Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:03:
Godsamme zeg. Half uur wezen ontbijten en kan er nog steeds niet in. Lekkere Early Access dit. Zouden ze er mee bedoelen dat je 's-ochtends om half 4 in moet loggen ofzo?
hahahaha

je zou het bijna denken hè :P

kent iemand deze melding?
http://img855.imageshack.us/img855/3409/13pe.png

normaal krijg je toch een queue ofzo? ik heb er al een char op.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Zit al te wachten op de "Early Access" photoshops :p
Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BSdnEGnCQAAuwGL.jpg

1017 is de nieuwste (vervelendste) error melding die ze erin hebben gestopt om inloggen tegen te gaan.
Je mag een paar keer proberen in te loggen waarna je "blocked" status krijgt.
Je kan dan niet meer proberen in te loggen anders krijg je melding 1017 te zien.
Als je 10 minuten (ofzo) wacht, mag je weer 1x proberen in te loggen op de betreffende server.
Dit lukt uiteraard niet dus je krijgt weer 1017.
Oftewel hun queue systeem hebben ze uit het raam gegooid.
Zit je in de game, ga er niet meer uit :)

[ Voor 65% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 11:11 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Haha ja precies, waarom moeilijk doen, wij melden alles letterlijk vanuit Japan!!
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

hahahaha

je zou het bijna denken hè :P

kent iemand deze melding?
http://img855.imageshack.us/img855/3409/13pe.png

normaal krijg je toch een queue ofzo? ik heb er al een char op.
Ik denk dat dit gezien hoe het in Beta P4 was betekend dat de servers op slot zitten, dus niet alleen geen ieuwe maar ook geen reeds bestaande chars kunnen er nu in.
Ik krijg deze melding ook steeds.... :'(

Maar even, sommige kunnen erin, dezelfde als in P4 (toevallig?!) de rest zal gewoon moeten wachten tot het onderhoud klaar is vrees ik....

[ Voor 80% gewijzigd door Nightcrowy op 25-08-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak je daar toch een char, of kan dat niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Hahahaha "Let the Meme-flood begin"!

EDIT: HOLY CRAP. IK ZIT IN EEN QUEUE. So much win _/-\o_ Nummertje 273!
Edit2: Wauw, dat waren een snelle 273 spelers. Zit er in!

[ Voor 71% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 11:12 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

wow, ik zit ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Noooooooooooooooooooooooooo =(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0cPgBoX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha zo te horen mis ik dus helemaal niets (wat ik al verwacht had) door niet mee te doen aan early acces. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:19:
Hahaha zo te horen mis ik dus helemaal niets (wat ik al verwacht had) door niet mee te doen aan early acces. :)
12 uur maintenance, 12 uur gameplay op een dag ongeveeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens van de NPC's? Het viel mij erg tegen dat je ze niet hoort praten, maar alleen een tekstbalkje krijgt, van FF had ik meer verwacht to be honest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Ik had begrepen dat SE de main story quest ook ghelemaal in spoken audio zou doen. Ik hoop dat het nog komt eigenlijk want vind het toch een beetje armoedig over komen. Je hebt zonder geluid de neiging om er maar snel door te klikken. Niet alle quests hoeven in full audio maar de main story zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHWolf schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:27:
Ik had begrepen dat SE de main story quest ook ghelemaal in spoken audio zou doen. Ik hoop dat het nog komt eigenlijk want vind het toch een beetje armoedig over komen. Je hebt zonder geluid de neiging om er maar snel door te klikken. Niet alle quests hoeven in full audio maar de main story zou top zijn.
precies, ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag, maar toen ik erop ging zoeken bleek het gewoon zo te zijn. de mondjes bewegen wel maar er komt niks uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Er zijn wel wat problemen, maar zolang je eigen mindset relaxed is valt het erg mee. Ben nu zelf van lvl 15 naar lvl 19 gegaan met zeer casuall gamen en mijn fishing van lvl 1-11.

Heerlijk weekend tot dusverre ware het niet dat Dembar dinsdag pas kan joinen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
Ik zou het wel tof vinden als de restricties op de EU servers wat soepeler gingen... 10 minuten terug was er heel even ruimte op alle EU servers behalve Moogle. Tegen de tijd dat ik klaar was om mn caracter te createn was alles weer vol gestroomd. Nu wacht ik weer op ruimte, Serverlist refresh elke 3 minuten. Moogle zal wel niet lukken, denk dat ik voor Phoenix ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Als we nou heel eventjes geduld hebben spelen we straks weer lekker met z'n allen op Moogle, nu gewoon even onderhoud zoals van te voren gemeld, dus ga nou niet moeilijk doen om toch alsnog in aangekondigde downtime in het spel te komen, maar wacht ffies en zometeen loopt het gewoon weer lekker hopelijk.
Even adem halen mensen.... ;)

leuke tip voor de nieuwe spelers onder ons, check mrhappy zijn kanaal op youtube eens, veel info over alles.

[ Voor 14% gewijzigd door Nightcrowy op 25-08-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 10-09 23:56
Precies, hier ook.
Standaard MMO launch dit. Altijd problemen. Ik doe er niet meer aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightcrowy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:33:
Als we nou heel eventjes geduld hebben spelen we straks weer lekker met z'n allen op Moogle, nu gewoon even onderhoud zoals van te voren gemeld, dus ga nou niet moeilijk doen om toch alsnog in aangekondigde downtime in het spel te komen, maar wacht ffies en zometeen loopt het gewoon weer lekker hopelijk.
Even adem halen mensen.... ;)
Inderdaad, source:
http://forum.square-enix....Maintenance-%28Aug.-25%29

nja, early access is het niet echt, ben pas level 2, heb tot nu toe een uurtje kunnen spelen (iets met eigen agenda en downtime) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
1017 melding, waar is die queue gebleven dat werkte prima. Ik snap niet wat ze allemaal proberen te bereiken want gisteren had ik serieus nergens last van. Nu kan ik nog niet eens inloggen. gaaaaaaaaay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:52
Eindelijk... een queue! *O*

...oh nee.. toch niet .. was nr 117 in de queue :'(

[ Voor 50% gewijzigd door Poekie McPurrr op 25-08-2013 12:25 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
CristianSchriev schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:14:
1017 melding, waar is die queue gebleven dat werkte prima. Ik snap niet wat ze allemaal proberen te bereiken want gisteren had ik serieus nergens last van. Nu kan ik nog niet eens inloggen. gaaaaaaaaay
Login Limitation After Emergency Maintenance (Aug. 25): Follow Up
As announced, we are currently implementing the login limitation so we can monitor the optimization of the Duty Finder more precisely. We will be releasing the limitation as we go along, so we please ask for your patience.

We apologise for the inconvenience that this is causing everyone, but we please ask for continued cooperation for an overall stable environment.
Lijkt me vrij duidelijk, neemt niet weg dat het vrij irritant is maja, tijd om iets anders te doen. Ik wacht wel op officiële berichtgeving wanneer ze de login restrictie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:29
GekkeR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:07:
1017 is de nieuwste (vervelendste) error melding die ze erin hebben gestopt om inloggen tegen te gaan.
Je mag een paar keer proberen in te loggen waarna je "blocked" status krijgt.
Je kan dan niet meer proberen in te loggen anders krijg je melding 1017 te zien.
Als je 10 minuten (ofzo) wacht, mag je weer 1x proberen in te loggen op de betreffende server.
Dit lukt uiteraard niet dus je krijgt weer 1017.
Oftewel hun queue systeem hebben ze uit het raam gegooid.
Zit je in de game, ga er niet meer uit :)
1017 is niet echt nieuw denk ik, was er in Beta 4 ook al, daarvoor waarschijnlijk ook (daarvoor de beta niet serieus gespeeld). Mag ook niet een paar keer proberen voor je die error krijgt, heb al vaak genoeg had dat ik die error meteen kreeg, Het lijkt er voor mij op dat de queue gewoon een cap heeft (500 of 1000 spelers?) en daarna zegt SE gewoon: rot op, je mag niet op de queue server tot dat die weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Is er eigenlijk een verschil in wat de Grand Companies te bieden hebben? Of is het enkel een naam en locatie hoofdkwartier verschilt. Kwestie van een goede keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 20:29
Weinig verschil in Grand Companies, sommige bieden wat gear om gaten tijdens het levelen te overbruggen, maar niks super speciaal of zo. Kies gewoon wat je leuk vindt (en switch later desnoods als je er toch niet bij wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff na stuk of 50 keer proberen, eindelijk er in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 07:49
In queue : 18 ;-)

I'm in!

[ Voor 24% gewijzigd door Rann op 25-08-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Als je eenmaal in de queue zit is het volgens mij een kwestie van seconden voor je in game zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is trouwens nog steeds miquote meest gespeeld in deze game? Of zijn mensen na beta geswitched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
En we zitten er weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik krijg na 30x proberen nog steeds de zelfde k*t melding. pfff... early access mijn reet weer. Bij geen enkel spel wordt t goed geregeld. Gister was ik er over te spreken dat het eindelijk goed geregeld was maar nu valt het me weer dik tegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Laatst online: 27-08 11:47
ik zat in de queue en kreeg daarna weer fijn de zelfde 1017 melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Heeft iemand enig idee wat die random letters achter de naam van een enemy betekent? De ene keer staat er [B] de andere keer [O] etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:59:
Heeft iemand enig idee wat die random letters achter de naam van een enemy betekent? De ene keer staat er [B] de andere keer [O] etc...
Betekent niets, maakt het makkelijk om tegen mensen te zeggen welk eerst te attacken etc. Volgt gewoon het alfabet, A-Z en terug naar A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Godver. Ik heb gister avond FF op m'n SSD gezet en sindsdien loopt het spel om de 5 a 10 minuten vast. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:04:
Godver. Ik heb gister avond FF op m'n SSD gezet en sindsdien loopt het spel om de 5 a 10 minuten vast. Iemand enig idee?
Daarvoor niet?
Klinkt een beetje vaag, SSD check er meteen even overheen doen uiteraard.
Foutmelding of gewoon CTD ?
Zou ook even een recheck doen van je FF bestanden, vast ergens te vinden in de launcher.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
GekkeR schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Daarvoor niet?
Klinkt een beetje vaag, SSD check er meteen even overheen doen uiteraard.
Foutmelding of gewoon CTD ?
Zou ook even een recheck doen van je FF bestanden, vast ergens te vinden in de launcher.
Ik weet niet zeker of het daarvoor ook gebeurde aangezien er om de haverklap maintenance was. Spel draait echter wel soepel (zie PC specs in me signature) op ultra high.

Spel hangt gewoon vast, en krijg dan de standaard Windows melding: Final Fantasy has stopped working. Met de optie "Close program" of "Wait untill it responds again".

SSD check met welk programma?

Edit: Net SSD gechecked met Crystal Disk: 100% health.
Ook maar even driver update gedaan. Eens kijken hoe die nu loopt (als ik er weer in kom :( )

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Zie best veel mensen al leven 25 zijn. Heb zelf nooit de bèta gedaan om iets. Maar wat is de huidige levelcap? Gaat dat niet heel snel dat je max lleven bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 16:10
Players konden in beta Phase 4 al tot 20 levelen en behielden dat bij live gang. max level is 50.

Ik ben nu na ~dagje spelen lvl 20 (kon al wat verder zijn maar werd tegengehouden door de duty server downtime en ben nu al een 2 tal uur bezig met crafting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
jaydenjarno schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:17:
Zie best veel mensen al leven 25 zijn. Heb zelf nooit de bèta gedaan om iets. Maar wat is de huidige levelcap? Gaat dat niet heel snel dat je max lleven bent?
Level cap 50. Meerdere classes, meerdere crafting en gathering classes. En na 25 wordt het toch al vrij langzaam gainen. Echt cap, dus alles 50, zal wel even duren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Ben benieuwd. Heb het spel volledig blind gekocht. Zelfs geen gameplay bekeken. Kan vanavond beginnen als de servers het toestaan. Heb alees binnen inclusief de early launch code .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Tip voor iedereen die moe wordt van het klikken op Start > Character > Ok:
- Pak een Xbox of PS3 controller. Hoef je alleen op A/X te drukken :)

offtopic:
Je moet wat he als je zowat de hele dag probeert in te loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:13:
Ik weet niet zeker of het daarvoor ook gebeurde aangezien er om de haverklap maintenance was. Spel draait echter wel soepel (zie PC specs in me signature) op ultra high.

Spel hangt gewoon vast, en krijg dan de standaard Windows melding: Final Fantasy has stopped working. Met de optie "Close program" of "Wait untill it responds again".
Ik heb 2 SSDs. 1 voor windows & progs en 1 voor WoW, FF en GW2. Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
detheavn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:31:
[...]

Ik heb 2 SSDs. 1 voor windows & progs en 1 voor WoW, FF en GW2. Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad :)
Toevallig OCZ Vertex 2's?

Weet misschien iemand hoe the hell je skills cast als je met een controller speelt?

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
2x Samsung 840 - 120GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik heb het idee dat mijn videokaart gewoon overhit o.i.d. Iemand enig idee hoe ik dat het beste op zou kunnen lossen?

Het schiet me namelijk te binnen dat in Diablo 3 ik een zelfde soort probleem heb, maar dan korte freezes. Met name met dit weer. Zou ik zoiets op kunnen lossen met 1 fan of zal ik dan echter naar andere oplossingen moeten kijken?

Temperatuur van m'n GPU ligt nu zo rond de 69 graden...
Edit: tijdens het spelen van FF gaat de temperatuur naar de 84 graden...

[ Voor 65% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3 crash, rebooten, wachtrij.. bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:59:
Ik heb het idee dat mijn videokaart gewoon overhit o.i.d. Iemand enig idee hoe ik dat het beste op zou kunnen lossen?

Het schiet me namelijk te binnen dat in Diablo 3 ik een zelfde soort probleem heb, maar dan korte freezes. Met name met dit weer. Zou ik zoiets op kunnen lossen met 1 fan of zal ik dan echter naar andere oplossingen moeten kijken?

Temperatuur van m'n GPU ligt nu zo rond de 69 graden...
Edit: tijdens het spelen van FF gaat de temperatuur naar de 84 graden...
84 is niet overhit. Ik zou me pas zorgen maken bij 95 graden ofzo. Wat gebeurd er waardoor je denkt dat het overhit raakt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:26:
nou 84 is best hoog imo XD! ik zou toch even kijken of je stof ertussenuit kan halen
Dat is dus niet zo :P De max temp van een 560 is 99 graden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Net even m'n kast open gemaakt en ik trof dit aan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4MNQ3mO.jpg

- Een van de rubberen dingetjes van 1 van de CPU fans is afgebroken waardoor de CPU fan bijna helemaal van het koelblok af lag
- De zwart/rode kabel die je ziet is van mijn (enige) SysFan. Ben ik dus blijkbaar een keertje vergeten terug aan te sluiten na onderhoud.

Eens kijken hoe het nu gaat.

BTW: Ik heb niet zoveel verstand van Fans etc. Op de foto zie je 1 Fan (deze zat standaard al in mijn CM Stacker). Ik heb nog exact zo'n zelfde plek voor een fan (in de bovenkant van mijn kast). Wat voor maat/soort fan kan/moet daar in?

[ Voor 22% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:31:
[...]

Toevallig OCZ Vertex 2's?

Weet misschien iemand hoe the hell je skills cast als je met een controller speelt?
zet bij character configuration je mode op controller ipv mouse. Je kan dan met L2 en R2 je skills gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:00:
Me level 25 Gladiator :)

Mooi setje gemaakt met Armorer.

[afbeelding]
Nice. Ik was net begonnen met Armorer. Nu ga ik er zeker mee verder :P

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:00:
Me level 25 Gladiator :)

Mooi setje gemaakt met Armorer.

[afbeelding]
Heel erg nice!

toch maar een craft oppakken dadelijk x)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik hou het allemaal even voor gezien. Ik kijk wel wat het met launch wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Oh, de servers beginnen weet over te koken. Ik hoor weer error 90000 & 10102 in de rondte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:47
Heeft iemand al de items van de gathering log voor botany lvl 1-5 kunnen bemachtigen? Ik heb alles op 3 crystals na: rood (fire) purple (lightning) en nog een derde. Volgens het log moeten die ergens in level 30 zones te vinden zijn. Bovendien liggen die zones rondom een andere capital city. Erg vreemd, want de rest was rondom Gridania gewoon te gatheren in de low-level zones waar ik ze verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Phoenix_the_II schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:41:
Oh, de servers beginnen weet over te koken. Ik hoor weer error 90000 & 10102 in de rondte
Yep, ik heb hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
En poef, daar gingen de forums ook :P hahaha, nou ja. mooi tijd om ff boodschappen te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeuy, terug van vriendin en ik kan gelijk inloggen! Server-karma heet zoiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Phoenix_the_II schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:41:
yip, zelfde hiero. Wilde een quest inleveren. En het duurde nogal. Beloofd nog wat voor de 27ste. Heb het gevoel dat de open beta stabieler was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:52:
[...]

yip, zelfde hiero. Wilde een quest inleveren. En het duurde nogal. Beloofd nog wat voor de 27ste. Heb het gevoel dat de open beta stabieler was :+
nu zijn er meer mensen online denk ik :p

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
en ook ik zit weer vast in de permanente 90000 en 10102 errors dankzij de duty finder

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Sir_Markus schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:59:
en ook ik zit weer vast in de permanente 90000 en 10102 errors dankzij de duty finder
zelfde probleem hier, derhalve maar afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vanochtend het spel ook gekocht als digitale download. Bevestiging binnen dat het via PayPal betaald is. Maar nog geen codes gekregen om het te kunnen downloaden. Terwijl ik volgens de mail wel toegang zou moeten hebben to early access. Beetje vreemd.

Zal wel dinsdag worden zeker.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:05:
Vanochtend het spel ook gekocht als digitale download. Bevestiging binnen dat het via PayPal betaald is. Maar nog geen codes gekregen om het te kunnen downloaden. Terwijl ik volgens de mail wel toegang zou moeten hebben to early access. Beetje vreemd.

Zal wel dinsdag worden zeker.
Werk je toevallig met een hotmail acc.? Volgens posts op het forum geven die nogal problemen en worden de emails geblokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

BinaryRun schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:10:
[...]

Werk je toevallig met een hotmail acc.? Volgens posts op het forum geven die nogal problemen en worden de emails geblokt.
Lekker dan, ik gebruik voor games inderdaad een hotmail account. Heb via hotmail na mijn aankoop keurig een mail van Square Enix gekregen op dat adres. Verder niets meer gehoord.

Het vreemde is dat mijn hotmail account al sinds 2010 aan mijn Square Enix account gekoppeld is, en nooit problemen opgeleverd heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door SandsOfArrakis op 25-08-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

check je spambox even, daar wil het soms wel eens in blijven hangen.

verder weet ik vooral uit het verleden dat hotmail accounts nogal eens moeilijk deden (in het MSN tijdperk), sinds de overgang naar Outlook.com service had ik gene problemen meer verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dawn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:17:
check je spambox even, daar wil het soms wel eens in blijven hangen.

verder weet ik vooral uit het verleden dat hotmail accounts nogal eens moeilijk deden (in het MSN tijdperk), sinds de overgang naar Outlook.com service had ik gene problemen meer verwacht
Gecheckt, geen ongewenste mail in de box :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik kan de beta niet meer opstarten door 'unable to connect to version check' error, wat kan ik hier aan doe of is de beta al afgelopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Tumbler schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:21:
Ik kan de beta niet meer opstarten door 'unable to connect to version check' error, wat kan ik hier aan doe of is de beta al afgelopen :X
Je bent 1 week telaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
@SandsOfArrakis: Ik heb op 19-08 via de SE site de digital edition aangekocht, sinds heden nog geen code ontvangen of een reactie op mn tickets. Gebruik ook hotmail. Ik was het zat en heb via een webwinkel de game nogmaals gekocht en onmiddellijk de code gekregen. Moet dus alleen nog mijn SE kopie cancelen. Dit is wellicht je beste optie om vandaag morgen of deze week nog aan de slag te kunnen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tumbler schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:21:
De Beta is inderdaad afgelopen, van de week al.

Nu is er alleen toegang voor diegenen welke een pre order hebben geplaatst middels een Early acces 4-daagse.

Vanaf dinsdag kan iedereen joinen. (Mits je het spel aanschaft of ooit al hebt aangeschaft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 20:14
SandsOfArrakis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:18:
[...]
Gecheckt, geen ongewenste mail in de box :S
Je bent niet de enige, exact dezelfde situatie. Pre-order besteld, nog geen code mail, wel bevestigingsmail en ontvang al jaren square-enix spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Ngangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:22:
[...]Nu is er alleen toegang voor diegenen welke een pre order hebben geplaatst middels een Early acces 4-daagse.
Mits je je uberhaupt door alle errors kunt worstelen. Ik zit al ruim een half uur tegen error 90000 en 10102 aan te kijken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:25:
[...]

Mits je je uberhaupt door alle errors kunt worstelen. Ik zit al ruim een half uur tegen error 90000 en 10102 aan te kijken. :(
Die komt me zeer bekend voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:25:
[...]

Ik helaas sinds 5 minuten ook... :s
Voor niks 40 min in que geweest voor eerste dungeon. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Ngangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:25:
[...]

Ik vermoed dat het familie is van error 3007 in een andere game :o

Maargoed, uitloggen in een inn zit er blijkbaar niet in. Dus straks nog maar eens proberen. Eerst maar wat anders gaan doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
Heb ook nog geen code. Geld is uiteraard wel afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

dit dus...
zat net 30m in de queue voor de tweede dungeon;
ben nu maar SCII WCS stream aan het kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
kga net de room in van wasted sands en bam error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

bronce schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:34:
Heb ook nog geen code. Geld is uiteraard wel afgeschreven...
Ik kan het me niet herinneren dat het bij andere games zo slecht ging. Wel geld incasseren. Maar toegang verlenen. Ho maar.

Quote van mijn bevestigingsmail:

"Du musst jetzt nichts weiter tun. Wir werden dir näher zu der Zeit, da der Frühe Zugriff beginnt, wieder schreiben und dir die nächsten Schritte mitteilen."

Benelux shop gekozen, word je in het Duits aangesproken. Geen probleem voor mij, maar toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 20:14
Ja, gelukkig heb ik mijn settings naar engels gezet, kennelijk spreken we duits in de benelux :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Ach kan erger , de hele Sony Xperia website is in het Frans als je naar .be gaat.
En er is nergens een Nederlandse optie, tenzij je naar de .nl gaat.

Vraag me af of ze atm wel weten dat er weer een error ronde aan het gaan is op het spel.
Twitter is al 4uur still en de official forums zeggen ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 16-09 12:56
Maakt momenteel ook niet zo veel uit of je Early Acces hebt hoor, aangezien ik bijzonder weinig acces krijg ;-)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
Als ik de launcher opnieuw start staat er nu een special notice over de login difficulties:

We are currently experiencing technical difficulties wherein players are unable to log into the North American/European data center Worlds on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. The issue is being addressed, and new updates will follow as additional information becomes available.

We apologize for any inconvenience this may cause.

[Date & Time]
From Aug. 25, 2013 6:39 a.m. (PDT)

[Details]
Unable to log into several Worlds.

[Affected Worlds]
North American/European Data Center Worlds
- Moogle
- Odin
- Shiva
- Cerberus
- Faerie
- Coeurl
- Exodus
- Diabolos
- Adamantoise
- Ultros
- Midgardsormr
- Malboro
- Goblin
- Cactuar
- Gilgamesh
- Leviathan
- Behemoth
- Balmung
- Ragnarok
- Sargatanas
- Excalibur
- Hyperion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zijn er dan echt 0,0 problemen met de JP side?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
detheavn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:59:
Zijn er dan echt 0,0 problemen met de JP side?
Ik heb om te testen een char aangemaakt op JP server en die logt gewoon in. Op dit moment dus geen problemen met inloggen daar iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Tonberry en Tiamat zijn de AUS/NZ servers (unofficial), voor het geval je daar wil spelen :)
Servers weer up lijkt.
Ownee toch niet :)

[ Voor 18% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
...en van Moogle gekicked.. :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Wees blij dat je daar een character hebt, ONMOGELIJK daar nog 1 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen de mensen op cerberus ook samen spelen ofzo? ik zit daar, zie dat bijna iedereen hier op moogle zit, maar daar kom ik helaas niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was wel te voorzien (daarom doe ik ook geen early access) maar het geeft nu niet echt goede hoop voor dinsdag. Moet toch eerst werken en hopelijk is het in de avond in zo verre opgelost dat ik in ieder geval kan kijken of mijn character uit de 3102 limbo is gekomen.
Al moet ik zeggen dat het mij niet zo heel erg zou verbazen als de problemen tot de negende aanhouden.
Van wat ik meegekregen heb draait de JP cluster op volle toeren met alle worlds en de NA/EU cluster slechts met een handje vol worlds... prioriteiten moeten er zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:26:
Dawn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:34:dit dus...
zat net 30m in de queue voor de tweede dungeon;
ben nu maar SCII WCS stream aan het kijken...
Mochten jullie vanavond nog een tank nodig hebben, laat maar weten. Heb vanmiddag Sastacha voor het eerst gedaan en moet nu de 2de voor m'n storyline quest. En die eerste ging ook best rap. 45min ofzo geloof ik. Had een goede groep met normale mensen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Emergency maint tot half half 8?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik geloof dat er sinds gisteren niks "Emergency" aan zit. Het is namelijk alleen maar maintenance 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
De world list kan die niet meer laden bij mij. En er komt een emergency maintanance aan, maar of die tot half 8 duurt? ik weet niet of dat onze tijden zijn namelijk xD

En Eric, daar zit je fout.. Is niet zomaar maintanance, die zijn gepland om patches en bugfixes te fixen en zo maar door. Dit is meer om server problemen op te lossen en andere grote fouten. Dus dan is het wel emergency..

[ Voor 40% gewijzigd door CristianSchriev op 25-08-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
Als we toch niet kunnen spelen, wat is jullie progress?

ik ben arcanist lvl 25 cnj 15 dus bijna scholar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
PDT + 9 uur

Le Meow

Pagina: 1 ... 15 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet