[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
dynosu schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:33:
De e75 is een beest als je hem full ops heb. De gun is geweldig en de top engine geeft de mobiliteit die je hard nodig heb. Het is een stevige grind, zeker zonder premium. Maar ik vond hem heel leuk om te spelen.

Mijn advies, ga wel eerst voor de gun. dat heb ik gedaan en ik heb hier geen spijt van gehad.

damage/kills = xp = kortere grind
Snelheid kan ook voor meer damage zorgen + langer in leven blijven om nog meer damage te doen. Zo kan je het ook bekijken.

In typische Japanse grind MMO's zoals Lineage, Ragnarok, enz kon je ook sneller levelen door eerst op run speed items te focussen.

Zelf ga ik ook wel voor guns want sommige engine upgrades lijken amper iets toe te voegen omdat het verschil precies vooral in topspeed zit maar niet in accelleration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Sinds 2 dagen ook actief op WoT. Ik hoop snel bij te leren en te stijgen in de Tiers.
Voor mij blijft het echter een hobby waar ik 'maar' enkele uurtjes per week tijd in kan steken, zonder Premium oid.
Desalniettemin, dra zal ik met alle plezier een pijl in jullie billen schieten :-).
Voor zij die het interesseren: nickname = freelh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Blade_Reaver schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:38:
[...]

Het is niet echt uitnodigend als je iedereen continu hoort klagen over rood/oranje/geel spelers en je bent er zelf een
Ik weet dat mijn stats orangje geel zijn omdat ik nog maar 2k games heb en in het begin zowat alle T1 en T2s gespeeld heb en dat is net een tier waar alles extreem random is en je maar weinig aan stats kan werken. Winrate nu groen op 51.99%, 22 wins op rij nodig voor 53%, dat is mijn volgende doel :)

Persoonlijk zeur ik alleen maar als er een T34 met 0k games en alles rood in mijn team zit. Gegarandeerd dat die als eerste dood gaat en onderaan de xp/damage lijst eindigd.
freelh schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:19:
Sinds 2 dagen ook actief op WoT. Ik hoop snel bij te leren en te stijgen in de Tiers.
Voor mij blijft het echter een hobby waar ik 'maar' enkele uurtjes per week tijd in kan steken, zonder Premium oid.
Desalniettemin, dra zal ik met alle plezier een pijl in jullie billen schieten :-).
Voor zij die het interesseren: nickname = freelh.
Een pijl in de knie bedoel je...

[ Voor 25% gewijzigd door Inrage op 19-08-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik neem eigenlijk bijna altijd eerst de tracks/engine upgrade, maar dat is vooral voor mijn eigen plezier. Ik kan zo slecht tegen trage troep. Heb ook bijna over al 100% octane op.

Merk dat het voor mijn (agressieve) speelstijl ook beter is om snel positie te kunnen nemen, maar ook weer wegwezen als je toch een foutje hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

Voor het weekend mijn eerste tier 8 tank vrijgespeeld, de IS-3, moest hem natuurlijk gelijk hebben dus wat goud gebruikt om aan credits te komen :) 100% bemanning ingezet, skills op repair, leuke skin erop voor de leuk en gaan. Eerste schot wat ik doe (met hetzelfde kannon van de IS uiteraard (175/390)) blaas ik een ammorack op van een Comet \o/

Ik moet wel zeggen dat ik blij zal zijn als ik het top kannon heb, dat zal denk ik een groot verschil maken, want de penetratie is nu net niet goed genoeg en van 175 naar 212 (?) wordt het pas echt een leuke tank. Nou speel ik nog een beetje op de achtergrond, zeker in T9+ gevechten. Al met al een leuke tank :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

TTLCrazy schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:26:
Voor het weekend mijn eerste tier 8 tank vrijgespeeld, de IS-3, moest hem natuurlijk gelijk hebben dus wat goud gebruikt om aan credits te komen :) 100% bemanning ingezet, skills op repair, leuke skin erop voor de leuk en gaan. Eerste schot wat ik doe (met hetzelfde kannon van de IS uiteraard (175/390)) blaas ik een ammorack op van een Comet \o/

Ik moet wel zeggen dat ik blij zal zijn als ik het top kannon heb, dat zal denk ik een groot verschil maken, want de penetratie is nu net niet goed genoeg en van 175 naar 212 (?) wordt het pas echt een leuke tank. Nou speel ik nog een beetje op de achtergrond, zeker in T9+ gevechten. Al met al een leuke tank :)
Je penn wordt 225 en ja. Het maakt dag en nacht verschil. De meeste tier 9 kan je flink pijn doen met die gun. Je moet natuurlijk blijven mikken, het is niet dat plots alles damage gaat doen.
Wat is het meeste haatte aan de IS-3 was de wispelturige armor. Soms bounced een tier 9, soms penned een tier 6.

De IS-3 als eerste tier 8 heavy is ook een heel goeie keuze. Nu nog "wat" geduld tot ie full ops is en dan gaan met je Russische banaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 19-08-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 1 van de meest wazige acties ooit meegemaakt....
Om lang verhaal kort te maken: Hummel aan onze zijde blijft over tegen een T29 andere zijde.
T29 rijdt richting onze cap en Hummel gaat er vandoor, rijdt naar de andere cap
Gaat daar staan wachten (zeker 1,30 minuut) totdat die T29 gaat cappen.
Na een seconde of 6-7 besluit onze Hummel ook maar te gaan cappen.....waardoor we dus "gewoon" verliezen :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Raar, is dat dan geen draw, of was die echt zo dom lol.
(anyway een draw is ook slecht voor je winrate dus maakt niks uit)

[ Voor 38% gewijzigd door Inrage op 19-08-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een draw geweest als ie binnen 5 seconden ook was gaan cappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Inrage schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:18:
[...]

Snelheid kan ook voor meer damage zorgen + langer in leven blijven om nog meer damage te doen. Zo kan je het ook bekijken.

In typische Japanse grind MMO's zoals Lineage, Ragnarok, enz kon je ook sneller levelen door eerst op run speed items te focussen.

Zelf ga ik ook wel voor guns want sommige engine upgrades lijken amper iets toe te voegen omdat het verschil precies vooral in topspeed zit maar niet in accelleration.
Speed is ook zeker belangrijk, maar als je snel bij je tegenstander ben, en hem niet kan raken heb je geen ruk aan die snelheid. Vandaar dat ik in het geval van de e75 zelf eerst voor die gun ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of op Karelia zijn we nog met 3 tanks over, staat een Tiger P op te heuvel te campen/snipen (was een assault) en ik moet als td dan gaan kijken, terwijl ik weet dat de Tiger nooit zo ver kan schieten van zijn positie. Hebben we alsnog verloren had iets van een 2600 dmg gedaan en onze tiger vriend 1 kill en 230 dmg.

Als hij als eerste was gegaan hadden we gewonnen met de vingers in de neus. Hoe iemand in godsnaam een Tiger P kan unlocken met zo'n skills ? Zal iemand met veel tijd zijn denk ik dan, maar dan echt heel veel tijd.

En ben ook van idee aan het veranderen van meer de lemmings te volgen in plaats van als een zot een flank proberen tegen te houden. Op die manier kan je soms een pot winnen door het team tijd te kopen maar die redenering is niet vaak betrouwbaar.

Idem met als eerste pushen met een heavy ben ik ook van aan het afstappen want op support rekenen is eerste van mijn grootste fouten :-).

Maar ik begin nu echt wel anders te spelen en weet ook op bepaalde maps mijn vaste stekjes te vinden zeker als sniper. En ook op welke manier je het best dmg doet op een tank. Niks leuker dan een heavy 2 tiers hoger die denkt ik rol daar wel even op af en blaas die op. Totdat al je shells pennen tot zijn grote verbazing. OOk merk ikl dat ik wel vaker in de top drie dmg dealer ben.

Natuurlijk afwisselend met hele vlagen van full retard mode :-) but that's me.

Btw leerrijke youtube filmpjes psycho en anderen. Merk dat ik daar vrij veel uit opsteek dus laat maar komen.

Ik ga zelf ook meestal eerst voor gun dan voor engine/tracks. Goede voorbeeld is de tiger in mijn geval, ja ok wat aan de slome kant maar gun is van heel veel bounces naar pent zowat alles gegaan en het is te merken aan de creds en xp. Met top engine zal ik wat beter zijn in brawling en peekaboe en naar de sweetspots rijden maar als de helft van je shells bouncen is dat ook te verwaarlozen. Topgun maakt er echt een andere tank van is mijn beleving.

+ ik heb soms de neiging er nogal in te vliegen en dan is zo'n trage tank geen nadeel, op dat tier zijn de matches meestal niet over na 1 minuut wat in lagere tiers wel vaker durft te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:30:
Btw leerrijke youtube filmpjes psycho en anderen. Merk dat ik daar vrij veel uit opsteek dus laat maar komen.
Dat hoor ik graag, zet de filmpjes er niet voor niets op. Echt veel uitzonderlijke potjes heb ik nooit maar average speel ik gewoon erg goed waardoor er toch genoeg leuks tussen zit voor anderen om van te leren of ter vermaak :)

Subben en je krijgt met de standaard instellingen automatisch een mailtje zodra er weer nieuwe filmpjes op staan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wat zal ik doen VK3001 nu kopen als T6 medium of wachten op 8.8 en kopen als T5 heavy?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:00

Grouchy

meep meep

Als ie T5 is ie natuurlijk wel goedkoper. Weet alleen niet of je dan daarna ook weer een andere T6 moet kopen.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik zit ook met een dilemma: ik wil een tier 9 kopen, maar weet even niet welke.

Ik heb al best een tijd geleden de T95 unlocked en zelfs met free xp full ops gemaakt (had de meeste modules al van de T30/T110E4). Op zich lijkt een rijdend fort met een mega gun me wel grappig en ik zie dan ook (nog) niet op tegen de grind naar de T110E3. Die laatste lijkt me wel een baas om mee te spelen.

De T-54 heb ik niet meer gespeeld sinds de T-62A bestaat. Toen ik hem kocht was hij nog top-tier en ik heb dan ook niet eens de top gun unlocked, omdat die later pas werd toegevoegd. Het is echter wel de tank die eigenlijk het beste bij mijn speelstijl past. Ik speel graag met de Type 59 (die er het meeste op lijkt) en heb enorm moeten wennen aan de T-62A.
Ik ben wel benieuwd naar de Object 140 die over niet al te lange tijd moet uitkomen en die ook vanaf de T-54 te unlocken is.

Dus: wat denken jullie? Rijdend fort, of fortuinlijke rijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ben nu met de ELC AMX aan het spelen. In het begin had ik het moeilijk maar nu begin ik het wel een leuke tank te vinden. Net al badge 1st class gehaald + bovenaan in het team :D

Het is wel lastig om mee te spelen, ik heb gemerkt dat je na 1 verkeerde move 9/10 dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
BramSd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:17:
Ik zit ook met een dilemma: ik wil een tier 9 kopen, maar weet even niet welke.

Ik heb al best een tijd geleden de T95 unlocked en zelfs met free xp full ops gemaakt (had de meeste modules al van de T30/T110E4). Op zich lijkt een rijdend fort met een mega gun me wel grappig en ik zie dan ook (nog) niet op tegen de grind naar de T110E3. Die laatste lijkt me wel een baas om mee te spelen.

De T-54 heb ik niet meer gespeeld sinds de T-62A bestaat. Toen ik hem kocht was hij nog top-tier en ik heb dan ook niet eens de top gun unlocked, omdat die later pas werd toegevoegd. Het is echter wel de tank die eigenlijk het beste bij mijn speelstijl past. Ik speel graag met de Type 59 (die er het meeste op lijkt) en heb enorm moeten wennen aan de T-62A.
Ik ben wel benieuwd naar de Object 140 die over niet al te lange tijd moet uitkomen en die ook vanaf de T-54 te unlocken is.

Dus: wat denken jullie? Rijdend fort, of fortuinlijke rijder?
Tja, je zegt zelf dat de T-54 het meeste bij je speelstijl past. Dat betekent eigenlijk automatisch dat de T95 ABSOLUUT niet bij je speelstijl past, want dat ding is rete traag. 't is echt appels met peren vergelijken. Ik zelf ben gestopt met de grind naar de T95, omdat het gewoon allemaal té traag is voor mij. Zag het niet zitten om daarna nog eens een ellenlange grind naar de E3 te moeten maken.

Ik ben nu zelf ook bezig met de T-62A lijn. Heb sinds een paar dagen de T-44, maar die valt stock echt vies tegen. Voor de derde tank op rij (want topgun op de 34-85 en de T-43) zit ik opgescheept met die 85 mm gun. Was hij op de T-43 in sommige (T9) potjes al aardig nutteloos, nu kom ik dus regelmatig in T10 terecht en ja, dan pen je dus gewoon bijna niks, is erg frustrerend. Meeste dmg wat ik in één potje tot nu toe heb weten te doen is 1200 ofzo. WR is nu 25% (2 van de 8 ).

Ik vind het erg jammer dat bijna elke nieuwe tank die je haalt de eerste ca. 50 potjes keihard doorbijten is. Solo spelen durf ik bijna niet, want dan lijkt de MM nog erger. Die 2 wins heb ik dan ook beide in een platoon gehaald.

@Kyozu: ik neem aan dat jij, ook afgaande op jouw filmpjes van de T-44, de LB-1 hebt gebruikt en niet de D-25-44? Ben ook benieuwd hoe jij die tank stock hebt overleefd, of heb jij er free XP tegen aan gegooid om hem meteen full ops te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Mr_Size schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Tja, je zegt zelf dat de T-54 het meeste bij je speelstijl past. Dat betekent eigenlijk automatisch dat de T95 ABSOLUUT niet bij je speelstijl past, want dat ding is rete traag. 't is echt appels met peren vergelijken. Ik zelf ben gestopt met de grind naar de T95, omdat het gewoon allemaal té traag is voor mij. Zag het niet zitten om daarna nog eens een ellenlange grind naar de E3 te moeten maken.

Ik ben nu zelf ook bezig met de T-62A lijn. Heb sinds een paar dagen de T-44, maar die valt stock echt vies tegen. Voor de derde tank op rij (want topgun op de 34-85 en de T-43) zit ik opgescheept met die 85 mm gun. Was hij op de T-43 in sommige (T9) potjes al aardig nutteloos, nu kom ik dus regelmatig in T10 terecht en ja, dan pen je dus gewoon bijna niks, is erg frustrerend. Meeste dmg wat ik in één potje tot nu toe heb weten te doen is 1200 ofzo. WR is nu 25% (2 van de 8 ).

Ik vind het erg jammer dat bijna elke nieuwe tank die je haalt de eerste ca. 50 potjes keihard doorbijten is. Solo spelen durf ik bijna niet, want dan lijkt de MM nog erger. Die 2 wins heb ik dan ook beide in een platoon gehaald.

@Kyozu: ik neem aan dat jij, ook afgaande op jouw filmpjes van de T-44, de LB-1 hebt gebruikt en niet de D-25-44? Ben ook benieuwd hoe jij die tank stock hebt overleefd, of heb jij er free XP tegen aan gegooid om hem meteen full ops te maken?
Hoewel vrijwel alle stock tanks slecht zijn met een paar uitzonderingen daar gelaten zijn sommige echt om je haar van uit je hoofd te trekken inderdaad.

Ik kan me nog herrineren toen ik voor het eerst de tiger H unlockde.
Traag als een baksteen, iedereen pennt hem van alle kanten en een geweer wat echt zo slecht was dat je met geluk soms de zijkant (dat zelfs vaak niet eens) en anders de achterkant van een tank kon pennen.
Ik heb er toen wel meerdere keren over nagedacht om de tank te verkopen, maar achteraf ben ik superblij dat ik heb doorgezet, de tiger 2 was een heerlijke tank en de e75 die ik nu net unlocked hebt is dat volgensmij helemaal.

Ergens is het ook wel de lol van het spel, om langzaam aan zo'n tank te unlocken module voor module. Als die dan eenmaal helemaal unlocked is dan voel je, je ook echt een baas in dat ding.
Maar ik geef toe dat het bij sommige tanks wel echt tenenkrommend erg is om ze vanaf stock te grinden.
Ik denk dat ze dit express hebben gedaan om mensen richting een premium account te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Iedereen die nog nooit een stock tier 9 T34 heeft gespeeld mag niet klagen. Beetje overtrokken wellicht, maar dat was met afstand de meest absurde slecht gebalanceerde tank die er bestond. Pas met de 120mm ging het een beetje.
Gelukkig is de tank een tier 8 premium geworden en is de M103 in zijn plaats gekomen.

Ik kan me uit die tijd nog herinneren dat er zo'n groot verschil zat tussen een stock IS-4 en een stock T34. Die eerste ging prima; ja, je hebt een BL-9 maar dat gaat nog wel. Een T34 stock had een tier 7 gun en speelde tegen tier 10's.
Pas toen de E-75 in het spel kwam werd de IS-4 van zijn troon gestoten.

Edit: ik denk dat ik toch maar voor de T-54 ga. 'T blijft een oude liefde.
@PsychoClown: ik zie dat je de T-44 wel gespeeld hebt, maar de T-54 nog niet. Koop hem maar en nodig me een keer uit voor een grind platoontje. Ik moet zeker 254k xp op dat ding gaan verzamelen, dus ik ben wel even bezig.

[ Voor 19% gewijzigd door BramSd op 19-08-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
BramSd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:
Iedereen die nog nooit een stock tier 9 T34 heeft gespeeld mag niet klagen. Beetje overtrokken wellicht, maar dat was met afstand de meest absurde slecht gebalanceerde tank die er bestond. Pas met de 120mm ging het een beetje.
Gelukkig is de tank een tier 8 premium geworden en is de M103 in zijn plaats gekomen.

Ik kan me uit die tijd nog herinneren dat er zo'n groot verschil zat tussen een stock IS-4 en een stock T34. Die eerste ging prima; ja, je hebt een BL-9 maar dat gaat nog wel. Een T34 stock had een tier 7 gun en speelde tegen tier 10's.
Pas toen de E-75 in het spel kwam werd de IS-4 van zijn troon gestoten.
Tja, toen speelde ik nog niet :) Maar goed, de 85 mm op de T-44 is ook een T7 gun, en er zijn zat potjes waarin je tegen T9 (bijna altijd) en T10 (ong. 40-50% gevoelsmatig) moet spelen, dus dat is wel redelijk vergelijkbaar denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mr_Size schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:53:
[...]
Tja, toen speelde ik nog niet :) Maar goed, de 85 mm op de T-44 is ook een T7 gun, en er zijn zat potjes waarin je tegen T9 (bijna altijd) en T10 (ong. 40-50% gevoelsmatig) moet spelen, dus dat is wel redelijk vergelijkbaar denk ik ;)
Ik snap dat je dat denkt, maar nee, dat is niet vergelijkbaar. Als je pech hebt, zie je inderdaad dezelfde tegenstanders. Het verschil is echter dat je in een tier 9 vaker het verschil moet maken voor je team. Je bent vaker top tier en dus ook vaker van groot belang voor je team. Uitermate frustrerend om zelfs met tier 8's moeite te hebben. Vergeet niet dat de T34 GEEN snelheid heeft (zeker niet op ruw terrein) en dat hij, behalve de turret, geen armor heeft.
Je kunt dus niet snel relocaten of flanken en je kunt ook niets bouncen. De T-44 heeft tenminste nog een beetje snelheid.

Maar goed, genoeg over die oude tijd. Toen was toch alles anders (in je KV tegen een Maus spelen... etc).

[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 19-08-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja met de KV met derp gun tegen Type 59's staan en dan ammoracken, dan waren ze best boos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gleighton schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:01:
Ja met de KV met derp gun tegen Type 59's staan en dan ammoracken, dan waren ze best boos :D
Woot.....kv2 met dikke 152mm derp, platoon van 3 en dan eiland op komarin schoonvegen en bezet houden, geen tier 8 die zich daar nog durfde te vertonen...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41

thijsco19

KTM 990 SMT

Frentik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:07:
Wat zal ik doen VK3001 nu kopen als T6 medium of wachten op 8.8 en kopen als T5 heavy?
Krijg je dan niet de tier 6 vervanger gratis als je hem nu aanschaft?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Met een KV tegen een Maus, dat gaat nergens over.
Moet leuk geweest zijn als Maus bestuurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
BramSd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:57:
Ik snap dat je dat denkt, maar nee, dat is niet vergelijkbaar. Als je pech hebt, zie je inderdaad dezelfde tegenstanders. Het verschil is echter dat je in een tier 9 vaker het verschil moet maken voor je team. Je bent vaker top tier en dus ook vaker van groot belang voor je team. Uitermate frustrerend om zelfs met tier 8's moeite te hebben. Vergeet niet dat de T34 GEEN snelheid heeft (zeker niet op ruw terrein) en dat hij, behalve de turret, geen armor heeft.
Je kunt dus niet snel relocaten of flanken en je kunt ook niets bouncen. De T-44 heeft tenminste nog een beetje snelheid.

Maar goed, genoeg over die oude tijd. Toen was toch alles anders (in je KV tegen een Maus spelen... etc).
Hm, wat betreft die snelheid heb je een punt. Stock is de T-44 iig nog snel en wendbaar genoeg. Maar dat verschil maken vind ik niet echt een argument. Ik heb namelijk bijna elke pot het idee dat ik het verschil moet maken, aangezien het gros van de medespelers het spel niet begrijpt. Ik heb maar zelden unicums in mijn team, hooguit 2 groenen. Natuurlijk wordt het verschil maken in een T10 pot wel wat lastiger met een T8 tank, dus voor T10 potjes is het dan inderdaad niet te vergelijken met wat jij beschrijft. Ben ik echter toptier dan moet ik dus ook het verschil maken en dan pen je dus nog steeds niets..

Maar goed, nog 14K XP voor de turret en dan 16K XP voor de eerste 100 mm gun, dus ik bijt nog wel ff door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

De D-25-44 en de V-54-6 sla ik beide over, de gun ging ik toch niet gebruiken en samen met de engine scheelt het me ~50k naar de T-54. Ik vind het een prima tank maar mijn doel is niet de tank te houden dus de engine unlocken vond ik voor die 20hp onzin.

De D10T had ik reeds geunlocked van de IS3 en de tracks + turret kon ik met free exp doen (converten was niet nodig). Volgens mij heb ik vervolgens de helft van de LB-1 gegrind om vervolgens de rest met free exp te doen. Punt is dat de D10T door de slecht accuracy niet bepaald een goede gun is op tier 8. Het is doable maar niet als je teams wilt/moet dragen :)
BramSd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:
De T34 met top gun vond ik anders best wel leuk :+
@PsychoClown: ik zie dat je de T-44 wel gespeeld hebt, maar de T-54 nog niet. Koop hem maar en nodig me een keer uit voor een grind platoontje. Ik moet zeker 254k xp op dat ding gaan verzamelen, dus ik ben wel even bezig.
Ja lijkt me prima, voor de T-54 ben ik nog grinden maar die is er wel ergens eind deze week/begin volgende week :)
BramSd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Vergeet niet dat de T34 GEEN snelheid heeft (zeker niet op ruw terrein) en dat hij, behalve de turret, geen armor heeft.
Vergeet ook niet dat de T34 als premium een stuk langzamer en meer ground resistance heeft dan de T34 (T9) had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

thijsco19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:09:
Krijg je dan niet de tier 6 vervanger gratis als je hem nu aanschaft?
lijkt me niet, hooguit wat credits terug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Misschien een stomme vraag maar wat zijn platoons?
Ik zit inmiddels in tier9 maar heb eigenlijk alleen nog maar random battles gedaan.

Zijn platoons een soort premade groups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Rixos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:23:
Misschien een stomme vraag maar wat zijn platoons?
Ik zit inmiddels in tier9 maar heb eigenlijk alleen nog maar random battles gedaan.

Zijn platoons een soort premade groups?
Platoon kan je zelf vormen met max. 3 mensen totaal waarna je een random game in gaat.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bram, heb de T-54 ook op dit moment, dus kan ook wel een platoontje doen. Ik wou naar de T62a gaan, maar die nieuwe tier 10 lijkt me ook wel leuk. Alleen maar omdat ie nieuw is en dus nog niet zoveel op de battlefields te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:24:
Bram, heb de T-54 ook op dit moment, dus kan ook wel een platoontje doen. Ik wou naar de T62a gaan, maar die nieuwe tier 10 lijkt me ook wel leuk. Alleen maar omdat ie nieuw is en dus nog niet zoveel op de battlefields te zien zal zijn.
Heb toch her en der al gelezen dat er al heel wat weer begonnen zijn met de T54 om die nieuwe snel te krijgen.

Voor een platoon t54 ben ik ook altijd te vinden (heb zelfde doel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
solique schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:24:
[...]

Platoon kan je zelf vormen met max. 3 mensen totaal waarna je een random game in gaat.
Aha, dat zijn zeker die cijfers die ik voor de namen zie staan tijdens het loading scherm.
Maar als ik het goed heb wordt er toch wel altijd een platoon tegenover een platoon gezet, dus je verhoogt er niet echt je kansen mee, (tenzij ook veel slechte mensen platoonen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Frentik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:22:
[...]
lijkt me niet, hooguit wat credits terug denk ik.
Dat weet ik dus niet zeker.
Er is al vaker dat als een tank van tier verander of weg gaat je dan zijn vervanger krijgt als je die tank in je garage heb staan.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:
[...]

Heb toch her en der al gelezen dat er al heel wat weer begonnen zijn met de T54 om die nieuwe snel te krijgen.

Ik h eb precies iets gemist? tweede Russische mediumlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Rixos, sinds 8.6 (volgens mij) zie je inderdaad dat platoons tegen over elkaar gezet worden, maar toch maakt het samenspelen in een platoon (incl. teamspeak wat nog meer voordeel geeft) het spelletje nog leuker. Je kunt dat altijd proberen bij GoT, een van de nederlandse clans binnen WoT, join het ingame kanaal #gatheringoftanks en/of join ts3.gatheringoftanks.nl. Wij zijn gericht op de casual speler en mocht je verder groeien naar clanwars dan kun je via ons altijd richting D_tch of andere cw clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Quantor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:35:
Rixos, sinds 8.6 (volgens mij) zie je inderdaad dat platoons tegen over elkaar gezet worden, maar toch maakt het samenspelen in een platoon (incl. teamspeak wat nog meer voordeel geeft) het spelletje nog leuker. Je kunt dat altijd proberen bij GoT, een van de nederlandse clans binnen WoT, join het ingame kanaal #gatheringoftanks en/of join ts3.gatheringoftanks.nl. Wij zijn gericht op de casual speler en mocht je verder groeien naar clanwars dan kun je via ons altijd richting D_tch of andere cw clans.
Bedankt voor de uitnodiging, ik zal er zeker goed over nadenken.
Ik zoek eigenlijk geen clan waar bepaalde dingen van mij verwacht worden (spelen op bepaalde tijden etc.) want daar heb ik gewoon geen tijd voor en/of zin in.
Een casual clan als GoT lijkt mij dan wel weer erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Inderdaad zijn er bij ons geen verwachtigingen, behalve dat als je een maand niet speelt zonder ons te informeren je plaats moet maken voor een ander. Binnen WoT is je clan namelijk maar max 100 spelers groot. Maar je hoeft niet gelijk te joinen, kom gewoon eens voorbij op TS om de sfeer te proeven, die meestal best goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rixos: hier een overzicht van vele NL-clans.
Als je t doorkijkt, zul je zien dat er meerdere clans zijn die casual spelen. GOT is ooit ontstaan vanuit Tweakers, vandaar dat je hier ook meer leden van got zult aantreffen dan van andere clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:18:
De D-25-44 en de V-54-6 sla ik beide over, de gun ging ik toch niet gebruiken en samen met de engine scheelt het me ~50k naar de T-54. Ik vind het een prima tank maar mijn doel is niet de tank te houden dus de engine unlocken vond ik voor die 20hp onzin.

De D10T had ik reeds geunlocked van de IS3 en de tracks + turret kon ik met free exp doen (converten was niet nodig). Volgens mij heb ik vervolgens de helft van de LB-1 gegrind om vervolgens de rest met free exp te doen. Punt is dat de D10T door de slecht accuracy niet bepaald een goede gun is op tier 8. Het is doable maar niet als je teams wilt/moet dragen :)
Had al zo'n vermoeden dat jij een iets makkelijkere grind had ;) Ik heb de IS3 niet, dus voor mij gaat dat helaas niet op. Heb de tracks al volledig met free XP unlocked, maar ik heb nog meer grinds dus ik ga er niet nog meer tegenaan gooien (iig niet die volledige 30K die ik nu nog moet naar die D10T, en dan ben ik er dus nog niet :( ). ff doorbijten wordt het dus, maar hopelijk kan ik wel wat goede platoons hiervoor vinden.
Ja lijkt me prima, voor de T-54 ben ik nog grinden maar die is er wel ergens eind deze week/begin volgende week :)
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:

meh, heb ik eindelijk de T-44, is iedereen al weer toe aan de T-54 :'( Maar goed, zo lang mensen de T-44 nog hebben: ik wil wel meedoen :p
Joindry schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:33:

Ik heb precies iets gemist? tweede Russische mediumlijn?
Ja, straks komt er een Obj 140 als 2e T10 medium die te unlocken is via de T-54 heb ik begrepen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Size op 19-08-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zit zelf nog maar aan de T-35-85 en speel die enkel nog voor de x2/x3 na het zien dat dezelfde Topgun op de volgende tank ook topgun was, pfff. Als ik nu lees dat het ook bij de daaropvolgende tank nog lang grinden is voor je iets beter krijgt... Denk dat deze nog wel even in de ijskast blijft, helaas. Hoop voor jullie dat die nieuwe tank die er aan komt dan ook echt goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Inrage schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:27:
Zit zelf nog maar aan de T-35-85 en speel die enkel nog voor de x2/x3 na het zien dat dezelfde Topgun op de volgende tank ook topgun was, pfff. Als ik nu lees dat het ook bij de daaropvolgende tank nog lang grinden is voor je iets beter krijgt... Denk dat deze nog wel even in de ijskast blijft, helaas. Hoop voor jullie dat die nieuwe tank die er aan komt dan ook echt goed is.
T34-85 is goed. Zeer goede gun, armor, ja dat niet.
T43, die is minder goed ja. Echt een drama is het niet, je hebt op zijn minst nog een mobiele tank die wat kan flanken.
T44 is dan wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Bleh, heb na m'n vakantie erg veel moeite er weer in komen.

Heb de T-54 maar teruggekocht om de nieuwe tier 10 te kunnen unlocken, moet wel weer even wennen hoe dat ding speeld.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
begrijp me niet verkeerd, de voorgangers zijn geweldig. Op T6 is die gun echt goed, heb die tank nog steeds. Op de T-43 is het wat lastiger, maar nog steeds een erg fijne tank hoor! Ik zou zeker verder gaan met de grind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:
Als je t doorkijkt, zul je zien dat er meerdere clans zijn die casual spelen. GOT is ooit ontstaan vanuit Tweakers, vandaar dat je hier ook meer leden van got zult aantreffen dan van andere clans
Het is dan wel handig om een linkje te geven ;) : http://forum.worldoftanks...dstalige-clans-overzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:
Het merendeel van de posters in dit topic zitten niet in GOT :>

Ik kan voor opleiding, training en groei absoluut Dutch Reloaded aanraden. Zeer grote actieve community.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-08-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:17:
[...]

Het merendeel van de posters in dit topic zitten niet in GOT :>
Niet meer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wat een k** teams vandaag -,-
3 uit 8 gewonnen tot dusver en dit was de laatste battle:

Defeat
Battle: Fisherman's Bay maandag 19 augustus 2013 19:32:35
Vehicle: IS-2
Experience received: 1.155
Credits received: 64.135

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
wsLy schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:48:

Defeat
Battle: Fisherman's Bay maandag 19 augustus 2013 19:32:35
Vehicle: IS-2
Experience received: 1.155
Credits received: 64.135
Veel credits wel voor een defeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Laatst online: 15-09 12:07
Opzich wel twee hele leuke potjes :)

E-75:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kk7ffgZl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/27wpfdll.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UyOjA3jl.jpg

Luchs:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N2jezXml.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sRMAXXgl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Iedereen die een leuk resultaat toont met een E-75 moet daar precies altijd gold voor schieten. Niet om een discussie te starten, gewoon een constatatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
Inrage schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:
Iedereen die een leuk resultaat toont met een E-75 moet daar precies altijd gold voor schieten. Niet om een discussie te starten, gewoon een constatatie.
Ik moest inderdaad gold gaan schieten :( baal er wel van want daardoor draai ik alsnog verlies... de reden echter was dat ik door mijn standaard shells heen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Even iets anders, los van de nette battle die je daar hebt gespeeld.
Je crewleden op de E75 trainen allemaal losse dingen, raad je dan ook sterk aan om daar een keer voor te hertrainen. Op de meeste crewleden kun je één van de perks wel goed inruilen voor bijv. BIA of een andere, zoals de commander van Mentor naar Sixth Sense. Je zal daardoor merken dat je toch net wat meer pit hebt zitten in je tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
monstertje.xyz schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:45:
[...]

Ik moest inderdaad gold gaan schieten :( baal er wel van want daardoor draai ik alsnog verlies... de reden echter was dat ik door mijn standaard shells heen was...
In de E-75 heb je over het algemeen genoeg aan een handjevol premium shells voor het geval je in een tier X pot terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
psychoclown schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:11:
Je crewleden op de E75 trainen allemaal losse dingen, raad je dan ook sterk aan om daar een keer voor te hertrainen. Op de meeste crewleden kun je één van de perks wel goed inruilen voor bijv. BIA of een andere, zoals de commander van Mentor naar Sixth Sense. Je zal daardoor merken dat je toch net wat meer pit hebt zitten in je tank :)
Bedankt! ik ga het zeker meenemen, ik heb deze skills al sinds dat ze uit zijn op de crew zitten, had toen nog een erg lage rating :)...

Ik weet eigenlijk nog niet of ik nog veel verder ga met de e-75, hoewel het een erg leuke tank is om te spelen bevalt mij de leopard 1 veel meer. ben nu dan ook op mijn vk3002D aan het grinden.
rgras schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:16:
[...]

In de E-75 heb je over het algemeen genoeg aan een handjevol premium shells voor het geval je in een tier X pot terecht komt.
Yep, ik heb zojuist de verdeling iets aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door monstertje.xyz op 19-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:48:
Gek, vanavond ging het bij mij juist weer fantastisch:

Wins / Battles 23 / 29 79.3%

Avg. / Total Exp. 1 067 / 61 554
Credits total 1 343 115

Heb 24 battles geplatooned, dat scheelt toch echt een slok op een borrel. Zeker 5 potjes dankzij ons platoon van een verlies in winst omgezet.

De T-44 gaat steeds beter, wel meer ermee verloren dan gewonnen, maar had de één na laatste pot er al 2,5K dmg mee en de laatste pot met die tank was super spannend: samen met m'n platoonmaat en een AMX 50 100 de laatste 3,4 enemies uit weten te schakelen, veel heen en weer gereden en aardig wat dmg. Maar was vooral een heel spannende pot, dus wel de moeite om de replay te posten:

http://wotreplays.com/site/303239#live_oaks-mr_size-t-44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis er nog wel een Bendebeukers [Beuk] O die spelen gewoon voor de lol

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
Afgelopen week maar eens oude t9's teruggekocht. De T54 om alvast te grinden en sinds gisterenavond de geweldige WZ-111 1-4. Heerlijke tanks om weer in mijn garage te hebben en met de 300k schiet het tenminste een beetje op.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:05:
[...]

Mis er nog wel een Bendebeukers [Beuk] O die spelen gewoon voor de lol
Zullen er nog wel meer niet bij staan, maar 't is de bedoeling dat een clan zichzelf aanmeldt als ze er bij willen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteravond was echt drama zeker 50% 0dmg hits, crits 0 dmg, shells ruim buiten aimcirkel, of shells die gewoon niet aankwamen en verdwenen. Of er was een mega latency of RNG die er flink in sloeg, geen idee was er maar snel mee gestopt.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:11:
Hertrainen van de crew naar BIA, wanneer je met al met de derde skills bezig bent, is inderdaad een goede optie. Ik probeer de BIA meestal zo mogelijk te behalen.

De skill Mentor vindt ik zelf erg interessant of je deze nu wel of niet moet gebruiken. Ingame hebt er niks aan, maar het traint de overige crew iets sneller. Dus in principe hoe eerder je hebt, des te meer levert deze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Mis ook wel een beetje de repair skill op je crew. Heb zelf niet de E75 gereden maar tracks die sneller repairen zijn nooit overbodig lijkt me. Sixt Sense is ook errug lekker (gedaan op mn IS-3 en IS-7 crew en mis het nu erg op andere tanks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
solique schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:37:
Gisteravond was echt drama zeker 50% 0dmg hits, crits 0 dmg, shells ruim buiten aimcirkel, of shells die gewoon niet aankwamen en verdwenen. Of er was een mega latency of RNG die er flink in sloeg, geen idee was er maar snel mee gestopt.
Ik heb afgelopen week ook erg veel last gehad van een wispelturige RNG (vooral op de T29 was het af en toe niet..te..doen..), maar gisterenavond schoot ik overal dwars door heen. Echt anders spelen deed ik echter niet. Jammer dat dat zo random is. Daardoor gisteren vrij hoge WN7 gehaald (2216), avg dmg valt nog enigszins tegen, maar had wel behoorlijk veel kills gemaakt.

WN7 is inmiddels bijna op 1500, mooie mijlpaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er gisteren nog een of andere specal ofzo qua credits? Want verdacht veel credits binnegeharkt 835K op een kleine 40 matches (300k van de special zit erbij).

En stock jagdpanther 2 valt vies tegen na volledig geupgrade jagdpanther :).
Maar vraagje ik heb nog een 100% crew met 96% skill op de Jagdpanther zitten, best even alle skills naar 100% brengen om dan over te zetten naar de jagdpanther of wanneer is het beste moment om die over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

thijsco19 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:30:
Dat weet ik dus niet zeker.
Er is al vaker dat als een tank van tier verander of weg gaat je dan zijn vervanger krijgt als je die tank in je garage heb staan.
Hmmm, interessant. Iemand anders van de oud gedienden nog ideeën over het wel of niet aanschaffen van de VK3001 voor de 8.8 patch? Credits en garageslot is geen probleem dus daar hoef ik het niet voor te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
ik heb eindelijk de T-54!.. maar oh oh wat dalen je stats als je met een bijna stock tank rijdt.. 175 pen gun van de T-44 is gewoon niet genoeg meer in al die tier 9 en 10 potjes..

ik kan niet wachten op de 201 pen gun..

Altijd grappig als mensen die oranje of rood zijn gaan zitten zeiken in de chat.., ik werd gerushed door een M103 die gewoon full ops was.. en ik heb dus die 175 pen 220 alfa ding van de T-44.. en wordt dus makkelijk afgemaakt.. gaat er iemand lopen in de chat dat ik niet eens een m103 aankan.. :F

en ik probeer het team gister ook te helpen om te zeggen dat we een unicum platoon tegen ons hadden.. moest ik mijn bek houden en dat een xvm idiot was.. 8)7

wat een mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:20:
Was er gisteren nog een of andere specal ofzo qua credits? Want verdacht veel credits binnegeharkt 835K op een kleine 40 matches (300k van de special zit erbij).

Maar vraagje ik heb nog een 100% crew met 96% skill op de Jagdpanther zitten, best even alle skills naar 100% brengen om dan over te zetten naar de jagdpanther of wanneer is het beste moment om die over te zetten?
Er was ook de Safari special, waarbij tanks met dieren namen meer credits opbrachten. Bison, Grille, Marder, Tiger, ... Maar 835k (eigenlijk 535k dus) valt toch mee over 40 matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:20:
Je kreeg ook nog extra credits voor het killen van 'beesten': Tigers, Panthers, Jagdpanthers, etc. Kan ook aardig oplopen, was 5K per tank meen ik.
Mij viel de stock Jagdpanther II juist enorm mee. Ik zag het als een full ops Jagdpanther met meer HP. Ok, in T10 potjes is die topgun van de JP niet goed genoeg meer, maar op T8 en T9 kom je nog wel mee. Maar goed, de JP II wordt pas echt leuk met de topgun, dan blaas je iedereen weg, ook T10 tanks. Ik kan met die tank zelfs platoonen met T9 tanks, maakt weinig uit. Heerlijke tank, zeer aangename grind naar de JT.
Jip99 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:21:
ik heb eindelijk de T-54!.. maar oh oh wat dalen je stats als je met een bijna stock tank rijdt.. 175 pen gun van de T-44 is gewoon niet genoeg meer in al die tier 9 en 10 potjes..

ik kan niet wachten op de 201 pen gun..

Altijd grappig als mensen die oranje of rood zijn gaan zitten zeiken in de chat.., ik werd gerushed door een M103 die gewoon full ops was.. en ik heb dus die 175 pen 220 alfa ding van de T-44.. en wordt dus makkelijk afgemaakt.. gaat er iemand lopen in de chat dat ik niet eens een m103 aankan.. :F

en ik probeer het team gister ook te helpen om te zeggen dat we een unicum platoon tegen ons hadden.. moest ik mijn bek houden en dat een xvm idiot was.. 8)7

wat een mensen..
Maar daar heb je met de T-44 dan ook last van gehad neem ik aan? Daar zul je ook regelmatig T9's tegen gekomen zijn. Hoe performde die LB1 daar dan? Moest je veel premium ammo gebruiken? Als ik de verhalen mag geloven is die LB1 echt een super gun. Ik hoop het iig, want een stock T-44... nou ja, daar heb ik gisteren al alles over gezegd :p

[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 20-08-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren voor het eerst sinds maand of wat weer met de patton t9 een potje gedaan, daar heb ik geen spijt van gekregen!

5500 dmg done, 3 kills en een klein beetje spotting dmg. Helaas zonder premium, dus maar 3600xp (x3). Helaas niet meer kunnen gamen ivm bezoek, maar ik had wel een goed gevoel voor die avond! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Had al zo'n vermoeden dat jij een iets makkelijkere grind had ;) Ik heb de IS3 niet, dus voor mij gaat dat helaas niet op. Heb de tracks al volledig met free XP unlocked, maar ik heb nog meer grinds dus ik ga er niet nog meer tegenaan gooien (iig niet die volledige 30K die ik nu nog moet naar die D10T, en dan ben ik er dus nog niet :( ). ff doorbijten wordt het dus, maar hopelijk kan ik wel wat goede platoons hiervoor vinden.
Ah ok, de IS3 is echt wel een fijn ding, lijkt me ook wel iets voor jou.
Gisteren er zelf mijn 4e skill op geunlocked en gelijk even de driver en commander geretrained omdat ik de full repair beter kon switchen voor een perk.

De T-54 zal nog wel iets makkelijker worden aangezien ik niet eerst met een minder gun ga spelen. Free exp voor de tracks en turret zijn bijna binnen door enkel te spelen en dan ga ik nog de losse gun met free exp doen.
De T-34-85 is een beest voor zijn tier, de T-43 is op papier inderdaad minder maar die knalt echt heel fijn weg. Daarmee heb ik tot nu toe nog steeds betere scores dan op mijn T-34-85 of T-44.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:41:
[...]

De skill Mentor vindt ik zelf erg interessant of je deze nu wel of niet moet gebruiken. Ingame hebt er niks aan, maar het traint de overige crew iets sneller. Dus in principe hoe eerder je hebt, des te meer levert deze op.
Ja en nee, het kan voordelen hebben maar ik zou er zelf nooit voor kiezen als je de keuze uit nog betere skills hebt. Hij heeft al BIA en Repair op zijn commander maar hij mist de must-have SS. Logischerwijs wil je Mentor dus niet omdat de andere 2 super handig zijn en Mentor is meer een bonus.
Frentik schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:20:
[...]
Hmmm, interessant. Iemand anders van de oud gedienden nog ideeën over het wel of niet aanschaffen van de VK3001 voor de 8.8 patch? Credits en garageslot is geen probleem dus daar hoef ik het niet voor te laten.
Heb er niks over gehoord of gelezen, misschien op FTR.
Mr_Size schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:29:
[...]

Je kreeg ook nog extra credits voor het killen van 'beesten': Tigers, Panthers, Jagdpanthers, etc. Kan ook aardig oplopen, was 5K per tank meen ik.
10k zelfs, daarnaast zijn er ook altijd nog de random draw specials en de tank of the month waar hij misschien zijn extra credits income van heeft gekregen. Zo heb ik extra income door de top of the three met het spelen van de IndienPanzer.
Maar daar heb je met de T-44 dan ook last van gehad neem ik aan? Daar zul je ook regelmatig T9's tegen gekomen zijn. Hoe performde die LB1 daar dan? Moest je veel premium ammo gebruiken? Als ik de verhalen mag geloven is die LB1 echt een super gun. Ik hoop het iig, want een stock T-44... nou ja, daar heb ik gisteren al alles over gezegd :p
LB1 is wel prima maar waar ik vaak tegenaan loop is tegen hogere tiers heb je vaker crits op zijkanten etc. Dan is het behoorlijk lastig als je op die manier je gold verschiet :)

Met de IndienPanzer nog zo'n 30-35k te gaan en met de T-44 ~27-28k dus dat schiet wel aardig op.
Gisteren gingen de tier 6jes dubbelen weer prut maar de rest liep wel aardig. Een pot in de 50 100 waarin de top tiers super slecht presteerden en ik vol getarget werd door een IS7 die het geen bal uitmaakt of hij zich nu keihard naar voren rushte. E100 daarentegen was spannend en erg fijn. Heb er nu dan mijn Mastery Badge op gehaald en goed uit weten te spelen, daar komt nog wel een video van op mijn YT.

Met de M60 op eveneens Fjords had ik ook een aardig potje, teamgenoot in E-50M in het midden werd constant geblocked door een domme 50 100 dus die deed veel damage maar verloor onnodige hitpoints. Ik en wapper zaten in het noorden te snipen op TD's en ook ik verloor ineens veel hp's. Lekker zuinig spelen dus en veel damage kunnen dealen. Toen dachten we dat de kust enigszins veilig was dus wapper ging maar die was binnen een paar seconden dood. Dus ik nog wat snipen totdat het enemy team enkel nog arty en een tier 9/10 TD platoon van HARDX had. Drie ervan oneshot en de Foch 155 3-shot. Foch 155 ging onderlangs de arty pakken en ik bleef noorden om ze te ambushen. Foch en 268 kwamen tegelijk maar beide weten te pakken zonder al teveel moeite, vervolgens via het midden gereden en uiteraard een crit zonder damage met een premium shell op een oneshot arty... Gepakt en de cap proberen te resetten maar ik spot hem maar niet totdat ik geen bosje voor me heb, helaas word ik dus ook gespot en uiteraard bounce ik die OP tank. Dood was ik toch wel maar als ik in ieder geval die defender had behaald dan had ik een nog mooier potje gehad! :)

Nog een aardige fail van afgelopen weekend, FV4202 heeft vrijwel geen armor en ik schoot gold:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:59:
Ah ok, de IS3 is echt wel een fijn ding, lijkt me ook wel iets voor jou.
Gisteren er zelf mijn 4e skill op geunlocked en gelijk even de driver en commander geretrained omdat ik de full repair beter kon switchen voor een perk.
Ja, dat is zeker wat voor mij :) Maar zoals je weet heb ik nog een hoop andere lijnen te grinden, dus dat wordt hem voorlopig niet :p De IS lijn staat echter zeker ook hoog op het to do lijstje!
LB1 is wel prima maar waar ik vaak tegenaan loop is tegen hogere tiers heb je vaker crits op zijkanten etc. Dan is het behoorlijk lastig als je op die manier je gold verschiet :)
Tja, die crits.. De ene dag heel veel last van met verschillende guns, andere dag weer niet. In mijn ogen is dat aardig random en niet gun specifiek. Maar goed ik heb die LB1 nog niet dus dat is voor mij nog ff afwachten, sowieso moet die LB1 het hebben van z'n accuracy en z'n RoF en niet van z'n pen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solique schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:37:
Gestopt met arty op het moment dat ik de 4e shell buiten de aim cirkel zag landen, gestopt met TD toen de 3e hit met de 152mm van de is152 met he shells geen damage deed waarvan 1 op een hellcat die mij dus sloopte daarna. Gestopt met de heavy's toen ik voor de 5e battle achtereen bottom tier was met een tier 7 of 8. Lag voor de verandering dus eens vroeg in bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:35:
[...]

Gestopt met arty op het moment dat ik de 4e shell buiten de aim cirkel zag landen, gestopt met TD toen de 3e hit met de 152mm van de is152 met he shells geen damage deed waarvan 1 op een hellcat die mij dus sloopte daarna. Gestopt met de heavy's toen ik voor de 5e battle achtereen bottom tier was met een tier 7 of 8. Lag voor de verandering dus eens vroeg in bed
Na iedere mindere game zoals jij beschrijft pak ik even de T49 even en schiet ik in 1 game bijna al mijn ammo op en ben ik terug moreel opgeladen voor de volgende pot :) Echt een fun tank!

Tot ik op mijn T49 dan weer een Britse AT2 tegen kom, dat is echt mijn nemesis. Valt niet te pennen, en bounced zelfs de meeste shells die ik op de zijkant afvuur, en ja ik heb de weakspots al op gezocht. Het enige wat ik kan doen is recht in z'n kont rijden en dan maar knallen en dan nog liefst met premium ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Is er eigenlijk een penalty als je drowned?

Gisteren op docks namelijk kwam ik 1 on 1 tegen een arty op docks (hij stond aan de waterkant, duh) nadat hij misschoot op mij en ik mij aan het positioneren was om op hem te gaan schieten (su85B, kleine arc) reed hij gewoon achteruit het water in :?

Is dat minder schade aan je tank ofzo? of wilde hij gewoon geen death/kill weggeven?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! 300k bonus binnen in 9 potjes met WN7 van 2540
Had nog sneller gekund als ik puur voor de kills was gegaan, zag nu nog te vaak dat er nét voor me 1 afgeknald werd......

Credits in overvloed momenteel, tegen eind van de maand kan ik 2 tier 10 kopen zonder dat de T9 verkocht moet worden, terwijl ik gisteren ook nog AMX50-100 gekocht heb en vol met equipment gehangen en maar wat tanks heb uitgerust met premium camo voor credits (30dgn).

Voor deze ordinaire stattpadding en cashgrind gebruik ik overigens niet de meest moeilijke tanks (t49 + E25). Waarbij de E25 dikke pret (en cash) is maar toch veel verliespotjes (WR circa 50%).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Bokkie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:01:

Gisteren op docks namelijk kwam ik 1 on 1 tegen een arty op docks (hij stond aan de waterkant, duh) nadat hij misschoot op mij en ik mij aan het positioneren was om op hem te gaan schieten (su85B, kleine arc) reed hij gewoon achteruit het water in :?

Is dat minder schade aan je tank ofzo? of wilde hij gewoon geen death/kill weggeven?
Hij wou je gewoon de XP van de damage&kill niet gunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond even de Stug III unlocked, was al wat verder met me heavy tree nu, en wou toch eens van die hetzer af! Dus de stug III gekocht, 4-5 potjes gespeeld. En tog weer terug naar de hetzer en daarmee wat gegrind.

Beetje jammer dat je het gevoel hebt dat de ( in mijn geval bijna volledig) Stocked StuggIII alleen maar in het nadeel is in vergelijking met de Hetzer.

D3rP gun = win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Ik vond de stug ook een beetje een tegenvaller ten opzichte van de Hetzer, ik kreeg het gevoel dat je veel minder pen hebt, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan andere classe tegenstanders. Ach nog 400k credits en ik heb de opvolger dan kan ik de stug weer stof laten vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Bokkie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:01:
...
Alles gaat kapot en je heb dus maximale repair kosten. Erg flauw om te doen natuurlijk, ze zouden de kill eigenlijk moeten toekennen aan degene die het laatste raakte of spotte.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:01:
Hoppa! 300k bonus binnen in 9 potjes met WN7 van 2540
Had nog sneller gekund als ik puur voor de kills was gegaan, zag nu nog te vaak dat er nét voor me 1 afgeknald werd......
Ik ben zo aan het failen dat ik die 300k nog niet 1 keer heb gehaald.
Inrage schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Tot ik op mijn T49 dan weer een Britse AT2 tegen kom, dat is echt mijn nemesis. Valt niet te pennen, en bounced zelfs de meeste shells die ik op de zijkant afvuur, en ja ik heb de weakspots al op gezocht. Het enige wat ik kan doen is recht in z'n kont rijden en dan maar knallen en dan nog liefst met premium ammo.
Bijna alle uk TD's hebben een pukkel op hun kop die je makkelijk kan pennen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:59:
Nog een aardige fail van afgelopen weekend, FV4202 heeft vrijwel geen armor en ik schoot gold:
[video]
Dat had ik gisteren de hele tijd toen ik bij jullie aan het testen was. Shells die recht door tanks vlogen, criticals op achterkanten van Batchats, detracks, shells uit de aimcircel en op beide servers lag spikes. Voornamelijk wanneer ik naar voren reed om te schieten :(.

Ze mogen bij WG de capaciteit wel wat gaan ophogen voor de EU want 175k is toch wel redelijk het maximum gezien de hoeveelheid mensen die last hadden gisteren van lag.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:07:
Gisteravond even de Stug III unlocked, was al wat verder met me heavy tree nu, en wou toch eens van die hetzer af! Dus de stug III gekocht, 4-5 potjes gespeeld. En tog weer terug naar de hetzer en daarmee wat gegrind.

Beetje jammer dat je het gevoel hebt dat de ( in mijn geval bijna volledig) Stocked StuggIII alleen maar in het nadeel is in vergelijking met de Hetzer.

D3rP gun = win :P
Hij is er weer! :D

Maar de Stug is wel een goede tank hoor, je moet hem leren spelen. Bijna elke nieuwe tank valt in het begin tegen t.o.v. de full ops voorganger. Maar de Stug is ook wel echt anders dan de Hetzer, de Stug is een 100% snipe tank met een ZEER accurate topgun en hoge RoF. De Hetzer is meer een brawler dankzij de sloped armor. Ik heb de Stug nog steeds, vanwege de zeer fijne gun. Het is vooralsnog de tank waar ik de meeste potjes mee heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inrage schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Hij wou je gewoon de XP van de damage&kill niet gunnen ;)
Je kunt er tot op zekere hoogte nog op schieten als ze al dood zijn in het water.
Zeker doen want zulke lamers verdienen de extra repairkosten voor unfair play.
wontcachme schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Dat had ik gisteren de hele tijd toen ik bij jullie aan het testen was. Shells die recht door tanks vlogen, criticals op achterkanten van Batchats, detracks, shells uit de aimcircel en op beide servers lag spikes. Voornamelijk wanneer ik naar voren reed om te schieten :(.

Ze mogen bij WG de capaciteit wel wat gaan ophogen voor de EU want 175k is toch wel redelijk het maximum gezien de hoeveelheid mensen die last hadden gisteren van lag.
Gisteren had ik niet echt lag in de paar potjes die ik gespeeld heb. Sowieso heb ik vrij weinig lag met WoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme vraag misschien, maar als iemand drowned, heb je nog soms de mogelijkheid dat je op hun HP bar nog een deel ziet staan, ik heb het eens getest maar als je dan op iemand schiet gaat die (in mijn ogen) ook nog steeds kapot ( hp bar daalt namelijk )

krijg je daar ook XP/Credits voor ? door iemand die drowned is toch nog kapot te knallen??
vroeg t me af :)

* Tsjah, die stug tog maar volhoude dan, had het in het begin natuurlijk ook met de hetzer weet nog hoe traag die toen was haha :D met 1e engine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Je kunt er tot op zekere hoogte nog op schieten als ze al dood zijn in het water.
Zeker doen want zulke lamers verdienen de extra repairkosten voor unfair play.
Mja had ik zeker gedaan als ik de mogelijkheid had, dit was echter vanaf de pier recht naar beneden zeg maar, bij die containerkraan , ken geen enkel tank die zoveel depression heeft eigenlijk :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:30:
domme vraag misschien, maar als iemand drowned, heb je nog soms de mogelijkheid dat je op hun HP bar nog een deel ziet staan, ik heb het eens getest maar als je dan op iemand schiet gaat die (in mijn ogen) ook nog steeds kapot ( hp bar daalt namelijk )

krijg je daar ook XP/Credits voor ? door iemand die drowned is toch nog kapot te knallen??
vroeg t me af :)
Ja natuurlijk want je krijgt er gewoon damage / een kill voor.

Van FTR:
related to the Chinese server info from the last post:

8.8 test server is supposed to start on 22.8.2013 (eg. on Thursday).

Two rounds of test are planned for now (22.8. and 29.8.)

The 8.8 is to go live on Russian server either on 8.9. or 9.9., on EU/NA/SEA it’s supposed to be between 10.9. and 12.9., for Korea it’s 17.9. – how much is this info reliable, I don’t know. But the test start is like 80 percent sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Knowuse schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:15:

[...]

Bijna alle uk TD's hebben een pukkel op hun kop die je makkelijk kan pennen.
Iets lastiger om te raken vanaf 300-600m ;) Want met de T49 wil je niet te dicht komen.
Bokkie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Mja had ik zeker gedaan als ik de mogelijkheid had, dit was echter vanaf de pier recht naar beneden zeg maar, bij die containerkraan , ken geen enkel tank die zoveel depression heeft eigenlijk :P
Je kan nog proberen om een jumpje te placeren en er recht op te belanden en hopen dat je de kill pakt en dan net boven water blijft. Denk dat eens gezien te hebben in een van die RNG Youtube filmpjes :)

[ Voor 47% gewijzigd door Inrage op 20-08-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Inrage schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Iets lastiger om te raken vanaf 300-600m ;) Want met de T49 wil je niet te dicht komen.
Britse td's hebben ook een zwakke gun mantlet. Gewoon heel dicht bij de gun schieten. Dan pen je ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
perpixel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Britse td's hebben ook een zwakke gun mantlet. Gewoon heel dicht bij de gun schieten. Dan pen je ook een hoop.
Is voor mijn gevoel ook erg onbetrouwbaar en de t49 heeft geen ammo overschot, om dus maar shells te spammen in de hoop dat er één net onder de gun mantlet komt is niet handig. Meestal zie ik de at2 vanaf zijn zijkant in de t49 en dan ga ik gewoon gold spammen, makkelijkste en snelste manier om ze uit te schakelen. KV-1 kun je frontaal betrouwbaar pennen met t49, maar de AT-2 is zelfs vanaf de zijkant zonder gold shells niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Gisteren top tier in mijn T49 op Himmelsdorf Encounter. Enorm faalteam, waarbij 5 teammaten op de heuvel afgeslacht werden door een T-34 en KV-1 voor ik ze af kon maken. Uiteindelijk 2181 damage gedaan, 7 kills gemaakt en nog verloren. Nummer 2 deed 580 damage...

Op mijn normale account vooral T-54 gespeeld, maar slechts 6 van de 11 daarmee gespeelde potten gewonnen. Frustrerend lang geprobeerd de 30 kills te halen en tegen half een maar besloten om het de laatste pot te maken. Toen 7 kills gehaald met een goede 1600xp pot en de 300k binnengehaald. Vreemde is nu dat Planetwot aangeeft dat ik 37 kills gemaakt heb en de laagste tier die ik speelde tier 8 was.
Over die tier 8's: twee potten gespeeld in T32 en T34 en daarmee beide 4900+ xp op een triple gehaald en 4 en 5 kills gemaakt. Ging leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Ja natuurlijk want je krijgt er gewoon damage / een kill voor.
[...]
Hmm dat durf ik te betwijfelen, had namelijk laatst zelf ook deze geniale ingeving en zag daarna in de battle statistics dat ik er geen kill/xp/credits voor gekregen had..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je moet natuurlijk wel op eentje schieten die enkel verdronken is en dus officieel nog niet dood. Hetzelfde geldt voor mensen die een game uitgaan terwijl ze nog leven (omdat het bijv, een slecht team is). Die spelers kun je ook nog helemaal kapot schieten en dat telt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:03:
Je moet natuurlijk wel op eentje schieten die enkel verdronken is en dus officieel nog niet dood. Hetzelfde geldt voor mensen die een game uitgaan terwijl ze nog leven (omdat het bijv, een slecht team is). Die spelers kun je ook nog helemaal kapot schieten en dat telt ook mee.
ter aanvulling, als een tank dus teveel onder water is gaat er een klokje lopen.. dan heb je 10 seconden om die persoon schade aan te doen.. daarna issie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee, dan is die nog te beschieten tenzij al zijn hitpoints al op zijn.
Ergens op mijn livestream kun je dat ook zien van een week terug geloof ik, waarbij ik nog even op een verdronken tank schiet waar nog wat te halen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:12:
Nee, dan is die nog te beschieten tenzij al zijn hitpoints al op zijn.
Ergens op mijn livestream kun je dat ook zien van een week terug geloof ik, waarbij ik nog even op een verdronken tank schiet waar nog wat te halen was :)
ohw ja precies :P ik bedoel natuurlijk te zeggen dat die daarna langzaam dood gaat..^^ oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Gisteren had ik niet echt lag in de paar potjes die ik gespeeld heb. Sowieso heb ik vrij weinig lag met WoT :)
Met name in de avond rond of na CW dan heb ik vaak kleine lagspikes waardoor mijn tank opeens een paar meter vooruit schiet. Ook dat snelle bewegende targets verdwijnen voor een paar seconden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:29:
[...]

Met name in de avond rond of na CW dan heb ik vaak kleine lagspikes waardoor mijn tank opeens een paar meter vooruit schiet. Ook dat snelle bewegende targets verdwijnen voor een paar seconden.
Heb ik vaak in het begin van de match. Wanneer ik samen met een tank rijdt en hij rijdt de ene moment naast me, dan plots springt ie twee meter voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Blade_Reaver schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:13:
Ik vond de stug ook een beetje een tegenvaller ten opzichte van de Hetzer, ik kreeg het gevoel dat je veel minder pen hebt, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan andere classe tegenstanders. Ach nog 400k credits en ik heb de opvolger dan kan ik de stug weer stof laten vergaren.
De niet-derp gun heeft best goede pen (je moet de 75 mm met 150 pen nemen, hetzer heeft max 110 pen). De opvolger van de stug heeft juist last van weinig pen (JagdpzIV, ook max 150 pen, maar dan tier 6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Temoss schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Is voor mijn gevoel ook erg onbetrouwbaar en de t49 heeft geen ammo overschot, om dus maar shells te spammen in de hoop dat er één net onder de gun mantlet komt is niet handig. Meestal zie ik de at2 vanaf zijn zijkant in de t49 en dan ga ik gewoon gold spammen, makkelijkste en snelste manier om ze uit te schakelen. KV-1 kun je frontaal betrouwbaar pennen met t49, maar de AT-2 is zelfs vanaf de zijkant zonder gold shells niet te doen.
Je hebt wel 1 gigantisch voordeel op een AT en das snelheid. Het laat het niet altijd toe maar mijn beste tacktiek is rond de TD te rijden, tegen zijn kont gaan parkeren en vooruit rijden. Op die manier kan de AT geen kant mee op. Je kan dan rustig op zijn achterkant knallen en dan liefst in zijn commander koepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-gamescom-here/
Commanders,

gamescom, the Europe’s biggest video games convention, has just begun! Currently we are in Cologne promoting our products and meeting our wonderful community! If you’re at the event, make sure to stop by our booth – there will be a lot of on-stage events, and you will also have the opportunity to meet our developers and learn all about upcoming plans for World of Tanks! In case you can’t meet us in person, don’t worry – we have also prepared some great in-game events as well! Here’s what you can expect in the following days:

Gamescom Warm-Up: x2 Crew Experience

To start off with a punch, during the first day of gamescom, all your tankers will enjoy double experience for each battle they fight! Use this opportunity to get them prepared for the things yet to come!

This bonus will be active from 21st August 07:10 until 22nd August 07:00 CEST (GMT +2).

gamescom Is Here: Missions

Ready for some action? Good – there will be plenty of that soon enough! Prepare your vehicles and roll out onto the battlefields as there are plenty of missions for you to complete:

Making a Difference
Restrictions : Random Battles only
Conditions : Be among the top 3 damage dealers in the team
Valid for both the winning and the losing team
Reward 30% credit income bonus for the battle
Please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as long as the conditions are met and the mission is active, you will always get the reward!

Around the World
Restrictions : Random Battles only, Once per day
Conditions : Destroy at least one vehicle from each nation (6 vehicles, 1 from each nation)
Reward : A bundle of six Premium food consumables* (1 per nation)
*The bundle will include: 1x Extra Combat Rations, 1x Case of Cola, 1x Chocolate, 1x Pudding and Tea, 1x Strong Coffee, 1x Improved Combat Rations.

These two missions will be active from 21st August 07:10 until 26th August 07:00 CEST (GMT +2).

gamescom Daily Missions

Don’t rest just yet – beside the two missions there will also be new additional tasks for you to do every day until the end of Gamescom! Can you complete them all?

Trigger Happy
Conditions : Obtain the Confederate medal + Destroy at least 2 enemy vehicles
Reward : 2x experience for the battle
Please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as long as the conditions are met and the mission is active, you will always get the reward!

This mission will be active from 21st August 07:10 until 22nd August 07:00 CEST (GMT +2).

I See You!
Conditions : Obtain the Patrol Duty medal + Destroy at least 1 enemy vehicle
Reward : 3000 additional experience for the battle

This mission will be active from 22nd August 07:10 until 23rd August 07:00 CEST (GMT +2).

You Shall Not Pass!
Conditions : Obtain the Steel Wall and the Spartan medal in the same battle
Reward : 5x Large Repair Kit

This mission will be active from 23rd August 07:10 until 24th August 07:00 CEST (GMT +2).

Pest Control
Restrictions : Random Battles only, Once per day
Conditions : Destroy 20 medium tanks of Tier IV or higher within 24 hours
Reward : 1 day Premium Account
This mission can only be completed once per 24-hour period.

This mission will be active from 24th August 07:10 until 25th August 07:00 CEST (GMT +2).

Seeing Red
Restrictions : None
Conditions : Deal at least 3,000 points of damage in one battle + Destroy at least 3 enemy vehicles
Reward : X2 experience bonus for the battle
Please note that there is no limit in regard to how many times you can complete this mission – as long as the conditions are met and the mission is active, you will always get the reward!

This mission will be active from 25th August 07:10 until 26th August 07:00 CEST (GMT +2).
Paar erg leuke missies en een paar die elkaar lekker overlappen met lopende missies _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
idd 20 kills en 50k xp op een dag heb je 2 dagen premium. Tegen die tijd zul je ook nog wel je 300k silver hebben.

Maar hoe ga ik in hemelsnaam bijhouden wat ik moet doen :P dat onthoud ik toch niet allemaal....
Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)