[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Wat ik net gelinkt krijg:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/3RPpX.jpg

Spannende match, denk?

[ Voor 15% gewijzigd door nst6ldr op 02-08-2013 13:34 ]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
nst6ldr schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:33:
Wat ik net gelinkt krijg:

[afbeelding]

Spannende match, denk?
bekend verschijnsel bij een gratis geleverde tank, de eerste matches zitten vol met die dingen. Daarna slijt het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

moet je met pz2j of de micro maus gaan trollen

komen die dingen niet doorheen. zo heb ik tijdens kerst me micro maus iets van 3 of 4 bia's op rij gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
defiler1974 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:31:
iemand goede ervaringen met de e-50m?

Ben nu aan het grinden naar deze tank. Ik zoek een tier10 tank die verschillende rollen kan vervullen. Moet wat klappen kunnen hebben, hull down effectief zijn, mobiel en snel zijn, eigenlijk geschikt voor alle rollen. Sniping, scouting, brawling enz....

Ik kwam zelf uit op de E-50m, vergeleken met alle andere tanks. Alle andere kandidaten zijn doorgaans erg goed in hun eigen rol, maar slechter in een andere rol.
Moet het een medium zijn? je zoekt een allround tank die alles kan maar niet al te goed? Ik denk dat een E5 dan is wat je zoekt.

Redelijk armor ( op die trash cupola na ), redelijk mobiel, redelijk snel, goede gun, aardige gun depression voor hull down.

de E50m kan neit hulldown wegens slechte depression, en zijn turret cheeks zijn redelijk easy te pennen.
Overige factoren heeft de E50m dan wel, snelheid, redelijk mobiel( niet medium-mobiel tough ) en goede gun( maar DPM is volgens mij voor een med ook subpar )

De lijn zelf is wel erg goed te spelen, heb veel plezier beleef aan de panther, panther 2 en E50(zeker deze als die full ops is ) echt een beest van een tank en het mooiste is RAMMMING SPEED!!

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 02-08-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
jantje 2 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Moet het een medium zijn? je zoekt een allround tank die alles kan maar niet al te goed? Ik denk dat een E5 dan is wat je zoekt.

Redelijk armor ( op die trash cupola na ), redelijk mobiel, redelijk snel, goede gun, aardige gun depression voor hull down.

de E50m kan neit hulldown wegens slechte depression, en zijn turret cheeks zijn redelijk easy te pennen.
Overige factoren heeft de E50m dan wel, snelheid, redelijk mobiel( niet medium-mobiel tough ) en goede gun( maar DPM is volgens mij voor een med ook subpar )

De lijn zelf is wel erg goed te spelen, heb veel plezier beleef aan de panther, panther 2 en E50(zeker deze als die full ops is ) echt een beest van een tank en het mooiste is RAMMMING SPEED!!
E5 heb ik al, an sich een prima tier 10 heavy. Maar die cupola irriteert en ik vind hem toch net te traag en niet wendbaar voor mijn smaak. Ook de gun op de E5 vind ik net niet accuraat genoeg, wat hem minder nuttig maakt op de lange afstands gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
jantje 2 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

... het mooiste is RAMMMING SPEED!!
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ja ik vind de E5 zelf ook helemaal niets meer door die cupola je kan niets doen of je wordt op 1000m+ al gepenned daardoor ( en ik bounce cupolas op 100m range ftw, love you RNG ). Maar je kan niet zeggen dat de gun van de E5 niet accuraat is, één van de beste acc tier X heavy guns die er in het spel zijn.

Maar van de mediums is de e50m een goede keuze voor random battles. Anders heb je de M48 Patton nog met een goede gun deppresion maar minder armor en weer een cupola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Advies nodig: ik heb een 5m credits staan, waarmee ik dit weekend een tier X kan kopen met korting. Nu weet ik alleen niet wat ik ga doen. Ik heb keuze uit de E-50M, Maus, M48 en JPE-100. Die laatste 2 zijn minder interessant, zeker aangezien ik al een M60 heb.

Alternatief is dat ik de T95 koop, die ook nog op het lijstje staat.

Keuzes, keuzes, keuzes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
BramSd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:24:
Advies nodig: ik heb een 5m credits staan, waarmee ik dit weekend een tier X kan kopen met korting. Nu weet ik alleen niet wat ik ga doen. Ik heb keuze uit de E-50M, Maus, M48 en JPE-100. Die laatste 2 zijn minder interessant, zeker aangezien ik al een M60 heb.

Alternatief is dat ik de T95 koop, die ook nog op het lijstje staat.

Keuzes, keuzes, keuzes....
Voor mij zou het een no-brainer zijn E50M!
Heerlijke tank, geen typische medium zoals een t62a. Heeft armour, kan wat schoten bouncen, goede gun. Het zit tussen een heavy en medium in. Moet wel bij je speelstijl passen. Als je heavy tanks leuk vindt en je wilt wat snelheid, dan is een e50m denk ik een goede keus.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Volgens mij was ie nog niet gepost, maar voor uw vermaak is er weer een nieuwe aflevering van de RNG op JouwBuis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 12-09 15:42
Yes! Mijn nieuwe modem is ge-arriveerd. Vanaf dit weekend doe ik ook weer mee met WoT!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk de masterbadge voor de Stug III gehaald. Precies op het goede moment. ;)

Top gun dus double credits. Hoogste scoren dus 3x crew experience en eerste win van de dag dus double experience. De tank is elite dus alles ging naar de crew. En dan ook nog een nieuw damagerecord voor mij met 2663 damage. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rtSTAydcQZds0QiTcRH9aOKX/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist mijn eerste echte autoloader gekocht: de T71! Hebben jullie nog specifieke tips voor deze tank of voor autoloaders in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
T-71, aggresief scouten, beetje tanks ruimen welke druk bezig zijn met jouw heavy en vooral engagen wanneer JIJ wil, clip legen and run for cover like hell...
Je mag een beetje als een bang kippetje spelen en vooral doen waar JIJ zin in hebt en niet perse wat je team wil.

[ Voor 26% gewijzigd door ShockWave op 02-08-2013 19:57 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:34
whats up with the new garage ?

starte op en haad er een nieuw tankje bij en mn tank staat buiten??
vanwaar is dat, vanwege world of battleships?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Nee 15 jarige bestaan van wargaming, check de site maar. Er zijn aantal specials en missie's.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

rgras schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:40:
Zojuist mijn eerste echte autoloader gekocht: de T71! Hebben jullie nog specifieke tips voor deze tank of voor autoloaders in het algemeen?
Inderdaad wat Shock zegt, en als je niet kan scouten gewoon niet doen.

Dam, dubbelpost. *note to myself, niet meer op smartphone tweakeren.

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 02-08-2013 20:59 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een vreemde WoT dag (naast het verwachte niveau van de spelers, dat had ik wel zien aankomen).

Eerste spel, top tier, gewonnen.

En dat zijn alle spellen dat ik top tier ben geweest. Momenteel al 17 spellen op een rij voornamelijk low tier (wat met de ARL 44 dan toch nog een beetje meevalt), en soms mid tier.

Vreemd, echt vreemd

hooray, na 19 spellen nog eens top tier :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:45:
Vandaag een vreemde WoT dag (naast het verwachte niveau van de spelers, dat had ik wel zien aankomen).

Eerste spel, top tier, gewonnen.

En dat zijn alle spellen dat ik top tier ben geweest. Momenteel al 17 spellen op een rij voornamelijk low tier (wat met de ARL 44 dan toch nog een beetje meevalt), en soms mid tier.

Vreemd, echt vreemd
Daar heb ik ook last van maar dan al enkele avonden. Gelukkig crashed WoT sinds vandaag dus heb ik geen behoefte meer om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ShockWave schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:55:
T-71, aggresief scouten, beetje tanks ruimen welke druk bezig zijn met jouw heavy en vooral engagen wanneer JIJ wil, clip legen and run for cover like hell...
Je mag een beetje als een bang kippetje spelen en vooral doen waar JIJ zin in hebt en niet perse wat je team wil.
thijsco19 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:58:
[...]

Inderdaad wat Shock zegt, en als je niet kan scouten gewoon niet doen.

Dam, dubbelpost. *note to myself, niet meer op smartphone tweakeren.
Bedankt! Tot dusver heb ik het als een T-50-2 gespeeld en dat gaat redelijk. Is er ook nog een voorkeur voor modules/skills? Ik heb er nu tijdelijk binocs, optics en een camonet opgegooid (die had ik nog liggen) om maximaal gebruik te kunnen maken van de 400m spotting range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vanavond al lekker wat van de special kunnen genieten, premium verlengd in discount, skills retrained van de E100, Camo's gekocht dus nu maar proberen wat crew te leven en missies te halen :)

Voor de geïnteresseerden: http://en.twitch.tv/kyozuonline

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Volgens mij heb ik Ventilation, optics en vertical stabilizer, beetje actieve scouting/scouthunter/popupcliplegentroll setup...
Wat je vooral NIET moet doen is denken dat je nog 1 of 2 schoten uit je clip kan lossen als de loop al naar je toedraait.
Gewoon lekker wegrijden eventueel reloaden als er niks in de buurt is en dan later weer even terug als ze druk zijn met anderen.

Wat ik op somige open mappen vooral doe is in het begin als er scouts met lage rating in het enemyteam zitten opvangen in eigen base omdat deze 9 van de 10 keer altijd suicide rushes doen.
Gewoon afleiden door er een beetje tegenaan te grinden of dichtbij te rijden ze worden dan zenuwachtig en afgeleid....

Crew is helaas vrij nieuw bij mij (oude crew is door voor de T57) met 70% op de eerste skill (BIA dus nog geen effect..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Wie haatte de Indienpanzer ook alweer? ;)

Victory!
Map: Malinovka
Date: vrijdag 2 augustus 2013 23:14:22
Vehicle: Indien-Panzer
Exp: 3.750 (x2) + Credits: 110.444
Achievements: : Patrol Duty
2900 damage
4200 spotting

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Appie Heijn schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:26:

Victory!
2900 damage
4200 spotting
Me. En op sommige potjes na blijft het een *** tank :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
Zag net een reclame van WOT op de tv. Spel wordt steeds populairder zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond zowat de match van mijn leven gehad. Map was Murovanka en was in de T49. Ging vrij lang gelijk op en plots schiet ik over met een arty.

Vijand had nog een kv1 churcil Su 85 en een Wolverine :/ slik. Paar mensen begonnen flame war over wat een noob team we waren en ik dacht potverdikke ik ga er zoveel mogelijk meenemen in mijn dood.

Dus als gek beginnen rondrijden om te gaan jagen je hebt snelheid als voordeel maar een T 49 is nogal allergisch aan shells :) dat ding bounched nooit en heeft geen armour.

Hebben we de match nog gewonnen ook >:). En op laatste ging Wolverine gaan Campen en lichte de arty hem op omdat hij aan de flag stond. Arty heeft nooit bewogen of een shell afgevuurd op die Wolverine dus die kerel had al opgegeven en was afk gegaan.

Zo'n match maakt echt je avond zeker als de enemy je het niet makkelijk maakt.
Of met de Jagdpanther als lowest tier 3 top heavys kunnen opblazen ( dank u weakspot guides en lower glacis :).

