Wil ook graag company of tweakers joinen maar weet niet uit me hoofd hoe me character ook alweer heette... me vriendin had haar een naam gegeven.. een aardig lastige
kan je ingame toch ook zien ;p want je kan toch niet geinvite worden als je niet online bentVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:50:
Wil ook graag company of tweakers joinen maar weet niet uit me hoofd hoe me character ook alweer heette... me vriendin had haar een naam gegeven.. een aardig lastige
Alweer 45 min in de duty finder voor de Main quest, is alweer de 3de dungeon. Hoop niet dat dat zo door gaat de rest van de main story elke keer die dungeons achter elkaar schiet niet op zo.
Verwijderd
healer meevragen -> instaqueue, FC for the win!bronce schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:54:
Alweer 45 min in de duty finder voor de Main quest, is alweer de 3de dungeon. Hoop niet dat dat zo door gaat de rest van de main story elke keer die dungeons achter elkaar schiet niet op zo.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2013 17:08 ]
Eerst moet ik kunnen inloggenVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:08:
[...]
healer meevragen -> instaqueue, FC for the win!
Ik begin me langzaam af te vragen of dit spel ooit fatsoenlijk speelbaar word 
Ik vond deze ergens: http://i.imgur.com/dzncVxr.gif Mijn FFXIV belevenis voor deze middag
Ik vond deze ergens: http://i.imgur.com/dzncVxr.gif Mijn FFXIV belevenis voor deze middag
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
Verwijderd
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch iets met setups te maken heeft. Ik log keer op keer probleemloos in, zie weinig klachten in de FC chat, volgens mij beperkt het zich tot een aantal mensenSir_Markus schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:10:
Ik begin me langzaam af te vragen of dit spel ooit fatsoenlijk speelbaar word

Helemaal niet , je ziet geen klachten in FC omdat elke douchebag in dit spel nooit uitlogged.[b][message=40805186,noline] volgens mij beperkt het zich tot een aantal mensen
Official forums staan vol met klachten over lobby errors en disconnected from server messages sinds gisterenavond.
Probleem Is dat er ergens laat in de nacht een moment is dat je vlot erop komt , alles buiten dat is de laatste 48 uur gewoon geluk hebben.
Wat ze moeten doen is gewoon een routine maintenance of server reboot zodat al die AFK's van vannacht die nu liggen te pitten eraf worden gegooid en de mensen die al 6 uur aan het proberen zijn erin geraken.
Atm lees ik overal posts over mensen met de 2002 lobby error of de ''lost connection with gameserver 10107'' error, en dit is al bezig van 9u vanmorgen. ( en mensen die nu claimen '' ik ben net ingelogd '' , dat is gewoon geluk hebben dat je een miniscuul gaatje hebt gevonden

Lol ik ben er vandaag een half uur op geraakt voor de rest alle meldingen die hierboven worden gemeld en toen ik er dan in zat kreeg ik na een half uur spelen (connection to the host has been lost :-s)
Moet ik me btw eerst aanmelden op de site voor CoT voor ik een invite kan krijgen?
het is dat er geen andere mmo is die nieuw is en je dus niet "nieuw" bent anders was ik aan een ander begonnen. heb niet heel veel tijd dus kan maar 1 mmo beetje goed spelen. maar deze game is nu wel heel erg met inloggen. ben al een uur bezig.
ook vind ik de map ingame echt zwaar bagger. geen "tooltips" als je op de map boven iets hangt met je muis ofzo. heel lastig om te zoeken. ook de main story is maar 1 questline. vaak kan je alleen die doen want in de rest van de regio is geen levelgelijke quest te vinden (niet op elk level)
toch blijft de game "trekken" en wil je verder spelen. zal dus alleen maar beter kunne worden.
ook vind ik de map ingame echt zwaar bagger. geen "tooltips" als je op de map boven iets hangt met je muis ofzo. heel lastig om te zoeken. ook de main story is maar 1 questline. vaak kan je alleen die doen want in de rest van de regio is geen levelgelijke quest te vinden (niet op elk level)
toch blijft de game "trekken" en wil je verder spelen. zal dus alleen maar beter kunne worden.
Eindelijk mag ik van SE spelen
. Zijn er toevallig officieren van CoT online voor een invite ?
Rupsen, Rapsen.
HAHAHAH ik ga kapot. Geniaal bedacht! shit zeg
Verwijderd
Deze knul gaat er zo maar eens een filmpje induwen.
Na meer dan drie uur error bingo te hebben gespeeld en niet gewonnen ben ik er wel een beetje klaar mee voor vandaag.
Na meer dan drie uur error bingo te hebben gespeeld en niet gewonnen ben ik er wel een beetje klaar mee voor vandaag.
Had ik eindelijk een loading scherm, staat er "connection to server lost" 
Hopelijk kan ik morgen beginnen met spelen zodra ik van mijn werk thuis ben.
same here, en ik was nog wel heel even super blij_Johannn_ schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:13:
Die had ik net ook, nu unable to connect met EU/NA. En daarvoor 1017. Dus het zou wel erg druk zijn. Verder wel al heel veel kunnen spelen zonder problemen. Alleen op momenten als nu wil het allemaal niet._Johannn_ schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:13:
Is er ergens een command ofzo waarmee je kan zien hoeveel je gespeeld hebt?
Ugh, zit ik lekker te spelen. Komt dit in beeld "We are now starting emergency maintenance." Not good
Rupsen, Rapsen.
en dan worden dus de mensen die niet erin komen niet mee geteldRicmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:48:
[...]
Join gezellig Company of Tweakers johdie 10 levels haal je zo in. we zijn nu echt een groot groeiende nederlandse community. Internationaal is niet nodig omdat we veel groter zijn dan gedacht. we spelen nu met gemiddeld elke dag 30-35 mensen online (68 totaal)
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Vannochtend ben in er rond 08.00 ingekomen, net even tv gekeken, eten gemaakt. Ga nu weer verder, durf niet uit te loggen namelijk..

je bent niet de enige..Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:09:
Vannochtend ben in er rond 08.00 ingekomen, net even tv gekeken, eten gemaakt. Ga nu weer verder, durf niet uit te loggen namelijk..
Le Meow
Ik kom er nog niet in unable to connect to server list..... Al ongeveer een uur.
Verwijderd
login server is down, worldservers zijn up, zo gaat het al de hele weekCristianSchriev schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:10:
Ik kom er nog niet in unable to connect to server list..... Al ongeveer een uur.
Weinig last van gehad heb toch aardig wat uren gespeeld. Maar balen! even iets met mn leven doen dusVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:11:
[...]
login server is down, worldservers zijn up, zo gaat het al de hele week

Verwijderd
nja, staat op de fora, ik log probleemloos in tho...CristianSchriev schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:12:
[...]
Weinig last van gehad heb toch aardig wat uren gespeeld. Maar balen! even iets met mn leven doen dus
Ben maar een conjurer begonnen op Moogle.Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:48:
[...]
Join gezellig Company of Tweakers johdie 10 levels haal je zo in. we zijn nu echt een groot groeiende nederlandse community. Internationaal is niet nodig omdat we veel groter zijn dan gedacht. we spelen nu met gemiddeld elke dag 30-35 mensen online (68 totaal)
had een dps maar ben liever tank of healer
Fijn... tot 3x toe door de queue heen te zijn, loadingscreen is zga klaar...
error: 10102 Connection to the Server was lost
heel fijn
nog maar weer een poging wagen dan
heel fijn

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
al dik 4 dagen aan het wachten met het verkeerde service account probleem :((( 2 tickets al gestuurd en nog steeds wachten. meer mensen aannemen pls op servicedesk
Nope, nog geen bekendmakingen wanneer deze gelift worden.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:50:
is het al bekend wanneer ik weer een digitale editie kan kopen?
heb je niet de mogelijkheid een kopie op te pikken bij je locale gamewinkel/dixons/mediamarkt?
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
echt kut met die login problemen. Ik hoop toch echt dat ik er straks weer in kan als ik thuis kom om 23:30
Als het dan nog niet opgelost is eisen we maar weer een dag extra playtime =p
Als het dan nog niet opgelost is eisen we maar weer een dag extra playtime =p
wees blij. ik zit al 4 dagen te wachten op men tickets...
Verwijderd
momenteel niet echt helaas. veel werken op winkeltijden de komende weken.Dawn schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:54:
[...]
Nope, nog geen bekendmakingen wanneer deze gelift worden.
heb je niet de mogelijkheid een kopie op te pikken bij je locale gamewinkel/dixons/mediamarkt?
en helaas de vrouw te ziek om te gaan.
Zal eens kijken of ik een uurtje vrij kan krijgen
anders natuurlijk gewoon: http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000013983251/Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:59:
[...]
momenteel niet echt helaas. veel werken op winkeltijden de komende weken.
Houd Gamecard Winkel anders even in de gaten (http://gamecardwinkel.nl/...al-Fantasy-A-Realm-Reborn). Hij is nu niet meer op voorraad, maar hier is die wel gewoon digitaal te krijgen. Betalen via iDeal en je heb de key meteen binnen (en eventueel pre-order key als die er nog zijn).Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:59:
[...]
momenteel niet echt helaas. veel werken op winkeltijden de komende weken.
Rupsen, Rapsen.
2013/09/01 19:21 Recovery from Several Worlds Login Difficulties (Sep. 1)
We were experiencing technical difficulties wherein players on the North American and European data center Worlds were unable to log into on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
We are pleased to announce that the issue has been addressed. We apologize for any inconvenience this may have caused.
[Date & Time]
From Sep. 1, 2013 9:20 a.m. to 9:35 a.m. (PDT)
[Details]
Unable to log into several Worlds.
[Cause]
Issues with server program
[Affected Worlds]
North American and European Data Center Worlds
- Adamantoise
- Balmung
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Coeurl
- Diabolos
- Excalibur
- Exodus
- Faerie
- Gilgamesh
- Goblin
- Hyperion
- Lamia
- Leviathan
- Malboro
- Midgardsormr
- Moogle
- Odin
- Phoenix
- Ragnarok
- Sargatanas
- Shiva
- Siren
- Ultros
We were experiencing technical difficulties wherein players on the North American and European data center Worlds were unable to log into on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
We are pleased to announce that the issue has been addressed. We apologize for any inconvenience this may have caused.
[Date & Time]
From Sep. 1, 2013 9:20 a.m. to 9:35 a.m. (PDT)
[Details]
Unable to log into several Worlds.
[Cause]
Issues with server program
[Affected Worlds]
North American and European Data Center Worlds
- Adamantoise
- Balmung
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Coeurl
- Diabolos
- Excalibur
- Exodus
- Faerie
- Gilgamesh
- Goblin
- Hyperion
- Lamia
- Leviathan
- Malboro
- Midgardsormr
- Moogle
- Odin
- Phoenix
- Ragnarok
- Sargatanas
- Shiva
- Siren
- Ultros
Chagrijnig hier. Heb ik eingelijk level 30 gehaald op mijn Conjurer. White Mage quest gedaan zit ik naar het filmpje te kijken. Connection with server lost. Nu World Full uiteraard. Dus kan ik het zeer waarschijnlijk morgen weer overnieuw gaan doen
He who controls the Spice, controls the Universe.
ik kan niet eens meer de server lijst vinden.
Hebben ze niet nu gewoon wat emergency maint?
Had er wel een melding van toen ik inlogde maar merkte er nog niks van.
Hebben ze niet nu gewoon wat emergency maint?
Had er wel een melding van toen ik inlogde maar merkte er nog niks van.
Ze hebben iets gefixed? Ik wordt er net uitgeknikkerd. Krijg nu world full meldingen terwijl de chars op het character screen niets eens geladen worden 
Zo krijg ik m'n Chocobo nooit
Same here. Zat in de afrondende fase van mijn White Mage quest. Bam connectie weg. En nu world full.detheavn schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:13:
Ze hebben iets gefixed? Ik wordt er net uitgeknikkerd. Krijg nu world full meldingen terwijl de chars op het character screen niets eens geladen worden
Verwijderd
Helaas van de server inlog problemen verder ben ik best verrast hoe leuk ik dit spel vind. Denk dat het voor deze trial periode de meeste problemen wel weg zijn.
Ja zekers een leuke en best grote guild aan het worden nu al, super tof en zeker de moeite van 10 levels opnieuw doen waard hoor!!
En waar halen we de wijsheid vandaan dat dit nooit meer terug gaat komen dan, dat klinkt een soort bejaard hoor pfff....
Kijk de opwinding van een eerste vette ervaring met een game (of wat dan ook in real life) zal nooit geëvenaard worden meer, is dus iets wat helemaal bij jezelf ligt en niet bij andere games. Denk maar aan drugs die doen datzelfde met je hoofd je blijft proberen maar het komt niet terug haha.
Dus als je nou eens niet tracht alles met die eerste ervaring te vergelijken maar gewoon lekker open minded een nieuwe game instapt dan zal je zien dat, na een beetje corrigerend optreden af en toe intern, je best lol kan beleven aan deze of andere mmo's.
Have fun, serieus doen we wel weer als we aan het vergaderen zijn
De zwaardere mechanics in deze game zitten aan het einde van het spel, je wordt er langzaam van op de hoogte gebracht tot aan lvl 50 en dan kun je te keer gaan in epische battles waar je echt niet kan gaan staan spammen hoor.
Wacht gewoon even met kritiek geven tot je ook echt het spel een kans hebt gegeven en weet waar je het over hebt aub.
Edit: sorry moest even reageren over wat ik op pagina 96 aan het lezen was.... vergat te quoten e.d.
En waar halen we de wijsheid vandaan dat dit nooit meer terug gaat komen dan, dat klinkt een soort bejaard hoor pfff....
Kijk de opwinding van een eerste vette ervaring met een game (of wat dan ook in real life) zal nooit geëvenaard worden meer, is dus iets wat helemaal bij jezelf ligt en niet bij andere games. Denk maar aan drugs die doen datzelfde met je hoofd je blijft proberen maar het komt niet terug haha.
Dus als je nou eens niet tracht alles met die eerste ervaring te vergelijken maar gewoon lekker open minded een nieuwe game instapt dan zal je zien dat, na een beetje corrigerend optreden af en toe intern, je best lol kan beleven aan deze of andere mmo's.
Have fun, serieus doen we wel weer als we aan het vergaderen zijn
De zwaardere mechanics in deze game zitten aan het einde van het spel, je wordt er langzaam van op de hoogte gebracht tot aan lvl 50 en dan kun je te keer gaan in epische battles waar je echt niet kan gaan staan spammen hoor.
Wacht gewoon even met kritiek geven tot je ook echt het spel een kans hebt gegeven en weet waar je het over hebt aub.
Edit: sorry moest even reageren over wat ik op pagina 96 aan het lezen was.... vergat te quoten e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door Nightcrowy op 01-09-2013 20:39 ]
Verwijderd
Ik ben blij dat het niet meer is zoals ff11 want dat is voor mij nu te ' hardcore'.Nightcrowy schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:35:
Ja zekers een leuke en best grote guild aan het worden nu al, super tof en zeker de moeite van 10 levels opnieuw doen waard hoor!!
En waar halen we de wijsheid vandaan dat dit nooit meer terug gaat komen dan, dat klinkt een soort bejaard hoor pfff....![]()
Kijk de opwinding van een eerste vette ervaring met een game (of wat dan ook in real life) zal nooit geëvenaard worden meer, is dus iets wat helemaal bij jezelf ligt en niet bij andere games. Denk maar aan drugs die doen datzelfde met je hoofd je blijft proberen maar het komt niet terug haha.![]()
Have fun, serieus doen we wel weer als we aan het vergaderen zijn![]()
Ik merk inderdaad dat alles goed wordt uitgelegd. Ik ben een gladiator en ze leggen via duties uit hoe je moet tanken, voor velen zal dit in begin ook wel saai zijn. Maar er blijven altijd nieuwkomers bijkomen en je kan niet meteen bij de eerste dungeon alles heel erg moeilijk maken met mechanics.
Ik ben nu totaal niet bezig met het focusen van het halen van de maximale level. Er is zoveel te doen en de story quest wordt alleen maar beter.
end game ga ik wel beoordelen zodra ik daar ben!
uurtje later inmiddels;Dawn schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:43:
Fijn... tot 3x toe door de queue heen te zijn, loadingscreen is zga klaar...
heel fijn
we hebben progressie van
> server connection lost
> lobby error
> cannot update NA/EU server list
hmm... ben benieuwd of ik er nog in kom vanavond...
Ik zit er weer in! (5 min terug gelukt)Dawn schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:44:
[...]
uurtje later inmiddels;
we hebben progressie van
> server connection lost
> lobby error
Verwijderd
kwam net ook een update ingame van emergency maintenance maar had nog een uur kunnen spelen, helaas crashte de game bij mij en zit ik nu ook in deze ergenisDawn schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:44:
[...]
uurtje later inmiddels;
we hebben progressie van
> server connection lost
> lobby error
Ik heb weer een nieuwe gevonden.
In de que staan (yay eindelijk! weliswaar 610 maar ok) en dan world info couldn't be found , weg que
naja ik kom er vandaag vast nog wel in
In de que staan (yay eindelijk! weliswaar 610 maar ok) en dan world info couldn't be found , weg que
naja ik kom er vandaag vast nog wel in
Ben wel benieuwd waar de end game uit bestaat in deze game. Is er pvp? Grote battles? Of alleen dungeons?
In update 2.1 wordt het pvp gedeelte toegevoegd, schatting hiervoor is november zeg ik even uit mijn hoofd....
End game zal bestaan uit meerdere lagen, je hebt o.a. de primals hard mode en je hebt de crystal tower waar je steeds een tier hoger kan komen met 8 en 24 man's raids.
End game zal bestaan uit meerdere lagen, je hebt o.a. de primals hard mode en je hebt de crystal tower waar je steeds een tier hoger kan komen met 8 en 24 man's raids.
Misschien als je je pc er omheen laat zitten, vermeld je dat als verpakking ofzoVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:07:
Klaar voor vandaag. Kun je de game eigenlijk doorverkopen als je het nu al zat bent?
dat ging even niet goed.. klik plaatje voor grotere versie. Meer wel Parry!!

[ Voor 3% gewijzigd door NaWA op 01-09-2013 21:17 ]
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Awsome zeg, en die kom je al op lvl 38 tegen?? Te gek hoor!!!!
nee, dat was een lvl 50 fate, maar ik stond in de buurt.
Was maar wat mensen aan het raisen, veel meer kon ik toch niet.. kreeg er 2K exp voor oid.
Was maar wat mensen aan het raisen, veel meer kon ik toch niet.. kreeg er 2K exp voor oid.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
14896 dmg en 20% parried? haha *splat*
ik snap alleen nog steeds niet hoe dat inloggen werkt.
Er is een queue want daar ben ik 3x in geweest en 2x kon ik daardoor inloggen. maar meestal log je in en dan krijg je gewoon world is full error en back to mainscreen. Waarom kom ik dan niet gewoon in de queue?
Er is een queue want daar ben ik 3x in geweest en 2x kon ik daardoor inloggen. maar meestal log je in en dan krijg je gewoon world is full error en back to mainscreen. Waarom kom ik dan niet gewoon in de queue?
[ Voor 78% gewijzigd door Yogoi op 01-09-2013 21:34 ]
In hoeverre zijn de namen in de TS nog update-to-date betreft de guild op Moogle? Want op lodestone krijg ik andere namen te zien dan hier.
Zou graag een invite willen namelijk
Wanneer dit is, ik hoor maandag en van andere hoor ik weer woensdag.
Fout in het systeem denk ik, dit heb ik zelf ook vaak genoeg ondervonden, vanmorgen stond ik in een queue en daarna kon ik spelen, vanmiddag opnieuw een queue, echter daarna Full world error etc. Wat ik heb begrepen is SE bezig met nieuwe servers en uitbreiden van de capaciteit, dus deze week zou het probleem grotendeels opgelost moeten worden.Yogoi schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:29:
Wanneer dit is, ik hoor maandag en van andere hoor ik weer woensdag.
[ Voor 68% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 21:37 ]
Rupsen, Rapsen.
die kloppen nog preciesMetian schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:35:
In hoeverre zijn de namen in de TS nog update-to-date betreft de guild op Moogle? Want op lodestone krijg ik andere namen te zien dan hier.
Hmm dan is niemand online

Rupsen, Rapsen.
klopt. die was uiteindelijk toch bij andere gegaan die die kon. je hebt gelijk. hij is dus niet helemaal correct. Normaliter zijn ze bijna allemaal online maar ik denk dat het door de server problemen komt dat ze er niet zijn (ikzelf niet door me werk dan maar ben er half 12 ong weer)Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:38:
[...]
Hmm dan is niemand online, alleen Mivau Lawantal is online, echter die zit volgens in-game search in een andere company.
Ah toch, begon al te twijfelen of ik wel op Moogle zat, zal het wel even blijven proberen. Mocht je vanavond online zijn, laat het maar even weten ik speel toch nog wel even door vannacht. In-game naam is Metian NystiaRicmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:39:
[...]
klopt. die was uiteindelijk toch bij andere gegaan die die kon. je hebt gelijk. hij is dus niet helemaal correct. Normaliter zijn ze bijna allemaal online maar ik denk dat het door de server problemen komt dat ze er niet zijn (ikzelf niet door me werk dan maar ben er half 12 ong weer)
Rupsen, Rapsen.
Ik zou ook wel online willen zijn maar helaas denken de servers daar toch echt heel anders over ^^
Ben hele dag al aan het multi-tasken geweest tussen Diablo 3 en het inloggen, tot ik eindelijk een gaatje gevonden had om binnen te komenmichaeltb schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:41:
Ik zou ook wel online willen zijn maar helaas denken de servers daar toch echt heel anders over ^^
Maar wat is dit een heerlijke MMO zeg, heb nu ook het idee om WoW maar tijdelijk aan de wilgen te hangen tot de nieuwe expansion pack komt en dan maar is kijken wat ik ga doen.
[ Voor 20% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 21:43 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Vind het zo verveld dat als je de melding krijgt dat de world full is je niet gewoon in een que wordt gezet. Ik kan snappen dat de server vol is maar nu is het gewoon een vette foutmelding en kan je nie eens queen ervoor:S
Verwijderd
Als ik in mijn character lijst kijk nu, dan zie ik maar er maar ééntje staan en die heb ik vandaag erbij gemaakt omdat ik niet op de andere server kon. Doe ik wat fout of is er wat mis? Had gisteren een lvl.14 char aangemaakt.
ook niet iedereen die erin zit zit op tweakers en / of heeft zich aangemeld voor de website. dat is een beetje de taak van de mensen hier zelf om hun naam erbij te zetten =p zo ging dat 20 pagina's terug in elk geval =pFrond0r schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:46:
[...]
De lijst is alleen bij lange na niet compleet
Als je bij character selection escape ingedrukt houdt zie je allemaal xbox knopjes verschijnen? Dacht dat FF alleen voor playstation en pc was.. miscchien straks ook xbox. Kom er trouwens niet meer in. Unable to update eu/na server bla bla
Wel een hele dikke game hoor! Zit er echt lekker in. Lvl 25 archer en een paar andere classes geprobeerd.
Blijf dit zeker maanden spelen. (in afwisseling met BF4)
Wel een hele dikke game hoor! Zit er echt lekker in. Lvl 25 archer en een paar andere classes geprobeerd.
Nee, dat is gedaan omdat je met PC versie ook een controller kan gebruiken (en ga er vanuit dat SE er vanuit ging dat veel mensen een Xbox Controller gebruikenStoneyfrog schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:39:
Als je bij character selection escape ingedrukt houdt zie je allemaal xbox knopjes verschijnen? Dacht dat FF alleen voor playstation en pc was.. miscchien straks ook xbox. Kom er trouwens niet meer in. Unable to update eu/na server bla bla![]()
Mijn afwisseling zal groter zijn, FF XIV: ARR, GTA V, BF4 en dan eventuele WoW expansion pack.. en dat alles op me crappy laptop..
[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 22:51 ]
Rupsen, Rapsen.
Op naar huis! beter is die tering zooi gefixt
ik hoop dat je mazzel hebt want ik probeer het al on and off sinds 20:00 ofzo en ben nog steeds niet ingame.Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:55:
Verwijderd
Geef je weinig kansRicmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:55:
Ah ok daarom dus haha. En ja GTA wil ook ook spelen maar liever niet op me 8? jaar oude xbox.. Ga ff afwachten of die niet toch voor de pc komtMetian schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:50:
[...]
Nee, dat is gedaan omdat je met PC versie ook een controller kan gebruiken (en ga er vanuit dat SE er vanuit ging dat veel mensen een Xbox Controller gebruiken)
Mijn afwisseling zal groter zijn, FF XIV: ARR, GTA V, BF4 en dan eventuele WoW expansion pack.. en dat alles op me crappy laptop..

Kom er ook nog steeds niet in. Moet eigenlijk toch nokken want morgen werken mja zou wel nice zijn om nog 1 quest te doen en dan uit te loggen bij de inn.
Maakt me weinig uit of het PC of Xbox is, spelen doe ik toch wel. Overigens moet ik me mond houden over me crappy laptop, na bericht gepost te hebben klapt die er uit.. nu weer kijken of ik terug in het spel komStoneyfrog schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:01:
[...]
Ah ok daarom dus haha. En ja GTA wil ook ook spelen maar liever niet op me 8? jaar oude xbox.. Ga ff afwachten of die niet toch voor de pc komt![]()
Kom er ook nog steeds niet in. Moet eigenlijk toch nokken want morgen werken mja zou wel nice zijn om nog 1 quest te doen en dan uit te loggen bij de inn.

Rupsen, Rapsen.
Ja zit wat in.. Maar toch wil ik m liever op de pc spelen.Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:07:
[...]
Maakt me weinig uit of het PC of Xbox is, spelen doe ik toch wel. Overigens moet ik me mond houden over me crappy laptop, na bericht gepost te hebben klapt die er uit.. nu weer kijken of ik terug in het spel kom
En succes met inloggen, mij lukt het al bijna een uur niet meer..
Gelukkig geen problemen, alleen wereld zit vol. Maar hier is gewoon weg niks tegen te doen, alleen maar hopen dat er toevallig iemand offline gaat.Stoneyfrog schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:13:
[...]
Ja zit wat in.. Maar toch wil ik m liever op de pc spelen.![]()
En succes met inloggen, mij lukt het al bijn een uur niet meer..
SE zou er goed aan doen om een auto-afk-disconnect systeem in FF te zetten. 15 min afk is uitloggen.
Rupsen, Rapsen.
Net begonnen met scholar, en dat was wel even wennen...
Eerst dacht ik er weinig aan te vinden (die feary doet al best veel), maar die geeft me juist meer tijd om andere dingen te doen.. (zoals dots verspreiden op de enemy).
Wel een leuke class waar ik verder mee ga kijken wat voor leuks ik ermee kan. Ook solo kan ik er nog best wat damage mee doen, het is niet zo'n ramp als een conjurer, waar het gewoon veel tijd kost om een mob neer te krijgen.
Eerst dacht ik er weinig aan te vinden (die feary doet al best veel), maar die geeft me juist meer tijd om andere dingen te doen.. (zoals dots verspreiden op de enemy).
Wel een leuke class waar ik verder mee ga kijken wat voor leuks ik ermee kan. Ook solo kan ik er nog best wat damage mee doen, het is niet zo'n ramp als een conjurer, waar het gewoon veel tijd kost om een mob neer te krijgen.

Ja wereld vol idd. AFK kick hadden ze vorige week al dr in moeten zetten eigenlijk. Zijn volgensmij veel mensen die m al dagen ingelogd hebben staan, wat ik opzich wel begrijp maar het maakt het wel moeilijker voor de mensen die wel uitloggen als ze klaar zijn..Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:17:
[...]
Gelukkig geen problemen, alleen wereld zit vol. Maar hier is gewoon weg niks tegen te doen, alleen maar hopen dat er toevallig iemand offline gaat.
SE zou er goed aan doen om een auto-afk-disconnect systeem in FF te zetten. 15 min afk is uitloggen.
jeej zit er in
2 mensen in queue en BRAP zat erin gelijk
Lucky you!Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:26:
jeej zit er in2 mensen in queue en BRAP zat erin gelijk
Kwam overigens nog een leuk bericht tegen op officiële forums
heldTwo days in a row I've tried to log in for 30+ minutes without success, went for a poop, came back and got in on my first try. Coincidence? I think not.
En nu vind die geen NA/EU servers meer

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 23:29 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Eind van de maand maar eens kijken naar een server transfer.
80% Duits en 15% Frans op de huidige server is toch een beetje teveel van het goede.
80% Duits en 15% Frans op de huidige server is toch een beetje teveel van het goede.
Ja, nu Cid nog vinden
Iemand ook die knipoog naar LOTR opgevallen?
Quest die heet 'There and back again'.
Dan moet je brandywine ergens heen brengen.
World full, nog keer proberen. Komt er in eens scherm in beeld, wil ik hem bijna weg klikken zie ik dat het een queue is..mag eindelijk weer spelen, nadeel is wel dat ik niet op lette dat het een nieuwe char is.. 
Vroeg me trouwens af, moet elke char apart een guild invite krijgen, of is 1 char genoeg ?

Vroeg me trouwens af, moet elke char apart een guild invite krijgen, of is 1 char genoeg ?
[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 23:52 ]
Rupsen, Rapsen.
Eindelijk de mogelijk gehad om LV25 to worden, 2000 seals te scoren en m'n fluit geritseld... ./care de fluit; dit is veel beter!

Shiva? Zit ik iig. Wel een ned free company gevonden (fc knudde) Maar misschien ook een transfer naar moogle als het gratis is.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:32:
Eind van de maand maar eens kijken naar een server transfer.
Verwijderd
Yep ShivaStoneyfrog schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:07:
[...]
Shiva? Zit ik iig. Wel een ned free company gevonden (fc knudde) Maar misschien ook een transfer naar moogle als het gratis is.
Je merkt het al aan de general chat die bijna compleet in het Duits is. Heel veel retainer namen die ik tegenkom zijn ook Duits.
Ik kon vandaag de hele dag niet inloggen en heb dus voor de gein maar eens de FC lijst doorgebladerd van Shiva... Duits Duits en nog meer Duits.
Moogle is veel te vol en ik zie niet hoe meer servers toevoegen dat gaat verhelpen. Moogle is daardoor niet echt mijn eerste keus.
Yup, door de drukte kon ik ook niet op moogle.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:15:
[...]
Yep Shiva
Je merkt het al aan de general chat die bijna compleet in het Duits is. Heel veel retainer namen die ik tegenkom zijn ook Duits.
Ik kon vandaag de hele dag niet inloggen en heb dus voor de gein maar eens de FC lijst doorgebladerd van Shiva... Duits Duits en nog meer Duits.
Moogle is veel te vol en ik zie niet hoe meer servers toevoegen dat gaat verhelpen. Moogle is daardoor niet echt mijn eerste keus.
Nu op Cerberus, en dat gaat prima... zolang de serverlijst geladen kan worden, kan ik vaak met een korte (of soms zelfs zonder) que inloggen.
Klopt idd. Word ook wel soms engels gepraat maar vooral duitsVerwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:15:
[...]
Yep Shiva

Join FC Knudde anders voor nu in ieder geval. Ik ga later ook transferen denk ik. Tenzij er echt meer nederlanders bij komen. Nu slapen, morgen vroeg werken..
Op Phoenix ben je welkom in [AC], is wel internationaal en niet alleen nederlands.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:15:
[...]
Yep Shiva
Verwijderd
Ik heb 1 extra 60 day game time card te koop voor 22,- stuur me een berichtje als je hem wilt hebben.
Ik zit op Phoenix bij de Dutch Crusaders. Een grote Nederlandse guild met veel mensenVerwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:15:
[...]
Yep Shiva
Ik blijf nu errorcode 90.000 krijgen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Lol en weer zit ik er gelijk in. ik heb die error codes letterlijk nog nooit gezien bij mezelf. alleen world full
Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet