[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
User schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:59:
Plaatje ziet er toch echt uit als een KV-1S met een D-25T.
²!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

jullie hebben gelijk, de KV-122 is idd een KV-1S met een D-2-5T kanon. Hoe ik op een A-nogwat kanon kom, geen idee :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:54:
Mocht iemand een TOG II hebben dan wil die vast wel deze skin:

[afbeelding]
Haha geweldig :D staan op mirtankov zat afzichtelijke skins maar deze is toch wel weer leuk :)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
VasZaitsev schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:02:
Ze verheerlijken Stalin niet, wat ze wel zeggen is dat ze trots zijn op hun geschiedenis, en tja, dat snappen Nederlanders niet, want, "wij" zijn niet trots. Gouden eeuw? Slavernij! VOC? Uitbuiting!. Wij zien altijd het negatieve, anderen vaak het positieve. Ja, Stalin heeft 30 miljoen mensen vermoord. Een groot deel door uithongering. Verschrikkelijke man dus. Maar, diezelfde man heeft Hitler [ook een verschrikkelijke man], met hulp van anderen, ter val gebracht. En Rusland gemoderniseerd en er een supermacht van gemaakt.

De Russen fabriceerden veel meer tanks, geschut, vuurwapens, munitie dan de Duitsers, en de Duitsers kregen ook heel veel materiaal aangeleverd hoor. Staal uit Zweden bijv. De Duitsers waren gewoon zeer ineffecient met materieel. Boeiend dat een T-34-85 lelijke lasnaden, half afgewerkte boutjes en nog natte verf aan het front heeft. Oorlogen zijn geen miss-verkiezingen. Engelse tanks zagen er ook niet uit.

De 122mm was trouwens zeker een optie op de KV-1s, het is een prototype geweest. Zullen we anders ook de lange 88 van de Tiger afhalen? En de 10.5cm van de Tiger II?

Persoonlijk, en dat zeg ik niet om je te beledigen of om te flamen, maar om het gewoon te zeggen: Leuk dat jij de Duitse techniek van de tweede wereldoorlog geweldig vindt, maar, je moet wel realistisch blijven. De Britten, Amerikanen en Russen hebben ook geweldige staaltjes der techniek geleverd. En vaak effecienter dan de Duitsers.
Als je historisch accuraat wilt zijn dat moet je de 3d person view gelijk ook maar afschaffen, contours van tanks, arty strategic view, health bars enz....

Ik hbe nog steeds stille hoop dat er een historische mode in het spel wordt verwerkt zonder zelf te modden.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

defiler1974 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:07:
[...]

Als je historisch accuraat wilt zijn dat moet je de 3d person view gelijk ook maar afschaffen, contours van tanks, arty strategic view, health bars enz....

Ik hbe nog steeds stille hoop dat er een historische mode in het spel wordt verwerkt zonder zelf te modden.
WG zegt nog bezig te zijn met een historical mode. Echter wanneer en hoe dat eruit ziet. Not a clue.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, de noobmeter is weer bijgewerkt :) Gisteren was hij bijgewerkt t/m half 4 's middags, vandaag is hij helemaal bijgewerkt tot de laatst gespeelde battle van gisteren. Hij geeft echter wel stats weer van 2 dagen, maar dat ziet er voor mij alleen maar gunstig uit:

Battles: 75
WR: 64%
WN7: 2087
avg XP: 957
avg dmg: 1701
survived: 53%

Vooral die hoge WN7 verbaast me nogal, heb gisteren 3 (!) potjes 0 dmg gedaan. Eentje daarvan werd ik ge oneshot door een arty met een bizar lage rating, dus dat was echt pure pech (was al binnen een minuut dood, had echt zoiets van WTF is dit nu weer.. Was wel net daarvoor gespot, maar toch..). Andere battle was m'n eigen schuld, reed te ver naar voren in de Hellcat in een poging passief te scouten. Moet mijn camo rating nog wat verbeteren denk ik, want een enemy Hellcat + SU152 spotten + killden me instantly.
De 3e 0 dmg pot was in mijn SU-122-44. Ons team was echter zo slecht dat ik er niet heel veel meer aan kon doen. Had ook weer een paar van die random bounces die me gisteren behoorlijk veel parten hebben gespeeld. Ik begin een beetje een haat-liefde verhouding met de SU-122-44 te krijgen. De ene pot schiet ik alles raak, de andere pot vliegen de shells alle kanten op, behalve in enemy tanks.. Heb ook nog steeds niet de Ace badge op dat ding..

Die 0 dmg potjes moeten er echt uit. Zeker in T6 en hoger moet ik toch wel minimaal 1K dmg kunnen halen in whatever tank. Ben soms toch nog wat te onvoorzichtig, hoewel dat ook goed uit kan pakken: Pot in de T-43, assault op Karelië. Wij moesten defenden en mijn teammaten waren allemaal oranje en rood. Enemy ook trouwens. Ik denk ik ga gewoon lekker rondcrossen en we zien wel. Hoop gespot, arty gekilled die totaal niet op zat te letten, 2,5K dmg en 4 kills. Maar goed, dat kan je alleen ongestraft flikken tegen echt slechte teams. Wat dat betreft is het hebben van XVM stats wel erg handig hoor, je weet toch wel ongeveer wat je kan verwachten.

Heb verder de grind naar de T-44 afgerond. Ik wacht nog even met aanschaf tot het weekend i.v.m. mogelijke aanbieding (zal wel niet, maar je weet nooit) en dan ben ik weer een stap dichterbij de T-54 :D

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Mr_Size schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:41:
Zo, de noobmeter is weer bijgewerkt :) Gisteren was hij bijgewerkt t/m half 4 's middags, vandaag is hij helemaal bijgewerkt tot de laatst gespeelde battle van gisteren. Hij geeft echter wel stats weer van 2 dagen, maar dat ziet er voor mij alleen maar gunstig uit:

Battles: 75
WR: 64%
WN7: 2087
avg XP: 957
avg dmg: 1701
survived: 53%

Vooral die hoge WN7 verbaast me nogal, heb gisteren 3 (!) potjes 0 dmg gedaan.
http://wotlabs.net/eu/player/Mr_Size Update ook veel frequenter dan noobmeter.

152 defence points tikt hard aan.

Goede stats, als je nou clan wars tanks had zouden we je zo recruiten ;)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die defense points tikken inderdaad hard aan, ook is de killratio niet heel slecht.
Zelf ging het bij mij ook wel erg lekker, afgezien van een pot op de 50b waarin ik snoeihard gefocussed werd en ook niet zo handig speelde (rest van het team deed het ook belabberd helaas).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Gisteren een redelijke dagje gehad, om de 300k binnen te slepen. http://www.noobmeter.com/player/eu/BTU_Natas/500777956/

Er zit gevoelsmatig nog veel rek in, ben benieuwd of ik binnenkort weer een sprong verder ga maken

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:41:
Die 0 dmg potjes moeten er echt uit. Zeker in T6 en hoger moet ik toch wel minimaal 1K dmg kunnen halen in whatever tank. Ben soms toch nog wat te onvoorzichtig, hoewel dat ook goed uit kan pakken: Pot in de T-43, assault op Karelië. Wij moesten defenden en mijn teammaten waren allemaal oranje en rood. Enemy ook trouwens. Ik denk ik ga gewoon lekker rondcrossen en we zien wel. Hoop gespot, arty gekilled die totaal niet op zat te letten, 2,5K dmg en 4 kills. Maar goed, dat kan je alleen ongestraft flikken tegen echt slechte teams. Wat dat betreft is het hebben van XVM stats wel erg handig hoor, je weet toch wel ongeveer wat je kan verwachten.
Dat dus :P. Daar heb ik een lange tijd ook enorm veel potjes van gehad, té enthousiast naar voren en boem. Inmiddels speel ik een stuk terughoudender en laat ik de siemka-teamgenoten eerst posities verdelen voor ik beslis waar ik naartoe ga. Anders PM je me maar eens in-game, kunnen we wat toonen :). Volgens mij zijn we redelijk vergelijkbare spelers (ook qua stats: http://wotlabs.net/eu/player/bigbeertje89). Moet nog twee WN7 puntjes voor ik blauw wordt, maar dat gaat leuk worden met een (bijna) stock E-75 :P. Leuk die 160mm frontal armour maar je turret is zo lek als een mandje met 185mm plat armor :| .

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren wilde het ff niet lukken met at7 en cromwell. Leuke tankjes verder maar MM is mij niet gunstig gezind op die tanks.

Gisteren wel de T-54 teruggekocht, komende tijd word weer tier 9 grinds, T-54, T54E1 en T95

Laat de low tier grinds ff voor wat ze zijn.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:54:
Mocht iemand een TOG II hebben dan wil die vast wel deze skin:

[afbeelding]
Lol! Misschien Jingles:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DzC_Ryr3Zvc]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mr_Size
Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:54:
http://wotlabs.net/eu/player/Mr_Size Update ook veel frequenter dan noobmeter.

152 defence points tikt hard aan.
Wot labs check ik nu ook regelmatig idd.
Goede stats, als je nou clan wars tanks had zouden we je zo recruiten ;)
Dank je :) Maar wat niet is kan nog komen! Ik speel nog maar een klein half jaar en ben met meerdere lijnen tegelijk bezig. Vandaar dat ik nog geen enkele T10 heb. Eerste CW tank gaat de T110E5 worden denk ik, maar dat gaat nog wel ff duren. Ben ws. eerder bij de E100 en de T110E4.

Maar mocht ik eenmaal zover zijn, dan weet ik jullie te vinden ;)

@Kyozu: bedankt voor de kwalificatie 'niet heel slecht' :p :+

@Bigbeertje89, ik zal je vanavond ingame ff toevoegen!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
dynosu schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:56:
Gisteren wilde het ff niet lukken met at7 en cromwell. Leuke tankjes verder maar MM is mij niet gunstig gezind op die tanks.

Gisteren wel de T-54 teruggekocht, komende tijd word weer tier 9 grinds, T-54, T54E1 en T95

Laat de low tier grinds ff voor wat ze zijn.
Ben ik bijna klaar met mijn grind ga jij weer beginnen :p maarja binnenkort ook de t-54 weer terugkopen.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Hierin kunnen veel mensen zich waarschijnlijk gaan vinden.. sjappies op het eind die te bang zijn en er niks van begrijpen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Ben ik bijna klaar met mijn grind ga jij weer beginnen :p maarja binnenkort ook de t-54 weer terugkopen.
kwou net zeggen, tis niet alsof jij die object niet wil hebben :P

Verwijderd

Goedenmorgen mensen, ik heb een vraag en kan in het beginscherm van het topic het zo snel niet terug vinden dus ik denk gooi hem maar in de groep.

Vriend van mij wil een WOT account aanmaken, en ik heb destijds bij het aanmaken volgens mij een soort invite code gehad, mijn vraag is zijn hier mensen die 1 over hebben voor hem ? zo niet, toch bedankt.

p.s. kan alleen bij het aanmaken zover ik me herriner ? , en vreem dat ik na 1,5 jaar mijn account te hebben zelf die mailtjes niet krijg...... :P

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Welkom terug Jan!

Verwijderd

Dankje, speel sinds een week weer ;)

en vriend van me (collega) wil ook mee gaan haha ! maar weet niet meer hoe ik toen aan zown code kwam volgens mij hier ook gevraagd (oeps) :P

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:33:
Goedenmorgen mensen, ik heb een vraag en kan in het beginscherm van het topic het zo snel niet terug vinden dus ik denk gooi hem maar in de groep.

Vriend van mij wil een WOT account aanmaken, en ik heb destijds bij het aanmaken volgens mij een soort invite code gehad, mijn vraag is zijn hier mensen die 1 over hebben voor hem ? zo niet, toch bedankt.

p.s. kan alleen bij het aanmaken zover ik me herriner ? , en vreem dat ik na 1,5 jaar mijn account te hebben zelf die mailtjes niet krijg...... :P
Invite codes kunnen inderdaad alleen bij het aanmaken van een nieuw account worden gebruikt. Ik heb er nog 3 liggen; PM me ff dan stuur ik er vanavond eentje door. :)

Meteen een reminder / uitnodiging voor overige meelezers; ik heb er na vanavond dus nog 2 ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Verwijderd

Ah nice, jaa hij mekkert maar dat die dat wil :P en dan moet ik het hier weer vragen en voel me weer bezwaard hahahah !

maar kunje me een PM sturen wat de inhoud van zown code is ? oftewel, wat het doet :P
dan kan die dat ff doorlezen.

+ Hoe kom je nu aan die dingen ? ? hoe kan het dat ik ze nooit per mail ontvang ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:25:
Ik heb Jan de Friese Man hier al een tijd niet meer gezien trouwens......
Zat toch altijd wel met een glimlach zijn ADHD verhaaltjes te lezen
Jaaaaaaaaaaa, Jan de Friese Man is back on the battlefield!! >:)

Verwijderd

hahah jaa joh, druk op het werk en nieuwe pc etc, dus effe afwezig :p

maar ik had vanochtend alweer iets.. maar bespaar je de details ? oh wil je het egt weten ? prima

Zit ik in me PZ III/IV op die (voor mij ) nieuwe map Sacred Valley, rijd ik langs een brug blijken er iets van 5-6 man onder te staan, dus ik flank ze, schiet er van 2 een engine kapot... kom ik VAST te zitten tussen de rotsen..... wat ik ook deed kwam niet weg....

toen dacht ik wel effe, waarom ben ik weer aan t spel begonne ? :P

• Mr_Size
rofl, 't is meteen weer ouderwets fun. Welcome back! _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:44:
hahah jaa joh, druk op het werk en nieuwe pc etc, dus effe afwezig :p

maar ik had vanochtend alweer iets.. maar bespaar je de details ? oh wil je het egt weten ? prima

Zit ik in me PZ III/IV op die (voor mij ) nieuwe map Sacred Valley, rijd ik langs een brug blijken er iets van 5-6 man onder te staan, dus ik flank ze, schiet er van 2 een engine kapot... kom ik VAST te zitten tussen de rotsen..... wat ik ook deed kwam niet weg....

toen dacht ik wel effe, waarom ben ik weer aan t spel begonne ? :P
Je hebt er toch wel minimaal 1 "vol in z'n bek geschoten"??? >:)

Verwijderd

ja 2 .. naja meer van achter.. in de engine, niet dat dat mijn standaard klus is hoor ....
oh zucht..daar ga ik weer :P = :?

Maar dat even terzijde, ben me effe met de patches aan het inlezen enzo :)
Hoe ervaren jullie die britse arty's?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 11:57 ]

• Mr_Size
psychoclown schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:23:
Hierin kunnen veel mensen zich waarschijnlijk gaan vinden.. sjappies op het eind die te bang zijn en er niks van begrijpen.

[video]
Hmm, ben het gedeeltelijk met je eens hier. Die T28 Prot. deed wel degelijk wat, alleen nadat hij die JPII had gekilled had hij door moeten pushen. Had hij ws. verloren, maar toch. Wat betreft die JP II, tja dat soort spelers heb je bijna elk potje, geen idee waarom die het spel spelen. Wat is er leuk aan stilstaan? Snap ik ook niet.

Maar om nou aan het eind te zeggen: 'both are gonna get reported' vind ik wel wat overdreven. Die Prot. heeft wel degelijk bijgedragen, alleen aan het eind wist hij het niet meer zo goed. Vergeet ook niet dat hij uphill stond en erg traag is..

Maar om nou iedereen te gaan reporten die niet zo goed is als jij, dan ben je zo door je 5 reports heen :p Nogmaals, die JPII had uiteraard wel een report verdiend, die had gewoon de match nog kunnen beslissen..

Ziet er trouwens leuk uit die T-44, ga hem deze week aanschaffen :D Valt me op hoeveel je penned met gold, zelf een IS3 frontaal op z'n upper plate (of was het z'n lower plate?, was lastig te zien)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:48:
ja 2 .. naja meer van achter.. in de engine, niet dat dat mijn standaard klus is hoor ....
oh zucht..daar ga ik weer :P = :?

Maar dat even terzijde, ben me effe met de patches aan het inlezen enzo :)
Hoe ervaren jullie die britse arty's?
Niet bestaand, zie ze amper. Bitch [Birch] Guns zie ik nog wel zo af en toe, en laatst een Crusader SP

Arty is flink generfd, sindsdien heb ik, zeker op hogere tiers, veel potjes zonder arty.

Sindsdien pak ik ook sneller mijn IS-8, toeval?

• Fest
  • Niet online
Soms heb je net dat beetje geluk nodig...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c_3ANEVrX8w&]

Verwijderd

Ik heb eens even een rare vraag misschien, maar ik heb bijna al mijn uurtjes in de duitse tech tree gezeten.
nu wil ik ook eens een andere (amerikanen) tech tree proberen, maar er lijkt mij dat er geen andere wijze is dan al die tier I / II / III battles weer door te sjouwen zeker ? :P

ik denk misschien zijn er tips voor ... want ik zie er zo tegen op, weer games van 15 minuten te moeten afwachten hahaha :)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:34

thijsco19

KTM 990 SMT

Je moet inderdaad bij het begin beginnen.

Als je free XP heb (wat je ongetwijfeld wel iets van zal hebben) kan je makkelijk de eerste paar tanks overslaan.

EDIT// @beneden. Is inderdaad waar, maar in de lagere tiers kost het zowat niks en als je eenmaal bij tier 7 aangekomen bent heb je zo alweer al het free xp terug verdient met het grinden. Dus mijn inziens is het wel waard. Het bespaard je gewoon aantal games (en credits :+).

[ Voor 46% gewijzigd door thijsco19 op 15-08-2013 12:33 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Mr_Size
thijsco19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:28:
Je moet inderdaad bij het begin beginnen.

Als je free XP heb (wat je ongetwijfeld wel iets van zal hebben) kan je makkelijk de eerste paar tanks overslaan.
mjah, zou ik niet doen. Is zonde van je free XP. Je hoeft maar een paar T1 battles te spelen, dan heb je al genoeg XP voor T2. En T2 en 3 ben je ook zo doorheen. free XP gebruik ik alleen vanaf T7 en dan meestal voor de voor de meeste grinds noodzakelijke tracks om te unlocken.

Verwijderd

ok, ja tier 1 heb ik allemaal al naar tier 2 gedaan, dat omdat ik in het begin niet wist wat ik wou.
Dus tier 1 hoef ik niet meer doorheen, zie alleen zo op om weer met een poeptankje tegenover die KV-1 terecht te komen. Hoe vaak ik me niet ana dat ding heb geërgerd op lage tier :)

kom je met je Pz 1 C, een kv1 tegemoet rijde... SLIK ..

• Mr_Size
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:31:
Andere enemy opzoeken of hem circlen en zoveel mogelijk in zij- en achterkant schieten ;)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:31:
ok, ja tier 1 heb ik allemaal al naar tier 2 gedaan, dat omdat ik in het begin niet wist wat ik wou.
Dus tier 1 hoef ik niet meer doorheen, zie alleen zo op om weer met een poeptankje tegenover die KV-1 terecht te komen. Hoe vaak ik me niet ana dat ding heb geërgerd op lage tier :)

Pz II G ftw! Lekker hoge pen, alles wat je dan tegenkomt kun je pennen :*)

Maar, met maar 180 schade per magazijn en 15 sec reload schiet het niet op.

Verwijderd

duitse tree ben ik voor mijn intresse alvoorbij haha, ben nu bezig met de PZ III/IV
en de Leopard (scout). zijn wel leuke tankjes als je ADHD speelt... lol ..

maar ik wou met de andere trees eens opzoek naar een wat meer armor wat meer punch tank, maar kom dan alweer snel bij de duitse TD's uit vrees ik haha

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Meer armor en punch klinkt als een heavie. Russische heavy lijn, mag je zelf kiezen of je de IS-7 of IS-4 lijn doet.

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Doe de lijn naar de is4 jan, die zijn lekker traag, leef je ook veel langer.

Verwijderd

BTU_Natas schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:48:
Doe de lijn naar de is4 jan, die zijn lekker traag, leef je ook veel langer.
Niks voor Jan, die wil adhd tanks
Zit maar 1 ding op......grinden naar de batchat :P

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Jan in een batchatt, dan gaat zijn gemiddelde tijd per battle naar <30 sec. :+

Verwijderd

ik meen t ook serieus hoor, ik kan niet zo goed tegen die trage tankjes, laatst de SAU weer is uit de kast gehaald. Ik erger me dan zo kapot ,dat ik bijna die tank het water in wil rijde.. alleen duurt dat weer zo lang :P

Maar de PZ III/IV is nu mijn vriend lekker rap maar tog wel goeie dmg :)
ben alleen ff benieuwd hoe zijn nakomelingen zijn !
als ik me goed ingelezen heb denk ik dat ik maar eens de : VK 30.01 (H) moet gaan testen dan :)

p.s. korte battles klopt wel beetje ;) maar soms behooorlijk belonend meer spots dan onze scout :P
hahaha

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 13:01 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

VK3001H wordt een heavy [leuk joh, een heavy met 50mm pantser wat niet in een hoek staat] en de VK3001M wordt de vervanger, zal net als de VK3001D wel lekker mobiel zijn.

Maar, pantser + goed kanon + snelheid bestaat niet echt. Het is vaak kies 2. Goed kanon en leuk snelheid? Daar gaat je pantser [kijk maar naar de Fransen]

Al zijn de latere Russische heavies [vanaf de IS] lekker mobiel en hebben ze leuke vuurkracht.

edit:

Defeat!
Map: Siegfried Line
Date: donderdag 15 augustus 2013 12:52:33
Vehicle: KV-5
Exp: 1.201 + Credits: 90.751
Achievements: : Top Gun

Waarom moeten alle goede potjes met mijn KV-5 nou verloren potjes zijn, zo krijg ik nooit mijn masterbadge.

Wel een geweldige tank, snap niet waarom er zoveel over gezeurd wordt. 167mm pen is genoeg voor de meeste doelwitten en je voorste weakspots zijn makkelijk te verstoppen.

[ Voor 33% gewijzigd door RobinHood op 15-08-2013 13:07 ]

Verwijderd

Jaa maar gaat mij meer om een average kanon + Snelheid !
snelheid is wel iets wat ik gewoon moet hebbe, hoeft geen topspeed te zijn, zoals de hetzer zijn laatste motor is ook wle te doen, maar die SAU is echt drama.
PZ III/IV is daarom voor mij momenteel wel een toppertje, snelle tank, en goeie dmg ! met nog wel iets van armor :P

maar VK3001H een heavy? als ik hem in potjes tegenkom is die anders wel Snel + Goeie dmg ( met de 8.8 gun) armor doet mij niet zoveel, als ze me oneshotten, pak ik me volgende race wagen :) haha

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 13:08 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het wordt een heavy, tis nu nog een veredelde light. Een Panzer 4 heeft meer pantser... Heb er al genoeg geoneshot met mijn KV-2.

Britse mediums zijn ook wel leuk, zeker de Cromwell, goed kanon, lekker snel en mobiel. Amerikaanse meds idem dito, de T20 is de mobielste tier 7 medium. De Easy 8 is vergelijkbaar met de Cromwell en de M4 is ook leuk.

Russische meds zijn ook snel en wendbaar.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Weet iemand of je de gun op de IS-8 direct erop kan zetten zonder de tracks te hoeven upgraden?
Volgens de wiki niet maar als ik het uitreken zou het wel kunnen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

thijsco19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:12:
Weet iemand of je de gun op de IS-8 direct erop kan zetten zonder de tracks te hoeven upgraden?
Volgens de wiki niet maar als ik het uitreken zou het wel kunnen?
Je bedoelt voor de topgun? Daar heb je de upgraded tracks voor nodig.
Al lees ik verhalen dat het soms net wel kan zolang je niets anders upgrade en geen equipment, modules, etc.

[ Voor 17% gewijzigd door solique op 15-08-2013 13:15 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jeps, de koepels zijn namelijk even zwaar, en bij mijn stock tracks staat dat ze overbelast zijn.

Maar, de BL-9 is op de IS-8 niet heel erg lekker, als je het kan lijden zou ik enhanced torsionbars erop zetten en eerst grinden voor de topgun.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

woah, soms heb je echt even een momentje dat je op staat in een battle en een partij de boel saved...

Samen (ik T29) met een KV4 overgebleven op Sandriver Defend.

Hij was een goede afleider qua aandacht en ving granaten net als dat ik enorm veel op m'n turret kreeg (bounces natuurlijk, 21 totaal, hoewel er veel van een AT8 kwamen die op redelijk grote afstand stond). van 2 naar 5 kills gegaan, net optijd de cap weer gereset door een slecht in de dekking staande tank te killen en de versterking of gekilled of afgehouden.

Toen opeens de pot voorbij was dacht ik wtf, hebben ze toch gecapped maar bleek de tijd om :P
Sommige potjes verdien je te winnen, en win je ook ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 15-08-2013 13:18 ]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Hij is nu bij mij, met BL-9 en top radio verder stock, 50.24 ton en limiet is 50.9.
50.9-50.24=0.66 hou je over om iets te monteren.
BL-9 = 2.79 ton, M62-T2 = 3.4 ton.
3.4-2.79=0.61.

Dan zou je denken dat het nog past net 0.05 speling?

Maar dat is dus niet zo?

@Seraphin, equipment zal ik pas monteren als hij elite is denk ik dus dat is niet erg. Dankje voor de link.

[ Voor 17% gewijzigd door thijsco19 op 15-08-2013 17:55 ]

• Seraphin
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

Als ik de weight calculater mag geloven, zou het nét moeten kunnen, áls je de tier 10 radio gebruikt (en die heb je als het goed is al unlocked op b.v. de IS3).

http://www.tanknumbers.com/weightcalc.php?tank=IS-8

Dan blijft er niets over voor equipment, dat dan wel.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

IS-8 en IS-3 spelen wel heel erg anders. De IS-3 heeft erg goed pantser, de IS-8 niet. Die moet het echt hebben van zijn snelheid. Als je hem als een soort medium of als heavy support speelt, kun je hele leuke potjes hebben.

Victory!
Map: Port
Date: donderdag 15 augustus 2013 13:15:22
Vehicle: IS-8
Exp: 3.378 (x2) + Credits: 56.077 (fine: 405)

Kan natuurlijk beter, maar ik vind dit al een hele prestatie voor mij en de IS-8, heb veel moeite om mijn draai ermee te vinden.

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:19:
Als ik de weight calculater mag geloven, zou het nét moeten kunnen, áls je de tier 10 radio gebruikt (en die heb je als het goed is al unlocked op b.v. de IS3).

http://www.tanknumbers.com/weightcalc.php?tank=IS-8

Dan blijft er niets over voor equipment, dat dan wel.
Dan zou ik enhanced torsion bars kopen en die later weer verkopen.
Als die 500k kosten, pak je dus een verlies van 250k maar je kunt wel direct door naar topgun en 2 andere equipment plaatsen.
Die 250k heb je met 30 kills per dag makkelijk terug verdiend.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Nog eens gekeken en eigenlijk zou je alles kunnen monteren met de stock tracks? Alleen de gun weegt meer dan het vorige model en deze zou je dus direct kunnen monteren.
De rest weegt allemaal evenveel als de vorige module.

Maar equipment zal ik pas later monteren dus dat is geen prio, en om nou weer extra geld uit te geven aan enhanced torsion bars vind ik ook weer zonde, die 250k verlies is toch weer een dag spelen.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ohja, daarom kan ik natuurlijk mijn stock tracks niet gebruiken, heb hem volgehangen met equipment :P

• Fest
  • Niet online
Ik weet niet of het al is langs gekomen, maar ik kon het niet vinden. De laatste tijd heb ik af en toe dat ik in een rare battle terecht kom. Althans dat lijkt... Zo ziet het laadscherm eruit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_011.jpg

Echter blijft de pc hier op hangen. Opnieuw starten van WoT helpt niet. Na maximaal 15 minuten, als de battle dus is afgelopen, kan ik wel weer gewoon inloggen en kom ik in mijn garage terecht en zie ik dit als after battle report:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_010.jpg

Is dit gewoon een regelmatig terugkerende fuckup van de server die de laatste tijd raar doet?

• dynosu

dynosu

Orly ?

ah je zit op eu1, die maakt regelmatig fuckups

al heb ik dit nog nooit gezien zelf

[ Voor 29% gewijzigd door dynosu op 15-08-2013 13:49 ]

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Ik zit ook eigenlijk altijd op EU1 en heb dat nog niet meegemaakt. WoT opnieuw installeren zal misschien helpen.

XBL: Sgt Rik NL

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Ik heb hetzelfde af en toe en mijn vermoeden is dat het met mods te maken heeft. Ik gebruik zelf de DCMod (Mijn dank hiervoor, geweldige mod:)

Waarom mijn vermoeden dat het aan de mods lig. Als ik het spel als het zo in het laadscherm hangt afsluit (ALT-F4) snel even de 0.8.7 folder hernoem en een lege 0.8.7 folder aanmaak (dus zonder mods opstart) dan laad hij namelijk wel gewoon door.
Heb alleen nog geen idee welke mod. Gokje is een mod die tijdens het laadscherm ook gebruikt wordt aangezien het blijkbaar misgaat bij het displayen van de players met hun info.

• Fest
  • Niet online
yrosma schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:00:
Ik heb hetzelfde af en toe en mijn vermoeden is dat het met mods te maken heeft. Ik gebruik zelf de DCMod (Mijn dank hiervoor, geweldige mod:)

Waarom mijn vermoeden dat het aan de mods lig. Als ik het spel als het zo in het laadscherm hangt afsluit (ALT-F4) snel even de 0.8.7 folder hernoem en een lege 0.8.7 folder aanmaak (dus zonder mods opstart) dan laad hij namelijk wel gewoon door.
Heb alleen nog geen idee welke mod. Gokje is een mod die tijdens het laadscherm ook gebruikt wordt aangezien het blijkbaar misgaat bij het displayen van de players met hun info.
Ik zal je tip eens proberen als het probleem zich weer voordoet. Misschien kunnen we achterhalen welke mod het uiteindelijk veroorzaakt.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:58
(jarig!)
Waarschijnlijk inderdaad een mod-problee, Het is ook slim om in de gaten te houden of het altijd om dezelfde map gaat. Vaak wel nl. en het geeft iig weer wat extra info (niet dat dat zoveel uitmaakt aangezien je toch de mod moet zoeken die het fout laat gaan)

[removed]

• Mr_Size
Ik gebruik ook de DC mod en speel het meest op EU1, maar ik heb hier (gelukkig) nog nooit last van gehad. Kan aan zoveel factoren liggen, dat is altijd het vervelende met dit soort problemen.. Kans dat het aan een mod ligt is natuurlijk wel groot.

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Server heeft er volgens mij weinig mee te maken. Thuis speel ik nagenoeg altijd op EU2. Bij een vriend hebben we toevallig de laatste tijd veel op EU1 gespeeld en ik heb het probleem op beide servers gezien.

Op welke map durf ik niet te zeggen, niet bijgehouden maar is inderdaad wel een goede op te checken.

Degene die geen problemen hebben met de DCMod. Hebben jullie alle mods aangevinkt/geinstalleerd van de mod (Ik wel namelijk). Zou het aantal mogelijke boosdoeners al snel kunnen verminderen misschien :)

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
thijsco19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:33:
Nog eens gekeken en eigenlijk zou je alles kunnen monteren met de stock tracks? Alleen de gun weegt meer dan het vorige model en deze zou je dus direct kunnen monteren.
De rest weegt allemaal evenveel als de vorige module.

Maar equipment zal ik pas later monteren dus dat is geen prio, en om nou weer extra geld uit te geven aan enhanced torsion bars vind ik ook weer zonde, die 250k verlies is toch weer een dag spelen.
http://wiki.worldoftanks.com/IS-8

Tracks eerst, daarna gun, daarna kijk maar. Koepel voor meer HP of engine voor meer snelheid net wat je wilt.
IS-8 vind ik net zo goed spelen als de IS-3, koepel is net zo sterk als de IS-3. Alleen de koepel kan bouncen door 200mm armor + sloped.

Bij de IS-3 schiet je dwars door de voorkant bij de IS-8 is dat niet anders. Als je daar rekening mee houdt en verder je voorkant niet te veel laat zien hebben ze moeite met je, ook tier 10 tanks. IS-3 en IS-8 komen tegen dezelfde tanks uit, maar ik zit dan liever in een IS-8.
BL-9 is nog steeds goed op die tank alleen soms te weinig schade door lage RNG rolls

Alle vragen hebben een antwoord

• Fest
  • Niet online
yrosma schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:13:
Server heeft er volgens mij weinig mee te maken. Thuis speel ik nagenoeg altijd op EU2. Bij een vriend hebben we toevallig de laatste tijd veel op EU1 gespeeld en ik heb het probleem op beide servers gezien.

Op welke map durf ik niet te zeggen, niet bijgehouden maar is inderdaad wel een goede op te checken.

Degene die geen problemen hebben met de DCMod. Hebben jullie alle mods aangevinkt/geinstalleerd van de mod (Ik wel namelijk). Zou het aantal mogelijke boosdoeners al snel kunnen verminderen misschien :)
Net weer zo'n probleempje gehad op server EU2 en op een andere map. Na het spel vanilla gestart te hebben, waren de problemen weg. Een mod in het DC-pakket is bij mij de boosdoener, maar welke...

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
En m'n batchat is researched :D
Net een dagje te laat jammer genoeg.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

mhindrik schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

http://wiki.worldoftanks.com/IS-8

Tracks eerst, daarna gun, daarna kijk maar. Koepel voor meer HP of engine voor meer snelheid net wat je wilt.
IS-8 vind ik net zo goed spelen als de IS-3, koepel is net zo sterk als de IS-3. Alleen de koepel kan bouncen door 200mm armor + sloped.
Dat is nou juist mijn probleem/vraag, volgens wiki kan het niet maar volgens mij berekeningen kan het wel. Ook volgens een site die Seraphin linkte kan het wel. Dus wat is het nu?
Bij de IS-3 schiet je dwars door de voorkant bij de IS-8 is dat niet anders. Als je daar rekening mee houdt en verder je voorkant niet te veel laat zien hebben ze moeite met je, ook tier 10 tanks. IS-3 en IS-8 komen tegen dezelfde tanks uit, maar ik zit dan liever in een IS-8.
BL-9 is nog steeds goed op die tank alleen soms te weinig schade door lage RNG rolls
De IS-3 bevalt me erg goed dus ik hoop dat de IS-8 me ook zult bevallen. Tijd zult het leren.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

IS-3 en IS-8 zijn echt wel anders hoor. Het pantser van een IS-3 is gewoon veel nuttiger door een betere hoek, en omdat hij zwakkere tanks tegenkomt Een IS-3 kan prima brawlen tegen zijn eigen tier, dat hoef je in een IS-8 niet te proberen. Een E-75 maakt dan gehakt van je, zeker als je een BL-9 bij je hebt aangezien dan zelfs de onderplaat moeilijk te pennen is.

Ik speel de IS-3 als een echte heavy, die alleen moeite heeft met T32's die facehuggen of KV-5's, omdat die met gemak je weakspot raken. Een IS-8 speel ik alleen als heavy tegen lagere tiers, tegen mijn eigen tier word het al snel flanken.

Verwijderd

even daarop inspringend, ik heb die linkjes gezien op de Wiki van WOT.
en heb daar gekeken naar de berekening van penetration en angling enzo.

Maar ik moet toch eerlijk zijn, ik heb soms echt moeite in game, wanneer ik face 2 face met een andere tank sta, om de juiste positie aan te nemen en ook hem op de juiste spots te hitten.

ik zag op youtube iemand met een mod die de weakspots laat zien ten alle tijde, maar dat vind ik dan weer wat Meh... maar is er ook een soort iets voor je richter/scope die aanduidt wanneer je wel of niet gaat penetreren ? of is dat kwestie van veel spelen?

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
IS-8 is in de IS serie een mindere tank voor zijn tier desondanks als je beetje als een sniper speelt doe je genoeg dmg

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:48:
even daarop inspringend, ik heb die linkjes gezien op de Wiki van WOT.
en heb daar gekeken naar de berekening van penetration en angling enzo.

Maar ik moet toch eerlijk zijn, ik heb soms echt moeite in game, wanneer ik face 2 face met een andere tank sta, om de juiste positie aan te nemen en ook hem op de juiste spots te hitten.

ik zag op youtube iemand met een mod die de weakspots laat zien ten alle tijde, maar dat vind ik dan weer wat Meh... maar is er ook een soort iets voor je richter/scope die aanduidt wanneer je wel of niet gaat penetreren ? of is dat kwestie van veel spelen?
Veel spelen en je leert vanzelf de weakspots [paintball mod vind ik ook goed werken ervoor] en je hebt natuurlijk je pen-indicator-richtkruis, al houdt die geen rekening met hoek.

Maar, ik vind dat je het beste leert met veel spelen. En sommige weakspots zijn universeel: luiken, machinegeweer dingen in de romp, gleuf van de bestuurder.

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:07:
Jaa maar gaat mij meer om een average kanon + Snelheid !
snelheid is wel iets wat ik gewoon moet hebbe, hoeft geen topspeed te zijn, zoals de hetzer zijn laatste motor is ook wle te doen, maar die SAU is echt drama.
PZ III/IV is daarom voor mij momenteel wel een toppertje, snelle tank, en goeie dmg ! met nog wel iets van armor :P

maar VK3001H een heavy? als ik hem in potjes tegenkom is die anders wel Snel + Goeie dmg ( met de 8.8 gun) armor doet mij niet zoveel, als ze me oneshotten, pak ik me volgende race wagen :) haha
Met de SAu 40 heb je ook wel echt een gedrocht te pakken hoor. Maar als ik je een advies mag geven, probeer de cromwell eens. Dat is een zeer snelle wendbare tier 6 medium met een hoge RoF. Ik verwacht dat je daar een hoop plezier van hebt als ik zo je commentaar leest. Hoewel de Duitse TD's op lagere tiers wel snel/wendbaar zijn, zijn ze zeker niet qua snelheid en wendbaarheid vergelijkbaar met de cromwell, dat is meer een soort scout die te lang in de sportschool heeft gehangen met een aangename topgun. Zoek maar eens naar videos op youtube over crommie. 8)

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
het driehoekje in het midden van je crosshair veranderd van kleur.

groen: hoge kans van penetreren.(als in >50% binnen 200m. Afstand heeft namelijk effect op je kans van penetreren, maar dat wordt niet meegenomen in dje indicator)
oranje: ga er maar van uit van niet.
rood: No way, Jose!

[ Voor 28% gewijzigd door perpixel op 15-08-2013 14:56 ]

Verwijderd

ja precies, houd ik het lekker op die Corsshair, vind die mods wel een beetje kind kan de was doen modus :P

• perpixel
er zijn wel redelijke guidelines die je aan kunt houden. Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen, maar in de basis is de voorkant het sterkst. Wil je hier toch raken dan zul je de lower front plate moeten hebben(dus de onderste plaat.) Over het algemeen zijn vreemde uitstulpingen of kijkgaten ook zwakker (denk hierbij aan machine gun poorten enzo). verder is de achterkant en de zijkant vaak zwak genoeg om met praktisch alles te "pennen".
Staat een tank "hull down" dan kun je nog op de commander koepel schieten. Dit zijn de uitstulpingen boven op de koepel.

Verder zul je nog tanks komen waar je extra veel last van hebt. Hier moet je dan per tank een armor schedule van op zoeken.

Verwijderd

Toen ik aan dit spel begon dacht ik, oh leuk tankje knallen!

Nu denk ik soms.. pffff wat moet ik in hemelsnaam allemaal onthoude :P hahaha
maar maakt het wel realistischer dus leuker ;)

vind alleen nog steeds jammer wanneer zown KV-1 Derp me one shot op 15 km afstand :(
* been there, done that *

• psychoclown
Mr_Size schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:08:
[...]

Hmm, ben het gedeeltelijk met je eens hier. Die T28 Prot. deed wel degelijk wat, alleen nadat hij die JPII had gekilled had hij door moeten pushen. Had hij ws. verloren, maar toch. Wat betreft die JP II, tja dat soort spelers heb je bijna elk potje, geen idee waarom die het spel spelen. Wat is er leuk aan stilstaan? Snap ik ook niet.

Maar om nou aan het eind te zeggen: 'both are gonna get reported' vind ik wel wat overdreven. Die Prot. heeft wel degelijk bijgedragen, alleen aan het eind wist hij het niet meer zo goed. Vergeet ook niet dat hij uphill stond en erg traag is..

Maar om nou iedereen te gaan reporten die niet zo goed is als jij, dan ben je zo door je 5 reports heen :p Nogmaals, die JPII had uiteraard wel een report verdiend, die had gewoon de match nog kunnen beslissen..

Ziet er trouwens leuk uit die T-44, ga hem deze week aanschaffen :D Valt me op hoeveel je penned met gold, zelf een IS3 frontaal op z'n upper plate (of was het z'n lower plate?, was lastig te zien)
Ja, ik ben het met je eens dat de T28 nog wel enigszins goed zijn best heeft gedaan maar als het team unaniem roept, go for it en jezelf dan eerst nog de bult af laat zakken.. Tja, dat is niet meteen een idioot maar slim is anders want ook hij had kunnen bedenken ok de laatste staat voor mijn neus en die kan mij niet afmaken voordat ik hem het laatste schot (desnoods met HE) kan geven :)

De JP2 had het totaal niet begrepen en dat die nog stom staat te snipen op het eind snap ik echt niet maar goed dat lui heb je nu eenmaal (en nog erger).

De T-44 is echt een flanker, de pen van de AP is best wel zwak en je kunt soms niet zo goed flanken in het begin van de match dus dan is gold wel enigszins een uitkomst. De IS3 heb ik denk ik vol op de neus geraakt want anders was de mogelijkheid tot pennen bijna nihil.
Fest schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:11:
Soms heb je net dat beetje geluk nodig...

[video]
Kantje boord :+
dr34m3dd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:20:
En m'n batchat is researched :D
Net een dagje te laat jammer genoeg.
Dat is zuur, had je toch al gauw een dikke 2 miljoen credits kunnen schelen!

Zojuist weer goldsplit gehad van PTS, schiet mooi op zo met dat goud :D

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
perpixel schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:54:
het driehoekje in het midden van je crosshair veranderd van kleur.

groen: hoge kans van penetreren.(als in >50% binnen 200m. Afstand heeft namelijk effect op je kans van penetreren, maar dat wordt niet meegenomen in dje indicator)
oranje: ga er maar van uit van niet.
rood: No way, Jose!
Hou er wel rekening mee dat die slechts gebaseeerd is op armor waardes. Sloped armor neemt hij niet in de berekening mee. als ik met mijn 268 naar de koepel van een IS3 kijk is die gewoon groen, maar pennen doe je echt niet.

Dus helemaal van die kleurtjes kan je niet uitgaan, het is vaak ook ervaring hoe en in welke hoek je iemand schade kan doen.

Heel veel in dit spel is gebaseerd op ervaring.

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:13:

Zojuist weer goldsplit gehad van PTS, schiet mooi op zo met dat goud :D
Wat levert dat nou gemiddeld op?

Verwijderd

wat zijn gangbare manieren om goud te verdienen dan ??

zie wel vaker mensen daar op forum e.d. dingen over zeggen, heb van me leven nog geen kans gehad. en als ik op WOT eu iets lees, is het meestal top zoveel met een tank of iets wat ik nog lang niet heb hahaha :)

( ESL??? is .. staat niet in wot dictionary haha)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 15:54 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:51:
wat zijn gangbare manieren om goud te verdienen dan ??
Clan Wars, ESL of simpelweg kopen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• User
  • Laatst online: 19:34
wontcachme schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:52:
[...]

Clan Wars, ESL of simpelweg kopen.
O-)

Verwijderd

ESL (zoals bovenstaand vermeld) zegt me dus TOTAAL niets :P dictionary FAIL :P grapje haha

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:08:
ESL (zoals bovenstaand vermeld) zegt me dus TOTAAL niets :P dictionary FAIL :P grapje haha
Electronic Sports League

dus een competitie waarmee je gold en echt geld mee kan verdienen.

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
VasZaitsev schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:33:
IS-3 en IS-8 zijn echt wel anders hoor. Het pantser van een IS-3 is gewoon veel nuttiger door een betere hoek, en omdat hij zwakkere tanks tegenkomt Een IS-3 kan prima brawlen tegen zijn eigen tier, dat hoef je in een IS-8 niet te proberen. Een E-75 maakt dan gehakt van je, zeker als je een BL-9 bij je hebt aangezien dan zelfs de onderplaat moeilijk te pennen is.

Ik speel de IS-3 als een echte heavy, die alleen moeite heeft met T32's die facehuggen of KV-5's, omdat die met gemak je weakspot raken. Een IS-8 speel ik alleen als heavy tegen lagere tiers, tegen mijn eigen tier word het al snel flanken.
Ik speel beide tanks sowieso als flanker, ook de IS-3. De enige tijd wanneer ik de IS-3 speel als echte heavy als ik top tier ben met dat ding.
Want op de voorkant moet je niet rekenen dat er iets bounced en, zoals ik al zei, als je dat in gedachte houdt speelt de IS-8 net als de IS-3.

Alle vragen hebben een antwoord

Verwijderd

ah ok, voor mij niet haalbaar dus :p hahahha

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

mhindrik schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Ik speel beide tanks sowieso als flanker, ook de IS-3. De enige tijd wanneer ik de IS-3 speel als echte heavy als ik top tier ben met dat ding.
Want op de voorkant moet je niet rekenen dat er iets bounced en, zoals ik al zei, als je dat in gedachte houdt speelt de IS-8 net als de IS-3.
Klopt, daarom zeg ik ook dat ik hem als heavy speel tegen mijn eigen tier of lager. Tier 9 en zeker 10 schiet dwars door je voorkant heen.

Al kan de IS-8 ook de meest gekke schoten bouncen, net als de IS-3 en IS.

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:31:
[...]

Wat levert dat nou gemiddeld op?
Afhankelijk van hoe vaak je voor CW's aanwezig bent en hoeveel er van de treasury gespendeerd wordt.
In dit geval was ik 2 weken lang best wel vaak aanwezig geweest bij CW's (zeg maar 75% tijd, maar niet altijd gepicked om te spelen) en leverde mij dat 2100 gold op. Normaal zou ik wat minder attendance (zeg 50%) hebben en dan zit ik zo op de 1400-1600 gold als er 100k verstrekt wordt :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:08:
Zal die er ook in zetten, inderdaad wel handig omdat ik het er wel vaak over heb :P

Zojuist eventjes kort wat spelletjes gespeeld en gelivestreamed. Begin was weer onzin maar alsnog wel mooie en leuke potjes gehad. 9 potjes gedaan en 27 kills weten te maken (voordat iemand het vraagt: zonder enige vorm van killstealing whatsoever :+ ) dus dat schiet zeer mooi op!

Overigens werd ik wel getrolled door de RNG, met een E100 met premium shells geladen om een FV4202 even te pakken.. RA RA wat gebeurt er dan? Juist, 3x crit/richochet met enkel een detrack ten gevolge 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2013 16:49 ]

• perpixel
RNG nog een mooie ;) verder kun je ook goud verdienen met competities die WG uitschrijft

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

nog niet bijgelezen.... dus misschien dubbel

http://ftr.wot-news.com/2...elopers-answer-in-odessa/

• psychoclown
Je weet dat dat een post is van 24 Juni? We zijn al bijna 2 maanden verder :P

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

psychoclown schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:40:
[...]

Je weet dat dat een post is van 24 Juni? We zijn al bijna 2 maanden verder :P
ik was toen elders een beetje druk om alles bij te houden ;)

was even aan het rondneuzen in wat wg verteld over aanpassingen in de nabije toekomst.
iets recenter http://ftr.wot-news.com/2013/08/05/official-russian-faq/

premium Soviet medium tank will be tier 7 T-44 with 85mm gun, every nation will have a premium medium tank

wordt de t44 nou premium of wordt de premium een t44 look-a-like :?

[ Voor 17% gewijzigd door TRX op 15-08-2013 18:04 ]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

mhindrik schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Als flanker speel ik de IS-3 zeker niet, als er een kans is pak ik die uiteraard wel ;). Nee, ik speel de IS-3 meer als front line / second line aanvals tank. Het ligt eraan welke tier en welke vijand ik tegenover me heb, ben trouwens ook zeker niet bang om een schot te incasseren als ik daarmee de tank kan uitschakelen. Dus dat de IS-8 ook geen armor heeft zal ik wel mee kunnen leven.

Ik vind het zonde 23k xp te besteden aan de tracks als de topgun er direct op kan. De top gun maakt de tank, meer damage en kills = meer credits en xp = sneller grinden.
Dus als iemand de IS-8 heeft en even wilt kijken toch gewoon voor de zekerheid, graag.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Eindelijk mijn Mastery badge op mijn Hellcat. Met L33T xp :P

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/16jrq5i.jpg

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
psychoclown schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:45:

Zojuist eventjes kort wat spelletjes gespeeld en gelivestreamed.
Waar stream je + wat is je nick? Wil wel eens kijken aangezien ik weer wat meer wot begin te spelen :)

Woops, niet opgelet, bedankt @ hieronder hahah :p

[ Voor 9% gewijzigd door DivineNL op 15-08-2013 18:44 ]

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Staat onder zijn bericht ;).

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de Foch en de 704, iemand die er wat zinnigs over kan roepen?

Met de ac ml48(voorloper Foch) heb ik erg uiteenlopende resultaten. Met de ISU152(voorloper 704) heb ik een winrate van 65% waar ik in de meeste potjes een behoorlijk aandeel heb qua damage dealen. Elk schot 700-800 damage bijna.

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 15-08-2013 20:24 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Verwijderd

Appie Heijn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:24:
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de Foch en de 704, iemand die er wat zinnigs over kan roepen?

Met de ac ml48(voorloper Foch) heb ik erg uiteenlopende resultaten. Met de ISU152(voorloper 704) heb ik een winrate van 65% waar ik in de meeste potjes een behoorlijk aandeel heb qua damage dealen. Elk schot 700-800 damage bijna.
Even wachten tot de testserver weer online is, kun je ze zelf testen.
Er wordt verwacth dat ie volgende week online gaat

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
Ik denk dat je zelf al het antwoord geeft in je vraag.

Go for the Object 704!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
Astratuner schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:38:
Ik denk dat je zelf al het antwoord geeft in je vraag.

Go for the Object 704!
Was eigenlijk meer even benieuwd of de Foch en de ac ml48 veel verschillen. 704 is iets meer bouncie dan de isu152 dacht/hoop ik.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• perpixel
Ik ga toch de foch zeggen. Daar kom je uiteindelijk bij de sterkere tier 10. 3 shots per clip van ieder 800 damage :o wie wil dat nou niet?
Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)