AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
geen queue en eruit gekicked wordt.
morgen weer ee ndag I guess; maar verder met de laptop van een vriendin van me
EDIT: Morgen wel een CE box in m'n hand!
[ Voor 12% gewijzigd door Dawn op 25-08-2013 22:18 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ja Reddit staat er ook vol mee, is voor nu geen comminucatie nog van SE hierover, lees veel mensen die bij SE cancelen en alsnog bij een ander bestellen....Brummetje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:16:
Hmm vriendin heeft ook nog geen Early Access code ontvangen.... andere mensen die na haar het spel hebben gekocht al wel... Denk dat ze het net op een ongelukkig moment heeft gekocht toen de servers aan het kutten waren.. Net maar een ticket aangemaakt maar vrees het ergste..
Oh misschien wel leuk om te weten voor degene dit dan ook daadwerkelijk leuk vind om te weten....
Je kunt op The Lodestone het plaatje van je koppie als afbeelding opslaan en gebruiken als avatar....
[ Voor 70% gewijzigd door Nightcrowy op 25-08-2013 22:21 ]
Pas op hiermee, er zijn genoeg mensen die niet bij SE hebben gekocht en de code ook niet hebben ontvangen.Nightcrowy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Ja Reddit staat er ook vol mee, is voor nu geen comminucatie nog van SE hierover, lees veel mensen die bij SE cancelen en alsnog bij een ander bestellen....
heh, nu weer erin kunnen komen krijg ik de melding unable to retrieve jp world list. edit2: nvm connection weer lost.
[ Voor 32% gewijzigd door rxs op 25-08-2013 22:42 ]
Krediet geven? Nee, bedacht me net dat dit niet de eerste keer is dat SE een server (Duty Finder) gebruikt voor 2 dingen waar je dat beter niet kan doen. Zo had FFXI "Moblin Maze Mongers" wat een paar maanden behoorlijk populair was op dezelfde server gezet als wat andere instances (waaronder story) de helft kon MMM niet in en de andere helft kon de BC's niet in die niks met MMM te maken hadden.Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:15:
Verder ben ik het met Nightcrowy eens. Tuurlijk is het allemaal vervelend, maar als SE deze game goed ondersteudn dan zijn we dit alles over een paar weken vergeten. We moeten S nu gewoon steunen en krediet geven.
Launch is gewoon een zooitje, wat irritant is als je wel wil spelen. Versie 1.0 wilde ik niet eens spelen, dit wel, dus toch jammer.
Zelfs hun forums zijn nagenoeg onbereikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door MrDrako op 25-08-2013 23:19 ]
Verwijderd
Ach mijn character voelt zich ondertussen wel thuis in de 3102 limbo waar ze zicht 90% van P4 heeft begeven.
Inmiddels tot lvl 8 geraakt. Blijft lekker weg spelen, maar voor vandaag wel mooi geweest. Morgen weer een dag idd
Ik vecht al sinds 21u30 tegen world full of world list could not be loaded.
Ging 5 minute rond 22u30 maar toen 90000 op loading screen en gedaan.
Leuk dit game
We will be performing maintenance at the following date and time in order to address login issues being experienced on Worlds hosted on the North American and European data center.During this period, players will be unable to log in to the Worlds listed below.Asator schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 06:32:
Klopt het dat ze world/character list niet geladen kan worden of ligt dat aan mij? Ik kan niks terug vinden op het forum van FFXIV over maintenance...
We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience.
[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 4:00 to 5:30 (GMT)
* The completion time may be subject to change.
[Affected Worlds]
- Adamantoise
- Balmung
- Behemoth
- Cactuar
- Cerberus
- Coeurl
- Diabolos
- Excalibur
- Exodus
- Faerie
- Gilgamesh
- Goblin
- Hyperion
- Lamia
- Leviathan
- Malboro
- Midgardsormr
- Moogle
- Odin
- Phoenix
- Ragnarok
- Sargatanas
- Shiva
- Siren
- Ultros
[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn
Heb je ook een link naar het topic want ik kan deze toch echt niet terug vinden.AHWolf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 06:37:
[...]
