[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zo ken ik ook een mooie van afgelopen avond. Samen met een recruit van PTS in een T34 gestapt om even wat poen te verdienen na een avondje ESL. Het enemy team komt massaal op het middan van Cliff en wij hebben helaas veel waailappen bij de 1-2 lijn campen (tegenover de tegenstanders beste speler in T95...). Zit er een E50 voor mijn neus die dwars zijn tank ervoor zet om te peaken tegenover een T69 (de andere goede speler van het enemy team) en ik raak gelukkig de T69 ipv de E50, zelfde geldt voor mijn platoonmaatje. Zoals het hoort, E50 getracked T69 unload 2x IS8 erop en ik wil hem net verlossen van de T69, rijdt hij weer voor mij en mijn platoongenoot langs ipv erlangs en ik raak hem dit keer in plaats van de IS8.. Uiteindelijk nog iets damage kunnen doen voordat we keihard overrun werden maar door die retard heb ik zelfs verlies gemaakt in mijn T34...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Over geduld gesproken. Gisteren een slechte avond waarbij alles mis leek te gaan. Zat ik in mij T-54 en meteen in de eerste minuut veel te veel schoten gevangen, waaronder een clip van een T54E1 en nog maar 75hp over. Gaan we weer dacht ik nog, maar met geduldig spel nog flink damage kunnen doen, een paar kills kunnen maken en zelfs overleefd. Aan het eind als laatste over tegen twee en nèt mijn schot voor een decap gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ilikebananas schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:36:
Over geduld gesproken. Gisteren een slechte avond waarbij alles mis leek te gaan. Zat ik in mij T-54 en meteen in de eerste minuut veel te veel schoten gevangen, waaronder een clip van een T54E1 en nog maar 75hp over. Gaan we weer dacht ik nog, maar met geduldig spel nog flink damage kunnen doen, een paar kills kunnen maken en zelfs overleefd. Aan het eind als laatste over tegen twee en nèt mijn schot voor een decap gemist...
Toch zijn dat de potjes waar je het spelletje voor speelt. De laatste tanks die overblijven, dan gaat de skill van de spelers echt tellen. Het gevoel om dan te winnen uit een underdog situatie is de verslaving van het spelletje.

In het begin speelde ik voornamelijk om mijn tanks te levellen naar tier10, maar ik speel geen CW meer en tier10 battles zijn zo saai af en toe. Lekker dat 30 tanks niet uit hun deking meer willen komen. Meeste draws heb ik op tier 10. Nu speel ik gewoon de tanks waar ik plezier mee heb, KV-1S is nu mijn meest gespeelde tank en ik ben aan het werken voor een t71 om te gaan trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
http://ftr-wot.blogspot.n...pershing-stays.html#links
So, after the long and dramatic soap opera (SP nerf announced, Storm says there will be no nerf, SerB says there will probably be nerf and then they both said it's being discussed), it has been decide that

there will be no Superpershing nerf.

Blije owners van de Superpershing? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Love my matilda, traag als dikke stront maar als je de juiste route neemt dan is die gun en zijn armor heerlijk.

Wel vaak potjes dat als ik 15 keer een penetrerend schot heb (verdeelt over meerdere tanks) maar geen 1 kill. Dan is iemand mij vaak net voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ilikebananas schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:36:
Het ging gisteren avond sowieso wel redelijk. Werd op het laatste alleen een beetje overmoedig ;) Ik moet niet op prokharovka van de hill afspringen in mijn m103 om maar een super pershing te kunnen raken waarna ik vervolgens in het water beland en op 1 seconde na bijna verdrink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een record aantal lemmingmatchen gehad echt bizar (iedereen die naar 1 kant van de map rushed zelfs al sta je te pingen hallo er komt vanalles aan de andere flank binnen).

Meestal ga ik dan naar de andere kant maar ja wat kan je doen met 2 tanks tegen 5 enemy tanks die die flank komen binnenrijden? Probeer er meestal een paar af te schieten maar dood ga ik bijna altijd in dit matches.

Wat doen jullie meestal, flank gaan verdedigen waarvan ik het nut me soms afvraag of meegaan in de lemmingtrain de rest laten afknallen en jij rustig enemies uitschakelen?

Heb met momenten ook echt gruwelijk slecht gespeeld (om maar aan te geven dat het niet altijd aan dee MM of de teams ligt) vaak iets te enthousiast en moet meer geduld hebben :-)

Maar ook heerlijke matchen gespeeld, met voor mij als toppunt brawlen met een IS en ik in mijn vk3601 en daar levend uitkomen en een dode IS :-).

Trouwens die tank heeft een ideale lengte en front voor Redshire, je kan juist met je neus op de flag zone gaan staan vlak tegen het huis en 95% van shells bounced of detracked maar zeer zelden dmg op de VK dus kan je daar heel lang blijven staan en als er wat snipers op E0 zitten maak je het enemy wel moeilijk

Of In Erlenburg achter een huisje staan maar geen kant opkunnen omdat je constant zowel je voorkant als achterkant volop aan het beschieten zijn (voordeel was dat mijn team wel wat af te schieten omdat veel enemy tanks oplichten) en er toch in slagen om die lastige TD uit te schakelen (in deze match had ik wel geduld ik zag turrets draaien vlug uit knal en terug achter huisje)

Jammergenoeg wissel ik dit af met momenten van brainless matchen (te lang blijven staan, in de open ruimte rijden, te ver en te diep in enemy territory gaan, zo opgaan dat ik minimap even vergeet te bekijken.

Gisteren ook nog Franse lijn begonnen zit nu op B1 en leuke low tier matchen gehad enkel frusterend dat die accuracy terug zoals vroeger was of ik had in bepaalde matches makkelijk 8 kills kunnen halen, god die shells bleven er maar onder naast boven of 0 dmg doen. als je duitse precisie gewoon bent kan dit wel even balen zijn :-).

Ook nog ander aspect ontdekt dat als ik het 25 mm kanon op de tanks zette die zo goed als nooit damage deed (te ver en te weinig pen) maar dat de enemy zo schrok van de shell regen dat ze de meest idiote dingen gingen doen (eentje heeft zichzelf van de bergflank geworpen :-) zou toch bij mij kills moeten komen te staan)

M3 Lee gaat beter en beter en je hebt de topgun op dat ding echt wel nodig (andere te onbetrouwbaar).

