Eindelijk een mooie special kan ik er geen gebruik van maken...

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 21-08-2013 20:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 21-08-2013 20:03 ]
Dus wel TDs.themaxter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:32:
30% Discount and 20% Credit Income Bonus for all Tier VII Tanks
Your lucky sevens will be even more lucky than usual; use this special to earn extra credits or get some new tanks in your garage!
Please note that this discount and bonus does not affect SPGs and Premium vehicles
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
[ Voor 20% gewijzigd door perpixel op 21-08-2013 23:59 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Know the feeling. Vanmiddag een potje waardoor ik gelijk was gestopt tot vanavond. Op lakeville gingen 11 tanks de geul in en 3 naar de stad. Kom ik in mijn type59 tegenover 4 E75's te staan. Dat was dus snel over, maar ondertussen had de geul al verloren doordat 11 tanks waren tegengehouden door 3 TD'spsychoclown schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:10:
Vanavond een viertal potjes gedaan maar wat waren die dramatisch zeg. Bij twee ervan was het team gewoon echt zo slecht (eentje had ook het andere team 2 tier 8jes meer..) en twee anderen ging het voor geen meter met oa. constant crits en ricochets en daardoor niet adequaat het team kunnen helpen. Gisteren wilde het ook al niet terwijl mijn performance wel op hoog niveau lag..
[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 22-08-2013 00:19 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat wordt geen tier X spelen komend weekend, pizza player gehalte zal extreem hoog zijn in die tierwsLy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:54:
Mooi dat equipment in de aanbieding komten heerlijk die x3 crew op t10's
Verwijderd
Inhakend op jouw bericht, waarom kan je zelf niet bepalen wanneer een bonus premium account van start gaat?ShockWave schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:02:
Eindelijk een mooie special kan ik er geen gebruik van maken...
1. Om je middels teleurstelling over te halen om meerdaagse premium aan te schaffen.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 07:38:
[...]
Inhakend op jouw bericht, waarom kan je zelf niet bepalen wanneer een bonus premium account van start gaat?
Na vele uren het zweet in de bilnaad te hebben gespeeld, kan ik vol trots een 1 dag premium accout in ontvangst nemen. Omdat ik op dat moment al vierkante oogjes had van het spelen en de volgende dag weer moest werken, nam ik het wijzelijke besluit om naar bed te gaan en te dromen van mijn behaalde resultaat.
De volgende dag kom ik thuis van mijn werk, schrok het avondeten naar binnen en ga met een klote smoes ("schat ik moet nog even wat administratie bijwerken") van tafel. Ik ren met een kloppend hart naar boven en start mijn pc. Na het openen van mijn WoT account laat ik van teleurstelling spontaan mijn plas lopen. Ik heb nog precies 30 min over van mijn premium account.
[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-08-2013 08:04 ]
[ Voor 25% gewijzigd door dynosu op 22-08-2013 08:39 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Jip99 op 22-08-2013 09:12 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
gewoon die consumables verkopen, zo weer 10.000c in het bakkie..Bokkie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:18:
Gisteren allemaal verschillende consumables verdient, geen idee of het veel nut heeft om te gebruiken om mijn niveau eigenlijk, denk dat het voornamelijk verspilling zal zijn
win ration dik omlaag, maar wel paar potjes met rond de 2k damage, flink wat kills en toch nog rond de 1k exp (o pde wolverine) dus heb ze wel moeten laten vechten voor hun winst.
De potjes met de T25/2 gingen echter dramatischom over de T71 nog maar te zwijgen, eerste pot waar ik binnenkwam zaten ik met 3 andere T71's in het team
Babs out!{
"statistics":{
"clan":{
"spotted":98,
"hits":507,
"battle_avg_xp":793,
"draws":10,
"wins":65,
"losses":19,
"capture_points":202,
"battles":94,
"damage_dealt":151850,
"hits_percents":73,
"damage_received":120691,
"shots":691,
"xp":74497,
"frags":69,
"survived_battles":48,
"dropped_capture_points":22
},
"all":{
"spotted":12432,
"hits":91371,
"battle_avg_xp":717,
"draws":171,
"wins":7014,
"losses":4015,
"capture_points":30008,
"battles":11200,
"damage_dealt":14012664,
"hits_percents":70,
"damage_received":8693909,
"shots":130047,
"xp":8026774,
"frags":14954,
"survived_battles":4557,
"dropped_capture_points":14802
},
"company":{
"spotted":576,
"hits":2831,
"battle_avg_xp":885,
"draws":12,
"wins":345,
"losses":104,
"capture_points":853,
"battles":461,
"damage_dealt":633111,
"hits_percents":80,
"damage_received":473911,
"shots":3518,
"xp":408139,
"frags":506,
"survived_battles":229,
"dropped_capture_points":685
},
[ Voor 74% gewijzigd door filipy23 op 22-08-2013 09:31 ]
Je had ook met mij moeten platoonen pannenkoekpsychoclown schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:10:
Vanavond een viertal potjes gedaan maar wat waren die dramatisch zeg. Bij twee ervan was het team gewoon echt zo slecht (eentje had ook het andere team 2 tier 8jes meer..) en twee anderen ging het voor geen meter met oa. constant crits en ricochets en daardoor niet adequaat het team kunnen helpen. Gisteren wilde het ook al niet terwijl mijn performance wel op hoog niveau lag..
Verwijderd
Hmm scouten met een KV-3 nou neeInrage schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:39:
[...]
Het is geen sim maar 'irl' zal een kleiner & ouder tankje ook iets meer truuken moeten bovenhalen om een meer advanced tank uit te schakelen. Dus ik vind het eigenlijk goed zoals het is. Ben je low tier, pick your fights carefully en help je team door te scouten of detracken of zorg voor afleiding. Ja, je krijgt wat minder xp dan wanneer je ook net zoveel damage zou kunnen doen maar de volgende pot ben jij top tier en is er weer iemand anders low tier. Ik zie het probleem niet. Gewoon kwestie van je speelstijl aanpassen, kan je dat niet dan moet je wat gold ammo gebruiken, kan je dat ook niet ja dan moet je een andere game zoeken helaas.
In vele gevallen is er wel een weakspot maar zal je toch moeten flanken of van achteren komen want als je te lang nodig hebt om te aimen voor die weakspot ben je toch de pineut
Dat zou betekenen dat jij minder dan 100 clan wars battles gespeeld hebtfilipy23 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:25:
Interesting. WoT api laat gescheiden stats zien voor company, en cw. Kwestie van tijd voordat de stat websites dat netjes gaan splitsen.
Voor de geinteresseerden:
http://api.worldoftanks.e...83d489c8cef73&account_id=
account id kun je opzoeken door even op jezelf te searchen op het WoT-website.
Dit krijg ik terug (data geformat met een JSON formatter en troep weggegooid)
[...]
Babs out!
Ik zit op:Kaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:06:
[...]
Dat zou betekenen dat jij minder dan 100 clan wars battles gespeeld hebtBij mij idem, heel laag. Dat kan ik me toch niet echt voorstellen
Elke TD line heeft zijn eigen voor- en nadelen.Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
Ik zit er trouwens aan te denken om nadat ik mijn e75 volledig heb unlocked voor een TD line te gaan.
Momenteel heb ik van de german tank line de JP2 en de Ferdinand beiden unlocked maar nog niet gekocht. Ik weet niet of ik zin heb om met td line van de germans verder te gaan. Van wat ik meemaak in games zijn er td lines die veel beter presteren, bijvoorbeeld de Amerikaanse of de franse TD line.
Iemand een tip voor een echt sterke td line?
[ Voor 12% gewijzigd door solique op 22-08-2013 11:23 ]
Verwijderd
SU-152 met derp voor de win!! Gisteren nog met een JP 2 gezamenlijk meer damage gedaan en kills gemaakt als de andere 28 bijelkaarsolique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:19:
[...]
Elke TD line heeft zijn eigen voor- en nadelen.
Zelf bevalt de JP2 mij uitstekend, heb juist weer moeite met de russische en franse.
US heb ik nog niet echt door maar gaat wel, de Britse bevalt mij goed alleen je hebt wel de hulp van je team nodig.
Zit nog bij de SU-100 zonder topgun daarom dat het nog wat moeite kost, die 122 zal al een berg gaan helpen en ben erg benieuwd naar de SU-152.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:32:
[...]
SU-152 met derp voor de win!! Gisteren nog met een JP 2 gezamenlijk meer damage gedaan en kills gemaakt als de andere 28 bijelkaar
[ Voor 5% gewijzigd door Rixos op 22-08-2013 11:40 ]
Als ik een E-100 zou hebben zou ik er rammer, V-stab en GLD op gooien. De spall liner is volgens mij niet zo nuttig meer aangezien er niet zoveel arty meer is.DivineNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:42:
Wat voor equipment zou ik op mijn E-100 zetten? Nu het toch 50% korting is moet ik hier maar eens gebruik van maken he
Verwijderd
Ik heb meer de neiging om voor de snellere/accurate guns te gaan.Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:36:
Ook heb ik gemerkt dat dingen als DPM erg leuk zijn maar dat alpha in mijn ogen toch een stuk belangrijker(mits gekoppeld aan een goede penetration value, maar dat zit prima bij russian td's) is omdat je vaak toch niet aan je max dpm komt, want vaak is het schieten, en daarna hiden omdat er dan op jou geknald wordt, dan is het lekker als je een mokerslag uit kan delen in plaats van een speldenprik.
Rammer idd voor de reload, v.stab voor de aim en ventilation.Mr_Size schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Als ik een E-100 zou hebben zou ik er rammer, V-stab en GLD op gooien. De spall liner is volgens mij niet zo nuttig meer aangezien er niet zoveel arty meer is.
Ik denk dat het ook vooral een persoonlijke voorkeur is.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:56:
[...]
Ik heb meer de neiging om voor de snellere/accurate guns te gaan.
Als je mist met een derp doe je heel lang geen dmg en ben je vrij lang kwetsbaar en de td's zijn meestal niet echt mobiel te noemen.
Ook als er meerdere tanks gespot worden heb ik liever een snelle gun, eentje komt vanachter een rots shell erin en volgende tank bestoken. Meestal hebben die ook een hoge accuracy dus ben je iets minder nauwkeurig in het mikken. Bij een derp wil ik echt niet missen dus veel geduldiger en daardoor mis ik wat dmg waarbij ik dan vaak denk: met de jagdpanthers had ik er al een shell in geknald.
