Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste
Acties:
  • 73.752 views

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

wontcachme schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:02:
Kan je op de M60 nou ook de crew van de M48A1 zetten zonder penalty zoals normaal gesproken bij een premium tank? Heb nog niet ingelogd sinds dinsdag en kan nu ook niet inloggen.
jup, zeiden wat mensen op onze ts ( uit andere clans ) in ieder geval van wel.

[Voor 11% gewijzigd door dynosu op 26-07-2013 11:04]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En hebben ze eigenlijk ook de credit income zoals een andere premium? Dat zou wel heel lekker zijn, tier 10 spelen en toch geld verdienen.

Speelt padel!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
Het is dan misschien geen M60, maar toch leuk :)

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
Quantor schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:07:
En hebben ze eigenlijk ook de credit income zoals een andere premium? Dat zou wel heel lekker zijn, tier 10 spelen en toch geld verdienen.
Nee dat niet, enige wat een voordeel is is zoals gezegd dat USA medium crew geen penalty krijgt als je ze erop zet zonder te retrainen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Quantor
  • Niet online
Ah dat doe ik al met m'n superpershing, dus dat mis ik dan niet.

Speelt padel!

• psychoclown
Hopen maar op equipment en camo met discount dit weekend want daar heb ik nu een gebrek aan (die M60 kost me gewoon credits omdat ik geen extra medium equipment setje meer had liggen :P).

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Als nog een M60 aan je kill list wilt toevoegen, doe het dan snel. Waarschijnlijk zie je de M60 binnenkort nog minder dan de M48A1.

Hoop dat er een special komt met consumables, die hebben we heel 8.6 niet gehad. Heb geen repair kits meer en volgens mij is de Quality Oil voor mijn type ook op.

Shuttle st20g5

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

atticus182 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:20:
Het is dan misschien geen M60, maar toch leuk :)

[afbeelding]
Vreemd waarom ik die medal niet heb... Die CW Participant heb ik weer wel.

"Oooh Jeroen!"

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
Knowuse schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:57:
Als nog een M60 aan je kill list wilt toevoegen, doe het dan snel. Waarschijnlijk zie je de M60 binnenkort nog minder dan de M48A1.
Hoezo? De M60 is in alle opzichten superior aan de M48. Ik denk dat iedereen die een M60 heeft nooit meer zijn M48 zal spelen.

Trouwens, omdat de M60 een gift/premium tank is staat die sowieso niet in je service-record-kill-list

Babs out!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22
filipy23 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:04:
[...]

Hoezo? De M60 is in alle opzichten superior aan de M48. Ik denk dat iedereen die een M60 heeft nooit meer zijn M48 zal spelen.

Trouwens, omdat de M60 een gift/premium tank is staat die sowieso niet in je service-record-kill-list

Babs out!
Ben ik het niet helemaal mee eens, m48 turret is kleiner, (kleinere tumor) en frontal hull armor is beter. De aimingtime / accuracy / snelheid buff zijn dusdanig klein dat je dat niet tot nauwelijks merkt. m60 is prima tankje maar m48 vind ik wellicht toch wel beter.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Oh, gold is uitbetaald, dikke 15.000G gekregen. Wauw wat een beloning Wargaming! Supervet, bedankt! Volgende keer doen we zeker weer mee! NOT :')

Oh, en ook de NA server heeft de top 50 een M60 gekregen. EU slechts top 30, secondary customers :')

[Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2013 12:21]

"Oooh Jeroen!"

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 09:07
Die 15k gold is voor de clan neem ik aan? Of heb je in je eentje 15k aan gold bij elkaar verdient?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

BramSd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:22:
Die 15k gold is voor de clan neem ik aan? Of heb je in je eentje 15k aan gold bij elkaar verdient?
Voor de clan. Dat mag ik dus gaan verdelen over ongeveer 65 man.

Victory Points naar gold werden omgezet met een 5:1 ratio.

"Oooh Jeroen!"

• BramSd
Kek, ik meen dat IDEAL iets meer dan 400k aan gold te verdelen heeft. Dat tikt toch lekker aan.

Overigens, waar haal je vandaag dat NA server ook de top 50 een M60 geeft?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

wontcachme

You catch me? No you wont

BramSd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:29:
Kek, ik meen dat IDEAL iets meer dan 400k aan gold te verdelen heeft. Dat tikt toch lekker aan.
Lijkt me sterk, wij hebben ook maar iets van 490k gekregen en waren 3e in de lijst :)

[Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 26-07-2013 12:32]

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• User
  • Laatst online: 20:58
wontcachme schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:32:
[...]

Lijkt me sterk, wij hebben ook maar iets van 490k gekregen en waren 3e in de lijst :)
Bij die 400k zit ook het gold uit de treasury. ;)

• BramSd
Ja, dat is alles wat er gedurende de volledige Campaign verdient is, inclusief de pay-out aan het einde.

• Knowuse
filipy23 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:04:
[...]

Babs out!
Zeker niet op alle punten, zie dit draadje voor een vergelijking m48 vs M60. De hull van de M48 is van papier en die van de M60 nog iets dunner. Als ik de M60 had zou ik m'n M48 ook nooit meer spelen, want om nou twee vrijwel identieke tank in je garage te hebben is nutteloos, dus ik zou de M48 verkopen.

Dat een tank niet in me service-record-kill-list staat, bekend nog niet dat ik hem daarom niet zou willen killen :)

Maar mijn punt was eigenlijk dat ik verwacht dat binnenkort niet veel mensen met de M60 meer spelen.

Shuttle st20g5

• psychoclown
Volgens mij zit hem de verwarring in het feit dat je nu steeds zegt dat je verwacht dat de M60 binnenkort (veel) minder gespeeld gaat worden maar in dezelfde post zeg je ook weer dat je zelf de M48 zou verkopen.. I don't get it :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik vind het maar zuur. Vooraf werd gezegd dat VP's naar gold gingen, dat zorgde ervoor dat veel clans toch mee gingen doen ook al zouden ze geen top 30 halen. Want ja, er viel gold te verdienen. En dan met 5:1 afgedaan worden is wel een klap in je gezicht. Zeker als je ziet hoeveel mensen gold/credits uitgegeven hebben aan de lagere tiers (crew/skill retrains/tanks kopen).

1. gold conversie
2. bizar slechte communicatie
3. 40 dagen veel te lang
4. tank reward te makkelijk te beïnvloeden middels diplomacy

Dat zijn 4 redenen waardoor ik denk dat de volgende campaign het aantal deelnemers heel veel minder zal zijn. Ik verwacht dat clans van buiten de top 100 gewoon niet meer mee gaan doen. Geef ze eens ongelijk, er valt niets voor die clans te behalen.

"Oooh Jeroen!"

• Quantor
  • Niet online
Haha dat zag ik ook Kyozu :)

Speelt padel!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 16:39
Kaap schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:43:
Ik vind het maar zuur. Vooraf werd gezegd dat VP's naar gold gingen, dat zorgde ervoor dat veel clans toch mee gingen doen ook al zouden ze geen top 30 halen. Want ja, er viel gold te verdienen. En dan met 5:1 afgedaan worden is wel een klap in je gezicht. Zeker als je ziet hoeveel mensen gold/credits uitgegeven hebben aan de lagere tiers (crew/skill retrains/tanks kopen).

1. gold conversie
2. bizar slechte communicatie
3. 40 dagen veel te lang
4. tank reward te makkelijk te beïnvloeden middels diplomacy

Dat zijn 4 redenen waardoor ik denk dat de volgende campaign het aantal deelnemers heel veel minder zal zijn. Ik verwacht dat clans van buiten de top 100 gewoon niet meer mee gaan doen. Geef ze eens ongelijk, er valt niets voor die clans te behalen.
Even over die diplomacy waar iedereen het steeds over heeft, volgens mij kan WG dat makkelijk afvangen door niet vooraf duidelijk te maken welke positie je minimaal moet halen. (nu kan ik me voorstellen dat je je op positie 20 veilig voelde en daarom best een ander team kan helpen. Maar als je niet weet of je bij 20 veilig bent zul je vaker je eigen belang voorop zetten (en zal er meer backstabbing zijn, hé, het is oorlog he)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Knowuse
psychoclown schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:41:
Volgens mij zit hem de verwarring in het feit dat je nu steeds zegt dat je verwacht dat de M60 binnenkort (veel) minder gespeeld gaat worden maar in dezelfde post zeg je ook weer dat je zelf de M48 zou verkopen.. I don't get it :P
Bij mij staat de M48 in de garage, maar ik speel hem niet. Denk dat dit ook voor veel M60's gaat gebeuren.

Shuttle st20g5

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tier 10 tank verkopen vind ik zonde en doe ik nooit. Maar bijvoorbeeld bij mij staan de 261 en de T62A in mijn garage en die komen er ook niet uit :)

261 is arty en dat wil ik zo min mogelijk spelen
t62a is een tank waar ik nog niet goed mee om kan gaan :)

• BramSd
Het stomme van de Campaign was dat eigenlijk alle VP's gehaald werden in de laatste stage. Neem PZK bijvoorbeeld, die pakte 1 provincie met 10k income en had daarmee ineens 500k VP's te pakken, ofwel de helft van wat je nodig hebt om in de top 30 te komen.

Er was gewoon veel te weinig bekend over wat een goede strategie zou zijn. Dat is slechts 1 voorbeeld van de diep bedroevende communicatie van WG over de Campaign. Vrijwel alle informatie kwam te laat, was onvolledig of is gewoon niet gekomen. Nog altijd hebben ze niets gezegd over wanneer het gold en de M60 uitgekeerd wordt; zelfs nu dat al gebeurd is.

Het wordt zo wel extreem duidelijk dat WG de gehele EU community volstrekt onbelangrijk vindt en er echt niets om geeft.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 12:47
BramSd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:27:
Het stomme van de Campaign was dat eigenlijk alle VP's gehaald werden in de laatste stage. Neem PZK bijvoorbeeld, die pakte 1 provincie met 10k income en had daarmee ineens 500k VP's te pakken, ofwel de helft van wat je nodig hebt om in de top 30 te komen.

Er was gewoon veel te weinig bekend over wat een goede strategie zou zijn. Dat is slechts 1 voorbeeld van de diep bedroevende communicatie van WG over de Campaign. Vrijwel alle informatie kwam te laat, was onvolledig of is gewoon niet gekomen. Nog altijd hebben ze niets gezegd over wanneer het gold en de M60 uitgekeerd wordt; zelfs nu dat al gebeurd is.

Het wordt zo wel extreem duidelijk dat WG de gehele EU community volstrekt onbelangrijk vindt en er echt niets om geeft.
en ergens hoop ik dat ze een volgende keer nog onduidelijker worden zodat er voor clans moeilijker te rekenen is op basis waarvan de tank uitgedeeld gaat worden.
Anders krijgen we weer gerekend en wordt de boel op slot gegooid zoals nu het geval zijn. En laten we eerlijk zijn, daar was toch echt geen bal aan.

Er zullen verschillen zijn tussen de m48 en de m60, maar ik vind ze redelijk vergelijkbaar. En de m48 staat met de maus hier al tijden stof te happen. Ik heb de nodige t10 tanks en ik vind deze toch de minst leuk (en ja dat is persoonlijk :P ).

edit:
of dat ze bij een volgende event de 30 x 100 tanks weggeven aan:

top 1000 meeste dmg tijdens event
top 1000 meeste kills tijdens event
etc.

of een variatie hierop terwijl je ondertussen niet kan zien waar je staat ofzo.

[Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 26-07-2013 13:36]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Als ik de stats zo naast elkaar zie en ik zou tussen beide moeten kiezen, dan zou mijn eerste voorkeur toch naar de M60 uitgaan. Vooral de iets kortere aimtime, gekoppeld aan een kleinere dispersion (wanneer je stil staat) spreekt mij aan. Ik vraag me af wat de mindere hp/t en betere resistance/traverse doen met de overall mobiliteit.

• User
BramSd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:27:

WG is niet alleen traag ten opzichte van de spelers. Ik en een paar anderen wachten al 2 weken op reactie op een werkmail...

Zelfde type mail is ook naar Minsk gegaan, binnen een dag ofzo hadden we reactie. Maar WG EU reageren? Nee hoor! We hebben zelfs geen ontvangstbevestiging oid gekregen. :X

• filipy23
User schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:32:
[...]
WG is niet alleen traag ten opzichte van de spelers. Ik en een paar anderen wachten al 2 weken op reactie op een werkmail...

