Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:
  • 73.738 views

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Als ik dit soort potjes nou eens in m'n 110E4 zou hebben (in ieder geval wel lekker begin v/d dag)

Victory!
Map: Westfield
Date: zondag 8 september 2013 11:21:55
Vehicle: T49
Exp: 3.930 (x2) + Credits: 37.977
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Kolobanov's Medal, Top Gun, Defender

Ik moet de replay nog eens bekijken maar 't stond 8-13 en later 10-14 en 't toch uiteindelijk kunnen ombuigen naar een victory. Al vrij snel in 't begin had ik 't idee dat we compleet opgerold zouden worden maar 't viel dus nog wel mee.
Jaaaaaaa, sealclubbing ftw en allemaal slechte spelers (in beide teams) maar de lol (en adrenaline) is er niet minder om.

Opmerkingen van tegenstanders in chat:
"we loose against 1 fucking T49"
" he makes history"
" ghost"

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-05 21:19

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Kaap schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:30:
[...]

Jij bent nu diegene die casual spelers bestempeld als slechte spelers...
Pardon ?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 22:18

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Lees de zin die ik quote van jou nog eens...

"Oooh Jeroen!"

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo dan, ik ben in ieder geval voorbereid op de patch :P
dit weekend de vk3001H vrijgespeeld en gekocht, en ook meteen de 8k die nodig was om de VK3601H vrij te spelen gehaald, en de lijn bevalt mij ook nog eens. Nu maar wachten of dat na de aanpassing nog steeds zo is :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://www.noobmeter.com/player/eu/panzergitch/501217154/

Meneertje zat bij de countdown de 14 'mongooltjes' en public te vragen of wij onze hersenen zouden kunnen gebruiken.. heerlijk om te zien hoe hij vervolgens door 29 man uitgekotst wordt. :D

Zijn laatste comment?

"Stats are for noobs"

• garathane

garathane

Ik probeer een lans te breken voor casual spelers die misschien daardoor minder goed spelen dan de pro's die er veel meer tijd in willen steken (en misschien ook wel veel meer talent hebben). Voetbal is inderdaad ook een spel maar meer competitief gericht dan WoT. Doe je mee aan ESL-wedstrijden (of zelfs CW) dan mag je een andere houding verwachten. Dan gaat het ook ergens om. Bij een random battle heb je te maken met vogels van allerlei pluimage.
Er kunnen leagues worden samengesteld op basis van kwaliteit,waardoor 'rood' tegen 'rood', 'groen' tegen 'groen' enz. speelt, en wie weet,bevalt dat wel veel beter dan nu,maar dat verandert dan het spel in een (soort) sport.
WoT is echter opgezet als een spel, waarbij ieder deelnemen kan ongeacht (vooraf bewezen, zoals pkregting ongeveer voorstelt.) niveau,
Toch ?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

garathane schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:57:
Ik probeer een lans te breken voor casual spelers die misschien daardoor minder goed spelen dan de pro's
Maar niemand klaagt over casual spelers... Men klaagt over slechte spelers. Ik ken zat casual spelers die prima kunnen spelen. En ik zie zat crap spelers die 20K+ battles hebben, dat kun je geen casual noemen.

[Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-09-2013 13:58]

"Oooh Jeroen!"

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:51

BTU_Natas

Superior dutchie

Garathane, welkom op het internet.

Als je op het internet zelf reflecterend vermogen,empathie of inlevingsvermogen van mensen gaat verwachten, dan ga je een hele slechte tijd tegemoet. Als ze dan ook nog eens tussen de 15 en 25 zijn, dan spelen de hormonen ook nog eens mee. Laat het gaan en speel lekker een potje wot :)

• garathane

garathane

BTU_Natas schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:20:
Laat het gaan en speel lekker een potje wot :)
Zo af en toe wil ik 'een ander geluid' laten horen, zonder overigens iets te verwachten op het gebied van empathie of inlevingsvermogen.
Overigens is denk het gehalte van de reacties op Tweakers het meest genuanceerd (over het algemeen) van alle niet-beroeps gerelateerde fora.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik ben er klaar mee voor vandaag. Na acht potjes een wirate van 37% (in platoon), wn7 van 1050 en op beide server lag spikes.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:51

BTU_Natas

Superior dutchie

Hihi, ik sta na 6 potjes (in mijn eentje) op 83,33 en 2442,76 wn7. Moest je de hele tijd tegen mij ofzo :+

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 23:39

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

mission 2 lucky's 7 is binnen.. 70000 credits in the pocket..

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 18:53
Tja.... de teams zijn weer geweldig vandaag

Stichting Hobbyserver

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 18:49
wsLy schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:53:
Tja.... de teams zijn weer geweldig vandaag

[afbeelding]
Het meest zure vind ik dan nog dat jij minder XP krijgt dan de IS3 uit het vijandelijke team die echt 0 bijdrage aan de match geleverd heeft. Gelukkig verandert dat in 8.8 vanaf volgende week <3

-----

edit: Toch een mooie afsluiting van mijn middaguurtje WoT :) met een nieuwe medal die ik nog niet had!

[Voor 48% gewijzigd door p0st op 08-09-2013 17:00]

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 15:09
psychoclown schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:07:
[...]

Ja man o man, wat was het gisteren drama.. Ik wilde nu wel eens de 15 victories kunnen halen omdat ik de tijd ervoor heb in het weekend en vrijdagavond moe was. Heeft me gewoon 30 potjes gekost omdat CW's niet meetellen, op het eind ging ik zelf ook wat minder goed spelen uit frustratie maar ook alles zat tegen.

[...]

Specials heb ik nooit ontzettend veel last van en deze special is ook niet heel erg bijzonder maar het niveau van gisteren was wel echt beneden peil..
Zag gisteren ook oa. een Tiger die op Port van wagon tot wagon reed en dan bedoel ik niet sluipend of iets nee gewoon tegenaan beuken en dan bedenken dat je daar niet doorheen kunt.. stuk of 3-4 keer bij verschillende wagons gedaan en toen ook nog een paar kapot schieten 8)7

1. Of hij was dronken
2. Of hij was niet helemaal goed bij zijn hoofd
3. Of hij was gewoon aan het botten
4. Of een combinatie van elk van bovenstaande
Zat gisteren ff met je mee te kijken.
Zuur dat je die laatste victory niet voor elkaar kreeg...

Aan de andere kant heb ik daardoor het gevoel dat het niet aan mij ligt dat het onwijs klote gaat met de teams :)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Nu geef ik het echt op voor vandaag. Net 2 uit 5 gewonnen en de laatste game hadden we 5 tier X tanks zonder damage. En dat waren gelijk al onze tier X tanks.....

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 22:25
Mijn beste pot vandaag met de T30, mede mogelijk gemaakt door lekker aggresief spelen. O+

Altijd een groot voordeel om met USA tanks op een berg te staan zonder arty in battle. lekker laten bouncen op mijn turret

• blonderulez
  • Laatst online: 17-05 15:07
atticus182 schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:21:
Ik had via eBay een PAX bonus code gekocht, in de hoop dat die ook op de EU server zou werken. Natuurlijk werkt dat helemaal niet :P en WoT geeft een "Wrong Region" error als ik 'em probeer te activeren. Toen dacht ik dat het leuk zou zijn om de code op reddit te verloten en aan iemand te geven die in een comment aan kan geven waarom 'ie de 2100 gold en 7 dagen premium graag zou willen hebben.

Misschien lijkt het een beetje uit de hoogte, maar ik vind het wel een leuke manier om iemand blij te maken met een code waar ik toch niets aan heb :)
Leuke aktie. Alleen een opmerking, je had niet persé op Reddit hoeven posten, hier op tweakers zitten ook een aantal spelers die op de US server spelen (waaronder ik zelf), dus je had je aktie ook gewoon op tweakers kunnen houden.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 15:00
Bah, hoef nog maar 1 Battle te winnen vandaag voor de 15 en nu ligt internet hier plat. Glasvezel... Een lekkere toekomst... ;(

[Voor 4% gewijzigd door UdiBenLudi op 08-09-2013 20:56]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
oosterhofjf schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:07:
[...]

Zoals je in de laatste replay ziet: die gold brandblusser is ideaal en kan ik iedereen aanraden!
Leuke pot!, jammer dat je hem net verliest. (het was iets minder voor die PTS-gast :F .)
wontcachme schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:16:
Krijg steeds meer het idee dat RNG beter bij de idioten werkt dan bij mensen die aimen.
RNG is overduidelijk gefixed om de winrate te balanceren, sommige bounces tov sommige penetrations slaan helemaal nergens op gelet op de opgegeven stats. Dan zeg je dat ze dat gewoon eens moeten toegeven met een woordje f**k.... erbij en heb je op eens 72uur chatban... :X

Maar na een goed begin van de dag en een avond vol belachelijke 0% crits, ghost shells en matige teamgenoten zijn de 15 wins dan toch binnen.

erutangiS

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

MrOleo schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:58:
[...]
RNG is overduidelijk gefixed om de winrate te balanceren, sommige bounces tov sommige penetrations slaan helemaal nergens op gelet op de opgegeven stats.
Ik speelde vandaag met name de Centurion 1 met de 230dmg gun. Ik heb er specifiek op gelet in 1 battle en had daar 10 shells afgevuurd, 8 deden damage en geen enkele shell meer dan 200dmg 8)7. De twee andere die schoot ik door een bosje heen recht op een target en helemaal niks. Geen bounce, geen critical, geen signaal dat ik uberhaupt had geschoten.....

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-05 09:19
wontcachme schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:24:
[...]

Ik speelde vandaag met name de Centurion 1 met de 230dmg gun. Ik heb er specifiek op gelet in 1 battle en had daar 10 shells afgevuurd, 8 deden damage en geen enkele shell meer dan 200dmg 8)7. De twee andere die schoot ik door een bosje heen recht op een target en helemaal niks. Geen bounce, geen critical, geen signaal dat ik uberhaupt had geschoten.....
Tja, heb ik weleens met de Grille; soms hit ik mensen voor 500dmg, maar ook vaak genoeg dat ik maar 50-100dmg doe, en dan raak ik ze wel goed.
garathane schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:57:
Ik probeer een lans te breken voor casual spelers die misschien daardoor minder goed spelen dan de pro's die er veel meer tijd in willen steken (en misschien ook wel veel meer talent hebben).
Het probleem is dat er af en toe mensen rond rijden die simpelweg totaal niet nadenken (2 meter buiten cap blijven wachten terwijl je nog kan winnen op cap, vol het open veld over rijden, recht de vjand in rushen in de eerste minuut e.d.). Casual is niet erg, af en toe fouten maken ook niet, gewoon dom spelen wel :)
MrOleo schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:58:
[...]
RNG is overduidelijk gefixed om de winrate te balanceren, sommige bounces tov sommige penetrations slaan helemaal nergens op gelet op de opgegeven stats. Dan zeg je dat ze dat gewoon eens moeten toegeven met een woordje f**k.... erbij en heb je op eens 72uur chatban... :X
RNG is niet gefixed, hoe verklaar je nl. dat de echt goede spelers hoge stats hebben en de echt slechte spelers heel slechte ? Bij een RNG die gefixed is zou iedereen ongeveer gelijk moeten spelen.

En over die ban, als je je niet kunt gedragen krijg je inderdaad een ban. Zouden ze vaker moeten doen (en dan vooral ingame)

[removed]

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

darkkingll schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:28:
[...]

Tja, heb ik weleens met de Grille; soms hit ik mensen voor 500dmg, maar ook vaak genoeg dat ik maar 50-100dmg doe, en dan raak ik ze wel goed.
Dat komt doordat je HE afvuurt :+. Ik vuur AP af
redwing schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:31:
[...]
RNG is niet gefixed, hoe verklaar je nl. dat de echt goede spelers hoge stats hebben en de echt slechte spelers heel slechte ? Bij een RNG die gefixed is zou iedereen ongeveer gelijk moeten spelen.
Omdat goede spelers deels kunnen compenseren. Vanavond een potje waar een T34 mij 2x raakt terwijl we beide reden met een afstand van meer dan 200m en mijn shells onderhand naar achteren schoten door de ondergrond. En toen ik stilstond te schieten op zijn zijkant vlogen de shells over de zijkant heen buiten de aim circel. Werd toen ook nog lekker vol geraakt door arty die daarvoor al 2x een oneshot had gedaan. Naderhand de stats bekeken en de T34 had een wn7 van 450 en de arty 333. Dan komen die hits echt niet door skill van de lui. En zo ging het gewoon de hele dag.

En als je platoon speelt en veel wint merk je ook dat hoe langer het goed gaat hoe moeilijker de teams worden terwijl jouw team dommer wordt. Na ongeveer 5 wins op een rij worden de teams vaak heel slecht of krijg jij de meest vreemde schoten die niks doen vol op een weakspot.

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:36

CORVETTE

---- American V8 ---

Hoe zit dat met die snellader ( + 10% )?
Wat gebeurd er als ik die koop voor 200.000 op een tank met medium kanon.
En ik zit er daarna op diezelfde tank een groot kanon ?
Daarvoor moet je eigenlijk 500.000 betalen ........ ???

Hoe zit dat, weet iemand dat ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:42:
Na ongeveer 5 wins op een rij worden de teams vaak heel slecht of krijg jij de meest vreemde schoten die niks doen vol op een weakspot.
Randomness + selectief geheugen geeft een hoop patronen.

• psychoclown
  • Laatst online: 08-03 22:33
atticus182 schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:01:
[...]

Het meest zure vind ik dan nog dat jij minder XP krijgt dan de IS3 uit het vijandelijke team die echt 0 bijdrage aan de match geleverd heeft. Gelukkig verandert dat in 8.8 vanaf volgende week <3

edit: Toch een mooie afsluiting van mijn middaguurtje WoT :) met een nieuwe medal die ik nog niet had!
Mooie pot!
CORVETTE schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:47:
Hoe zit dat met die snellader ( + 10% )?
Wat gebeurd er als ik die koop voor 200.000 op een tank met medium kanon.
En ik zit er daarna op diezelfde tank een groot kanon ?
Daarvoor moet je eigenlijk 500.000 betalen ........ ???

Hoe zit dat, weet iemand dat ?
RoF gaat mer 10% sneller :)
De verschillende equipments zijn voor de verschillen tussen heavies/medium/light tanks.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• MrOleo
  • Nu online
redwing schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:31:

Zo'n fix kan je niet te extreem doen, kwestie van een tijdje balancen, om het niet te opvallend te maken. Een kleine invloed kan een matige speler al helpen als je redelijke spelbalance hebt. Daarnaast helpt een iets betere pen een slechte speler niet om het spel beter te spelen, alleen zijn schieten wordt iets beter doordat ie minder op de weakspots hoeft te aimen of onder grotere hoeken kan damagen, dus hij zal af en toe iets damage doen waar hij dat anders niet doet, net genoeg om het leuk te houden.

Overigens erger ik me bijna net zo hard aan absurde penetraties die zouden moeten bouncen op de vijand (niet even hard, damage blijft toch leuk)

erutangiS

djengizz schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:51:
[...]
andomness + selectief geheugen geeft een hoop patronen.
Dit inderdaad, hoe vaak heb je wel niet dat je 10 keer achter elkaar op een moeilijke plek raak schiet. Maar daar klaagt niemand over want dat is plotseling skill :+ Het grote probleem met dit spel is simpelweg dat de RNG een grote spread heeft (zowel de +/- 25% penetration/damage als wel dat je buiten je aimcircle kunt schieten). Daardoor zul je af en toe tegen een slechte speler verliezen omdat hij de RNG mee heeft, maar aan de andere kant zal hij net zo vaak meewerken.

Nu weet je met WG natuurlijk nooit, zeker niet als je in een van die patenten leest dat de mm rekening kan houden met het afgelopen uur oid.

[removed]

• p0st
  • Laatst online: 16-05 18:49
Thanks! :*)
blonderulez schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:09:
[...]
Leuke aktie. Alleen een opmerking, je had niet persé op Reddit hoeven posten, hier op tweakers zitten ook een aantal spelers die op de US server spelen (waaronder ik zelf), dus je had je aktie ook gewoon op tweakers kunnen houden.
Oh dat had ik niet verwacht! Hmm ik zal er de volgende keer aan denken :)

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 13:57
mijn avg. tier zal wel niet hoog genoeg zijn. en ik zal wel gestatspad hebben, goldnoob uitgehangen hebben en teveel gesealclubbed hebben, maar ik ben er toch blij mee.

Sinds vandaag overall blauw :D

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 23:27
[...]

3300+ games statistieken bijhouden daarentegen geeft zekerheid: de RNG is gefixed.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
MSalters schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:12:
[...]

3300+ games statistieken bijhouden daarentegen geeft zekerheid: de RNG is gefixed.
OK, kom maar op met de cijfers dan, uiteraard inclusief steekhoudende onderbouwing.

(ga ik even voorbij aan het feit dat het me geen zak interesseert of het waar is of niet, want ik vind het spelletje toch wel leuk :) )

Anoniem: 517243

Bokkie schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:18:
Zo dan, ik ben in ieder geval voorbereid op de patch :P
dit weekend de vk3001H vrijgespeeld en gekocht, en ook meteen de 8k die nodig was om de VK3601H vrij te spelen gehaald, en de lijn bevalt mij ook nog eens. Nu maar wachten of dat na de aanpassing nog steeds zo is :)
Wanneer komt de release van 8.8?
Ik probeer voor die tijd ook de VK3001H vrij te spelen. Dit gezien de speculaties dat er misschien een leuke compensatie aan hangt wanneer deze wordt terug gezet naar tier 5.
Maar als 8.8 deze week al komt ben ik bang dat ik het niet ga redden ;(

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Stats van zaterdag:

Victory ratio: 88.24%
Battles: 17
Efficiencyold: 3949.42
Efficiencyv2: 3380.97
WN6: 2675.94
Average tier: 9.03
Experience: 23389 1375.82
Capture points: 140 8.24
Defense points: 90 5.29
Damage: 52665 3098
Kills: 37 2.18
Spotted: 32 1.88

Grappige is dat hij de average tier op 9.03 zet, terwijl ik gewoon 17 potjes in tier 9 heb gespeeld.

Gisteren ging het ook wel ok, op een dipje na waarbij we 5 uit 6 potjes verloren. Uiteindelijk de 15e win gehaald na het, meen ik, 22e potje. PlanetWoT moet echter de stats van gisteren nog verwerken.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Anoniem: 517243 schreef op maandag 09 september 2013 @ 06:28:
[...]

Wanneer komt de release van 8.8?
Ik probeer voor die tijd ook de VK3001H vrij te spelen. Dit gezien de speculaties dat er misschien een leuke compensatie aan hangt wanneer deze wordt terug gezet naar tier 5.
Ik heb gelezen donderdag as.

Bron: http://ftr.wot-news.com/2013/09/06/8-8-going-live-on/

[Voor 6% gewijzigd door ed31 op 09-09-2013 08:49]

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

Ilikebananas schreef op maandag 09 september 2013 @ 02:21:
[...]
OK, kom maar op met de cijfers dan, uiteraard inclusief steekhoudende onderbouwing.
Yup, dat bewijs wil ik ook wel eens zien dan :) Ik heb iig na 10k games nog geen patroon kunnen ontdekken, behalve dan dat je met een slechte ping ook slechtere stats krijgt :+

[Voor 10% gewijzigd door redwing op 09-09-2013 08:44]

[removed]

• BramSd
Ongetwijfeld een voorbeeld van selectief geheugen, maar ik merk de laatste dagen steeds vaker dat een tank verdwijnt op precies het moment dat ik schiet. Je gun focust daardoor op de grond achter je doel en je aimcircle verspringt en wordt groter. Hoeveel schoten ik daar al niet door heb gemist, pffffff.

Je krijgt haast het idee dat WG het bewust doet. Overigens is dit vooral vervelend bij tanks met derp guns. In mijn T82 bijvoorbeeld, blijkt het volstrekt onmogelijk om op een tank te mikken die niet gespot is. In een normale tank kun je gewoon op een punt achter de plek schieten waarvan je weet dat er een tank staat. Met een derp gun met hoge shell arc zul je op de grond precies onder die tank moeten mikken. Dat blijkt echter niet te lukken. Mijn shells landen in ieder geval mijlenver achter het doel.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gister zelf ook een goede dag gehad. Heerlijke clan wars gespeeld, en beide landingen succesvol zag ik vanmorgen.

Battles: 34
Avg. Tier: 8.09
Victories: 19 (55.88%)
Defeats: 15 (44.12%)
Survived: 17 (50%)
Destroyed: 75
Avg. Damage: 1864.65
Defense Points: 91
Experience: 32151
WN7: 2162

"Oooh Jeroen!"

• BramSd
quote: FTR-WoT
- T23 will return “in an unexpected way”
Ik vraag me af wat ze met 'unexpected' bedoelen. Komt die terug als een premium tier 2 arty ofzo?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

BramSd schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:56:
[...]
Ik vraag me af wat ze met 'unexpected' bedoelen. Komt die terug als een premium tier 2 arty ofzo?
Premium tank. Was al eens doorgeschemerd door WG.

"Oooh Jeroen!"

• perpixel
Misschien toch voor de volgende campaign maar eens gaan kijken of ik een clan kan vinden waar de kans aanzienlijk is dat de tank ook verdient gaat worden. Lijkt me toch mooi om zo'n speciale premium te hebben :)

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05 13:46
Vanavond de laatste spurt maken naar de nieuwe tier X tank, vanaf de t54.
BramSd schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:52:
[...]
Ongetwijfeld een voorbeeld van selectief geheugen, maar ik merk de laatste dagen steeds vaker dat een tank verdwijnt op precies het moment dat ik schiet. Je gun focust daardoor op de grond achter je doel en je aimcircle verspringt en wordt groter. Hoeveel schoten ik daar al niet door heb gemist, pffffff.
Yup, erg irritant. Of van die tanks die je achter een gebouw nog ziet en precies zodra ze gaan rijden en uit cover komen verdwijnen voor een paar seconden.....
Dat blijkt echter niet te lukken. Mijn shells landen in ieder geval mijlenver achter het doel.
Klopt, zeker op grote afstand is het lastig met die bak iets te raken dat niet gespot is of je moet geluk hebben dat er een rots/huis achter hem staat.

[removed]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

SimpelenLeuk schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:49:
Vanavond de laatste spurt maken naar de nieuwe tier X tank, vanaf de t54.
Ik zit bij de reserves van 15 Baboons Super6 team, heel misschien dat ik vanavond moet trainen. Anders grind ik wel met je mee. Mochten we donderdag patchen, T-54 heeft niet heel veel exp erop staan, 50K ofzo, maar heb ook nog 240K free exp, dus die nieuwe tier X staat hoe dan ook eerste dag in de garage :Y

"Oooh Jeroen!"

• SimpelenLeuk
Sowieso had server 2 het erg zwaar van het weekend. Regelmatig de ping naar 100+ zien schieten en horten en stoten in de game gemerkt. Maar het zijn vaak pieken en geen continu probleem.
Lijkt er meer en meer op dat er behoeft is aan meer of betere servers :).

En natuurlijk een tomato test om te mogen inloggen.

• perpixel
SimpelenLeuk schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:16:
Sowieso had server 2 het erg zwaar van het weekend. Regelmatig de ping naar 100+ zien schieten en horten en stoten in de game gemerkt. Maar het zijn vaak pieken en geen continu probleem.
Lijkt er meer en meer op dat er behoeft is aan meer of betere servers :).

En natuurlijk een tomato test om te mogen inloggen.
Gisteren aantal keer (voor het eerst) een soort van lag gehad. Ping bleef wel onder de 30 continu, maar zag toch af en toe tanks een metertje verspringen oid. Lijkt er inderdaad op dat de toenemende populariteit van EU2 problemen begint op te leveren.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-05 01:06
Even reageren op al het gezeur hier over RNG en stats...
Statistiek heeft niks te maken met resultaten van 1 dag of 5-6 potjes...

Zelf een top avondje gehad 27 battles 18 wins = 66.66%
1824 WN7 en in vele games beslissend kunnen zijn voor de overwinning.
In rode teams terrechtkomen en door een shitload aan damage te doen toch winnen ahhh zalig!
Nu nog die paar kut games met 0 damage er van tussen waarin ik echt noobie mistakes maak en dan kunnen mijn stats verder van "average" naar "good" ;)

http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/

[Voor 59% gewijzigd door Inrage op 09-09-2013 10:46]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 23:31

solique

Music Maniac

Gisteren zelfs binnen 40 meter afstand met mijn Hellcat 2x dwars door een KV-1S geschoten, aim zat vol in zijn zijkant zag in replay ook dat shell dwars door hem heen ging en in de berg achter hem sloeg.
Dan heb je ook zoiets van zucht, heeft wel de pot gekost omdat ik zijn shell wel mocht ontvangen daarna.

In dezelfde pot wel een lucky blindshot op een andere hellcat, had een vermoeden waar hij zat en bleek de juiste te wezen. :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:32
redwing schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:43:
[...]

Yup, dat bewijs wil ik ook wel eens zien dan :) Ik heb iig na 10k games nog geen patroon kunnen ontdekken, behalve dan dat je met een slechte ping ook slechtere stats krijgt :+
Lees de volgende blog eens, gaat over de MM van WoT. Of het echt bewijs is weet ik niet maar de controle is wel gedaan over een substantieel groot aantal potjes.

Part 1 – http://greedygoblin.blogs...eat-introduction-and.html
Part 2 – http://greedygoblin.blogs...eat-lucky-and-unucky.html
Part 3 – http://greedygoblin.blogs...-cheat-lemming-train.html
Part 4 – http://greedygoblin.blogs...t-its-economy-stupid.html
Part 5 – http://greedygoblin.blogs...-tanks-cheat-exploit.html

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:11
Let wel op, de stats kloppen niet helemaal.

Laats een paar potjes gespeeld en een keer 1267 XP gedaan en dezelfde dag ook 1520 XP gehaald.
Mijn max XP staat op 1267 en niet op 1520 (en nee het was niet een potje met x2 ofzo, heb van beide overzichten een screenie).

Ticket aangemaakt bij WG Support en reactie gekregen dat de juiste gegevens wel bij hun zichtbaar waren en dat de synchronisatie wat tijd nodig heeft..... echt niet waar dus want nu zijn we 1,5/2 week verder en mijn stats worden wel constant bijgewerkt maar die max XP is nog steeds niet aangepast. Helemaal betrouwbaar wil ik dat stats gebeuren dan ook niet noemen (ben maar een casual gamer met nu net mijn eerste tier 7 dus ik weet dat 1520 geen buitengewoon hoge waarde is ;))

• Inrage
Wie ligt er nu wakker van 1520xp? Daar zal je normaal gezien nog wel eens boven gaan hoor.
En om daar een ticket voor te maken, denk dat ze bij WG wel nuttigere dingen kunnen verzinnen om te doen...
Inrage schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:38:
Even reageren op al het gezeur hier over RNG en stats...
[...]
Lees je comment zelf nog eens aub, dan merk je dat het echt op niks slaat... RNG heeft niks met de skill van een persoon te maken, ...
Klopt, maar de RNG heeft wel te maken met de uitkomst van battles. Als iemand beter speelt maar daardoor de RNG gaat besluiten dat ie meer bounces krijgt/vaker mis schiet zou het resultaat moeten zijn dat zijn winstrate weer tegengewerkt wordt door de RNG. Aangezien er hier werd beweert dat de RNG dit zou doen zou de winstrate van een goede speler hierdoor vanzelf weer naar het gemiddelde moeten worden getrokken. Aangezien ik in battle de meeste 44% spelers echt bar slecht zie spelen en de 60% spelers gewoon goed kan die RNG dus nooit veel tegenwerken en is er geen indicatie dat de RNG ook echt gerigged is. Zo wel zou ik dat graag bewezen zien met stats.
Vorst8 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:45:
[...]

Lees de volgende blog eens, gaat over de MM van WoT. Of het echt bewijs is weet ik niet maar de controle is wel gedaan over een substantieel groot aantal potjes.

Die blogs ken ik wel en zijn naar mijn idee 'iets' te erg biased waarbij hij heel veel dingen niet meeneemt. Daarnaast 'bewijst' hij heel veel dingen door een enkele tank te pakken en als die niet voldoet aan wat hij verwacht na een aantal potjes te stellen dat het dus rigged is. Daarnaast toont hij heel vaak aan dat iets gerigged zou kunnen worden (placement/tank setup e.d.), maar dat is geen bewijs dat het ook zo is. Kijk, dat een slechte initiële plaatsing van tanks voor een loss kan zorgen is logisch en goed te bewijzen. Dat dat ook gebruikt wordt om goede spelers tegen te werken en slechte spelers te helpen is echter een ander verhaal.

Wat vooral is is dat alles wat hij schrijft net zo goed te verklaren is door een compleet random RNG.
Inrage schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:52:
Wie ligt er nu wakker van 1520xp? Daar zal je normaal gezien nog wel eens boven gaan hoor.
En om daar een ticket voor te maken, denk dat ze bij WG wel nuttigere dingen kunnen verzinnen om te doen...
Dat soort dingen moeten toch gewoon werken en is duidelijk een bug. Lijkt me een prima idee om dat dan te melden :)

[Voor 7% gewijzigd door redwing op 09-09-2013 11:16]

[removed]

• Inrage
Vorst8 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:45:
[...]

Achteraf bekeken heb ik spijt dat ik de tijd genomen heb om deze even door te nemen. Zoals verwacht draait hij iedere statistiek die hij kan bedenken in zijn voordeel. En de conslusie slaat echt op niks. Als je enige doel is om credits & xp te verdienen op zo snel mogelijk T10 te spelen dan lukt dat zelfs met deze "guide/cheat" nog niet. Er staat niks in van bewijs dat MM of RNG rigged is, he maakt enkel domme kortzichtige conclusies op zogezegde "feiten".

RNG blijft RNG maar op 1k games maakt het al niks meer uit. Een onmogelijke bounce streak komt evenveel voor bij jezelf als bij de tegenstander, maakt allemaal niks uit.

Dat de MM "broken" is dat is een ander verhaal. Soms heb je een hele avond groene teams met blauwe/paarse spelers tegen donker rode teams. Dan kan je nog steeds goed spelen en mooie stats behalen en binnenkort wordt je ook beloond als beste van het verliezende team. Maar je winrate is om zeep natuurlijk :) Maar de avond erna zit jij constant in de goede teams dus levelt het weer uit. Als ze hier eens iets aan zouden kunnen doen zou het spel veel leuker worden natuurlijk, maar in therorie zou dan ook iedereen 50% winrate hebben ;) Een onmogelijk ideaal denk ik ;)

• BramSd
Het is heel simpel: het is allemaal random. Er zijn drie manieren om je eigen kansen te vergroten:
1) Beter worden dan je tegenstanders = betere kansen voor het team (kleine invloed als 1 van 30 spelers)
2) Samen spelen met andere goede spelers (platoon heeft iets meer invloed dan solo speler)
3) Samen spelen met een boel goede spelers (als je alleen maar TC's speelt met een degelijke clan, win je waarschijnlijk rustig 75% van al je potjes)

Ik vond dit trouwens nog het mooiste wat ik tegen kwam wat hij als extra bewijs gebruikt omdat zijn victories niet volgens verwachting hoger/lager werden :
The effect was further doubled by two players in the platoon having the same unbalance.
:F Wat verwacht je dan, dat je in een platoon zit waarbij jij wint en de andere 2 verliezen 8)7 Natuurlijk zie je dezelfde trend bij het hele platoon, zeker als je meestal samen speelt (wat hij doet) is de trend voor alle 3 hetzelfde.

[removed]

• SimpelenLeuk
BramSd schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:31:
Het is heel simpel: het is allemaal random. Er zijn drie manieren om je eigen kansen te vergroten:
1) Beter worden dan je tegenstanders = betere kansen voor het team (kleine invloed als 1 van 30 spelers)
2) Samen spelen met andere goede spelers (platoon heeft iets meer invloed dan solo speler)
3) Samen spelen met een boel goede spelers (als je alleen maar TC's speelt met een degelijke clan, win je waarschijnlijk rustig 75% van al je potjes)
En de belangrijkste agressief en met brains spelen in platoon. Als je te lang op je team is het altijd huilen, om de kwaliteiten van je team. Want ze zijn al dood.

• Ilikebananas
SimpelenLeuk schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:34:
[...]

En de belangrijkste agressief en met brains spelen in platoon. Als je te lang op je team is het altijd huilen, om de kwaliteiten van je team. Want ze zijn al dood.
Ik zou het eerder assertief willen noemen dan agressief. Zolang jij maar degene bent met het initiatief, die bepaalt waar er wordt gevochten. Gaat vaak samen met agressief spel, maar hoeft volgens mij niet per sé. En idd nooit! vertrouwen op de kwaliteiten van je teamgenoten (tenzij het je platoonmates zijn). Dat scheelt sowieso een hoop frustratie.

Vanavond de blog maar eens lezen :P

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-02 17:52
Donderdag zeg je? In de link die je hebt gepost zie ik enkel 911 terugkomen.

Mijn glazen bol zegt: woensdag 11 september a.s.
Bron: mijn Servische clanmember die nogal wat contacten bij WoT heeft. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• User
  • Laatst online: 17-05 21:21
Indy91 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:03:
Bron: mijn Servische clanmember die nogal wat contacten bij WoT heeft. ;)
Stoer!

• Indy91

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• psychoclown
Gadgeteer schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:49:
Let wel op, de stats kloppen niet helemaal.

Laats een paar potjes gespeeld en een keer 1267 XP gedaan en dezelfde dag ook 1520 XP gehaald.
Mijn max XP staat op 1267 en niet op 1520 (en nee het was niet een potje met x2 ofzo, heb van beide overzichten een screenie).

Ticket aangemaakt bij WG Support en reactie gekregen dat de juiste gegevens wel bij hun zichtbaar waren en dat de synchronisatie wat tijd nodig heeft..... echt niet waar dus want nu zijn we 1,5/2 week verder en mijn stats worden wel constant bijgewerkt maar die max XP is nog steeds niet aangepast. Helemaal betrouwbaar wil ik dat stats gebeuren dan ook niet noemen (ben maar een casual gamer met nu net mijn eerste tier 7 dus ik weet dat 1520 geen buitengewoon hoge waarde is ;))
Grote kans dat dat komt door een special waarin je 20/30% meer exp kreeg bij een winst op een summer map. Dat soort specials en dubbels etc worden niet meegenomen in de stats natuurlijk :)

1267 x 120% geeft 1520 exp dus dat was een missie en dan wordt de base exp gehanteerd. Het klopt dus wel degelijk.

[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 09-09-2013 13:56]

• Indy91
Anoniem: 517243 schreef op maandag 09 september 2013 @ 06:28:
[...]

Wanneer komt de release van 8.8?Ik probeer voor die tijd ook de VK3001H vrij te spelen. Dit gezien de speculaties dat er misschien een leuke compensatie aan hangt wanneer deze wordt terug gezet naar tier 5.
Latest update on the version 8.8 release date: “8.8 will come live on 10.9.2013 in Russia and 11.9.2013 in EU (NA possibly shares the EU term)”, source: FTR
Schijnt ergens op "For The Record" gestaan te hebben.

• MrOleo
  • Nu online
Ik heb geen bewijs dat de RNG en MM gefixed zijn (zo'n bewijs kost veel te veel tijd en data), maar het zou naar mijn mening dom zijn van Wargaming om ze niet te fixen, daar het niet/nauwelijks te bewijzen is en het je op de lange termijn geld oplevert als je het wel manipuleert, doordat slechte spelers net iets meer geluk hebben en daardoor minder snel weglopen en goede spelers iets minder geluk hebben, daardoor iets minder credits en xp verdienen en daardoor iets meer premium en convert-gold kopen.

Een voorbeeld van een mogelijke fix zou zijn een 160-240mm pen kanon afh van je prestaties over het laatste uur te modificeren naar een 150-230mm pen of 170-250mm pen kanon. De spelers schrijven een slechte pot dan weg als slechte RNG, over vele potten en spelers genomen verdien je meer zoals hierboven aangegeven.

Hmm een idee om dit te checken zou kunnen zijn om met een stock gun op onpenetreerbare tanks te schieten voor een 50 potten en dan te gaan schieten op iets dat je met moeite kan pennen.
Bv: 80-160mm pen gun eerst op 200mm armor schieten en na een pot of 50 op 140-150mm effectief armor schieten. Als je meer dan +-10% penetreerd is het gefixed. Maar ja wie wil zijn tijd zo verdoen. :)

erutangiS

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 17:49
En staan er al mensen te popelen om de nieuwe chinese premiums te halen? Ze lijken me niet zo heel bijzonder maar ik baal er wel van dat ze 300mm HEAT gold rounds krijgen. Dan ga je als T34-3 van 175 pen normal AP shells naar bijna het dubbele... Dan zit je in je huldown t29 nog niet eens meer veilig.

De volgende balanced met normal ammo tanks maar borderline OP op het moment dat ze met gold shells gaan strooien. WG weet wel goed hoe ze dingen moeten uitmelken :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

GJP80 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:26:
En staan er al mensen te popelen om de nieuwe chinese premiums te halen? Ze lijken me niet zo heel bijzonder maar ik baal er wel van dat ze 300mm HEAT gold rounds krijgen. Dan ga je als T34-3 van 175 pen normal AP shells naar bijna het dubbele... Dan zit je in je huldown t29 nog niet eens meer veilig.

De volgende balanced met normal ammo tanks maar borderline OP op het moment dat ze met gold shells gaan strooien. WG weet wel goed hoe ze dingen moeten uitmelken :P
Voeg daar aan toe dat ze premium matchmaking krijgen, nieuwe cashcow :Y

"Oooh Jeroen!"

• oosterhofjf
  • Laatst online: 07:19
Zojuist een leuke reactie gehad:

Zat in mijn T-62A en was bezig met een T110E5 in de zijkant aan het schieten (detrack en eromheen blijven rijden. Krijgen de volgende reactie: use gold you stupid t62!
reactie: what?
no response.

Zelfde pot kom ik een ST-I tegen en ook daar schiet ik de tracks vanaf en draai er omheen. Zegt die tegenstander. hahahaahaha stupid noob cant even aim. You shot my tracks instead of the tank!
reactie: so, i got no damage and you're dead.
respons: learn to play

Kan ik toch zo vrolijk van worden :)

Was overigens een heerlijke pot, maar wel verloren omdat de twee tegenstanders erg goed samenspeelde en onze tanks het water inreden...

Verder is het een bijzondere dag met potjes. Of ik win dik of ik verlies kansloos. Ieder geval mooi in evenwicht.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 22:25
Moet zeggen dat ik soms bounce met de T110E5 op bats of 50B tanks. Dan moet ik ze wel extreem raar raken gezien ze 0,1 mm armor hebben. Ik zeg dit is een manier om de battles/stats te beinvloeden! :P

Daarnaast heb ik het idee dat ik weer ghost shells heb ervaren het afgelopen weekend. Geen tracespoor van mijn schot, geen impact op grond/tank waarbij de afstand close/medium range in mijn zicht is. Dit is gebeurt met mijn T34 en T30. Leek erop alsof een 'dud' had met schieten.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 17:49
Ik mag toch hopen dat ze geen speciale matchmaking krijgen? Met 300 pen kun je gemakkelijk alles aan wat je met normale matchmaking zou tegenkomen. Ik haat dat persoonlijk zo, dan sta je daar je best te doon om je armor te angelen om er het maximale uit te halen en dan komt er zo'n jolo i has pay to win trollolllol 300mm pen shell dwars door je mantlet/front turret heenzetten... ;w

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• User
  • Laatst online: 17-05 21:21
GJP80 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:36:
Ik mag toch hopen dat ze geen speciale matchmaking krijgen? Met 300 pen kun je gemakkelijk alles aan wat je met normale matchmaking zou tegenkomen. Ik haat dat persoonlijk zo, dan sta je daar je best te doon om je armor te angelen om er het maximale uit te halen en dan komt er zo'n jolo i has pay to win trollolllol 300mm pen shell dwars door je mantlet/front turret heenzetten... ;w
Heb je toevallig compleet over de stats heen gelezen die aangeven dat de goldpen van die kanonnen 'maar' 250 mm is?

En ja, ze krijgen (voor zover ik weet) wel speciale matchmaking.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Ik weet nog niet of ik er voor ga. Heb op de testserver de 112 gespeeld maar moest nog wel wennen aan de gun. De T34-3 moet ik nog proberen, maar ik heb al een Type59 dus die zal het 99% zeker niet worden.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nieuwe missies voor deze week.
Load your cannons and start your engines – HQ has issued new missions which require your urgent attention. Complete these tasks and you will be aptly compensated for your efforts! Here are the mission briefings:

Beware of Flankers
Objective : Destroy 50 enemy vehicles
Reward : 1x Improved Ventilation Class 2 + 10x Large Repair Kit
Conditions : Once per Account + Random Battles only
Participants : Medium tanks tier IV or higher

Mediums for Victory!
Objective : Win 10 battles
Reward : 50.000
Conditions : Once per day + Random Battles only
Participants : Medium tanks tier IV or higher
Please note that you can complete these missions using multiple tanks, as long as they are classified as mediums and are of tier IV or higher.

You can enjoy these missions from Tuesday 10th September 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Saturday 14th September 2013 07:10 CEST.

Roll out, Commanders!

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Anoniem: 517243

Indy91 schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:21:
[...]

[...]

Schijnt ergens op "For The Record" gestaan te hebben.
:'( jammer.
Ik hoop op een digi-foutje waardoor het een weekje wordt uitgesteld >:)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Die 50 kills is dan toch tijdens de hele looptijd en niet binnen 24 uur?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Ilikebananas
Ik hoop dat ze de T34 nog eens een keer speciale mm gaan geven. Voor mijn gevoel houden andere tier 8's het een stuk beter tegen tier X.

• psychoclown
Kaap schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:32:
[...]

Voeg daar aan toe dat ze premium matchmaking krijgen, nieuwe cashcow :Y
De rounds kosten 5600 credits per stuk, of je er echt veel credits mee zal verdienen als je goldspammed is dus maar de vraag.
patrickos85 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:36:
Moet zeggen dat ik soms bounce met de T110E5 op bats of 50B tanks. Dan moet ik ze wel extreem raar raken gezien ze 0,1 mm armor hebben. Ik zeg dit is een manier om de battles/stats te beinvloeden! :P

Daarnaast heb ik het idee dat ik weer ghost shells heb ervaren het afgelopen weekend. Geen tracespoor van mijn schot, geen impact op grond/tank waarbij de afstand close/medium range in mijn zicht is. Dit is gebeurt met mijn T34 en T30. Leek erop alsof een 'dud' had met schieten.
Vergeet niet dat ze rare hoeken en vlakken hebben omdat ze bijv. een kleine platte achterkant turret hebben. De 50b daarentegen heeft een flinke sloped voorkant dus die wil zeker wel bouncen :)
GJP80 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:26:

Ik koop nooit premium tanks dus mijn antwoord is simpel ;)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Ilikebananas schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:11:
Ik hoop dat ze de T34 nog eens een keer speciale mm gaan geven. Voor mijn gevoel houden andere tier 8's het een stuk beter tegen tier X.
Met die gun krijgt het nooit speciale mm. En eerlijk gezegd zie ik niet in waarom die dat zou moeten. Met de pen op die gun kan je redelijk tier X tanks raken.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 21:54

themaxter

Bugged..

Ilikebananas schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:11:
Dat is zo ongeveer de enige tier 8 tank waar ik volgens mij nog nooit gold mee heb geschoten, als dat ding iets meer snelheid/traverse zou hebben is het wat mij betreft een van de best tier 8's juist.

• Ilikebananas
De pen is het probleem niet, meer de lange aimtime en de inacuraatheid. Daarnaast ben je traag en kun je op tier X nauwlijks meer op je turretarmor vertrouwen. Ik zit dan ondanks de beroerde pen liever in mijn T32...

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-05 00:04
Alles boven de 175 pen vind ik goede penetration. Daarmee kan je eigenlijk alles doen. T32 had ik nooit problemen om iets te penetraten. SU-152 ook niet. terwijl ze beiden toch echt lage penetration hebben

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:12:
[...]

De rounds kosten 5600 credits per stuk, of je er echt veel credits mee zal verdienen als je goldspammed is dus maar de vraag.
Ik bedoelde dan ook cashcow voor Wargaming :P

"Oooh Jeroen!"

• darkkingll
  • Laatst online: 15-05 09:19
Zo, net een goed potje gehad zeg! Lakeville - Encounter.
Ons hele team, op mij en een andere medium na namen lijn 1,2 en 4.. Eindresultaat; potje was al na 2 minuten voorbij met 0 kills voor ons team.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Ik ben al weer klaar met WoT voor vandaag. Voor de 4e maandag op een rij heb ik op beide servers lag spikes. Het is echt elke maandag en op dinsdag niks aan hand meer 8)7

• rgras
  • Niet online

• psychoclown
Kaap schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:32:
[...]

Ik bedoelde dan ook cashcow voor Wargaming :P
Op die manier inderdaad wel, de IS6 deed het volgens mij ook erg goed voor ze :)

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 18:53
Zo... en maar weer eens tijd om ermee te kappen aangezien ik geen battles meer kan winnen ongeacht wat ik ook doe... Als je met je tier 9 medium in tier 10 battles terecht komt is dat nog niet zo een groot probleem, maar wel als jij continu op de 1ste of 2e plaats staat qua damage done en alle tier 10's minder dan 1000 damage weten uit te delen.. dan zakt mij de broek toch echt af... En dat is niet één battle, maar meerdere op rij dat het zo gaat, de lol vergaat je dan gewoon om verder te spelen aangezien ik blijkbaar de enige in mijn team ben die de intentie heeft om de battle te winnen.

Stichting Hobbyserver

• MSalters
Ilikebananas schreef op maandag 09 september 2013 @ 02:21:
[...]
WR distributie zou normaal (gaussisch) verdeeld moeten zijn, is 'ie niet. Ruim meer dan 5% valt buiten 2 sigma.

Maar ik moet bekennen dat ik die stat eigenlijk niet meer track; die is van een paar honderd potjes terug. Ik ga er niet vanuit dat de RNG spontaan weer random is.

[Voor 20% gewijzigd door MSalters op 09-09-2013 21:51]

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 23:39

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

wsLy schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:17:
Zo... en maar weer eens tijd om ermee te kappen aangezien ik geen battles meer kan winnen ongeacht wat ik ook doe... Als je met je tier 9 medium in tier 10 battles terecht komt is dat nog niet zo een groot probleem, maar wel als jij continu op de 1ste of 2e plaats staat qua damage done en alle tier 10's minder dan 1000 damage weten uit te delen.. dan zakt mij de broek toch echt af... En dat is niet één battle, maar meerdere op rij dat het zo gaat, de lol vergaat je dan gewoon om verder te spelen aangezien ik blijkbaar de enige in mijn team ben die de intentie heeft om de battle te winnen.
Wat ik wel merk hoe hoger je in de tier komt, des te minder durft men actie te ondernemen. Heavies blijven hangen in respawn, durven niet meer te bewegen voordat er gescout word.. Zeg je er wat van krijg je ook nog een report aan je broek.. Zijn ze bang om dood te gaan ofzo? Het enige wanneer ze in beweging komen is wanneer ze een kill kunnen stelen.. Af en toe triest..

• psychoclown
Sinds de economy changes van laatste (goede ontwikkeling) brengt het naast de voordelen ook nadelen met zich mee. Een van de voordelen is meer tier 9 en tier 10 spelers maar dat brengt ook meer idioten mee die gewoon niet weten hoe ze (met die tanks) moeten spelen. Niet voor niets dat goede spelers dat soort lui ook als meatshield zien omdat ze nog wel eens willen bouncen omdat ze lucky zijn en als de goede speler zelf dan geen hp verliest vergroot dat de winstkans :)

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 21:54

themaxter

Bugged..

Nu je het zegt, het valt me wel op dat er (in verhouding met vorige) meer top tiers ingame zijn.
Nadeel vind ik dat als je nu tier 8/9 speelt de kans dat je top tier bent wel kleiner is naar mijn idee... en zeker als je dan tier 8 medium bent kan je dan in verhouding toch minder invloed op een battle uitoefenen.

• psychoclown
themaxter schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:43:
Nu je het zegt, het valt me wel op dat er (in verhouding met vorige) meer top tiers ingame zijn.
Nadeel vind ik dat als je nu tier 8/9 speelt de kans dat je top tier bent wel kleiner is naar mijn idee... en zeker als je dan tier 8 medium bent kan je dan in verhouding toch minder invloed op een battle uitoefenen.
Mee eens, maar daarom gaan ze ook iets aan de MM doen volgens mij.
Het lijkt nu wel vaak zo alsof je 50+% van de tijd in tier 10 potjes komt als tier 8 (zeker medium) zijnde.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

psychoclown schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:48:
Het lijkt nu wel vaak zo alsof je 50+% van de tijd in tier 10 potjes komt als tier 10 (zeker medium) zijnde.
En ik altijd maar denken dat ik als tier 10 medium amper in tier 10 battles zou komen :+

• oosterhofjf
  • Laatst online: 07:19
wontcachme schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:56:
[...]

En ik altijd maar denken dat ik als tier 10 medium amper in tier 10 battles zou komen :+
Die goede oude beta tijd is helaas voorbij :+ (toen waren er nog geen tier 10 meds) Zaten hele vreemde matchmaking tussen.

• psychoclown
wontcachme schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:56:
[...]

Lorre zat voor mijn goede oog :P

MSalters schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:48:
[...]

WR distributie zou normaal (gaussisch) verdeeld moeten zijn, is 'ie niet. Ruim meer dan 5% valt buiten 2 sigma.
En waarom zou dat niet kunnen ? Aangezien je b.v. te maken hebt met platoons, je tank e.d. zie ik niet zo in waarom alles compleet gaussisch zou moeten zijn. Je hebt te maken met een aantal niet random zaken waardoor je zowiezo verschillen krijgt.

[removed]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Precies.

De gemiddelde winrate ligt rond de 49% maar een frequentieplot laat zien dat er meer 46 t/m 48% spelers zijn dan verwacht mag worden, hetzelfde geldt voor alle 55%+ spelers. Als winrate puur geluk was geweest had je idd een symmetrische verdeling gehad. Gz, je hebt zojuist aangetoond dat winrate geen 100% geluk is.

De conclusie dat het dus wel rigged RNG moet zijn is ongefundeerd en gaat voorbij aan veel logischere verklaringen zoals skill, toons en clans vol topspelers of baddies. Gevalletje Occam's razor imo.

• MSalters
Wow, mega pwnage. MM faalt en geeft ons 1 T71, rest tier 6. Tegenstander heeft ook een T71, 13 tier 6, maar als enige een tier 8. En nog winnen wij :D

• MSalters
redwing schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:36:
[...]
En waarom zou dat niet kunnen ? Aangezien je b.v. te maken hebt met platoons, je tank e.d. zie ik niet zo in waarom alles compleet gaussisch zou moeten zijn. Je hebt te maken met een aantal niet random zaken waardoor je zowiezo verschillen krijgt.
Eh, nee, dit zijn mijn eigen stats. Die factoren zijn constant.

MSalters schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:22:
[...]
Eh, nee, dit zijn mijn eigen stats. Die factoren zijn constant.
Nee dat zijn ze niet of rijd jij b.v. altijd in dezelfde tank ? Platoons af en toe ? En zo zijn er nog veel meer variabelen te vinden die niet met een rigged RNG te maken hebben.

[Voor 18% gewijzigd door redwing op 10-09-2013 00:27]

[removed]

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee