Bohemianeagle: "Do you have some more idiots on the other side, on this side i ran out of mine"Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:01:
Met MM is er echt wel iets aan de hand in PZ38na al meerdere keren ondertussen gehad dat ik T6-T7 matches terecht wat dus een beetje absurd is. Het enige dat ik kan doen is heel voorzichtig passive scouten. 1 hit en je bent dood en nog geen enkele keer een pen gehad waarbij ik enkel voor volledig in de flank of recht op de achterkant van een tank ga.
Waar kan ik optie aanzetten om turrent en gun eraf te halen voor betere snelheid, acceleratie en camo :-)
Enige nadeel is (en zal met scouten in het algemeen te maken hebben) is dat je volledig afhangt van je team. Niks frustrender dan met toegeknepen billen passive scouting te doen vanalles doen oplichten en je gewoon niemand van je team ziet schieten.
Op op andere matches bengel ik nu vaak onderaan wat soms niet fijn is langs de andere kant mooie gelegenheid om beter te leren spelen want roekeloosheid komt je snel duur te staan.
En geef mij maar zotte MM in plaats van 5-10 min te staan wachten in de queue.
En ik kijk graag naar Bohemian eagle op youtube en zo veel van zijn faal compilaties zijn zo herkenbaar dus lijkt me iets van alle tijden te zijn ongeacht MM of type tank en patch.
Maar weet niet waar ik het idee gezien heb maar MM op skill zou wel geen slecht idee zijn maar daar moeten genoeg spelers voor online zijn natuurlijk dus of het haalbaar is?
MM gaat niet echt lekker de laatste tijd. Heel veel potjes met de Kv1-s gespeeld. Voor de patch kwam ik zelden in een tier 8 match, en even gelijk in tier 7 en 6 matches.
Na de patch komt ik 30% van de tijd in tier8 matches terecht en 30% in tier 7, 30% in tier 6.
Dat is een beetje teveel van het goede, in een tier8 ben je niet zo efficient meer tegen een hoop tanks als tier6 heavy. Met de KV1-s is het nog een beetje te doen, maar had laatst hetzelfde als AT-7.
Dan ben je eigenlijk een rijdende grote trage schietschijf met een proppenschieter erop.