Zelfde type mail is ook naar Minsk gegaan, binnen een dag ofzo hadden we reactie. Maar WG EU reageren? Nee hoor! We hebben zelfs geen ontvangstbevestiging oid gekregen. :X
Ja EU office is een grote puinhoop. Toen ik op Bovington met Challenger stond te praten maakte hij ook aal een zinspeling daarop. Ze overwogen zelfs het hele WG EU office naar een ander land te verplaatsen. Duitsland zou wat mij betreft een betere locatie zijn idd.

Babs out!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:38
wat een belachelijk slechte teams vanochtend ben na 8 potjes maar opgehouden
1 win aan overgehouden waar ik met 2 andere tot op de laatste seconden een overmacht weggewerkt hebben

en een ander potje had ik toch 4 kills binnen enkele minuten kijk ik naar de scores staan we 5/10 achter

• User
filipy23 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Ja EU office is een grote puinhoop. Toen ik op Bovington met Challenger stond te praten maakte hij ook aal een zinspeling daarop. Ze overwogen zelfs het hele WG EU office naar een ander land te verplaatsen. Duitsland zou wat mij betreft een betere locatie zijn idd.

Babs out!
Het hoofdkantoor in Minsk heeft de zaakjes echt prima voor elkaar. Stuk voor stuk aardige gasten en nooit te beroerd om je ergens mee te helpen, ook al is het hun werk niet. Gasten reageren echt supersnel op mails en dergelijke, en als ze (volgens hun) wat te laat reageren, krijg je direct een serie verontschuldigingen in de mail.

WG EU aan de andere kant... Stelletje trage zakken. (Of je moet Richard/Challenger heten. :P)

• Quantor
  • Niet online
Duitsland een betere locatie? Denk dat Nederland beter geschikt is, wij spreken meer en beter buitenlandse talen dan de Duitsers.

Speelt padel!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:20
serb zit op dit moment in frankrijk. zouden ze allemaal gewoon ontslagen zijn? ;)

• User
Quantor schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:45:
Duitsland een betere locatie? Denk dat Nederland beter geschikt is, wij spreken meer en beter buitenlandse talen dan de Duitsers.
Nee man, volgens WG EU spreken alle Nederlanders prima Duits!

Anoniem: 528731

Alvast bedankt voor de tips zal ik zeker bekijken en ik gebruik al de mod van Dynosu (btw knap werk waarvoor dank) dus daar heb ik precies iets over het hoofd gezien dan en te bekijken deze avond.

Moet ook eens dringend werk maken van platoons zo kan ik nog iets bijleren en dan ga ik heel waarschijnlijk het gevoel hebben dat er mensen met brains in het team zitten.

(noobmode on) is het dan best een channel op te zoeken om zo mensen te vinden? zoals got of dergelijke?

• filipy23
Ilikebananas schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:32:
Als ik de stats zo naast elkaar zie en ik zou tussen beide moeten kiezen, dan zou mijn eerste voorkeur toch naar de M60 uitgaan. Vooral de iets kortere aimtime, gekoppeld aan een kleinere dispersion (wanneer je stil staat) spreekt mij aan. Ik vraag me af wat de mindere hp/t en betere resistance/traverse doen met de overall mobiliteit.
Door de betere resistances trekt de M60 toch sneller op dan de M48. Hij is bovendien ook nog wendbaarder daardoor.

Het enige "voordeel" van de M48 is kleinere commanders cupola en andere front armor. M60 heeft dunnere front armor, maar wel een betere angle. Verder heeft de M60 commander cupola 177mm armor, waar de M48 cupola slechts 50 mm is. Het is dus lastig te zeggen welke "hull-model" uiteindelijk beter is. Wat er dan overblijft is dat de M60 simpelweg accurater en mobieler is.

Babs out!

[Voor 11% gewijzigd door filipy23 op 26-07-2013 14:23]

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Anoniem: 528731 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:18:
Alvast bedankt voor de tips zal ik zeker bekijken en ik gebruik al de mod van Dynosu (btw knap werk waarvoor dank) dus daar heb ik precies iets over het hoofd gezien dan en te bekijken deze avond.

Moet ook eens dringend werk maken van platoons zo kan ik nog iets bijleren en dan ga ik heel waarschijnlijk het gevoel hebben dat er mensen met brains in het team zitten.

(noobmode on) is het dan best een channel op te zoeken om zo mensen te vinden? zoals got of dergelijke?
linksonder kun je channels zoeken (ingame), daar even "gathering" intikken en dan kun je connecten met het GOT-kanaal

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:27
ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:13:
Ging inderdaad wel lekker, goed samenspel imho
Ik had na mijn break beter weer met jullie kunnen meespelen, maar wilde graag wat hogere tiers spelen.
Maar 't ging weer eens zoals het de laatste weken altijd gaat, mijn eigen stats per tank zijn dan dik in orde, maar krijg continu de verkeerde teams.

Dit gaat eiglk al weken zo......, Al mijn performance stats gaan omhoog, behalve mijn winrate...die daalt alleen maar.
Binnen GOT ook weinig animo voor tier 8-10 platoons. Na de vakantie maar eens rond kijken om naast GOT wat andere platoon mogelijkheden te joinen.
Samenspel was niet verkeerd idd, vooral die pot waar de enemy i.p.v. te cappen ons wilde slachten was een mooi staaltje teamwork. Daar hadden ze zich even lelijk vergist zeg }) Hadden ze gecapt dan hadden ze dik gewonnen, nu wonnen wij met 15-11 ofzo.

Ik wil best 8-10 platoons doen, maar heb die tanks nog niet ;) Inmiddels wel 6 verschillende T8 tanks, dus als je T8's wil dubbelen dan schiet je me maar ff aan. Mijn eerste T9 tank wordt de T30 denk ik en daarna de E-75. T10 ben ik voorlopig nog niet, daar gaan nog wel wat maandjes overheen denk ik omdat ik zoveel lijnen tegelijk speel.
Anoniem: 528731 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:52:
Hmm al dat bashen op mensen met rode win7

Raad eens welk kleurtje ik heb ;-(.

