Alles is online. Net een rondje gespeeld met 14 man totaal 
Superpershing is idd voor goud te verkopen

Superpershing is idd voor goud te verkopen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dpm en mobiliteit van m48 / m60 zijn nog steeds beter en dat is het belangrijkst voor een medium. Het is niet alsof je e50 opstelt voor zijn armor / ram vermogenwontcachme schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:52:
[...]
Dus dat ding heeft dadelijk naast betere snelheid, ram vermogen en armor vergeleken met de M48 ook nog eens dezelfde gun depression![]()
Hoe maak ik de M48 nog beroerder cursus hebben ze zeker gevolgd....
[Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 11-09-2013 11:17]
Nerfs? ik zie vooral buffs (meer alpha, zelfde dpm).Appie Heijn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:20:
[...]
Samengevat:
Het valt mij op dat er erg veel nerves voor de Russiche tanks zijn, kan mij niet herrinneren dat dit op grote schaal eerder is voorgekomen.
erutangiS
Is dit de chinese Type 59? Als die werkelijk net zo goed is dan zal het wel storm lopen op dat ding.T-34-3
This Chinese medium tank is a real beast in it’s class. It is really similar to the famous Type 59 medium tank and will most likely be a great purchase for any medium tank lovers. Enjoy the hell on wheels coming in straight from the Far East!
Alle vragen hebben een antwoord
[Voor 106% gewijzigd door ShockWave op 11-09-2013 11:46]
[Voor 29% gewijzigd door ed31 op 11-09-2013 11:50]
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Je kan deze vast instaleren als je niet zonder mods kan:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Exacto. Batchats vinden E50M's al niet leuk, dat wordt dus erger. Ben ook benieuwd naar de effecten van de gun depression.BramSd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:29:
Edit: Voor de E-50M is het wel een leuke patch. Daar ben ik blij mee, want die tank krijg ik nog niet onder de knie. Ik ben heel benieuwd naar hoe die gun depression ingame gaat aanvoelen. Mits je de LFP kunt verbergen, is de armor ook lekker gebufft:
[...]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Mag ik vragen waarom je de SP verkoopt? Zijn er betere premium tanks? Of is is zo hard generfd?ed31 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:47:
Hoppa!
Superpershing een superschop gegeven (gekocht voor 6.500, verkocht voor 7.200)
Object 140 staat te shinen in de garage
Nu nog maar eens kijken of ik voor het gold een troll tankje koop of t ga besteden aan crews retrainen, premium abbo en dergelijke.....
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Pff je kan je e25 nagenoeg onder een e100 parkeren. Maar serieus je kan in e25 het knap lastig maken voor tanks met weinig depressie. Altijd erg leuk als iemand je rusht en daar dan pas achter komtBramSd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:17:
Maar niets is zo leuk als 3x E-100 als enige tier 10's op Himmelsdorf...
Zo heb ik laatst een kv3 naar het hiernamaals geholpenKojoottii schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:43:
[...]
Pff je kan je e25 nagenoeg onder een e100 parkeren. Maar serieus je kan in e25 het knap lastig maken voor tanks met weinig depressie. Altijd erg leuk als iemand je rusht en daar dan pas achter komt
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Voor zover ik weet, tot 8.9.solique schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:02:
Weet iemand hoe lang je hebt om de T26E4 eventueel te verkopen, en of je deze nog wel mag testen voordat je hem kan verkopen?
Kan hier nergens iets over vinden en weet niet wanneer ik weer online te vinden ben.
[Voor 103% gewijzigd door dynosu op 11-09-2013 15:40]
Hier kan je het verschil goed zien:jantje 2 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:53:
Het nadeel van de E50M nu is dat de gun depression helemaal niet van -6 naar -8 is gegaan.
De gun depression frontal is van -6 naar -5 gegaan.
Side gun depression is van -6 naar -8 gegaan.
Blijkbaar gaat WG daar nu ook al verschil in maken.
Uiteindelijk kan je dit dus als een semi nerf zien, was net gewend aan mijn -6 frontal op de E50M....
Bovenstaande geldt ook voor de E50 trouwens.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
En, wat heb je er van geleerd?Appie Heijn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:24:
Weer wat geleerd vandaag. Als je in (vooral in de lager tiers) bijna kapot wordt geschoten door een teammate, knal hem dan vooral niet helemaal kapot.
Vandaag werd ik anaal genomen door een hedzer(ik in de ram) welke al wat meer teamdamage had gedaan. Na de detrack reed hij voor mij. Aangezien het maar eens over moest zijn met het teamschieten....
Ik schiet, raak en kill.
You are banned till Thursday ...
WTF! Die gast knalt overal hapjes/happen health af en gaat gewoon kansloos verder. Ik wordt meteen gedisconnect. Nog niet eerder gehad. Zelfs geen chatban of wat dan ook. Kan mij ook niet meer herrineren dat ik echt iemand helemaal kapot heb geschoten van mijn eigen team, wel splash damage met arty.
Support ticket ingediend en wachten maar, zat/zit op 46k xp vandaag oftwel bijna een mission completed.
Kan door de nieuwe manier van FXAA komen, al is een winst van 200% wel bizardr34m3dd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:05:
Geen idee wat ze hebben gedaan maar mijn fps is van een 30-40 aan t begin van de battle naar een 70-80 gegaan. Alles op t hoogst ^^
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mogelijk positief effect hiervan: arty zal wat beter uitkijken voordat ze op facehuggende tanks gaan mikkenthemaxter schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:56:
Ik zou inderdaad maar oppassen met team-damage:
http://ftr.wot-news.com/2...ew-8-8-teamdamage-system/
Mogelijk negatief effect hiervan: arty zal misschien niet schieten omdat er een risico is dat de speler gebanned wordt omdat hij teamdamage doet door een mis of splash damage. In andere woorden, die support ben je dan kwijt op dat moment...ed31 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:27:
[...]
Mogelijk positief effect hiervan: arty zal wat beter uitkijken voordat ze op facehuggende tanks gaan mikken
[Voor 22% gewijzigd door wsLy op 11-09-2013 18:45]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
T is alleen aan het begin van de battle, wanneer er 15tanks naast je staan. Daarna is t gewoon weer rustig 70-80 zoals ik normaal had.atticus182 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:18:
[...]
Kan door de nieuwe manier van FXAA komen, al is een winst van 200% wel bizar
Hey, ik had ook al zo'n typo met het aantal creditsFrentik schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:42:
Lekker tankje die nieuwe VK3002M: Mijn eerste potje na het updaten gelijk een Radleys medaille (mijn eerste ooit)![]()
[afbeelding]
Klopt had ik gezien..had stiekum gehoopt op 1M+ creditspickboy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:44:
Hey, ik had ook al zo'n typo met het aantal credits
Ja, heb ik ook. Ben nu bezig alles weer te verwijderen.Joindry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:00:
Nog iemand last van de modzip dat ipv namen er een percentage blijft staan krijg ook helemaal geen damage meer te zien atm
[afbeelding]
[Voor 54% gewijzigd door dynosu op 11-09-2013 20:06]
Alleen nog nightly builds tot nu toe volgens mij.Astratuner schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:10:
Ik zie XVM 5.0 nog nergens staan?
Of is hij private?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Is nog waar ookdr34m3dd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:06:
Dat krijg je als je via de xvm.exe bestand het opent. Gewoon via de normale launcher en het is normaal voor mij.
Halleluiah!!!Changed the rules for determining who causes a ramming. It will now default to the player whose tank has the highest speed at the moment of the ramming encounter.
Soittakaa Paranoid!
DIt komt omdat je je game boot met xvmstat.exe waar je bij de promod gewoon WorldOfTanks.exe moet gebruiken.Joindry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:00:
Nog iemand last van de modzip dat ipv namen er een percentage blijft staan krijg ook helemaal geen damage meer te zien atm
[afbeelding]
ik heb pack van een ander gebruikt, dit zou verder allemaal legal moeten zijn.Joindry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:17:
[...]
Is nog waar ookxvm werkt via de gewone launcher en niet via mijn xvlm launcher
![]()
Dyno, er zit trouwens een zoomout op de arty in dat modpack, was dat niet verboten?
Is eigenlijk een perfecte modpack, ik heb enkel nog een antigloommod erbijgezet om het er minder sprookjesachtig te laten uitzien. Na iedere update schrik ik ervan hoe "battlefield heroes" dit spel er eigenlijk is gaan uitzien.
De veroorzaker zo hard aanpakken als mogelijk maar net niet helemaal afknallen vervolgens hopen dat ie mij dan afschiet. Hij een ban, ik een beetje teamdamage
Dan activeer ik mijn brandblusser en blus ik zijn tankJPvdB schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:53:
Wacht maar tot het brandalarm afgaat
Bedankt weer Dynosu, maakt het voor ons allemaal weer erg makkelijk
Yep, it was me....Als t die battle was dat wij weggevaagd werdenJoindry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:21:
ed31, ben jij edraket online? Dan kwam ik je zonet tegen op Ruinberg. Was eigenlijk lang geleden dat ik nog eens iemand tegenkwam. Die ontplofte playerbase zal daar wel voor iets tussenzitten, maar toch. Altijd leuk een bekende te zien.
ik heb die bug gemeld tijdens 1e en 2e test.. wg vraagt om bugs te reporten en met de helft van die bugs doen ze niks..pickboy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:44:
[...]
Hey, ik had ook al zo'n typo met het aantal credits
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Veel plezier daarwsLy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:34:
Vandaag uit AOS gegaan en bij RELIC aangenomen, momenteel dus zonder tag aan het spelen en iemand die ik ken uit een vorige clan was dat ook opgevallen
lokitogt (22:19:07) cold
lokitogt (22:19:11) we are top 5 in eu man...
lokitogt (22:19:17) leave that **** clan and come
lokitogt (22:19:21) what u need ?
Momenteel al fijn welkom geheten in RELIC en alle rechten op forum en TS al gekregen. Ook redelijk wat Nederlanders erin die ik ken
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Leuke battle! mooi voorbeeld van een typisch faalteam. Het scheelt enorm veel dat jullie kunnen samenwerken en uitstekend weakspots raken (echt krijg je dat voor elkaar!)
Haha die clan van Loki bevat al het afval van de betere clans. Welke redelijk normale speler wil nou in een clan "King of the mongolids". Doe je toch nietwsLy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:34:
lokitogt (22:19:07) cold
lokitogt (22:19:11) we are top 5 in eu man...
lokitogt (22:19:17) leave that **** clan and come
lokitogt (22:19:21) what u need ?
"Oooh Jeroen!"
Hiermee zet je die meldingen uit:http://www.file-upload.net/download-8066835/no.xvm.sixth.sence.sound.rar.htmlMr_Size schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:41:
Dank weer voor de inspanningen en de info DynosuHet werkt nu wel naar behoren! Alleen die sixth sense melding vind ik nogal irritant, heb toch liever mijn lampje
[Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 12-09-2013 09:32]
Thanks, vaak genoeg probeer ik ook op weakspots te richten maar raak ik net de aanloop naar (bijv. dak van de turret in plaats van de cupola).oosterhofjf schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:14:
[...]
Leuke battle! mooi voorbeeld van een typisch faalteam. Het scheelt enorm veel dat jullie kunnen samenwerken en uitstekend weakspots raken (echt krijg je dat voor elkaar!)
Toch verwacht ik een deze dagen wel een replay van de T54 met een dikke vette M![]()
Snap niet waarom ik die T54 ooit heb verkocht. Echt een heerlijke tank om te spelen.
Oa. 10+ PTS die niet door de IT/OT zijn gekomenKaap schreef op donderdag 12 september 2013 @ 06:31:
[...]
Haha die clan van Loki bevat al het afval van de betere clans. Welke redelijk normale speler wil nou in een clan "King of the mongolids". Doe je toch niet
Soittakaa Paranoid!
Je hebt geen XVMstat (en dokan en .NET) meer nodig met XVM 5.0. Ja kan het spel starten met de normale launcher of wot.exejantje 2 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:31:
Ik wilde gister de patch installeren en wat blijkt ik kon de launcher niet meer openen ( je hebt niet de rechten op dit te openen blalbala ) Ik speel normaal via XVM.stat dus had hier normaal geen last van.
IK draai alles als administrator en alle rechten staan ook juist. Ik dus heel WoT deleted en opnieuw gedownload. Blijkt dat ik het wel kan installeren maar de exe. en launcher niet kan starten met dezelfde ongein. Ik weer alle rechten nagekeken en het blijkt dat weer alles goed staat.
Ik had datzelfde probleem ook al in 8.6 alleen kon toen mijn replays niet meer openen.
Uiteindelijk speciaal voor WoT mijn windows geformatteerd en met een verstofte win7 cd ben ik nu alles opnieuw aan installen. Hopelijk lukt het en kan ik vanavond weer WoT spelen.
Wat je al niet over moet hebben om een tankspelletje te kunnen spelen
EDIT: volgens mij waren de nieuwe mods toch nog niet online, en zonder XVMstat spelen vind ik toch wel een gebrek. Ik vind het heerlijk om al die kleurtjes in mijn lijst te zien. Is het tenminste niet zo saai grijs.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Probleem is bekend. Sommige bestanden lijken niet goed geladen te worden van xvm... dus even kijken wanneer ik tijd heb om dit te bekijken, waarschijnlijk komende week omdat ik dit weekend in duitsland ben voor bier te drinken en voetbal te kijkenRianata schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:42:
Dynosu heeft weer mooi werk geleverd met zijn pakketje. Advies: schone installatie van WoT (heel Windows opnieuw installeren is enigzins overbodig ;-) ). Het enige dat ik mis en waarover ik nog aan het puzzelen ben zijn de stats bij het laden van het spel. Ik krijg nu alleen de totale stats van de spelers, niet die dubbele info van totaal en tank waarmee gespeeld wordt.
Ach, volgende week in ieder geval 50% xtra crew XP in die lijnDweebus schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:22:
Beetje met mijn Churchill 1 zitten rijden... Dat ding wil niet meer normaal schieten. Zelfs van 50m afstand vliegen de shells langs het doelwit (hatch van een AT-2).
Gaan die 12k naar de Black Prince toch opeens een lange weg worden
Ik draai niet als admin en moest mijzelf specifiek voor WoTlauncher.exe rechten geven voordat het spel wilde starten....jantje 2 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:31:
Ik wilde gister de patch installeren en wat blijkt ik kon de launcher niet meer openen ( je hebt niet de rechten op dit te openen blalbala ) Ik speel normaal via XVM.stat dus had hier normaal geen last van.
IK draai alles als administrator en alle rechten staan ook juist. Ik dus heel WoT deleted en opnieuw gedownload. Blijkt dat ik het wel kan installeren maar de exe. en launcher niet kan starten met dezelfde ongein. Ik weer alle rechten nagekeken en het blijkt dat weer alles goed staat.
[Voor 43% gewijzigd door Frentik op 12-09-2013 13:00]
Was de missie niet om 50 kills te halen MET een medium en niet 50 mediums afmaken?Dweebus schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:40:
Denk dat die missie-trackers nog wat werk nodig hebben...
50 van die mediums om zeep helpen. Staat de missie elke keer het overzicht, maar hoeveel ik er heb gehad... Geen idee. Beetje jammer.
Dat had ik ook begrepen van de website: http://worldoftanks.eu/en...tember-weekly-missions-2/ maar zoals het ingame bij missies staat moet je idd 50 mediums afmaken, wat eigenlijk beter klopt met de missie titel (beware of flankers). Ik zit nu rond de 40 kills met mijn Pz III/IV + VK3002M dus hopelijk weet ik vanavond meerBramSd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:02:
Was de missie niet om 50 kills te halen MET een medium en niet 50 mediums afmaken?
dat wordt dus even snel de Churchill VII grinden deze week, dan met de BP de 17pdr. unlocken en dan de Centurion Mk. 1 kopen.Frentik schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:58:
[...]
Ach, volgende week in ieder geval 50% xtra crew XP in die lijnen 30% korting op zijn opvolgers (Churchill VII en BP)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Opgeheven omdat er te weinig actieve CW spelers waren.Mr_Size schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:26:
Even tussendoor, wat is er met D_TCH gebeurd? Zie dat Kaap en Cold ineens in andere clans zitten.. Ben er 1,5 week uit en meteen is er van alles veranderd
[removed]
Aah, zonde! Gelukkig geen vechtscheiding o.i.d.redwing schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:42:
Opgeheven omdat er te weinig actieve CW spelers waren.
Goed bezig man!dynosu schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:08:
`Net de isu gekocht en kort daarna de bl10 erop gezet.
Heerlijk die gun. Bl10 fanclub lid meld zich aan \o/
Klinkt op zich wel logisch, je krijgt ten slotte door de Battle hero medaille dezelfde exp als dat je gewonnen zou hebben. Dus ik neem aan dat ze dat daarmee als base exp zien. Wel een leuke bijkomstigheidRiegah schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:59:
Ik neem aan dat de extra xp door m'n Battle Hero medals daarvoor gezorgd hebben? Zou wel mooie bijkomstigheid zijn als die ook nog meetellen voor masterybadges.
[removed]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details