[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het wordt nu inderdaad wel erg veel om te onthouden :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:02

thijsco19

KTM 990 SMT

Tijd voor die 8.8 update dus :).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
die trigger happy en i see you is wel heel makkelijk te halen in een ltraktor op province :P gewoon binocs en alles aan de overkant spotten ineens. Vervolgens 2 afschieten en de rest overal maar 1 shell in rammen :D krijg je dan ook 2x die 3k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:30:
Het wordt nu inderdaad wel erg veel om te onthouden :D
Zal voor jou toch niet al te moeilijk zijn denk ik zo :P . Gewoon doen wat je altijd doet.
3000 damage doen > 3 mediums killen > zoveel mogelijk tanks raken en je hebt bijna alle missies zo volbracht. De 6 tanks van ieder land komt vanzelf wel.
Alleen de Patrol Duty en Steel Wall/Spartan missies zijn wat lastiger of hangen af van hoeveel geluk je hebt :9

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mwah steel wall/spartan is gewoon een kwestie van met een amerikaanse heavy hull down gaan staan. Die steel wall pak je dan geregeld en spartan is zelfs een beetje uit te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
/me gaat met zijn m103 hulldown staan

geen kloot van waar! :p wat heb ik een hekel aan die m103 (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ok ok pak je je T29/T32/T34 :+

Zeker met die enorme turret van die T29 hoor je vaak zat dat mensen triangel op je turret spelen 'ping, ping, ping'

[ Voor 66% gewijzigd door GoldenSample op 20-08-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

True, maar toch wil spartan zich niet altijd makkelijk vangen.

Als ik hem dan wel heb komt het niet doordat ik hull down stond met US heavy. :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Eigenlijk een wazige special... Ze motiveren me niet om naar de Gamescom te gaan zo... ;) ... Ga toch wel as vrijdag. Hoop dat ze daar nog wat goodies uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54

Seraphin

Meep?

"I see you" is wel mooi getimed, ik ben net begonnen aan mn M5 Stuart om de Amerikaanse autoloader lijn eens te beginnen. Hopelijk dat ik nu snel van die rottige M5 af ben.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:17:
"I see you" is wel mooi getimed, ik ben net begonnen aan mn M5 Stuart om de Amerikaanse autoloader lijn eens te beginnen. Hopelijk dat ik nu snel van die rottige M5 af ben.
Lol idem hier niet de meest favoriete tank, maar zal eerder liggen aan het gebrek aan scoutingskills, weet vaak niet waar ik best kan gaan staan, hoe ver ik kan gaan om passief te scouten, etc.

Wel al 2 keer met veel lol de arty van de enemy kunnen verslaan vroeg in de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
perpixel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:29:
idd 20 kills en 50k xp op een dag heb je 2 dagen premium. Tegen die tijd zul je ook nog wel je 300k silver hebben.

Maar hoe ga ik in hemelsnaam bijhouden wat ik moet doen :P dat onthoud ik toch niet allemaal....
Let wel op dat dit medium tanks moeten zijn en niet gewoon 20 kills maken en klaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is gewoon echt niet filmen hoeveel retards er spelen :/
Oke ben zelf nog maar een newbie met nog geen 2k battles achter mijn kiezen, maar kom op, in de eerste fucking 3 minuten al het halve team verrot omdat ze perse enemy killbox in willen rijden terwijl je alleen hoeft te verdedigen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
BramSd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:49:
Gisteren top tier in mijn T49...

..Op mijn normale account..
Sealclub account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Inrage schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Na iedere mindere game zoals jij beschrijft pak ik even de T49 even en schiet ik in 1 game bijna al mijn ammo op en ben ik terug moreel opgeladen voor de volgende pot :) Echt een fun tank!

Tot ik op mijn T49 dan weer een Britse AT2 tegen kom, dat is echt mijn nemesis. Valt niet te pennen, en bounced zelfs de meeste shells die ik op de zijkant afvuur, en ja ik heb de weakspots al op gezocht. Het enige wat ik kan doen is recht in z'n kont rijden en dan maar knallen en dan nog liefst met premium ammo.
Idd een fun tank, lekker spotten, daarna snipen/overblijvers opvegen en je kan supersnel relocaten. Heb nu mn hellcat unlocked, maar speel vooral nog met t49, heb daar nu een winrate van 72% mee, had zelfs bijna de Fadin medal (laatst kill maken met je laatste shell) maar de enemy had nog ~20 hp over :(

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
63 capture points, 124 XP. Speler die aan de andere kant van de map aan het hobbyen is: 221 dmg, 223 XP. Winnen is duidelijk niet het doel in WoT. :(

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Eindelijk na 143 battles mastery badge op mijn T57 heavy *O*

7,2k damage en een decap in de laatste seconde. Was eigenlijk een wanhoopsschot op een E75 waarvan ik alleen het topje van zijn commanders hatch kon zien. Soms heb je een beetje geluk nodig :P

Al met al 1917xp (premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:00:
[...]

Je hebt wel 1 gigantisch voordeel op een AT en das snelheid. Het laat het niet altijd toe maar mijn beste tacktiek is rond de TD te rijden, tegen zijn kont gaan parkeren en vooruit rijden. Op die manier kan de AT geen kant mee op. Je kan dan rustig op zijn achterkant knallen en dan liefst in zijn commander koepel.
Ten eerste wil je ten alle tijden ten minste 300m afstand op de enemy hebben in de t49, zodra je gespot bent ben je in principe dood. De situtatie die jij hier noemt is extreem zeldzaam, of alleen de AT nog als levende enemy hebben, of de rest van de tegenstanders moet geen enkele mogelijkheid hebben om de AT te helpen. Bovendien gaat een enigzins slimme AT meteen zijn kont tegen hard cover zetten, probeer hem dan maar in de kont te penetreren :>

Dit is mij veel te zeldzaam en niet de moeite waard, 4 of 5 prem shells over 350m afstand waarbij ik nooit gezien word is veel makkelijker en effectiever en hiermee bespeel je de sterke punten van de t49. De t49 is niet gemaakt om te flanken of te circelen. Hij is er om snel een goede positie te veroveren en de tegenstanders te peperen met kogels over een veilige afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ja, aangemaakt met een invite code en nog net voor de LTP werd uitgedeeld. Ik stop er geen euro in, maar probeer gewoon 'normaal' te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Temoss schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:36:
[...]

Ten eerste wil je ten alle tijden ten minste 300m afstand op de enemy hebben in de t49, zodra je gespot bent ben je in principe dood. De situtatie die jij hier noemt is extreem zeldzaam, of alleen de AT nog als levende enemy hebben, of de rest van de tegenstanders moet geen enkele mogelijkheid hebben om de AT te helpen. Bovendien gaat een enigzins slimme AT meteen zijn kont tegen hard cover zetten, probeer hem dan maar in de kont te penetreren :>

Dit is mij veel te zeldzaam en niet de moeite waard, 4 of 5 prem shells over 350m afstand waarbij ik nooit gezien word is veel makkelijker en effectiever en hiermee bespeel je de sterke punten van de t49. De t49 is niet gemaakt om te flanken of te circelen. Hij is er om snel een goede positie te veroveren en de tegenstanders te peperen met kogels over een veilige afstand.
Volledig mee eens vandaar mijn "het laat het niet altijd toe" :). Is heel situationeel en zou idd niet slim zijn als er nog 4 enemies je kunnen snipen, gaat meer op in 1 to1 situaties omdat AT's de neiging hebben om lang te blijven leven (moeilijk te snipen vanop afstand). En zelden een AT tegen een hard cover zien rijden

In het begin van de match moet je idd gaan snipen want papieren armour maar volgens verloop van de battle ga ik vaak gaan flanken op het einde van de battle en daar helpt snelheid absoluut in. Je duikt op 1 spot op jaagt een shell in hun flank en raced dan de andere kant op om dat bij een andere tank te doen.

Ooit zo een match kunnen winnen met waar ik nog over was met een arty en de enemy nog met 4-5 tanks was.

Nu idem met de hellcat heb je 2 speelstijlen, ofwel volledig voor camo en snipen/spotten gaan ofwel ga je voor het rondrijden gebruikt maken van de snelheid en ga je tanks gaan lastig vallen/ambushen. Ik heb beide al met succes zien gebruikt worden waarbij het laatste wel meer tricky is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik vroeg me al af wie stronkplayerer was ;) maar gok dat ik hem heb gevonden?

Verder heb ik gelezen dat in 8.8 ook updates aan de in-game tutorial worden doorgevoerd. Ik hoop dat ze dan ook het spotting systeem meenemen. Mijn voornaamste manier van dood gaan in mijn t49 zijn zware heavies die hem recht achter mij parkeren. Dan wordt je dus gekilled zonder dat je uberhaupt gespot wordt.

Ik snap het wel. Ik neem namelijk redelijk agressieve locaties in. Die heavies etc. denken dan "goh als hij zo ver naar voren kan. Dan zal het wel veilig zijn!" maja dat kost mij dan meestal mij mijn hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lol ook zo herkenbaar voor iedereen denk ik.

Ofwel ga ik ergens anders naartoe ofwel ga ik achter de heavy staan indien mogelijk. Ik heb er bijzonder weinig issues mee als hij schild wil spelen :-).

Idem met pushen van heavies als er een andere heavie perse voor mij wil zijn laat ik hem/haar doen, zal ik wel over die heavy schieten en mag hij rustig de shells ontvangen maar laat wel altijd toe dat ze achteruit kunnen rijden . Want heb zelf een gigantische hekel aan mensen die ervoor zorgen dat je niet meer wegkan, tegen je aan botsen als je aan het snipen bent, die je bewust duwen. Tis naturlijk wel opletten geblazen dat je geen shell in zijn koepel knalt natuurlijk :).

Maar ook mooi te gebruiken in TC bvb met KV1S waarbij je met 2 tanks samen om de hoek gaat en wisselend de ene of de andere voorop gaat om het risisco op dmg te beperken. Als je dan nog afspreekt van wie eerst vuurt en op welke tank kan je ook nog mooi de kills verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Ilikebananas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:43:
Eindelijk na 143 battles mastery badge op mijn T57 heavy *O*

7,2k damage en een decap in de laatste seconde. Was eigenlijk een wanhoopsschot op een E75 waarvan ik alleen het topje van zijn commanders hatch kon zien. Soms heb je een beetje geluk nodig :P

Al met al 1917xp (premium)
Gefeliciteerd!! even een vraag: dat je dit soort badges haalt op je tank is puur voor de fun toch? of heeft het nog invloed op je skills e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
kuwerti schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:34:
[...]

Gefeliciteerd!! even een vraag: dat je dit soort badges haalt op je tank is puur voor de fun toch? of heeft het nog invloed op je skills e.d.?
puur voor stats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ok, daar hoef ik het niet voor te doen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Ik lees net op FTR dat de nieuwe 113 en T-34-3 tanks alleen via de giftshop te koop zullen zijn! hoe flauw is dat, op die manier naaien ze de super pershing verkopers.! want ik ga waarschijnlijk de SP verkopen en dan een van die chinezen terug kopen.. maar ja zo gaat dat weer niet he.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mja probleem is dat je met een t-49 niet zo heel makkelijk over heavies heen schiet en dat die heavies gewoon op posities komen staan waar ze echt niet thuishoren...

Gisteren trouwens voor het eerst in mijn carriere blauw geworden. Ik stond mijn t69 drum te legen in een enemy rijd er links van mij een ally die gewoon rechtdoor rijd, maar ineens uit het niets naar rechts stuurt waardoor ik precies zijn cupola raak. Maja hij rijd nu dus rechts van mij. Flikt hij precies hetzelfde nog eens en stuurt ineens naar links. dus nog een shell achter in zijn koepel. Helaas was hij ondertussen wel de cap in gereden (encounter lakeville) en werd ik dus blauw(en was hij dood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Jip99 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:38:
Ik lees net op FTR dat de nieuwe 113 en T-34-3 tanks alleen via de giftshop te koop zullen zijn! hoe flauw is dat, op die manier naaien ze de super pershing verkopers.! want ik ga waarschijnlijk de SP verkopen en dan een van die chinezen terug kopen.. maar ja zo gaat dat weer niet he.. :(
Hoe zou je dat willen doen dan? Als jij de SP verkoopt krijg je credits terug, geen goud. De T-34-3 is echter een premium en zal dus met goud gekocht moeten worden. Of dat nou via de store is of ingame maakt dan niet zoveel uit...

Overigens zou ik de SP lekker houden. Het aantal credits wat je krijgt bij verkoop is altijd dramatisch laag bij Premium tanks.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ChojinZ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

Hoe zou je dat willen doen dan? Als jij de SP verkoopt krijg je credits terug, geen goud. De T-34-3 is echter een premium en zal dus met goud gekocht moeten worden. Of dat nou via de store is of ingame maakt dan niet zoveel uit...

Overigens zou ik de SP lekker houden. Het aantal credits wat je krijgt bij verkoop is altijd dramatisch laag bij Premium tanks.
nee het is al een hele tijd bekend dat je de SP kan verkopen voor goud(in 8.8) omdat hij te erg generfd/veranderd wordt.. dus je krijgt je 7200 goud terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15-09 19:34
ChojinZ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

...

Heb je *het nieuws* wel eens gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Gisteren zat ik dus lekker te sidescrapen in een city map. Ik hield 3-4 enemies tegen met mij IS-4 en dat was al echt vanaf de eerste 2minuten vanaf de match. De enemies beginnen wat meer achteruit te rijden dus ik doe dat ook zodat ik ze weer kan raken. Komt er een maus gaat precies voor me neus staan, ik kan niet naar voren rijden en dan komt hier het ergste: Hij duwt me gewoon letterlijk opzij zodat HIJ daar kan sidescrapen en ik dus niet. Ik heb hem 3x vriendelijk gevraagt of hij weg wilt nee. dus zon 70seconden later is hij dood want tjah hij reed voor mij he en ik richtte op de enemy en hij stond er dus voor maarja heb ik niet gezien.

Wat een idioot was het -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dr34m3dd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:09:
Gisteren zat ik dus lekker te sidescrapen in een city map. Ik hield 3-4 enemies tegen met mij IS-4 en dat was al echt vanaf de eerste 2minuten vanaf de match. De enemies beginnen wat meer achteruit te rijden dus ik doe dat ook zodat ik ze weer kan raken. Komt er een maus gaat precies voor me neus staan, ik kan niet naar voren rijden en dan komt hier het ergste: Hij duwt me gewoon letterlijk opzij zodat HIJ daar kan sidescrapen en ik dus niet. Ik heb hem 3x vriendelijk gevraagt of hij weg wilt nee. dus zon 70seconden later is hij dood want tjah hij reed voor mij he en ik richtte op de enemy en hij stond er dus voor maarja heb ik niet gezien.

Wat een idioot was het -.-
Dus als mensen iets doen wat je niet aanstaat, schiet je ze maar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jip99 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:05:
[...]

nee het is al een hele tijd bekend dat je de SP kan verkopen voor goud(in 8.8) omdat hij te erg generfd/veranderd wordt.. dus je krijgt je 7200 goud terug.
Ow, nu je het zegt.... Nieuws was niet blijven hangen, maar idd, je hebt gelijk... :X
User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:06:
[...]
...

Ja, ik probeer zoveel mogelijk up-to-date te blijven. Soms wil ik echter weleens dingen missen (op vakantie check ik geen nieuws) en soms vergeet ik ook weleens wat (tja, veel info he!).

Maar wat is nu precies je punt? :?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:10:
[...]
Als mensen mij blocken, aan de kant duwen en zorgen dat ik niet meer fatsoenlijk dekking heb schiet ik ze af ja. Ik heb het 3x aardijg gevraagt of hij aan de kant wil staan want ik sta hier op een goede positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
dr34m3dd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:14:
[...]

Als mensen mij blocken, aan de kant duwen en zorgen dat ik niet meer fatsoenlijk dekking heb schiet ik ze af ja. Ik heb het 3x aardijg gevraagt of hij aan de kant wil staan want ik sta hier op een goede positie.
Ja heel irritant als ze voor je gaan staan. Helaas is teamkillen/"pushing out an ally" een "suspendable offence"

Wat ik vaak merk in de potjes die ik speel is :

"everybody is a f*cking hero" <-- ikke ikke en de rest ga ik niet helpen
Vaak zie ik scouts die achterblijven bij de heavy tanks...
"GO TO THE HILL OR WE LOSE"
aanvallen terwijl we moeten verdedigen...
AFK tanks

Vind het nog steeds wel een leuk spelletje alleen als ik me ga ergeren stop ik er direct mee

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik doe hetzelfde met zulke eikels.

Heb ook wel eens een slechte bui en als dan een tank bij het wegrijden mij continu in de weg zit of rijdt keihard tegen mij aan terwijl ik een normale route rijdt, detrack ik ze gewoon. Sommige vinden dat reden om me dan maar af te schieten, ik vind het best :) Ik weet het, je frustratie zo afreageren is niet goed, maar soms best lekker :P

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Teamkillen/teamdamage doe je gewoon niet! Het is tegen de de regels en verziekt op de lange duur meer dan dat het voor jou op korte termijn "oplost" Als iemand jou blockt dan kun je daar gewoon een ticket voor aanmaken, hij krijgt een ban, geregeld! Beter dan eigen rechter spelen...
Quadradial schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:19:
Helaas is teamkillen/"pushing out an ally" een "suspendable offence"
Op het moment dat dat geen "suspendable offence" is wordt het een aardige chaos gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Eergisteren ook begonnen met dit spelletje. Ik dacht eigenlijk "ik begin gewoon en zie wel wat er van komt", maar je moet nondeknetters behoorlijk inlezen in de opties van het spel wil je er een beetje uitkomen zeg :+.

Tot nu toe een potje of 20 gespeeld, waarin de ene beduidend beter ging dan de andere. Vind het wel een ontzettend tof spel. Van de week maar eens wat gaming-time opofferen om verschillende sites te zoeken die me duidelijk kunnen maken hoe het een en ander precies werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
lolgast schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:41:
Tot nu toe een potje of 20 gespeeld, waarin de ene beduidend beter ging dan de andere. Vind het wel een ontzettend tof spel. Van de week maar eens wat gaming-time opofferen om verschillende sites te zoeken die me duidelijk kunnen maken hoe het een en ander precies werkt :P
Zoals... de topicstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Er is eerlijk gezegd nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet al mijn 5 reports heb gebruikt (kom eigenlijk tekort :X ) en de enige waar ik ze voor gebruik zijn idle/bot, teamdamage en pushing out ally.

Echt niet normaal, en dan tel ik het aantal keer dat ik geblokt wordt zodat ik niet meer achteruit kan rijden niet eens mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Die neem ik ook mee ja }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:06:
[...]
...

User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:10:
[...]
En tot zover de altijd gewaardeerde en zeer informatieve bijdrage van User....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ChojinZ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:52:
[...]

[...]

[...]

En tot zover de altijd gewaardeerde en zeer informatieve bijdrage van User....
Right en dit is lekker constructief, iets van pot ... zwart ... ketel. I dont know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zucht.....laten we ingame frustraties ook even ingame.........User is zoals hij is...kort en bondig.
Haak daar niet op in anders hebben we zometeen weer 2 pages vol die Psycho weer moet editten terwijl hij jullie eigenlijk moet voorzien van streams.

[ Voor 46% gewijzigd door ShockWave op 21-08-2013 11:09 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Top dat andere mensen al voor me inspringen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Loop al wat langer mee in dit forum.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 21-08-2013 11:11 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:08:
als dat geen echte liefde is :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:10:
Loop al wat langer mee in dit forum.. ;)
En je kent me ook al langer dan vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
User schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:08:
/offtopic
Beetje jammer dat andere mensen dat moeten doen :'(

/ontopic
Bokkie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:44:
Er is eerlijk gezegd nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet al mijn 5 reports heb gebruikt (kom eigenlijk tekort :X ) en de enige waar ik ze voor gebruik zijn idle/bot, teamdamage en pushing out ally.

Echt niet normaal, en dan tel ik het aantal keer dat ik geblokt wordt zodat ik niet meer achteruit kan rijden niet eens mee :/
Doen ze daar wat mee dan? Ik dacht dat ze alleen echt naar de Tickets keken die je kan aanmaken op wargaming/worldoftanks.eu

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was ook al weer te lang te gezellig hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Quadradial schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Doen ze daar wat mee dan? Ik dacht dat ze alleen echt naar de Tickets keken die je kan aanmaken op wargaming/worldoftanks.eu
Geen idee, het zit erin dus ik gebruik het, ticket aanmaken via site is mij teveel moeite eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Quadradial schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

De ingame tickets is gebonden aan het automatische ban systeem. Krijgt iemand teveel tickets van verschillende users in x dagen voor vergrijp x (dat bepaald de ernst/lengte ban) dan zal hij automatisch gebanned worden. Tickets naar de support zullen enkel serieus bekeken worden als het gaat om grote vergrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak in het vervolg een TR voor dit soort zaken :)

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 21-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

De ingame tickets is gebonden aan het automatische ban systeem. Krijgt iemand teveel tickets van verschillende users in x dagen voor vergrijp x (dat bepaald de ernst/lengte ban) dan zal hij automatisch gebanned worden. Tickets naar de support zullen enkel serieus bekeken worden als het gaat om grote vergrijpen.
Kortom je kan dus onterecht gebanned worden als een grotere groep spelers dit bij een en dezelfde persoon gaan doen zonder dat er sprake is van een vergrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Kortom je kan dus onterecht gebanned worden als een grotere groep spelers dit bij een en dezelfde persoon gaan doen zonder dat er sprake is van een vergrijp.
Als ik me niet vergis bekijken ze handmatig alle accounts die geflagged worden door het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Iemand 5x voor hetzelfde reporten zal ook niet werken, daarnaast moet je iemand ingame of after battle zijn tegengekomen om te kunnen reporten. Daarnaast doen ze volgens mij ook wat User al aankaart. Lijkt me redelijk dichtgetimmerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ja en nee. Voor de optiek waarvoor ze hebben gekozen vind ik het wel redelijk dichtgetimmerd.
Maar vind het raar vinden dat wanneer een speler (veel) tijd stopt in het aanmaken van een ticket, replay upload en bijsluit en eventueel screenshots bij sluit van een nare medespeler dat ze niks nada noppes mee doen.
WG zou zich moeten inzetten volgens mij voor het gebruiksvriendelijk houden van het spel. Maar daar willen ze niet al te veel/niks in investeren.
Het beantwoorden van een ticket dat je er niks mee doet kost ook tijd. Neem dan 30 seconden extra de tijd en bekijk het bewijs en ban de speler. Dan heb je de tijd nog ergens zinnigs aan besteed.

vanavond maar eens verder alvast credits farmen in de type59/su122-44/E-25.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:23:
[mbr]Maak in het vervolg een TR voor dit soort zaken :)[/]
Echt niet. Doe het lekker zelf. Ik ben weg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren met mijn T95 in een tier 10 pot aardig kunnen knallen

6100 damage, 4 kills

Geen grandioze xp ofzo, maar gewoon lekker potje om te knallen :) T95 en ik zijn nog steeds goede vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

dr34m3dd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:14:
[...]

Als jij dan gewoon een ticket had gestuurd met replay + eventuele screenie's dan had je een kans dat hij een ban krijgt. Nu riskeer jij een ban doordat jij hem afgeknald hebt.

Trouwens heb je (veel) schade opgelopen door zijn actie? Zoniet, loop dan alsjeblieft niet zo te klagen. Zoja, had je met een ticket een redelijke grote kans dat hij een ban kreeg.
"Pushing out an ally" word geloof ik redelijk streng aangepakt.

@Dynosu. Vind je hem niet ontiegelijk sloom? Was wel paar slome heavy's gewend maar eerste keer met de T95 op de testserver had ik hem zowat gelijk weer verkocht. Sloom ding :P.

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 21-08-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

thijsco19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:49:
[...]

@Dynosu. Vind je hem niet ontiegelijk sloom? Was wel paar slome heavy's gewend maar eerste keer met de T95 op de testserver had ik hem zowat gelijk weer verkocht. Sloom ding :P.
Ja ik vind em sloom, maar ik heb daar geen last van. Snelle tanks betekend voor mij alleen maar sneller problemen :P En de goede gun en armor maken dit voor mij goed. En vraag maar aan clanmates van me, dynosu moet niet op snelle tanks spelen, maar op trage tanks met een big fucking gun erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Dynosu had die t95 moeten spelen toen het nog World of Arty was. Dan had hij er vast een andere mening over gehad ;)

langzaam valt wel mee, hoewel een schildpad hem wel inhaalt :p

Maar armour en gun maken veel goed en kan me voorstellen dat nu met minder arty je veel meer kan uithalen. al moet je goed bedenken welke kant je van de map pakt, want er is no turning back :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mwoah, arty kan me nog steeds hard te grazen nemen hoor. Maar vind em nu goed speelbaar :)

Maar wat je zegt is zeker waar. De keuze die je maakt aan het begin van het potje heeft impact op de rest van het potje. Je kan niet even naar de andere kant rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
t95 does not like arty. Maar waar je "vroeger" nog minimaal 3 arty per kant had, is het nu wel een verademing om er slechts 1 of geen te hebben. Slechts uitzonderlijk zijn het er meer.

Maar weet nog goed dat die gun destijds meesterlijk was (in de tijd dat de E3 er nog niet was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Speel de T95 ook met de super heavy spall liner. Dus zelfs als er arty is heb ik er minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Aub weer ontopic graag, de totale offtopic posts getrashed
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:31:
[...]

Echt niet. Doe het lekker zelf. Ik ben weg hier.
Juist.. 8)7
dynosu schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:11:
Speel de T95 ook met de super heavy spall liner. Dus zelfs als er arty is heb ik er minder last van.
Ik heb die super heavy spall liner op mijn Maus zitten, Normale spall liner werkte altijd wel prima maar de Maus is echt niet meer van deze tijd dat ik hem nooit meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja T95 is niet echt meer van deze tijd wellicht, echter tis een nodige stap richting de E3 he :)

En ik zal mijn T110 collectie toch compleet moeten maken.

En de maus heeft nog steeds nut, bruggen/doorgangen blokkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat heeft in randoms geen zin, heb je zelf een prut pot en weet je team het nog harder te verliezen.
Nee dankje, ik speel wel tanks die enige mobiliteit / voldoende armor (mits ze geen mobiliteit hebben) om dan de potjes te dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

I know kyozu, was ook meer een geintje. Maar ik vind trage tanks echt niet erg. En de t95 en ik zijn daarom ook prima vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voordeel van de T95 is gewoon dat ook voor veel tier 8jes met gold de zijkanten best bouncy zijn. Met de Maus heb je dat niet omdat die ook nog erg hoog is. Laat er eentje zijn zijkant zien dan is die ook met mijn tier 8jes de sjaak :) Best jammer want ik vond de Maus altijd wel erg leuk maar heel viable is die op het moment niet (vroeger kwamen tier 8's er niet doorheen en tier 9s hadden er moeite mee :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja t95 heeft nog wat voordelen.

Ding is traag zat, dus RR en ik kan een biertje pakken. Tegen de tijd dat ik terug ben is de tank waar ik em hebben wil.

En als je in platoon zit, kan je platoon de t95 als mobiele cover gebruiken en kan dus een heel erg nuttige taak voor je platoon verzorgen. Heb dit al menigmaal succesvol gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
hulldown achter of naast een t95 is inderdaad wel handig, jammer dat die dingen zo traag zijn dat je er bijna nooit effectief gebruik van kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
't wordt een lange middag vrees ik: nu 2 potjes met de Tiger II gespeeld en ik bounce het ene na het andere schot... in zijkanten van IS3's etc. Erg frustrerend. Maandag totaal geen last van gehad en nu binnen een paar potjes al gigantisch veel bullshit bounces.. echt wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:46:
Voordeel van de T95 is gewoon dat ook voor veel tier 8jes met gold de zijkanten best bouncy zijn. Met de Maus heb je dat niet omdat die ook nog erg hoog is. Laat er eentje zijn zijkant zien dan is die ook met mijn tier 8jes de sjaak :) Best jammer want ik vond de Maus altijd wel erg leuk maar heel viable is die op het moment niet (vroeger kwamen tier 8's er niet doorheen en tier 9s hadden er moeite mee :P).
Persoonlijk vind ik dat indien je tanks bij elkaar in een spel stopt een tier 8 dan weliswaar met moeite een t10 moet kunnen penetreren (zonder goud) en dan niet alleen van achteren een T9 het op wat meer plekken zou moeten kunnen en een T10 het eigenlijk altijd zou moeten kunnen doen. Indien je dat niet doet ga je spelers verliezen merk dat ik sinds de goudkoorts eigenlijk nog maar heel weinig speel, uitzonderingen zijn denk ik de specifieke scouts.

Zie nu te vaak potten waar ik met een Tier 7 of 8 bottom tier ben en eigenlijk weinig kan uitrichten. De gouddiscussie hebben we al gehad en daarin verschillen we gewoon van mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:25

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

dynosu schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:47:
Mja t95 heeft nog wat voordelen.

Ding is traag zat, dus RR en ik kan een biertje pakken. Tegen de tijd dat ik terug ben is de tank waar ik em hebben wil.

En als je in platoon zit, kan je platoon de t95 als mobiele cover gebruiken en kan dus een heel erg nuttige taak voor je platoon verzorgen. Heb dit al menigmaal succesvol gebruikt.
T95 heb ik vaak achter gestaan met mijn JP E100. Geeft leuke verrassingsmomentjes. Hallo, -1900 hp, tot ziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:57:
[...]

Persoonlijk vind ik dat indien je tanks bij elkaar in een spel stopt een tier 8 dan weliswaar met moeite een t10 moet kunnen penetreren (zonder goud) en dan niet alleen van achteren een T9 het op wat meer plekken zou moeten kunnen en een T10 het eigenlijk altijd zou moeten kunnen doen. Indien je dat niet doet ga je spelers verliezen merk dat ik sinds de goudkoorts eigenlijk nog maar heel weinig speel, uitzonderingen zijn denk ik de specifieke scouts.

Zie nu te vaak potten waar ik met een Tier 7 of 8 bottom tier ben en eigenlijk weinig kan uitrichten. De gouddiscussie hebben we al gehad en daarin verschillen we gewoon van mening.
Als ik het zo lees wil je eigenlijk T8 only games, T9 only games en T10 only games.
In ieder geval over gold ammo, don't fight the system, play it... Koop gewoon een paar gold shells voor credits en get it over with. Als je ze goed gebruikt dan maak je nog steeds winst. Als je gold only schiet, tja dan kan het wel eens serieus tegen vallen. En zelfs dan doet een T10 veel meer schade en kan die ook veel meer schade pakken dan een T8-9 dus blijft het toch fair op een of andere manier.

Zelf schiet ik zelden gold maar heb er wel altijd bij. Als mensen dan beginnen roepen gold noob en je bent normal aan het schieten dan is het dubbel fun :)

Het blijft ook een team game hé, als is daar in randoms niet altijd veel van te merken. Meerdere low tiers die samenwerken om te flanken kunnen even belapend zijn als een hogere tier die gewoon rechttoe rechtaan shells kan pompen.

Anyway, nog 2uur op het werk en dan kan ik weer Commander spelen !!! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 21-08-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:59:
[...]

T95 heb ik vaak achter gestaan met mijn JP E100. Geeft leuke verrassingsmomentjes. Hallo, -1900 hp, tot ziens.
Dat heb ik ook weleens gedaan, had toen 2 jps bij me. E100 komt om de hoek, b00m dood. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik snap wel wat hij bedoelt, je komt soms in potjes terecht waarbij je tegenstanders compleet geen damage kunt doen, je bent dan 9 van de 10 keer compleet nutteloos.

Als Wargaming het zo zou maken dat als je via de MM bij elkaar in de poule zit dat je in ieder geval damage kunt doen (misschien zelfs maar 25% van normaal) zodat je je niet compleet nutteloos voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:07:
[...]

Als ik het zo lees wil je eigenlijk T8 only games, T9 only games en T10 only games.
In ieder geval over gold ammo, don't fight the system, play it... Koop gewoon een paar gold shells voor credits en get it over with. Als je ze goed gebruikt dan maak je nog steeds winst. Als je gold only schiet, tja dan kan het wel eens serieus tegen vallen. En zelfs dan doet een T10 veel meer schade en kan die ook veel meer schade pakken dan een T8-9 dus blijft het toch fair op een of andere manier.

Zelf schiet ik zelden gold maar heb er wel altijd bij. Als mensen dan beginnen roepen gold noob en je bent normal aan het schieten dan is het dubbel fun :)

Het blijft ook een team game hé, als is daar in randoms niet altijd veel van te merken. Meerdere low tiers die samenwerken om te flanken kunnen even belapend zijn als een hogere tier die gewoon rechttoe rechtaan shells kan pompen.

Anyway, nog 2uur op het werk en dan kan ik weer Commander spelen !!! 8)
Nee dat bedoel ik niet! Wat ik bedoel is dat een T8 op de weakspots een kans moet hebben zonder goud ook front een t9 meerdere plekken moet kunnen penetreren en een T10 het onder de juiste omstandigheden (lees niet geangeled) altijd er doorheen zou moeten komen. Dus niet alleen maar één tier in een battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
vandaag de 1100 WN7 en 52% WR aangetikt, nu snel door naar 1200 en 53% :)

edit: helemaal groen/blauw
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/RickBu/signature.png

[ Voor 40% gewijzigd door SehudeKoza op 21-08-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

SehudeKoza schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:29:
vandaag de 1100 WN7 en 52% WR aangetikt, nu snel door naar 1200 en 53% :)
Grappig, jouw stats lijken wel heel erg op de mijne :)

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/atticusNL/signature.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:28:
[...]

Nee dat bedoel ik niet! Wat ik bedoel is dat een T8 op de weakspots een kans moet hebben zonder goud ook front een t9 meerdere plekken moet kunnen penetreren en een T10 het onder de juiste omstandigheden (lees niet geangeled) altijd er doorheen zou moeten komen. Dus niet alleen maar één tier in een battle
Het is geen sim maar 'irl' zal een kleiner & ouder tankje ook iets meer truuken moeten bovenhalen om een meer advanced tank uit te schakelen. Dus ik vind het eigenlijk goed zoals het is. Ben je low tier, pick your fights carefully en help je team door te scouten of detracken of zorg voor afleiding. Ja, je krijgt wat minder xp dan wanneer je ook net zoveel damage zou kunnen doen maar de volgende pot ben jij top tier en is er weer iemand anders low tier. Ik zie het probleem niet. Gewoon kwestie van je speelstijl aanpassen, kan je dat niet dan moet je wat gold ammo gebruiken, kan je dat ook niet ja dan moet je een andere game zoeken helaas.

In vele gevallen is er wel een weakspot maar zal je toch moeten flanken of van achteren komen want als je te lang nodig hebt om te aimen voor die weakspot ben je toch de pineut :)

[ Voor 7% gewijzigd door Inrage op 21-08-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb een paar keer gold ammo geprobeerd (en ook tegen 20k credits per stuk), maar ze bouncen bij mij net zoveel als andere ammo en ook niet zoveel meer pen of dmg.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
PcDealer schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:34:
Ik heb een paar keer gold ammo geprobeerd (en ook tegen 20k credits per stuk), maar ze bouncen bij mij net zoveel als andere ammo en ook niet zoveel meer pen of dmg.
Damage is vrijwel altijd gelijk bij premium shells, alleen de penetratie kan soms echt een flink stuk hoger liggen, zoals op mijn IS-2 bijvoorbeeld; standaard shells: 175mm penetratie, premium shells: 300mm penetratie. En die zijn dan behoorlijk handig als je in een Tier 9 pot terecht komt en een T-54 bijvoorbeeld frontaal naar je toe komt.. met een inaccurate gun met 175mm penetratie kom je bijna niet door zijn front heen, met 300mm penetratie wel :P.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Gold ammo bounced idd net zoveel als gewone ammo dacht ik maar die extra pen merk je echt wel als je low tier bent + wel meer damage als je van verder schiet ook dacht ik...

Ben maar noob, moet nog veel leren, op de tiers die ik speel (5->7) blijft het nog wel profitable als je ermee damage doet & de match wint, anders break even of verlies. Maar het is mij vooral om de XP te doen dus credits maken op dit moment nog niet zoveel uit. (met die 300k extra per dag zeker niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw persoonlijk record qua behaalde XP in een battle:
Victory!
Map: Airfield
Date: woensdag 21 augustus 2013 17:27:51
Vehicle: T49
Exp: 2.505 + Credits: 76.167
Achievements: : Sniper, Sharpshooter

Damage: 2625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
in 8.8
- added automatic relogin to another server, if platoon/company invite came from it
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten toch veel verbeteringen in de komende patch hoor....
Vooral veel interessante zaken buiten de battles zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:25

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

- when losing a battle, players, that recieve a “battle hero” award, epic achievement or platoon achievement, will recieve as much XP, as if they actually won (1,5x)

Is dat dan ook voor de gewone sniper en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:15:
- when losing a battle, players, that recieve a “battle hero” award, epic achievement or platoon achievement, will recieve as much XP, as if they actually won (1,5x)

Nope, alleen voor de speciale awards/achievements heb ik ergens gelezen, dus de Koblanov's e.d. die je eens per zoveel matches haalt als je geluk/skills hebt :P

Oh nee wacht, ik heb even opgezocht en dit wordt er gezegd: "The “winning bonus” for the losing team, announced by Storm, will apply only for “hero” and “legendary” achievements i.e. Kolobanov, Radley-Walters, in addition to Sniper and Steel Wall. The additional bonus is anyone achieving these medals will receive the post match rewards as if they won the battle."

bron: http://themittani.com/features/serb-facts-august-2013

[ Voor 32% gewijzigd door p0st op 21-08-2013 18:29 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Gamescom special:

x5 Experience for the First Victory of the Day

The surge of experience will be extraordinary! Use this opportunity to give your progress a solid push!

x3 Crew Experience for all Tier X Vehicles

Train your Tier X crews at triple the rate and become the ultimate fighting machine!

x2 Crew Experience for all Tier IX Vehicles

Grinding hard for that Tier X beast you always wanted? Why not train your crew at the same time? It’s double the experience for all your Tier IX tankers!

30% Discount and 20% Credit Income Bonus for all Tier VII Tanks

Your lucky sevens will be even more lucky than usual – use this special to earn extra credits or get some new tanks in your garage!

Please note that this discount and bonus does not affect SPGs and Premium vehicles

50% Credit Income Bonus for all Tier V Vehicles

Mid-game vehicles won’t be neglected either – ready your favourite Tier V and enjoy 50% more credit income!
Please note that this bonus does not affect Premium vehicles

50% Discount on the following Premium Tanks:

- Matilda Black Prince
- Pz.Kpfw. IV Schmalturm
- T14

50% Discount on Equipment

Improve the performance of your vehicles by installing additional equipment for half the price!

50% Discount on Crew (Re)training and Skill Reset:

If you need to train or retrain your crew for a specific vehicle, or fix their perks, you will be able to do it 50% cheaper this weekend! The offer is valid for both credit and gold options!

You can enjoy these bonuses from Thursday 22nd August 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Monday 26th August 07:00 CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:07:
Zitten toch veel verbeteringen in de komende patch hoor....
Vooral veel interessante zaken buiten de battles zelf
Ja ik kijk heel erg uit naar de patch :)
Joindry schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:15:

Yup
Heel erg lekkere special, en vergeet niet de missies. Dat kunnen mooie combo's worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Idd een leuke special! Ik denk alleen dat ik mijn tier VIII tanks maar thuis ga laten. Weinig zin om de hele tijd bottom-tier te zijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er zullen tevens veel tier 7's zijn dus ook wel lekker kans om dikke top tier te wezen in je tier 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
30% Discount and 20% Credit Income Bonus for all Tier VII Tanks
en wie heeft er net een Comet gekocht...
50% Credit Income Bonus for all Tier V Vehicles
dat klinkt al weer wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
psychoclown schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:12:
Er zullen tevens veel tier 7's zijn dus ook wel lekker kans om dikke top tier te wezen in je tier 8 ;)
Goed punt, misschien valt het mee ;)

Ik denk trouwens dat ik sowieso meer tier X zal spelen dit weekend met die 3x crew xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja waar ik (crew) exp op wil is op mijn T-44 en ik moet die en de IndienPanzer even grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik heb net gisteren twee crews geretrained helaas :(
Had wel een equipment korting verwacht, dus goed dat ik daar wel even mee heb gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mooi dat equipment in de aanbieding komt :) en heerlijk die x3 crew op t10's :D

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)