Heb potjes die super gaan en andere waar ik echt wel domme dingen doe.
Langs de andere kant ik speel met nogal veel verschillende tanks omdat ik bepaalde types wil proberen maar sommige gaan me echt niet af (alecto, KV1, M40, luchs) en dit zal vermoedelijk de stats ook geen goed doen. En andere tanks die dan gingen als een raket verkocht om plaats te maken (KV - stug3 -jagdpanther). Het is zelfs zo erg dat ik met de eerste categorie vaak doodga met minimum damage en met de laatste gemiddeld 3-4 tanks bij elkaar schiet en vaak in top dmg sta met af en toe extrame uitschieters
Is er een manier om je stats per tank te bekijken?
Het is hierboven al een paar keer genuanceerd, maar bij deze nog maar een keer: het gaat me voornamelijk om spelers met T8-T10 tanks die > 10K battles hebben gespeeld en dan een WN7 hebben van ruim onder de 1000 (lees 500-800 of nog slechter). Je verwacht namelijk dat mensen na 10K battles toch wel enigszins doorhebben hoe het spelletje gespeeld dient te worden.

Als ik jouw post zo lees dan speel je nog niet zo lang en valt er dus nog een hoop te leren en kan de WN7 alleen nog maar gaan stijgen. Net als jij speel ik veel lijnen tegelijk, dat hoeft niet slecht te zijn voor je stats.
Nu klink ik als een enorme pro, maar dat ben ik niet, want ik leer nog elke dag bij en bovendien heb ik nog geen eens T9 en T10 tanks zoals ik hierboven al vertel. Vanaf dat ik m'n eerste T5/T6 tanks heb zit er bij mij echter wel een duidelijk stijgende lijn in performance. Gisteren toch ook weer een WN7 van 1900 gehaald, terwijl het voor m'n gevoel nog veel beter kon. Kortom: veel blijven spelen en oefenen (platoonen!), dan gaat de WN7 vanzelf omhoog.

ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:20:
[...]

linksonder kun je channels zoeken (ingame), daar even "gathering" intikken en dan kun je connecten met het GOT-kanaal
ok thx, ik had er al even iets op proberen te zoeken maar vond bijzonder weinig

• User
Anoniem: 528731 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:37:
[...]

ok thx, ik had er al even iets op proberen te zoeken maar vond bijzonder weinig
Kanaal heet voluit: "Gathering of Tanks"

• psychoclown
Knowuse schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:23:
[...]

Bij mij staat de M48 in de garage, maar ik speel hem niet. Denk dat dit ook voor veel M60's gaat gebeuren.
Ik speel hem ook niet of nauwelijks en eigenlijk enkel met CW's (en daar gebruikten we hem best wel veel). Echter vind ik de tank helemaal niet zo heel slecht, je moet erg veel mee snipen en dan kun je ook nog lekker veel damage halen ook nog. M60 leent zich hier ook erg fijn voor en kan ook nog eens sneller verplaatsen :)

[...]

Het is hierboven al een paar keer genuanceerd, maar bij deze nog maar een keer: het gaat me voornamelijk om spelers met T8-T10 tanks die > 10K battles hebben gespeeld en dan een WN7 hebben van ruim onder de 1000 (lees 500-800 of nog slechter). Je verwacht namelijk dat mensen na 10K battles toch wel enigszins doorhebben hoe het spelletje gespeeld dient te worden.

Als ik jouw post zo lees dan speel je nog niet zo lang en valt er dus nog een hoop te leren en kan de WN7 alleen nog maar gaan stijgen. Net als jij speel ik veel lijnen tegelijk, dat hoeft niet slecht te zijn voor je stats.
Nu klink ik als een enorme pro, maar dat ben ik niet, want ik leer nog elke dag bij en bovendien heb ik nog geen eens T9 en T10 tanks zoals ik hierboven al vertel. Vanaf dat ik m'n eerste T5/T6 tanks heb zit er bij mij echter wel een duidelijk stijgende lijn in performance. Gisteren toch ook weer een WN7 van 1900 gehaald, terwijl het voor m'n gevoel nog veel beter kon. Kortom: veel blijven spelen en oefenen (platoonen!), dan gaat de WN7 vanzelf omhoog.
[/quote]

Bedankt allemaal voor de nuancering alvast makes sense.

Nee klopt nog niet zo lang bezig en in het begin nogal vaak aan het prutsen geweest, alle stats lijken in stijgende lijn te zijn en zeker met wat platooning erbij zou het nog meer stijgen.

Lol juist even wotlabs bekeken en laatste 24 uur 914 WN7 rating dus dus al geel dan. :)

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:20:
Paar keer gedaan maar weinig animo voor Tier 5/6 platoons terwijl dat volgens mij juist de mensen zijn die je nog iets "kan leren" aangezien ze al redelijk wat gespeeld hebben om zover te komen en de weg naar Tier 7+ dan nog erg lang is.

Als ik mezelf als voorbeeld neem: Eerst een tijdje vanilla gespeeld toen J1mbo's mod erbij en nu sinds 8.7 xvm en dynosu's mod pack (thx) erop gezet zodat ik nu ook ingame kan zien hoeveel "rode noobs" ik in mijn team heb. Ik ben nu bezig om mijn Tier5 tanks (KV-1, T1H en StugIII) te grinden, alleen of met vergelijkbare spelers maar het lijkt me leuk/zinvol/leerzaam om eens met een ervaren iemand te spelen (10k+ battles ofzo) die aanwijzingen/tips kan geven. YT filmpjes kijken doe ik ook wel, bv die van kyosu, maar dat is toch anders dan zelf aanwijzingen krijgen ingame. Dusss, als er iemand eens een keer wot-les wil geven dan mag je me toevoegen (wotnaam: oreh75).

Wat is jullie ervaring met matchmaking eigenlijk? Ik schat dat ik in slechts ~25% van de games de top tier tank rijdt terwijl de rest van de games ik tegen +1 of +2 Tiers speel. Als we een platoon zijn lijkt dit percentage trouwens nog lager, eerder richting de 15%. Op zich niet erg hoor, je kan er van leren maar het kan ook verdomde frustrerend zijn, 10x richocet/bounced off en dan zelf met 1 schot >90% damaged...sta je dan met je goede bedoelingen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
lol, als je het zo zegt is de M60 dus gewoon een stuk beter :P
- mobieler & sneller
- accurater
- hull armor niet duidelijk welke beter is: dunner, maar betere angle (hull armor moet je het toch al niet van hebben met een tanks als deze)
- betere cupola armor

Als dat in de praktijk ook zo blijkt te zijn zal die wel generfd gaan worden (of beter nog: de M48 gebuffed O-) )

• Knowuse
Ilikebananas schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:18:
lol, als je het zo zegt is de M60 dus gewoon een stuk beter :P
- mobieler & sneller
- accurater
- hull armor niet duidelijk welke beter is: dunner, maar betere angle (hull armor moet je het toch al niet van hebben met een tanks als deze)
- betere cupola armor

Als dat in de praktijk ook zo blijkt te zijn zal die wel generfd gaan worden (of beter nog: de M48 gebuffed O-) )
Wg nerft geen premium tanks, anderszijds zeggen ze ook dat premium tanks niet beteren mogen zijn dat full ops standaard tanks.....
Denk trouwens dat de M60 verre van OP is, hij zal natuurlijk hele goede stats krijgen, maar dat ligt meer aan het type spelers die in een M60 rond rijden.