We will be performing maintenance at the following date and time in order to address login issues being experienced on Worlds hosted on the North American and European data center.During this period, players will be unable to log in to the Worlds listed below.
...
5:30 GMT is voor ons 7:30. Zou dus met 45 minuten verholpen moeten zijn!
oh.. wist niet dat er maintenance wasAHWolf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 06:43:
http://eu.finalfantasyxiv...df5c89c738bc1b0a29afac0ae
5:30 GMT is voor ons 7:30. Zou dus met 45 minuten verholpen moeten zijn!
[ Voor 52% gewijzigd door Ricmaniac op 26-08-2013 06:45 ]
Final Fantasy XIV 1 en 2.
Denk dat 2 de lege is en 1 mijn Legacy, maar is wel vervelend. Geen idee wat ik daar mee moet.
klopt ik heb het ook.. 2 is gewoon helemaal niks laat ik ook links liggen =p , volgens mij kan ik hem ook niet weghalen ofzoArunia schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:04:
Echt irritant. Heb sinds de beta 2 keuzes als ik play game doe.
Final Fantasy XIV 1 en 2.
Denk dat 2 de lege is en 1 mijn Legacy, maar is wel vervelend. Geen idee wat ik daar mee moet.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 26-08-2013 08:07 ]
Zou dan zeggen PS3, maar lijkt me sterk omdat je hetzelfde account zou kunnen gebruiken.
Lijkt me dan één van de beta of alpha accounts.

Baal nog steeds nu omdat ik niet op Moogle kan komen.
Wil daar heen vanwege SnR, maar moet dus wachten totdat de server weer accepteert.
Nahja, is op zich ook niet zo heel erg, maar goed.
Heb in de laatste fase niet mee kunnen doen omdat ik op vakantie was, anders had ik al een character gehad.
Ik vermoed dat indien je in je square enix account management het 2e service account cancelled, hij deze ook niet meer zal weergeven in die listing. Volgens mij is die listing namelijk enkel je active accounts.Ricmaniac schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:07:
[...]
klopt ik heb het ook.. 2 is gewoon helemaal niks laat ik ook links liggen =p , volgens mij kan ik hem ook niet weghalen ofzo
Zal vanavond wel weer komen =p
Verwijderd
Morgen gaan de paar EU servers die er zijn helemaal in rook op als alles en iedereen van die gratis twee weken gebruik wil maken.Ricmaniac schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:25:
nu wel ja.. je merkt heel goed dat het weekend voorbij is.
Zal vanavond wel weer komen =p
Zal wel (een stuk) rustiger worden wanneer er daadwerkelijk betaald moet worden om te spelen.
Bij sommige pre-orders zit een maand vrije speeltijdVerwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:28:
[...]
Morgen gaan de paar EU servers die er zijn helemaal in rook op als alles en iedereen van die gratis twee weken gebruik wil maken.
Zal wel (een stuk) rustiger worden wanneer er daadwerkelijk betaald moet worden om te spelen.
Want dan wacht ik misschien nog wel even.
Heb nog steeds geen key. Kreeg wel een mail met de optie om mijn ticket te sluiten. WTF. Staat nog gewoon open...Sanny_83 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:48:
Die 30 dagen gaan hopelijk pas in nadat je zelf de key hebt geregistreerd?
Nou hoop ik wel dat ik morgen die key krijg, want de 40 euro die ik voor het spel betaald heb heeft SE al op hun rekening staan...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Uiteraard. En is inderdaad een keuze welk je kunt maken ja, zeker met alle server issues. Hoewel het ook niet ongehoord is dat publishers op een bepaalde manier compensatie geven voor dit soort downtime door gratis gametime te verstrekken aan diegene welk getroffen waren.Sanny_83 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:48:
Die 30 dagen gaan hopelijk pas in nadat je zelf de key hebt geregistreerd?
