[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:56:
Buiten deze special om dan :-0 want 10k extra credits per kill
Ja, als je er 30 haalt.

En die 30 kills had ik makkelijk binnen, 50 was ietsje moeilijker, maar 22 potjes is dan ook niet slecht.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:45:
Killstealing bestaat niet in WoT, je krijgt namelijk bijna niks ervoor, hooguit een topgun badge, maar als je genoeg schade krijgt die confederate badge.
[...]
Je krijgt er wel iets voor, ik sta vaak zat onder (xp) een tanker die evenveel/minder damage gedaan heeft maar die wel 1 of 2 kills heeft gemaakt.
En het verschil zit hem dan niet in hogere/lagere tier, spotting damage, spotted enemy's etc. dat is allemaal gelijk.

Maar inderdaad als we met een aantal tanks zijn laat ik de restjes over aan me team, ik doe liever 390 damage dan een kill pakken van 50hp. Uiteraard wel als het een bedreiging vormt

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:37:
Ook intressant om te volgen: de hele shitstorm op het wot forum over dat Stalin weer gaat voorkomen op teksten die je op je tank kalkt, en door alle oost-europeanen die er behoorlijk op reageren, krijg ik bijna zin om ze op elke Russische tank te zetten.

Misschien komen er wel minder siema's :*)
Dus Stalin mag wel maar Hitler niet? Logisch...
Niet dat ik ook maar enige interesse heb ik Hitler op mijn tanks zetten maar Stalin was geen haar beter dan Hitler. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

Dus Stalin mag wel maar Hitler niet? Logisch...
Niet dat ik ook maar enige interesse heb ik Hitler op mijn tanks zetten maar Stalin was geen haar beter dan Hitler. :/
Eindelijk iemand gevonden die er net zo over denkt!
Ben het helemaal met je eens!

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
thijsco19 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:07:
[...]

Je krijgt er wel iets voor, ik sta vaak zat onder (xp) een tanker die evenveel/minder damage gedaan heeft maar die wel 1 of 2 kills heeft gemaakt.
En het verschil zit hem dan niet in hogere/lagere tier, spotting damage, spotted enemy's etc. dat is allemaal gelijk.

Maar inderdaad als we met een aantal tanks zijn laat ik de restjes over aan me team, ik doe liever 390 damage dan een kill pakken van 50hp. Uiteraard wel als het een bedreiging vormt
Gelukkig plak je die laatste zin er nog onder, want zie vaak genoeg IS3's met <100 HP nog 2 a 3 kills maken. Een tank die niet dood is: altijd gevaarlijk. Mij interesseert het niets dat een kill me dan 1000 credits kost, de enige goede enemy is een dode enemy :)
En van killstealen heb ik verder weinig last, het boeit me ook niet. Veel dmg dealen is veel belangrijker dan kills maken. En van het één komt het ander vrijwel automatisch. Ik heb dan ook nooit, echt nog nooit, gewacht met een schot om een tank bewust te killen. Ik schiet, reload en schiet gelijk weer en dat het hele potje lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom zie je soms bij niet al te beste tier 7/8 spelers dat ze niet schieten op een tank met minder dan 100hp: kost ze geld, aangezien ze geen 1k credits krijgen als ze mij killen. Vaak genoeg door dat soort lichten nog 1 of 2 kills kunnen maken met mijn zwaar beschadigde IS en IS-3
Huh? vreemde zienswijze waar ik echt nog nooit rekening mee gehouden heb.
Als er 2 heavies naast elkaar staan, waarvan de 1 met maar 1% health en de ander full health, is die met 1% toch eerst aan de beurt bij mij.
Niet om de kill, maar omdat je dan 1 damagedealer minder hebt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Huh? vreemde zienswijze waar ik echt nog nooit rekening mee gehouden heb.
Als er 2 heavies naast elkaar staan, waarvan de 1 met maar 1% health en de ander full health, is die met 1% toch eerst aan de beurt bij mij.
Niet om de kill, maar omdat je dan 1 damagedealer minder hebt......
Ja, want jij snapt het. Alleen, niet iedereen is zo'n stralend licht dat ze eerst diegene met minder HP pakken maar gewoon de volgende die nog full is. Heb vaak genoeg gezien dat een meerderheid is weggevaagd door een minderheid, omdat de minderheid wel foces-fire deed.

En dat gedoe over stalin en hitler. Nee, het waren geen frisse mannetjes, om het zo eens te zeggen, sterker nog, Stalin heeft nog een paar miljoen extra de dood ingejaagd [over Mao niet te beginnen], maar-echter-doch, dit is een game, een spelletje, die toevallig over de tweede wereldoorlog ging, waarin toevallig Hitler en Stalin ook zaten. En russische bemanningen kalkten nou eenmaal graag hun tank onder. Dus voor mij is het meer dan logisch dat je dat ook kan doen in dit spelletje.

En ja, ook bij Duitsers. Ik voel me niet aangevallen als iemand "Voor de Fuhrer" erop zet, moet ie zelf weten.

Het word wat anders als je op je auto dat soort dingen gaat schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

dit is een game, een spelletje, die toevallig over de tweede wereldoorlog ging, waarin toevallig Hitler en Stalin ook zaten. En russische bemanningen kalkten nou eenmaal graag hun tank onder. Dus voor mij is het meer dan logisch dat je dat ook kan doen in dit spelletje.

En ja, ook bij Duitsers. Ik voel me niet aangevallen als iemand "Voor de Fuhrer" erop zet, moet ie zelf weten.

Sterker nog, zonder Hitler had dit spelletje er heel anders uit gezien! :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Daarom! We moeten juist blij zijn met Hitler en Stalin! :+

Anders was WoT mss wel in de Eerste Wereldoorlog geweest, nou, spannend hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:26:

En dat gedoe over stalin en hitler. Nee, het waren geen frisse mannetjes, om het zo eens te zeggen, sterker nog, Stalin heeft nog een paar miljoen extra de dood ingejaagd [over Mao niet te beginnen], maar-echter-doch, dit is een game, een spelletje, die toevallig over de tweede wereldoorlog ging, waarin toevallig Hitler en Stalin ook zaten. En russische bemanningen kalkten nou eenmaal graag hun tank onder. Dus voor mij is het meer dan logisch dat je dat ook kan doen in dit spelletje.

