en onderbewapend valt wel mee hoor. Ding heeft genoeg voor zijn tier
Inderdaad, ik ben de T21 enkel aan het dubbelpakken, verder niets. T71 hier kom ik (over een maandje of watSeraoh schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:14:
Als Lighttank/Scout is de T21 inderdaad waardeloos... in mijn eigen ervaring, de enige manier om er een *BEETJE* mee om te gaan is jezelf als CombatDrone voordoen voor een Heavy team mate.
V-Stab, Vents en Shell Rammer, Premium ammo in de Topgun, Stock radio en de Driver en Commander op 100%, en dan alles wat je Designated Heavy aanvalt flink irriteren.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Als ik free XP nodig heb, zet ik al mijn elited tanks de versnelde crewtraining uit en doe dan de dubbels. Dan heb je 't heel wat snellerrgras schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:26:
Sigh.. dan maar even 40k XP vergaren met de Löwe om de T21 te skippen.
Op dit moment heb ik alleen maar een E-50M, E-100, Löwe en T21. Aangezien ik ook nog credits nodig heb blijft er dus maar één optie over: de Löwe.
Maar dat kost je wel een smak met gold.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Als ik free XP nodig heb, zet ik al mijn elited tanks de versnelde crewtraining uit en doe dan de dubbels. Dan heb je 't heel wat sneller
Zojuist mij biggest faal gemaakt/ontdekt, ik grinden voor de IS-8 heb ik bijna 50k xp kom ik er zojuist achter dat hij al geresearched is !?
Kon ik natuurlijk weten omdat ik 20 duizend keer ernaar gekeken heb en ik al accelerate crew training aan kon zetten.

Naja heb ik tenminste 48k xp die ik kan converteren
.
Kon ik natuurlijk weten omdat ik 20 duizend keer ernaar gekeken heb en ik al accelerate crew training aan kon zetten.

Naja heb ik tenminste 48k xp die ik kan converteren
[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 29-07-2013 14:47 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hoe zit dat met dat converten? bij een bepaald aantal xp ofzo? Die optie heeft nog nooit gewerkt bij mij.
Heb je gold voor nodig.Piekartz87 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:53:
Hoe zit dat met dat converten? bij een bepaald aantal xp ofzo? Die optie heeft nog nooit gewerkt bij mij.
Piekartz87 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:53:
En een elite (waarop je alle modules geresearched hebt) tank waar je XP op hebt staan.Fid3lity schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:55:
Heb je gold voor nodig.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Aaah kijk aan, ik zit er wel aan te denken om de matilda voor dat doel te houden.
Ik vind hem wat te traag maar gezien de matchup speelt het wel leuk
Ik vind hem wat te traag maar gezien de matchup speelt het wel leuk
ik zou dat nog niet gebruiken op deze lage tiers. mocht je het gaan gebruiken wacht dan even tot je op eigen houtje tier 8 hebt gehaald. De grinds waar je nu in zit zijn echt niks vergeleken wat je daar mee gaat maken.
Ik denk niet dat hij dat bedoelt, eerder dat hij hem elite wil maken en behouden om credits mee te farmenperpixel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:37:
ik zou dat nog niet gebruiken op deze lage tiers. mocht je het gaan gebruiken wacht dan even tot je op eigen houtje tier 8 hebt gehaald. De grinds waar je nu in zit zijn echt niks vergeleken wat je daar mee gaat maken.
Ik zit helemaal verkeerd te denken volgens mij
Ik zal mij vanavond eerst eens goed inlezen voordat ik hier weer domme opmerkingen ga maken
makkelijke uitleg: als je speelt met een tank bouw je xp op.
Op het moment dat je alle modules+de vervolg tank onderzocht hebt gaat die xp ergens heen. Dit kan of naar je crew(dan vinkje dat boxje boven de crew aan die dan verschijnt) of naar een soort algemeen reserve met allemaal extra xp, maar voordat je dit kunt gebruiken moet je dit eerst converten(onder het knopje "convert experience") en dit kun je met goud doen(let op het verschil tussen goud en zilver. Goud koop je met echt geld of verdien je in speciale evenementen/clan wars). Dan "unlock" je als het waren je free-xp.
Op het moment dat je alle modules+de vervolg tank onderzocht hebt gaat die xp ergens heen. Dit kan of naar je crew(dan vinkje dat boxje boven de crew aan die dan verschijnt) of naar een soort algemeen reserve met allemaal extra xp, maar voordat je dit kunt gebruiken moet je dit eerst converten(onder het knopje "convert experience") en dit kun je met goud doen(let op het verschil tussen goud en zilver. Goud koop je met echt geld of verdien je in speciale evenementen/clan wars). Dan "unlock" je als het waren je free-xp.
Absoluut. De potjes die ik er mee heb gespeeld kom ik op de 1.5k-2k damage uit. Ik speel de MT-25 gewoon niet als een T50-2, maar meer als een flanker/passieve scout. Scouten is ie zeker niet goed meer in. Er zijn betere opties.rgras schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:47:
Is er nog iemand die zijn MT-25 heeft gehouden?
Is het de moeite om te wachten op een discount op xp conversion? Of is dit nog nooit bij de kortingen gekomen?perpixel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:55:
makkelijke uitleg: als je speelt met een tank bouw je xp op.
Ik sta nu op het punt om er eindelijk eens echt geld in te stoppen. Heb bijna mijn eerste T7 tank en vind het nog steeds leuk. Voorlopig wil ik enkel een premium account denk ik. Dan koop ik best gewoon genoeg gold zeker? Als ik het zo lees is dat goedkoper dan de premium account packages te kopen. Of is er een addertje onder het gras?
Moet ik trouwens wachten tot gold in discount komt of gebeurt dat ook nooit?
Afgelopen week tussen de mindere potjes door ook wat lichtpuntjes gezien zoals de Mastery Badge in mijn T-44. Niet zo snel behaald als met de T-43 maar met deze pot had ik het ook wel verdiend 
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat komt volgens mij nooit voor. Overigens is het soms goedkoper om premium packages te kopen, maar dat is een uitzondering.Inrage schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:13:
[...]
Is het de moeite om te wachten op een discount op xp conversion? Of is dit nog nooit bij de kortingen gekomen?
Ik sta nu op het punt om er eindelijk eens echt geld in te stoppen. Heb bijna mijn eerste T7 tank en vind het nog steeds leuk. Voorlopig wil ik enkel een premium account denk ik. Dan koop ik best gewoon genoeg gold zeker? Als ik het zo lees is dat goedkoper dan de premium account packages te kopen. Of is er een addertje onder het gras?
[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 29-07-2013 16:16 ]
Even over de T-43, is dat ding het waard om te kopen?
Is dat ding het waard om te kopen zonder korting?
Ik heb nu een acceptabele winrate op mijn T-34-85 (52% met ruim 200 potten gespeeld), alleen ik zie op tegen het feit dat de top gun op de T-43 dezelfde is als op de T-34-85. En natuurlijk het feit dat de crew indeling op de T-43 weer anders is dan op de T-34-85.
Die blijft hetzelfde tot de T-62A en dan wordt het weer anders
Ik heb nu een acceptabele winrate op mijn T-34-85 (52% met ruim 200 potten gespeeld), alleen ik zie op tegen het feit dat de top gun op de T-43 dezelfde is als op de T-34-85. En natuurlijk het feit dat de crew indeling op de T-43 weer anders is dan op de T-34-85.
[ Voor 61% gewijzigd door mhindrik op 29-07-2013 16:28 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Ja, die is het waard. De T-43 speelt praktisch hetzelfde als de T-34-85, dus als je daar goed mee overweg kunt dan heb je niet zo'n last van de wat mindere gun op T7. De T-44 is ook weer meer van hetzelfde met een betere gun en de T-54 is, als ik de verhalen mag geloven, een beestmhindrik schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:26:
Even over de T-43, is dat ding het waard om te kopen?
