Peekster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:49:
Ik kom hier ook maar eens kijken. Vorig jaar een beetje gaan prutsen met dit spel en afgelopen weekend maar weer eens een beetje gespeeld. Begin de bottleneck zonder premium wel te voelen bij T4.
Filmpjes van Mighty Jingles kijken op Youtube is natuurlijk altijd feest!

Speel je Light tanks ofzo? Want imo is er helemaal geen nood aan premium onder T6.
- Altijd winst met credits & op T4 heb je zowieso meer nood aan XP dan aan credits
- Met de topguns kan je in je T4 steeds iedereen pennen tot T5 (niet alles frontaal hé, beetje mikken op weakspots of flanken natuurlijk als je low tier bent in een game!)
- Achteraf bekeken had ik in de lower tiers al veel sneller in een Camonet moeten investeren, je kan dit gratis van de ene tank naar de andere overnemen dus dit is je beste 100k aanschaf! Geen premium nodig!
- Ook repairkits & FEs zijn zonder premium betaalbaar en kunnen makkelijk het verschil maken op low tiers omdat veel mensen dit niet gebruiken.
Ook van T5-7 (hoger heb ik geen ervaring mee) is premium niet noodzakelijk. Maar zelf vind ik als je dit level bereikt dat je dan best wel een beetje centjes kan 'geven' aan Wargaming waarvoor jij dan wat meer credits & xp krijgt zodat de grind naar nieuwe modules/equipment/tank een beetje draaglijker wordt en zij beloond worden voor het maken van een leuke game. Met premium heb je ook zelden credit verlies potjes.
Gold ammo is een andere discussie maar vanaf T6-7 (en low pen T5s) vond ik het wel noodzakelijk om minstens 10 premium shells per tank mee te nemen voor als ik low tier was. Je kan deze gewoon met credits kopen maar je kan dan best wel zien dat je raak schiet & damage doet want anders maak je snel verlies (zeker zonder premium)
Dus ik kan je deels begrijpen maar het probleem dat jij hebt zou je normaal nog niet mogen hebben op T4.
Onlangs heb ik die 'quickfingers' als tegenstander gehad in een game. Hij speelde de Grille arty en hoewel ik hem kon zien zitten op z'n stream kon ik toch niet beletten dat hij 4 man van mijn team makkelijk kon afschieten en de game naar z'n hand kon zetten, in een arty!
Wel leuk dat je door de huidige MM ook met 'toppers' of toch populaire streamers in een game kan komen. Dat heb je niet bij games als League of Legends natuurlijk
[
Voor 13% gewijzigd door
Inrage op 26-08-2013 11:07
]