Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste
Acties:
  • 73.752 views

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:22
Deze werkt inderdaad perfect, Bedankt :D

https://www.flickr.com/photos/jordymullink/

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

graag gedaan beiden :)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Bijna mijn xp record verbroken, stond aan het einde tegenover IS-6 en toen viel m'n verbinding weg :(
Toen m'n verbinding weer terug kwam stond ik tussen een paar heuveltjes met was minder hp en was het zo laggy dat ik niet meer kon spelen :(

Defeat!
Map: El Halluf
Date: 24 July 2013 22:31:57
Vehicle: Type 59
Exp: 1,605 + Credits: 132,033
Achievements: : Top Gun, Defender

Shuttle st20g5

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:42
Knowuse schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:11:
Bijna mijn xp record verbroken, stond aan het einde tegenover IS-6 en toen viel m'n verbinding weg :(
Toen m'n verbinding weer terug kwam stond ik tussen een paar heuveltjes met was minder hp en was het zo laggy dat ik niet meer kon spelen :(

Defeat!
Map: El Halluf
Date: 24 July 2013 22:31:57
Vehicle: Type 59
Exp: 1,605 + Credits: 132,033
Achievements: : Top Gun, Defender
Wauw! dat is ontzettend zuur... Had je het potje wel nog kunnen winnen? Zou graag de replay zien :)

Vanavond lekker veel platoontjes gedaan. Veel gewonnen en lekkere scores. Dan zie je maar waar je met een beetje teamwork komt. Een mooi pot blijft me bij dat we met 3 man sterk het midden oprollen, daarna het zuiden sandwichen en vervolgens het noorden verdedigen totaal 12 kills halen.

• Knowuse
oosterhofjf schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:48:
[...]

Wauw! dat is ontzettend zuur... Had je het potje wel nog kunnen winnen? Zou graag de replay zien :)

Vanavond lekker veel platoontjes gedaan. Veel gewonnen en lekkere scores. Dan zie je maar waar je met een beetje teamwork komt. Een mooi pot blijft me bij dat we met 3 man sterk het midden oprollen, daarna het zuiden sandwichen en vervolgens het noorden verdedigen totaal 12 kills halen.
Had dat potje net kunnen winnen, IS-6 had nog 600hp over en ik ook zo iets. Alleen had ik nog maar 2 gold shells en 2 he shells over. Voordat ik die lag had, was ik hem net aan het flanken. Toen de lag over was, was ie hull down aan het cappen en waren mijn opties beperkt. Kan die replay wel opzoeken, maar zou niet weten waar ik hem moet uploaden.

Anyways de Tortoise ging lekker vanavond en ben er klaar mee *O*
Researched:
FV215b (183) researched. Undistributed experience spent: 235000. Free Experience spent: 0.

Shuttle st20g5

Anoniem: 517243

Bedankt voor het snelle aanpassen van de DC modpack. Wordt zeer gewaardeerd _/-\o_

• dynosu

dynosu

Orly ?

Anoniem: 517243 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 03:13:
Bedankt voor het snelle aanpassen van de DC modpack. Wordt zeer gewaardeerd _/-\o_
Graag gedaan en er komt nog meer aan de komende dagen. Sowieso nog een kleine bugfix vanavond en ik hou de updates van de mods in de gaten.

Gisteren ook de E-25 nog gehaald. Ding is wel geinig, lekker snel en wendbaar en prima mee te spelen.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:37:
Gisteren ook de E-25 nog gehaald. Ding is wel geinig, lekker snel en wendbaar en prima mee te spelen.
Hmm ik twijfel nog :) wil eerst in ieder geval de SP verkopen voordat ik weer veel Gold uit ga geven :P

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
Mijn allerlaatste video van de T-43, het tankje is ingeruild voor de T-44 :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
psychoclown schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:07:
Mijn allerlaatste video van de T-43, het tankje is ingeruild voor de T-44 :)
"7 kills, not bad" :P haha dat is zeker niet slecht inderdaad! Leuke video's altijd, daar leer ik ook weer wat van :) thanks!

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• MikelenniuM
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 517243 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 03:13:
http://i.fokzine.net/s/yes_new.gif http://i.fokzine.net/s/yes_new.gif

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 20:14
Gisteren samen met timea11 en wapper de t69 gespeeld, ging erg lekker. Nu nog maar 70k tot de t54e1, prioriteit ligt dus op het snel behalen van dat ding, npg even gebruik maken van de special.

Stichting Hobbyserver

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 09:07
Willaaam schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:26:
Ik heb wel het gevoel dat ze stiekem iets gedaan hebben aan de accuracy of aan de RNG. Ik schiet sinds de 8.7 patch weer net zo scheef met m'n T-150 als voor 8.6.

Daarnaast zijn er wel erg veel idioten online nu. Net hadden we vijf T7 afk's en de enemy nul. Dat zijn wel voorvallen die emotie veroorzaken. Maar dat is altijd rond de patches.
ik heb het zelfde met de accuracy, in 8.6 was bijna ieder kanon een laser.. en nu weer wat meer mis.. zoals in 8.5

• Jip99
wsLy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:21:
Gisteren samen met timea11 en wapper de t69 gespeeld, ging erg lekker. Nu nog maar 70k tot de t54e1, prioriteit ligt dus op het snel behalen van dat ding, npg even gebruik maken van de special.
doe je de t69 weg als je de T54e1 hebt?

Anoniem: 528731

Zou goed zijn moesten ze de accuracy terugzetten zoals ervoor nu werd er net iets te vaak raak geschoten met dikke kanonnen die een slechte accuracy hadden zoals in patch 8.0.5

Hopelijk doet dit ook iets tegen de bende snipende heavies want geen fan om te pushen met een TD :-) en nogal bagger als die even accuraat zijn als een TD met 0.35-0.38 accuracy terwijl die normaal iets van een 0.5* hebben.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:20
mwa blijf de accuracy buff wel goed vinden. De enige die er misschien te veel voordeel bij hebben zijn die riool buizen op een su-en isu-152.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:43
Dynosu, je modpack werkt weer super ;)

Gisterenavond een E-75 aangeschaft, omdat ik bij de E-50 al de engine had onderzocht die gelijk erin plus de gun uit de Tiger II, speelt al heel leuk zo en kan alleen maar beter worden.