Veel MMO's doen dat vaak wat later na launch, bijv. 3 - 6 maanden erna. Met zo nu en dan een free weekend o.i.d. ervoor. Op die manier de launch drukte in ieder geval iets te kunnen ontzien. Want kopers + trials zou al helemaal voor veel problemen zorgen.detheavn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:55:
Weet iemand of er ook een soort van 'starter edition' of een trial komt? Kan ik nog proberen wat vrienden over te halen
Dit zal pas gebeuren wanneer de servers stabiel draaien over langere tijd en men ziet dat de aandacht tanende is.detheavn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:55:
Weet iemand of er ook een soort van 'starter edition' of een trial komt? Kan ik nog proberen wat vrienden over te halen
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
kan je gewoon downloaden en spelenAudione0 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:43:
Hoe zit het eigenlijk met de aankoop van ARR? Ik heb nl de 1.0 versie ooit gekocht, deze van mijn pc verwijderd en de cd in de prullenbak gemieterd. Kan ik deze nog downloaden of moet ik dan ARR opnieuw aanschaffen; lees kopen?
Wanneer je hem nog hebt staan in de SE store dan kan je als het goed is morgen direct spelen. Wel is er de kans dat je geen free time hebt en dus gelijk al gametime moet kopen.Audione0 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:43:
Hoe zit het eigenlijk met de aankoop van ARR? Ik heb nl de 1.0 versie ooit gekocht, deze van mijn pc verwijderd en de cd in de prullenbak gemieterd. Kan ik deze nog downloaden of moet ik dan ARR opnieuw aanschaffen; lees kopen?
Met dat bedoel je dat hij onder je "my games" moest staan? want daar staat de mijne nietNgangatar schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:46:
[...]
Wanneer je hem nog hebt staan in de SE store dan kan je als het goed is morgen direct spelen. Wel is er de kans dat je geen free time hebt en dus gelijk al gametime moet kopen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja, want ergens moet jouw account gekoppeld zijn aan een werkelijk account bij SE voor ze je de game laten opstarten. Waarmee wil je anders inloggen?Verderf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:48:
[...]
Met dat bedoel je dat hij onder je "my games" moest staan? want daar staat de mijne niet
Nu is het wel zo dat er meerdere spelers zijn waar de game niet wordt weergegeven in hun gamelist terwijl deze er tot een week geleden wel stond. Wie weet komt hier nog een oplossing voor, ik zal zo vragen wat de status is, een maatje van me heeft dit ook, wellicht kan hij zelf even reageren hier.
Ik heb toevallig van het weekend nog mijn account wachtworod gereset, wist het wachtwoord niet meer en heb toen ook de authenticator moeten gebruiken die bij V1 zat om mijn wachtwoord te resetten.Ngangatar schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:53:
[...]
Ja, want ergens moet jouw account gekoppeld zijn aan een werkelijk account bij SE voor ze je de game laten opstarten. Waarmee wil je anders inloggen?
Nu is het wel zo dat er meerdere spelers zijn waar de game niet wordt weergegeven in hun gamelist terwijl deze er tot een week geleden wel stond. Wie weet komt hier nog een oplossing voor, ik zal zo vragen wat de status is, een maatje van me heeft dit ook, wellicht kan hij zelf even reageren hier.
Zag toen wel FF XIV erbij staan als service oid.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Forum name | Ingame Name | Job | Server |
---|---|---|---|
DawnNoMoreRises | Dawn Solaria | Black Mage | Moogle |
MarluXiaXl | Xion Twilight | Scholar | Moogle |
Chester | Arayla Daenora | Bard | Moogle |
Ngangatar | Elderly Fisherfellow | Bard | Moogle |
Ngangatar (2e char) | Ngan Gatar | Summoner | Moogle |
Nightcrowy | Everistus Caesaries | Summoner | Moogle |
Splendid | Seloria Dhavi | White Mage | Moogle |
Perfectshot | Justum Mistletein | Scholar | Cerberus |
thanicks | Lannister Stark | Dragoon | Moogle |
JvdMeulen | Yuroon Meulen | Thaumaturge | Moogle |
Marcvz | Selene White | Black Mage | Leviathan |
Dembar | Sholto Soulurge | Scholar | Moogle |
NaWA | Flandre Scarlet | Monk | Excalibur |
detheavn | Y'uri Ranash | Dragoon | Moogle |
Alexandervh | Hellbringer Grey | Gladiator | Moogle |
Ricmaniac | Sasuke Uchiha | Warrior | Moogle |
Jouhki | Marique Ravalynn | White Mage | Shiva |
Sanny_83 | Chestnut Weeda | Gladiator | Moogle |
Hunterrnl | Mivau Lawantal | Monk/Dragoon | Moogle |
Maxxus | Kitty Katt | Summoner | Moogle |
Major Carnage | Maki Kato | Warrior | Excalibur |
AppieNL | Deecup Delight | Monk | Excalibur |
Groenhou | Yalanna Anarya | Bard | Shiva |
psychodude | Fornix Amygdala | Paladin | Odin |
gr33n | Skylar Green | Summoner | Balmung |
Snappie88 | Snappie | Black Mage | Moogle |
SilencerNL | Alaena Wyeth | Thaumaturge | Moogle |
pruimman | gedroogde pruimman | Dragoon | Moogle |
... | ... | ... | ... |
https://secure.square-eni...pp/svc/Login?cont=accountVerderf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:48:
[...]
Met dat bedoel je dat hij onder je "my games" moest staan? want daar staat de mijne niet
als je daar inlogt en dan bij service en options op select service klikt dan weet je of je game geregistreed nog staat
Mijn game is onder mijn profile bij http://eu.square-enix.com/en/home en dan profile ook verdwenen, ze claimen dat dit een klein probleem is en dat het binnenkort is verholpen.
En dat het geen probleem moet zijn om de 27e te kunnen spelen/downloaden
Battletag Vakasha#2284
Hunting log en main scenario quest chain. Met wat duty finder ertussendoor.CristianSchriev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:
Meh ik loop een beetje vast vanaf lvl 15. Ben nu lvl 17 gladiator. Maar heb te weinig quests om normaal te levelen. Vanaf de quest dat ik naar de andere 2 hoofdsteden moest ben ik beetje lost erna.
[ Voor 4% gewijzigd door Xondox op 26-08-2013 11:15 ]
Thanks, hunting werkt inderdaad wel prima. Maar waar ik de main scenario weer kan beginnen weet ik niet (A)Xondox schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:
[...]
Hunting log en main scenario quest chain. Met wat duty finder ertussendoor.
Same story here. Alhoewel ik misschien mazzel heb. Was ff vergeten dat ik destijds een FF XIV 1.0 box gekocht had en daar kort mee gespeeld heb. Account opnieuw geactiveerd. Waarschijnlijk kan ik daar morgen mee spelen.bronce schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:12:
nog steeds geen product key. Ook nog geen reactie van support onder tussen 24 uur verder. Op de site staat nu als je binnen 1 uur geen key hebt contact opnemen met support....
Heb ik het spel waarschijnlijk dubbel

He who controls the Spice, controls the Universe.
Morgen zien jullie mij eindelijk
Surfin' paradise!
Ik denk dat iedere medewerker bij SE na dit weekend alles weet over FFXIVSnappie88 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:47:
Zo, zojuist via de chat support van Square-Enix te weten gekomen waarom ik nog niet kan spelen. Blijkt dus dat alleen Legacy spelers (3+ maanden spelen) de Early Access krijgen. Mag ik morgen bezig, maar aangezien ik de Collector's Edition (oh?) heb krijg ik nog wel twee weken gratis speeltijd. Overigens kudos voor de servicedesk daar, ik werd uitstekend geholpen en er werden geen domme vragen gesteld (sterker nog, ik kreeg extra informatie wat absoluut handig was, maar waar ik niet om vroeg).
Tot morgen! Hopelijk kan je een plekkie op Moogle bemachtigen. Of had je die tijdens de Beta al aangemaakt?
