noemen om servercapaciteit te hebben om elke theoretische speler een plek te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dawn schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:54:
[...]

Mjah, may be so;
echter wanneer iedereen deze methode hanteerd zal het probleem ook nooit opgelost worden. Het is namelijk totaal niet realistisch te noemen om servercapaciteit te hebben om elke theoretische speler een plek te geven.
Dat klopt. Ik vraag ook niet om servercapaciteit voor elke theoretische speler, ik wil een werkend queue :P Ik wil in de avond niet mijn tijd verspillen aan het inloggen... Stop me gewoon in een queue van een uur, zodat ik ondertussen andere dingen kan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 04-09-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Chester schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:57:
[...]

Dat klopt. Ik vraag ook niet om servercapaciteit voor elke theoretische speler, ik wil een werkend queue :P Ik wil in de avond niet mijn tijd verspillen aan het inloggen... Stop me gewoon in een queue van een uur, zodat ik ondertussen andere dingen kan doen.
Ik heb nu een paar keer als test geprobeerd in te loggen en ik krijg gewoon iedere keer netjes een queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Brummetje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:59:
[...]

Ik heb nu een paar keer als test geprobeerd in te loggen en ik krijg gewoon iedere keer netjes een queue
Ja , heb ik ook gedaan. Hopelijk werkt het vanavond ook zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voorlopig geen centje pijn lijkt het. Lijkt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
@Sir_markus en Chester
Hopelijk zit er een AFK kick erop en jullie allebei eruit geknikkerd worden.
Als het goed is, zit er nog geen AFK kick op. Yoshi P wilde eerst kijken hoe het gaat na de maint van vandaaag voor die dat in overweging neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vrees ik dat die heel snel gaat komen d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Benieuwd hoe het later inde middag gaat zijn als de meute thuis is en wil inloggen

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Haha win. 30 AFK oke, 1 uurtje kan ook nog wel. Maar ik vind het gewoon ronduit triest ook van jullie hele dag de pc aan laten staan.... Milieu kan me normaal weinig boeien, maar voor zo lang een pc laten draaien voor een spel (op volle toeren, omdat ookal heb je hem op de achtergrond hij nog hard bezig is alles te laden en draaien) dat is gewoon zonde :')

Kom maar met die AFK KICK :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik ben blij dat Yoshi P tenminste wel de goede volgorde begrijpt voordat die een AFK kick er in stopt, nu de userbase nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Brummetje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:59:
[...]

Nice :) Als dat vanavond ook zo is, hoef ik niet meer de afken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dus... krijg net van Security Essentials een melding of ik het ffxiv.exe bestand wil opsturen zodat ze het verder kunnen onderzoeken of het wel of niet schadelijk is.... Maar even opgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het nu werkt wil ik wel geloven ben meer benieuwd hoe de servers zich houden gedurende de piek uren aan de begin van de avond.

Als het dan nog steeds goed werkt wil ik alleen nog een gratis server transfer en dan is deze knul helemaal tevreden.

Pro tip: Tenzij je echt een hardcore Duitsland fan bent kan je beter Shiva mijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
Na 10 keer proberen daarnet ook zowaar 'n werkende queue! Eindelijk 's spelen :D

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel nieuwe worlds bij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:17:
Zijn er veel nieuwe worlds bij gekomen?
1tje voor EU (Lich).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Nou de patch heeft niks opgelost blijkbaar, ik zit alweer tegen 1017's aan te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
server cap zou geleidelijk aan verhoogt worden schijnbaar

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Phoenix_the_II schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:23:
Nou de patch heeft niks opgelost blijkbaar, ik zit alweer tegen 1017's aan te kijken....
Login Restrictions
In the time period just after maintenance has completed, we predict a rush of characters logging in simultaneously. In order to prevent any technical difficulties due to this login rush, we will be temporarily placing severe login restrictions. These login restrictions may occur frequently, lasting from a few minutes to ten minutes; however, restrictions will be lifted in a gradual manner as login status is carefully monitored. We ask for your patience and understanding in this matter.

Furthermore, as a result of the countermeasures taken to alleviate stress on the Duty Finder servers, we expect to be able to increase the number of players able to login simultaneously; however, if those login numbers still surpass the maximum number of possible logins in the various Worlds, please be aware that we will continue to implement login restrictions.
SE is heel verstandig geweest om dit te doen. Kortom het zal nog even duren voor iedereen tegelijk kan inloggen en spelen. Tot die tijd is het nog even afwachten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zneeser
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 21:55
-Login Restrictions
In the time period just after maintenance has completed, we predict a rush of characters logging in simultaneously. In order to prevent any technical difficulties due to this login rush, we will be temporarily placing severe login restrictions. These login restrictions may occur frequently, lasting from a few minutes to ten minutes; however, restrictions will be lifted in a gradual manner as login status is carefully monitored. We ask for your patience and understanding in this matter.
SE had het iig al wel verwacht :P

[EDIT]
Te laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ahhh dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Stiekem had ik gehoopt dat Moogle weer open zou staan om characters te maken, maar helaas zit die nog dicht. Dan maar binnenkort nieuwe char maken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Hoeveel chars wil je wel niet? Je had toch al aangemaakt? :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Poekie McPurrr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:38:
Hoeveel chars wil je wel niet? Je had toch al aangemaakt? :P
Zoveel als maar kan! :9 Ik ben gewoon te kieskeurig wat betreft de race.

SE trolt overigens ook best wel met gear. Zie hier mijn SM-Archer

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IQQ0tGxl.jpg

8)7

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
..en daarom hoopte ik dat SE dit keer de subligars weg zou laten... :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
De Duty Finder lijkt nog niet lekker te werken, probeer nu al 2x Garuda te doen voor de story en 2x krijgen ik en andere in de PT binnen een minuut of 5 een 90k error om de oren. Maar daarintegen kan ik nog wel erna opnieuw inloggen in het spel, maar de DF laat ik voor vandaag maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Metian schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:37:
Stiekem had ik gehoopt dat Moogle weer open zou staan om characters te maken, maar helaas zit die nog dicht. Dan maar binnenkort nieuwe char maken.
Deze was open vlak na de herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ngangatar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:08:
[...]

Deze was open vlak na de herstart.