Btw kent iemand de DBAF clan? Gisteren daarvoor nog een invite gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:34:
Echt weer zo spijt van vanavond, vanmiddag een aantal potjes gedaan en die gingen perfect. Vanavond in goede platoons was het zelfs niet te doen, loss na loss zelfs met verschillende goede spelers.
Wel enigszins frusterend dat je gewoon weet dat het ligt aan het team en dat het andere team (credits where credits are due) wel weten hoe ze moeten spelen en goede teamplay laten zien :/
Dat dus. Ik heb gisteren ook met wat goede spelers geplatooned (leuk ww-vorm :P) in onze M103's. Houden we de hele flank tegen (IS-8, IS-3, T30, Tiger) met z'n tweeën. Dan zou je denken mooi, gaat het aan de andere kant goed... maar nee hoor, zitten een AC 46 en Tiger elkaar te TK'en en zitten onze andere T8s lekker te campen en worden ze daarna alsnog afgeslacht omdat ze geflankt worden. 8)7
Gelukkig konden we ons daar snel overheen zetten, gezien we allebei flink wat damage hadden gedaan (>2,5k beiden), dus dan krijg je nog wat XP en credits voor je moeite :+ . Misschien is dat ook de enige manier om met dat soort teams om te gaan, als je meer tevreden bent over je eigen spel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Piekartz87 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:57:
Love my matilda, traag als dikke stront maar als je de juiste route neemt dan is die gun en zijn armor heerlijk.

Wel vaak potjes dat als ik 15 keer een penetrerend schot heb (verdeelt over meerdere tanks) maar geen 1 kill. Dan is iemand mij vaak net voor.
Dan moet je wel je best doen, reload van een matilda is niet precies langzaam ;)

Bedenk je gewoon dat je geen extra credits krijgt voor een kill, wel een kleine XP boost.

[ Voor 9% gewijzigd door dramborleg op 01-08-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Het is toch leuk om kills te scoren natuurlijk.
En ja maar dan breng ik ze van 100% naar 10-20% en iemand neemt dan het laatste schot.

Natuurlijk zijn er ook wel potjes waar ik vaak zat het laatste schot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
dramborleg schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Dan moet je wel je best doen, reload van een matilda is niet precies langzaam ;)

Bedenk je gewoon dat je geen extra credits krijgt voor een kill, wel een kleine XP boost.
is er ergens een site waar je kan zien hoe credits en xp bepaald worden? dus ook waar je kan zien wat het meeste oplevert per bepaalde actie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Soms merk je het nut van een goed platoon wel, gisteravond wat platoons gedraaid en ik denk toch wel een winrate van 80% ging allemaal zo makkelijk( T 8 ) dat je zelf ook niet echt aan schade toekomt. Wat eigenlijk wel de bedoeling is met een T34 maarja.

Daarna wilde ik nog ff mijn tier 9s dubbelen. Oftewel standaard tier 10 battles ( iemand merkt dit ook solo tier 9 is altijd tier 10 ) 4x nodig gehad voor mijn T-54 3x nodig gehad voor T54e1 en 2x nodig voor foch.

wat een droeftoeters rijden er in tier 10.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 01-08-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 15:25

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

Seraoh schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:38:
Dylandtje,

Indien de jongens samen willen spelen in dezelfde rondes, kunnen ze een Platoon starten en dezelfde random battles induiken.
Verder kunnen ze ook een Training room starten als ze echt alleen met(of tegen) specifiek elkaar willen spelen.
-Bijde opties zijn te vonden onder de grote rode knop bovenaan

WoT heeft helaas geen grote open wereld ala WoW of AutoAssault.
Thanks....

Dat helpt ze hoop verder....

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
kuwerti schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:10:
[...]

is er ergens een site waar je kan zien hoe credits en xp bepaald worden? dus ook waar je kan zien wat het meeste oplevert per bepaalde actie??
Bedoel je dit?
http://wiki.worldoftanks....nk_Experience_and_Credits

Er is (naar mijn weten) niet te berekenen hoeveel XP je per actie krijgt, alleen wat het een ten opzichte van het ander oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Nieuw persoonlijk record voor meeste xp 1972xp (zonder bonus) met de T1 Heavy, 7kills, 3214 damage met onder andere de "M" badge, Top Gun en Steel Wall. Top avondje waar ik het gevoel had 80% winrate te hebben, maar 'k heb de statsmod nog niet aan het werk gekregen ;)

Met die premium account is het wel veel aangenamer moet ik zeggen. Credits komen vlot binnen en om de zoveel tijd kan je nog eens iets unlocken.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik al equipment modules ga kopen voor op mijn T6 tanks te zetten of misschien toch nog een tiertje te wachten... mmm wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piekartz87 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:08:
Het is toch leuk om kills te scoren natuurlijk.
En ja maar dan breng ik ze van 100% naar 10-20% en iemand neemt dan het laatste schot.

Natuurlijk zijn er ook wel potjes waar ik vaak zat het laatste schot heb.
Gisteren nog had ik nog 0.5 sec reload om kill shot op een tank die ik al zo goed als dood had gemaakt, komt een vriendelijke tank van opzij en geeft me een duw en shiet de af :( echt om ook een kill en iets van dmg te hebben. Ik heb geen probleem dat mensen een tank als laatste afschieten, maar iemand bewust gaan duwen??

Wat doe je in zo'n situaties, ik heb me laten gaan en shell in zn zijkant geschoten (denk iets van 20% hp kwijt en had ervoor nog full hp) en match was zo goed als gedaan, nog 1 enemy aan andere kant map. Knalt die mij natuurlijk af, had niet zo veel hp meer door te helpen pushen. Verdiende loon dan maar zeker.

Vorige week ook, sta ik mooi met de T49 in een bush te snipen, duwt een heavy mij gewoon eruit, dus ik denk ok weer een blinde dus ik ga terug staan, duwt die kerel mij zowat in het ravijn, toen toch ook een shell in zn flank geschoten. Je zag hem twijfelen om mij af te schieten toch maar niet gedaan en hij is ergens anders gaan staan.

Wat me er trouwens toe brengt das een nieuwe rage geworden snipen met je heavy dus allemaal doen 8)7. Zal ik met mn Td wel gaan scouten dan (T49 geen probleem, AT2 heb je even tijd ?:-))

Enfin wat doen jullie in zo'n situaties meestal laat ik het zo en doe ik niks en hoop dat die snel afgeschoten is maar na een slechte reeks durf ik mijn geduld verliezen. Ik ben er niet trots op maar mensen die bewust hun eigen team gaan kloten grrrr.

