Dat deed ik niet omdat ik op deze setup toch vrijwel enkel speel als ik livestreamrimpeldinky schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
gewoon standaard recorden naar je hdd met je streaming softwarekun je altijd de matches weggooien of alsnog uploaden en heb je geen last van bugs met de clanwars.
Speelt ook mee dat de install lekker vlot loopt op een SDD, toch maar wel de replays enabled want dit soort potjes wil ik niet meer missen.
Dat was het zeker en het speelde ook nog lekker relaxed, kon prima snipen als eerst en toen het heet onder de voeten werd solo een Type 59 van kant gemaakt met maar 2 schoten pakken. Vervolgens de hele map rondgereden en de rest telkens gezegd wie te focussen en vooral safe te blijven. Uiteindelijk met een SP en AT7 samen tegen 5-6 tegenstanders kunnen winnen omdat ik ze ook telkens flankte
Jammer dat sommige (premium shells) van dichtbij werden gebounced want dan had ik nog 2 extra kills gehad
Zou best goed kunnen, geen idee eerlijk gezegd want ik vond hem op ons PTS forum (vandaag gepost).wontcachme schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Dit filmpje is volgens mij pre 8.7 toen hij oorspronkelijk uit zou komen. Echter is die 112 sindsdien nog generfed omdat het verschrikkelijk op was
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream