Niet ieder woord of zin met "jood" erin is aanstootgevend, maar in een game met een "WW2" theme kan ik het wel begrijpen dat mensen er een negatief gevoel bij hebben. Persoonlijk kan het mij geen bal schelen, de guildleader in mijn WoW verleden noemde zichzelf "Strontfreak" maar het was wel een leuke kerel...
Vraagje over mapmods. Ben nog steeds de ideale mapmod aan het zoeken en misschien kunnen jullie hier bij helpen.
Wat heb ik nu:
Mapmod uit het XVM pack --> laat een cirkel zien die god weet wat doet, lijkt me niet men view range te zijn, zeker niet de spotting range en ook al niet de range waarin je enemies kan zien en beschieten die door je team gespot zijn. Dus nutteloos imo. Wel laat ie de last spotted locations zien, en dat vind ik wel handig.
Wat wil ik: (en heb zo'n dingen al tezien in streams enzo)
- Last spotted location info
- Cirkel met max spotting distance (eventueel aangepast per tank die ik gebruik)
- Vierkant met max range waarin ik tegenstanders kan zien die ik of het team heeft gespot (ik denk toch dat dit een vierkant rond je tank is... het is al zeker geen cirkel.
- Andere nuttigheden die van pas kunnen komen...
Iemand een idee?
EDIT
Na het lezen van de links onderaan bedoel ik dus een map die toont:
- last spotted
- max draw distance
- spotting range & view distance van de tank waarmee ik aan het rijden ben
Nog een vraagje:
Spotting, is de range waarin je enemies kan spotten afhankelijk van de richting waarin je tank staat of waarin je aan het richten bent of is dat ook gewoon een cirkel of vierkant rond je tank? Spotting is dat deel van het spel dat ik nog niet helemaal onder de knie heb en er is weinig echt nuttige info over te vinden (buiten dat je best achter een bosje staat ipv er in enz...)
[
Voor 5% gewijzigd door
Inrage op 28-08-2013 16:34
]