[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.275 views

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:10

p0st

Dutch Reefer

Welcome to the Beta - World of Tanks: Xbox 360 Edition
Cool, da's nog eens een leuke mail op donderdagavond :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

atticus182 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:20:
Ook net gehad, morgen maar eens kijken.. :)

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nice man :) Leuk verteld ook, hehe.

Ik had weer eens een gruwelijke pot op de T28 Prot.:

Victory!
Map: Arctic Region
Date: donderdag 22 augustus 2013 21:32:55
Vehicle: T28 Prototype
Exp: 9.125 (x5) + Credits: 74.766
Achievements: : Steel Wall, Defender, Confederate, Spartan
Mission completed! Award:
Equipment added: Improved Combat Rations (x1)

4694 dmg done, 5 sec voor tijd cap reset :D

Dat gaat hard, bijna 10K XP in 1 keer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 22-08-2013 22:42 ]

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik kom bijna niet verder omdat die random teammates zich gedragen als kanonenvoer, ik schiet echt wel genoeg tegenstanders af maar als je team verliest is dat maar 200xp op tier 5....ik win maar 1 op de 10 spellen door random idioten.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Thanks, helaas geen replay. Ik ga dat toch maar eens aanzetten. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Hallo Quantor op de QuickyBaby stream in een match op Sacred Valley :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

thijsco19

KTM 990 SMT

Hoe snel ging hij dood? :+

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 23-08-2013 00:04 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vrij snel al op low health en toen gesidesniped. Met een FV4202 moet je niet gaan piek a boe doen met een E5 :+

Hij zij nog wel dat de FV een goede speler was (voor dat piek a boe gedoe) :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Victory!
Battle: Malinovka vrijdag 23 augustus 2013 0:06:21
Vehicle: Black Prince
Experience received: 8.520 (x5)
Credits received: 72.942
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

Stock :D

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik kijk niet al te veel replays maar deze lijkt me wel erg leuk om te zien :p

EDIT:
Vraagje voor de spelers die met de VK 30.02 D gespeeld hebben richting de indien panzer:

Is het de moeite om de 2 engines up te graden of kan ik beter gewoon voor de indien panzer gaan? De engines hebben namelijk geen toevoeging op de indien panzer dus ben eens nieuwsgierig wat jullie gedaan hebben :)

Alvast bedankt :p

[ Voor 36% gewijzigd door DivineNL op 23-08-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik heb volgens mij alles unlocked. Echter heb ik spijt ervan dat ik die Indien lijn heb genomen. Krijg echt geen fatsoenlijk potje uit dat ding. En als het goed gaat, dan zuigt het team.

Ter vergelijking. Ik heb op de vk betere dmg dan op de indien en bv de britse tier 7 medium zit ook nog boven de vk en indien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hmmm, ik heb over de indien al goede verhalen gehoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:10:
2 dagen geleden al Highlfyer15....who's next?
Delert, Kyozu en Kaap? O-)

Als het goed is post Kyozu vandaag hier een youtube filmpje van een waanzinnige pot die we gisteravond speelden op Redshire Encounter. Ziekelijk was dat. Alleen jammer dat Kyozu niet aan het streamen was, want nu ontbreekt de teamspeak communicatie en die maakte het compleet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren ook lopen te trollen op tier 10 met kapz93 van PTS. Altijd epische battles samen, voorheen deden we altijd type 59 platoon en toen ook flink trollen hehe.

Heb toch een goede dag gehad alleen jammer dat potjes met 4100 en 5700 damage in mijn is-7 een loss werden.. en een 2300 damage pot een win.....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
DivineNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:49:
[...]

Ik kijk niet al te veel replays maar deze lijkt me wel erg leuk om te zien :p

EDIT:
Vraagje voor de spelers die met de VK 30.02 D gespeeld hebben richting de indien panzer:

Is het de moeite om de 2 engines up te graden of kan ik beter gewoon voor de indien panzer gaan? De engines hebben namelijk geen toevoeging op de indien panzer dus ben eens nieuwsgierig wat jullie gedaan hebben :)

Alvast bedankt :p
Ik ben er mee bezig en zit nu bijna aan het eind. Ik heb hem geprobeerd met de sniper setup (7.5 gun) en met de "derp" setup (10.5 gun) maar die laatste ligt mij niet echt. Omdat ik dus veel 2e lijn sta heb ik de engines niet gedaan. Omdat je toch ook wel redelijke armour hebt speel ik soms wat agressiever en meer vooraan, maar daarbij heb ik nooit het idee dat ik power tekort kom. Na wat worstelen in het begin vind ik hem de laatste tijd leuker worden (heb de balans tussen snipen/brawlen beter door) en krijg ik er veel goede potjes uit. Toch is het geen blijvertje.

Mijn advies: laat die engines lekker zitten en ga voor de indien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speltip 7: als je door WG bent ingedeeld voor je wekelijkse "balansdag".........ga dan niet verder spelen om je dagelijkse winrate minimaal boven de 50% te krijgen, zet die computer gewoon uit en ga eens kijken of je ook nog en normaal leven hebt.

Ik had dus gisteren zo'n dag.........opvallend vaak ingedeeld als low tier en opvallend vaak de andere teams een erg goed platoon waarbij ik aan onze kant de hoogste was qua rating (en zo bijzonder goed ben ik niet). Wát een idioten ben ik tegengekomen! Ook opvallend veel NL-ers met een hoop poeha.

Uurtje platoonen ging wel aardig, ik had gewoon meer moeten platoonen denk ik.
De dag afgelsoten met een winrate van 45%, WN7 wel boven de 1700, dus daar lag 't niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Drie potjes gespeeld in T-54 en AMX 50 120. Alles gewonnen, 3600 damage gemiddeld per pot, 1400xp per pot en een WN7 van 2800. Mooi is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik heb eigenlijk nog nooit gebruik gemaakt van de test server.
Kan iemand uitleggen hoe het precies werkt?

Heb je gewoon ongelimiteerd geld en kun je alle tanks gebruiken die je wilt, maar werkt het verder gewoon hetzelfde als normale wot? Dus je speelt gewoon potjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Je krijgt 20000 gold, 100.000.000 credits en 100.000.000 free xp. Dat betekent dat je genoeg geld en xp hebt om elke tank in het spel te unlocken. Alles wat er gebeurt op de testserver heeft geen enkele impact op je normale account.

Voordat de testserver in de lucht gaat, maakt WG een backup van de normale omgeving. Alle accounts en de inhoud (huidige garage, geld, gold etc etc) wordt overgezet naar de testomgeving. Er wordt uiteraard niets teruggezet.

Op de testserver kun je dus naar believen alles kopen/verkopen en uitgeven zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets stuk maakt.

Verder is er maar 1 testserver en spelen dus Russen, Amerikanen en Europeanen gewoon op dezelfde server. Je hoeft dus niet te verwachten dat er veel Engels gesproken wordt, want van de 30 spelers in een potje zijn er meestal 25 Russisch.

[ Voor 16% gewijzigd door BramSd op 23-08-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Wow, dat klinkt super handig.
Dat had ik eerder moeten weten.
Dit ga ik zeker gebruiken om een aantal lines uit te testen voordat ik er heel veel tijd in ga investeren.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:43:
Speltip 7: als je door WG bent ingedeeld voor je wekelijkse "balansdag".........ga dan niet verder spelen om je dagelijkse winrate minimaal boven de 50% te krijgen, zet die computer gewoon uit en ga eens kijken of je ook nog en normaal leven hebt.

Ik had dus gisteren zo'n dag.........opvallend vaak ingedeeld als low tier en opvallend vaak de andere teams een erg goed platoon waarbij ik aan onze kant de hoogste was qua rating (en zo bijzonder goed ben ik niet). Wát een idioten ben ik tegengekomen! Ook opvallend veel NL-ers met een hoop poeha.

Uurtje platoonen ging wel aardig, ik had gewoon meer moeten platoonen denk ik.
De dag afgelsoten met een winrate van 45%, WN7 wel boven de 1700, dus daar lag 't niet aan.
ik had echt precies het zelfde, ik was continu low tier, in mijn hellcat alleen maar in tier 8 potjes terecht gekomen, en met de T-54 bijna alleen maar in dikke tier X potjes.. leek wel of de MM mij aan het trollen was!..

but it did not work! heb het meeste wel gewonnen, heb rond de 60% gewonnen dus viel wel mee.. en ook nog de top engine unlocked voor de T-54, die 80 pk maakt veel verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Yeuh! Eindelijk mijn WN7 naar "Great" opgetrokken!

Nu nog m'n WR naar 60%...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
BramSd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:29:
Je krijgt 20000 gold, 100.000.000 credits en 100.000.000 free xp. Dat betekent dat je genoeg geld en xp hebt om elke tank in het spel te unlocken. Alles wat er gebeurt op de testserver heeft geen enkele impact op je normale account.

Voordat de testserver in de lucht gaat, maakt WG een backup van de normale omgeving. Alle accounts en de inhoud (huidige garage, geld, gold etc etc) wordt overgezet naar de testomgeving. Er wordt uiteraard niets teruggezet.

Op de testserver kun je dus naar believen alles kopen/verkopen en uitgeven zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets stuk maakt.
ik had dezelfde vraag. Bedankt voor deze info _/-\o_ . Mooi dat je alles kan kopen, maar hoe kom je dan op deze testserver? welke stappen moet je doen om te kunnen testen? of, is deze testserver er nog niet en moeten we daarop nog wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:03:
Thanks, helaas geen replay. Ik ga dat toch maar eens aanzetten. :P
Ik weet het niet zeker, maar volgens was ik dat in mijn lev ;) eerste battle van gisteravond. Afijn, lekker aan het arty, je kent het wel granaten op tanks gooien. :9 Op het laatst over met een T29. Ik zag zijn damage en dacht die kan ik nog wel hebben. Te laat kwam ik erachter dat ik alleen nog twee HE shells had. 8)7
Auw! Te laat gespot. Een lev is niet snel! Ja, ik had voor de draw moeten gaan. _/-\o_

Mooie pot. Ik zal kijken of het lukt om de replay te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Het eerste wat ik uit ga proberen is de isu-152 met de troll gun haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04
kuwerti schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:32:
[...]

ik had dezelfde vraag. Bedankt voor deze info _/-\o_ . Mooi dat je alles kan kopen, maar hoe kom je dan op deze testserver? welke stappen moet je doen om te kunnen testen? of, is deze testserver er nog niet en moeten we daarop nog wachten?
Zou eigenlijk gisteren online moeten komen, maar er waren intern wat problemen dus is het met 1 dag uitgesteld. Reken dus vandaag op een bericht op de world of tanks site. Daar staat ook altijd netjes uitgelegd hoe het werk, maar in principe installeer je het spel gewoon nog een keer als losse instantie(dus in een andere map). en start je de .exe hierin op om op de test server te spelen.

Het is niet zo dat er altijd een test server is. Deze komt altijd +- 2 weken voor een nieuwe patch zodat de nieuwe tanks/functionaliteiten getest kunnen worden door het grote publiek.

[ Voor 10% gewijzigd door perpixel op 23-08-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
[b]ed31 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:43
Wát een idioten ben ik tegengekomen! Ook opvallend veel NL-ers met een hoop poeha.
Ik blijf vooral die 'goede' gastjes (55+ winrate en 1500+ WN) leuk vinden die eerst domme fouten maken en dood gaan en daarna het team de schuld gaan geven :+ Om de een of andere reden zijn er veel van die lui die omdat ze meestal goed spelen niet meer door hebben dat ze zelf ook wel eens fouten maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Laatst online: 20:04
Ik heb van gisteren nog een replay. Zal hem vanavond omzetten naar een youtube. Hierin was een paarse speler een andere paarse speler aan het beschuldigen van super slecht spel. Ben wel een beetje benieuwd naar jullie mening. Welke nou echt slecht speelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:52:
Ik heb van gisteren nog een replay. Zal hem vanavond omzetten naar een youtube. Hierin was een paarse speler een andere paarse speler aan het beschuldigen van super slecht spel. Ben wel een beetje benieuwd naar jullie mening. Welke nou echt slecht speelde..
Je komt dit soort mensen wel eens tegen.
Ik vind het altijd maar triest, deze mensen zijn zo gefocussed op statistics dat ze helemaal uit hun plaat gaan als mensen (in hun ogen) niet goed spelen, vaak hoeft dit niet eens het geval te zijn maar is een verloren partij al reden genoeg om een slachtoffer te zoeken en los te gaan.
Ik gok dat het in de meeste gevallen gefrustreerde nerds zijn die 10 uur per dag het spelletje spelen.

Ik snap niet hoe je nog lol uit de game kan halen als je op die manier speelt.

Ook leuk, wat vrijwel elke random game gebeurt: "Tank maakt een domme actie en gaat al in de eerste minuut van het spel dood" "Noob team! Why didn't u give me backup noobs!" Zonder grap, iedere game zit er wel zo'n ventje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren de su100 gehaald, tot nu toe gaat ie prima. Geen vervelende grind ofzo. Vanavond de 122mm erop zetten en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:41
Mijn persoonlijke ergernisje: waarom is er altijd minstens één speler die meteen bij de start moet testen of zijn kanon wel werkt?

En mijn echte ergernis: scouts die enkel een 'death-wish' lijken te hebben: rushen en binnen 30 sec dood en dus useless.

[ Voor 32% gewijzigd door MRammeloo op 23-08-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
MRammeloo schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:07:
Mijn persoonlijke ergernisje: waarom is er altijd minstens één speler die meteen bij de start moet testen of zijn kanon wel werkt?

En mijn echte ergernis: scouts die enkel een 'death-wish' lijken te hebben: rushen en binnen 30 sec dood en dus useless.
2 keer 'amen'. Ik snap dat soort volk ook niet. Mijn persoonlijke ergenis nummer 3 is mensen die vragen of er andere spelers uit hun land zijn. Iedereen moet gewoon engels chatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

dynosu schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:07:
Gisteren de su100 gehaald, tot nu toe gaat ie prima. Geen vervelende grind ofzo. Vanavond de 122mm erop zetten en gaan.
Met de 85 mis je toch echt wel de punch die nodig is op t7,8.
De 100 geeft je gelijk al veel meer mogelijkheden.
Zelf ook nog onderweg naar de 122.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mja de 100 heb ik nu al, das al wat beter inderdaad. Al is de 85 wel lekker accuraat en kan je met goed mikwerk genoeg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

su lijn is zeker geen grind fest, ga ook voor de 122 gaan deze avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
MRammeloo schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:07:

in het begin schieten heb ik geen moeite mee, het zijn hun credits die verschoten worden.. heb er verder geen last van.

mijn grootste ergenis is de chat met debielen.. en mensen die je gaan vertellen wat je moet doen, en als je dan zegt dat ze zich met hun eigen tank moeten bemoeien ben je een noob..

en oh ja.. als je lekker aan het aimen bent op een tank er ineens een blauwe WHY speler tegen je aanrijdt waardoor je schot ergens diep in de grond beland.. en hij je dan uitscheld als noob.. :(

hmm enz enz enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
gisteren een lekker dagje gehad. Tot tier 10 alles kunnen dubbelen en van tier 10 iets meer dan de helft.
T10 overigens in een leuk platoon gespeeld en dan schiet het ook wel lekker op.

Maar kan WG de volgende keer zulke specials niet beter verdelen. Als ik nu zie wat je nu allemaal kan halen is dat gewoon onmogelijk als je de nodige tanks hebt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eindelijk de hellcat full ops gemaakt.
wat een lekker dier nu :D
wel wat onnozele bounces gehad op een vk en een pz 4 , maar toch, de volgende pot meteen 1700 damage gedaan en dat was een slechte pot :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wontcachme schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:08:
[...]

Vrij snel al op low health en toen gesidesniped. Met een FV4202 moet je niet gaan piek a boe doen met een E5 :+

Hij zij nog wel dat de FV een goede speler was (voor dat piek a boe gedoe) :+
Kon de FV gisteren niet dubbelen, meerdere slechte potten gehad ermee. Maar wel leuk dat ik werd opgemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:35:
Het eerste wat ik uit ga proberen is de isu-152 met de troll gun haha.
Haha die moet je niet proberen, die grind moet je z.s.m. starten :D het is vanaf de SU-152 met de stock gun (de 152mm) gelijk feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Gisteren nog even snel de WZ 111 1-4 (ofzo) gekocht, zodat ik er een 5x op kon halen, maar echt veel armour heeft die niet zo te merken in 1 pot. Heeft iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

kuwerti schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:32:
[...]

2 keer 'amen'. Ik snap dat soort volk ook niet. Mijn persoonlijke ergenis nummer 3 is mensen die vragen of er andere spelers uit hun land zijn. Iedereen moet gewoon engels chatten :+
Ik schiet ook in het begin van het spel, maar heb daar wel een reden voor. Door het installeren van de gunsoundmod krijg ik bij het afvuren van mijn eerste schot steeds een lag van 3-5 tienden van een seconde. Best dat dat gebeurd voor ik begin met brawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28
Zo. Gisteren even voor 11 miljoen aan equipment gekocht. Heb nu all mijn tanks weer fully-equipped (87) en van elke soort equipment 5 stuks ingeslagen voor toekomstige tanks.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Haha die moet je niet proberen, die grind moet je z.s.m. starten :D het is vanaf de SU-152 met de stock gun (de 152mm) gelijk feest!
Haha ik denk ook dat ik hem sowieso ga grinden maar ik vind het wel leuk om eerst eens te kijken waar ik het voor doe ;)

En inderdaad schijt irritant dat bijna iedere match begint met cz?pl?
Vooral polen zijn hier heel erg in, wat doet het er toe of mensen uit hetzelfde land komen, praat lekker Engels zodat iedereen het kan verstaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Rixos op 23-08-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Ik schiet ook in het begin van het spel, maar heb daar wel een reden voor. Door het installeren van de gunsoundmod krijg ik bij het afvuren van mijn eerste schot steeds een lag van 3-5 tienden van een seconde. Best dat dat gebeurd voor ik begin met brawlen.
die mod vind je belangrijker dan die lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Testserver is up trouwens.

http://dl.wargaming.net/w...T_internet_install_ct.exe

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
TRX schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

die mod vind je belangrijker dan die lag?
Niet te vergeten dat een sniper medaille zo ook wat lastiger te halen wordt ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:33:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens was ik dat in mijn lev ;) eerste battle van gisteravond. Afijn, lekker aan het arty, je kent het wel granaten op tanks gooien. :9 Op het laatst over met een T29. Ik zag zijn damage en dacht die kan ik nog wel hebben. Te laat kwam ik erachter dat ik alleen nog twee HE shells had. 8)7
Auw! Te laat gespot. Een lev is niet snel! Ja, ik had voor de draw moeten gaan. _/-\o_

Mooie pot. Ik zal kijken of het lukt om de replay te plaatsen.
Ik bedenk me net dat ik een screenshot heb met de playerscores: de arty waar ik tegenover stond is user Bert_XXL. (clan [DR])Ik denk dus dat jij dat was :+

Het was voor mij in ieder geval wel zweten op het laatst, en (zoals ik volgens mij al aangaf in mijn eerste verhaal) had ik op het laatst inderdaad 1-2 bounces waarvan ik al dacht érge mazzel te hebben, want ik had idd niet veel HP meer over (30% oid?). Maar goed, als jij toen alleen nog HE had verklaart dat de bounces :P

Ik ben héél benieuwd naar de replay, vooral omdat jouw team best goed bezig was in het begin :D

Still.. you stole my Top Gun ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
filipy23 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:00:
Zo. Gisteren even voor 11 miljoen aan equipment gekocht. Heb nu all mijn tanks weer fully-equipped (87) en van elke soort equipment 5 stuks ingeslagen voor toekomstige tanks.

Babs out!
dan heb je er met veel tanks (lang) berooid mee rondgereden als je nu zoveel hebt ingekocht. En dat terwijl je wel de credits had.
Ge bent toch niet stiekem een zunige Hollander he? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
Joindry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Dus jij bent ook zo een :(
Ik erger me echt groen en geel aan dat direct schieten na spawn gedrag. Vooral omdat ik nogal eens de neiging heb zo'n schot te moeten opvangen. Allemaal vage smoesjes over weet ik wat allemaal, waarom ze het doen, maar ik ben op zo'n punt dat ik binnenkort zal beginnen met terugschieten denk ik (zo hoog zit het inmiddels, ben je bijvoorbeeld top tier en heb je direct 30% damage aan je broek hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Gadgeteer schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

Dus jij bent ook zo een :(
Ik erger me echt groen en geel aan dat direct schieten na spawn gedrag. Vooral omdat ik nogal eens de neiging heb zo'n schot te moeten opvangen. Allemaal vage smoesjes over weet ik wat allemaal, waarom ze het doen, maar ik ben op zo'n punt dat ik binnenkort zal beginnen met terugschieten denk ik (zo hoog zit het inmiddels, ben je bijvoorbeeld top tier en heb je direct 30% damage aan je broek hangen)
Denk je serieus dat Joindry op z'n teammaten schiet om van de lag af te komen? :X

Btw Joindry, volgens mij heeft de nieuwste versie geen last meer van de lag en als ik me niet vergis staat er *ergens* in het topic van de engine sound mod een programma dat er voor zorgt dat WoT meer RAM geheugen mag aanroepen, schijnt de lag ook te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Dat mensen aan het begin 1 of 2 schoten lossen moeten ze zelf maar weten, erger vind ik het dat ik geregeld een shell ontvang en nog wel eens een module of crewlid er door kwijt raak.

Pas zelfs iemand die een premium of he shell vol mijn turret in schoot aan het begin van een pot en mijn gun, ammorack en gunner kapot schoot. En bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
solique schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:30:
Dat mensen aan het begin 1 of 2 schoten lossen moeten ze zelf maar weten, erger vind ik het dat ik geregeld een shell ontvang en nog wel eens een module of crewlid er door kwijt raak.

Pas zelfs iemand die een premium of he shell vol mijn turret in schoot aan het begin van een pot en mijn gun, ammorack en gunner kapot schoot. En bedankt.
Ik redeneer altijd: Als iemand mij schiet, schiet ik terug. En dan boeit het me dus geen reet dat ik tig keer meer damage doe per schot. Als iemand mij schiet, krijgt ie er gewoon 1 terug. Moet ie maar niet op me schieten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Bean77 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:09:
[...]

dan heb je er met veel tanks (lang) berooid mee rondgereden als je nu zoveel hebt ingekocht. En dat terwijl je wel de credits had.
Ge bent toch niet stiekem een zunige Hollander he? :+
Rondgereden met un-ge-equipte tanks? Nee joh, dat is slecht voor mijn stats. Als je negentig tanks hebt hoef je niet per se te spelen met de 10 die je nog niet ge-equipped hebt. Dan koop je gewoon tanks als ze in de aanbieding zijn, equip je ze als equipment in de aanbieding is en crew je ze als crew in de aanbieding is. Duurt soms wel een maandje of 2, maar als je alle lijnen speelt kun je dat rustig permiteren.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:29:
[...]
Denk je serieus dat Joindry op z'n teammaten schiet om van de lag af te komen? :X

Btw Joindry, volgens mij heeft de nieuwste versie geen last meer van de lag en als ik me niet vergis staat er *ergens* in het topic van de engine sound mod een programma dat er voor zorgt dat WoT meer RAM geheugen mag aanroepen, schijnt de lag ook te verhelpen.
Ik heb de laatste mod en is niet echt beter. Die mod om meer RAM aan spreken is wel compleet nieuwe info voor mij. Even mijn googleskills moeten aanpreken.
En inderdaad, ik knal niet op teammembers, meestal schiet ik richting enemy cap (indien mogelijk), op maps zoals ensk kan je nog wel eens iets raken ook >:)

@Gadgeteer, als dat je al dood ergert, dan vraag ik me af wat je gaat doen wanneer je geTKed wordt door arty die niet voorzichtig genoeg was.

Eergisteren op Campinova was het jacht op de laatste Obj704, ik in mijn Leopard Pta sta er 50m van en krijg er een schot in. Vanop de heuvel beslissen een T54, Obj704 en T110E5 tegelijk hun geluk te tarten en langs mij te schieten. Ik ontving de volle 1550 (full hp) teamdamage in een goeie seconde tijd... Dood, 8k "compensatie"
DAT is een reden om pissed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Shit. Tijdje terug KV-1S gekocht. Nog niet veel meegespeeld en nu:

KV-1S will lose 122mm D-2-5 in 8.9 – it will be replaced by 100mm S-34 (not D-10T) and by 85mm 85BM gun. T57 and Foch will also be nerfed.

Babs ut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

filipy23 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:42:

KV-1S will lose 122mm D-2-5 in 8.9 – it will be replaced by 100mm S-34 (not D-10T) and by 85mm 85BM gun. T57 and Foch will also be nerfed.

Babs ut!
Dus totdat deze patch live gaat zo veel mogelijk mensen lastig vallen met de 122mm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik vermoed dat er straks een KV-1S-122 premium tank komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ilikebananas schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:31:
[...]

Ik ben er mee bezig en zit nu bijna aan het eind. Ik heb hem geprobeerd met de sniper setup (7.5 gun) en met de "derp" setup (10.5 gun) maar die laatste ligt mij niet echt. Omdat ik dus veel 2e lijn sta heb ik de engines niet gedaan. Omdat je toch ook wel redelijke armour hebt speel ik soms wat agressiever en meer vooraan, maar daarbij heb ik nooit het idee dat ik power tekort kom. Na wat worstelen in het begin vind ik hem de laatste tijd leuker worden (heb de balans tussen snipen/brawlen beter door) en krijg ik er veel goede potjes uit. Toch is het geen blijvertje.

Mijn advies: laat die engines lekker zitten en ga voor de indien...
Bedankt! Nu weet ik dus wat ik ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:44:
Ik vermoed dat er straks een KV-1S-122 premium tank komt. :P
Die kans gaat er wel inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Dat zou ik wel ordinaire geldklopperij vinden (een KV-1S-122). Ik kan nog snappen dat de gun van de KV1S wordt generfed uit balance overwegingen, maar dan diezelfde gun weer net zo hard beschikbaar maken ("mag ik even vangen?") zou betekenen dat de balance ook weer niet zo belangrijk is zolang mensen bereid zijn te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Babs ut!
Huj, niet meer geoneshot worden in mijn Hellcat :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Seraphin schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:54:
Dat zou ik wel ordinaire geldklopperij vinden (een KV-1S-122). Ik kan nog snappen dat de gun van de KV1S wordt generfed uit balance overwegingen, maar dan diezelfde gun weer net zo hard beschikbaar maken ("mag ik even vangen?") zou betekenen dat de balance ook weer niet zo belangrijk is zolang mensen bereid zijn te betalen.
Zelfde kunstje hebben ze ook met de Pz4 > Pz4S geflikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

atticus182 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:20:
Net een paar potjes gespeeld. Het is wel wat onduidelijk allemaal zeg. De upgrades van modules is ook niet per module, maar per 'pack'. Met andere woorden, je kan dus niet de laatste engine hebben, maar de eerste gun mocht je dat willen.

Verder kan ammo nog niet geswitched worden en kun je ook geen consumables gebruiken (stock loltractor met damaged engine op Mines is geen lolletje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

crizyz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:01:
[...]
Net een paar potjes gespeeld. Het is wel wat onduidelijk allemaal zeg. De upgrades van modules is ook niet per module, maar per 'pack'. Met andere woorden, je kan dus niet de laatste engine hebben, maar de eerste gun mocht je dat willen.

Verder kan ammo nog niet geswitched worden en kun je ook geen consumables gebruiken (stock loltractor met damaged engine op Mines is geen lolletje).
Ik vind het ook allemaal maar bijzonder. Equipment koop je inderdaad per 'pack' en de schermen zijn nog wat onlogisch opgebouwd. Ook vind ik de gameplay niet echt denderend, beetje lag-achtig en fixed zoom in zowel sniper als regular view. Ik vind de uitlaatgas effecten dan wel weer leuk voor het oog, met nog wat andere kleine effecten. Maar goed, het is nog maar een beta moeten we maar denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wontcachme schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:53:
Ik heb volgens mij alles unlocked. Echter heb ik spijt ervan dat ik die Indien lijn heb genomen. Krijg echt geen fatsoenlijk potje uit dat ding. En als het goed gaat, dan zuigt het team.

Ter vergelijking. Ik heb op de vk betere dmg dan op de indien en bv de britse tier 7 medium zit ook nog boven de vk en indien :'(
Toch blijf ik het raar vinden ik vind de Indien bijv. stukken beter dan de T44. Ja de Indien heeft zo zijn nadelen maar de pen is een stuk beter waardoor je ook in hogere tiers goed mee kunt komen zonder al teveel problemen. Heb er na meer dan 100 battles nog een average damage mee van meer dan 2k. Heb er ook vaker goede potjes dan met de T44.
Kaap schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:38:
[...]

Delert, Kyozu en Kaap? O-)

Als het goed is post Kyozu vandaag hier een youtube filmpje van een waanzinnige pot die we gisteravond speelden op Redshire Encounter. Ziekelijk was dat. Alleen jammer dat Kyozu niet aan het streamen was, want nu ontbreekt de teamspeak communicatie en die maakte het compleet :Y
Ja dat was heel erg lekker en een mooie boost voor mijn IndienPanzer grind. Teamplay ten top!
Video komt er ergens vanmiddag / begin avond op!
perpixel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:52:
Ik ben er benieuwd altijd leuk om dat soort praktijken te zien ;)
filipy23 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:00:
Wtf.. en ik vond mijn 1,7 miljoen al genoeg :)

Dat was een kwestie van tijd, hij is in de huidige vorm ook wel erg super goed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Ik vind het ook allemaal maar bijzonder. Equipment koop je inderdaad per 'pack' en de schermen zijn nog wat onlogisch opgebouwd. Ook vind ik de gameplay niet echt denderend, beetje lag-achtig en fixed zoom in zowel sniper als regular view. Ik vind de uitlaatgas effecten dan wel weer leuk voor het oog, met nog wat andere kleine effecten. Maar goed, het is nog maar een beta moeten we maar denken :)
In sniper view heb je 2 zoom levels, en in regular view heb je er 3. ;)

Ik heb zelf 'control C' als controller input. Vooruit/achteruit met thumbsticks vind ik niet zo handig.

Waar ik ook achterkwam is dat je shell niet vanuit het midden van het scherm schiet zeg maar, maar van een beetje rechts lijkt te komen. Stond op iemand gemikt met een rots aan de rechterkant van mijn scherm, ik bleef daar maar tegenaan schieten ipv tegen de vijand waar ik perfect op gemikt stond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ach wat jammer nou dat de kv-1s generfed wordt, ik vond het altijd zo leuk om er mee te spelen.
Heel eerlijk ik heb wel vanaf het begin af aan gezegd dat, dat ding echt super OP is, maar zonder die gun wordt het echt een oninteressante tank.

Nu maar hopen dat de ISU-152 niet de volgende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
een vraag. Als ik inzoom (SHIFT) dan kan ik altijd nog twee 'levels' extra inzoomen (met de muiswiel) is het zo in te stellen dat het indrukken van de SHIFT toets meteen tot het hoogste detailnivo zoomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Over het algemeen schiet ik niet terug als iemand mij teamhit. Op 1 keer na.
Met mijn hetzer (met het dikke kanon) stond ik op een heuveltje in een bosje de flak te verdedigen. Het ging goed want had daar al 2 kills. Er stond iemand bij mij op het heuveltje van mijn team. Genoeg ruimte en genoeg bosjes. Wil die gast mij ineens van de heuvel duwen. Weet niet meer goed wat voor een tank hij had maar het was een lichte.
Ik geef dus gas terug om niet van de heuvel geduwt te worden. Gaat hij op de achterkant van mijn tank schieten met zijn autogun. Hij bleef maar doorgaan dus ik draaide om en BAM, die gast in 1 schot dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Piekartz87 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:34:
Over het algemeen schiet ik niet terug als iemand mij teamhit. Op 1 keer na.
Met mijn hetzer (met het dikke kanon) stond ik op een heuveltje in een bosje de flak te verdedigen. Het ging goed want had daar al 2 kills. Er stond iemand bij mij op het heuveltje van mijn team. Genoeg ruimte en genoeg bosjes. Wil die gast mij ineens van de heuvel duwen. Weet niet meer goed wat voor een tank hij had maar het was een lichte.
Ik geef dus gas terug om niet van de heuvel geduwt te worden. Gaat hij op de achterkant van mijn tank schieten met zijn autogun. Hij bleef maar doorgaan dus ik draaide om en BAM, die gast in 1 schot dood.
prima opgelost dan toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
kuwerti schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:33:
een vraag. Als ik inzoom (SHIFT) dan kan ik altijd nog twee 'levels' extra inzoomen (met de muiswiel) is het zo in te stellen dat het indrukken van de SHIFT toets meteen tot het hoogste detailnivo zoomt?
Volgens mij onthoud hij je zoom level, dus shift drukken, verder inzoomen, met shift weer terug naar je normale view. En dan zou je met shift weer vanzelf naar de laatste gebruikte stand gaan.

Ik zelf heb een muiswiel wat heel soepel gaat (klikjes uitgezet) dus ik zoom on the fly heel snel in en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
kuwerti schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:33:
Volgens mij zoomt ie naar je laatst gebruikte zoom level (zowel bij in- als uitzoomen). Ik heb inmiddels een logitech gehaald met vrij lopend wieltje. Ik geef hem een zwiep en ik ben helemaal in of uitgezoomd, of ik hou mijn vinger er op voor meer controle. Helemaal top! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:30:
Ach wat jammer nou dat de kv-1s generfed wordt, ik vond het altijd zo leuk om er mee te spelen.
Heel eerlijk ik heb wel vanaf het begin af aan gezegd dat, dat ding echt super OP is, maar zonder die gun wordt het echt een oninteressante tank.

Nu maar hopen dat de ISU-152 niet de volgende is.
Nee laten we het niet hopen. Aan de andere kant, de ISU-152 is momenteel historisch correct met de top gun, de armor en mobility is al crappy, en ze gaat er vast geen ISU-122 van maken want dat slaat nergens op :P. Wat ze zouden kunnen doen is 'em Tier IX maken als er een 2e lijn Russische TD's bij komt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:14:
[...]

Toch blijf ik het raar vinden ik vind de Indien bijv. stukken beter dan de T44. Ja de Indien heeft zo zijn nadelen maar de pen is een stuk beter waardoor je ook in hogere tiers goed mee kunt komen zonder al teveel problemen. Heb er na meer dan 100 battles nog een average damage mee van meer dan 2k. Heb er ook vaker goede potjes dan met de T44.
Heb nooit de T44 gespeeld, maar mijn grootste probleem met de indien is ontzettend veel bounces en criticals. Dan vaak nog de lage damage die eruit komt (240 avg maar mijn hits komen vaak amper boven de 210) en dat echt elke tank je penned zonder te aimen haat ik. Het is voor zelfs de meest inaccurate tanks turn, shoot en full hit.

Maar hangt ook van de speelstijl af natuurlijk. Ik hou van brawlen op de frontlinie, iets wat de Indien absoluut niet kan. En als ik dan een potje ga snipen dan vliegt de shell alle kanten op en sta je eeuwig te aimen. De laatste 5 potjes op dat ding heb ik gemiddeld een whooping 750dmg gedaan voordat ik kapot was..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
atticus182 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:40:
als er een 2e lijn Russische TD's bij komt o.i.d.
Er is al een 2e Russische TD lijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:50:
[...]
Er is al een 2e Russische TD lijn...
Klopt en die is waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:51:
[...]

Klopt en die is waardeloos
Bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Tja, ieder zijn mening (misschien had ik moeten zeg 'Die vind ik waardeloos')

[ Voor 15% gewijzigd door Rixos op 23-08-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:53:
[...]

Tja, ieder zijn mening (misschien had ik moeten zeg 'Die vind ik waardeloos')
Dat had je inderdaad moeten zeggen, aangezien de 2e Russische TD lijn absoluut niet waardeloos is. Er zitten wel wat mindere tanks bij (SU-100M1 en SU-101) maar de SU-122-54 en de Object 263 zijn toch echt prima tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
Dat had je inderdaad moeten zeggen, aangezien de 2e Russische TD lijn absoluut niet waardeloos is. Er zitten wel wat mindere tanks bij (SU-100M1 en SU-101) maar de SU-122-54 en de Object 263 zijn toch echt prima tanks.
Klopt maar dan heb je het pas over tier 9 en tier 10.
Een line bestaat uit meer dan 2 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

Klopt maar dan heb je het pas over tier 9 en tier 10.
Een line bestaat uit meer dan 2 tanks.
Ja, een whopping 4!

En de tier 9 en 10 zijn net zo goed onderdeel van de lijn als de tier 7 en 8. ;)
De SU-100M1 heb ik geskipped omdat ik hem gigantisch lelijk vind, dus daar kan ik vrij weinig concreets over zeggen. :P De SU-101 heb ik wel gespeeld, maar ik kon toen absoluut niet overweg met de lage damage. Nu ik de lijn wat beter door heb, denk ik dat ik er prima mee overweg kan en het zelf een goeie tank ga vinden. De SU-122-54 is absoluut een geweldige tank! Alleen jammer dat ik hem heb moeten verkopen om mijn Object 263 te financieren. :-( En de Object 263 is imo één van de beste TDs. :9

De 2e Russische TD lijn komt in principe hier op neer: Je moet de speelstijl door hebben.
Ze spelen echt compleet anders dan alle andere TDs. Hierdoor bestempelen de meeste spelers de lijn als 'slecht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:05:
[...]
Ja, een whopping 4!

En de tier 9 en 10 zijn net zo goed onderdeel van de lijn als de tier 7 en 8. ;)
De SU-100M1 heb ik geskipped omdat ik hem gigantisch lelijk vind, dus daar kan ik vrij weinig concreets over zeggen. :P De SU-101 heb ik wel gespeeld, maar ik kon toen absoluut niet overweg met de lage damage. Nu ik de lijn wat beter door heb, denk ik dat ik er prima mee overweg kan en het zelf een goeie tank ga vinden. De SU-122-54 is absoluut een geweldige tank! Alleen jammer dat ik hem heb moeten verkopen om mijn Object 263 te financieren. :-( En de Object 263 is imo één van de beste TDs. :9

De 2e Russische TD lijn komt in principe hier op neer: Je moet de speelstijl door hebben.
Ze spelen echt compleet anders dan alle andere TDs. Hierdoor bestempelen de meeste spelers de lijn als 'slecht'.
Haha misschien was ik ook iets te uitgesproken met mijn mening.
Het is ook maar net wat je prettig vindt om mee te spelen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wontcachme schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:46:
[...]

Heb nooit de T44 gespeeld, maar mijn grootste probleem met de indien is ontzettend veel bounces en criticals. Dan vaak nog de lage damage die eruit komt (240 avg maar mijn hits komen vaak amper boven de 210) en dat echt elke tank je penned zonder te aimen haat ik. Het is voor zelfs de meest inaccurate tanks turn, shoot en full hit.

Maar hangt ook van de speelstijl af natuurlijk. Ik hou van brawlen op de frontlinie, iets wat de Indien absoluut niet kan. En als ik dan een potje ga snipen dan vliegt de shell alle kanten op en sta je eeuwig te aimen. De laatste 5 potjes op dat ding heb ik gemiddeld een whooping 750dmg gedaan voordat ik kapot was..........
ik vindt de indien om als tegenstander te hebben vervelender dan een T-44, de indien heeft een goede top gun dus die komt bijna overal wel doorheen.. en ik bounce toch echt vaak op dat gekke ding, turret is rond dus bounce, en de hull is goed sloped.. dus toen ik nog met de T-44 speelde verloor ik het toch vaak 1op1..

hij pent mij makkelijker dan ik hem.. en de T-44 bounced amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Patch 8.8:
"Added the voiceovers for each nation’s crews. A crew of a particular nation speaks in their own language. This can be switched on in the settings"
Vet!
"Changed the engines and characteristics of German vehicles: Е-50, E-75, Jagdpanther, Jagdpanther II, Jagdtiger, Panther II, Panther, Tiger, Tiger II, VK 28.01."
Oei, als dit maar geen nerf betekent voor de e75, ik heb er net zoveel tijd in gestopt om hem te unlocken.
""We’ve hit them hard" phrase has been removed from the voiceover."
lol wut?

[ Voor 8% gewijzigd door Rixos op 23-08-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:23:
Patch 8.8:
"Added the voiceovers for each nation’s crews. A crew of a particular nation speaks in their own language. This can be switched on in the settings"
Vet!
"Changed the engines and characteristics of German vehicles: Е-50, E-75, Jagdpanther, Jagdpanther II, Jagdtiger, Panther II, Panther, Tiger, Tiger II, VK 28.01."
Oei, als dit maar geen nerf betekent voor de e75, ik heb er net zoveel tijd in gestopt om hem te unlocken.
""We’ve hit them hard" phrase has been removed from the voiceover."
lol wut?
Juist het tegenovergestelde volgens FTR

E-75
- Speed Buff: 30 > 40
- Traverse buff: 21 > 30
- Top engine removed
- Max engine is HL234 with 900 HP

[ Voor 4% gewijzigd door mcB op 23-08-2013 14:00 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Hier nog wat opvallende:
"Added automatic shooting when pressing-and-holding the fire button."

"Implemented new option to switch on the inversion of reverse moving: now when reversing and pressing the button to turn in a certain direction your tank will move in this direction, and not the opposite as for disabled inversion.".

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
mcB schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:28:
[...]

Juist het tegenovergestelde volgend FTR

E-75
- Speed Buff: 30 > 40
- Traverse buff: 21 > 30
- Top engine removed
- Max engine is HL234 with 900 HP
Dat is wel een hele dikke buff op je traverse, nice.

Maar ik snap niet hoe die speed buff werkt als je 300 hp van de top engine afhaalt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:29:
Hier nog wat opvallende:
"Added automatic shooting when pressing-and-holding the fire button."
Dit is wel een goede, scheelt net die paar ms aan reaktie.
"Implemented new option to switch on the inversion of reverse moving: now when reversing and pressing the button to turn in a certain direction your tank will move in this direction, and not the opposite as for disabled inversion.".
Euhm?? Hopelijk kun je dat aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:31:
[...]

Dat is wel een hele dikke buff op je traverse, nice.

Maar ik snap niet hoe die speed buff werkt als je 300 hp van de top engine afhaalt :S
ze zullen vast de ground resistance aanpassen :) beetje sleutelen hier en daar en dat ding blijft gewoon hetzelfde als die was waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

@quantor.
Mja als de ander het ook doet heeft het alsnog geen nut.

En zoals ik het lees kan je het inderdaad wel uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:29:
Hier nog wat opvallende:
Deze snap ik niet helemaal. Dus als je achteruit gaat en je drukt op de knop voor rechts dan gaat de tank naar rechts toe, maar nu hebben ze er een optie van gemaakt waardoor je eventueel naar links gaat?

Dan gedraagt de tank zich een beetje als een aanhangwagen achter een auto. Tegenovergesteld van wat je verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Jip99 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

ze zullen vast de ground resistance aanpassen :) beetje sleutelen hier en daar en dat ding blijft gewoon hetzelfde als die was waarschijnlijk.
Ik las net op het forum van WOT dat iemand die er al mee had gespeeld op de testserver zei dat de e75 nu minder snel accelereert en ietsjes lomper aanvoelt, maar dat de traverse speed buff dat meer dan goed maakt. Juist omdat dit inspeelt op de sterktes van de tank (op het laatste moment draaien als er op je geschoten wordt, wegduiken tijdens het peek a booen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, ik kreeg net een screenshot van de nieuwe Duitse Tech Tree onder mijn neus gedrukt...

Wat een gigantische PUINZOOI is die tree geworden zeg, ongelofelijk. Volgens mij hebben er daar bij WG weer een paar hersenloze apen op een toetsenbord lopen rammen. Wát een rampgebied is die tree geworden zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
weet iemand eigenlijk al wat meer over de SP? de nerf is er dus gekomen.. maar er stond ook dat die een buf(je) zou krijgen.. wat o wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Quote van navyseals:
sneller maar minder armor!
.
@user, Nieuwe duitse tech tree? Wat word er dan allemaal anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rixos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:40:
[...]

Ik las net op het forum van WOT dat iemand die er al mee had gespeeld op de testserver zei dat de e75 nu minder snel accelereert en ietsjes lomper aanvoelt, maar dat de traverse speed buff dat meer dan goed maakt. Juist omdat dit inspeelt op de sterktes van de tank (op het laatste moment draaien als er op je geschoten wordt, wegduiken tijdens het peek a booen etc.).
Yep ik heb er net ook een rondje mee gereden. Speelt gewoon gebalanceerd, inderdaad wel iets traag maar prima mobiel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Minor changes to the Super pershing on the current test server for those interested.

Hit points up from 1450 to 1500 (uhm?)
speed up from 38 to 40.2 (lekker boeiend haalt deze tank nooit)
rear hull armour down from 51 to 50
Front turret armour down from 102 to 101
View range up from 380 to 390.
I think I have the original values correct I wrote them down a while back.

Motor is nog steeds de zielige 500pk
Gun is the same
de hoek van front armor is generfed..(makkelijker pen baar)

[ Voor 20% gewijzigd door Jip99 op 23-08-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
thijsco19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:47:
@user, Nieuwe duitse tech tree? Wat word er dan allemaal anders?
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/08/shot_0012.jpg

1. De Pz. 38 nA en de Pz. IV zijn op geen enkele wijze aan elkaar gerelateerd. Dat de Pz IV de Pz 38 nA opvolgt is complete bullshit.
2. De VK 3001P is geen doorontwikkeling van de Pz IV. Maar aangezien de VK3001P een geheel nieuw voertuig is, kan het op zich nog wel.
3. Waarom gaat de Pz III niet meer naar de Pz IV? Dat slaat dus volledig nergens op.
4. De VK 3001M die de 3001H opvolgt klopt ook geen ene reet van. Voor zover ik weet, is de 3001H een Tiger prototype. De 3001M is een Panther prototype.
5. Waarom, WAAROM kan ik van de Panther naar de King Tiger? Komop WG...

Als iemand met een screenshot komt waar alle tanks netjes op staan, wil ik wel een keer een betere tech tree in elkaar flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
User schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:54:
[...]
[afbeelding]

1. De Pz. 38 nA en de Pz. IV zijn op geen enkele wijze aan elkaar gerelateerd. Dat de Pz IV de Pz 38 nA opvolgt is complete bullshit.
2. De VK 3001P is geen doorontwikkeling van de Pz IV. Maar aangezien de VK3001P een geheel nieuw voertuig is, kan het op zich nog wel.
3. Waarom gaat de Pz III niet meer naar de Pz IV? Dat slaat dus volledig nergens op.
4. De VK 3001M die de 3001H opvolgt klopt ook geen ene reet van. Voor zover ik weet, is de 3001H een Tiger prototype. De 3001M is een Panther prototype.
5. Waarom, WAAROM kan ik van de Panther naar de King Tiger? Komop WG...

Als iemand met een screenshot komt waar alle tanks netjes op staan, wil ik wel een keer een betere tech tree in elkaar flansen.
GVD :( Was ik lekker op weg naar de Panther kan ik die tanks weer weg gooien....

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)