Of zoals hierboven al gezegd pipos die leuk voor jou komen staan/ rijden waarbij ik denk hoe slim is het tussen een enemy tank en een td te staan en die uberhaupt nog boos worden omdat ze een shell in de kont hebben gekregen, ja gast als je dat niet ziet dat ik al 4 shells die kant heb afgeschoten.

Maar bovenal blijft een leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Gewoon negeren, Friendly fire is altijd een verkeerde keuze... Resultaat volgende game ben je het alweer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik schiet gewoon alles wat vervelend doet en accepteer eventuele bans daardoor (maar tot nu toe nooit een gehad). Het gebeurt zo vaak dat er een gast voor je gaat staan of expres voor je gaan rijden -> gratis shell ergens waar ik module damage kan meepakken :D . Of als ze me expres ergens wegduwen dan tk ik ze

en ik tk ook tier 1-3 die met een tier9-10 vriendje/vriendinnetje speelt in een tier 9-10 game. gewoon rotten

yep. het is de meest volwassen oplossing

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 01-08-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Het is toch wel wat, we zijn er aan gewent en negeren het allemaal maar. Maar zo gauw mensen anoniem zijn dan is het ineens "ok" om hufterig gedrag te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ligt aan de situatie normaal laat ik het gewoon doen, dan schieten ze mij maar een keer. Carry on en een ander plekje zoeken, als hij graag dood wilgaan moet hij dat weten.

Alleen gister werd ik zo hard geblocked door een Tiger II dat het mij 900hp koste waardoor ik ff uit frustratie een shell zijn kant op schoot ( hij bouncede ook nog hehe ) ff gezegd dat die een idioot is en weer doorgegaan.

Probleem is dat als jij op iemand gaat schieten hij je meestal afmaakt waardoor je niets meer kan doen in een potje. Beter 1 shell van je eigen team ontvangen dan erdoor afgemaakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik laat irritante gasten gewoon hun gang gaan, al voorzie ik ze wel van een in-game complaint of dat nu helpt of niet. Vaak zijn zulke gasten toch binnen 10 seconden er na dood en kan ik ze altijd nog als cover gebruiken mocht het nodig zijn. Ga mijzelf er niet meer druk om maken, er is toch niets tegen te doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik neem aan dat als een speler zoveel complaints berijkt dat er uiteindelijk wel iets aan gedaan wordt toch? Wat zijn de ervaringen daarmee? ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Punt is, ik zit in een clan. Ik draag het clan logo op me tank en de clan tag achter mijn naam. (weet niet of jullie in clan zitten)
Dan vind ik Friendly Fire gewoon not done, daarmee maak je de naam van je clan alleen maar vies. Zelfde geld voor schelden in-game. Ja, ik scheld die idioten ook wel eens uit alleen dan hou ik het bij: "idiot do something!" of iets vergelijkbaars.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

gotfurrr schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:49:
ik schiet gewoon alles wat vervelend doet en accepteer eventuele bans daardoor (maar tot nu toe nooit een gehad). Het gebeurt zo vaak dat er een gast voor je gaat staan of expres voor je gaan rijden -> gratis shell ergens waar ik module damage kan meepakken :D . Of als ze me expres ergens wegduwen dan tk ik ze

en ik tk ook tier 1-3 die met een tier9-10 vriendje/vriendinnetje speelt in een tier 9-10 game. gewoon rotten

yep. het is de meest volwassen kinderachtige oplossing
Ik heb je post ff aangepast.

Wat jij vervelend zal vast niet iedereen express doen en anders is de map groot genoeg om zelf een ander plekje te zoeken..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Piekartz87 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:01:
Ik neem aan dat als een speler zoveel complaints berijkt dat er uiteindelijk wel iets aan gedaan wordt toch? Wat zijn de ervaringen daarmee? ben ik wel benieuwd naar.
Geen idee, heb er pas nog 3 gehad van een platoon omdat ik aan het campen was volgens hun.
Ik rolde met mijn at2 1 zijde op en dat duurde waarschijnlijk te lang volgens het platoon.
Dat zij daarna dood gingen en ik de pot omgedraaid had in een win telde niet natuurlijk.
thijsco19 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:09:
Punt is, ik zit in een clan. Ik draag het clan logo op me tank en de clan tag achter mijn naam. (weet niet of jullie in clan zitten)
Dan vind ik Friendly Fire gewoon not done, daarmee maak je de naam van je clan alleen maar vies. Zelfde geld voor schelden in-game. Ja, ik scheld die idioten ook wel eens uit alleen dan hou ik het bij: "idiot do something!" of iets vergelijkbaars.
Dat is ook een van de redenen dat ik het laat gaan, ik heb ook een tag en dan ga ik geen stennis schoppen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:00:
[...]

Dat dus. Ik heb gisteren ook met wat goede spelers geplatooned (leuk ww-vorm :P) in onze M103's. Houden we de hele flank tegen (IS-8, IS-3, T30, Tiger) met z'n tweeën. Dan zou je denken mooi, gaat het aan de andere kant goed... maar nee hoor, zitten een AC 46 en Tiger elkaar te TK'en en zitten onze andere T8s lekker te campen en worden ze daarna alsnog afgeslacht omdat ze geflankt worden. 8)7
Gelukkig konden we ons daar snel overheen zetten, gezien we allebei flink wat damage hadden gedaan (>2,5k beiden), dus dan krijg je nog wat XP en credits voor je moeite :+ . Misschien is dat ook de enige manier om met dat soort teams om te gaan, als je meer tevreden bent over je eigen spel... ;)
Mee eens maar als het zo snel slecht gaat dat je geen kans krijgt dan zuigt het hard :)
Games waarin ik verlies en echt mijn best kan doen heb ik totaal geen problemen mee inderdaad.
jantje 2 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:14:
Soms merk je het nut van een goed platoon wel, gisteravond wat platoons gedraaid en ik denk toch wel een winrate van 80% ging allemaal zo makkelijk( T 8 ) dat je zelf ook niet echt aan schade toekomt. Wat eigenlijk wel de bedoeling is met een T34 maarja.

Daarna wilde ik nog ff mijn tier 9s dubbelen. Oftewel standaard tier 10 battles ( iemand merkt dit ook solo tier 9 is altijd tier 10 ) 4x nodig gehad voor mijn T-54 3x nodig gehad voor T54e1 en 2x nodig voor foch.

wat een droeftoeters rijden er in tier 10.
Dat is bij mij normaal altijd zo, nu is het echter andersom. Ik kan beter tier 10s rijden omdat ik met de tier 8jes uitsluitend in tier 10 terecht lijk te komen :)
Yup zo denk ik er ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Laat maar, tijdverspilling...

