[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik begin ondertussen echt simpel te worden van mijn FPS problemen. Zelfs op low stort mijn fps nog om de paar seconden in naar 15-20 om daarna weer naar 100 te gaan en 5 seconden later weer een diashow te worden...

Opnieuw installeren werkt ook niet.

Maarja, dan maar een halve diashow spelen. Het valt mij op dat opeens heel veel mensen met HE aan het schieten zijn, ook IS-3's. Ik vind het niet erg hoor.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

pfff, wat een moeite om de M5 Stuart in een beetje leuke match te krijgen zeg. Continue in matches tegen tier 6/7/8 tanks, met 1 tier4. Kan scouten wat ik wil, maar hij is traag, en met 1 schot ben ik kapot :(

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik ben druk bezig met mijn beste dag in wot ooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

blonderulez schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:54:
[...]

Maar op zich heeft hij wel een punt. Niet specifiek op D_TCH gericht, maar ik ervaar wel dat als je met je light in een hogere tier game komt, er vaak van die wijsneuzen zijn met hun top tier heavy even je gaan vertellen wat je moet doen. En dat niet op een normale opbouwende manier zodat de (wellicht onervaren) scout er wat van kan leren en denkt verrek, hij heeft een goed punt, maar meer op een denigrerende manier. Alsof het spelplezier van hen belangrijker is dan dat van jou.... En dat zijn dan vaak de 'prutsers' die met hun heavy het minste bijdragen aan het team en het eerste eruit liggen. 8)
Prima maar hij zaagt specifiek op D_TCH en dat accepteer ik niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Inrage schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:07:
[...]

Speel ik ook nog steeds, de top gun maakt hem een leuke sniper en lower tiers kunnen enkel je tracks er af schieten. Je bent wel mega traag dus het kan zijn dat je de helft van het gevecht mist :)

[...]

Gewoon uit nieuwschierigheid, wat is die "timer" op je T110E5?
De tijd dat ik deze tank niet kan vebruiken in clanwars omdat we gisteren verloren hadden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:34

thijsco19

KTM 990 SMT

TacticalRooster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:56:
Na een paar dagen zwoegen eerste tier 5 tank gekocht. Churchill I, wat een heerlijk ding zeg. Duurde best lang zonder premium and such
Wacht maar tot je hoger gaat, tier 7 of 8 duurt het al lang voordat je die unlockt.
Tier 9 of 10 al helemaal.
Maar zonder prem is het best te doen tot tier 8, als je goed speelt kan je ook nog tier 9 kopen maar tier 10 word echt moeilijk.

Ik zelf heb al 3 tier 8's 1 tier 9 en nog wat tier 7 en 6, allemaal zonder premium met meer dan 5k battles.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blonderulez schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:54:
[...]

Maar op zich heeft hij wel een punt. Niet specifiek op D_TCH gericht, maar ik ervaar wel dat als je met je light in een hogere tier game komt, er vaak van die wijsneuzen zijn met hun top tier heavy even je gaan vertellen wat je moet doen. En dat niet op een normale opbouwende manier zodat de (wellicht onervaren) scout er wat van kan leren en denkt verrek, hij heeft een goed punt, maar meer op een denigrerende manier. Alsof het spelplezier van hen belangrijker is dan dat van jou.... En dat zijn dan vaak de 'prutsers' die met hun heavy het minste bijdragen aan het team en het eerste eruit liggen. 8)
Sorry hoor, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat iemand weet hoe die moet scouten voordat 'ie een scout tank instapt?
Veel te vaak gebeurt het dat een scout achter de heavies blijft, gaat snipen (tier 5-6 scout tegen bijv E100) of een suicide run maakt. Hoe kun je dat soort gasten opbouwende kritiek geven, ze doen er toch niets mee.
Daarnaast is het vaak te hectisch in een battle om op nog even scout lessen te gaan geven aan iemand die het wél zou willen leren wat ie fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ligt natuurlijk aan welke scout tank, als het een light is die voor een heavy komt (denk aan T71) dan vind ik het niet gek als ie niet weet hoe je moet scouten. Zou ik ook niet weten/doen als ik daarin rijd.

Maar als het een light tank is en een med lijn (scout lijn) dan mag je er inderdaad vanuit gaan dat ie weet hoe het werkt.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je weet dat er aardig wat tanks zijn die scouts zijn die je gewoon niet kan ontwijken, de panzer 38 na, de M5, tot voorkort de A-20, zijn drie tanks die veel beginners hebben en totaal niet gewend zijn om te scouten. Dat soort mensen probeer ik ook echt wel wegwijs te laten worden.

Mijn 13 75 gebruik ik trouwens ook niet echt als scout, meer als support. Daar ben ik beter in dan in scouten en dus ook nuttiger. Als ik echt de enige scout ben dan doe ik wel mijn best, maar ga ik nogsteeds niet op volle toeren scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Jezus vandaag echt zulke gare potjes met ook super vaak vieze killstealers.. ik zeg normaal altijd dat het niet bestaat in WoT maar met die missie is het echt niet te harden :/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:14

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:40:
Jezus vandaag echt zulke gare potjes met ook super vaak vieze killstealers.. ik zeg normaal altijd dat het niet bestaat in WoT maar met die missie is het echt niet te harden :/
Volgende keer mogen ze doen bij potjes waar mensen 250*tier aan damage doen! Dan kun je geen kills stealen :+

Zat net eens mijn screenshots te doorkijken en wilde jullie deze parel niet laten missen van een paar weken geleden. Let op de T29 aan de andere kant: Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_001.jpg

Of de M103 aan de andere kant (screenshot van een paar dagen geleden). Na 44k battles :X :X : Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_002%20%282%29.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 14-08-2013 00:53 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
dynosu schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:37:
[...]

Prima maar hij zaagt specifiek op D_TCH en dat accepteer ik niet zomaar.
Dan heeft hij blijkbaar op dat moment een slechte ervaring gehad met D_TCH en uit dat hier. Dat is toch geen probleem? Ik ga er vanuit dat bij elke clan wel een paar leden zitten die zich sociaal wat minder wenselijk uit drukken in de in-game chat. En ik vind juist dat leden van clan's die zich zelf 'respectabel' vinden, een voorbeeld functie hebben in de in-game chat. Ik zou het juist erg goed van je vinden als je Derby zou vragen wat er precies is gebeurd en, indien nodig, intern bij je clan dat aankaarten dat leden ook in public matches een clan-tag hebben en daarmee de clan vertegenwoordingen. Ik weet niet wat de regels zijn bij de D_TCH clan, maar bij mijn clan is een van de belangrijkste: Respect members of our clan as well as other World of Tank community members.

En ter leering ende vermaeck voor een ieder:

The Ten Holy Commandments of Tanking

1. Thou Shalt Not Team Kill. No offense is greater in the eyes of thine team, nor grievance great enough to justify slaying thine own. If the retch turn blue, strike him down, for he is an abomination, but neither grief nor TK if mere offense is given.

2. Thou Shalt Not Cry Out "Hacker!". There is no hack, for thine is the kingdom of the server side. Thou ye know not how that artie reloaded so quickly, or that heavy doth strike you down even though you totally had cover, it is not a hack, but skill, thine enemies skill. Learn from them, so that ye may one day strike down thine own enemies with similar mad skillz.

3. Thou Shalt Not Take Thine Own Life. For all life is sacred, with the obvious exception of yon red infidels, and only thine wife's lament that ye are late for dinner with the inlaws shall ye rush out midfield in Malinovka. All else is sin.

4. Thou Shalt Not Platoon With Tier Ones Unless Ye Be Tier One. For the Children of WoT are many, and naive, and have neither shield nor sword, and though they may desire to see the great and ferocious Maus on the field of battle, verily, it is a move more like the behind of a mule to bring one in to a match.

5. Thou Shall Be Useful. All tanks are worthy in the eyes of the Maker of Matches, unless they beith loltanks, and though ye cannot pen, and lament that ye have no purpose being here, take heart, for you can scout, or distract. Be not craven and hide in the corner, but strive, and in doing so, vex thine enemies. If ye are small, then thy repair costs are but a pittance, and your death but a minor thing. Your wreckage may serve as a haven for those who still strive for the victory which will surely granteth you too the boon of xp and creds.

6. Thou Shall Take Responsibility. Thou shalt not claim thine team arises from the land of the noob, for rarely is a loss not also your fault. Nobility in defeat is greater in glory than nobility in victory.

7. Thou Shalt Not Order In Pubs. Though many have worn the crows and chevrons of war, none do so in WoT, and no prince nor king can lay sole claim to the green flag. Order not thine team to do this or that, even if ye be a master of WoT, none is so great that they cannot utter the word "please".

8. Thou Shall Back the Play of The Big Guy. For though none command, there are those that sit upon high, and they are the point of the spear. If they strike alone, all is lost. Let them not wander in the wastes of thine enemies, but follow with sword in hand, and strike down the unrighteous.

9. Thou Shalt Not Blame Arty. Artillery is the hand that reaps the enemies in the field, it is the fist that punishes the arrogance of Men. Seek the shelter of stone, of buildings which are not destructible, of the shadow of the hills, and the hand shall pass over you. Move, for the eye of artillery detests the stationary, and will strike down those enemies who linger. Curse neither arty which has struck you down, nor curseth the arty which cannot strike the tier ten Leviathan on the other team. Much goes into the striking fist of arty, and when the blow lands, it can be mighty, or it can totally whiff. Such is the way of the world of tanks.

10. Thou Shall Remember This Is Just A Game. While thee may have paid cold hard cash, still the striving within are not real. Wars rage for real, and real people die, and many go without food, or freedom, and nothing in this game is nearly as important. Thou art blessed with the monies to have a PC, while many go without even a roof. Nor playest this game when thou has the opportunity to get you some, nor at the cost of thine friends and family, who are real. If rage within you cannot be contained, and your lamentations arise with much profanity, perhaps the time to stop is nigh upon you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:00:
[...]

Sorry hoor, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat iemand weet hoe die moet scouten voordat 'ie een scout tank instapt?
Veel te vaak gebeurt het dat een scout achter de heavies blijft, gaat snipen (tier 5-6 scout tegen bijv E100) of een suicide run maakt. Hoe kun je dat soort gasten opbouwende kritiek geven, ze doen er toch niets mee.
Daarnaast is het vaak te hectisch in een battle om op nog even scout lessen te gaan geven aan iemand die het wél zou willen leren wat ie fout doet.
Nou nee. Als je net begint met WoT, is de kans redelijk dat je op tier 4 niveau 'per ongeluk' in een light tank terecht komt, tenslotte waren die light tanks in tier 1/2/3 ook geinig toch? Ja, je had het kunnen weten als je je een beetje had in gelezen (RTFM), maar helaas doet niet iedereen dat. En het geval T21 is helemaal krom, want de voorloper M7 is een medium.

Maar je hebt gelijk vwb de hektiek en de beperkte mogelijkheden om iemand in-game uit te leggen hoe die moet scouten (wat best lastig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:40:
Ik rij bijna exclusief Duitse tanks en ik voel je pijn.
Zo veel kills gestolen. Altijd. :')

Als ik een kill ninja dan kan het mij ook gewoon niks meer schelen. Ik verlies er meer dan ik er ninja. Hoewel ik er vandaag wel 5 heb gejat in een game door steeds pas te kunnen schieten als de vijand zo goed als dood was. Dat vond ik ietwat te veel van het goede. :P
Verdiende ook geen topgun dus ook niet gehaald. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
blonderulez schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:55:
[...]
Dan heeft hij blijkbaar op dat moment een slechte ervaring gehad met D_TCH en uit dat hier. Dat is toch geen probleem?
Als ik elke dag hier met naam en toenaam zou moeten benoemen met wie ik slechte ervaringen heb, dan komen er hele hordes clans niet goed vanaf, maar wat is daar de zin van om dan die hele clan over 1 kam te scheren. Maar nu gaat het om D_TCH en komt het meer zo over van, dat melden we hier even omdat die gasten hier meelezen. Had het clan random3 geweest waarschijnlijk niet. Dat is wat Dynosu bedoeld.
blonderulez schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:55:
[...]
The Ten Holy Commandments of Tanking

1. Thou Shalt Not Team Kill. No offense is greater in the eyes of thine team, nor grievance great enough to justify slaying thine own. If the retch turn blue, strike him down, for he is an abomination, but neither grief nor TK if mere offense is given.

2. Thou Shalt Not Cry Out "Hacker!". There is no hack, for thine is the kingdom of the server side. Thou ye know not how that artie reloaded so quickly, or that heavy doth strike you down even though you totally had cover, it is not a hack, but skill, thine enemies skill. Learn from them, so that ye may one day strike down thine own enemies with similar mad skillz.

3. Thou Shalt Not Take Thine Own Life. For all life is sacred, with the obvious exception of yon red infidels, and only thine wife's lament that ye are late for dinner with the inlaws shall ye rush out midfield in Malinovka. All else is sin.

4. Thou Shalt Not Platoon With Tier Ones Unless Ye Be Tier One. For the Children of WoT are many, and naive, and have neither shield nor sword, and though they may desire to see the great and ferocious Maus on the field of battle, verily, it is a move more like the behind of a mule to bring one in to a match.

5. Thou Shall Be Useful. All tanks are worthy in the eyes of the Maker of Matches, unless they beith loltanks, and though ye cannot pen, and lament that ye have no purpose being here, take heart, for you can scout, or distract. Be not craven and hide in the corner, but strive, and in doing so, vex thine enemies. If ye are small, then thy repair costs are but a pittance, and your death but a minor thing. Your wreckage may serve as a haven for those who still strive for the victory which will surely granteth you too the boon of xp and creds.

6. Thou Shall Take Responsibility. Thou shalt not claim thine team arises from the land of the noob, for rarely is a loss not also your fault. Nobility in defeat is greater in glory than nobility in victory.

7. Thou Shalt Not Order In Pubs. Though many have worn the crows and chevrons of war, none do so in WoT, and no prince nor king can lay sole claim to the green flag. Order not thine team to do this or that, even if ye be a master of WoT, none is so great that they cannot utter the word "please".

8. Thou Shall Back the Play of The Big Guy. For though none command, there are those that sit upon high, and they are the point of the spear. If they strike alone, all is lost. Let them not wander in the wastes of thine enemies, but follow with sword in hand, and strike down the unrighteous.

9. Thou Shalt Not Blame Arty. Artillery is the hand that reaps the enemies in the field, it is the fist that punishes the arrogance of Men. Seek the shelter of stone, of buildings which are not destructible, of the shadow of the hills, and the hand shall pass over you. Move, for the eye of artillery detests the stationary, and will strike down those enemies who linger. Curse neither arty which has struck you down, nor curseth the arty which cannot strike the tier ten Leviathan on the other team. Much goes into the striking fist of arty, and when the blow lands, it can be mighty, or it can totally whiff. Such is the way of the world of tanks.

10. Thou Shall Remember This Is Just A Game. While thee may have paid cold hard cash, still the striving within are not real. Wars rage for real, and real people die, and many go without food, or freedom, and nothing in this game is nearly as important. Thou art blessed with the monies to have a PC, while many go without even a roof. Nor playest this game when thou has the opportunity to get you some, nor at the cost of thine friends and family, who are real. If rage within you cannot be contained, and your lamentations arise with much profanity, perhaps the time to stop is nigh upon you.
De tijd van ridders en chivalry is al lang geleden gestopt hoor :')

[ Voor 128% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-08-2013 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
wsLy schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:53:
Als het niveau vandaag hetzelfde is als dat van mijn team in mijn eerste battle van vandaag dan zie ik het duister in met de grind vandaag....

[afbeelding]
ook nieuwsgierig: wat is die timer op je T110E5?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

kuwerti schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 07:16:
[...]

ook nieuwsgierig: wat is die timer op je T110E5?
:?
clan wars lock tijd in uren. Als je tank doodgaat in een owner battle in CW dan ben je em een aantal uren kwijt op basis van of je wint of verliest.

En kwijt is dan alleen voor owner battles in CW, je kan hem wel in randoms en tank companies gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 14-08-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Welke tree is overigens aan te raden als beginner? Ik ben momenteel de Amerikaanse Light tanks aan het spelen, en daarnaast de Arti als ik er soms zin in heb.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Alvanosa schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:50:
Welke tree is overigens aan te raden als beginner? Ik ben momenteel de Amerikaanse Light tanks aan het spelen, en daarnaast de Arti als ik er soms zin in heb.
Richting de russiche heavies als je met grote zware tanks wil spelen. De russen zijn aardig vergevend als je foutjes maakt.

Voor mediums hmm .. wellicht ook de russen. Die zijn best oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Alvanosa schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:50:
Als je toch al met USA tanks bezig bent, dan is de turreted TD lijn wel aan te raden: T18->T82->M8A1->T49->Hellcat etc. Dat scheelt toch weer in het vrijspelen van radio's e.d. Daanaast zijn de T18, T82, T49 en Hellcat gruwelijk OP en heerlijk om te spelen.

Gisteren trouwens gruwelijk de mist ingegaan met mijn AMX 50 120: 7 potjes met 6 losses. Bah. Wel leuke damage kunnen doen: 2537 average over 43 potjes.
Ik ben nu gestart met de missie om op alle tanks in mijn garage de Ace Mastery badge te halen. Na wat onderzoek blijkt dat er best een aantal zijn blijven steken op de 1st Class badge. Grinden doe ik op het moment toch bijna niet (op de 50 120 en tier 8 Franse TD na).

[ Voor 28% gewijzigd door BramSd op 14-08-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
BramSd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:04:
[...]

Als je toch al met USA tanks bezig bent, dan is de turreted TD lijn wel aan te raden: T18->T82->M8A1->T49->Hellcat etc. Dat scheelt toch weer in het vrijspelen van radio's e.d. Daanaast zijn de T18, T82, T49 en Hellcat gruwelijk OP en heerlijk om te spelen.

Gisteren trouwens gruwelijk de mist ingegaan met mijn AMX 50 120: 7 potjes met 6 losses. Bah. Wel leuke damage kunnen doen: 2537 average over 43 potjes.
Ik ben nu gestart met de missie om op alle tanks in mijn garage de Ace Mastery badge te halen. Na wat onderzoek blijkt dat er best een aantal zijn blijven steken op de 1st Class badge. Grinden doe ik op het moment toch bijna niet (op de 50 120 en tier 8 Franse TD na).
Ik zal er eens naar kijken ik vind enkel de LT tanks vooral fijn om hun wendbaarheid, probeer ook te scouten maar ben nog een totale noob daarin.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik zou de turreted td lijn niet voor beginners aanraden. Ja dit is zo mogelijk de beste lijn op het moment, maar het vraagt wel enige kennis van het spel (spotting systeem, situational awareness, mapkennis). Het zou zonde zijn om deze lijn in het begin te doen en het dan heel erg tegen vinden vallen.

Ik zou toch als eerste lijn eerder idd de russiche of amerikaanse heavy lijn. Russen zijn wat meer rechttoe rechtaan. Terwijl je met de amerikanen meer gebruik moet maken van de omgeving om hull-down te gaan etc.

En zover dat ik weet gisteren een van mijn beste zoniet beste dagen in wot ooit gedraait. Die t69 bevalt me wel :)

Victory ratio:62.5%
Battles:48
WN7:2385.55
Average tier:7.35
Experience:50298
Capture points:210.44
Defense points:931.94
Damage:961622003
Kills:931.94
Spotted:791.65
Survived:35%

Mijn survival rate zou (nogsteeds) omhoog moeten. Ik denk dat daar op dit moment voor mij het meeste winst te halen is. Ik betrap mezelf er nog wel eens mee te gaan met mensen waarvan ik weet de ze te ver naar voren rijden. Of het toch op mij nemen om iets te forceren terwijl ik dat niet zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als we het dan toch over topclans hebben waarvan de leden in de chat lopen te ragen.......
Het eerder aangehaalde gesuggereerde gedrag van een paar Lowlanders verbleekt bij dit: http://forum.worldoftanks...er-obscene-chat-rage/#top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het kan toeval zijn, maar wanneer ik een EXNOM-member tegen kom is het in zeker 75% van de gevallen een ragefest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vorige week stuk of 4 keer tegen EXNOM players gezeten. Altijd ragen en zeiken. Maar goed, ze hebben dan ook een leider die als goed voorbeeld dient :') Ik vind het maar een trieste clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ik zie een aantal posts hierover fps gaan, zelf heb ik maar 30-40 fps. Hoe krijg je die hoger? Heb volgens mij toch een prima systeempje om dat hoger te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 02:33:
[...]

Ik rij bijna exclusief Duitse tanks en ik voel je pijn.
Zo veel kills gestolen. Altijd. :')

Als ik een kill ninja dan kan het mij ook gewoon niks meer schelen. Ik verlies er meer dan ik er ninja. Hoewel ik er vandaag wel 5 heb gejat in een game door steeds pas te kunnen schieten als de vijand zo goed als dood was. Dat vond ik ietwat te veel van het goede. :P
Verdiende ook geen topgun dus ook niet gehaald. :+
Same, ik ben een aantal keer op de ninjakill tour gegaan maar ook soms dat faalde puur om het feit dat ik met een full clip opeens allemaal lage damage rolls hebt en de enemy met 12 hp overblijft... Of nog mooier (platoongenoten kwamen niet meer bij), als oneshottable BC 5k damage met mijn platoongenoten 8-10 kills (en ik geen) wil ik toch wel de laatste IS3. Zij gaan voor en nemen een schot voor mij en blocken de pubbers... 2x critical hit op de vlakke zijkant van de IS3 met premium shells want de normale waren op |:(

Ik heb wel eens pech maar gisteravond sloeg gewoon alles.. werd het niet voor me neus weggepakt na 95% damage gedaan te hebben dan kwamen de critical hits en ricochets om de oren gevlogen 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:57:
En als we het dan toch over topclans hebben waarvan de leden in de chat lopen te ragen.......
Het eerder aangehaalde gesuggereerde gedrag van een paar Lowlanders verbleekt bij dit: http://forum.worldoftanks...er-obscene-chat-rage/#top
Lol, zure appels zijn er altijd, comments van de chaffee zijn epic en precies hoe ik zou reageren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Idd ik denk dat exnom wel de clan uit de top5 is waar de slechtste mentaliteit heerst, maar wat ik eigenlijk kwalijker vindt is dat er door verschillende mensen (waaronder leiders van andere top clans) gezegd wordt dat het eigenlijk wel kan en af en toe nodig is. Dit betekent dat het niet een eenzaam persoon is die zo handelt, maar dat het eigenlijk normaal gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:
Idd ik denk dat exnom wel de clan uit de top5 is waar de slechtste mentaliteit heerst, maar wat ik eigenlijk kwalijker vindt is dat er door verschillende mensen (waaronder leiders van andere top clans) gezegd wordt dat het eigenlijk wel kan en af en toe nodig is. Dit betekent dat het niet een eenzaam persoon is die zo handelt, maar dat het eigenlijk normaal gevonden wordt.
Mjah niet alleen bij topclans hoor. Iemand uit GOT heeft hetzelfde geflikt, harrasment via PM enzo, die persoon zit nog steeds in GOT. Commander had niet de ballen om er iets aan te doen. En zo zit er nog 1 in GOT die iemand zijn vrouw liep te beledigen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-08-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
VasZaitsev schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:12:

Mijn 13 75 gebruik ik trouwens ook niet echt als scout, meer als support. Daar ben ik beter in dan in scouten en dus ook nuttiger. Als ik echt de enige scout ben dan doe ik wel mijn best, maar ga ik nogsteeds niet op volle toeren scouten.
Dit prefereer ik dus ook. Ik denk ook beter in die rol te passen. En tot de t21 (ik heb de franse lijn tot amx1375, de duitse lijn tot aufkl. panzer, en de amerikaanse lijn tot t21 tot nu toe allemaal gehad, light tanks dus) kreeg ik ook wel eens te horen dat ik moest scouten, en dat deed ik dan ook, maar nu in die t21 krijg ik wel erg vaak naar mijn hoofd dat ik moet scouten.

Ik heb de youtube uitleg over scouten en specifieke light tanks gezien (voor mijn potje van gisteren). En het is niet echt mijn ding, ik weet het, terrein kennis en snelheid.

In dat bewuste potje gisteren, was ik binnen 10 sec na de start al 2/3 deel van mijn HP kwijt, ik moest nog gaan rijden. Ik weet niet waar vandaan, ik zag het niet, en mijn team schijnbaar ook niet. Dan sta ik er niet meer echt om te springen om live target practice voor de tegenstander te gaan spelen. (wist ik nou maar de naam van de map)
In de pot krijg ik meers malen naar mijn hoofd dat ik met barbies moet gaan spelen. Dat het beter is als ik het spel de-installeer. Wat een loser ik ben. (jammer genoeg van de gasten die D_TCH in hun naam hebben). Speelt ook mee dat mijn WN7 score iets van 587 is. Doordat ik alleen nog maar met light tanks gespeeld heb.

Dat sommige hier aanstoot aan nemen, omdat het 'hun' cluppie is...wie de schoen past, trekke hem aan.

[ Voor 0% gewijzigd door Derby op 14-08-2013 10:26 . Reden: formulering ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:10:
[...]

Same, ik ben een aantal keer op de ninjakill tour gegaan maar ook soms dat faalde puur om het feit dat ik met een full clip opeens allemaal lage damage rolls hebt en de enemy met 12 hp overblijft... Of nog mooier (platoongenoten kwamen niet meer bij), als oneshottable BC 5k damage met mijn platoongenoten 8-10 kills (en ik geen) wil ik toch wel de laatste IS3. Zij gaan voor en nemen een schot voor mij en blocken de pubbers... 2x critical hit op de vlakke zijkant van de IS3 met premium shells want de normale waren op |:(

Ik heb wel eens pech maar gisteravond sloeg gewoon alles.. werd het niet voor me neus weggepakt na 95% damage gedaan te hebben dan kwamen de critical hits en ricochets om de oren gevlogen 8)7

[...]

Lol, zure appels zijn er altijd, comments van de chaffee zijn epic en precies hoe ik zou reageren :D
Daar had ik ook last van gisteren, lage damage rolls met mijn IS3 (wat hebben jullie toch tegen dat ding?).
Tank had nog 390 HP over ik denk kat in het bakkie, niks is minder waar. Ik schiet, tank houdt nog 12 HP over en uiteraard niet meer dan een seconde later 10 shells op die tank van alle kanten.

Ook een mooie, ik in mijn IS8 sta tegen over een IS3, hij nog 1000 hp over ik full health. Staat er een T44 te wachten tot ik dat kreng tot 200 HP afschiet en dan pas schieten op het einde. Het vervelende was is dat die T44 de hele tijd tegen de IS3 zijn achterkant staat en niet schiet!

Toen heb ik hem maar even uitgemaakt voor noob. Zegt die T44 terug: "you're a noob" :( 8)7 |:(

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja echt asociaal, erge is gewoon ook dat jij het meeste werk doet en zij jou laten stikken.
Was er geen mogelijkheid de attentie naar de T-44 te brengen dat hij wel moest schieten? Draai je de rollen om, gisteren wel 1-2 gelukt bij dat soort noobs. Ze moesten uit paniek wel terugschieten en nu hield ik mij in zodat ik wel op tijd zou zijn voor het laatste schot.

E100 blijft toch wel erg leuk om iedereen weg te blazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Derby schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:25:
Dit prefereer ik dus ook. Ik denk ook beter in die rol te passen. En tot de t21 (ik heb de franse lijn tot amx1375, de duitse lijn tot aufkl. panzer, en de amerikaanse lijn tot t21 tot nu toe allemaal gehad, light tanks dus) kreeg ik ook wel eens te horen dat ik moest scouten, en dat deed ik dan ook, maar nu in die t21 krijg ik wel erg vaak naar mijn hoofd dat ik moet scouten.
Je hebt idd in de meeste lights de keuze om hem als scout of als flanker te spelen. Bedenk wel dat de flanker rol over het algemeen in een light een veel moeilijkere rol is om te spelen dan scout omdat je zo vaak je camo op moet geven en dan erg kwetsbaar bent in vergelijking met een gespecialiseerde flanker. Zeker de T21 met zijn grote profiel en slechte handling is vaak de sjaak als hij gespot wordt wat het een betere passive spotter maakt dan flanker. Wel heeft hij weer een goede gun en DPM als flanker.

Verder zul je in mijn ogen toch echt de rol van scout op je 'moeten' nemen als jij daarvoor de meest geschikte tank bent. Doe je dit niet dan dwing je een ander in die rol die daar minder geschikt voor is en schaad je indirect je team. Wil je dit niet dan moet je je misschien bedenken of een scout tank wel geschikt is voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Kaap schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:16:
[...]

Mjah niet alleen bij topclans hoor. Iemand uit GOT heeft hetzelfde geflikt, harrasment via PM enzo, die persoon zit nog steeds in GOT. Commander had niet de ballen om er iets aan te doen. En zo zit er nog 1 in GOT die iemand zijn vrouw liep te beledigen.
Heeft niks met ballen te maken, maar ik heb hier nog steeds geen bewijs van gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:10:
[...]
Same, ik ben een aantal keer op de ninjakill tour gegaan
Gisteren in mijn AMX 13 90 heb ik 5 kills gemaakt met een totaal van onder de 100 damage :D Bij 1 ervan was het echt een ninjakill (ik had de 5e kill nodig om aan de 30 kills te komen ;) ), de andere 4 was ik gewoon lekker rond aan het gassen en kwam ik precies op tijd langs gereden. Toch voelt dat nog steeds niet echt goed :P
themaxter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:42:
[...]
Heeft niks met ballen te maken, maar ik heb hier nog steeds geen bewijs van gezien.....
Laten we gewoon eens ophouden met iedere keer weer dit soort dingen op te rakelen. In alle clans zitten mensen waar je het niet mee eens bent of rotte appels als je ze zo wilt noemen. Het is aan de clan om te bekijken wat er mee moet worden gedaan. Ben je het daar niet mee eens kun je het bij de clanleader aankaarten en niet hier.

[ Voor 34% gewijzigd door redwing op 14-08-2013 11:16 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik de Wins/Battles werkend in XVM? (onderste kolom afbeelding).
Ik gebruik de DC Mod pack.

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/13594627/640/13594627.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dit werkt bij mij wel correct. Welke versie van mod pack gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Grappig om zien dat het hier vandaag hard gaat over kill stealers, zelf ben ik gisteren gestrand op 29 kills... uch 300k door mijn neus geboord...

Die T29 (mijn eerste T7) speelt trouwens echt als een beest, het is alles wat ik er van verwacht had en speel hem zelfs zo goed als stock nu. Met de gun die overkwam van de M6 heb ik al 5 van de 7 potjes kunnen winnen en gemiddeld 1743 damage gedaan, voor mijn doen is dat goed want kwam ook voor de eerste keer tegen T9 tanks en dat was wel even wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Inrage schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:25:
Grappig om zien dat het hier vandaag hard gaat over kill stealers, zelf ben ik gisteren gestrand op 29 kills in... uch 300k door mijn neus geboord...
Dan had ik toch echt die 30ste kill nog gehaald hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Ben overigens ook weer helemaal verliefd op de hetzer, als je een beetje een goede matchup hebt is het echt een beest met de top gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:25:
Die T29 (mijn eerste T7) speelt trouwens echt als een beest, het is alles wat ik er van verwacht had en speel hem zelfs zo goed als stock nu. Met de gun die overkwam van de M6 heb ik al 5 van de 7 potjes kunnen winnen en gemiddeld 1743 damage gedaan, voor mijn doen is dat goed want kwam ook voor de eerste keer tegen T9 tanks en dat was wel even wat anders...
Die M6 gun is lachen, heb destijds de T32 unlocked met alleen de M6 gun :) (iets met T34 switch ging eraan komen en ik wilde 'm nog snel halen). Dat ging prima vooral als je top tier bent.

Overigens zitten er in de meeste clans wel wat rotte appels, ook bij CELL zitten er een aantal waar ik niet veel behoefte meer heb om mee te platoonen. Continue te ragen over TS, daar word je zelf ook niet vrolijk van :P.

Om eerlijk te zijn is dat killstealen me nog niet zo erg opgevallen sinds die missies. Natuurlijk probeer ik ook voor de extra kills te gaan en zal misschien net even wachten voor een kill-shot, maar dan moet ik 't wel verdiend hebben. Heel vaak als teammaatjes goed spelen en staat op 5 kills met nog 1 arty over, dan mogen ze 'm van mij prima slopen :).

@BramSd: Die AC 48 is echt een beest met de top gun, wat speelt dat ding fijn :P. Mocht je een keer willen platoonen met 2 van die dingen, stuur maar een PM. In-game nick is (ook) bigbeertje89...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:23:
Dit werkt bij mij wel correct. Welke versie van mod pack gebruik je?
Ik weet niet meer zeker of het de laatste is of die daarvoor.
Zal straks de laatste versie erop zetten. Kijken of dat help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Om eerlijk te zijn is dat killstealen me nog niet zo erg opgevallen sinds die missies. Natuurlijk probeer ik ook voor de extra kills te gaan en zal misschien net even wachten voor een kill-shot, maar dan moet ik 't wel verdiend hebben. Heel vaak als teammaatjes goed spelen en staat op 5 kills met nog 1 arty over, dan mogen ze 'm van mij prima slopen :).
Let wel, het gaat niet om platoonmaten want die gun je dat wel / daarmee spreek je dat soort dingen af.
Het gaat juist om de nietsnutten die staan toe te kijken of om het hoekje staan te wachten tot jij hem naar oneshottable geschoten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Valt mij bijna elk potje op :P Ik schiet gewoon hersenloos op alles wat ik zie. Een shell van 400-500 pomp ik liever in een full health high tier dan in een low tier met 4 hp over. Natuurlijk ga ik wel voor de kill als slimmer is op dat moment.

Net dacht ik bij mezelf: kom laat ik eens gaan kill stealen. Stond een kv1s in het open met 300 hp over. op dat moment konden ongeveer 7 tanks erop schieten. Het duurde een eeuwigheid voordat er een schot werd gelost :P uiteindelijk schiet iemand en ik schiet ook: bounce! instant karma :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eens kijken of er vandaag wel wat tier 9 platoons zijn... nog maar 48000 tot de t57 en die wil ik snel hebben :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Not me cold :P

Zelf bezig met de At7, nog iets van 30k tot de AT15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Hoe krijg ik de zien hoeveel kills ik totaal op 1 dag heb gemaakt.

Ikgebruiker XVM me DC Mod pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Modpack zelf heeft wel het servicechannel rechts onderin in de garage, die laat de kills zien van die sessie.

Verder geen manier behalve handmatig tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Skyclone schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:54:
Hoe krijg ik de zien hoeveel kills ik totaal op 1 dag heb gemaakt.

Ikgebruiker XVM me DC Mod pack.
Je kan nog world of tanks statistics downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Of gewoon voordat je begint het aantal total kills dat je hebt opschrijven en alleen met tier4+ tanks rond rijden tot je er bent :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

RvL

Heb een tijdje niet meer gespeeld i.v.m. een verbouwing, maar ben recentelijk weer begonnen. Ik moest er toch wel weer even inkomen moet ik zeggen! Niettemin gisteravond een redelijk goede avond gehad.

Killstealen valt mij inderdaad wel op de laatste dagen (sinds ik weer speel). Met m'n IS schiet ik tanks relatief snel aan gort, maar vaak rijd er wel iemand in de buurt die de laatste klap uitdeelt terwijl ze daarvoor nog geen schot gelost hebben.

Nog 5k XP voor de IS-3, maar moet dan nog wel even wat sparen voor ik 'm daadwerkelijk aan kan schaffen.

[ Voor 5% gewijzigd door RvL op 14-08-2013 13:13 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
RvL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:12:
Heb een tijdje niet meer gespeeld i.v.m. een verbouwing, maar ben recentelijk weer begonnen. Ik moest er toch wel weer even inkomen moet ik zeggen! Niettemin gisteravond een redelijk goede avond gehad.

Killstealen valt mij inderdaad wel op de laatste dagen (sinds ik weer speel). Met m'n IS schiet ik tanks relatief snel aan gort, maar vaak rijd er wel iemand in de buurt die de laatste klap uitdeelt terwijl ze daarvoor nog geen schot gelost hebben.

Nog 5k XP voor de IS-3, maar moet dan nog wel even wat sparen voor ik 'm daadwerkelijk aan kan schaffen.
Ik moet nog 15K exp... de centjes heb ik er al gelukkig voor! de IS hou ik wel want vind het een fijne tank om mee te knallen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:01:
[...]

Dit.....
Wot statistics zit ook standaard in het modpack van Dynosu
Installen, recent battles instellen op X aantal battles dat je denkt te spelen die dag en het progje houdt alles bij totdat je een keer op "clear" drukt. Recent battles begint dan weer bij 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
TacticalRooster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:51:
Ben overigens ook weer helemaal verliefd op de hetzer, als je een beetje een goede matchup hebt is het echt een beest met de top gun
Idd leuk tankje om kills mee te pakken. Maar als ik verschillende tegenstanders tegenkom van dezelfde tier en er zit een Hetzer tussen knal ik meestal richting Hetzer. Persoonlijk vind ik de weakspots wel makkelijk te raken + voor een of andere reden steek ik dat tankje altijd in de fik :) + op die tier zijn er veel mensen zonder fire extinguisher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
perpixel schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:52:
Vandaag een keer het spel aan het uitzetten heeft mijn stats weer geupdate :) was inderdaad een goede dag gisteren :)
Hm, mijn stats van maandagavond zijn nog steeds niet in noobmeter verwerkt, terwijl het hiervoor altijd elke dag werd geupdatet. Benieuwd of ik het morgen wel zie na de speelsessie van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Mr_Size schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Hm, mijn stats van maandagavond zijn nog steeds niet in noobmeter verwerkt, terwijl het hiervoor altijd elke dag werd geupdatet. Benieuwd of ik het morgen wel zie na de speelsessie van vandaag.
Mijn stats zijn wel geupdatet :) eindelijk een groene WR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Noobmeter update bij mij ook vaak niet. Daarom altijd wotlabs, signature ook handig.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/kaap/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kaap schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

Noobmeter update bij mij ook vaak niet. Daarom altijd wotlabs, signature ook handig.

[afbeelding]
Ja, ik had wotlabs al gechecked, maar daar hetzelfde. Hij mist ook daar de 30 battles van maandag.

Heb trouwens al een paar dagen last van gigantische faal potjes met mijn Tiger. De shells komen absoluut niet waar ik ze mik, echt heel vaag. Met andere tanks geen last van, echt specifiek met de Tiger :|

edit: xvm is dan weer wel geüpdatet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 14-08-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste versie van DC Mod erop gezet. Wins/Battles werkt nu wel. *O*
Dynosu bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik weet dat de "database" van je stats pas geupdate wordt als je je spel afsluit. Ik weet niet of je misschien gestopt bent omdat je spel gecrashed was of je het process beeindigd hebt? dan zou het kunnen dat je stats niet goed zijn bijgewerkt. Een keer inloggen en afsluiten hielp bij mij. Het duurt dan vervolgens wel een dag voor noobmeter om het bij te werken en ±2u voor wotlabs. Mywotstats kan nog vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Hoe raak je die verdomde KV1's nou het beste. Krijg letterlijk alleen maar bounces. Ik probeer zelf meestal turret ring, periscopes of de gun mantle en met veel geluk doe ik misschien 8% damage. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
TacticalRooster schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:43:
Hoe raak je die verdomde KV1's nou het beste. Krijg letterlijk alleen maar bounces. Ik probeer zelf meestal turret ring, periscopes of de gun mantle en met veel geluk doe ik misschien 8% damage. Tips?
Als je de KV-1 van voren raakt moet je zijn linker onderkant van de hull raken. Daar zit zijn weakspot en kan je makkelijk schade doen. Check anders ook deze site:
http://wotguru.com/weak-spot-guides/

Staan voor de meeste tanks wel de weakspots bij en hoe je die kan benutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Ligt eraan waar je mee schiet. De meeste low-tier tanks kunnen weinig tegen de KV-1 beginnen.

Hier kun je de armorwaarden van de KV-1 zien:

Front:
Afbeeldingslocatie: http://wotguru.com/wp-content/uploads/2012/08/KV1_Front.jpg

Zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://wotguru.com/wp-content/uploads/2012/08/KV1_Side.jpg

Angled:
Afbeeldingslocatie: http://wotguru.com/wp-content/uploads/2012/08/KV1_Angled.jpg

Dan nog de achterkant, waar geen plaatje van is:
quote: WoTGuru
The entire bottom rear portion of the KV-1′s hull is 70mm and the engine is located there making it a high fire possibility. The upper rear hull armor is only 60mm making it easier to damage but with a smaller chance of hitting the engine compartment. The rear section of the turret is the only strong spot on the rear at 110mm thick however the machine gun sticking out of the rear of the turret can be penetrated easily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Ik hoorde wat mensen over een server crash op Zondag tot Maandag nacht. Mogelijk heeft noobmeter toen de stats niet kunnen ophalen. Bij mij laat die vandaag wel weer stats zien maar van afgelopen 2 dagen samen (wat mijn vermoeden dus bevestigd).
Mr_Size schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:28:
[...]

edit: xvm is dan weer wel geüpdatet :)
Dan zal ik ook snel volgen ergens deze week :)
Begin September gok ik wel weer een punt gestegen te zijn in WN7 rating!

Was het begin van gisteren oh zo bagger, vandaag juist niet.
2x solo gespeeld met als resultaat 10 kills en een average damage van 3k en WN7 van 3,5k. Kijk dat tikt mooi aan, kan ik vandaag misschien (hoop ik) ook eens snel mijn 30 kills halen en eens lekker wat anders doen na ESL en CW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 11-09 19:21
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

. Kijk dat tikt mooi aan, kan ik vandaag misschien (hoop ik) ook eens snel mijn 30 kills halen en eens lekker wat anders doen na ESL en CW :)
Je laat het nu net als werk klinken die 30 kills halen:) Naja het is eigenlijk ook wel gewoon een must per dag om toch even cheeky die 300k binnen te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Laatst online: 22-02-2024
dr34m3dd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:01:
[...]

Heb het gevonden Bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:50:
Ik hoorde wat mensen over een server crash op Zondag tot Maandag nacht. Mogelijk heeft noobmeter toen de stats niet kunnen ophalen. Bij mij laat die vandaag wel weer stats zien maar van afgelopen 2 dagen samen (wat mijn vermoeden dus bevestigd).
Hmm ja, zal na vandaag wel weer worden bijgewerkt :)

Ik krijg vandaag trouwens een keiharde FU van de RNG zeg. Heb pas 9 potjes gespeeld, maar heb bijna elk potje al meerder bounces gehad. Gewoon op zij- en achterkanten van tanks |:( Net in de Hellcat 3 bounces op rij op de front van een KV-1S, die niet geangled stond. Volgende potje: weer 3 bounces op rij op een IS met de T28 Prot. De shells komen heel vaak niet waar ik ze mik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
x-cessive schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:10:
Ik zie een aantal posts hierover fps gaan, zelf heb ik maar 30-40 fps. Hoe krijg je die hoger? Heb volgens mij toch een prima systeempje om dat hoger te krijgen.
Wat vind jij een prima systeem?
WoT hangt nogal aan de kracht van de CPU en niet de GPU, had zelf een AMD Athlon X3 460 (4e core unlocked) proc.met een Ati 6850 graka en daar haalde ik ook maar 30 tot 40 fps mee.
Na upgrade naar een Intel i5 3570K ging ik naar een whopping 80 tot 100 fps met dezelfde kaart, heb toen gelijk de settings wat hoger kunnen gooien.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn systeem ook upgraden, heb een pc van pak 'm beet 3 jaar oud........
Is het handig om wat componenten te vervangen voor betere of kan ik beter meteen een nieuwe game pc halen.

Wil mijn specs hier wel neerzetten, maar wat hebben jullie nodig om adives te kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
ShockWave schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:42:
[...]

Wat vind jij een prima systeem?
WoT hangt nogal aan de kracht van de CPU en niet de GPU, had zelf een AMD Athlon X3 460 (4e core unlocked) proc.met een Ati 6850 graka en daar haalde ik ook maar 30 tot 40 fps mee.
Na upgrade naar een Intel i5 3570K ging ik naar een whopping 80 tot 100 fps met dezelfde kaart, heb toen gelijk de settings wat hoger kunnen gooien.
Ik zit met een 3630k op 4.2GHz en een MSI GTX 670 OC op max 127 fps. Hoger will de engine blijkbaar niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
jantje 2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Je laat het nu net als werk klinken die 30 kills halen:) Naja het is eigenlijk ook wel gewoon een must per dag om toch even cheeky die 300k binnen te slepen.
Nog een beetje frustatie van gisteren dat er tussendoor sijpelt denk ik :+
Het feit dat ik gisteren ondanks slecht begin toch 11 kills had in 5 battles maar daarna nog 15 nodig had voor de andere 20 is wel een reden waarom ik nu hoop dat ik het wat vlugger haal :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:10:
Ik wil mijn systeem ook upgraden, heb een pc van pak 'm beet 3 jaar oud........
Is het handig om wat componenten te vervangen voor betere of kan ik beter meteen een nieuwe game pc halen.

Wil mijn specs hier wel neerzetten, maar wat hebben jullie nodig om adives te kunnen geven?
CPU, GPU, PSU en dan kan ik wel een inschatting maken of je beter kunt upgraden of voor een nieuwe set kunt gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:51:
CPU, GPU, PSU en dan kan ik wel een inschatting maken of je beter kunt upgraden of voor een nieuwe set kunt gaan :)
Naast de huidige voeding/processor/videokaart lijkt me het geheugen ook wel belangrijk (kijken of dat zo over kan op een ander moederbordje).
En vergeet het budget niet ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Als je lower tier bent zowieso proberen flanken, zelfs in close combat is dat te doen. Hun turret ring is redelijk traag. 1 hit en je bent dood natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zertaxka schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:54:
[...]

Naast de huidige voeding/processor/videokaart lijkt me het geheugen ook wel belangrijk (kijken of dat zo over kan op een ander moederbordje).
En vergeet het budget niet ;)
Budget is enigszins afhankelijk of je enkel hoeft te upgraden of voor een nieuwe set moet gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:51:

Ik verwacht een advies voor een nieuw systeem O-)
Bij aanschaf van de pc nooit verwacht dat ik ooit nog eens een "computerspelletje zou gaan spelen"

Ik hoef dus geen high end systeem te hebben voor die "paar" potjes WOT. Verder werkt 't ding prima (homeoffice).

Dit is wat ik terug kon vinden....
Processor AMB athlon 11, X4 620, 2.6GHZ
RAM 4,0 GB
CPU 2603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

RvL

Quadradial schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

Ik moet nog 15K exp... de centjes heb ik er al gelukkig voor! de IS hou ik wel want vind het een fijne tank om mee te knallen.
IS gaat hier ook zeker de deur niet uit. Erg fijne tank, maar je moet niet zomaar wat in het wilde weg schieten. Zeker zonder premium zijn de shells daar wat prijzig voor :)

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:10:
[...]

Budget is enigszins afhankelijk of je enkel hoeft te upgraden of voor een nieuwe set moet gaan :P
Denk eerder andersom :9 . Het budget (wat je beschikbaar hebt/bereid bent uit te geven) bepaalt of je enkel de mogelijkheid hebt om sommige onderdelen te upgraden of een compleet nieuwe PC te bouwen.
Denk dat je "Budget" verward met wat het kost om het daadwerkelijk aan te schaffen.
Maar ik snap wat jij bedoelt, enkel een andere CPU en GPU (als de voeding sterk genoeg is/moederbord het toelaat) kan al een hoop schelen voor weinig.
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:30:
Ik verwacht een advies voor een nieuw systeem O-)
Bij aanschaf van de pc nooit verwacht dat ik ooit nog eens een "computerspelletje zou gaan spelen"

Ik hoef dus geen high end systeem te hebben voor die "paar" potjes WOT. Verder werkt 't ding prima (homeoffice).
Wat is je "budget" ?
Maar misschien is het beter om even een topic te maken in Complete Systemen & Laptops.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:41:
[...]

Denk eerder andersom :9 . Het budget (wat je beschikbaar hebt/bereid bent uit te geven) bepaalt of je enkel de mogelijkheid hebt om sommige onderdelen te upgraden of een compleet nieuwe PC te bouwen.
Denk dat je "Budget" verward met wat het kost om het daadwerkelijk aan te schaffen.
Maar ik snap wat jij bedoelt, enkel een andere CPU en GPU (als de voeding sterk genoeg is/moederbord het toelaat) kan al een hoop schelen voor weinig.

[...]

Wat is je "budget" ?
Maar misschien is het beter om even een topic te maken in Complete Systemen & Laptops.
Joh, ik draai gewoon op dit pc'tje en zag de vraag van iemand anders voorbij komen en dacht "laat ik ook eens vragen of ik wat zou kunnen verbeteren".
Als ik een heel topic ga openen, krijg ik heel tweakers over me heen met allerlei vragen waar ik niet eens antwoord op heb 8)

Antwoordje in de trant van: "ik zou dit of dat effe upgraden" is voor mij al voldoende, ook om niet teveel offtopic te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zertaxka schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:41:
[...]

Tuurlijk weet ik wat budget betekent maar als iemand initiëel de vraag stelt kan ik upgraden of beter een nieuw systeempje doen dan ga ik er vanuit dat het budget afhankelijk is van keuze 1 of 2.
Stel ik wil twijfel tussen een nieuw systeem of upgrade dan ga ik geen upgrade doen van 750 euro terwijl ik wel 800 voor een nieuw systeem over heb :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:45:
[...]

Antwoordje in de trant van: "ik zou dit of dat effe upgraden" is voor mij al voldoende, ook om niet teveel offtopic te gaan
Zoals gezegd is WoT erg CPU afhankelijk, een makkelijk stap dus kunnen zijn een nieuwer/sneller type AMD AM3(+) processortje te vinden en enkel die upgraden. Een Intel i5 is daarentegen zo'n fijne upgrade met zoveel meer pit maar dan zou je gelijk je mobo moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Voor WOT kan ik iedereen aanraden om een intel I5 of I7 vanaf de sandy bridge generatie te pakken. Pak vervolgens een videokaart waarvoor je een 6 pins aansluiting of meer nodig hebt en je bent klaar. SSD zou ik overigens ook installeren, maar goed die upgrade is voor iedereen goed :)

Heb een 2500k op 4.5 draaien met een GTX 660. haal telkens maximale fps :) Daar moet ik wel bij zeggen dat ik de details op laag heb staan. Daardoor ben ik minder afgeleid ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
klik "2"

enjoy ;)

moraal van dit verhaal; schiet premium als alles bounced ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... even de ASAP gekeken van 8.8, maar even sparen om de T-54 terug te kopen en te grinden naar de Object 140 :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

@gorfurrr. Niet bij iedereen staat prem ammo op nummer "2", dit kan je namelijk zelf veranderen ;). Al is het wel gewoonlijk.

Recht van voren kan je de kv1 ook raken door de "brievenbus" (dat dingetje waar de driver door heen kijkt) of de machinegeweer ernaast. Als dat niet lukt effe paar goldshells schieten en wachten totdat iemand anders hem heeft gekilld.

Trouwens ik draai WoT op een i5 2310 met een gt510 videokaart en 8 gb geheugen. Met redelijk lage settings haal ik rond de 40 fps. Bij mij is dus de videokaart de bottleneck. Is zo'n smalle PC dus upgraden gaat moeilijk.

[ Voor 26% gewijzigd door thijsco19 op 14-08-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanaf morgen is het light tank month, dus net als de heavies en de TD's nu hebben gehad met exp in de top 50 komen voor gold. http://worldoftanks.eu/en...euvres-light-tanks-month/
Was dat nu even een paar dagen eerder geweest dan had ik zeker weten 3k verdiend met de WZ-131 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

oosterhofjf schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:01:
Voor WOT kan ik iedereen aanraden om een intel I5 of I7 vanaf de sandy bridge generatie te pakken. Pak vervolgens een videokaart waarvoor je een 6 pins aansluiting of meer nodig hebt en je bent klaar. SSD zou ik overigens ook installeren, maar goed die upgrade is voor iedereen goed :)

Heb een 2500k op 4.5 draaien met een GTX 660. haal telkens maximale fps :) Daar moet ik wel bij zeggen dat ik de details op laag heb staan. Daardoor ben ik minder afgeleid ingame.
Met een simpele FX-4100 en een HD6950 draait mijn pa alles op max, fullHD met 30fps. Dus, een dikke i5 is niet nodig. En i7 is al helemaal overkill.

Ontopic:

Sommige potjes moet je eigenlijk winnen, of de winst bonus krijgen...

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/aph5l4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2cqilj5.jpg

Ongeveer 2,5k van die schade heb ik gedaan toen ik het alleen opnam tegen de Jagdpanther, IS-2, Cromwell, T-25/2 en T34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed,

Zeker de best buy guides van tweakers bekijken, zitten meestal heel goed in elkaar en je hebt daar ook verschillende budgetten voor gamingssystemen (basis,main en high)

reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qaRz7cVG8Fw]

Dus, de Duitse tanks moeten nu ook nog langzamer worden? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:17:
[video]

Onlangs niet uitspraak van Wargaming meegekregen m.b.t. geschiedenis en game balance? Russia won the war, there for we decide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:17:
[video]

Waar lees je dat?

Volgens mij is er al aangegeven dat de topsnelheid hetzelfde blijft, en voor sommige tanks zelfs hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:23:
[...]

Onlangs niet uitspraak van Wargaming meegekregen m.b.t. geschiedenis en game balance? Russia won the war, there for we decide.
Ik heb het Stalin debat bewust vermeden. Ik ga me niet mengen in discussies waar mensen een gestoorde massamoordenaar verdedigen. :/

Verder hadden de Sovjets nooit gewonnen als de Britten vrede hadden getekend in 1940/1941. Dan was de USSR gewoon in 1941 ten onder gegaan omdat er nog eens een miljoen Duitsers binnen zouden vallen. Verder waren bepaalde leveringen van de VS ook wel nuttig zoals 15.000.000 paar schoenen. Overigens van dubieuze kwaliteit en ronduit waardeloos in de sneeuw of modder maar beter dan niks. ;)
User schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:28:
[...]
Waar lees je dat?

Volgens mij is er al aangegeven dat de topsnelheid hetzelfde blijft, en voor sommige tanks zelfs hoger wordt.
Leuk dat de topsnelheid hetzelfde blijft maar er zijn ook genoeg tanks die hun topsnelheid niet halen als ze niet van een heuvel rijden. Verder alleen het idee al dat Duitse tanks hun motoren zwakker moeten worden. Als ze bijvoorbeeld 20pk van een aantal afhalen dan gaat dat niks uitmaken en is het niks minder dan een pestnerf. Als ze 100pk eraf halen dan kan je veel topsnelheden vergeten. Hoeveel Duitse tanks zijn nou OP omdat ze te snel zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:33:
[...]
Ik heb het Stalin debat bewust vermeden. Ik ga me niet mengen in discussies waar mensen een gestoorde massamoordenaar verdedigen. :/
In dit geval ging het erom dat Wargaming gewoon keihard stelt dat winnaars geschiedenis schrijven en de verliezer het verdomhoekje ingaat. En die houding trekken ze dus ook door naar WOT. RU tanks OP, Duitse tanks UP, en alles m.b.t. Stalin vinden zij prima.
[...]
Verder hadden de Sovjets nooit gewonnen als de Britten vrede hadden getekend in 1940/1941. Dan was de USSR gewoon in 1941 ten onder gegaan omdat er nog eens een miljoen Duitsers binnen zouden vallen. Verder waren bepaalde leveringen van de VS ook wel nuttig zoals 15.000.000 paar schoenen. Overigens van dubieuze kwaliteit en ronduit waardeloos in de sneeuw of modder maar beter dan niks. ;)
Dit heeft helemaal niks te maken met Wargaming en anti-German of pro-RU houding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Leuk dat de topsnelheid hetzelfde blijft maar er zijn ook genoeg tanks die hun topsnelheid niet halen als ze niet van een heuvel rijden. Verder alleen het idee al dat Duitse tanks hun motoren zwakker moeten worden. Als ze bijvoorbeeld 20pk van een aantal afhalen dan gaat dat niks uitmaken en is het niks minder dan een pestnerf. Als ze 100pk eraf halen dan kan je veel topsnelheden vergeten. Hoeveel Duitse tanks zijn nou OP omdat ze te snel zijn? :/
Ze hebben al aangegeven dat de motoren er afgehaald worden omdat ze niet historisch zijn. Van de engines die wel historisch zijn, worden de stats dusdanig aangepast dat de mobiliteit er niet op achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:08:
Zo... even de ASAP gekeken van 8.8, maar even sparen om de T-54 terug te kopen en te grinden naar de Object 140 :P
Toch mooi dat ik oa met de grind van T54 bezig ben.......
Voor de zekerheid even op testserver vergelijken met de T62, maar wat ik zo hoor moet deze wel leuker zijn!

En de SP kan verkocht worden!!
Inruilen voor de FCM en dan de franse heavie lijn grinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:46:
[...]

In dit geval ging het erom dat Wargaming gewoon keihard stelt dat winnaars geschiedenis schrijven en de verliezer het verdomhoekje ingaat. En die houding trekken ze dus ook door naar WOT. RU tanks OP, Duitse tanks UP, en alles m.b.t. Stalin vinden zij prima.
En hier word ik dus echt pisnijdig om. Het is denk ik een trekje van geschiedenisstudent zijn maar ik haat het echt als de ene partij word vergloried en de andere vergalt terwijl beide partijen net zo schuldig zijn. Er is geen beter voorbeeld dan de oorlog tussen de USSR en Nazi Duitsland. Wat ik nog kwalijker vind is dat als je naar de ander wijst om je eigen straatje schoon te vegen.

Een mooi voorbeeld is de laatste Mingles with Jingles.
http://youtu.be/ioL--KIhbgw?t=29m5s

Ik wou me niet met deze discussie mengen omdat je nooit iets gaat bereiken. Het is een typisch geval van het volgende:

Ik had alleen wat beter verwacht van een bedrijf met een wereldwijde markt dan Stalin te gaan verheerlijken. Dat is alles wat ik er over wil zeggen...
[...]

Dit heeft helemaal niks te maken met Wargaming en anti-German of pro-RU houding :?
Die USSR is superieur houding is gewoon totale onzin. Duitsland en de USSR hadden ongeveer evenveel industriële output. Duitsland had 87miljoen inwoners, de USSR bijna 200. De Sovjets konden verliezen vervangen maar niet materiaal in de getallen die ze deden. In 1941 is een groot deel van de Sovjet industrie gewoon gesloopt en ze verloren enorme voorraden aan materiaal. Dat is vervangen en aangevuld door de VS. Dat was de sleutel voor de Sovjets. De Sovjets kregen bakken met materiaal en belangrijker machines van de VS. Zo konden ze zich richten op het bouwen van belachelijk veel zeer slecht afgewerkte tanks die na een offensief werden weggegooid omdat de paar die nog niet opgeblazen afgeschreven werden als total loss omdat de motor, ophanging en transmissie er doorheen zat.
User schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:46:
[...]
Ze hebben al aangegeven dat de motoren er afgehaald worden omdat ze niet historisch zijn. Van de engines die wel historisch zijn, worden de stats dusdanig aangepast dat de mobiliteit er niet op achteruit gaat.
Dat is dus het zwakste argument ooit. Je kan ook geen 122mm kanon in een KV-1S zetten. De IS serie was ontworpen om een zwaarder kanon te nemen wat de 122mm D25 werd omdat de KV serie uitontwikkeld was. Zullen we de 122mm dan ook van de KV-1S halen omdat het historisch niet verantwoord is? Verder is het ook historische onzin om een granaat in een transmissie te boren waarna je tank in de fik vliegt. Niks gaat door een transmissieblok heen en menig Sherman zijn bemanning was daar zeer dankbaar om. Ja, de Sherman zijn transmissie zit ook voorin. Ik zie de Sherman alleen niet steeds branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mocht iemand een TOG II hebben dan wil die vast wel deze skin:

Afbeeldingslocatie: http://mirtankov.net/images/stories/skins/2013/July/13jul/togii.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ze verheerlijken Stalin niet, wat ze wel zeggen is dat ze trots zijn op hun geschiedenis, en tja, dat snappen Nederlanders niet, want, "wij" zijn niet trots. Gouden eeuw? Slavernij! VOC? Uitbuiting!. Wij zien altijd het negatieve, anderen vaak het positieve. Ja, Stalin heeft 30 miljoen mensen vermoord. Een groot deel door uithongering. Verschrikkelijke man dus. Maar, diezelfde man heeft Hitler [ook een verschrikkelijke man], met hulp van anderen, ter val gebracht. En Rusland gemoderniseerd en er een supermacht van gemaakt.

De Russen fabriceerden veel meer tanks, geschut, vuurwapens, munitie dan de Duitsers, en de Duitsers kregen ook heel veel materiaal aangeleverd hoor. Staal uit Zweden bijv. De Duitsers waren gewoon zeer ineffecient met materieel. Boeiend dat een T-34-85 lelijke lasnaden, half afgewerkte boutjes en nog natte verf aan het front heeft. Oorlogen zijn geen miss-verkiezingen. Engelse tanks zagen er ook niet uit.

De 122mm was trouwens zeker een optie op de KV-1s, het is een prototype geweest. Zullen we anders ook de lange 88 van de Tiger afhalen? En de 10.5cm van de Tiger II?

Persoonlijk, en dat zeg ik niet om je te beledigen of om te flamen, maar om het gewoon te zeggen: Leuk dat jij de Duitse techniek van de tweede wereldoorlog geweldig vindt, maar, je moet wel realistisch blijven. De Britten, Amerikanen en Russen hebben ook geweldige staaltjes der techniek geleverd. En vaak effecienter dan de Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond weer een goede stap gezet richting de T57 Heavy, ik hoef nog maar 22.000 xp bij elkaar te spelen morgen. In 22 battles heb ik 29000 xp bij elkaar gespeeld vandaag, dus het ging wel lekker :)

Hoop dat ik morgen ook een goede dag heb en die 22k bij elkaar krijg en dan is het eventjes money grinden voor de T57 te kopen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:48:
Dat is dus het zwakste argument ooit. Je kan ook geen 122mm kanon in een KV-1S zetten. De IS serie was ontworpen om een zwaarder kanon te nemen wat de 122mm D25 werd omdat de KV serie uitontwikkeld was. Zullen we de 122mm dan ook van de KV-1S halen omdat het historisch niet verantwoord is?
Oh, puh-lease
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/kv-1s-122.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door User op 14-08-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat trouwens weer niet klopt van de KV-1s met 122, is het gebruikte kanon. Het was een A-19 uit mijn hoofd, en die gebruikte een shell met losse kruitlading, waardoor ze erg langzaam waren met laden, je mocht blij zijn met 2 granaten per minuut.

De IS-2 heeft dat ding ook heel even gebruikt, maar toen de D25-T kwam, hadden ze weer 1 complete granaat, dus geen losse kruitlading, waardoor de laadtijd halveerde en dus 4 of meer shells per minuut mogelijk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Plaatje ziet er toch echt uit als een KV-1S met een D-25T.
Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)