[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste
Acties:
  • 76.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
rimpeldinky schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

gewoon standaard recorden naar je hdd met je streaming software :) kun je altijd de matches weggooien of alsnog uploaden en heb je geen last van bugs met de clanwars.
Dat deed ik niet omdat ik op deze setup toch vrijwel enkel speel als ik livestream ;)
Speelt ook mee dat de install lekker vlot loopt op een SDD, toch maar wel de replays enabled want dit soort potjes wil ik niet meer missen.
oosterhofjf schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Holy moly wat een lekkere score!
Dat was het zeker en het speelde ook nog lekker relaxed, kon prima snipen als eerst en toen het heet onder de voeten werd solo een Type 59 van kant gemaakt met maar 2 schoten pakken. Vervolgens de hele map rondgereden en de rest telkens gezegd wie te focussen en vooral safe te blijven. Uiteindelijk met een SP en AT7 samen tegen 5-6 tegenstanders kunnen winnen omdat ik ze ook telkens flankte :)
Jammer dat sommige (premium shells) van dichtbij werden gebounced want dan had ik nog 2 extra kills gehad ;)
wontcachme schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Dit filmpje is volgens mij pre 8.7 toen hij oorspronkelijk uit zou komen. Echter is die 112 sindsdien nog generfed omdat het verschrikkelijk op was :+
Zou best goed kunnen, geen idee eerlijk gezegd want ik vond hem op ons PTS forum (vandaag gepost).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Ik hoor een gerucht dat de Object 140 een nieuwe tier 10 Russische medium wordt die in eerste instantie vanaf de T-54 vrij te spelen is. Later worden er dan nog een tier 9 en 8 toegevoegd en verdwijnt de vertakking vanaf de T-54.

Is er iemand die dit ook begrepen heeft en zo ja, waar is dit te verifiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:05:
Heb besloten GOT te verlaten en op zoek te gaan naar een andere clan.......
Reden is dat ik te weinig kan platoonen op tier 8+, terwijl daar juist mijn focus ligt.
Vreemd? Ik heb het gevoel dat 90% van de GoT platoons die tiers speelt, terwijl ik juist net daaronder bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
ShockWave schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:38:
Ja eindelijk mijn eerste video van WoT.... oOo
Ace tanker op mijn 110.....

[video]
Ben je je er van bewust dat boven en onder er een x aantal pixel weg vallen?

Is het iemand trouwens al opgevallen dat op de minimap de letter I niet gebruikt wordt? Hebben de russen die niet in hun alfabet ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:02:
Ik hoor een gerucht dat de Object 140 een nieuwe tier 10 Russische medium wordt die in eerste instantie vanaf de T-54 vrij te spelen is. Later worden er dan nog een tier 9 en 8 toegevoegd en verdwijnt de vertakking vanaf de T-54.

Is er iemand die dit ook begrepen heeft en zo ja, waar is dit te verifiëren?
Ja heeft Storm gemeld en stond ook op FTR als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
psychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:01:
Dat deed ik niet omdat ik op deze setup toch vrijwel enkel speel als ik livestream ;)
Speelt ook mee dat de install lekker vlot loopt op een SDD, toch maar wel de replays enabled want dit soort potjes wil ik niet meer missen.
Replays zijn maar iets van 1Mb toch? Of heb je nog een oude SSD die geen trim heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
@Psychoclown: ik heb replays gewoon altijd aan staan, waarom jij niet dan?

@Ed31: ik heb nog geen T9 of T10 tanks en ik zit niet in GOT, maar ik zit altijd in het GoT kanaal en ben, zeker doordeweeks, altijd wel in voor een platoontje. Ik merk hier genoeg signalen dat er wel degelijk T9 wordt gespeeld, dus wellicht is het toch beter om te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:11:
@Psychoclown: ik heb replays gewoon altijd aan staan, waarom jij niet dan?
Photoshop!!! :+

Welke mod is dat trouwens van dat eerste filmpje? Diegene dat de tank wit wordt als deze vernietigd is. Ook dat pop up schermpje van tank specs lijkt me handig. Zelf heb ik die niet nodig, maar voor nieuwe spelers lijkt me dat super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dramborleg schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:02:

Ben je je er van bewust dat boven en onder er een x aantal pixel weg vallen?

Is het iemand trouwens al opgevallen dat op de minimap de letter I niet gebruikt wordt? Hebben de russen die niet in hun alfabet ofzo? :o
Ja dat zag ik ook, kan misschien te maken hebben dat ik op op een 16:10 resolutie speel en dit filmpje om heb moeten zetten naar een 16:9 voor Youtube.

Wat betreft de letter I (i) die lijkt op l (L) daarom zit hij er niet in.... ;)
Op sommige missile testsite gebruiken ze bij het aftellen ook geen 5, deze lijkt in het engels een beetje op fire en als er dan 1 persoon 4 sec. te vroeg op de knop drukt... 8)7

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:40:
[...]
En qua andere NL-clans: is maar 1 clan die mijns inziens een hoger niveau speelt en dat is D_TCH maar mijn kale stats zijn voldoen niet aan de minimum eisen (door het painfull solo grinden).
Zou het liefst bij GOT blijven hoor........
Staat je vrij om op D_TCH teamspeak te hangen en platoons te zoeken hoor. Hangen hier wel meer gotters rondt die platoons zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:24:
[...]

Staat je vrij om op D_TCH teamspeak te hangen en platoons te zoeken hoor. Hangen hier wel meer gotters rondt die platoons zoeken.
Klopt, hebben we het al eens over gehad.
Zal de komende dagen eens komen buurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:35:
[...]

Klopt, hebben we het al eens over gehad.
Zal de komende dagen eens komen buurten.
Als ik online ben, ben ik ook altijd wel voor een t9 platoon. Maar dat weet je volgensmij al;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dramborleg schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:04:
[...]

Replays zijn maar iets van 1Mb toch? Of heb je nog een oude SSD die geen trim heeft? :P
Ja dat is ook zo en het laatste is misschien wel een non-argument. Wel is het zo dat ik niet vaak speel op die setup zonder te livestreamen, Dit weekend misschien 15 matches daardoor niet op tape gezet :)
Anyways, zoals gezegd staan replays enabled want dat soort potjes trekken natuurlijk nog meer views op zowel YT als Twitch (ook weer stuk of 10 nieuwe followers op de stream).

De triple was wel leuk trouwens want ik had de tank in weken al niet meer gespeeld en moet nog flink wat exp tot de WZ-132.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:40:
[...]

[...]

In de 2-3 maanden dat ik er (wederom) bij zit, heb ik vele malen rondgevraagd. Zowel op TS als ingame chat. Zelden een platoon gevonden....
En qua andere NL-clans: is maar 1 clan die mijns inziens een hoger niveau speelt en dat is D_TCH maar mijn kale stats zijn voldoen niet aan de minimum eisen (door het painfull solo grinden).
Zou het liefst bij GOT blijven hoor........
wat zijn de eisen voor een goede clan dan? (niet dat ik erbij wil, gewoon interesse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
gotfurrr schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:49:
[...]

wat zijn de eisen voor een goede clan dan? (niet dat ik erbij wil, gewoon interesse)
D_TCH wil graag dat je actief met CW mee speelt. Een x aantal tier 10 tanks (3/4 ofzo?) en rond de 1400 WN7 om er voor te zorgen dat je de tijd van de recruiters waard bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:45:
[...]

Als ik online ben, ben ik ook altijd wel voor een t9 platoon. Maar dat weet je volgensmij al;p
Joh! O-)
gotfurrr schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:49:
[...]

Mijn "eisen"?
Mijn wens is een clan waar een flinke playerbase is met hogere tiers en er dus meer mogelijkheden zijn voor platoons. Graag spelers die gelijk/beter zijn dan mij zodat ik er van kan leren. Het heeft m.i. niet zoveel zin om naar een NL-clan te gaan waarvan de stats onder die van mij zitten of waar ik tot de top 20 zou horen, waarbij vooropgesteld dat ik (oa door sologrinden) ook geen superstats heb (winrate rond 51,5%, WN7 1400). Ik weet van mezelf dat ik geen unicum ben en ook nooit zal worden, maar ben nu te vaak solo onderweg en verlies teveel battles terwijl dan wel telkens tot de top 5 XP-earners hoor.
Uiteraard zijn er wel mogelijkheden om links en rechts wat te platoonen, maar ik zou daar graag een basis bij willen hebben in de vorm van een clan met TS/forum/betrokkenheid etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
dramborleg schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:54:
[...]

D_TCH wil graag dat je actief met CW mee speelt. Een x aantal tier 10 tanks (3/4 ofzo?) en rond de 1400 WN7 om er voor te zorgen dat je de tijd van de recruiters waard bent.
En kijken ze dan naar je Total of naar de 1000 laatste battles? Bij mij zit daar namelijk 200 punten verschil in.

Vraag is overigens puur uit nieuwsgierigheid. Behoefte om een clan te joinen is er niet. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ChojinZ op 12-08-2013 13:09 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
van: http://forum.worldoftanks...-en-competitief-cw-staal/

Wat voor spelers zoeken wij:
In het bezit van minimaal 3 primaire CW tanks uit de volgende lijst: T110E5, IS-7, T-57, AMX 50B, Batchat, T62-A, T92, Object 261.
De volgende secundaire tanks zijn een pre: IS-4, E-100, M48 Patton, Object 268, AMX50F155, T110E4, Leopard, GW Type-E, Batchat 155, E-50M.
Zeer hoge activiteit, niet alleen in clan wars, maar ook daarbuiten.
Actief gebruik van zowel TeamSpeak als het forum. Je bent onderdeel van een team en we vinden dat communicatie via het clan channel niet bijdraagt aan het sociale aspect binnen een team.
Minimaal 3 avonden per week beschikbaar voor clan wars. Meer is beter!
Teamplay, zelf reflecterend karakter en vooral de instelling om beter te worden.
Wat voor spelers zoeken wij vooral niet:
Met de focus op teamplay zitten we niet te wachten op iemand die het “leuk” lijkt om bij een clan te zitten. We hebben ook geen ruimte voor pure seal clubbers, leuk dat je stats paars zijn, maar we hebben dan liever iemand die tier 10 speelt en daar redelijke damage mee doet. Mensen met lange tenen, structurele klagers en negatievelingen zijn ook niet welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:01:
[...]
En kijken ze dan naar je Total of naar de 1000 laatste battles? Bij mij zit daar namelijk 200 punten verschil in.

Vraag is overigens puur uit nieuwsgierigheid. Behoefte om een clan te joinen is er niet. ;)
Volgens mij zijn de 60-dagen stats het belangrijkste.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Even een kort vraagje want ik zie regelmatig langskomen dat solo spelen slecht zou zijn voor je stats.

Nu snap ik dat een platoon hogere winrates kan halen, maar het heeft toch niks te maken met je wn7,performance, eff, etc. Volgens mij zou je theoretisch zelfs hogere ratings kunnen halen solo. Hele goede platoon maten zouden namelijk theoretisch jou damage/kills/decap kunnen "stealen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
perpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:22:
Even een kort vraagje want ik zie regelmatig langskomen dat solo spelen slecht zou zijn voor je stats.

Nu snap ik dat een platoon hogere winrates kan halen, maar het heeft toch niks te maken met je wn7,performance, eff, etc. Volgens mij zou je theoretisch zelfs hogere ratings kunnen halen solo. Hele goede platoon maten zouden namelijk theoretisch jou damage/kills/decap kunnen "stealen".
of die verdedigen je kont zodat je langer blijft leven = meer damage.

Of je hebt een lemmingstrain team en je kan met zn 3en een flank verdedigen wat andes niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Helemaal met je eens, volgens mij haal ik ook hogere WN7 als ik solo speel. Was ook al een vraag die bij mij speelde, veel solo spelen is niet echt een excuus voor slechte stats als geheel. Hierbij wil ik overigens niet Ed31 afvallen ofzo ;) Voor een hoge WR is platoonen idd wel haast een must, het helpt gewoon als je 1 of 2 maten hebt die ook begrijpen wat ze moeten doen en op jou ingespeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:01:
[...]

redwing schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

Volgens mij zijn de 60-dagen stats het belangrijkste.
Het is total. De 1400 WN7 global vereiste bij D_TCH dient als een drempel bij de voordeur. Daarna kijken we echter wel verder hoor, naar heel wat dingen zelfs:

- Last 60 days WN7 (1600-1700 minimaal)
- survival rate, en al die grafieken (hebben al iemand afgewezen die op alle grafieken scherpe dalingen vertoonde ondanks zijn 1600 wn7 global)
- welke tier 10's heeft die persoon (primaire clan wars tanks, secundaire)
- average damage op die tier 10's (mediums/heavies circa 2000, T57/E-100/TD's nog hoger zelfs)
- clan geschiedenis
- clan wars ervaring
- persoonlijkheid

En al die dingen samen geeft de recruiter een beeld en daaruit heeft ie 3 opties: Afgewezen, Aangenomen of Aangenomen op trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Ja en nee want je hebt inderdaad nog meer targets etc maar je limiteerd je kansen op een win. Je kunt maar zoveel doen in een battle dat toegelaten wordt door je team en het vijandig team. Een team dat voor de helft dood is en je kunt niet zoveel en zo snel damage uitdelen als je in een platoon zit.
Misschien wordt dat beter met 8,8 als je evenveel exp krijgt op een verloren pot als met een victory mits je een achievement hebt behaald (hero/epic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:28:
[...]

Helemaal met je eens, volgens mij haal ik ook hogere WN7 als ik solo speel. Was ook al een vraag die bij mij speelde, veel solo spelen is niet echt een excuus voor slechte stats als geheel. Hierbij wil ik overigens niet Ed31 afvallen ofzo ;) Voor een hoge WR is platoonen idd wel haast een must, het helpt gewoon als je 1 of 2 maten hebt die ook begrijpen wat ze moeten doen en op jou ingespeeld zijn.
wat ik in solo (het enige wat ik speel overigens ;) ) veel zie is het klassieke baiten zoals ik dat ook ken uit counterstrike pub games lol. Dat wil zeggen, niet hardcore campen maar wel zo omzichtig spelen dat je je teamgenoten gebruikt als muppets die handig zijn om te gebruiken als je te weten wil komen waar een tegenstander zit/staat/ligt. Dit gebeurt in WoT ook, en ik doe dat zelf ook uiteraard en ik zie het ook vaak gebeuren bij streamers.

Er zijn zo vaak situaties in pub games dat je in een soort van status quo situatie zit met een paar tegenstanders, waarbij iedereen om de beurt peaked/sidescraped en vaak ook nog met een meer vs minder situatie. In dat soort situaties lijkt het me veel effectiever (maar slechter voor je stats) om gewoon met numeriek voordeel te rushen.

Eigenlijk wil je (lijkt me) juist spelers in je clan hebben die in zo'n situatie goede scores halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja maar daar zit hem het punt dus, die andere spelers moeten wel veilig blijven en 50% van de tijd gebeurd dat niet waardoor ze te snel sneuvelen. Een platoon kan daarop inspelen maar zelf alles moeten oplossen kan maar tot een zekere hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor mij is het hele "eieren eten" qua platoonen dat je in ieder geval zekerder bent dat je een aantal gelijkgestemden bij je hebt en je met 2-3 man nou eenmaal wat steviger in je schoenen staat, als wanneer je tussen 14 onbekenden staat, die allemaal doen waar ze zelf zin in hebben.
Het is ook gewoon leuker, vooral met TS erbij.
In mijn beleving is het beter voor zowel WN7 als voor je Winrate omdat je gewoon meer kans hebt om langer te blijven leven. Dit zal anders zijn voor de unicums onder ons, maar dat ben ik nu eenmaal niet 8)
Ik heb toch nog vaak domme acties, zeker wanneer solo onderweg maak ik fouten waarvan ik achteraf denk dat ik ik ze niet zou maken als je met een platoon optrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gotfurrr schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:36:
wat ik in solo (het enige wat ik speel overigens ;) ) veel zie is het klassieke baiten zoals ik dat ook ken uit counterstrike pub games lol. Dat wil zeggen, niet hardcore campen maar wel zo omzichtig spelen dat je je teamgenoten gebruikt als muppets die handig zijn om te gebruiken als je te weten wil komen waar een tegenstander zit/staat/ligt. Dit gebeurt in WoT ook, en ik doe dat zelf ook uiteraard en ik zie het ook vaak gebeuren bij streamers.

Er zijn zo vaak situaties in pub games dat je in een soort van status quo situatie zit met een paar tegenstanders, waarbij iedereen om de beurt peaked/sidescraped en vaak ook nog met een meer vs minder situatie. In dat soort situaties lijkt het me veel effectiever (maar slechter voor je stats) om gewoon met numeriek voordeel te rushen.

Eigenlijk wil je (lijkt me) juist spelers in je clan hebben die in zo'n situatie goede scores halen
Hmm, ik deel jouw ervaringen m.b.t. baiten totaal niet, maar misschien komt dat omdat ik niet zo heel veel T9 en T10 battles speel. Ik neem aan dat je bedoeld dat het daar gebeurt? Kom wel eens in T9/T10 battles terecht met een T8 tank uiteraard, mijn ervaring is dat de meeste spelers gewoon niet zo goed weten wat hun rol is in een battle. Zelfs (of juist?) niet op T10. Ik denk dat ik 60-70% van de potjes de beste (of top3) WN7 rating heb van beide teams, ook op T8. En ik heb nog 'maar' 4,5K battles, het merendeel van de spelers zit op 10K of hoger. Als je na 10K nog steeds een WN7 van <1000 hebt dan snap je het spel gewoon niet imho.

Hm, wordt een beetje onsamenhangend verhaal zie ik :p Wat ik probeer te zeggen is dat mijn ervaring is dat de meesten maar wat doen en er het beste van hopen. Baiten zie ik zelf erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

[...]

Het is total. De 1400 WN7 global vereiste bij D_TCH dient als een drempel bij de voordeur.
Dat er naar de total wordt gekeken vind ik wel apart. Het zegt namelijk vooral wat over het verre verleden. De WN7 rate van de 1000 laatste games geeft een veel beter beeld van je huidige skills.

Wat is de gedachte daar achter?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het probleem van spelers met een hele berg games (en dan bedoel ik +20k) met een overal wn7 van boven de 1200 is dat je niet weten wat ze recent doen. Als ik bijv. naar een Djengizz of ilikebanana's kijk. Die zitten overall zo rond de 1400 geloof ik (wat nog steeds niet laag is), maar recent op 1900+.

Zoiets kan dus wel een vertekend beeld geven als je "pas" 4.5k games hebt. Je ben gewoon eerder "goed" gaan spelen, maar de betekent niet dat je op dit moment ook daadwerkelijk beter speelt dan die mensen met veel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Hè, 3 dagen premium is voorbij. Gaat toch ineens een stuk langzamer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
TacticalRooster schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:17:
Hè, 3 dagen premium is voorbij. Gaat toch ineens een stuk langzamer zo
Die van mij heb ik 2x weten te verlengen door de 50k missie :D Dat was wel goed te doen met premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
perpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:59:
Het probleem van spelers met een hele berg games (en dan bedoel ik +20k) met een overal wn7 van boven de 1200 is dat je niet weten wat ze recent doen. Als ik bijv. naar een Djengizz of ilikebanana's kijk. Die zitten overall zo rond de 1400 geloof ik (wat nog steeds niet laag is), maar recent op 1900+.

Zoiets kan dus wel een vertekend beeld geven als je "pas" 4.5k games hebt. Je ben gewoon eerder "goed" gaan spelen, maar de betekent niet dat je op dit moment ook daadwerkelijk beter speelt dan die mensen met veel games.
Tja, dat heb je toch vaak...
Merk zelf wel altijd dat als ik in een goed team zit, zelf ook vaak stukken beter ga spelen.
Vanmorgen b.v. in een team met ilikebanana's gezeten.. gewonnen met 15-4 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is een branderig dagje vandaag. In twee games al drie tanks af laten fikken. :D
Feel the wrath of the stock VK 3000P KV-1, KV-1S and M26 Pershing scum. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:48:
Het is een branderig dagje vandaag. In twee games al drie tanks af laten fikken. :D
Feel the wrath of the stock VK 3000P KV-1, KV-1S and M26 Pershing scum. :+
Van het weekend een paar 1-shots gedaan door hun ammorack te raken, ik schrok er zelf van :+
Deze week maar wat stug spelen, 50% extra crew exp en korting op de opvolger

Gisteravond met moeiwe nog wat potjes kunnen winnen in de hellcat na een dramatisch weekend, hopelijk nog een beetje mijn winrate wat minder naar beneden kunnen helpen dan de rest van het weekend :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:58:
Dat er naar de total wordt gekeken vind ik wel apart. Het zegt namelijk vooral wat over het verre verleden. De WN7 rate van de 1000 laatste games geeft een veel beter beeld van je huidige skills.

Erm, volgens mij staat dat in de rest van zijn post? 1400 is gewoon hun drempel, heel simpel. Wil niet zeggen dat alles wat daar achter zit er niet meer toe doet. Zoals hij aangeeft wordt er ook naar heel veel andere factoren gekeken, waaronder de WN7 van de laatste 60 dagen en of je nog wel progressie laat zien. Iets minder selectief lezen ;)

@ed31, ben het absoluut met je eens dat platoonen WoT idd leuker maakt :) Ik geef ook wel de voorkeur aan platoonen hoor, maar als ik solo speel haal ik wel hogere eff. en WN7. Gek, maar het is zo.

edit: het valt me trouwens op dat er een verschil zit in Wotlabs en noobmeter. De WN7 en total battles kloppen wel, maar volgens WoTlabs heb ik de laatste 24h 80 battles gespeeld en volgens noobmeter 46 de laatste dag. Verschil zit hem denk ik in het feit dat wotlabs echt uren pakt en noobmeter een kalenderdag. Wat dat betreft is noobmeter beter: ik heb zondag geen 80 battles gespeeld, maar idd 46. Echter wotlabs neemt denk ik ook een stukje van zaterdag mee.
Grappige en wellicht nutteloze constatering, maar toch :+

Zit trouwens op een WN7 van 1766 over de laatste 60 dagen, niet gek :) Nu nog een paar T10's kopen en ik kan zo D_TCH in :+

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 12-08-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:58:
[...]

Persoonlijk vind ik de laatste 1000 games helemaal geen beter beeld geven. Iemand kan in 1 week die 1000 games wegspelen. Als hij een 1 goede week had zou je hem op basis daar van gaan bekijken. Helemaal niet zon duidelijk beeld als je het mij vraagt.

Ik vind juist global stats iets zeggen over de algehele status van een speler. Als jij een WN7 hebt van 750 en je recent is 1300, dan ben je wat mij betreft nog steeds lerende. Kom dan maar eens terug als je dusdanig goed gespeeld hebt waardoor je juist je slechte periode weggepoetst hebt en je global stats er dus goed voor staan. Wij willen goede en ervaren spelers.

Besides, je zult ergens die streep moeten trekken, en als je mijn post had gelezen, dan had je ook gezien dat het niets meer is dan een drempel en een quick indicator. Er wordt daarna nog naar veel meer gekeken naar zaken die WN7 je niet kan vertellen.

En als laatste geldt tenslotte, just because we can :z
Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:58:
edit: het valt me trouwens op dat er een verschil zit in Wotlabs en noobmeter. De WN7 en total battles kloppen wel, maar volgens WoTlabs heb ik de laatste 24h 80 battles gespeeld en volgens noobmeter 46 de laatste dag. Verschil zit hem denk ik in het feit dat wotlabs echt uren pakt en noobmeter een kalenderdag. Wat dat betreft is noobmeter beter: ik heb zondag geen 80 battles gespeeld, maar idd 46. Echter wotlabs neemt denk ik ook een stukje van zaterdag mee.
Grappige en wellicht nutteloze constatering, maar toch :+
Ik vind zelf wotlabs fijner dan noobmeter. Update frequenter en last 60 days geeft beter beeld dan x hoeveelheid battles. Maar ik weet dat onze recruiters beiden gebruiken om het totale profiel te schetsen.
Zit trouwens op een WN7 van 1766 over de laatste 60 dagen, niet gek :) Nu nog een paar T10's kopen en ik kan zo D_TCH in :+
Zul je ook die tier 10's moeten voorzien van battles en goede average damage. Met WN7 alleen kom je er zomaar niet in ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-08-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje rondkijkend naar verschillende clans, valt mij inderdaad ook op dat D_TCH juist duidelijk aangeeft dat er naar meer zaken gekeken wordt dan sec naar kale stats. Vele andere clans (die beter zijn dan gemiddeld, of dat willen zijn) hebben veel strakkere richtlijnen.

Minimaal een X aantal tier 10 tanks, minimaal bepaalde WN7, minimaal een bepaalde average damage en anders hoef je niet eens een aanvraag te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bokkie schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:54:
[...]

Van het weekend een paar 1-shots gedaan door hun ammorack te raken, ik schrok er zelf van :+
Deze week maar wat stug spelen, 50% extra crew exp en korting op de opvolger
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat WG stiekem de ammorack en brandkansen heeft verhoogt. Voornamelijk Russische tanks branden sinds 8.7 erg goed. Niet dat ik het erg vind om een KV in de fik te steken met een shell in de flank. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
[...]

Als je in Platoon speelt kom je toch altijd tegen teams waar ook net zoveel mensen in platoons spelen. Dus ga je er van uit dat je beter bent dan het andere platoon? Dat is dan hetzelfde verhaal als je solo speelt, om je winst % te verhogen moet je de rest van je team carrien & gemiddeld beter zijn dan je tegenstander. Dus ik zou zeggen dat platoonen je WR niet echt kan beinvloeden maar andere stats wel omdat je voordeel haalt uit teamwork ivm solo. In ideale MM zou je winstkans 50% zijn, met over zonder platoon. Wat je WR doet stijgen in platoon is volgens mij omdat er bij vele platoons een complete noob begeleid wordt door een goede/betere speler, of platoons die gewoon wat willen trollen, of platoons met enorm tier verschil etc... als je dan zelf serieus speelt stijgt je WR :)

Weet er iemand nog een werkende bonus code? Ik heb 2 collega's bijna zo ver gekregen om mee WoT te spelen en een beetje gold+premium zal hen zeker kunnen overtuigen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 19:18

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Sorry voor mijn "newb" vraag.
Maar wat betekenen al die termen, zoals "WN7" en "WG" ?

Kan iemand mij dat vertellen alsjeblieft...

Heel hartelijk bedankt! ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

WG = wargaming = maker van World of Tanks

WN7 is een manier een stats te berekenen naar aanleiding van gegevens aan het spel. Een soort van cijfer dat niveau van skill aan kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

WG= Wargaming, de makers van het spel.

WN7 is een bepaalde rating, door een combi van verschillende statistieken word er een rating bepaald die weer kan geven hoe goed een speler is.

EDIT// Snelle dynosu :D

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 12-08-2013 15:36 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
rikdegraaff schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:34:
Sorry voor mijn "newb" vraag.
Maar wat betekenen al die termen, zoals "WN7" en "WG" ?

Kan iemand mij dat vertellen alsjeblieft...

Heel hartelijk bedankt! ;)
Nog een paar:

WoT Dictionary
CW=ClanWar
TC=TankCompany
FC= FieldCommander
Dev's= Developers/makers
Sealclubber/Noobstomper= Iemand die al langer speelt en weet hoe het spel werkt, die koopt vervolgens een tier I/II/V/VI tank om daarmee het enemyteam te rapen voor het behalen van hogere stats/WN rating. (WN 7 geeft penalty bij tiers onder de IV).
PremiumNoob 1= Iemand die een T34/Löwe/IS-6 heeft gekocht terwijl hij net 2 Battles heeft gespeeld en dus niet weet wat je in een tier 8 tm 10 moet doen (je hebt dus weinig aan zo'n speler).
PremiumNoob 2= Iemand die met premium shells schiet om makkelijk damage te doen.
SiemaNoob/speler/Siema's= Spelers die er een overwegend Oosteuropese rush speelstijl op nahouden en daarbij alleen als kannonevoer fungeren voor het enemyteam.
Premium shells= Deze kan je kopen voor gold of veel credits en hebben vaak hogere penetratie dus je hoeft niet echt op weakspots te mikken.
Peekaboo= Snel uit cover komen om een schot te kunnen lossen.
Bot/Botten= Speler die gebruik maakt van een programma om zelf niet te hoeven spelen en zo xp en credits te vergaren voor hogere tiers, ingame herkenbaar aan extreem lage winrate <45 of wn rating.
Camper= speler welke ver achter de linie blijft staan en daardoor niks kan doen, TD heeft uitzonderingspositie hierin.
Noob Algeheel scheldwoord tegen spelers die er niks van kunnen in de tank waarin zij spelen, kan voorafgegaan worden door de tank..artynoob, IS-6 noob, etc.

[ Voor 83% gewijzigd door ShockWave op 12-08-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Erm, volgens mij staat dat in de rest van zijn post? 1400 is gewoon hun drempel, heel simpel.
uhhh.... nee???

Er staat dat 1400 van alle games als drempel wordt genomen. Niet waarom er voor de total wordt gekozen ipv de laatste 1000 matches.
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Persoonlijk vind ik de laatste 1000 games helemaal geen beter beeld geven. Iemand kan in 1 week die 1000 games wegspelen. Als hij een 1 goede week had zou je hem op basis daar van gaan bekijken. Helemaal niet zon duidelijk beeld als je het mij vraagt.
Vind ik wel. Als ik 20k matches heb gespeeld zeggen de 10K matches, die ik waarschijnlijk een jaar tot 2 jaar geleden heb gespeeld, niets terwijl ze wel in de beoordeling worden meegenomen.
Mijns inziens zijn de laatste 1000 matches veel representatiever voor je huidige skills.
Maargoed, das mijn mening.
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Besides, je zult ergens die streep moeten trekken, en als je mijn post had gelezen, dan had je ook gezien dat het niets meer is dan een drempel en een quick indicator. Er wordt daarna nog naar veel meer gekeken naar zaken die WN7 je niet kan vertellen.
Chill dude.... Waarom toch altijd zo vijandelijk? Oud zeer? 8)
Ut was me niet helemaal duidelijk. Mag ik toch wel naar vragen?
Maargoed, veel duidelijker is het nu nog steeds niet. Kan alleen niet zeggen dat dat aan mij ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Zo aanvallend klonk dat toch ook weer niet? Misschien je minder aangevallen voelen?:D

Tjah recent 1000 battles zegt inderdaad niet heel veel daar dit als het moet best wel snel gehaald kan worden. Op WoTlabs de 60 days stats zijn dan een betere graadmeter omdat je daar 2 volle maanden hebt van iemand zijn skill.

Besides iedereen speelde de eerst X aantal battles toch gewoon lame ( mijn eerste 6k was ook gewoon avg ) Daarna ben ik pas serieus gaan spelen en dan gaan de stats wel hard omhoog. Nadeel is wel hoe meer battles hoe langer het duurt voordat het gaat compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Misschien is een vakjargon/afkortingen stukje in de openingspost geen slecht idee. ik kan me voorstellen dat het voor de beginner soms lastig te volgen is als iemand over zijn "prem pen ammo die hij van de fc in cw en tc's moest gebruiken maar door wg veel te duur is gemaakt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Chojinz, eigenlijk doen ze het precies zoals jij het zou willen zien (in ieder geval zoals ik jou geïnterpreteerd heb). 1400 WN7 all time en 1600-1700 30-days. Wat ik echter altijd al belangrijkere eis gezien heb bij D_TCH is dat ze op zoek zijn naar teamplayers. "Competatief CW staal" zoals ze het zelf noemen ;) Je stats zijn niet leidend, maar om te voorkomen dat 700 WN7 spelers naar ze toe komen en zeggen dat ze *peep* goed kunnen team spelen is er een drempel

note: insert random vloekwoord op de plek van *peep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
perpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:52:
Misschien is een vakjargon/afkortingen stukje in de openingspost geen slecht idee. ik kan me voorstellen dat het voor de beginner soms lastig te volgen is als iemand over zijn "prem pen ammo die hij van de fc in cw en tc's moest gebruiken maar door wg veel te duur is gemaakt."
Zal vanacht eens wat in elkaar steken en doorgeven aan Psycho.
Inderdaad een goede voor de openingspost hoewel ik betwijfel of die gelezen wordt aan sommige vragen te oordelen die hier soms voorbijkomen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mja misschien eens filteren op welke informatie hier te vinden moet zijn en welke informatie beter extern is. Ik kan me voorstellen dat de OP een beetje aan de grote kant begint te worden ;) (alle maps etc. is dat hier nodig? of is een linkje naar de wiki genoeg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:40:
[...]
Vind ik wel. Als ik 20k matches heb gespeeld zeggen de 10K matches, die ik waarschijnlijk een jaar tot 2 jaar geleden heb gespeeld, niets terwijl ze wel in de beoordeling worden meegenomen.
Mijns inziens zijn de laatste 1000 matches veel representatiever voor je huidige skills.
Maar goed, das mijn mening.
Als jij na 10K battles het spelletje pas doorhebt zegt dat ook iets ;) Maar als je perse naar recent wil kijken, kijk dan, net zoals wij dus doen in de echte review, naar last 60 days. Dan meet je over tijd, niet het aantal battles.
[...]
Ut was me niet helemaal duidelijk. Mag ik toch wel naar vragen?
Ik doe niet vijandelijk, jij ervaart dat alleen zo ;) Welk oud zeer trouwens :?
jantje 2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:45:
Zo aanvallend klonk dat toch ook weer niet? Misschien je minder aangevallen voelen?:D

Tjah recent 1000 battles zegt inderdaad niet heel veel daar dit als het moet best wel snel gehaald kan worden. Op WoTlabs de 60 days stats zijn dan een betere graadmeter omdat je daar 2 volle maanden hebt van iemand zijn skill.
Daarom prefereer ik Wotlabs ook boven noobmeter :Y

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-08-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
uhhh.... nee???

Er staat dat 1400 van alle games als drempel wordt genomen. Niet waarom er voor de total wordt gekozen ipv de laatste 1000 matches.
Er staat niet letterlijk uitgelegd waarom 1400 precies de drempel is en waarom ze een total van 1400 willen nee. Maar jij focust nu puur op dat cijfer 1400 als total WN7 rating, terwijl de recruitmenteisen juist nauwelijks daarop focussen, zoals Kaap daaronder uitlegde.
Kaap kan soms wat bot overkomen, maar deze post was echt niet vijandelijk :/
Maar goed, veel duidelijker is het nu nog steeds niet. Kan alleen niet zeggen dat dat aan mij ligt...
Ik begreep in ieder geval uit Kaaps eerste post precies waar ze naar kijken en waar ze op focussen. Ik zou zeggen: lees zijn 1e post daarover nog eens goed terug en dan denk ik dat het allemaal toch best duidelijk was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ShockWave schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Zal vanacht eens wat in elkaar steken en doorgeven aan Psycho.
Inderdaad een goede voor de openingspost hoewel ik betwijfel of die gelezen wordt aan sommige vragen te oordelen die hier soms voorbijkomen. :F
Prima Shock, dat zou ideaal zijn :)
perpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:58:
mja misschien eens filteren op welke informatie hier te vinden moet zijn en welke informatie beter extern is. Ik kan me voorstellen dat de OP een beetje aan de grote kant begint te worden ;) (alle maps etc. is dat hier nodig? of is een linkje naar de wiki genoeg?)
Mijn inziens niet echt nodig, langs de achievements en maps etc kan gescrolled worden als dat niet interessant gevonden wordt. Staat niet voor niets een index in de TS inclusief links (en ook weer om naar de index te springen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
En als je toch gaat aanpassen, ik zit nu in F15 en niet langer in IDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Check dat zal ik gelijk even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ging niet goed. :(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 16:13 . Reden: Niet de bedoeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat er de hele dag over platoons en clans gesproken wordt, maar iemand al een tip bij welke clan ik eens zou kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:
Wel grappig dat er de hele dag over platoons en clans gesproken wordt, maar iemand al een tip bij welke clan ik eens zou kunnen kijken?
RDDT ftw :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Bedankt voor de uitleg van de begrippen mensen.
Kan ik het topic toch ook een beetje volgen, haha.

Gr. Rik

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:
Als het echt een Nederlandstalige Clan moet zijn : Nederlandstalige Clans Overzicht

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Er is al een hoop aanvraag geweest naar een Pixel's 100, maar ik heb toch maar besloten het niet te doen. Ik denk namelijk dat we zo succesvol zouden zijn dat het bij mensen in het verkeerde keelgat zou kunnen schieten. Anders was dat wel een geschikte clan geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
perpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:24:
Er is al een hoop aanvraag geweest naar een Pixel's 100, maar ik heb toch maar besloten het niet te doen. Ik denk namelijk dat we zo succesvol zouden zijn dat het bij mensen in het verkeerde keelgat zou kunnen schieten. Anders was dat wel een geschikte clan geweest ;)
Waarom dan niet een the furious pixel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het jammer vinden

maar niet heus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Awwww :( Je bent nu toch al een 1 man alliance of niet dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik ben als chuck norris met een ooglapje die alles voor efficiency doet en een schedel als clantag heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Onmogelijk, Pixel's 100 zou duiden op een dictatorschap, en dat druist volledig tegen jouw transparante hippie instellingen in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mmm, mijn vraag is al bedolven onder al het clan talk geweld, maar heeft er misschien iemand een idee waar ik nog een invite code kan vinden/bemachtigen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mwa niet als ik zelf boven aan sta :+ groter probleem zou de resolutie zijn :o maar 100 pixels? daar kun je niet mee spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet te doen zijn enkel voor weakspots aimen zou een hell zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Aanvallend was misschien niet het juiste woord maar de opmerking "als je mijn post had gelezen" is toch nergens voor nodig?

En wat nu als ik de laatste 60 dagen maar 500 potjes heb gespeelt? ;)

Besides iedereen speelde de eerst X aantal battles toch gewoon lame ( mijn eerste 6k was ook gewoon avg ) Daarna ben ik pas serieus gaan spelen en dan gaan de stats wel hard omhoog. Nadeel is wel hoe meer battles hoe langer het duurt voordat het gaat compenseren.
En daarom juist niet kijken naar de gehele stats. Je geeft zelf het antwoord al: De eerste 6k ben je toch alleen maar aan het lamen. :)
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:59:
[...]

Ik doe niet vijandelijk, jij ervaart dat alleen zo ;) Welk oud zeer trouwens :?
Kom, kom.... laten we elkaar geen mietje noemen. Onze gesprekken verlopen nooit soepel. Ik heb ook vaak het vermoeden dat je dat meeneemt in je reactie op mijn posts.
Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:59:
[...]

Er staat niet letterlijk uitgelegd waarom 1400 precies de drempel is en waarom ze een total van 1400 willen nee. Maar jij focust nu puur op dat cijfer 1400 als total WN7 rating, terwijl de recruitmenteisen juist nauwelijks daarop focussen, zoals Kaap daaronder uitlegde.
Tuurlijk focus ik mij eerst op die 1400. Dat is toch de drempel? Drempel = eerste vereiste!
Overigens is mijns inziens dat juist een hele verkeerde focus. Die 1400 zegt namelijk niets over je huidige skills.

Dat er daarnaast naar nog meer zaken gekeken wordt naast WN7 rating, was bij de eerste post al duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Zou mooi zijn als ze de tech tree zo zouden indelen dat alle tanks zichbaar werden die niet meer te koop of te krijgen zijn.

Beetje info erbij als je ze selecteerd.

KV-220 [RU]
KV-220 Beta-Test [RU]
A-32
Pz. V/IV
Pz. v/IV Alpha
M6E2A1
T-127
Tetrarch
LTP
T1E6
Pz.Kpfw. II Ausf. J
Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
BT-SV
M3 Light
Type 62
M60
M4A2E4
T-34-3
Type 59
Type 59 G [Asia]
Pz.Kpfw. B2 740 (f)
KV-5
WZ 111,
SU-85I
MTLS-1G14

[ Voor 15% gewijzigd door MaXeRs op 12-08-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Zondagavond lemming tactiek... |:( |:(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/49okwaz.jpg

En we wonnen het ook nog 50% vs 100% cap (mede dankzij 2 a 3 minuten stallen met de T49 op de flank).

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
maxers1973 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:40:
Zou mooi zijn als ze de tech tree zo zouden indelen dat alle tanks zichbaar werden die niet meer te koop of te krijgen zijn.

Beetje info erbij als je ze selecteerd.

KV-220 [RU]
KV-220 Beta-Test [RU]
A-32
Pz. V/IV
Pz. v/IV Alpha
M6E2A1
T-127
Tetrarch
LTP
T1E6
Pz.Kpfw. II Ausf. J
Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
BT-SV
M3 Light
Type 62
M60
M4A2E4
T-34-3
Type 59
Type 59 G [Asia]
Pz.Kpfw. B2 740 (f)
KV-5
WZ 111,
SU-85I
MTLS-1G14
Laat dat maar weg... Tech tree is nu soms al een beetje te druk... en informatie over tanks die niet meer te koop / krijgen zijn hoef ik niet in mijn tech tree te hebben, die info is ook gewoon te vinden op de wiki van World of Tanks.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
dynosu schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:36:
WN7 is een manier een stats te berekenen naar aanleiding van gegevens aan het spel. Een soort van cijfer dat niveau van skill aan kan geven.
thijsco19 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:36:
WN7 is een bepaalde rating, door een combi van verschillende statistieken word er een rating bepaald die weer kan geven hoe goed een speler is.
WN7 geeft ook de lengte van je E-peen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:57:
[...]

[...]

Gaan we weer op die toer? :F ;w

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ChojinZ schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:36:
[...]

Aanvallend was misschien niet het juiste woord maar de opmerking "als je mijn post had gelezen" is toch nergens voor nodig?
Mogelijk komt het omdat je, no offence, nogal miereneukerig overkomt op bepaalde momenten zoals onderstaande reactie al een goed voorbeeld van is :)
[...]

[...]

En daarom juist niet kijken naar de gehele stats. Je geeft zelf het antwoord al: De eerste 6k ben je toch alleen maar aan het lamen. :)
Geldt natuurlijk lang niet voor iedereen, daarom is het ook maatwerk wanneer iemand net wel net niet op die harde grens zit (of er wel boven zit maar laatste 1000 battles het totaal verknald). Volgens mij heb je dat ook allang door als ik dit lees:
Dat er daarnaast naar nog meer zaken gekeken wordt naast WN7 rating, was bij de eerste post al duidelijk.
rgras schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:57:
[...]

[...]

Houd er maar over op.. die van mij is toch het langst in deze thread :+
Waarom begin je er dan ook over, mijn inziens is het sfeerverpestend en het is niet alsof er nog zo vaak stats gepost worden dat het een big issue is :)

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:01:
Houd er maar over op.. die van mij is toch het langst in deze thread :+
Wat een verrassing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Dan weten we dat je niet erg actief bent, en zon speler zoeken we niet ;)
Kom, kom.... laten we elkaar geen mietje noemen. Onze gesprekken verlopen nooit soepel. Ik heb ook vaak het vermoeden dat je dat meeneemt in je reactie op mijn posts.
Euhm, nee. Bij jouw naam gaan geen belletjes rinkelen om heel eerlijk te zijn. Ik heb zelfs geen flauw idee wie je ingame zou zijn.
Tuurlijk focus ik mij eerst op die 1400. Dat is toch de drempel? Drempel = eerste vereiste!
Overigens is mijns inziens dat juist een hele verkeerde focus. Die 1400 zegt namelijk niets over je huidige skills.
Of jij focussed op een andere focus dan waar wij op focussen. Als wij je huidige skills zouden willen weten, hadden we wel naar je 60 days gekeken als drempel. Daar kijken we pas later naar. We willen meer, een completer account, en dus zeggen we keihard circa 1400 global.

Dat je het daar niet mee eens bent, dat kan, maar probeer nu niet te doen alsof we een stel idioten zijn die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
Weet er iemand waar er in 8.8 juist de splitsing wordt gemaakt bij de USSR medium tree?

Begint deze bij de tier 5 T-34-85 en gaat dan naar de T-43 en de nieuwe...

Wil het gewoon weten zodat ik al pre xp kan grinden op die tank hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Geen idee, maar volgens FTR begint binnenkort de 8.8 test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
wsLy schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:51:
[...]

Laat dat maar weg... Tech tree is nu soms al een beetje te druk... en informatie over tanks die niet meer te koop / krijgen zijn hoef ik niet in mijn tech tree te hebben, die info is ook gewoon te vinden op de wiki van World of Tanks.
Beetje druk ? Voor jou maar simpel houden dan,ik wil niet dat het onoverzichtelijk voor je wordt.

een optie simpel en een optie extended. En viola. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Servers liggen er weer uit of wat?
Krijg weer die queue melding.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
EU1 ligt er weer uit, gaat lekker bij WG ;)

Wel vlak daarvoor een erg lekkere pot op de JPII gehad, heb daar net de topgun op unlocked. Feest feest feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik ben net begonnen met deze game, maar god wat voel ik me een noob.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:39:
EU1 ligt er weer uit, gaat lekker bij WG ;)

Wel vlak daarvoor een erg lekkere pot op de JPII gehad, heb daar net de topgun op unlocked. Feest feest feest :D
Helaas ligt EU2 er ook uit. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Alvanosa schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:39:
Ik ben net begonnen met deze game, maar god wat voel ik me een noob.
Daar kan ik me volledig in vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

-WarAx- schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:43:
[...]

Helaas ligt EU2 er ook uit. :|
Bij mij niet?

Zit er nog gewoon op, kom ook gewoon nog in een battle.

[ Voor 14% gewijzigd door thijsco19 op 12-08-2013 19:50 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
hier ook. zowel queue op 1 als op eu2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

hier ook

net een connection loss en kon niet meer reconnecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
mooie match :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2vaifpl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/wv4i75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Netjes, kolobanov's is toch wel een erg fijne achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Server is niet helemaal gezond. Maakte net een spontane 180 spin in m'n Panther, in een fractie van een seconde. Onmogelijk snel maar niet instantaan.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

MSalters schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:26:
Server is niet helemaal gezond. Maakte net een spontane 180 spin in m'n Panther, in een fractie van een seconde. Onmogelijk snel maar niet instantaan.
Misschien een lag momentje, terwijl je aan het draaien was?

Maar inderdaad, XVM laat ook niet iedere keer de stats zien.

[ Voor 8% gewijzigd door azteke op 12-08-2013 20:31 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Nee, ik stond helemaal stil.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heb het ook wel eens dat mijn tank ineens 90° of 180° gedraaid staat door een lagspike op de server... Zwaar irritant...
Daarnet een lekkere pot in mijn T-62A gehad, 6500 damage, 5 kills, 1662xp, helaas nog geen mastery badge Ace Tanker..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Heb je bijna een Radley-Walters, moet de RNG weer zo nodig een middelvinger naar me opsteken.

Gebeurt me dus echt _altijd_. 'Oh, je hebt 7 kills? Alsjeblieft, hier heb je faal RNG'.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gelukkig duurde de de server crash nu niet zo lang :) Winrate wise was het weer een lekkere avond, om en nabij de 75%! Het is genieten geblazen in de JPII met de topgun erop, mensen schijten 7 kleuren voor je vanwege de hoge alpha dmg. Reload tijd is acceptabel en de accuracy geweldig. What's not to like? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:47

CoronelHimself

Division Brabant

Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:01:
Gelukkig duurde de de server crash nu niet zo lang :) Winrate wise was het weer een lekkere avond, om en nabij de 75%! Het is genieten geblazen in de JPII met de topgun erop, mensen schijten 7 kleuren voor je vanwege de hoge alpha dmg. Reload tijd is acceptabel en de accuracy geweldig. What's not to like? :D
Ik heb net ook mijn eerste potje met de JPII en de topgun gespeeld. En dat smaakt zeker naar meer.

Maar ik heb ook nog een vraagje over de perk intuition. Als ik goed begrijp dan heb je 17% kans dat bij een verandering van de keuze voor een bepaald soort granaat dat, de granaat onmiddelijk geladen is en bij 2 loaders zelfs 34%.

Wat als ik met AP (1) schiet en vooraf zet ik de keuze voor de volgende granaat op APCR (2). Maar onmiddelijk na het schieten, switch ik naar (1). Je zout dan een 34% kans hebben dat je meteen weer kan schieten. Dit is uiteraard vooral nuttig als je een lange reload hebt. Maar klopt bovenstaand verhaal? Of zitten er nog wat haken en ogen aan.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
CoronelHimself schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:23:
[...]
Wat als ik met AP (1) schiet en vooraf zet ik de keuze voor de volgende granaat op APCR (2). Maar onmiddelijk na het schieten, switch ik naar (1). Je zout dan een 34% kans hebben dat je meteen weer kan schieten. Dit is uiteraard vooral nuttig als je een lange reload hebt. Maar klopt bovenstaand verhaal? Of zitten er nog wat haken en ogen aan.
Volgens mij werkt het alleen als je van een geladen granaat naar een andere granaat switched.

[removed]

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)