Dat zeg ik toch ookInrage schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:17:
Hoeveel van die 7300 spelers zijn echt actief en hebben meerdere T10 geschikt voor CW?
Wat ik bedoel is dat je diezelfde rekensom voor andere landen/talen kunt maken en dat het daar ook amper lukt om de toppers te verzamelen in 1 clan. Het is dus naar mijn idee geen nederlands probleem.Kaap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:12:
[...]
Er zijn momenteel 250+ nederlandse clans geindexeerd met circa 7300 spelers. Zitten nog een hoop bij internationale clans dus doe es gek, 8000 nederlandse spelers. En daar zijn geen 100 zeer goede dedicated spelers van bij elkaar te schrappen? Dat is best ernstig...
ik denk dat in nederland de differentiatie ook wel groter is dan andere landen met een aanzienlijke playerbase. Er is geen nederlands sub-forum en/of community.
Mensen blijven daarom makkelijker in hun bekende groepje hangen en mocht dat groepje goed genoeg worden trekken deze vaak samen verder naar internationale clans etc. Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar een heel beperkt aantal van die 8000 nederlandse wot spelers ken...
Mensen blijven daarom makkelijker in hun bekende groepje hangen en mocht dat groepje goed genoeg worden trekken deze vaak samen verder naar internationale clans etc. Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar een heel beperkt aantal van die 8000 nederlandse wot spelers ken...
Ik ga met een man of 10 naar Ace of Spades. Ik kijk wel hoe en wat verderBramSd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:06:
@ColdZero: kom je nu naar F15? Gezellig clannetje daaro.
Ik vond d_tch iig wel een goede ervaring en heb het daar naar mijn zin gehad. Ondanks dat het niet gelukt is ben ik toch blij dat we het geprobeerd hebben. Veel nieuwe vrienden gemaakt daar 
Nu op naar de volgende uitdaging
Nu op naar de volgende uitdaging
Misschien is dit ook wel een mooi moment om deze vraag te herhalenperpixel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:21:
Wat zijn op dit moment eigenlijk jullie doelen binnen WoT? en "beter worden" is natuurlijk te algemeen
Mijn stug en Churchill VII minder waardeloos zien te maken met nieuwe modules. Wellicht een clan zoeken of mensen voor af en toe een company zodat we invloed hebben over de uitkomst van een potje.
T-54 grinden aangezien de T-62a top of the three is voor de komende 15 dagenperpixel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:36:
[...]
Misschien is dit ook wel een mooi moment om deze vraag te herhalen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zo snel mogelijk de grind met mijn Object 704 afmaken en de 268 kopen, ondertussen ook de T-54 kopen en grinden voor de nieuwe tier 10 mediumperpixel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:36:
[...]
Misschien is dit ook wel een mooi moment om deze vraag te herhalen
Verwijderd
Hoe bedoellu???psychoclown schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:42:
[...]
T-54 grinden aangezien de T-62a top of the three is voor de komende 15 dagen
Ik zie alleen iets staan over German Mediums.............
Omdat dat t/m eind Augustus is en je weet hoe snel de EU portal update... http://ftr.wot-news.com/2...er-10-with-bonus-will-be/Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:14:
[...]
Hoe bedoellu???
Ik zie alleen iets staan over German Mediums.............
Op de NA portal staat het nieuwsbericht al wel netjes online.
Verwijderd
Jammer.........erg jammer!!Kaap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:47:
[...]
Exact hetzelfde inderdaad
Ach ja, we hebben het geprobeerd toch. Was een mooie poging.
Met mijn sterk verbeterde spel van de laatste weken, stond ik kort voor een trial.......
Nu maar weer op zoek naar een sterke clan.......een sterke nl-clan was zo mooi geweest.....
Altijd lekker, 25k free xp:
- all the users, who had top engines on either E-75 or E-50 unlocked, will recieve 25000 free XP on their account in 8.8 (you will get this free XP even if the tank isn’t bought in the hangar, you will get free XP only for one, so even if you have both unlocked, you will get 25k, not 50k, because the engines were identical and they were unlocked once)
Sweet! 25k free exp is toch wel erg leuk om even te krijgen, komt ook zeker van pas (zit ik alweer op 30k) want voor de T-54 ook alweer 54k free exp gespendeerd (het niet geconverte deel).
Die 25k komt zeker van pas
Jammer dat het niet de volle 50k is, aangezien ik die 50k bij elkaar heb moeten spelen
Is er eigenlijk al duidelijkheid over die VK3001h? Moet je die full ops hebben om die VK3001D ook researched te krijgen?
Die 25k free Xp is inderdaad wel een mooi gift, ze hadden het evengoed niet kunnen doen. Zal me goed van pas komen wat lights over te slaan.
Die 25k free Xp is inderdaad wel een mooi gift, ze hadden het evengoed niet kunnen doen. Zal me goed van pas komen wat lights over te slaan.
Hulde, kan ik gebruiken om sneller van dat gedrocht genaamd Lor40T af te komen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Special: End of the Vacations (za-zo-ma)
- X3 experience for the first victory
- 80% more credits with all tier III and IV vehicles
- 20 % more Credits and 20 % more experience als je een Victory op een Summer map haalt, en je Summer camo op je tank hebt
- 50 % more crew experience als je Patrol Duty haalt en minimaal 2 kills hebt
- 20 % more Credits and 20 % more experience als je een Victory op een Summer map haalt, en je Summer camo op je tank hebt
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
300k voor 30 kills is vandaag de laatste dag niet waar?
Mooi even de laatste pot op mijn ARL V39 spelen en dan de AMCe 46 in mijn garage zetten. Mooi ook even drie keer de x3 halen op de T-34-1atticus182 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:31:
Special: End of the Vacations (za-zo-ma)
Eind Augustus dus ik denk dat morgen de laatste dag is.Astratuner schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:01:
Laatste dag vandaag:
http://worldoftanks.eu/en/news/44/anniversary-missions/
31 augustus 0700 cet.
Jammer, ik heb de 30 de hele week al niet gehaald door drukte op het werk.
31 augustus 0700 cet.

erutangiS
Jammer, maarja in ieder geval vanavond nog even halen
Ik moet jammer genoeg de Topgun nog unlocken met de ARL V39 en daarna de grind naar de 46 nog.. zuchtpsychoclown schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:34:
[...]
Mooi even de laatste pot op mijn ARL V39 spelen en dan de AMCe 46 in mijn garage zetten. Mooi ook even drie keer de x3 halen op de T-34-1

Livestreamende voor de geïnteresseerden 
Lekkere T-54 actie ongoing!
Lekkere T-54 actie ongoing!
[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2013 22:52 ]
Ach ik had gisteren 25 kills in 8 battles... maar ik ben gestopt omdat het al laat was en ik niet door wilde gaan. Was overigens op tier 6-8-9 die 25 killsMrOleo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:53:
Laatste dag vandaag:
31 augustus 0700 cet.
edit//
Vannacht 20 potjes gespeeld waarvan er 15 gewonnen. Alles solo gespeeld en heel vaak dezelfde mensen tegengekomen
Wat jammer is aan zo weinig spelers online is dat platoons die volledig uit arty bestaan niet gecompenseerd worden met evenveel arties in het vijandelijke team... Kijk ook nog even naar het verschil in tier 10s en tier 9s... Wat een achterlijke matchmaking

We wisten dus al dat deze battle verloren zou gaan worden... aan het eind even gekeken naar de damage van ons arty platoon... in totaal kwamen ze niet eens aan 1300 damage!

[ Voor 48% gewijzigd door wsLy op 31-08-2013 06:28 ]
een goedemorgen!
vraag: ik ben bezig met het trainen van de skill brother in arms op mijn kv1. ik zit nu op 86%. Is het mogelijk om dit nu om te zetten naar bijvoorbeeld 'sixth sense'? of moet ik dan stoppen met het trainen van skill BIA?
andere vraag: stel ik stop met het trainen van BIA. behoudt ik dan die 86%? dus als ik eerst sixth sense doe en daarna weer BIA, begin ik dan op 86%?
vraag: ik ben bezig met het trainen van de skill brother in arms op mijn kv1. ik zit nu op 86%. Is het mogelijk om dit nu om te zetten naar bijvoorbeeld 'sixth sense'? of moet ik dan stoppen met het trainen van skill BIA?
andere vraag: stel ik stop met het trainen van BIA. behoudt ik dan die 86%? dus als ik eerst sixth sense doe en daarna weer BIA, begin ik dan op 86%?
Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten..
Je kan maar 1 skill tegelijk trainen, wil je ipv bia nu 6th sense gaan trainen dan moet je met gold 100% retrainen dan kan je op 86% door met ss.
Voor credits kan je retrainen naar 80% van die 86% dus ongeveer 60% houdt je dan over.
Wat veel spelers doen is trainen met bijv. repair, deze is al actief vanaf 1%, en dan bij 140% gratis retrainen naar bijv 100% bia.
Op deze manier heb je geen kosten en gelijk profijt van een skill.
De eerste 50% procent gaan namelijk het snelst, zie ook grafiek in openingspost.
Voor credits kan je retrainen naar 80% van die 86% dus ongeveer 60% houdt je dan over.
Wat veel spelers doen is trainen met bijv. repair, deze is al actief vanaf 1%, en dan bij 140% gratis retrainen naar bijv 100% bia.
Op deze manier heb je geen kosten en gelijk profijt van een skill.
De eerste 50% procent gaan namelijk het snelst, zie ook grafiek in openingspost.
[ Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 31-08-2013 10:17 ]
Shockwave was me te snel af met zijn antwoord. Hier staat het nog verder uitgelegd:
http://wiki.worldoftanks.com/Crew
Dropping Skills and Perks You can reset all of a crewman's learned Skills and Perks. This allows you to change your crew member's Skills or Perks without having to start all over with a new recruit. There are three options available:
If done for free, it results in the loss of 20% of the crewman's total Skill/Perk experience points.
If done for credits, it results in the loss of 10% of the crewman's total Skill/Perk experience points.
For 200 Gold, it results in no loss of experience.
Since the first two options are based on total Skill/Perk experience points, the more Skills/Perks a crewman has, the more expensive (in terms of experience points) they become. However, these options only reduce a crewman's Skill/Perk experience points, and don't take his role experience points into consideration. For example, if you have a crewman who just reached 100% in his Major Qualification, and you choose a Skill (which has 0% Training Level), and then immediately decide to change it, then choosing the free option won't actually cost you any experience.
Since each additional percentage point requires more experience than the one before, you can't simply take 10/20% off of the displayed Training Level percentage. Instead you have to determine the crewman's Skill/Perk experience points (calculated from the chart below), and take 10/20% off of that. Then you can use the number of Skill/Perk experience points remaining to determine what the Skill/Perk's Training Level will be after the reduction.
For example, if you have a crewman with a 50% Training Level in his first Skill/Perk, and drop his Skill/Perk with the free option (a 20% reduction), you don't take 20% off of 50%. If you did, you'd get 40%, which would be wrong. You actually get 45%. It takes 19,097 experience points to reach a 50% Training Level. Reduce that by 20% and you have 15,227 experience points remaining. 15,227 experience points are enough for a 45% Training Level. Likewise a crewman with 100% in his first Skill/Perk and 80% Training Level in his second Skill/Perk (which comes to 374,765 experience points) will end up at 100% and 67% with the 298,662 experience points remaining, not 100% and 44%.
Given the high cost (in experience, credits, or gold) it's clearly in your best interest to choose Skills and Perks carefully in the first place.
If retraining a crew member from another vehicle resulted in his Training Level dropping below 100% for his role, then subsequently resetting his Skills and Perks will automatically assign all free experience to the Major Qualification Training Level until it reaches 100% again. Any experience left over can then be reassigned to Skills or Perks of your choice.
http://wiki.worldoftanks.com/Crew
Dropping Skills and Perks You can reset all of a crewman's learned Skills and Perks. This allows you to change your crew member's Skills or Perks without having to start all over with a new recruit. There are three options available:
If done for free, it results in the loss of 20% of the crewman's total Skill/Perk experience points.
If done for credits, it results in the loss of 10% of the crewman's total Skill/Perk experience points.
For 200 Gold, it results in no loss of experience.
Since the first two options are based on total Skill/Perk experience points, the more Skills/Perks a crewman has, the more expensive (in terms of experience points) they become. However, these options only reduce a crewman's Skill/Perk experience points, and don't take his role experience points into consideration. For example, if you have a crewman who just reached 100% in his Major Qualification, and you choose a Skill (which has 0% Training Level), and then immediately decide to change it, then choosing the free option won't actually cost you any experience.
Since each additional percentage point requires more experience than the one before, you can't simply take 10/20% off of the displayed Training Level percentage. Instead you have to determine the crewman's Skill/Perk experience points (calculated from the chart below), and take 10/20% off of that. Then you can use the number of Skill/Perk experience points remaining to determine what the Skill/Perk's Training Level will be after the reduction.
For example, if you have a crewman with a 50% Training Level in his first Skill/Perk, and drop his Skill/Perk with the free option (a 20% reduction), you don't take 20% off of 50%. If you did, you'd get 40%, which would be wrong. You actually get 45%. It takes 19,097 experience points to reach a 50% Training Level. Reduce that by 20% and you have 15,227 experience points remaining. 15,227 experience points are enough for a 45% Training Level. Likewise a crewman with 100% in his first Skill/Perk and 80% Training Level in his second Skill/Perk (which comes to 374,765 experience points) will end up at 100% and 67% with the 298,662 experience points remaining, not 100% and 44%.
Given the high cost (in experience, credits, or gold) it's clearly in your best interest to choose Skills and Perks carefully in the first place.
If retraining a crew member from another vehicle resulted in his Training Level dropping below 100% for his role, then subsequently resetting his Skills and Perks will automatically assign all free experience to the Major Qualification Training Level until it reaches 100% again. Any experience left over can then be reassigned to Skills or Perks of your choice.
Verwijderd
Het staat al voldoende uitgelegd, maar nog een klein detail:kuwerti schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:42:
een goedemorgen!
Je hebt Perks en Skills......skills werken vanaf 1%, perks pas als ze 100% zijn. Vandaar dat ik altijd een skill kies en ze bij 100% pas retrain
BIA werkt alleen als ALLE crewleden die perk hebben (én pas bij 100%)
Maar je had het kunnen weten want de MM werkt beter naarmate er meer mensen online zijnwsLy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:15:
[...]
Wat jammer is aan zo weinig spelers online is dat platoons die volledig uit arty bestaan niet gecompenseerd worden met evenveel arties in het vijandelijke team... Kijk ook nog even naar het verschil in tier 10s en tier 9s... Wat een achterlijke matchmaking![]()
We wisten dus al dat deze battle verloren zou gaan worden... aan het eind even gekeken naar de damage van ons arty platoon... in totaal kwamen ze niet eens aan 1300 damage!
Gisteren had ik een potje waarbij wij een E-100 hadden en de tegenstander niet eens een tier 10
Wel verloren want ons team bakte er echt geen zak van..
Gisteren wel wat lekkere potjes gedaan maar echt heel tevreden was ik niet. Een potje in de 50b was erg kansloos en ook mijn schoten deden er alles aan om die belachelijke mooie avond aan gorten te helpen
Met de T-54 veel gewonnen en de potjes die niet gewonnen werden had ik in 3 van de 6 verloren potjes alsnog ~1k exp en vrijwel elke keer genoeg kills en damage. Aan iedereen die bezig is met de T-44, ga daar zo snel mogelijk doorheen want dat vond ik toch wel één van de minst leuke tanks in die tree tot nu toe (T-34 is geexcludeerd omdat die zo bagger is
vlgs mij wel. weet het niet zeker. iemand??Astratuner schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:01:
Lees ook andermans reacties even, dit stond iets onder de reactie die je net hebt gequotekuwerti schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:33:
[...]
vlgs mij wel. weet het niet zeker. iemand??
en er komt gelijk een nieuwe actiepsychoclown schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:39:
[...]
Lees ook andermans reacties even, dit stond iets onder de reactie die je net hebt gequote
250k bij 15 wins
Die is wel heel lekker. 200x makkelijker dan 30 kills met al de kill stealing.TRX schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
en er komt gelijk een nieuwe actie
250k bij 15 wins
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yep, 15 victories is makkelijk te halen dan 30 kills...
Inderdaad.wontcachme schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:26:
[...]
Die is wel heel lekker. 200x makkelijker dan 30 kills met al de kill stealing.
15 victories is wel te doen als je alleen s'avonds kunt spelen.. 30 kills een stuk moeilijker.
Verwijderd
En geen tier-limiet voor de 15 overwiningendarkkingll schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:09:
[...]
Inderdaad.
15 victories is wel te doen als je alleen s'avonds kunt spelen.. 30 kills een stuk moeilijker.
Met mijn killratio van iets meer dan 1,5 de laatste tijd kostte het me gemiddeld 20 battles om 30 kills te halen, Mijn winrate is 57% (60 dgn) dus zal het mij gemiddeld iets meer dan 26 battles kosten voor ik 15 victories bij elkaar heb. Dat is een stuk zwaarder, maar die stats zijn natuurlijk voor iedereen anders...
[ Voor 9% gewijzigd door Ilikebananas op 31-08-2013 16:45 ]
Gemiddeld had ik de kills in zo'n 14-15 potjes, 15 keer winnen achter elkaar zal lang niet altijd gaan dus ook ik zal er iets langer mee bezig zijnIlikebananas schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:44:
Met mijn killratio van iets meer dan 1,5 de laatste tijd kostte het me gemiddeld 20 battles om 30 kills te halen, Mijn winrate is 57% (60 dgn) dus zal het mij gemiddeld iets meer dan 26 battles kosten voor ik 15 victories bij elkaar heb. Dat is een stuk zwaarder, maar die stats zijn natuurlijk voor iedereen anders...
Na 28 potjes,
78,57% winrate
46,43% Survived
Tier spread van 6.86
1689,54 average damage
1024,61 average xp
En een wn7 van 2564,62
Not bad..
78,57% winrate
46,43% Survived
Tier spread van 6.86
1689,54 average damage
1024,61 average xp
En een wn7 van 2564,62
Not bad..
Wel een erg lekker potje in de T-54 van gisteravond:
Ik las een paar pagina's terug vragen over de Comet.
Ik rij een average van 2k wn7/62%winrate in dat ding, en hij is echt awesome! Maar, het is helaas wel een werk tank. Je bent echt wel bepalend in dat ding, als je de arbeid maar levert. Dus veel proberen de vijand op je te laten schieten en snel weg duiken, veel flanken en neem 20 gold shells mee voor de tanks waar je anders gewoon niet door heen komt. En maak gebruik van je hull down, je turret kan met de juiste angle echt alles bouncen. Heerlijke tank! in de juiste handen
Ik rij een average van 2k wn7/62%winrate in dat ding, en hij is echt awesome! Maar, het is helaas wel een werk tank. Je bent echt wel bepalend in dat ding, als je de arbeid maar levert. Dus veel proberen de vijand op je te laten schieten en snel weg duiken, veel flanken en neem 20 gold shells mee voor de tanks waar je anders gewoon niet door heen komt. En maak gebruik van je hull down, je turret kan met de juiste angle echt alles bouncen. Heerlijke tank! in de juiste handen
Ik ben weer live
Ik ga zeker voor de 15e de T-54 kopen (altijd lekker 1 miljoen korting). Probeer alleen zoveel mogelijk Xp met de T-44 te halen om zo weinig mogelijk free-XP te gebruiken. Sinds kort heb ik de T-44 full-op, maar het lukt me niet om daar dezelfde resultaten mee te halen als met de T-43. Vooral in het begin was het zwaar aanmodderen met de T-44, maar het gaat de laatste tijd wel al een stuk beter. Ik hoop in de T-54 weer hetzelfde fun gevoel te krijgen als in de T-43.psychoclown schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Maar je had het kunnen weten want de MM werkt beter naarmate er meer mensen online zijn
Gisteren had ik een potje waarbij wij een E-100 hadden en de tegenstander niet eens een tier 10
Wel verloren want ons team bakte er echt geen zak van..
Gisteren wel wat lekkere potjes gedaan maar echt heel tevreden was ik niet. Een potje in de 50b was erg kansloos en ook mijn schoten deden er alles aan om die belachelijke mooie avond aan gorten te helpen
Met de T-54 veel gewonnen en de potjes die niet gewonnen werden had ik in 3 van de 6 verloren potjes alsnog ~1k exp en vrijwel elke keer genoeg kills en damage. Aan iedereen die bezig is met de T-44, ga daar zo snel mogelijk doorheen want dat vond ik toch wel één van de minst leuke tanks in die tree tot nu toe (T-34 is geexcludeerd omdat die zo bagger is) en de T-54 misschien wel de leukste!
PS. Wel vreemd zeg, over het algemeen wordt de T-44 toch als betere tank gezien als de T-43.
Ja maar ik denk dat het ligt aan het feit dat ik de T-44 niet slecht vond maar gewoon minder leuk om te spelen dan de T-43. Kreeg daarnaast ook vaker leuke/goede potjes in de T-43blonderulez schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:02:
[...]
PS. Wel vreemd zeg, over het algemeen wordt de T-44 toch als betere tank gezien als de T-43.
Post mijn stats niet meer maar gisteren wil ik toch niet achter de hand houden:
Overigens wel een mooi filmpje wat de paar losses die ik gisteren en eergisteren leed uiteenzet (veelal over de fun die ik alsnog hadPerformance Rating: 2,590 (+1.9)
Efficiency Rating: 2,638 (+2.2)
WN7 Rating: 2,435 (+1.7)
Battles: 36
Win Rate: 88.89% (+0.06%)
Average damage: 2,809 (+2.5)
Average experience: 1,266 (+0.9)
Battles survived: 72.22% (+0.07%)
Kills to deaths: 6.40 (+0.00)
Hehehe een rage die ik had gesubmit staat op World of Angry Tankers
(Ik ben de T28 Proto in de screenshots) Een ST-I in mijn team was nogal kwaad omdat hij niet door een Tiger II heen kwam en die Tiger II hem afmaakte 
http://worldofangrytankers.tumblr.com/post/59949109036
http://worldofangrytankers.tumblr.com/post/59949109036
[ Voor 37% gewijzigd door wsLy op 01-09-2013 11:14 ]
Gisteren was mijn platoon nog meerdere malen voor hackers uitgemaakt.. mooie publiciteitsstunt want vervolgens heb ik iedereen verteld dat hacks te vinden zijn op mijn livestream page
Speelt voor geen meter de KV-IS alles op stock, ieder schot is een ricochet..
Zo goed als iedere tank stock speelt voor geen meter. Als je tank stock is moet je proberen om tanks in de zijkant te schieten, heb ik destijds ook gedaan met de KV-1S.Frank1973 schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:28:
En zoveel als mogelijk XP oprapen.. maar tegen tier 7/8 is toch niks opgewassen..
Ik heb er in het begin meteen de derp gun opgezet. Deze had ik unlocked door de kv-1 als ik me niet vergis. Daarmee is het enigzins te doen.Frank1973 schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:28:
-Te huur
Victory!
Battle: South Coast zondag 1 september 2013 12:21:41
Vehicle: Bat.-Châtillon 25 t
Experience received: 4.860 (x3)
Damage done: 7.554
Credits received: 107.421
Battle: South Coast zondag 1 september 2013 12:21:41
Vehicle: Bat.-Châtillon 25 t
Experience received: 4.860 (x3)
Damage done: 7.554
Credits received: 107.421
Verwijderd
Tazilon2003 is bezig met skill/perk nr 7 http://youtu.be/6D2El6yi29o
Ben altijd blij als ik de 1e erop heb zitten (no premium).
Met de 7e skill van 70% naar 71% heeft ie ca 370 games voor nodig met premium

Als je al kijkt hoeveel XP ik nodig heb om 1% omhoog te gaan met mijn Type 59 crew... van bijv. 4e skill 92% naar 93%... echt teveel XP.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:55:
Tazilon2003 is bezig met skill/perk nr 7 http://youtu.be/6D2El6yi29o
Totaal aantal XP om ALLE skills/perks te krijgen is 107 miljoen. Dat zijn 107.000 battles met gemiddeld 1000xp per battle

Victory! Map: Port Date: zondag 1 september 2013 14:54:42 Vehicle: M18 Hellcat Exp: 2.609 + Credits: 51.779 Achievements: : Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Heerlijk potje
Heerlijk potje
Heb ik ook, maar misschien komt dat ook wel omdat de tegenstanders die je krijgt in de T-44 net weer wat ervarener zijn dan in de T-43, waardoor het net allemaal wat minder makkelijk is....psychoclown schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:54:
[...]
Ja maar ik denk dat het ligt aan het feit dat ik de T-44 niet slecht vond maar gewoon minder leuk om te spelen dan de T-43. Kreeg daarnaast ook vaker leuke/goede potjes in de T-43
[...]
Het nog een vraag voor de ervaringsdeskundigen. Als je met een light of medium (laten we de cromwell als voorbeeld nemen) naast een heavy van de tegenstander gaat staan, en de loop van de tegenstander is langer dan de breedte van jouw tank, kan hij je dan raken als je er stijf tegenaan staat? Denk hierbij aan de Cromwell die strak tegen een T-34 aan staat, waarbij de loop van de T-34 voorbij jouw Cromwell gaat.
Ik begin me zo langerzamerhand af te vragen wat het nut is van light tanks. Ik heb verschrikkelijke WR's op meerdere lights. AMX 13-75 op 41% verkocht, T71 heb ik nu op 33%. Kijk, dat je ermee op 49% zou kunnen blijven steken is logisch: je draagt zo goed als niets bij, dus dan is het te verwachten dat je op het globale gemiddelde eindigt. Maar zo ver eronder is wel dubieus.
Het grote probleem lijkt de fictie van scouten. Dat werkt misschien in CW's, maar ik begrijp dat daar niemand scouts mee naar toe neemt (want elke scout verdringt een bruikbare tank). In randoms heb je veel slechtere teammates, dus scouten heeft daar nog minder waarde.
Het grote probleem lijkt de fictie van scouten. Dat werkt misschien in CW's, maar ik begrijp dat daar niemand scouts mee naar toe neemt (want elke scout verdringt een bruikbare tank). In randoms heb je veel slechtere teammates, dus scouten heeft daar nog minder waarde.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
De shell komt ingame uit je turret niet uit de punt van je loop..helaas of gelukkig..blonderulez schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:08:
Het nog een vraag voor de ervaringsdeskundigen. Als je met een light of medium (laten we de cromwell als voorbeeld nemen) naast een heavy van de tegenstander gaat staan, en de loop van de tegenstander is langer dan de breedte van jouw tank, kan hij je dan raken als je er stijf tegenaan staat? Denk hierbij aan de Cromwell die strak tegen een T-34 aan staat, waarbij de loop van de T-34 voorbij jouw Cromwell gaat.
Of hij jouw kan raken hangt van de gundepression af maar als zijn loop dwars door je tank steekt dan ga je echt die shell krijgen.
Maus is bijv te hoog en geen depression genoeg hij schiet over je heen op dat moment.
Battle Achievements: Top Gun, Patrol Duty, Confederate
Je hebt zeker in het weekend van die potjes dat je alles in je eentje moet doen.
Je hebt zeker in het weekend van die potjes dat je alles in je eentje moet doen.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
Nu met die special van 15 overwinningen, krijg ik het idee dat er meer tanks AFK zijn.
Met dit soort bonussen help je dat wel in de hand.
Met dit soort bonussen help je dat wel in de hand.
Tja, met 30 kills krijg je killstealers, met 15 wins krijg je meer afk'ers. Aan de andere kant zijn het beide leuke missies en zijn zo'n beetje alle missies wel te 'misbruiken' of anders krijg je missies die bijna niemand kan halen. Veel beter kan WG het niet maken en voorlopig vind ik die missies een zeer goede toevoeging
[removed]
Vanavond de T-34-2 gekocht. Mijn hemel wat een heerlijk tankje. Penetration is laag, maar de snelheid, formaat en bewegelijkheid zijn awesome. Heb er al wat heerlijke potjes mee gehad sinds de aankoop.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik begin er echt steeds beter in te komen
door iets voorzichtiger en tactischer te spelen nu ik de maps beter leer kennen merk ik dat ik leukere matches heb, en dat dan ook de losses een positief gevoel achter laten (uitgezonderd de matches waar je binnen 1 min af bent).
Volgende doelen: 54% Winrate, Avg. Kill naar 1, Vaker op TS om te platoonen met clanmates
Volgende doelen: 54% Winrate, Avg. Kill naar 1, Vaker op TS om te platoonen met clanmates

Normaal post ik nooit wat qua lekker potten, maar hierbij een uitzondering: Mijn beste pot ooit (2727xp). Heerlijke match met een T54.
Stats: belachelijk veel damage, heerlijke ownage en naderhand nog even een minuutje staan te trillen
http://wotreplays.com/site/323591#ensk-delert83-t-54
Stats: belachelijk veel damage, heerlijke ownage en naderhand nog even een minuutje staan te trillen
is wel met de lopende actie erbij he
maar wel een hele mooi uitslag
nu nog geen tijd om de replay te kijken.
Met de actie was de xp 3272perpixel schreef op maandag 02 september 2013 @ 01:08:
is wel met de lopende actie erbij hemaar wel een hele mooi uitslag
nu nog geen tijd om de replay te kijken.
zie je het is te laat ik moet naar bed. Ik dacht dat er 3272 in je post stond
Verwijderd
Zooooooo......
Ik zit amper een paar uur in m'n nieuwe clan WHO, leuke clanwars gespeeld of de bitchfight begint......
Commander eruit gekicked die op TS zijn zegje komt doen en een grrote groep zal meenemen, nieuwe commander erbij op TS om de boel te sussen, nieuwe TS server........bla bla bla
Never a dull moment in clanworld
Ik zit amper een paar uur in m'n nieuwe clan WHO, leuke clanwars gespeeld of de bitchfight begint......
Commander eruit gekicked die op TS zijn zegje komt doen en een grrote groep zal meenemen, nieuwe commander erbij op TS om de boel te sussen, nieuwe TS server........bla bla bla
Van het weekend toch maar mijn eigen clan opgericht met 2 vrienden. Volgende doel is om deze week actief te gaan recruiten en de website af te ronden. Naam van de nieuwe clan is Legendary Titans en hoop in de toekomst toch een paar leuke clan wars battles te mogen gaan doen.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Mag ik vragen wat de niche is van jou clan? waarom zouden mensen jou clan moeten joinen? en wat zijn specifieke eisen?
Niet negatief bedoeld natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierig
Ik vat het ook zeker niet negatief op hoorperpixel schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:19:
Mag ik vragen wat de niche is van jou clan? waarom zouden mensen jou clan moeten joinen? en wat zijn specifieke eisen?
Het doel is om een clan te creëren waar de leeftijd toch een stuk hoger is, aangezien de huidige leden (ik en 3 anderen) al rond de 30 jaar zijn.
We willen als clan gaan groeien door gezellige mensen aan te nemen die voor hun plezier spelen en tijd over hebben naast het werk.
Zodra er genoeg leden zijn willen we Tank Companies gaan doen om meer ervaring op te doen en strategieën toe te passen. En uiteindelijk door te gaan naar clan wars.
Doordat we een nieuwe clan zijn met vrij nieuwe spelers kunnen mensen meegroeien, en worden ze niet in één keer in het diepe gegooid maar leren het door te doen met een groep mensen.
De intentie is niet om direct hard-core clan wars te gaan doen, maar door er in te groeien en spelen voor het plezier en kijken hoever we kunnen komen.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Na hoeveel games bereik je die 41% en 33%?MSalters schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:23:
Ik begin me zo langerzamerhand af te vragen wat het nut is van light tanks. Ik heb verschrikkelijke WR's op meerdere lights. AMX 13-75 op 41% verkocht, T71 heb ik nu op 33%. Kijk, dat je ermee op 49% zou kunnen blijven steken is logisch: je draagt zo goed als niets bij, dus dan is het te verwachten dat je op het globale gemiddelde eindigt. Maar zo ver eronder is wel dubieus.
Waarschijnlijk is je sample te klein en dan kom je bij zo'n bizar lage percentages. Anderzijds kan een goede scout ook wel games winnen. Zelf merk ik dat hoe minder ik probeer damage te doen hoe beter het scouten gaat, zeker als je low tier bent anders kan je nog wel eens een track afschieten of een weakspot pennen.
Gisteren 2 nieuwe tanks unlocked & gekocht, T-43 en de IS. De stockgrind kan weer beginnen.
Bij die T-43 moet ik zowel tracks als turret grinden om nog maar het kanon van de vorige tank er op te zetten, ouch. En bij de IS heb ik precies ook niet veel modules die ik kan overnemen van vorige tanks.
Daar gaat mijn plan om naar 53% winrate te grinden,... zit zelfs al terug onder de 52%
Zat er aan te komen. Nunu heeft lang geprobeerd de poten onder Floris en Espp te zagen. TS server is geen probleem, Lowlands Steel TS wordt momenteel omgetoverd naar WHO/WHY TS.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:31:
Zooooooo......
Ik ben op het moment bezig de top gun van de IS-3 te halen, zonder deze is de tank imo echt waardeloos. Hij is te langzaam om steeds opnieuw te verplaatsen en zo tanks te verassen en de pen van het huidige kannon is te laag om iets te doen in t8+ potjes. Ik speel op het moment echt met tegenzin deze tank, ga alleen voor de dubbel, maar als het vervolgens ook nog 4 tot 5 potjes duurt voordat ik er eentje win gaat de motivatie echt goed omlaag.
Zelfde soort verhaal met de SU-152, het eerste kannon is best leuk, maar bounced best vaak door zijn lage penetratie waarde. Dus hier gaat het ook wat langer duren voordat ik wat verder kom.
Dan ben ik ook nog bezig met de ARL-V39, wat een schijt tank is dat, geen armour, geen camo, geen snelheid. Kannon is redelijk goed, maar als je gelijk gespot wordt schiet dat niet echt op.
De jagdpz IV is ook een apart verhaal, deze valt nog best te spelen ondanks dat de top gun maar 132 penetratie heeft. Zijn hoge schietsnelheid maat wel wat goed. En hij heeft redelijke camo.
Dan de AT-8, leuke tank, goed armour, wel traag, maar is leuk om te spelen.
Ik heb ook nog de T25/2 waar ik niet doorheen kom. Wordt te snel gespot en afgeschoten. Moet deze echt heel voorzichtig spelen om ook maar iets te kunnen doen. De hellcat was 100 keer leuker, begrijp niet waarom de T25/2 zo kut gaat.
Dan heb ik ook nog wat arty welke op zijn tijd best leuk zijn omte spelen. heb op de testserver de T10 arty van de fransen gespeeld en deze is eigenlijk de leukste arty welke ik ooit heb gespeeld. Snel, een autolader en goeie damage. ben dus bezig om hierheen te werken. Zit pas op T4 dus duurt wel even, maar goed te doen zover. Ben bij de russen op T7 en dat is aan een kant wel leuk, maar de volgende tier voegt bijzonder weinig toe, zelfde kannon, alleen beter chassis, tja.
Ik vertel dit verhaal omdat mijn winrate van 51 ish procebt naar 50 procent is gedaald. Nou weet ik wel dat je niet alleen daar naar moet kijken, maar deze ging wel altijd omhoog en vondt het stiekum toch wel leuk om deze bij te houden.
Misschien ben ik wel met te veel tanks bezig om beter te kunne spelen.
Zelfde soort verhaal met de SU-152, het eerste kannon is best leuk, maar bounced best vaak door zijn lage penetratie waarde. Dus hier gaat het ook wat langer duren voordat ik wat verder kom.
Dan ben ik ook nog bezig met de ARL-V39, wat een schijt tank is dat, geen armour, geen camo, geen snelheid. Kannon is redelijk goed, maar als je gelijk gespot wordt schiet dat niet echt op.
De jagdpz IV is ook een apart verhaal, deze valt nog best te spelen ondanks dat de top gun maar 132 penetratie heeft. Zijn hoge schietsnelheid maat wel wat goed. En hij heeft redelijke camo.
Ik heb ook nog de T25/2 waar ik niet doorheen kom. Wordt te snel gespot en afgeschoten. Moet deze echt heel voorzichtig spelen om ook maar iets te kunnen doen. De hellcat was 100 keer leuker, begrijp niet waarom de T25/2 zo kut gaat.
Dan heb ik ook nog wat arty welke op zijn tijd best leuk zijn omte spelen. heb op de testserver de T10 arty van de fransen gespeeld en deze is eigenlijk de leukste arty welke ik ooit heb gespeeld. Snel, een autolader en goeie damage. ben dus bezig om hierheen te werken. Zit pas op T4 dus duurt wel even, maar goed te doen zover. Ben bij de russen op T7 en dat is aan een kant wel leuk, maar de volgende tier voegt bijzonder weinig toe, zelfde kannon, alleen beter chassis, tja.
Ik vertel dit verhaal omdat mijn winrate van 51 ish procebt naar 50 procent is gedaald. Nou weet ik wel dat je niet alleen daar naar moet kijken, maar deze ging wel altijd omhoog en vondt het stiekum toch wel leuk om deze bij te houden.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
TTLCrazy schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:07:
Ik ben op het moment bezig de top gun van de IS-3 te halen, zonder deze is de tank imo echt waardeloos. Hij is te langzaam om steeds opnieuw te verplaatsen en zo tanks te verassen en de pen van het huidige kannon is te laag om iets te doen in t8+ potjes. Ik speel op het moment echt met tegenzin deze tank, ga alleen voor de dubbel, maar als het vervolgens ook nog 4 tot 5 potjes duurt voordat ik er eentje win gaat de motivatie echt goed omlaag.
Klopt, hier hetzelfde verhaal, ik heb nu pas lol met de IS-3 nu ik de BL-9 heb
Tip van de dag: HE Shells! Je doet +/- 300 damage als je niet penetrate, en 700-1100 damage als je wel penetrate (voorbeeld: ik schoot laatst een T32 in zijn tracks voor 950 HP haha)
Kan ik het alleen maar mee eens zijn, ik heb gisteren na 4 losses 20k free xp uitgegeven om de AMX Mle 1946 te unlocken
Jup, afgezien van de gun is het best een aardige tank, die overleef je wel
Jep! Zolang ze je cupola niet constant snipen is het een hele leuke tank, although very slow
Hmm ik speel juist best wel weer lekker met de T25/2. Ik speel 'em iets aggressiever als de Hellcat, en dat gaat prima.
Hmm zou niet uit moeten maken hoorik speel ook met 8-10 tanks tegelijk en dat gaat aardig!
meh ik wil ook een nieuwe lijn beginnen! maar heb mezelf beloofd dat die 3 tier 9's en 2 tier 8-en eerst tier 10's moeten worden.
Als ik die agressief speel ben ik in 1 minuut dood. Ik krijg maar geen lol in dat ding. Hij staat ook al maanden stil eigenlijk. Misschien dat ik hem maar dagelijks probeer te dubbelen, de T28 proto schijnt weer wel leuker te zijn.atticus182 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:18:
Hmm ik speel juist best wel weer lekker met de T25/2. Ik speel 'em iets aggressiever als de Hellcat, en dat gaat prima.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
Ik sta er geheel blanco in, maakt t een stuk makkelijker......Kaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:49:
[...]
Zat er aan te komen. Nunu heeft lang geprobeerd de poten onder Floris en Espp te zagen. TS server is geen probleem, Lowlands Steel TS wordt momenteel omgetoverd naar WHO/WHY TS.
Tja, ik heb vandaag tot nu toe een winrate van 0 (3 potjes) maar wel een k/d van 1..
Mijn average ligt rond de 44%
Gaat niet om de stats zelf, ik kom wel slechtere tegen, maar het gaat om de tank waar die speler in rijdtdarkkingll schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:49:
[...]
Tja, ik heb vandaag tot nu toe een winrate van 0 (3 potjes) maar wel een k/d van 1..![]()
Mijn average ligt rond de 44%zit nu een dipje in maar begint weer te stijgen. Alleen als je nog maar 800 battles hebt gedaan merk je het enorm als het even wat slechter gaat en zie je dat direct terug in de gemiddelden.
http://duckandcover.ru/wo...naSeppo&server=EU&lang=enKaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:51:
[...]
Gaat niet om de stats zelf, ik kom wel slechtere tegen, maar het gaat om de tank waar die speler in rijdt
Komt van Fire af, zegt genoeg
Verwijderd
Die stats zeggen nog niet eens alles.....z'n winrate over de laatste 7 dagen is een nette 8,6%
Survive rate 1.7%
Survive rate 1.7%
Mooie pot. Niet echt handig van de tegenstander, maar je speelde het mooi uit! En een Kolobanov medal tegen Jagdtiger, e75, ST-I, lorraine, ferdi and tiger P, netjes.pkregting schreef op maandag 02 september 2013 @ 01:04:
Normaal post ik nooit wat qua lekker potten, maar hierbij een uitzondering: Mijn beste pot ooit (2727xp). Heerlijke match met een T54.
Op zich was dat momentje tegen die obj niet zo handig, maar wellicht vond de rest je daarom ook wel weer een makkelijk doelwit en waren ze wat te aggressief (ST-I, lorraine, Ferdi).
erutangiS
Welke lijn zou je willen beginnen dan? Ik zou idd eerst die andere doen, iig unlocken. (5 tier 10's = 30 miljoen creditsperpixel schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:23:
meh ik wil ook een nieuwe lijn beginnen! maar heb mezelf beloofd dat die 3 tier 9's en 2 tier 8-en eerst tier 10's moeten worden.

russische td's, franse td's, russische meds, verder aan de britse meds (en misschien ook wel een beetje duitse heavies(en eigenlijk wil ik ook nog wel een t30)).
maja ondertussen heb ik nog een m103, t45e1, obj 212 staan die hard onderweg zijn naar tier 10, maar ook nog een 13-90 en een kv-4 die ook wel door moeten. valt eigenlijk nog wel mee. Dacht dat ik er meer al hoger had
kan best nog een lijntje bij!
maja ondertussen heb ik nog een m103, t45e1, obj 212 staan die hard onderweg zijn naar tier 10, maar ook nog een 13-90 en een kv-4 die ook wel door moeten. valt eigenlijk nog wel mee. Dacht dat ik er meer al hoger had
[ Voor 5% gewijzigd door perpixel op 02-09-2013 13:15 ]
Dat moment met die object was idd niet handig, ik dacht hem te kunnen pennen en ik wilde niet door het vijandelijk team van de 5 lijn worden beschoten. Ik zag in de replay pas dat ze allemaal niet op mij geaimed stondenMrOleo schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:25:
[...]
Mooie pot. Niet echt handig van de tegenstander, maar je speelde het mooi uit! En een Kolobanov medal tegen Jagdtiger, e75, ST-I, lorraine, ferdi and tiger P, netjes.
Op zich was dat momentje tegen die obj niet zo handig, maar wellicht vond de rest je daarom ook wel weer een makkelijk doelwit en waren ze wat te aggressief (ST-I, lorraine, Ferdi).
Verwijderd
Niet te filmen dit.......
Op Ebay "doen" de Tyep 59 codes ruim € 500,-
Bizar......
http://www.ebay.de/itm/Wo...in_77&hash=item43befef4a4
Op Ebay "doen" de Tyep 59 codes ruim € 500,-
Bizar......
http://www.ebay.de/itm/Wo...in_77&hash=item43befef4a4
500 euro voor een paar computer pixels ala type 59??!
Ik heb hem zelf toen gekocht de laatste keer dat hij in de shop te koop was, hij speelt zondermeer leuk en heeft een goede credit income maar 500 euro??! En het word ook nog echt geboden ook...
Tis maar wat een gek er voor geeft.
Ik heb hem zelf toen gekocht de laatste keer dat hij in de shop te koop was, hij speelt zondermeer leuk en heeft een goede credit income maar 500 euro??! En het word ook nog echt geboden ook...

Tis maar wat een gek er voor geeft.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Verwijderd
hm 500 euro is te gek, maar zou graag een type 59 willen, om mijn collectie af te ronden (f1cyber)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)