En 300 k extra creds is leuk meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
oosterhofjf schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:55:
Met alle gevolgen van dien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Appie Heijn schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:26:

Victory!
2900 damage
4200 spotting
Dat je één goede battle hebt met een bepaalde tank maakt het nog geen goede/fijne tank. In elke tank kun je wel goede battles hebben. De vraag is alleen hoe vaak heb je een goede battle?
Daarnaast zijn sommige tanks op bepaalde maps gewoon waardeloos en dus erg situationeel. Veel ervaren spelers hebben daar een hekel aan.
Persoonlijk weet ik nog niet wat ik van de Indien vind, heb er nog maar een paar battles in gedaan en op het moment speel ik geen WoT meer o.a. omdat ik geen zin meer heb om afhankelijk te zijn van minimaal 12 random spelers.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Odessa schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:52:
Gelukkig crashed WoT sinds vandaag dus heb ik geen behoefte meer om verder te spelen.
Iemand in onze clan had daar ook continue last van oplossing was dmv ccleaner cachebestanden op te laten ruimen.
Gewoon alles cleanen het hoeft niet perse aan WoT te liggen namelijk sindsdien ging het goed, hij poste net dat hij het 1x was vergeten en gelijk weer crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik voel mij bijna schuldig wanneer ik in de T71 zit.. wat is dat ding OP! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

rgras schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:59:
Ik voel mij bijna schuldig wanneer ik in de T71 zit.. wat is dat ding OP! :D
Ligt eraan wat je speelstijl is, ik vond 'em verschrikkelijk haha O+ (ik ben geen light fan).
Datzelfde gevoel van OP heb ik zelf met de Matilda, T49 en de SU-122-44 :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
ShockWave schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:43:
[...]

Iemand in onze clan had daar ook continue last van oplossing was dmv ccleaner cachebestanden op te laten ruimen.
Gewoon alles cleanen het hoeft niet perse aan WoT te liggen namelijk sindsdien ging het goed, hij poste net dat hij het 1x was vergeten en gelijk weer crash.
Hmm, ik betwijfel of het zal helpen maar "it doesn't hurt to try" :)
Bedankt voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Plato112 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

Dat je één goede battle hebt met een bepaalde tank maakt het nog geen goede/fijne tank. In elke tank kun je wel goede battles hebben. De vraag is alleen hoe vaak heb je een goede battle?
Daarnaast zijn sommige tanks op bepaalde maps gewoon waardeloos en dus erg situationeel. Veel ervaren spelers hebben daar een hekel aan.
Persoonlijk weet ik nog niet wat ik van de Indien vind, heb er nog maar een paar battles in gedaan en op het moment speel ik geen WoT meer o.a. omdat ik geen zin meer heb om afhankelijk te zijn van minimaal 12 random spelers.
De Indien is zo slecht nog niet hoor, misschien niet zo goed als somme andere tier 8 mediums maar speelt nog steeds wel prima. De T-44 ben ik nu meer aan het grinden dan de Indien maar dat is best wel een beest zeg. Gisteren op dat ding 3 potjes gedaan en eentje gewonnen maar wel > 1,1k exp en bijna 3k damage gedaan :+

Sowieso ging het gisteren wel weer als vanouds met veel damage en ook weer gelukkig veel gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:16

BTU_Natas

Superior dutchie

In man mode met je object 268, 2x een IS7 en een E100 achter elkaar dood schieten. Heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
oosterhofjf schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:55:
Is al een tijdje zo, het effect er van is ook te merken... Stoplicht teams de hele dag door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Soms maar dan ook heel soms valt alles in een battle op de juiste plek en kan je leuke dingen doen...natuurlijk ook door Stomiteiten de hulpvaardigheid van het enemyteam uiteraard.
Vooral de X8 crewexperience die deze pot opleverde... oOo
De T30 vindt ik toch wel nice...zelfs met de T28 Proto gun...8 kills en 5k+ dmg halen.
Topgun, Sniper, Sharpshooter, Reaper en Radley-Walthers Medal (x5 extra crew xp d:)b )

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/T30.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 03-08-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Victory!
Battle: Airfield zaterdag 3 augustus 2013 20:40:42
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.479
Credits received: 265.614
Battle Achievements: Top Gun

x2 credits door de top gun :) Lekkere battle gehad, leek erop dat we gingen verliezen, maar doordat een E-75 en ik ons van onze beste kant lieten zien hebben we de battle gewonnen (samen 10 kills gemaakt).

Replay voor de geïnteresseerden: Victory!, Type 59, Airfield, 8/3/13 8:40 PM: 2,479 nXP, 4,413 dmg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FVurk3G.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CJZ8elc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Megaegm.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
weee, heb de jagdpanzer e-100, wat een beest zeg :p

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 07:18
Net mijn 16de CW tank gekocht :)

Heb nu de volgende tanks :

IS4 IS7 E100 Maus T110E5 T57 AMX50B (heavy)
T110E4 Foch155 268 (TD)
261 (arty)
WZ132 (light)
M60 FV4202 T62A Leopard 1 (medium)

Best aardig verzamelingetje

Ben bijna bij de volgende

M48 (200k)
JPZ100 (160k)
113 (200k)
121 (200K)

[ Voor 6% gewijzigd door huubhuub op 03-08-2013 21:41 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Online voor de geïnteresseerden, gisteravond ging het goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
psychoclown schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:42:
Online voor de geïnteresseerden, gisteravond ging het goed! :)
Ah cool...gisteren wel een paar spannende potjes gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag een heerlijke dag gehad. 36 battles, waarvan 4 cw en 32 solo, 27 gewonnen, 2300 avg damage en een wn7 van 2200-2300 :). Op 5 battles na alles in mijn type 59 gespeeld om credits te grinden.
Mijn stats op de type gaan ook goed vooruit, bijna 1200 battles nu en goed op weg naar 1700 avg damage :p avg xp ook 1020 of hoger. Love that tank!
@psychoclown, check mijn ratings op wotlabs eens ;) ik ben onderweg :p

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 03-08-2013 22:35 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ik ben maar eens met de Amerikaanse medium lijn begonnen. En verlieft geworden op de M26 Pershing. Nu zo'n kleine 500 potjes mee gespeeld, en echt een geweldige tank. Ik ben de Patton al een tijd geleden unlocked, maar heb er geen credits voor 8)7

Ik was al verlieft op de T32, en de M26 is qua speelstijl gewoon een snelle versie van de T32. (T32 is ook eigenlijk een verlengde M26). Snel, wendbaar, kan hull down, goede gun depression. Enigste na deel is dan wel dat je weinig penetratie hebt, maar 180mm. Frontaal kun je dus niet zo veel, dus goed op weakspots mikken. Maar dan moest je met de T32 ook.

Ik speel hem eigenlijk het zelfde als de T32, alleen dan meer flanken, in plaats van frontaal. M'n efficiency is daardoor de laatste dagen enorm gestegen, maar het zal nog wel heel lang duren voordat ik het gemiddelde omhoog ga krikken ;(

Ik had veel eerder mediums moeten gaan spelen. Blijkbaar liggen die mij beter dan heavies en TDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
wsLy schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:55:
Victory!
Battle: Airfield zaterdag 3 augustus 2013 20:40:42
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.479
Credits received: 265.614
Battle Achievements: Top Gun

x2 credits door de top gun :) Lekkere battle gehad, leek erop dat we gingen verliezen, maar doordat een E-75 en ik ons van onze beste kant lieten zien hebben we de battle gewonnen (samen 10 kills gemaakt).

Replay voor de geïnteresseerden: Victory!, Type 59, Airfield, 8/3/13 8:40 PM: 2,479 nXP, 4,413 dmg
Nice hoor, tikje arrogant comment tegen die 1390 :) en die T54e1 had je eigenlijk ook al moeten slopen, maar verder erg nice. Vind het altijd kut om een Type 59 tegen te komen, zijn lichtelijk OP imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
ThomasG schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:51:
Ik ben maar eens met de Amerikaanse medium lijn begonnen. En verlieft geworden op de M26 Pershing. Nu zo'n kleine 500 potjes mee gespeeld, en echt een geweldige tank. Ik ben de Patton al een tijd geleden unlocked, maar heb er geen credits voor 8)7
...
Ik had veel eerder mediums moeten gaan spelen. Blijkbaar liggen die mij beter dan heavies en TDs.
Dan heb je wat gemist. Als je de Pershing goed vindt, is de M4A3E8 geweldig. De Pershing heeft inderdaad hard te lijden onder slechte penetratie, maar ook gebrek aan armor. En als je van de E8 komt, dan vallen de snelheden daarna tegen.

Patton is overigens nog veel erger. Was m'n eerste tier 9 tank, en ik heb 'm na minder dan 100 potjes verkocht. Ik heb het gevoel dat die ook in absolute zin slechter is dan de Pershing, en in elk geval niet geschikt als tier 9. Hij legt het op vrijwel alle stats af tegen een IS-8, bijvoorbeeld.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ff een domme vraag: die medailles: leveren die nu nog wat op, en waar vind ik een overzicht hier van?
krijg ze regelmatig, maar geen idee of ze wat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Medailles leveren niets op, tenzij je in een special hier credits of XP voor krijgt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:34:
@psychoclown, check mijn ratings op wotlabs eens ;) ik ben onderweg :p
Zeker netjes maar ik zit ook niet stil! ;)
Als ik nu enkel weer zoveel zou winnen als voor 2 weken geleden (70+%) dan zou alles ook nog een tikkeltje harder stijgen!

Zal eens kijken of ik vandaag wat highlights van mijn streams kan maken voor nieuwe video's op youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
nog een vraag. Ik heb J1mB0's Crosshair Mod. nu wordt dat bolletje groen/oranje of rood. Ik dacht altijd dat Rood de meeste schade toe brengt, maar is dat ook zo? of moet ik juist de groene spots hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
kuwerti schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:44:
nog een vraag. Ik heb J1mB0's Crosshair Mod. nu wordt dat bolletje groen/oranje of rood. Ik dacht altijd dat Rood de meeste schade toe brengt, maar is dat ook zo? of moet ik juist de groene spots hebben?
Groen is hogere kans om te penetraten dan oranje, oranje groter dan rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
kuwerti schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:44:
Als je een stoplicht nadert ga je toch ook niet plankgas als het stoplicht van oranje naar rood springt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Purchased:
'T-62A' successfully purchased. You have spent credits: 5.185.000.

Zo... weer een CW tank erbij :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik wil ook met deze game beginnen, zijn er nog off line tutorials of word je gelijk in de diepte gegooid?

Ik ben bang als ik begin dat ik gelijk het haasje bent omdat iedereen een betere tank heeft.. Of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Frank1973 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:33:
Ik wil ook met deze game beginnen, zijn er nog off line tutorials of word je gelijk in de diepte gegooid?
Ingame zijn er enkele tutorials die je kunt doorlopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zal hem zo eens downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarnaast video's kijken op youtube!
Staan ook een vijftal guide video's in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag ook even, voordat je begint of er nog mensen invite codes hebben slingeren (uit mijn hoofd zijn er nog wel een aantal mensen hier die er misschien nog wat hebben). Die geven je een kleine bonus in het spel, en dat is nooit weg :). Immers hollanders O+ gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mensen die goed met een E-25 kunnen spelen? Voeg me toe voor E-25 platoons :D. Niet veel mensen in mijn clan hebben zo'n irritant dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Zo, alweer bezig aan potje 6 met de A-20 om de dubbel te krijgen...

Mensen zouden een IQ test moeten doen ipv een CAPTCHA tijdens het aanmaken van een account..

"Hey, de basis wordt gecapped. Laten we er met 10 man omheen gaan staan en toekijken..."
"Oh, een team met LTP tanks. Benieuwd hoe snel ik mijn Matilda om zeep geholpen krijg.."

Keer op keer kom ik in dat soort teams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb als cadeautje voor mijn verjaardag, een cadeautje dat ik nog zou krijgen, de soviet package gekregen.

De KV-5 is niiiice. Alleen zijn mijn potjes nogal hit or miss: of het gaat heerlijk en ik doe 3k schade, of ik doe 1k schade en wordt kapot geschoten.

Ik snap de haat tegen dat ding echt niet, op het wot-forum lees je alleen maar dat alles zo slecht is aan dat ding.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
VasZaitsev schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:00:
Ik snap de haat tegen dat ding echt niet, op het wot-forum lees je alleen maar dat alles zo slecht is aan dat ding.
Mensen klagen nu eenmaal liever dan dat ze posten dat iets goed is, dat geldt op één of andere manier dubbel voor premium tanks.

Niet voor niks zijn de enige twee gebande tanks voor ESL 1v1 de 50 100 en de KV-5. Reversed sidescraping FTW :Y) .

[ Voor 3% gewijzigd door djengizz op 04-08-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
VasZaitsev schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:00:

Vroeger waren er maar 2 premium tanks, de Löwe en de KV-5 en toen was de KV-5 echt bagger maar tegenwoordig.. >:)
Die haat is een beetje blijven hangen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
ShockWave schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:48:
[...]

Vroeger waren er maar 2 premium tanks, de Löwe en de KV-5 en toen was de KV-5 echt bagger maar tegenwoordig.. >:)
Die haat is een beetje blijven hangen denk ik..
Er waren al een heleboel premium tanks voordat de Löwe en de KV-5 er waren horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dat waren de enige 2 op hogere tiers die verkrijgbaar waren via de ingame store.
De Alienhead, en ander klein grut alleen via preorder packages..meer lagere tiers kwamen pas later als premium en de Churchill 3 was nou ook niet echt een wonder op wielen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
wsLy schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:52:
Purchased:
'T-62A' successfully purchased. You have spent credits: 5.185.000.

Zo... weer een CW tank erbij :P
wow. vet. hoeveel euro heeft je dat gekost? ;-) (enne: waar staat CW voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
kuwerti schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

wow. vet. hoeveel euro heeft je dat gekost? ;-) (enne: waar staat CW voor?)
5.2mille en CW staat voor ClanWar(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yay daarstraks Mastery Badge op de T34 gehaald (yup die had ik nog niet en ik speel de tank sinds kort pas weer regelmatig). Best wel een doorsnee match op Sacred Valley maar waarbij ik wel veel damage kon doen aan de tegenstander z'n tier 9's. Toch leuk om de badge te hebben op de tanks die je (veel) speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
|:( Bah, niet mijn weekend
lijk wel alles te verliezen in mijn VK 20.01D , wat een ramp tank ..........imo

om naar T5 te komen moet ik nog 10K experience dus dat duurt nog wel even .....voor een newbie :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ShockWave schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:53:
[...]

5.2mille en CW staat voor ClanWar(s)
thx. ik bedoelde eigenlijk echte euro's ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
kuwerti schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:06:
[...]

thx. ik bedoelde eigenlijk echte euro's ;-)
Alleen premium tanks kun je met echt geld kopen, tenzij je alles met exp conversion en credits conversion doet maar dat heeft hij niet gedaan zoals je in zijn bericht kunt lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, de XP die je krijgt is toch alleen voor het land waarin je speelt ?

Dus als ik in German hoofdzakelijk speel maar nu bezig ben met de T18 tree in US , gebruik ik dan mijn "duitse xp " ook als ik in US tier level ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Alleen op de tank waarop je speelt tenzij je je tank elite hebt gemaakt dan kun je de extra vergaarde exp omzetten met gold. Staat volgens mij ook wel enigszins in de TS vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja, klopt
Maar ik twijfelde toch :)

Bedankt !

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat mensen nog kunnen of durven te spelen dit weekend. Nadat ik vrijdag mijn 30 kills binnen had heb ik het niet meer aangedurfd. Wat een ongelofelijke hoop nutteloosheid was dat. :X

Ik ben zeker niet geweldig maar het was gewoon treurig om te zien hoe slecht je kan zijn in een spel. |:(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dit weekend heb ik anders niets te klagen, in ongeveer 20 potjes mijn 30 kills met een winrate van 70%+ en dat al 2 dagen achter elkaar.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:28:
Dat mensen nog kunnen of durven te spelen dit weekend. Nadat ik vrijdag mijn 30 kills binnen had heb ik het niet meer aangedurfd. Wat een ongelofelijke hoop nutteloosheid was dat. :X

Ik ben zeker niet geweldig maar het was gewoon treurig om te zien hoe slecht je kan zijn in een spel. |:(
Ik heb het volgehouden, 900.000 free credits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Het probleem is niet zozeer weekend/vakantie, maar de MM die probeert te compenseren. Ik heb het hele weekend 90% van de potjes begonnen met 0-2 achter.

Gokje: MM probeert een lineaire combinatie van winkansen. Gemiddelde winstbijdrage van 3.3%, dus een paar slechte met 2.3% WR compenseer je met een paar goede tanks met 4.3% WR. Waarom werkt dat niet: omdat het een teamspel is. Tweede-orde effecten dus, slechte tanks helpen goede tanks niet, en het team met een goede speler heeft daardoor minder kans. De twee gemiddelde tanks in het andere team helpen elkaar een beetje, en dat is effectiever dan de combinatie van een goede en een slechte speler.

[ Voor 62% gewijzigd door MSalters op 05-08-2013 00:15 ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ach de matchmaker houdt geen rekening met diegene die geen teamspeler is.
Vandaag een IS-8 was totaal in zijn uppie bezig op een flank, geen rekening houdend met de rest van het team.
Ik stond samen met hem op een flank met nog een andere tank en Superbabs in zijn 50-100, wij ondersteunen hem in het opruimen van de flank en hij rijdt erna vrolijk weg naar de enemybase ons achterlatend met nog een enemy.
Superbabs was inmiddels al kapot door vuur uit het midden en ook ik kon niet meer weg door dezelfde speler die na Superbabs mij onder vuur nam.
Vervolgens wordt hij met 100%hp afgemaakt door een 20%hp JagdpantherII omdat wij hem niet meer konden ondersteunen.
Had hij netjes gebleven dan had het nog een win kunnen worden maar sommige spelers gaan echt egoistisch aan de slag alsof ze in een 3rd person shooter zitten en geen teamspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
sealclub mode on:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vl3y50.jpg

Maak gretig gebruik van die special. vandaag 3 keer achter elkaar topgun gehaald :) daarna nog een keertje 300k credits. lekker farmen komende tijd. Kan ik eindelijk de tanks kopen die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Weekend ws dramatisch :/ wel vaak 3x crew exp bonus gehad voor "Losing is the Only Way" :/
Maat van mij had meer geluk, 2x die 300k bonus ding >_<

Nog maar 35k free exp nodig om de T21 te skippen en de T71 te kunnen halen.

Maar winrate was dramatisch dit weekend, denk dat ik maar iets van 1/3 van de games gewonnen heb.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
MSalters schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 23:59:
Het probleem is niet zozeer weekend/vakantie, maar de MM die probeert te compenseren. Ik heb het hele weekend 90% van de potjes begonnen met 0-2 achter.

Gokje: MM probeert een lineaire combinatie van winkansen. Gemiddelde winstbijdrage van 3.3%, dus een paar slechte met 2.3% WR compenseer je met een paar goede tanks met 4.3% WR.
Nee, het is gewoon compleet random. Er wordt alleen naar type/tier van de tank gekeken (waarbij tanks een bepaalde matchmaker waarde hebben) en totaal niet naat skills oid.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

geen goed weekend gehad in wot, af en toe loss streaks van meer dan 10 op rij. Om gek van te worden.

Gisteren na veel pijn en moeite er nog 56% van kunnen maken qua winrate. Kwam ook door een nieuw speeltje van me, de AT 7. Geinig ding is het ook als je em full ops heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:28:

Dit weekend lekker doorgebuffeld en het ging beter dan afgelopen weken (winrate-wise), alle drie de dagen ook mooi de 300k binnen gehengeld en daarnaast veel de BatChat gepakt voor de extra credit income. ~1 mil gespendeerd aan premium shells voor 3 ESL tanks en ~3 mil income gehad dus dat schoot wel op :)
ShockWave schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:17:
Ach de matchmaker houdt geen rekening met diegene die geen teamspeler is.
Zo had ik van het weekend een potje in de IS7 op El Halluf waarbij ik meteen naar A2 reed en uiteindelijk een aantal lemmings mee kreeg. Staat er voor me, 2x IS7 en een T110E5 en die wisten de eerste paar schoten te bouncen (gelukkig) maar toen ze merkten dat onze E100 en de 3-4 tier 9's die ik bij me had me 0,0 support gaven kregen ze ballen en werd ik vol gepushed. So far so good, ware het niet dat de E100 eikel zich naast mij parkeert en vervolgens achteruit rijd om achter me te gaan staan.. serieus gast, anders pak je niet een unicum als meatshield en gebruik je die 100% hp om mij een beetje te beschermen.

Dat soort lui geef ik dan ook zeer graag een report (hoop ook dat je als je premium hebt je in de toekomst 10 complaints mag uitdelen want 5 is echt nooit genoeg voor >10 battles).
oosterhofjf schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:44:
sealclub mode on:

Maak gretig gebruik van die special. vandaag 3 keer achter elkaar topgun gehaald :) daarna nog een keertje 300k credits. lekker farmen komende tijd. Kan ik eindelijk de tanks kopen die ik wil.
Sealclubber :+
redwing schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 07:43:
[...]

Nee, het is gewoon compleet random. Er wordt alleen naar type/tier van de tank gekeken (waarbij tanks een bepaalde matchmaker waarde hebben) en totaal niet naat skills oid.
Volgens de patenten is de mogelijkheid tot WR schaling er wel degelijk maar het is niet duidelijk of dat nu al wel enabled is of niet. Sinds 8.6 merk ik in ieder geval dat veel winnen een stuk lastiger is dan voorheen. Kan mijn verbeelding zijn maar ik hoor er meer goede spelers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
[b][message=40655716,noline]psychoclown schreef op maandag 05 augustus 2013 @
Zo had ik van het weekend een potje in de IS7 op El Halluf waarbij ik meteen naar A2 reed en uiteindelijk een aantal lemmings mee kreeg. Staat er voor me, 2x IS7 en een T110E5 en die wisten de eerste paar schoten te bouncen (gelukkig) maar toen ze merkten dat onze E100 en de 3-4 tier 9's die ik bij me had me 0,0 support gaven kregen ze ballen en werd ik vol gepushed. So far so good, ware het niet dat de E100 eikel zich naast mij parkeert en vervolgens achteruit rijd om achter me te gaan staan.. serieus gast, anders pak je niet een unicum als meatshield en gebruik je die 100% hp om mij een beetje te beschermen.

Dat soort lui geef ik dan ook zeer graag een report (hoop ook dat je als je premium hebt je in de toekomst 10 complaints mag uitdelen want 5 is echt nooit genoeg voor >10 battles).
Had van 't weekend ook een Pz38na die consequent naast/achter mijn T29 bleef hangen, ipv te scouten. Die match was qua MM sowieso drama, was de enige groene speler in ons team. Was binnen 4 min. voorbij, nog net aan 1K dmg kunnen uitdelen..

Sommige mensen hebben echt geen idee in wat voor tank ze rijden en wat hun rol is in een gevecht. Zaterdag ook een Maus zien campen achterin het veld 8)7 , uiteindelijk wel die match gewonnen mede dankzij die Maus (hij had Steel Wall), maar was hij wat meer van voren geweest dan hadden ik en m'n platoonmaat een hoop meer kunnen doen. Verder erg veel Löwe's, T34's en IS6's gezien met <1k battles |:( , dan sta je dus al 0-1 achter want die hebben echt geen idee waar ze in beland zijn..
Volgens de patenten is de mogelijkheid tot WR schaling er wel degelijk maar het is niet duidelijk of dat nu al wel enabled is of niet. Sinds 8.6 merk ik in ieder geval dat veel winnen een stuk lastiger is dan voorheen. Kan mijn verbeelding zijn maar ik hoor er meer goede spelers over.
En ondertussen blijf jij wel gewoon >65% winnen :+

Maar mij valt het ook op hoor. Als je een winstreak opbouwt van 4 a 5 battles op rij dan heb je de volgende match naar mijn gevoel de kans op a) ingedeeld worden in een heel slecht team en/of b) 2 tiers hoger ingedeeld worden. Zelfde geldt overigens voor een loss streak, ik verlies eigenlijk nooit meer dan 3 a 4 potjes op rij, het 5e potje heb ik dan voor mijn gevoel meer kans om als toptier ingedeeld te worden en in het minst slechte team te zitten.

Ik heb trouwens nu zowel de Tiger II als de T29 (op de motor na) full ops. Die Tiger II met topturret was al erg lekker om te spelen, maar met topgun ben je ook wat intimiderender voor de enemy. Speelt erg lekker ;) WR op die tank is inmiddels ook op een acceptabel niveau. Wordt nog een aangename grind naar de E75!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Dit weekend ook genoeg mensen mee gemaakt die het leuker vonden om of achter je te schuilen, je te blokkeren, je vast te zetten of voor je neus te gaan staan. En dan maar klagen dat je weinig helpt of dat zo'n zijde valt omdat er te weinig damage gedaan wordt of druk wordt uitgeoefend.

Voor mijzelf meer bezig geweest met het grinden van tanks.
Vooral het grinden van tanks waar ik zo snel mogelijk van af wil, dan maar wat mindere stats omdat ik toch wil proberen ze wat te leren kennen.

Wel eindelijk mijn tweede T8 heavy TC tank in mijn garage, nu nog full ops krijgen al heb ik er nu al plezier van.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Zaterdag ook een Maus zien campen achterin het veld 8)7 , uiteindelijk wel die match gewonnen mede dankzij die Maus (hij had Steel Wall), maar was hij wat meer van voren geweest dan hadden ik en m'n platoonmaat een hoop meer kunnen doen.
En dat is dus het idiote, ze denken dan ook nog dat ze goed bezig zijn geweest ook nog en doen het de volgende keer weer zo. Puur geluk dat ze daardoor de battle winnen want eigenlijk hebben ze geen idee wat ze meer hadden kunnen doen als ze wel op een goede positie hadden gestaan.
En ondertussen blijf jij wel gewoon >65% winnen :+

Maar mij valt het ook op hoor. Als je een winstreak opbouwt van 4 a 5 battles op rij dan heb je de volgende match naar mijn gevoel de kans op a) ingedeeld worden in een heel slecht team en/of b) 2 tiers hoger ingedeeld worden. Zelfde geldt overigens voor een loss streak, ik verlies eigenlijk nooit meer dan 3 a 4 potjes op rij, het 5e potje heb ik dan voor mijn gevoel meer kans om als toptier ingedeeld te worden en in het minst slechte team te zitten.
Het was tot twee weken terug >70% hoor :+

De vakantie zal ook wel meespelen met het feit dat ik met tier 8's echt heel vaak in tier 10 potjes terecht kom. Mij maakt het niet zo heel veel uit, ik speel mijn spel en lever een grote bijdrage. Punt is echter dat het gewoon vervelend wordt als je keer op keer in dat soort potjes terecht komt met je tier 8's :)

Hetzelfde geldt voor het constant goed performen op mijn T-44 maar vaak is het niet genoeg voor een win.
Heel erg zonde want ik had van het weekend een handvol losses (op 2-3 na) die dik 1,5k++ hadden kunnen zijn met een victory :)
solique schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:38:
Dit weekend ook genoeg mensen mee gemaakt die het leuker vonden om of achter je te schuilen, je te blokkeren, je vast te zetten of voor je neus te gaan staan. En dan maar klagen dat je weinig helpt of dat zo'n zijde valt omdat er te weinig damage gedaan wordt of druk wordt uitgeoefend.
Dit weekend opvallend vaak gehad dat iemand achterop klapte wanneer ik net schoot op een target.. dag kans om nog wat meer damage te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wat een ramp weekend zeg.

In T1 in tot T4 had denk ik elke mafketel vrij en ging WoT spelen.

Ik ben uit bosjes geramd, heb een gast acher me aan gehad die werkelijk de hele pot voor me ging staan en als ik ergens anders naar toe ging dan reed hij mee en ging dan weer voor me staan, veel gasten die teammates afschieten als de match net begonnen is, gasten die suicide runs doen en je na 2 minuten dan al 0-5 achterstaat, of LT's die werkelijk de gehele match in de basis blijven staan en geen klap doen, etc etc.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Iusedto schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:47:
Wat een ramp weekend zeg.

In T1 in tot T4 had denk ik elke mafketel vrij en ging WoT spelen.

Ik ben uit bosjes geramd, heb een gast acher me aan gehad die werkelijk de hele pot voor me ging staan en als ik ergens anders naar toe ging dan reed hij mee en ging dan weer voor me staan, veel gasten die teammates afschieten als de match net begonnen is, gasten die suicide runs doen en je na 2 minuten dan al 0-5 achterstaat, of LT's die werkelijk de gehele match in de basis blijven staan en geen klap doen, etc etc.
Welkom bij de weekend specials, feestje he? :/

Alle idioten komen onder hun steen vandaan en gaan wot spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ben zelf ook nieuw maar ik doe enorm me best in een game maar door dit soort idioten is de lol er af en toe wel af.
Vooral dat team killen is absurd.

Moet wel zo snel mogelijk XP hebben want ik wil zsm uit mijn VK 20.01D, vind het een ramp tank.
Nog 10K XP helaas voordat ik de P III/IV kan kopen :(

Wel dit weekend een T4 heavy gekocht/gekregen (Gold pakket vd 15 year anniversary) en die is enorm leuk. B2-740
Leuke potjes meegehad

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ook een frustratie hier inderdaad, sta je als ongespotte medium mooi te snipen, gaat een een heavy achter je staan die natuurlijk wel gespot wordt, proberen ze hem te beschieten, wordt jij opgeblazen. en bedankt heavy......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik ben wat aan het rond kijken of er een aanbieding nu in de store is die het waard is.
Twijfel nog wat.
batsma schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:06:
ook een frustratie hier inderdaad, sta je als ongespotte medium mooi te snipen, gaat een een heavy achter je staan die natuurlijk wel gespot wordt, proberen ze hem te beschieten, wordt jij opgeblazen. en bedankt heavy......
Dat gebeurd mij als TD vaak genoeg :X

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heb ik laatst nog gedaan bij een TD die mij het water in probeerde te duwen omdat ik op ´zijn´ plek stond. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door rgras op 05-08-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Ik kon me ook altijd vreselijk ergeren aan losstreaks, slechte teams in randoms, matchmaking etc. maar op een of andere manier heb ik daar sinds dit weekend een beetje vrede in weten te vinden. Toevallig lag mijn winrate dan wel rond de 60% dit weekend, maar ik ben me nu meer aan het focussen op het spelen van leuke tanks, waardoor ik er in ieder geval een goed gevoel aan overhoud, ook als een pot gierend hard met 13-2 verliezen.

Natuurlijk ben ik nog steeds actief bezig met grinden naar hogere tiers (momenteel focus op IS->IS3, SU152->ISU152, TII->E75, AT8->AT7) maar speel ik daarnaast veel meer met de leuke lagere tiers (VK3601H, T49, Pz1c, Matilda) en mijn SU-122-44 om plezier te hebben, in plaats van het dagelijkse riedeltje van alle tanks langs om maar die 2x XP bonus te benutten.

TL/DR: Door minder te focussen op grinds en meer leuke tanks te spelen beleef ik nu veel meer plezier aan WoT :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

atticus182 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:22:
[,,]

TL/DR: Door minder te focussen op grinds en meer leuke tanks te spelen beleef ik nu veel meer plezier aan WoT :)
Kost helaas alleen wel gold :P omdat ik dan met free XP naar de leuke tanks moet komen.
Maar dat heb ik er graag voor over eerlijk gezegd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
psychoclown schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:43:
Het was tot twee weken terug >70% hoor :+
Dan nog zeggen dat soort getallen genoeg om er van uit te kunnen gaan dat er niet of iig heel weinig naar skill wordt gekeken. Volgens mij was het vooral dat je kans om top tier te zijn groter/kleiner werd als je de afgelopen potjes had gewonnen/verloren. Maar met WG weet je natuurlijk maar nooit :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Dan nog zeggen dat soort getallen genoeg om er van uit te kunnen gaan dat er niet of iig heel weinig naar skill wordt gekeken. Volgens mij was het vooral dat je kans om top tier te zijn groter/kleiner werd als je de afgelopen potjes had gewonnen/verloren. Maar met WG weet je natuurlijk maar nooit :)
Ik ben niet zo van de conspiracy theorieën maar bij WG weet je het inderdaad nooit :)

Heb weer lol in de E100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Welke tank raden jullie aan als opvolger voor mijn KV-1? Ik heb ze (bijna) alle 3 researched dus ik kan kiezen aan welke tank ik 900k credits ga uitgeven.

edit: filmpje doet het niet psycho..nu wel

[ Voor 60% gewijzigd door Frentik op 05-08-2013 13:49 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wat is de bedoeling met de light tanks? (amx 1375, VK2801)
Je kunt ook met de top guns geen damage toen op tanks mediums, laat staan heavies. Scouten gaat ook niet, vanwege de lage agility (in verglijking met de amx elc).
Ik schijn bergen cricticals te maken, en uiteraard veel te bouncen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Filmpje doet het hier prima...

Ik ben officieel op de terugweg, winrate gedaald naar 54%.
Zou gerust mijn laatste week Wot kunnen worden. Het is dat ik nog geen alternatief spel gevonden heb, maar Wot boeit me niet meer. De noobs, rants en WG marketing finally got to me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Frentik schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:36:
Welke tank raden jullie aan als opvolger voor mijn KV-1? Ik heb ze (bijna) alle 3 researched dus ik kan kiezen aan welke tank ik 900k credits ga uitgeven.

edit: filmpje doet het niet psycho..
Ligt aan je stijl, alle 3 de opties zijn geweldige tanks.
Ga je voor armor en hp, dan kies je voor de t-150
Deze zou ik kiezen als je het leukt vindt de klappen op te vangen in de frontlinie.

Ga je voor een goede alrounder met een zware gun, dan kies je voor de kv-1s
Deze zou ik kiezen als je meer mobiliteit wilt en tactisch wil spelen. Hij is redelijk bewegelijk en kan dodelijk zijn met zijn 120mm gun. (mijn favoriet)

Ga je voor de trage DERP gun, 900 HE damage one-shotter, dan ga je voor de KV-2
Traag, niet al te veel armor, maar bijna alles op je eigen tier en lager kan je potentieel in 1 keer kapot schieten.
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)