En tja, SE medewerkers mogen na dit weekend alles weten over FFXIV, dat hoeft niet automatisch in te houden dat de support goed is. Een welkome verrassing voor mij in ieder geval.
Surfin' paradise!
Echter, tijdens het levellen krijg je attributes welke ik tot nog toe in Dex heb gestopt. Wanneer ik nu als lancer begin, gaan de toegevoegde attributes dan weer naar de basis terug en kan ik tijdens het levellen deze opnieuw besteden maar dan aan STR zodra ik ze krijg?
Of krijg ik geen nieuwe attributes en blijven deze zoals tot nog toe uitgegeven?
Ik verwacht het eerste maar vrees het 2e.
Gewoon blijven proberenCristianSchriev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:00:
ahw tip: gewoon niet uitloggen ook al moet je eten xD.. Ik kom Odin niet meer binnen na 50x 1017 te hebben /ragequit

Hahah ja ik probeer het nog een paar keer en ineens zie ik queue 74 mensen. Er gebeurt dan niks. Klik je nog een paar keer en badaaam het werktpsychodude schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:02:
[...]
Gewoon blijven proberen. Gisteren heb ik denk ik dat 200x ofzo gedaan, en toen kwam ik erin
.
Heb je de quest naar de eerste dungeon Sastasha al wel gehad? Zo niet, dan zou je eens kunnen beginnen bij Baderon @ the Drowning Wench in Limsa Lominsa.CristianSchriev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:15:
[...]
Thanks, hunting werkt inderdaad wel prima. Maar waar ik de main scenario weer kan beginnen weet ik niet (A)
Be careful what you wish for; You just might get it!
Legacy is na een bepaalde datum (dacht feb. 2012) minimaal 3 maanden gespeeld ofwel betaald hebben).Snappie88 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:47:
Zo, zojuist via de chat support van Square-Enix te weten gekomen waarom ik nog niet kan spelen. Blijkt dus dat alleen Legacy spelers (3+ maanden spelen) de Early Access krijgen. Mag ik morgen bezig, maar aangezien ik de Collector's Edition (oh?) heb krijg ik nog wel twee weken gratis speeltijd. Overigens kudos voor de servicedesk daar, ik werd uitstekend geholpen en er werden geen domme vragen gesteld (sterker nog, ik kreeg extra informatie wat absoluut handig was, maar waar ik niet om vroeg).
Ik kon het nog net op tijd worden door 3 maanden in één keer te kopen.
Kan nu ook gewoon met mijn Legacy char spelen.
Ik heb nog nooit Final Fantasy gespeeld en heb gewoon Early Access (zo ook 2 andere vrienden)... Heb gister gewoon het spel gekocht via de website en dat werkt prima.... Wel heeft m`n vriendin 2 keer het spel moeten kopen omdat de eerste keer de code gewoon niet kwam (wat dus gewoon een bug is).Snappie88 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:47:
Verwijderd
Vanaf daar wordt je vrij snel de dungeons in gepushed. De main storyline brengt je gewoon van dungeon naar dungeon. Zodra je de 3 dungeons gedaan hebt gaat de storyline weer verder buiten de dungeons om.CristianSchriev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:
Meh ik loop een beetje vast vanaf lvl 15. Ben nu lvl 17 gladiator. Maar heb te weinig quests om normaal te levelen. Vanaf de quest dat ik naar de andere 2 hoofdsteden moest ben ik beetje lost erna.
Dit staat trouwens ook in je journal en kan je ook weten zonder de journal als de quests leest...
Thanks, helemaal top!detheavn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:01:
Zoals ik het begrijp krijg je attributes per class (of job), dus die van je oude class tellen niet voor je nieuwe class, maar moet je opnieuw verdienen door te levelen met je nieuwe class. Eigenlijk niet veel anders dan dat het 2 verschillende chars zouden zijn
Tja, het spel zat toen nog niet goed in elkaar, dus heb ik slechts één maand gespeeld (ook toevallig februari 2012) voordat ik het spel aan de kant zette. Koste geloof ik toen nog geen € 5,- voor een hardcopy + maand gratis speeltijd dus absoluut geen miskoop, maar helaas wel Legacy mis gelopen.Arunia schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:07:
[...]
Legacy is na een bepaalde datum (dacht feb. 2012) minimaal 3 maanden gespeeld ofwel betaald hebben).
Ik kon het nog net op tijd worden door 3 maanden in één keer te kopen.
Kan nu ook gewoon met mijn Legacy char spelen.
Klopt, maar jullie betalen ook geloof ik wat meer dan die € 5,-Brummetje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:20:
[...]
Ik heb nog nooit Final Fantasy gespeeld en heb gewoon Early Access (zo ook 2 andere vrienden)... Heb gister gewoon het spel gekocht via de website en dat werkt prima.... Wel heeft m`n vriendin 2 keer het spel moeten kopen omdat de eerste keer de code gewoon niet kwam (wat dus gewoon een bug is).
Ik vind het in ieder geval prima. Als ik zo terug lees heb ik de afgelopen dagen weinig gemist
Surfin' paradise!
Ah I see dat had ik even gemistSnappie88 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:58:
[...]
Tja, het spel zat toen nog niet goed in elkaar, dus heb ik slechts één maand gespeeld (ook toevallig februari 2012) voordat ik het spel aan de kant zette. Koste geloof ik toen nog geen € 5,- voor een hardcopy + maand gratis speeltijd dus absoluut geen miskoop, maar helaas wel Legacy mis gelopen.
[...]
Klopt, maar jullie betalen ook geloof ik wat meer dan die € 5,-![]()
Ik vind het in ieder geval prima. Als ik zo terug lees heb ik de afgelopen dagen weinig gemist
Mensen al enig idee of het straks nog mogelijk is om naar een andere server te transferen en zo ja hoe duur? Niet zo`n zin om weer overnieuw te beginnen omdat Moogle nu vol is..
Ik heb nog niks over Server Transfers gezien, als het al komt wordt het pas vanaf morgen beschikbaar.
article gevonden;
http://www.primagames.com...lm-reborn-choosing-server
geen idee of het echt waar is thoughIf you end up not enjoying the server you're on, or you have friends on another server, after roughly six months Square Enix is allowing people to change servers. There will be a small fee involved, and if a server is overcrowded you may not be able to transfer there, but otherwise all transfers will be approved.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Zal dus toch een guild moeten zoeken op Odin tenzij Moogle morgen nog even open gaat voor de nieuwe mensen.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ik heb ergens gelezen dat ze 3 weken na release tranfers aanbieden tegen een fee.
Maar heb geen officiële bron hiervan.. Ik hoop er op dat het klopt, want t is een beetje eenzaam nu ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Beetje lastig te omschrijven, maar als voorbeeld kijk naar Firefall en ook wel een beetje de oplossing van WoW voor te lege servers/gebieden
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
En die fases die je noemt, lost het niet echt op imo. Het kan nog steeds zo zijn dat je niet in dezelfde fase zit met je vrienden. En als je spelers zelf controle gaat geven over in welke fase ze te komen zitten, gaat iedereen in dezelfde fase zitten
Gewoon even wachten tot de initiele drukte voorbij is, en de gratis maand voorbij is. Ze kunnen nu wel flink meer servers gaan zitten toevoegen, maar als uiteindelijk maar 20% blijft spelen is het weggegooid geld. En Square Enix heeft al wat geld problemen.
[ Voor 25% gewijzigd door Chester op 26-08-2013 14:56 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Het idee is dat er geen server is om uit te kiezen. Je maakt een char aan en kom in de zelfde wereld als iedereen. Om de speler niet allemaal op een kluitje te gooien worden spelers in een shard geladen die laten we zeggen 100 mensen toelaat met 20 extra plekken voor het leader joinen.
Shard kunnen per zone zijn, maar ook bijvoorbeeld per stad in een zone.