Maar wel toegeven als een derp shell erin gaat is het toch altijd lachen vandaar dat ik ook de Russiche lijn nu aan het levelen ben naast de Amerikaanse waarbij ik momenteel als hoogte tiert de Jagdpanther 2 heb.
Ook de franse lijn aan het doen maar die gaat wat traag (lagere tiers zijn niet echt fantastisch)
[ Voor 1% gewijzigd door Piekartz87 op 22-08-2013 12:29 . Reden: miranda eruit, matilda erin ]
Miranda? wie is dat jou ex met een kanon erop?Piekartz87 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:20:
Ik vond de miranda met de beste onderdelen heerlijk, veel bounces op mij en goede pen. Nu heb ik de churchill. Met het beste kanon alsnog een niet al te beste pen. En waardeloos armor. Ook nog eens bijzonder traag.
Heb ook de hetzer nu met het 10,5 kanon. Heerlijk kanon, de kleine tanks in 1 schot dood. Wel een kwetsbaar ding die hetzer
Verwijderd
Lol, oeps. Tijd voor koffie.Jip99 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:23:
[...]
Miranda? wie is dat jou ex met een kanon erop?
je bedoeld de Matilda
Daarom blijf ik altijd zo achter mogelijk rijden met de german td's.Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:13:
[...]
Ik denk dat het ook vooral een persoonlijke voorkeur is.
En zoals ik al zei het verschil in accuraatheid is verwaarloosbaar geworden na de buff.
Het verschil in alpha en penetration is er echter nog steeds.
Nog iets wat ik trouwens een flink minpuntje vind aan de hogere tier german td's, de camo value.
Dit begint eigenlijk bij de jagdpanther en wordt daarna alleen nog maar slechter.
Dit is ook 1 van de redenen waarom je op die tds je max dpm eigenlijk bijna nooit bereikt omdat je veel te snel gespot wordt en dan moet hiden.
De russiche td's hebben over het algemeen wel een goede camo value, wat erg belangrijk is voor een td.
Dat is inderdaad een goede taktieksolique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:42:
[...]
Daarom blijf ik altijd zo achter mogelijk rijden met de german td's.
Laat anderen de shells vangen of de aandacht trekken en dan zelf damage dealen.
Waardeloos armor? Geen goede gun/pen?Piekartz87 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:20:
Ik vond de matilda met de beste onderdelen heerlijk, veel bounces op mij en goede pen. Nu heb ik de churchill. Met het beste kanon alsnog een niet al te beste pen. En waardeloos armor. Ook nog eens bijzonder traag.
Heb ook de hetzer nu met het 10,5 kanon. Heerlijk kanon, de kleine tanks in 1 schot dood. Wel een kwetsbaar ding die hetzer
Churchill1 en armor? Werd continu gepenned door alles en iedereen door de voorkant.Mr_Size schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:03:
[...]
Waardeloos armor? Geen goede gun/pen?
Weet je zeker dat het over de Churchill gaat? Frontaal komt er weinig door je heen en die gun is accuraat, snel en heeft zat pen. Ok, de zijkant is niet zo sterk, maar dat heeft bijna iedere tank. Het grootste nadeel van de Churchill is toch de traagheid en dat blijft zo t/m de Black Prince.
Zag die vanochtend idd als staan. Misschien dat ik hem vanmiddag nog even join om tot de 75k xp te grinden. Zit nu op de 50k. Die special is nu echt ideaalBramSd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:07:
Iedereen die een platoon van T-54's wil spelen om de nieuwe Object 140 te grinden, kan in WoT een channel joinen/aanmaken genaamd "T-54 Plutons". Geen wachtwoord.
Doel van dat channel is duidelijk: iedereen bij elkaar krijgen die de T-54 liever niet solo wil spelen. Grinds gaan vaak wat sneller aangezien het je winkansen aanzienlijk kan verhogen.
De grote weakspot van de church is de turret.. die is maar 100mm ofzo en kaarsrechts.. dus ook al sta je met je 152mm armor naar de voorkant.. je turret is makkelijk te pennen...solique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:05:
[...]
Churchill1 en armor? Werd continu gepenned door alles en iedereen door de voorkant.
Gun is wel relaxt inderdaad, al is een kv-1 soms wel een uitdaging.
Verwijderd
BramSd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:07:
Iedereen die een platoon van T-54's wil spelen om de nieuwe Object 140 te grinden, kan in WoT een channel joinen/aanmaken genaamd "T-54 Plutons". Geen wachtwoord.
Doel van dat channel is duidelijk: iedereen bij elkaar krijgen die de T-54 liever niet solo wil spelen. Grinds gaan vaak wat sneller aangezien het je winkansen aanzienlijk kan verhogen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 13:19 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Hmm, komt voor mij helaas te vroeg, maar goed initiatief! Zal het in de gaten houden, mocht het nog bestaan/zin hebben als ik bij de T-54 ben.BramSd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:07:
Mjah, mijn ervaring is dat 'ie wel redelijk bouncte, maar is weer een tijdje geleden dat ik hem speelde, dus wellicht is dat nu wat anders. De Churchill VII en de BP zijn wel weer meer bouncy dan de Churchill I.solique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:05:
Churchill1 en armor? Werd continu gepenned door alles en iedereen door de voorkant.
Gun is wel relaxt inderdaad, al is een kv-1 soms wel een uitdaging.
Wat let je om niet alsnog te stoppen met de Churchill lijn? Zo ver ben je nog niet, dus het is niet te laat zeg maar. Ik ben zelf wel verder gegaan met de lijn en beleef er veel plezier aan. Met de Churchill VII en de BP ben je, zeker als toptier, echt de manPiekartz87 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:10:
Het gaat opzich niet slecht met die tank, elk potje wel wat kills maar ik ben er niet zo gek op. Wou nu dat ik voor de russische lijn was gegaan.
KT is erg leuk idd, ik heb hem al een tijdje full ops. Kom de laatste dagen wel veel in T10 potjes terecht en dan is het allemaal wat minder. Als je een keert wilt platoonen met de KT, dan ben ik altijd wel te porren. Gaan we ervoor zorgen dat je platoon WR ook hoog wordtSeraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:38:
Anyhoe; heb nu een kleine 100 battles met de King Tiger gedaan, moet alleen nog een kleine 15k xp voor de lange 105 en dan is 'ie full ops. Begin er nu ook gevoel voor te krijgen wat je er wel en niet mee kan doen; leuke battles! Wat me alleen toch begon te frustreren is de lage alpha damage van de 88, daarom toch maar de korte 105 erop gezet voor zolang ik nog niet full ops ben.
[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 22-08-2013 13:42 ]
Dan ga ik dit weekend eens de Church VII kopen, benieuwd of hij inderdaad beter is.Mr_Size schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:39:
Mjah, mijn ervaring is dat 'ie wel redelijk bouncte, maar is weer een tijdje geleden dat ik hem speelde, dus wellicht is dat nu wat anders. De Churchill VII en de BP zijn wel weer meer bouncy dan de Churchill I.
[...]
KT is erg leuk idd, ik heb hem al een tijdje full ops. Kom de laatste dagen wel veel in T10 potjes terecht en dan is het allemaal wat minder. Als je een keert wilt platoonen met de KT, dan ben ik altijd wel te porren. Gaan we ervoor zorgen dat je platoon WR ook hoog wordt
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik kan een andere lijn er wel bij pakken. Heb nu de duitse TD lijn en de britse medium/heavy lijn lopen dus. Maar ik ben geen speler meer die weer zo veel potjes met waardeloze tanks gaat spelen om tot de leukere tanks te komen. Dat lijkt mij te veel op werk, en werk neemt al zo veel vrije tijd in beslagMr_Size schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:39:
Wat let je om niet alsnog te stoppen met de Churchill lijn? Zo ver ben je nog niet, dus het is niet te laat zeg maar. Ik ben zelf wel verder gegaan met de lijn en beleef er veel plezier aan. Met de Churchill VII en de BP ben je, zeker als toptier, echt de man
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Jup is idd de tactiek die je moet gebruiken en dan speelt de hoge accuracy wel een rol natuurlijk, op bepaalde maps heb ik nu voor mij de sweet spots gevonden van waar makkelijk een halve map kan coveren (beide flanken) en hierbij nog accuraat kan snipen ook. Op die mappen doe ik dan ook vaak topdmg en zeker met de jagdpanther sta ik vrij makkelijk in top 3.solique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:42:
[...]
Daarom blijf ik altijd zo achter mogelijk rijden met de german td's.
Laat anderen de shells vangen of de aandacht trekken en dan zelf damage dealen.
't is te doen als bottom tier idd, maar heb toch vaak wel wat meer moeite om in een heavy tank bottom te zijn dan in een TD. Met de JP II en de T28 Prot. vind ik het totaal niet erg om in T10 te komen, schade doe ik toch welSeraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:06:
Koel! Ik zal mezelf weer eens aanmelden op het tweakers kanaal ingame, dan zien of er platoons in zitten (KT of andere tanks).
Als je met KT in een tier 10 game zit, is er idd wel een heel andere dynamiek. Maar goed dat is meestal als je top / bottom tier bent. Ik moet zeggen dat ik het met KT niet eens zo heel vervelend vind om bottom tier te zijn (mits er geen arty in het potje zit); dan kun je met goed fatsoen op de 2e linie blijven snipen.
Als je top tier bent, voel ik me soms verplicht om toch helemaal de frontlinie op te zoeken, en dan kun je toch in situaties komen waar de KT nou niet direct voor is ontworpen. Zoals laatst: encounter malinovka met 3 tier 8's aan beide zijdes als top tier. Helaas vond één van onze t8's het nodig om het middenveld te bewaken, waardoor ik samen met een (dieprood gekleurde) IS-3 de heuvel op mocht.
Ik kwam daar al snel in mn uppie tegenover een IS-3 en IS-6 te staan die zich achter de molen op de heuvel verscholen (en nog wat meer verderop, maar die werden bezig gehouden door mijn teamgenoten en die IS-3). In principe niet het meest gunstige scenario voor een KT. Wat wel mooi was, was dat ik mijn LFP kon beschermen door glooïngen in het terrein, en door te anglen kon ik de meeste schoten bouncen. Uiteindelijk kwamen mn teammaten ook naar voren en hebben we de heuvel opgeruimd, en van daaruit het enemy team kansloos afgeslacht.
Ik zit zelf ook op de Duitse TD lijn, en tot de JP2 vond ik het wel leuk. Maar nu zit ik op de JagdTiger en valt het me wel wat tegen. Vanaf de JP2 is de camo factor echt slecht (en de JP2 is nog wel redelijk mobiel, maar de JT dus niet). In je JT wordt je dus erg snel ontdekt en dan is het lastig om te verplaatsen vanwege de sloomheid van de JT. Ik denk dat de russische lijn daarin veel beter is, de 704 en de 268 hebben veel betere camo values en zijn veel mobieler. Ik denk dat ik die lijn ga doen omdat dat beter bij mijn speelstijl past. Dus als je voorkeur hebt voor snipen vanuit een hidden positie, dan kun je beter niet met de Duitse TD lijn verder gaan....Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
Ik zit er trouwens aan te denken om nadat ik mijn e75 volledig heb unlocked voor een TD line te gaan.
Momenteel heb ik van de german tank line de JP2 en de Ferdinand beiden unlocked maar nog niet gekocht. Ik weet niet of ik zin heb om met td line van de germans verder te gaan. Van wat ik meemaak in games zijn er td lines die veel beter presteren, bijvoorbeeld de Amerikaanse of de franse TD line.
Iemand een tip voor een echt sterke td line?
People as things, that’s where it starts.
Omdat ik veel positieve verhalen over de hellcat hoorde en ook vaak goede scores van hellcats zie was ik ook wel nieuwsgierig. Ik ben ook begonnen aan die lijn en ben nu bij de T49 (volgens velen ook een leuke goede TD). Waarschijnlijk ben ik te gewend om juist TD's zonder turret te spelen, want tot nu toe kan ik er nog niet aan wennen. En ik kan me heel goed voorstellen dat jij juist het omgekeerde hebt en juist een turret een voordeel vindt. Wellicht heb je wat tips voor me om succesvol en met plezier met de T49 (en hellcat) te spelen?Bokkie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:46:
Mijn favoriete TD is toch wel de hellcat, ondanks dat ik o pweg ben naar de turret van de T25/2 speeld de hellcat gewoon heerlijk, goede camo, snel, lekkere gun en over het algemeen wel goede matchmaking.
Met de duitse TD lijn zit ik pas op de Stug, en de Russen ben ik bij de 85B maar ik vind de turret zo heerlijk dat ik graag de mindere armor voor lief neem.
Ben de KT hard aan het grinden dus een platoon gaat zeker goed uitkomen.themaxter schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:06:
Hoor ik daar KT platoon?
Is mijn meest gespeelde tank, dus als iemand zin heeft, geef maar een gil op het ingame channel
Net ff flink wat equipment ingeslagen voor wat tanks die ik bijna heb geresearched (dat laaste moet trouwens ook wel snel gaan met die 5x xp)
Opzich is WoT toch best redelijk te tweaken. Heb het ooit laten lopen op een onboard amd van nu 5 jaar geleden. Ok liep niet geweldig (gemiddeld 15-20 maar wel af en toe diashow drops) maar was net speelbaar. (Was gelukkig maar heel tijdelijk:))VasZaitsev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:50:
Het blijft zo klote dat op welke instellingen ik ook draai ik een diashow blijf houden. Alles op medium geeft dezelfde problemen op alles op ultra...
Speelt ronduit ruk...
Klinkt als een probleem met je systeem/software. Zo zwaar is het spel niet.VasZaitsev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:50:
Het blijft zo klote dat op welke instellingen ik ook draai ik een diashow blijf houden. Alles op medium geeft dezelfde problemen op alles op ultra...
Speelt ronduit ruk...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik draai op 1280X1024 [dus al een knap lage resolutie]yrosma schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:57:
[...]
Opzich is WoT toch best redelijk te tweaken. Heb het ooit laten lopen op een onboard amd van nu 5 jaar geleden. Ok liep niet geweldig (gemiddeld 15-20 maar wel af en toe diashow drops) maar was net speelbaar. (Was gelukkig maar heel tijdelijk:))
Maar waar speel je op?
En mocht settings niet veel uithalen kun je altijd eens proberen je resolutie naar beneden te halen. Wordt er niet mooier op maar misschien dat dat dan helpt.
[ Voor 15% gewijzigd door RobinHood op 22-08-2013 16:02 ]
Verwijderd
Ben eens benieuwd wat dat gaat geven dan want ik spreek natuurlijk vanuit lagere tier standpunt en dat zou dus wel eens kunnen veranderen. Langs de andere kant ik speel alle Td lijnen toch dus er zal altijd wel iets zijn dat ik leuk zal vinden.blonderulez schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
Ik zit zelf ook op de Duitse TD lijn, en tot de JP2 vond ik het wel leuk. Maar nu zit ik op de JagdTiger en valt het me wel wat tegen. Vanaf de JP2 is de camo factor echt slecht (en de JP2 is nog wel redelijk mobiel, maar de JT dus niet). In je JT wordt je dus erg snel ontdekt en dan is het lastig om te verplaatsen vanwege de sloomheid van de JT. Ik denk dat de russische lijn daarin veel beter is, de 704 en de 268 hebben veel betere camo values en zijn veel mobieler. Ik denk dat ik die lijn ga doen omdat dat beter bij mijn speelstijl past. Dus als je voorkeur hebt voor snipen vanuit een hidden positie, dan kun je beter niet met de Duitse TD lijn verder gaan....
naar verluidt de verandering bij de Duitsers...Tiger
- 88mm L/71: ROF increased from 6,98 to 8,96
- 88mm L/71: aimtime reduced from 2,9 to 2,7
- removed the HL234 and HL230P45 engines
- increased the second turret hitpoints by 50hp
Tiger II
- increased the stock turret hitpoints by 50hp
- repoved the HL234 and HL230P45 engines
VK 45.02 (P) Ausf. B
- frontal and side armor increased to 200/120/120mm
- increased the turnrate of second suspension to 30 deg/s
- increased the turnrate of second turret to 26 deg/s
Tijdje niet meer gespeeld met KT (zie ook mijn vorige post laatste post vorige pagina), nu weer net een potje en ging verassend goedsolique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:56:
[...]
Ben de KT hard aan het grinden dus een platoon gaat zeker goed uitkomen.
Zal eens een gil geven.
Is eigenlijk toch wel een fijne tank.Victory!
Map: Mountain Pass
Date: donderdag 22 augustus 2013 15:09:50
Vehicle: Pz.Kpfw. Tiger II
Exp: 5.865 (x5) + Credits: 53.925
Achievements: : Sniper
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik speel hem eigenlijk als een medium tank denk ik.blonderulez schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:53:
[...]
Omdat ik veel positieve verhalen over de hellcat hoorde en ook vaak goede scores van hellcats zie was ik ook wel nieuwsgierig. Ik ben ook begonnen aan die lijn en ben nu bij de T49 (volgens velen ook een leuke goede TD). Waarschijnlijk ben ik te gewend om juist TD's zonder turret te spelen, want tot nu toe kan ik er nog niet aan wennen. En ik kan me heel goed voorstellen dat jij juist het omgekeerde hebt en juist een turret een voordeel vindt. Wellicht heb je wat tips voor me om succesvol en met plezier met de T49 (en hellcat) te spelen?
Systeem zou op zich genoeg moeten zijn om WoT normaal te kunnen draaien.VasZaitsev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:59:
[...]
Ik draai op 1280X1024 [dus al een knap lage resolutie]
Met een:
AMD 1100T niet overgeclockt
AMD HD5870 overclocked
8 gig geheugen.
Alle andere spellen draaien soepel, zoals bijv. Ghost Recon Future Soldier, maar, WOT draait gemiddeld 20fps...
[ Voor 12% gewijzigd door yrosma op 22-08-2013 16:09 ]
Zit nu solo op 61% winrate dus het gaat ook wel goed, maar platoon spelen maakt het vaak nog zoveel fijner.thijsco19 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:03:
[...]
Tijdje niet meer gespeeld met KT (zie ook mijn vorige post laatste post vorige pagina), nu weer net een potje en ging verassend goed
Is eigenlijk toch wel een fijne tank.
Naar ik hoorde gaat dit een speed nerf voor de tiger H inhouden.SehudeKoza schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:02:
[...]
naar verluidt de verandering bij de Duitsers...
AA uit enzo al geprobeerd, helpt echt niet. Zorgt dus alleen vor hogere max fps, maar de drops blijven gewoon.yrosma schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:06:
[...]
Systeem zou op zich genoeg moeten zijn om WoT normaal te kunnen draaien.
Drivers enzo al gechecked? (waarschijnlijk wel maarja moet het vragen
Je kunt eens proberen om gewoon naar 1024x768 te gaan. En echt alles laag zetten. Geen AA enzo en kijken hoe hij dan loopt.
Ander iets. Heb je andere dingen ernaast lopen? Zoja alles sluiten en alleen WoT draaien. Kijken of het verschil maakt. Heb wel eens iets gelezen dat flash soms dwars zit als je een browser open hebt staan die flash gebruikt. Aangezien WoT ook flash gebruikt schijnt dit elkaar wel eens te bijten in performance.
Voor de zekerheid ook even je processen checken of die misschien nog wat veel resources claimen.
Temps checken, misschien wordt ergens om wat voor reden iets te heet en clockt hij terug dus ook clocks checken.
Meeste zal het wel niet zijn maar gewoon om dingen uit te sluiten.
Zag dat je het ook had over drops. Enige constante factor in wanneer deze komen? Bijvoorbeeld wanneer er ingezoomed is. Of wanneer er wat ontploft ofzo?
Bedenk me nog iets. Audio instellingen checken en misschien eventueel wat lager zetten. Schijnt soms ook te kunnen helpen (in heel specifieke gevallen dus verwacht er niet veel van maarja je weet maar nooit)
Verwijderd
Klopt als een bus heb ik deze morgen kunnen merken toen de goden van de MM mij gunstig gezind waren.Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:07:
[...]
Naar ik hoorde gaat dit een speed nerf voor de tiger H inhouden.
Leuk die ROF buff maar een speed nerf maakt een toch al moeilijke tank nog moeilijker om goed mee te presteren.
Alles en iedereen knalt dwars door je heen in de Tiger dus de snelheid en mobiliteit is essentieel op deze tank.
Verwijderd
Das bizar gedrag om het minste te zeggen, mss deze link eens gebruiken is wel voor Team fortress maar staan algemene checks en aanbevelingen in : http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Fps_problemsVasZaitsev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
AA uit enzo al geprobeerd, helpt echt niet. Zorgt dus alleen vor hogere max fps, maar de drops blijven gewoon.
Alles ernaast uitzetten helpt niet.
Temps kunnen lager, maar wordt even warm bij andere games en die lopen wel soepel.
fps drops zijn ongeveer elke 2 of 3 seconde. Dus, 2 seconden vrolijk 50fps, daarna 20, daarna weer 45 daarna 18 daarna 60 daarna 15. V-sync heeft ook geen nut.
Ik denk dat mijn probleem met de T49 juist zit dat ik hem (onbewust) vergelijk met een medium tank. Die turret draait zo langzaam dat ik daar vaak door in de problemen kom. Ik dwing mezelf altijd om achteraf te gaan snipen en dan is de turret wel handig omdat je niet je hele tank hoeft te draaien, maar zodra ik in situaties kom waarbij ik verder naar voren ga, gaat het vaak mis.Bokkie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:04:
[...]
Ik speel hem eigenlijk als een medium tank denk ik.
Ik maak voornamelijk gebruik an de snelheid om snel op een snipeshot te komen, juist door de turret kan je lekker positioneren voor de herpositionering, afhankelijk van de map.
Denk dat je over het algemeen wel minder firepower hebt dan andere TD's maar die snelheid is zo lekker en gewoon on the run nog schoten kunnen lossen
[ Voor 58% gewijzigd door Seraphin op 22-08-2013 16:26 ]
met de T49 en hellcat moet je shoot en scoot toepassen.. dat deden ze in WW2 ook, dus op een plek verstoppen, 2x knallen en weg racen naar een andere locatie.. (tenzij je niet gespot bent en lekker kan door blijven knallen).blonderulez schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:23:
[...]
Ik denk dat mijn probleem met de T49 juist zit dat ik hem (onbewust) vergelijk met een medium tank. Die turret draait zo langzaam dat ik daar vaak door in de problemen kom. Ik dwing mezelf altijd om achteraf te gaan snipen en dan is de turret wel handig omdat je niet je hele tank hoeft te draaien, maar zodra ik in situaties kom waarbij ik verder naar voren ga, gaat het vaak mis.
alles kan in dit spel.Seraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:24:
Hum, maar wat komt er voor de KT dan voor die verwijderde motoren in de plaats? Kan toch niet zo zijn dat je met de Tier 7 motor blijft zitten?
Heb je al geprobeerd om WoT op 1 core te forceren? Ik had ook een diashow op mijn laptop waar een Intel i5 inzat, maar door het forceren op 1 core weer goede fps.VasZaitsev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
AA uit enzo al geprobeerd, helpt echt niet. Zorgt dus alleen vor hogere max fps, maar de drops blijven gewoon.
Alles ernaast uitzetten helpt niet.
Temps kunnen lager, maar wordt even warm bij andere games en die lopen wel soepel.
fps drops zijn ongeveer elke 2 of 3 seconde. Dus, 2 seconden vrolijk 50fps, daarna 20, daarna weer 45 daarna 18 daarna 60 daarna 15. V-sync heeft ook geen nut.
Geen idee volgensmij komt de historische motor ervoor in de plaats en die is minder krachtig.Seraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:24:
Hum, maar wat komt er voor de KT dan voor die verwijderde motoren in de plaats? Kan toch niet zo zijn dat je met de Tier 7 motor blijft zitten?
[edit]
offtopic:
Soms bekruipt me bij WOT bij de Duitse tanks een beetje het gevoel dat ik in Vanilla-wow op mn druid main had: "the game hates us precious, yes it does!", (en bij iedere minimale buff die je dan toegeworpen krijgt door de devvers, krijg je de hele community over je heen). Nou ja, gelukkig is het makkelijk op te lossen; met de IS-3 doorgrinden naar IS-7
Interessant, 183 CW battles gespeeld waarvan 75%+ gewonnen en daarvan zal toch wel 33-50% geleid zijn door mezelf. TC is nog mooier, 2260 battles waarvan 78% gewonnen en zo'n 80% zal door mij geleid zijnfilipy23 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:25:
Interesting. WoT api laat gescheiden stats zien voor company, en cw. Kwestie van tijd voordat de stat websites dat netjes gaan splitsen.
Voor de geinteresseerden:
http://api.worldoftanks.e...83d489c8cef73&account_id=
account id kun je opzoeken door even op jezelf te searchen op het WoT-website.
Dit krijg ik terug (data geformat met een JSON formatter en troep weggegooid)
Blijkbaar welMr_Size schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:03:
[...]
Je had ook met mij moeten platoonen pannenkoek
Ik heb zelf Vents, rammer en Vstab.DivineNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:42:
Wat voor equipment zou ik op mijn E-100 zetten? Nu het toch 50% korting is moet ik hier maar eens gebruik van maken he
Ik gok dat je een nieuw maximum exp hebt behaald op je T-44gotfurrr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:00:
Net wel een lekkere game gehad in mn t44, als ik bij match report echter bij experience kijk staat er:
Received (Maximum), wat betekent dit precies? (ik zie dit vaker maar met verschillende waardes)
Ik snap het hele punt van historic accuracy eigenlijk niet. Ieder computerspel, en bij uitstek PVP games (of dat nou een shooter is of strategie) dient gebalanceerd te zijn, anders is het een slecht spel. Elke tank die ooit is bedacht, is bedacht door mensen die de opdracht kregen het gevecht zo oneerlijk mogelijk te laten verlopen: slaughter the other guy!Rixos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:29:
[...]
Geen idee volgensmij komt de historische motor ervoor in de plaats en die is minder krachtig.
Ik snap overigens niet waarom er zo'n punt van wordt gemaakt om de motor te vervangen omdat ie niet bestaan heeft. Er zijn wel meer tanks die onderdelen hebben die nooit bestaan hebben, een groot gedeelte van de tanks heeft zelfs niet eens bestaan (alleen op papier).
Ergens vind ik het wel oke dat ze het historisch accuraat willen maken, maar begin dan niet bij een tank die al door velen wordt gezien als de slechste tier7 heavy.
Ik heb niet het idee dat de statistieken van het clan-gebeuren kloppen. Als ik kijk bij de mijne, zou ik maar 11 clanwars gespeeld hebben...psychoclown schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:42:
[...]
Interessant, 183 CW battles gespeeld waarvan 75%+ gewonnen en daarvan zal toch wel 33-50% geleid zijn door mezelf. TC is nog mooier, 2260 battles waarvan 78% gewonnen en zo'n 80% zal door mij geleid zijn
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb er heel veel ervaring mee. Als je de tank als 2e lijns sniper gebruikt, kun je er lekker mee spelen. Hij heeft goede penetratie, waar je ook tier 10's mee kan lastig vallen. Hull armor is niks, net zoals de snelheid. Speel 'm op zijn goede punten, snipen dus. Tot nu toe is het nog steeds mijn favoriete premium tank.atticus182 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:23:
Hmm best een leuke aanbieding in de giftshop nu:
The Lion of Cologne
Löwe (German Tier VIII Heavy Tank)
Garage Slot
Improved Ventilation Class 3 (free)
Enhanced Gun Laying Drive (free)
Large Calibre Tank Rammer (free)
43.95 EUR
Iemand hier veel ervaring met de Löwe? Naast dat het een goede credit maker is, is het een leuke tank om mee te spelen? Ik merk dat ik vaak moeite heb om door de turret heen te komen, hull daarentegen is van karton
Lowe de tier 8 premiumtank die ze echt al nerfen sinds twee jaar lang. Hij is trager geworden, lomper, zijn armor dingt niks meer. Het is eigenlijk een superheavy papertank. De gun is wel nog steeds niet slecht en zijn turret durft wel eens bouncen.atticus182 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:23:
Hmm best een leuke aanbieding in de giftshop nu:
The Lion of Cologne
Löwe (German Tier VIII Heavy Tank)
Garage Slot
Improved Ventilation Class 3 (free)
Enhanced Gun Laying Drive (free)
Large Calibre Tank Rammer (free)
43.95 EUR
Iemand hier veel ervaring met de Löwe? Naast dat het een goede credit maker is, is het een leuke tank om mee te spelen? Ik merk dat ik vaak moeite heb om door de turret heen te komen, hull daarentegen is van karton
Verwijderd
Als je heel even wacht, dan is de testserver weer online en kun je ze zelf testen voordat je er geld insteekt op basis van advies van anderen.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:08:
Wat is dan de beste keuze voor een Tier VIII premium tank. De KV-5 of Lowe?
Verwijderd
Bedankt goed advies!Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:14:
[...]
Als je heel even wacht, dan is de testserver weer online en kun je ze zelf testen voordat je er geld insteekt op basis van advies van anderen.
Je zou niet de eerste zijn die een dure premium tank komen en er later achter komen dat 't toch niet zo'n fijne tank is
Tsja dat advies ga ik ook ter harte nemenVerwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:14:
[...]
Als je heel even wacht, dan is de testserver weer online en kun je ze zelf testen voordat je er geld insteekt op basis van advies van anderen.
Je zou niet de eerste zijn die een dure premium tank komen en er later achter komen dat 't toch niet zo'n fijne tank is
[ Voor 25% gewijzigd door p0st op 22-08-2013 18:48 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wellicht tracken ze pas sinds een tijdje (ze hielden ook altijd vol dat zulke statistieken niet getracked werd).Fest schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:03:
[...]
Ik heb niet het idee dat de statistieken van het clan-gebeuren kloppen. Als ik kijk bij de mijne, zou ik maar 11 clanwars gespeeld hebben...
Verwijderd
Mooi verhaal!Seraphin schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:52:
OMFG zojuist een E-P-I-S-C-H potje in mn T29!
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq