[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
djengizz schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Misschien omdat het slecht advies is?

Jij stelt voor om een choke te verdedigen die volledig te flanken is vanuit camo en die als je hem verliest zowat naast je cap ligt? Tegenstander relocate, laat minimale defense achter en je bent fucked op je eigen spawn. Je kunt niet zoveel map control opgeven en base campen op een map met zo'n klein defenders voordeel. Daarnaast maak je het succes van één flank afhankelijk van het succes op een andere flank, geen goed idee met pubbies.
Exact, en precies het foute gebeurde bij dat team.. helaas maar zoveel doe je er niet aan.

Gisteren kon het soms wel beter gaan maar echt die teams waren soms onmogelijk om met drie man te redden. Alsnog wel een aardig dagje en op een gegeven moment 35+ viewers op de livestream :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:54

thijsco19

KTM 990 SMT

Op de testserver maar even de AMX 50 100 aan het uitproberen, de eerste indrukken zijn positief (ondanks de laagste tier MM). Het is even wennen met de 45 seconde reload maar om een clip even leeg te schieten voelt wel lekker.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vooral het gevoel krijgen wanneer wel en niet te reloaden of wanneer er wel of niet in te gaan is lastig om dat als eerst onder de knie te krijgen. Gisteren overigens nog een 11+k x5 gehaald op mijn AMX 50 100 die ook nog eens spannend was, die komt dus wel op mijn youtube channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 09:54

thijsco19

KTM 990 SMT

Zeker, dat zal denk ik wel lastig zijn.
Netjes! Zal zeker het filmpje goed bestuderen :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
djengizz schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Misschien omdat het slecht advies is?

Jij stelt voor om een choke te verdedigen die volledig te flanken is vanuit camo en die als je hem verliest zowat naast je cap ligt? Tegenstander relocate, laat minimale defense achter en je bent fucked op je eigen spawn. Je kunt niet zoveel map control opgeven en base campen op een map met zo'n klein defenders voordeel. Daarnaast maak je het succes van één flank afhankelijk van het succes op een andere flank, geen goed idee met pubbies.

Veel beter is brug over en meteen de linkerramp nemen na het dorp.

Voor wat meer discussie:
http://forum.wotlabs.net/...p/?hl=%20pearl%20%20river
Hoe flank je die brug dan vanuit camo?

Het grote voordeel van een bottleneck verdedigen is dat je zelf niet veel tanks nodig hebt. Die kun je dan mooi over de linker kant sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Tja... ik ben de noob aldus sommige.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GzfxZKZ.jpg

Defeat
Battle: Malinovka zaterdag 24 augustus 2013 16:20:51
Vehicle: T28 Prototype
Experience received: 1.396
Credits received: 96.462
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner

[ Voor 51% gewijzigd door wsLy op 24-08-2013 16:34 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ach, dat is toch bijna standaard zo nu? Ik maak me er niet eens meer druk om, aangezien als je het zelfs uitlegt ze het dan toch niet snappen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat vind ik altijd van die hypocriete spelers. Grote mond met (minimale) above average rating en dan slechte performance neerzetten in de battle. Ik ga ook wel eens stom dood maar ik ga dan niet de idioot uithangen (tenzij ik dood ben gedaan door toedoen een van mijn teamgenoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dweebus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Hoe flank je die brug dan vanuit camo?

Het grote voordeel van een bottleneck verdedigen is dat je zelf niet veel tanks nodig hebt. Die kun je dan mooi over de linker kant sturen.
Ja, in theorie, maar tis een random waarin je dit niet kunt regelen. Daarnaast kan volgens diezelfde theorie het andere team die flank compleet negeren (wat jij nooit op tijd zult merken, je hebt zojuist je mapcontrol afgegeven). Dit is een strat die alleen werkt als de tegenstander fouten maakt en te veel resources besteedt aan de choke. Dat maakt het een cheese strat in mijn boek en verre van solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tijd voor een break... 8 battles gespeeld, 2 gewonnen, average damage: 3000... kills: 18...
Ik heb slechte dagen gehad met echt slechte teams, maar vandaag slaat werkelijk alles... het is gewoon niet leuk om te spelen momenteel..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:50

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Je vergeet dat het een X5 weekend is :)

Researched:
E-100 researched. Undistributed experience spent: 183010. Free Experience spent: 0.
Hurrah, wel een silverprobleempje. Weer een stap dichter bij German Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Paar potjes nodig gehad, maar de indien ging iets beter vandaag. Het helpt als een Jagtiger zijn ziij laat zien constant :+.

Waar ik vandaag wel weer last van had was dat als ik in bosjes/achter bosjes sta en ik schiet dat de shell soms gewoon verdwijnt. Nu denk ik dat het komt door de server dit keer (eu1) omdat die ook bijna de hele dag lag spikes gaf.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
EU1 vind ik ook sinds de crash niet zo stabiel, niet zozeer lag maar voelt minder responsief ofzo.

E100 Mastery Badge van de week gehaald:

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 24-08-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De dag toch nog goed afgesloten met 11 wins en 7 losses. Average damage rond de 3k en 2200-2300 wn7.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:52
Zojuist op de testserver de TOG en de E25 gespeeld. TOG is grappig en de E25 is lachen :P eerste pot en meteen a Zillion credits :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/271ht.jpg

Vanavond na het bezoek de 30 kills afmaken... wel een flinke stimulans om WOT te spelen zeg.

[ Voor 37% gewijzigd door oosterhofjf op 24-08-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Zucht, gisteren twee keer uitgemaakt voor hacker, ik snap het gewoon niet... oke, misschien toch wel een klein beetje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QiAkXBHK6bU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Blade_Reaver schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:49:
Zucht, gisteren twee keer uitgemaakt voor hacker, ik snap het gewoon niet... oke, misschien toch wel een klein beetje:
[video]
Dat is juist het leren kennen van je tegenstander en de game, hij was zo stom om rechtdoor te blijven rijden met dezelfde snelheid.
Hoevaak ik dat wel niet heb gedaan op die manier tanks killen, mooiste zijn die spelers die na 2 schoten nog steeds stug op dezelfde plek blijven staan waarna je ze killed terwijl ze al lang niet meer zijn gespot.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
Tja ik vind het ook niets bijzonders maar toch snappen zoveel spelers het gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mooi zijn ook de comments als je op een gespotte heavy aan het schieten bent en je killed een td die ervoor stond.....
Schelden ze jou uit hacker omdat ze niet gespot waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vorige week zei ik het ook al tegen wat lui, met de T-44 kan ik, ondanks dat ik toch aardig bezig ben, minder de game naar mijn hand zetten in vergelijking met bijv. de IndienPanzer. Gisteren was wel opvallend, 16 potjes en de enige verliezen waren in de T-44 :+ T-54 wel unlocked maar het ging niet zo erg vlot, kwam er wel achter dat ik eigenlijk de T-44 na het weekend had moeten verkopen in verband met de discount erop. Maar goed dat is helaas al gebeurd en zo erg is het ook weer niet.

Soms had ik er toch wel aardige potjes in zoals:

en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mooie filmpjes weer Kyozu :)

Ik heb helaas nog steeds lag spikes/packet loss. Inmiddels geconcludeerd dat het aan internet en/of router/modem ligt, want op de pc van m'n vrouw is er ook packet loss. (getest op TS3, steeds tussen de 10-20% packet loss).

Heb router al reset, stroom er af en dat soort dingen, heeft niet geholpen.

Hang nu aan de lijn met UPC, meer dan 15 min. wachttijd :')

edit: na 25 min in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand van UPC aan de lijn. Hij zei dat ik via de telefoon ook af en toe wegviel, dus ook packet loss via de telefoon (ik heb alles-in-1). Wellicht dus een probleem met de coax kabel of het modem. Kan er pas donderdag een monteur komen, en ik ga woensdag op vakantie :( Geen monteur dus.. afspraak gemaakt voor 9 sept.

Ondertussen nieuwe coax kabel erin gedraaid en alle andere kabeltjes even uit en weer in het modem gestopt, maar dat heeft ook niet geholpen. Misschien is het modem wel kaduuk en moet ik dus echt wachten tot 9 sept. totdat ik weer WoT kan spelen :'( Heb ik gvd EINDELIJK vakantie, krijg je dit. Hoe zuur wil je het hebben echt..

[ Voor 47% gewijzigd door Mr_Size op 25-08-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Lol!

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/641kaqas5/shot_019.jpg

Steelwall met een m7, die had ik nog niet meegemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag nog 2 van deze potjes, dan ben ik snel klaar vwb 30 kills:

Victory!
Map: Port
Date: zondag 25 augustus 2013 12:18:53
Vehicle: T49
Exp: 9.230 (x5) + Credits: 58.721
Achievements: : Pool's Medal, Top Gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

-WarAx- schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:24:
Lol!

[afbeelding]

Steelwall met een m7, die had ik nog niet meegemaakt. :+
Ik had pas scout op een KV1s, ook niet een tank die dat zou moeten halen :+ wel een crap potje verder:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qUjA1WDl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wat betekend die 1 of 2 voor je naam dat zie ik wel bij sommigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie pot van Embryonic Journey waarmee wij 22.000 gold wint bij de WOT-labs replay contest:

Die gast is zó goed......schijnt er ook zeker van te zijn dat ie de TD-contest van WG gaat winnen met een T49 waar hij iets van 4000XP mee gehaald heeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat was met de Hellcat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:25:
Mooie pot van Embryonic Journey waarmee wij 22.000 gold wint bij de WOT-labs replay contest:
[video]

Die gast is zó goed......schijnt er ook zeker van te zijn dat ie de TD-contest van WG gaat winnen met een T49 waar hij iets van 4000XP mee gehaald heeft :o
Ik ben niet echt onder de indruk. Dit is vooral een kwestie van 29 slechte medespelers, met als dieptepunt de T25AT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Dus vandaag is het weer heerlijk laggy, constant paar seconden lagspike en altijd net als ik iets naar voren beweeg, waardoor alle controle verloren is en je als een dwaas de vijandelijk vuurlinie in rijd.... Super. |:(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Naar aanleiding van de leuke potten van Kyozu met de E100 ook maar even de de E100 na een lange tijd weer uit de stal gepakt. Elke pot minimaal 3k damage gedaan, maar het schoot niet erg op omdat na 4 - 5 minuten mijn hele team als weg was :/ Geen geluk met de E100. Valt ook goed te merken dat tanks gold gaan gebruiken als ze een E100 tegenkomen. Eerste paar schoten ding ding ding. Daarna pen pen pen en zie allemaal gaten in mijn turret zitten :+ Al bij al erg vermakelijke tank!

Iemand trouwens de vk3601 als getest op de testserver? blijkt een traag ding te zijn nu ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Frank1973 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:24:
Wat betekend die 1 of 2 voor je naam dat zie ik wel bij sommigen??
Die spelen samen in platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik wilde mijn VK3601h even proberen ja. Kreeg de melding 'This vehicle is currenty not ready.' dus dat ging helaas nog niet door. Het is allemaal nog een beetje buggy op de test server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
MrOleo schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:38:
Dus vandaag is het weer heerlijk laggy, constant paar seconden lagspike en altijd net als ik iets naar voren beweeg, waardoor alle controle verloren is en je als een dwaas de vijandelijk vuurlinie in rijd.... Super. |:(
Ook op EU2?

Ik kreeg zojuist op Arctic region in F4 van een JpzE-100 te horen dat ik en een medium daar moesten oprotten, anders zou hij ons wel even het water indrukken. Het resultaat?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_035.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
Beide :( Het is wel wat beter nu.

Weet iemand hier met wat voor crew en ammo je kan spelen op beurzen zoals gamescom nu? Meerdere skills, puur gold ammo etc?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ik kwam een M6A2E1 tegen. Post-game stats waren "locked".

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is vaak een persaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Dit geval was dus een gamescom account

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
MrOleo schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:15:
[...]

Beide :( Het is wel wat beter nu.

Weet iemand hier met wat voor crew en ammo je kan spelen op beurzen zoals gamescom nu? Meerdere skills, puur gold ammo etc?
Meerdere crew skills en ammo kun je zelf instellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Bah, idioot kruipt voor m'n loop terwijl ik een Type 59 afschiet. Resultaat: 750 XP penalty, in plaats van 1000 of zo gekregen. En dan was het 14K XP geweest :( X5, premium, Seeing Red mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
`Dan speel je met je batchat. 6k damage, 4kills en verlies je... als ik won was dit een geweldige x5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanmiddag ook weer een hele mooie serie gehad met het team in ESL, waarbij het sowieso mooi meegenomen was dat er een aantal goede teams niet meededen in verband met de Pro league. Een aantal erg mooie potjes gehad waarbij we echt steengoed speelde net als vorige week (waarbij we vorige week ook gewoon de laatste pot beter uit hadden moeten spelen). Nu speelden we tegen WUSA in de kwart finales om 150 euro maar ondanks de goede call om de eerste game op draw te spelen na enkel wat spots van onze kant en uitschakeling van een van hun tier 1s kon het beter. De tweede game speelden we namelijk erg sterk in het begin van de game en hadden weer het initiatief en pakten de voorsprong maar zij sprongen er goed op in en was onze reactie na het nemen van de voorsprong net zo snel gegaan dan hadden we zeker gewonnen. Helaas maar we verloren met een erg sterke pot en hebben er weer veel van geleerd, 6e plek is toch niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
Receipt.
Date: zondag 25 augustus 2013 19:45:18
Vehicles received: Type 59
Slots received: 1
Premium.
Date: zondag 25 augustus 2013 19:45:17
Premium days added: 7
Financial transaction.
Date: zondag 25 augustus 2013 19:45:16
Gold added: 2.500
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sta je te cappen, zie je dat je net gaat winnen.. rijdt een teammate weg om achter een arty aan te gaan: draw.

Ik heb 'm dus maar gepermatracked om hem die kill mis te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hoe heb je die Type 59 gewonnen?
gratz trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:24:
[...]

Hoe heb je die Type 59 gewonnen?
gratz trouwens ;)
Clanmate won deze bonuscode op Gamescom, meteen geregeld dat ik die over kon nemen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:25:
[...]

Clanmate won deze bonuscode op Gamescom, meteen geregeld dat ik die over kon nemen :Y
Not bad, de type 59 is zowat de enige tank die ik ook nog zou willen. Gewoon omdat het itt de Lowe niet frustrerend is om wat silver mee te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:28:
[...]

Not bad, de type 59 is zowat de enige tank die ik ook nog zou willen. Gewoon omdat het itt de Lowe niet frustrerend is om wat silver mee te grinden.
Same, heb Lowe lang geleden al verkocht. SU-122-44 vond ik ook niks. M6A2E1 heb ik nog wel, maar das meer een vitrinekast tank. Dus toen ik gisteravond hoorde dat hij hem gewonnen had, en hem zelf al had, heb ik hem een leuk bedrag geboden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
psychoclown schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:10:
[...]

Meerdere crew skills en ammo kun je zelf instellen denk ik :)
Ja denk ik ook, anyway ik vroeg het omdat mijn hele team eerder werd weggevaagd door een gamescom FV215 183 met hesh, ikzelf werd geoneshot in mijn tier 9 (98% damage + brand), heerlijk die t10 td's

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:47:
[...]

Same, heb Lowe lang geleden al verkocht. SU-122-44 vond ik ook niks. M6A2E1 heb ik nog wel, maar das meer een vitrinekast tank. Dus toen ik gisteravond hoorde dat hij hem gewonnen had, en hem zelf al had, heb ik hem een leuk bedrag geboden ;)
Lowe is echt verschrikkelijk geworden, nog trager geworden, camo ook een nerf gekregen. Ik heb er gold camo op en 50% op crewskill en blijkbaar ligt mn waarde nog steeds lager dan een stock KT... Vandaag gemerkt op pearl blabla map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Defeat!
Map: Sand River
Date: zondag 25 augustus 2013 20:39:33
Vehicle: KV-1S
Exp: 2.762 + Credits: 70.645
Achievements: : Sniper, Master Gunner

mag ik even een cursus omgaan met teleurstellingen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

TRX schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:15:
mag ik even een cursus omgaan met teleurstellingen? :/
Sorry, die is afgelast

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:47:
[...]

Mocht je nog iemand tegenkomen die een Type 59 code te koop heeft omdat 'ie 'em zelf al heeft, ik heb interesse (but then again, wie niet :))

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Balen!! heb er nu eentje nodig!

Lekker potje met T49 en halverwege op 1.5k dmg totdat ammorack boom deed. Gelukkig nog 7 tanks tegen 4 van de tegenstander. Gaat eigenlijk best goed alleen.... op onze cap staan nog 2 arty en een churchill III komt 1 kleine chi cha(hoe dat ding ook heet) die schiet de arties dood. Vervolgens rijd de churchill weg om naar de vijandelijke cap te rijden... Dat terwijl ik letterlijk 3 en een halve minuut heb staan pingen, uitleggen, schelden (sorry) voordat de eerste arty dood ging. Je ziet het fout gaan en je kan helemaal niks doen :F Verloren dood cap ... Waarschijnlijk leest bijna niemand dit, maar is wel fijn om de frustraties te uitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kaap, als je de Type 59 een beetje sluggish en traag vindt moet je er gewoon die 5% engine boost oil op zetten. Die 5% maakt stiekem een hoop uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
http://ftr.wot-news.com/2...8-list-of-german-changes/

Lijst van de veranderingen bij de German tanks. Heb de laatste engine van de Tiger nog niet unlocked, wel bijna de Tiger II unlocked. Denk dat ik daar goed aan heb gedaan aangezien de huidige engines niet meegaan. De hogere ROF is wel lekker denk ik, vond hem al prima snel schieten.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bijna bij de object 704... dan eindelijk de grind naar 7e tier 10 beginnen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben dit weekend begonnen aan de su152 grind. Derp erop, gold erin. GAAN.

Heerlijk dingetje die su :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
dynosu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:51:

En die tank met derp gun heeft een van de beste shot geluiden ingame imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Mede tankers, even een vraag.
Ik kijk veel filmpjes op youtube om het een en ander bij te leren.
Nu valt mij op dat bij sommige spelers een grote oranje lamp boven hun tank gaat branden als zij gespot zijn. Dit is echt ideaal om te hebben!

Heeft iemand een idee hoe je dat aan kan zetten? Of is dat een mod? En zo ja welke?!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

http://wiki.worldoftanks.com/Crew

Scroll naar Sixth sense.

Terwijl je op de pagina bent, lees al de rest ook eens door. Best belangrijke info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Joindry schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:39:
http://wiki.worldoftanks.com/Crew

Scroll naar Sixth sense.

Terwijl je op de pagina bent, lees al de rest ook eens door. Best belangrijke info.
Kijk daar heb ik wat aan!
Ook het overzicht van de overige perks is meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Zo sinds 8.5 niet meer gespeeld, heb maar weer eens geupdate, boel nieuwe tanks en veranderingen, eerst mn mods maar eens updaten :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die qintiples waren toch wel erg lekker, al was het maar om de crew even een (kleine) boost te geven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
rgras schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:47:
[...]

Ik ben niet echt onder de indruk. Dit is vooral een kwestie van 29 slechte medespelers, met als dieptepunt de T25AT.
dat is vaak hoor, ik zie het ook met potjes van psychoclown/circion/quickybaby.. enz enz..

er zijn genoeg moment waarvan ik denk zo daar heeft die veel geluk dat de tegenstander dit niet deed of dat niet..

in het potje met de T49 was die t25at een enorme knuppel, hij had hm gewoon moeten rammen en 1 schot en die t49 is weg, die t29 had ook kunnen helpen.. maar iedereen bleef lekker staan om gespot te worden en gekilled..

die super potjes zijn altijd een kwestie van geluk en skill..en een snufje domme tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ik kom hier ook maar eens kijken. Vorig jaar een beetje gaan prutsen met dit spel en afgelopen weekend maar weer eens een beetje gespeeld. Begin de bottleneck zonder premium wel te voelen bij T4.

Filmpjes van Mighty Jingles kijken op Youtube is natuurlijk altijd feest! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Enige stream waar ik ooit naar kijk is die van kyozu. De rest boeit me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Niet zo zeer z'n stream. Meer zn compliatie filmpjes op zn youtube channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
dynosu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:53:
Enige stream waar ik ooit naar kijk is die van kyozu. De rest boeit me niet zoveel.
Ik kijk ook bijna geen streams, ik kijk meer naar de youtube filmpjes van Quickybaby/Embryonic Journey/tazilon/Circionflexes/side strafe/cody menz/psychoclownie... enz

:D

allemaal goede gasten waar je wat van kan leren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Quickybaby! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Peekster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:49:
Ik kom hier ook maar eens kijken. Vorig jaar een beetje gaan prutsen met dit spel en afgelopen weekend maar weer eens een beetje gespeeld. Begin de bottleneck zonder premium wel te voelen bij T4.

Filmpjes van Mighty Jingles kijken op Youtube is natuurlijk altijd feest! :9
Speel je Light tanks ofzo? Want imo is er helemaal geen nood aan premium onder T6.
- Altijd winst met credits & op T4 heb je zowieso meer nood aan XP dan aan credits
- Met de topguns kan je in je T4 steeds iedereen pennen tot T5 (niet alles frontaal hé, beetje mikken op weakspots of flanken natuurlijk als je low tier bent in een game!)
- Achteraf bekeken had ik in de lower tiers al veel sneller in een Camonet moeten investeren, je kan dit gratis van de ene tank naar de andere overnemen dus dit is je beste 100k aanschaf! Geen premium nodig!
- Ook repairkits & FEs zijn zonder premium betaalbaar en kunnen makkelijk het verschil maken op low tiers omdat veel mensen dit niet gebruiken.

Ook van T5-7 (hoger heb ik geen ervaring mee) is premium niet noodzakelijk. Maar zelf vind ik als je dit level bereikt dat je dan best wel een beetje centjes kan 'geven' aan Wargaming waarvoor jij dan wat meer credits & xp krijgt zodat de grind naar nieuwe modules/equipment/tank een beetje draaglijker wordt en zij beloond worden voor het maken van een leuke game. Met premium heb je ook zelden credit verlies potjes.

Gold ammo is een andere discussie maar vanaf T6-7 (en low pen T5s) vond ik het wel noodzakelijk om minstens 10 premium shells per tank mee te nemen voor als ik low tier was. Je kan deze gewoon met credits kopen maar je kan dan best wel zien dat je raak schiet & damage doet want anders maak je snel verlies (zeker zonder premium)

Dus ik kan je deels begrijpen maar het probleem dat jij hebt zou je normaal nog niet mogen hebben op T4.
Onlangs heb ik die 'quickfingers' als tegenstander gehad in een game. Hij speelde de Grille arty en hoewel ik hem kon zien zitten op z'n stream kon ik toch niet beletten dat hij 4 man van mijn team makkelijk kon afschieten en de game naar z'n hand kon zetten, in een arty!

Wel leuk dat je door de huidige MM ook met 'toppers' of toch populaire streamers in een game kan komen. Dat heb je niet bij games als League of Legends natuurlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Inrage op 26-08-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ik speel inderdaad veel light tanks. Ik ga momenteel voor de ELC AMX. Alleen de grind met de tank die ervoor zit duurt heel lang. Ook omdat ik maar een paar honder xp per battle haal. De AMX 40 is een light tank met de snelheid van een heavy. De hitpoints en gun zijn dan wel weer in de light tank klasse. Weinig hitpoints een een gun waarmee je, met mazzel, damage kan doen op een medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
hele toffe gast idd. Ik bekijk alleen zijn streams wel eens tussendoor. Erg grappig ook

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

hele toffe gast idd. Ik bekijk alleen zijn streams wel eens tussendoor. Erg grappig ook
Ik kijk graag naar zijn vieo's, maar heb toch ook al de nodige minder positieve verhalen gelezen (arrogantie). Zie liever in batle clips van 'm dan de laatste dat ie op vakantie gaat met z'n chattende oostblok vriendinnetje........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik kijk wel graag naar Jingles op youtube.

1: Hij weet wel waar hij over praat...zeker tactisch gezien
2: Die (fail)compilaties zijn echt vet grappig :-)
3: Fijne stem om naar te luisteren en die gast doet gewoon normaal
NIet overdreven iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:45:
Zie liever in batle clips van 'm dan de laatste dat ie op vakantie gaat met z'n chattende oostblok vriendinnetje........
Die zijn er ook gewoon. En er zijn 2 filmpjes van hem op vakantie in Dover en Belarus (in 5 maanden tijd). Dus om over 2 filmpjes te vallen (en er is ook een WoT link aangezien zij ook speelt)........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
dynosu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:51:

Ik ben er ook zojuist mee begonnen, nog niet veel mee gespeeld door de x5 event. De SU-100 was al heerlijk, maar deze met derp, super. 500 meter? Geen probleem! Zeker met die 30 kills event, als het weer eens niet opschiet, ff de su-152 erbij. :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Ik kijk graag naar zijn vieo's, maar heb toch ook al de nodige minder positieve verhalen gelezen (arrogantie). Zie liever in batle clips van 'm dan de laatste dat ie op vakantie gaat met z'n chattende oostblok vriendinnetje........
haha ja dat gedoe met die peppypepper vindt ik ook niks, hij heeft ook filmpjes met haar dat die minecraft speelt ofzo.. echt een afgrijselijk spel en zij is een soort hulpeloze bambi en hij de held.. ill pass.

maar zijn fimlpjes zijn wel goed opzich hoor.. maar embryonic journey is een betere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

MrOleo schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:57:
[...]
Ik ben er ook zojuist mee begonnen, nog niet veel mee gespeeld door de x5 event. De SU-100 was al heerlijk, maar deze met derp, super. 500 meter? Geen probleem! Zeker met die 30 kills event, als het weer eens niet opschiet, ff de su-152 erbij. :)
Ik schiet altijd het eerste schot HEAT met de 152mm, gewoon om even lekker veel damage te doen. Daarna schakel ik over op HE en als het spannend wordt wil ik nog wel eens terug switchen naar HEAT. Zo houd ik de kosten een beetje in de hand, want matches alleen met HEAT schieten is niet leuk voor de balans :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Donnas-A schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:48:
Ik kijk wel graag naar Jingles op youtube.

1: Hij weet wel waar hij over praat...zeker tactisch gezien
2: Die (fail)compilaties zijn echt vet grappig :-)
3: Fijne stem om naar te luisteren en die gast doet gewoon normaal
NIet overdreven iig.
Zeer zeker zo! Hij heeft ook filmpjes van Airsoft wat hij speelt. Hij heeft ook in een video wel eens verteld over de tijd dat hij in de Britse Marine zat. Het is dus zeker een persoon die het militair-zijn ademt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
post dit normaal niet maar wat een damn lekkere game op de test server 9k dam 9 kills

Victory!
Battle: Ruinberg 26-8-2013 12:54:01
Vehicle: AMX 50 Foch (155)
Experience received: 5.097 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 93.916
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Master Gunner, Radley-Walters's Medal, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Nu online
atticus182 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Ik schiet altijd het eerste schot HEAT met de 152mm, gewoon om even lekker veel damage te doen. Daarna schakel ik over op HE en als het spannend wordt wil ik nog wel eens terug switchen naar HEAT. Zo houd ik de kosten een beetje in de hand, want matches alleen met HEAT schieten is niet leuk voor de balans :P
Kosten maken me niet zoveel uit, over het algemeen houd ik het sowieso best kostenneutraal met premiumaccount en alleen HEAT, maar afhankelijk van de tegenstanders schakel ik ook vaak over. Maar als er zoals gisteren opeens een pz38na voor mijn neus langs komt met 8 hp dan gaat die HEAT shell gewoon dwars door hem heen. :) (als er geen betere doelen zijn en/of teammaten die hem kunnen pakken)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Ik kijk ook bijna geen streams, ik kijk meer naar de youtube filmpjes van Quickybaby/Embryonic Journey/tazilon/Circionflexes/side strafe/cody menz/psychoclownie... enz

:D

allemaal goede gasten waar je wat van kan leren ^^
Nether vvoid ("boooommmm you're dead!") heeft een mooi serie gemaakt met iets van 80 tankreviews.
Per land heeft ie een introfilm van waaruit je kunt doorklikken naar de tank waarvan je een review wil zien.

YouTube: World of Tanks: Tank Guides - American Videos Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

Nether vvoid ("boooommmm you're dead!") heeft een mooi serie gemaakt met iets van 80 tankreviews.
Per land heeft ie een introfilm van waaruit je kunt doorklikken naar de tank waarvan je een review wil zien.

YouTube: World of Tanks: Tank Guides - American Videos Index
yes hem heb ik ook in mijn abbo lijst! maar hij upload niet zoveel meer de laatste tijd.. hij had het druk en vondt wot niet zo leuk meer door de debielen die er rond reden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

MrOleo schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:57:
[...]

Gisteren ook een pot in die Su-152 gehad... op malinovka schoot ik 2 shells achter elkaar over het veld door een raampje van die huisjes aan de overkant voor 700 damage, hoezo onnauwkeurige derp gun :+
Heb ook nog HE lopen spammen op 3 x T95 platoon aan de overkant en dat doet toch nog flink damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee dank je. Arrogante zak die te vaak 1 of andere soort ridder op het witte paard uithangt voor die giecheltrut van hem. My god wat een irritant wijf is dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:57

Seraphin

Meep?

Ik lees hier altijd met veel interesse de discussie(s) over crew perks / secondary skills. Nu ben ik (eindelijk!) zo ver dat een aantal crews aan hun 2e skill zijn begonnen, en daarmee ook al zover zijn dat ik een silver-reset kan doen waarbij de eerste skill op 100% behouden blijft.

Ik kan dus BIA doen, maar ik vraag me af of ik daar niet nog even mee moet wachten en de commander (eerst) SS moet geven. Suggesties? Overigens; maakt het uit als ik op mijn commander BIA als tweede skill heb (wel 100%), maar bij de rest v.d. crew BIA als eerste skill? Ik neem aan dat het niet uitmaakt, maar je weet nooit. :P

Gisteren nog een tragisch potje; ik in de M5 stuart in een tier V potje Vissersbaai waarin ik met 5 kills op de counter toch nog door de laatste tegenstander wordt afgeschoten. Geen top gun, geen winst, (wel nog iets van 800xp), terwijl ik mijn x5 dubbel toen nog had (dat zou epische xp zijn geweest bij winst). Ik zal vanaond de replay posten. :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
eindelijk! Dear Player,

Thank you for your interest in World of Tanks and for contacting World of Tanks NA support!

Regrettably, we are not currently able to transfer player accounts to different servers. It is a technical limitation that keeps us from being able to complete transfers.

The transfer process requires a cooperative effort between two distinct and separate servers; and once the window is closed, it has been closed permanently.

We are currently working on a server roaming option for players who are connecting internationally.

For more information, please visit our Russian Forums (Note: this page is in Russian and will need to be translated):
http://bit.ly/11Nigvx

Roaming information can be found under the "Functional" tab stating that we will be offering an opportunity to move to another realm which has been planned for late 2013 or early 2014.

We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding on this matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:50:
[...]

Nee dank je. Arrogante zak die te vaak 1 of andere soort ridder op het witte paard uithangt voor die giecheltrut van hem. My god wat een irritant wijf is dat zeg...
haha heb je dat laatste filmpje al gezien genaamd, "lovers in arms" ;(

wel grappig dat dat kind nu een unicum is alleen door hem.. hij vertelt haar alles wat ze moet doen.. en ze zegt iedere keer omg this is a stress game iiiiiiiiiiiiiiiek! haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
[...]

Ik vind dat arrogante van hem nou juist wel mee vallen, er zijn veel en veel ergere. Als ze samen in een filmpje zitten vind ik soms best genant, maar dat komt dan meer door hem dan door haar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Jip99 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

wel grappig dat dat kind nu een unicum is alleen door hem.. hij vertelt haar alles wat ze moet doen.. en ze zegt iedere keer omg this is a stress game iiiiiiiiiiiiiiiek! haha..
mooi, enige tijd geleden startte ik hier een discussie of wot al dan niet een skill based SHOOTER is, mijn mening was toen dat als je iemand precies verteld waar hij of zij naar toe moet en waar op moet schieten je al bijna pro kan zijn :D (en wot is dus geen skillbased shooter, dat er skill nodig is ontken ik overigens niet)

point proven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
[...]

Is het ook mogelijk voor jou om op een of andere manier iets minder uitgesproken je mening te verkondigen? Arrogante zak, giecheltrut en irritant wijf zijn nogal krachttermen...

Arrogantie vind ik best mee vallen van hem, hij is ook zeker niet te beroerd om te vertellen waar hij mee bezig is of dat hij helemaal gefaald heeft (eigen fouten bekennen is voor mensen met veel arrogantie vaak lastig)

Ik zie echter wel dat hij 'ver amerikaanst'. Veel dingen worden emotioneel uitvergroot naar mijn idee. Beetje in het kader van 'bigger is better'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wel grappig dat dat kind nu een unicum is alleen door hem..
515 WN7, unicum? Winrate is overduidelijk carried en een te kleine sample.
Niet echt dus, bads will be bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daarnaast vind ik spelers zoals Quickybaby te gemaakt. Sponseringen, reclame etc. Kattavich en Kyozu zijn tenminste gewone normale jongens zoals ons allemaal. Veel natuurlijk om naar te kijken.
dramborleg schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:18:
[...]
Is het ook mogelijk voor jou om op een of andere manier iets minder uitgesproken je mening te verkondigen? Arrogante zak, giecheltrut en irritant wijf zijn nogal krachttermen...
Maak een TR aan of scroll verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Een unicum in WR met zo'n lage WN7 vind ik geen unicum. Ik had die filmpjes nog niet eerder gezien maar wat een gezwemel :P Wel grappig dat ze samen spelen maar het is in ieder geval niks voor mij om naar te kijken :)
gotfurrr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:15:
[...]

mooi, enige tijd geleden startte ik hier een discussie of wot al dan niet een skill based SHOOTER is, mijn mening was toen dat als je iemand precies verteld waar hij of zij naar toe moet en waar op moet schieten je al bijna pro kan zijn :D (en wot is dus geen skillbased shooter, dat er skill nodig is ontken ik overigens niet)

point proven O-)
Wat definiëer jij als skill dan? Iemand die enkel goed is in aimen? E.g. iemand in een <random FPS> die alles neerschiet wat voorbij komt maar nooit beweegt (en dus wel even hard dood gaat) vind ik niet meer dan een random speler. Hetzelfde geldt voor WoT, iemand kan wel doen wat ik zeg maar daarnaast zelf nog kunnen nadenken over oa. de omgeving en zijn eigen plaatsing is een vereiste om die skill te ontwikkelen en dus goed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
djengizz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

515 WN7, unicum? Winrate is overduidelijk carried en een te kleine sample.

[...]

Niet echt dus, bads will be bad.
win rate is iig paars :) verder had ik niet gekeken nee :) maar ze wordt wel heel erg gedragen door hem, en hij doet ook bewust inhouden zodat zij kills en dmg kan doen.. en hij leidt vijanden af.. ze wordt echt aan het handje genomen op die manier..

kijk de filmpjes van hun samen maar.. maar ach ze doen maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BJ rating > WN7 rating i guess :)

Maar heb een paar keer naar die stream van quicky gekeken, vond er weinig aan. Dus ben wat anders gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

[...]
Dat kwam doordat iemand in de chat die naam voorstelde na de battle. Niet zijn creatie
Kaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:31:
Daarnaast vind ik spelers zoals Quickybaby te gemaakt. Sponseringen, reclame etc. Kattavich en Kyozu zijn tenminste gewone normale jongens zoals ons allemaal. Veel natuurlijk om naar te kijken.
Te gemaakt? Ik zie niks anders dan ik wel vaker zie bij website/streams om wat geld binnen te harken eraan. En waarom niet? Als ik dagelijks 2000+ kijkers zou hebben zou ik ook referrals plaatsen/reclame tonen als dat extra geld zou opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 21:32
entertainen noemt men dat, het is voor hem een gedeelte van zijn inkomsten. En gewoon potjes spelen zonder iets te zeggen ( embroynic streams bijv ) zijn toch een stuk saaier om naar te kijken.

Het gaat hem erom dat men "fun" heeft als ze naar zijn stream kijken. Tevens probeert hij nog wel wat te leren maar dat is hoofdzakelijk niet zijn ding. Hij speelt voor het publiek en neit andersom.

Embroynic speelt voor zichzelf en streamt erbij voor de leut, hij speelt de tanks die hij wil doen en die hij wil levelen. Als je het op een tactisch manier bekijkt en echt voor het spel gaat, is zijn stream veel waardevoller.

Het is dus net wat iemand wil aanbieden hoe daar mee omgaat. Bevalt je zijn stijl niet, simpel er zijn nog X aantal andere streams waar je je misschien wel gelukkig voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zojuist een leuke pot gehad met de m103. Reed voorop met een push en bleef net zolang doorrijden tot ik de cap van de tegenstanders bereikte. Een of andere kerel van Exnom was enorm aan het zeuren dat ik terug moest komen terwijl ik continue in de punt van de aanval was. Snap zijn punt wel, maar volgens mij was mijn tactiek toch de beste in die situatie. 5 kills en 7k damage.

http://wotreplays.com/sit...sherman_s_bay-wapper-m103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:49:
BJ rating > WN7 rating i guess :)

Maar heb een paar keer naar die stream van quicky gekeken, vond er weinig aan. Dus ben wat anders gaan kijken
Ben je naar mij gaan kijken :> ?

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)