Vorige week ook de T69 aangeschaft, is ook een echte aanrader

Ik volg veel te veel lijnen tegelijk ben ik bang. Nu 3 Tier 9's, ik denk dat ik mijn M103 als eerste bij de Tier 10 ga hebben

• wsLy
Jip99 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:43:
[...]

doe je de t69 weg als je de T54e1 hebt?
Nee die laat ik in de garage voor ESL en champion tc.

Stichting Hobbyserver

Deze morgen ook een potje bouncefest gehad, ok ze stonden wel iets angeled maar lol had denk ik 1 pen op 17 shots en hopen 0 dmg crit shots. Op het WOTforum blijken wel meer mensen last hebben van de meest bizarre bounces.
Kan frusterend zijn maar langs de andere kant vergaten ze naar hun flank te kijken waardoor 2 meds de hoop bijeen hebben geknald dus maakte het toch nog goed.

• Seraoh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 09:13
Ik weet het ook altijd weer te scoren met die SU-152... pak ik de 152mil kom ik op alleen maar open maps uit zoals Murovanka en Sandriver... steek ik de 122mil erop krijg ik Himmelsdorf en Lakeville :'(

Die 122 kan wel wat, maar in een een CQB situatie heb ik liever de 152.

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-06 19:40
pff, krijg historical realism sound mod maar niet werkend samen met gnomefather. Hoor de schoten niet, iemand een idee?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dr34m3dd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:
pff, krijg historical realism sound mod maar niet werkend samen met gnomefather. Hoor de schoten niet, iemand een idee?
Wil ik ook graag weten als ik die versie installeer welke voor 87 zou moeten zijn heb ik een crash naar desktop bij opstarten :)

Alle 4 de andere dingen die ik ook gebruik werken allemaal prima

Met wat vertraging gisteren toch de Hellcat gekocht ,wat een heerlijk ding gewoon een ugpraded Wolverine :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• dr34m3dd
http://historicalrealism....ism-gun-sound-mod-18.html
Er is een nieuwe 1.81 die werkt gewoon maar ik krijg hem niet aan de praat met een andere sound mod;p

• Jip99
dr34m3dd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:
ik heb de gun mod nu wel werkend, versie 1.81 ofzo?. als het goed is heeft gnome die installatie wel redelijk makkelijk gemaakt..

alleen de engine mod werkt bij mij niet.. en die vindt ik belangrijker eigenlijk.. de standaard motoren zijn echt verschrikkelijk.. (1 geluid voor alles.. van light naar heavy)

• User
  • Laatst online: 20:58
dr34m3dd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:14:
http://historicalrealism....ism-gun-sound-mod-18.html
Er is een nieuwe 1.81 die werkt gewoon maar ik krijg hem niet aan de praat met een andere sound mod;p
1. Pleur de audio map uit res in res_mods
2. Pleur sound mod 1 in audio map in res_mods, overwrite
3. Pleur sound mod 2 in audio map in res_mods, overwrite
4. ...
5. Profit!

Volgens mij zijn de soundmods van gnomefather zelfs zo gemaakt dat je ze kan uitpakken in de hoofdmap van WoT.

Verder zijn beide soundmods als het goed is geupdate, hoewel er nog wel enkele missende sounds zijn las ik op het forum.

Anoniem: 117283

Dynosu, bedankt voor de snelle update van de modpack! Ik had wel een probleempje, ik zag de namen van de tanks van de tegenstanders in spiegelbeeld. Het schijnt iets met XVM te maken te hebben. Toen heb ik pogs contour icon maar geinstalleerd, die gebruikte ik vroeger nl. Nu doet alles het, behalve op de minimap zie ik nu niet meer waar de tegenstanders voor het laatst gezien zijn. Als ik daar achter ben hoe dat komt, ben ik weer een gelukkig man. En als ik een keertje een Churchill Gun Carrier afschiet zou ik nog gelukkiger zijn.

• dynosu

dynosu

Orly ?

briegel dit klopt, word geupdate :)

mischien vanavond en anders morgenavond

• dr34m3dd
User schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:17:
[...]
1. Pleur de audio map uit res in res_mods
2. Pleur sound mod 1 in audio map in res_mods, overwrite
3. Pleur sound mod 2 in audio map in res_mods, overwrite
4. ...
5. Profit!

Volgens mij zijn de soundmods van gnomefather zelfs zo gemaakt dat je ze kan uitpakken in de hoofdmap van WoT.

Verder zijn beide soundmods als het goed is geupdate, hoewel er nog wel enkele missende sounds zijn las ik op het forum.
Nu krijg ik wel de normale sound mod van schoten en een werkend gnomefather... God wat ben ik hier slecht in ahaha

• Jip99
dr34m3dd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:31:
[...]

Nu krijg ik wel de normale sound mod van schoten en een werkend gnomefather... God wat ben ik hier slecht in ahaha
wie heeft er beide aan de praat.. dus engine en guns van Gnome, want voor zover ik kan zien is alleen de gun sound geupdate.. en de engine nog niet..?

[Voor 3% gewijzigd door Jip99 op 25-07-2013 11:35]

• dennisvalk
  • Laatst online: 16:20
dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:30:
briegel dit klopt, word geupdate :)

mischien vanavond en anders morgenavond
Top, ik heb hier ook 'last' van. Verder goed werk Dynosu!

• dr34m3dd
Jip99 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:32:
[...]

wie heeft er beide aan de praat.. dus engine en guns van Gnome, want voor zover ik kan zien is alleen de gun sound geupdate.. en de engine nog niet..?
Ik nu eindelijk.

Gnome is wel geupdate, kijk maar @ curse.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 16:39
Anoniem: 117283 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:21:
Dynosu, bedankt voor de snelle update van de modpack! Ik had wel een probleempje, ik zag de namen van de tanks van de tegenstanders in spiegelbeeld. Het schijnt iets met XVM te maken te hebben.
Dynosu, bedankt voor de Pack!!

Ik heb ook het bovenstaande probleem (had ik eerder ook al maar hoopte met een verse instal van WoT met enkel XVM en Dynosu's pack ervan af te zijn), dus als er een oplossing is dan houd ik mij aanbevolen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• dynosu

dynosu

Orly ?

die mirroring ga ik vanavond proberen te fixen samen met de last known location in xvm. Gaat goed komen

• wsLy
Ja is iets dat ik in de config moet aanpassen, in 4.1.0 hebben ze wat aangepast in verschillende bestanden... dus ik had hem opnieuw gemaakt en een aantal dingen over het hoofd gezien. Straks als ik thuis ben kijk ik hier even naar.

Stichting Hobbyserver

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

BTU_Natas

Superior dutchie

Jagdtiger 88 voelt generfd aan in zijn draai snelheid. Iemand anders hetzelfde gemerkt?

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:27
BTU_Natas schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:57:
Jagdtiger 88 voelt generfd aan in zijn draai snelheid. Iemand anders hetzelfde gemerkt?
Hm, was mij gisteren niet opgevallen. Maar ja, dat ding draaide al super traag, kan het überhaupt trager? :+

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06 11:30
Soms dan kom je een heel eind, maar red je het toch net niet! Een draw hun laatste arty wist te ontkomen :'(

Sidenote: mn Spartan badge, kwam van hun laatste tank, een T30 ik reed net optijd achteruit!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Zoooo net mn eerste game in de M60 wat een bazen tank....

Always bet on Huub

• Sneezzer
huubhuub schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:40:

[afbeelding]
Ouch, ik denk dat ik tier 10 matches maar even vermijd :o

Aan de andere kant, waren die M60 spelers van Tesla geblindoekt?

[Voor 9% gewijzigd door Sneezzer op 25-07-2013 16:28]

• Seraoh
*Seraoh zit nog op werk en kan niet inloggen op WoT*

Dubbele rij Tanks, Huubhuub?
Is dat een mod of deel van de game nu?

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Dat is locastans 2 row garage mod

Always bet on Huub

• Seraoh
Thanks, vanavond snel erin pluggen, 89 tanks zijn dan denk ik iets makkelijker te navigeren ^_^

• Joindry
  • Laatst online: 20:17

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Dyno thanks alweder voor de modpack. Enige waar ik wat problemen mee heb is die minimap, de lijnen en logo's zijn nogal dik geworden allemaal. (de lijnen heb ik zelf al verdund maar die logo's vind ik niet)
Ook op de vorige versie werd de laatst gekende positie van een tank weergegeven met een bolletje + de tank. Nu zit ik enkel nog de tanknaam staan. Enig idee waar ik dat terug kan aanzetten?

• dynosu

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:41:
Dyno thanks alweder voor de modpack. Enige waar ik wat problemen mee heb is die minimap, de lijnen en logo's zijn nogal dik geworden allemaal. (de lijnen heb ik zelf al verdund maar die logo's vind ik niet)
Ook op de vorige versie werd de laatst gekende positie van een tank weergegeven met een bolletje + de tank. Nu zit ik enkel nog de tanknaam staan. Enig idee waar ik dat terug kan aanzetten?
- welke lijnen bedoel je precies?
- laatst bekende positie word nog teruggezet door ColdZero

• Joindry
  • Laatst online: 20:17

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:43:
[...]

- welke lijnen bedoel je precies?
- laatst bekende positie word nog teruggezet door ColdZero
De cirkel en aimlijn. maar die heb ik al zelf aangepast. De logo's van de tanks zijn precies ook dikker geworden, vond ze ervoor ook fijner.

Ik heb er trouwens per toeval die mod opgezet met die chart info. Man das een bom aan info die iedere keer over je scherm loopt. Die ga ik er ook maar eens afgooien denk ik :S

trouwens:
Purchased:
'Leopard prototyp A' successfully purchased. - credits: 3.450.000.
Jeej, nog 300k xp en ik heb de trots van de Belgische gepantserde voertuigen. :F

• dynosu

dynosu

Orly ?

ah die lijnen, oke daar zal ik eens naar kijken

en dan moet je naar infopanel bestanden zoeken :) die wegsmijten en dan is die mod ook weg

• Sneezzer
Joindry schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:47:
[...]

trouwens:
Purchased:
'Leopard prototyp A' successfully purchased. - credits: 3.450.000.
Jeej, nog 300k xp en ik heb de trots van de Belgische gepantserde voertuigen. :F
Haha, en op welk moment leek het je wel een goede keuze? Toch misschien een koningsgezinde vlaming geworden? >:)

Nevermind, Leopold en Leopard... |:(

[Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 25-07-2013 17:09]

• Mr_Size
ff een n00b vraagje: als ik in mijn config folder van xvm meerdere configs heb staan (lees: Coldzero en himicats (meegeleverd met atticus zijn modpack)), hoe weet ik dan welke configs door het spel worden gebruikt?

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:19

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[afbeelding]
Je WalletWarrior status aan het vermijden door rechtsbovenin zwart te maken, Huubje? :+

• wsLy
Mr_Size schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:48:
ff een n00b vraagje: als ik in mijn config folder van xvm meerdere configs heb staan (lees: Coldzero en himicats (meegeleverd met atticus zijn modpack)), hoe weet ik dan welke configs door het spel worden gebruikt?
Door in res_mods/xvm in het xvm.xc bestand aan te geven welke config gebruikt moet worden:

Met de volgende code wordt mijn config gebruikt en de himicats niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
/**
 * The boot configs file. To use - rename to xvm.xc.
 *
 * Reference format: ${"path to config file":"."}
 * // - comment out the line (will not be used)
 */
//${"configs/xvm.xc":"."}
//${"configs/himicats/xvm.xc":"."}
${"configs/ColdZero/@xvm.xc":"."}

Je kunt aangeven welke config je wilt gebruiken door de // ervoor uit te halen en bij de andere de // ervoor te plaatsen.

Stichting Hobbyserver

• Mr_Size
wsLy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:28:
Door in res_mods/xvm in het xvm.xc bestand aan te geven welke config gebruikt moet worden:

Met de volgende code wordt mijn config gebruikt en de himicats niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
/**
 * The boot configs file. To use - rename to xvm.xc.
 *
 * Reference format: ${"path to config file":"."}
 * // - comment out the line (will not be used)
 */
//${"configs/xvm.xc":"."}
//${"configs/himicats/xvm.xc":"."}
${"configs/ColdZero/@xvm.xc":"."}

Je kunt aangeven welke config je wilt gebruiken door de // ervoor uit te halen en bij de andere de // ervoor te plaatsen.
Thanks man d:)b , had al een vermoeden dat het in die xvm.xc moest, maar wist ff niet hoe.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[afbeelding]
Die M60's van Pride, zijn die geleverd in United kleuren of wa :+

"Oooh Jeroen!"

• dynosu

dynosu

Orly ?

mod pack updated, en uploaded :)

===
1.5.1 Update
WoT forums zijn down, dus kan nu geen updates van mods doen, maar wel wat fixes en 1 toevoeging.
- Fixed: Mirroring in battle van contour icons
- Fixed: Last known spot is weer terug
- Added: shell icons als optional install. Zien er mooi shiny uit
- Changed: Lijntjes op minimap zijn dunner

http://cdn.dynosu.com/bucket/setup1.5.1.exe
http://cdn.dynosu.com/bucket/setup1.5.1.zip

[Voor 4% gewijzigd door dynosu op 25-07-2013 18:51]

• User
Kaap schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:34:
[...]

Die M60's van Pride, zijn die geleverd in United kleuren of wa :+
En wat denk je van de M60s van HARD5 dan?

Oh wacht. :+

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 12:47
ach die m60 zijn opgejaarde wilden in game :p
daar schiet ik gewoon het eerst op. al een paar geirriteerde m60 drivers gehad die vonden dat ik maar voor een andere en makkelijkere target moest gaan :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• dynosu

dynosu

Orly ?

als ze van pride of fire zijn dan wel ja :)

shoot them first!

• User
Bean77 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:54:
ach die m60 zijn opgejaarde wilden in game :p
daar schiet ik gewoon het eerst op. al een paar geirriteerde m60 drivers gehad die vonden dat ik maar voor een andere en makkelijkere target moest gaan :p
Meh, hoort er bij. Het zal niet anders zijn dan met mijn Pz V/IV, meerdere keren gehad dat een vijand zich stomweg door tig tanks beukte om maar een kans te hebben om mij af te kunnen schieten.

• dynosu

dynosu

Orly ?

User schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:56:
[...]
Meh, hoort er bij. Het zal niet anders zijn dan met mijn Pz V/IV, meerdere keren gehad dat een vijand zich stomweg door tig tanks beukte om maar een kans te hebben om mij af te kunnen schieten.
`
das niet je tank hoor

ik doe dat ook als ik jou zie, wat voor tank dan ook :D

• Didactylos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 21:01
Zo, ik ben ook net een tijdje bezig met WoT (minder dan een maand) en moet zeggen dat het me tot nu toe bevalt. Winratio is redelijk laag maar elk potje leer ik wel wat bij.
Moet alleen nog een rol vinden die mij goed ligt, ik had een tank gevonden die mij uitstekend lag maar deze is in de laatste patch generfed en ik heb hem dan ook verkocht (T-50)

Heeft iemand een tip voor een andere snelle scout tank? Ik werk nu richting de T-71 maar ben nog een hele boel xp nodig voor ik er ben :) (zit op de M5 atm).

Things just happen, what the hell

• wsLy
T32 met goud ammo komt niet door de front van een IS-3 heen...
IS-3 schiet vol door de front van de T32 turret (298mm armor) heen... 2x achter elkaar

Seems legit, doesn't it?

Stichting Hobbyserver

• Mr_Size
dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:46:
mod pack updated, en uploaded :)

===
1.5.1 Update
WoT forums zijn down, dus kan nu geen updates van mods doen, maar wel wat fixes en 1 toevoeging.
- Fixed: Mirroring in battle van contour icons
- Fixed: Last known spot is weer terug
- Added: shell icons als optional install. Zien er mooi shiny uit
- Changed: Lijntjes op minimap zijn dunner

http://cdn.dynosu.com/bucket/setup1.5.1.exe
http://cdn.dynosu.com/bucket/setup1.5.1.zip
_/-\o_ Met jouw pack en wsLy's config heb ik nu EINDELIJK stats ingame, whohoo!!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ìn mijn pack zit wslys config :P

hij is de C in DCmod :)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

thijsco19

KTM 990 SMT

wsLy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:42:
T32 met goud ammo komt niet door de front van een IS-3 heen...
IS-3 schiet vol door de front van de T32 turret (298mm armor) heen... 2x achter elkaar

Seems legit, doesn't it?
Very legit 8)7 . Magic shells ofzo?!

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Mr_Size
dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:44:
ìn mijn pack zit wslys config :P

hij is de C in DCmod :)
Ja, dat bedoelde ik ook hoor ;) Wilde niet alleen jou bedanken, vandaar! maar echt heerlijk dat het nu werkt, net nog samen met Zaagmans een 'unicum' platoon opgerold :D

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 13:59
Blergh, scouten in 8.7 randoms is nog steeds niks. Damage doe je niet, want slechte gun, en zie je niet, want slechte teammates. 4 tierX tanks die geen van alle damage weten te doen, hoe zijn die in godesnaam zo ver gekomen?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• wsLy
MSalters schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:54:
Blergh, scouten in 8.7 randoms is nog steeds niks. Damage doe je niet, want slechte gun, en zie je niet, want slechte teammates. 4 tierX tanks die geen van alle damage weten te doen, hoe zijn die in godesnaam zo ver gekomen?
Door heel veel te spelen... ook met gemiddeld 200 xp kom je er uiteindelijk, duurt alleen veel langer....
Er zijn gasten met gemiddeld 300 damage op een tier 10, dat is een prestatie opzicht om dat voor elkaar te krijgen.

[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 25-07-2013 21:06]

Stichting Hobbyserver

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
LEGENDARY en de M60 in mijn garage. Lekker dagje. Wel veel noob teams *zucht*. Daar helpt de M60 dan weer niet tegen.

Babs out!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nu gewoon een sport om m60 zoveel mogelijk te zeggen zie ik :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

filipy23 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:19:
Wel veel noob teams *zucht*.

Babs out!
Yep, maar gewoon gestopt met spelen. Al die geel/oranje/rode plebs hoef ik niet verder mee te spelen. Vernachel alleen maar mijn stats mee.

"Oooh Jeroen!"