General Chat is per shard, de rest globaal
Fase was een foute woordkeuze, sorry daarvoor maar zoals ik al zei: het is last uit te leggen.
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
* detheavn heeft echt niet veel meegekregen van de early access
De mond bewoog wel maar er kwam geen geluid uit:P.
Verwijderd
Ik heb wel stemmen gehoord in P4.. alleen stopte die ermee na 3 zinnen en de tekst/CS ging gewoon verder.pruimman schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:17:
Ja gisteren en met de beta werkte geen één stem.
De mond bewoog wel maar er kwam geen geluid uit:P.
Trouwens van het weekeind weer eens Guild Wars 2 opgestart.
Moet zeggen dat na al het grafisch geweld van FFXIV Guild Wars 2 er wel heel gedateerd uitziet. Mijn GPU onder klokte gewoon omdat het totaal geen moeite had om alles op maximum met 60FPS weer te geven.
Morgen mezelf maar eens storten in de soap die FFXIV launch heet
Haha, inderdaad. FFXIV heeft mooi grafisch geweld. Ik zit soms zelfs onder de 30fps met een GTX780Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
Ik heb wel stemmen gehoord in P4.. alleen stopte die ermee na 3 zinnen en de tekst/CS ging gewoon verder.
Trouwens van het weekeind weer eens Guild Wars 2 opgestart.
Moet zeggen dat na al het grafisch geweld van FFXIV Guild Wars 2 er wel heel gedateerd uitziet. Mijn GPU onder klokte gewoon omdat het totaal geen moeite had om alles op maximum met 60FPS weer te geven.![]()
Morgen mezelf maar eens storten in de soap die FFXIV launch heet

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bron? Want dat kunnen ze echt niet maken. Even release uitstellen... Dat ze je gratis extra dagen geven zou ik snappen, maar dat ze de release gaan uitstellen voor meer early access dagen zie ik eigenlijk niet gebeuren.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:56:
Wat hoor ik nu... early access met drie dagen verlengt.
op de officiele site ook niks van te vindendetheavn schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:03:
Ik zie hier op twitter niets van terug. Zou ook graag een bronnetje willen zien.
Dit is de link: https://squareenixen.cust...130/_icf_7/38027/_icf_5/2 hij geeft aan dat je ongeveer 20-25 min moet wachten.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Launch wordt niet uitgesteld, early access spelers kunnen langer spelen voordat ze moeten gaan betalen.
Maar het was toch altijd 24e t/m de 29e?Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:18:
http://na.finalfantasyxiv...7638d99b853cfe40c90154d51
Launch wordt niet uitgesteld, early access spelers kunnen langer spelen voordat ze moeten gaan betalen.
Verwijderd
SE heeft sneaky zonder extra bericht (tot op heden) de datum aangepast naar 29
Apart ik dacht ook dat het 24-26e was. Dus nu tot de 29e voordat we de andere code moeten registreren? En kreeg je bij aankoop van het spel niet 30day access? Want dat had ik volgens mij wel.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:24:
Early acces was 3 dagen, 24/25/26 en officiële launch op 27.
Oh, maar die aanpassing was dan al voordat er problemen waren. Want ik las al dat het t/m de 29e was voordat ik met de early access begon op zaterdag.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:24:
Nee early access was 3 dagen voordat de launch er was. Er was nooit gezegd voor hoe lang je na early access nog kon spelen.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:24:
Omdat mensen met physieke leveringen zit van hun code heeft square dit op 30 augustus gezet(29 aug 23:59 PDT)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Om de vijf levels heb je een class specific quest, en moet je melden bij de guild van je class. Dit wordt trouwens ook gewoon uitgelegd in de tutorial pop-ups.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:39:
Ik ben nou zojuist level 10 geworden, maar moet ik nou een Class Quest doen of iets dergelijks? Of kan ik gewoon lekker door gaan met de standaard quests die ik overal en nergens vind?
totaal iets anders:
bij hoeveel posts wordt deeltje 3 geopend? we zitten nu al bijna op de 1700
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet