[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:54:
[...]
[afbeelding]

1. De Pz. 38 nA en de Pz. IV zijn op geen enkele wijze aan elkaar gerelateerd. Dat de Pz IV de Pz 38 nA opvolgt is complete bullshit.
2. De VK 3001P is geen doorontwikkeling van de Pz IV. Maar aangezien de VK3001P een geheel nieuw voertuig is, kan het op zich nog wel.
3. Waarom gaat de Pz III niet meer naar de Pz IV? Dat slaat dus volledig nergens op.
4. De VK 3001M die de 3001H opvolgt klopt ook geen ene reet van. Voor zover ik weet, is de 3001H een Tiger prototype. De 3001M is een Panther prototype.
5. Waarom, WAAROM kan ik van de Panther naar de King Tiger? Komop WG...

Als iemand met een screenshot komt waar alle tanks netjes op staan, wil ik wel een keer een betere tech tree in elkaar flansen.
Wtf van een panther naar een KT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:54:
[...]
Als iemand met een screenshot komt waar alle tanks netjes op staan, wil ik wel een keer een betere tech tree in elkaar flansen.
U vraagt, wij draaien :) (overigens vind ik de stap van Panther naar KT ook echt bullshit)

<knip>

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 23-08-2013 14:11 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
ff wat frustratie wegschrijven:

heb sinds vandaag vakantie, dus ook wat meer tijd om overdag te gamen. Eerste game: lagspikes, wtf. Ping is prima, fps ziet er goed uit, maar af en toe 2 à 3 seconden loopt de boel vast. Leuk als je aan het peek-a-booen bent en je tank stopt niet met rijden = geraped worden. Ander leuk voorbeeld: een ravijn in storten omdat de tank niet stopt = crashen en dood.

Resultaat: 4 potjes gespeeld, 3 verloren en 1300 dmg totaal gedaan |:( En oh ja, dat winstpotje was met de KT waarmee ik dus het ravijn in was gecrashed, dat was dus een prachtige x5!!!

Ben nu aan het uitvogelen wat de lag kan veroorzaken. Pc en internet lijken gewoon goed te werken. Iemand op het GOT channel suggereerde dat het aan m'n HDD kan liggen, maar ook dat lijkt gewoon goed te werken. Heb Ccleaner gedraaid, ben nu bezig met virusscan, zodirect maar ff m'n modem resetten..

Iemand nog meer goede tips?

Wat een heeeeeeeeeeeeeeeerlijk begin van de vakantie zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:05:
[...]

U vraagt, wij draaien :) (overigens vind ik de stap van Panther naar KT ook echt bullshit)

[afbeelding]
Dank!

Ik zal er thuis ff mee aan de slag gaan, hier heb ik geen Photoshop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:29:
Hier nog wat opvallende:
"Added automatic shooting when pressing-and-holding the fire button."

"Implemented new option to switch on the inversion of reverse moving: now when reversing and pressing the button to turn in a certain direction your tank will move in this direction, and not the opposite as for disabled inversion.".
Hier wordt dus duidelijk van werkelijkheid weg gegaan en er komt gebruikersvriendelijkheid voor terug.

Mijn interpertatie:
Stel je staat ergens en je wilt achteruit+draaien en dan vooruit+draaien maar beide zo dat je uiteindelijk een half rondje draait. Dan moet je nu eerst 'A' en 'S' indrukken en daarna 'W' en 'D'. Dit willen ze veranderen zodat je alleen 'A' of 'D' in moet drukken voor de draai richting en dan gewoon 'S' gevolgd door 'W'.

@wontcatchme: wat je precies bedoeld is mij niet duidelijk aangezien een auto+aanhanger combinatie een scharnierpunt heeft. Lijkt me niet gezond voor een tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:30:
Ach wat jammer nou dat de kv-1s generfed wordt, ik vond het altijd zo leuk om er mee te spelen.
Heel eerlijk ik heb wel vanaf het begin af aan gezegd dat, dat ding echt super OP is, maar zonder die gun wordt het echt een oninteressante tank.

Nu maar hopen dat de ISU-152 niet de volgende is.
OP tanks komen en gaan daarom wordt er gebalanced.
Vergeet niet dat de KV-1S vroeger nooit populair was en niet interessant want er waren geen twee lijnen en de KV-3 was als tier 6 superieur aan de KV-1S.
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Nee laten we het niet hopen. Aan de andere kant, de ISU-152 is momenteel historisch correct met de top gun, de armor en mobility is al crappy, en ze gaat er vast geen ISU-122 van maken want dat slaat nergens op :P. Wat ze zouden kunnen doen is 'em Tier IX maken als er een 2e lijn Russische TD's bij komt o.i.d.
Je weet dat er al 2 russische TD lijnen zijn? :+
wontcachme schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:46:
[...]

Heb nooit de T44 gespeeld, maar mijn grootste probleem met de indien is ontzettend veel bounces en criticals. Dan vaak nog de lage damage die eruit komt (240 avg maar mijn hits komen vaak amper boven de 210) en dat echt elke tank je penned zonder te aimen haat ik. Het is voor zelfs de meest inaccurate tanks turn, shoot en full hit.

Maar hangt ook van de speelstijl af natuurlijk. Ik hou van brawlen op de frontlinie, iets wat de Indien absoluut niet kan. En als ik dan een potje ga snipen dan vliegt de shell alle kanten op en sta je eeuwig te aimen. De laatste 5 potjes op dat ding heb ik gemiddeld een whooping 750dmg gedaan voordat ik kapot was..........
Dat tanks snap shotten en je raken gebeurd in elke tanks. Ik kom het zo vaak tegen dat de grootste idoten hun turret draaien en je zonder te aimen nog weten te raken maar dat ligt niet aan de IndienPanzer.

Speelstijl heeft inderdaad invloed maar dan zit je behoorlijk fout in die lijn. De leopard kan nog minder bouncen in vergelijking met de Indien (waar ik toch geregeld kan bouncen of iig proberen te absorben met de tracks).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:07:
ff wat frustratie wegschrijven:

heb sinds vandaag vakantie, dus ook wat meer tijd om overdag te gamen. Eerste game: lagspikes, wtf. Ping is prima, fps ziet er goed uit, maar af en toe 2 à 3 seconden loopt de boel vast. Leuk als je aan het peek-a-booen bent en je tank stopt niet met rijden = geraped worden. Ander leuk voorbeeld: een ravijn in storten omdat de tank niet stopt = crashen en dood.

Resultaat: 4 potjes gespeeld, 3 verloren en 1300 dmg totaal gedaan |:( En oh ja, dat winstpotje was met de KT waarmee ik dus het ravijn in was gecrashed, dat was dus een prachtige x5!!!

Ben nu aan het uitvogelen wat de lag kan veroorzaken. Pc en internet lijken gewoon goed te werken. Iemand op het GOT channel suggereerde dat het aan m'n HDD kan liggen, maar ook dat lijkt gewoon goed te werken. Heb Ccleaner gedraaid, ben nu bezig met virusscan, zodirect maar ff m'n modem resetten..

Iemand nog meer goede tips?

Wat een heeeeeeeeeeeeeeeerlijk begin van de vakantie zo :(
Die lag spikes klinken erg bekend. Heb het nu ongeveer een week. Precies sinds die datum gebruik ik tijdelijk het wireless van de buren (geheel legaal en overlegd enzo) dus dacht dat het daar aan lag. Mocht je iets vinden, laat dat dan even weten aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:07:
[...]
Dank!

Ik zal er thuis ff mee aan de slag gaan, hier heb ik geen Photoshop. :P
Geen dank! Hier nog een betere, met alle tanks geünlocked, klikkerdeklikkerdeklik :)

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/5558/4bbm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:10:
[...]

Geen dank! Hier nog een betere, met alle tanks geünlocked, klikkerdeklikkerdeklik :)

[afbeelding]
En als je ze ook nog ff allemaal koopt! :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:46

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:09:

[...]

Dat tanks snap shotten en je raken gebeurd in elke tanks. Ik kom het zo vaak tegen dat de grootste idoten hun turret draaien en je zonder te aimen nog weten te raken maar dat ligt niet aan de IndienPanzer.

