Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
CristianSchriev schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:32:
Ik ga nu mijn character conjuring laten leren. Tot lvl 15 en dan op naar Paladin! :D

Kan alleen spel niet starten kan niet op de start knop drukken, en geeft nou net een lobby error aan. Random much again ^^
Krijg nu ook allemaal errors ineens :( Lobbyerror of word is full.
Jammer, was wel lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Stoneyfrog schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:52:
[...]

Krijg nu ook allemaal errors ineens :( Lobbyerror of word is full.
Jammer, was wel lekker bezig.
2x opnieuw opstarten en fixed bij mij :') Heel raar.

Over class change, best raar als je een week lang tank bent geweest en nu ineens mage-healer achtig :P Wel ideaal dat je alles kan doen met 1 char!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Krijg connectie problemen bij Moogle. Phoenix werkt wel gewoon. Uitgelogd om te kijken of ik Moogle weer in kon, kreeg ik ook lobby error. Let's keep playing the login game ;)

Ik heb in de tussentijd de intro nu zo vaak gezien ... Maar elke keer weer sta ik er van te kijken hoe mooi hij is. Ooit zal ik een FF MMO spelen die er precies zo uit ziet :D

En toen kon ik Moogle wee in, win! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijndg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-12-2022
Ik geraak er gewoon totaal niet meer op, even iets anders. Hoe apply ik voor Company of tweakers, heb op google naar een site gevonden maar...

*edit* al gevonden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stijndg op 31-08-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Zat er weer ff in en nu weer uitgetrapt.. Word druk nu natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
beginnen de gold sellers constant te whisperen. Is er niet eens een ignore of report optie als je right click doet op hun name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
bronce schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:33:
beginnen de gold sellers constant te whisperen. Is er niet eens een ignore of report optie als je right click doet op hun name.
Ja, dat vind ik dus ook echt irritant. Ik had gehoopt dat dat wél een van de dingen zou zijn die ze van andere MMOs over hadden genomen :)

Tot nu toe whisperen ze mij nog niet, maar je ziet wel veel in /shout voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijndg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-12-2022
bronce schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:33:
Dacht dat je via "o" te drukken mensen kon blacklisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Stijndg schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:38:
[...]

Dacht dat je via "o" te drukken mensen kon blacklisten
Dat is niet handig want dan moet je elke keer de hele naam in typen. Gewoon rechtermuisknop en dan ignore zou veel handiger zijn.

Wat ook handig zou zijn is als je met je muis over een iets over de map zou gaan zoals een merchant dat hij zou zeggen welke merchant het is nu moet je er eerst helemaal heen lopen om te zien of het de merchant is die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Ik kom vrijdag waar schijn lijkt huis. Is er dan nog plek voor mij in een guild op moogle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Weet iemand of bol.com de keys al opstuurd op het moment dat je de game besteld, of dat je echt moet wachten totdat hij, in dit geval dinsdag, op de mat ligt?

Ik kon er eigenlijk niets over vinden en de game lijkt hier in de buurt in de winkels uitverkocht te zijn.

Online zijn voor zover ik kon zien de digital keys tijdelijk niet meer te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Unable to update NA/EU character list is het zo druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Bam, knoop doorgehakt en Final Fantasy gekocht. Nu installeren, en spelen :D. En voorlopig World of Warcraft maar stof laten happen.
_Johannn_ schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:16:
Weet iemand of bol.com de keys al opstuurd op het moment dat je de game besteld, of dat je echt moet wachten totdat hij, in dit geval dinsdag, op de mat ligt?

Ik kon er eigenlijk niets over vinden en de game lijkt hier in de buurt in de winkels uitverkocht te zijn.

Online zijn voor zover ik kon zien de digital keys tijdelijk niet meer te leveren.
Gamecardwinkel had ze nog op voorraad (digital keys). Net een gekocht, na betaling meteen code binnen. _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Metian op 31-08-2013 17:55 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ah super, bedankt. Zo meteen maar gelijk even bestellen zodra ik thuis ben en mijn identifier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

_Johannn_ schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:04:
Ah super, bedankt. Zo meteen maar gelijk even bestellen zodra ik thuis ben en mijn identifier heb.
Zie nu ook dat je ook nog pre-order bonus krijgt (twee items, Cait Sith Doll en Moogle Cap) :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroxl
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
ja maar hoe weet bijna niemand:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Handig :p. Jammer, kan geen character aanmaken op Moogle :x

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Acroxl schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:49:
ja maar hoe weet bijna niemand:P
Gewoon de pre-order code gebruiken die je krijgt bij de digitale aanschaf :) ik heb ze gewoon op m`n account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroxl
Ja ik heb vast iets verkeerd gedaan, was al lang blij dat ik een key had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimenl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-07-2017
Vandaag maar eens een screenshot gemaakt vind hem zelf erg gaaf.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/seoy1l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

mimenl schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:04:
Vandaag maar eens een screenshot gemaakt vind hem zelf erg gaaf.

[afbeelding]
Ziet er goed uit, waar heb je deze gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroxl
Nice! Dit is sowieso een van de eerste mmo's waarbij ik af en toe sta te kijken van daammn dit ziet er nice uit. Super afgewerkt voor een start, verschillend weer, geeft de area's echt een beetje extra leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Wanneer ik een character maak op een willekeurige server, kan ik later dan alsnog (wanneer wel mogelijk is) een andere character maken op een andere server (ala wow) of ben ik dan gebonden aan de server (ala GW) ?

Want ik kan maar één server kiezen om me character voor te maken :')

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimenl
  • Laatst online: 06-07-2017
Brummetje schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:06:
[...]

Ziet er goed uit, waar heb je deze gemaakt ?
na het gevecht met ifrit tegen de vlammen circel aan en dan beetje met camera spelen

[ Voor 50% gewijzigd door mimenl op 31-08-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Metian schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:08:
Wanneer ik een character maak op een willekeurige server, kan ik later dan alsnog (wanneer wel mogelijk is) een andere character maken op een andere server (ala wow) of ben ik dan gebonden aan de server (ala GW) ?

Want ik kan maar één server kiezen om me character voor te maken :')
Je kan op meerdere servers karakters maken. Alleen SE heeft de boel tijdelijk op slot gegooid.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

SandsOfArrakis schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:10:
[...]

Je kan op meerdere servers karakters maken. Alleen SE heeft de boel tijdelijk op slot gegooid.
Mooi, dan ga ik nu maar een willekeurige server kiezen die wel kan en dan wanneer Moogle open is een nieuwe maken. Thanks! :*)

Hmm, ik probeer het vannacht of morgenochtend vroeg wel, als wat rustiger is :|

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 31-08-2013 19:36 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroxl
je kunt wel vast wat tijd besteden om de look van je toekomstige char vast vast te leggen
in de ochtenden kun je wel op de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Hmm ik log in maar ik zie mijn char lijst niet..

Dat wordt vandaag denk ik niets meer helaas

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ben helemaal hooked on fishing hoor, zo relaxed en toch een soort uitdagend.
Ga nu iets anders proberen, ga lancer en botanist tegelijk levelen, je ziet de nodes blijkbaar ook als lancer met de lvl 2 skill van botanist, dus gewoon ff switchen en weer verder, handig hoor. Ga ik hierna ook met Maurader en miner doen denk ik.

[ Voor 62% gewijzigd door Nightcrowy op 31-08-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:48
Nightcrowy schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:12:
Ben helemaal hooked on fishing hoor, zo relaxed en toch een soort uitdagend.
Ga nu iets anders proberen, ga lancer en botanist tegelijk levelen, je ziet de nodes blijkbaar ook als lancer met de lvl 2 skill van botanist, dus gewoon ff switchen en weer verder, handig hoor. Ga ik hierna ook met Maurader en miner doen denk ik.
Ik hoor zoveel over fishing dat het leuk is. Kan me dat gewoon niet voorstellen want bij WoW was het zo'n beetje de meest duffe bezigheid die er was :P

Dus ik laat me binnenkort even verrassen ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Denman schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:37:
[...]

Ik hoor zoveel over fishing dat het leuk is. Kan me dat gewoon niet voorstellen want bij WoW was het zo'n beetje de meest duffe bezigheid die er was :P

Zou ik zeker doen ja, dit is de eerste game waarin ik het zelfs maar een kans heb gegeven en blij dat ik het gedaan heb, echt leuk voor de afwisseling.
Mooie bijkomstigheid is dat je de omgeving vele malen beter opneemt en op sommige momenten bleef ik screenshots maken haha.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:37:
[...]

Ik vind het behoorlijk simpel, veel te simpel.

Wireless gamepad aan me PC, monitor uit en ik vis in FFXIV terwijl ik in een andere kamer een film aan het kijken ben. Druk B en zodra ik een rumble voel druk X, en herhaal van voor af aan.

In FFXI zat er tenminste nog een systeem achter en zaten er risico's aan, risk vs. reward.
In FFXIV is het compleet fool proof ala WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gloeiende gloeiende. Net een moeilijke quest gedaan. Heb ik de boss neer klapt het spel eruit met een 90000 connection error. Uiteraard zit nu de world vol :S

Edit:

Nu ligt de NA/EU login er ook uit. Krijg nu alleen Japanse servers te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door SandsOfArrakis op 31-08-2013 22:03 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:55:
[...]

Wireless gamepad aan me PC, monitor uit en ik vis in FFXIV terwijl ik in een andere kamer een film aan het kijken ben. Druk B en zodra ik een rumble voel druk X, en herhaal van voor af aan.

In FFXI zat er tenminste nog een systeem achter en zaten er risico's aan, risk vs. reward.
Nou fool proof? Ik vond WoW niet echt fool proof, het was wel makkelijk maar niet met bijvoorbeeld een macro of "foefje" op te lossen zoals jij nu noemt AFAIK. Overigens speel ik FFXIV op de PC met toetsenbord/muis combi en beide hebben geen rumble :P
SandsOfArrakis schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:57:
Gloeiende gloeiende. Net een moeilijke quest gedaan. Heb ik de boss neer klapt het spel eruit met een 90000 connection error. Uiteraard zit nu de world vol :S

Edit:

Nu ligt de NA/EU login er ook uit. Krijg nu alleen Japanse servers te zien.
Yep hier ook, werd eruit gegooid en kom er niet meer in.

"The lobby server connection has encountered an error."

Zal wel weer een lichte overload zijn ergens ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
zijn er ook volwassen Nederlandse casual "guilds' op Cerberus?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Patsboem server down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28
NA/EU Worldlist is weer eens op z'n bek gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Today 03:38 AM

Login Issue Update

I know many of you are still affected by the World login and character creation restrictions, so I would like to give you all a brief update on the progress of the measures we are taking to alleviate this situation.

Current Server Status

To ensure as many players as possible can log in and create characters on existing servers, our development and operations teams are monitoring server load and population around the clock, placing and removing restrictions with even the slightest fluctuation in numbers in order to maintain near-full capacity on each World. We are still experiencing maximum concurrent connection numbers of over 230,000 users. This number, however, has taxed some of our instance servers, and is causing unexpected down time here, as well.

Scheduled Maintenance for Wednesday, September 4 (Japan Time)

The addition of new Worlds, as well as the adjustments to the duty finder servers, will be complete as of tomorrow. We will then enter our final internal testing phase of these features in preparation. If the results from these tests are favorable, we will conduct an extended all-World maintenance on Wednesday (Japan time). Once the new Worlds are implemented and the duty finder server load has been redistributed over smaller World server groups, we believe that many of the login issues that players are currently experiencing will clear.

When Worlds do finally reopen after the maintenance, we expect a rush of players trying to log back in. To prevent any further login issues, we will be using the utmost caution when restarting each World. Please understand that there may be some congestion at this time.

The development and operations teams are currently dedicating their full resources to alleviating the issues at hand and providing all of our players with a stable environment in which to experience the realm of Eorzea.

Free Trial Extension

To apologize to our loyal fans who may not have been able to login or create characters during early access and the days immediately following launch, the development and operations teams are currently considering providing all player accounts with an additional seven days to their free trials. This includes non-legacy players from 1.0, who will be given new seven-day free trials. Trial extensions will be awarded after the aforementioned server maintenance on Wednesday. Details on the trial extension, including the extension period, will be released in a separate post as soon as they have been solidified.

We thank our fans again for the overwhelming support you have shown us over the past week. The response to FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn has well exceeded our expectations, and unfortunately resulted in our inability to provide the service which we originally intended. We humbly ask for your continued patience as we work to alleviate the issues as we truly appreciate all of our fans. We are very sorry for the frustration that has resulted from these problems.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Producer & Director Naoki Yoshida
Aangezien ik er ook uitgeknikkerd ben, maar even wat info van Naoki Yoshida aangaande de server uitbreiding (en eventueel een gratis extra weekje speeltijd) link naar originele bericht

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:55:
[...]

Het is net even dat stukje afwisseling dat me wel bevalt hieraan. En noem nou eens 1 aspect van deze en alle andere mmo's dat "niet" simpel is?!
Verder kun je niet oneindig op 1 plek blijven staan vissen want dat laat het systeem niet toe met de vermelding erbij dat de vissen je onderhand doorhebben, dus die film kun je afkijken in alle rust haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik word zo gek he... is het weekend krijg je dit gezeik verdomme weer

dan maar weer even op JP legacy server genieten van de level 50 gear=p

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 31-08-2013 23:20 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 7 uur zitten spelen, zonder enig probleem. Level 10, bijna 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Al meer dan een uur last nu dat de NA/EU character list server down is :( ging zo lekker nu net 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Brummetje schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:41:
Al meer dan een uur last nu dat de NA/EU character list server down is :( ging zo lekker nu net 33
Net eindelijk kunnen beginnen op een japanse server. Valt me laptop uit, log ik nu weer in, zijn de japanse servers weg en NA/EU terug, kan alleen geen character maken.. 8)7

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:07:
Nou fool proof? Ik vond WoW niet echt fool proof, het was wel makkelijk maar niet met bijvoorbeeld een macro of "foefje" op te lossen zoals jij nu noemt AFAIK. Overigens speel ik FFXIV op de PC met toetsenbord/muis combi en beide hebben geen rumble :P
WoW... daar kan je gewoon in Ironforge (Folorn Cavern) bij dat beetje water vissen en de trainer is 5 stappen daar vandaan. Of te wel je kan daar van level 1 tot max levelen op mud snappers.. hoe fool proof wil je het hebben.
Nightcrowy schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:02:
[...]
Het is net even dat stukje afwisseling dat me wel bevalt hieraan. En noem nou eens 1 aspect van deze en alle andere mmo's dat "niet" simpel is?!
Verder kun je niet oneindig op 1 plek blijven staan vissen want dat laat het systeem niet toe met de vermelding erbij dat de vissen je onderhand doorhebben, dus die film kun je afkijken in alle rust haha ;)
Ik weet niet wanneer dat zou moeten gebeuren maar ik heb dat nog geen een keer gezien...

Leuk dat ze meer worlds gaan opzetten maar ik zie niet echt hoe dat gaat helpen.
Ik bedoel dat er meer werelden beschikbaar zijn/komen veranderd niets aan het feit dat er 10x zoveel mensen proberen in te loggen op een wereld als Moogle dan de 5000 die er op kunnen.
Pas als worldtransfers beschikbaar is met een goede reward om mensen te pushen van werelden als Moogle te verkassen naar andere nieuwe werelden zal het beter gaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:53:
[...]

WoW... daar kan je gewoon in Ironforge (Folorn Cavern) bij dat beetje water vissen en de trainer is 5 stappen daar vandaan. Of te wel je kan daar van level 1 tot max levelen op mud snappers.. hoe fool proof wil je het hebben.
True, maar dat is pas sinds een paar maanden. Voorheen moest je altijd naar hoger level gebieden om je fishing te kunnen levelen. Daarbij moet je nog steeds op de bobber klikken die steeds op een andere plek in het water komt en daarmee dus niet met een macro te ondervangen is.

Toegegeven, erg intelligent is het allemaal niet, maar allerminst in een andere kamer te bedienen terwijl je een film kijkt ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denman schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:56:
[...]

True, maar dat is pas sinds een paar maanden. Voorheen moest je altijd naar hoger level gebieden om je fishing te kunnen levelen. Daarbij moet je nog steeds op de bobber klikken die steeds op een andere plek in het water komt en daarmee dus niet met een macro te ondervangen is.

Toegegeven, erg intelligent is het allemaal niet, maar allerminst in een andere kamer te bedienen terwijl je een film kijkt ;)
Sinds een paar maanden ? Dat is altijd al zo geweest hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Brummetje schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:57:
[...]

Sinds een paar maanden ? Dat is altijd al zo geweest hoor ;)
Ehhhh, ik ben inderdaad in de war :P

Maar fishing was voorheen lastiger te levelen dan het nu is. Door oa minder catches needed voor een skill gain dacht ik, en daarbij ook tig (daily) quests waarmee je je fishing skill +1 doet. Ook Darkmoon Faire helpt mee natuurlijk.

Kom inmiddels alweer anderhalf uur niet meer in FFXIV. Beetje jammer dit :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denman schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:08:
[...]

Ehhhh, ik ben inderdaad in de war :P

Maar fishing was voorheen lastiger te levelen dan het nu is. Door oa minder catches needed voor een skill gain dacht ik, en daarbij ook tig (daily) quests waarmee je je fishing skill +1 doet. Ook Darkmoon Faire helpt mee natuurlijk.

Kom inmiddels alweer anderhalf uur niet meer in FFXIV. Beetje jammer dit :)
Ik zit er sinds een goede 20 min weer in gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Helaasch... ik niet. Krijg nu weer een melding dat de EU servers niet up zijn. Bijzonder... aangezien jij er wel in zit.

Het is te hopen voor SE dat ze dit de komende dagen op orde krijgen, een week na de Early Access mag je toch wel verbetering verwachten en die is (voor mij) nog niet echt te zien. Lukt dat niet dan waag ik me voorlopig nog niet aan een subscription :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Laatst online: 15-12-2020
3rde opening post heeft nu detail kaartjes van de wereld:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40610202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ik gebruik zelf deze, stuk overzichtelijker vind ik http://imgur.com/a/9TW48#0

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Laatst online: 15-12-2020
Chibi2k schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:39:
Aye, maar die heeft geen gathering nodes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Denman schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:20:
Helaasch... ik niet. Krijg nu weer een melding dat de EU servers niet up zijn. Bijzonder... aangezien jij er wel in zit.

Het is te hopen voor SE dat ze dit de komende dagen op orde krijgen, een week na de Early Access mag je toch wel verbetering verwachten en die is (voor mij) nog niet echt te zien. Lukt dat niet dan waag ik me voorlopig nog niet aan een subscription :)
Als goed is moet het vanaf maandag beter gaan, althans dat is wat ik hoorde.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Best lomp, ik kan op geen enkele europese server een character aanmaken, dat sommige servers vol zijn ok, maar dat ik verplicht ben om in Amerika een char te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Johannn_ schreef op zondag 01 september 2013 @ 06:41:
Best lomp, ik kan op geen enkele europese server een character aanmaken, dat sommige servers vol zijn ok, maar dat ik verplicht ben om in Amerika een char te maken...
NA en EU servers staan allemaal op dezelfde locatie, qua ping boeit het dus niks, maar is idd wel jammer.
Medio september komt er volgens mij een gratis migrate wave aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chibi2k schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:39:
Zeer handig, dank, ga ik gebruiken voor het questen etc :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk even spelen.. Jammer. Charlist leeg. Mijn eigen server vol, char aangemaakt op een andere server, server vol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Alweer geen lijst met NA/EU servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

bronce schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:43:
Alweer geen lijst met NA/EU servers
Nergens last van hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Je bent zeker ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nee log net pas in (ben zelfs 4 keer gerelogged)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Brummetje schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:50:
[...]

Nee log net pas in (ben zelfs 4 keer gerelogged)
Ik heb geprobeerd een print screen te maken maar dan krijg ik alleen een zwart plaatje. Als ik op start druk krijg ik een rode letters te zien unable to obtain group NA/EU character list. Ik zie alleen de Japanse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Gisteren de game gekocht en geprobeerd. Ik heb nog tot level 10 gespeeld, maar meer kon ik niet opbrengen. Wat een verschrikking, die combat.
Dan denk je met een archer een behendige, mobiele class te kiezen.
Nee hoor lekker tab'en en vooral stil blijven staan! :) Ik had moeite om niet in slaap te vallen.

Ik wil niet zeggen dat Tera, GW2 en TSW heilig zijn, maar een beetje meer dynamiek is wel welkom in een game in 2013. Maar goed, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich er wel mee kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

lowizi schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:11:
Gisteren de game gekocht en geprobeerd. Ik heb nog tot level 10 gespeeld, maar meer kon ik niet opbrengen. Wat een verschrikking, die combat.
Nee hoor lekker tab'en en vooral stil blijven staan! :) Ik had moeite om niet in slaap te vallen.

Ik wil niet zeggen dat Tera, GW2 en TSW heilig zijn, maar een beetje meer dynamiek is wel welkom in een game in 2013. Maar goed, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich er wel mee kunnen vermaken.
Je weet dat zo goed als iedere archer in welke game zo begint he ? Dat wordt op later level altijd anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:10:
moet je de client steeds herstarten tot je wel weer die world list ziet.. dan kan je het blijven proberen
Hehe ik ben ingelogd, moest eerst 5 keer herstarten omdat 4 keer de start knop grijs was en dan een crash volgende met lobby server error. En toen kon hij de JP servers niet vinden maar wel de EU gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
lowizi schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:11:

Dat kon je mooi weten van te voren dat het een TAB spel was.. Als je dat niet zo leuk vind waarom koop je het dan in de eerste plaats 8)7 Maar goed wie ben ik om dat te zeggen.. Blijf lekker Dodgen enzovoort in GW2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Graag aanpassen in de OP character table:
(volgensmij is die table al even niet meer voorbij gekomen :/ )

DawnNoMoreRises - Dawn Solaria - Black Mage - Phoenix EU
DawnNoMoreRises - Dawn Celestia - White Mage - Phoenix EU

EDIT:
momenteel (pas) LV22 en zit een beetje in een dood stuk (gedeelte na Ifrit), veel teleporten en weinig quests... verder vermaak ik me momenteel meer dan prima

[ Voor 26% gewijzigd door Dawn op 01-09-2013 11:49 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister.pugs
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 18:11
Ieder zijn smaak en voorkeur,
GW2 ook bijna een jaar gespeelt met mijn Necromancer,
het concept is zeker niet verkeert maar het spel mist nog wel wat dingen,
dit word hoor bij een andere topic ;-)
Maargoed welk spel is nu perfect.

Moet zeggen dan FFXIV me tot nu toe goed bevalt en ben blij dat er een topic gestart is.
Me aangemeld bij (CoT) Company of Tweakers website!,hoop ze snel te joinen en binnenkort met veel leuke mensen te spelen op de Moogle server.

Mister.Pugs - Zoet Zuur - Conjurer - Moogle EU

[ Voor 5% gewijzigd door mister.pugs op 01-09-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mij mag je ook wel op de Tabel zetten..

Brummetje - Sir Ginkeltjes - Paladin - Phoenix EU

En weet niet of het in de start post staat maar op Phoenix EU hebben wij ook een Free Company waar mensen gewoon in mogen (Aetherized Crystal).. (DawnNoMoreRises en Brummetje kunnen je een invite geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Grr. Kies ik net voor Moogle om een character aan te maken omdat die open is, heb ik eindelijk een naam. Kan ik hem niet meer aanmaken :x

Straks nog maar keer proberen dan, ga wel nieuwe character ontwerpen tot die tijd :p

al wordt de kans kleiner met het uur

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 01-09-2013 12:23 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Ben nu weer een dungeon aan het doen kijken of ik Boss: 1017 kan verslaan Grrrrrr
chaos weer dat inloggen :(

EDIT: I have won O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Mvandenberg91 op 01-09-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:19:
Grr. Kies ik net voor Moogle om een character aan te maken omdat die open is, heb ik eindelijk een naam. Kan ik hem niet meer aanmaken :x

Straks nog maar keer proberen dan, ga wel nieuwe character ontwerpen tot die tijd :p

al wordt de kans kleiner met het uur
je moet gewoon ergens een character maken en dan save data doen.. dan kan je hem op moogle laden en gelijk op comfirm drukken en aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:30:
[...]

je moet gewoon ergens een character maken en dan save data doen.. dan kan je hem op moogle laden en gelijk op comfirm drukken en aanmaken
Kwam daar net ook achter, heb nu aantal characters klaar staan. Dus zodra Moogle open staat, snel toeslaan O-)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
CristianSchriev schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:31:
[...]

Dat kon je mooi weten van te voren dat het een TAB spel was.. Als je dat niet zo leuk vind waarom koop je het dan in de eerste plaats 8)7 Maar goed wie ben ik om dat te zeggen.. Blijf lekker Dodgen enzovoort in GW2 ;)
En de fanboys komen weer naar buiten. Wat kansloos weer zeg..

Moet zelf zeggen, ik wacht af tot het spel op de PS4 beschikbaar is, als het dan nog goed draait en redelijk druk is, dan ben ik er zeker bij. Als het echter de ghost town wordt van FFXIV (Wat voor mij zelf nog steeds een geweldige versie was), tsja, dan heeft het weinig niet.
Ik vond de beta geweldig om te spelen, maar elke keer zat ik me af te vragen "Wat doen ze nou anders dan andere MMO's buiten de classes om?" Eigenlijk? Totaal niks. Je hebt quests, je hebt PQ's (warhammer/GW2 stuff) en dungeons. En vooral als ik kijk naar het zeer, zeer, zeer lineare levelling path (geen afwisseling van zones. Je zit tussen 20-25 bijvoorbeeld elke keer in dezelfde zone), dat vind ik gewoon jammer. Ze hadden zoveel meer kunnen bereiken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Er is anders genoeg te dodgen als tank of melee. Misschien is dat meer je ding.
Na level 40 wordt het al een stuk lastiger en kom je niet meer weg met wat simpel combo spammen terwijl je stilstaat.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Laatst online: 06-12-2024
al die errors die ik krijg zijn zo 2002......

maar hopen dat het snel beter gaat met de servers

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net (weer) een level 50 op zijn alt class tegen met zo'n toffe mount, dacht ik maak er toch maar ffies een screenshot van.
Blijkbaar krijg je dit grote zwarte bakbeest dus als je de main story quest op 50 afrond _/-\o_
Ik sta er met mijn chocobootje naast O-)
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/7324/vn80.png

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Major Carnage schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:09:
Er is anders genoeg te dodgen als tank of melee. Misschien is dat meer je ding.
Na level 40 wordt het al een stuk lastiger en kom je niet meer weg met wat simpel combo spammen terwijl je stilstaat.
Als ik de reacties zo lees ben ik misschien te voorbarig geweest.
Misschien had ik een andere verwachting en leverde dat wat teleurstelling op, maar als de game op een later level beter tot zijn recht komt, ga ik het nog eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele tijd al 2002 error :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52
lowizi schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:10:
[...]

Als ik de reacties zo lees ben ik misschien te voorbarig geweest.
Misschien had ik een andere verwachting en leverde dat wat teleurstelling op, maar als de game op een later level beter tot zijn recht komt, ga ik het nog eens proberen!
Zeker doen, al is het maar omdat je nu nog trial hebt :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:01:
Zit ik dan op me werk tot 23:00 , begin nu al afkick verschijnselen te krijgen haha
Je bent net een half uur weg 8)7
haha, begrijp het stiekem wel hoor! ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Eindelijk, drie character aan kunnen maken op Moogle. Happy me, nu alleen nog kunnen spelen!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel keer de game verkocht is :o

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:46:
[...]

En de fanboys komen weer naar buiten. Wat kansloos weer zeg..

Moet zelf zeggen, ik wacht af tot het spel op de PS4 beschikbaar is, als het dan nog goed draait en redelijk druk is, dan ben ik er zeker bij. Als het echter de ghost town wordt van FFXIV (Wat voor mij zelf nog steeds een geweldige versie was), tsja, dan heeft het weinig niet.
Ik vond de beta geweldig om te spelen, maar elke keer zat ik me af te vragen "Wat doen ze nou anders dan andere MMO's buiten de classes om?" Eigenlijk? Totaal niks. Je hebt quests, je hebt PQ's (warhammer/GW2 stuff) en dungeons. En vooral als ik kijk naar het zeer, zeer, zeer lineare levelling path (geen afwisseling van zones. Je zit tussen 20-25 bijvoorbeeld elke keer in dezelfde zone), dat vind ik gewoon jammer. Ze hadden zoveel meer kunnen bereiken.
Inderdaad.
FFXIV 1.0 was helemaal zo slecht nog niet. Ja het had wat tweaks nodig , maar in plaats van tweaken hebben ze gewoon het totale systeem eruit gehaald en vervangen voor een 13 in een dozijn implementatie die je echt in iedere ander MMORPG ook al ziet.

Eigenlijk heel jammer. Eerst zit de community te hameren dat ze iets vernieuwends willen, dat WoW is tenslotte al 8 jaar oud. Krijgen ze iets nieuws (1.0) en dan breekt de pleuris uit omdat ze niet als een zombie van de ene "?" naar de andere "?" kunnen rennen. 8)7

FATE's kan ik nu ook niet echt super vinden.
1000 kleine mobs om te killen (probeer die maar eens te raken met een spel die 2.49 seconde cast time heeft terwijl de mob niet eens 1 seconde leeft). Of een grote "baas" waar iedereen blind op staat in te hakken. Mocht het gebeuren dat je 15 minuutjes later op dezelfde plek bent zie je dat het hele verhaal weer van vooraf aan begint.
Wat dat betreft had SE beter naar (oorspronkelijke) Rift kunnen kijken en hoe de rifts daar in elkaar zitten onder het motto "beter goed gejat dan slecht bedacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52
@jouhki: Beter had SE terug kunnen grijpen naar wat FFxi in de beginjaren zo populair maakte: Uitdaging, samenwerken (elkaars skills afstemmen om meer dmg te doen) en de "hoi je bent dood, oh ja, je bent ook exp kwijt.. en een level" moeillijkheid. Heerlijk was dat, nadenken voordat je ergens aan begint :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Na eindelijk characters gemaakt te hebben op Moogle (wat al een kunst op zich is), zie ik nu eindelijk de 'now loading' van me character.. Helaas denkt SE er anders over en gooit me weer terug.

Wat betreft de guild, kan ik gewoon de mensen whisperen uit de FP of moet ik me registeren op de website en daar aanmelden?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:43:
Na eindelijk characters gemaakt te hebben op Moogle (wat al een kunst op zich is), zie ik nu eindelijk de 'now loading' van me character.. Helaas denkt SE er anders over en gooit me weer terug.

Wat betreft de guild, kan ik gewoon de mensen whisperen uit de FC of moet ik me registeren op de website en daar aanmelden?
Je kunt een leader/ officer msgen, Echoe Balaguer (officer) is nu online. Je moet na het joinen inderdaad ook ff registreren, wel zo handig :)
Metian schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:11:
Eindelijk, drie character aan kunnen maken op Moogle. Happy me, nu alleen nog kunnen spelen!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel keer de game verkocht is :o
Waarom 3? 1 is zat :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ah, ik heb ook eindelijk een char kunnen aanmaken op Moogle :)
Let the fun begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
There was an error with the lobby server

Unable to retrieve NA/EU server list

Connection with the server lost

Het verhaal van mijn afgelopen 15 uur ( en still going... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:49:
[...]

Je kunt een leader/ officer msgen, Echoe Balaguer (officer) is nu online. Je moet na het joinen inderdaad ook ff registreren, wel zo handig :)

[...]

Waarom 3? 1 is zat :9
Thanks, registeren op website doe ik sowieso toch wel. Overigens moet ik eerst het spel binnen komen :p.

Geen idee waarom drie, denk dat ik gewoon blij was om eindelijk fatsoenlijk een char te kunnen maken op Moogle, dus zeker voor het onzekere. :P

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:33:
@jouhki: Beter had SE terug kunnen grijpen naar wat FFxi in de beginjaren zo populair maakte: Uitdaging, samenwerken (elkaars skills afstemmen om meer dmg te doen) en de "hoi je bent dood, oh ja, je bent ook exp kwijt.. en een level" moeillijkheid. Heerlijk was dat, nadenken voordat je ergens aan begint :)
Precies.

Het gevoel wat je in FFXI had door al gewoon door een gebied te reizen om ergens te komen.. als speler stond je steevast onderaan de voedselketen wat je verplichte goed om je heen te kijken en je ten alle tijden bewust van de omgeving te zijn.
In alle moderne MMO's is het precies andersom, je staat bovenaan de voedselketen en je kan blind in een rechte lijn van de ene "!" naar de andere "!" rennen omdat je simpelweg toch niets kan gebeuren.
In FFXIV achtervolgen de mobs je wel maar ze geven het na 5 seconden al op. "Naked runs" zoals in FFXI kan je vergeten in FFXIV omdat er simpelweg totaal geen uitdaging meer inzit.. en dan heb ik het nog niet eens over de sprint ability....

Een beetje uitdaging zou menig MMORPG van de laatste jaren geen kwaad doen.

Goede oude tijd die nooit meer terug gaat komen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:00:
[...]

Precies.

Het gevoel wat je in FFXI had door al gewoon door een gebied te reizen om ergens te komen.. als speler stond je steevast onderaan de voedselketen wat je verplichte goed om je heen te kijken en je ten alle tijden bewust van de omgeving te zijn.
In alle moderne MMO's is het precies andersom, je staat bovenaan de voedselketen en je kan blind in een rechte lijn van de ene "!" naar de andere "!" rennen omdat je simpelweg toch niets kan gebeuren.
In FFXIV achtervolgen de mobs je wel maar ze geven het na 5 seconden al op. "Naked runs" zoals in FFXI kan je vergeten in FFXIV omdat er simpelweg totaal geen uitdaging meer inzit.. en dan heb ik het nog niet eens over de sprint ability....

Ja, zo worden ze niet meer gemaakt. Je moest echt "zonen" om van die mobs af te komen. De quests in FFXI waren wel waardeloos, het leverde geen ene moer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand op dit moment ook de melding van:
unable to update group eu/na list ?
Ben aan het kijken op het ffXIV forum maar zie alleen maar meldingen staan over de jp servers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ja ik hetzelfde probleem blikan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Hier ook, hoop dat na morgen weer opgelost is en ik eindelijk fatsoenlijk kan beginnen met spelen, laatste week vakantie.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik speel zelfs op een NA server omdat alle EU dichtzaten toen ik begon.
Nu vind ik het zonde om op moogle verder te gaan (daar heb ik een lvl 10 char, tegen de lvl 21 op Exodus NA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar even wat anders doen. Kijk vanavond wel weer is een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:00:
[...]

Precies.

je zal inderdaad niet meer dat "hardcore"gevoel terug krijgen als toen. maar ik ben van mening dat dat ook een leeftijds verschil is deels hoor. hoe zo'n situatie dan aanvoelt.

Maar ik moet wel zeggen dat in dungeons enzo na level 30 zeker wel weer wat van dat gevoel terug komt. Er zijn genoeg tactics die gehanteerd moeten woorden. Wat ik alleen het probleem daar weer bij vind is dat je ook gequeued wordt met mensen die al 50 kunnen joinen .. en ik weet dat er dan downscaling is maar alsnog zijn ze sterker dan een gewone level 30 bijvoorbeeld. En maakt het in die dungeons al een stuk makkelijker.

Maar ik ben nog steeds heel erg blij met deze game en ga er nog genoeg uur in zitten proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yogoi schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:23:
Ik speel zelfs op een NA server omdat alle EU dichtzaten toen ik begon.
Nu vind ik het zonde om op moogle verder te gaan (daar heb ik een lvl 10 char, tegen de lvl 21 op Exodus NA)
Join gezellig Company of Tweakers joh :) die 10 levels haal je zo in. we zijn nu echt een groot groeiende nederlandse community. Internationaal is niet nodig omdat we veel groter zijn dan gedacht. we spelen nu met gemiddeld elke dag 30-35 mensen online (68 totaal)

Pagina: 1 ... 24 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet