Hehe, world of tanks is met zo'n premium account voor 3 dagen toch ineens stukken leuker. Krijg snel xp money en unlocks. Ben nu beetje aan het kloten met de Hetzer, zijn er verder nog leuke tanks die je zeker eens moet proberen, die je ook redelijk snel kan krijgen?
Zou 1508 base exp genoeg zijn voor 3000 gold met mn JagdTiger?
8.1k damage
8.1k damage
Het is inderdaad aan de orde van de dag. Op het begin had ik geroepen: wedstrijdje?! wie in het minst aantal potjes 30 kills kan maken? de 2e dag was het me gelukt in 11 potjes. Niet slecht, maar dat moet beter kunnen dacht ik. Niet dus

Lijkt me beter om nu een wedstrijdje te houden wie de minste aantal kills kan halen en maximale damage
Ik dacht ik ga eens proberen om de Tiger II zijn 105mm te unlocken. Eerste potje meteen gewonnen maar zeer matig gespeeld. T8 gaat niet zo lekker bij mij. Een combinatie van nieuwe fouten die ik maak en vaak ook zeer "behulpzame teamgenoten". Verder weet ik nog niet goed waar specifieke T9 of T10 tank te schieten en de lage alpha helpen ook niet. Toen zag ik dat ik genoeg credits had om de KV-1 terug te kopen. Die had ik verkocht om de Panther mee te kopen. De crew had ik nog.
Na iets meer dan een uurtje spelen had ik zonder dat ik er erg in had mijn 30 kills binnen inclusief een top gun en 2x5 kills. Ik haal meestal niet eens 3 kills en met de Tiger II ben ik allang blij als ik er 1 haal. Ik denk dat ik T5 en T6 tanks toch leuker vind. Kan er meer mee en ik speel er ook gewoon beter mee. Niet alleen de KV-1 maar de VK 30.06 vond ik geweldig, de VK 30.01 vond ik ook leuk, de Pz IV is mijn meest gespeelde tank. Verder ben ik hard op weg naar de Cromwell en ik had allang de M4A3E2, E8, T1 en M6 unlocked als ik niet als de dood was om de M3 Lee aan te raken.
Ik denk dat ik die Tiger II maar even laat voor wat het is. Groot en eng is allemaal wel leuk maar bijna standaard verlies draaien wat minder. Ik mis de Tiger I stiekem.
Na iets meer dan een uurtje spelen had ik zonder dat ik er erg in had mijn 30 kills binnen inclusief een top gun en 2x5 kills. Ik haal meestal niet eens 3 kills en met de Tiger II ben ik allang blij als ik er 1 haal. Ik denk dat ik T5 en T6 tanks toch leuker vind. Kan er meer mee en ik speel er ook gewoon beter mee. Niet alleen de KV-1 maar de VK 30.06 vond ik geweldig, de VK 30.01 vond ik ook leuk, de Pz IV is mijn meest gespeelde tank. Verder ben ik hard op weg naar de Cromwell en ik had allang de M4A3E2, E8, T1 en M6 unlocked als ik niet als de dood was om de M3 Lee aan te raken.
Ik denk dat ik die Tiger II maar even laat voor wat het is. Groot en eng is allemaal wel leuk maar bijna standaard verlies draaien wat minder. Ik mis de Tiger I stiekem.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die eerste sla ik ook mooi over als ik die unlock.rgras schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:21:
De eerste 105mm vind ik niet echt een upgrade t.o.v. de 88mm/l71, de tweede daarentegen..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Niet allleen dat, ik merk ook een positief punt.......psychoclown schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:46:
Dit, ik geloof ook niet in killstealing in normale omstandigheden maar de 30 kill missie lokt het gedrag uit en merk je ook in publics.
Ik merk dat er minder behoudend gespeeld wordt, men wil nog graag even die ene kill pakken van die tegenstander met zo weinig HP, dat men meer risico neemt, sneller uit cover komt en eventuele eigen damage op de koop toe neemt
Dat merk ik dan weer niet zo, gisteren een handvol potjes verloren juist omdat men te bang is of niets doet. Zo had ik een potje in de T-44 met bijna 4k damage maar ik word overompeld van rechts. Hetzelfde overkomt een platoongenoot. 3v3 waarvan wij 2 full hp TDs en de tegenstander een oneshot IS3. Tegenstanders ST-I wordt bijna helemaal kappt geschoten, waardoor de jagdpanther 2 en IS3 van het enemy team mijn laatste platoonmaat pushen. Staat een van die TDs gewoon nog te aimen op het mogelijk verschijnen van de ST-I. Platoongenoot wordt enkel geholpen door de andere TD. Prima alleen de ST-I nog over. Een minuut op de teller maar de Prototype durft met zijn 900 hp niet de 54 hp ST-I aan te vallen (en gaat te laat) en de jagdpanther 2 staat nog steeds op dezelfde plek en aimed nog steeds op het mogelijk verschijnen van de ST-I. Zucht.... hp en tankaantal voordeel maar ze doen er niks mee.. 1300 exp op een draw
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
My bad, ik las het verkeerd.DanielWW2 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:26:
[...]
Die eerste sla ik ook mooi over als ik die unlock.
Verwijderd
Verstandig om dan niet door te grinden naar hogere tiers, zouden er veel meer moeten denken!DanielWW2 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:49:
Ik dacht ik ga eens proberen om de Tiger II zijn 105mm te unlocken. Eerste potje meteen gewonnen maar zeer matig gespeeld. T8 gaat niet zo lekker bij mij. Een combinatie van nieuwe fouten die ik maak en vaak ook zeer "behulpzame teamgenoten". Verder weet ik nog niet goed waar specifieke T9 of T10 tank te schieten en de lage alpha helpen ook niet. Toen zag ik dat ik genoeg credits had om de KV-1 terug te kopen. Die had ik verkocht om de Panther mee te kopen. De crew had ik nog.
Ben zelf ook erg lang op tier 8 blijven hangen, pas na 10k battles of zo ben ik naar tier 10 gaan grinden en ik merk t duidelijk aan mijn stats dat de hogere tiers lastiger te spelen zijn.
Voor wat betreft de weak spots in hogere tiers, zou je kunnen overwegen om de eerste tijd met zo'n hitzone mode te gaan rondrijden. Na een tijdje herken je t dan wel.
Vwb de M3 Lee: zonde dat je daardoor een erg mooie lijn laat liggen. Die M3 is best te doen (met verstand op nul) Zo ontzettend veel battles heb je er niet voor nodig om doorheen te komen. En anders grinden met alleen de daily doubles?
Voor degenen die twijfelen of de IndienPanzer leuk is om te unlocken, doen!
De acceleratie is best slecht en de top gun heeft een aim-time van hier tot Tokyo maar als je eenmaal staat en enkel je turret hoeft te draaien is het een beest met snipen. De T-34-1 (tier 7, I know) is daarentegen echt zoveel slechter dat wanneer iemand twijfelt tussen het unlocken van deze twee ik ze de IndienPanzer aan zal raden.
De acceleratie is best slecht en de top gun heeft een aim-time van hier tot Tokyo maar als je eenmaal staat en enkel je turret hoeft te draaien is het een beest met snipen. De T-34-1 (tier 7, I know) is daarentegen echt zoveel slechter dat wanneer iemand twijfelt tussen het unlocken van deze twee ik ze de IndienPanzer aan zal raden.
Yeah!
Mijn eerste 6 kills zijn binnen, en wel in 2 potjes (met alleen een Leichttraktor).
Lekkah
Mijn eerste 6 kills zijn binnen, en wel in 2 potjes (met alleen een Leichttraktor).
Lekkah
[ Voor 18% gewijzigd door PeaceFreak op 11-08-2013 12:22 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Ik denk dat ik gewoon een tijdje bij T5 en T6 blijf. Eerst de game nog beter leren spelen voordat ik terug ga naar T8. T8 is denk ik een stapje te ver voor mij nu. Verder ben ik niet z;n fan van een weakspot skin op alle tanks zetten. Dat lijkt me nogal zwak om te doen en het lijkt me nou ook niet echt de bedoeling van mods in het algemeen.Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:44:
[...]
Verstandig om dan niet door te grinden naar hogere tiers, zouden er veel meer moeten denken!
Ben zelf ook erg lang op tier 8 blijven hangen, pas na 10k battles of zo ben ik naar tier 10 gaan grinden en ik merk t duidelijk aan mijn stats dat de hogere tiers lastiger te spelen zijn.
Voor wat betreft de weak spots in hogere tiers, zou je kunnen overwegen om de eerste tijd met zo'n hitzone mode te gaan rondrijden. Na een tijdje herken je t dan wel.
Vwb de M3 Lee: zonde dat je daardoor een erg mooie lijn laat liggen. Die M3 is best te doen (met verstand op nul) Zo ontzettend veel battles heb je er niet voor nodig om doorheen te komen. En anders grinden met alleen de daily doubles?
Verder ga de M3 Lee ooit eens doen. Alleen heb ik het nu druk met een aantal lijnen.
Victory!
Battle: Mountain Pass zondag 11 augustus 2013 12:26:37
Vehicle: IS
Experience received: 7.266 (x3)
Credits received: 371.553
Battle Achievements: Pool's Medal, Dumitru's Medal, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
30 kills binnen in 9 matches. Schiet wel op met dat soort resultaten
Battle: Mountain Pass zondag 11 augustus 2013 12:26:37
Vehicle: IS
Experience received: 7.266 (x3)
Credits received: 371.553
Battle Achievements: Pool's Medal, Dumitru's Medal, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
30 kills binnen in 9 matches. Schiet wel op met dat soort resultaten
[ Voor 12% gewijzigd door Whuzz op 11-08-2013 12:46 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Mijn max was 5 kills met een Elite AT 2. Ik krijg wel meer de hang of mijn Excelsior. Lekkere reload en goeie damage.
let op: voor die 30 kills / 300.000 moet je minimaal tier 4 hebben. deze tellen dus niet/.rikdegraaff schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:22:
Yeah!
Lekkah
Eerste game van de dag.

F*ck T8.

F*ck T8.
Verwijderd
Dit inderdaad, wat Ed en Daniel al zeggen heb ik ook gehad. In de hogere tiers (>8) is het inderdaad een stuk lastiger (of, anders) spelen. Persoonlijk ben ik ook heel erg lang blijven plakken op T6,7 en inmiddels ook 8. Dit heeft als resultaat dat ik zo'n beetje alle tanks t/m T8 (excl. arty) wel eens gespeeld heb of unlocked.DanielWW2 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:39:
[...]
Ik denk dat ik gewoon een tijdje bij T5 en T6 blijf. Eerst de game nog beter leren spelen voordat ik terug ga naar T8. T8 is denk ik een stapje te ver voor mij nu. Verder ben ik niet z;n fan van een weakspot skin op alle tanks zetten. Dat lijkt me nogal zwak om te doen en het lijkt me nou ook niet echt de bedoeling van mods in het algemeen.
Verder ga de M3 Lee ooit eens doen. Alleen heb ik het nu druk met een aantal lijnen.
Tegenwoordig ben ik met m'n eerste T9 aan de gang, de M103 (top tank
Maar naast weakspots is map awareness (zeg maar, wie is waar en aan welke kant kunnen we pushen) misschien wel belangrijker. Dat komt met ervaring, maar je kan het kunstje mooi afkijken van Ubuis
Mocht je tips willen hebben, kan je dat natuurlijk hier vragen en af en toe een platoontje doen met sommigen
Off-topic: Volgens mij got D_TCH ook lekker met (actieve) ledenaantallen! Ik kom ze regelmatig tegen in randoms (al dan niet in platoonverband of solo). Leuk om te zien (chauvinisme aan
Bah, WOT draait al een paar dagen behoorlijk slecht opeens, eerder liep ie keurig 40-50fps en ook daartussen, nu loopt 2 seconden 50 2 seconden 25 en daarna weer 2 seconden 40 gevolgd door 2 seconden 10...
Heeft met de hoevelheid actie niks te maken. Ik heb het ook in de garage, en als ik ergens alleen stilsta in een bosje...
Edit:
Heeft wel met de hoevelheid actie te maken, mijn Panzer II G zorgde voor een diashow..
Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik het oplos? Instellingen naar beneden gooien lijkt niet te helpen.
Ik draai een AMD 1100T, HD5870 met 8 gig geheugen, op de denderende resolutie van 1280X1024
Heeft met de hoevelheid actie niks te maken. Ik heb het ook in de garage, en als ik ergens alleen stilsta in een bosje...
Edit:
Heeft wel met de hoevelheid actie te maken, mijn Panzer II G zorgde voor een diashow..
Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik het oplos? Instellingen naar beneden gooien lijkt niet te helpen.
Ik draai een AMD 1100T, HD5870 met 8 gig geheugen, op de denderende resolutie van 1280X1024
[ Voor 31% gewijzigd door RobinHood op 11-08-2013 13:45 ]
People as things, that’s where it starts.
Na al die positieve geluiden over de (lijn naar de) T57 Heavy heb ik deze ook maar gestart. M7 vond ik al verrassend leuk om te spelen, maar de t21 vanwege de duidelijke beperkingen eraan vind ik een stuk minder. Gisteren had ik er echter wel één van mijn leukste potjes ooit in. Map was South Coast, met een noobtrain ruimen we de oostflank snel op maar via de westflank beginnen tegenstanders met cappen van onze zuidbasis. Op G5 kom ik eerst nog een full health kv1s tegen die ten koste van 2 van onze TD's onklaar gemaakt wordt. Ik heb op dat moment een schot op één van de cappers, ik raak die nog enigszins unlucky op zijn tracks, maar de cap wordt nog deels gereset. Heuveltje oprijden en ik zie de tijd teruglopen maar ik zie nog geen tegenstanders. 3...2... nog geen tegenstanders. 1 seconde over, ja ik spot ze!. Base Capture staat inmiddels op 100, maar nog niet 'Capnoobs won!', net op dat moment schiet ik raak, terwijl men al 'GG' aan het roepen was.
Helaas pak ik daarna 2 hits waardoor ik dood was, maar m'n team was ook al aan het cappen gegaan, waardoor het een paar secondes later een win voor ons is.
Zo close had ik het nog nooit gehad en met zulke potjes weet ik weer precies waarom ik dit spelletje zo leuk vind. Ook meteen 5k dichterbij de T71, ook mooi meegenomen!
Replay voor de liefhebber:
http://wotreplays.com/site/289583#south_coast-riegah-t21
Helaas pak ik daarna 2 hits waardoor ik dood was, maar m'n team was ook al aan het cappen gegaan, waardoor het een paar secondes later een win voor ons is.
Zo close had ik het nog nooit gehad en met zulke potjes weet ik weer precies waarom ik dit spelletje zo leuk vind. Ook meteen 5k dichterbij de T71, ook mooi meegenomen!
Replay voor de liefhebber:
http://wotreplays.com/site/289583#south_coast-riegah-t21
http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/VasZaitsev schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:38:
Bah, WOT draait al een paar dagen behoorlijk slecht opeens, eerder liep ie keurig 40-50fps en ook daartussen, nu loopt 2 seconden 50 2 seconden 25 en daarna weer 2 seconden 40 gevolgd door 2 seconden 10...
Edit:
Videokaartje maar eens testen. Lijkt wel of je met een interne videokaart speelt
Controleer meteen je temperaturen.
Eh, ik gebruik dus een HD5870, ik heb geen ingebakken gpu op mijn mobo. En een 1100T heeft ook geen ingebakken gpu.
Alle andere games draaien prima, temps zijn prima.
Is ook niet de eerste keer hoor, heb het wel vaker, tis knap irritant. Maffe engine die ze gebruiken...
Alle andere games draaien prima, temps zijn prima.
Is ook niet de eerste keer hoor, heb het wel vaker, tis knap irritant. Maffe engine die ze gebruiken...
En check ff op je flash geupdate is, en of je niet toevallig iets hebt draaien tijdens het spelen van wot, wat ook flash gebruikt.
Flash is geupdate, ongeveer elk programma afsluiten heeft geen nut, al kan ik nog ff kijken of skype de boosdoener is.
Denk je alles gehad te hebben kom je dit tegen, Gott1978
Ik hoop voor hem dat hij er wel veel plezier aan beleefd. Maar kwam pas iemand tegen in een KV-3 met een rating 00, en die was niet alleen heel slecht, maar ook had hij in 50 potjes met de KV-3 welgeteld 1 kill weten te behalen. Hij was (dit potje altans) geen bot.psychoclown schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:33:
Steam - PTR83
Hehe eindelijk, heeft slechts ruim 2 jaar geduurd
.....

(1e crew met 3e subskill compleet)

erutangiS
Soms kan je niks anders doen dan lachen om sommige XP pinata's. Hopelijk komt er een keer een mod waarmee bij spelers met <700 wn7 er een grote strik op de turret komtpsychoclown schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:33:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik probeer WOT nu ook aan mijn pa uit te leggen, maar, dat gaat ook best moeilijk...
"Waarom staan die spelers met een vierkantje zo ver naar achteren, wat een lafaards!"
"Dat is arty, die horen achter te staan"
"Wat stom.., en deze dan, een driehoekje, alleen maar op 200m in een bosje staan te campen"
"Dat is een tankdestroyer pa, over het algemeen horen die te snipen uit bosjes"
"Oh"
En laatst een gesprek tussen mij en een vriend van me die zichzelf best wel pro vindt "want mijn WN7 is hoger!" [ja, overall wel 10 hoger, laatste 1000 battles is die van mij 150 hoger]
ik: "Met die KV-5 moet ik wel veel sidescrapen"
hij: "Sidescrapen wat is dat?"
Slim joh
"Waarom staan die spelers met een vierkantje zo ver naar achteren, wat een lafaards!"
"Dat is arty, die horen achter te staan"
"Wat stom.., en deze dan, een driehoekje, alleen maar op 200m in een bosje staan te campen"
"Dat is een tankdestroyer pa, over het algemeen horen die te snipen uit bosjes"
"Oh"
En laatst een gesprek tussen mij en een vriend van me die zichzelf best wel pro vindt "want mijn WN7 is hoger!" [ja, overall wel 10 hoger, laatste 1000 battles is die van mij 150 hoger]
ik: "Met die KV-5 moet ik wel veel sidescrapen"
hij: "Sidescrapen wat is dat?"
Slim joh
OMFG... Die average damage en dan 25.000 battlespsychoclown schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:33:

@hierboven. Lol
.
Purchased:
'IS-8' successfully purchased. - Credits: 3.531.000.
Mijn eerste tier 9, eindelijk.
Eerst maar weer credits nodig voor de BL-9 en ammo.
Hoe kan je de IS-8 het beste spelen, zelfde als IS-3 of iets wat terug getrokken?
Purchased:
'IS-8' successfully purchased. - Credits: 3.531.000.
Mijn eerste tier 9, eindelijk.
Eerst maar weer credits nodig voor de BL-9 en ammo.
Hoe kan je de IS-8 het beste spelen, zelfde als IS-3 of iets wat terug getrokken?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Tja wat wil je met een hit percentage van 26%.....Kaap schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:48:
[...]
OMFG... Die average damage en dan 25.000 battles
[afbeelding]
Lijkt me toch echt wel een botter of het is echt een belachelijk slechte speler.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik speel ook niet meer mijn A-game na meer dan 700 games op één dagZertaxka schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:55:
...of het is echt een belachelijk slechte speler.
Waarom zou je 25.000 battles bottenZertaxka schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:55:
[...]
Tja wat wil je met een hit percentage van 26%.....
Lijkt me toch echt wel een botter of het is echt een belachelijk slechte speler.
XP/credits ? Ik sta nergens meer raar van te kijken tegenwoordig...
Een middagje WoT kan slechter gaan 
Wins / Battles 23 / 30 76.6%
Avg. / Total Exp. 1 026 / 58 389
Credits total 1 374 589
Eén van de niet-wins was ok nog een draw, dus maar 6 potjes verloren vandaag. Paar slechte potjes gespeeld, maar had vandaag erg veel mazzel met de matchmaking, zat 95% in het goede team vandaag, bizar gewoon. Ook weer lekker de 30 kills gehaald en een dagje premium bij elkaar geschoten
Wins / Battles 23 / 30 76.6%
Avg. / Total Exp. 1 026 / 58 389
Credits total 1 374 589
Eén van de niet-wins was ok nog een draw, dus maar 6 potjes verloren vandaag. Paar slechte potjes gespeeld, maar had vandaag erg veel mazzel met de matchmaking, zat 95% in het goede team vandaag, bizar gewoon. Ook weer lekker de 30 kills gehaald en een dagje premium bij elkaar geschoten
Afgelopen vrijdag in mijn T110 AceTanker gehaald in een tier 9 pot en mag van mezelf wel zeggen dat ik de battle gered heb.
7 kills, helaas werd de 8ste door de E-75 weggepakt terwijl hij de hele battle niet echt zijn best had gedaan..

Heeft er iemand btw een goede tip voor een programmaatje om replays op te nemen voor YouTube?
Heb msi afterburner geprobeerd maar of beeld is brak of het bestand wordt veel te groot.
7 kills, helaas werd de 8ste door de E-75 weggepakt terwijl hij de hele battle niet echt zijn best had gedaan..

Heeft er iemand btw een goede tip voor een programmaatje om replays op te nemen voor YouTube?
Heb msi afterburner geprobeerd maar of beeld is brak of het bestand wordt veel te groot.
GratzMrOleo schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:39:
Hehe eindelijk, heeft slechts ruim 2 jaar geduurd.....
Kan niet anders dan een bot zijnKaap schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:48:
[...]
OMFG... Die average damage en dan 25.000 battles
[afbeelding]
Daarstraks twee zeer middelmatige potjes gespeeld met wat unlucky schoten maar wel gewonnen. Daarna de IS7 waarin ik 17 direct hits had gedaan met maar 8 penetrations en in totaal 1844 damage. Ik moest bijna huilen want de helft van de schoten was ook nog eens met gold of op zijkanten (3x detrack op de zijkant van een WZ-111 bijv.). Grappig was wel dat ik daarmee een hogere triple had dan met die andere 2 potjes..Mr_Size schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:33:
Nice, dat zijn de betere potjesShockWave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:40:
Afgelopen vrijdag in mijn T110 AceTanker gehaald in een tier 9 pot en mag van mezelf wel zeggen dat ik de battle gered heb.
Ja soms heb je van die potjes met de meest bizarre bounces, had met de SU-122-44 vandaag ook 2 bounces op een SU101, terwijl ik op 25m afstand volledig 90 graden op zijn zijkant stond te schietenpsychoclown schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:51:
Daarstraks twee zeer middelmatige potjes gespeeld met wat unlucky schoten maar wel gewonnen. Daarna de IS7 waarin ik 17 direct hits had gedaan met maar 8 penetrations en in totaal 1844 damage. Ik moest bijna huilen want de helft van de schoten was ook nog eens met gold of op zijkanten (3x detrack op de zijkant van een WZ-111 bijv.). Grappig was wel dat ik daarmee een hogere triple had dan met die andere 2 potjes..

@Shockwave: heb je een replay? Ben wel benieuwd, mooi score
Zou ik niet zo zeker van zijn. Bijna allemaal tier 5-6 potjes zo te zien en daar moet je echt je best doen om verlies te draaien. Als bot heeft ie geen ammo kosten en bij een winst zal ie vaak ook geen repair kosten hebben.
Heb je Fraps wel eens geprobeerd? En wat is er erg aan een groot bestand? Beter toch om goede kwaliteit te uploaden, of heb je een trage internetverbinding upload?ShockWave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:40:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Als ie dan zou botten met een premium dan ja, maar zijn meest gespeelde tanks zijn dat niet.Zertaxka schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:07:
[...]
Zou ik niet zo zeker van zijn. Bijna allemaal tier 5-6 potjes zo te zien en daar moet je echt je best doen om verlies te draaien. Als bot heeft ie geen ammo kosten en bij een winst zal ie vaak ook geen repair kosten hebben.
Het is gewoon onlogisch om te botten op zon manier

Dxtory schijnt nogal goed te zijn.ShockWave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:40:
Waarom is dat dan zo onlogisch ?Kaap schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:33:
[...]
Als ie dan zou botten met een premium dan ja, maar zijn meest gespeelde tanks zijn dat niet.
Het is gewoon onlogisch om te botten op zon manier
Ik denk dat je de hoeveelheid credits die je op tier 5/6 krijgt een beetje onderschat, zelfs als je niks doet.
Hij krijgt gewoon zijn xp per potje, wat niet veel zal zijn. En qua credits heb ik het al eerder gezegd. Bij winst draait hij altijd wel winst. Hij wordt zeer waarschijnlijk niet in zijn eigen basis kapot geschoten. Bij verlies hoeft hij alleen maar repair kosten te betalen. Totaal geen ammo kosten. En als hij in de basis blijft staan kan ik het me niet voorstellen dat ie geen spotted damage binnen trekt -> meer xp, meer credits.
T110 Acetankerreplay by Shock~Mr_Size schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:55:
@Shockwave: heb je een replay? Ben wel benieuwd, mooi score
Fraps gebruikte ik vroeger altijd dus maar weer eens proberen en met een groot bestand bedoel ik 48GB voor 15 min. battle.atticus182 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:23:
[...]
Heb je Fraps wel eens geprobeerd? En wat is er erg aan een groot bestand? Beter toch om goede kwaliteit te uploaden, of heb je een trage internetverbinding upload?
Zal ik ook eens een blik op werpen
Top!- 8.8 will bring an interesting feature: players, who lose the battle, but get one of the medals or achievements in the game (you know, sniper, steel wall and all those others) will get the same amout of credits and XP, as if he won!
Ja postte superbabs vanmiddag voor ESL ook al op TS.
Heel erg fijne feature die mij menig verliespotje nog beter zal maken! Geeft je tenminste waar voor je harde inzet in verliezende teams
Heel erg fijne feature die mij menig verliespotje nog beter zal maken! Geeft je tenminste waar voor je harde inzet in verliezende teams
Zijn hier ook mensen die op de amerikaanse server spelen en graag willen platoonen? Geen scrublords aub.
| system specs |
Kwam net in het team bij http://www.twitch.tv/quickybaby.. Sand river encounter -> Met hellcat spot hij 12 tanks door ff over de duin te peeken... Hij een flank, ik een flank en dan zo close eindigen qua damage.

erutangiS
Net ook een uurtje bekeken en ik weet nu waar ik de mist in ga. Ik speel veel te aggresief en kop te snel te veel shells. Als je ziet dat hij nog full is na 5 minuten dan zit ik vaak al op 50% (zeker als ik platoon). Mijn stats zijn zeker niet slecht, maar hij doet echt shit veel damage 
Weet iemand welke stream Quickfingers gebruikt? Best lekkere muziek

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 11-08-2013 20:25 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Echt een rukweekend 
meer nog dan vorig weekend lijkt het wel alsof mensen te dom zijn om te poepen gezien ze echt stront als hersenen hebben

meer nog dan vorig weekend lijkt het wel alsof mensen te dom zijn om te poepen gezien ze echt stront als hersenen hebben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hmm, als ik die link open zie ik allemaal vage takens in beeld staan, lijkt me niet echt de bedoeling
Sinds 3 dagen de Hellcat weer terug en man man wat een feest

Victory!
Map: El Halluf
Date: zondag 11 augustus 2013 20:18:19
Vehicle: M18 Hellcat
Exp: 2.088 + Credits: 60.455
Achievements: : Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
3412 dmg done in een T6 match
Probeer deze eens, ff rar van gemaaktMr_Size schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:29:
[...]
Hmm, als ik die link open zie ik allemaal vage takens in beeld staan, lijkt me niet echt de bedoeling
Jup, heb hem nu gedownload
Woehoe, na 3700 battles eindelijk iets blauws in mijn stats!
Okay het is slechts de 60-day win rate, maar het gaat de goede kant op de laatste tijd
Okay het is slechts de 60-day win rate, maar het gaat de goede kant op de laatste tijd

tnx
Draait ie niet meestal zijn eigen muziek?wontcachme schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:24:
Net ook een uurtje bekeken en ik weet nu waar ik de mist in ga. Ik speel veel te aggresief en kop te snel te veel shells. Als je ziet dat hij nog full is na 5 minuten dan zit ik vaak al op 50% (zeker als ik platoon). Mijn stats zijn zeker niet slecht, maar hij doet echt shit veel damage
Van het weekend maar eens de Hellcat unlocked, helaas heb ik er geen goeie crew voor, het lijkt me al lange tijd een tank die me ligt (m36 vond ik altijd heerlijk alleen zo traag en de t49 was heerlijk maar mist alphadamage), maar ben er nooit aan toegekomen.
Anyway ik heb een redelijke hekel aan tier 10 en heb nog een m48 patton (die ik nooit speel) met 67% op de 3e skill, zal ik hem retrainen naar de hellcat of niet.... decisions decisions.
erutangiS
Meneer IS-3 heeft 6 schoten gelost. Mooi voor hem, ik neem wel genoegen met de 111.000 credits winst. 

Had je al veel eerder...kijk eens naar je lighttanksbalkje linksonderin je statsatticus182 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:47:
[afbeelding]
Whoohahaha heb nooit de T49 gespeeld ben begonnen met de Hellcat en heb hem vandaag voor de fun gekocht..
Crew is een bij elkaar geraapt zooitje die niet getraind zijn op deze tank en dus op 50% staan, gunner is met 85% de beste..

[ Voor 28% gewijzigd door ShockWave op 11-08-2013 22:12 ]
Nice, ik ben ongeveer dezelfde weg ingeslagen. Dagen dat ik 2000 WN7 haal zijn geen uitzondering meeratticus182 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:47:
[afbeelding]
@Shockwave, mooie pot met die 110, lijkt me een leuke tank om te spelen!
110 is ook een hele leuke, je bounced wel eens wat gun is erg accuraat, schiet redelijk snel maar damagewise per shell is hij wat laag helaas..Mr_Size schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:13:
@Shockwave, mooie pot met die 110, lijkt me een leuke tank om te spelen!
WZ-131 teruggekocht. Vergeten wat een prachtank dat is.
Zo dus
Zo dus

[ Voor 36% gewijzigd door LeonINC op 12-08-2013 01:04 ]
Net een leuk potje gespeeld op Live Oaks. Omdat ik verzaakte om fatsoenlijk te spelen de eerste 10 minuten, kwam ik in de problemen in mijn Jagdpanther. Uiteindelijk nog in mijn uppie de 3 laatste tanks af te maken en top gun te halen. Ik had wel mazzel dat de arty alles mis schoot
Zo zie je maar weer dat je niet zo gauw de moed moet opgeven.. Kan altijd nog goed gaan 
http://wotreplays.com/sit...oaks-fikkieho-jagdpanther
http://wotreplays.com/sit...oaks-fikkieho-jagdpanther
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Zo dit weekend de T54E1 gekocht en de meeste dingen wel freeXPed... maar man man wat een fijne tank! ik lees op het officiële forum dat een hoop mensen deze tank niet fijn vinden maar ik heb in de 30 potjes die ik gister heb gespeeld 3x een top gun behaald en dmg zit altijd wel tussen de 2K~6K! wat een geweldig iets is het toch als iemand je onderschat en jij 4 shells a 400dmg per stuk in hun zijkant plant..
ik heb al 3x gehad dat iemand je uitscheld met "fuck you autoloader!"
Wat ik ook merk is dat mensen veel van je verwachten in de T54E1, als je ff een slecht potje hebt krijg je gelijk van een hoop mensen commentaar.. (bemoei je met je eigen zaken denk ik dan ^_^)
En door de 30 kill 300K actie zijn er echt opvallend veel mensen die wachten tot jij de tegenstander tot een oneshot brengt en daarna de kill pakt.. echt vervelend moet ik zeggen..
en in een van de potjes met de T54E1 zaten weer eens ouderwets 4 arty per kant! je kan wel raden hoe niet leuk en snel dat potje voorbij was.. ik was gewoon vergeten dat arty bestond dus ik kreeg in de eerste 3 min 4 shells op mijn tank.. oeps..
ik heb al 3x gehad dat iemand je uitscheld met "fuck you autoloader!"
Wat ik ook merk is dat mensen veel van je verwachten in de T54E1, als je ff een slecht potje hebt krijg je gelijk van een hoop mensen commentaar.. (bemoei je met je eigen zaken denk ik dan ^_^)
En door de 30 kill 300K actie zijn er echt opvallend veel mensen die wachten tot jij de tegenstander tot een oneshot brengt en daarna de kill pakt.. echt vervelend moet ik zeggen..
en in een van de potjes met de T54E1 zaten weer eens ouderwets 4 arty per kant! je kan wel raden hoe niet leuk en snel dat potje voorbij was.. ik was gewoon vergeten dat arty bestond dus ik kreeg in de eerste 3 min 4 shells op mijn tank.. oeps..
[ Voor 11% gewijzigd door Jip99 op 12-08-2013 09:11 ]
Nog een mooie pot in de IndienPanzer, prima sniper als je eenmaal gesettled bent 
Ik moet zeggen dat ik het toch ook wel vaak erg vervelend vind om een autolader tegen te komen. Gisteren nog een potje met de T28 Prot., sta ik in de rand van de stad op Siegfried Line een IS3 te bewerken, komt er ineens zo'n T54E1 het hoekje omzeilen. Ja, dan ben je dus binnen 6 sec dood. Dan heb ik ook wel even een momentje van %$#&* AUTOLADER!!!!!!!!Jip99 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:10:
Zo dit weekend de T54E1 gekocht en de meeste dingen wel freeXPed... maar man man wat een fijne tank! ik lees op het officiële forum dat een hoop mensen deze tank niet fijn vinden maar ik heb in de 30 potjes die ik gister heb gespeeld 3x een top gun behaald en dmg zit altijd wel tussen de 2K~6K! wat een geweldig iets is het toch als iemand je onderschat en jij 4 shells a 400dmg per stuk in hun zijkant plant..
ik heb al 3x gehad dat iemand je uitscheld met "fuck you autoloader!"![]()
En door de 30 kill 300K actie zijn er echt opvallend veel mensen die wachten tot jij de tegenstander tot een oneshot brengt en daarna de kill pakt.. echt vervelend moet ik zeggen..![]()
Ik blijf die dingen toch wel OP vinden. Ja je hebt lange reload als je drum leeg is, maar ik vind dat te weinig opwegen tegen de vuurkracht die je in korte tijd kan loslaten op de enemy.
Verwijderd
Heb het nog iets beter gedaan et de kv-1 kwam tot 57.. en ruim 45k credits met ace tanker, steel wall, top gun, sniper master gunner en nog 1 maar ook deze is niet slecht

opzich heeft de T54 best wat zwakke punten hoor, armor is zwak.. weinig bounced.. en dat ding is groot!Mr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:26:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het toch ook wel vaak erg vervelend vind om een autolader tegen te komen. Gisteren nog een potje met de T28 Prot., sta ik in de rand van de stad op Siegfried Line een IS3 te bewerken, komt er ineens zo'n T54E1 het hoekje omzeilen. Ja, dan ben je dus binnen 6 sec dood. Dan heb ik ook wel even een momentje van %$#&* AUTOLADER!!!!!!!!
Ik blijf die dingen toch wel OP vinden. Ja je hebt lange reload als je drum leeg is, maar ik vind dat te weinig opwegen tegen de vuurkracht die je in korte tijd kan loslaten op de enemy.
en aim time is best lang.. en accuracy is ook niet echt super.. (maar sinds 8.5 stukken beter)
maar een tier 8 moet zeker uitkijken voor de T54, dat ding kan 1600 dmg uitspuwen in 8 seconden.. dus als een tier 8 HT niet oplet en zijn kont laat zien ben je dood..
De meeste mensen delen jou mening hoor.. dus je bent ook prime target als je gespot bent.. dat heb ik wel gemerkt...
Ik ben in heel mijn tijd in WoT pas 1 keer 1 op 1 door een autoloader gekilled (deed hij wel netjes. Had hem niet om dat hoekje verwacht. schoot met zijn eerste schot mijn track eraf en bleef daarna op mijn track schieten.) Voor de rest zorgen dat je gewoon geen schoten wisselt met een autoloader. Dat is gewoon geen goed idee.
Lekker credits harken op deze manier
elk potje dit weekend geeft mij 40+ credits. Fijne potjes van een paar minuten op die tier. veel meer plezier dan met mijn T34.

Replay is overigens niet erg boeiend. Stond gewoon in een bosje en de lemming train reed rustig voorbij. Was prijzenschieten.
De pot erna heb ik een medaille gekregen die ik nog niet kende

De M103 wilde niet echt vlotten. Had 5 potten nodig om de tripple te halen. Elk potje eindigde met zoiets als: WTF team!!!!! wtf!!!!! seriously wtf!!! are you blind??? go back to hello kitty on adventure....
telkens 2-4k damage en elke keer kansloos verloren waarbij de helft van mijn team geen schade deed.. Ook redelijk ongelukkig met rare bounces en crits. 5e loss pot ben ik halverwege weggelopen uit de computer kamer terwijl ik nog leefde. Lekkere nespresso gepakt en nu gaat het ineens beter

Replay is overigens niet erg boeiend. Stond gewoon in een bosje en de lemming train reed rustig voorbij. Was prijzenschieten.
De pot erna heb ik een medaille gekregen die ik nog niet kende

De M103 wilde niet echt vlotten. Had 5 potten nodig om de tripple te halen. Elk potje eindigde met zoiets als: WTF team!!!!! wtf!!!!! seriously wtf!!! are you blind??? go back to hello kitty on adventure....
telkens 2-4k damage en elke keer kansloos verloren waarbij de helft van mijn team geen schade deed.. Ook redelijk ongelukkig met rare bounces en crits. 5e loss pot ben ik halverwege weggelopen uit de computer kamer terwijl ik nog leefde. Lekkere nespresso gepakt en nu gaat het ineens beter
[ Voor 6% gewijzigd door oosterhofjf op 12-08-2013 09:50 ]
Klinkt helaas bekend. Dat verliezen is nooit zo erg, alleen op die domme manieren wel. Als je b.v. al gelijk na de start ziet dat het niets gaat worden (lemmingtrain/campers/tanks die naar plekken rijden waar ze zinloos zijn) of als er echt domme dingen gedaan worden (2 vs 10 tanks over met beide tanks in cap die niet gaan schuilen maar nog proberen iemand te raken) is het gewoon niet leuk.oosterhofjf schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:49:
[removed]
Nee duh, dat weet ik ook welperpixel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:43:
Voor de rest zorgen dat je gewoon geen schoten wisselt met een autoloader. Dat is gewoon geen goed idee.
@Jip: dat ie weinig armor heeft is dan nog iets, maar wat dat betreft is het dezelfde tactiek als met de Hellcat: zorgen dat je gewoon niet geraakt wordt. Doet wmb niets af aan de potential dmg die dat soort dingen kunnen doen in korte tijd. Een Batchat heeft ook geen armor, maar als je die goed speelt ben je gewoon God in een potje. Niets zo hinderlijk als dat de enemy een Bat heeft en jouw team niet
Gisteravond 3x met een goede voorsprong op cap verloren en eenmaal degene geweest die precies op tijd was om te decappen. In die decap game was ik zelfs nog flink in discussie geraakt met een idioot die heel de tijd zat te pingen op de cap. Gezien mijn werk op de linkerflank gedaan was ging ik van ~H2 naar ~C6-7 (Steppes encounter) en toen ik voorbij dat punt was ging meneer zelf pas rijden. Vervolgens mij nog voor alles en nog wat uitmaken maar zelf heeft hij 0,0 betekent voor de match (en zo'n speler heeft dan nog een WN7 rating van 67 ook nog, hoe hij speelde zou ik het een 10 gegeven hebben).
Overall wel goede avond gehad hoor maar rushcaps had ik lange tijd niet meer gezien en ik was zelf niet altijd in staat er op tijd te kunnen gaan zijn (de snelle tanks deden vrij vaak geen zak).
Overall wel goede avond gehad hoor maar rushcaps had ik lange tijd niet meer gezien en ik was zelf niet altijd in staat er op tijd te kunnen gaan zijn (de snelle tanks deden vrij vaak geen zak).
kloptMr_Size schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Nee duh, dat weet ik ook welMaar als je mijn voorbeeld had gelezen dan had je gezien dat ik bezig was met een andere tank en vlak nadat ik geschoten had kwam die autolader het hoekje omzeilen. Dan ben je echt sitting duck hoor, en al helemaal in een T28 Prot die 0 wendbaarheid heeft
@Jip: dat ie weinig armor heeft is dan nog iets, maar wat dat betreft is het dezelfde tactiek als met de Hellcat: zorgen dat je gewoon niet geraakt wordt. Doet wmb niets af aan de potential dmg die dat soort dingen kunnen doen in korte tijd. Een Batchat heeft ook geen armor, maar als je die goed speelt ben je gewoon God in een potje. Niets zo hinderlijk als dat de enemy een Bat heeft en jouw team niet
ik ben trouwens ook de weg naar de Bat aan het vinden
Dit weekend ook de cromwell gehaald, grappig tankje is het. Vermaak me prima met dat ding
Steppes encounter is echt zo'n klassiek dilemma elke keer weer, zeker als je in een Heavy rijdt: zal ik naar de 1 en 2 lijn om daar de enemy heavies op te rollen of ga ik richting cap om eventuele snelle cappers af te stoppen en te voorkomen dat je nutteloos op cap verliest terwijl je nog 10 tanks over hebt..psychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:11:
Gisteravond 3x met een goede voorsprong op cap verloren en eenmaal degene geweest die precies op tijd was om te decappen. In die decap game was ik zelfs nog flink in discussie geraakt met een idioot die heel de tijd zat te pingen op de cap. Gezien mijn werk op de linkerflank gedaan was ging ik van ~H2 naar ~C6-7 (Steppes encounter) en toen ik voorbij dat punt was ging meneer zelf pas rijden. Vervolgens mij nog voor alles en nog wat uitmaken maar zelf heeft hij 0,0 betekent voor de match (en zo'n speler heeft dan nog een WN7 rating van 67 ook nog, hoe hij speelde zou ik het een 10 gegeven hebben).
Ik kies toch meestal wel voor richting cap gaan, niets zo hinderlijk als op die manier verliezen op cap. Maar ja, dan wordt dus vaak de 1 en 2 flank overlopen en komt de enemy in je flank/rug.
Als standaard battle is het dan weer een no-brainer als heavy: altijd naar de 1-2 lijn. Gisteren op die manier met 2 platoonmaten ook keihard daar doorheen gepusht en eerder bij hun basis aangekomen dan de paar enemies die via de andere kant waren doorgebroken. Mooi op cap gewonnen en en passant nog ~3K dmg gedaan
Ik pak altijd de 2 lijn, niet de 1 lijn want dan is het a. moeilijker naar de cap te komen zonder veilig weg te komen en b. je hebt geen voordeel van de mooie window of opportunity als het enemy team wel naar de 1 lijn rijdt. Dat deed ik gisteren dus ook met de T-44 in die pot, al bijna 1k damage gedaan door enkel in die positie te bivakeren. Op dat moment had ik nog niet eens door dat die eikel van een spammer zelf niet eens in de buurt van de cap bevond..
Encounter is eigenlijk zo makkelijk, altijd de korste route naar de enemy base nemen met het gros van het team en het andere deel enkel verdedigen rond de cap.
Encounter is eigenlijk zo makkelijk, altijd de korste route naar de enemy base nemen met het gros van het team en het andere deel enkel verdedigen rond de cap.
Ja vertel dat eens aan de rest van je team, WoT blijft een teamplaygame waar bijna iedereen als loner speelt..(sommige uitgezonderd).psychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:42:
Als de rest van het team dat ook snapt en niet lemmingt naar of enmy base/cap. Probeer met mijn platoon altijd de zwakkere kant op te vullen. In m'n eentje probeer ik meestal ook nog de open kant te verdedigen, maar alleen (met 1 of 2 anderen) is dat eigenlijk kansloos en kun je dan beter met de grote groep meegaan om de push te leiden.
Dat gaat alleen op als je platooned of redelijk goede spelers in je team hebt zitten. Ben je echter de enige speler in jouw team met een goede rating (lees: die het spel begrijpt) dan gaat dat dus niet werkenpsychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:42:
edit: wat Shockwave en Quantor dus een paar seconden eerder posten
[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 12-08-2013 10:49 ]
Eens, heb 'em ook teruggekocht dit weekend omdat ik er veel plezier aan beleefd heb. Prima gun, en super wendbaar!dynosu schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:21:
Dit weekend ook de cromwell gehaald, grappig tankje is het. Vermaak me prima met dat ding
Zo. Na wat daagjes spelen kom ik weer terug op mijn oude niveau. Begin van de week zat mijn daily WN7 op 1800, eind van de week op 2000 en nu gaat ie richting de 2300:
Gelijk ook mijn Winrate naar 63% getrapt. T25-2 geunlocked, Tiger 2 geunlocked, T-54 geunlocked, en 59-16 geunlocked. Die laatste gelijk ook maar gekocht. En vandaag even de JP kopen. Nice nice nice!Victory ratio: 73.17%
Battles: 41
Efficiencyold: 2260.51
Efficiencyv2: 2171.84
WN6: 2290.08
Average tier: 8.62
Experience: 44649 1089
Capture points: 138 3.37
Defense points: 26 0.63
Damage: 100700 2456
Kills: 86 2.1
Spotted: 60 1.46
[ Voor 30% gewijzigd door filipy23 op 12-08-2013 10:54 ]
Daarom zeg ik ook 'eigenlijk' 
Daarentegen moet je eens letten op het aantal random spelers dat naar een bepaalde positie gaat. Voorbeeld: Oostelijke spawn op Sacred Valley en 50+% van je team zal naar beneden in het kleine stadje gaan, dikke prima hoef ik (en mijn platoon) daar dus niet naartoe want er is voldoende cover en genoeg te snipen voor ze en dat lukt ze vrijwel altijd.
Filmpje van 112 nieuwe Chinese premium, sowieso rond 3-4 minuten wordt er tenenkrommend slecht gespeeld maar wel een goede impressie van de tank zelf
Tevens eentje van T-34-3 Chinese T8 premium medium die hoogstwaarschijnlijk 7500 gold gaat kosten (wel uberslechte gun depression).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RFnl_5k9dLg]
Daarentegen moet je eens letten op het aantal random spelers dat naar een bepaalde positie gaat. Voorbeeld: Oostelijke spawn op Sacred Valley en 50+% van je team zal naar beneden in het kleine stadje gaan, dikke prima hoef ik (en mijn platoon) daar dus niet naartoe want er is voldoende cover en genoeg te snipen voor ze en dat lukt ze vrijwel altijd.
Filmpje van 112 nieuwe Chinese premium, sowieso rond 3-4 minuten wordt er tenenkrommend slecht gespeeld maar wel een goede impressie van de tank zelf
Tevens eentje van T-34-3 Chinese T8 premium medium die hoogstwaarschijnlijk 7500 gold gaat kosten (wel uberslechte gun depression).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RFnl_5k9dLg]
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2013 11:00 ]
Verwijderd
Heb besloten GOT te verlaten en op zoek te gaan naar een andere clan.......
Reden is dat ik te weinig kan platoonen op tier 8+, terwijl daar juist mijn focus ligt. Als gevolg daarvan zit ik dus continu solo te grinden in tier 8-9-10 wat een dramatisch effect heeft op mijn stats en mijn spelplezier.
Ik merk gewoon te goed dat ik solo ben, mijn stats op tier 9-10 zijn echt bedroevend.
Ik ga dus op zoek naar een clan waar ik in de hogere tiers meer kan platoonen, wellicht wat clanwars gaan spelen en mijn stats weer wat opschroeven.
Ben zeker geen uitzonderlijk goede speler, maar als ik platoon (ook wel eens met wat internationale, goede spelers), dan zie ik dat ik goed mee kan. Doordat ik echter dik 10k battles 100% solo gespeeld hebt, en bij GOT te weinig platoonmogelijkheden ervaar zijn mijn stats niet denderend en zal ik bij enkele clans wel afgewezen worden.
Zou het liefst toetreden tot een goede NL-clan, maar daar is er maar 1 van (imho). Maar ik voldoe niet volledig aan hun eisen, dus zal ik 't internationaal moeten gaan zoeken....
Tips zijn welkom!
Reden is dat ik te weinig kan platoonen op tier 8+, terwijl daar juist mijn focus ligt. Als gevolg daarvan zit ik dus continu solo te grinden in tier 8-9-10 wat een dramatisch effect heeft op mijn stats en mijn spelplezier.
Ik merk gewoon te goed dat ik solo ben, mijn stats op tier 9-10 zijn echt bedroevend.
Ik ga dus op zoek naar een clan waar ik in de hogere tiers meer kan platoonen, wellicht wat clanwars gaan spelen en mijn stats weer wat opschroeven.
Ben zeker geen uitzonderlijk goede speler, maar als ik platoon (ook wel eens met wat internationale, goede spelers), dan zie ik dat ik goed mee kan. Doordat ik echter dik 10k battles 100% solo gespeeld hebt, en bij GOT te weinig platoonmogelijkheden ervaar zijn mijn stats niet denderend en zal ik bij enkele clans wel afgewezen worden.
Zou het liefst toetreden tot een goede NL-clan, maar daar is er maar 1 van (imho). Maar ik voldoe niet volledig aan hun eisen, dus zal ik 't internationaal moeten gaan zoeken....
Tips zijn welkom!
eindelijk de leopard 1 ipv de leopard PTA, wat een verbetering zeg, 2 seconden sneller reloaden, 1 seconde sneller aimen en...... GUN DEPRESSION!!! wat de PTA dus compleet niet had. superverheerlijking.
en natuurlijk extra leuk omdat deze tank ook door het nederlandse leger gereden werd, dus eigenlijk een musthave voor elke nederlander
en natuurlijk extra leuk omdat deze tank ook door het nederlandse leger gereden werd, dus eigenlijk een musthave voor elke nederlander
Zelfde geld voor de Centurion en de AMX 13 90batsma schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:20:
eindelijk de leopard 1 ipv de leopard PTA, wat een verbetering zeg, 2 seconden sneller reloaden, 1 seconde sneller aimen en...... GUN DEPRESSION!!! wat de PTA dus compleet niet had. superverheerlijking.
Gisteren wel een aardig dagje gedraaid.
Teams waren soms niet om aan te zien, dan maar zoveel mogelijk voor mijzelf gekozen om er nog het beste van te maken.
Helaas niet de ace op de hellcat kunnen halen in eindelijk eens een lekker potje, die ace gaat nog lastig worden.
Al zijn er zeker de laatste tijd genoeg mensen online die op die tiers platoonen, inclusief mijzelf.
Weet niet of er eventuele andere NL-clans zijn waar je terecht kan, houdt mijzelf daar niet zo mee bezig.
Teams waren soms niet om aan te zien, dan maar zoveel mogelijk voor mijzelf gekozen om er nog het beste van te maken.
Helaas niet de ace op de hellcat kunnen halen in eindelijk eens een lekker potje, die ace gaat nog lastig worden.
Jammer dat je GoT verlaat.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:05:
Heb besloten GOT te verlaten en op zoek te gaan naar een andere clan.......
Tips zijn welkom!
Al zijn er zeker de laatste tijd genoeg mensen online die op die tiers platoonen, inclusief mijzelf.
Weet niet of er eventuele andere NL-clans zijn waar je terecht kan, houdt mijzelf daar niet zo mee bezig.
[ Voor 8% gewijzigd door solique op 12-08-2013 11:36 ]
Verwijderd
Chaffee toch ook?Jip99 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:29:
[...]
Zelfde geld voor de Centurion en de AMX 13 90allemaal in dienst geweest van de Koninklijke Nederlandse landmacht.
Wikipedia: M24 Chaffee
van de wiki page:
Netherlands: 50 entered service after World War II, taken out of service around 1962
[ Voor 17% gewijzigd door dynosu op 12-08-2013 11:36 ]
Ja eindelijk mijn eerste video van WoT....
Ace tanker op mijn 110.....

Ace tanker op mijn 110.....
dus dedynosu schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:36:
[...]
Wikipedia: M24 Chaffee
van de wiki page:
Netherlands: 50 entered service after World War II, taken out of service around 1962
Leopard 1
Chaffee
AMX 13 90
Centurion
verder weet ik het ff niet.. maar ik vindt het wel leuk om die tanks te hebben omdacht ze in het NL dienst hebben gedaan..
ik heb nu een skin voor de amx 13 75 van het NL leger.. (klopt alleen niet omdat wij de 90mm hebben gehad)..
Verwijderd
Quantor schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:29:
Ed31, jammer want ik platoon in GOT met meerdere mensen vooral die tiers!
In de 2-3 maanden dat ik er (wederom) bij zit, heb ik vele malen rondgevraagd. Zowel op TS als ingame chat. Zelden een platoon gevonden....solique schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Jammer dat je GoT verlaat.
En qua andere NL-clans: is maar 1 clan die mijns inziens een hoger niveau speelt en dat is D_TCH maar mijn kale stats zijn voldoen niet aan de minimum eisen (door het painfull solo grinden).
Zou het liefst bij GOT blijven hoor........
ik heb nu de T54E1 dus ik kan wel met je platoonen op tier 9 en 10..Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:40:
[...]
[...]
In de 2-3 maanden dat ik er (wederom) bij zit, heb ik vele malen rondgevraagd. Zowel op TS als ingame chat. Zelden een platoon gevonden....
En qua andere NL-clans: is maar 1 clan die mijns inziens een hoger niveau speelt en dat is D_TCH maar mijn kale stats zijn voldoen niet aan de minimum eisen (door het painfull solo grinden).
Zou het liefst bij GOT blijven hoor........
Damn waarom heb ik telkens super goede potjes deze week wanneer ik geen replays of livestreaming aan heb..

gewoon standaard recorden naar je hdd met je streaming softwarepsychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:45:
Damn waarom heb ik telkens super goede potjes deze week wanneer ik geen replays of livestreaming aan heb..
[afbeelding]
[afbeelding]
*burp*
Holy moly wat een lekkere score!psychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe premiums zien er ook leuk uit. Ga ik fijn uitproberen op de testserver
Dit filmpje is volgens mij pre 8.7 toen hij oorspronkelijk uit zou komen. Echter is die 112 sindsdien nog generfed omdat het verschrikkelijk op waspsychoclown schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:55:
[video]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)