[ Voor 94% gewijzigd door Inrage op 01-08-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Inrage schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:21:
Nieuw persoonlijk record voor meeste xp 1972xp (zonder bonus) met de T1 Heavy, 7kills, 3214 damage met onder andere de "M" badge, Top Gun en Steel Wall. Top avondje waar ik het gevoel had 80% winrate te hebben, maar 'k heb de statsmod nog niet aan het werk gekregen ;)

Met die premium account is het wel veel aangenamer moet ik zeggen. Credits komen vlot binnen en om de zoveel tijd kan je nog eens iets unlocken.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik al equipment modules ga kopen voor op mijn T6 tanks te zetten of misschien toch nog een tiertje te wachten... mmm wel prijzig.
Je kunt ook zonder die mod je stats van gisteren controleren hoor. bijv. op www.noobmeter.com even je nickname invullen en controleren of de server op eu staat.

Als je hulp nodig hebt met die mods werkend krijgen moet je een dezer dagen 's avonds maar even langskomen op de got teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl dan ben ik (of iemand anders) er vast wel om je even te helpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door perpixel op 01-08-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, je wilt je clan wel een goede naam geven. En zelfs al heb je geen clantag, dan nog moet je jezelf (net als offline) ook een beetje kunnen inhouden. Meestal als ik beschoten wordt door een teammaat en er komt geen sorry (of het was mijn eigen fout = in baan van schot gaan staan), dan report ik 'm en vraag het hele team om dat ook te doen. Dan is de kous af en ga ik lekker verder. Negen van de tien keer stopt die andere speler dan ook, en in dat andere geval probeer ik vaak weg te rijden.

Overigens, ben er sinds een maand achter dat je TS als admin moet runnen. Ik kreeg altijd problemen ermee dat ik niet kon praten in WoT (wel luisteren). Nu is dat eindelijk opgelost en ik moet zeggen, dat bevalt prima zo met TS platoonen _/-\o_ . Zeker in het Nederlands kan je zoveel beter samenwerken (gelukkig zitten in CELL aardig wat kaaskoppen :P). Nu ook maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en een nieuw headsetje besteld.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ach soms is het wel lekker om ff ragen op je team, om de frustratie eruit te halen :)

Gisteren was ook te grappig T62A ging op South coast van North base naar beneden onder hun hill( best goede locatie ) echter bestond hun team uit 80% tier 10 TDS ( was een gare match up ) ik in mijn T54 als enige tier 9 stond wat te snipen van de rots even kijken hoe alles ging. Wordt die T62A keihard gerushed door een bat en 2x een 268 dus die was isntant dood.

En toen begon de lol, ah useless meds not coming to support etc. etc. je weet het standaard verhaaltje. In zo'n match up kan ik zonder premium ammo toch niets raken dus heb lekker de tijd genomen om te trollen ( we stonden al 8-0 achter na 3 minuten ) Opzich maakt dat zo'n potje toch nog enigzins grappig.

Na 5 minuten was het uit met pret en hadden we verloren met 15-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis nu niet dat ik om de 5 matchen dit doe he, als het al 3 keer gebeurd is op 2K matchen zal het veel zijn. Vaak report ik ze gewoon en hoop dat ze er iets mee doen.

Maar snap de clan tag comment, is idd belangrijk.

En op chat zeg ik vaak al niks meer maakt toch vaak niks uit, heb de indruk dat en de chat en minimap bij heel veel mensen uitstaat :-), in het begin bleef ik nog vaak in matches om aanwijzingen te geven (bvb tank gespot of let op er komt een tanks achter jou) maar maakt heel vaak niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
jantje 2 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:51:
Ach soms is het wel lekker om ff ragen op je team, om de frustratie eruit te halen :)

Gisteren was ook te grappig T62A ging op South coast van North base naar beneden onder hun hill( best goede locatie ) echter bestond hun team uit 80% tier 10 TDS ( was een gare match up ) ik in mijn T54 als enige tier 9 stond wat te snipen van de rots even kijken hoe alles ging. Wordt die T62A keihard gerushed door een bat en 2x een 268 dus die was isntant dood.

En toen begon de lol, ah useless meds not coming to support etc. etc. je weet het standaard verhaaltje. In zo'n match up kan ik zonder premium ammo toch niets raken dus heb lekker de tijd genomen om te trollen ( we stonden al 8-0 achter na 3 minuten ) Opzich maakt dat zo'n potje toch nog enigzins grappig.

Na 5 minuten was het uit met pret en hadden we verloren met 15-3.
Ragen vind ik enrgieverspilling, maar iemand die uit zijn plaat gaat een beetje voeren is altijd leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Inrage schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Sorry maar dat is het gedrag van een 5 jarige, of mocht je toch ouder zijn dan gewoon een rotte appel die zich stoer voelt op internet. Spijtig genoeg ben je niet alleen.
prima. noob.

:+

Wat vinden jullie overigens van de is-6, ik twijfel of ik die haal of de 112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik probeer zelf altijd de ragers te trollen door ze netjes en correct uit te leggen dat hun manier van reageren niet helpt. En ze vriendelijk toch dringend te verzoeken tips te geven aan de volgens hun slechte speler, zodat die wat aan zn spel kan doen in plaats van in een hoekje te gaan huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:28
Wat een drama dag. Alleen maar idioten in mn team, ben maar gestopt..ragequit hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorbijten Mas-ih had dat gisteren ook ik dacht van ok laatste potje en dan stop ik ermee en daarna iedere keer heel goede mm, lemmingstrains die er wel in slagen alles overhoop te schieten in ware kamikaze stijl.
Paar leuke en uitdagende matches gehad blij dat ik niet gestopt was :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Mas-ih schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:08:
Wat een drama dag. Alleen maar idioten in mn team, ben maar gestopt..ragequit hahah
t is ook veels te warm joh. lekker naar buiten :-)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:56:
Tis nu niet dat ik om de 5 matchen dit doe he, als het al 3 keer gebeurd is op 2K matchen zal het veel zijn. Vaak report ik ze gewoon en hoop dat ze er iets mee doen.

Maar snap de clan tag comment, is idd belangrijk.

En op chat zeg ik vaak al niks meer maakt toch vaak niks uit, heb de indruk dat en de chat en minimap bij heel veel mensen uitstaat :-), in het begin bleef ik nog vaak in matches om aanwijzingen te geven (bvb tank gespot of let op er komt een tanks achter jou) maar maakt heel vaak niks uit.
Toch heb ik al een paar keer een pot weten te winnen door een waarschuwing of tactisch tip te geven aan degene die overbleef. Soms heb je iemand die wel luistert op chat.

Je kan als spectator bijvoorbeeld goed zien als er ergens bomen neergaan of huizen omvallen, dan weet je dat daar een tank aan het rijden is.

Ach, een beetje emotie met dit spel is ook niet verkeerd, dan gaat het namelijk nog niet snel vervelen als je er over opwindt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik had net een mooie.
Ik kom met mijn Tiger II recht tegenover een Lowe te staan. We gaan natuurlijk beide meteen op de lower glacis schieten. Mijn eerste schot was een normale penetration. De tweede was brand. Hij blust, mijn derde schot weer brand en hij brand dood samen met nog een paar shells. :D

Ik had ondertussen nog z'n 300hp over en geen brand en toen faalde mijn team weer eens en werd ik verkracht door z'n 5 tanks. Still worth it. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2013 16:04 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
gotfurrr schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:20:
[...]

prima. noob.

:+

Wat vinden jullie overigens van de is-6, ik twijfel of ik die haal of de 112
IS-6 zal best een goede tank zijn, helaas kom ik ze alleen tegen bespeeld door de grootste debielen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Dat wordt leuk credits farmen deze maand :)

Appetite for Destruction: Destroy 30 enemy vehicles over 24 hours
Only random battles, This mission can only be completed once per day. Only vehicles of tier IV and above count.
Reward: 300,000 credits

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

DanielWW2 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:03:
Ik had net een mooie.
Ik kom met mijn Tiger II recht tegenover een Lowe te staan. We gaan natuurlijk beide meteen op de lower glacis schieten. Mijn eerste schot was een normale penetration. De tweede was brand. Hij blust, mijn derde schot weer brand en hij brand dood samen met nog een paar shells. :D

Ik had ondertussen nog z'n 300hp over en geen brand en toen faalde mijn team weer eens en werd ik verkracht door z'n 5 tanks. Still worth it. 8)
En op het einde van het verhaal hield de Lowe er wss meer XP en credits aan over. (onafhankelijk of zijn team nu won of niet) :X true story :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
atticus182 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:42:

Only random battles, This mission can only be completed once per day. Only vehicles of tier IV and above count.
Ja mooi elke dag 300k aan credits is leuk, jammer dat ik op vakantie ga deze maand :)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:49:
[...]

En op het einde van het verhaal hield de Lowe er wss meer XP en credits aan over. (onafhankelijk of zijn team nu won of niet) :X true story :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PAkt0cVX4JgxIZ0ONQSe0VAS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wwY4alVwDuy7d5MMg9AqEvAm/full.jpg

Damn you WG. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Commanders,

This August marks the 15th year of Wargaming’s presence in the gaming industry. To commemorate this anniversary, we have prepared a lot of great deals for every week of the month! To start with a punch, during the upcoming weekend there will be a total of eight exquisite special packages available in the gift shop!

Tankers in need of supplies won’t be disappointed – this weekend there will be three different gold + credits offers to choose from! The Heavy Anniversary Package is the biggest of the three and contains enough hard currency to let you buy and fully equip some of the biggest vehicles in the game! The Medium Anniversary Package contains half the amount of the former’s contents and is perfect for steady players with moderate needs for resources, whereas the Light Anniversary Package will serve best those players requiring just a little push to get their cogs of war going. Pick the package which fits your needs best! Please also note that the credit conversion is much more profitable when purchasing these three packages, with a conversion rate of 666 credits for 1 gold, instead of the usual 400 credits for 1 gold!

Premium vehicle collectors are in for a treat as well! This weekend you will have the opportunity to expand your collection by three rare Premium Tanks. The first on the list is the Anniversary Package which contains the American T34 heavy tank and the Soviet Tetrarch light tank as a bonus! The next in line is the Gold Bundle which beside 15,000 Gold will also give you the much appreciated Pz.Kpfw. B2 740 (f) – a gem in the collection of any German vehicles connoisseur! The ‘Soviet steel’ fans won’t be disappointed either. This week you will be able to order the Soviet Bundle, which will provide you with the colossal KV-5 heavy tank. In addition to this, the package will also contain the legendary M3 Light as a bonus – if you missed the old World of Tanks tutorial, now is your chance to get this rare vehicle!

As usual, all vehicle deals come with a respective amount of free garage slots to store the machines included!

Last but not least, there will also be a major discount on Premium Accounts! This week the 360 and 180 Days of Premium Time packages will be discounted by 15%! If you are thinking of renewing your account’s Premium status, now is the perfect time to do it!

Below you will find our temporary Gift Shop offers, which will be available for purchase from 2nd August 07:10 CEST (GMT +2) until 5th August 07:00 CEST (GMT +2).

Heavy Anniversary Package
12,000
12,000,000 Credits
99.99 EUR

Medium Anniversary Package
5,500
5,500,000 Credits
49.95 EUR

Light Anniversary Package
2,000
2,000,000 Credits
20.00 EUR

Anniversary Package
T34, American Tier VIII Premium Heavy Tank
Tetrarch, Soviet Tier II Premium Light Tank
2 Garage Slots
2,500
49.98 EUR

Gold Bundle + Pz B2
Pz.Kpfw. B2 740 (f), German Tier IV Premium Heavy tank
Garage Slot
15,000
49.99 EUR

Soviet Bundle
KV5, Soviet tier VIII Premium Heavy Tank
M3 Light, Soviet tier III Premium Light Tank
2 Garage Slots
2,500
36.95 EUR

Premium: 360 days
69.99 EUR

Premium : 180 Days
41.50 EUR

Medium package ziet er goed uit en de T34 package is een leuke kans om die tank ook maar eens te halen.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

:)

Het blijft wel leuk om na een brandje eens te gaan kijken wat je allemaal dood hebt gekregen in zo een brandje O-)

...Neen, ik ben geen pyromaan. Ja ik weet dat allemaal zeggen. En dit ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:40:
[...]

:)

Het blijft wel leuk om na een brandje eens te gaan kijken wat je allemaal dood hebt gekregen in zo een brandje O-)

...Neen, ik ben geen pyromaan. Ja ik weet dat allemaal zeggen. En dit ook ja.
Ik denk dat ik de politie maar eens ga bellen. :P
Het is trouwens echt dieptreurig online. Ik wil de nog z'n 10.000xp grinden voor de Tiger II zijn fatsoenlijke koepel maar de winrate is al van 50ish naar 37% gezakt. Ik kan gewoon niks winnen. Ik sta vaak in de top 3 maar winnen ho maar. :')

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Fuck yeah! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Sweet, kom mede door ESL niet vooruit qua credits maar wel genoeg te kopen. Dit gaat me zekee een leuke boost geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Toch even 8.000.000+ gratis credits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
rgras schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:52:
Toch even 8.000.000+ gratis credits. :)
Ik houd het bij max. een paar miljoen omdat ik ook nog een echt leven heb :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Met de juiste tank/strategie heb je wel genoeg aan 10 potjes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik zal altijd alles doen om een win te krijgen, zal soms betekenen dat ik niet perse voor de kills ga. De keerzijde is dat ik met regelmaat wel een 5-6 kills maak dus met wat geluk in een paar potjes de 30 kills binnen moet soms ook lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
psychoclown schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:12:
Ik zal altijd alles doen om een win te krijgen, zal soms betekenen dat ik niet perse voor de kills ga. De keerzijde is dat ik met regelmaat wel een 5-6 kills maak dus met wat geluk in een paar potjes de 30 kills binnen moet soms ook lukken :)
tenzij iedereen gewoon gaat killstealen......
dat loont immers. Als ze gewoon een x aantal dmg hadden gedaan..

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Bean77 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:17:
[...]
tenzij iedereen gewoon gaat killstealen......
dat loont immers. Als ze gewoon een x aantal dmg hadden gedaan..
Alsof dat normaal ook al niet gebeurt. Ik heb met de missies van afgelopen weekend weinig verschil gemerkt met anders dus ik betwijfel dat er echt veel verschil zal zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
psychoclown schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:12:
wedstrijdje doen wie in het minst aantal potjes 30 kills heeft? :P

Laatste tijd zit ik gemiddeld op 2.5 kills per potje. 12 potjes spelen en kassa! Jammer dat tier 1 en 2 niet meetellen anders was het 3 potjes met een beetje geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Kijk is, een nieuwe Design a Tank Contest, interesting! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:32:
[...]

Alsof dat normaal ook al niet gebeurt. Ik heb met de missies van afgelopen weekend weinig verschil gemerkt met anders dus ik betwijfel dat er echt veel verschil zal zijn.
Exact, lutsers zullen lutsers blijven dus of je nu echt veel verschil gaat merken vraag ik me af.
oosterhofjf schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:42:
[...]

wedstrijdje doen wie in het minst aantal potjes 30 kills heeft? :P
Challenge accepted Wapper! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:25
Wachten op de eerste die het in 2 potjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

5 potjes moet al wel lukken, 5 keer topgun en je hebt het al :P.

Kan die credits wel weer goed gebruiken, beste missie!

[ Voor 31% gewijzigd door thijsco19 op 01-08-2013 21:24 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
Dit weekend: T62A en E4 kopen
Volgende week: Batchat kopen

Ergens komende maand: een bizarre hoeveelheid credits hebben. What to do, what to do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik heb mijn kills afgestreept, weet zeker dat al mijn tanks boven tier IV zitten, maar nog niks ontvangen. Krijg ik dit pas na 24 uur ofzo?

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
nst6ldr schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:20:
Ik heb mijn kills afgestreept, weet zeker dat al mijn tanks boven tier IV zitten, maar nog niks ontvangen. Krijg ik dit pas na 24 uur ofzo?
The following missions will be available in game between 2nd August at 07:10 CEST (GMT +2) until 31st August 07:00 CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

oosterhofjf schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:29:
[...]

The following missions will be available in game between 2nd August at 07:10 CEST (GMT +2) until 31st August 07:00 CEST.
Oh wat zuur dit :F

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Na eindeloos lang grinden met teams die de omschrijving noobs niet eens waardig zijn zo slecht dan eindelijk mijn doel bereikt voor de dag bereikt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hepUl6j2wc1sqzlFWu62Yjly/full.jpg

Dat koepel. :D
Was het het alllemaal waard? Eerste game met de nieuwe koepel mijn eerste tank opgeblazen met een ammorack hit. Was ook een Tiger II. Helaas maar 800 damage. :Y)
Verder eindelijk eens damage mogen uitdelen zonder als een pinata te worden afgeslacht en lekker veel bounces van radeloze tegenstanders die geen idee hadden wat ze aan moesten met Tiger II met de Henschel koepel gemaakt van Krupp staal. >:)

Ja dus. _/-\o_

PS: ben klaar voor mijn 300.000 credits morgen met 25 kills. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik heb net even gekeken naar de gifts voor morgen en even berekend wat je krijgt per gift ( alleen met premium tanks erbij)

Gift 1 : Anniversary Package ( T34= 12,000 gold + Tetrarch=750 gold + 2 garage slots = 600 gold + 2500 gold. Totaal is 15850 gold. Per euro dus 317 gold
Gift 2 : Gold Bundle + Pz B2 ( Pz.Kpfw. B2 740 (f) = 1250 gold + 15000 gold + garage slot = 300 gold. Totaal is 16550 gold. per euro dus 331 gold
Gift 3 : Soviet Bundle ( KV-5 = 7500 gold + M3 Light = 850 gold + 2 garage slots = 600 gold + 2500 gold. Totaal is 11450 gold. Per euro dus 309 gold.

Opzich mooie deals. Ik zou echter voor de gold deal gaan. Waarom? Garageslots zijn dit weekend ook nog een 50% korting wat je eigenlijk nog meer waar voor je geld geeft en daarnaast kan je dan zelfs beslissen of je alsnog de T34 wilt of liever een andere premium tank. ( of mischien zelfs helemaal niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik moet deze ook met jullie delen. Een heerlijk potje met mijn wolverine.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/y68l2ubgh/shot_007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Laatst online: 03-08 19:55
Gisteren met een nieuw account eens gaan rondrijden. Ik had een invite code gebruikt die me ook wat dagen premium opleverde, dus ik ben gelijk maar aan de slag gegaan.
T1 was na 1 pot elite, dus dat was makkelijk. Met de T18 vervolgens nog 9 potjes gespeeld, waarvan 8 gewonnen.

Het doel is om de Amerikaanse turreted TD lijn tot aan de Hellcat vrij te spelen en allemaal in de garage te houden. Daarnaast wil ik de Amerikaanse lijn tot de T57 gaan starten.

Als ik een beetje mazzel heb, kan ik ervoor zorgen dat ik helemaal klaar ben voor de volgende campaign om met de low tiers een M60 oid te verdienen. Kan ik daarna in mijn mainaccount verder om hetzelfde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren maar lekker M7 afgeweisseld emt Wolverine, toch nog even de oude offer of the month meegepakt omdat ik gold nodig ga hebben om free xp om te zetten.

Inmiddels genoeg free xp om de T21 te kopen, daarna gewoon weer free xp verder grinden om naar T71 te gaan, die wel redelijk schijnt te spelen.

Wolverine is toch leuker dan de hellcat, maar dan zal meer met gut feeling te maken hebben omdat ik de afgelopen dagen voor de hellcat soms wel 6 matches nodig heb voor ik hem dubbel :x waar ik de wolverine gewoon altijd 1st match al dubbel, Maar de wolverine is in ieder geval mijn grindbak en is nog leuk om te spelen ook. Dus geen probleem om daar 60k mee te meoten gaan grinden straks.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Gebruik je in de Wolverine de 105mm derp gun, of de 76mm gewone gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

BramSd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:49:
Gebruik je in de Wolverine de 105mm derp gun, of de 76mm gewone gun?
76 mm AT Gun M1A2, mijn tactiek is voornamelijk snipen :) soms pak ik wel eens de 105 als ik zin heb om te brawlen, maar snipen levert mij netto meer op over het algemeen

Maak gatenkaas van de meeste tanks die ik tegenkom zonder dat ze weten waar ik vandaan kom :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:29:
[...]

Lol zo herkenbaar, had ook 30 kills en dacht van hmm niks en aarrgh is morgen pas :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 15:42
-WarAx- schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:20:
Ik heb net even gekeken naar de gifts voor morgen en even berekend wat je krijgt per gift ( alleen met premium tanks erbij)

Gift 1 : Anniversary Package ( T34= 12,000 gold + Tetrarch=750 gold + 2 garage slots = 600 gold + 2500 gold. Totaal is 15850 gold. Per euro dus 317 gold
Gift 2 : Gold Bundle + Pz B2 ( Pz.Kpfw. B2 740 (f) = 1250 gold + 15000 gold + garage slot = 300 gold. Totaal is 16550 gold. per euro dus 331 gold
Gift 3 : Soviet Bundle ( KV-5 = 7500 gold + M3 Light = 850 gold + 2 garage slots = 600 gold + 2500 gold. Totaal is 11450 gold. Per euro dus 309 gold.

Opzich mooie deals. Ik zou echter voor de gold deal gaan. Waarom? Garageslots zijn dit weekend ook nog een 50% korting wat je eigenlijk nog meer waar voor je geld geeft en daarnaast kan je dan zelfs beslissen of je alsnog de T34 wilt of liever een andere premium tank. ( of mischien zelfs helemaal niet)
Die gold deal is inderdaad sweet. En je kunt er inderdaad de donder op zeggen dat bij volgend weekend (WoT anniversery weekend) de Tier 8 premiums allemaal 15% eraf zijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mijn Pz II J vind die LTPtjes best wel lief. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Hmmm, welke deal is het leukst/best voor een nieuwe speler ?
Ik grind nu in de german tree dus ook de Gold deal spreekt me aan.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:23:
Hmmm, welke deal is het leukst/best voor een nieuwe speler ?
Ik grind nu in de german tree dus ook de Gold deal spreekt me aan.
En wat ga je allemaal grinden dan? Mijn hoogste tier tanks zijn nu allemaal germans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik ben begonnen met de Traktor en toen Pz 1 en 2
Speel nu met een Pz IC en een Pz IIG en wil via de VK, PZ III/IV naar de Panther en Tigers

Of dit goed is weet ik niet, speel net een week maar het lijkt mij een redelijk en ik vind het leuk :)

Ben wel helemaak weg van mijn PZ IC.
Wat een leuk ding is dat zeg :) Pure fun.
Gisteren in 1 potje de scout en Patrol Duty achievement gehaald. Stelt waarschijnlijk geen bal voor in WoT land maar voor mij was het een enorme kick 8)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

filipy23 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:06:
[...]

Die gold deal is inderdaad sweet. En je kunt er inderdaad de donder op zeggen dat bij volgend weekend (WoT anniversery weekend) de Tier 8 premiums allemaal 15% eraf zijn.

Babs out!
Hmm ik heb via mail contact met iemand die alle augustus deals kan regelen met nog 20% korting, hij geeft aan dat hij dat kan doen omdat hij het telefonisch aanvraagt, vaag verhaal allemaal. Ik ga het wel proberen (heb al eerder een bonus code via hem geregeld), dan heb je dus voor €40 die Goldpackage met 15.000 gold en een B2+garageslot :)

Ik laat wel even weten of het werkt, wellicht dat er meer mensen zijn die dit wel zien zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
atticus182 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

Hmm ik heb via mail contact met iemand die alle augustus deals kan regelen met nog 20% korting, hij geeft aan dat hij dat kan doen omdat hij het telefonisch aanvraagt, vaag verhaal allemaal. Ik ga het wel proberen (heb al eerder een bonus code via hem geregeld), dan heb je dus voor €40 die Goldpackage met 15.000 gold en een B2+garageslot :)

Ik laat wel even weten of het werkt, wellicht dat er meer mensen zijn die dit wel zien zitten!
*** DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ***

*** HET IS OPLICHTING ***

Is vorig jaar ook massaal gebeurd in tsjechie en polen. Accounts massaal gebanned. WG waarschuwt dat je alleen via de officiele kanalen gold kunt kopen en dat de rest oplichting is en bestraft zal worden (als je er dus gebruik van maakt).

Hoe het werkt:
Jij betaald hem EUR 40.
Hij betaald WG EUR 50
WG geeft jou je 15k gold package.
Jij denkt dat alles goed gegaan is.

MAAR!
Na een paar maanden boekt hij de EUR 50 terug.
WG boekt vervolgens je 15k gold weer af (want er is niet betaald) en als dat niet kan wordt je account geblokkeerd t/m jij die 50 euro betaald.
Ow, en WG is pissed want ze moeten 15 EUR chargeback kosten betalen omdat de betaling geannuleerd is.

Babs out!

[ Voor 35% gewijzigd door filipy23 op 02-08-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
atticus182 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

Proef ik hier sarcasme?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

filipy23 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:22:
[...]

DOE HET NIET. Dat is oplichting.

Is vorig jaar ook massaal gebeurd in tsjechie en polen. Accounts massaal gebanned. WG waarschuwt dat je alleen via de officiele kanalen gold kunt kopen en dat de rest oplichting is en bestraft zal worden (als je er dus gebruik van maakt).

Hoe het werkt:
Jij betaald hem EUR 40.
Hij betaald WG EUR 50
WG geeft jou je 15k gold package.
Jij denkt dat alles goed gegaan is.

MAAR!
Na een paar maanden boekt hij de EUR 50 terug.
WG boekt vervolgens je 15k gold weer af (want er is niet betaald) en als dat niet kan wordt je account geblokkeerd t/m jij die 50 euro betaald.
Ow, en WG is pissed want ze moeten 15 EUR chargeback kosten betalen omdat de betaling geannuleerd is.

Babs out!
Dankjewel voor je bezorgdheid, het klinkt inderdaad nogal fishy..

Hier zijn de stappen die hij mij mailde, om het voor elkaar te krijgen. Na het zien hiervan, nog steeds niet doen?

http://i.imgur.com/Htd1yYC.jpg

http://i.imgur.com/ChbzpK8.jpg

http://i.imgur.com/2ZqkQ7A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

niet doen. oplichting, niets meer niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
20% korting... Sounds too good to be true! (vul de rest zelf maar in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
atticus182 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:30:
[...]

Dankjewel voor je bezorgdheid, het klinkt inderdaad nogal fishy..

Hier zijn de stappen die hij mij mailde, om het voor elkaar te krijgen. Na het zien hiervan, nog steeds niet doen?

http://i.imgur.com/Htd1yYC.jpg

http://i.imgur.com/ChbzpK8.jpg

http://i.imgur.com/2ZqkQ7A.jpg
Het is heel simpel. Hij betaald voor jou. En hij kan altijd zijn betaling terugtrekken, en dan moet jij dokken om je account te deblokkeren. De vraag is dus: Vertrouw jij die kerel genoeg dat hij zijn betaling niet terugtrekt??? NEE, NATUURLIJK NIET!

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij met pools geld betaald en dat dat misschien goedkoper is, maar dat is niet het geval, want 44.21 PLN is 10.43 EUR. Dus hij betaald voor jou EUR 10 en jij betaald aan hem EUR 8. Klinkt mij niet erg winstgevend in de oren. Moet dus wel oplichting zijn.

Babs out!

[ Voor 8% gewijzigd door filipy23 op 02-08-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ok, User, dit weet jij wel. Wat is de beste premium tank van het moment van tier 5 tot en met 7? Ik zit er over te denken om een uitgave te doen voor mijn nieuwe account, zodat ik een leuke creditfarmer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:44:
Ok, User, dit weet jij wel. Wat is de beste premium tank van het moment van tier 5 tot en met 7? Ik zit er over te denken om een uitgave te doen voor mijn nieuwe account, zodat ik een leuke creditfarmer heb.
SU-122-44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ja? Is die leuker/beter dan de E-25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:52:
Ja? Is die leuker/beter dan de E-25?
E-25 is wel een leuk tankje op zich, maar de SU-122-44 doet meer damage per schot. Damage = credits. En dan nog, ~390 damage per schot op tier 7, wat is daar niet leuk aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
prem stock derp gun op de su-152 met 250pen en 700damage? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dr34m3dd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:56:
Die reload niet in ~6.5 seconden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Jammer genoeg niet mee maar wel leuke damage haha.

Net m'n lorraine 40t terug gekocht. gaat leuke 200k grind worden ughum.
Dag begint ook al lekker met een winrate van 60% en een average xp van 1.8k over 23 games;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:56:
Dit weekend ga ik 'em unlocken, ben nu bezig met de (gelukkig kleine) grind vanaf de SU-100. Can't wait >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ik zie af en toe mensen met een macro dat ze zeggen: Reloading for 39.3sec on k3.
Weet iemand hoe deze mod heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer.......
Voor zover ik kan zien, zijn de volgende zaken interessant in de komende special:
* aanschaf 2st tier X
* aanschaf camo voor 5 tier X
* aanschaf premium ammo (zat er al heel lang op te wachten)
* verlengen 180 dagen premium account (net afgelopen)
* aanschaf van een pakketje gold + credits
* crew retrainen in 2-3 tanks

Toffe actie waar ik al "bang" voor was....zit namelijk in 1 of ander Turks resort en geen mogelijkheid om in te loggen voor eind volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:33:
Ik zie af en toe mensen met een macro dat ze zeggen: Reloading for 39.3sec on k3.
Weet iemand hoe deze mod heet?
Effe uit mijn hoofd vanaf strandstoeltje: Custom radial menu
Daarmee kun je allerlei teksten op hotkeyes installeren

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Effe uit mijn hoofd vanaf strandstoeltje: Custom radial menu
Daarmee kun je allerlei teksten op hotkeyes installeren
Enhanced customizeable Radial Menu heet ie. Tyvm<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

filipy23 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:33:
Het is heel simpel. Hij betaalt voor jou. En hij kan altijd zijn betaling terugtrekken, en dan moet jij dokken om je account te deblokkeren. De vraag is dus: Vertrouw jij die kerel genoeg dat hij zijn betaling niet terugtrekt??? NEE, NATUURLIJK NIET!

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij met pools geld betaald en dat dat misschien goedkoper is, maar dat is niet het geval, want 44.21 PLN is 10.43 EUR. Dus hij betaald voor jou EUR 10 en jij betaald aan hem EUR 8. Klinkt mij niet erg winstgevend in de oren. Moet dus wel oplichting zijn.

Babs out!
Dankje :) dan betaal ik inderdaad liever een tientje meer en dat het dan goed zit :+

Dit is overigens zijn antwoord op mijn vraag HOE, die me alleen maar meer overtuigen om hier niet aan te beginnen: "no funny things will happen, and its not about the conversion rates (im not a bank). its completly legal stuff, wg will got the money. there are tax tricks which can be used, so its nothing hack or anything."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus hij koopt het aan als zelfstandige en laat 21% btw vallen?
Ah daar zit zijn winst die 1% :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Grmbl~!@%

Was zo mooi bezig mijn winrate omhoog te duwen. Van 49% naar 50%.
Vorig weekend moest ik nog 40 winstpotjes inhalen. Nu zijn dat er alweer 60.. Gaat lekker dus, wat een drama teams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
iemand goede ervaringen met de e-50m?

Ben nu aan het grinden naar deze tank. Ik zoek een tier10 tank die verschillende rollen kan vervullen. Moet wat klappen kunnen hebben, hull down effectief zijn, mobiel en snel zijn, eigenlijk geschikt voor alle rollen. Sniping, scouting, brawling enz....

Ik kwam zelf uit op de E-50m, vergeleken met alle andere tanks. Alle andere kandidaten zijn doorgaans erg goed in hun eigen rol, maar slechter in een andere rol.
Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)