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 13:59
Volgens mij heb ik een nieuw record: 639 damage terwijl de rest van m'n team samen maar 441 damage had.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• rgras
  • Niet online
dynosu schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:57:
nu gewoon een sport om m60 zoveel mogelijk te zeggen zie ik :)
True. :')

• Mr_Size
Wins / Battles 12 / 21 57.1%
Avg. / Total Exp. 845 / 27 904
Credits total 582 226

Mooie eerste avond met volledige stats mod :D Kan nog stukken beter, want heb niet super veel dmg gedaan, maar die WR is wel lekker voor mijn doen :p Maar man man, wat zijn een hoop mensen diep rood zeg. Mensen met T9 tanks met een WN7 van 500 :') Echt, dat lijkt me moeilijker te halen dan zeg maar 1000..

Wel lekker geplatooned met Zaagmans en (deels met) Ed31. Mooiste potje was toch wel deze:

http://tweakers.net/ext/f/5FnAjkOZp5NOpqEhGYAf6ssu/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/osFx3xqOFQEsfxmrVLXUCotG/thumb.jpg

Samen 10 kills en meer dmg gedaan dan de rest van het team bij elkaar :)

En de replay voor de geïnteresseerden:

http://wotreplays.com/site/262744#widepark-mr_size-m6

[Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 25-07-2013 23:33]

• psychoclown
Mr_Size schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:31:
Maar man man, wat zijn een hoop mensen diep rood zeg. Mensen met T9 tanks met een WN7 van 500 :') Echt, dat lijkt me moeilijker te halen dan zeg maar 1000..
Tja, het is af en aan met de afgelopen dagen, eerst hele reeks winnen en daarna echt teams die serieus te dom zijn om te ademen. Ben niet onbekend met noobs in WoT maar gewoon hele hordes die je potjes verkloten door geen zak uit te voeren.

Trouwens ook een mooie van gisteren, ik probeer een nare game te veranderen in een win door snel te decappen en dan de tanks op te houden. Komt een IS3 achterop die 1. mijn aim doet verspringen en 2. zo hard beukt dat ik van de cliff val en 687 damage doe tot mezelf.. vervolgens verliest hij de match omdat hij totaal niet weet hoe hij moet spelen, waar hij moet aimen etc.. Heel het team begon op hem te ragen want ze hadden ook gezien wat hij bij mij gedaan had. Gewoon sneu dat je zo'n schappelijke kans voor je neus weg ziet vliegen..

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 11:41
Ik kom net uit een match waar 14 spelers geen damage hadden gedaan. Daarvan zaten er 10 in mijn team....

• Knowuse
pkregting schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:29:
Ik kom net uit een match waar 14 spelers geen damage hadden gedaan. Daarvan zaten er 10 in mijn team....
Das mooi meer voor jou om af te schieten ;)

Vandaag voornamelijk gespeeld met de fv215 182. Het begon wat moeizaam, maar nu gaat ie best lekker. Was bang dat ie veel op de JPE-100 of de fv215 heavy tank zou lijken, maar doordat ie mobieler is speelt ie beter als de JPE-100 en als TD is de fv215 net wat enger dan als heavy tank.

Shuttle st20g5

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Normaal post ik niet dit soort berichten, maar ik ben het eens met jullie. Gisteren was te erg voor woorden, zal het toch proberen weer te geven.

Erlenberg defence op de westkant. Ik geef nog een tip aan mijn team. Stay low, dont stick your head out, concentrate fire. Wat doet mijn hele kant? Juist gaat vol in het zicht bovenop die berg staan en het vijandelijke team kon ze 1 voor 1 afschieten, ik maar waarschuwen en laten zien hoe ze achter de berg moeten gaan staan. Nee hoor, ze vinden het belangrijker om dat ene schot te doen en dan zelf aan flarden geschoten te worden. 14-3 loss, waarvan ik 2 tanks heb afgeschoten en 2000 damage gedaan, nadat hun hele flank achter/over mij heen rolde.

En zo was het verloop de hele avond. En de wins die ik had, binnen 30 seconden in mijn type 59 door een is-3 in mijn ammorack gecrit, one shot dood en dan wel het potje winnen.

Ranten doe ik niet online, maar ik heb even achter de pc lopen brullen. Gelukkig in de loop van de avond naar 50% winrate terug lopen buigen met de hoogst mogelijke moeite. Op zo'n moment is de uninstall knop toch even verleidelijk om jezelf al die negatieve gevoelens even te besparen.

Ga maar weer een potje COH2 spelen, dan kan ik mijn falen tenminste geheel aan mezelf wijten. (als ik solo speel)

[Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 26-07-2013 08:28]

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 14:46
Ik had gisteren ook een rampzalige dag gehad met WoT, op alle lage tiers die ik heb (tier 5 en lager) kwam er maar geen winst en frustrerende teams die van toeten noch blazen wist.

Winrate gisteren 40% :( 8)7 |:( ;w

Alle vragen hebben een antwoord

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mwah hier ging het wel lekker gisteravond met TDevil en Nbekie, paar domme losses maar ook paar wins door domme tegenstanders, terwijl we achter stonden. 60% winrate :)

Heeft iemand al door hoe die nieuwe map in randoms gespeeld moet worden?

[Voor 18% gewijzigd door Quantor op 26-07-2013 08:48]

Speelt padel!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 23:31

solique

Music Maniac

Hele avond middelmatig tot rampzalige potjes waarbij er inderdaad hele teams rood waren waardoor ik alleen maar bezig was met zoveel mogelijk damage proberen uit te delen.

Jammer dat er nu wel weer enorm vage hits bij zitten, in 1 pot zelfs tot 5x toe alleen tanks gedetracked terwijl ik vol op de zijkant van de tanks schoot.
Vooral de kv-1s lijkt er enorm slachtoffer van te wezen.

Hele avond ook een wn7 van net aan 1000, toen maar even 2 potjes M7 en uiteindelijk naar de 1300 kunnen trekken door die 2 potjes.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
solique schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:49:
Hele avond middelmatig tot rampzalige potjes waarbij er inderdaad hele teams rood waren waardoor ik alleen maar bezig was met zoveel mogelijk damage proberen uit te delen.

Jammer dat er nu wel weer enorm vage hits bij zitten, in 1 pot zelfs tot 5x toe alleen tanks gedetracked terwijl ik vol op de zijkant van de tanks schoot.
Vooral de kv-1s lijkt er enorm slachtoffer van te wezen.

Hele avond ook een wn7 van net aan 1000, toen maar even 2 potjes M7 en uiteindelijk naar de 1300 kunnen trekken door die 2 potjes.
Lijkt er inderdaad op dat e.e.a. weer verminderd is op de accuracy. Was wel terecht denk ik, als ik op 500m netjes geraakt wordt door ISU's en allerlei derp guns. Het verminderde wel sterk het voordeel van accuratie guns, zodat je alleen de nadelen van die guns had.

Werd gisteren weer netjes gefileerd door een at-7, dat hoort zo en mijn eigen stomme fout.

[Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 26-07-2013 09:00]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 23:31

solique

Music Maniac

defiler1974 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:57:
[...]

Lijkt er inderdaad op dat e.e.a. weer verminderd is op de accuracy. Was wel terecht denk ik, als ik op 500m netjes geraakt wordt door ISU's en allerlei derp guns. Het verminderde wel sterk het voordeel van accuratie guns, zodat je alleen de nadelen van die guns had.

Werd gisteren weer netjes gefileerd door een at-7, dat hoort zo en mijn eigen stomme fout.
Het ergste van de kv-1s was dat het zelfs detracks waren op minder dan 3meter afstand.
Vol op de engine en dan alleen horen en zien dat je een detrack gedaan hebt.
Zelfs bij een t49 het voor elkaar gekregen op zijn zijkant te schieten en beide tracks er af te schieten maar geen verdere damage ;(

Ik denk gewoon dat de kv-1s mij niet ligt :|

[Voor 3% gewijzigd door solique op 26-07-2013 09:03]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Mr_Size schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:31:
Wins / Battles 12 / 21 57.1%
Avg. / Total Exp. 845 / 27 904
Credits total 582 226

Mooie eerste avond met volledige stats mod :D Kan nog stukken beter, want heb niet super veel dmg gedaan, maar die WR is wel lekker voor mijn doen :p Maar man man, wat zijn een hoop mensen diep rood zeg. Mensen met T9 tanks met een WN7 van 500 :') Echt, dat lijkt me moeilijker te halen dan zeg maar 1000..

Wel lekker geplatooned met Zaagmans en (deels met) Ed31. Mooiste potje was toch wel deze:
Ging inderdaad wel lekker, goed samenspel imho
Ik had na mijn break beter weer met jullie kunnen meespelen, maar wilde graag wat hogere tiers spelen.
Maar 't ging weer eens zoals het de laatste weken altijd gaat, mijn eigen stats per tank zijn dan dik in orde, maar krijg continu de verkeerde teams.

Dit gaat eiglk al weken zo......, Al mijn performance stats gaan omhoog, behalve mijn winrate...die daalt alleen maar.
Binnen GOT ook weinig animo voor tier 8-10 platoons. Na de vakantie maar eens rond kijken om naast GOT wat andere platoon mogelijkheden te joinen.

Gisteren nog wel een leuke pot met bijna alleen maar tier 10 en aan beide zijdes wat M60 wat al aangeeft dat de spelers van goede clans komen. Er waren platoons van Kazna, Seriously, PTS en (ik dacht) EFE. Vanaf begin merk je direct de spanning dat er veel goede spelers (veel paars) rondrijden en dan wordt zo'n spel pas echt zoals het bedoeld is: een tactisch schaakspel met teamoverleg.
Heb zelf een Kazna-cowboy kunnen slopen in M60 die pre-battle zaten te blaten dat ze toch mooi een M60 hebben.
Pot uiteindelijk verloren in de laatste 20 seconden (!), maar was echt gave pot!

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• ed31
solique schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:02:
[...]

Ik denk gewoon dat de kv-1s mij niet ligt :|
Heb ik ook, kon er niet lekker mee spelen. Ooit nog eens terug gekocht omdat iedereen er zo lovend over is, dus meest en zou ik het beter doen dan eerder.

Niet dus! Ding ligt me gewoon niet....
Ik denk combi van overmoed door z'n gun en anderzijds z'n lange reload, nekken me (denk ik)

• Jip99
ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Ging inderdaad wel lekker, goed samenspel imho
Ik had na mijn break beter weer met jullie kunnen meespelen, maar wilde graag wat hogere tiers spelen.
Maar 't ging weer eens zoals het de laatste weken altijd gaat, mijn eigen stats per tank zijn dan dik in orde, maar krijg continu de verkeerde teams.

Dit gaat eiglk al weken zo......, Al mijn performance stats gaan omhoog, behalve mijn winrate...die daalt alleen maar.
Binnen GOT ook weinig animo voor tier 8-10 platoons. Na de vakantie maar eens rond kijken om naast GOT wat andere platoon mogelijkheden te joinen.

Gisteren nog wel een leuke pot met bijna alleen maar tier 10 en aan beide zijdes wat M60 wat al aangeeft dat de spelers van goede clans komen. Er waren platoons van Kazna, Seriously, PTS en (ik dacht) EFE. Vanaf begin merk je direct de spanning dat er veel goede spelers (veel paars) rondrijden en dan wordt zo'n spel pas echt zoals het bedoeld is: een tactisch schaakspel met teamoverleg.
Heb zelf een Kazna-cowboy kunnen slopen in M60 die pre-battle zaten te blaten dat ze toch mooi een M60 hebben.
Pot uiteindelijk verloren in de laatste 20 seconden (!), maar was echt gave pot!
Ik kan iig wel tier 8 potjes met je mee spelen, ik heb nog geen Tier 9..

wat zal ik nemen als eerste tier 9

Centurion 7/1
T54E1
T-54

hmm

• ed31
Jip99 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:20:
[...]

Ik kan iig wel tier 8 potjes met je mee spelen, ik heb nog geen Tier 9..

wat zal ik nemen als eerste tier 9

Centurion 7/1
T54E1
T-54

hmm
Ligt er een beetje aan wat je doel is......tier 9 spelen, heavie of medium spelen, of een bepaalde tier 10 unlocken.
Centurion heb ik geen ervaring mee.
T54E1 is oke, brengt je bij de T57H (over T57 hoef ik je niet veel uit te leggen denk ik)
T-54 is geweldig, maar over z'n opvolger (T-62) zijn de meningen verdeeld.......Over het algemeen wordt er gezegd dat de T-62 wel goed is, maar een beetje tegenvalt na de T-54.

Ik ben bezig met de T-54, maar heb de grind wat minder prio gegeven (ten faveure van grind naar T110E5). T-54 is super om te spelen, dus blijf daar ff hangen. Heb bijv. de topgun ook unlocked (heb je eiglk niet nodig om T62 te unlocken maar is wel iets van 60K XP).

• dr34m3dd
Mooi, vandaag krijg ik dan eindelijk mijn m103. Gooi er maar wat gold tegen aan want ik heb geen zin meer in die tank.

• ed31
dr34m3dd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:47:
Mooi, vandaag krijg ik dan eindelijk mijn m103. Gooi er maar wat gold tegen aan want ik heb geen zin meer in die tank.
Wacht even met crew retrainen, consumables, modules en dergelijke totdat je weet wat de weekendspecial gaat zijn!

Beetje jammer als je vandaag gold spendeert, terwijl dat morgen tegen -50% zou zijn.......

Hmm al dat bashen op mensen met rode win7

Raad eens welk kleurtje ik heb ;-(.

Heb potjes die super gaan en andere waar ik echt wel domme dingen doe.
Langs de andere kant ik speel met nogal veel verschillende tanks omdat ik bepaalde types wil proberen maar sommige gaan me echt niet af (alecto, KV1, M40, luchs) en dit zal vermoedelijk de stats ook geen goed doen. En andere tanks die dan gingen als een raket verkocht om plaats te maken (KV - stug3 -jagdpanther). Het is zelfs zo erg dat ik met de eerste categorie vaak doodga met minimum damage en met de laatste gemiddeld 3-4 tanks bij elkaar schiet en vaak in top dmg sta met af en toe extrame uitschieters
Is er een manier om je stats per tank te bekijken?

• dr34m3dd
ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:51:
[...]

Wacht even met crew retrainen, consumables, modules en dergelijke totdat je weet wat de weekendspecial gaat zijn!

Beetje jammer als je vandaag gold spendeert, terwijl dat morgen tegen -50% zou zijn.......
Het word vooral xp converten haha.
Maar wel slim idee!

• Jip99
ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:45:
[...]

Ligt er een beetje aan wat je doel is......tier 9 spelen, heavie of medium spelen, of een bepaalde tier 10 unlocken.
Centurion heb ik geen ervaring mee.
T54E1 is oke, brengt je bij de T57H (over T57 hoef ik je niet veel uit te leggen denk ik)
T-54 is geweldig, maar over z'n opvolger (T-62) zijn de meningen verdeeld.......Over het algemeen wordt er gezegd dat de T-62 wel goed is, maar een beetje tegenvalt na de T-54.

Ik ben bezig met de T-54, maar heb de grind wat minder prio gegeven (ten faveure van grind naar T110E5). T-54 is super om te spelen, dus blijf daar ff hangen. Heb bijv. de topgun ook unlocked (heb je eiglk niet nodig om T62 te unlocken maar is wel iets van 60K XP).
mwa, mijn doel is meer tanks vinden die ik echt leuk vindt om te spelen en dan ook te houden.. dus zoals jij al zegt valt de T-62 tegen.. dus die zal ik niet zo snel grinden, misschien wel nooit..

de Centurion mk1 bevalt me heel erg goed.. en de mk7 is daar een grote verbetering van.. dus ik denk dat ik die ook wel ga houden.

en de T69 bevalt me ook goed, dus zal de T54E1 mij ook wel bevallen.. en de T57 ga ik ook wel kopen ooit..

oh en de batchat wil ik ook graag hebben... maar man wat is de 13 75 een nutteloos stuk stront zeg.. trage acceleratie, trage traverse, weinig pen, weinig alpha, en oh ja killing MM.. ben blij als ik de 13 90 heb..

• psychoclown
ed31 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Gisteren kwam ik een Tesla platoon tegen in M60's maar het feit dat die minder damage hebben kunnen doen dan mijn tier 8 platoon zegt wel genoeg over het feit waarom we niet konden winnen..
Anoniem: 528731 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:52:

Degenen waar ik op bash zijn de spelers die geen tips willen aannemen, domme moves maken, capriolen uithalen waardoor ik dood ga terwijl ik de grote kanshebber ben om een pot nog te kunnen winnen. Kleurtje zegt wel iets maar er zijn meer factoren, zo zijn rode spelers in tier 9 of 10 natuurlijk een stuk erger omdat die vaak ook al genoeg battles hebben om het wél te weten/kunnen.

Er zijn verscheidene sites waar je enigszins kunt zien wat je stats op een tank zijn maar de Statistics pack van locastan laat je nog wel de meeste stats per tank zien (weliswaar enkel ingame).

• Bean77
Jip99 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:09:
[...]

mwa, mijn doel is meer tanks vinden die ik echt leuk vindt om te spelen en dan ook te houden.. dus zoals jij al zegt valt de T-62 tegen.. dus die zal ik niet zo snel grinden, misschien wel nooit..

de Centurion mk1 bevalt me heel erg goed.. en de mk7 is daar een grote verbetering van.. dus ik denk dat ik die ook wel ga houden.

en de T69 bevalt me ook goed, dus zal de T54E1 mij ook wel bevallen.. en de T57 ga ik ook wel kopen ooit..

oh en de batchat wil ik ook graag hebben... maar man wat is de 13 75 een nutteloos stuk stront zeg.. trage acceleratie, trage traverse, weinig pen, weinig alpha, en oh ja killing MM.. ben blij als ik de 13 90 heb..
als je de t54 hebt grind je de t62a vanzelf, alleen de vraag is of je hemt wilt kopen. En als je CW wilt spelen is het wel een handige tank om erbij te hebben.

Gisterenochtend nog wel de E25 gekocht. Wat een heerlijke scout is dat zeg. Rijdt 60km per uur, heeft een rate of fire van 2.47 (iets van 130dmg per schot). In zijn tier7 is het ook een goede gun. Hij ziet er niet uit want hij is klein en laag. En oh.. het is een td! een td? ja een td! huh? Ik noem het maar een scout TD :p
je kan zeer gemakkelijk van zijde wisselen op het battlefield en terugrijden en decappen is ook makkelijk te doen. Alleen net als de su122-44 niet zoveel HP.

De komende periode maar genoeg credits farmen met de type59, e25, su122-44 en de 8.8 JT om te sparen voor de t9 medium van de britten en om wat lower tier tanks plus uitrusting te kunnen kopen voor een volgend evenement van WG (ik koop liever van te voren wat, dan last minute ;) )

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05 00:37

Heb potjes die super gaan en andere waar ik echt wel domme dingen doe.
Langs de andere kant ik speel met nogal veel verschillende tanks omdat ik bepaalde types wil proberen maar sommige gaan me echt niet af (alecto, KV1, M40, luchs) en dit zal vermoedelijk de stats ook geen goed doen. En andere tanks die dan gingen als een raket verkocht om plaats te maken (KV - stug3 -jagdpanther). Het is zelfs zo erg dat ik met de eerste categorie vaak doodga met minimum damage en met de laatste gemiddeld 3-4 tanks bij elkaar schiet en vaak in top dmg sta met af en toe extrame uitschieters
Stats per tank kan je bekijken bij Vbaddict, moet je wel even je profile uploaden.
http://www.vbaddict.net/w...6202ac3807&sort=5&order=1

• Bean77
psychoclown schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:22:
[...]

Gisteren kwam ik een Tesla platoon tegen in M60's maar het feit dat die minder damage hebben kunnen doen dan mijn tier 8 platoon zegt wel genoeg over het feit waarom we niet konden winnen..
gisteren de m60 erg vaak tegengekomen. Ik moet zeggen dat ik het als tegenstander geen vervelende tank vind. In een battle met een platoon van PTS en WG met een m60 tegen een platoon van kazna met m60 hebben de m60 relatief weinig dmg gedaan op de hill bij Himmelsdorf. De Kaza platoon kwamen er 2 niet verder dan 750dmg en eentje met ca.1150 dmg.

• protheus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-03-2018
Bean77 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:22:
[...]

Gisterenochtend nog wel de E25 gekocht. Wat een heerlijke scout is dat zeg. Rijdt 60km per uur, heeft een rate of fire van 2.47 (iets van 130dmg per schot). In zijn tier7 is het ook een goede gun. Hij ziet er niet uit want hij is klein en laag. En oh.. het is een td! een td? ja een td! huh? Ik noem het maar een scout TD :p
je kan zeer gemakkelijk van zijde wisselen op het battlefield en terugrijden en decappen is ook makkelijk te doen. Alleen net als de su122-44 niet zoveel HP.

De komende periode maar genoeg credits farmen met de type59, e25, su122-44 en de 8.8 JT om te sparen voor de t9 medium van de britten en om wat lower tier tanks plus uitrusting te kunnen kopen voor een volgend evenement van WG (ik koop liever van te voren wat, dan last minute ;) )
Twijfel nog of ik de e25 zal aanschaffen, ik heb al de 8.8 JT maar ik heb altijd leuke potjes op de su122-44 en zo lijkt de e25 ook te spelen

• ed31

Heb
Ho, wacht!
Degene die dat bashen, doen dat (volgens mij) vooral op spelers in de hogere tiers die echt heel slechte stats hebben, waarbij je je afvraagt hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgen om zulke stats te krijgen.

Stats per tank: als je het modpack van Dynosu (zie TS) download, heb je een pakketje met mooie mods én een progje om je stats bij te houden middels active dossier uploader

• Sneezzer
Ik heb denk ik per abuis de MM goden boos gemaakt want zulke slechte potten als gisteren heb ik niet vaak mee gemaakt, tevens had ik met elk schot maximale pech leek het wel... ach ja zulke dagen...

-Met mijn IS-3, normaal kan ik hier lekker mee uit de voeten, maar gisteren leek elk schot wel aan de rand van de aimcirkel te zitten na zelfs volledig ingezoomd te zijn.
-2x in de E75 ammorack gehad (waarbij 1x door een normale panther..)
-In een defence potje met de E75 (ik was toptier) door een IS-6 met een eff van <800 uitgemaakt voor rotte vis omdat ik op afstand aan het snipen was (had toen al 3k damage gedaan en 2 kills van de 2 die door ons team waren gedaan) het stond toen keurig 2-1. Vervolgens begint zijn platoonmaat zich kapot te rijden tegen mij, en als kers op de taart komt de IS-6 helemaal vanaf het andere flank mijn kant op om mij af te schieten... resultaat 6-15. Ach, hopelijk vanavond weer wat geluk aan mijjn kant.

Ik ben daarna maar weer de Type 58 gaan spelen om ook de heavies van de chinezen te unlocken en de wolverine ook nog even vrij gespeeld. Om vervolgens lekker voor de buis te eindigen.

• psychoclown
Bean77 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:27:
[...]

gisteren de m60 erg vaak tegengekomen. Ik moet zeggen dat ik het als tegenstander geen vervelende tank vind. In een battle met een platoon van PTS en WG met een m60 tegen een platoon van kazna met m60 hebben de m60 relatief weinig dmg gedaan op de hill bij Himmelsdorf. De Kaza platoon kwamen er 2 niet verder dan 750dmg en eentje met ca.1150 dmg.
Heb er zelf maar één pot nog mee gespeeld maar ik hoor van verschillende KAZNA en PTS lui dat het echt wel een heerlijke tank is. Sowieso de beweeglijkheid viel me de ene gespeelde pot meteen op, heel erg lekker!

De T49 gaat alweer bijna in de verkoop om plaats te maken voor de Hellcat maar het blijft een tankje dat me steeds weer verbaasd :)

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2013 10:47]

• Bean77
protheus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:35:
[...]

Twijfel nog of ik de e25 zal aanschaffen, ik heb al de 8.8 JT maar ik heb altijd leuke potjes op de su122-44 en zo lijkt de e25 ook te spelen
Er zitten toch wat verschillen. maar beide zijn erg leuk.
Leuke van de E25 is dat er goede camowaarders opzitten je hem dus ook als sniper kan gebruiken.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Kan je op de M60 nou ook de crew van de M48A1 zetten zonder penalty zoals normaal gesproken bij een premium tank? Heb nog niet ingelogd sinds dinsdag en kan nu ook niet inloggen.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee