[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:57:
[...]

Ben je naar mij gaan kijken :> ?
Wat anders, niet wat vreemds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:50:
[...]

Nee dank je. Arrogante zak die te vaak 1 of andere soort ridder op het witte paard uithangt voor die giecheltrut van hem. My god wat een irritant wijf is dat zeg...
Ben dus niet de enige. In het begin waren QB's filmpjes goed te pruimen maar sinds dat halfdooie oostblok trutje erbij telkens zit houd ik het voor gezien. (Lovers in arms, ga toch weg man ;( )
Met Jingles overigens hetzelfde. In het begin waren zijn filmpjes leuk en informatief, nu zit ik plots naar midelife crisis paintball te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:28
oosterhofjf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:27:
Zojuist een leuke pot gehad met de m103. Reed voorop met een push en bleef net zolang doorrijden tot ik de cap van de tegenstanders bereikte. Een of andere kerel van Exnom was enorm aan het zeuren dat ik terug moest komen terwijl ik continue in de punt van de aanval was. Snap zijn punt wel, maar volgens mij was mijn tactiek toch de beste in die situatie. 5 kills en 7k damage.

http://wotreplays.com/sit...sherman_s_bay-wapper-m103
Door jouw/jullie push kwam enemyteam vanuit de stad terugrijden, dus dan was het de goede beslissing toch? Achteraf misschien beter geweest dat de e75 meteen de stad in was gegaan ipv met jullie mee, lijkt mij persoonlijk ook een logischere plek voor die tank.

Maar leuk potje, wist niet dat je de m103 zo aggressief kon spelen. Als ik 'm speel weten de groene t29s wel mn weakspots te vinden zonder HE te schieten lijkt 't :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:27:
Zojuist een leuke pot gehad met de m103. Reed voorop met een push en bleef net zolang doorrijden tot ik de cap van de tegenstanders bereikte. Een of andere kerel van Exnom was enorm aan het zeuren dat ik terug moest komen terwijl ik continue in de punt van de aanval was. Snap zijn punt wel, maar volgens mij was mijn tactiek toch de beste in die situatie. 5 kills en 7k damage.

http://wotreplays.com/sit...sherman_s_bay-wapper-m103
Ja en nee. De positie die je innam op de 1 lijn is zeker niet gek maar je zag het, veel tegenstanders pushten bijna net zo ver. Hadden de gasten achter je niet geluisterd naar je ping had het misschien nog wel wat minder goed kunnen gaan. Je had immers tegenstanders tegenover je die je wel penetreerden. Echter doorpushen tot op de cap en niet langs één van de rotsen links van je was wel erg tricky. Je had dan ook erg geluk dat die T29 niet al vaker wist te penetreren. Was jij daar dood gegaan dan had het met al die schijterds in het midden een stuk lastiger geweest. Desalniettemin een erg mooie pot.

Voor wat betreft die EXN0M (tweede exnom) gast.. lekker laten huilen want zelf had hij ondermaats gepresteerd. Eigenlijk had je even moeten roepen hoe het gaat met BIA (want die was zelfs zonder BIA2 ze eigenhandig (niet BIA2345) van de kaart aan het vegen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:14

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Weet iemand hoe het zit met de komende 8.8 update. Kunnen er opnieuw gratis tanks en slots verdiend worden als je op voorhand de juiste tanks in de garage hebt? Ik ben momenteel bezig met die duitse medtree en zou het zonde vinden dat ik plots weer iets ga moeten researchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
VK30.01H is extra slot als ik het goed begrijp. Maar je moet je met WG momenteel wel afvragen of je nog in de Duitse tree wil zitten. Na de massale accuracy buff van 8.7 is hun enige competitieve voordeel weg, de aankomende nerfs gaan het er niet beter op maken, en het was al niet de makkelijkste tree.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:59
MSalters schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:13:
de aankomende nerfs gaan het er niet beter op maken
Heb je het nieuws de laatste tijd wel gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

VK3001H hebben en dan wss elite in de garage staan hebben. En ik speel duitsers en bijna enkel duitsers. De E75 krijgt een vieze nerf naar wat ik lees over de testserver, maar daar heb ik net mee gedaan. En verder zijn duitse tanks niet OP. Er zitten enkele frustratietanks (pz 38na..) tussen maar in het algemeen zijn de duitsers nog zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nee dank je. Arrogante zak die te vaak 1 of andere soort ridder op het witte paard uithangt voor die giecheltrut van hem. My god wat een irritant wijf is dat zeg...
Aangezien ik nog steeds last heb van packet loss en al 4 dagen niet heb kunnen spelen ben ik maar ff wat WoT filmpjes aan het kijken.

Is toch lache die twee? Arrogant vind ik hem sowieso niet, het wordt af en toe een beetje corny met 'sweety' and 'peppy', maar ik vind het wel cute O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
User schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:15:
[...]
Heb je het nieuws de laatste tijd wel gevolgd?
Yup, ik heb een stapel Duitse tanks dus dat is nogal relevant.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01
MSalters schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:30:
[...]

Yup, ik heb een stapel Duitse tanks dus dat is nogal relevant.
Dan is het nogal vreemd dat je het over de aankomende nerfs hebt terwijl de goede spelers al aangeven dat het eerder een buf dan een nerf is (optrekken misschien wat langzamer maar top en wendbaarheid worden wel beter)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Misschien een kwestie van lagere tiers - ik heb geen E-series tanks. Ik heb ook nog niet helemaal uitgevogeld wat er met de Panther gaat gebeuren. Momenteel heb ik daar de ammo uitgehaald om de verleiding van x5 te weerstaan. Dat ding is volkomen onbruikbaar geworden in 8.7. Geen alpha, geen pen, geen bijzondere ROF, en geen grote accuracy. Toegegeven, view range is wel goed, maar dat maakt het nog geen bruikbare scout. Volgens mij scoor ik daar momenteel (60 day avg) zo'n 40% WR mee, tegen 55% overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik zag dat de damage van de conische gun (oa bekend van de vk3601H) generfd word naar 135 ipv 165. Die gaat dus mooi in de verkoop.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
D'r staat wel tegenover dat je VK36 een lagere tier wordt, dus je tegenstanders hebben ook minder hp. Maar AFK panther is nu ook Away From Kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

VK3601 blijft zelfde tier, word alleen een heavy.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
thijsco19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:12:
Ik zag dat de damage van de conische gun (oa bekend van de vk3601H) generfd word naar 135 ipv 165. Die gaat dus mooi in de verkoop.
De ROF gaan een klap omhoog.

De Aufklarungspanther krijgt uiteindelijk zelfs een DPM buff, maar hoe het met de VK3601H zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

ROF gaat inderdaad omhoog, maar heb liever toch die hogere damage denk ik. Maar ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Voor degene die de dc mod hebben geinstalleerd en last hadden van een vastlopend scherm tijdens het begin vaan het spel, denk ik dat ik de oorzaak heb gevonden. Als je de optie "Tank Clanicon Remover" uitvinkt heb ik iig geen vastlopers meer gehad. Ik heb het nog niet heel uitvoerig getest, maar nu al zo'n 20 gevechten geen last meer gehad.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hé Kaap, de jaloezie druipt er vanaf :+
Dat is toch de natte droom van elke WoT speler. Samen met je meissie de hele dag WoT spelen en ‘s avonds in bed nog even gezamelijk het strategische deel doornemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Ow. Dan had ik al helemaal gelijk met mijn observatie dat het een forse nerf is. Met die nieuwe VK36 specs heb je het over BDR-G1 B nivo, en dat is tier 5. Exit mijn #1 tank. Ik snap dat er mensen goed pissig over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

WoT strategisch? Is toch gewoon een kwestie van derpen en penetreren en niet te veel bouncen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
MSalters schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:06:
Ow. Dan had ik al helemaal gelijk met mijn observatie dat het een forse nerf is.
Inderdaad, de DPM gaat met ~11HP omlaag, verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
DPM is een fake stat voor een tank die niet brawlt. Als je tussen schoten bezig bent met een relocate & aim, dan maakt de theoretisch kortere laadtijd niet uit. Brawlen heeft geen relocate, geen aim, dus voor een IS-3 is de DPM wel een zinnige maat.

[ Voor 66% gewijzigd door MSalters op 26-08-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:03:
[...]

Hé Kaap, de jaloezie druipt er vanaf :+
Dat is toch de natte droom van elke WoT speler. Samen met je meissie de hele dag WoT spelen en ‘s avonds in bed nog even gezamelijk het strategische deel doornemen :P
Klinkt heel leuk, maar dan moet ze niet ergens in het Oostblok wonen en begonnen met streams kijken omdat ze "very sad" was, dagenlang naar QB kijken omdat ie "zo mooi engels praat" en niet eens weten wat voor spel ie aan t spelen is.

kweenie hoor, maar dat soort contacten komen bij mij altijd in de spambox binnen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01
MSalters schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:32:
DPM is een fake stat voor een tank die niet brawlt. Als je tussen schoten bezig bent met een relocate & aim, dan maakt de theoretisch kortere laadtijd niet uit. Brawlen heeft geen relocate, geen aim, dus voor een IS-3 is de DPM wel een zinnige maat.
Ook als je niet brawlt kun je best zorgen dat je de meeste tijd wel aan het schieten bent (snipen, van target naar target rijden e.d.) . Alleen als je echt een heel andere plek op gaat zoeken is die alpha handig.

Je vergeet dat de VK3601 een ander soort tank wordt die je anders zult moeten spelen. Als je hem hetzelfde als voorheen blijft spelen zul je bedrogen uitkomen. Als je je speelstijl aan past ziet het er nog steeds best als een leuk tankje uit.

Kijk de specs eerst eens na en speel de tank een keertje (testserver ?) voordat je roept dat je tank fors generfed wordt. Voor de duitse lijn valleen de huidige aanpassingen nl. erg mee.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo... tijd om te stoppen voor vandaag, morgen nog 1 battle en dan heb ik de Object 704 unlocked. Ga nu even niet doorspelen aangezien het zo tijd is om te slapen :P.

Lekkere dag gehad met mijn ISU-152 :) 18 battles, 13 gewonnen, 2559 avg damage, 42 kills en een WN7 van 2429.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MSalters schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:32:
DPM is belangrijker voor een viewrange tank dan voor een brawler. Een brawler wil juist alpha omdat die veel meer aan het healthpool traden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Klinkt heel leuk, maar dan moet ze niet ergens in het Oostblok wonen en begonnen met streams kijken omdat ze "very sad" was, dagenlang naar QB kijken omdat ie "zo mooi engels praat" en niet eens weten wat voor spel ie aan t spelen is.

kweenie hoor, maar dat soort contacten komen bij mij altijd in de spambox binnen.........
Hoe kom jij aan al die "inside-information"? Zit jij stiekem al die filmjes in zijn geheel te bekijken :)
En nog bedankt voor de tip. Zal vanaf nu dagelijks mijn spambox checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Hij heeft inmiddels wel een leuk uitstapje naar Belarus gehad dus misschien doe je jezelf te kort om dat meteen je spambox in te laten gaan ;)

Die strategische besprekingen met haar lijken me ook geen straf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Victory ratio: 78.57%
Battles: 14
Efficiencyold: 2442.28
Efficiencyv2: 2002.59
WN6: 1981.66

Goed avondje gister :)

Top gun op de Su-152 gezet en gaan. Wat een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Soms heb je van die tanks waarmee je gelijk goed mee overweg kunt. Sinds eergisteren de indien: 8 batlles, nog geen slechte en ook al ace tanker O+
Gelijk de topgun geresearched met het oog op het lagere gewicht, echt een heerlijke gun met genoeg punch en penn. Ik heb er wel vents, vstab en gld op zitten om de aimtime omlaag te krijgen en dat bevalt prima. Je kunt leuk snipen en je bent mobiel genoeg om te verplaatsen. Je moet alleen geen aggro trekken, want je bent echt van papier, maar die stijl ligt mij wel. Eerst dacht ik de topenigine, -tracks en -radio te laten zitten en gelijk voor de pta te gaan, maar ik vind de indien zo leuk dat ik ze gewoon ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 06:24:
[...]

Hoe kom jij aan al die "inside-information"? Zit jij stiekem al die filmjes in zijn geheel te bekijken :)
En nog bedankt voor de tip. Zal vanaf nu dagelijks mijn spambox checken.
Ik moet natuurlijk wel beslagen ten ijs komen voordat ik zulke dingen roep >:)
Maar voor alle duidelijkheid: ik ga echt niet dat soort filmpjes in z'n geheel kijken. Ik vind QB z'n videos erg leuk om te kijken, het "gedoe" er omheen hoeft voor mij niet. Het interesseert mij echt geen ruk dat QB de Cliffs van Dover gaat bekijken met zijn lieffie.
Dat stukje hoe ze elkaar hebben leren kennen zag ik dus ook min of meer toevallig omdat t in dat filmpje aangekondigd werd dat ze dat zou uitleggen, dus even doorgespoeld naar dat stukje.

En om niet te negatief te zijn over QB: hier een leuke video waar hij een wel erg slechte tegenstander heeft en hij een ISU152 lekker trollt
[Video: http://www.twitch.tv/quickybaby/c/2808084]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Kaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:31:
Daarnaast vind ik spelers zoals Quickybaby te gemaakt. Sponseringen, reclame etc. Kattavich en Kyozu zijn tenminste gewone normale jongens zoals ons allemaal. Veel natuurlijk om naar te kijken.

[...]

Maak een TR aan of scroll verder :?
Wel grappig dat net jij iemand anders "arrogant noemt"
De ironie is dat je dat zelf niet inziet.

Het is een stream, het zijn filmpjes, het mag toch best wat extra drama en emotie hebben. Waarom kijken er anders zoveel mensen naar hem. Als je dat niet je ding is zie ik niemand je verplichten om er naar te kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Inrage op 27-08-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
Gisteren denk ik mijn beste dag ooit gehad :) ik voelde me zowaar een junior embryonic joureny :D alles wat ik probeerde ging goed. Ik ben compleet uit mijn tunnelvisie kunnen blijven en heb redelijk wat battles kunnen carry-en.
Gelukkig nog zeker verbeter punten kunnen zien. Ik ben toch nog vaak te agressief geweest en werd naar mate de avond voorderde misschien wat "overconfident".

statistieken van gisteren:

Name Total Per battle
Battles: 28
Efficiencyold: 2745.4
Efficiencyv2: 2685.14
WN6: 2882.42
Average tier: 6.64
Experience: 31139 1112.11
Capture points: 0 0
Defense points: 177 6.32
Damage: 53076 1896
Kills: 71 2.54
Spotted: 57 2.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:38:
Gisteren denk ik mijn beste dag ooit gehad :) ik voelde me zowaar een junior embryonic joureny :D alles wat ik probeerde ging goed.etc etc
Mooie cijfers! Volgens mij had je vorige week of zo, ook al zo'n post over beste dag ooit......
Goed bezig dus!

Ik zie mijn goede series toch minimaal 1x per week onderbroken worden door een slechte dag, waarbij er niets lukt, sterke platoons in andere team etc en je uiteindelijke geforceerd gaat spelen om er toch nog wat van te maken.
Ben er nog niet achter waar t aan ligt (ikzelf of de conspiracy theory van de MM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Inrage schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:35:
[...]
Het is een stream, het zijn filmpjes, het mag toch best wat extra drama en emotie hebben. Waarom kijken er anders zoveel mensen naar hem. Als je dat niet je ding is zie ik niemand je verplichten om er naar te kijken.
Nee, ik hoef er niet naar te kijken, maar de discussie ging over hun, dus ik mag wel mijn mening geven toch? En als dat niet je ding is zie ik niemand jou verplichten om mijn posts te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Gisteravond zat ik samen met edraket31 en nog iemand van de RDDT clan te platoonen. We hadden een erg lekkere battle en zaten voor in kills totdat hun opeens aan het cappen waren. Dus ik rijd als een gek naar de base en zie daar veel low health targets.

Victory! Map: Steppes Date: dinsdag 27 augustus 2013 00:37:34 Vehicle: Bat.-Châtillon 25 t Exp: 1.992 + Credits: 399.319 Achievements: : Defender, Confederate, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Dat is t gevolg :D

5 kills;
5k damage;
5k spotting damage/

[ Voor 4% gewijzigd door dr34m3dd op 27-08-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ilikebananas schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:47:
Ik heb er wel vents, vstab en gld op zitten om de aimtime omlaag te krijgen en dat bevalt prima.
Het stacken van GLD en VStab kan ik goed begrijpen voor de Indian. Dat je vents kiest over een rammer begrijp ik niet. Een directe DPM boost van 10% is veel makkelijker te 'verzilveren' (lees: meer damage en kills) dan een 2.2% boost allround.

Tevens ook de reden dat steeds meer goede spelers hun vents inruilen voor een GLD (gestacked dus met vert stab) voor tanks met aimtimes > 2.7s of voor optics op viewrange tanks. De boost op die stats is over het algemeen veel bruikbaarder in praktijk dan een minimale allround bonus.

Specialisatie > generalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:55:
Gisteravond zat ik samen met edraket31 en nog iemand van de RDDT clan te platoonen. We hadden een erg lekkere battle en zaten voor in kills totdat hun opeens aan het cappen waren. Dus ik rijd als een gek naar de base en zie daar veel low health targets.

Victory! Map: Steppes Date: dinsdag 27 augustus 2013 00:37:34 Vehicle: Bat.-Châtillon 25 t Exp: 1.992 + Credits: 399.319 Achievements: : Defender, Confederate, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Dat is t gevolg :D

5 kills;
5k damage;
5k spotting damage/
Zeg er dan ook ff bij dat ze die low health hadden door mijn toedoen 8)

Maar was idd geniaal, 3 van hun op de cap en ik redde het niet alleen (110E4). Mede door mijn reload van 17 seconden en t feit dat er telkens nog maar een paar seconden over was. Net op t moment dat mijn reload langer was dan de countdown kwam jij de cap invliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik heb nu op mijn IS-3 crew als eerste BIA, daarna bij de commander SS die gevolgd word door repair (16%).
De gunner heeft dus, BIA -> rapair -> snap shot (48%)
Driver, BIA -> repair -> ....
loader, BIA -> repair -> safe stowage.

Welke skills/perks zijn handig voor de driver en loader?
Voor de driver dacht ik misschien smooth ride maar controlled impact lijkt mij ook wel handig, zelfde als offroad driving :P.
En voor de loader adrenaline rush.

Overigens kan ik repair droppen om zo 2x 100% te hebben voor BIA + nog eentje, ik hou dan nog 16% over voor een volgende skill (repair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor de loader is mijn mening altijd safe stowage 1e keus na BIA! Driver is tank specifiek, maar nooit controlled impact? Wanneer gebruik je dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik wil nog wel eens tanks rammen met de IS-3, dan is controlled impact wel handig.
Safe stowage klinkt inderdaad ook wel handig, zeker met de ammorack van de IS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
djengizz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:57:
[...]

Het stacken van GLD en VStab kan ik goed begrijpen voor de Indian. Dat je vents kiest over een rammer begrijp ik niet. Een directe DPM boost van 10% is veel makkelijker te 'verzilveren' (lees: meer damage en kills) dan een 2.2% boost allround.

Tevens ook de reden dat steeds meer goede spelers hun vents inruilen voor een GLD (gestacked dus met vert stab) voor tanks met aimtimes > 2.7s of voor optics op viewrange tanks. De boost op die stats is over het algemeen veel bruikbaarder in praktijk dan een minimale allround bonus.

Specialisatie > generalisatie.
Ik ben het met je eens dat specialisatie (vaak) beter is dan generalisatie en zo equip ik mijn tanks ook meestal. Rammer is normaal het eerste wat ik op een tank zet en ik heb ook hard getwijfeld of ik hem nu zou laten valen voor vents. Er zijn twee redenen waarom ik toch voor vents heb gekozen. De eerste is survivability. Het armor van de indien is slecht en ik wil me zo kort mogelijk exposen. Nu heb ik een iets kortere aimtime, waardoor ik sneller weg kan, en een iets betere mobiliteit, waardoor ik sneller weg ben. De tweede reden is dat ik persoonlijk een grote hekel heb aan lange aimtime. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan :P.

Overigens wil ik nog wel eens van setup switchen als het me niet bevalt, of gewoon om te proberen. Maar voorlopig vind ik het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de discussie over de YouTube filmpjes heb ik vele bekende namen langs zien komen. Echter ontbrak er nog één die ik jullie niet wil onthouden en dat zijn de filmpjes van tazilon2003. Voor de WoT-ers onder ons die proberen de kunst van het scouten onder de knie te krijgen is het een aanrader zijn filmpjes eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Peekster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:49:
Ik kom hier ook maar eens kijken. Vorig jaar een beetje gaan prutsen met dit spel en afgelopen weekend maar weer eens een beetje gespeeld. Begin de bottleneck zonder premium wel te voelen bij T4.
Iemand nog tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:38:
Gisteren denk ik mijn beste dag ooit gehad :) ik voelde me zowaar een junior embryonic joureny :D alles wat ik probeerde ging goed. Ik ben compleet uit mijn tunnelvisie kunnen blijven en heb redelijk wat battles kunnen carry-en.
Gelukkig nog zeker verbeter punten kunnen zien. Ik ben toch nog vaak te agressief geweest en werd naar mate de avond voorderde misschien wat "overconfident".
Lekker bezig! Bij mij ging het afgelopen 2 dagen juist wat minder :)

De Hellcat wil geen vriendjes worden met mij (wanneer ik het redelijk doe verliezen we en vice versa :P) maar de T-54 is een beest. Helaas ging het daar net zoals met de Hellcat mee gisteren, 4k damage en 3 kills maar oa. onze 'goede' T54E1 platoon hadden het voor elkaar gekregen met <800 damage dood te gaan. Pot erna kapot geschoten voordat ik iets kon doen en ik had welgeteld 40 exp meer dan met mijn loss van 800+ :+ Wel een beetje zuur want ondanks de loss had ik wel een dikke 3k average kunnen behouden als ik een redelijk normale pot had gehad. Grappig is dan dat oa. een IS7 in ons team echt alle geluk in de wereld heeft en weet te overleven tegen 3 tegenstanders omdat die alles missen van <10m :D
Ilikebananas schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Ik ben het met je eens dat specialisatie (vaak) beter is dan generalisatie en zo equip ik mijn tanks ook meestal. Rammer is normaal het eerste wat ik op een tank zet en ik heb ook hard getwijfeld of ik hem nu zou laten valen voor vents. Er zijn twee redenen waarom ik toch voor vents heb gekozen. De eerste is survivability. Het armor van de indien is slecht en ik wil me zo kort mogelijk exposen. Nu heb ik een iets kortere aimtime, waardoor ik sneller weg kan, en een iets betere mobiliteit, waardoor ik sneller weg ben. De tweede reden is dat ik persoonlijk een grote hekel heb aan lange aimtime. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan :P.
Ik heb altijd met Vents, rammer en Vstab gespeeld maar de IndienPanzer is nog niet weg en ik heb nog mijn oude PzIV crew (die bijna niet onder doet voor mijn Leopard crew :P). Ga dus eens spelen met GLD in plaats van vents zodra ik mijn crew omgetrained hebt.
Wilde de tank toch nog even tot de 150 potjes spelen want het is gewoon een ubertank :P
Er hadden nog mensen gereageerd op jou post, die wel gelezen?
Overigens als je al credit problemen hebt bij T4 dan moet je wat aan je speelstijl doen want zeker t/m T8 moet je goed zonder premium kunnen spelen ook al speel je (above) average.
Kijk veel filmpjes, streams (lijk je al te doen) en probeer er wat van op te steken en pas dat toe in je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Proberen zoveel mogelijk damage te doen maar dat is tank specifiek. Ik zelf kan met tier 7/8 nog makkelijk winst maken zonder prem.
Heb nu onderhand al 3 tier 8 en 1 tier 9, allemaal zonder premium.

Dat je het begint te voelen bij tier 4 is wel redelijk snel. Maar zoals ik al zei, dat is tank specifiek, ik speel zowat alleen maar heavy's daarmee doe je dan altijd lekker veel damage = credits. Als je scout speelt dan zal het inderdaad moeilijk zijn.

Psychoclown, heb jij nog tips voor een crew skill voor mijn IS-3 driver? (paar post naar boven)

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 27-08-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als tier 4 je al problemen geeft om winst te maken dan is er iets mis met je speelwijze denk ik. Welke type tanks speel je nu? Door je vraag wat specifieker neer te zetten zal je beter antwoord krijgen van de ervaren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Gisteren de Hellcat gekocht nadat mijn succesreeks met de T49 afgesloten werd door een enorme losing streak, zucht. Het is wel even grinden naar de topgun nu want met de hellcat kwam ik de meeste games in als lowtier en dan is die gun van de T49 niet voldoende, de 2de gun voegt ook niet veel toe.
Laat de Light tanks misschien nog even links liggen en speel eerst eens de Russian mediums, USA TDs of Russian Heavies. (of US heavies met uitzondering van de M3 Lee). Al deze tanklijnen hebben een goede matchmaking en zijn iets meer vergevingsgezind voor beginners.

Zoals ik eerder al antwoorde op je vraag, het is zo goed als onmogelijk om de nood aan premium te voelen op T4.

Herhaling van vorige tip, koop camonets! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Inrage op 27-08-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

dynosu schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:47:
Battles: 14
Efficiencyold: 2442.28
Efficiencyv2: 2002.59
WN6: 1981.66

Goed avondje gister :)

Top gun op de Su-152 gezet en gaan. Wat een beest.
De 122 mm D-25? Waarom niet gewoon de 152mm :P?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Herhaling van vorige tip, koop camonets! :)
Niet 10t0% mee eens (je hebt t toch over heavies?)
Zodra je schiet is het effect weg van je camonet en dan moet je alsnog in dekking met dat slome beest.
Heb op geen enkele heavy camonets........

En vwb tips die gevraagd worden: veel lezen en joetjoep kijken. Pagina eerder zijn er diverse goede streamers genoemd. Kijk hoe zij spelen en bekijk vooral ook de tankreviews zodat je leert hoe je een bepaalde tank moet spelen, sterke/zwakke punten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Credits is het probleem ook niet. Het is inderdaad meer dan ik met mijn T4 light tank in battles kom met T6-7. Het opdoen van exp. is praktisch onmogelijk omdat ik wel kan spotten maar geen dmg kan doen. Als ik hen spot spotten ze mij ook en na 1 hit is het voor mij altijd afgelopen.

Zal vanavond eens kijken naar de russische medium tanks. Wil namelijk wel mobiel blijven. Heavy tanks zit niet veel snelheid in voor zover ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat is inderdaad het nadeel aan lights, het zijn scouts en scouts komen in hogere tier terecht.
De russische heavy's zijn redelijk mobiel als je de kv-1s lijn neemt, alleen de KV-1 is sloom maar daarvoor zijn ze ook nog redelijk mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

Niet 10t0% mee eens (je hebt t toch over heavies?)
Zodra je schiet is het effect weg van je camonet en dan moet je alsnog in dekking met dat slome beest.
Heb op geen enkele heavy camonets........
Ik bedoel onder T5 waar je nog niet veel heavies hebt (hij speelt ook vooral lights blijkbaar), je koopt een camonet, het is maar 100k credits (die heb je zo bij elkaar gespeeld) en je kan ze gratis van de ene tank naar de andere overnemen en in games waar de meeste geen equipment of consumables gebruiken heb je direct veel voordeel. Repairkits + fire ext zijn ook erg handig zelfs op de low tiers want die tanks vliegen snel in brand en de tracks zijn ook niet al te stevig.
Peekster schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:03:
Credits is het probleem ook niet. Het is inderdaad meer dan ik met mijn T4 light tank in battles kom met T6-7. Het opdoen van exp. is praktisch onmogelijk omdat ik wel kan spotten maar geen dmg kan doen. Als ik hen spot spotten ze mij ook en na 1 hit is het voor mij altijd afgelopen.

Zal vanavond eens kijken naar de russische medium tanks. Wil namelijk wel mobiel blijven. Heavy tanks zit niet veel snelheid in voor zover ik heb gezien.
Russische medium lijn zal je dan wel liggen normaal gezien, maar ook de USA TD's zijn snel en wendbaar + goede damage + geen typische TD maar wel met draaiende turret.

[ Voor 31% gewijzigd door Inrage op 27-08-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

atticus182 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

De 122 mm D-25? Waarom niet gewoon de 152mm :P?
De 152 is alleen leuk met gold. En dan nog is ie wat onbetrouwbaar. De 122 is gewoon more reliable damage en de DPM is gewoon ontzettend hoog. Mijn beste potjes in de su152 zijn met die 122 geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Wat zijn op dit moment eigenlijk jullie doelen binnen WoT? en "beter worden" is natuurlijk te algemeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Grinden naar de volgende tanks :P maar dat is ook een beetje algemeen denk ik?

Ik was/ben bezig met de duitse TD lijn en de britse heavy. Sinds deze week ben ik ook bezig met de russian heavy lijn. Ben met free xp tot de T-28 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

perpixel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:21:
Wat zijn op dit moment eigenlijk jullie doelen binnen WoT? en "beter worden" is natuurlijk te algemeen ;)
- Indien grind afronden, verpatsen en nooit meer naar omkijken (zit nu op ongeveer 110k xp)
- 113 grind afronden. Zit nu op de wz-111-4 en nog 60k te gaan tot 113
- 121 grind afronden. Zit nu bij de t34-1 met 25k xp

En dan heb ik nog een centurion staan waar ik niet weet of ik hoger mee wil en wil richting de conquerer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
1900+ WN7, 67% WR, 925 average exp en iets tank specifieker: meer tanks (ver) boven de 1000 exp average. Nog consistenter spelen en de kleinere foutjes die eens in de zoveel tijd terugkomen er compleet uit vijzelen. Tactisch nog wat beter worden in combinatie met het laatst genoemde om zodoende nog beter te worden in ESL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Average damage in tier 8+ omhoog
Survival rate omhoog

Vooralsnog lijkt dit goed te lukken, maar als je al 15k battles gespeeld hebt is je dagelijks vooruitgang een druppel op een gloeiende plaat.

Qua grinds: T54 doorgrinden, bij nieuw patch direct de nieuwe russische med aanschaffen
M103 doorgrinden naar de 110E5

En mijn plan is om dan een beetje in de tanks te blijven hangen die ik dan heb en overall beter presteren.
Heb bijv AMX50/100 aangeschaft om in tier 8 een leukerd naast de IS3 te hebben, geen plannen om door te grinden naar tier 10.

Maar zoiets heb ik al wel vaker geroepen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:46:
Met de discussie over de YouTube filmpjes heb ik vele bekende namen langs zien komen. Echter ontbrak er nog één die ik jullie niet wil onthouden en dat zijn de filmpjes van tazilon2003. Voor de WoT-ers onder ons die proberen de kunst van het scouten onder de knie te krijgen is het een aanrader zijn filmpjes eens te bekijken.
Goede filmpjes inderdaad, zijn (fraaie web 1.0) website is ook erg handig om het scouten goed onder de knie te krijgen. Ik heb erg veel opgestoken over hoe en waar je goed kan scouten en heb ook veel meer lol nu met mn scout-tanks.

Aander voor iedereen die wil leren scouten!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
- plezier houden (gaat goed)
- stomme foutjes uitbannen (gaat goed)
- situational awareness verbeteren (is goed, kan nog beter)
- 1vs1 skills verbeteren (mijn zwakke punt)
- tanks waar ik het slecht op heb gedaan terugkopen en leren beheersen (volgende keer dat de M3 Lee in de aanbieding is)
- recent wn7 (ruim) over 2000 (hard op weg)
- oh ja, en plezier houden (gaat nog steeds goed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn persoonlijke doelen:
Average damage op mijn T110E5, Batchat, IS-7 en T-62A omhoog halen. Zit nu allemaal rond de 2000 en ik wil richting de 2500. T-57 zit ik op 2400+, moet ook nog stuk omhoog.

Daarnaast wil ik de 1550 WN7 global behalen. Momenteel op 1527 en 1800+ laatste 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Piekartz87 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:22:
Grinden naar de volgende tanks :P maar dat is ook een beetje algemeen denk ik?

Ik was/ben bezig met de duitse TD lijn en de britse heavy. Sinds deze week ben ik ook bezig met de russian heavy lijn. Ben met free xp tot de T-28 gekomen.
Beetje zonde van in de low tiers free xp te gebruiken niet? Zelf spaar ik dit op om tracks te unlocken als ik weer maar eens een gun of turret heb unlocken maar die niet kan monteren :)

Persoonlijke doelen:
- Winrate van 52% naar 53% brengen (lastig want zit in een mindere periode)
- WN7 niet onder de 1500 laten komen
- Evenveel plezier uit de Hellcat halen dan dat ik in de T49 had.
- Stoppen met tanks te spelen in mijn garage gewoon om de x2 of x3 te halen maar echt de tanks spelen die ik leuk vind of wil grinden naar T10.

Long term zijn er 3 tanks die ik op T10 zou willen en daarvan waarsch ook de T9 houden:
- IS-7 (ik ben die KV-1S speler met 44% winrate, meer dan 10% onder de average voor die tank dus dit schiet niet echt op kwa xp grind...)
- T-62A (uch de volgende 3 tiers die ik moet doen hebben ongeveer dezelfde topgun, dat wordt doorbijten)
- T57 Heavy (zit aan de T21, no comment...)

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 27-08-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik speel nog niet zo lang, ik wist niets dat de free xp daar te waardevol voor was.
Maar ik moet zeggen ik vond het wel heel handig, had echt weinig zin om die tanks voor de t-28 te spelen. Al moet ik zeggen dat ik ook niet heel veel plezier beleef aan de t-28.
Twijfel nog wel sterk of ik de KV1-S kant op ga of de KV1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Piekartz87 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:49:
Ik speel nog niet zo lang, ik wist niets dat de free xp daar te waardevol voor was.
Maar ik moet zeggen ik vond het wel heel handig, had echt weinig zin om die tanks voor de t-28 te spelen. Al moet ik zeggen dat ik ook niet heel veel plezier beleef aan de t-28.
Als je de KV-1S wil moet je KV-1 ook spelen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mja mijn doel is ook mijn overall wn7 naar 1500+, maar vind dat niet echt een doel aangezien mijn recent al zo'n tijd hoger ligt. Dat zou (als het goed is) vanzelf moeten gaan. Wel wil ik mijn 60 dagen naar 2000. Daar zie ik wel een (grote) uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Frentik schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:51:
[...]
Als je de KV-1S wil moet je KV-1 ook spelen...
Goed punt, de T-150 of de KV-1S bedoel ik dan in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Piekartz87 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:49:
Op die tier heb je aan 20 goede games genoeg om bijna iedere tank elite te maken, daarna duurt het VEEEEEL langer, zeker zonder premium. Als je dan een nieuwe tank stock moet spelen dan is het wel leuk om een beetje free xp te gebruiken om toch iets nuttiger te kunnen zijn tijdens de grind.

T-28 is nogthans een leuk tankje, ondanks dat die zo groot is heb ik er altijd leuke games mee gehad en de gun is redelijk goed voor z'n tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
1) WN7 naar 1800+ tillen, avg. xp naar 850+ en winrate boven de 58% tillen.

2) Ergens de credits vandaan halen om de volgende tanks aan te schaffen:
Tier 8 Lorraine arty, KV-4, T95, Foch, Maus, M48 Patton en Jagdpanzer E-100.

3) Grind naar 50B (nu 170k xp op de 50 120) en de T-54 afronden (nog ca. 180k xp te gaan voor Object 140)

4+) Grinds van Comet, SU-101, Aufklarerpanzer Panther en GW Tiger afronden.

Over punt 2 gesproken: zal ik de Foch of de T95 kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door BramSd op 27-08-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Heb de T110E3 en niet de 155 en ik zou nu zeggen ga voor de Foch die lijkt mij leuker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:08
Meer bewust worden van mijn omgeving. Over het algemeen gaat dat behoorlijk goed, maar het kan beter. Ook mag mijn survival rate omhoog. Ben een speler die niet al te voorzichtig is en dat mag een stukje veranderen. Beetje geduld is soms goud waard ;)

Laatste 2k battles zit op 2000-2100 win7 en performace rate. Mijn doel daarin is 2100 + elke dag komende maand en elke maand daarop volgend 50 punten omhoog. Geen idee of ik zo goed kan worden, maar waar zouden we zijn zonder doelen :)

Een random battle winnen van kyozu als hij aan het streamen is. en mab90 mag dan niet meedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
oosterhofjf schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Een random battle winnen van kyozu als hij aan het streamen is. en mab90 mag dan niet meedoen :+
Dat vind ik ook wel een goed streven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Mijn belangrijkste doel: weer plezier in het spel krijgen. Sinds ik met vakantie ben geweest heb ik nog niet een avond gehad waarbij ik het gevoel had dat ik een leuke avond gegamed heb.... en dat zie je ook in mijn stats als je gefrustreerd raakt van je teams (maar ook mijn eigen spel) dan worden je spel en stats er niet beter op.
Dus misschien maar is tijd voor een break :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik wil een Pz V/IV Alpha. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Inrage schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Op die tier heb je aan 20 goede games genoeg om bijna iedere tank elite te maken, daarna duurt het VEEEEEL langer, zeker zonder premium. Als je dan een nieuwe tank stock moet spelen dan is het wel leuk om een beetje free xp te gebruiken om toch iets nuttiger te kunnen zijn tijdens de grind.

T-28 is nogthans een leuk tankje, ondanks dat die zo groot is heb ik er altijd leuke games mee gehad en de gun is redelijk goed voor z'n tier.
Dus free xp gebruiken voor bij een nieuwe tank, klinkt verstandig ;)

T-28 is lekker snel wat een leuke afwisseling is van mijn churchill. Maar die groene bus is zo makkelijk te raken van alle kanten. Gisteren nog wel een T-1 heavy afgeschoten in mijn uppie. Dankzij de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Kaap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:48:
[...]

Nee, ik hoef er niet naar te kijken, maar de discussie ging over hun, dus ik mag wel mijn mening geven toch? En als dat niet je ding is zie ik niemand jou verplichten om mijn posts te lezen ;)
Het ging niet zo zeer over het feit dat je er wat over zegt, meer over de manier waarop ;)

"Niemand verplicht je om het te lezen" is in mijn optiek een behoorlijk drogargument. Overdreven gezien zou dat betekenen dat je iemand mag vermoorden immers, niemand heeft je verplicht om van die persoon te houden. Betekend namelijk dat je een ander verantwoordelijk maakt voor (het aanstoot nemen aan) jou acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dramborleg schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:08:
[...]
Het ging niet zo zeer over het feit dat je er wat over zegt, meer over de manier waarop ;)
Dat weet ik ook wel. Idem voor jouw post gisteren. Punt is echter, zo ben ik, recht door zee en af en toe bot en grof.

Voor verdere discussie over de persoonlijkheid Kaap mag je me altijd PMén :Y Kunnen we nu weer ontopic en dit topic niet verder vervuilen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
Quantor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:27:
Heb de T110E3 en niet de 155 en ik zou nu zeggen ga voor de Foch die lijkt mij leuker te spelen.
Om het besluit makkelijker te maken, beide ;) :p
Beide tanks vind ik persoonlijk leuk om te spelen. Het is een kwestie of je een autoloader wilt of niet als TD. Foch155 kan wat bouncy zijn met standaard shells.Is wel flink sneller dan de E3.
E3 is wat minder bouncy, wel stuk langzamer, toch acceptabele (voor TD) reload. Leuk front armour :p

Foch155 wordt vaker gebruikt in CW, dus ik zou die kiezen. (en later de E3 halen).

Je kan eigenlijk geen verkeerde keuze maken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zojuist een viertal potjes gedaan waaronder een Hellcat potje maar dat had ik gewoon niet moeten doen.. Zelfs in mijn T-54, waarin het team agressief begint waarna ik volg en ze ineens allemaal terugtrekken waardoor ik fucked ben, haal ik meer uit een crap pot dan met de Hellcat waarin ik alles doe om keer op keer de faalteams te compenseren. Had ik maar naar mezelf geluisterd door de Hellcat gewoon lekker links te laten liggen voorlopig.. kon me alleen niet weerhouden toch weer te proberen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
psychoclown schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:50:
Zojuist een viertal potjes gedaan waaronder een Hellcat potje maar dat had ik gewoon niet moeten doen.. Zelfs in mijn T-54, waarin het team agressief begint waarna ik volg en ze ineens allemaal terugtrekken waardoor ik fucked ben, haal ik meer uit een crap pot dan met de Hellcat waarin ik alles doe om keer op keer de faalteams te compenseren. Had ik maar naar mezelf geluisterd door de Hellcat gewoon lekker links te laten liggen voorlopig.. kon me alleen niet weerhouden toch weer te proberen :'(
Wat doe je toch met die Hellcat? Die faalteams dat je in 3 minuten omsingeld bent komt wel eens voor, maar dan kan je vaak een hoop damage doen voordat je neergaat. Heb je 100% camo op dat ding? Juist dan is die bijna niet te spotten en dan is het leuk snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
oosterhofjf schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Wat doe je toch met die Hellcat? Die faalteams dat je in 3 minuten omsingeld bent komt wel eens voor, maar dan kan je vaak een hoop damage doen voordat je neergaat. Heb je 100% camo op dat ding? Juist dan is die bijna niet te spotten en dan is het leuk snipen
Tanks als de T49 en de Hellcat zijn gemaakt om veel damage te doen maar je kan er toch maar moeilijk games met carrien vind ik. Je hebt niet genoeg HP en armour om te pushen of een push te stoppen. Dus als het snel gaat en je team wordt opgerolt kan je enkel nog aan je eigen stats denken maar aan de outcome ga je niet veel kunnen veranderen. Zo voel ik het althans toch, maar goed ben nog maar noob.

Ook in city maps wordt het er niet makkelijker op, je camo kan dan nog zo goed zijn, het is dan een pak moeilijker om vanop afstand te snipen. Eigenlijk is dat nog steeds het zwakste deel van mijn spel, short range gevechten...

Daardoor zijn dit type tanks voor mij de ene dag extreme fun maar de dag erna evengoed heel frustrerend. Misschien moet ik toch maar eens beginnen platoonen, 3 van deze Snipers die weten wat ze doen, dat is een heel ander verhaal natuurlijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 27-08-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inrage schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:28:
[...]

Tanks als de T49 en de Hellcat zijn gemaakt om veel damage te doen maar je kan er toch maar moeilijk games met carrien vind ik. Je hebt niet genoeg HP en armour om te pushen of een push te stoppen. Dus als het snel gaat en je team wordt opgerolt kan je enkel nog aan je eigen stats denken maar aan de outcome ga je niet veel kunnen veranderen. Zo voel ik het althans toch, maar goed ben nog maar noob.
Dit inderdaad, ja het ding heeft geen armor en je moet supporten/snipen dat weet ik. Ik zal vast wel wat foutjes maken met dat ding maar je verandert niks aan het feit dat teams vaak zichzelf zo snel in de nesten werken dat ik niet eens de kans krijg om te supporten of dat je al omsingeld bent (zoals daarstraks gebeurde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- winrate omhoog halen naar 50%
- wn7 omhoog naar 1000
- grinden afmaken van verschillende tanks
- Tier arty naar boven 100 battles
- Crew trainen

Dat is voorlopig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
zo snel mogelijk een mooie plek veroveren en elke een stapje terug als je noobteam faalt. Dat is het enige wat daaraan kan doen. De hellcat leent zich daar uitstekend voor, maar je kan inderdaad van een appel geen peer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik kan juist met de hellcat heel goed carry-en door je team te en-ablen. Zorg dat je veel gespot houdt. verder gewoon zoveel damage doen dat het wel heel moeilijk wordt voor het enemy team. Daar hoef je zelf geen damage voor te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nederlandse versie worden van Jingles.
Maar dan zonder:
- platoon met QuickyBaby en SirCircon
- Uploaden van YouTube filmpjes
- Baard
- Stoere verhalen uit mijn diensttijd
- Airsoftcowboytje (mooi scrabble woord trouwens) spelen

En met:
- het op hun donder geven van broekkies die het allemaal wel denken te weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:24:
[...]

De Nederlandse versie worden van Jingles.
Maar dan zonder:
- platoon met QuickyBaby en SirCircon
- Uploaden van YouTube filmpjes
- Baard
- Stoere verhalen uit mijn diensttijd
- Airsoftcowboytje (mooi scrabble woord trouwens) spelen

En met:
- het op hun donder geven van broekkies die het allemaal wel denken te weten :P
Dus je wordt een ouwe vent die ellenlange tankguides maakt, met vooral veel geklaag en kwijlend (leeftijd of geilheid op tanks?) door een tankmuseum loopt >:) :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hé! Ik loop ook altijd al kwijlend door een tankmuseum, daar is niks mis mee! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja Ed, met zulke uitspraken kan je hier nog wel eens mensen tegen hun schenen schoppen :/
Ik kan er ook niet aan doen dat ik in tankmusea steeds rondloop met een eigen derpgun :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
oosterhofjf schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

hoe krijg je die 100% camo? is dat alleen met een camo-net of kun je nog meer camo vergaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Door de crew te trainen voor camo skills, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:42:
Ja Ed, met zulke uitspraken kan je hier nog wel eens mensen tegen hun schenen schoppen :/
Ik kan er ook niet aan doen dat ik in tankmusea steeds rondloop met een eigen derpgun :X
Joh, niet te serieus hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
themaxter schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:07:
Door de crew te trainen voor camo skills, zie hier
okee, dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

Dus je wordt een ouwe vent die ellenlange tankguides maakt, met vooral veel geklaag en kwijlend (leeftijd of geilheid op tanks?) door een tankmuseum loopt >:) :+ :+
Nee! Het mooie is dat ik helemaal niets heb met tanks. Het is puur het concept van het spel wat mij aantrekt.
Voor een senior gamer zoals ik (zonder mij oud te voelen) kan ik prima meekomen met de boven gemiddelde spelers omdat het in WoT niet alleen op de snelheid van reflexen aankomt. Wat met vele andere games toch wel het geval is wanneer je een beetje goed uit de verf wilt komen. Gezien het laatste zal je mij zelden aantreffen in één van die "ADHD tankjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

psychoclown schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Dit inderdaad, ja het ding heeft geen armor en je moet supporten/snipen dat weet ik. Ik zal vast wel wat foutjes maken met dat ding maar je verandert niks aan het feit dat teams vaak zichzelf zo snel in de nesten werken dat ik niet eens de kans krijg om te supporten of dat je al omsingeld bent (zoals daarstraks gebeurde).
Ik voel je pijn :P Net om te huilen zo'n pot. Uitieindelijk had ik 0 ammo meer en werd ik gespot en afgeschoten :(

Defeat!
Map: Malinovka
Date: dinsdag 27 augustus 2013 18:47:01
Vehicle: M18 Hellcat
Exp: 1,208 + Credits: 37,466
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/xgcxav.jpg

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:53:
[...]

Nee! Het mooie is dat ik helemaal niets heb met tanks. Het is puur het concept van het spel wat mij aantrekt.
Voor een senior gamer zoals ik (zonder mij oud te voelen) kan ik prima meekomen met de boven gemiddelde spelers omdat het in WoT niet alleen op de snelheid van reflexen aankomt. Wat met vele andere games toch wel het geval is wanneer je een beetje goed uit de verf wilt komen. Gezien het laatste zal je mij zelden aantreffen in één van die "ADHD tankjes".
Hier ook een senior hoor ;)
Ben hier (denk ik) 1 van de weinigen die zijn diensttijd heeft doorgebracht in een heus tankbatljon (leo2) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:16

CoronelHimself

Division Brabant

Hmm.. ben nu op de testserver aan het testen of ik de T-62A of de object 140 neem. Maar ben er nog niet uit voor mijn gevoel lijken ze nogal op elkaar. Zelfde gun, de één heeft iets beter pantser aan de zijkant (zowel turret als onderstel), maar dat zal niet veel effect hebben.

De nieuwe premium T-34-3 vindt ik niks, kanon laadt traag (4,17rpm) is niet precies (0,46) en aimt traag (3,4s). De 112 heeft dezelfde gun, maar schiet iets sneller (4,55) beide kunnen nauwelijks naar beneden schieten. Beide tanks zijn voor mij geen optie, ze zijn mijn inziens niet flexibel inzetbaar.

Meteen ook even de Centurion mk 7/1 geprobeerd. En die speelt uiteraard vergelijkbaar als de Centurion mk 1, maar wat mij opviel was dat de hesh ammo 210 penetration heeft en 480 damage maar dat ik gemiddeld 180 damage deed op de zijkant van een AMX 50 100 of de 120. Is hier een reden voor? Stond op +/- 100 a 120m.

Ben er nog niet uit of dat ik mijn SuperPershing verkoop. Maar die test ik als 8.8 is uitgekomen wel even uitgebreidt, voordat ik een beslissing neem.

Die E25 is wel een leuk td'tje. Maar ik heb de Dicker Max al en 2 duitse premium td's is een beetje teveel van het goede.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
We hadden weer een heerlijke bot in ons team... Grim_1870

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UDqTpHL.jpg

Altijd heerlijk dit soort accounts.... Je bent gewoon een tank kwijt aan het begin direct...

edit// en 2 leuke mijlpalen behaald in WoT gisteren en vandaag :) 1500 average damage overall en 1700 average damage op mijn Type 59.

[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 27-08-2013 22:18 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Altijd een pest! Bij elk spel helaas. Aan de andere kant zit ook een speler die het niet helemaal begrepen heeft blijkbaar... Waarom spelen dit soort mensen nog steeds? Kan toch niet leuk zijn om 1 of 2 schoten per game te lossen en dan kansloos verloren te gaan. Benieuwd of daar een artikel over is: Mega slecht in gaming en toch leuk blijven vinden.

Die nieuwe Chinese premium vond ik ook niks. Zojuist even getest, maar vond eigenlijk helemaal niks leuk aan dat ding. Hoop nog steeds op de T44-A. Las ergens dat deze 120mm pen zou hebben. Dat zou wel erg mager zijn op tier 7.

De chinese heavy is daarentegen wel erg leuk. Natuurlijk niet goed kunnen testen aangezien er 10 aan elke kant staan en alles en iedereen met gold schiet.

Mijn ideale combinatie van snel, goede camo en een gun met goed en acc zal er wel nooit komen :( Misschien de franse heavy tier 8, maar die is meteen zo lomp groot.
Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)