ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:13:
Ging inderdaad wel lekker, goed samenspel imho
Ik had na mijn break beter weer met jullie kunnen meespelen, maar wilde graag wat hogere tiers spelen.
Maar 't ging weer eens zoals het de laatste weken altijd gaat, mijn eigen stats per tank zijn dan dik in orde, maar krijg continu de verkeerde teams.
Dit gaat eiglk al weken zo......, Al mijn performance stats gaan omhoog, behalve mijn winrate...die daalt alleen maar.
Binnen GOT ook weinig animo voor tier 8-10 platoons. Na de vakantie maar eens rond kijken om naast GOT wat andere platoon mogelijkheden te joinen.
Samenspel was niet verkeerd idd, vooral die pot waar de enemy i.p.v. te cappen ons wilde slachten was een mooi staaltje teamwork. Daar hadden ze zich even lelijk vergist zeg

Hadden ze gecapt dan hadden ze dik gewonnen, nu wonnen wij met 15-11 ofzo.
Ik wil best 8-10 platoons doen, maar heb die tanks nog niet

Inmiddels wel 6 verschillende T8 tanks, dus als je T8's wil dubbelen dan schiet je me maar ff aan. Mijn eerste T9 tank wordt de T30 denk ik en daarna de E-75. T10 ben ik voorlopig nog niet, daar gaan nog wel wat maandjes overheen denk ik omdat ik zoveel lijnen tegelijk speel.
Anoniem: 528731 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:52:
Hmm al dat bashen op mensen met rode win7
Raad eens welk kleurtje ik heb ;-(.
Heb potjes die super gaan en andere waar ik echt wel domme dingen doe.
Langs de andere kant ik speel met nogal veel verschillende tanks omdat ik bepaalde types wil proberen maar sommige gaan me echt niet af (alecto, KV1, M40, luchs) en dit zal vermoedelijk de stats ook geen goed doen. En andere tanks die dan gingen als een raket verkocht om plaats te maken (KV - stug3 -jagdpanther). Het is zelfs zo erg dat ik met de eerste categorie vaak doodga met minimum damage en met de laatste gemiddeld 3-4 tanks bij elkaar schiet en vaak in top dmg sta met af en toe extrame uitschieters
Is er een manier om je stats per tank te bekijken?
Het is hierboven al een paar keer genuanceerd, maar bij deze nog maar een keer: het gaat me voornamelijk om spelers met T8-T10 tanks die > 10K battles hebben gespeeld en dan een WN7 hebben van ruim onder de 1000 (lees 500-800 of nog slechter). Je verwacht namelijk dat mensen na 10K battles toch wel enigszins doorhebben hoe het spelletje gespeeld dient te worden.
Als ik jouw post zo lees dan speel je nog niet zo lang en valt er dus nog een hoop te leren en kan de WN7 alleen nog maar gaan stijgen. Net als jij speel ik veel lijnen tegelijk, dat hoeft niet slecht te zijn voor je stats.
Nu klink ik als een enorme pro, maar dat ben ik niet, want ik leer nog elke dag bij en bovendien heb ik nog geen eens T9 en T10 tanks zoals ik hierboven al vertel. Vanaf dat ik m'n eerste T5/T6 tanks heb zit er bij mij echter wel een duidelijk stijgende lijn in performance. Gisteren toch ook weer een WN7 van 1900 gehaald, terwijl het voor m'n gevoel nog veel beter kon. Kortom: veel blijven spelen en oefenen (platoonen!), dan gaat de WN7 vanzelf omhoog.