Mr_Size schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:18:
[...]
Had al zo'n vermoeden dat jij een iets makkelijkere grind had

Ik heb de IS3 niet, dus voor mij gaat dat helaas niet op. Heb de tracks al volledig met free XP unlocked, maar ik heb nog meer grinds dus ik ga er niet nog meer tegenaan gooien (iig niet die volledige 30K die ik nu nog moet naar die D10T, en dan ben ik er dus nog niet

). ff doorbijten wordt het dus, maar hopelijk kan ik wel wat goede platoons hiervoor vinden.
Ah ok, de IS3 is echt wel een fijn ding, lijkt me ook wel iets voor jou.
Gisteren er zelf mijn 4e skill op geunlocked en gelijk even de driver en commander geretrained omdat ik de full repair beter kon switchen voor een perk.
De T-54 zal nog wel iets makkelijker worden aangezien ik niet eerst met een minder gun ga spelen. Free exp voor de tracks en turret zijn bijna binnen door enkel te spelen en dan ga ik nog de losse gun met free exp doen.
Inrage schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:27:
Zit zelf nog maar aan de T-35-85 en speel die enkel nog voor de x2/x3 na het zien dat dezelfde Topgun op de volgende tank ook topgun was, pfff. Als ik nu lees dat het ook bij de daaropvolgende tank nog lang grinden is voor je iets beter krijgt... Denk dat deze nog wel even in de ijskast blijft, helaas. Hoop voor jullie dat die nieuwe tank die er aan komt dan ook echt goed is.
De T-34-85 is een beest voor zijn tier, de T-43 is op papier inderdaad minder maar die knalt echt heel fijn weg. Daarmee heb ik tot nu toe nog steeds betere scores dan op mijn T-34-85 of T-44.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:41:
[...]
De skill Mentor vindt ik zelf erg interessant of je deze nu wel of niet moet gebruiken. Ingame hebt er niks aan, maar het traint de overige crew iets sneller. Dus in principe hoe eerder je hebt, des te meer levert deze op.
Ja en nee, het kan voordelen hebben maar ik zou er zelf nooit voor kiezen als je de keuze uit nog betere skills hebt. Hij heeft al BIA en Repair op zijn commander maar hij mist de must-have SS. Logischerwijs wil je Mentor dus niet omdat de andere 2 super handig zijn en Mentor is meer een bonus.
Frentik schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:20:
[...]
Hmmm, interessant. Iemand anders van de oud gedienden nog ideeën over het wel of niet aanschaffen van de VK3001 voor de 8.8 patch? Credits en garageslot is geen probleem dus daar hoef ik het niet voor te laten.
Heb er niks over gehoord of gelezen, misschien op FTR.
10k zelfs, daarnaast zijn er ook altijd nog de random draw specials en de tank of the month waar hij misschien zijn extra credits income van heeft gekregen. Zo heb ik extra income door de top of the three met het spelen van de IndienPanzer.
Maar daar heb je met de T-44 dan ook last van gehad neem ik aan? Daar zul je ook regelmatig T9's tegen gekomen zijn. Hoe performde die LB1 daar dan? Moest je veel premium ammo gebruiken? Als ik de verhalen mag geloven is die LB1 echt een super gun. Ik hoop het iig, want een stock T-44... nou ja, daar heb ik gisteren al alles over gezegd

LB1 is wel prima maar waar ik vaak tegenaan loop is tegen hogere tiers heb je vaker crits op zijkanten etc. Dan is het behoorlijk lastig als je op die manier je gold verschiet
Met de IndienPanzer nog zo'n 30-35k te gaan en met de T-44 ~27-28k dus dat schiet wel aardig op.
Gisteren gingen de tier 6jes dubbelen weer prut maar de rest liep wel aardig. Een pot in de 50 100 waarin de top tiers super slecht presteerden en ik vol getarget werd door een IS7 die het geen bal uitmaakt of hij zich nu keihard naar voren rushte. E100 daarentegen was spannend en erg fijn. Heb er nu dan mijn Mastery Badge op gehaald en goed uit weten te spelen, daar komt nog wel een video van op mijn YT.
Met de M60 op eveneens Fjords had ik ook een aardig potje, teamgenoot in E-50M in het midden werd constant geblocked door een domme 50 100 dus die deed veel damage maar verloor onnodige hitpoints. Ik en wapper zaten in het noorden te snipen op TD's en ook ik verloor ineens veel hp's. Lekker zuinig spelen dus en veel damage kunnen dealen. Toen dachten we dat de kust enigszins veilig was dus wapper ging maar die was binnen een paar seconden dood. Dus ik nog wat snipen totdat het enemy team enkel nog arty en een tier 9/10 TD platoon van HARDX had. Drie ervan oneshot en de Foch 155 3-shot. Foch 155 ging onderlangs de arty pakken en ik bleef noorden om ze te ambushen. Foch en 268 kwamen tegelijk maar beide weten te pakken zonder al teveel moeite, vervolgens via het midden gereden en uiteraard een crit zonder damage met een premium shell op een oneshot arty... Gepakt en de cap proberen te resetten maar ik spot hem maar niet totdat ik geen bosje voor me heb, helaas word ik dus ook gespot en uiteraard bounce ik die OP tank. Dood was ik toch wel maar als ik in ieder geval die defender had behaald dan had ik een nog mooier potje gehad!
Nog een aardige fail van afgelopen weekend, FV4202 heeft vrijwel geen armor en ik schoot gold: