GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb meerdere malen losse maanden premium gekocht en 2 keer een half jaar, daarnaast ook nog een Type 59 (24 euro destijds) maar die was het geld echt dubbel en dik waard! Soms nog wat goud los kopen maar dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.Skybullet schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:51:
maar om nog eens terug te komen op mijn vraag. Er zijn dus mensen hier die letterlijk honderden euro's in dit spel hebben zitten ?
Dus ik denk 150-200 euro van mij zit erin.
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 04-09-2013 23:05 ]
Zal wel zo'n 250 euro zijn (totaal) maar ik speel dan ook alweer meer dan 2,5 jaar en heb altijd premium aan gehad. Tegenwoordig verdien ik zowel van ESL als van CW's genoeg gold voor premium en andere leuke zaken dat ik afgelopen jaar zo goed als niks heb gehaald. Daarbij komt nog eens dat ik dit jaar al met mijn ESL team 450 euro heb verdiend waardoor ik nu dus ook naast mijn gold inkomsten ook mijn geïnvesteerde geld langzaam aan terug verdienSkybullet schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:51:
maar om nog eens terug te komen op mijn vraag. Er zijn dus mensen hier die letterlijk honderden euro's in dit spel hebben zitten ?
Dat laatste is enkel bonus en we spelen niet consistent genoeg om elke week 100 euro te verdienen.. Je moet mijn investering ook zo zien: een WoW account of willekeurig ander account MMO kost maandelijks ook zoveel geld. Daarnaast zijn er bijv. genoeg mensen die een telefoon abbo hebben van 50-55 euro met de nieuwste iphone te hebben terwijl ik vrij kort na de launch een Galaxy S3 nam voor 25-30 euro per maand. Zo zijn er nog wel meer vergelijkingen te vinden, belangrijkste is dat je het geld ervoor over hebt omdat je er plezier aan beleefd en je het zelf een prima investering vind
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 04-09-2013 23:09 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
2 halve liters Guinness minder op een avondje stappen en ik heb 2500 gold erbijpsychoclown schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:06:
[...]
Zal wel zo'n 250 euro zijn (totaal) maar ik speel dan ook alweer meer dan 2,5 jaar en heb altijd premium aan gehad. Tegenwoordig verdien ik zowel van ESL als van CW's genoeg gold voor premium en andere leuke zaken dat ik afgelopen jaar zo goed als niks heb gehaald. Daarbij komt nog eens dat ik dit jaar al met mijn ESL team 450 euro heb verdiend waardoor ik nu dus ook naast mijn gold inkomsten ook mijn geïnvesteerde geld langzaam aan terug verdien
Dat laatste is enkel bonus en we spelen niet consistent genoeg om elke week 100 euro te verdienen.. Je moet mijn investering ook zo zien: een WoW account of willekeurig ander account MMO kost maandelijks ook zoveel geld. Daarnaast zijn er bijv. genoeg mensen die een telefoon abbo hebben van 50-55 euro met de nieuwste iphone te hebben terwijl ik vrij kort na de launch een Galaxy S3 nam voor 25-30 euro per maand. Zo zijn er nog wel meer vergelijkingen te vinden, belangrijkste is dat je het geld ervoor over hebt omdat je er plezier aan beleefd en je het zelf een prima investering vind
Maar toch ga ik altijd voor die 2 halve liters Guinness
Hold your horses geef mensen even de tijd om te antwoorden je eerste keer was net 6 uurtjes ervoor gepost en nog op dezelfde pagina......Skybullet schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:51:
Heb er ook wel wat geld inzitten maar ik rook niet ga niet stappen dus daar kan ik het niet aan uitgeven.
Als een game leuk is waarom niet, WoW kost je gewoon geld om überhaupt te kunnen spelen, dat is hier niet dus als je even geen geld uit wil geven dan ga je gewoon zonder premium verder.
Meestal kocht ik voor € 20,00 pm 5500 gold voor een maand premium en de rest voor omzetten crew etc.
Premium shells altijd voorraad als het in de aanbieding was en alleen voor CW tanks.
Löwe gekocht voor iets van € 30, en Type59 gekocht voor €25, T34 ooit bij elkaar gegrind en gekocht voordat deze premium was.
Daarbij een half jaar terug een jaar premium in de aanbieding gekocht dus maandelijkse uitgaven aan de game liggen nu lager.
[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 04-09-2013 23:40 ]
Speel sinds launch, tussendoor zon 8 maanden niet gespeeld. Elke maand 50,- aan gold, 2 keer was dat zelfs een 100,- package. Mijn pre-order was 85,- ofzo. Type 59 onlangs voor 50,- gekocht.Skybullet schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:51:
Sommige mensen geven dat geld uit in de kroeg, gaan naar de bioscoop of pimpen hun auto. Ik speel WoT voor mijn plezier.
Verwijderd
Dacht misschien nog een prijsje te winnen met de 1123 basis XP met mijn Ltraktor
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Hoor ik daar mijn naam?wontcachme schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:02:
[...]
Vraag maar niet aan User wat die heeft uitgegeven
'Helaas' voor jou valt deze niet onder de Waffenträgers.
Es trägt Waffels.
Die duurt nog tot de 15e als ik mij niet vergist. Verder zijn op dit moment de uitslagen van de TD maand nog niet eens binnen. WG europe is een beetje traag als het op dit soort dingen aankomtVerwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:12:
Is de uitslag al bekend van de special "Anniversary Manoeuvres-Light tank month"?
Dacht misschien nog een prijsje te winnen met de 1123 basis XP met mijn Ltraktor(zal wel niet)
Ja traag is een understatement.
perpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:18:
[...]
Die duurt nog tot de 15e als ik mij niet vergist. Verder zijn op dit moment de uitslagen van de TD maand nog niet eens binnen. WG europe is een beetje traag als het op dit soort dingen aankomt
Af en toe vraag ik me echt af wat die lui daar doen, zo moeilijk is het toch niet voor iemand om dat soort uitslagen goed uit te werken. Ik neem ten minste aan dat er gewoon een lijstje uit de database gehaald kan worden met daarin het overzicht wie hoeveel max exp. heeft gehaald. Zeker als je ziet dat de andere servers over het algemeen veel sneller met dat soort dingen zijn.
[removed]
Dacht dat de tanks al in ptr waren, oepsie!User schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:30:
Iets wat niet bekend is kan niet vergeleken worden.
Gewoon jammer hoe ze met zulke dingen omgaan. Hetzelfde geldt met hun toespitsing op eSports maar vervolgens 0,0 coverage geven van de Nvidia Open met prijzengeld van 100k dollars. Via het forum kwam ik erachter dat het tournament afgelopen week (had iemand gevonden via de USA site) nog bezig was en de finales pas net gespeeld zijn..redwing schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:37:
[...]
![]()
Af en toe vraag ik me echt af wat die lui daar doen, zo moeilijk is het toch niet voor iemand om dat soort uitslagen goed uit te werken. Ik neem ten minste aan dat er gewoon een lijstje uit de database gehaald kan worden met daarin het overzicht wie hoeveel max exp. heeft gehaald. Zeker als je ziet dat de andere servers over het algemeen veel sneller met dat soort dingen zijn.
Als ze zich daarin willen profileren moet die advertisement op hun eigen sites ook een stuk beter als je het mij vraagt

td-competition is ondertussen 21 dagen aan het wachten...
Lol, je dacht dat 'jullie als spelers' het slecht hadden met de EU office?psychoclown schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:28:
Geeft wel aan dat er iets flink mag veranderen bij het EU office gebeuren paar dagen meer is mijn inziens niet erg maar >week extra is gewoon echt veel ta langzaam.
Het NL vertaalteam wacht al 2-3 maanden op reactie op een werkmail.
Ach, zowiezo over dat vertalen, als het in het officiele topic al +/- een maand duurt voordat iemand door heeft dat er iets gepost is zullen er ook weinig mensen posten. Niet te vergeten dat ik het niet slim vind om in het Engels reactie te gaan geven..... Ik was weer een keer begonnen met wat dingen op te schrijven maar bij gebrek aan reactie ben ik daar ook weer snel mee opgehouden.User schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:31:
[...]
Lol, je dacht dat 'jullie als spelers' het slecht hadden met de EU office?
Het NL vertaalteam wacht al 2-3 maanden op reactie op een werkmail.
Ze moeten gewoon dat hele EU-team eens overhoop gooien (begin b.v. eens met te moven uit Frankrijk, de meeste Fransen zijn nu eenmaal niet goed in snel reactie geven
[removed]
Misschien komt het gebrek aan posts in het officiele vertaaltopic omdat het topic een hele poos gearchiveerd was. Geen idee waarom, maar er kon stomweg niet in gepost worden.redwing schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:02:
[...]
Ach, zowiezo over dat vertalen, als het in het officiele topic al +/- een maand duurt voordat iemand door heeft dat er iets gepost is zullen er ook weinig mensen posten. Niet te vergeten dat ik het niet slim vind om in het Engels reactie te gaan geven..... Ik was weer een keer begonnen met wat dingen op te schrijven maar bij gebrek aan reactie ben ik daar ook weer snel mee opgehouden.
En het is een Engels forum, dus ja...

Maareh, gebrek aan reactie? De enige keer dat ik wat van je onder mijn neus heb gekregen, was die ene post in het officiele topic. En daar is reactie op gekomen, hoewel aan de late kant. Maar dat ben je met WG wel gewend, toch?
Beetje jammer dat je die post van jou als 'benchmark' neemt. Op practisch alle andere posts in dat topic kwam binnen een paar dagen reactie. Nu ik de boel nog even een keer doorkijk, kwam er op de meeste posts binnen een dag reactie...
Eensch.Ze moeten gewoon dat hele EU-team eens overhoop gooien (begin b.v. eens met te moven uit Frankrijk, de meeste Fransen zijn nu eenmaal niet goed in snel reactie geven<- uit ervaring trouwens)
Ik werk voor Minsk. Van mij mogen ze practisch iedereen in het EU office wel wegtrappen.
[ Voor 8% gewijzigd door User op 05-09-2013 11:26 ]
Tja, maar ik heb het idee dat dit specifieke topic toch vooral voor Nederlandstaligen is bedoelt. In het Engels reageren is dan best wel vreemd
Jawel, maar een maand is gewoon wel heel erg traag. En aangezien ik dat al eerder heb gehad heb ik er weinig zin in om er zelf moeite in te steken. En even voor de duidelijkheid, dit is niet aan jou gericht want daar heb ik nog nooit gebrek aan snelle reactie gehadMaareh, gebrek aan reactie? De enige keer dat ik wat van je onder mijn neus heb gekregen, was die ene post in het officiele topic. En daar is reactie op gekomen, hoewel aan de late kant. Maar dat ben je met WG wel gewend, toch?
Dat is alleen niet mijn enige benchmark, een vorige keer heb ik ook wat gestuurd waarna ik in een DM reactie gaf waarop er toen na 2 of 3 weken eens reactie kwam. Daarnaast zou ik ook op het officiële forum voor elke patch de vraag verwachten of iemand nog op/aanmerkingen heeft (evt. met een paar dingen die aangepast gaan worden om wat sneller een discussie te kijgen)Beetje jammer dat je die post van jou als 'benchmark' neemt. Op practisch alle andere posts in dat topic kwam binnen een paar dagen reactie. Nu ik de boel nog even een keer doorkijk, kwam er op de meeste posts binnen een dag reactie...
Ik krijg zoals het nu gaat eerlijk gezegd nogal het idee dat jij de enige bent die iets om die vertaling geeft.
[removed]
True true, als ik daar reageer, reageer ik volgens mij in de taal van de post waar ik op reageer.redwing schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:49:
[...]
Tja, maar ik heb het idee dat dit specifieke topic toch vooral voor Nederlandstaligen is bedoelt. In het Engels reageren is dan best wel vreemd
Vergeet niet dat iedereen dit als part-time baan heeft naast een full-time baan. Ik weet van de anderen dat ze geregeld voor werk in het buitenland zitten ('t zijn collega's). Zo heb ik bijvoorbeeld 8.6 in mijn uppie moeten vertalen omdat de rest geen internet/Sisulizer had.[...]
Jawel, maar een maand is gewoon wel heel erg traag. En aangezien ik dat al eerder heb gehad heb ik er weinig zin in om er zelf moeite in te steken. En even voor de duidelijkheid, dit is niet aan jou gericht want daar heb ik nog nooit gebrek aan snelle reactie gehad

Tsja, ik kan PMs naar anderen niet lezen[...]
Dat is alleen niet mijn enige benchmark, een vorige keer heb ik ook wat gestuurd waarna ik in een DM reactie gaf waarop er toen na 2 of 3 weken eens reactie kwam. Daarnaast zou ik ook op het officiële forum voor elke patch de vraag verwachten of iemand nog op/aanmerkingen heeft (evt. met een paar dingen die aangepast gaan worden om wat sneller een discussie te kijgen)
En ik zie het nut er niet van in om met elke patch een topic/post te maken. D'r is echt geen hond die het officiele topic leest, laat staan reageert.
We willen wat proberen om de spelers wat meer bij de vertaling te betrekken, maar WG EU werkt nog niet echt mee, stelletje hufters

We zijn al vanaf het begin van het jaar bezig om wat te regelen...
Geen idee.Ik krijg zoals het nu gaat eerlijk gezegd nogal het idee dat jij de enige bent die iets om die vertaling geeft.
Vandaar ook dat ik de vertaling betrok bij het WG EU gedeelte. Die WG EU lui zitten er alleen maar als vertraging tussen en zorgen er daarmee voor dat er niets van de grond komt. Met de huidige manier van werken is het niet raar dat er geen spelers mee (willen) werken. Om dat te veranderen heb je simpelweg aanpassingen nodig die het vertaal team zelf niet kan maken. Daarnaast zou het EU team er op aan moeten sturen dat er een goed vertaalteam is en blijft.User schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:11:
We willen wat proberen om de spelers wat meer bij de vertaling te betrekken, maar WG EU werkt nog niet echt mee, stelletje hufters. WG RU is super enthousiast, maar WG EU reageert stomweg niet, of gigantisch laat. WG RU zou eerst met WG EU overleggen, maar WG RU kreeg geen reactie. Na een poos wachten hebben ze gevraagd waar hun reactie bleef, waarop WG EU antwoord: "Ja, we waren de mail kwijt geraakt.". Ja, suuuuuuuuuuuuuuuuuuure...
![]()
We zijn al vanaf het begin van het jaar bezig om wat te regelen...
Precies wat ik bedoelGeen idee.Ik weet dat Zeppelin nog geregeld speelt, maar de andere twee spelen nog maar af en toe. Als ze uberhaupt nog spelen...
[removed]
Gisteren ruim boven de 80% winratio gereden, in mijn eentje
Een avond vol epic ownage
Het vertaalteam zelf heeft geen ene ruk met WG EU te maken hoor.redwing schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:43:
[...]
Vandaar ook dat ik de vertaling betrok bij het WG EU gedeelte. Die WG EU lui zitten er alleen maar als vertraging tussen en zorgen er daarmee voor dat er niets van de grond komt. Met de huidige manier van werken is het niet raar dat er geen spelers mee (willen) werken. Om dat te veranderen heb je simpelweg aanpassingen nodig die het vertaal team zelf niet kan maken. Daarnaast zou het EU team er op aan moeten sturen dat er een goed vertaalteam is en blijft.
En qua aanpassingen aan de vertaling, wij kunnen in principe alles aanpassen wat we willen.
Klopt, ik zie ook liever wat meer variatie in het team, maar er valt verder vrij weinig aan te doen.[...]
Precies wat ik bedoelZeppelin is inderdaad de enige die ook reacties geeft maar het is ook duidelijk dat hij er vaak niet echt de tijd voor heeft.
removedBTU_Natas schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:46:
http://www.noobmeter.com/player/eu/BTU_Natas/500777956/
Gisteren ruim boven de 80% winratio gereden, in mijn eentje
Een avond vol epic ownage
[ Voor 15% gewijzigd door SimpelenLeuk op 05-09-2013 12:55 ]
hehe, nee ik las enkel de eerste colum . Is nieuw dat hij ook recente battles bij houd, voormij dan.
Ja jaloers gister niet kunnen spelen, te moe :\
Netjes gedaan !
Maar rijden onderinvloed is erg slecht voor je cijfers, en dat vind ik toch wel stiekum het leukst
Dat zijn erg nette stats! Nog even en je gaat standaard boven de magische 2000 punten grens zittenBTU_Natas schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:06:
Dankje, ik groei kwa spel nog steeds, alleen nu nog consistent(er) worden.
Maar rijden onderinvloed is erg slecht voor je cijfers, en dat vind ik toch wel stiekum het leukst
Zojuist met mijn T54 een tier 10 pot gehad en 6.2 k damage gedaan en de rest van het team.. je raad het al: rest van het team geen fluit gedaan en daardoor verloren. Totaal deed het team iets minder dan 8k damage. En dat brengt me bij mijn nieuwe doel: solo/yolo meer schade doen dan het gehele team in een tier 10 pot
Verwijderd
Chips, je hebt gelijk. Ik heb niet goed naar de einddatum gekeken.perpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:18:
[...]
Die duurt nog tot de 15e als ik mij niet vergist. Verder zijn op dit moment de uitslagen van de TD maand nog niet eens binnen. WG europe is een beetje traag als het op dit soort dingen aankomt
Heeft onbedoeld wel weer tot een hele discussie geleid zie ik.
Ben vandaag boven de 2000 op mijn 30 dagen gekomenoosterhofjf schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:11:
[...]
Dat zijn erg nette stats! Nog even en je gaat standaard boven de magische 2000 punten grens zitten
Zojuist met mijn T54 een tier 10 pot gehad en 6.2 k damage gedaan en de rest van het team.. je raad het al: rest van het team geen fluit gedaan en daardoor verloren. Totaal deed het team iets minder dan 8k damage. En dat brengt me bij mijn nieuwe doel: solo/yolo meer schade doen dan het gehele team in een tier 10 pot
http://wotlabs.net/eu/player/perpixel
Ook 30dagen, 7 dagen zijn omhoog gegaan met minimaal 300wn7
[ Voor 50% gewijzigd door wontcachme op 05-09-2013 13:42 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lol inderdaad! Ik faalde de laatste paar dagen echt hard, dus had een WN7 van ongeveer 1300. Die staat nu ineens op 1800.wontcachme schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
Lol. Mijn stats zijn op wotlabs sinds gisteren met 300 wn7 omhoog gegaan. Zie nu ook mijn A32 weer op mijn profiel staan bij WoT.
[afbeelding]
http://worldoftanks.eu/en/news/46/second-week-gift-shop/
Mooie pot. Zo heb ik ook 3 screenshots dat ik een Radley haal op een lossFest schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:07:
Sommige potjes win je echt in je eentje...
[afbeelding]
Nice Haast. Heb je er een replay van?Fest schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:07:
Sommige potjes win je echt in je eentje...
[afbeelding]
Gisteren ook weer eens de kv5 gereden, en wat een verschil met een jaar geleden, waar ik er toen echt spuugzat van werd, is het nu een waar monster!
Aangezien ik mijzelf nu wel goed positioneel neerzet, het angelen begrijp en druf te rammen
Reden voor een feestjeperpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:32:
[...]
Ben vandaag boven de 2000 op mijn 30 dagen gekomendat was al reden voor een klein feestje. Nu komt 2000 voor 60 dagen ook snel dichterbij
Average tier 6.8, nuff said

Ik zit er ook altijd mee als mensen ergens bij mee zijn....Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:51:
[...]
Reden voor een feestje
Average tier 6.8, nuff said
Ik zit er ook altijd mee als mensen ergens sarcastisch over zijn...perpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:53:
[...]
Ik zit er ook altijd mee als mensen ergens bij mee zijn....
Tier 1t/m4 SEALCLUBBER!
Tier 5 t/m7 SEALCLUBBER!
Tier 7t/n10 SEALCLUBBER!
Constant company spelen met 14 andere unicum spelers, tegen poolse noobs = pro
Natuurlijkoosterhofjf schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:16:
[...]
Nice Haast. Heb je er een replay van?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ls20zEmBp3A]
wat voor een actie was er nu delert? Als het voor cold interessant is vast iets met heavies....
en wat is die E25 acterlijk duur.
noob.User schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:06:
[...]
Ik zit er ook altijd mee als mensen ergens sarcastisch over zijn...

Tsja misschien een gekke vraag, maar waarom is je average tier 4,nogwat? Doe je dat alleen om je wn7 boven de 2000 te houden (dus voor de stats) of omdat je het leuk vindt op die tier, of voor de 15win mission? Niet be- of veroordelend bedoeld, ik speel zelf ook graag met mijn Pz1c, fcm Pak40, Marder en Wolverinewontcachme schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
Lol. Mijn stats zijn op wotlabs sinds gisteren met 300 wn7 omhoog gegaan. Zie nu ook mijn A32 weer op mijn profiel staan bij WoT.
[afbeelding]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Gisteren was die nog 7.55 ofzoatticus182 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:45:
[...]
Tsja misschien een gekke vraag, maar waarom is je average tier 4,nogwat? Doe je dat alleen om je wn7 boven de 2000 te houden (dus voor de stats) of omdat je het leuk vindt op die tier, of voor de 15win mission? Niet be- of veroordelend bedoeld, ik speel zelf ook graag met mijn Pz1c, fcm Pak40, Marder en Wolverine
De A-32 is een tier 4. Dus als die plots bij de stats komt, keldert de average tier.atticus182 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:45:
[...]
Tsja misschien een gekke vraag, maar waarom is je average tier 4,nogwat? Doe je dat alleen om je wn7 boven de 2000 te houden (dus voor de stats) of omdat je het leuk vindt op die tier, of voor de 15win mission? Niet be- of veroordelend bedoeld, ik speel zelf ook graag met mijn Pz1c, fcm Pak40, Marder en Wolverine
Wat hij zegt^^
Ahhhh vandaar :-)wontcachme schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:50:
[...]
Gisteren was die nog 7.55 ofzo. Komt doordat er op een of andere manier ergens 400+ A32 (tier 4 medium) bij zijn gekomen en ik vermoed een fout ergens in een formule. Want de aantal battles gisteren klopt wel.
Nette stats trouwens, ik hoop dat ik ooit in de buurt ga komen
De stats van altijd kloppen nu wel weer volgens mij. Was toen de A32 verdween uit de lijst ook iets van 20 punten omlaag gevallen en nu weer erbij
[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 05-09-2013 16:22 ]
Verwijderd
Komt omdat ze er een heel pakket van maken.
Normaliter ligt de prijs van dat kleine monster rond de 25 euri's.
Wat mij betreft de leukste creditmaker die er in het spel zit.
Voor een tier 8 heavie premium mag je het dubbele neerleggen en dan langzaam rondhobbelen en af een toe een schot doen. Ik speel de laatste tijd vnlk heavies/td's in de hogere tiers, maar dan is het dikke fun om dat kleine camowonder af en toe te pakken en lekker rond te trollen
Credit opbrengst ligt iets lager dan een tier 8 premium (gemiddeld 40-60k), maar de fun is dubbel
Ik zag trouwens dat jij een rddt zat. Wat voor clan is dat eigenlijk?dr34m3dd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:
Ben laatste tijd lekker op dreef qua stats. Jammer genoeg duurt het verschrikkelijk lang voordat m'n average stats eens groen aanteken of nog beter blauw...
Opzich wel een geinige clan. Zitten paar aardige en goede mensen in. Maar mensen luisteren absoluut niet tijdens CW en das wel balen.perpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:41:
[...]
Ik zag trouwens dat jij een rddt zat. Wat voor clan is dat eigenlijk?
Ik ben even zo klaar met dit spel ...

Wait, wut??
Iets meer dan 400 damage dus je kan nauwelijks van een goede pot spreken. Maar toch ruim 273k credits??
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
je 15de vic van vandaagRvL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:00:
[afbeelding]
Wait, wut??
Iets meer dan 400 damage dus je kan nauwelijks van een goede pot spreken. Maar toch ruim 273k credits??
