[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Tnx Zertaxka, die site ga ik in de gaten houden.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/

Alles stijgt, behalve winrate :/ Weet wel dat het nog veel beter kan maar ik grind ook een beetje Arty en lights die niet in mijn speelstijl liggen en serieus op mijn stats drukken.

Het blijft toch echt moeilijk om in je eentje kutteams naar een hoger niveau te tillen. Bij 8 van de 10 games die ik speel weet ik op voorhand de outcome al. Bijna alle games die ik speel waar ik high tier ben sta ik in de top 3 van damage dealers & xp maar toch kan ik precies niet beslissend zijn voor een gevecht.

Ben normaal 4 avonden in de week online dus als iemand eens wil platoonen? Ik heb wel geen mic dus dat is wel een ernstig nadeel.

Favo tanks op dit moment:
T5: T49 Knalluh !!!
T6: Hellcat
T7: T29 (full ops), T-43 (enkel engine nog), IS (enkel die 100mm nog die ik wel eens wil proberen vergelijken met de lagere ROF 122mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Lianna stond er om bekend dat ze vroeger, voordat de ratings er waren, een enorme sealclubber was. Die reed gigantisch veel in een VK3601H met Konisch, goldammo en hitboxskins. Appeltje eitje om van elke tank de crew uit te schakelen. Kan je met relatief weinig schoten elke tank uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Inrage schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:59:

Alles stijgt, behalve winrate :/ Weet wel dat het nog veel beter kan maar ik grind ook een beetje Arty en lights die niet in mijn speelstijl liggen en serieus op mijn stats drukken.

Het blijft toch echt moeilijk om in je eentje kutteams naar een hoger niveau te tillen. Bij 8 van de 10 games die ik speel weet ik op voorhand de outcome al. Bijna alle games die ik speel waar ik high tier ben sta ik in de top 3 van damage dealers & xp maar toch kan ik precies niet beslissend zijn voor een gevecht.
Haha zo herkenbaar, gisteren was helemaal drama, van de eerste 11 partijen slechts 2 winnend af kunnen sluiten. Lag niet alleen aan het team (winkans meestal 30-35%) maar ook aan mezelf, raakte helemaal niks.

Onze stats zijn redelijk vergelijkbaar dus miss kunnen we samen een beslissend zijn :)
http://www.noobmeter.com/...ers/eu/all/OreH75/inraged

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 06-09-2013 12:15 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:59:

Ben normaal 4 avonden in de week online dus als iemand eens wil platoonen? Ik heb wel geen mic dus dat is wel een ernstig nadeel.
Kijk even naar de postings van gisteren....
Ergens heb ik neergezet welke channels je zou kunnen joinen om platoonmaatjes op te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Sowieso moet je niet naar een te kleine groep kijken. Vanaf ongeveer 500 tot 1000 battles wordt het een beetje betrouwbaar. Alles daaronder kan puur geluk zijn. Vergis je daar dus niet in. (volgens mij zijn voor peilingen etc. zelfs een test groep van 3000 vereist voor dat het als betrouwbaar gezien wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Gister na hem uitgetest te hebben op de test server de jagdpanther 2 aangeschaft.
Ongelofelijk wat een hoop lol heb ik in dat ding en dan heb ik nog geen eens de top-gun erop zitten.
De combinatie van snelheid en zo'n super gun plus het feit dat je goed hull down kan gaan ermee maakt het gewoon echt een feest om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Nice! JP2 vond ik idd ook zelfs zonder de top gun al leuk. Inmiddels heb ik hem elite, maar het is een blijvertje. :)

Have fun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Heb even advies nodig.
Gister de E-100 gekocht, welke modules zijn hiervoor nu handig? Zit te twijfelen omdat voor deze lijn ook de superheavy spall liner een optie is.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
x-cessive schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:59:
Heb even advies nodig.
Gister de E-100 gekocht, welke modules zijn hiervoor nu handig? Zit te twijfelen omdat voor deze lijn ook de superheavy spall liner een optie is.
Anyone?
Rammer, Vents en Vertical Stabilizer. Sinds de arty nerf eigenlijk geen last van grote hits meer gehad in mijn E-100, dus Spall Liner is overbodig geworden imo.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

De weekend specials: http://worldoftanks.eu/en...-rounder-weekend-special/

Toch weer 210k credits voor (bijna) niks en 1 day premium moet ook wel haalbaar zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Frentik op 06-09-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
batsma schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:32:
die LiannaSilverwind, volgens mij staat daar average tier 3 ofzo, is dat dan niet gewoon noobstompen en met 5 skilled crew tegen lui knokken die net beginnen in het flavor of the month OP tankje?
Die average tiers kloppen de laatste dagen niet meer.
Sweetheart is ook enorm goed en heeft eveneens een hoge average tier.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Zertaxka schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:07:
[...]

Rammer, Vents en Vertical Stabilizer. Sinds de arrty nerf eigenlijk geen last van grote arty hits meer gehad in mijn E-100, dus Spall Liner is overbodig geworden imo.
Dus gewoon de standaard setup.
Goed punt over arty, is inderdaad stuk minder geworden.
Thx voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Frentik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:24:
De weekend specials: http://worldoftanks.eu/en...-rounder-weekend-special/

Toch weer 210k credits voor (bijna) niks en 1 day premium moet ook wel haalbaar zijn.
75 battles winnen is toch wel heftig, dan moet ik met mijn stats 150 games spelen, ouch :)

Die Lucky 7s is wel een hapje, tenzij ze bedoelen 7 kills in 1 game dan is het net iets lastiger, dat heb ik nog maar een handvol keren gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Ik zou iedereen aanraden om dit weekend de vk3001h aan te schaffen. Hij is namelijk 20% goedkoper en na de patch krijg je gratis de niewe vk3002m, een crew erbij (niet zeker) en een garageslot. Geen reden om het niet te doen dus. Hier is de link: http://ftr.wot-news.com/2...3002m-for-vk3001h-owners/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zeker een goede tip en moet ik ook net vergeten, gratisch credits/garageslot is toch mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
psychoclown schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:09:
Zeker een goede tip en moet ik ook net vergeten, gratisch credits/garageslot is toch mooi meegenomen :)
Daarom gaf ik hem ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Inrage schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:55:
75 battles winnen is toch wel heftig, dan moet ik met mijn stats 150 games spelen, ouch :)
Ik ook :) maar ik ging er vanuit dat het t/m dinsdag was maar het is natuurlijk dinsdag ochtend dus effectief maar 3 avonden...dat wordt inderdaad geluk hebben of afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan iemand even die special hier plakken ivm degene die niet op worldoftanks.eu kunnen ivm werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Quantor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:13:
Kan iemand even die special hier plakken ivm degene die niet op worldoftanks.eu kunnen ivm werk :)
Commanders,

This weekend we’re betting on versatility. Therefore, we have prepared some nice bonuses and discounts on the battlefield’s jacks-of-all-trades, medium tanks! Here’s what you can expect:

Double Crew Experience

Your tank is only as good as your crew – train your tankers at double the rate!

50% Discount and Credit Income Bonus for all Tier V Medium Tanks*

Earn 50% credits on all of your mid-game mediums or get some at half of their usual price!

*Please note that this offer does not include Premium vehicles.

30% Discount and 20% Credit income Bonus for all Tier VI Medium Tanks*

Tier VI is when the real battles begin - use this offer to your advantage!

*Please note that this offer does not include Premium vehicles.

50% Discount on the following Premium vehicles:
Matilda IV V
T-25 V
Ram II V
Matilda Black Prince V
Pz.Kpfw. IV Schmalturm VI

50% Discount on Garage Slots

Need more room for your vehicles? Expand your garage at half the price!

50% Discount on Crew Retraining

Now is the perfect time to assign your crews to new vehicles!

Weekend Missions:

Mission 1: A Job Well Done

Objective

Win 75 Battles during the special

Reward

1x Day Premium Account
10x Automatic Fire Extinguishers

Conditions

Once per Account
Random Battles only

Mission 2: Lucky 7’s

Objective

Win 7 Battles
Survive 7 Battles
Destroy 7 Tanks

Reward

70,000 Credits

Conditions

Once per day
Random Battles only

You can enjoy these bonuses from Saturday 7th September 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 10th September 2013 07:00 CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Temoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:00:
Ik zou iedereen aanraden om dit weekend de vk3001h aan te schaffen. Hij is namelijk 20% goedkoper en na de patch krijg je gratis de niewe vk3002m, een crew erbij (niet zeker) en een garageslot. Geen reden om het niet te doen dus. Hier is de link: http://ftr.wot-news.com/2...3002m-for-vk3001h-owners/
Zijn ze nu weer veranderd van mening. Ik dacht dat er eerst geen compensatie zou zijn voor een nieuw voertuig. Maar als dat zo is ga ik hem ook zeker even terugkopen. Gratis garageslots zijn altijd leuk

Erg veel plezier in de Vk3001H als med beleeft. jammer dat die nu heavy wordt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
:o
Temoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:00:
Tof! Ik hoef volgens mij nog maar 6000xp voor dat dibg je kan wel raden met qelkwelke tank ik nu druk bezig ga... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Inrage schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:55:
[...]

Die Lucky 7s is wel een hapje, tenzij ze bedoelen 7 kills in 1 game dan is het net iets lastiger, dat heb ik nog maar een handvol keren gehad denk ik.
Vereisten: lucky 7's halen in "once a day".
Dus 7 kills in 24 uur.(van 7 AM tot 7 AM) naast 7 survives en 7 wins. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Prima te halen dus in combinatie met de missies van de maand, 320k credits per dag gedurende deze special :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
psychoclown schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:52:
Prima te halen dus in combinatie met de missies van de maand, 320k credits per dag gedurende deze special :)
15 keer winnen is tot nu toe nog een onmogelijke missie gebleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Temoss, zoek me maar op in WoT vanavond, als je minimaal tier 5 tanks kan neerzetten. Help ik je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

BTU_Natas schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:02:
Temoss, zoek me maar op in WoT vanavond, als je minimaal tier 5 tanks kan neerzetten. Help ik je wel :)
Alleen hem? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Laatst online: 22:59
Temoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:53:
[...]

15 keer winnen is tot nu toe nog een onmogelijke missie gebleken...
Soms valt het mee en soms valt het enorm tegen. Vandaag gaat het ook niet erg lekker. Als je 4 potjes op een rij na 3-4 minuten alle tanks weg zijn aan jouw kant, zakt de moed in de schoenen... Met lage tier kan ik dat nog wel begrijpen, maar op tier 10 .. auch.

Toch gaat die credits lekker binnenstromen. Zeker met die medium special deze maand :9 Zie wel ontzettend veel mediums laatste tijd. Zelfs 1 potje gehad dat er totaal 26 mediums van tier 8-9 waren |:(

Ook bedankt voor de tip van de VK3001H. Heb deze weer teruggekocht. Hoop alleen dat je gelijk krijgt.

Heb Zojuist ook weer een apply gedaan van GOT. Weer terug naar mijn oude stek. Clanwars zit er helaas niet in voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
BTU_Natas schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:02:
Bedankt voor het aanbod, heb tier 5 t/m tier 9. Weet nog niet zeker of ik vanavond wel ga/kan spelen.
Zal je in ieder geval toevoegen aan friends list, hopelijk dat we dan een keer kunnen platoonen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
oosterhofjf schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:23:
[...]

Soms valt het mee en soms valt het enorm tegen. Vandaag gaat het ook niet erg lekker. Als je 4 potjes op een rij na 3-4 minuten alle tanks weg zijn aan jouw kant, zakt de moed in de schoenen... Met lage tier kan ik dat nog wel begrijpen, maar op tier 10 .. auch.

Toch gaat die credits lekker binnenstromen. Zeker met die medium special deze maand :9 Zie wel ontzettend veel mediums laatste tijd. Zelfs 1 potje gehad dat er totaal 26 mediums van tier 8-9 waren |:(

Ook bedankt voor de tip van de VK3001H. Heb deze weer teruggekocht. Hoop alleen dat je gelijk krijgt.

Heb Zojuist ook weer een apply gedaan van GOT. Weer terug naar mijn oude stek. Clanwars zit er helaas niet in voor mij.
Special gaat morgen pas in dus 20% teveel betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Temoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:47:
[...]

Special gaat morgen pas in dus 20% teveel betaald...
handig van me... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vandaag toch wel een van m'n leukere potjes in de ELC AMX gehad. Op Airfield heerlijk gereden en na 5 kills nog schadevrij. Ook leuk dat het team zo fantastisch meespeelde waardoor we op een gegeven moment 14 - 1 stonden. Toen er van de tegenstander nog 1 stond werd er ook in de chat geroepen "let him have 6". Laatste target was een T49 die mij nog even wat schade deed maar waarna ik 'm vrij makkelijk uit kon schakelen. 7 schoten in totaal en met "maar" 920 damage had ik vooral afmakertjes. Moet ook wel zeggen dat de matchmaking erg in mijn voordeel uitviel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kb8WyPRPu7b3KlFtwplo8I1O/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZhTNALq1Fb3YCbnCT96789me/medium.png

Tot nu toe maar weinig potjes gespeeld waar het team zo leuk meespeelde. *O*
jantje 2 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:23:
[...]

Zijn ze nu weer veranderd van mening. Ik dacht dat er eerst geen compensatie zou zijn voor een nieuw voertuig. Maar als dat zo is ga ik hem ook zeker even terugkopen. Gratis garageslots zijn altijd leuk

Erg veel plezier in de Vk3001H als med beleeft. jammer dat die nu heavy wordt:)
Weet je zeker dat de VK 3001H een heavy wordt? Ik had ergens anders juist gelezen dat dat voor de VK 3601H gold.
Ik wil ook wel meedoen hoor :Y

[ Voor 26% gewijzigd door Fid3lity op 06-09-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Zoek me maar op, BTU_Natas. En prima plan Temoss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Met die special dit weekend wordt het wel verleidelijk om een M4 of PzIV te halen met 105mm :D
Kan iemand me overtuigen om voor een van deze te kiezen? Ik neig naar de M4 vanwege de betere gun depression :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
atticus182 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:11:
Met die special dit weekend wordt het wel verleidelijk om een M4 of PzIV te halen met 105mm :D
Kan iemand me overtuigen om voor een van deze te kiezen? Ik neig naar de M4 vanwege de betere gun depression :)
Koop ze toch alle twee :P

Zelf heb ik erg veel plezier beleefd aan de M4 zonder derp. Als je slim gebruik maakt van de gun depression heb je erg leuke potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Dus ik moet even wachten om de Cromwell te kopen tot morgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Frank1973 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:34:
Dus ik moet even wachten om de Cromwell te kopen tot morgen???
Ik zou niet wachten volgens de berichten in dit forum of op de WoTsite is hij morgen 30% goedkoper dus vooral vandaag halen en niet goed lezen wat er wordt vermeld. :+

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

ShockWave schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:07:
[...]

Ik zou niet wachten volgens de berichten in dit forum of op de WoTsite is hij morgen 30% goedkoper dus vooral vandaag halen en niet goed lezen wat er wordt vermeld. :+
Scheelt toch weer 250000..toch wel lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 19:17
frustrerend soms, ik denk eventjes een spelletje doen. Eerste 3 potjes wordt mijn team totaal ingemaakt. Geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

lremcol schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:10:
frustrerend soms, ik denk eventjes een spelletje doen. Eerste 3 potjes wordt mijn team totaal ingemaakt. Geen schijn van kans.
zo herkenbaar: zojuist een game met 70% winkans verloren 8)7 Fishermans bay: al onze heavies (5/6) gaan niet naar de stad maar recht naar het midden van de map en worden 1 voor 1 afgemaakt door paar mediums, destroyers en arty. Intussen lopen de enemy heavies over een paar mediums in de stad heen, flanken degene op het midden van de map en schakelen 2 base campers en onze arty uit...Ik stond bij de molen en
kon niet veel meer doen dan 2 cappers uitschakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Streamende vanaf nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Pfffff wat een dag. In de loop van de middag mega lekkere potten gedraaid, 's avonds acetanker op mijn chat binnen en dan eindigen met een rampzalige sessie. Zelfs met een goed platoon gewoon niet kunnen winnen, omdat het hele team suicided of lemminged.... En dan toch proberen de lemming van het andere team tegen te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Had een stukje meegekeken, maar het beeld liep bij mij niet helemaal soepel. Mijn draadje met internet is niet al te breed dus ik vermoed dat het aan mij ligt.. Wel jammer, had wel zin om een paar goede potten te zien. Uiteindelijk zelf maar aan de slag gegaan. Wilde eigenlijk niet al te laat naar bed gaan en zei tegen mezelf: pas bij een slechte pot ga ik naar bed toe. Na de 6e pot op rij met 1500+ exp ... hou maar op ik ga slapen! fijne afsluiter zo.

Ook weer gezellig terug bij GOT. Lekker ouwehoeren op TS. Ook nog even platoontje gedaan met paar bekenden uit WHY en dat was ook erg leuk! Aarzel niet om mij een invite te sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik heb het een beetje lastig met het volgende: ik heb een M6 nu, want ik wil graag een T29.
Maar met de M6 kom ik 9 / 10 keer tegen veel sterkere ( level 7 en 8 ) tanks.
Aangezien ik nog geen 90mm heb, schiet ik totaal geen damage. Raken is geen probleem, maar damage maken is echt niet mogelijk.
Ik heb ook al geprobeerd om te gaan rammen, maar dat gaat ook niet tegen betere tanks.

Is er een tactiek waardoor ik een beetje snel van de M6 af kan zijn ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Volhouden, en xp bij elkaar rapen.. Af en toe frusterend.. Probeer te spotten voor je team, omtrekkende beweging maken en cappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Dat ga ik dan proberen, thnx

Dan had ik nog 2 vraagjes:

1: bij de russen heb ik een 122mm gun met damage 450/370. Daar kan ik upgraden naar ook een 122mm 390/390/465. Waarom is er soms een verschil, dat er 2x damage wordt aangegeven en vaak 3x damage ?

2: ik heb een elite tank, met poppen die 100% zijn en iets van 80% op de vaardigheden. Wat gebeurt er als ik die in een nieuwe tank zet ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

CORVETTE schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:42:
Dat ga ik dan proberen, thnx

Dan had ik nog 2 vraagjes:

1: bij de russen heb ik een 122mm gun met damage 450/370. Daar kan ik upgraden naar ook een 122mm 390/390/465. Waarom is er soms een verschil, dat er 2x damage wordt aangegeven en vaak 3x damage ?

2: ik heb een elite tank, met poppen die 100% zijn en iets van 80% op de vaardigheden. Wat gebeurt er als ik die in een nieuwe tank zet ?
1: ligt eraan hoeveel verschillende shells je af kunt knallen. Normaal gesproken is dat AP, APCR en HE. Sommige tanks hebben echter alleen AP en APCR mogelijkheden.

2: Met retraining (die van 20k) knallen je tankers naar 90% skill level mits je ze in eenzelfde klasse tank zet. Naar een andere klasse gaan ze terug naar 80%. Vaardigheden blijven op hetzelfde percentage zitten maar nemen pas weer toe zodra je crew weer 100% is.
CORVETTE schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:31:
Ik heb het een beetje lastig met het volgende: ik heb een M6 nu, want ik wil graag een T29.
Aangezien ik nog geen 90mm heb, schiet ik totaal geen damage. Raken is geen probleem, maar damage maken is echt niet mogelijk.
Ik heb ook al geprobeerd om te gaan rammen, maar dat gaat ook niet tegen betere tanks.

Ik speel ook met de M6 en het is inderdaad een pain om te spelen als je die 90mm nog niet hebt. Met die 90mm is 'ie een stuk leuker om te spelen, ook al blijf ik het zelf een afzichtelijk lomp ding vinden. Voor rammen krijg je met dat ding ook nooit genoeg snelheid en ook met de top tracks ben je lang niet wendbaar genoeg om de beweging van je tegenstander snel te corrigeren. Ik zou toch zorgen dat je zsm die 90mm erop zet. Als bottom tier blijft het een zwaar ding om mee te spelen maar als top tier kun je echt flink doorjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Nog een tipje voor de M6: Hull down gaan staan en je tank een beetje schuin neerzetten, oftewel anglen. zeker op lage tier kom je dan bijna niet door een m6 heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CORVETTE schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:31:

Een paar pagina's terug hadden we het over het gebruiken van free XP......
Exact voor dit soort situaties moet je je free XP opsparen zodat je zo'n gun sneller kunt mounten.

Daarnaast: als je gaat beginnen met een bepaalde nieuwe tank, kijk even op het wot-forum naar een review van de tank. Vele handige tips over upgrade pad, speeltstijl, te gebruiken equipement etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:18
Fid3lity schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:30:
[...]

1: ligt eraan hoeveel verschillende shells je af kunt knallen. Normaal gesproken is dat AP, APCR en HE. Sommige tanks hebben echter alleen AP en APCR mogelijkheden.
Bijna goed. Sommige tanks hebben alleen HE en HEAT. Waaronder de Russische 122mm waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

User schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:09:
[...]
Bijna goed. Sommige tanks hebben alleen HE en HEAT. Waaronder de Russische 122mm waar hij het over heeft.
Is ook zo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Op de testserver een beetje gespeeld met de tier X TD van de Britten. Wat een awesome gun :D. Heerlijk als je hesh shells op een batchat knalt en die voor 1900hp uit elkaar spat :+

Dankzij dit wel in dubio aangezien ik TD's zonder turrets haat, maar ik de 183 nu wel wil :+. Eerst maar eens de grind naar de 121 afmaken (zit nu ruim in de T34-2 wat ook geen straf is om te spelen) en daarna verder met of de tier 9 britse medium of verder met tier 7 russische medium. Wil de Object 140 unlocken voordat de link met de T54 verdwijnt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
wontcachme schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:42:
Op de testserver een beetje gespeeld met de tier X TD van de Britten. Wat een awesome gun :D. Heerlijk als je hesh shells op een batchat knalt en die voor 1900hp uit elkaar spat :+
TD's zijn de nieuwe arty.

Nerf incoming some time, hopefully soon :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kaap schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:50:
[...]

En daarna zeker de heavies, gevolgd door de mediums en als laatste de lights. En dit dan net zolang totdat iedereen met paintballguns speelt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

[...]

Agreed. 1900hp is gewoon te veel in één knal. De jpzE100 is al op het randje. Foch 155 ook zon tank dat je je afvraagt of ze wel van te voren balancen. En natuurlijk de T57. Dat ding mag ook een flinke nerf want op snelheid na is alles aan dit ding beter dan een 50B die nu stof staat te happen in iedereens garage.
Fid3lity schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:56:
[...]

En daarna zeker de heavies, gevolgd door de mediums en als laatste de lights. En dit dan net zolang totdat iedereen met paintballguns speelt :Y)
Nee, maar een tank die een tier X kan oneshotten zonder ammorack gedoe is gewoon te veel van het goede. En zeker als je de tier X matchmaking ziet de laatste tijd waar in elk potje wel 4/5 TD's zitten met oa meerdere foch 155 en 183 TD's. Eerst kon je niet bewegen door 5 arty's, maar nu spelen al die arty spelers TD's met hoge damage guns.

[ Voor 37% gewijzigd door wontcachme op 07-09-2013 12:01 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Van mij mogen ze de T57 zo houden en de 50b een buff geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fid3lity schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:56:
[...]

Nope, niks mis met heavies, meds en lights. De T57 misschien op het randje, dat wel.
wontcachme schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:58:
[...]

Agreed. 1900hp is gewoon te veel in één knal. De jpzE100 is al op het randje. Foch 155 ook zon tank dat je je afvraagt of ze wel van te voren balancen. En natuurlijk de T57. Dat ding mag ook een flinke nerf want op snelheid na is alles aan dit ding beter dan een 50B die nu stof staat te happen in iedereens garage.
Toch heb ik minder moeite met TD's dan arty. TD's zijn geregeld al gespot en ik loop niet voor ze weg, er valt zeker wel van ze te winnen. Maar dat soort alpha damage is wel verziekend voor de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kaap schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:05:
[...]

Nope, niks mis met heavies, meds en lights. De T57 misschien op het randje, dat wel.
Als je alle TD's zou nerfen misschien wel, dan is bijvoorbeeld een JagdPzIV niet interessant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fid3lity schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:14:
[...]

Als je alle TD's zou nerfen misschien wel, dan is bijvoorbeeld een JagdPzIV niet interessant meer.
Euhm...mag voor zich spreken dat we het over tier 10 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kaap schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:18:
[...]

Euhm...mag voor zich spreken dat we het over tier 10 hebben.
[...]

Mwua, als je het zo leest.. Alle SPG's werden generfed, niet alleen de Tier X. Je kunt je wel voorstellen dat iemand zoiets ook anders kan lezen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

De Cromwell is goed voor een medium tank.. Ik moet zeggen hier vermaak ik mij goed mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:15:
[...]

Had een stukje meegekeken, maar het beeld liep bij mij niet helemaal soepel. Mijn draadje met internet is niet al te breed dus ik vermoed dat het aan mij ligt.. Wel jammer, had wel zin om een paar goede potten te zien. Uiteindelijk zelf maar aan de slag gegaan. Wilde eigenlijk niet al te laat naar bed gaan en zei tegen mezelf: pas bij een slechte pot ga ik naar bed toe. Na de 6e pot op rij met 1500+ exp ... hou maar op ik ga slapen! fijne afsluiter zo.

Ook weer gezellig terug bij GOT. Lekker ouwehoeren op TS. Ook nog even platoontje gedaan met paar bekenden uit WHY en dat was ook erg leuk! Aarzel niet om mij een invite te sturen :D
Komt door twitch, zelf zag ik het ook in het begin erg laggen maar dat was na een tijdje helemaal over. De andere 15+ viewers leken er ook geen probleem mee te hebben (of ze zeiden niks).
Paar keer super faal team met ons gehad dus echt veel heb je denk ik ook niet gemist anders dat het wel redelijk prima ging.
Ilikebananas schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:02:
Van mij mogen ze de T57 zo houden en de 50b een buff geven ;)
Op deze manier gaat dat misschien nog wel gebeuren, hoeveel idioten in T57s ik
wel niet zie. Nauwelijks boven de 1000 damage doen en dan al dood zijn. Het is gewoon zonde want het is geen suicide scout of iets dergelijks.

Hopelijk gaat het vanavond weer een stukje soepeler en kan ik hopelijk eens die 250k binnen slepen. Ik kan de credits namelijk erg goed gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Wat mij betreft mogen ze de TDs inderdaad nerfen. Door die accuracy buff slaat het nergens meer op. Tenminste, tenzij het normaal is dat een mt25 met 70km/uur zonder al teveel skills kan worden geraakt. Inderdaad een beetje het oude artyspelen: point-en-click.

Wat me verder op valt is dat arties terug van weggeweest zijn. Blijkbaar heeft het gebrek aan arty ervoor gezorgd dat er weer veel tanks compleet in het open veld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:50:Komt door twitch, zelf zag ik het ook in het begin erg laggen maar dat was na een tijdje helemaal over. De andere 15+ viewers leken er ook geen probleem mee te hebben (of ze zeiden niks).
Paar keer super faal team met ons gehad dus echt veel heb je denk ik ook niet gemist anders dat het wel redelijk prima ging.
Wou wel wat zeggen maar dan moest ik eerst inloggen ;) . Zat mee te kijken met de laatste 2 potjes die je streamde, Fisherman Bay en El Halluf. Stream hapert af en toe net of ie opnieuw moet cachen. Lijkt me sterk dat het probleem bij mij ligt met net een nieuwe PC.
Wilde even commentaar na aanleiding van de vele missers en bounces/critical hits in de T-54, iets waar ik ook al de hele dag last van had. Erg frustrerend |:( .
Op El Halluf hadden jullie ook wel pech met slechte support waardoor Delert wel erg simpel werd afgeschoten.

Oh en na aanleiding van lovende woorden over de JagdPanther II die maar even op de testserver gespeeld.
En moet zeggen dat ie me daar erg beviel, zeker als ie full ops is, lekker hull down staan en knallen maar _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Zertaxka op 07-09-2013 14:38 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Eindelijke de Ace Tanker op mijn Object 704 :)

Victory!
Battle: Mountain Pass zaterdag 7 september 2013 14:48:14
Vehicle: Object 704
Experience received: 4.184 (x2)
Credits received: 72.144
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory!, Object 704, Mountain Pass, 9/7/13 2:48 PM: 2,092 nXP, 6,835 dmg

[ Voor 69% gewijzigd door wsLy op 07-09-2013 15:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
zucht, winratio van vandaag na 30 potjes staat onder de 40%. Vreselijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
lremcol schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:44:
zucht, winratio van vandaag na 30 potjes staat onder de 40%. Vreselijk dit.
Ja de teams zijn geweldig vandaag -O- Ik heb maar besloten om te stoppen voor vandaag. Heb 2 lekkere potjes gehad waarin alles mee zat, maar voor de rest alleen maar tegenwerking... zowel van het team als van het spel zelf...

[ Voor 20% gewijzigd door wsLy op 07-09-2013 15:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
zou ik eigenlijk ook moeten doen. Ik dacht ik ga die 15 wins even halen, vandaag heb ik de tijd daarvoor.
Ik ben inmiddels 35 potjes bezig en heb ze nog altijd niet bij elkaar. De MM is vreselijk tegen mij vandaag en mijn team kan er echt niets van. Vaak ben ik een van de beste spelers in het team, wat betekent dat we verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Helaas, tijd om :(

Defeat!
Map: Sand River
Date: zaterdag 7 september 2013 16:26:05
Vehicle: T20
Exp: 1.251 + Credits: 45.862
Achievements: : Top Gun, Sniper, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Vandaag mijn 15 wins gehaald in 17 potjes. Eerst in een 3x T-54 platoon 15 potten gespeeld waarvan 13 wins, 1 draw en 1 loss. Vervolgens nog snel mijn Foch en T95 gedubbeld.
Niet vaak zo lekker gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Vandaag en gisteren 15 wins gehaald, gisteren met de crusader vandaag met de Cromwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 14-08 17:59
BramSd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:00:
Vandaag mijn 15 wins gehaald in 17 potjes. Eerst in een 3x T-54 platoon 15 potten gespeeld waarvan 13 wins, 1 draw en 1 loss. Vervolgens nog snel mijn Foch en T95 gedubbeld.
Hier net andersom.. Echt mijn slechtste dag ooit: 10 deaths, 0 kills, (leuk, al mijn kills werden gejat..) Ik bounce opeens bijna alles. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Moest vandaag even op een account van een vriend spelen die zn is-7 wou unlocken. Zijn 6de tier 10 tank was dat. Hij zei tegen mij: Convert maar al het gold naar credits. Ik keek dus even in zn depot miss had ie daar nog wat... voor 14mill aan items had ie daaro ahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Yaaaay, op Malinovka binnen 1min 50% van ons team weg in een tier10 gevecht. En dan heb je ook nog die HEAT whoring platoons in hun T-54 en WZ's die alle heavies van de voorkant slopen. Wat blijft er dan nog over? Het is gewoon een vorm van pay 2 win maar dan gewoon met credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:29:
Moest vandaag even op een account van een vriend spelen die zn is-7 wou unlocken. Zijn 6de tier 10 tank was dat. Hij zei tegen mij: Convert maar al het gold naar credits. Ik keek dus even in zn depot miss had ie daar nog wat... voor 14mill aan items had ie daaro ahahaha.
Ik heb een vaag vermoeden welke mafkees dat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:00:
TweakJerommeke schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:05:
Yaaaay, op Malinovka binnen 1min 50% van ons team weg in een tier10 gevecht. En dan heb je ook nog die HEAT whoring platoons in hun T-54 en WZ's die alle heavies van de voorkant slopen. Wat blijft er dan nog over? Het is gewoon een vorm van pay 2 win maar dan gewoon met credits.
>:) >:) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, ik ben net terug van een 1,5 week vakantie In Normandië. Uiteraard veel (tank)geschiedenis daar, deze foto van een Easy8 met op de achtergrond de bungelende John Steele wilde ik jullie niet onthouden.

Ik vond dit bericht in mijn mailbox:

Greetings Commander,
The European Community Team would like to offer our wholehearted congratulations for your recent winning entry in our Anniversary Manoeuvres – Tank Destroyer Month!
You can find the Winner announcement here:

http://worldoftanks.eu/en...ry-manoeuvers-TD-winners/

Heb dus 3000 gold gewonnen voor mijn über T28 Prot. potje van 1,5 maand geleden :D

Embryonic Journey heeft de grote prijs, 15 jaar premium, gewonnen, maar dat wisten jullie vast al :p

Heb niet alle pagina's hier terug gelezen, heb ik verder nog iets essentieels gemist?

Het lijkt er op dat mijn vage packetloss problemen van vlak voor mijn vakantie zichzelf hebben opgelost, zo maar weer eens ff WoT opstarten!

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 07-09-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Livestreamende voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Soms moet je WoT gewoon leuk maken :P. Vandaag stond ik op een brug en de laatste vijandelijke tank net naast de brug onder mij. 2x raden hoe ik daar nog 400hp van heb af gekregen :+. Ook met mijn T34-2 een Leo Prot in de maling genomen (hij wilde mij rammen zodat ik verdronk dus vlak voordat hij er was reed ik naar achteren:P) zodat hij op het randje van water stond en ik ff een behulpzaam duwtje naar beneden heb gegeven :D

Geeft van die leuke reacties ook in de chat als je dat doet :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een klote dag. Echt, mensen onder de 1200 wn7 ofzo moeten echt verwijderd worden uit top tier potten. Als je zuigt in dit spel, blijf dan in de lagere tiers totdat je het wel snapt. Pleuris n00bs :r

Allemachtig wat een teams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Kaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:04:
Echt, mensen onder de 1200 wn7 ofzo moeten echt verwijderd worden uit top tier potten.
Klinkt een tikje arrogant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eerder een tikje gefrustreerd met de kwaliteit van teams vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dat is niet arrogant maar het is ongelofelijk frustrerend als je goed speelt en de rest van je team is hersendood. Hoe vaak ik vandaag wel niet meer dmg heeft gedaan dan de top tiers in die match kan ik niet op één hand tellen. Hoe kan je in vredesnaam met een tier X tank geen schade doen of minder schade dan een tank twee tiers lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Wat een klote dag. Echt, mensen onder de 1200 wn7 ofzo moeten echt verwijderd worden uit top tier potten. Als je zuigt in dit spel, blijf dan in de lagere tiers totdat je het wel snapt. Pleuris n00bs :r

Ik snap er ook geen hol van. De weekenden zijn normaal slecht, maar dit slaat alles, echt alles. Het aantal spelers wat niet op de minimap kijkt of niet even een youtube videotje kijkt wat de sterke en wat de zwakke punten van een tank zijn is ongelofelijk hoog.

Zelfs met een goeie platoons is het niet te dragen. Average damage en wn7 zijn gewoon goed, maar de winrate is gewoon belachelijk laag. Ook niet echt een probleem, maar winnen is leuker dan verliezen en als je 6 keer achter elkaar meer dan 2.5k damage doet in een tier7 battle en je verliest ze alle 6, dan ben je er wel een beetje klaar mee.

Een paar voorbeelden van de laatste potten:
- 3 tier10s verliezen het van 1 ST-I (welke een wn7 van 900 had)
- In de eerste twee minuten raken we alle 4 onze toptiers kwijt en geen enkele enemy is dood
- Een Radley op een loss halen

Misschien morgen even het spel maar links of recht laten liggen
Misschien wel, maar zelf zou ik erg blij zijn als WG een tutorial per tank maakt die je moet hebben gezien wil je de tank uberhaubt spelen. Dat zou wel een boel frustratie weghalen.

[ Voor 11% gewijzigd door pkregting op 08-09-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 14:37
pkregting schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:29:

Misschien wel, maar zelf zou ik erg blij zijn als WG een tutorial per tank maakt die je moet hebben gezien wil je de tank uberhaubt spelen. Dat zou wel een boel frustratie weghalen.
Ik heb op WOT forum al een suggestie geplaatst om een IQ test te gebruiken ipv CAPTCHA bij het aanmaken van een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dweebus schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:40:
[...]

Ik heb op WOT forum al een suggestie geplaatst om een IQ test te gebruiken ipv CAPTCHA bij het aanmaken van een account.
Gaat niet werken. Dan kunnen de medewerkers van Wargaming EU ook niet meer spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
wontcachme schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:45:
[...]

Gaat niet werken. Dan kunnen de medewerkers van Wargaming EU ook niet meer spelen :+
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf

I feel your pain..

Paar keer flink pech gehad (ally duwt je in het water, 3 x ammorack vanavond |:( etc.)
Ook paar keer flink gefaald. Zat ik zelfs 1 keer met mijn tier 10 -->> 0 damage :+

Verder heerlijk gespeeld!

Voor de liefhebbers enkele replays:

http://wotreplays.com/site/331964#self

http://wotreplays.com/site/331954#malinovka-wapper-t-54

http://wotreplays.com/site/331577#prokhorovka-wapper-t-54

http://wotreplays.com/site/331570#erlenberg-wapper-t-54
Bijna 1600 exp met een loss :/

Zoals je in de laatste replay ziet: die gold brandblusser is ideaal en kan ik iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gold brandblusser kan ook irritant zijn. Vanavond een potje waar we keihard verloren, ik was de laatste over aan onze kant en er komt een 110 aan. Hij schiet, ik in de fik, vlammen gelijk uit (bye bye 20k credits voor niks), ik bounce, hij schiet en ik weer in de fik en brand uit. Krijg steeds meer het idee dat RNG beter bij de idioten werkt dan bij mensen die aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik had gisteren 3 tanks met 3 opeenvolgende schoten in de fik gezet.

RNG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
10 uur later, still the same shit...

WG moet echt eens gaan kappen met die specials. Trekt te veel prut spelers aan. Het is echt tijd voor een systeem waarbij ratings gekoppeld worden aan matchmaking of anders aan tier restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:21:
[...]

Eerder een tikje gefrustreerd met de kwaliteit van teams vandaag...
Ja man o man, wat was het gisteren drama.. Ik wilde nu wel eens de 15 victories kunnen halen omdat ik de tijd ervoor heb in het weekend en vrijdagavond moe was. Heeft me gewoon 30 potjes gekost omdat CW's niet meetellen, op het eind ging ik zelf ook wat minder goed spelen uit frustratie maar ook alles zat tegen.
Kaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:00:
10 uur later, still the same shit...

WG moet echt eens gaan kappen met die specials. Trekt te veel prut spelers aan. Het is echt tijd voor een systeem waarbij ratings gekoppeld worden aan matchmaking of anders aan tier restricties.
Specials heb ik nooit ontzettend veel last van en deze special is ook niet heel erg bijzonder maar het niveau van gisteren was wel echt beneden peil..
Zag gisteren ook oa. een Tiger die op Port van wagon tot wagon reed en dan bedoel ik niet sluipend of iets nee gewoon tegenaan beuken en dan bedenken dat je daar niet doorheen kunt.. stuk of 3-4 keer bij verschillende wagons gedaan en toen ook nog een paar kapot schieten 8)7

1. Of hij was dronken
2. Of hij was niet helemaal goed bij zijn hoofd
3. Of hij was gewoon aan het botten
4. Of een combinatie van elk van bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Gisteren heb ik zelf helemaal geen problemen gehad,
platoon met BTU_natas ging zeer goed! Moeten we zeker vaker doen ;)
Ook al ging het bij mij vrij goed dan nog vind ik 15 keer winnen best wel veel,
je hebt echt een minimum van 20 potjes nodig en dat speel ik niet vaak op een dag.

Battles: 20 5,285
Win Rate: 75.00% 58.09%
Average damage: 1,358
Average experience: 1,056
Average tier: 6.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmzz 3 minuten ingame doodgaan op fjord aan de onderste punt van de map, 8x raak schieten maar dan nog met 1341 damage done 3e in de lijst staan bij een win :?

Ben nog steeds een "average" speler maar dit weekend is toch wel het weekend met de meeste retarded spelers voor mij tot nu toe >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het nivo van de spelers las ik een treffend voorbeeld op het wot-forum......

Iemand stelt een vraag waarom hij geen "big TD" kan kopen.
Zijn eerste post ever op het forum doorlezend, lees ik dat ie genoeg credits heeft (5mio) maar de knop "buy" niet kan vinden.
Wat blijkt: hij heeft dik 1000 battles in een FCM50 en een IS6, average damage en XP ergens in de 200.

Zo'n gast (en daar zijn er velen van) heeft dus totaal geen idee hoe t spel in elkaar zit, rijden maar een beetje rond en verdiepen zich totaal niet in het spel.

Zou mij niet verbazen dat zijn volgende premium een "big TD" gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Waar jullie dan een avond hadden waar je vaak in het team gedropt wordt die er niks van bakken, had ik de ene win na de andere. Ik denk toch dat MM, jammer genoeg, voor een deel uit geluk bestaat.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:34:
Over het nivo van de spelers las ik een treffend voorbeeld op het wot-forum......

Iemand stelt een vraag waarom hij geen "big TD" kan kopen.
Zijn eerste post ever op het forum doorlezend, lees ik dat ie genoeg credits heeft (5mio) maar de knop "buy" niet kan vinden.
Wat blijkt: hij heeft dik 1000 battles in een FCM50 en een IS6, average damage en XP ergens in de 200.

Zo'n gast (en daar zijn er velen van) heeft dus totaal geen idee hoe t spel in elkaar zit, rijden maar een beetje rond en verdiepen zich totaal niet in het spel.

Zou mij niet verbazen dat zijn volgende premium een "big TD" gaat worden
ahaha ik had die ook gelezen. geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Op het gevaar af geflamed te worden: dit is en blijft eenspelletje. Ik begrijp dat er mensen zijn die er meer tijd in willen en kunnen steken, en zijn ook mensen die er beter in zijn dan de gemiddelde deelnemer,maar het blíjft een spel en niet het leven of je broodwinning.
Maak het dan niet belangrijker dan het is. Naast (frusterende) potjes, zijn er net zoveel glanzende overwinningen. Om zo sterk af te geven op casual spelers met een andere insteek komt nogal onvriendelijk over. Ik ben ook wel eens gefrustreerd omdat teamgenoten in mijn ogen 'stom' doen, maar dat zal met mij ook wel eens gebeuren, en so what ? Over misschien drie tot vijf jaar is WoT weer van de radar weg en weet niemand hoe goed je speelde.
Dat verandert niks aan het frustratie gevoel dat ik ook wel eens heb,maar ik probeer steeds in mijn achterhoofd te houden dat het alleen maar pixels zijn waar ik vrije tijd in stop,meer niet. In andere (singleplayer) games gaat ook wel eens iets niet zoals ik het graag zie...tja, shit happens.
Ik heb ook niet veel geloof in een conspiracy theory over een MM die na x-wins besluit om je alleen nog maar in slechte teams te stoppen of zo; het is en blijft toeval.

zo,dat wilde ik even kwijt. Hopelijk is het genuanceerd genoeg. Ik wil ook niemand zijn boosheid afpakken, maar enige nuance is nooit weg (misschien is het mijn gevorderde leeftijd, 50+, dat ik wat anders denk dan de meesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Ik had via eBay een PAX bonus code gekocht, in de hoop dat die ook op de EU server zou werken. Natuurlijk werkt dat helemaal niet :P en WoT geeft een "Wrong Region" error als ik 'em probeer te activeren. Toen dacht ik dat het leuk zou zijn om de code op reddit te verloten en aan iemand te geven die in een comment aan kan geven waarom 'ie de 2100 gold en 7 dagen premium graag zou willen hebben.

Misschien lijkt het een beetje uit de hoogte, maar ik vind het wel een leuke manier om iemand blij te maken met een code waar ik toch niets aan heb :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
garathane schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:16:
Op het gevaar af geflamed te worden: dit is en blijft eenspelletje. Ik begrijp dat er mensen zijn die er meer tijd in willen en kunnen steken, en zijn ook mensen die er beter in zijn dan de gemiddelde deelnemer,maar het blíjft een spel en niet het leven of je broodwinning.
Een voetbalwedstrijd is ook een spel, maar de elftallen spelen wel om te winnen. Gamers hebben over het algemeen ook de interesse om te winnen.
garathane schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:16:
Om zo sterk af te geven op casual spelers met een andere insteek komt nogal onvriendelijk over.
Er wordt geklaagd over slechte spelers, niet over casual spelers. Jij bent nu diegene die casual spelers bestempeld als slechte spelers...

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-09-2013 11:30 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)