Los van hoe gevoelig een ieder is voor referenties aan Hitler en/of Stalin; een beetje tweeslachtig is het wel als verwijzingen naar Stalin wél worden toegestaan. Ik zie geen hakenkruizen op de Duitse tanks en/of Nazistische leuzen.

Voor hoeft het aan beide kanten niet; ik wil gewoon een spelletje waarin je met tanks kan schieten. Het voegt imo niets toe aan het spelplezier als je in het kader van "historische accuratesse" bepaalde afbeeldingen en/of leuzen op je tanks kan zetten, wetende dat er altijd mensen zullen zijn bij dit gevoelig ligt.

Feit is dat zowel Hitler als Stalin (en idd Mao) bijzonder onfrisse figuren waren die je prima op één hoop kan vegen, ik snap persoonlijk dan ook niet waarom Stalin (en de USSR) zo'n cult status heeft bij sommigen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
- it’s possible HESH shells will have a separate simple mechanism in the future
- you can have a maximum of 3 battles on the bottom of your team, after that, the MM puts you either on top, or in the middle
- a newly researched tank has preferential MM for a while – it drops more often to the top of the team
- engine fire does not kill crewmembers, it’s planned to automatically extinguish the fire when the tank drives into water, the way fire extinguishers work will be reworked
- there will be weather effects implemented into the game
- official mod portal is being worked on
- 2nd German TD line will consist of open-topped Waffentragers with 128mm and 150mm guns on E-100 hull with autoloaders on tier 10, the autoloaders will have 3-6 rounds, the Nashorn will be a part of the branch
- Sturmtiger is planned, but won’t come in 2013
- WoT and other WG project interaction thru CW is planned
- Komarin, Swamp and Serene Coast will return, they will be seriously changed
- 2013 should bring 11 new maps altogether
- it’s possible that in the future, every tank (!) will be able to de-select 1-3 maps, which it won’t get into

Bron: http://ftr.wot-news.com/2013/08/05/official-russian-faq/

Gaat leuk worden allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nou, zo leuk vindt ik een return van Swamp niet, heb trauma's aan die map overgehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:33:
Nou, zo leuk vindt ik een return van Swamp niet, heb trauma's aan die map overgehouden...
they will be seriously changed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

in TC of CW format is ie zo erg niet. In randoms kan ik me voorstellen dat ie lichtelijk annoying is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

dr34m3dd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:37:
[...]

they will be seriously changed.
De beste verandering voor Swamp is de delete knop indrukken....

Het hele idee is echt zo afschuwlijk, iemand hier noemde het een paintball arena en dat klopt ook wel, idioten die maar wat rondrijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
en owjah voor diegene die er altijd om zeuren:
- multicore support is beign worked on, client physics will use other cores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dr34m3dd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:47:
mja hoezo zeuren? Dat is een goed iets, daar heeft iedereen plezier van als ze het goed doen. Zorgt dat alles beter en vloeiender loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bwah, het intressante vind ik wel dat je 1-3 mappen zou kunnen uitzetten, verschillend van tank tot tank.

Nou, voor de meeste tanks dus geen Redshire en Sacred Valley meer, wat een klote mappen, vooral encounter Redshire is een hell. En die speel ik om de 3 potjes...

Ik zou best meer Himmelsdorf, Ensk en Siegfriedline willen spelen. En Widepark mis ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
dr34m3dd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:47:
Klinkt, net als de andere verandering/verbeteringen, allemaal erg goed in ieder geval!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Geen citymaps meer voor m'n lights en mediums!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Geen city maps in mediums? Neem een ruinberg bijvoorbeeld, dat is een perfecte map voor meds. Genoeg mogelijkheden voor flanking, direct assaults, brawling, sniping. You name it.

Ik vind city maps met mediums over het algemeen goed spelen, end game himmelsdorf is ook super vet. ( als meeste tanks dood zijn ) Je kan super goed de streets voor flanking gebruiken.

Ensk, zelfde verhaal veel mogelijkheden voor flanking, Echter is dat meestal niet in het begin van de game, maar als de game een beetje ontwikkeld komen er gaten en kan je zo lekker rond toeren door die map. Ik hoop altijd dat bij encounter het enemy team het veld rushed en wint. ondertussen zorg ik ervoor dat de stad schoongeveegd is. Ik laat ze de stad in trekken en dan gaat de fun beginnen. 90% van de tijd werkt dit perfect. mucho kills en damage:)

Andere stadsmappen kan ik zo snel ff niet opkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Killstealing bestaat niet in WoT, je krijgt namelijk bijna niks ervoor, hooguit een topgun badge, maar als je genoeg schade krijgt die confederate badge.

XP en credits gaan per schade. Dus als jij 399hp van een ELC afknalt, en iemand doet de laatste punt eraf, krijg jjij veel meer xp en credits.

Daarom zie je soms bij niet al te beste tier 7/8 spelers dat ze niet schieten op een tank met minder dan 100hp: kost ze geld, aangezien ze geen 1k credits krijgen als ze mij killen. Vaak genoeg door dat soort lichten nog 1 of 2 kills kunnen maken met mijn zwaar beschadigde IS en IS-3
Klopt niet helemaal. Er is een kleine xp of credit bonus voor de kill zelf. Ik weet niet welk van de twee dat is, maar dat is vast ergens terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:26:
- 2nd German TD line will consist of open-topped Waffentragers with 128mm and 150mm guns on E-100 hull with autoloaders on tier 10, the autoloaders will have 3-6 rounds, the Nashorn will be a part of the branch
Hehe dus dat wordt dus een TD met een über-derp-autoloader op een E-100 Hull, ze mogen dan wel iets verschrikkelijk nerfen om dat ding niet koning der koningen te laten worden :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:19:
[...]

Hehe dus dat wordt dus een TD met een über-derp-autoloader op een E-100 Hull, ze mogen dan wel iets verschrikkelijk nerfen om dat ding niet koning der koningen te laten worden :)
Enkel in knalrood te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 16:18
dr34m3dd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:26:
- it’s possible HESH shells will have a separate simple mechanism in the future
- you can have a maximum of 3 battles on the bottom of your team, after that, the MM puts you either on top, or in the middle
- a newly researched tank has preferential MM for a while – it drops more often to the top of the team
- engine fire does not kill crewmembers, it’s planned to automatically extinguish the fire when the tank drives into water, the way fire extinguishers work will be reworked
- there will be weather effects implemented into the game
- official mod portal is being worked on
- Sturmtiger is planned, but won’t come in 2013
- WoT and other WG project interaction thru CW is planned
- Komarin, Swamp and Serene Coast will return, they will be seriously changed
- 2013 should bring 11 new maps altogether
- it’s possible that in the future, every tank (!) will be able to de-select 1-3 maps, which it won’t get into

Bron: http://ftr.wot-news.com/2013/08/05/official-russian-faq/

Gaat leuk worden allemaal :D
Ik weet niet of ik dit wel een verbetering vind: - a newly researched tank has preferential MM for a while – it drops more often to the top of the team.

Stel je bent stock en de top tier. Dan zou je normaal wel een belangrijke factor moeten zijn. En als je dan stock bent, kan dat nadelig zijn voor je team. Als je midden tier of bottom tier bent, ben je meestal minder bepalend voor je team en zijn de nadelige effecten van jou als stock zijnde minder voor het hele team. Andere kant van het verhaal is natuurlijk dat je als stock bottom tier heel weinig kan uitrichten. Midden lijkt me op zich dan meer de gewenste tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Bokkie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:22:
[...]

De zogenaamde scout matchmaking, imho de meest brakke mechanic in matchmaking. Ook de reden dat ik de M7 en de T21 skip mbv Free xp

Met de T71 schijn je in ieder geval wel wat damage te kunnen doen als scout zijnde, nog maar 25k free exp te gaan

@hieronder
je wil een snelle tank die wendbaar is maar waar je ook lekker mee kan knallen?
Wolverine en hellcat :P zijn wel tank destroyers en je moet even doorbijten met de lagere tanks omdat die geen turret hebben, maar ik denk dat de wolverine en hellcat wel zijn wat jij zoekt
De M7 hoef je niet te skippen om de matchmaking, dat is namelijk een medium en krijgt geen scout MM. Eigenlijk is het wel een light, maar in tier 4/5/6 battles is het goed te doen als je je beperkingen (geen armour, niet heel veel penetration) en sterke punten (snel, wendbaar, hoge RoF) kent. T21 krijgt helaas wel scout MM terwijl het geen scout is (te langzaam, te groot). Ik heb beiden niet met freeXP geskipped, omdat ik geen haast heb om door een lijn te gaan en meerdere lijnen tegelijk doe (dan wissel je af met andere tanks zodat je niet alleen de mindere tanks speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 07:30
thijsco19 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:07:
[...]

1 kill is ook meer waard dan de max shell dmg ivm wn7. Ik heb liever 4 kills dan 1600 extra dmg. Verder is minder enemies ook beter voor het team aangezien het dmg potentiaal van het andere team hard omlaag gaat. Altijd tanks killen dus..... Beter voor je team en voor je wn7.

[ Voor 11% gewijzigd door huubhuub op 06-08-2013 15:46 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

huubhuub schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

1 kill is ook meer waard dan de max shell dmg ivm wn7. Ik heb liever 4 kills dan 1600 extra dmg.
ik heb ze liever allebei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

1 kill is ook meer waard dan de max shell dmg ivm wn7. Ik heb liever 4 kills dan 1600 extra dmg. Verder is minder enemies ook beter voor het team aangezien het dmg potentiaal van het andere team hard omlaag gaat. Altijd tanks killen dus..... Beter voor je team en voor je wn7.
Hangt van de situatie af. Als je met je team al 10-0 voor staat ga ik toch echt voor de 1600dmg. wn7 rating boeit me echt niet..

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
[...]

Hoge WN7 rating is alleen maar een nadeel gezien men je dan als priority target ziet... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

blonderulez schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:40:
[...]

De M7 hoef je niet te skippen om de matchmaking, dat is namelijk een medium en krijgt geen scout MM. Eigenlijk is het wel een light, maar in tier 4/5/6 battles is het goed te doen als je je beperkingen (geen armour, niet heel veel penetration) en sterke punten (snel, wendbaar, hoge RoF) kent. T21 krijgt helaas wel scout MM terwijl het geen scout is (te langzaam, te groot). Ik heb beiden niet met freeXP geskipped, omdat ik geen haast heb om door een lijn te gaan en meerdere lijnen tegelijk doe (dan wissel je af met andere tanks zodat je niet alleen de mindere tanks speelt).
Klopt hoeft niet, maar ik speel omdat ik het leuk vind en omdat ik plezier wil hebben in de een tank rijden. Als ik dat niet heb en ik kan de tank skippen door met een tank die ik wel leuk vind free xp te grinden, zal ik dat doen, dan maar wat gold uitgeven. :)

Speel op dit moment 3 lijnen, Maus T57 T110E4 en de duitse en amerikaanse SPG lijnen voor tussendoor
Spg's zit ik op Tier 4 en de rest allemaal op Tier 6.

Op deze manier kan ik gewoon de tanks spelen die ik leuk vind :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Zowiezo vind ik kills ten opzichte van WN7 overrated. Ik hoop binnenkort wel op een wijzing waarin damage meer de hoofdrol speelt inplaats van de kills.

Nu kan het zijn dat je 4k damage doet en 2k wn7 haalt, maar 1,5k damage en 4 kills levert haast hetzelfde op. De verhouding daar tussen ligt mijn inziens niet helemaal juist. Maar we zitten pas op nummertje 7. dus we kunnen nog eindeloos tweaken:)

EDIT: had ik vroeger als doel x aantal WN7 te halen per dag of iets dergelijks, richt ik me nu meer op x aantal damage per tank. Op zich is dit wel doeltreffend maar soms ook lastig vol te houden door de teams die je hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 06-08-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik vind dat kills boven damage gaan. Een batchatt met 1 hp heeft even veel vuurkracht als eentje met 1850 hp. Leuk dat je 1849 hp van hem wegschieten, maar je haalt het gevaar er niet mee weg. Dat doet diegene die hem die laatste 1 hp van hem afneemt. Die zorgt ervoor dat de batchatt niet meer mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
jantje 2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:02:
Zowiezo vind ik kills ten opzichte van WN7 overrated. Ik hoop binnenkort wel op een wijzing waarin damage meer de hoofdrol speelt inplaats van de kills.

Nu kan het zijn dat je 4k damage doet en 2k wn7 haalt, maar 1,5k damage en 4 kills levert haast hetzelfde op. De verhouding daar tussen ligt mijn inziens niet helemaal juist. Maar we zitten pas op nummertje 7. dus we kunnen nog eindeloos tweaken:)
`

Dat gaat niet gebeuren aangezien de makers van de formule hebben aangegeven dat Kills > dmg gaat in de formule. De gedachte is dat goede spelers toch wel de dmg doen en het juist moeilijk is om bij die dmg ook nog 6 kills te maken. Verder is iemand met 6 kills een "carrier" geweest van het team.

Maar je bevestigd nogmaals wat ik zeg....

Ik heb liever, 5 kills + 3500 dmg dan 1 kill en 5100 dmg.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
BTU_Natas schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:05:
Ik vind dat kills boven damage gaan. Een batchatt met 1 hp heeft even veel vuurkracht als eentje met 1850 hp. Leuk dat je 1849 hp van hem wegschieten, maar je haalt het gevaar er niet mee weg. Dat doet diegene die hem die laatste 1 hp van hem afneemt. Die zorgt ervoor dat de batchatt niet meer mee kan doen.
En inderdaad BTU dit is precies wat ik bedoel.... je bent meer een asset voor het team als je dit doet ipv de dmghoer te spelen terwijl de 1hp batchat je team slacht en dus de victory zou kunnen halen. Dit is dus waarom de WN7 formuler op kills + dmg focused en niet alleen op dmg.

[ Voor 5% gewijzigd door huubhuub op 06-08-2013 16:08 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Yep, al vaak genoeg meegemaakt dat ik ( of enemy ) lekker rondtoer met 10% health left en dat ik daarna lekker nog even hun team slacht of spots kan leveren via de flank wat uiteindelijk leidt tot victory.

ik probeer in 80% van de situaties wel de killshot te pakken daar het inderdaad beter is voor het team. Uiteraard moet de damage gedaan worden en zijn er soms van die idioten met 800 damage en 6 kills ( like wtf )

Maar meestal is er een verbanf tussen het aantal damage gedaan en de kills die daarbij komen. ( tenzij je van die bovengenoemde "killstealers hebt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
You're welcome :P

in PTS zijn ze superserieus..... maak je de kill niet die je kan maken en verpest je daarmee een match dan krijg je een hoop gezeik :P ....

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 12:48
Met m'n ISU-152 twijfel ik toch vaak of ik de 100-200hp vijand moet doden, of die daarnaast van 1200 naar 400 moet brengen en andere tanks ze met 1-2 shots laten killen. Wat doen jullie in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
Roelant001 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:14:
Met m'n ISU-152 twijfel ik toch vaak of ik de 100-200hp vijand moet doden, of die daarnaast van 1200 naar 400 moet brengen en andere tanks ze met 1-2 shots laten killen. Wat doen jullie in dit geval?
Kill kill kill.........

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Lijkt me situationeel. Als je weet dat een medium oid van jouw team ook gericht staat op die vijand met 100-200hp, kan weet je dat die over 10sec toch wel dood is.

Als je geïsoleerd staat van je team, dan is het nuttiger om die ene kill te maken denk ik.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Niet als we 10-0 voor staan. Dan ga ik toch echt de damage whore spelen! :P
Seraphin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:15:
Lijkt me situationeel. Als je weet dat een medium oid van jouw team ook gericht staat op die vijand met 100-200hp, kan weet je dat die over 10sec toch wel dood is.

Als je geïsoleerd staat van je team, dan is het nuttiger om die ene kill te maken denk ik.
Pcies. Kan je niet echt iets zinnigs over zeggen. Verschilt per situatie..

[ Voor 49% gewijzigd door ChojinZ op 06-08-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
In randoms Kill. Je medespelers zijn 9/10 keer toch niet te vertrouwen. TC en platoon over TS communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
In dat laatste geval(alleen) lijkt me t idd logisch, andere situatie(med. naast je) vind k toch iedere keer weer lastig ;) Laten leven gaat n beetje tegen de natuur v/h beestje, maar in theorie ben je op de andere manier sneller door je 2 vijanden heen. Er vanuit gaande dat de extra damage die gedealt kan worden meevalt omdat de 100-200hp binnen 5-10sec. dood is door je medespeler.

Denk dat het moeilijke dr idd in zit om in randoms het niveau van je medespelers te schatten.

[ Voor 14% gewijzigd door Roelant001 op 06-08-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
Roelant001 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:17:
In dat laatste geval lijkt me t idd logisch, andere situatie vind k toch iedere keer weer lastig ;) Laten leven gaat n beetje tegen de natuur v/h beestje, maar in theorie ben je op de andere manier sneller door je 2 vijanden heen. Er vanuit gaande dat de extra damage die gedealt kan worden meevalt omdat de 100-200hp binnen 5-10sec. dood is door je medespeler.
Je krijgt er spijt van als je de tank laat leven en hij (zoals je hierboven kan lezen) je team afslacht.. Als je mij of het nu met 1 hp of 1000 hp laat leven in mijn tank trek ik de hele match naar me toe, ongeacht welke tier.

Laatst ook een pot in tier X.... ik zit in mn E-75 de nabs aan de andere kant maken me niet af.... bam 7 kills 6k dmg en een enkele pot van 2913 XP. Iedereen huilen waarom de tier tiens mij niet afmaakten.

[ Voor 12% gewijzigd door huubhuub op 06-08-2013 16:22 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ligt heel erg aan de situatie, als ik 5 anderen om me heen heb staan doe ik het damage schot.
Punt is dat een tank afmaken veelal een asset is maar stel je hebt al 3-4 kills maar weinig damage pak ik liever nog even de damage (ook vanuit het feit dat je mogelijk te laat zal wezen met lange reload ten opzichte van die 5 anderen en je dus allebei misloopt). Daarentegen moet je de potentie van de tegenstander ook even meenemen, als je 800 afblaast van een lage tier medium in plaats van de tier 10 TD van 200hp af te maken dan zit je met de gebakken peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
huubhuub schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Je krijgt er spijt van als je de tank laat leven en hij (zoals je hierboven kan lezen) je team afslacht.. Als je mij of het nu met 1 hp of 1000 hp laat leven in mijn tank trek ik de hele match naar me toe, ongeacht welke tier.
T is natuurlijk ook nog n beetje afhankelijk v/d stats.. Als 1 van beide paars is en de ander rood, dan wordt dr hoe dan ook op de paarse geschoten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Roelant001 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:20:
[...]

T is natuurlijk ook nog n beetje afhankelijk v/d stats.. Als 1 van beide paars is en de ander rood, dan wordt dr hoe dan ook op de paarse geschoten >:)
Tenzij die kleurenblind is, of geen XVM heeft:)

meest nutteloze post van de dag, check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Bokkie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:58:
[...]

Klopt hoeft niet, maar ik speel omdat ik het leuk vind en omdat ik plezier wil hebben in de een tank rijden. Als ik dat niet heb en ik kan de tank skippen door met een tank die ik wel leuk vind free xp te grinden, zal ik dat doen, dan maar wat gold uitgeven. :)

Speel op dit moment 3 lijnen, Maus T57 T110E4 en de duitse en amerikaanse SPG lijnen voor tussendoor
Spg's zit ik op Tier 4 en de rest allemaal op Tier 6.

Op deze manier kan ik gewoon de tanks spelen die ik leuk vind :)
Maar vond je de M7 niet leuk spelen? Ik vond het best wel een aardige tank, heb hem zelf nog lang nadat ik de T21 had gekocht aangehouden. Ideale tank om te contra-scouten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
http://worldoftanks.eu/en...ical-content-world-tanks/
As such we are sympathetic and understanding to the possibility that some members of our global gaming community might feel offended by the name Josef Stalin, yet we stand committed to the authentic depiction of that era.
Wat een idioten. Een deel van de vooral Oost-Europese spelers is zwaar over de zeik door dit besluit en toch willen ze met alle geweld die pro-Stalin inscriptions toevoegen. Maar een Wittmann medal kan dan weer niet, want dat was een SS-er.

Ik dacht dat het nog wel eens wat zou worden met het community management bij WG Europe maar het lijkt erop dat ze nog steeds als een stelletje amateurs aanprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Waarom is het idioot, ik snap opzich wel dat Polen Stalin nou niet bepaald een toffe vent vinden, maar. nu komt het:

Het is maar een spelletje.

Ik ken wel meer games waarin Stalin voorkomt, zowel positief als negatief, bijv. in Panzer Elite Action: Fields of Glory, een soort halve voorganger van WoT, zit in de Russische campaign een crewlid die dol is op de Partij, was daar kritiek op? Nee. Er was ook een Duitse campaign, waarin ook Fascisme en ook racisme richting Russen, weer geen kritiek.

In Medal of Honor en CoD zitten ook vast wel wat intressante dingen.

Het is maar een spelletje wat op een simpele manier realistischer wilt worden. Ik geloof niet dat WG Stalin ideoliseert of dit willens en wetens doet om Polen te pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Soms lol ik wel eventje. T71 kan awesome zijn :D

Kolom is gesorteerd op damage, let vooral op het grote verschil tussen de E100 en mij >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:22:
Het is maar een spelletje wat op een simpele manier realistischer wilt worden. Ik geloof niet dat WG Stalin ideoliseert of dit willens en wetens doet om Polen te pesten.
Het is idioot omdat een groot deel van de playerbase uit oost-Europa komt en je deze shitstorm had moeten zien aankomen.

Persoonlijk kan het me geen donder interesseren of er een Wittmann medal is, er swastika's, communistische vlagjes, pro-Stalin, pro-Hitler of wat dan ook op een tank staat. Zoals je zelf zegt: het is maar een spelletje. Maar feit is dat er mensen in de playerbase zijn die er aanstoot aan nemen. Katyn, de hongersnood in de Oekraine (check "holodomor" op wikipedia), NKVD, enzovoort zitten diep in die landen. Net als dat er in Nederland jaarlijks een discussie op gang komt over wat wel/niet kan bij dodenherdenking.

En als internationaal opererend gamesbedrijf moet je je bewust zijn van wat er leeft in de playerbase. Met een beleid dat wél anti-Nazi (want dat kan echt niet!!!), maar niet anti-Stalin (want historical accuracy!!!) is (en dus inconsequent) komt WG over alsof ze expres een schop tegen de schenen van veel oost-Europeanen willen geven. Al is dat ongetwijfeld niet hun intentie, het is wel wat je nu ziet.

Well done, Minsk (daar is het besluit genomen, niet in Parijs bij het EU office)

[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 06-08-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

tja, ik denk dat WG ook best wel duitse dingen erin wilt hebben, maar, de Duitse wet over hakenkruisen is zeer streng. Zelfs op modelbouwvliegtuigjes mag/mocht je kruisjes plakken. Mocht WG wel dat soort dingen plaatsen, mag WoT niet meer in die vorm in Duitsland verkrijgbaar zijn.

Ja, Polen heeft ook een anti-communistenwet, om het zo even te noemen, maar, ik heb zo het gevoel dat bijna niemand echt op let.

Stalin en Hitler waren allebei verschikkelijk, Stalin heeft waarschijnlijk zelfs een paar miljoen extra doden op zijn naam staan, en ik begrijp dus ook echt wel dat oa. Polen niet heel blij zijn daarom met Stalin.

Maar het is en blijft maar een spelletje, jammer dat niet iedereen het snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

blonderulez schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:38:
[...]

Maar vond je de M7 niet leuk spelen? Ik vond het best wel een aardige tank, heb hem zelf nog lang nadat ik de T21 had gekocht aangehouden. Ideale tank om te contra-scouten. 8)
Nope, ik heb 14 potjes met de M7 gedaan en kon er niet aan wennen, T21 heb ik 2 potjes gegeven :P

Misschien als ik verder ben dat ik ze nog een keer terugkoop om weer eens te kijken, maar wat ik ermee heb gespeeld had ik geen zin om de grind te doen met die tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

En er worden gewoon complete posts getrashed met daarin een roze Stalin _O- _O-

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Bundin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:30:
Well done, Minsk (daar is het besluit genomen, niet in Parijs bij het EU office)
In Parijs bij dat WG EU Office werkt helemaal niemand. Clan Wars is bijvoorbeeld al paar dagen broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zal deze hele shitstorm ervoor kunnen zorgen dat er minder Siema's zullen zijn?

Dat goede spelers uit die omgeving ermee stoppen lijkt me sterk, maar ik denk dat standaard siema nu ermee stopt.

Daar gaan mijn makkelijke kills....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:39:

Dat goede spelers uit die omgeving ermee stoppen lijkt me sterk, maar ik denk dat standaard siema nu ermee stopt.
Hmm hopen dat er dan nog een shitstorm komt die er voor gaan zorgen dat de nederlandse stoplicht spelers ook stoppen...

Nee serieus, land van afkomst van invloed op speel kwaliteit, dat is gewoon racistisch als je het mij vraagt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:45:
[...]

Hmm hopen dat er dan nog een shitstorm komt die er voor gaan zorgen dat de nederlandse stoplicht spelers ook stoppen...

Nee serieus, land van afkomst van invloed op speel kwaliteit, dat is gewoon racistisch als je het mij vraagt :r
Dit, ja veel Poolse spelers zuigen hard maar dat geldt voor alle nationaliteiten dus een mindere toon mag wel :)
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:39:

Daar gaan mijn makkelijke kills....

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 06-08-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Niet flamend ofzo bedoeld, maar, wat is er racistisch aan zeggen dat "siema's" slechte spelers zijn?

Het intresseerd mij niet uit welk land ze komen, ik vind Polen, om eens een voorbeeld te noemen, niet minderwaardig aan mij.

Maar, voor mij is het nou eenmaal zo dat het gros van de spelers die aan het begin "Siema PL!" of iets in die richting typt toch vrij slechte spelers zijn. En tja, ik kan er weinig aan doen dat ze nou eenmaal Pools zijn. En ik kan er ook niks aan doen dat vooral de Polen en anderen uit het voormalige oostblok zo ragen over Stalin,

In mijn ogen dus totaal niet racistisch en ook niet zo bedoeld.

En als anderen overal racisme in zien, tja, ook daar kan ik weinig aan doen.

[En ik ben ook niet de enige op dit forum die het woord "siema's" gebruikt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Omdat je "siema" gelijk stelt aan "slechte speler" en daarmee alle Polen op één hoop gooit. Er zijn genoeg beroerde spelers die het woord siema nooit gebruiken omdat ze nu eenmaal niet uit Polen komen, ook zijn er genoeg Polen die het beter doen dan de gemiddelde speler op EU. En er zijn zelfs prima spelers die vrolijk 'hoi" zeggen in het Pools aan het begin van een battle. En dat mag, Engels is niet verplicht in battlechat.

Wat ik dus las:
onderwerp (stalin-discussie) + "die omgeving" (ergens in oost europa dus) + "standaard siema" = "Polen spelen kut"

[ Voor 23% gewijzigd door Bundin op 06-08-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik ging er vanuit dat men wel begrijpt wat men over het algemeen met siema's bedoeld. Tenminste, wat de niet-polen-hatende spelers ermee bedoelen.

Maar, ik snap het, zal erom denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
T-62A.... 10% kans dat je engine in de fik vliegt, ook nog eens Automatic Fire Extinguisher erop gegooid dat de kans nog kleiner maakt... tot dusver iedere battle in de fik gevlogen... yep 10% kans... Zelfs op tanks met 20% kans vlieg ik bijna nooit of helemaal niet in de fik... wtf gewoon

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als WG één regel in CW mag invoeren is het wel een minimum aantal tanks / points (laatste is denk ik beter) aan de hand van het aantal chips op de battle. Is niet de eerste keer dat ik daardoor een zeer slechte dubbel heb maar dat het nog steeds voorkomt is gewoon schijtirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
FikkieHo schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:18:
[...]

VK2801 is een stuk lastiger. Zorg iig dat je HE laadt met de 105 mm.
Ik heb nu weer de 105mm erop gezet en ik schiet sindsdien met HE en dat werkt wonderbaarlijk goed. Bedankt voor de tip.
Nu wil ik alleen weten hoe jij er achter gekomen bent dat HE op die gun wel werkt en de gewone AP niet.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de tips van de laatste tijd camonet, bino telescope en gunrammer op de Hellcat gezet en verdacht weinig shells zien vliegen in mijn richting dus thx:-)

En 1354 WN7 op de laatste 24 uur volgens wotlabs, wow had ik niet zien aankomen was al blij dat ik naar de 1000 ging :) .

Wat tank kills betreft en waarschijnlijk ook omdat ik nog in lagere tiers speel: altijd afmaken want je team kan je nooit vertrouwen. En een dode tank kan niks meer doen (al paar keer met zo goed als geen hp op mijn tank nog enemy tanks afgemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:28:
Ik ging er vanuit dat men wel begrijpt wat men over het algemeen met siema's bedoeld. Tenminste, wat de niet-polen-hatende spelers ermee bedoelen.
Als VasZaitsev ook je ingame account is zou ik niet zoveel grootspraak doen als ik jou was :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mijn WoT naam is zéker niet VasZaitsev en mensen van dit forum en GoT hebben mij daarom ook nog nooooooit in-game ontmoet O-) Ik ontken alles :+

Maar waarom zou ik geen grootspraak mogen doen? omdat mijn stats niet super zijn? Of omdat mijn naam geheel toevallig lijkt op die van een Russische sluipschutter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VasZaitsev schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:16:
Mijn WoT naam is zéker niet VasZaitsev en mensen van dit forum en GoT hebben mij daarom ook nog nooooooit in-game ontmoet O-) Ik ontken alles :+

Maar waarom zou ik geen grootspraak mogen doen? omdat mijn stats niet super zijn? Of omdat mijn naam geheel toevallig lijkt op die van een Russische sluipschutter?
Beter lezen, ik zei ALS je ingame naam VasZaitsev zou zijn ;)

Punt blijft, Polen zijn niet perse slechter dan Nederlanders, Siema of Kaaskoppen, stoplicht spelers blijf je houden, ongeacht afkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38

auto660

1991 240 GL Brick

Heb nu een m2 medium, dit speelt echt fenomenaal. Als je geraakt wordt ben je niet meteen dood en het kanon werkt erg lekker. Dan ben ik maar 2 seconde later op mijn positie...

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
M2 is inderdaad erg lekker, heb er ook veel mee gespeeld! Maar later wil je toch verder... En dan kom je bij een M3 Lee uit, wat een pokke ding :+ De koepel kan niet draaien, zeker in de stad echt wel een nadeel.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:25
StefanvanGelder schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:41:
M2 is inderdaad erg lekker, heb er ook veel mee gespeeld! Maar later wil je toch verder... En dan kom je bij een M3 Lee uit, wat een pokke ding :+ De koepel kan niet draaien, zeker in de stad echt wel een nadeel.
Inderdaad, van de M2 med naar M3 lee gaan is wel even een verschil. Het rottige aan de M3 is dat die tank zo (relatief) groot is en de gun zo laag staat. Vaak is een tank die geen koepel heeft juist heel laag (vooral TD's zoals de StuGIII), maar bij de M3 heb je 2 onnuttige koepels, die je een makkelijk target maken. Maar ik vond het net in de stad wel een goede tank omwille van de off-center gun. Altijd om een hoekje zodat het meeste van je voorkant nog om de hoek is en alleen je gun uitsteekt. Dat is fijn tot je merk dat iemand je flankt :P

De M4 is dan weer echt niet m'n type tank. Die derp gun heeft echt een slechte accuracy en ik 't is "een-beetje-van-alles" waardoor hij in niets echt uitblinkt. Hij is redelijk snel, redelijk armor, redelijke gun... Heb dan liever een heavy die stevig armor heeft en dan maar wat trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Daarstraks de 59% global winratio gepasseerd, momenteel zit ik op 5902 met 6.243 victories.
WN7 en average damage gaan ook hard de laatste 2 dagen, WN7 momenteel op 1718 met vandaag een average van 2684, average damage 1470 met vandaag een average van ~3300. Nette stats moet ik zeggen :) Grind met de T54E1 gaat dat ook zeer lekker, ik verwacht snel de T57 Heavy te kunnen unlocken :)

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/ColdZero/signature.png

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 06-08-2013 23:08 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik heb vandaag een avarage wn7 gedraait van 2100. Met een winrate van 47% over 29 battles.. je doet zo je best :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Zo in 16 games, mijn 3 ton verdient :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
BTU_Natas schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 00:53:
Zo in 16 games, mijn 3 ton verdient :+
Moet je die 30 kills boven tier IV met 1 tank doen of een totaal van 30 kills binnen 24h ?

Dit is nu de hele maand zo trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Frenzy_LS schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 06:13:
[...]

Moet je die 30 kills boven tier IV met 1 tank doen of een totaal van 30 kills binnen 24h ?

Is violgens mij wat verwarring over, ik heb hem gehaakld en een paar uur (yeah i suck :P ) door de Wolverine, Hellcat en VK3001P af te wisselen dus kan het ook niet precies definieren.
Als je gewoon zorgt dat je in T5+ tanks speeld en zoveel mogelijk kills haalt kom je er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:09:
Daarstraks de 59% global winratio gepasseerd, momenteel zit ik op 5902 met 6.243 victories.
WN7 en average damage gaan ook hard de laatste 2 dagen, WN7 momenteel op 1718 met vandaag een average van 2684, average damage 1470 met vandaag een average van ~3300. Nette stats moet ik zeggen :) Grind met de T54E1 gaat dat ook zeer lekker, ik verwacht snel de T57 Heavy te kunnen unlocken :)

[afbeelding]
Mooie stats, zeker ook van de laatste periode
(wordt van mijn eigen stats droevig.....alles gaat gestaag omhoog, behalve de winrate, die daalt juist en zelfs over lange periode gemeten).
Heb heel lang tegen de 52% aan zitten hikken, maar zit inmiddels ruim onder de 51,5%
Als ik puur naar winrate zou kijken, zou ik moeten stoppen met grinden en alleen nog tiers waarmee ik met anderen kan platoonen....

Heb dan ook diep respect (maar ook verwondering) voor de unicums die winrates halen van >60% terwijl ze ook veel randoms spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

[...]

Om precies te zijn is het Tier 4 of hoger. Ik heb gister diverse kills gehaald in de Hetzer en deze telde gewoon mee.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:12:
[...]

Heb dan ook diep respect (maar ook verwondering) voor de unicums die winrates halen van >60% terwijl ze ook veel randoms spelen.
Kwam laatst een speler tegen die laatste maanden een gemiddelde WN7 score haalde van rond de 2300+ :o Zag hem spelen in een public en die gast was echt goed.

Company of CW zijn leuk voor de winrate en als je een beetje pech hebt, kom je niet in actie en daar gaat je mooie gemiddelde ;w randoms ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ik begrijp ook nog steeds niet of je nu de kills moet maken met een Tier 4 of hoger of dat de tanks die je vernietigd Tier 4 of hoger moeten zijn (of allebei) volgens mij het eerste want ik heb gisteren zitten turven en ik had wat Tier 3's gekilled en ik had eerder de 300.000 dan verwacht.

Van het weekend de SU-152 gekocht, nog maar de eerste gun, maar nu zit ik al regelmatig met een glimlach achter mijn monitor, leuke td.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:34
JPvdB schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:56:
Ik begrijp ook nog steeds niet of je nu de kills moet maken met een Tier 4 of hoger of dat de tanks die je vernietigd Tier 4 of hoger moeten zijn (of allebei) volgens mij het eerste want ik heb gisteren zitten turven en ik had wat Tier 3's gekilled en ik had eerder de 300.000 dan verwacht.

Van het weekend de SU-152 gekocht, nog maar de eerste gun, maar nu zit ik al regelmatig met een glimlach achter mijn monitor, leuke td.
Eerste gun lekker houden ;) Vond hem prettiger dan de topgun. De ISU heeft wel een lekkere topgun.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

[...]

Je dient in een tanks te zitten die MINIMAAL tier 4 zijn. En daar dien je dan 30 kills mee te maken. Dat mag je in 1 tank doen of in 30 verschillende :+ .. Maakt niks uit. Je mag in je t4 ook rustig tier 3 tanks afknallen, die tellen ook mee. En je kan 1x per dag deze bonus halen. Zolang de actie loopt.

De actie loopt tot eind augustus

[ Voor 5% gewijzigd door BTU_Natas op 07-08-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

[...]

Met elke tank zolang het tier 4 of hoger is kan je die 30 kills halen. Je moet dat doen binnen 24 uur, geen 'jouw' 24 uur (dus niet s'avonds beginnen en volgende dag door gaan) maar de 24 uur van WG. Dat houd in dat tussen 7 uur (?) s'ochtends en de volgede dag 7 uur s'ochtends die 30 kills moeten worden gemaakt.

Wat BTU_Natas dus ook zegt :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
thijsco19 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:27:
[...]
Met elke tank zolang het tier 4 of hoger is kan je die 30 kills halen. Je moet dat doen binnen 24 uur, geen 'jouw' 24 uur (dus niet s'avonds beginnen en volgende dag door gaan) maar de 24 uur van WG. Dat houd in dat tussen 7 uur (?) s'ochtends en de volgede dag 7 uur s'ochtends die 30 kills moeten worden gemaakt.
Inderdaad tussen 7 uur 's ochtends en de volgende dag 7 uur 's ochtends. Je moet in een tier 4 tank zitten en de kills van alle tanks worden bij elkaar opgeteld. Je kunt dus gewoon je dubbels doen en toch je 30 kills halen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
BTU_Natas schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Je dient in een tanks te zitten die MINIMAAL tier 4 zijn. En daar dien je dan 30 kills mee te maken. Dat mag je in 1 tank doen of in 30 verschillende :+ .. Maakt niks uit. Je mag in je t4 ook rustig tier 3 tanks afknallen, die tellen ook mee. En je kan 1x per dag deze bonus halen. Zolang de actie loopt.

Ah, bedankt voor die informatie, kan ik dus gewoon mister churchill en tante Matilda gebruiken en Tier 2's en 3's afknallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat kan inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
BTU_Natas schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Ik had eergisteren pas na 35 kills de 300k binnen. Heb zelf alleen T5's en hoger :X

[ Voor 44% gewijzigd door Quadradial op 07-08-2013 10:16 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Quadradial schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:16:
[...]

Ik had eergisteren pas na 35 kills de 300k binnen. Heb zelf alleen T5's en hoger :X
zou niet moeten, ik had gister op precies 30 kills mijn 300K binnen, en dat met verschillende tanks van tier 5 tot 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik draai altijd wot-stats ernaast en die houdt voor mij precies bij hoeveel kills ik heb gemaakt. Voor mij klopt het al 3 dagen precies. Dus denk dat er dan toch ergens een tel-fout moet zitten oid. De teller reset trouwens om 7 uur en niet om 24:00 misschien zit daar een rekenfout in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
perpixel schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:18:
Ik draai altijd wot-stats ernaast en die houdt voor mij precies bij hoeveel kills ik heb gemaakt. Voor mij klopt het al 3 dagen precies. Dus denk dat er dan toch ergens een tel-fout moet zitten oid. De teller reset trouwens om 7 uur en niet om 24:00 misschien zit daar een rekenfout in?
Dan zal dat het geweest zijn. Begon maandag vroeg vanuit huis te werken (uurtje of half 7) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Appie Heijn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:06:
[...]
Eerste gun lekker houden ;) Vond hem prettiger dan de topgun. De ISU heeft wel een lekkere topgun.
Jep, de eerste gun van de SU-152 is ook gelijk de fijnste, ik gebruik gewone shells tegen Tier VI en VII, en premium shells tegen Tier VIII en IX :)
Quadradial schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

Dan zal dat het geweest zijn. Begon maandag vroeg vanuit huis te werken (uurtje of half 7) O-)
Ja ja, thuis werken >:)

Afbeeldingslocatie: http://t.qkme.me/3tuuel.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38

auto660

1991 240 GL Brick

Hmm, heb de pz2 maar eens gekocht, dan begin je tot en met level 3 met een lichte tank en de rest is medium.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Yagermeister schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:18:
[...]

Om precies te zijn is het Tier 4 of hoger. Ik heb gister diverse kills gehaald in de Hetzer en deze telde gewoon mee.
Wat is een goede tool om dit bij te houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
kuwerti schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Turfen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik ook :) werkt fanatastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
http://www.wotstatistics.net/ gebruik ik altijd en dan gewoon het recent battles tabje open op mijn 2e scherm. Ook is het wel leuk om je efficiency om te zetten naar wn7 aangezien dat dat op dit moment de meest gebruikte methode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

kuwerti schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Ik doe meteen bij het inloggen even noteren hoeveel kills ik heb. Daarna speel ik alleen in Tier 4 of hoger totdat ik de bonus krijg. Als ik eventueel dan nog zin heb pak ik die laatste paar tankjes ook nog mee voor de dubbels.

-Te huur

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)