Dit, een vriend van mij was er ook eerst skeptisch over maar na de vele verhalen over mijn leuke tijd op de T-43 ook gekocht en ook hij er is erg over te spreken. Over de T-44 was ik er enkel wel snel over uit dat de top gun wel echt veel toevoegd aan de tank.Mr_Size schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:34:
[...]
Ja, die is het waard. De T-43 speelt praktisch hetzelfde als de T-34-85, dus als je daar goed mee overweg kunt dan heb je niet zo'n last van de wat mindere gun op T7. De T-44 is ook weer meer van hetzelfde met een betere gun en de T-54 is, als ik de verhalen mag geloven, een beest
Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel slecht ben in acties volgen, omdat ik ongelofelijk impulsief benInrage schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:13:
[...]
Is het de moeite om te wachten op een discount op xp conversion? Of is dit nog nooit bij de kortingen gekomen?
Gold heeft geen vaste prijs dus is het moeilijk te bepalen wat een aanbieding is(als je meer tegelijk koopt is het goedkoper). Wel zijn er giftshop packages waar je het vaak iets goedkoper kunt krijgen in combinatie met wat andere dingen.Hier kun je ook premium tanks enzo halen. Op het moment ook 30 dagen premium met iets van korting.
Het loont wel om het even na te rekenen, want soms scheelt het niks of ben je zelfs ietsje duurder uit.
https://worldoftanks.eu/gifts/
Verwijderd
*Bericht van algemeen nut*
Had je gisteren al last van slechte teams?
Blijf dan vandaag zeker weg van WoT, want we hebben de kans met 263.4% verhoogd dat 5 (of meer) teammates 0 damage doen, en je als T6 scout (de T21 dan nog wel), het meeste damage doet in een tier 8+ spel!
*Einde bericht*
Blijf dan vandaag zeker weg van WoT, want we hebben de kans met 263.4% verhoogd dat 5 (of meer) teammates 0 damage doen, en je als T6 scout (de T21 dan nog wel), het meeste damage doet in een tier 8+ spel!
*Einde bericht*
Meh, ik ga vanavond hoe dan ook WoT-ten, verpest de voorpret nou nietVerwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:14:
*Einde bericht*
Nou, geweldig... Mijn account is geblokkeerd tot morgenavond..
Zitten we in een tier V-VI match, komt er een PZ III-IV aanzetten met een tier I tank vriendje. Iemand anders had het ook door en ramt die tier I overhoop, terwijl ze beide nog half AFK waren. Beginnen ze vervolgens met z'n 2en op mij te schieten, omdat ik dichtbij stond.
Heb ik ze beide maar afgeschoten met mijn T1, terwijl er nog een teammate op me begon te knallen.
Blijft een fijn spel...
Zitten we in een tier V-VI match, komt er een PZ III-IV aanzetten met een tier I tank vriendje. Iemand anders had het ook door en ramt die tier I overhoop, terwijl ze beide nog half AFK waren. Beginnen ze vervolgens met z'n 2en op mij te schieten, omdat ik dichtbij stond.
Heb ik ze beide maar afgeschoten met mijn T1, terwijl er nog een teammate op me begon te knallen.
Blijft een fijn spel...
Als je van je zelf vindt dat je goed bent dan heb je procentueel meer kans dat je in het "goede" team terecht komt. Dus op iedere pagina van dit forum een nieuw bericht te posten over de matchmaking vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:14:
*Einde bericht*
Straks het pakket met 1 maand premium aanschaffen + gold + credits. Daarna nog eens evalueren en dan misschien genoeg gold kopen voor 6maand premium.
Nog eens over de XVM stats die voor teammates & tegenstanders werken maar niet voor mezelf. Heb nu ongeveer 700 games gespeeld en alle recente waren T5-T6 games dus dat zou toch genoeg moeten zijn om dit te activeren. Zie ook van anderen met '0k' games de stats.
was ook wel te verwachten...- the devs decided to nerf KV-1S, but are choosing how to do that
bron: http://ftr.wot-news.com/2013/07/29/veider-qa/#more-1252
XVM update ongeveer 1x per week. Dus die accounts zouden ouder kunnen zijn. Je kunt in je profiel op service record klikken. Rechtsboven zou moeten staan wanneer xvm voor het laatst geupdate is. Als daar niks staat zul je nog even moeten wachten. In de tussentijd zou je op een site als www.noobmeter.com / www.wotlabs.com / www.mywotstats.com / www.planetwot.com / www.wot-news.com etc. je stats op kunnen zoekenInrage schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:23:
[...]
Nog eens over de XVM stats die voor teammates & tegenstanders werken maar niet voor mezelf. Heb nu ongeveer 700 games gespeeld en alle recente waren T5-T6 games dus dat zou toch genoeg moeten zijn om dit te activeren. Zie ook van anderen met '0k' games de stats.
(man wat zijn er veel stats sites ondertussen...)
Discount op XP conversion is nog nooit voorgekomen.Inrage schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:13:
Premiumaccount is idd de beste optie.Ik sta nu op het punt om er eindelijk eens echt geld in te stoppen. Heb bijna mijn eerste T7 tank en vind het nog steeds leuk. Voorlopig wil ik enkel een premium account denk ik. Dan koop ik best gewoon genoeg gold zeker? Als ik het zo lees is dat goedkoper dan de premium account packages te kopen. Of is er een addertje onder het gras?
Soms zijn er acties dat premiumaccounts goedkoper zijn, bijv. 1 dag of 1 week, deze komen regelmatig voor maar 1 maand is altijd de voordeligste.
Soms is er een korting op een jaar premium welke ook redelijk voordelig uitkomt
Gold komt nooit in discount, ze hebben wel eens gold naar credits discount gehad dus meer credits per gold maar ook dit zie je zelden.Moet ik trouwens wachten tot gold in discount komt of gebeurt dat ook nooit?
Zelf haal(de) ik altijd voor € 20, gold (5500) per maand en dan 2500 omzetten voor maand premium en de rest voor andere zaken.
Laatst voor een jaar premium gehaald dus mijn maandaankopen zitten nu op 1x per 3 maanden ofzo.
[ Voor 26% gewijzigd door ShockWave op 29-07-2013 17:39 ]
Mijn beste pot ooit in WoT was ook met de Matilda, 10 kills en 2300 damage gedaanMr_Size schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:55:
[...]
edit: hier nog een oud screenshot van de Ace Badge met de Mathilda. 1200 dmg gedaan, da's behoorlijk veel met maar 60 dmg per schotDat soort potjes heb ik er regelmatig mee.
[afbeelding]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Ga jezelf nooit verlagen tot teamkilling.Dweebus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:19:
Nou, geweldig... Mijn account is geblokkeerd tot morgenavond..
Blijft een fijn spel...
Dat is exact wat die trollen uitlokken en jij zit met een ban.
Schuif je ego aan de kant, zie dat potje als verloren en verheug je op de volgende.
Je kunt wel denken: "ik zal jouw plezier eens vergallen en jou afknallen", maar die gasten zitten t met een heel andere beleving dan jou te spelen. Je schiet er niets mee op, enige wat je ermee voor elkaar krijgt is een ban voor je zelf.
Beste wat je kunt doen is je battles opnemen en in zo'n geval een ticket indienen (met replay). Gegarandeerd dat zij dan degene zijn die een ban krijgen. Dan ga ik er wel even vanuit dat jezelf dan niet hebt zitten teamkillen, want dan krijg jij ook nog eens een reprimande

Nee hoor, dan krijg je zo'n standaard verhaal terug dat ze een automatisch systeem hebben en dat ze er niets aan kunnen doen, verspilde moeite dus (helaas). Ik spreek uiteraard uit eigen ervaringVerwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:47:
[...]
Beste wat je kunt doen is je battles opnemen en in zo'n geval een ticket indienen (met replay). Gegarandeerd dat zij dan degene zijn die een ban krijgen. Dan ga ik er wel even vanuit dat jezelf dan niet hebt zitten teamkillen, want dan krijg jij ook nog eens een reprimande
Had ik ook een keer en toen heb ik daar weer op gereageerd dat dit wel heel vervelend was en nooit door het automatische systeem gecovered kon worden, waarop de dader alsnog werd gebannedatticus182 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:29:
[...]
Nee hoor, dan krijg je zo'n standaard verhaal terug dat ze een automatisch systeem hebben en dat ze er niets aan kunnen doen, verspilde moeite dus (helaas). Ik spreek uiteraard uit eigen ervaring
Kijk, dat zijn de potjesatticus182 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:35:
Mijn beste pot ooit in WoT was ook met de Matilda, 10 kills en 2300 damage gedaan
[afbeelding]
@Piekartz87: zoals beloofd hier 2 potjes van hoe ik de Matilda speel, 1-tje als top tier en 1-tje als bottom tier:
Top tier: zoveel mogelijk vooraan en wees niet bang om jezelf te showen (helaas wonnen we deze pot niet en hij is verder ook niet zo boeiend, maar toch dik 600 dmg gedaan wat niet heel slecht is voor de Matilda)
http://wotreplays.com/site/266459#sand_river-mr_size-matilda
Bottom tier: zoek een veilige plek en snipe/support zoveel mogelijk. Dat ging me aardig af in deze match waar ik >1K dmg doe en we de pot winnen, dankzij goed werk van ons team in de stad.
http://wotreplays.com/site/266463#highway-mr_size-matilda
Dat moet je voor zijn door in het eerste bericht erbij te zetten dat het automatische systeem niet voldoet in de actie die jij hebt gezien..atticus182 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:29:
Nee hoor, dan krijg je zo'n standaard verhaal terug dat ze een automatisch systeem hebben en dat ze er niets aan kunnen doen, verspilde moeite dus (helaas). Ik spreek uiteraard uit eigen ervaring
Heb ooit een potje gehad waarin 2 arty's in platoon de MM niet naar hun wens vonden wat ze ook duidelijk in de chat lieten blijken.
Nadat de ene zijn platoonmate had afgeschoten zette hij zichtzelf tegen een muur waarna hij een HE shell op zichzelf losliet.
Helaas voor hun was ik net in de buurt en heb altijd replay aanstaan...

Berichtje naar WG omdat damage op platoonmates niet wordt geregistreerd...resultaat leuke ban voor hun van een paar dagen...
Inderdaad, nooit alleen de TK zelf melden maar duidelijk maken dat het vooral om de akties er omheen gaan. 9/10 keer worden ze gebanned (tenzij je Nemean heet, dan wordt je zelf gebannedShockWave schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:57:
[...]
Dat moet je voor zijn door in het eerste bericht erbij te zetten dat het automatische systeem niet voldoet in de actie die jij hebt gezien..
[removed]
Ja die was best wel..................komisch eigenlijk...redwing schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:18:
Inderdaad, nooit alleen de TK zelf melden maar duidelijk maken dat het vooral om de akties er omheen gaan. 9/10 keer worden ze gebanned (tenzij je Nemean heet, dan wordt je zelf gebanned)
Even een 1153xp (2306xp door de x2 event) loss.... Er waren 7 kills gemaakt... 6 door mij...
Defeat
Battle: Arctic Region maandag 29 juli 2013 20:37:25
Vehicle: T54E1
Experience received: 2.306
Credits received: 84.450
Battle Achievements: Top Gun, Hunter, Master Gunner
Defeat
Verwijderd
Wel lekkere credits!wsLy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:55:
Even een 1153xp (2306xp door de x2 event) loss.... Er waren 7 kills gemaakt... 6 door mij...
Defeat
Merkte 't zelf ook bij de T57
Voor een non premium tank is dat echt behoorlijk veel.
Victory!
Map: Mines
Date: maandag 29 juli 2013 21:06:01
Vehicle: Löwe
Exp: 4.686 + Credits: 140.289
Achievements: : Sniper, The Lion of Sinai
Leuke tier 8-9 battle, dik 1600 damage op een M103 door hem elke keer te detracken. Had blijkbaar niet door waar de shells vandaan kwamen, bleef staan en reed pas weg toen ik net voor kill wou gaan.
4858 damage en wat spotted damage.
Victory!
Map: Mines
Date: maandag 29 juli 2013 21:06:01
Vehicle: Löwe
Exp: 4.686 + Credits: 140.289
Achievements: : Sniper, The Lion of Sinai
Leuke tier 8-9 battle, dik 1600 damage op een M103 door hem elke keer te detracken. Had blijkbaar niet door waar de shells vandaan kwamen, bleef staan en reed pas weg toen ik net voor kill wou gaan.
4858 damage en wat spotted damage.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Tja ik had dan ook 6k damage en 6 kills he... en 30% extra voor big and heavy
[ Voor 26% gewijzigd door wsLy op 29-07-2013 21:23 ]
lol, t69 na paar games nu al de leukste tank so far 
Victory!
Map: Sand River
Date: maandag 29 juli 2013 21:18:12
Vehicle: T69
Exp: 4.130 + Credits: 67.056
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "1st Class"
Victory!
Map: Sand River
Date: maandag 29 juli 2013 21:18:12
Vehicle: T69
Exp: 4.130 + Credits: 67.056
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "1st Class"
Wat begon als een redelijke dag met daarnaar een erg slechte periode is uiteindelijk toch nog een redelijk dag geworden.
51 battles gespeeld, 31 gewonnen, 2 draws, 18 losses. 91 kills, 51185xp, 126860 damage (average iets van 2500 per pot) en een WN7 van boven de 2100.
Met de T54E1 flink wat potjes gehad met dubbel XP, dus dat helpt lekker met de grind naar de T57
Ik hoef nog maar 210.000xp bij elkaar te spelen
51 battles gespeeld, 31 gewonnen, 2 draws, 18 losses. 91 kills, 51185xp, 126860 damage (average iets van 2500 per pot) en een WN7 van boven de 2100.
Met de T54E1 flink wat potjes gehad met dubbel XP, dus dat helpt lekker met de grind naar de T57
Teams waren vanavond een drama, maar er is één heel groot lichtpunt: ik heb de T29 gekocht

Wat een goddelijke tank zeg, heb er ff wat free XP tegen aan gegooid om de tracks te researchen zodat ik meteen alle equipment erop kon gooien. Speel nu met de topgun van de M6 erop en dat speelt al heerlijk, grind naar de topgun is gelukkig niet al te lang dus dat wordt snel nog meer feest. Was in de laatste battle high prio target van arty, die me ook heeft weten te killen. Had ondertussen wel al flink wat gespot en dmg uitgedeeld en het team zat ook eens mee, dus toch winnend afgesloten. Daardoor precies 17 van de 34 battles weten te winnen, is wel een aardige reflectie van de avond: totale coin flip elke keer weer

Wat een goddelijke tank zeg, heb er ff wat free XP tegen aan gegooid om de tracks te researchen zodat ik meteen alle equipment erop kon gooien. Speel nu met de topgun van de M6 erop en dat speelt al heerlijk, grind naar de topgun is gelukkig niet al te lang dus dat wordt snel nog meer feest. Was in de laatste battle high prio target van arty, die me ook heeft weten te killen. Had ondertussen wel al flink wat gespot en dmg uitgedeeld en het team zat ook eens mee, dus toch winnend afgesloten. Daardoor precies 17 van de 34 battles weten te winnen, is wel een aardige reflectie van de avond: totale coin flip elke keer weer
De avond begon goed voor mij met een paar leuke potten, daarna een paar faalpotten. Denk nog een goede pot en dan naar bed. 3.5k dubbel... prima! Spel afsluiten en netjes naar bed. niet lang daarna, natuurlijk klaar wakker (zal niet de enige zijn
) Denk ga mijn m103 eens spelen. anderhalf uur gespeeld met dat tankje en 1 pot verloren. Heerlijk! winrate omgebogen van 23% naar 52%
mooi 1k gemiddeld verdeeld over all potten. Prima resultaat met een half stock tankje.
Heb ik alleen nog een vraag voor:
Zojuist de tracks geupgrade en nu sta ik voor een 2 sprong. Ga ik voor de topgun of voor de engine?
De Turret heb ik al, maar vraag me af of die 60k exp het waard is. Voor clanwars heb ik natuurlijk zo snel mogelijk een E5 nodig.
Heb ik alleen nog een vraag voor:
Zojuist de tracks geupgrade en nu sta ik voor een 2 sprong. Ga ik voor de topgun of voor de engine?
De Turret heb ik al, maar vraag me af of die 60k exp het waard is. Voor clanwars heb ik natuurlijk zo snel mogelijk een E5 nodig.
Als je het red met de penn. van de tier IX gun dan zou je de topgun over kunnen slaan, het scheelt 16mm tussen de 2 guns.
Volgens mij kom je tegenwoordig niet zo snel meer als toptier uit in je tier 9 dus kan je meer een ondersteunende rol gaan vervullen dan dat je het voortouw hoeft te nemen.
Heb hem zelf wel op de M103 gehad en vondt het wel een verbetering maarja als je snel op de T110E5 wil komen scheelt het wel 60k.
Nu wat anders, sinds een paar dagen valt het mij op dat ik met mijn Tier 8 tanks en dan vooral de type59 meer in tier 9/10 battles zit dan tier 8/9 battles.
Best wel frustrerend en krijg het dus ook niet voor elkaar om de Type te dubbelen.
Iemand dit ook opgevallen of ligt het aan mij?
Volgens mij kom je tegenwoordig niet zo snel meer als toptier uit in je tier 9 dus kan je meer een ondersteunende rol gaan vervullen dan dat je het voortouw hoeft te nemen.
Heb hem zelf wel op de M103 gehad en vondt het wel een verbetering maarja als je snel op de T110E5 wil komen scheelt het wel 60k.
Nu wat anders, sinds een paar dagen valt het mij op dat ik met mijn Tier 8 tanks en dan vooral de type59 meer in tier 9/10 battles zit dan tier 8/9 battles.
Best wel frustrerend en krijg het dus ook niet voor elkaar om de Type te dubbelen.
Verwijderd
Kan met het tijdstip te maken hebben dat je speelt........ShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:
Ik merk het bijv. met tier X. Als het wat minder druk is op de server, kom je meer tier 8/9 tegen. Bij grote drukte kun je zomaar alleen tier X tanks, 2 scouts en 1 arty hebben
Speelde hem idd voornamelijk in de avonduren.
Gisterochtend wel een ander wtf momentje, samen met User in Platoon hij in zijn tier 10 daarbij nog 1 tier 9 en de rest allemaal 8.
Andere team precies hetzelfde qua MM.
Het was op die nieuwe map Sacred valley en de enemy bleef heerlijk campen vlakbij hun base, zat in mijn arty en had dus doelen genoeg.
Helaas door de nerf niet altijd raak of te laat door de langere shelltraveltime en splash bij de Franse arty's is nu ook helemaal verdwenen lijkt het.
Je shell valt pal naast een tank en doet geen damage meer, nu dus de accuracy weg is wat juist bij de franse nodig was schiet je bijna geen deuk in een pakje boter meer.
Gisterochtend wel een ander wtf momentje, samen met User in Platoon hij in zijn tier 10 daarbij nog 1 tier 9 en de rest allemaal 8.
Andere team precies hetzelfde qua MM.
Het was op die nieuwe map Sacred valley en de enemy bleef heerlijk campen vlakbij hun base, zat in mijn arty en had dus doelen genoeg.
Helaas door de nerf niet altijd raak of te laat door de langere shelltraveltime en splash bij de Franse arty's is nu ook helemaal verdwenen lijkt het.
Je shell valt pal naast een tank en doet geen damage meer, nu dus de accuracy weg is wat juist bij de franse nodig was schiet je bijna geen deuk in een pakje boter meer.
Ik heb hetzelfde idee. Zou kunnen komen doordat er door de lagere operating kosten meer tier X-en rondrijden. Volledig niet onderbouwdShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:
Wilde mij gisteravond maar niet lukken, uiteindelijk maar wat anders gaan doen 
Nog iets van 16k tot top gun op T54E1
Nog iets van 16k tot top gun op T54E1
Het is mij ook opgevallen inderdaad, maar dan met mijn Pz 1c. Sinds 8.7 kom ik zelden in een Tier IV battle, nooit in een Tier III battle en dus vrijwel altijd in Tier V battles. Dat was voorheen heel gevarieerd. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn, maar het riekt naar changes in MMShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:
Met je platoon? De type zou normaal gesproken namelijk nooit in een tier 10 battle moeten komen.ShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:
...
De resultaten van de "Anniversary Manoeuvres – Heavy Tanks Month" schiet niet echt op voor de eu server. De us/ru servers hadden hun resultaten al na drie dagen.
Shuttle st20g5
Ik speel zelden meer alleen, platoon was 2 types en een tier 7 of 8.
Met een normale 8 kan je idd in tier 10 terechtkomen maar niet elke keer en een 7 al helemaal niet.
Heb gehoord dat de boel verplaatst gaat worden naar Duitsland maar hoe of wat verder??
Met een normale 8 kan je idd in tier 10 terechtkomen maar niet elke keer en een 7 al helemaal niet.
Ach WG Europe is heel slecht bezig, geen tot weinig info tijdens en over de campaign, RU en US server waar de top 50 een M60 krijgt en niet de top 30 zoals hier, gebrekkige communicatie op vragen of problemen.Knowuse schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:06:
De resultaten van de "Anniversary Manoeuvres – Heavy Tanks Month" schiet niet echt op voor de eu server. De us/ru servers hadden hun resultaten al na drie dagen.
Heb gehoord dat de boel verplaatst gaat worden naar Duitsland maar hoe of wat verder??
[ Voor 63% gewijzigd door ShockWave op 30-07-2013 09:33 ]
Thanks, zal ze vandaag even bekijken maar op het moment geen tijd voor.Mr_Size schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:33:
[...]
Kijk, dat zijn de potjesKill record van mij in Matilda is 7.
@Piekartz87: zoals beloofd hier 2 potjes van hoe ik de Matilda speel, 1-tje als top tier en 1-tje als bottom tier:
Top tier: zoveel mogelijk vooraan en wees niet bang om jezelf te showen (helaas wonnen we deze pot niet en hij is verder ook niet zo boeiend, maar toch dik 600 dmg gedaan wat niet heel slecht is voor de Matilda)
http://wotreplays.com/site/266459#sand_river-mr_size-matilda
Bottom tier: zoek een veilige plek en snipe/support zoveel mogelijk. Dat ging me aardig af in deze match waar ik >1K dmg doe en we de pot winnen, dankzij goed werk van ons team in de stad.
http://wotreplays.com/site/266463#highway-mr_size-matilda
Ik heb gisteren wel een 10 tal potjes met de matilda gedaan, met die betere gun. Wauw wat een ding haha geweldig. Paar potjes met 4 kills gehad en elke keer wel veel dmg.
Met één pot was ik samen met nog een matilda als laatste over van ons team. Tegen nog zo'n 6 tanks, dik gewonnen alsnog haha. Matilda FTW! zei iemand nog.
Het armor icm die gun, helemaal top. Wel weinig dmg waardoor ik soms nog dood ging.
Zo. Ben ik terug van vakantie, heb ik weer eens wat tijd om WoT te spelen, ligt je internet er zomaar al 3 dagen uit
.
Babs out!
Babs out!
De T30 kan soms zo een leuke tank zijn. gisteren weer een potje gedaan met net geen 6k dmg, 5 kills, 1k spotting dmg en iets van 2k potential dmg. Dat leverde mij 2k xp op (non premium) en 30k credits
Ach, mijn noob weekend is voorbij en heb aadig wat potjes kunnen spelen. Begin de maps te herkennen en weet nu wat meer wat ik wel maar vooral wat ik niet moet doen.
Vooral die kamikaze rushes die iedereen doet in T1 en 2 zijn imo totaal nutteloos.
Heb nu genoeg XP voor een T3 tank.
Maar aangezien ik net een paar dagen speel denk ik dat ik nog even blijf hangen in T1 en T2.
Wat is eigenlijk de bedoeling in lowbie grind ?
Gaj je zo snel mogelijk omhoog of verzamel je XP
Vind het wel een erg vermakelijke game en het is ook wel leuk om weer een newbie in iets te zijn
Vooral die kamikaze rushes die iedereen doet in T1 en 2 zijn imo totaal nutteloos.
Maar aangezien ik net een paar dagen speel denk ik dat ik nog even blijf hangen in T1 en T2.
Vind het wel een erg vermakelijke game en het is ook wel leuk om weer een newbie in iets te zijn
FUMES et CARNES
Belangrijkste zaken om als newbie in het spel onder de knie te krijgen zijn:
1. Weten hoe het spottingsysteem werkt.
2. Weten wat XP oplevert en wat niet.
3. Leren hoe weakspots en armorwaarden (sloping en spaced armor) werken.
Daarna is het een kwestie van ervaring opdoen om je situational awareness op te krikken en leren de spelsituatie in te schatten, zodat je kan voorspellen waar je het meeste voor je team kunt betekenen.
Dat is in de eerste paar tiers niet super belangrijk, maar het is wel een goed oefenterrein, aangezien het wat vergeeflijker is dan bij de hoge tiers.
Tot slot kun je jezelf een voordeeltje geven door bijvoorbeeld de DC modpack te installeren, al dan niet met XVM. Persoonlijk vind ik het wel nuttig om mijn eigen stats te kennen, aangezien dat me extra aanmoedigt om beter te presteren.
1. Weten hoe het spottingsysteem werkt.
2. Weten wat XP oplevert en wat niet.
3. Leren hoe weakspots en armorwaarden (sloping en spaced armor) werken.
Daarna is het een kwestie van ervaring opdoen om je situational awareness op te krikken en leren de spelsituatie in te schatten, zodat je kan voorspellen waar je het meeste voor je team kunt betekenen.
Dat is in de eerste paar tiers niet super belangrijk, maar het is wel een goed oefenterrein, aangezien het wat vergeeflijker is dan bij de hoge tiers.
Tot slot kun je jezelf een voordeeltje geven door bijvoorbeeld de DC modpack te installeren, al dan niet met XVM. Persoonlijk vind ik het wel nuttig om mijn eigen stats te kennen, aangezien dat me extra aanmoedigt om beter te presteren.
Ga zo snel als mogelijk hoger zitten, tier 1,2,3 en 4 zitten meestal niet de grootste tactische breinen tussen.Iusedto schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:31:
Ach, mijn noob weekend is voorbij en heb aadig wat potjes kunnen spelen. Begin de maps te herkennen en weet nu wat meer wat ik wel maar vooral wat ik niet moet doen.
Pas vanaf tier 6 krijg je pas het spel waar WoT om bekend staat, tactische spel tussen tanks en positie.
Tier 5 kan je het ook hebben maar dan zitten spelers die nog de lage tier tactieken (dus campen bij base) hanteren.
Even over iets anders:
Gisteren was het voor mij een dramatisch slechte dag. winrate van net geen 40%
Alleen maar teams met rode spelers en vooral op mijn lage tier games.
Zelfs op mijn tier 8 games kreeg het team het niet voor elkaar. Vooral leuk om zo'n speler te zien die minder dan 1000 battles heeft gedaan,WN7 heeft van 300 en een winrate heeft van 37% in een tier 8 premium tank (IS-6) en op die tank heeft die dan ook nog eens minder dan 37% winrate.

Go home please!
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
Hangt er vanaf, je hebt mensen die zo snel mogelijk naar hogere tiers rushen, of die zowat alles proberen op T1-2. Ik heb een mix van beide gedaan maar tanks geleveld naar hogere tiers en op andere blijven spelen.
De chaos in T1-2 matches is een goede leerschool :-) Ook zijn lagere tiers ideaal om te weten welke tanklijn je leuk lijkt om te spelen (arty, td, ...). Je hebt snel alles geresearched dus kan je veel uitproberen wat ik dan ook gedaan heb (55 verschillende tanks heb ik al gehad blijkbaar).
Nu als ik ooit een deftige rating wil hebben moet ik dat mss niet meer doen :-0 en enkel spelen met de tanks die gewoon lekker spelen. In mijn geval gaat dat vaak om tanks met heel accurate guns ( ik ga door het plafond als een vijandelijke tank zijn volledige flank toont en je hebt perfect geaimed en 3 shells op een rij vliegen alle kanten uit en je mist).
Deze morgen het tegenovergestelde stonden tegenover een paar heavies en maar shells door weakspots pompen is lachen
De chaos in T1-2 matches is een goede leerschool :-) Ook zijn lagere tiers ideaal om te weten welke tanklijn je leuk lijkt om te spelen (arty, td, ...). Je hebt snel alles geresearched dus kan je veel uitproberen wat ik dan ook gedaan heb (55 verschillende tanks heb ik al gehad blijkbaar).
Nu als ik ooit een deftige rating wil hebben moet ik dat mss niet meer doen :-0 en enkel spelen met de tanks die gewoon lekker spelen. In mijn geval gaat dat vaak om tanks met heel accurate guns ( ik ga door het plafond als een vijandelijke tank zijn volledige flank toont en je hebt perfect geaimed en 3 shells op een rij vliegen alle kanten uit en je mist).
Deze morgen het tegenovergestelde stonden tegenover een paar heavies en maar shells door weakspots pompen is lachen
Verwijderd
God ja dat stat syteem moet ik nog eens dringend bekijken want blijkt voor geen meter te werken. Als ik xvm stat opstart krijg ik dll errors maar gisterenavond wat op zitten zoeken maar niet direct iets gevonden.
Heb ook even op de site van dyo gekeken maar niet direct iets gevonden. Iemand die weet waar ik het over heb? Anders zoek ik straks wel even verder op het internet.
Heb ook even op de site van dyo gekeken maar niet direct iets gevonden. Iemand die weet waar ik het over heb? Anders zoek ik straks wel even verder op het internet.
Heb hem al eerder gepost, maar deze is erg prettig voor mensen die XVM niet willen uitvogelen:Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:59:
God ja dat stat syteem moet ik nog eens dringend bekijken want blijkt voor geen meter te werken.
http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/
Bedankt voor alle info.
Ik wil via de light tanks naar de medium duitse tanks gaan
Zo iets als IC 1 en Pz 2 G naar de PZ3 en VK 20.01 en daarna Pz 3/4 maar daarna weet ik het nog niet
Zo iets als IC 1 en Pz 2 G naar de PZ3 en VK 20.01 en daarna Pz 3/4 maar daarna weet ik het nog niet
FUMES et CARNES
Zelf heb ik ook eerst bijna alle t1 en t2s gespeeld, maar eigenlijk begint het idd pas echt leuk te worden vanaf T4 ofzo. Dus ik zou gewoon zien wat je graag speelt en daarvan een land kiezen (soms kan je research van de ene tank op de andere tank gebruiken binnen een zelfde land tussen 2 tanklijnen)Iusedto schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:31:
Misschien best voor Medium, Heavy of TD gaan. Persoonlijk vind ik light veel moeilijker te spelen omdat je meer scouting moet doen en minder damage. En met Arty is er altijd de kans dat je in slaap valt tussen het vuren van 2 shells. Arty is ook zo hard generfed dat je in de helft van de games niks kan doen. +games duren lang want je blijft meestal lang leven.
Free XP kan je best opsparen voor later imo. En op een tank die al elite status is (alles geresearched) op T1 - T3 zou ik niet verder spelen, gewoon verkopen (eerst items demounten die je op een volgende tank nog kan gebruiken)
Zelf ben ik ook nog relatief nieuw maar uit ervaring lijken me om te starten de Russian Heavies (speel ik nu zelf) wel leuk en de American TDs (die T49 zijn vreselijk irritante tegenstanders;))
Ik heb mijn mening een beetje herzien over de T-50, je blijft een easy kill op tier 5 plus maar waar de T-50 uitblinkt is op tier 4, mijn god wat een heerlijk tankje is het daar.
Gisteravond een aantal potjes gespeeld waarvan de meeste, uiteraard in tier 7-8 waren, maar 2 of 3 waren pure tier 4 potjes en deze waren weer geweldig leuk.
Leukste pot was de laatste waar ik 5 kills had.
Gisteravond een aantal potjes gespeeld waarvan de meeste, uiteraard in tier 7-8 waren, maar 2 of 3 waren pure tier 4 potjes en deze waren weer geweldig leuk.
Leukste pot was de laatste waar ik 5 kills had.
Things just happen, what the hell
Ah ok, ik heb een elite ja ...me traktortjeInrage schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:32:
[...]
En op een tank die al elite status is (alles geresearched) op T1 - T3 zou ik niet verder spelen, gewoon verkopen (eerst items demounten die je op een volgende tank nog kan gebruiken)
Ik ga die eens verkopen dan
FUMES et CARNES
Ik zie dat er een paar mensen zijn die allemaal de T69-->T54E1-->T57 lijn aan het doorlopen zijn..
hoe bevalt de T54E1? want ik twijfel tussen de T54E1 en of de Centurion mk7/1..
is de 210 pen te doen? of is het weer net te weinig..
Loltractor verkopen??Iusedto schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:05:
Ah ok, ik heb een elite ja ...me traktortje
Ik ga die eens verkopen dan
Die heb je gratis gehad dus krijg je ook niks voor, kijk eerst even of de guns en engines ook nodig zijn voor een volgende.
Deze omwisselen voor stock en dan pas tank wegdoen, scheelt weer aanschaf in de volgende tank.
Gratis tip voor Newbies....kijk ook eens in je depot als je op tier 4 a 5 zit het is dan een echte schatkamer Alle dingen die je ooit op een tank hebt gehad en niet hebt meeverkocht ligt daar te verstoffen...
Verkoop van alles levert zowaar een hoop op.
Let wel even op of bijv. de radio ook niet op hogere tiers nog te gebruiken is (Fug 12 is al vanaf tier 3 tot tier 10 ofzo).
Heb zelf de T54E1 en de penn. is voldoende voor die tank, frontaal tier 8 geen probleem (werd zelfs voor goldnoob uitgemaakt door een IS-3 driver, tier 9 wat beter mikken en anders flanken als je met meerdere bent.Jip99 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:21:
Ik zie dat er een paar mensen zijn die allemaal de T69-->T54E1-->T57 lijn aan het doorlopen zijn..
Je blijft een medium dus in eerste instantie plek zoeken om ondersteuning te geven.
Autoloaders blijven gewoon een ondersteunende functie houden door de minder penn.
Even snel er in en er uit om de boel op te ruimen.
Centurion heb ik nog niet gekocht maar als ik de penn. van die gun zie dan kan je van iets grotere afstand gaan snipen.
Zondag de Indiënpanzer gekocht en dat is wel een hele leuke medium zeg, afstandsniper pur sang, gundepression
[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 30-07-2013 11:31 ]
Absoluut een Protip, zat zelf tegen de Tiger en de KV aan tegen de tijd dat ik dat doorhad, gelijk een knappe 2 miljoen(!!) credits binnen gesleeptShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:21:
[...]
Gratis tip voor Newbies....kijk ook eens in je depot als je op tier 4 a 5 zit het is dan een echte schatkamer Alle dingen die je ooit op een tank hebt gehad en niet hebt meeverkocht ligt daar te verstoffen...
Verkoop van alles levert zowaar een hoop op.
Let wel even op of bijv. de radio ook niet op hogere tiers nog te gebruiken is (Fug 12 is al vanaf tier 3 tot tier 10 ofzo).
Had je er 's ochtends ook nog voor gewaarschuwdMr_Size schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:25:
Teams waren vanavond een drama, maar er is één heel groot lichtpunt: ik heb de T29 gekocht![]()
Toen had ik 8 potjes gedaan en maar 3 gewonnen (zelfs de T1 kreeg ik na 3 keer proberen niet gedubbeld en kwam enkel in tier 1 potjes...) maar alsnog een WN7 van 2329
Aan de T29 ga je veel lol beleven, zeker wanneer je de top gun erop zet
Yup, speel veel tier 8 om te grinden en om crews te trainen maar de laatste tijd kom ik vaak in zware tier 10 battles. Komt gok ik gewoon door de vakantie waardoor er niet alleen meer mensen spelen maar ook veel op vakantie zullen zijn met als resultaat meer lage tier spelers erbij en de die-hard tier 10 spelers zijn er nog.ShockWave schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:
Heb je de dokan library wel geinstalleerd?Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:59:
God ja dat stat syteem moet ik nog eens dringend bekijken want blijkt voor geen meter te werken. Als ik xvm stat opstart krijg ik dll errors maar gisterenavond wat op zitten zoeken maar niet direct iets gevonden.
Of .net framework 3.5 anders werkt het ook niet..
Persoonlijk vind ik de T54E1 één van de slechtste( minst leuke ) tanks die ik in tijden heb gespeeld. De gun is opzich nog wel oké zoals Schockwave aangeeft zou je in theorie elke tier 8 frontal kunnen pennen.
De praktijk zal leren dat dit vaak niet zal gebeuren door onzin( RNG en de tank ) Het grooste probleem zit hem in de zeer slechte accuracy ( 0,4 ) en de onwijs lange aimtime ( 2, 9 ).
De tank kan niet effectief snipen daar je veel mist en op afstand wordt je pen te laag om effectief iets te pennen. Peekaboo of dergelijke snapshots doen werkt ook niet daar je te lang staat te aimen voor weakspots. Enige waar de tank in uitblinkt( zoals elke autoloader ) is endgame waarbij je achter iedereen kan komen en dan 4 shells in zijn zijkant of achterkant kan mikken en gelijk killen.
Lukt dit niet zit je weer met het reload probleem, 33,7 seconden voor een medium autoloader die te langzaam is om goed weg te komen zoals een 1390 of batchat kan killing zijn. De 50-120 is statswise een veel betere tank ( op zn depression/evelation angles na )
Op dit moment ben ik uit frustratie maar met een full premium setup aan het spelen, dit werkt opzich wel beter daar je het meeste wel kan pennen, maar credits gaan er wel doorheen als warme broodjes. Na de 30% income special ga ik wel weer terug naar 24 AP en 12 APCR load out.
Al moet ik wel vermelden dat ik eigenlijk voornamelijk in tier 10 heb gespeeld ( 75% van de tijd ) en daar is hij het gewoon net niet, ik moet zeggen dat hij in tier 9 games best wel goed zijn ding doet. Aangezien het een monster is tegen tier 8 en lager. Alleen tier 9 en 10 is het grootste probleem.
De praktijk zal leren dat dit vaak niet zal gebeuren door onzin( RNG en de tank ) Het grooste probleem zit hem in de zeer slechte accuracy ( 0,4 ) en de onwijs lange aimtime ( 2, 9 ).
De tank kan niet effectief snipen daar je veel mist en op afstand wordt je pen te laag om effectief iets te pennen. Peekaboo of dergelijke snapshots doen werkt ook niet daar je te lang staat te aimen voor weakspots. Enige waar de tank in uitblinkt( zoals elke autoloader ) is endgame waarbij je achter iedereen kan komen en dan 4 shells in zijn zijkant of achterkant kan mikken en gelijk killen.
Lukt dit niet zit je weer met het reload probleem, 33,7 seconden voor een medium autoloader die te langzaam is om goed weg te komen zoals een 1390 of batchat kan killing zijn. De 50-120 is statswise een veel betere tank ( op zn depression/evelation angles na )
Op dit moment ben ik uit frustratie maar met een full premium setup aan het spelen, dit werkt opzich wel beter daar je het meeste wel kan pennen, maar credits gaan er wel doorheen als warme broodjes. Na de 30% income special ga ik wel weer terug naar 24 AP en 12 APCR load out.
Al moet ik wel vermelden dat ik eigenlijk voornamelijk in tier 10 heb gespeeld ( 75% van de tijd ) en daar is hij het gewoon net niet, ik moet zeggen dat hij in tier 9 games best wel goed zijn ding doet. Aangezien het een monster is tegen tier 8 en lager. Alleen tier 9 en 10 is het grootste probleem.
Volgens mij schrijf je hier zelf al hoe je hem niet moet spelen en wat de zwakke punten zijn. Zelf heb ik deze tank de afgelopen 2 weken veel gespeeld (350k xp) en moet zeggen dat ik het een heerlijke tank vind. Je moet er gewoon altijd voor zorgen dat je:jantje 2 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:50:
Persoonlijk vind ik de T54E1 één van de slechtste( minst leuke ) tanks die ik in tijden heb gespeeld. De gun is opzich nog wel oké zoals Schockwave aangeeft zou je in theorie elke tier 8 frontal kunnen pennen.
- niet alleen bent
- je altijd weg kunt rijden
- niet frontaal tier 10s gaat aanvallen
Dus gewoon als support tank spelen. Wat mij altijd enorm hielp is met het laatste schot een tegenstander te tracken. Daardoor leef je veel langer.
ik heb al redelijk wat games erop zitten (>1600) maar nu zit ik een beetje vast.
Ik heb de KV-1s als hoogste tank. daarnaast nog allemaal andere tankjes van lagere tiers.
Nu ben ik aan het sparen voor de IS, maar jongens. dat ding is duur. 1.2 miljoen ofzo. Wat kan ik nu het beste doen. Steeds maar potjes met de Kv-1s spelen? de vraag is eigenlijk: levert een hogere tier default meer geld op dan de andere tiers?
Ik heb de KV-1s als hoogste tank. daarnaast nog allemaal andere tankjes van lagere tiers.
Nu ben ik aan het sparen voor de IS, maar jongens. dat ding is duur. 1.2 miljoen ofzo. Wat kan ik nu het beste doen. Steeds maar potjes met de Kv-1s spelen? de vraag is eigenlijk: levert een hogere tier default meer geld op dan de andere tiers?
Hoe hoger je komt hoe lastiger wordt om genoeg credits te verdienen en alles wordt duurder.
Het is wel degelijk mogelijk dit zonder Premium Account te behappen (tot tier 7/8) maar hoe beter je presteert hoe makkelijker het is om de creditflow te behouden.
Het is wel degelijk mogelijk dit zonder Premium Account te behappen (tot tier 7/8) maar hoe beter je presteert hoe makkelijker het is om de creditflow te behouden.
Over het algemeen geld wel dat tier 5 het meest verdienend is (op premium tanks na), vooral de KV-1S kan even een schok zijn aangezien die shells meer dan 1k per stuk zijn. Mis je er een significant aantal in een potje dan wordt het lastig om winst te maken.
Zie: http://www.vbaddict.net/s...upby=0&fieldname=creditsn
Zie: http://www.vbaddict.net/s...upby=0&fieldname=creditsn
[ Voor 20% gewijzigd door dramborleg op 30-07-2013 12:42 ]
Deze week krijg je 50% extra crewXP per battle en 50% korting op de duitse lijn Pz II -> Pz IIIa -> Pz III -> Pz III/IV (zie: http://worldoftanks.eu/en...e-special-offer-begins-6/ ) Daarna krijg je 30% korting op de Tier VI/VII tanks.Iusedto schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:24:
Ik ben er gisteren ook meebegonnen en wil in ieder geval de Pz III/IV unlocken.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
*Kan helaas die link niet openen vanaf hier*
hmm, alleen de duitsers?
handig dan... heb alle grijswaarden die ik gekocht heb behouden (stagneerd een beetje met de PantherII en E-75, nog geen Indie en net bij de GWPanther).
Oh well, zal ongetwijfelt ook wel iets van een Credit/Exp income boost in zitten.
hmm, alleen de duitsers?
handig dan... heb alle grijswaarden die ik gekocht heb behouden (stagneerd een beetje met de PantherII en E-75, nog geen Indie en net bij de GWPanther).
Oh well, zal ongetwijfelt ook wel iets van een Credit/Exp income boost in zitten.
Copy/paste uit de link:Seraoh schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:02:
*Kan helaas die link niet openen vanaf hier*
Therefore, for the whole week starting from 29th July 07:10 CEST (GMT +2) until 5th August 07:00 CEST, the following discounts and bonus will be applied to all tanks from the same branch up to and including the German Tiger:
The following tanks will receive a 50% discount:
Tier II light tank Pz.Kpfw. II
Tier III light tank Pz.Kpfw. III Ausf. A
Tier IV medium tank Pz.Kpfw. III
Tier V medium tank Pz.Kpfw. III/IV
The Tier VI and VII tanks of the same branch will receive a 30% discount:
Tier VI medium tank VK 30.01 (H)
Tier VI medium tank VK 36.01 (H)
Tier VII heavy tank Pz.Kpfw. VI Tiger
All of the tanks included in this special will also receive 50% additional crew experience for every battle played with them.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik zag laatst ook een t-34 (de money tank) in een battle met tier 10's.Knowuse schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:06:
[...]
Met je platoon? De type zou normaal gesproken namelijk nooit in een tier 10 battle moeten komen.
Dat is normaal. Net zoals de löwe.Sneezzer schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:08:
[...]
Ik zag laatst ook een t-34 (de money tank) in een battle met tier 10's.
Ik zit op het moment dus echt te twijfelen of ik de top gun op de m103 zou halen of niet, vind t nu ook al echt een geweldige tank.
Iemand suggesties? Het is namelijk wel mooi 60k xp
stel, puur theoretisch, zonder enige vorm van echt plan. Zou ik een 2e account maken waar ik puur en alleen een hellcat op zou spelen. Kan die crew dan ook ook in een premium heavy getrained worden? dat je eerst een t34 aanschaft en deze crew retrained naar de hellcat?
Zit met 1200 games zowat of het zelfde niveau, al verschillende tanks geprobeerd en nu ook vooral KV-1S aan het grinden + T35-85, sta op het punt om nu mijn 3e T6 te kopen voor ik naar T7 ga. Per game verdien ik gemiddeld rond de 10-15k.. (soms verlies, soms 20k...) maar toch heb ik nu weer 2mln credits bij elkaar. Dit komt door vorige week non-stop de Churchil I uit te grinden, iedere game kreeg ik 15-45k bonus credits door die actie die toen liep. Dus ik zou ook uitkijken naar soortgelijke bonus credit acties en dan daar even op focussen.kuwerti schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:29:
ik heb al redelijk wat games erop zitten (>1600) maar nu zit ik een beetje vast.
Zelf ga ik vanaf vandaag eens een maandje premium proberen. Dan duurt de grind van tanks die ik minder leuk vind hopelijk toch iets minder lang.
Ja geen probleem toch? Alleen heb je wel een grotere penalty op je crew XP. Volgens mij krijg je een 80% crew als je de crew voor credits retrained. Gold is altijd 100% crew retrain.perpixel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:29:
stel, puur theoretisch, zonder enige vorm van echt plan. Zou ik een 2e account maken waar ik puur en alleen een hellcat op zou spelen. Kan die crew dan ook ook in een premium heavy getrained worden? dat je eerst een t34 aanschaft en deze crew retrained naar de hellcat?
t34 is een premium dus zou dat theoretisch zonder penalty kunnen. alleen weet ik niet of dat ook tussen verschillende classes kan.
Jippie, de IS-2 wordt tank of the month!! Ik had net afgelopen weekend de Type58 weer terug gekocht om de IS-2 te grinden.
Yup dat kan natuurlijk, het type tank maakt enkel wat uit voor de penalty bij het omtrainen. Zolang de tanks/crewleden van dezelfde natie zijn dan is het geen probleem.perpixel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:29:
Je hebt natuurlijk wel de penalty van het verschil in type crewperpixel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:35:
t34 is een premium dus zou dat theoretisch zonder penalty kunnen. alleen weet ik niet of dat ook tussen verschillende classes kan.
Ik heb zelf ook de M103 en ik heb wel de top gun, dan wordt het echt een beest van een tank.dr34m3dd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:10:
[...]
Dat is normaal. Net zoals de löwe.
Ik zit op het moment dus echt te twijfelen of ik de top gun op de m103 zou halen of niet, vind t nu ook al echt een geweldige tank.
Iemand suggesties? Het is namelijk wel mooi 60k xp
Volgens mij wordt de grind naar de T110E5 dan ook een stuk leuker.
Ik heb ook een beetje geredeneerd dat omdat het mijn eerste Tier 9 is ik liever nog een tijdje op een hoger niveau rondrij voordat ik een Tier 10 koop, nog even wat bijleren en je bemanning wordt ook steeds beter.
Misschien als je al een ervaren Tier 10 speler bent dat je net zo goed gelijk door kan gaan naar de T110E5.
Verschillende classes werkt het niet mee. Normaal koop je een crew voor je tank die je wil (bv T29) en train die dan in de T34 en dan werkt het prima. Alleen een TD crew kun je niet in een HT trainen zonder penalty. Volgens mij krijg je maar half XP op je crew omdat je in de verkeerde class zit. Dus trainen op je T34 en dan op een bepaald moment omzetten naar de hellcat. Wisselen (zonder penalty) is niet mogelijk zonder retrainen .perpixel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:35:
Verwijderd
The Tier VI and VII tanks of the same branch will receive a 30% discount:
Mooi moet ik wat doorgrinden en vlug de Tiger kopen dan.
En bedankt voor de tips rond het stats probleem zal ik deze avond eens bekijken.
Mooi moet ik wat doorgrinden en vlug de Tiger kopen dan.
En bedankt voor de tips rond het stats probleem zal ik deze avond eens bekijken.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 14:23 ]
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat er (tijdelijk?) iets aan de hand is/was met de MM. Gisteravond kwam ik met mijn Panther/M10 in een tier 9 potje. Terwijl je normaal gesproken met de M10 alleen max tier 8 krijgt als tegenstander.atticus182 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:57:
[...]
Het is mij ook opgevallen inderdaad, maar dan met mijn Pz 1c. Sinds 8.7 kom ik zelden in een Tier IV battle, nooit in een Tier III battle en dus vrijwel altijd in Tier V battles. Dat was voorheen heel gevarieerd. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn, maar het riekt naar changes in MM
dat is dan ook een van de beste maps voor scoutsbal130 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:07:
Eerste potje van de dag, heb bijna amx 13 75![]()
[afbeelding]
Misschien is de kans op een T10 potje gewoon 5% en hoger als er niet genoeg andere T10s available zijn voor een T10 only game.
Het is ofwel 5min in queue staan voor ideale MM ofwel instant games met iets meer random factoren maar nog steeds degelijke MM, wat heb je nu liefst?
Het is ofwel 5min in queue staan voor ideale MM ofwel instant games met iets meer random factoren maar nog steeds degelijke MM, wat heb je nu liefst?
Verwijderd
Met MM is er echt wel iets aan de hand in PZ38na al meerdere keren ondertussen gehad dat ik T6-T7 matches terecht wat dus een beetje absurd is. Het enige dat ik kan doen is heel voorzichtig passive scouten. 1 hit en je bent dood en nog geen enkele keer een pen gehad waarbij ik enkel voor volledig in de flank of recht op de achterkant van een tank ga.
Waar kan ik optie aanzetten om turrent en gun eraf te halen voor betere snelheid, acceleratie en camo :-)
Enige nadeel is (en zal met scouten in het algemeen te maken hebben) is dat je volledig afhangt van je team. Niks frustrender dan met toegeknepen billen passive scouting te doen vanalles doen oplichten en je gewoon niemand van je team ziet schieten.
Op op andere matches bengel ik nu vaak onderaan wat soms niet fijn is langs de andere kant mooie gelegenheid om beter te leren spelen want roekeloosheid komt je snel duur te staan.
En geef mij maar zotte MM in plaats van 5-10 min te staan wachten in de queue.
En ik kijk graag naar Bohemian eagle op youtube en zo veel van zijn faal compilaties zijn zo herkenbaar dus lijkt me iets van alle tijden te zijn ongeacht MM of type tank en patch.
Maar weet niet waar ik het idee gezien heb maar MM op skill zou wel geen slecht idee zijn maar daar moeten genoeg spelers voor online zijn natuurlijk dus of het haalbaar is?
Waar kan ik optie aanzetten om turrent en gun eraf te halen voor betere snelheid, acceleratie en camo :-)
Enige nadeel is (en zal met scouten in het algemeen te maken hebben) is dat je volledig afhangt van je team. Niks frustrender dan met toegeknepen billen passive scouting te doen vanalles doen oplichten en je gewoon niemand van je team ziet schieten.
Op op andere matches bengel ik nu vaak onderaan wat soms niet fijn is langs de andere kant mooie gelegenheid om beter te leren spelen want roekeloosheid komt je snel duur te staan.
En geef mij maar zotte MM in plaats van 5-10 min te staan wachten in de queue.
En ik kijk graag naar Bohemian eagle op youtube en zo veel van zijn faal compilaties zijn zo herkenbaar dus lijkt me iets van alle tijden te zijn ongeacht MM of type tank en patch.
Maar weet niet waar ik het idee gezien heb maar MM op skill zou wel geen slecht idee zijn maar daar moeten genoeg spelers voor online zijn natuurlijk dus of het haalbaar is?
Dat is een scout die dat soort MM heeft. Niets mis mee dus behalve dat ze dat eens wat duidelijker ingame aan moeten geven.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:01:
Met MM is er echt wel iets aan de hand in PZ38na al meerdere keren ondertussen gehad dat ik T6-T7 matches terecht wat dus een beetje absurd is.
Het is slim om ervoor te zorgen dat je deze tabel goed bekijkt en snapt : matchmaking chart
[ Voor 18% gewijzigd door redwing op 30-07-2013 15:20 ]
[removed]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)