Shuttle st20g5

• User
"WG nerft geen premium tanks"

*kuch*Type 59*kuch*
*kuch*Lowe*kuch*

• filipy23
August is coming!

met drie vette missies!

Double Crew Experience

A well-trained crew can improve your vehicle’s performance dramatically, so this weekend your crew will learn faster.

Make your tankers smarter!

Mission: Fear Me!

If you manage to deal at least 3,000 points of damage and destroy at least 3 enemy vehicles in a single random battle, you will automatically be rewarded with double the amount of experience you won for this epic battle.

It is time to get the big guns out!

Mission: Experience Earner

If you manage to earn at least 50,000 experience points in a single day, you will automatically be rewarded with one day of Premium account. Please note: the bonus experience granted for premium accounts and the first victory of the day will count towards the total. However, other bonuses (including that awarded for completing ‘Fear Me!’) will not.

A day lasts 24 hours... are you ready for the challenge?

Of course, this mission can be achieved every day once per account during the offer.

Mission: The Reaver

This mission is for the drivers of Tier IV or higher. Choose your weapon: light, medium or heavy tank, then enter random battles and destroy as many enemies as you can in a single day. A day starts at 07:01 and ends at 07:00 CEST (GMT+2)

If you drive... ...and you destroy... ...you will earn
Light Tank of Tier IV–X 25 enemies in one day Improved Ventilation (Class 1)
Medium Tank of Tier IV–X 50 enemies in one day Improved Ventilation (Class 2)
Heavy Tank of Tier IV–X 50 enemies in one day Improved Ventilation (Class 3)

You can complete this mission with each of the three tank types, but only once per account for each type.

Which are your favourite light, medium and heavy tanks to achieve this mission?

Medal Hunt: Confederate

Each time you earn the Confederate medal by helping your team to destroy enemies, you will automatically earn 15,000 credits. You must have damaged more vehicles (at least six) that were then destroyed by others (or self-destroyed) than anyone else in the battle. The medal is awarded only to the best team-players.

Be the team-mate everyone wants in their team!

50% discount on (re)training

Sometimes, you need to rearrange your crew’s skills to better suit the tactics you have developed. This weekend is the right time to teach new things to your crewmen, whether you use gold or credits!

Unfortunately, “serve coffee” is not available in the list of skills.

50% discount on barrack bunks

Do you need to hire more and more people as your arsenal increases? Provide them a sweet place to sleep for less.

Lights off at 22:00, no mobile phones allowed.

Babs out!

• Knowuse
User schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:32:

*kuch*Type 59*kuch*
*kuch*Lowe*kuch*
Zo min mogelijk :)
De laatste verandering aan de type was trouwens voor sommige een buff en voor andere een nerf.

Edit: Leuke special, typisch dat deze zeggen 2 missies en dat het er 3 zijn.
De "Fear Me!" mission is goed te doen met 3K damage en 3 kills en kan lekker wat opleveren.

Weet niet of ik de 50K op een dag voor de "Experience Earner" misson ga halen, de "The Reaver" mission haal je aan de andere kant een stuk makkelijker denk ik :)

[Voor 36% gewijzigd door Knowuse op 26-07-2013 15:47]

Shuttle st20g5

• psychoclown
Dat zijn nog eens gave specials! Tijd om Ventilation equipment te verdienen, scheelt je echt wel veel credits! :)

• ed31
Frentik schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:09:
[...]
Paar keer gedaan maar weinig animo voor Tier 5/6 platoons terwijl dat volgens mij juist de mensen zijn die je nog iets "kan leren" aangezien ze al redelijk wat gespeeld hebben om zover te komen en de weg naar Tier 7+ dan nog erg lang is.
Als jij en redfenix nou eens allebei gezellig op het kanaal komen, heb je samen al een platoon
problem fixed ;)

Overigens is er sinds heel kort ook een kanaal voor de WOT-forummers , daar zitten ook een leuk aantal serieuze spelers met goede stats. Heb al paar keer leuk geplatooned met lieden van all over europe.
Channel is trouwens password protected om te voorkomen dat de toetsenbordhelden komen zieken....

Channel: Forumites
PW: play4fun

• ed31
Mooie special dit weekend!
En voor degene die de USA autolaoders grinden ook goed nieuws:

http://worldoftanks.eu/en/news/44/big-heavy-american/

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 14:46
Yup top specials, tijd om veel heavies op tier 8 af te schieten :)

Alle vragen hebben een antwoord

• filipy23
psychoclown schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:43:
Dat zijn nog eens gave specials! Tijd om Ventilation equipment te verdienen, scheelt je echt wel veel credits! :)
Ik vraag het me af. Ventilations kosten 25k, 100k en 300k met korting. Als je voor de heavy gaat (300k) moet je ruwweg 25 potjes spelen. Dus je krijgt dan ruwweg 12k bonus per potje, mits je dus 25 potjes op 1 dag speelt.

Begrijp me niet verkeerd, maar 300k verdien je in een potje of 6 met een T8 prem tankje. Het gaat natuurlijk wel aantikken als je 25 potjes met je prem T8 gaat spelen en dan die 50 kills er nog even bij doet :P.

EDIT: Het leuke wordt natuurlijk als je je missies gaat combineren. Je pakt je T8 prem heavy. Meer dan 3 kills per pot haal je dubbele xp, en dan haal je naast je vents ook nog even dat gratis dagje premium erbij. En als je nog wat amerikaanse clippers tegenkomt ook nog wat repairkits?

Babs out!

[Voor 17% gewijzigd door filipy23 op 26-07-2013 16:04]

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 09:13
*LOL*

"Unfortunately, “serve coffee” is not available in the list of skills"
"Lights off at 22:00, no mobile phones allowed."

Comisch xD

ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:47:
[...]

Als jij en redfenix nou eens allebei gezellig op het kanaal komen, heb je samen al een platoon
problem fixed ;)

Overigens is er sinds heel kort ook een kanaal voor de WOT-forummers , daar zitten ook een leuk aantal serieuze spelers met goede stats. Heb al paar keer leuk geplatooned met lieden van all over europe.
Channel is trouwens password protected om te voorkomen dat de toetsenbordhelden komen zieken....

Channel: Forumites
PW: play4fun
Ik ben alvast pro dus zal als ik aanlog en wat tijd hebben zeker op het kanaal komen.

En ook alvast bedankt voor de tip over het andere kanaal.

Btw playersname op wot redfenixs

• Mr_Size
Mooie special zeg! Die double crew XP is natuurlijk altijd welkom. Leuke missions ook, vooral die Fear Me! spreekt me wel aan ;) , En confederate medals haal ik bijna dagelijks, dus het wordt weer lekker credits vergaren!

@Ed31: ben je helderziend ofzo? Inderdaad 50% discount op crew(re)training dit weekend d:)b

• psychoclown
filipy23 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:02:
[...]

Ik vraag het me af. Ventilations kosten 25k, 100k en 300k met korting. Als je voor de heavy gaat (300k) moet je ruwweg 25 potjes spelen. Dus je krijgt dan ruwweg 12k bonus per potje, mits je dus 25 potjes op 1 dag speelt.
Ik pak gewoon mijn 50 100 en ik haal er vaak genoeg 3+ kills mee, betekent dus een stuk minder dan 50 ;)
Daarnaast haal ik ook vaak genoeg meer dan 3k damage op dat ding dus pak ik gelijk twee missies tegelijkertijd.

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-06 19:40
psychoclown schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:52:
[...]

Ik pak gewoon mijn 50 100 en ik haal er vaak genoeg 3+ kills mee, betekent dus een stuk minder dan 50 ;)
Daarnaast haal ik ook vaak genoeg meer dan 3k damage op dat ding dus pak ik gelijk twee missies tegelijkertijd.
Hacks.

Vanavond mn m103 unlocken. Zou ik top gun erbij halen of die gewoon negeren en voor de e5 gaan?

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:32:

*kuch*Type 59*kuch*
*kuch*Lowe*kuch*
*kuch*SuperPershing*kuch*
.
.
.
.*kuch*RussianWGbiasbuff*geef kv5 tegelijk meer snelheid en armor*kuch*

Van het weekend mijn 110 crew maar omtrainen naar de WZ111 en een nieuwe crew in de 110, die tank is toch een blijvertje.. _/-\o_

[Voor 19% gewijzigd door ShockWave op 26-07-2013 18:54]

Star Citizen referralcode

• wontcachme

wontcachme

ShockWave schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:51:
[...]

*kuch*SuperPershing*kuch*
.
.
.
.*kuch*RussianWGbiasbuff*geef kv5 tegelijk meer snelheid en armor*kuch*

Van het weekend mijn 110 crew maar omtrainen naar de WZ111 en een nieuwe crew in de 110, die tank is toch een blijvertje.. _/-\o_
110 is leuk, maar ik vind mijn IS3 toch leuker eigenlijk. Weet niet waarom, maar voor mijn gevoel bounced die meer en de gun is lekkerder qua dmg.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• psychoclown
Ik vond de 110 een prima tank, leuk om een mix van de IS3 en T32 te hebben maar de IS3 en T32 zijn allebei net wat beter in hetgeen waarin ze goed zijn. IS3 heeft gewoon de raw-power en de T32 is meer bouncy :)

De WZ-111 koop ik pas een keer wanneer ik echt wat ruimer zit in de credits, van de week al de T-44 gekocht en na dit weekend ook nog de Hellcat, daarna komt de WZ-111 aan de beurt denk ik.

• dr34m3dd

• dynosu

dynosu

Orly ?

DCMod update :)

===
1.5.2 Update
- Updated: J1mb0′s Crosshair – No shake & Zoomout
- Updated: Statspanel
- Changed: Damagepanel, terug naar iocastan versie 1, andere word niet meer geupdate
- Added: Tank icon remover, deze verwijderd clan icons van tanks. Optional

download @ dcmod link in mijn sig

• ed31
dr34m3dd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:28:
[...]

Hacks.

Vanavond mn m103 unlocken. Zou ik top gun erbij halen of die gewoon negeren en voor de e5 gaan?
Als je puur voor de E5 gaat, dan die gun niet unlocken.
Scheelt je 60K XP en die gun krijg je ook als je de E5 unlocked.
De gun ervoor is goed genoeg (is algemene opinie)

• MikelenniuM
  • Niet online
dynosu schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:40:
DCMod update :)

===
1.5.2 Update
- Updated: J1mb0′s Crosshair – No shake & Zoomout
- Updated: Statspanel
- Changed: Damagepanel, terug naar iocastan versie 1, andere word niet meer geupdate
- Added: Tank icon remover, deze verwijderd clan icons van tanks. Optional

download @ dcmod link in mijn sig
Dank u weer!
Fixed: Last known spot is weer terug
blijft toch altijd handig :)

• Mr_Size
Getverdemme, wat een lekker uurtje WoT was dat zeg:

Wins / Battles 6 / 7 85.7%

Avg. / Total Exp. 1 100 / 14 977
Credits total 237 175

Weet niet wat de gem. dmg was, maar moet zeker wel > 2K zijn geweest :D

• perpixel
  • Laatst online: 01:20
en door naar de 1/16 ronde van de arty funcup. Woensdag weer verder. Waarschijnlijk tegen suicide-division, dat zal wel lastig worden.

• wontcachme

wontcachme

Mr_Size schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:34:
Getverdemme, wat een lekker uurtje WoT was dat zeg:

Wins / Battles 6 / 7 85.7%

Avg. / Total Exp. 1 100 / 14 977
Credits total 237 175

Weet niet wat de gem. dmg was, maar moet zeker wel > 2K zijn geweest :D
Voor mij juist beroerd. Elke keer met de T34 in tier X battles en elke keer hersenloze siemka's die eigenlijk preventief geruimd moeten worden..

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 20:14
Resultaat voor vandaag:
ISU-152: 1 battle, 1 win
Type 59: 12 battles, 12 wins
T69: 4 battles, 0 wins

Ik krijg dat ding vandaag NIET gedubbeld... ook niet in platoonverband...
Maarja ik sluit de dag af met 76,47% winratio, 2270 avg damage en een WN7 van 2174.

Morgen nog maar eens proberen met de T69.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wontcachme schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:06:
[...]

Voor mij juist beroerd. Elke keer met de T34 in tier X battles en elke keer hersenloze siemka's die eigenlijk preventief geruimd moeten worden..
Zo begon het voor mij ook maar wel alsnog 3500+ damage doen, daarna kwamen de wins binnen rollen ;)

[Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2013 21:15]

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:45
Ik kan het nog :P
Victory!
Battle: Sacred Valley vrijdag 26 juli 2013 21:18:51
Vehicle: T110E4
Experience received: 2.488 (x2)
Credits received: 58.613
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Zonder premium

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 22:10
ff vraagje. Zit in in die modpack een mod voor de mini map wie zon groot vierkant op je minimap plaatst met witte lijnen. Wat is daar de functie van ?

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
B-BRAIN schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:16:
ff vraagje. Zit in in die modpack een mod voor de mini map wie zon groot vierkant op je minimap plaatst met witte lijnen. Wat is daar de functie van ?
Rondje is je tanks viewrange waarin je zelf kan spotten. Vierkante is volgens mij maximale afstand dat je tanks nog kan zien.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb ook eindelijk eens een lekkere streak. Al de hele avond bezig om de laatste 15k xp te halen om de Tiger II te unlocken. Het gemiddelde is z'n 2k damage en tussen de 1 en 1.5k xp per match bij winst en ik win veel meer dan ik verlies. Aangezien ik nogal vaak de 1k niet eens haalde in de Tiger I is dit goed voor mij. Don't judge me. :P

Ik begin de Tiger I ook eindelijk leuk te vinden. Met dank aan de Tiger I heb ik eindelijk fatsoenlijk leren anglen tot het punt waar ik niet elke game geammoracked word en de Tiger mantled is min of meer een auto bounce wat ook erg fijn is. Ik wou dat ding eigenlijk meteen verkopen maar ik denk dat ik hem hou. Stiekem is het best wel een beest van een tank. :+

Oh en net de Tiger I elite. *O*
Nu nog z'n 2 miljoen credits. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rgras
  • Niet online
Zodra je de Tiger II hebt wil je de Tiger I meteen verkopen. :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

rgras schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:54:
150mm sloped glacis en 185mm mantled lijken me wel wat ja.
Maar ik ben nu zo gehecht aan mijn Tiger I... O+

Denk dat ik de Tiger I wel verkoop. De crew heeft bijna zijn eerste skill voltooid en die wil ik graag overzetten naar de Tiger II. Zeker omdat crew training goedkoop is dit weekend.

Edit:
I killed loltracktor, met mijn Tiger. Vol een schot in de brandstoftank. :D

Wel verloren omdat mijn team niet deugde maar het was het waard. :+

[Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-07-2013 00:41]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 00:26
Dank je Dynosu (en Coldzero) voor jullie mod pack update :)

WoT/WoWs name: Onarf

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:01:
[...]

150mm sloped glacis en 185mm mantled lijken me wel wat ja.
Maar ik ben nu zo gehecht aan mijn Tiger I... O+

Denk dat ik de Tiger I wel verkoop. De crew heeft bijna zijn eerste skill voltooid en die wil ik graag overzetten naar de Tiger II. Zeker omdat crew training goedkoop is dit weekend.

Edit:
I killed loltracktor, met mijn Tiger. Vol een schot in de brandstoftank. :D

[afbeelding]

Wel verloren omdat mijn team niet deugde maar het was het waard. :+
7 spots met je tiger?
Geen wonder dat je team verloor als je met je Tiger voorraan moet staan...
De vertaling vind ik ook beetje vaag "verloren, vijandelijke basis veroverd"? dan zou je naar mijn idee juist gewonnen hebben.. :+
@User "verloren eigen basis veroverd" zou dan meer op zijn plaats zijn.

[Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 27-07-2013 12:55]

• Mr_Size
rgras schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:54:
Ik heb ze nu allebei, maar alleen de Tiger I is een blijvertje :) Niet dat de Tiger II niet leuk is, maar Tiger I speelt nog lekkerder vind ik. Zat potjes met >3K dmg gespeeld.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Tiger komt ook regelmatig terug in specials met extra income of xp.

• psychoclown
Gistermiddag paar potjes gedaan die super goed gingen maar 's avonds wat potjes in tier 10 waren dramatisch. Net iets meer dan 50% gewonnen maar dan wel alle andere stats dik tevreden over, tevens altijd erg lekker mijn stempel op de matches kunnen drukken. Alleen wel jammer dat mijn platoon gewokn niet genoeg was voor een win :)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

thijsco19

KTM 990 SMT

ShockWave schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:51:
[...]

7 spots met je tiger?
De vertaling vind ik ook beetje vaag "verloren, vijandelijke basis veroverd"? dan zou je naar mijn idee juist gewonnen hebben.. :+
@User "verloren eigen basis veroverd" zou dan meer op zijn plaats zijn.
Is geen standaard battle geweest, het was 'confrontatie' (encounter??).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:51:
[...]

7 spots met je tiger?
Meestal rij ik snel een stukje naar voren naar een goede spot z'n 50m achter waar je een frontlinie kan verwachten. Ik heb al gemerkt dat mensen vaak met z'n allen in een groepje een kant op gaan als niemand de andere kant kiest. Zo probeer ik de lemmingtrein een beetje te breken. Soms werkt het, soms niet...

Het was een encounter op Sand River en ik had de zuidelijke basis. Ik ging naar rechts en ik reed een klein stukje over de heuvel om te spotten waar dus negen tanks aan kwamen rijden. Wij waren met vijf. De andere tien gingen de andere kant op en zijn gewoon gesloopt. Bij mij probeerden ze te winnen door een voor een naar voren te rijden om afgeschoten te worden. Ik stond bij D7 met die tanks terwijl de rest van mijn team gewoon is afgeslacht door een voor een naar voren te gaan en een lading shells te ontvangen. Het vijandelijke team is niet over de heuvel gekomen naast D7 dus het was nogal een vernederend verlies. Gewoon team hun stupiditeit. Als ze hadden gerushed dan was het helemaal snel over geweest.

Maar wel de Loltracktor gesloopt. Hij dacht dat hij wel even over de heuvel kon rijden toen zo ongeveer iedereen al dood was en me kon gaan cirkelen. :+

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22
Is dit een beetje "noob " friendly game ?
Ben op zoek om weer een MMO of iets wat daarop lijkt te spelen

Kan natuurlijk kiezen voor de traditionele maar ik moet zeggen dat World of Tanks of Mechwarrior ( eventueel Hawken) mij erg aanspreken.

- heeft deze game een hoge leercurve ?
- is het een grind game ?
- of meer pay to win ?
- is het populair qua speler aantallen in de EU ?

FUMES et CARNES

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Iusedto schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:39:
Is dit een beetje "noob " friendly game ?
Ben op zoek om weer een MMO of iets wat daarop lijkt te spelen

Kan natuurlijk kiezen voor de traditionele maar ik moet zeggen dat World of Tanks of Mechwarrior ( eventueel Hawken) mij erg aanspreken.

- heeft deze game een hoge leercurve ?
- is het een grind game ?
- of meer pay to win ?
- is het populair qua speler aantallen in de EU ?
-Leercurve is vrij stijl bij wot.
-Om tot een tier 10 te komen moet je inderdaad grinden
-Pay to winn niet echt meer , wat je vroeger alleen met gekocht gold kon kan tegenwoordig ook met verdiende credits behalve premium account
-Spelersaantallen...hmm denk nu op de eu server alleen al een paar miljoen en wereldwijd iets van 10miljoen.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
ja, noobs worden zeer gewaardeerd :+

• wsLy
Sinds donderdag heb ik gewoon zo een slechte teams als ik met de T69 speel dat het gewoon niet leuk is om ermee te spelen.... Donderdag een aantal wins ermee gehad in TC's, ernaar 4 of 5 losses in solo en random, gisteren alleen maar losses ermee gehad en vandaag is het ook maar de vraag of je wint of niet :/ Altijd fijn als je nog 40k moet grinden op een tank en je krijgt dan teams met spelers die te dom zijn om zelfs tetris te spelen ofzo...

Stichting Hobbyserver

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij is dit de meeste schade die ik ooit heb gedaan. Yes, I still suck a bit. :P

Natuurlijk was je team compleet clueless. ;(
Dat is echt iets wat ik gewoon jammer vind aan deze game. De matchmaker is een goed idee omdat random servers uit zou lopen op Maus vs Loltracktor maar zorg er dan voor dat de teams daadwerkelijk gebalanceerd zijn...

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik maakte zonet toch de faal van de eeuw mee.

Ik sta in mijn eentje met een Cromwell, T34 en een T-34-85 te vechten, in mijn Comet. Normaal totaal geen probleem en ik hoor dat ook makkelijk te winnen. Maar vandaag niet, want mijn ally met een T150 vond eerst dat hij mij moest ammo-racken, en zegt sorry. Daarna rijd hij in mijn kont, zodat ik niet na achter kan. En toen schoot hij mij ook nog eens van achteren door mijn koepel heen dood. Om daarna met full health tegen een 3 bijna kapotte tanks dood te gaan zonder damage terug te doen.

Zucht...

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Hebben jullie al improved vents gekregen? Ik heb nu al een tijdje 25 kills gedaan in een T21 (echt een super slechte tank, ik heb er geen enkel goed woord over te vertellen), die ik vandaag gekocht heb. En ik wacht nog steeds op de vents.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

thijsco19

KTM 990 SMT

Word waarschijnlijk pas eind van de dag uitgedeeld denk ik.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Weet iemand eigenlijk of die vents meteen op je voertuig worden gezet of krijg je die in je depot?
Ik zit denk ik zo ongeveer aan de 50 kills voor heavy maar de Tiger zit al vol met uitrusting. Die vents kan ik dan wel weer ergens anders kwijt als ik ze gewoon in het depot krijg.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 13:59
Heb ze net gekregen (in depot) Wel in een potje waarin ik 0 kills had, dus het rammelt een beetje.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Mr_Size
Geen slecht middagje, met al die rode teams :)

Wins / Battles 24 / 43 55.8%

Avg. / Total Exp. 919 / 54 013
Credits total 1 319 692

Lekker wat credits gefarmed en M6 eindelijk bijna op 50% WR.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22
Ok, besloten om te gaan spelen :)

Ziet er toch wel erg leuk uit.
Ben benieuwd , hehe

Eerst maar eens wat guides doorlezen

FUMES et CARNES

• wsLy
Zo.. even Pool's medal op de T110E5 gekregen :P

Welliswaar niet bizar veel damage, nog geen 5k, maar wel verantwoordelijk voor het winnen van de battle... cap was bijna full en toen nog weten te decappen op 98 punten ofzo.

Victory!
Battle: Westfield zaterdag 27 juli 2013 19:57:27
Vehicle: T110E5
Experience received: 6.282 (x2)
Credits received: 74.611
Battle Achievements: Pool's Medal, Top Gun, Scout, Defender, Sniper

[Voor 21% gewijzigd door wsLy op 27-07-2013 20:16]

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Erg lekkere pot, had je in PTS gezeten had je nu mooi 2500 gold met een competitie kunnen winnen (meeste battle hero achievements) :D

• wsLy
psychoclown schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:31:
Erg lekkere pot, had je in PTS gezeten had je nu mooi 2500 gold met een competitie kunnen winnen (meeste battle hero achievements) :D
Damn.. das jammer :P

Stichting Hobbyserver

• WeeDzi
  • Laatst online: 15:47
Ik heb laatst DC mod ook ff geinstalleerd, had hiervoor AIOMOD die ook wel ok was maar vind DC mod wel prettiger. Enige wat ik mis dat de zoom net een standje te weinig heeft is dat aan te passen??

en ik heb sinds installatie van de mod last van dat ik blijf hangen in de intro van het gevecht, de 2 lisjtjes me tanks zie ik staan meestal niet helemaal gevuld. dan hoor ik het klokje aflopen en de tanks gaan rijden maar ik zit nog steeds in dat intro schermpje :X komt dat iemand bekend voor. Heb het pas sinds installatie van de DC mod. geen idee of het direct te linken is aan dc mod of aan vs 0,8,7

• dr34m3dd
http://ftr.wot-news.com/2...senting-weserhutte-tiger/
http://ftr.wot-news.com/2...serhutte-tiger-next-step/

Dat word de volgende t10 prem tank gedoe hoor.

[Voor 22% gewijzigd door dr34m3dd op 27-07-2013 20:48]

Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee