Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 16:10
Ze zeggen nu het probleem gevonden te hebben en een fix hebben, ze zijn nu de fix aan het testen en mocht deze werken dan gaan ze weer maintanance in om het uit te rollen.

http://forum.square-enix....%29?p=1050675#post1050675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Iemand al ervaringen met spelen met gamepad? Werkt dat een beetje (Xbox of PS3 controller)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ricmaniac schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:15:
[...]

ja werkt erg lekker .alleen targeten af en toe iets minder
Heb je met een PS3 of Xbox controller gespeeld? Want wat ik me gelijk af vraag: ik zie dat je 2 skill bars heb van zo'n 10 skills each. Hoe the hell ga je dat kunnen doen met een gamepad? Maar het lijkt me zo heerlijk om dit lekker vanuit me bed met een controller te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ja controller werkt awsome, xbox 360 dikke aanrader ivm ps controller. Ik ga mogen weer verder ziggo dipjes om het half uur. Gare bende opeens na het verhogen van de verbinding naar 150mbits. Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Maintenance begonnen? Ik wordt in ieder geval uit Cerberus gegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:26:
Maintenance begonnen? Ik wordt in ieder geval uit Cerberus gegooid...
Ik net van Moogle.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ok. Tijd om het spel op m'n SSD te gaan zetten dus :) Wel balen dat ik wegens omstandigheden nog maar 10 minuten heb kunnen spelen. Ziet er in ieder geval heel strak en goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook uit Odin gegooid. Unable to update NA/EU character list. Best wel 'scary' geen chars vinden als je inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Net van moogle gekicked en world list not available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:29:
Ik ben ook uit Odin gegooid. Unable to update NA/EU character list. Best wel 'scary' geen chars vinden als je inlogt.
Geen zorgen. Was aangekondigde Maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:27:
Ok. Tijd om het spel op m'n SSD te gaan zetten dus :) Wel balen dat ik wegens omstandigheden nog maar 10 minuten heb kunnen spelen. Ziet er in ieder geval heel strak en goed uit!
je gaat nog zat tijd hebben man ;) erg mooi spel, die casters zijn superleuk! ik weet niet welke class ik heb, maar iets met frost en fire, en een balans tussen beide ofzo, leuke synergie effecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:30:
[...]

je gaat nog zat tijd hebben man ;) erg mooi spel, die casters zijn superleuk! ik weet niet welke class ik heb, maar iets met frost en fire, en een balans tussen beide ofzo, leuke synergie effecten!
Hahaha ja absoluut. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik nu precies ben.
Je moest de volgende 3 of 4 dingen kiezen
- Clan
- Land
- Ras
- Class

Zeg ik het goed als ik een Miqo'te Pugilist ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:30:
[...]

Geen zorgen. Was aangekondigde Maintenance.
Ik verwachtte wel een maintenance, maar ik ben normaal gewend dat er aanegegeven word dat de server offline gaat in X minuten. Niet dat ik dit nou erg vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:32:
[...]

Ik verwachtte wel een maintenance, maar ik ben normaal gewend dat er aanegegeven word dat de server offline gaat in X minuten. Niet dat ik dit nou erg vind. :)
Idd :) had ook graag iets geweten, en tot wanneer. Want op de arrstatus.com is alles gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:31:
[...]

Hahaha ja absoluut. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik nu precies ben.
Je moest de volgende 3 of 4 dingen kiezen
- Clan
- Land
- Ras
- Class

Zeg ik het goed als ik een Miqo'te Pugilist ben?
Haha, same here. Ben een soort van human (bovenste volgens mij) en volgens mij Traumathist ofzo, gare naam. Maar oh well, same shit different class haha :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xondox schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:33:
[...]

Idd :) had ook graag iets geweten, en tot wanneer. Want op de arrstatus.com is alles gewoon online.
The page will refresh itself every 30 seconds or so with the latest server statuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:33:
[...]

Haha, same here. Ben een soort van human (bovenste volgens mij) en volgens mij Traumathist ofzo, gare naam. Maar oh well, same shit different class haha :z
Ach ja, het spel trekt me wel. Interface en quests zitten zo ver te zien goed in elkaar (ben nog maar level 1 dus kan nog niet echt een oordeel geven). De omgeving trekt me in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

Ach ja, het spel trekt me wel. Interface en quests zitten zo ver te zien goed in elkaar (ben nog maar level 1 dus kan nog niet echt een oordeel geven). De omgeving trekt me in ieder geval wel.
same here, net buiten eerste stadje, al 4 monsters gekilled 8)7
met xbox 360 controller speelt het wel erg lekker, is een keer wat anders!
ga hem zeker ook op console kopen als je je char kan delen op beiden (idem met gametime etc).
weet iemand bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Je kan je account op zowel de PC als PS3 gebruiken maar dan moet je wel voor allebei een exemplaar van het spel hebben. Bij FFXI kon je nog gewoon met PS2 serials inloggen op de PC met je account, nu wil SE ook een PC serial erbij.

Edit: en we staan inmiddels weer in de queue om in te loggen, servers lijken back up

[ Voor 48% gewijzigd door AppieNL op 24-08-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben er helemaal niet uitgegooid nog nadat ze zeiden van die test. speelt erg lekker door nog hoor :) alleen duty finder dan helaas niet. Weet wel dat ik weer een verslaving erbij heb.

alleen nog steeds niet lekker dus geniet er niet optimaal van :/

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2013 22:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

The page will refresh itself every 30 seconds or so with the latest server statuses.
Ik had al even uitgezocht hoe ze die status opvragen, dit is een simpele json die ze bij de ffxiv site ophalen. Hoe vervolgens SE dit zelf checkt geen idee, maar het lijkt nogal achter te lopen op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
@Moogle: Connection with the server was lost. 90000

Is er weer ninja maintenance? :)

Edit: ... 376 in queue. Ik ben niet de enige dus? :p

[ Voor 24% gewijzigd door detheavn op 24-08-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
Als ik twitter goed begrijp zijn ze nog niet met de maintenance begonnen.

de volgende 4 twitter berichten (allemaal rond 22:45 gepost) :

This is #FFXIV Producer/Director Yoshida. Currently, the Dev. Team is optimizing the NA/EU data center Duty Finer to handle the traffic. 1/4

Additionally they are working on resolving an issue where irregularities in some JP character data are causing partial server downs. 2/4

We've determined the causes for both issues and are in the midst of confirming the resolutions, so please hang on a bit longer. 3/4

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the high volume of traffic and technical issues. 4/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:00:
@Moogle: Connection with the server was lost. 90000

Is er weer ninja maintenance? :)

Edit: ... 376 in queue. Ik ben niet de enige dus? :p
same here met cerberus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
Ik heb sinds de maintenance van vanmiddag geen DC's gehad op shiva, echter daarvoor ook al niet. wel de duty server ding dat stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ghihi, en de world list server is plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bij mij is het eigenlijk de hele tijd echt lekker gegaan. Nu krijg ik iig steeds dezelfde melding.

Denk niet dat het veel zin heeft in te blijven loggen en de servers te blijven hammeren. Ik ga denk ik maar eens wat met de char creator spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
detheavn schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:12:
Bij mij is het eigenlijk de hele tijd echt lekker gegaan. Nu krijg ik iig steeds dezelfde melding.

Denk niet dat het veel zin heeft in te blijven loggen en de servers te blijven hammeren. Ik ga denk ik maar eens wat met de char creator spelen :p
Als je nou gewoon even iets meer dan 1 post naar boven leest dan zie je dat er GEPLAND maintenance is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Laatst online: 27-08 11:47
hoe heet je op cerberus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
EricNL schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:12:
[...]

Als je nou gewoon even iets meer dan 1 post naar boven leest dan zie je dat er GEPLAND maintenance is...
Nee, momenteel nog niet. maar zodra ze de patch getest hebben gaan ze dat wel doen. dus soonish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

NaWA

Hai, I Copy desu!

Nah de maintenance is nog niet officieel gestart.

Ik kan er atm niet meer inkomen terwijl andere mensen die ik ken wel gewoon ingame nu zitten.

Lijkt dat de lobby server een beetje op zijn gat ligt nu.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NaWA schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:17:
Nah de maintenance is nog niet officieel gestart.

Ik kan er atm niet meer inkomen terwijl andere mensen die ik ken wel gewoon ingame nu zitten.

Lijkt dat de lobby server een beetje op zijn gat ligt nu.
Kan op m'n main character niet meer inloggen, alt werkt prima... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

ik kreeg daarnet de hele tijd "connection with the server was lost" tijdens laden nadat ik telkens in de queue stond.

Maar de laatste 10 min. kan hij de NA/EU server list niet meer bereiken.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Yap, krijg nu alleen nog maar error 90000 & 10102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ik ben niet de enige dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
nope, de server heeft mij ook al te grazen genomen.

Dus nu de tijd maar iets anders besteden. Tijd voor een grote baco :+

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[NA] Regarding the Instance-Related Issues (Aug. 24): Follow-up 2
The following is the current situation regarding the issue wherein players are unable to access instances.

After investigating the issue, we have identified that the following issues are currently occurring.

- Regarding the server in charge of connecting players to the instances.
We have confirmed an issue with the server in charge of connecting players to the instances. An overload on the servers caused a significant drop in performance. Therefore, we are currently making preparations to further optimizing the server. We currently estimate the operation to take about 30 minutes.

Fortunately, this process can be done without any sort of maintenance. We will be able to verify the performance of the server immediately after the optimization process is completed.

- Regarding the error 90000
We have confirmed an issue with the character data for certain players. These players currently will receive the error 90000 and not be able to access any instances.

We have been able to identify the cause of the issue, but the issue will require maintenance to address.

We plan on conducting emergency maintenance as soon as we complete the optimization process stated above.

We are currently concentrating all of our efforts to address this issue, so we appreciate your continued patience while we work to address this matter.

We sincerely apologize for any inconvenience this may cause.

nog een extra maintenance! maar goed dat ik net uit eten ben gegaan ipv wachten tot de servers weer up waren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ik probeer helemaal niet een instance in te komen, maar gewoon in Ul'dah dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ach ja, het hoort er tegenwoordig ook gewoon bij. Dergelijke bedrijven zijn gewoonweg niet opgewassen tegen de gigantische drukte, en om nou extra servers in te gaan huren zal ze meer geld kosten dan dat het oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
Dit weet je gewoonweg op voorhand tegenwoordig. Dit is makkelijk te voorkomen als je de pre order aankopen, phase 4 beta bekijkt. Ik vind het geen excuus meer voor MMO's tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Xondox schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:33:
Dit weet je gewoonweg op voorhand tegenwoordig. Dit is makkelijk te voorkomen als je de pre order aankopen, phase 4 beta bekijkt. Ik vind het geen excuus meer voor MMO's tegenwoordig.
Ik vind het altijd nog steeds een excuus. Een launch is gewoonweg nou eenmaal een PIEK belasting. Die piek kan 10x zo hoog zijn als je toekomstig gemiddelde load. Zou jij voor die ene keer dat er piek belasting is 10x meer hardware neerzetten?

Ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
Krijg net op de server de melding dat ze down gaan van 22:00 tot 00:30 GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fury possimpible geloof ik 8)
jij dan? ik ben pas level 2 ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal niet zo'n punt. Genoeg te ontdekken. Ik vind het netjes van ze de manier hoe ze ons erover informeren. Nu ben ik wel alleen Blizzard gewend, maar die gaven weinig info.

De problemen die Square Enix nu tegenkomt is alleen maar goed voor ons. Een MMO kun je voor een aanzienlijk deel afrekenen op hoe snel en netjes fixes worden gemaakt. Tevens vind ik goede berichtgeving naar ons toe getuigen van dat we gewardeerd worden.

Ik heb geen Beta ervaring in dit spel, maar het lijkt me toch dat voor een Early Access het relalatief soepel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
Phoenix_the_II schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:35:
[...]

Ik vind het altijd nog steeds een excuus. Een launch is gewoonweg nou eenmaal een PIEK belasting. Die piek kan 10x zo hoog zijn als je toekomstig gemiddelde load. Zou jij voor die ene keer dat er piek belasting is 10x meer hardware neerzetten?

Ik niet
Ik bedoel niet dat ze meer moeten investeren. Je kan het gewoon volledig anders aanpakken. Bij Swtor launch had je gewoon geen problemen. Ze hebben dit gewoon voorkomen door verspreide login launch te doen. Nu is het EA, op de 27e gaat het nog erger worden imo. Als de servers het nu al niet aankunnen, ja sorry maar dan heb je wel een bad judgment gemaakt bij je opmaak. Desondanks kost het geen miljoenen om deftige hardware aan te schaffen. :)

Soit kan mn 90000 Error rage zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Phoenix_the_II schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:35:
[...]

Ik niet
Ze zouden de kosten gewoon eens moeten weten, dan hoor je dat soort onwetende opmerkingen niet meer. Maar net als voetbal, we kijken het dus weten we alles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
SWTOR launch was erger dan dit, Daar zat ik 4+ uur in de queue voordat ik op mijn avondje kon "spelen". Avond lol... middernacht 30 minuten voordat ik ging slapen....

Ik heb vandaag gewoon de gehele dag gespeeld. Dat heb ik bij geen enkele mmo launch gehad...

[ Voor 22% gewijzigd door Phoenix_the_II op 24-08-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

Cerberus Unite! Tictactoe Nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Cerberus Unite! Tictactoe Nld
Server: Cerberus
Name: Meridius Maximus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
Ik had geen enkel probleem bij swtor, en was van minuut 1 erop :p

Ze hebben wel een goede berichtgeving en ze werken er effectief aan om het probleem op te lossen. Liever zo dan dat ze niets laten weten en het in de doofpot steken voor de eerste dagen. Komt allemaal wel goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

Justum Mistletein. Ik zal je toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Hij logt weer in. 212 mensen in de wachtrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Voor mensen die er nog in zitten, -loop- naar de INN.
Gebruik geen return, ik kom er niet meer in :(

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
servers zullen blijkbaar terug up zijn om half 3. To wait or to go Sleep, that is the question :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik log net voor de grap in, en zit in game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maintenance is currently scheduled from 3:00pm (PDT)/22:00 (GMT) to 5:30pm (PDT)/00:30 (GMT). For more details: sqex.to/KUg

is 2:30 hier ;p zolang ga ik niet wachten hoor

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Gelukkig nog in kunnen loggen en in een sanctuary kunnen sluipen :)
Morgen weer een nieuwe dag.

lvl10 Conjurer op het moment genaamd "Leh'to Jakkya" @ ODIN.
Gamepad werkt best goed, alleen targetten is wat crap.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had geen zin van de server afgegooid te worden en zat al series te kijken, dus ben lekker blijven vissen. Net level 10 daarmee geworden en de vissen worden groter en groter en meer HQ ;). Kwallen welke meer dan 1000 xp opleveren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door de downtime niet gered om 25 te worden ben 24.5 ong .. morgen even 25 en dan maak ik de FC aan en zal ik alles even onderzoeken en instellen etc ^_^ weltrusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:23:
Door de downtime niet gered om 25 te worden ben 24.5 ong .. morgen even 25 en dan maak ik de FC aan en zal ik alles even onderzoeken en instellen etc ^_^ weltrusten
FC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Free Company, FF XIV equivalent van een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
psychodude schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:26:
[...]

Free Company, FF XIV equivalent van een guild.
Ah, weer wat geleerd :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
08/25/2013 5:57 AM
All Worlds Emergency Maintenance (Aug. 25)
At the following time, we will be performing emergency maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.

*Please refer to the link below for details regarding the maintenance.
http://sqex.to/7uf

We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

[Date & Time]
Aug. 25, 2013 from 8:00 to 11:00 (GMT)

* The completion time may be subject to change.

[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn
Dat wordt dus weer meer geduld hebben :(
edit: in de ingame mededelingen spreken ze trouwens van 7:00 - 10:00 GMT

[ Voor 15% gewijzigd door Frond0r op 25-08-2013 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Ach, jullie hebben tenminste nog wat kunnen spelen. Ik heb nog steeds geen code mogen ontvangen of een reactie op mijn support ticket. In dit tempo kan ik de 27ste nog niet eens spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AHWolf schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:23:
Ach, jullie hebben tenminste nog wat kunnen spelen. Ik heb nog steeds geen code mogen ontvangen of een reactie op mijn support ticket. In dit tempo kan ik de 27ste nog niet eens spelen :'(
oh dat is wel vreemd ja. wanneer en waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
je gaat slapen omdat de servers down zijn, je word wakker en ziet dat de servers down gaan. Deprimerend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb nog lekker 20 minuten mijn 'drugs' gehad ;)
Hopenlijk gaat het na de maintenance beter. Dit is inderdaad wat deprimerend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:56:
Ik heb nog lekker 20 minuten mijn 'drugs' gehad ;)
Hopenlijk gaat het na de maintenance beter. Dit is inderdaad wat deprimerend :p
maar ik snap die maintenance niet. want heb nu instance based main quest gehad en werkte gewoon. en de duty finder werkte ook gewoon.

maar klein beetje hoop. gisteren was die emergency maintenance ook een uur korter dan dat ze zeiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Early access = Beta fase 5 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Ik heb zojuist ook eindelijk mijn instance quest kunnen doen, maar dat komt waarschijnlijk vanwege de mindere drukte op dit tijdstip. Hopelijk kunnen we na 3 keer vooruit gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:00:
[...]

maar ik snap die maintenance niet. want heb nu instance based main quest gehad en werkte gewoon. en de duty finder werkte ook gewoon.

maar klein beetje hoop. gisteren was die emergency maintenance ook een uur korter dan dat ze zeiden
Toen ik rond 7 uur inlogde, deden de duty finder en instances het niet. Vlak voor de maintenance geprobeerd en toen werkte het idd wel weer (en heb ik ff snel mn story quest gedaan, zodat ik eindelijk door kan naar andere steden). Vermoedelijk waren ze op de achtergrond er al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Of de meeste mensen waren rond dat moment al uitgelogd omdat de maintenance zo ging beginnen, waardoor de drukte op de servers minder werd waardoor het wel opeens goed werkte.

Anyway, heb me afgelopen nacht maar niet meer druk gemaakt over die story quest instances en ben wat gaan farmen.

Heb dus wat lange termijn gather doelen opgezet...

[ Voor 40% gewijzigd door NaWA op 25-08-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
Frond0r schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:10:
[...]

Toen ik rond 7 uur inlogde, deden de duty finder en instances het niet. Vlak voor de maintenance geprobeerd en toen werkte het idd wel weer (en heb ik ff snel mn story quest gedaan, zodat ik eindelijk door kan naar andere steden). Vermoedelijk waren ze op de achtergrond er al mee bezig.
same, ik heb m'n class quest van lvl 10 eindelijk kunnen doen, was ondertussen lvl 18 :P
Daarnaast ook m'n story quest kunnen voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zoals ik het gisteren begreep was de issue gewoon een split. Het werkte voor sommige wel en voor anderen niet. Ik kon gisteren gewoon queuen voor Sastasha en Tam-Tara Deepcroft en ben ook bij beide gewoon binnen gekomen om te spelen. Halverwege Tam-Tara begon de maintenance dus bleh :p

Ik heb vooralsnog wel even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
detheavn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:24:
Zoals ik het gisteren begreep was de issue gewoon een split. Het werkte voor sommige wel en voor anderen niet.
Klinkt als een issue met loadbalancers.
Ohwell, heb iig m'n ontbijt nu gehad. Straks gauw de lvl15 quest afmaken en dan maar eens een instance gaan proberen. Heb er nog geen 1 gezien tot nu toe (en door de issues is m'n Miner nu het hoogste lvl van m'n huidige classes :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
De issue was dat er teveel load op de duty server kwam, hierdoor ging deze nog slechter presteren en hierdoor kwam er nog meer load op de duty server en hierdoor ging deze nog slechter presteren. goto 1.

sommige mensen kwamen er wel door doordat ze geluk hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Godver... Gister naar me bed gegaan vanwege Maintenance. Denk ik nog een beetje op tijd op te staan: The game is unavailable for play during maintenance. Tot hoelaat (nederlandse tijd) is het deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ach, ff wachten. Ik heb kunnen werken aan een opdracht welke ik had voor vandaag en zo ff ontbijtje scoren.

Daarna lekker gamen weer.

Voor mij is het het belangrijkst dat vanaf vrijdag alles lekker werkt, dan heb ik 3 weken vakantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
EricNL schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:39:
Godver... Gister naar me bed gegaan vanwege Maintenance. Denk ik nog een beetje op tijd op te staan: The game is unavailable for play during maintenance. Tot hoelaat (nederlandse tijd) is het deze keer?
Uurtje of 12.

Dit is volgens mij al de 4e EM sinds gister 11 uur. Het Disney World-syndroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:40:
Ach, ff wachten. Ik heb kunnen werken aan een opdracht welke ik had voor vandaag en zo ff ontbijtje scoren.

Daarna lekker gamen weer.

Voor mij is het het belangrijkst dat vanaf vrijdag alles lekker werkt, dan heb ik 3 weken vakantie :).
same here, moet elk college 48 uur van te voren opdrachten maken en inleveren, net ff 20 vragen over 'corporate governance' zitten maken :O

kortom: ik ben wakker, maar toch ook weer niet, saaaai, gaaaaaaap! 8)7

Heeft iemand trouwens een linkje voor mij waar ik de 27ste de 'volle' cd key moet invullen? Heb hem net gemaild gekregen, ff kijken of dat nu al kan, thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aye Caramba en ik heb niet zo gek veel tijd vandaag, wat jammer!

Als ik zo de berichten van SE lees op de Lodestone dan merk je dat ze zich druk maken dat het weer mis gaat met de launch, dat terwijl ze zoveel moeite hebben gestoken in het perfectioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwing
servers lijken weer up te zijn, ik kan iig op shiva weer inloggen. zit nu in de queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben aan het inloggen op Moogle.

Terwijl ik het type zit ik erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat is snel gegaan dan, ze gaven inderdaad aan gefaseerd open te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

error 1017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien doen ze over 2 uur gespreid inloggen etc?

Ik ben iig aan het spammen om er in te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

08/25/2013 9:36 AM
Login Limitation After Emergency Maintenance (Aug. 25)
After the emergency maintenance on Aug. 25, 2013 from 7:00. to 10:00 (GMT), to confirm the optimization of the matching server for the Duty Finder, we will be limiting the login more than usual. We will be relieving the limitation gradually as we see oversee the status.

We apologise for the inconvenience that this is causing everyone, but we please ask for continued cooperation for an overall stable environment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tictactoe Nld op Cerberus ingelogd! succes jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

nog steeds 1017, lijkt inderdaad een login remmer te zijn.
Waarom een login queue maken als je error 1017 implementeerd... tja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Kan er misschien niet iemand even een macro/bot maken voor die login troep? Ben dat menu toch aardig beu ondertussen...

Ach ja, misschien een goed tijdstip om maar eens te gaan ontbijten :)

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 25-08-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
Ik heb inmiddels een andere kopie aangeschaft via een 3rd party website. Code binnen 2 seconden... Ik kan dus beginnen. Ik zie alleen dat alle EU servers vol zitten op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:10
Echt balen, vrijdag GamesCom, dus niks kunnen doen, zaterdag en vandaag lan, dus nog niks kunnen doen.
Hoop dat ik überhaupt nog de mogelijkheid ga krijgen om op Moogle te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

AHWolf, ik wou het net melden.
Inderdaad zijn ALLE eu servers vol op het moment.
Je kan daar dus geen chars meer maken lol.
Heel zelden lijkt een server soms uit restriction te schieten (je zal daarvoor moeten refreshen).
De servers die in het grijze gebied het meest bovenaan staan hebben de grootste kans.
Moogle dus het minste (want die staat altijd onderaan).

[ Voor 49% gewijzigd door GekkeR op 25-08-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
Ja beetje jammer want ik heb echt geen zin om later wéér een nieuw caracter te gaan levelen op een EU server. Heb de beta op een JP server gespeeld omdat die toen beschikbaar was dus moet nu op lvl 1 beginnen. Is niet erg maar graag wel op een EU server. Welke dan ook. Ben de forums aan het doorspitten voor informatie over de server restrictions. Als ik wat vind laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Ik snap niet waarom phase 4 maar 3-4 dagen duurde, want je ziet al dat ze gewoon nog niet klaar voor zijn. Het gaat nog wat worden op 27 aug. wanneer het echt open gaat voor iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Godsamme zeg. Half uur wezen ontbijten en kan er nog steeds niet in. Lekkere Early Access dit. Zouden ze er mee bedoelen dat je 's-ochtends om half 4 in moet loggen ofzo?

Pagina: 1 ... 14 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet