[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:01:
Met MM is er echt wel iets aan de hand in PZ38na al meerdere keren ondertussen gehad dat ik T6-T7 matches terecht wat dus een beetje absurd is. Het enige dat ik kan doen is heel voorzichtig passive scouten. 1 hit en je bent dood en nog geen enkele keer een pen gehad waarbij ik enkel voor volledig in de flank of recht op de achterkant van een tank ga.

Waar kan ik optie aanzetten om turrent en gun eraf te halen voor betere snelheid, acceleratie en camo :-)

Enige nadeel is (en zal met scouten in het algemeen te maken hebben) is dat je volledig afhangt van je team. Niks frustrender dan met toegeknepen billen passive scouting te doen vanalles doen oplichten en je gewoon niemand van je team ziet schieten.

Op op andere matches bengel ik nu vaak onderaan wat soms niet fijn is langs de andere kant mooie gelegenheid om beter te leren spelen want roekeloosheid komt je snel duur te staan.

En geef mij maar zotte MM in plaats van 5-10 min te staan wachten in de queue.

En ik kijk graag naar Bohemian eagle op youtube en zo veel van zijn faal compilaties zijn zo herkenbaar dus lijkt me iets van alle tijden te zijn ongeacht MM of type tank en patch.

Maar weet niet waar ik het idee gezien heb maar MM op skill zou wel geen slecht idee zijn maar daar moeten genoeg spelers voor online zijn natuurlijk dus of het haalbaar is?
Bohemianeagle: "Do you have some more idiots on the other side, on this side i ran out of mine"

MM gaat niet echt lekker de laatste tijd. Heel veel potjes met de Kv1-s gespeeld. Voor de patch kwam ik zelden in een tier 8 match, en even gelijk in tier 7 en 6 matches.

Na de patch komt ik 30% van de tijd in tier8 matches terecht en 30% in tier 7, 30% in tier 6.

Dat is een beetje teveel van het goede, in een tier8 ben je niet zo efficient meer tegen een hoop tanks als tier6 heavy. Met de KV1-s is het nog een beetje te doen, maar had laatst hetzelfde als AT-7.
Dan ben je eigenlijk een rijdende grote trage schietschijf met een proppenschieter erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:16:
[...]

Dat is een scout die dat soort MM heeft. Niets mis mee dus behalve dat ze dat eens wat duidelijker ingame aan moeten geven.
Hmmm ok ik weet dat scouts makkelijk onderaan de Tier lader komen maar wist niet dat het vaak zo laag zou zijn :-) Had dat gevoel niet op andere scouts precies.

In ieder geval al thx voor de info.

En rare kronkel ook: een scout tank in een lijn die naar heavies gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:21:
[...]
Hmmm ok ik weet dat scouts makkelijk onderaan de Tier lader komen maar wist niet dat het vaak zo laag zou zijn :-) Had dat gevoel niet op andere scouts precies.

In ieder geval al thx voor de info.

En rare kronkel ook: een scout tank in een lijn die naar heavies gaat
Naar mijn idee zou de scoutlijn dan ook apart van de rest moeten staan (of zijstappen van de rest oid). Scouts in de gewone lijn is gewoon niet handig omdat je dan in tanks komt te zitten die je misschien niet eens wil spelen en iig compleet anders spelen dan de rest van de lijn. Daarnaast zijn de meeste scouts low tier en krijg je dus dat mensen al vroeg in high-tier battles gezet worden zonder dat ze snappen wat de bedoeling is.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 30-07-2013 15:24 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
redwing schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:23:
[...]

Naar mijn idee zou de scoutlijn dan ook apart van de rest moeten staan (of zijstappen van de rest oid). Scouts in de gewone lijn is gewoon niet handig omdat je dan in tanks komt te zitten die je misschien niet eens wil spelen en iig compleet anders spelen dan de rest van de lijn. Daarnaast zijn de meeste scouts low tier en krijg je dus dat mensen al vroeg in high-tier battles gezet worden zonder dat ze snappen wat de bedoeling is.
er was eens een slimme man bij WG, die bedacht een list om geld uit mensen hun zakken te kloppen, hij zei! laten we shit tanks tussen leuke tanks zetten zodat mensen die gaan skippen met free xp!..

€€€€€€€€€ dank u wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Of wilden ze gewoon tanks in de game voor mensen die scouten leuk vinden... er zijn toch genoeg alternatieven als je het niet leuk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

er zijn ergere tanks hoor, amx 40 bijvoorbeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
dynosu schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:40:
er zijn ergere tanks hoor, amx 40 bijvoorbeeld ...
A-20...

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
lol, afk panther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:34:
Of wilden ze gewoon tanks in de game voor mensen die scouten leuk vinden... er zijn toch genoeg alternatieven als je het niet leuk vindt?
Lijkt me voor deze lijn wat bizar als je fan bent van scouten tenzij je eeuwig in dit tankje wil blijven rondrijden :-) want al de rest is geen scout (2 med rest heavy).

En dat er ergere tanks zijn geloof ik graag :)

Heb al vrede genomen met het feit dat sommige lijnen nu eenmaal lang en pijnlijk zullen zijn om naar een bepaalde tank toe te werken. Ik kijk al uit naar hoge Tiers grind 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Als het allemaal als werk voelt waarom speel je het dan nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
Inrage schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:34:
Jawel, maar waarom gooi je die dan tussen de andere trees ? Maak dan gewoon een light-tree met een aftakking naar de scouts ipv sommige in b.v. heavy trees te zetten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
redwing schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:06:
[...]

Jawel, maar waarom gooi je die dan tussen de andere trees ? Maak dan gewoon een light-tree met een aftakking naar de scouts ipv sommige in b.v. heavy trees te zetten.
Wat dacht je van andersom? French med tank lijn. scout-scout-scout-scout-Rare mislukte fail medium tank-scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
moahhhh, ik kan het wel vinden met de Aufkl.Panther.... Scouten is voor mij niet helemaal weg gelegt maar dat ding past me wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten we maar eens een poll opzetten welke tank wij het slechtst vinden. Ja schat in dat de amx40 wel de top 3 gaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piekartz87 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:04:
Als het allemaal als werk voelt waarom speel je het dan nog? :P
Allemaal niet he :) , heel veel tanks en lijnen spelen heel leuk en ik kan echt genieten van een goede match.

Maar zoals in zowat alle andere games moet ik nu ook perse van alles proberen zelfs de dingen die me niet direct liggen :-) Kan een goede leerschool zijn.

Zo wist ik nooit hoe ik om moest gaan met de AT UK TD's want heel low profile en dikke armour en niet evident om altijd de softspots te gebruiken. Totdat je zelf met iets met dezelfde mobility op het slagveld gaat en je genadeloos afgemaakt bent door de vijand. (iedereen hier zal dit wel weten maar truuk is er vlak achter te gaan tegenstaan en blijven vooruit rijden, op die manier kan hij niet draaien en kun je hem rustig afmaken)

Wel 1 opmerking kan gevaarlijk zijn wegens je eigen team :P Je hebt mensen die dan blijven schieten op de AT zijn voorkant wat vaak niet veel uitmaakt maar die shells durven ook over de AT heen te gaan en dan ben jij de pineut >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

WG haat mij vandaag...
Ik heb zojuist z'n 15 potjes in mijn nieuwe Tiger II gehad die gevuld waren met waardeloze "teammates", een lading T10 games wat oh zo leuk is in een stock Tiger II en een lading bounces waar je echt dieptreurig van wordt. Echt alles ketst af en dan bedoel ik niet op de voorkant van een E-100 ofzo. Nee, de zijkant, weakspots en dan zo dichtbij dat ik de inslag kan zien. Ik krijg op z'n best een critical damage. Ik haalde gemiddeld een a twee penetrations per game en dat gemiddelde werd gehaald omdat ik af en toe in een tier 8 game kwam. Dan mocht ik iets meer dan nul penetrations doen. Het ketste zelfs af op T6 tanks met nauwelijks een angle of weer de tracks. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:08
Voor mij geldt de IS8 als een slechte tank. Maar ik denk dat dit ook komt door de verwachtingen die je hebt. Als je van een IS3 komt, (1 van de betere tier 8 heavies naar mijn mening) die regelmatig een shot bounced en je krijgt dan een IS8 die werkelijk niets bounced, dan ga je dit al snel als een slechte tank zien. Dat probleem heeft volgens mij de T21 ook een beetje. Als je de M7 bent gewend (wat eigenlijk een light-medium is) die altijd normale match-making krijgt, en je komt dan in de T21 die vergelijkbaar is met de M7 (light-medium), maar als light wel scout match making krijgt, dan wordt het lastig omdat het geen scout is. In een tier 6 match, kun je met een T21 best goed uit de voeten (zelfde als M7 in tier 5 matches). Ook ik vond de T21 niet de beste tank, en ook ik heb veel slechte matches gehad, maar soms ook hele goede. Maar ik denk voornamelijk dat het een moeilijke tank is om te spelen vanwege de MM. WG zou de tank moeten veranderen in een medium, ik denk dat het dan een stuk beter zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
blonderulez schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:43:
Voor mij geldt de IS8 als een slechte tank. Maar ik denk dat dit ook komt door de verwachtingen die je hebt. Als je van een IS3 komt, (1 van de betere tier 8 heavies naar mijn mening) die regelmatig een shot bounced en je krijgt dan een IS8 die werkelijk niets bounced, dan ga je dit al snel als een slechte tank zien. Dat probleem heeft volgens mij de T21 ook een beetje. Als je de M7 bent gewend (wat eigenlijk een light-medium is) die altijd normale match-making krijgt, en je komt dan in de T21 die vergelijkbaar is met de M7 (light-medium), maar als light wel scout match making krijgt, dan wordt het lastig omdat het geen scout is. In een tier 6 match, kun je met een T21 best goed uit de voeten (zelfde als M7 in tier 5 matches). Ook ik vond de T21 niet de beste tank, en ook ik heb veel slechte matches gehad, maar soms ook hele goede. Maar ik denk voornamelijk dat het een moeilijke tank is om te spelen vanwege de MM. WG zou de tank moeten veranderen in een medium, ik denk dat het dan een stuk beter zou gaan.
IS-8 is idd een xp pinata, ik had m gratis gekregen toen is-4 naar tier t10 ging maar heb m na een paar potjes gelijk weer verkocht;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
IS-8 is een heerlijke tank, heb dat ding met plezier gespeeld :) Je moet hem eigenlijk ook niet als een heavy spelen, je armor is gewoon te zwak om face-to-face te vechten met andere tier 9's. Als je hem meer speelt als een soort van medium dan zul je merken dat het een sterke tank is... Hij heeft misschien niet de armor, maar wel de snelheid en een awesome gun!

Zie hier 2 filmpjes van mij (alweer van in januari) hoe ik de IS-8 speelde.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 19:08
wsLy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:23:
IS-8 is een heerlijke tank, heb dat ding met plezier gespeeld :) Je moet hem eigenlijk ook niet als een heavy spelen, je armor is gewoon te zwak om face-to-face te vechten met andere tier 9's. Als je hem meer speelt als een soort van medium dan zul je merken dat het een sterke tank is... Hij heeft misschien niet de armor, maar wel de snelheid en een awesome gun!

Zie hier 2 filmpjes van mij (alweer van in januari) hoe ik de IS-8 speelde.
[video]
[video]
Dat bedoelde ik met verwachtingen, De IS8 zit tussen de IS3 en IS7, beide tanks met armor om face to face te vechten, en dan past die IS8 niet echt. En dat vind ik ook van de T21 die tussen de M7 en T71 zit. Op zich kan die daar wel blijven, maar dan als een medium en niet als scout met dito matchmaking. En is de T54 niet leuker als medium als de IS8? ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Eindelijk weer eens een TD ace:

Victory!
Map: Mines
Date: 30 July 2013 21:14:55
Vehicle: SU-100M1
Exp: 2,004 + Credits: 46,242
Achievements: : Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Heb de IS-8 gespeeld toen ie net uitkwam, maar vond hem maar tegenvallen. Was wel m'n eerste heavy lijn en heb in de tussentijd wel wat bijgeleerd, dus misschien zou ik er nu beter mee om kunnnen gaan (echter geen reden om hem opnieuw te gaan spelen)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik ben nu bezig met de credits voor de IS-8, ben benieuwd. Helaas moet ik wel alles zonder free xp erop gooien. Ik ben wel gewend om shells te pakken met de IS-3 dus denk dat het ook met IS-8 moet lukken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Wargaming op zijn best: op landingzones wordt de defender diegene die moet gaan aanvallen en wordt de attacker de defender en mag gaan campen.

Omgekeerde wereld, wargaming logic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Ook fijn de aankondiging daarvoor.....

Hoe lang kan WG nog hun ogen sluiten voor de compleet nutteloze Parijs office. WTF doen die lui daar de hele dag...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
wontcachme schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:45:
Ook fijn de aankondiging daarvoor.....

Hoe lang kan WG nog hun ogen sluiten voor de compleet nutteloze Parijs office. WTF doen die lui daar de hele dag...
Mjah sowieso, welke idioot verzint zon regel, totaal onlogisch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren eindelijk top gun op T54E1 gezet, maakte gelijk een enorm verschil. Hopen dat het vanaf nu wat beter gaat met de potjes op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Kaap schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:37:
Wargaming op zijn best: op landingzones wordt de defender diegene die moet gaan aanvallen en wordt de attacker de defender en mag gaan campen.

Omgekeerde wereld, wargaming logic 8)7
Als dat echt zo is, is het wel een hele harde faal. Helemaal als een draw betekent dat je dan automatisch verliest. Het voordeel van verdedigen is juist dat jij kan tijdtrekken en niet persé hoeft. Altijd leuk als de klok nog 4 minuten aangeeft om te zien hoe hard de vijand ineens gaat rijden, waarna je mooi kan counteren en hun hele team nog even afslacht.

Is dit niet iets van feed de troll, lijkt me sterk dat ze dit ook daadwerkleijk doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Gisteren weer veel gespeeld en heb mijn "little tanky" nu volledig geupgrade.
Hij is nu lekker snel.

Wordt nu geplaatst in T3 tot T 5 en dat is toch even iets moeilijker maar wel veel leuker.
Ik maak de meeste XP met puur spotten. Zo veilig mogelijk de enemy artillery spotten en dan als een bezetene alles ontwijken.
Was echt waanzinnig veel fun :)

Heb nu ook door dat stilstaan in mijn LT gelijk staat aan dood binnen 3 seconden , hehe 8)7
Ach, ooit leer ik het wel
Wel bizar hoe vaak mijn tracks eraf geschoten werden |:(

*einde newbie story*

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

jantje 2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Als dat echt zo is, is het wel een hele harde faal. Helemaal als een draw betekent dat je dan automatisch verliest. Het voordeel van verdedigen is juist dat jij kan tijdtrekken en niet persé hoeft. Altijd leuk als de klok nog 4 minuten aangeeft om te zien hoe hard de vijand ineens gaat rijden, waarna je mooi kan counteren en hun hele team nog even afslacht.

Is dit niet iets van feed de troll, lijkt me sterk dat ze dit ook daadwerkleijk doorvoeren.
Is echt zo. Op deze manier heeft mijn clan de landing gisteren verloren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

jantje 2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:21:
[...]

hebben ze al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Kaap schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 00:00:
[...]

Mjah sowieso, welke idioot verzint zon regel, totaal onlogisch :?
Betekend dit dat als er een draw is dat de aanvaller wint? Als dat het geval is zullen ze wel willen dat het geheel iets dynamischer wordt, niet fijn natuurlijk voor je financiele zekerheid.

Gisteren voor de grap de T-62a maar weer eens uit het stof gehaald en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Heb drie potjes gedaan en het het ging echt heel lekker, 1 keertje de 3k damage en 3 kill missie gehaald. Wel alle drie die potjes verloren en heb nu 28 potje op deze tank, met een win rate die daar gelijk aan is :(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Knowuse schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:24:
[...]

Betekend dit dat als er een draw is dat de aanvaller wint? Als dat het geval is zullen ze wel willen dat het geheel iets dynamischer wordt, niet fijn natuurlijk voor je financiele zekerheid.
Voorlopig alleen op landingszones. Maar ja, als verdediger op een landingszone MOET je winnen anders ben je de provincie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylantje2
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 15:25

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

Beste Allemaal..
Ik weet niet waar ik anders moet zoeken.
Dus sorry als het off topic is....

Mijn zoontjes spelen wot de free versie.
Beide een eigen account en op hun eigen pc.

Ze willen graag samen in een "wereld" 'spelen"....

Kan iemand mij aub uitleggen hoe ze dit voor elkaar kunnen krijgen...

zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is waarschijnlijk een tijdelijke bug ivm de wipe-the-world en niet een rule change. Iemand die vergeet een switch weer terug te zetten. Zo was de weekend special gisteren ook nog deels actief 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dylantje2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:29:

Ik speel pas een paar dagen maar is dit wat je bedoelt ?
Platoons

Any player may form a platoon of up to 3 players. Being part of a platoon allows those players to be placed on the same team when the platoon is placed in a battle. Platoons are identified by a shield with a number icon on the team-list, and your platoon members are highlighted with a different color in game to help you find them in the heat of battle.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Dylantje2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:29:
Beste Allemaal..
Ik weet niet waar ik anders moet zoeken.
Dus sorry als het off topic is....

Bij het inlog scherm, kun je een server selecteren. Deze staat standaard op automatisch, als ze allebeide EUR2 selecteren kunnen ze platonen. EUR2 staat in nederland geloof ik wat weer goed voor je ping is.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Dylandtje,

Indien de jongens samen willen spelen in dezelfde rondes, kunnen ze een Platoon starten en dezelfde random battles induiken.
Verder kunnen ze ook een Training room starten als ze echt alleen met(of tegen) specifiek elkaar willen spelen.
-Bijde opties zijn te vonden onder de grote rode knop bovenaan

WoT heeft helaas geen grote open wereld ala WoW of AutoAssault.

[ Voor 9% gewijzigd door Seraoh op 31-07-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
De AMX 50 100 blijft een erg fijne en aangename tank, zeker als je jezelf beheerst en mee gaat in de flow van de match. Niet te vergeten de wrestler stijl mid-air finishing move van mijn 8e kill :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Leuk filmpje :)

In deze Tier ben ik nog lang niet maar vind het erg leerzaam om veel te lezen en te zien over playstyles etc.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Iusedto schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:55:
Leuk filmpje :)

In deze Tier ben ik nog lang niet maar vind het erg leerzaam om veel te lezen en te zien over playstyles etc.
Misschien vind je de filmpjes van Circonflexes en BohemianEagle (ook wel bekend als Jingles) leuk. Vooral de laatste zijn altijd wel interessant om te zien.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
BohemianEagle had ik al gevonden maar die andere nog niet. Bedankt !

Die Bohemian is wel een leuke vent zeg. Erg aangenaam, bizar veel informatie maar hij brengt het op een zeer leuke manier

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wontcachme schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:23:
[...]

Is echt zo. Op deze manier heeft mijn clan de landing gisteren verloren.
Mmm wel bizar dat ze dit niet even melden dan, laten we hopen dat het een bug is. Aangezien je "moeite" hebt gedaan om de landing te veroveren dan mag je als owner toch ook wel enig voordeel verwachten van hetgeen je op dit moment aan het verdedigen ben. Aangezien je elke dag aangevallen wordt.

Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Mooi filmpje psychoclown, zit nu te twijfelen of ik voor de AMX 50 100 of de T69 autoloader moet gaan.
De 2 extra shells van de 50 100 is wel handiger.

+ punten van 50 100
  • 6 shells
  • Meer damage
  • Meer pen
  • Grotere ammo voorraad
  • Iets betere accuracy
- punten van 50 100
  • Heel weinig armor
  • Slechte gun depression & elevation
  • Lange aim time
  • Bijna 2x zo lange drum reload
  • Langere shell reload in drum
+ punten T69
  • Betere armor
  • Sloped turret, kan shells koppen
  • Snelle shell reload in drum
  • Snelle drum reload
  • HEAT ammo met 300 pen
  • Goedkopere shells
  • betere gun depression & elevation
- punten T69
  • 4 shells
  • Lage aim time voor top gun
  • (erg) Lage pen.
  • Lage damage
  • Ammo rack snel beschadigd (volgens wiki)
Zo heb ik het meeste wel gehad denk ik?

Ik neig toch meer naar de 50 100 ook omdat de tanks daarvoor heavy's zijn en bij de US lijn ook een scout (T21) tussen zit terwijl ik helemaal geen scout type bent.
In de US lijn ben ik bij de M7 (die me tegeviel, hele andere speelstijl) en bij de franse ben ik bij de D2.

Jullie meningen?

Vergeten te zeggen het gaat alleen om de tier 8, nog geen plannen voor tier 10 in die tree's.

[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 31-07-2013 12:03 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
T69 is een ammorack op wielen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ligt eraan wat je doel is, een T57 heavy of een 50b. Armor(sort off ) of mobiliteit.

T57 heavy is op dit moment lichtelijk OP en is iets flexibilier in zijn speelstijl dan de 50b ( flanking / assasin role ) Zelf heb ik alleen de T54e1 en vind hem best wel waardeloos ( aaaaaaaaaaaaaaaaaimtime en useless acc ) T69 is daarentegen wel een erg goede tank, maar de 50 100 doet er niet voor onder.

Ik zou eerder kijken naar de gehele lijn en je doel wat je wil bereiken, en vanuit daar je keuzen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 31-07-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja ze zijn allebei erg goed (al kan ik niet uit ervaring spreken voor de T69 en verder) dus eigenlijk is het om het even. De 50 100 is één van mijn favoriete tanks en je kunt er zo ontzetten veel damage mee doen, ~1800 damage per drum met een reload van ~48s als je BIA hebt. De T69 is echt een medium en zo is de drum er ook naar, ~1000 damage per drum met een reload van ~25s als je BIA hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Was vergeten te zeggen, gaat alleen om de tier 8. Die tier 10's hoef ik nog niet eerst maar de IS-8 en 7.

Het is wel effe andere speelstijl dan ik gewend bent, maar dat is denk juist het leuke. Af en toe een 50 seconden pauze en dan weer effe 1800 damage knallen :P, klink nu al erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

T69 is een awesome apparaat. Is mijn favo tankje nu <3

ding is vlot zat en ding heeft 4 shells ja, maar de reload is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Maar even proberen met de franse, zonet de B1 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
dynosu schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:07:
T69 is een awesome apparaat. Is mijn favo tankje nu <3

ding is vlot zat en ding heeft 4 shells ja, maar de reload is lekker snel.
idem hier, ik schiet wel voornamelijk heat en dat is een dure grap :)

maar vind het tot nu toe mn leukste tank, als je heat schiet en een beetje voorzichtig speelt kan je echt belachelijk veel damage doen per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Is het trouwens aan te raden om een premium account te hebben al vanaf de lage levels ?
Zie hier en daar enorme andere meningen erover.

De 1 zegt doe het vanaf T8 en anderen zeggen doe het meteen want +50% tikt gewoon enorm aan.
Las ook iemand die vond dat je het in lage Tiers niet moest doen want weinig XP plus 50% is nog steeds erg weinig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Iusedto schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:36:
Is het trouwens aan te raden om een premium account te hebben al vanaf de lage levels ?
Zie hier en daar enorme andere meningen erover.

De 1 zegt doe het vanaf T8 en anderen zeggen doe het meteen want +50% tikt gewoon enorm aan.
Las ook iemand die vond dat je het in lage Tiers niet moest doen want weinig XP plus 50% is nog steeds erg weinig.
Ja en nee, want obviously scheelt het natuurlijk 50% en dat is een ratio die blijft dus ongeacht hoeveel exp je verdient op de lage tiers je zal er sneller doorheen gaan. Het is echter een kwestie van hoe ervaar je het spel tot nu toe en ben je al bereid daar een tientje voor Premium neer te leggen. Als je het spel erg goed bevalt waarom niet, credits zullen ook iets makkelijker binnenstromen. Het is nog altijd beter dan als nieuwe speler meteen een tier 8 premium tank te kopen omdat je je daar zelf dan geen plezier mee doet (je mist toch veel ervaring) maar je teams ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik denk dat dat niet zozeer een probleem is of het wel genoeg oplevert, maar ik denk dat tier 8 wel een mooie maatstaaf is om te bepalen of je het spel wil blijven spelen en of het het dus waard is om er geld in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ervaar het spel als geweldig en ben blij dat ik het eindelijk het geprobeerd. Of dat zo blijft weet ik natuurlijk niet maar dat is het risico met elke game :)

Ik verdien liever wat meer XP om tanks met geld te kunnen betalen en zo ook bijvoorbeeld verschillende landen te kunnen proberen.
Met gold nu een T8 kopen zal ik nu nooit doen. Is frusterend voor mij en het team waarin je speelt denk ik.

Ik wil (en ga) de game spelend leren en als ik ooit een tank met gold koop is het in de Tier waarin ik speel cq thuis hoor.
Dus T8 zal wel heel lang duren :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraoh
Tier 8 is voor mij redelijk constant een stagnatie punt gebleken... heb heel lang met mn Kingtiger lopen sjokken(dit was voor de introductie van de E-100), de overgang naar de VK4502Ausf. B was eeb godsend en had heel erg van dat ding genoten....
Zit nu te hameren op de AMX50-100, Ferdi, T32, PantherII, IS-3 en KV-4...

Toegegeven, zal waarschijnlijk iets sneller gaan als me op slechts 1tje focus.

[ Voor 13% gewijzigd door Seraoh op 31-07-2013 14:30 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Inrage schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:30:
[...]

Zit met 1200 games zowat of het zelfde niveau, al verschillende tanks geprobeerd en nu ook vooral KV-1S aan het grinden + T35-85, sta op het punt om nu mijn 3e T6 te kopen voor ik naar T7 ga. Per game verdien ik gemiddeld rond de 10-15k.. (soms verlies, soms 20k...) maar toch heb ik nu weer 2mln credits bij elkaar. Dit komt door vorige week non-stop de Churchil I uit te grinden, iedere game kreeg ik 15-45k bonus credits door die actie die toen liep. Dus ik zou ook uitkijken naar soortgelijke bonus credit acties en dan daar even op focussen.

Zelf ga ik vanaf vandaag eens een maandje premium proberen. Dan duurt de grind van tanks die ik minder leuk vind hopelijk toch iets minder lang.
en wat is t/m tier7 de beste moneymaker? speelstijl maakt mij niet uit (arty/heavy/TD) vind alles goed en ben overal even slecht in :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik vindt tier 8's juist altijd wel leuk om te spelen en vlieg hier dan ook vaak doorheen. Vaak blijf ik dan juist langer in de tier 9 hangen.

voor income kun je het beste hier kijken denk ik

vbaddict.net

[ Voor 42% gewijzigd door perpixel op 31-07-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Grappig genoeg, ik zei in het begin ook, tier 8 hoeft niet van mij. Nu heb ik 7 tier 10 tanks ...

Ik zei ook ik koop nooit premium tanks. Inmiddels heb ik alle tier 7 en 8 premium tanks die sinds april vorig jaar te koop zijn. Dus ja ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik koop wel een weekje premium om eens te proberen :)
Blijf voorlopig wel even in T3 tot 5 hangen en vooral de maps eens goed leren.
Heb af en toe echt geen idee waar ik naar toe moet, hehe

Zijn er in hoge Tiers ook nog light tanks nodig of doen anderen de spotting ? (snelle mediums ofzo)
Vind dat scouten echt super leuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
zijn er geen midweek medalhunts meer tegenwoordig?? zie op de wot site al 2 weken niks daarover staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zó bizar rood heb ik nog niet meegemaakt sinds mijn xvm stat werkt, gewoon IEDEREEN rood behalve ik :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zvOYMbw0RLCwxgJ4gXlQg37L/thumb.jpg

het resulteerde uiteraard in een walk in the park voor mij, helemaal omdat ik als Matilda nog eens toptier was ook })

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JFAYRkkTRpLOJw4gBff29Ncd/thumb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 31-07-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
kuwerti schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:31:
[...]

en wat is t/m tier7 de beste moneymaker? speelstijl maakt mij niet uit (arty/heavy/TD) vind alles goed en ben overal even slecht in :O
Voor mij waren alle tanks money makers vanaf de beste gun er op stond, vooral KV-1 en T-34 heb ik een goede winrate en veel avg damage (vooral op de KV-1 dan) op wat ook meestal helpt om veel credits binnen te halen.

Meeste heb ik wel verdiend met die Churchill I actie, kan echter niet meer juist terug vinden wat die was, kreeg constant bonussen van 15-30 tot soms zelfs 45k...

Als noob denk ik dat met sommige mediums maar vooral met de USA TD's en Heavies in het algemeen het meest mee te verdienen valt rond T4-T6. USA TDs omdat ze snel overal bij de actie zijn, veel damage + soms spotting kunnen doen en je sluit zelden een game af zonder kill. Arty vind ik helemaal geen money maker,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Iusedto schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:
Ik koop wel een weekje premium om eens te proberen :)
Blijf voorlopig wel even in T3 tot 5 hangen en vooral de maps eens goed leren.
Heb af en toe echt geen idee waar ik naar toe moet, hehe

Zijn er in hoge Tiers ook nog light tanks nodig of doen anderen de spotting ? (snelle mediums ofzo)
Vind dat scouten echt super leuk :)
Zelf merk ik dat in tier 8+ games met een T4/T5 scout je 9 van de 10 keer waardeloos bent, dit is een combinatie van map en team uiteraard.

M5 grind is voor mij daarom tergend langzaam :/

Kan mij voorstellen dat toen er meer artys waren pre-86 dat de scout meer te doen had dan nu (in ieder geval in publics)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:31:
De AMX 50 100 blijft een erg fijne en aangename tank, zeker als je jezelf beheerst en mee gaat in de flow van de match. Niet te vergeten de wrestler stijl mid-air finishing move van mijn 8e kill :D
Kaap: 'bragger' :D

Nice heur, ik vind autoladers wel errug overpowered btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Denk dat ik misschien ontdekt heb waarom ik met de XVM Stats mod enkel de stats van andere spelers in een game kan zien en niet mijn eigen. Op mijn PC staat .NET Framework 4.0 en blijkbaar is de mod enkel compatibel met Framework 3.5. Heb 4.0 er al proberen afgooien en er 3.5 op te zetten maar dat lijkt niet te lukken.

Iemand die kan bevestigen of je je eigen stats kan zien en .NET Framework 4.0 draait? Je kan dit zien bij Control Panel > Software... dan weet ik of het daar aan ligt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Mr_Size schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:05:
Zó bizar rood heb ik nog niet meegemaakt sinds mijn xvm stat werkt, gewoon IEDEREEN rood behalve ik :D

[afbeelding]

het resulteerde uiteraard in een walk in the park voor mij, helemaal omdat ik als Matilda nog eens toptier was ook })

[afbeelding]
Arme zeehondjes. Dat ze allemaal rood kan natuurlijk te maken hebben dat het allemaal beginnende spelers zijn.

Voor de beste money maker moet je een tank uitzoeken waar jij veel damage mee kan doen. Voor dat ik een premium tank kocht waren dat eerste de M4A3E8 Sherman (easy 8, helaas werd z'n inkomen generft) en daarna de Hellcat.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:05:

[afbeelding]

[afbeelding]
Je had wel goede MM daarvoor zeg, ik kom vaak zulke potjes tegen maar dan is mijn team toch net even wat meer noob dan het andere :P
Mr_Size schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:15:
[...]

Kaap: 'bragger' :D

Nice heur, ik vind autoladers wel errug overpowered btw..
In de juiste handen kunnen ze inderdaad ziek veel damage doen, echter ben je ook wel erg snel in een nadelige situatie wat vaak enige skill vereist om eruit te komen als dat al lukt.
Inrage schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:17:
Denk dat ik misschien ontdekt heb waarom ik met de XVM Stats mod enkel de stats van andere spelers in een game kan zien en niet mijn eigen. Op mijn PC staat .NET Framework 4.0 en blijkbaar is de mod enkel compatibel met Framework 3.5. Heb 4.0 er al proberen afgooien en er 3.5 op te zetten maar dat lijkt niet te lukken.

Iemand die kan bevestigen of je je eigen stats kan zien en .NET Framework 4.0 draait? Je kan dit zien bij Control Panel > Software... dan weet ik of het daar aan ligt of niet...
Dat merkte Shockwave op de vorige pagina ook al op naar aanleiding van je reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Inrage schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:17:

Ik draai al vrij lang .NET 4.0 en heb meestal geen problemen met XVM. Ik heb echter nog niet gespeeld sinds patch 8.7 uit is, dus kan daar weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
psychoclown schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:22:

Dat merkte Shockwave op de vorige pagina ook al op naar aanleiding van je reactie ;)
Dit topic knalt dan ook zo hard vooruit dat het al eens kan gebeuren dat je er over leest, ofwel heb ik het in mijn onderbewust zijn toch opgenomen .... mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:18
Vandaag een belachelijk goede pot gehad schoot echt alles raak (12 van de 12 shells) en deed bijna 10k dmg :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maj.uphus/Great%20110E4%20game.jpg

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wie was me ook alweer?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wargaming’s 15th Anniversary Special

Commanders,

This August marks the 15th year of Wargaming’s presence in the gaming industry. To commemorate this anniversary, we have prepared a lot of great specials for the entire month!

This weekend there will be an absolute blast on the battlefields! Celebrate with us and enjoy great many discounts and sweet bonuses! This is how we’ll be partying this weekend:

Premium Tank: LTP
As a token of our appreciation to our faithful player community, we will be distributing this Soviet Tier III Premium Light Tank on 2nd August to all registered accounts. In addition, every player will get a free garage slot to store the vehicle as well!

Triple Crew Experience for each Battle
During the following days you will have the opportunity to boost up all your crews. Use this opportunity to get some new skills for your tankers!

15% Discount on all Tier X Vehicles
That’s right – this weekend all Tier X vehicles will go for 85% of their usual credit price regardless of type or nation! Now’s the time to get all the steel beast you always wanted!

Up to 30% Discount on Premium Ammo
Ammo reserves depleted? Not a problem – during the following days, all Premium ammunition types will cost up to 30% less! Make sure to resupply your cannons and fill up your storage areas, Commanders!

Up to 50% Discount on Camouflage Patterns
Whether you go for a permanent or a temporary camouflage pattern, you will pay up to half the usual price! Time to apply some war paint on your machines!

50% Discount on Crew (Re-) training and Skill Reset
If you need to train or retrain your crew for a specific vehicle or fix their perks, this weekend you will be able to do it 50% cheaper! The offer is valid for both credit and gold options!

Discounts on Premium Account Time
This weekend the 360 and 180 Days of Premium Account time will be discounted by 15%! In addition to this, 3 Days of Premium Account time will go for the price of one, and 7 Days of Premium Account time will go for the price of three, so for 250 and 650 Gold respectively.

If you are thinking of renewing your account’s Premium status, now is the perfect time to do it!

50% Discount on Garage and Barracks Slots
Want some new tanks but have no space for them? Are your barracks not big enough to accommodate all your crewmen? Buy a few more slots this weekend for half the price!

These bonuses are available from 2nd August 2013, 07:10 CEST to 5th August, 07:00 CEST. Enjoy!

Weekend Missions
In addition to all the hot discounts, there will also be some missions with great rewards for their completion!

Mission #1: Losing is the Only Way
Restrictions: Random battles only

Conditions: Be on the losing team and earn the most base experience (bonuses from Premium Account do not count)

The earned experience must be higher than the following values:
For Tiers I – III: 170 exp
For Tiers IV – VI: 350 exp
For Tiers VII – VIII: 460 exp
For Tiers IX – X: 500 exp

Reward: 50% more experience and credits!

Mission #2: Be a Good Winner

Conditions: Be on the winning team and earn the most base experience (bonuses from Premium Account do not count)

The earned experience must be higher than the following values:
For Tiers I – III: 340 exp
For Tiers IV – VI: 700 exp
For Tiers VII – VIII: 920 exp
For Tiers IX – X: 1000 exp

Reward: Triple crew experience!

Mission #3: Credits for Colours

Conditions: Receive one of the following medals:

Top Gun
Patrol Duty
Crucial Contribution

Reward: Double credit income for the battle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:58
Krijg je dan 600% crew experience als je wint met meer dan 1000 experience, (300% van special, en 300% van mission). Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Winrate 32%, Top tier EFE platoon bij de tegenstanders,
No problem I "GOT" this

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zQXtSvb81VzMPsBH9cqkympG/full.jpg

Mn E-75 gebruikt waarvoor die dient, bouncen. Ook mooi het platoontje opgeruimd :9

[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 31-07-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ThomasG schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:00:
Krijg je dan 600% crew experience als je wint met meer dan 1000 experience, (300% van special, en 300% van mission). Of zie ik dat verkeerd?
Vraag ik mij ook af want dat zou insane zijn!

De special is wel heel erg sweet! Missies zien er erg goed uit, Crew exp bonus, Camo in discount, Crew- en Skill- (re)training, Gold ammo in discount en ook nog eens Premium account in de discount! Helaas heb ik geen tier X tank te koop (enkel een tier 9) maar ik zeg: goede special!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wauw wat een special! vooraal die camo en premium ammo discount is wel weer eens lekker, dat wordt inslaan ;) 3x crew XP is ook errug nice!

Als die Losing is the only way missie vandaag toch al eens van kracht was.. Meerdere matches, met name met de T28 en T28 Prot, met >3K dmg done verloren. 't ging verder redelijk vandaag:

Wins / Battles 15 / 26 57.6%

Avg. / Total Exp. 867 / 35 900
Credits total 798 877

Heb nu de top turret op de T29 en een WR van 78% op die tank. Sweet ;)
Met de T29 maakt het ook niet zoveel uit dat je niet altijd toptier bent. Had net in een T8 match 3100 dmg en heb nog niet eens de topgun. De tank voelt gewoon heerlijk aan en die 90mm gun is al erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Joindry schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:10:
Winrate 32%, Top tier EFE platoon bij de tegenstanders,
No problem I "GOT" this

[afbeelding]
Wauw, je hebt in een random game iemand uit een topclan gekilled, misschien hadden beide nog net 100HP, is dat nou echt zon reden om te patsen :?

Ga dan met GOT clan wars tegen EFE spelen en als je ze dan verslaat, dan heb je wel echt recht om te patsen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-07-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
triple crew xp en top xp in een random.

is het dan basexp*3*3 of basexp+300%+300% en hoe zit het als het een dubbel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:00:
[...]

Wauw, je hebt in een random game iemand uit een topclan gekilled, is dat nou echt zon reden om te patsen :? Ga dan met GOT clan wars tegen EFE spelen en als je ze dan verslaat, dan heb je wel echt recht om te patsen ;)
Neen, ik heb ze beiden gekilled :P en ja daar ben ik een beetje trots op ja. Het is nu eenmaal niet alle dagen dat ik twee spelers met een significant hogere efficiency, in platoon, terug kan sturen naar hun barracks.
En ja ik ben trots dat we, deels door mij, een 32% winrate hebben kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

ThomasG schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:00:
Bijna :) Ectar heeft het uitgelegd op het forum (bron)

Ok so during the weekend there is 3x crew training. We also have the mission "Be a good winner" which rewards 3x crew training.

The calculation for this is as follows

Player gets his own x3 crew experience = x1 base exp as player ordinary receive + 200% exp as bonus = x3 (300% total).
When player additionally complete the mission = x1 base exp + 200% for x3 crew + 200% from mission (because x1 base exp you've already received) = x5 (500%) total.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Joindry schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:08:
[...]
Neen, ik heb ze beiden gekilled :P en ja daar ben ik een beetje trots op ja. Het is nu eenmaal niet alle dagen dat ik twee spelers met een significant hogere efficiency, in platoon, terug kan sturen naar hun barracks.
En, hoeveel HP hadden ze allebei nog en met hoeveel andere tanks schoot je ze dood... Dat je toevallig het uiteindelijke killshot doet zegt niks namelijk, snap je...

Maar goed, tis maar waar je blij van kan worden in dit spelen :+

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-07-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:16:
[...]

En, hoeveel HP hadden ze allebei nog en met hoeveel andere tanks schoot je ze dood... Dat je toevallig het uiteindelijke killshot doet zegt niks namelijk, snap je...

Maar goed, tis maar waar je blij van kan worden in dit spelen :+
Weetje wat, oordeel zelf:

http://wotreplays.com/site/270554#airfield-joindry-e-75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik hoef je replay niet te zien. Ik bekritiseer enkel je initiële patspost waar totaal niet uit op te maken is hoe er gewonnen is.

Is hetzelfde als dat ik ga patsen dat wij met D_TCH van Pirates hebben gewonnen, maar er niet bij vertel dat het een technical victory was. Snap je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
atticus182 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:08:
[...]

Bijna :) Ectar heeft het uitgelegd op het forum (bron)

Ok so during the weekend there is 3x crew training. We also have the mission "Be a good winner" which rewards 3x crew training.

The calculation for this is as follows

Player gets his own x3 crew experience = x1 base exp as player ordinary receive + 200% exp as bonus = x3 (300% total).
When player additionally complete the mission = x1 base exp + 200% for x3 crew + 200% from mission (because x1 base exp you've already received) = x5 (500%) total.
Alsnog sick, x5 crew experience in vrijwel elke battle moet dus wel te halen zijn. Kan ik mooi mijn IS7 naar de 3e skill brengen (nog maar een beetje) en toch ook maar mijn ARL V39 even van stal halen voor een dubbeltje. Meteen ook mijn IS3 maar een goed aantal keer uitlaten want ik zit nog maar 4% verwijderd van de 4e skill! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Kaap schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:16:
[...]

@ Kaap, je kan die info gewoon in zijn post vinden. Hij heeft die 2 tier 9 tanks totaal 3x dmg gedaan.
niet zo'n bijzondere post, maar wel altijd lekker om een 32% winkans game te winnen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Kansloos potje, leuke enige kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
http://ftr.wot-news.com/2...-7-2013-part-2/#more-1340
- Q: “What is the next big thing after physics?” A: “In-game quests, cybersport, reshuffled CWs historical battles, garage battles”

Garage battles lijken me wel zeer interresant net zoals CW historical battles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Moet het niet 'reshuffeld CWs, historical battles' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43
Prima match hoor. Of het nu van een topclan is of gewoon een goede speler zonder clan. In publics is alles anders. Die Foch had je trouwens mooi afgemaakt op het laatste. Zelf had ik ervoor gekozen om de JT te redden door een shell te vangen.

De special die er aan komt vind ik echt top! meteen een hoop inkopen doen :) Ga ik ook eens beginnen aan de amerikaanse TD lijn. lijkt me erg leuk!

Hoe is de 13 90 als moneymaker trouwens? 30% extra maakt een leuke tank om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Echt weer zo spijt van vanavond, vanmiddag een aantal potjes gedaan en die gingen perfect. Vanavond in goede platoons was het zelfs niet te doen, loss na loss zelfs met verschillende goede spelers.
Wel enigszins frusterend dat je gewoon weet dat het ligt aan het team en dat het andere team (credits where credits are due) wel weten hoe ze moeten spelen en goede teamplay laten zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Helaas weinig kunnen spelen, seizoen 5 van de Big Bang Theory was binnen :)

Heb een T3 premium tank gekocht en daarmee een paar potjes gespeeld en dat ging redelijk vond ik zelf.
Mijn kids hebben de game nu ook ontdekt en willen nu ook een account. Eerst maar even wat PC's installeren ben ik bang. Heb gelukkig nog twee ongebruikte DELL XPS 'en staan.
Of ik laat ze T1 en T2 grinden op mijn account :)

Wat mij wel opvalt is dat de T18 in lower levels echt een nachtmerrie was voor mij.
Misschien ga ik ook de T18 -T82- M8A1 etc. lijn eens proberen.
Ziet er op papier erg leuk uit

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 01-08-2013 08:48 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik ben een 2e account gestart om wat lagere tiers te spelen zonder dat ik op mijn normale account steeds uitgemaakt wordt voor sealclubber als mensen naar mijn gespeelde tanks kijken ;) en ben ook die lijn aan het doen. Nu had ik de t18 en t82 al gespeeld, maar was toen via de t40 naar de hellcat gegaan. Nu dus via de m8a1 en JA dat is een leuke tank ;) op dit moment een avarage damage van 850 en een kill/death ratio van 5.6 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik kom inderdaad af en toe players tegen dat ik denk "WTF, ik ben nu al dood? ". Lijkt wel of ze bijna kunnen voorspellen waar je naar toe gaat.

Maar het werkt volgens mij twee kanten op . High levels die naar low gaan doet me weinig. Kan je alleen maar van leren vind ik.
Maar ik zat gisterem met mijn T3 tank in een paar T5 potjes en daar kom je ook behoorlijk veel idioten tegen vond ik. En als ik, met 1 week gameplay, dat al vind dan ben je echt slecht :)

Wat mij het meest verbaasd is het kuddegedrag van spelers. Als je een mooie chokepoint hebt en je killed 1 a 2 spelers dan , gek genoeg, is er niemand die er omheen rijd. Maar zr blijven maar proberen om er doorheen te komen. Echt bizar imo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Iusedto schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:44:
Ik kom inderdaad af en toe players tegen dat ik denk "WTF, ik ben nu al dood? ". Lijkt wel of ze bijna kunnen voorspellen waar je naar toe gaat.

Maar het werkt volgens mij twee kanten op . High levels die naar low gaan doet me weinig. Kan je alleen maar van leren vind ik.
Maar ik zat gisterem met mijn T3 tank in een paar T5 potjes en daar kom je ook behoorlijk veel idioten tegen vond ik. En als ik, met 1 week gameplay, dat al vind dan ben je echt slecht :)

Wat mij het meest verbaasd is het kuddegedrag van spelers. Als je een mooie chokepoint hebt en je killed 1 a 2 spelers dan , gek genoeg, is er niemand die er omheen rijd. Maar zr blijven maar proberen om er doorheen te komen. Echt bizar imo
Wat mij vooral verbaast is het totaal gebrek aan geduld bij een hoop spelers. Als je 1 goede eigenschap zou moeten noemen voor WOT spelers, dan zou geduld mijn keuze zijn.

Zo vaak gezien dat mensen toch een shot willen nemen en vrolijk in de vuurlinie van 4 tanks rijden, i.p.v. te wachten tot de vijandelijke tank dat doet.

Ik zelf ga altijd voor het winnende potje, als ik daarvoor shells moet happen of tanks afleiden zonder schade te doen vind ik dat geen probleem. Dat zijn helaas cijfers die je niet in de rating terug ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik ben blij zat met ongeduldige spelers. Dan wordt er in ieder geval iets gespot.

Wat ik veel vervelender vind is als ik in mijn onzichtbare td ergens sta te snipen en er een heavy met een camo rating van een neon roze flatgebouw achter mij staan.

Dan word ik nog niet eens gespot maar wel afgeschoten omdat ze op hem aan het schieten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja mensen zijn echt ongeduldig, te vaak gewoon in vuurlinie rijden of toch kijken of je dat heuveltje op kan terwijl je weet dat er 3 TD's staan te wachten tot er wat over de heuvel komt |:(

Heb besloten om er maar gold tegenaan te gooien om naar de T69 te komen

Paar potjes gespeeld in de M5 en de M7 maar wat een drama om te moeten scouten in die tiers, is het de map niet die tegen zit heb je wel te maken met teamgenoten waarbij het vermoeden rijst dat bij de geboorte het verkeerde is weggegooid :X

Dus ik ga die exp wel grinden op de Wolverine, Excelsior en de T40

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)