Event van deze maand. 15wins 1 dag = 250k creditsRvL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:00:
[afbeelding]
Wait, wut??
Zit daar inderdaad een foutje, het moet credits.battle * 1.5 + 250k zijnQuantor schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:06:
Moet wel zeggen dat het scherm niet helemaal klopt, want hij zou met premium echt niet 404.531 credits hebben gekregen.
Zat er ook aan te denken om die E-25 aan te schaffen en nu inderdaad vanaf morgen in een pakket aan te schaffen (http://worldoftanks.eu/en/news/46/second-week-gift-shop/). Zou mijn eerste premium tank zijn die ik aanschaf.Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:36:
[...]
Komt omdat ze er een heel pakket van maken.
Normaliter ligt de prijs van dat kleine monster rond de 25 euri's.
Wat mij betreft de leukste creditmaker die er in het spel zit.
Voor een tier 8 heavie premium mag je het dubbele neerleggen en dan langzaam rondhobbelen en af een toe een schot doen. Ik speel de laatste tijd vnlk heavies/td's in de hogere tiers, maar dan is het dikke fun om dat kleine camowonder af en toe te pakken en lekker rond te trollen![]()
Credit opbrengst ligt iets lager dan een tier 8 premium (gemiddeld 40-60k), maar de fun is dubbel
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Kreeg ik net binnen:perpixel schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:18:
Verder zijn op dit moment de uitslagen van de TD maand nog niet eens binnen.
Leuke verassingThe European Community Team would like to offer our wholehearted congratulations for your recent winning entry in our Anniversary Manoeuvres & Tank Destroyer Month!
Financial transaction. Date: donderdag 5 september 2013 15:44:44 Gold added: 3.000
Sowieso congratz man. Lekker!ShockWave schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:16:
Het woordje "recent" hadden ze er wel uit mogen laten..bijna maand later..
Plaatje staat op een slechte host oid, maar zorgt er iig voor dat de pagina constant blijft laden.
Djengizz netjes man
Kun je hem op een andere host knallen? Zit al een paar minuten te wachten maar die site is zo traag als wat.
Mooi man, ik heb ook gewonnen met mijn t49. Ook 3000 golddjengizz schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:29:
[...]
Kreeg ik net binnen:
[...]
Leuke verassing.
Verwijderd
Heb je enig idee hoeveel xp je in die battle had?Vorst8 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:44:
[...]
Mooi man, ik heb ook gewonnen met mijn t49. Ook 3000 gold
Ik had onlangs een potje met een dikke 2400xp
(maar was een paar dagen na afloop van de contest zie ik inmiddels)
Dat zit er pas in sinds ze dat nieuwe scherm hebben dus met een paar jaar geduld moeten ze dat wel opgelost hebbenpsychoclown schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:26:
[...]
Zit daar inderdaad een foutje, het moet credits.battle * 1.5 + 250k zijn
[removed]
2611 xpVerwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:49:
[...]
Heb je enig idee hoeveel xp je in die battle had?
Ik had onlangs een potje met een dikke 2400xp
(maar was een paar dagen na afloop van de contest zie ik inmiddels)
http://www.noobmeter.com/replay/502727891.182163824411332
Opzet is hetzelfde als de andere, alleen dan minder complex.
Weer een autoloader tank, maar deze keer in de vorm van een duitse TD...
De Foch blijft me elke keer verbazen. Lekker snel en bounced als een malle alles dat op zijn voorkant afgestuurd wordt. Je kunt enorm goed het verschil merken als tegenover een zeer goede speler staat. Dan moet je opeens je tactiek veranderen. Alles onder de pakweg 1300 wn6 ga ik gewoon agressief te lijf, maar een 2-man platoon van gold schietende unicums was wat te veel voor me.
De T95 daarentegen is een stuk minder interessant. Ik heb telkens potjes waarbij het team ofwel zo goed is dat ik alleen maar achter de actie aan kan hobbelen, ofwel ze falen enorm aan de kant waar ik niet zit, waardoor ik terug moet komen en te laat ben om nog iets te redden. Veel potjes met zeer lage damage output.
Ik had met die T95 sowieso een paar hele rare potjes. Een pot waarbij ik een keer of 3-4 heb kunnen schieten en alles mis, terwijl ik door ALLES wat mij raakt gepenetreerd wordt. Meestal bounce je een heleboel, maar die pot gewoon niets. Toen het over was (pot duurde een minuut of 4) hadden ook 7 van de 15 spelers 0 damage (waaronder ik en een platoonmaat in 50 120) en dat waren echt niet alleen maar noobs. Dan krabbel je ook even over je achterhoofdje.
Gelukkig kon ik de avond afsluiten met een heerlijke pot in mijn E-100; 5500 damage gedaan met 5 kills, 2200 spotting damage, 9 shells gevangen voor 4k potential en 400 daadwerkelijke damage.
Fijne tank is dat ook.
Receipt.
Date: vrijdag 6 september 2013 9:42:49
Vehicles received: E-25
Slots received: 1
En later vandaag maar even lekker in rondcrossen :-D
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik ben pas zaterdagavond thuis denk pas na 21u, dus das waarschijnlijk te laat, anders had ik graag mee gedaan! Ik heb trouwens een TS server met 10 slots beschikbaar,laat maar ff weten als je interesse hebtBonSie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:00:
Heren, ik organiseer op zaterdag een kleine Historical Battle, op dit moment is de opkomst nogal laag dus ik zou ik jullie willen vragen om hier even naar te kijken: http://forum.worldoftanks...battle-six-day-war-07-09/
Opzet is hetzelfde als de andere, alleen dan minder complex.
Nice pix!perpixel schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:04:
speciaal voor kaapmet een hogere avg. tier lukt het ook
[ Voor 60% gewijzigd door p0st op 06-09-2013 10:17 ]
- T71 gun houden en tracks/engines unlocken.
- 90mm gun en pas daarna voor de tracks/engines gaan.
Jep. Ik heb bij noobmeter een mooie zwarte diamant met een witte vraagteken als wn7Quantor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:10:
noobmeter en wotlabs zijn beide bij mij van slag, maar geen inconsistentie melding meer, dus lijkt erop dat wg iets gefixed heeft, maar dat moet nog even doorwerken.
Ik denk dat misschien haast het hoogste is van de EU server recent haha.
EDIT: valt wel mee, je staat 24ste in de top 50:)
EDIT, EDIT: Uiteraard is heel de top 50 atm een beetje verpest, iedereen heeft zn nieuwe tanks erbij gekregen waardoor er mensen zijn met 4200 recent wn7 ( like impossible )
[ Voor 33% gewijzigd door jantje 2 op 06-09-2013 11:27 ]
Al was dit waarschijnlijk niet altijd zo, aangezien avg dam 1667 is en avg tier 6.62. Ik denk dat die door had dat in high tiers zijn stats te hard daalde dus maar is gaan clubben in tier 3.( zie zijn 60 days )
Loljantje 2 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:24:
@wontcachme, je moet voor de gein eens bij je clanoverzicht kijken, recent WN7 van de clan. sta je daar te bungelen met 2750+ wn7 over de laaste 30 dagen.
Pff doe jij geen 2500k damage op die tier dan? maar juist op die tier is dat allemaal zo makkelijk!wontcachme schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:36:
[...]
Lol. Dat krijg je wanneer het systeem denkt dat je 2500dmg per battle hebt gedaan op tier 4
. Volgens de maker van noobmeter zou het na een paar snapshots weer moeten werken. Ben benieuwd
Ik sla altijd tot tier 6 alles overperpixel schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:37:
[...]
Pff doe jij geen 2500k damage op die tier dan? maar juist op die tier is dat allemaal zo makkelijk!
http://www.feldzug.net/ werkt wel lekker. Was van de week ook even van slag, maar deze site is up-to-date zodra je uit de game logt. Begint pas met bijhouden als een speler eenmaal is opgezocht.Quantor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:10:
noobmeter en wotlabs zijn beide bij mij van slag, maar geen inconsistentie melding meer, dus lijkt erop dat wg iets gefixed heeft, maar dat moet nog even doorwerken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)