704 Is idd meer bouncy, betere camo ook maar het bl-10 syndroom blijft hetzelfde lol.
Maargoed, 'meer bouncy dan een ISU' zegt dan ook geen ene ruk. Practisch alles ragt door een ISU.
Zo hey, wat is de Leo Proto stock useless zeg, toch maar even free xp sparen voor de tracks en engine voordat ik weer met dat ding ga spelen. Dacht ook dat die aimtime van de stock gun wat beter zou zijn maar dat valt ook tegen of je moet natuurlijk eerst weer de turret upgraden voordat je betere stats krijgt.
Ik heb er eerst betere gun opgestoken (weegt minder dan de stock gun) en dan de turret. De mobiliteit is niet zo hard nodig gezien het toch niet echt een brawler is. Maar stock is het inderdaad niet zo leuk. De reload daalde met wisselen van turret trouwens van 11,5 naar 10,1 irc. Maakt best een verschilletje uit.TweakJerommeke schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:42:
Zo hey, wat is de Leo Proto stock useless zeg, toch maar even free xp sparen voor de tracks en engine voordat ik weer met dat ding ga spelen. Dacht ook dat die aimtime van de stock gun wat beter zou zijn maar dat valt ook tegen of je moet natuurlijk eerst weer de turret upgraden voordat je betere stats krijgt.
Ik ben live voor de geïnteresseerden
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Researched:
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 250000. Free Experience spent: 0.
Zo... Weer een tier 10 geresearched
Overmorgen maar eens beginnen met 2.6 miljoen credits bij elkaar te spelen
.
Hier de statistieken op mijn T54E1.

edit//
PURPL op de NA server is blijkbaar opgeheven nadat ze 15 keer van -G- hadden verloren. Filmpje;
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 250000. Free Experience spent: 0.
Zo... Weer een tier 10 geresearched
Hier de statistieken op mijn T54E1.

edit//
PURPL op de NA server is blijkbaar opgeheven nadat ze 15 keer van -G- hadden verloren. Filmpje;
[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 15-08-2013 22:46 ]
Verwijderd
De afgelopen dagen vaak last gehad van zo'n E25.......schoot snel en nauwelijks te spotten
Dus zelf maar gekocht (morgenavond maar geen kroeg)
Wat een geinig ding!
Iedere 2 seconden 150 damage, 60 shells bij je, razendsnel en verrekte goede camo.....
Gemiddeld een 50k credits per battle.
Sommige tier 8 zijn lastig te pennen, daarvoor wat premium ammo mee (je draait er toch geen verlies op).
Het is eiglk een autoloader zonder reload, aimtime 1,5 sec dus alweer gericht als shell klaar is om vuren.
Bij de volgende patch zou de SP verkocht kunnen worden voor gold, dus dan gaat die er mooi uit. Dit is veel leuker cashen!!!
Wat een geinig ding!
Iedere 2 seconden 150 damage, 60 shells bij je, razendsnel en verrekte goede camo.....
Gemiddeld een 50k credits per battle.
Sommige tier 8 zijn lastig te pennen, daarvoor wat premium ammo mee (je draait er toch geen verlies op).
Het is eiglk een autoloader zonder reload, aimtime 1,5 sec dus alweer gericht als shell klaar is om vuren.
Bij de volgende patch zou de SP verkocht kunnen worden voor gold, dus dan gaat die er mooi uit. Dit is veel leuker cashen!!!
Is de VK30.02D de moeite om te halen? Ik heb niet voor die tank gespeeld maar had de duitse tree geleveld voordat de VK 30.02D gereleased werd. Ik kan die tank gewoon kopen dus vroeg me af of die de moeite was en of de tanks die er op volgen ook de moeite zijn?
Altijd leuk: even een paar potjes meedraaien in een TC. Eerst 2 potten tier X en daarna 8 potjes tier 8.
Average xp 1200.
Vehicle | Games played | Victory ratio |
T32 | 6 | 100% |
Bat.-Chatillon 25 t | 2 | 100% |
AMX AC mle. 48 | 1 | 100% |
T34 | 1 | 100% |
Average xp 1200.
Wat mij nu opvalt is dat er geen enkele premium tank destroyer is voor de USA branch.
Als ze die nou eens introduceren.
Als ze die nou eens introduceren.
Alle vragen hebben een antwoord
Gisteren in platoonverband een zeer lekkere avond gehad.. zie mijn noobmeter link voor de statsBramSd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:17:
Altijd leuk: even een paar potjes meedraaien in een TC. Eerst 2 potten tier X en daarna 8 potjes tier 8.
Vehicle Games played Victory ratio T32 6 100% Bat.-Chatillon 25 t 2 100% AMX AC mle. 48 1 100% T34 1 100%
Average xp 1200.
Lol, ik zie nu dat ik weer een mijlpaal heb bereikt na de potjes van gisteren: 800 average xp. Nu ja, 799,52 om precies te zijn.
Dat betekent dat ik de afgelopen maand mijn drie doelen heb bereikt:
- 1700 average damage per battle
- 800 average xp per battle
- 57% winrate
Nu op naar de 1800, 850 en 58%.
- 57% winrate
Speel nu sinds een weekje WOT en bevalt prima. Leuke game. Alleen speel ik dit nu op een intel Q8200 met een oud GT240 kaartje. Met aangepaste settings pers ik er nog 55-60fps uit maar dat is het dan ook. Ben nu aan kijken voor een ander systeempje of upgrade en ben benieuwd welke CPU je mijimaal moet hebben voor settings op max en hoogste resolutie.
Ik had begrepen dat WOT voornamelijk veel vraagt van de CPU dus vandaar deze vraag. Kan wel mijn videokaart upgraden maar mss zet het meer zoden aan de dijk door eerst de CPU aan te pakken.
Ik had begrepen dat WOT voornamelijk veel vraagt van de CPU dus vandaar deze vraag. Kan wel mijn videokaart upgraden maar mss zet het meer zoden aan de dijk door eerst de CPU aan te pakken.
Ik haal 40 fps en heb een veel nieuwer systeem dan jij. Ik vind het prima spelen, dus waarom zou je upgraden? Maar goed, een paar pagina's terug staan al wat suggesties hierover, bijv. een i5.housekamp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:08:
Speel nu sinds een weekje WOT en bevalt prima. Leuke game. Alleen speel ik dit nu op een intel Q8200 met een oud GT240 kaartje. Met aangepaste settings pers ik er nog 55-60fps uit maar dat is het dan ook. Ben nu aan kijken voor een ander systeempje of upgrade en ben benieuwd welke CPU je mijimaal moet hebben voor settings op max en hoogste resolutie.
wow, zeer nice! Ik heb nog een hoop te lerenwsLy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:54:
Gisteren in platoonverband een zeer lekkere avond gehad.. zie mijn noobmeter link voor de stats

Ondanks dit nog een acceptable 1835 WN7 en 65% WR weten te halen. Had o.a. een mega goed potje met de T-43 op El Halluf: 3,5K dmg en 2K spotting dmg. Heb 3 tanks in de fik weten te zetten, dat tikte aardig aan voor de dmg
Verwijderd
Zeer benieuwd naar dit:
http://ftr.wot-news.com/2...-8-2013-part-2/#more-1754
en dan heel specifiek "unguided rocket tanks will be implemented into WoT"
DitVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:17:
Zeer benieuwd naar dit:
Wikipedia: T34 Calliope
Dit
Wikipedia: Panzerwerfer
Of dit?
Wikipedia: Wurfrahmen 40
Gewoon nieuwe arty denk ik zo.
[ Voor 22% gewijzigd door mhindrik op 16-08-2013 10:32 ]
Alle vragen hebben een antwoord
of iets zonder main gun, die alleen maar via rocket pods kan schieten.mhindrik schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:30:
[...]
Dit
Wikipedia: T34 Calliope
Dit
Wikipedia: Panzerwerfer
Of dit?
Wikipedia: Wurfrahmen 40
Gewoon nieuwe arty denk ik zo.
zoiets bijvoorbeeld is meer naar arty gericht
[ Voor 11% gewijzigd door patrickos85 op 16-08-2013 10:44 ]
zal lastig te balancen zijn. Maar het idee is leuk
Dan valt het van mij dus wel meeMr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:16:
[...]
Ik haal 40 fps en heb een veel nieuwer systeem dan jij. Ik vind het prima spelen, dus waarom zou je upgraden? Maar goed, een paar pagina's terug staan al wat suggesties hierover, bijv. een i5.
[...]
denk dat die keuze makkelijk word
Inderdaad, geniet van je graphics!housekamp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
Dan valt het van mij dus wel meeMaar ben ff aan het lezen geweest en kom dan dus idd uit bij een i5 etc. Moet ik maar eens gaan kijken of het de moeite waard is. 'Wat minder grafisch geweld en speelbare framerate' vs '400 euro lichter en leuke graphics/fps... '
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik heb vorige week voor dezelfde keuze gestaan. Van een AMD Phenom II X3 720BE naar een Intel i5 4670K gegaan.housekamp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
Dan valt het van mij dus wel meeMaar ben ff aan het lezen geweest en kom dan dus idd uit bij een i5 etc. Moet ik maar eens gaan kijken of het de moeite waard is. 'Wat minder grafisch geweld en speelbare framerate' vs '400 euro lichter en leuke graphics/fps... '
Ben nu alleen nog naar een nieuwe videokaart aan het zoeken. Mijn i5 staat uit zijn neus te vreten terwijl mijn AMD Radeon HD 4770 overuren maakt.
Verwijderd
Hmm ik heb een dilemma,
ik heb bijna de patton 46 geresearched
( btw wat is jullie mening over deze tank?)
Maar ik wil hierna de american heavy line gaan doen, En nu heb ik de keuze, of verder gaan met Sherman jumbo naar t29 of begginen met t1 heavy.
Zijn de t1 heavy en m6 een beetje goede tanks ? de jumbo vond ik niet erg goed. Hij voelt als een heavy maar heeft niet de gun ervoor.
ik heb bijna de patton 46 geresearched
Maar ik wil hierna de american heavy line gaan doen, En nu heb ik de keuze, of verder gaan met Sherman jumbo naar t29 of begginen met t1 heavy.
Zijn de t1 heavy en m6 een beetje goede tanks ? de jumbo vond ik niet erg goed. Hij voelt als een heavy maar heeft niet de gun ervoor.
Ik heb de T29 unlocked via de T1 en de M6. De T1 is een behoorlijke sterke tank voor z'n tier, met een topgun met goede pen en RoF. Je moet wel zoveel mogelijk hull down gaan staan, maar goed dat geldt voor alles US heavies. De M6 is meer van hetzelfde, maar is wel moeilijker. De MM van dat ding is nogal nadelig, je zult vaak in T8 potjes terecht komen. De tank is pas een beetje nuttig als je de topgun hebt en dat is best een lange grind. T8 potjes zonder de topgun zijn een hell, daar kun je eigenlijk gewoon niets uitrichten. Dus bereid je voor op wat frustratieVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:53:
Hmm ik heb een dilemma,
ik heb bijna de patton 46 geresearched( btw wat is jullie mening over deze tank?)
Hét grote voordeel van deze weg volgen is dat je die topgun van de M6 meteen op de T29 kan zetten als je hem koopt. Dat maakt de grind naar de topgun van de T29 een stuk aangenamer, want die topgun van de M6 is echt een fantastische gun en zelfs op T7 nog erg goed.
De US medium lijn heb ik nog niet gespeeld, dus over de Patton heb ik geen mening
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 16-08-2013 11:58 ]
Even voor de mensen met het hangup probleem tijdens het laadscherm. Ik heb gisteren een deel van de DCMod mods uitgezet:
- Clanicons
- Tank information panel
- SHell Icons
- Tank Clanicon Remover
Heb een uurtje of 2 gespeeld en geen problemen gezien. Tijd is te kort om er echt wat over te kunnen zeggen. Maar ik ga dit eens een tijdje proberen en meld het wel weer.
- Clanicons
- Tank information panel
- SHell Icons
- Tank Clanicon Remover
Heb een uurtje of 2 gespeeld en geen problemen gezien. Tijd is te kort om er echt wat over te kunnen zeggen. Maar ik ga dit eens een tijdje proberen en meld het wel weer.
Patton is een top tank. Je bent erg kwetsbaar, maar je kan flink uithalen. Ik vind sowieso eigenlijk alle tier 9 mediums wel lekker spelen.
De tier 10 Patton is zeker niet de beste tier 10 medium, hij mist snelheid, is door de puist bovenop je koepel kwetsbaar en is niet veel kleiner dan de T110E5. Wel een lekkere gun en hoge viewrange. Heb er helaas geen positieve winrate op, maar speel hem nu wel weer meer en het gaat steeds beter.
Trouwens waar het eergisteren erg slecht ging, <50% winrate en lage WN7 had ik gisteren ook maar een winrate van 50% maar wel een WN7 van 2000 gemiddeld over 20 matches. Teveel verloren door een slecht team. O.a. een pot met 6K damage op m'n Patton en op het laatst nog tegen 5 tanks staan in m'n eentje. Volgens een exnom gast was ik geen teamspeler
had zeker eerder met m'n team dood moeten gaan ofzo.
Trouwens waar het eergisteren erg slecht ging, <50% winrate en lage WN7 had ik gisteren ook maar een winrate van 50% maar wel een WN7 van 2000 gemiddeld over 20 matches. Teveel verloren door een slecht team. O.a. een pot met 6K damage op m'n Patton en op het laatst nog tegen 5 tanks staan in m'n eentje. Volgens een exnom gast was ik geen teamspeler
[ Voor 40% gewijzigd door Quantor op 16-08-2013 12:21 ]
Verwijderd
wat een geinig dingVerwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:57:
De afgelopen dagen vaak last gehad van zo'n E25.......schoot snel en nauwelijks te spotten
vanochtend in 14 potjes de 30 kills gemaakt met een creditopbrengst van 900k (veel killstealers, bizar)
heel wat potjes met 2,5-3k damage maar dan weer k-teams waardoor winrate van 40% maar WN7 van 1766 en Eff 1930
Toffe site trouwens voor checken van je stats: http://www.feldzug.net/
Iedere keer nadat je uitlogt, wordt het bijgewerkt
Alle credits naar Dr3am3d (of zoiets) / alias Sepiroth die mij er op wees
Maar maar maar.... EXNOM are STRONK KLANQuantor schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:17:
Volgens een exnom gast was ik geen teamspelerhad zeker eerder met m'n team dood moeten gaan ofzo.
In ieder geval krijg je in battle nog de groetjes van me Quantor

Verwijderd
Kaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

Inderdaad een i5 (zelf even kijken of je wilt overklokken of niet) en een simpel mid range videokaart. (650(TI)/660). Natuurlijk kijken of je voeding dat aan kanhousekamp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
Gister had ik bijna me 30 kills word er een T32 gekillsteald (ik in IS-3) door een fucking arty.
Terwijl ik op dat moment er recht tegen aan stond klaar om hem afteknallen, door de splash killde de arty my ook. Daar word ik echt gek van. En de T32 had maar iets van 20 hp over
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zie ook heel veel comments over historical mode. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:17:
Zeer benieuwd naar dit:
Lijkt me leuk om het eens historisch correct te spelen, met duitsers aan 1 zijde en geallieerden aan de andere kant.
Denk dat er dus wel specifieke tanks voor gekocht en getraind moeten worden. Balans lijkt me wel het moeilijkste in zo'n mode aan te brengen
Verwijderd
Ik heb even nagevraagd bij een computerwinkel of t raadzaam was om mijn pc te upgraden.
Kennelijk is er voor mijn toffe Aldi-PC geen nieuwere processor te krijgen.
Aangeraden werd om evt de grafische kaart te upgraden omdat SOMMIGE online spellen SOMS beter te spelen zijn met een betere grafische kaart.
Hoe kan ik zien wat voor grafische kaart ik heb om hier ff snel advies in te winnen?
(ja, sorry heb echt nog niet gegamed totdat ik WOT ontdekte en PC was tot dan toe alleen voor de usual Microsoft Office stuff)
Aangeraden werd om evt de grafische kaart te upgraden omdat SOMMIGE online spellen SOMS beter te spelen zijn met een betere grafische kaart.
Hoe kan ik zien wat voor grafische kaart ik heb om hier ff snel advies in te winnen?
(ja, sorry heb echt nog niet gegamed totdat ik WOT ontdekte en PC was tot dan toe alleen voor de usual Microsoft Office stuff)
Staat bij je configuratiescherm --> hardware toch? Of download een programmatje als Everest, is volgens mij gratis en dan zie je in 1 oogopslag wat er allemaal in je kastje zitVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:10:
Start>"rechtermuisklik op computer">beherenVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:10:
Ik heb even nagevraagd bij een computerwinkel of t raadzaam was om mijn pc te upgraden.
Aan de linkerkant van het scherm: apparaatbeheer > beeldschermadapters
Zal die standaard medion kastjes niet al teveel upgraden. Bij een beetje videokaart heb je ook een nieuwe voeding nodig en dan zou meteen voor een nieuwe kast gaan voor een betere airflow. Maar goed ik kan niet in je portomonnee kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:10:
Maak anders een topic aan bij desktop aankoopadvies.
Verwijderd
Er zit dus een ATI Radeon HD5670 in
http://www.amd.com/us/pro...n-hd-5670-overview.aspx#2
Ik hoef echt geen uitgebreid advies mannuh, gewoon ff antwoordje of t zou helpen om die te upgraden of niet.
Welke t dan wordt, laat ik mij dan wel adviseren door de computershop, zodat ik op ze kan terugvallen als t toch niet werkt
http://www.amd.com/us/pro...n-hd-5670-overview.aspx#2
Ik hoef echt geen uitgebreid advies mannuh, gewoon ff antwoordje of t zou helpen om die te upgraden of niet.
Welke t dan wordt, laat ik mij dan wel adviseren door de computershop, zodat ik op ze kan terugvallen als t toch niet werkt
Zou je toch n boel mee moeten kunnen, upgraden kan wel maar veel bang-per-buck ga je niet krijgen lijkt mij. Je zal minimaal 150 euro moeten investeren om een klein beetje omhoog te gaan, veel kun je waarschijnlijk niet omhoog omdat je voeding het dan waarschijnlijk niet trekt.
Uhmm, voor 150 euro heb je een Nvidia Geforce 650 TI Boost en daar ga je heel veel mee vooruit. Zie: http://www.techpowerup.co...i_Boost_TF_Gaming/26.htmldramborleg schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:34:
Zou je toch n boel mee moeten kunnen, upgraden kan wel maar veel bang-per-buck ga je niet krijgen lijkt mij. Je zal minimaal 150 euro moeten investeren om een klein beetje omhoog te gaan, veel kun je waarschijnlijk niet omhoog omdat je voeding het dan waarschijnlijk niet trekt.
Jouw 5670 is 20% langzamer dan een 6670...
Zijn videokaart is gewoon de ergste bottleneck. Ik zou voor 100 euro een Ati Radeon 7790 ofzo erin mikken.
[ Voor 8% gewijzigd door Fest op 16-08-2013 13:43 ]
Terugkomend op de discussie mbt de route naar de T29: ik heb er zelf voor gekozen via de medium lijn te gaan en de T1 / M6 niet te doen.
Mijn motivatie was vooral dat ik dan a) later nog makkelijker verder kan met de medium lijn, en b) ik nog nooit onder de indruk / bang ben geweest voor een vijandige T1 / M6. Dat laatste komt misschien omdat het meerendeel van de mensen er niet zo handig mee spelen; ik kan me b.v. niet herinneren ooit eentje hulldown te hebben gezien, en tsja als je dan zo'n flatgebouw in z'n zijkant schiet dan zijn ze snel verdwenen.
Het nadeel (en dat is best een groot nadeel) is dat je dan in de T29 start met de stock gun, en dat is niet heel prettig; ik heb toen toch maar dmv free xp de 90mm gun genomen (die je dus al hebt als je via de M6 gaat).
Mijn motivatie was vooral dat ik dan a) later nog makkelijker verder kan met de medium lijn, en b) ik nog nooit onder de indruk / bang ben geweest voor een vijandige T1 / M6. Dat laatste komt misschien omdat het meerendeel van de mensen er niet zo handig mee spelen; ik kan me b.v. niet herinneren ooit eentje hulldown te hebben gezien, en tsja als je dan zo'n flatgebouw in z'n zijkant schiet dan zijn ze snel verdwenen.
Het nadeel (en dat is best een groot nadeel) is dat je dan in de T29 start met de stock gun, en dat is niet heel prettig; ik heb toen toch maar dmv free xp de 90mm gun genomen (die je dus al hebt als je via de M6 gaat).
[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 16-08-2013 13:46 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Leuk fimpje! Toch best een prestatie om tegen een eveneens bijna unicum clan ze zo hard uit te roeien.wsLy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:38:
[video]
Lekker Bram! Zelf zit ik Coyotee op de hielen met de average exp, even wat meer spelen Coyotee om me voor te blijvenBramSd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:07:
Lol, ik zie nu dat ik weer een mijlpaal heb bereikt na de potjes van gisteren: 800 average xp. Nu ja, 799,52 om precies te zijn.
- 57% winrate
De M48 vond ik eerder ook nooit zo super en mijn stats op dat ding zijn ook niet super. De M60 daarentegen is gelijk zoveel beter, mijn inziens, door dat kleine beetje meer mobiliteit. Beide hebben ze een super fijne lasergun dus daar ligt het niet aan en misschien heb ik de M48 ook wel niet goed gespeeldQuantor schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:17:
De tier 10 Patton is zeker niet de beste tier 10 medium, hij mist snelheid, is door de puist bovenop je koepel kwetsbaar en is niet veel kleiner dan de T110E5. Wel een lekkere gun en hoge viewrange. Heb er helaas geen positieve winrate op, maar speel hem nu wel weer meer en het gaat steeds beter.
Trouwens waar het eergisteren erg slecht ging, <50% winrate en lage WN7 had ik gisteren ook maar een winrate van 50% maar wel een WN7 van 2000 gemiddeld over 20 matches. Teveel verloren door een slecht team. O.a. een pot met 6K damage op m'n Patton en op het laatst nog tegen 5 tanks staan in m'n eentje. Volgens een exnom gast was ik geen teamspelerhad zeker eerder met m'n team dood moeten gaan ofzo.
Haha gisteren nog een exn0m gast gepakt en ik zei al, hij gaat wat zeggen..
Gisteren ging het bij mij ook best wel lekker, middag beter dan avond maar dat kwam enkel door het aantal kills/battle wat ik niet omhoog kon houden. Overigens een nieuw record voor mij, 10 battles voor 30 kills
Een goed spelende M6 is erg gevaarlijk, je moet alleen met de snelle reload overweg kunnen.
6670 20% beter dan de 5670? Dan heb ik me vergist en is een 660Ti idd een aardige upgrade.
6670 20% beter dan de 5670? Dan heb ik me vergist en is een 660Ti idd een aardige upgrade.
Voor mij juist andersom. De M60 heb ik gemiddeld 2300dmg tegenover 3000 op de M48. Op een of andere manier komen shells nooit aanpsychoclown schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:56:
De M48 vond ik eerder ook nooit zo super en mijn stats op dat ding zijn ook niet super. De M60 daarentegen is gelijk zoveel beter, mijn inziens, door dat kleine beetje meer mobiliteit. Beide hebben ze een super fijne lasergun dus daar ligt het niet aan en misschien heb ik de M48 ook wel niet goed gespeeld
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Btw nog een update met wat leuke info
http://ftr.wot-news.com/2013/08/16/16-8-2013/#more-1764
Misschien ook bij links toevoegen?
http://ftr.wot-news.com/2013/08/16/16-8-2013/#more-1764
Misschien ook bij links toevoegen?
Occulus Rift support! Vet! Ben benieuwd hoe dat gaat worden!
Babs out!
Babs out!
Ik heb over een week 3,5 weken vakantie (waarvan ik maar 1 - 1,5 week ook echt op vakantie ga), dus dan zal ik hopelijk (nog) meer kunnen spelen. Ik ben van plan om een autolader lijn te gaan spelen, dat moet uitmonden in een T10 (CW) tank. De batchat lijkt me een erg leuke tank, echter de rest van de lijn spreekt me op dit moment het minst aan, dus die lijn laat ik even buiten beschouwing. Ga die lijn absoluut nog eens spelen, maar nu nog niet.
Dan blijven er dus 2 lijnen over: de US lijn die leidt tot de T57 Heavy en de Franse lijn die leidt naar de AMX 50 B. Ik neig momenteel het meest naar de US lijn en wel om een aantal redenen:
-heb niet zoveel met franse tanks. Ik heb ze ook nog nooit gespeeld, dus ik ben hierin vooral subjectief.
-ben al meer gewend met het spelen van US tanks, hoewel dat vooral TD's en HT's betreft en dit meer een light/medium lijn is.
-onderweg kom ik de T71 tegen, wat volgens de verhalen, o.a. hier, een hele leuke tank is. Dat is wel een tank die ik wil houden, ook om het scouten onder de knie te krijgen (zie ook het volgende punt).
-door de T21 en T71 te spelen leer ik hopelijk beter te scouten.
Dat laatste punt kan ik echter ook als con zien: ik heb nog nooit pure scouttanks gespeeld, het meeste scoutwerk doe ik nog in een Hellcat en dat is lang niet altijd succesvol. Volgens mij heb ik mijn meeste patrolduty medals op de Mathilda gehaald, dat zegt wel genoeg denk ik
Wat dat betreft past mijn huidige speelstijl, voornamelijk TD's en HT's, wellicht beter bij de Franse heavy lijn. Maar ja, elke tank tot de 50 100 interesseert me eigenlijk geen reet. Dus dat wordt dan wel een hele lange grind.
Kortom: ik ben dus van plan de US autolader lijn te spelen, tenzij iemand nog een goed woordje kan doen voor die gekke fransen
Dan blijven er dus 2 lijnen over: de US lijn die leidt tot de T57 Heavy en de Franse lijn die leidt naar de AMX 50 B. Ik neig momenteel het meest naar de US lijn en wel om een aantal redenen:
-heb niet zoveel met franse tanks. Ik heb ze ook nog nooit gespeeld, dus ik ben hierin vooral subjectief.
-ben al meer gewend met het spelen van US tanks, hoewel dat vooral TD's en HT's betreft en dit meer een light/medium lijn is.
-onderweg kom ik de T71 tegen, wat volgens de verhalen, o.a. hier, een hele leuke tank is. Dat is wel een tank die ik wil houden, ook om het scouten onder de knie te krijgen (zie ook het volgende punt).
Dat laatste punt kan ik echter ook als con zien: ik heb nog nooit pure scouttanks gespeeld, het meeste scoutwerk doe ik nog in een Hellcat en dat is lang niet altijd succesvol. Volgens mij heb ik mijn meeste patrolduty medals op de Mathilda gehaald, dat zegt wel genoeg denk ik
Wat dat betreft past mijn huidige speelstijl, voornamelijk TD's en HT's, wellicht beter bij de Franse heavy lijn. Maar ja, elke tank tot de 50 100 interesseert me eigenlijk geen reet. Dus dat wordt dan wel een hele lange grind.
Kortom: ik ben dus van plan de US autolader lijn te spelen, tenzij iemand nog een goed woordje kan doen voor die gekke fransen
De ARL-44 in de franse heavy lijn is ook wel leuk, ben geregeld voor gold noob uitgemaakt doordat die topgun lekker veel pen heeft
Tevens bounced hij ook redelijk wat.
Ik sta voor dezelfde keuze en ik ga ook maar via de M4 omdat je op die manier idd de mediumlijn van de US in kunt. Vooral de T20 heeft mijn interesse voorlopig, lijkt mijn een leuke medium op t7. Behalve het unlocken van de topgun heeft het nog een nadeel om niet via T1 en M6 te gaan, namelijk je mist zo crew-experience voor de T29.Seraphin schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:45:
Terugkomend op de discussie mbt de route naar de T29: ik heb er zelf voor gekozen via de medium lijn te gaan en de T1 / M6 niet te doen.
Verwijderd
Ben zelf met de Franse heavies bezig met alles dat ik lees rond autoloaders. Zit nu nog maar aan de BDR G 1B. Maar valt niet echt mee sommige dagen doe ik enkel double xp, Dus nog geen idee of ik dat wil en ga volhouden zeker nu er een paar andere tanks zijn waar ik in wil investeren.
Als ik zelf tegenkom is geen van allen een uitdaging in lagere tier enkel vanaf de ARL44 moet je er wat voorzichtiger mee zijn.
Als ik zelf tegenkom is geen van allen een uitdaging in lagere tier enkel vanaf de ARL44 moet je er wat voorzichtiger mee zijn.
De topgun bij de B1 heb je alleen wat aan als je top tier bent. Anders is het gewoon klote en weakspots mikken/gold gebruiken.
Nu ook bij de BDR G1B en het valt inderdaad niet mee, heb nog niet de topgun en dat zal nog effe duren.
Kan niet wachten tot dat ik verder kan met de ARL 44.
Nu ook bij de BDR G1B en het valt inderdaad niet mee, heb nog niet de topgun en dat zal nog effe duren.
Kan niet wachten tot dat ik verder kan met de ARL 44.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Geen ervaring met de Franse heavies, maar T21 is niet echt een tank om het scouten in te leren. Het is een vrij lastige tank vanwege de MM en zijn beperkingen. Wellicht heb je genoeg freeXP om die te over te slaan? M7 is ook niet de makkelijkste medium, omdat het meer een light is. 1v1 tegen andere mediums van dezelfde tier (M4, Pz4, etc.) verlies je vrijwel altijd. Maar na een gewenning, is de M7 goed te spelen (2/3 lijn support, contra scouting, arty hunt, etc.)Mr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:23:
Ik heb over een week 3,5 weken vakantie (waarvan ik maar 1 - 1,5 week ook echt op vakantie ga), dus dan zal ik hopelijk (nog) meer kunnen spelen. Ik ben van plan om een autolader lijn te gaan spelen, dat moet uitmonden in een T10 (CW) tank. De batchat lijkt me een erg leuke tank, echter de rest van de lijn spreekt me op dit moment het minst aan, dus die lijn laat ik even buiten beschouwing. Ga die lijn absoluut nog eens spelen, maar nu nog niet.
Hmm heb ik je dan een keer niet gezien? Kreeg wel via via de groeten van je, maar dan in andere bewoordingenKaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:50:
[...]
Maar maar maar.... EXNOM are STRONK KLAN
Free XP om een tank te skippen doe ik niet aan, dat vind ik echt zondeblonderulez schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:22:
Geen ervaring met de Franse heavies, maar T21 is niet echt een tank om het scouten in te leren. Het is een vrij lastige tank vanwege de MM en zijn beperkingen. Wellicht heb je genoeg freeXP om die te over te slaan? M7 is ook niet de makkelijkste medium, omdat het meer een light is. 1v1 tegen andere mediums van dezelfde tier (M4, Pz4, etc.) verlies je vrijwel altijd. Maar na een gewenning, is de M7 goed te spelen (2/3 lijn support, contra scouting, arty hunt, etc.)
De M7 zie ik wel met vertrouwen tegemoet, die ga ik gewoon spelen zoals die bedoeld is: als flanker. Scouten kan ik trouwens al een beetje aan wennen met de M3 en M5 stuarts, hopelijk heb ik dan al genoeg opgepikt om de T21 succesvol te maken.
Goede instelling, geen tanks skippen omdat ze lastig zijn, daar leer je ook vanMr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:35:
[...]
Free XP om een tank te skippen doe ik niet aan, dat vind ik echt zondeMaar ik weet dat de T21 een lastige tank gaat worden.
De M7 zie ik wel met vertrouwen tegemoet, die ga ik gewoon spelen zoals die bedoeld is: als flanker. Scouten kan ik trouwens al een beetje aan wennen met de M3 en M5 stuarts, hopelijk heb ik dan al genoeg opgepikt om de T21 succesvol te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door blonderulez op 16-08-2013 15:41 ]
De enige tank die ik geskipped heb is de AMX 40, die is echt niet te doen. Vond de T21 niet eens zo slecht?
liever vandaag dan morgen, zou nl. een hele mooie tool zijn- WG plans to introduce their own replay-to-video converter

heel geinig, maar iemand een idee hoe ze dit willen implementeren?- Occulus Rift support is planned
bron: http://ftr.wot-news.com/2013/08/16/16-8-2013/#more-1764
Terecht punt. Voor mijn specifieke situatie maakte dat echter niet uit; ik had / heb al een T34 met goede crew. Die dus omgetraind naar de T29, en nu gebruik ik die pupkes op beide tanks.blonderulez schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:56:
[...]
Ik sta voor dezelfde keuze en ik ga ook maar via de M4 omdat je op die manier idd de mediumlijn van de US in kunt. Vooral de T20 heeft mijn interesse voorlopig, lijkt mijn een leuke medium op t7. Behalve het unlocken van de topgun heeft het nog een nadeel om niet via T1 en M6 te gaan, namelijk je mist zo crew-experience voor de T29.
Ik vond de AMX 40 ook niet eens zo slecht. Hij is langzaam, maar hij bounced heel veel. Ik heb best veel leuke potjes in die AMX 40 gehad. Ik vond zelf de SAu 40 een drama. Een T4 TD met een T3 stock gun en ook erg langzaam.Quantor schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:55:
De enige tank die ik geskipped heb is de AMX 40, die is echt niet te doen. Vond de T21 niet eens zo slecht?
ik kreeg gister in een potje een kruisverhoor over dat ik met 2000 potjes een tier 10 tank had, is dit zo bijzonder?
Het is redelijk snel ja, duurt bij veel mensen een stuk langerbatsma schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:09:
ik kreeg gister in een potje een kruisverhoor over dat ik met 2000 potjes een tier 10 tank had, is dit zo bijzonder?
Je moet een beetje doorwerken, maar ik had er ook een met 1.2k battles.
Na meer dan 3.5k battles heb ik meerdere tier 8 tanks, maar geen tier 9 of 10. Scheelt dat ik er ook niet echt behoefte aan heb.
Verwijderd
Hmm die vond ik behalve traag niet zo heel erg. Zo zie je maar weer ieder z'n favoriet en z'n absolute pruts tank. Deze staat overigens wel hoog in het lijstje prutstanks bij mij maar niet op plek nummer 1.Quantor schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:55:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 16:29 ]
scheelt denk ik ook of je veel verschillende trees tegelijkertijd speelt of alleen maar 1 tree doet. Ik ben natuurlijk in de valkuil gevallen om zoveel als mogelijk tanks te spelen. Wat dus resulteerde in een langzame groei in tiers.
Ach, ik vind het momenteel snel genoeg gaan. Ben te snel uitgekeken op sommige tanks of draai een zwik rampzalige potten dus pak dan een andere om mee verder te gaan.
Dat resulteert dus in bijna 5k battles en 1 T9 als hoogste tank. Wel bijna al de lijnen op T5 en hoger.
Dat resulteert dus in bijna 5k battles en 1 T9 als hoogste tank. Wel bijna al de lijnen op T5 en hoger.
[ Voor 14% gewijzigd door solique op 16-08-2013 16:44 ]
Verwijderd
Idem hier 2.5k battles en hoogste zijn 2 T7's.
Maar heel veel lijnen aan het spelen en die afwisseling maakt het ook leuk en maakt het ook makkelijker om de moeilijke lijnen te spelen (low Tier Franse heavies )
Nu iets meer aan het focussen op T6 crew trainingen om met de clan battles te gaan doen.
Maar heel veel lijnen aan het spelen en die afwisseling maakt het ook leuk en maakt het ook makkelijker om de moeilijke lijnen te spelen (low Tier Franse heavies )
Nu iets meer aan het focussen op T6 crew trainingen om met de clan battles te gaan doen.
Ik werd laatst uitgemaakt voor Ebay account omdat ik een rits tier 10s heb met krap 10.000 battles.
Ik ben nu "Great" volgens noobmeter..
Dan slaat Ebay account nog nergens op, tenzij je speelde als een idiootUser schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:03:
Ik werd laatst uitgemaakt voor Ebay account omdat ik een rits tier 10s heb met krap 10.000 battles.
Je bent hooguit een gold noob
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Hét bewijs dat teamkillers gebanned worden:
Ik zocht een teamkiller op (werd blauw tijdens killen van 2 teammates, waaronder ondergetekende) op de site van WOT. Even zijn gegevens bekeken en nog even verder gekeken op hun clansite en daarna stond er al een mooie streep door zijn accountnaam! Gebanned dus, direct na afloop van een battle.
Ik zocht een teamkiller op (werd blauw tijdens killen van 2 teammates, waaronder ondergetekende) op de site van WOT. Even zijn gegevens bekeken en nog even verder gekeken op hun clansite en daarna stond er al een mooie streep door zijn accountnaam! Gebanned dus, direct na afloop van een battle.
dat lijkt me sterk... hoog en al een automatische ban voor een dag ofzo.. het zou maar erg worden als je perongeluk iemand kilt en je krijgt dan al een ban...Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:44:
Hét bewijs dat teamkillers gebanned worden:
if it is not broken, don't fix it!
Hoezo lijkt het je sterk? Als dat zijn tigste teamkill is binnen x dagen dan krijgt hij automatisch een (korte) banwhite modder schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:01:
[...]
dat lijkt me sterk... hoog en al een automatische ban voor een dag ofzo.. het zou maar erg worden als je perongeluk iemand kilt en je krijgt dan al een ban...
3-4 teamkills en je krijgt een ban.white modder schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:01:
[...]
dat lijkt me sterk... hoog en al een automatische ban voor een dag ofzo.. het zou maar erg worden als je perongeluk iemand kilt en je krijgt dan al een ban...
Deze rode rakkers hebben hun rating helemaal waargemaakt 

2 gele medespelers, rest allemaal oranje/rood. Enemy had 4 groenen, tja dan weet je pre battle al dat je niet gaat winnen. Wel goed voor mijn 30 kills dit soort potjes
Gelukkig is het absoluut geen reflectie van de avond, zit op 8/10 wins, dus niet verkeerd

2 gele medespelers, rest allemaal oranje/rood. Enemy had 4 groenen, tja dan weet je pre battle al dat je niet gaat winnen. Wel goed voor mijn 30 kills dit soort potjes
Gelukkig is het absoluut geen reflectie van de avond, zit op 8/10 wins, dus niet verkeerd
Verwijderd
Hij werd blauw en dat wordt je echt niet als je 1 of 2 teamkills doet.white modder schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:01:
[...]
Heb zelf al eens 2 teamkills per ongeluk gedaan in 1 battle en gebeurde niets, dus je moet er echt wel meer doen tijdens 1 inlogsessie voordat je blauw kleurt.
Ben ik toch blij dat ik XMV niet heb draaien, dat is toch niet meer leuk?Mr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:25:
Deze rode rakkers hebben hun rating helemaal waargemaakt
[afbeelding]
Voor mij is het juist spanning wie ik tegenover heb staan. Is het een goede speler dan heb ik pech, is het een slechte dan beetje geluk.
@ed, als je genoeg damage doet +team kills word je ook gewoon blauw. Net zoals direct in de cap iemand team damage doen.
Ach, je raakt het gewendthijsco19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:43:
Ben ik toch blij dat ik XMV niet heb draaien, dat is toch niet meer leuk?
Voor mij is het juist spanning wie ik tegenover heb staan. Is het een goede speler dan heb ik pech, is het een slechte dan beetje geluk.
@ed, als je genoeg damage doet +team kills word je ook gewoon blauw. Net zoals direct in de cap iemand team damage doen.
Zojuist de 30 kills binnen in 15 potjes. Nog geen Kyozu praktijken, maar ik kom in de buurt
je word blauw als je een teamkill doet op een verkeerde plaats bv ;-), dat kan ook perongeluk, zoals ik onlangs demonstreerde met men arty (stond voor mij zonder dat ik het wist)Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:41:
[...]
Hij werd blauw en dat wordt je echt niet als je 1 of 2 teamkills doet.
Heb zelf al eens 2 teamkills per ongeluk gedaan in 1 battle en gebeurde niets, dus je moet er echt wel meer doen tijdens 1 inlogsessie voordat je blauw kleurt.
if it is not broken, don't fix it!
Commanders,
Ready your cannons and pack loads of ammo – this weekend you are going on a safari! Every hunter knows that the biggest game is the best game and you will be hunting the biggest beasts of all. Sound the horns but beware – this time it’s not teeth and claws you’re up against, but cannons and howitzers! Prove that you are the ultimate hunter and find the game before it finds you!
x3 Experience for the first victory of the day
Mission: Safari
Restrictions: Random battles only
Conditions: Destroy 1 tank named after animals which are included in the special (see tables below)
Reward: 5,000 credits
Please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as soon as you destroy 1 eligible tank and get the reward, you can hunt down another one and get the reward again!
50% discount and bonus credit income on the following vehicles:
Marder II
Sturmpanzer I Bison
VK 16.02 Leopard
M10 Wolverine
Grille
30% discount and 20% bonus credit income on the following vehicles:
Hummel
G.W. Panther
Pz.Kpfw. V Panther
Aufklärungspanzer Panther
Pz.Kpfw. VI Tiger
Pz.Kpfw. VI Tiger (P)
Jagdpanther
15% discount on the Tier VIII Premium German Tank Destroyer, 8,8 cm PaK 43 Jagdtiger
50% discount on barracks slots
90% discount on crew name changes
This Special will be active from Saturday 17th August 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 20th August 07:00 CEST.
meh, magere special. Leuk als je in Duitse tanks rond rijdt: gaan al die n00bs op jou focussen om de reward binnen te slepen.. Had liever double crew xp gezien en korting op consumables en modules..
Ready your cannons and pack loads of ammo – this weekend you are going on a safari! Every hunter knows that the biggest game is the best game and you will be hunting the biggest beasts of all. Sound the horns but beware – this time it’s not teeth and claws you’re up against, but cannons and howitzers! Prove that you are the ultimate hunter and find the game before it finds you!
Conditions: Destroy 1 tank named after animals which are included in the special (see tables below)
Please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as soon as you destroy 1 eligible tank and get the reward, you can hunt down another one and get the reward again!
50% discount and bonus credit income on the following vehicles:
Marder II
Sturmpanzer I Bison
VK 16.02 Leopard
M10 Wolverine
Grille
30% discount and 20% bonus credit income on the following vehicles:
Hummel
G.W. Panther
Pz.Kpfw. V Panther
Aufklärungspanzer Panther
Pz.Kpfw. VI Tiger
Pz.Kpfw. VI Tiger (P)
Jagdpanther
15% discount on the Tier VIII Premium German Tank Destroyer, 8,8 cm PaK 43 Jagdtiger
50% discount on barracks slots
90% discount on crew name changes
This Special will be active from Saturday 17th August 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 20th August 07:00 CEST.
meh, magere special. Leuk als je in Duitse tanks rond rijdt: gaan al die n00bs op jou focussen om de reward binnen te slepen.. Had liever double crew xp gezien en korting op consumables en modules..
Ik heb het al vaker gezegd maar daar zit ook een keerzijde aan, weten wie de betere spelers in jou team zijn en die van de tegenstander. Kun je beter ergens je prioriteit ergens op leggenthijsco19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:43:
[...]
Ben ik toch blij dat ik XMV niet heb draaien, dat is toch niet meer leuk?
Zijn er andere lijnen waarmee je op het moment bezig bent? Dit vraag ik aangezien bijv. in PTS de T57 niet zo gewaardeerd wordt in CWs en als er al een autoloader gekozen wordt dit meestal de 50b is in verband met snelheid. Natuurlijk is niet elke clan hetzelfde en misschien is de T57 in andere maps wel handig maar een BatChat, IS7, 268 zijn altijd erg handige tanks.Mr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:23:
Ja, voornamelijk de E-100 lijn, JPE100 lijn, T110E5 lijn en de T110E4 lijn. In iets mindere mate de T-62A lijn (dit weekend komt de T-44 in m'n garage)psychoclown schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:38:
Zijn er andere lijnen waarmee je op het moment bezig bent? Dit vraag ik aangezien bijv. in PTS de T57 niet zo gewaardeerd wordt in CWs en als er al een autoloader gekozen wordt dit meestal de 50b is in verband met snelheid. Natuurlijk is niet elke clan hetzelfde en misschien is de T57 in andere maps wel handig maar een BatChat, IS7, 268 zijn altijd erg handige tanks.
Alle lijnen die jij noemt ben ik in het geheel niet mee bezig atm
Maar goed, het wordt toch de T57 lijn voor mij denk ik. Daar zitten gewoon leukere tanks in imho.
sow, ik dacht eens even lekker met de STUGIII te gaan knallen vanavond, maar wat valt dat ding tegen zeg. bijna geen damage te schieten en pantser is zo lek als een mandje terwijl ik toch alle extras heb. hebben andere mensen wel goede ervaringen met dit ding? tips misschien?

x3 voor de eerste victory is wel handig in verband met mijn grindsMr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:38:
Rest is inderdaad niet heel boeiend verder tenzij je die tanks wilt kopen / grinden.
Wat betreft de missie ben ik wel benieuwd of je de missie eens per battle of meerdere keren per battle kunt doen. Zie je 3 Tigers en pak je ze alledrie is 15k extra credits in één pot toch wel leuk
Dan zou ik persoonlijk de focus met name op de T110E5 en T-54 lijnen zetten.Mr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:42:
[...]
Ja, voornamelijk de E-100 lijn, JPE100 lijn, T110E5 lijn en de T110E4 lijn. In iets mindere mate de T-62A lijn (dit weekend komt de T-44 in m'n garage)
Alle lijnen die jij noemt ben ik in het geheel niet mee bezig atm
Maar goed, het wordt toch de T57 lijn voor mij denk ik. Daar zitten gewoon leukere tanks in imho.
De E5 is ook nog steeds een veel gebruikte CW tank (bij ons helaas niet meer op het moment) dus daarmee zit je erg goed. Daarnaast zal je met de T-54 straks de Object 140 kunnen unlocken en later nog de T-62A waarmee je 2 erg goede mediums vrijspeeld die ook nog eens bruikbaar zijn in CWs.
T57 is volgens mij wel een goede en leuke lijn maar waarom de focus gaan leggen op het behalen van een T10 waarmee je nog aan de gehele lijn moet beginnen terwijl je 2 zeer goede opties open hebt
psychoclown schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:46:
Wat betreft de missie ben ik wel benieuwd of je de missie eens per battle of meerdere keren per battle kunt doen. Zie je 3 Tigers en pak je ze alledrie is 15k extra credits in één pot toch wel leuk
please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as soon as you destroy 1 eligible tank and get the reward, you can hunt down another one and get the reward again!
er staat dat je de missie meerdere keren kan doen, ik neem aan ook per battle. Zo interpreteer ik het wel iig
Hm goede tip. aaaarghhh zoveel te doenDan zou ik persoonlijk de focus met name op de T110E5 en T-54 lijnen zetten.
De E5 is ook nog steeds een veel gebruikte CW tank (bij ons helaas niet meer op het moment) dus daarmee zit je erg goed. Daarnaast zal je met de T-54 straks de Object 140 kunnen unlocken en later nog de T-62A waarmee je 2 erg goede mediums vrijspeeld die ook nog eens bruikbaar zijn in CWs.
T57 is volgens mij wel een goede en leuke lijn maar waarom de focus gaan leggen op het behalen van een T10 waarmee je nog aan de gehele lijn moet beginnen terwijl je 2 zeer goede opties open hebt
Damn, wat zijn die grinds lang zeg. Dan heb je eindelijk een T9, moet je weer 300K ofzo voor een T10
Iemand anders toevallig vandaag ook een niet werkende XVM stat? gister was alles prima werkend..
Heb je natuurlijk gelijk in, vooral voor TC's en CW is dat wel erg belangrijk. Maar toch wil ik het niet weten, vooral dat ik denk dat ik juist ga focussen op een noob tanker waardoor ik juist de fout in ga. Maar het kan ook juist positief uitvallen.psychoclown schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:38:
[...]
Ik heb het al vaker gezegd maar daar zit ook een keerzijde aan, weten wie de betere spelers in jou team zijn en die van de tegenstander. Kun je beter ergens je prioriteit ergens op leggen
[...]
Ik zie snel genoeg wel of het een pro is en een noob, daar reageer ik dan weer op.
Maar ieder zijn ding.
Mja dat las ik maar je weet maar nooit of het dan ook echt zo in z'n werk gaatMr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:01:
[...]
please note that there is no limit to how many times you can complete this mission – as soon as you destroy 1 eligible tank and get the reward, you can hunt down another one and get the reward again!
er staat dat je de missie meerdere keren kan doen, ik neem aan ook per battle. Zo interpreteer ik het wel iigKan dan aardig oplopen idd.
Wees blij dat er genoeg te doen is, ben je ook niet zo snel uitgekeken op het spel!Hm goede tip. aaaarghhh zoveel te doenMisschien dat ik dan dan maar wat meer ga focussen op de T-54, ik speel per keer meestal 1 of 2 potjes in die medium en de rest is allemaal heavy en TD. Komt goed uit dat ik klaar ben met de grind naar de T-44. Kan ik dit weekend mooi mee verder gaan. De E5 gaat nog wel ff duren, ben druk bezig te grinden naar de T32 (nog 60K XP ofzo).
Damn, wat zijn die grinds lang zeg. Dan heb je eindelijk een T9, moet je weer 300K ofzo voor een T10
Focus leggen op de T-54 is zeker een goede omdat je straks de Object 140 niet meer via de T-54 zal kunnen unlocken. Eventueel kun je de T-62A laten voor wat het is zodra je genoeg exp hebt vergaard (~200k exp) voor de Object 140 en pas later weer oppakken maar gezien je nu toch al zoveel dichterbij je bent bij die 2(
Voor TC's en CW's juist niet want daar speel je tegen een team en niet tegen individuenthijsco19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:18:
[...]
Heb je natuurlijk gelijk in, vooral voor TC's en CW is dat wel erg belangrijk. Maar toch wil ik het niet weten, vooral dat ik denk dat ik juist ga focussen op een noob tanker waardoor ik juist de fout in ga. Maar het kan ook juist positief uitvallen.
Ik zie snel genoeg wel of het een pro is en een noob, daar reageer ik dan weer op.
Maar ieder zijn ding.
Maar inderdaad, ieder zijn ding.
---
Ik ben live
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2013 22:14 ]
Verwijderd
Ik las net dit op FTR:psychoclown schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:19:
Wees blij dat er genoeg te doen is, ben je ook niet zo snel uitgekeken op het spel!
Focus leggen op de T-54 is zeker een goede omdat je straks de Object 140 niet meer via de T-54 zal kunnen unlocken. Eventueel kun je de T-62A laten voor wat het is zodra je genoeg exp hebt vergaard (~200k exp) voor de Object 140 en pas later weer oppakken maar gezien je nu toch al zoveel dichterbij je bent bij die 2() T10s ten opzichte van de T57 vind ik dit een veel slimmere en minder tijdrovende aanpak.
- Object 140 research possibility from T-54 will NOT be removed, when Object 430 and its prototype make an appearance
Dus volgens mij gaat het goed met de obj 140 vanuit de T-54. Goed, dit nieuws wel met een korreltje zout nemen, maar het lijkt zo te zijn dat de optie behouden blijft. Ik weet niet of jij meer weet Kyozu? Misschien dat ik binnenkort ook eens met de T-43 verder ga.
@XVM-discussie: Ik heb m'n XVM zo ingericht dat ik alleen kan de speler stats kan zien, maar geen winkans. Daardoor wordt ik inderdaad niet pessimistisch, maar kan ik nog wel inschatten wat ik tegenover me heb.
Die special is trouwens wel lachen, voor de (meestal) duitsers is er een credit-boost, maar ze worden wel vaker gefocust. Da's wel netjes opzich van WG, is er voor de andere tanks ook nog wat te halen
Verwijderd
Ik maak hier uit op dat je die extra credits maar 1x per tank krijgtMr_Size schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:01:
[...]
er staat dat je de missie meerdere keren kan doen, ik neem aan ook per battle. Zo interpreteer ik het wel iigKan dan aardig oplopen idd.
Gisteren ging het weer prima, van de 20 potjes maar 3 games enigszins weinig kunnen doen. De rest ging heel prima
Leuk die Safari-special, ik dacht dit weekend rustig mijn Jagdpanther te kunnen grinden.
[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 17-08-2013 09:22 ]
Dan moet je gaan platoonenVerwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:29:
Soms wil je het echt niet meezitten en denk je waarom
[ Voor 60% gewijzigd door User op 17-08-2013 10:13 ]
Verwijderd
Jup inderdaad gisteren samen met een andere KV1 geplatooned, we gingen gewoon van tank tot tank en hebben zo mooi elk 4 kills gemaakt. Zelfs op hogere tiers zitten jagen was echt dikke fun.
Hmmm link werkt niet precies
Error 404
Replay was not found or deleted
You can return to site main page and try to view another replays.
Error 404
Werkt ie nu wel?Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:10:
Jup inderdaad gisteren samen met een andere KV1 geplatooned, we gingen gewoon van tank tot tank en hebben zo mooi elk 4 kills gemaakt. Zelfs op hogere tiers zitten jagen was echt dikke fun.
Error 404
De StugIII is een grote weakspot: niet in de buurt van de voorkant van het gevecht komen: Daar zijn anderen beter geschikt voor. De 7,5cm stuk 42 L/70 heeft 150pen/135hp en een herlaadtijd van ±4,5 sec. Wanneer je dan goed richt op de weak points van de gescoute tanks moet het mogelijk zijn er best oké mee te schieten.kuwerti schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:44:
sow, ik dacht eens even lekker met de STUGIII te gaan knallen vanavond, maar wat valt dat ding tegen zeg. bijna geen damage te schieten en pantser is zo lek als een mandje terwijl ik toch alle extras heb. hebben andere mensen wel goede ervaringen met dit ding? tips misschien?
Door de korte herlaadtijd zijn veel modules/crew achter elkaar uit te schakelen:+
die weakspot had ik inderdaad ook ontdektaddo2 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:39:
[...]
De StugIII is een grote weakspot: niet in de buurt van de voorkant van het gevecht komen: Daar zijn anderen beter geschikt voor. De 7,5cm stuk 42 L/70 heeft 150pen/135hp en een herlaadtijd van ±4,5 sec. Wanneer je dan goed richt op de weak points van de gescoute tanks moet het mogelijk zijn er best oké mee te schieten.
Door de korte herlaadtijd zijn veel modules/crew achter elkaar uit te schakelen:+
Ligt er ook waar tegen je vecht met je stug, tegen tier 4 tanks willen schoten op je nog wel eens bouncen, waardoor je uit cover kunt blijven staan om ze met een paar schoten achter elkaar uit kunt schakelen. Bij een tier 5 tegenstander moet je al meer opletten, hier voor moet je misschien wat meer cover gebruiken. Als je een tier 6 tegenstander tegen komt moet je op gaan passen, er zijn namelijk tier 6 tanks die je kunnen oneshotten. Ook moet je er niet meer vanuit gaan dat ze op je bouncen. Maar hierbij gebruik van cover en kom er alleen als de tegenstander met de loop een andere kant op kijkt. Gelukkig scheelt het dat een redelijk wendbare TD is die ook nog eens snel weg kan rijden als het te heet onder je voeten wordt
.
is crew name het zelfde als player name?90% discount on crew name changes
of is dat clan naam wijzigen?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)