Ging gisteren bizar slecht met de meest bizarre potjes.
Nodige team damage of pogingen daartoe om de oren gekregen, platoons die elkaar afmaken en ontzettend veel unicum platoons in het andere team

.
Begon al lekker in mijn IS7 op Murovanka. Starten op zuid, ging links maar bleef een beetje achter. Tuurlijk zat er een scout in de heuvel dus lekker uit zijn viewrange blijven zitten en laat ze maar komen. Rij wat naar achter en voren en zie opeens een arty shell achter mij landen die overduidelijk van onze Unicum arty af komt....
Zeg niks, richt mijn loop even op hem en ja hoor hij vlucht. Dus ik rij naar het huisje om te zorgen dat het volgende schot van hem ook mis is. Komt hij het hoekje om en schiet weer op mij, weer mis. Ondertussen zit ik achter het huisje en hij ervoor, schiet nog een keer op mij, weer mis en wordt dan zelf afgeschoten door de vijand. Kijk je later in zijn stats voor die battle, heeft ie dus al een andere tank (of tanks) te pakken gehad voor 1400 team damage....
Ander potje in mijn T-62a wordt ik van mijn plek geduwd door een JT omdat ik schijnbaar op zijn plek stond, ga ergens anders staan en doe mijn ding. Wil die JT dat ik ga scouten voor hem, wat ik dus verdomde. Krijg je dus wat shells van hem en zijn platoon in je tank. 200 hp over, vriend in mijn platoon zegt er wat van, krijgt ook een shell
Kwam gewoon reports tekort gisteren.
Dubbel in mijn T-62a was wel een aardige. Severogorsk Noordkant, bijna 80% om te verliezen als je daar start imo. Ook nog eens 5 unicums spelers bij de andere kant (PTS platoon van 3 en nog een platoon). redelijk makkelijk nog gewonnen, veel bounces op mijn turret voor de verandering.