Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:17
@Prolution, wellicht kan je andere keyboards proberen?
Ik heb zelf dat probleem nog niet gehad, maar ik gebruik ook niet het stock-keyboard maar swiftkey, werkt echt heerlijk.
(Overigens gebruik ik de normale Swiftkey, niet de speciale tablet versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
+1 voor SwiftKey.

De mijne is trouwens perfect, geen haperingen of vastlopers, dus ik denk niet dat er op dat gebied een foutje zou moeten zijn wat je maar voor lief moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:02

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Voor videos gebruik ik zelf bsplayer aangezien deze wel van een nas mkvs kan streamen. De free versie met dts ondersteuning kan je hier vinden: http://db.tt/Cl13fEka

Een andere mogelijkheid is xbmc. Installeer dan wel de alpha van Gotham want die heeft ondersteuning voor hardware acceleratie voor Android. http://mirrors.xbmc.org/s...am_alpha7-armeabi-v7a.apk

Als laatste nog een vraag: ik vind de voice dictation erg prettig maar weet niet hoe ik interpunctie commando's kan geven in het Nederlands. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Gaat prima hier. Opnieuw gedownload, alleen savegame gekopieerd.
Flapperbol schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:36:
Heeft iemand GTA III geprobeerd op de Nexus 7 2013?
Voor mensen die total commander gebruiken, de laatste beta fixed de bug 'remount error' die je krijgt als je met root naar systeemmappen wil schrijven.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 14:35

mr_fragle

Don't forget the guide

Prulleman schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:30:
[...]

startpost uitgebreid, thanks :)

dit is wel een mooie start naar apps:
Google Play & Androidapps - Deel 18

USB-OTG werkt zonder root, maar kabel moet wel echt OTG zijn, ik weet niet wat er dan anders aan is, maar je USB-A connector is uiteraard female ipv male... gewoon even op ebay of dx kijken voor goedkope OTG kabels

Qua HDMI heb je een slim port compatible kabeltje nodig, dat is bv weer anders dan MHL wat bij de SGS2 en de galaxy nexus wordt gebruikt. De Nexus 4 heeft ook slim port, dus een N4 compatible hdmi kabeltje van ebay werkt ook op je N7 (vanaf 15 dollar als ik het me goed herinner)
Thnx! Zal die kabeltjes eens gaan zoeken. Op het moment vooral benieuwd naar makelijkheid HDMI. Heerlijk om makkelijk filmpje met wat mensen te kijken bij mensen die daarvoor thuis niet zijn ingericht :)

Blijf het overigens raar vinden dat asus hoesje zelf geen magneetoptie heeft. Zo moeilijk / duur zal dat toch niet zijn. Hoopook nog een neopreen hoesje te scoren voor langer vervoer.

Ten slotte hoop ik dat die qi-laders wat meer gemeengoed gaan worden. Eentje thuis, eentje op werk zou wel chill zijn. Of een goede dock waar tablet met hoes inpast :)

Genoeg te zoeken dus :)

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52
Bij de speaker aan de onderkant (bij Micro USB) komt alleen geluid uit de openingen aan de linkerzijde van de USB. De rechter serie gaatjes is cosmetisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:02
mr_fragle schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:22:

Ik zou graag op de hoogte blijven van de beste/nuttigste/mooie/nieuwe apps. Voor mijn iPhone volgde ik altijd iphoneclub. Is er een tegenhanger (liefst speciaal voor tablets) op androidgebied (androidplanet ken ik al)?
Vergeet niet dit 'vergeten' topic over tablet apps :)

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1515665

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
mr_fragle schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:22:
an de beste/nuttigste/mooie/nieuwe apps. Voor mijn iPhone volgde ik altijd iphoneclub. Is er een tegenhanger (liefst speciaal voor tablets) op androidgebied (androidplanet ken ik al)?
androidplanet.nl
androidworld.nl
androidpolice.com
Genoeg keuze... :)

[ Voor 41% gewijzigd door Xanion op 13-09-2013 13:35 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 14:35

mr_fragle

Don't forget the guide

Xanion schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:34:
[...]

androidplanet.nl
androidworld.nl
androidpolice.com
Genoeg keuze... :)
Snap dat er genoeg keuze is, maar heb geen zin om 6 sites in de gaten te gaan houden. Wil dé site hebben. Net als ik voor technisch nieuws eigenlijk alleen tweakers (en soms hardwareinfo) hoef te lezen (al zal ik daardoor best af en toe wat missen, de echt belangrijke/opzienbarende/etc zaken mis ik dan niet).

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
De "Drippler" app installeren. :)
App zal je apparaat herkennen en daarop je newsfeed afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

mr_fragle schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:08:
[...]
Snap dat er genoeg keuze is, maar heb geen zin om 6 sites in de gaten te gaan houden. Wil dé site hebben. Net als ik voor technisch nieuws eigenlijk alleen tweakers (en soms hardwareinfo) hoef te lezen (al zal ik daardoor best af en toe wat missen, de echt belangrijke/opzienbarende/etc zaken mis ik dan niet).
[sorry voor de beetje offtopic modus]
Ik denk niet dat er één ultieme site is. Persoonlijk vind ik android police interessant en die geeft (buiten het weekend om) veel nieuws, maar heeft als nadeel dat het erg amerikaans is. Dus veel nieuws / aanbiedingen zijn US only. De site van Android magazine uk (littlegreenrobot.co.uk) sluit weer beter aan op het Europese aanbod, maar eigenlijk zijn voor speciale Nederlandse apps alleen Nederlandse sites weer het beste. Maar mocht je de ultieme site vinden (of iemand anders die 'm heeft) dan hoor ik het graag.[/sorry voor de beetje offtopic modus]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:58:
Ik heb last van het 'bekende' screen flicker probleem. Wanneer de brightness op auto staat valt het beeld soms even een seconde weg. Zijn er andere mensen die dit ook ervaren?
Jup, ik ervaar dit bij steeds dezelfde website, mijn N4 heeft er ook last van bij die site, dus misschien is dit wel iets anders dan waar jij op doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:58:
Ik heb last van het 'bekende' screen flicker probleem. Wanneer de brightness op auto staat valt het beeld soms even een seconde weg. Zijn er andere mensen die dit ook ervaren?
Earzz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:26:
Wat ik veel erger vind is een fluctuerende brightness in donkere ruimtes, ik heb mijn instelling op automatisch staan maar kennelijk heeft de licht sensor last van het scherm want hij doet het alleen met een licht scherm.
Dit dus? Als ik op bed lig en dus bijvoorbeeld dit topic check dan heb ik er last van omdat dus dit forum een vrij lichte layout heeft.
Op donkere websites/forums heb nergens geen last van.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Dat heb ik ook dat screen flicker probleem. Maar volgens mij heb ik dat alleen bij Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Michele_M_ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:24:
Dat heb ik ook dat screen flicker probleem. Maar volgens mij heb ik dat alleen bij Chrome?
Probeer google maps maar eens, daar zal de fluctuatie van brightnes ook op vallen (screen flicker zal ik het niet noemen).
Ik heb er over na gedacht om mij Nexus terug te sturen vanwege dit probleem en de ruis bij lage volume maar ik heb gesloten om m gewoon te houden.
Het ruis probleem heeft iedere Nexus last van en de fluctuatie waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:37

steveman

Comfortabel ten onder

Wow, hij reageert heel goed op het magneetje van het hoesje :)

offtopic:
Als je een hoesje neemt, overweeg zeker eentje met een magneetje!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
steveman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:21:
Wow, hij reageert heel goed op het magneetje van het hoesje :)

offtopic:
Als je een hoesje neemt, overweeg zeker eentje met een magneetje!
Er lijkt wel soort van een deep-sleep bug te zijn.
Als je hem ~30 min laat liggen (met wifi uit) dan reageert hij niet op de magneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ow... zo lang heb ik hem nog niet uit gehad sinds ik het hoesje uit de brievenbus heb gevist, eens even in de gaten houden.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
Ach ja... vannacht is er maar liefst 2% af gegaan, met Wi-Fi aan en 2 push accounts (Google en Exchange), dus ik vind het niet de moeite waard om daar Wi-Fi voor uit te zetten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 13:16
Kan iemand mij even uitleggen hoe je de stock browser weer terug krijgt? Heb de methode van xda geprobeerd zonder root. Ben ook niet van plan om hem te rooten...

1ding ik zeker wat een onwijs mooi ding deze nexus! Mega snel en wat een mooi scherm! Sinds gisteren in bezit maar moeite om hem los te laten! Hier geen dode pixels of screen bloeding! *zo deze reactie in getypt op de nexus :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
LIMIT-AR schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:46:
[...]

Kan je mij de link geven naar die YouTube video? Want ik heb hem niet kunnen vinden.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Wil mijn kaartlezer ook werkend krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Chris89 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:09:
Kan iemand mij even uitleggen hoe je de stock browser weer terug krijgt? Heb de methode van xda geprobeerd zonder root. Ben ook niet van plan om hem te rooten...

1ding ik zeker wat een onwijs mooi ding deze nexus! Mega snel en wat een mooi scherm! Sinds gisteren in bezit maar moeite om hem los te laten! Hier geen dode pixels of screen bloeding! *zo deze reactie in getypt op de nexus :-D
Wat gaat er mis dan? (Kan het niet voor je testen want de mijne is wel geroot)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Als ik hem probeer te installeren krijg ik deze foutmelding :
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/qiop6lqny30musy/Screenshot_2013-09-13-21-06-23.png

[ Voor 28% gewijzigd door Chris89 op 15-09-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Earzz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:44:
[...]

Probeer google maps maar eens, daar zal de fluctuatie van brightnes ook op vallen (screen flicker zal ik het niet noemen).
Ik heb er over na gedacht om mij Nexus terug te sturen vanwege dit probleem en de ruis bij lage volume maar ik heb gesloten om m gewoon te houden.
Het ruis probleem heeft iedere Nexus last van en de fluctuatie waarschijnlijk ook.
Ik bedenk me nu dat mijn Asus infinity tf700 dat geflikker ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Michele_M_ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:37:
[...]

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Wil mijn kaartlezer ook werkend krijgen :*)
Bij mij is het via deze site gelukt, met instructievideo:
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Thx. Morgen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
hoe krijg ik street view werkend op de nexus zo wel als google maps en op google earth

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:01
Sypher schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:29:
[...]

Er lijkt wel soort van een deep-sleep bug te zijn.
Als je hem ~30 min laat liggen (met wifi uit) dan reageert hij niet op de magneet.
bluetooth aanzetten (slurpt maar minimaal van batterij) en dan werkt on-off perfect met magneet.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Prulleman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:05:
Ach ja... vannacht is er maar liefst 2% af gegaan, met Wi-Fi aan en 2 push accounts (Google en Exchange), dus ik vind het niet de moeite waard om daar Wi-Fi voor uit te zetten
Volgens mij zet de N7 de wifi-module in een low-power modus.Als hij uit de slaapstand gaat, gaat het aantal verbindingsrondjes altijd van 1 naar 3-4 rondjes. Dus tijdens slaap-modus net genoeg power naar de wifi-chip om heel langzaam een push notificatie te kunnen doen voor bijvoorbeeld email, maar meer ook niet.

Led lampje knippert ook heel subtiel, langzaam. Best mooi, neutraal trouwens.

De batterij van de N7 is wel ideaal te noemen.

Yippie kayak, other buckets!

• Earzz
Earzz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:44:
[...]

Nou waarschijnlijk stuur ik m toch terug, vandaag begon mijn Nexus spontaan te rebooten.
Net een volledige wipe gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd, mocht dit niet helpen dan helaas dus retour.
Er zal dan voorlopig geen nieuwe Nexus terug komen.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Die van mij is inmiddels retour naar Bol vanwege die irritante ruis. Erg teleurstellend naar mijn mening, terwijl het geluid bij de oude Nexus gewoon goed was...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Earzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 01:21:
[...]

Nou waarschijnlijk stuur ik m toch terug, vandaag begon mijn Nexus spontaan te rebooten.
Net een volledige wipe gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd, mocht dit niet helpen dan helaas dus retour.
Er zal dan voorlopig geen nieuwe Nexus terug komen.
spontaan rebooten is bijna altijd een app die crasht. vaak door een mislukte update.

TheS4ndm4n#1919

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 21:30
Sinds een paar dagen heb ik ook een Nexus 7 in huis.
De tablet voelt lekker snel aan en het hoge resolutie scherm is echt een genot om mee te werken.

Ben vandaag wel naar de Mediamarkt terug gegaan om mijn Nexus om te laten ruilen.
Het eerste exemplaar had namelijk last van backlight bleed. Heb geprobeerd om mij hier niet aan te ergeren maar dat wou niet echt lukken.

Gelukkig was de service van de Mediamarkt goed en de tablet dus zo omgeruild.
Het nieuwe exemplaar heeft een prima scherm dus ben helemaal happy nu :)

• horizon1978
  • Laatst online: 18-08 08:57
ivm flikkeren scherm: probeer eens automatische helderheid uit te zetten.

Verwijderd

Eindelijk hier de 2 nexi binnen die ik uit VS besteld had (lang verhaal zie begin levertijden topic). Beide 16 gig voor 350 euro totaal, helemaal blij ermee. Ze hebben beide geen defecten en wat een scherm en snelheid. Super apparaat!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

ravw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:53:
hoe krijg ik street view werkend op de nexus zo wel als google maps en op google earth
RTFM zou ik zeggen. Een locatie selecteren met je vinger totdat er een pin verschijnt, klik op het adres en je krijgt de streetview optie te zien.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:13
Net apparaat binnen! Supermooi en snel apparaat. Jammer genoeg heb ik een witte pixel. Twijfel nog om hem terug te sturen, het valt niet heel erg op maar is wel jammer natuurlijk.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:43 ]

• Earzz
Net ook RMA aangevraagd, mijn sleep/power knop is ook al voor de helft "verzakt".
Ik heb net trouwens even The Room gespeeld op de One X van mijn vriendin en de touch screen werk daar veel beter op dan op die van de Nexus.
Ik hou dit topic nog gewoon in de gaten en ik koop over een paar maandjes wel weer een andere Nexus of gewoon de nieuwe mini.
Wel jammer want het apparaat heeft zeker wel potentie, straks zit ik alleen met 2 Nillkin V series maar die zie je misschien nog wel op V&A belanden.

• Prulleman
Er is inmiddels een garantie topic.... :
Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic

Strava

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:52
weet niet of dit in dit topic thuis hoort, maar heb sinds kort op mn Nexus 7 ('13) dat bij Google Music al mn album art weg is :( als ik op mn PC inlog is de album art gewoon nog te zien dus daar ligt het niet aan.
Heb de cache ook al verwijdert.

Wie weet hoe ik dit weer kan oplossen?

• Prulleman
Heb er op mijn galaxy nexus ook last van... hij is dan de link met mijn account verloren.. hij laat dan alleen de gepinde muziek zien, zonder plaatjes. Op mijn n7 komen ze na koppelen nog niet gelijk terug..

Strava

• Yihaaa
inmiddels ge-google-ed en er schijnen meer problemen mee te zijn: http://www.androidpolice....genre-radio-apk-download/

Verwijderd

Op 23 juli 2010 de eerste dag) kocht ik een iPad 1 (64 Gb, wifi, gps etc.(€799.-)). Fantastisch, ik was er gek mee. Toen de iPad 3 uitkwam moest ik er ook één hebben. Wat een mooi scherm! En lekker snel.
De iPad 1 ging naar mijn vrouw, die had inmiddels ook al een iPhone en had er zin in.
Die iPad 1 werd helaas al gauw erg langzaam. Wissen, in de oorspronkelijke toestand terugbrengen: niets was voldoende effectief.
Op 13 maart 2013 kochten we een dus voor haar een iPad 4 (32 Gb, €579.-). Ik baalde wel van het grote verschil tussen de 3 en de 4 in die korte tijd. Het scherm van de 4 was weer beter en hij was en bleef aanmerkelijk sneller. De iPad 1 gebruikt ze voor enkele onbenullige dingetjes op haar werk.
Ondertussen heb ik honderden boeken gelezen op mijn iPads (weg met de Bol.com nota's), hem meegehad op iedere vakantie (past helaas niet in je zak), de gekste apps gedownload en gebruikt. Fantastisch apparaat, alleen ook de iPad 3 wordt trager (na iOs 6 maar niet meer geupdate). Echter de batterijduur van de iPad 3 is wel een enorm minpunt.
En nu heb ik (vandaag) een Nexus 7-2 gekocht.
Ik was om door het fantastische scherm, meer pixels op die 7 inch dan op mijn Led tv van 55 inch, de waanzinnige snelheid, het feit dat ik met Android veel meer toegang heb tot een begrijpelijk bestandssysteem, en natuurlijk de 32 Mb, en dat alles voor €269! Eindelijk verlost van het lamme iTunes!! Ook het feit dat het een Android pur sang is, zonder bloatware speelde natuurlijk mee. De Nexus 7-2 heeft inmiddels meer dan 10 uur aan gestaan op volle lichtintensiteit en de batterij is nog meer dan halfvol. Lezen gaat prima, beter zelfs dan op de iPad, hij ligt beter in de hand (pocketbook), is een stuk lichter, scherper scherm, meer mogelijkheden met de diverse reader-apps.
Natuurlijk was ik door mijn Samsung Galaxy SIII, en mijn sterke voorkeur voor een PC boven een Mac al een beetje bevooroordeeld in de richting van Android, maar toch....
Goed, de iPad 3 gaat naar Marktplaats en zo nee, dan leg ik hem op mijn werk (voor onbenullige dingetjes).
Bye bye Apple!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 23:50 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:48:
..... met Android veel meer toegang heb tot een begrijpelijk bestandssysteem, en natuurlijk de 32 Mb, en dat alles voor €269! Eindelijk verlost van het lamme iTunes!!

Bye bye Apple!
:P

Leuk samengevat !

[ Voor 3% gewijzigd door vndk op 15-09-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beni11
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02-2020
Goedemorgen,

als groot liefhebber van films en fervent reiziger, heb ik deze vorig jaar allemaal op harde schijf gekopieerd (Vob-extensie). Omdat een tablet kleiner/sneller/... is om mee te nemen heb ik mijn onlangs een NEXUS 7 (2013) aangeschaft. ik heb mij ook een OTG-USBkabel aangeschaft. Het lukt me echter niet om mijn films rechtstreeks vanaf mijn externe schijf te bekijken. Ik heb de app "NEXUS MEDIA IMPORTER" aangeschaft en zo herkent mijn tablet wel de schijf, maar het "in één keer" afspelen van de film lukt mijn niet.

Mvg, Bertrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Beni11 schreef op zondag 15 september 2013 @ 07:03:
Goedemorgen,

als groot liefhebber van films en fervent reiziger, heb ik deze vorig jaar allemaal op harde schijf gekopieerd (Vob-extensie). Omdat een tablet kleiner/sneller/... is om mee te nemen heb ik mijn onlangs een NEXUS 7 (2013) aangeschaft. ik heb mij ook een OTG-USBkabel aangeschaft. Het lukt me echter niet om mijn films rechtstreeks vanaf mijn externe schijf te bekijken. Ik heb de app "NEXUS MEDIA IMPORTER" aangeschaft en zo herkent mijn tablet wel de schijf, maar het "in één keer" afspelen van de film lukt mijn niet.

Mvg, Bertrand
In 1 keer lukt het niet? In 2 keer wel dan? Je zal echt met meer info moeten komen. Hoe is de schijf geformatteerd, welke software gebruik je en vooral... wat gaat er fout!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de verwijderde Album Art:
De oplossing is buitengewoon simpel. Ga naar instellingen (de drie puntjes rechtsboven - Klik op Google account: Verbinding maken met {je google account} - Kies je account (ook al lijkt het dat je al bent ingelogd).
Hierna wordt de Album Art weer geladen. Soms moet je deze handelingen een paar keer herhalen.
Hierna was het probleem opgelost voor zowel mijn Galaxy Nexus als mijn Nexus 7.
Met dank aan Terroreek@androidpolice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:47:
Over de verwijderde Album Art:

[...]

De oplossing is buitengewoon simpel. Ga naar instellingen (de drie puntjes rechtsboven - Klik op Google account: Verbinding maken met {je google account} - Kies je account (ook al lijkt het dat je al bent ingelogd).
Hierna wordt de Album Art weer geladen. Soms moet je deze handelingen een paar keer herhalen.
Hierna was het probleem opgelost voor zowel mijn Galaxy Nexus als mijn Nexus 7.
Met dank aan Terroreek@androidpolice
Soms kan het inderdaad zo simpel zijn 8) 8)7

Thanks! _/-\o_ na 2 keer hoppa album art weer terug 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Wellicht niet handig voor de meeste gebruikers maar als je een aantal x op het build nummer klikt word je ontwikkelaar.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:07

13art

Moderator Mobile
Prulleman schreef op zondag 15 september 2013 @ 07:32:
[...]

In 1 keer lukt het niet? In 2 keer wel dan? Je zal echt met meer info moeten komen. Hoe is de schijf geformatteerd, welke software gebruik je en vooral... wat gaat er fout!
Antwoord, wat vermoedelijke via een TR gestuurd is, dus zet ik hem hier maar even neer:
Met "niet in een keer" bedoel ik dat je ieder vob bestand apart kan aanklikken, maar niet de ganse film in één stuk kan bekijken. De dvd-menu's kan je ook niet aanklikken. Heb al vlc en mx en Daroon geprobeerd.
Hoe dat de schijf geformatteerd is weet ik niet...
Thx voor je antwoord

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Even een vraag, ik heb mijn nexus aangesloten aan me windows 7 laptop maar kan geen bestanden overzetten. Me nexus word niet gezien bij deze computer...

Heb al geprobeerd MTP uit en aan te zetten maar dat helpt niet...
De drivers zijn wel geinstalleerd door Windows zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Mvg, Bertrand
Heb zelf geen mappen met vob-jes, maar misschien in VLC bij instellingen - voorkeuren: mappen kiezen en dan de map met de vobjes invoeren? Op de PC is het makkelijker, kies een map en hij gaat. Misschien moet je hier vooraf zeggen in welke map je die dvd hebt gestopt..... Zomaar een optie.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 22:59 . Reden: lam toetsenbord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht opgeladen tot 100%. Nu na een dag spelen (ik hou van helder) nog steeds 62% batterij.
Android apps zijn wel minder gelikt dan iOs apps, maar dat komt niet door de Nexus 2.
Voor wordfeud en mindfeud is het grotere scherm van de iPad een plus.
Nu ik een dag met de Nexus heb gespeeld, lijkt m'n iPad 3 scherm armoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dit 'vergeten' topic over tablet apps :)
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1515665
Dankje dat zocht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het soms wel en soms niet, ik heb ook al vanalles geprobeerd, gedoe..
Wat je nog kan proberen is tools als usbdrivecleanup.
Chris89 schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:29:
Even een vraag, ik heb mijn nexus aangesloten aan me windows 7 laptop maar kan geen bestanden overzetten. Me nexus word niet gezien bij deze computer...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:20:
Wellicht niet handig voor de meeste gebruikers maar als je een aantal x op het build nummer klikt word je ontwikkelaar.
Ja en nu ben ik ontwikkelaar, wat kan ik daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janniet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

janniet

Bijvoorbeeld unlocken en rooten van je apparaat, zodat je er een andere custom root erop zetten. kijk verder op http://www.xda-developers.com
Dit zul je moeten gaan doen als je dat van plan bent.. :)

Hieronder: jmk dat is ook een goeie

Verder heb ik de app StickMount Google Play: [root] StickMount geinstalleerd, daarvoor moet je wel root toegang hebben op je apparaat.
Handig om grote bestanden vanaf je usb stick/mobiele harde schijf met een OTG aansluiting via je nexus af te spelen.

[ Voor 71% gewijzigd door janniet op 16-09-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:11:
Bij mij werkt het soms wel en soms niet, ik heb ook al vanalles geprobeerd, gedoe..
Wat je nog kan proberen is tools als usbdrivecleanup.

[...]
Mijn ervaring met mijn Galaxy Nexus is dat je apparaat alleen wordt gezien als je device ook aan en unlocked is. Dus als je hem aansluit op je PC terwijl het scherm uit is, moet je hem eerst ff unlocken. Waarschijnlijk is hij dan wel zichtbaar :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt niks uit helaas, het lijkt tot nu toe compleet random.
Maardiweb schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:49:
[...]
Dus als je hem aansluit op je PC terwijl het scherm uit is, moet je hem eerst ff unlocken. Waarschijnlijk is hij dan wel zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Chris89 schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:29:

Ik zou dit eens proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2390296

Wat mij hielp:in apparaatbeheer, driver bijwerken, "zelf kiezen uit een lijst" en dan een andere optie selecteren. (USB MTP ofzo)

MTP is trouwens bijna net zo langzaam als SMB(Windows share). Ik snap niet dat ze niet een snellere PC-Nexus verbinding kunnen realiseren. Voor Grote MKV bestanden is het een drama. Windows die je een melding geeft "dat het bestandstype niet wordt ondersteund" Waar bemoeien ze zich mee en het klopt niet eens. Daarnaast krijg ik ook Windows meldingen dat het apparaat is opgehouden met reageren, en dat het kopiëren is mislukt. Slecht.
Via Wifi direct kan je sneller tussen 2 android apparaten een bestand overblazen dan tussen een Nexus en een PC. Dat is toch raar??

Wat volgens sommige beter werkt is USB opslag in je nexus op Camera(PTP) te zetten. Je komt dan alleen in je foto en camera bestanden. Je kan wel handmatig de bestanden verplaatsen naar een willekeurige map. Na een paar mislukte pogingen heb ik wel 18 MB/s gehaald, uitgerekend met stopwatch over 6 GB.

ES file explorer is daar heel handig voor, vooral als je er gewend in bent. ES heeft ook hele goede SMB functies, maar bijvoorbeeld ook Cloud, FTP.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Sinds gisteren eigenaar van de nieuwe n7.. Op zich tevreden maar ik zit met een probleem. Bluetooth toetsenbord wil maar niet werken. Ik lees voldoende voorbeelden, dus ik ben blijkbaar niet de enige maar nergens kan ik een oplossing vinden. Weten jullie iets?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb hier toevallig een Apple bluetooth keyboard met succes gekoppeld en probleemloos functioneel. Daar heb jij natuurlijk niets aan op dit moment, maar dan weet je iig dat het wel kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik merk dat mijn N7 van een bepaalde app de phone versie draait (een krantenapp) waardoor ik de zondag krant niet kan downloaden. Zou het mogelijk zijn om dit aan te passen zodat de N7 de tablet app draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
volgens mij kan je alleen met root rechten je lcd density aanpassen in build.prop, je resolutie icm met die waarde wordt gebruikt door apps om hun weergave te bepalen.
Je kan hier echter wel weer andere problemen mee krijgen, bijvoorbeeld dat apps in de playstore denken dat ze niet compatible zijn..

Paranoid android (custom rom) kan deze settings per app aanpassen, wellicht is dat een (rigoureuze) oplossing voor je probleem

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ok, ik had hier gezegd dat ik veel last had van spontane reboots. Weet nu waar ze vanaf komen.
http://www.androidpolice....-is-already-in-the-works/

Voor geval meer mensen er last van hadden.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Voor de duidelijkheid.. chrome is niet hetzelfde als chrome beta

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Hoe zit het met de hardware als je de Nexus 7 nu aanschaft, zijn er nog (veel) kinderziektes?

En een 3G versie is niet te krijgen in NL toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Grote tegenvaller tot nu toe dat ik niet fatsoenlijk het apparaat met mijn PC kan verbinden. Ik snap niet hoe dit in godsnaam zo moeilijk kan zijn.

Ik heb al diverse stappenplannen doorgenomen, niks werkt. Heb al ADP drivers geinstalleerd, die staan er dan correct in. Echter wat ik ook doe of probeer "MTP USB-apparaat" blijft met een foutmelding in apparaatbeheer, of ik nou met debugging aan of uit probeer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
SCIxX schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:33:
Grote tegenvaller tot nu toe dat ik niet fatsoenlijk het apparaat met mijn PC kan verbinden. Ik snap niet hoe dit in godsnaam zo moeilijk kan zijn.

Ik heb al diverse stappenplannen doorgenomen, niks werkt. Heb al ADP drivers geinstalleerd, die staan er dan correct in. Echter wat ik ook doe of probeer "MTP USB-apparaat" blijft met een foutmelding in apparaatbeheer, of ik nou met debugging aan of uit probeer....
Zet hem eens gewoon op camera modus :) Dat is sowieso tig keer sneller en stabieler dan die !!@#%@# MTP. ADB drivers heb je niet nodig voor filetransfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Cogency schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:11:
Hoe zit het met de hardware als je de Nexus 7 nu aanschaft, zijn er nog (veel) kinderziektes?

En een 3G versie is niet te krijgen in NL toch?
Lees het topic maar door, en het garantie topic, zie waarschuwing hier onder.
Er zijn mensen met dode pixels, reboots en touch issues. daarnaast zijn er uiteraard mensen zonder problemen.... net zoals bij elk ander device heb je geen garantie dat ie ok is bij aanschaf, ruilen is tot dusver nog geen probleem geweest
4g /LTE versie is inderdaad standaard niet te krijgen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik herken dat USB probleem bij de Nexus 7 wel, ik heb de oude versie en kon bij Windows 7 ook geen bestanden overzetten, terwijl ik wel verbinding kon maken met de ADB. Uiteindelijk ben ik AirDroid gaan gebruiken, tegenwoordig gebruik ik, hoewel ik met Windows 8 wel bestanden kan overzetten, alleen nog maar AirDroid als ik iets wil overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Bedankt voor de AirDroid tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Prulleman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:31:
[...]

Lees het topic maar door, en het garantie topic, zie waarschuwing hier onder.
Er zijn mensen met dode pixels, reboots en touch issues. daarnaast zijn er uiteraard mensen zonder problemen.... net zoals bij elk ander device heb je geen garantie dat ie ok is bij aanschaf, ruilen is tot dusver nog geen probleem geweest
4g /LTE versie is inderdaad standaard niet te krijgen
Het lijkt mij dat een aantal mensen iets minder veeleisend zijn.

Je mag me een muggezifter noemen maar zelf heb ik last van:

- Fluctuerende brightness in het donker (automatische stand)
- Ruis bij lage volumes (zoek maar static noise Nexus 7)
- Power/sleep knop na een week gebruik aan een kant al een beetje "verzakt".

Nu had ik ook het probleem met spontane reboots van de Nexus maar dit lag dus aan Chrome beta.
Ik vind het alleen vrij onacceptabel dat de complete Nexus hierdoor restarte, een crashende app had ik geen problemen mee gehad.
Oké ik snap dat het een beta is maar gooi hem dan niet in de playstore maar zet dan gewoon de APK online.

Verder ben ik eigenlijk best tevreden over de Nexus maar deze issues bij elkaar hebben mij wel doen besluiten om hem terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Earzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:54:
[...]

Het lijkt mij dat een aantal mensen iets minder veeleisend zijn.

Je mag me een muggezifter noemen maar zelf heb ik last van:

- Fluctuerende brightness in het donker (automatische stand)
- Ruis bij lage volumes (zoek maar static noise Nexus 7)
- Power/sleep knop na een week gebruik aan een kant al een beetje "verzakt".

Nu had ik ook het probleem met spontane reboots van de Nexus maar dit lag dus aan Chrome beta.
Ik vind het alleen vrij onacceptabel dat de complete Nexus hierdoor restarte, een crashende app had ik geen problemen mee gehad.
Oké ik snap dat het een beta is maar gooi hem dan niet in de playstore maar zet dan gewoon de APK online.

Verder ben ik eigenlijk best tevreden over de Nexus maar deze issues bij elkaar hebben mij wel doen besluiten om hem terug te brengen.
Geen idee of ik nu een goed model heb, of inderdaad minder veeleisend, maar:
  • Geen dode pixels, geen backlightbleeding, scherm is perfect
  • Heb hem continu op 'automatische brightness' staan, nog geen flikkering kunnen waarnemen
  • Luister nauwelijks muziek/geluid via speakers. Bij een kleine test hoorde ik geen ruis, maar dat kan dus aan mij liggen...
  • Powerknop is inderdaad niet echt geweldig, is niet verzakt maar stevig is anders...
En inderdaad, aan app zou niet de complete Nexus moeten laten herstarten... Maar, zoals je zelf ook al aangeeft: het is niet voor niks een beta. Daarnaast zijn de problemen ondertussen bekend en toegegeven, dus zal er ook snel een oplossing voor komen.

[ Voor 8% gewijzigd door FabianNL op 17-09-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
FabianNL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:01:
[...]

Geen idee of ik nu een goed model heb, of inderdaad minder veeleisend, maar:
  • Geen dode pixels, geen backlightbleeding, scherm is perfect
  • Heb hem continu op 'automatische brightness' staan, nog geen flikkering kunnen waarnemen
  • Luister nauwelijks muziek/geluid via speakers. Bij een kleine test hoorde ik geen ruis, maar dat kan dus aan mij liggen...
  • Powerknop is inderdaad niet echt geweldig, is niet verzakt maar stevig is anders...
En inderdaad, aan app zou niet de complete Nexus moeten laten herstarten... Maar, zoals je zelf ook al aangeeft: het is niet voor niks een beta. Daarnaast zijn de problemen ondertussen bekend en toegegeven, dus zal er ook snel een oplossing voor komen.
Het is feitelijk geen bug in Chrome Beta, lees de docs er maar op na. Het is een bug in Android 4.3, alleen Chrome Beta weet 'm te triggeren.
We krijgen of een update voor Chrome beta die om de bug heen werkt of een update voor Android die deze bug oplost. Op Androidpolice is aangegeven dat vandaag of morgen nieuwe update eraan komt voor Nexus7, dat is een kleine en zou dus perfect een bugfix voor dit kunnen zijn.
http://www.androidpolice....-7-no-changelog-in-sight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hier wat user feedback over de update:
http://forum.xda-develope...read.php?t=2447803&page=2
sofar:
1 x nog steeds touch problemen
1 x touch probleem weg
1 x reboot weg (korte meet periode)
In het topic ook een link naar het bestand

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasKlaas
  • Laatst online: 07:28
Goedemorgen,

Mvg, Bertrand
BIj mij werkte het eerst ook niet. Kreeg foutmelding 'Android 4.3 Issue 58277 detected'
Googelen leverde youtube filmpje op: http://www.youtube.com/watch?v=iSUqUYd1wN8
Na volgen instructies werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:31
Ik gebruik de Nexus 7 nu al een tijdje met volle tevredenheid :) maar ik wil eigenlijk een slimport adapter hebben, maar de enige die ik kan vinden kost €39,- heeft iemand hier een slimport en goedkoper kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Tripwire999 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:47:
Ik gebruik de Nexus 7 nu al een tijdje met volle tevredenheid :) maar ik wil eigenlijk een slimport adapter hebben, maar de enige die ik kan vinden kost €39,- heeft iemand hier een slimport en goedkoper kunnen krijgen?
Vraag past beter in accessoires topic, zie link hier onder
Hint... eBay

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Vraagje... Op mijn Nexus zit geen 3G maar is er een app die wifi automatisch aan en uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Michele_M_ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:
Vraagje... Op mijn Nexus zit geen 3G maar is er een app die wifi automatisch aan en uitzet?
Op basis van locatie/tijd/? Heb je al wat gezocht?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Prulleman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:29:
[...]

Op basis van locatie/tijd/? Heb je al wat gezocht?
Ik gebruik op mijn One wifimatic en ken Y5batterysaver maar volgens mij werken die niet zonder 3G. In de play store kan ik niet direct iets vinden. Vandaar de vraag ;)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Michele_M_ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:
https://play.google.com/s...omateIt.mainPackage&hl=en

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, nu een paar keer gehad met langzaamscrollen, en dus een lange touchevent, door een website of 9gagapp dat de touch flipt en ik per ongeluk wat aanklik... Use case gevonden :/

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:15

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
[...]

Heb zelf geen mappen met vob-jes, maar misschien in VLC bij instellingen - voorkeuren: mappen kiezen en dan de map met de vobjes invoeren? Op de PC is het makkelijker, kies een map en hij gaat. Misschien moet je hier vooraf zeggen in welke map je die dvd hebt gestopt..... Zomaar een optie.
Vob-jes wijst op een DVD. Een DVD kun je met wondershare afspelen:
Google Play: Wondershare Player

• Prulleman
iemand hier de update al binnen? Ben benieuwd of ie bij mij geinstalleerd wordt (stock rom, stock recovery, maar wel geroot).
Als dat allemaal lastig is, dan wordt het binnenkort maar eens tijd voor een custom rom, hopenlijk komt AOKP snel met een officiele 4.3 release

Strava

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15
Prulleman schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:02:
iemand hier de update al binnen? Ben benieuwd of ie bij mij geinstalleerd wordt (stock rom, stock recovery, maar wel geroot).
Als dat allemaal lastig is, dan wordt het binnenkort maar eens tijd voor een custom rom, hopenlijk komt AOKP snel met een officiele 4.3 release
Je kunt 'm gewoon sideloaden, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2447803

• SCIxX
Sypher schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:55:
[...]

Zet hem eens gewoon op camera modus :) Dat is sowieso tig keer sneller en stabieler dan die !!@#%@# MTP. ADB drivers heb je niet nodig voor filetransfers.
En wat doe ik dan? Als ik hem op camera zet gaat die ook automatisch MTP USB-apparaat installeren, dit mislukt. Vervolgens komt het apparaat niet bij mijn computer te staan...

Edit: Na lang zoeken en proberen de oplossing:

"MTP Device Cannot Start code 10" error message
I get an "MTP Device Cannot Start, error code 10" error message when I connect my Sansa player 5800 to a PC running Windows 7. What can I do?

1. Make sure you are logged in as an administrator
2. If connected, disconnect your nexus 7 from the PC
3. Open your command prompt, click Start select Run
4. Type cmd then press Enter
5. Type the following after the prompt: Net localgroup Administrators local service /add then press Enter

NOTE: A "The command completed successfully" message should appear. --> Ik kreeg hier "De opdracht is met een of meer fouten voltooid"

Reconnect nexus 7

[ Voor 43% gewijzigd door SCIxX op 18-09-2013 21:19 ]

• Prulleman
oja, das waar ook :) nog makkelijk ook met de wugfresh toolkit, in mijn geval unlocked, stock, rooted ging het zonder problemen, maar ook helemaal stock en locked zou dit moeten werken met de toolkit.

Niet dat ik problemen had, maar heb altijd wel update drang, probeer ook nog even custom roms uit te stellen, op mijn telefoon is het vaak meerdere keren per week prijs als er weer nightlies van de custom roms uitkomen... zojuist op mijn GN eens een prerelease van AOKP geflashed, kijken of dit al wat kan zijn voor de N7

Strava

• Michele_M_
Krijg de systeemupdate net binnen. Ios7? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Michele_M_ op 18-09-2013 22:15 ]

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:09
Ik heb mijn Nexus alweer teruggebracht naar de winkel. Na een week proberen kon ik toch niet wennen aan android en de plasticverpakking waarin het systeem zit.
Wacht nog op een case en had al een hoes gekocht dus ga daarvoor het schip in, maar gelukkig wel volle restitutie gehad van de winkel.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:44
Michele_M_ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:11:
Krijg de systeemupdate net binnen. Ios7? :+
Hier ook, touchID werkt geweldig! :P

Verwijderd

Vraagje: hoe kan ik de Google zoek balk verwijderen. Kan nergens een antwoord hierop vinden.

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
foekebooij schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:32:
Ik heb mijn Nexus alweer teruggebracht naar de winkel. Na een week proberen kon ik toch niet wennen aan android en de plasticverpakking waarin het systeem zit.
Wacht nog op een case en had al een hoes gekocht dus ga daarvoor het schip in, maar gelukkig wel volle restitutie gehad van de winkel.
Compleet nutteloze reactie, dus verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 19-09-2013 17:20 ]

• Earzz
Reageer dan gewoon niet! Het is zijn goed recht om zijn ervaringen met het toestel te delen ook al ben je het er niet mee eens.

Hiervoor hebben we de TR button... Begrijp je reactie, maar dit soort reacties kunnen ook weer andere negatieve reacties oproepen.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 19-09-2013 17:21 ]

• Prulleman
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:40:
Vraagje: hoe kan ik de Google zoek balk verwijderen. Kan nergens een antwoord hierop vinden.
ja, met een andere launcher zoals bijvoorbeeld nova of apex
Google Play: Nova Launcher
Google Play: Apex Launcher

beide lijken op de stock launcher, maar dan met veel meer instel mogelijkheden (of beter.. uberhaubt instel mogelijkheden :))

zelf al tijden nova prime gebruiker op zowel mijn galaxy nexus als mijn N7

(een launcher is een speciaal type app, waar je homescreen en je app drawer aan vast hangt en welke tevoorschijn komt als je op home drukt, er zijn ook launchers die compleet anders werken, bv zoals iOS zonder app drawer, maar alles op home screens)

[ Voor 15% gewijzigd door Prulleman op 19-09-2013 11:29 ]

Strava

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen hoort in het Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic.

Discussie over accessoires hoort in Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)".

Voor garantiedingetjes kun je terecht in Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic.

Het topic over het voormalige model Nexus 7 staat: -> Google Nexus 7 - model 2012.