Tips is moeilijk te zeggen heb er wisseld success mee gehad.
Steek er vooral zo snel mogelijk een van de topguns op, geen grote dmg maar hoge rof om de enemy lastig te vallen. Ook altijd goed angelen, dit ding kan shells bouncen als geen ander indien goed geplaatst.
Meestal push ik met dit dit om de enemy af te leiden zodat andere tanks in het team kunnen klanken.
En als je een andere tegenkomt goed de kleine weakspots kennen want kan echt een ramp zijn als je niet weet waar juist op te schieten, ik ga zelden zelf frontaal met een mathilde heeft vaak geen zin :-)
En Jesus Christus wat een dag was gisteren ik heb nieuwe dieptes gezien verschillende keren bottom tier geweest (vaak 4 T's lager) euh ja wat kan je dan doen he, zelfs gewoon bouncen terwijl je recht op de achterkant van de tank schiet (niks angled maar er recht op). Dan maar passief scouten paar keer wel 2-3rd geweest in xp (die ace badges). Maar dan nog sta je daar minuten lang een ganse heuvel op te lichten vol met tanks zie je gewoon iedereen de andere kant oprijden (whut??).
Ook (ik heb er een screenshot van) verschillende keren echt door en door slechte teams gehad. Iedereen volledig rechts van de map (artic region) terwijl ik en nog 2 andere tanks de andere flank (zuiden) dan maar gaan verdedigen zeker. Ik hoopte dat ze de enemy base zouden rushen met zo veel tanks, nee gaan die halverwege wat defence gaan doen. Natuurlijk weet je al lang op voorhand dat via het zuiden er hopen zware tanks aankomen dus hebben goed de boel opgehouden maar 2 meds en een td zijn geen match voor heavies (T49 is niet zo sterk in headon :-)). Dan rollen de enemy met 4 tanks op de cap point en plots begint iedereen defence defence en terug te rijden in plaats van door te pushen om de enemy base te cappen maar nee stonden nog altijd defence halverwege het noorden en werden 1 voor 1 afgeschoten.
Hoe maar dan ook hoe kan je door 2 tanks afgeschoten worden terwijl ik op de minimap zag dat er 6-7 tanks aan 2 verschillende flanken deze 2 tanks makkelijk konden afmaken.
In ieder geval T49 is een leuk tankje is nu full op en kan een echt beest zijn en je kan er een halve map mee bespelen. Oei andere flank krijgt nu wel veel te verduren even vlug naar daar racen en wat gaan snipen in de flank. XP aan de lopend band zal niet lang duren voor de hellcat.
Wil ook de voor de Amerikaanse heavies gaan maar god wat valt die M3 lee tegen.
favoriete tanks die ik heb of gehad heb:
KV1, stug3, Jagdpanther, VK3601, T49
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 29-07-2013 10:44
]