Speelstijl heeft inderdaad invloed maar dan zit je behoorlijk fout in die lijn. De leopard kan nog minder bouncen in vergelijking met de Indien (waar ik toch geregeld kan bouncen of iig proberen te absorben met de tracks).
Ik denk dat ik deze lijn ook mee kap. Ga nu eerst verder naar de 121, dan vermoedelijk de fv4202 of de britse heavy line. Wil de conquerer hebben. Die turret ziet er heerlijk bruut uit :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Quadradial schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:56:
GVD :( Was ik lekker op weg naar de Panther kan ik die tanks weer weg gooien....
Of snel nog even de Panther halen voordat 8.8 live gaat, een week of 2 is dat toch? Heb afgelopen weekend de VH3001H gehaald, vanavond crew retrainen en dan maar veel spelen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dramborleg schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:10:
Die lag spikes klinken erg bekend. Heb het nu ongeveer een week. Precies sinds die datum gebruik ik tijdelijk het wireless van de buren (geheel legaal en overlegd enzo) dus dacht dat het daar aan lag. Mocht je iets vinden, laat dat dan even weten aub :)
Zal ik doen :) Wat ik ook nog ga proberen: gisteren itunes geüpdatet (gisteren verder gewoon goed kunnen spelen, pas na het spelen gisteren die update gedraaid), zou het ook zo maar kunnen zijn. Met windows weet je t maar nooit..

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 23-08-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
En als je ze ook nog ff allemaal koopt! :9 :9~
Hehe ben al door mijn gold heen (lowe en e25 om te proberen), dus zoveel garageslots gaat niet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Kan je op de testserver eigenlijk ook de type 59 kopen?
Nee zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:04
Heeft iemand zich al een beetje verdiept in de stats die WoT nu mee geeft? wat zijn fatsoenlijke waardes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:20

thijsco19

KTM 990 SMT

@atticus. Je kan ze ook verkopen ;). (de normale tanks dus)

[ Voor 40% gewijzigd door thijsco19 op 23-08-2013 14:15 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Ik denk dat ik deze lijn ook mee kap. Ga nu eerst verder naar de 121, dan vermoedelijk de fv4202 of de britse heavy line. Wil de conquerer hebben. Die turret ziet er heerlijk bruut uit :+
Heb je mijm filmpjes van de IndienPanzee gezien? Vanavond komt die goede van gisteren nog online maar ik ben wel benieuwd want zoals ik hem gebruik werkt perfect namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:15:
@atticus. Je kan ze ook verkopen ;). (de normale tanks dus)
Ghehe yeah true, maar moet nu nog ff aan het werk :P (thuiswerkdag :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:31

drice

Loading...

Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:58:
[...]

Wtf van een panther naar een KT?
Je kan nu ook al van de Panther naar de KT dus geen verandering

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

Hehe ben al door mijn gold heen (lowe en e25 om te proberen), dus zoveel garageslots gaat niet lukken :)
Na ff naar de tech tree gekeken te hebben, herinnerde ik me dat die lelijke XP/credits vakjes weggaan als je een voertuig elite maakt. Dus als je zo vriendelijk wil zijn om ze allemaal elite te maken... ;) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Heb je mijm filmpjes van de IndienPanzee gezien? Vanavond komt die goede van gisteren nog online maar ik ben wel benieuwd want zoals ik hem gebruik werkt perfect namelijk.
Niet echt. Zal vanavond eens kijken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
drice schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Je kan nu ook al van de Panther naar de KT dus geen verandering
Je hebt gelijk, maar ik zou het beter vinden als ze het weg zouden halen.
Heeft niets met elkaar te maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:14:
Heeft iemand zich al een beetje verdiept in de stats die WoT nu mee geeft? wat zijn fatsoenlijke waardes enzo?
Ik zag wat op Noobmeter voorbij komen maar volgens mij is dat de global rating waarbij het aantal battles ontzettend veel uitmaakt. Als dat zo is zegt die rating helemaal niks en zal je maar een klein aantal mensen met een hoge rating zien die daadwerkelijk goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:18:
[...]

Ik zag wat op Noobmeter voorbij komen maar volgens mij is dat de global rating waarbij het aantal battles ontzettend veel uitmaakt. Als dat zo is zegt die rating helemaal niks en zal je maar een klein aantal mensen met een hoge rating zien die daadwerkelijk goed zijn.
U vraagt, wij draaien:
Personal Rating is a measure of a player’s mastery, on the basis of:

• Battles
• Victories
• Battles Survived
• Hits
• Average Damage per Battle
• Average Experience per Battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:20:
[...]
U vraagt, wij draaien:

[...]
Lijkt mij een prima manier om te raten hoe goed iemand is.
Enige wat ik er uit zou slopen is battles.
Hierbij wordt namelijk ervan uitgegaan dat iemand automatisch beter is als hij meer battles heeft gehad en dat gaat zeker niet voor iedereen op, de ene persoon zal sowieso veel sneller vooruitgang boeken dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:24:
[...]

Lijkt mij een prima manier om te raten hoe goed iemand is.
Enige wat ik er uit zou slopen is battles.
Hierbij wordt namelijk ervan uitgegaan dat iemand automatisch beter is als hij meer battles heeft gehad en dat gaat zeker niet voor iedereen op, de ene persoon zal sowieso veel sneller vooruitgang boeken dan de ander.
'Probleem' is dat je het aantal battles nodig bent om alle andere dingen te kunnen berekenen. :+

Voor zover ik kan zien, zijn het allemaal ratios.

Edit:
Ff gechecked:
Ratio of total damage caused to number of battles fought
Ratio of total experience points earned to number of battles fought
Ratio of "Damage caused" to " Damage received"
Ratio of enemy vehicles destroyed to number of times the player was destroyed
Percentage of battles in which player's vehicle was not destroyed

[ Voor 23% gewijzigd door User op 23-08-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:25:
[...]
'Probleem' is dat je het aantal battles nodig bent om alle andere dingen te kunnen berekenen. :+

Voor zover ik kan zien, zijn het allemaal ratios.
Dat hoeft geen probleem te zijn omdat je uiteraard gemiddelden uitrekent.
Echter de factor 'battles' op zichzelf, zegt vrij weinig over hoe goed iemand is.
Ook average damage and experience per battle vind ik apart, want in hogere tiers doe je automatisch meer damage en verdien je meer exp, maar hoef je niet perse beter te presteren.

Misschien dat ze dit erin hebben gezet om tegen te gaan dat veel 'goede' spelers hun stats boosten in lagere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
[...]

Zou je adviseren de heavy lijn eerst te pakken. Conqueror en fv215b zijn lekkere tanks.
4202 vind ik een beetje een rare tank. Niet echt de snelheid van een medium. Best groot. Wel super wendbaar (draaien etc.). Gun vind ik mwa, bounce er nog redelijk mee.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:27:
[...]

Dat hoeft geen probleem te zijn omdat je uiteraard gemiddelden uitrekent.
Echter de factor 'battles' op zichzelf, zegt vrij weinig over hoe goed iemand is.
Ook average damage and experience per battle vind ik apart, want in hogere tiers doe je automatisch meer damage en verdien je meer exp, maar hoef je niet perse beter te presteren.

Misschien dat ze dit erin hebben gezet om tegen te gaan dat veel 'goede' spelers hun stats boosten in lagere tiers.
Wat denk je van prem xp en base xp. Dit wordt momenteel niet gescheiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:17:
[...]
Na ff naar de tech tree gekeken te hebben, herinnerde ik me dat die lelijke XP/credits vakjes weggaan als je een voertuig elite maakt. Dus als je zo vriendelijk wil zijn om ze allemaal elite te maken... ;) O+
Elite maken haalt helaas de pricetag niet weg :( dat is alleen als je de tank al in bezit gehad hebt.
En allemaal kopen/verkopen is geen optie omdat ik mijn 'daily limit' al bereikt heb na 5-10 tanks.
Dit is dus het beste dat ik voor je kan doen, nu zonder XP maar alleen met pricetags :)

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/6391/eq2q.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 23-08-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Is weer een extra reden voor statwhores om voor een premium account te gaan, dus zal vrijwel zeker zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Officieel niet nee. :>
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Elite maken haalt helaas de pricetag niet weg :( dat is alleen als je de tank al in bezit gehad hebt.
En allemaal kopen/verkopen is geen optie omdat ik mijn 'daily limit' al bereikt heb na 5-10 tanks.
Dit is dus het beste dat ik voor je kan doen, nu zonder XP maar alleen met pricetags :)

[afbeelding]
Je bent geweldig! _/-\o_

Vanavond voordat ik met het vertalen van 8.8 verder ga maar ff wat in elkaar flansen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Nog beter lijkt mij een soort ELO rating, dan zie je tenminste hoe sterk iemand op dit moment is. Bij mij zit er op dit moment een verschil van meer dan 500 punten tussen mijn overall en mijn recent wn7 :P

Maar dat zet meteen de deur open naar skillbased MM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

redwing schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Niet te vergeten dat een sniper medaille zo ook wat lastiger te halen wordt ?
mja, kan niet zeggen dat ik in mn game nou echt probeer medailles te scoren :)
filipy23 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:42:
Shit. Tijdje terug KV-1S gekocht. Nog niet veel meegespeeld en nu:

KV-1S will lose 122mm D-2-5 in 8.9 – it will be replaced by 100mm S-34 (not D-10T) and by 85mm 85BM gun. T57 and Foch will also be nerfed.

Babs ut!
wtf :/

de 3601 wordt al een heavy, terwijl ik hem juist leuk vind zoals ie nu is.... en nu dit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Frentik schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Of snel nog even de Panther halen voordat 8.8 live gaat, een week of 2 is dat toch? Heb afgelopen weekend de VH3001H gehaald, vanavond crew retrainen en dan maar veel spelen ;)
Yup dat wordt even hard grinden! :(

Zal mijn meissie leuk vinden :+

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ilikebananas schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:33:
Nog beter lijkt mij een soort ELO rating, dan zie je tenminste hoe sterk iemand op dit moment is. Bij mij zit er op dit moment een verschil van meer dan 500 punten tussen mijn overall en mijn recent wn7 :P

Maar dat zet meteen de deur open naar skillbased MM :X
ELO rating lijkt me idd tof, maar helaas is dit in team matches al wel lastiger. Natuurlijk nivelleert dit (net als w/r), maar er zouden wel parameters mee genomen moeten worden voor de ELO rating van platoon maten(en companies en clan wars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Lol test server is unavailable due scheduled maintenance.

Wat is ELO rating?

[ Voor 16% gewijzigd door thijsco19 op 23-08-2013 15:08 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:08:
Lol test server is unavailable due scheduled maintenance.

Wat is ELO rating?
Niet aardig antwoord
Aardig antwoord

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
grappig dat bij noobmeter ook top tiers vermeld worden en andere info.

Gebruik normaal wotlabs.net en wotcs.com maar noobmeter wordt ook interessant zo te zien.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Geen virussen gevonden, Ccleaner gedraaid, modem reset... en nog steeds lagspikes. Heb ff getest in m'n Matilda, op die tier is het nvieau lager, die tank is toch al traag en de reload is snel dus dan is het nog enigszins te spelen. Maar eens per ~20 seconden heb ik dus een spike van 3 seconden, als ik dan net w a of d in heb gedrukt rijdt m'n tank dus recht in het vuur van de enemy.

m.a.w. WoT is nu compleet onspeelbaar...

Speedtest resultaten zien er ook gewoon goed uit:

latency: 8 ms
download: 29.29 Mb/s
upload: 1.93 Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

:D , uiteraard had ik al gegoogled ;) . Blijkbaar verkeerd want ik kwam nergens op uit. Maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:17:
Geen virussen gevonden, Ccleaner gedraaid, modem reset... en nog steeds lagspikes. Heb ff getest in m'n Matilda, op die tier is het nvieau lager, die tank is toch al traag en de reload is snel dus dan is het nog enigszins te spelen. Maar eens per ~20 seconden heb ik dus een spike van 3 seconden, als ik dan net w a of d in heb gedrukt rijdt m'n tank dus recht in het vuur van de enemy.

m.a.w. WoT is nu compleet onspeelbaar...

Speedtest resultaten zien er ook gewoon goed uit:

latency: 8 ms
download: 29.29 Mb/s
upload: 1.93 Mb/s
Niet meer op EU1 gaan spelen. EU1 is voor mij ook echt dramatisch, ik speel de laatste tijd alleen maar op EU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ik raak eu1 ook niet meer aan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ben ik nu de enige of komen er meer niet op de test server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

De Conq, is de eerste tier 9 die ik heb gehouden nadat ik de t10 heb gekocht, dat wil wel iets zeggen!
Niemand al ervaring met de WZ (chinese tier 9 heavy)?

[ Voor 6% gewijzigd door Quantor op 23-08-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Goede tips, helaas speel ik tegenwoordig ook op EU2 :p Het ligt denk ik echt aan mijn pc, maar ja, waaraan dat is de million dollar question..

Weet niemand misschien een handig programmatje om je hardware te testen? (met name problemen aan HDD en GPU wil ik uitsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Wellicht ten overvloede, maar heb je echt alle achtergrond processen gestopt. Ik had ooit soortgelijke problemen en dat lag toen aan google drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik had al zitten kijken naar de processen idd, maar daar staat niet zoveel anders tussen dan eerst. Na die update van itunes gisteren zie ik wel deze staan: ituneshelper.exe. Zal die eens killen, kijken of dat wat helpt. Google Drive of dat soort dingen heb ik niet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
http://ftr.wot-news.com/2...-8-superpershing-changes/

and the votes are in.. de SP is nu nog zwakker dan die was ^^

de buffs die die krijgt zijn bijna niet te merken zeggen een paar mensen die hm gereden hebben op de test server..

dus al met al.. armor nerf + mini buffs = een slechtere SP dan eerst.. dus de SP gaat waarschijnlijk de deur uit.. but we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:35:
Goede tips, helaas speel ik tegenwoordig ook op EU2 :p Het ligt denk ik echt aan mijn pc, maar ja, waaraan dat is de million dollar question..

Weet niemand misschien een hadnig programmatje om je hardware te testen? (met name problemen aan HDD en GPU wil ik uitsluiten)
Speel je met flash ergens geopend? Youtube op bijv? Dat heeft namelijk een flinke impact op de performance in WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:35:

Weet niemand misschien een hadnig programmatje om je hardware te testen? (met name problemen aan HDD en GPU wil ik uitsluiten)
HDD kun je het beste testen met de utility van de fabrikant, bijvoorbeeld hirens-boot-cd heeft alle utilities op een bootable CD staan. Branden (of usb-flash-boot ready maken) en checken.

GPU testen kan naar mijn weten eigenlijk niet echt. Je kunt m wel stability testen met bijvoorbeeld Furmark.

Tot zo ver de diepe technische informatie, als je nog meer nodig hebt is het handiger (en netter) om een help topic aan te maken in het daarvoor bestemde deel van dit forum. Linkje vermelden hier is natuurlijk wel mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gemiddelde damage tot nu toe vandaag: 3000+ *O*
Gemiddelde xp tot nu toe vandaag: 1020 :|
Winrate tot nu toe vandaag: 43% -O- -O-

Net een potje waar wij nog 9 tanks hadden en de tegenstanders 2. Alsnog verloren van een Foch155 en 268 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tja als jouw team dan 1 voor 1 gaat kijken waar toch die leuke TD's zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:44:
Tja als jouw team dan 1 voor 1 gaat kijken waar toch die leuke TD's zitten :)
Recht voor ze. De 9 stonden bij de cap op ruinberg en de TD's net buiten de cap tussen de huizen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nog wel een aardige pot in mijn AMX 13 90:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:26:
Speel je met flash ergens geopend? Youtube op bijv? Dat heeft namelijk een flinke impact op de performance in WoT.
Had een flash plugin draaien, die gekilled. Ituneshelper, ook gekilled. Heeft helaas niet geholpen, nog steeds de spikes :( Wordt een lange vakantie zo zonder WoT :O

Heb nu ook een systeemherstel gedaan, teruggezet naar woensdag (dus vóór de itunes update en ook voor een windowsupdate), maar geen succes :S

@Joindry, ik ga nu ff een potje CS starten, ff kijken hoe dat werkt

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 23-08-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16-09 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
[...]

Had een flash plugin draaien, die gekilled. Ituneshelper, ook gekilled. Heeft helaas niet geholpen, nog steeds de spikes :( Wordt een lange vakantie zo zonder WoT :O
Ligt het niet aan je router? Maw kan je andere fps wel spelen zonder spikes online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:36:
Ligt het niet aan je router? Maw kan je andere fps wel spelen zonder spikes online?
Hm, net CS gespeeld en exact hetzelfde: verbinding (latency van 20 naar een UK servder) is prima, maar eens per 10-15 sec een freeze van ~2 sec. Ik heb vandaag al geprobeerd om de router helemaal uit te zetten (stekker er uit), maar dat heeft niet geholpen. Nog andere suggesties? (mag ook via DM om het topic niet verder te vervuilen :) )

't zou ook zomaar kunnen dat het gewoon een tijdelijk (UPC) probleem is en dat morgen alles weer werkt..

@ropanex, zal dat ook eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 23-08-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ropanex
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:22
[quote]Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:26:
[...]

Had ook tijdlang onverklaarbare lagspikes. Ik ben van het probleem af door in taakbeheer processen "worldoftanks" prioriteit hoog te geven.
Zag in forum dat het ook kan helpen WOT op 1 core te laten lopen, echter toen had ik geen geluid meer. Niet verder getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:08:
[...]

Nog andere suggesties? (mag ook via DM om het topic niet verder te vervuilen :) )
Ik had ook lagspikes, van wired naar wifi overgestapt en t gaat stukken beter. :?
Check ook even speedtest.net om te kijken of t aan je downloadsneldheid ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24
Hoi Tankers ,heeft iemand een beginners code voor mij ?

Bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

maxers1973 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:29:
Hoi Tankers ,heeft iemand een beginners code voor mij ?

Bijvoorbaat dank.
Ik zal je zo even een DM sturen. Ik heb er een paar, maar geen idee of ze al gebruikt zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:24
crizyz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:30:
[...]

Ik zal je zo even een DM sturen. Ik heb er een paar, maar geen idee of ze al gebruikt zijn of niet.
Top ! Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
- in 8.9, KV-1S will lose its 122mm gun, Foch, Foch155, T57Heavy and one more tank will be nerfed and cca 20 tanks will be buffed
hopelijk wordt de pen op de M26 Pershing en T32 een beetje gebuffed, ik baal een beetje van die lage pen, same voor de T25/2.

en wat meer RPM op de T49 aub, een reload van 2,76 is toch wat lang. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zoals 'beloofd':
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1810543-KD2AXQC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Hehe, dat lijkt er meer op idd. Misschien als tip naar WG sturen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zoals beloofd, IndienPanzer 10880 exp met x5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- E-50M and E-100 parameters will also be changed
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
SehudeKoza schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

hopelijk wordt de pen op de M26 Pershing en T32 een beetje gebuffed, ik baal een beetje van die lage pen, same voor de T25/2.

RPM vind ik niet zo belangrijk, maar geef me een stuk of 40 granaten extra mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SehudeKoza schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

De T32 met meer penetration hadden we vroeger maar die was echt enorm goed, nog beter dan dat die nu al is. Dat gaan ze dus niet aanpassen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:46
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/jff96q.jpg

Had alleen nog HE shells :( was anders nog moeilijk op het einde waren nog 5 vijandelijke tanks met volledig HP over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:54:
Zoals beloofd, IndienPanzer 10880 exp met x5 :)

[video]
Mooie replay/game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:11:
[...]

De T32 met meer penetration hadden we vroeger maar die was echt enorm goed, nog beter dan dat die nu al is. Dat gaan ze dus niet aanpassen hoor.
hoe goed hij ook mocht wezen vroeger, 198 waar de rest allemaal rond de 225 zit (alleen de VK4502A zit ook rond de 200), vind ik eerlijk gezegd toch wat aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Ik heb de laatste mod en is niet echt beter. Die mod om meer RAM aan spreken is wel compleet nieuwe info voor mij. Even mijn googleskills moeten aanpreken.
Heb jij die mod al gevonden, ikzelf kan hem niet vinden en heb geheugen zat om extra in te zetten voor de game.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:48:
[...]

Heb jij die mod al gevonden, ikzelf kan hem niet vinden en heb geheugen zat om extra in te zetten voor de game.
http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=112556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Tnx user...vaak staat een giegje of 4 niks te doen bij mij dus even kijken wat dat doet met WoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Even kijken of het iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net even op de test server gespeeld.
Snap echt niet waarom de Object 140 nu zo nodig in WoT moet, is gewoon een kopie van de T-62a met wat kleine verschillen 8)7.
Stop er dan iets in wat (totaal) anders is.....

En net een arty shell van onze arty op mijn dak in mijn T-62a..... 632 hp weg en dood......4732 credits als compensation.
Stond op Himmelsdorf te facehuggen met een andere T-62a die nog maar 322 hp over had. Hij kon mij niet raken en ik hem wel. Wil ik net op de muis knop om te vuren, hij dood ik dood. Voordat ik de tank te zien kreeg die het gedaan had wist ik al hoe laat het was 8)7 . Terwijl we al dik voorstonden.... why why why :r

[ Voor 50% gewijzigd door Zertaxka op 23-08-2013 20:23 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb vandaag een T-54 gekocht om te kunnen grinden voor de opvolger, gelijk een nuttige plek gevonden voor mijn t-50-2 crew met 3 crewskills...en de t-25 verkocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hmm bizar, ram lijkt niet echt het probleem te zijn, WOT trekt sowieso nauwelijks een 1gig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:26:
Hmm bizar, ram lijkt niet echt het probleem te zijn, WOT trekt sowieso nauwelijks een 1gig ram.
Hier trekt WoT 1.2Gb in de garage. Kzal zo ff kijken hoeveel het in een match trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:32:
[...]
Hier trekt WoT 1.2Gb in de garage. Kzal zo ff kijken hoeveel het in een match trekt.
1,1 Gig verschil tussen ingame en desktop. Garage trekt trouwens bijna evenveel ram als ingame. Russische programmeurs hey. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik zie anders niet het geheugen wat WoT gebruikt boven de 1GB uitkomen, ook niet ingame.. En ik heb nog 4GB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
15-0 winsten zijn al zeldzaam, maar net was 't wel erg extreem: Tier X battle, met o.a. 2xMaus van [BATS]. Hun beste tank deed 1686 damage, 8 van onze tanks deden het beter :D Complete walk-over.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:04
Met al die killstealers wordt die 30 kills vanavond lastig... :(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net een potje op Ensk in mijn stock T32. Ging wel redelijk tot ik ineens geflankt wordt door een Ferdi en toen ging mis. Dood en toen onze 39% winrate IS-3 gaan volgen......

http://wotreplays.com/site/309913#ensk-mclear-t32

Let niet op mijn slechte spelen :P

Bot or not ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
volgens de nieuwe WG rating ben ik een diep rode speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:10:
Die rating heeft geen kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:10:
Niet alleen de WG rating hoor :D :+ :+ }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik ben livestreamen voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:30:
Geen tijd voor!
Zo maar eens inloggen en 30 kills stealen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:30:
Zag net hoe je team werd opgewacht bij de vallei tijdens je IS-3 game in Pearl River.
Ik probeer mijn team altijd over te halen om bij de brug te wachten, als ik tenminste start aan de rechterkant ;). Veel makkelijker te verdedigen door het bottleneck effect. Gisteren eindelijk een team gehad dat luisterde. Vreemd dat het bij jouw tegenstanders niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Victory!
Battle: Province vrijdag 23 augustus 2013 23:21:45
Vehicle: FCM 36 Pak 40
Experience received: 8.075 (x5)
Credits received: 45.571
Battle Achievements: Patrol Duty, Scout

1077 base XP voor een tier 3 :)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dweebus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:15:
Gisteren eindelijk een team gehad dat luisterde. Vreemd dat het bij jouw tegenstanders niet werkte.
Misschien omdat het slecht advies is?

Jij stelt voor om een choke te verdedigen die volledig te flanken is vanuit camo en die als je hem verliest zowat naast je cap ligt? Tegenstander relocate, laat minimale defense achter en je bent fucked op je eigen spawn. Je kunt niet zoveel map control opgeven en base campen op een map met zo'n klein defenders voordeel. Daarnaast maak je het succes van één flank afhankelijk van het succes op een andere flank, geen goed idee met pubbies.

Veel beter is brug over en meteen de linkerramp nemen na het dorp.

Voor wat meer discussie:
http://forum.wotlabs.net/...p/?hl=%20pearl%20%20river

[ Voor 13% gewijzigd door djengizz op 24-08-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De MM ligt nog te slapen, net zat ik in een potje waar mijn team 1 tier IX medium had terwijl de tegenstander de beschikking over 3 tier IX heavies had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:43:
[...]

1,1 Gig verschil tussen ingame en desktop. Garage trekt trouwens bijna evenveel ram als ingame. Russische programmeurs hey. 8)7
WoT trekt hier 1.4Gb ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Net een potje met mijn T29 die mijn 12-consecutive loss-streak van gisteravond in een keer goed maakt :)
Top-tier in Siegfried Line, gelijk naar de stad en toen gewoon 1 voor 1 afvinken :P

Vehicle: T29
Exp: 10.230 (x5)
Credits: 88.987
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo, de 30 kills zijn binnen.
In combi met de E25 toch ff weer dik 800k credits binnengeharkt.....(winrate 42% dat dan weer wel).

Klaar voor vandaag.......nu leuke dingen (festivalletje, bier, zon, vrouwen)

Edit:nog wel iets geinigs....zat in een tier 10 battle maar moest afk om een half dode vogel naar buiten te werken die mijn kat even kwam brengen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hoe zitten die veranderingen nu juist in elkaar. Ik ben aardig onderweg naar German Engineer en heb niet echt zijn om opnieuw te gaan moeten grinden.
Welke tanks moet ik elite hebben om niet weer opnieuw nieuwe tanks te gaan moeten researchen?

Zo ziet het er atm uit.
Ik ga iig nog de VK3601 researchen, nu is dat maar 8.5k XP vanuit de VK3001h en dat zal na de patch wel meer zijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hkjbUEugo083zVHFl39g5S6G/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 24-08-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
Clanmate van me heeft een WoT stat checkertje gemaakt die je solo, cw en company stats toont:

http://glennvc.synology.me:5046/

Babs out!
Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)