Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
ik level 26 Gla, 20 MRD, (ga zo conjurer naar 15 doen) , armor 20, mining 9, fishing 9Perfectshot schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:18:
Als we toch niet kunnen spelen, wat is jullie progress?
ik ben arcanist lvl 25 cnj 15 dus bijna scholar
Sommige mensen komen van de beta af en weten precies hoe ze moeten powerlevelen.CristianSchriev schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:21:
Jeetje wat zijn jullie allemaal hoog. Level 15 gladiator. Alleen gister gespeeld.. (vrijdag kon je toch niet spelen?)
Hier ook nog maar lvl11, casual gaming
Ik kom er weer in overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 17:25 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Japan heeft servers die getweaked zijn sinds de Alpha van 2.0 (en vast ook al gebruikt zijn bij 1.0). Montreal is pas geactiveerd sinds beta 3? Tot Beta 3 zaten wij dus ook op de Japanse servers, dus die hebben al een goede stress test gehad van users die nu niet meer in de buurt komen van hun data center. Dan heb je nog dat Japan 25 servers heeft en Montreal ook 25 terwijl die laatste 2 continenten moet bedienen met dus een veel grotere userbase dan Japan.detheavn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:59:
Zijn er dan echt 0,0 problemen met de JP side?
Ik had beter moeten weten, na al die jaren van FFXI spelen en had dus een Japanse server moeten omdopen tot NA/EU honk.
Progress uit laatste beta is bewaard gebleven. Scheelt ook een hoopGekkeR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:22:
[...]
Sommige mensen komen van de beta af en weten precies hoe ze moeten powerlevelen.
Hier ook nog maar lvl11, casual gaming
Ik kom er weer in overigens.
Le Meow
Ziet er mooi uit maar serieus geen speech..? Zo te zien zelfs niet in de main story. Dat is echt niet meer van deze tijd, gfx zijn dan wel mooi maar het is zeker wel een gemis om eerlijk te zijn.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Voice is nog super vaag. Ik denk dat ze nog lang niet alle voice implementatie hebben ingevoerd want opgegeven moment zat er wel voice in ( Solo instance quest )jezzer schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:27:
Lv1 ! Moet nog beginnen hehe net even snel Preorder gedaan, kreeg gelijk de key binnen.
Ziet er mooi uit maar serieus geen speech..? Zo te zien zelfs niet in de main story. Dat is echt niet meer van deze tijd, gfx zijn dan wel mooi maar het is zeker wel een gemis om eerlijk te zijn.
Radical Birds
[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2013 17:32 ]
Maar het valt echt op, heb hem nu ff op pauze staan maar het voelt alsof je naar een film kijkt waar het geluid bij uit staat. Persoonlijk vind ik het erg vervelend.
Verwijderd
precies, vooral bij een spel waar je maandelijks voor betaald mag je zoiets wel verwachten, of doe het wow style zonder uberhaupt gesprekken maar gewoon padum-pum hier is je questjezzer schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:32:
Hmm okay, ik vind het erg jammer. Ik vermoed niet dat het er in komt, niet snel iig. Gebeurt niet vaak iig dat tijdens een early acces key features er nog niet in zitten dus ik verwacht niet dat dit er dan bij komt zo 123.
Maar het valt echt op, heb hem nu ff op pauze staan maar het voelt alsof je naar een film kijkt waar het geluid bij uit staat. Persoonlijk vind ik het erg vervelend.
Dit gebeurde wanneer je de Scions of the Sands story line quest doet en ze je vragen om hun order te joinen.
ze hebben emergency maintenanceCristianSchriev schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:42:
Connection weer verloren met de server. En nu geeft die aan dat de EU servers weer niet te vinden zijn. Ik baal hier wel lichtelijk van haha
Van het officiële forum:
Ik vraag me af hoe laat nu eigenlijk 17:30 a.m. isAt the following time, we will be performing emergency maintenance. During this period, the Worlds listed below will be unavailable.
We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.
[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 15:30 to 17:30 a.m. (GMT)
Be careful what you wish for; You just might get it!
wij zijn in zomertijd 2 uur later dan GMT .. dus 17.30 = 19:30Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:46:
[...]
Van het officiële forum:
[...]
Ik vraag me af hoe laat nu eigenlijk 17:30 a.m. is
Ik ben wel up voor de tweede en, als de tussenliggende quests niet te lang duren de derde daarna met je. moet ze zelf ook nog beiden voor de Story =)Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:13:
[...]
[...]
Mochten jullie vanavond nog een tank nodig hebben, laat maar weten. Heb vanmiddag Sastacha voor het eerst gedaan en moet nu de 2de voor m'n storyline quest. En die eerste ging ook best rap. 45min ofzo geloof ik. Had een goede groep met normale mensen.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ik doelde meer op: of je schrijft het 5:30 p.m. of je schrijft 17:30, maar niet 17:30 a.m.Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:47:
[...]
wij zijn in zomertijd 2 uur later dan GMT .. dus 17.30 = 19:30
Ik heb geen idee hoe lang het duurt tot de derdeDawn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:48:
[...]
Ik ben wel up voor de tweede en, als de tussenliggende quests niet te lang duren de derde daarna met je. moet ze zelf ook nog beiden voor de Story =)
[ Voor 37% gewijzigd door Frond0r op 25-08-2013 17:54 ]
ohja hahaFrond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:52:
[...]
Ik doelde meer op: of je schrijft het 5:30 a.m. of je schrijft 17:30, maar niet 17:30 a.m.
[...]
Ik heb geen idee hoe lang het duurt tot de derde
Hoe heb je de preorder gedaan? Heb nog steeds geen key.jezzer schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:27:
Lv1 ! Moet nog beginnen hehe net even snel Preorder gedaan, kreeg gelijk de key binnen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Via de SE store, had de key binnen 15 min binnen.SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:57:
[...]
Hoe heb je de preorder gedaan? Heb nog steeds geen key.
blijf je ook je spambox controleren?SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:57:
[...]
Hoe heb je de preorder gedaan? Heb nog steeds geen key.
"Geen ongewenste e-mail hier. Microsoft SmartScreen zorgt ervoor dat dit ook voor het Postvak IN geldt."
Yep, geen mail en de spambox is ook leeg.
Vreemd vanmorgen ook via de SE store gekocht. 10.38 een bevestigingsmail binnengekregen, 5 minuten later bevestiging van PayPal. Daarna helemaal niets meer.jezzer schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:01:
[...]
Via de SE store, had de key binnen 15 min binnen.
Heb een ticket de deur uitgedaan, ben benieuwd of ik daar een antwoord op ga krijgen.
[ Voor 40% gewijzigd door SandsOfArrakis op 25-08-2013 18:19 ]
Exact hetzelfde. Wel bevestigingsmail, geen productcode. Overigens nog niet afgeschreven van mijn creditcard. Ook de store zegt dat ik het product heb gekocht, maar kan nergens een code ed vinden.SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:15:
[...]
Vreemd vanmorgen ook via de SE store gekocht. 10.38 een bevestigingsmail binnengekregen, 5 minuten later bevestiging van PayPal. Daarna helemaal niets meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 25-08-2013 18:21 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 25-08-2013 18:35 ]
Edit: queue scherm nu
Edit 2: en logged in
(weten die JP wel dat we gmt+2 zijn nu ipv gmt+1 ?
[ Voor 27% gewijzigd door Poekie McPurrr op 25-08-2013 18:36 ]
Le Meow
Bij de ticket die ik invulde was de registratie code optional.Cardinal schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:32:
Waar hebben jullie die ticket ingevuld. Ik heb wel een ticket systeem gevonden bij http://support.eu.square-enix.com, maar dan moet ik mijn registratie code invullenen die heb ik juist niet.
Wat me trouwens opvalt. Via de helft van de links kom ik steeds op de NA site uit.
Hoefde mijn code niet in te vullen. Gewoon via de FF website. UK English als mijn taal gekozen.Cardinal schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:32:
Waar hebben jullie die ticket ingevuld. Ik heb wel een ticket systeem gevonden bij http://support.eu.square-enix.com, maar dan moet ik mijn registratie code invullenen die heb ik juist niet.
Las overigens ook op de site dat je normaliter binnen een uur na aanschaf je code zou moeten krijgen. En anders contact op moest gaan nemen. Tja...

Edit:
Op je link geklikt en kreeg daar ook de status van mijn ticket te zien. Die staat nog steeds open.
[ Voor 8% gewijzigd door SandsOfArrakis op 25-08-2013 18:46 ]
Verwijderd
iemand nog meer problemen?
Le Meow
Verwijderd
same hereVerwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:58:
ik krijg een bericht dat de NA/EU servers niet gevonden kunnen worden
iemand nog meer problemen?

Dev misschien?Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:03:
What the fuck .. legacy player in de dungeon op Moogle!alles level 50
[afbeelding]
Begin er nu toch aardig de pest in te krijgen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dungeons zijn cross-server.Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:03:
[afbeelding]
Je weet toch dat zoiets altijd gebeurd op de release dagenEricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:08:
Gaan ze die teringzooi nog een keer fixen of niet? Ik zit godver de hele dag te wachten tot ik eens 5 minuten achter elkaar kan spelen en nog steeds niks. Maatje van me heeft net het spel gedownload, speelt op dezelfde server en logt in een keer in.
Begin er nu toch aardig de pest in te krijgen.
Via duty finder gedaan of nie ? Want de mensen kunnen van elke andere world komen hyRicmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:03:
[afbeelding]
Natuurlijk. Maar ik ben serieus sinds gister middag bezig, en ik heb nu wel geteld 25 minuten kunnen spelen.Brummetje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:08:
[...]
Je weet toch dat zoiets altijd gebeurd op de release dagen
We zijn dus 24 uur verder, en ze krijgen het nog niet eens voor elkaar om mensen in te laten loggen. Er zijn altijd problemen op release dagen, maar het begint er toch heel sterk uit te zien alsof zij dit niet hadden verwacht...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
ja maar what the fuck dat ze ook legacy players en ons mixen

Verwijderd
Respect dat je het zo lang vol houdEricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:09:
[...]
Natuurlijk. Maar ik ben serieus sinds gister middag bezig, en ik heb nu wel geteld 25 minuten kunnen spelen.
We zijn dus 24 uur verder, en ze krijgen het nog niet eens voor elkaar om mensen in te laten loggen. Er zijn altijd problemen op release dagen, maar het begint er toch heel sterk uit te zien alsof zij dit niet hadden verwacht...
Vrees gevalletje pech voor jou qua inlog-tijden, gros speelt gewoon.EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:09:
[...]
Natuurlijk. Maar ik ben serieus sinds gister middag bezig, en ik heb nu wel geteld 25 minuten kunnen spelen.
Le Meow
Ben bang dat je je daar op verkijkt.Poekie McPurrr schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:11:
[...]
Vrees gevalletje pech voor jou qua inlog-tijden, gros speelt gewoon.
Hier ook veel problemen, genoeg om mij andere dingen te laten doen.
Tuurlijk mixen ze dat, ze gaan niet voor 5 legacy servers een aparte duty finder server bouwen. Hoewel dat gezien de constante emergency maints vanwege een fucked up duty finder server nu wel handig zou zijn geweestRicmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:09:
[...]
ja maar what the fuck dat ze ook legacy players en ons mixen

Ik heb de queue nog niet eens gehaald.Dawn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:17:
gvd... uit de queue gekicked en nu de error dat de world vol is
En kan nu niet eens een andere server kiezen. Meteen de melding "World is Full". Wat zijn dat voor prutsers daaro

[ Voor 21% gewijzigd door Frond0r op 25-08-2013 19:21 ]
Tip: SE zegt dat maint tot uur x duurt. Probeer in te loggen rond uur x minus 1 uur. Tot nog toe was elke maint etc een uur eerder afgelopen. Als er signalen zijn dat men gekickt word bij dutyfinders/instances: doe ze niet, kans dat je daarna nog kan inloggen is klein.GekkeR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:12:
[...]
Ben bang dat je je daar op verkijkt.
Hier ook veel problemen, genoeg om mij andere dingen te laten doen.
Ja, het is balen dat het zo werkt, en hopelijk fixen ze het snel.
Le Meow
Bij mij is JP down, en server full. Bij mijn vriendin is NA/EU down. Gedeelde internet verbinding. Klopt geen zak van wat ze daar ook aan het doen zijn bij SEjezzer schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:21:
Bij mij is NA/EU down
Moet zeggen, het begon gister morgen redelijk. Maar ondertussen gaat het toch langzaam wel de boeken in als één van de meest instabiele MMO launches
Verwijderd
Dit is geen launch maar early acces. Beta 5 zeg maar gerustpsychodude schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:42:
[...]
Bij mij is JP down, en server full. Bij mijn vriendin is NA/EU down. Gedeelde internet verbinding. Klopt geen zak van wat ze daar ook aan het doen zijn bij SE.
Moet zeggen, het begon gister morgen redelijk. Maar ondertussen gaat het toch langzaam wel de boeken in als één van de meest instabiele MMO launches.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Le Meow
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
hahahaNgangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:45:
Beta 6 is aangekondigd voor dinsdag.
Ik heb instabielere launches gezien (AION).
problematisch is wel dat er idd geen servers beschibaar zijn om op te halen...

Verwijderd
Glad that they are pleased.... now please the rest of the players who are hanging on the login[Recovery] Recovery from Several Worlds Login Difficulties (Aug. 25)
During the following time period, players were unable to log into the North American/European data center Worlds on Final Fantasy XIV: A Realm Reborn.
We are pleased to announce that the issue has been addressed. We apologise for any inconvenience this may have caused.
[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 13:39 to 16:30 (GMT)
[Details]
Unable to log into several Worlds on Final Fantasy XIV: A Realm Reborn.
[Affected Worlds]
North American/European Data Center Worlds
- Adamantoise
- Balmung
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Coeurl
- Diabolos
- Excalibur
- Exodus
- Faerie
- Gilgamesh
- Goblin
- Hyperion
- Lamia
- Leviathan
- Malboro
- Midgardsormr
- Moogle
- Odin
- Phoenix
- Ragnarok
- Sargatanas
- Shiva
- Siren
- Ultros
Nogmaals tip: als SE aangeeft maint in x uur, probeer dan in te loggen minus 1 uur. Tot nog toe werkt het goed en ben je binnen voor de boel weer op slot gaatVerwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:47:
Maar wat ik heb begrepen is dat vanaf half 8 onze tijd, de servers weer up moeten komen, maar dan moeten we nog door de limitation heen
Le Meow
- Ultima Online
- Mortal Online
- Darkfall Online
- Conan
- Darkfall Online 2
- Wow
En zo kunnen we echt nog wel even door gaan. We weten tegenwoordig hoe dit soort zaken gaan en wanneer je hier niet mee om kan gaan, blijf dan de eerste 2 maanden weg van nieuwe MMO's. Dat scheelt veel pittige reacties en rage's welke je nu op fora voorbij ziet komen.
P.S. dit is tegen niemand in het bijzonder.
aan de ene kant begrijpelijk;Xondox schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:47:
Begint gigantisch te irriteren dit eigenlijk.
echter als je dit van de andere kant bekijkt is het teveel inzetten van Server PC's voor de gameservers niet goed en te weinig ook niet. te weinig, speaks for itself en teveel omdat de investeringskosten dan te hoog zijn omdat er van te voren niet bekend is of het overkill is.
Gameboeren willen de balans vinden en dit kan gepaart gaan met problemen, inlog, stabiliteit en dergerlijke... helaas.
Snap die zet van SE ook niet helemaal, helemaal niet als het om een launch gaat.AppieNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:48:
Ach, wat mij betreft hebben ze 2 weken om dit te fixen. Als Legacy player krijg ik maar 2 weken gratis speeltijd en uit principe ga ik echt niet een sub betalen voor zo'n domme server structuur (story instances en dungeons op 1 server, idioten).
Le Meow
Dan krijg je een keer een nieuwe, 2002
En het leerde me dat de 3e naam welke ik wilde niet mag: Gringo Grande.
[ Voor 22% gewijzigd door Ngangatar op 25-08-2013 19:51 ]
Leuk, ik bel Wilfred vast.Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:51:
gaan we error-bingo spelen?
Ik begrijp volledig dat ze een juiste balans zoeken. Maar je kan evengoed een deftige que verwerken ipv een hoop errors. Dat heeft niets met hardware te maken. Ik kan mij er bij neerleggen een uur of 2 aan te schuiven. Maar je speelt eerder in een lotterij momenteel. Geraak ik erin of niet, en zoniet welke error krijg ik ditmaalDawn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:49:
[...]
aan de ene kant begrijpelijk;
echter als je dit van de andere kant bekijkt is het teveel inzetten van Server PC's voor de gameservers niet goed en te weinig ook niet. te weinig, speaks for itself en teveel omdat de investeringskosten dan te hoog zijn omdat er van te voren niet bekend is of het overkill is.
Gameboeren willen de balans vinden en dit kan gepaart gaan met problemen, inlog, stabiliteit en dergerlijke... helaas.
Dan mis ik alleen nog error 3102 van Phase 4, maar die wil je geloof ik nietVerwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:51:
gaan we error-bingo spelen?
inmiddels ben ik in de queue.
En ik zit in een instance!
[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 25-08-2013 19:58 ]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens, maar het irriteert bij mij enorm dat de japanse servers er blijkbaar totaal geen last van ondervinden. Blijkbaar hebben ze daar wel een goed data centre in gebruik en hier gebruiken ze we weer rommel.Ngangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:49:
We weten tegenwoordig hoe dit soort zaken gaan en wanneer je hier niet mee om kan gaan, blijf dan de eerste 2 maanden weg van nieuwe MMO's. Dat scheelt veel pittige reacties en rage's welke je nu op fora voorbij ziet komen.
Om maar even een post schaamteloos te quoten:
GekkeR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:07:
Zit al te wachten op de "Early Access" photoshops
Zoals deze:
Lijkt maar zo, de servers in JP zijn eerst gemaakt en daarna zijn er kopies van gemaakt. Echter op de een of andere manier gaat hier ergens iets fout. Lijkt meer op een fout in de implementatie dan in het ontwerp.Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:58:
[...]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens, maar het irriteert bij mij enorm dat de japanse servers er blijkbaar totaal geen last van ondervinden. Blijkbaar hebben ze daar wel een goed data centre in gebruik en hier gebruiken ze we weer rommel.
Om maar even een post schaamteloos te quoten:
[...]
Of het is gewoon een capaciteits kwestie zoals we in elke MMO tegenkomen.
Overigens, op de JP servers zijn ook problemen. Probeer maar eens op Ultima te komen bijvoorbeeld.
Er zijn legio redenen te noemen waarom er aanloopproblemen zijn bij de start en als er een oplossing voor zou zijn die voor zowel de speler als de maker / uitgever acceptabel zou zijn dan was deze ook volop toegepast hoor.
Bedenk nou voordat je begint te typen even is dit meerwaarde wat ik ga posten voor dit forum en zijn lezers of heeft niemand hier wat aan.
Hou het relaxed en real folks, het is nog nooit vlekkeloos verlopen en over 3 weken weten we niet eens meer hoe slecht we het hadden joh....
*tips hat*Nightcrowy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:01:
Nou nou, ik zou toch een ieder die wil afgeven op deze minder vloeiende opstart willen verzoeken lekker op Reddit te gaan spitten tegen SE.
Er zijn legio redenen te noemen waarom er aanloopproblemen zijn bij de start en als er een oplossing voor zou zijn die voor zowel de speler als de maker / uitgever acceptabel zou zijn dan was deze ook volop toegepast hoor.
Bedenk nou voordat je begint te typen even is dit meerwaarde wat ik ga posten voor dit forum en zijn lezers of heeft niemand hier wat aan.
Hou het relaxed en real folks, het is nog nooit vlekkeloos verlopen en over 3 weken weten we niet eens meer hoe slecht we het hadden joh....
Zeker waar, het is alleen vervelend omdat we graag willen spelen.Nightcrowy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:01:
Echter heb ik al genoeg launches meegemaakt om er maar bij neer te leggen... laptop van een vriendin dadelijk maar herinstalleren x)
Verwijderd
Ik zie verder opvallend veel Engels namen, komt misschien omdat meerdere een char op JP-servers aanmaken. De grappigste vond ik toch wel Server Down.
Verder ben ik het met Nightcrowy eens. Tuurlijk is het allemaal vervelend, maar als SE deze game goed ondersteudn dan zijn we dit alles over een paar weken vergeten. We moeten S nu gewoon steunen en krediet geven.
Ik hoop dat het in de loop van de avond beter wordt (ga er toch vanuit dat niet iedereen net als ik de komende week vrij is) maar als dat niet het geval is slinger ik gewoon een film aan. No biggie
Verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 20:44 ]
Verder zou het allemaal wel te skippen moeten zijn, maar welke button weet ik even niet meer.... t is mij wel gelukt in de beta's.
Edit: derp, middernacht...
[ Voor 20% gewijzigd door Phoenix_the_II op 25-08-2013 21:06 ]
Als test heb ik FF 7 ook aangeschaft. Deze game had ik nog niet. Kreeg keurig mail dat alles via PayPal betaald is en ben het spel nu aan het downloaden. Tevens heb ik de codes voor dit spel ook.
Dus het lijkt erop dat Hotmail gewoon werkt, alleen FF 14 wordt hem voorlopig niet lijkt het.
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Nee, inmiddels is ie hier ook weer weg...Rann schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:49:
Bij mij nog steeds geen server list..
[ Voor 46% gewijzigd door Denman op 25-08-2013 21:51 ]
Na reboot van de game wel een list
[ Voor 43% gewijzigd door Rann op 25-08-2013 21:56 ]
bedankt voor de terugkoppeling, gezien alle problemen had ik dat wel verwacht.SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:30:
Hmm nog steeds geen key mogen ontvangen.
Als test heb ik FF 7 ook aangeschaft. Deze game had ik nog niet. Kreeg keurig mail dat alles via PayPal betaald is en ben het spel nu aan het downloaden. Tevens heb ik de codes voor dit spel ook.
Dus het lijkt erop dat Hotmail gewoon werkt, alleen FF 14 wordt hem voorlopig niet lijkt het.
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet