Als ik dit soort potjes nou eens in m'n 110E4 zou hebben (in ieder geval wel lekker begin v/d dag)
Victory!
Map: Westfield
Date: zondag 8 september 2013 11:21:55
Vehicle: T49
Exp: 3.930 (x2) + Credits: 37.977
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Kolobanov's Medal, Top Gun, Defender
Ik moet de replay nog eens bekijken maar 't stond 8-13 en later 10-14 en 't toch uiteindelijk kunnen ombuigen naar een victory. Al vrij snel in 't begin had ik 't idee dat we compleet opgerold zouden worden maar 't viel dus nog wel mee.
Jaaaaaaa, sealclubbing ftw en allemaal slechte spelers (in beide teams) maar de lol (en adrenaline) is er niet minder om.
Opmerkingen van tegenstanders in chat:
"we loose against 1 fucking T49"
" he makes history"
" ghost"
Victory!
Map: Westfield
Date: zondag 8 september 2013 11:21:55
Vehicle: T49
Exp: 3.930 (x2) + Credits: 37.977
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Kolobanov's Medal, Top Gun, Defender
Ik moet de replay nog eens bekijken maar 't stond 8-13 en later 10-14 en 't toch uiteindelijk kunnen ombuigen naar een victory. Al vrij snel in 't begin had ik 't idee dat we compleet opgerold zouden worden maar 't viel dus nog wel mee.
Jaaaaaaa, sealclubbing ftw en allemaal slechte spelers (in beide teams) maar de lol (en adrenaline) is er niet minder om.
Opmerkingen van tegenstanders in chat:
"we loose against 1 fucking T49"
" he makes history"
" ghost"